Portrette en neigings vir fotografie: die goeie, die slegte, die lelike

kategorieë

Gewilde Produkte

Wat is 'n portretfotografie-gier? 'N Gier is iets wat die gewildheid op kort termyn verhoog. Vir my kan 'n 'fad' van fotografie 'n houding, rekwisiet of styl van fotografie of redigering wees wat vir 'n geïsoleerde tydperk baie gewild word. Terwyl modegiere gewoonlik vir 'n kort rukkie buitengewoon gewild is, hou 'n tendens 'n blywende krag. Soms begin iets as 'n gier, maar eindig 'n tendens. Soms is dit moeilik om vas te stel of iets gier of trend is.

Daar is heeltyd tientalle fotokaarte wat aan die gang is. Met sosiale netwerke wat so algemeen voorkom, kan giere vinnig voorkom en meer wydverspreid wees. Dink aan fotografieforums, fotografie blogs, Facebook, Twitter, en Flickr. As u hierdie plekke besoek, sien u foto's van ander fotograwe. En die kans is groot, al is dit hoe oorspronklik om te probeer wees, iets kan jou aandag trek. U kan 'n idee kry. U kan 'n rekwisiet sien waarvan u hou of 'n houding sien wat u wil probeer. U kan geïnspireer word om nuwe tegnieke, plekke, beligting of redigering te probeer. En deur hierdie inspirasie, as genoeg belangstel en beïnvloed word, kan 'n gier ontwikkel.

Baie fotografie-modelle bestaan ​​uit rekwisiete. Op die oomblik is faux-houtvloere (barnwood-matte) uiters gewild. 'N Paar jaar gelede plaas die meeste babafotograwe babas in te groot teekoppies. Wat die redigering en Photoshop betref, onthou u die gewildheid van sepia-skakerings, wazig bewerkte beelde, oormatige bewerking van oë, intense gloeiende kleur, selektiewe kleur, sagte gloed, swaar vignette, swaar plastiese velstrooiing, diep verbranding en ontduiking, en Ek kan aanhou en aanhou ...

Hierdie pos is NIE bedoel om die nuutste gier of onlangse giere te bespot nie. In werklikheid is baie van die ingeslote beelde kunswerke. As u deur die onderstaande foto's kyk, vermoed ek dat u die volgende gedagtes kan dink:

  • 'Ek onthou dat ek dit gedoen het.'
  • 'Ek doen dit nog steeds.'
  • 'Ek hou van daardie stut.'
  • 'Ek hou van die beeld.'
  • 'Ek wil dit probeer.'
  • 'Ek kan nie wag tot my volgende sessie om dit te doen nie.'
  • 'Ek wonder waar ek dit kan vind ... of hoe om dit te doen.'
  • 'Ek kan nie glo dat ek dit gedoen het nie.'
  • 'Hoe het dit 'n gier geword?'
  • 'Waarom wil iemand dit doen?'

U kan sommige hiervan deurkyk en besef dat u steeds 'n sekere tegniek doen of 'n sekere stut het. U kan onthou wanneer u dit gedoen het. U kan verleë voel. Of u kan wonder waarom 'n foto die lys gehaal het omdat u nie daaraan dink nie, maar meer 'n stapelvoedsel van fotografie. Al hierdie gedagtes en gevoelens is geldig.

Fotografie modegiere is NIE sleg nie. U mag dalk dink dat sommige dit is, en dit is ook goed. In baie gevalle inspireer giere. As 'n gier goed gedoen word, kan dit 'n tydlose erfstukfoto tot gevolg hê. U kan dalk terugkyk en wonder waarom u almal in 'n spesifieke gier ingehaal is. Glo my, ek kyk so terug na my 80's se groot hare, arms vol rubberarmbande en neonklere. Maar met fotografie skep beelde herinneringe en vang dit 'n oomblik in die tyd. U en u klante kan steeds van hulle hou, trend, gier of nie.

Dankie aan al my bydraers wat hul beelde hieronder gedeel het. Dit verteenwoordig 'n paar modelle en tendense wat ek die afgelope paar jaar gesien het. Sommige van hierdie beelde maak dat ek 'n rekwisiet of 'n plek wil gaan probeer, al is dit 'n gier. Ander is ek miskien minder lief vir. Maar onthou, vir iets om 'n gier te word, moet baie fotograwe dit probeer.

Wat gaan dan deur u kop as u hierdeur kyk? Wees eerlik en voeg u kommentaar by.

Hou jy van hulle? Haat hulle? Watter giere het jy probeer? Is jy nou geïnspireer? Het hulle u idees gegee? Waarvan hou jy of nie? Watter ander giere het jy gesien kom en gaan, nie hier gelys of vertoon nie (Ek het 'n paar Photoshop-foto's gelys, maar het nie ruimte vir voorbeelde hiervan nie)? Ek weet daar is baie giere wat ek nie ingesluit het nie. Deel dit asseblief en skakel gerus na 'n beeld van u wat 'n gier voorstel. Watter van hierdie sien jy as tendense teenoor giere? Net omdat iets 'n gier is, maak dit dit nie verbode nie. Baie van hierdie idees is terselfdertyd te veel gebruik, maar spaarsamig gebruik, kan 'n uitstekende toevoeging tot u werk wees. Alle dinge om in ag te neem en na te dink!


Die groot, helder suigstokkie *, dit is miskien die grootste nog:

IMG_6756 Tendense en modelle vir portretfotografie: die goeie, die slegte, die lelike MCP-gedagtes Wenke vir fotografieFoto met vergunning van Amanda Andrews Fotografie


Die nuutste neiging lyk na vals vloere, soos die 'Barnwood Rug':

ali3-mark-sm Portretfotografie Trends & Fads: The Good, The Bad, The Ugly MCP Thoughts Photography TipsFoto met dank aan Kari Durbin Photography


En die gebruik van hierdie matte vir valse vloere en agtergronde:

ali4-mark-sm Portretfotografie Trends & Fads: The Good, The Bad, The Ugly MCP Thoughts Photography TipsFoto met dank aan Kari Durbin Photography


Baba in die teekoppie:

MG_0666 Portretfotografietrends en -gieriges: die goeie, slegte, die lelike MCP-gedagtes Wenke vir fotografieFoto met vergunning van Amanda Andrews Fotografie


Baba in 'n blompot | Baba met 'n blompetstut:

kr4m-2BLOG1 Portretfotografie Trends & Fads: The Good, The Bad, The Ugly MCP Thoughts Photography TipsFoto met dank aan Fotografie deur TracyT


Baba in 'n antieke stut:

3 neigings en modegiere vir portretfotografie: die goeie, die slegte, die lelike MCP-gedagtes Wenke vir fotografieFoto met dank aan Fotografie deur TracyT


Baba met engelvlerke:

LilyP11-Original-2 Portretfotografie Trends & Fads: The Good, The Bad, The Ugly MCP Thoughts Photography TipsFoto met dank aan Fotografie deur TracyT


'N Senior portret op hoërskool | Senior posisie op 'n treinspoor:

jlynnmak2 Trends en modegiere in portretfotografie: die goeie, slegte, die lelike MCP-gedagtes Fotografie-wenkeFoto met dank aan j'lynn mak


Baba met gebreide hoed | Die hande onder die ken hou in:

treavor1BLOG-1 Portretfotografie Trends & Fads: The Good, The Bad, The Ugly MCP Thoughts Photography TipsFoto met dank aan Fotografie deur TracyT


Die groot opgeblase rompe | Pettiskirts deur Kaiya Eve:

opgeblase portretfotografietendense en -gieriges: die goeie, die slegte, die lelike MCP-gedagtes Fotografie-wenke

Foto met vergunning van MCP-aksies


Pier One kleurvolle geweefde kombers:

liberty-under-a-blanket Portretfotografie Trends & Fads: The Good, The Bad, The Ugly MCP Thoughts Photography TipsFoto met vergunning van MCP-aksies


Die koek smash - baba poseer vir 1ste verjaardagfoto's:

blog1 Portretfotografie Trends & Fads: The Good, The Bad, The Ugly MCP Thoughts Photography TipsFoto met vergunning van Marissa Vargason Fotografie


Gebruik kleurvolle sambrele as stut | Graffiti-mure in die agtergrond:

alyssa-108 Portretfotografie Trends & Fads: The Good, The Bad, The Ugly MCP Thoughts Photography TipsFoto met vergunning van MCP-aksies


Victoriaanse stoel buite geplaas in 'n veld met groen:

IMG_0543 Tendense en modelle vir portretfotografie: die goeie, die slegte, die lelike MCP-gedagtes Wenke vir fotografieFoto met vergunning van Amanda Andrews Fotografie


Baba op 'n skottel | Styf in kombers toegedraai | Groot blom op kop:

MG_1739_1 Trends en modegiere in portretfotografie: die goeie, slegte, die lelike wenke vir MCP-gedagtesFoto met vergunning van Amanda Andrews Fotografie


Baba in 'n laai:

4037647557_fec6fb551d_b Portretfotografie Trends & Fads: The Good, The Bad, The Ugly MCP Thoughts Photography TipsFoto met vergunning van Maggie Martin


Pasgebore baba hang in die lug:

jodi2 Trends en modegiere in portretfotografie: die goeie, slegte, die lelike MCP-gedagtes Wenke vir fotografieFoto met vergunning van Ertjiekop afdrukke


Kind in fokus en ouers buite fokus:

geplak Grafiese portretfotografie-tendense en modegiere: die goeie, die slegte, die lelike MCP-gedagtes Wenke vir fotografieFoto met vergunning van Michelle Wells Fotografie


Kraamfotografie | Man se hande maak 'n hart op haar maag:

jodi1 Trends en modegiere in portretfotografie: die goeie, slegte, die lelike MCP-gedagtes Wenke vir fotografieFoto met vergunning van Ertjiekop afdrukke


Gesinslid se hande oor die swanger ma se maag:

praktiese portretfotografie Trends & Fads: The Good, The Bad, The Ugly MCP Gedagtes Fotografie WenkeFoto met vergunning van Amber Katrina Fotografie


Om die voete van die hele gesin vas te vang:

voete Portretfotografie Trends & Fads: The Good, The Bad, The Ugly MCP Thoughts Photography TipsFoto met vergunning van Amber Katrina Fotografie


Almal op die grond wat 'n sirkel in die middel vorm en opkyk | Vertoon in 'n basketbalspan:

basketbal Portretfotografie Trends & Fads: The Good, The Bad, The Ugly MCP Thoughts Photography TipsFoto met vergunning van Lauren Carruthers Fotografie


Om mense in vensterbank en rame te fotografeer:

vensterrame Portretfotografie Trends & Fads: The Good, The Bad, The Ugly MCP Thoughts Photography TipsFoto met vergunning van Amber Katrina Fotografie


Baba gebondel in 'n gebreide kombers en hoed In 'n houtopvangbak geplaas

baba-in-'n-bak-portretfotografie-neigings en modegiere: die goeie, slegte, die lelike MCP-gedagtes Fotografie-wenkeFoto met dank aan Fotografie deur Shawnee


Baba in metaal emmer / blik | Uitgebreide tekstuur op gladde agtergrond

IMG_1990t5-005 Trends en modelle vir portretfotografie: die goeie, slegte, die lelike MCP-gedagtes Wenke vir fotografieFoto met dank aan Shimmers Photography


Trouringe op die baba se tone geplaas:

M002_1Ac_flogo Portretfotografie Trends & Fads: The Good, The Bad, The Ugly MCP Thoughts Photography TipsFoto met vergunning van Alleyway-fotografie


Die naam van die ongebore baba word in blokke gespel vir die kraamfoto (let ook op die selektiewe kleur - ek weet dat ek gesê het dat ek nie redakteursgieriges gaan wys nie, maar ... net hierdie een):

smithmaternity7 Portretfotografie Trends & Fads: The Good, The Bad, The Ugly MCP Thoughts Photography TipsFoto met dank aan Fotografie deur TracyT

 

MCPAtions

Geen kommentaar

  1. Michelle Tanner op Februarie 25, 2010 by 9: 09 am

    Wat 'n goeie boodskap! Ek het 'n paar laggies gekry en my oë op 'n paar giere weggesteek. : o)

  2. Kristie op Februarie 25, 2010 by 9: 12 am

    Wat 'n wonderlike terugblik op almal;)! Is dit sleg dat ek die presiese "kokon" hoedbak EN vaag tapytkombinasie LOL het! En FTR, dit moet die GROOTSTE kleurvolle suigstokkie wees wat ek tot nog toe gesien het!

  3. Ashley Gillett op Februarie 25, 2010 by 9: 29 am

    Ek het net begin en is voortdurend op soek na inspirasie. Baie van hierdie beelde vertoon egter regtig die lawwigheid van soveel van hierdie giere. Man, die baba met vals groenigheid op sy kop ??? Dit is net verkeerd. Ek is ook nie 'n fan van babas op bordjies nie. En stoele in 'n veld. Hierdie dinge lyk net so onnatuurlik en saamgestel. Ek het genoeg gehad van groot tutoes / pettiskirts. Dit is goed as die meisie 'n ballerina is, maar anders sou ek wegbly. My gunstelinge van bo is die tiener op die treinspoor (simboliseer 'n manier waarop hulle gaan en wat nie) en die graffiti-agtergrond (dit is interessant sonder Dankie vir hierdie berig, dit was vir my snaaks om 'n samevatting te sien.http://ashleygillett.com

  4. Chris op Februarie 25, 2010 by 9: 31 am

    As ons oor die onderwerp van modegiere praat, hoeveel profielfoto's van fotograwe het u raakgeloop waar dit 'n portretfoto is van die skouers af en die fotograaf die kamera voor hul oog hou, wat hul hele gesig bedek? Werklik. Gebrek aan oorspronklikheid en is nie is nie bekommerd oor hul gehoor nie. In teenstelling met die fotograaf, wil die persoon wat meer oor die fotograaf wil weet nie weet watter soort kamera hulle het, hoe groot die lens is of hoe hulle dit hou nie. Hulle MAG dalk weet hoe die persoon lyk wat hulle kan huur. Net 'n gejaag.

  5. weggetel op Februarie 25, 2010 by 9: 34 am

    Dit was lekker! OK, die wat ek nog wil doen is: treinspore - ek persoonlik dink dit is cool en gaan nooit uit die mode nie. Kleurvolle stoel in onkruid - ek hou van die kontras en ek dink die spesifieke foto wat u getoon het, is pragtig. Die een vir wie ek nie omgee nie (net my persoonlike styl) is die babablokkies en enigiets met die hande op die swanger maag ....

  6. Kathy op Februarie 25, 2010 by 9: 52 am

    Die meeste van diegene vir wie ek lief is. Al is dit giere, die meeste mense wat ek ken, sien hulle is ook lief vir hulle. Sommige van hulle dink ek is 'n bietjie kaasagtig soos die hande / hart op die maag en die baba in die teekoppie, maar hulle is oulik, so ek is seker hulle verkoop. My eerste pasgebore lote is geskeduleer, so ek was opgewonde om te sien waarmee mense vorendag gekom het. My hoofvraag is waar kry u die vals skuurvloer? Hulle het ons ou antieke houtskuur op die plek afgebreek, want dit het ingeval, so ek het niks meer vir die agtergrond / omgewing nie en ek mis dit.

    • Jodi Friedman, MCP-aksies op Februarie 25, 2010 by 10: 14 am

      Kathy, dit is deel van die ding - hulle verkoop wel. En sommige van die idees lyk dalk katterig - maar tog kan 'n swanger ma mal word vir 'n skoot van haar maag met 'n hart wat deur haar man se hande gevorm word. Of 'n nuwe ma wat die baba liefhet, alles toegedraai met 'n hoed. Alhoewel fotograwe dalk siek word vir sekere foto's, kan hulle steeds geld verdien. As fotograwe moet ons besluit, is ons 'n kunstenaar of 'n sakepersoon of albei? En waar trek ons ​​die strepe oor wat ons wel en nie sal doen nie? Ek kan jou vertel dat sommige daarvan weer en weer sou doen. Ander het ek nooit gedoen nie en is net nie my smaak nie. Maar die feit is dat baie dit gedoen het. En baie het hulle liefgehad! Jodi

  7. Audrey Coley Fotografie op Februarie 25, 2010 by 10: 08 am

    Was baie lief vir hierdie boodskap, want dit is so waar! Dit laat my net regtig kreatief wil wees en myself nog meer probeer druk. Dankie!

  8. Kristie op Februarie 25, 2010 by 10: 23 am

    Fad- (ish) of nee, ek dink die meeste van die foto's is baie goed gedoen ... goeie beligting, baie fokus, en ek wil graag enige van hulle graag my eie noem. Dit is soos die permanente hare van die 90's ... ja, ons kyk almal nou terug en krimp ineen, maar destyds was dit gewild, en niemand van ons was skaam om dit te doen nie. Ek dink nie enigiemand moet * in die verleentheid wees nie vir enige van hierdie modegiere nie, maar moet net erken dat hul tyd (de) verby is, vir 'n paar, en heel waarskynlik sal daar 'n ander modegier kom en die plek daarvan inneem.

  9. Nick op Februarie 25, 2010 by 10: 31 am

    Een ding wat ek so selde sien, is 'n nie-kaasagtige swangerskapskoot. Ek bedoel hoeveel verskillende maniere is daar om 'n swanger maag te skiet? Dit lyk nie baie nie.

  10. Catherine V. op Februarie 25, 2010 by 11: 15 am

    Babas in teekoppies is wel, griezelig. En, soort van onwaardig. Ek stem saam met Chris dat fotograwe met kameras hul gesigte verduister, waarskynlik die grootste gier van almal is. En, Jodi, u stel 'n baie relevante punt wat u moet oorweeg ... beskou u uself as 'n kunstenaar of 'n sakepersoon. Eerlikwaar, ek weet nie dat julle albei kan wees sonder om die een of die ander kant in te boet nie.

  11. Brandilyn Davidson op Februarie 25, 2010 by 11: 30 am

    Goed, modegiere / neigings wat ek voel, is nog steeds wonderlik: baba dra gebreide hoed met hande onder ken - hou van daardie voorkoms !! Baba in die lug, baba op houtskottel (nie die wit nie), hart op maag se maag, kinders wat fokus in die fokus van ouers (maar miskien 'n ander plek, ens.), Die gesin se voete - ek is persoonlik lief vir die een, en ek hou van die Victoriaanse stoel in die veld ... daar was 'n paar wat ek beslis nie sou probeer nie, of wat vir my verouderd gelyk het, maar ek sou vir die grootste deel sê - die meeste kliënte hou van die beelde ... ek is 'n groot fan van die Barnwood-matte, hoewel ek nog nie een gekry het nie. Ek voel nie dat ek iets nuuts gesien het nie, maar ek voel geïnspireer - om 'n paar nuwe rekwisiete te kry (sommige word getoon en ander wat in my kop opgekom het) en om 'n egte WIT agtergrond te kry !! Ek is siek vir my amper wit een ... Dit is my gedagtes!

  12. Amber Katrina op Februarie 25, 2010 by 11: 32 am

    @Nick - Ek stem saam dat baie swangerskapsfoto's kaasagtig is, maar as u die tyd neem om hul persoonlikheid en interaksies vas te lê, kan selfs kraamfoto's uniek wees. Soos hierdie leefstyl kraamsessie:http://www.amberkatrina.com/blog/?p=888

    • Anel op Mei 9, 2012 by 5: 25 pm

      Amber, ek het jou blog besoek en was dol oor die kraamsessie wat jy gedeel het. Ek wil my fotografie as stokperdjie na die volgende vlak neem en myself as 'n professionele leefstylfotograaf begin. Ek is ongemaklik met rekwisiete, maar hou daarvan om daardie klein openhartige oomblikke vas te lê en wou net sê dat ek dit waardeer dat u u werk deel. Dit is regtig inspirerend! 🙂

  13. Erin op Februarie 25, 2010 by 11: 38 am

    Ek dink jy mis die neiging van foto's voor gewone ou rommel. Ou huise, rommelhuise, pakhuise, klomp motors, agterste stegies, ens. Ek was so gewoond daaraan om dit te sien totdat 'n vriend van my kommentaar gelewer het op 'n trouaankondiging wat ons albei ontvang het. Ek het gedink dit was 'n pragtige prentjie van die paartjie, maar sy het gesê: "waarom wil hulle hul foto voor 'n lelike ou treinstasie hê?". Sy dink dit lyk dom. Ek dink ons ​​kliënte is nie altyd op hoogte van die nuutste “neiging” nie. Sal vroue oor tien jaar wonder waarom hulle hul bruidsportrette in 'n agterste straat langs 'n hoop rommel geneem het? Net gewonder…

  14. Vera op Februarie 25, 2010 by 11: 44 am

    Ek is nie 'n professionele persoon nie, maar ek is 'n ma wat leer hoe om beter skote te neem. Ek is nie 'n aanhanger van die simpel giere in fotografie nie. Ek het nog nooit 'n fotograaf betaal vir professionele opnames van my kinders of my familie nie. Ek is so bang om 'n klomp geld te spandeer en beland met dom foto's wat my gesin nie regtig verteenwoordig nie. Noudat ek van fotografie leer, kan ek dit waardeer om nuwe dinge te probeer; rekwisiete, giere, ens. Ek dink dit kan 'n prettige toevoeging tot goeie fotografie wees. Hou die klassieke, beproefde foto's en strooi die giere vir die pret. U sal ook nooit leer wat u eie styl is nie, tensy u nuwe dinge probeer. U moet altyd aanhou leer en groei.

  15. Leanne op Februarie 25, 2010 by 11: 45 am

    Dit was wonderlik om dit te sien, hulle was almal goed gedoen. Sommige hou ek van, ander nie so baie nie, lol! Ek is mal daaroor om meubels buitenshuis, stokkielekkers en treinspore te neem. Ek sal nooit 'n baba in daardie blomdoppies skiet nie, dit is verskriklik en ek het die gesinsvoetskoot nog nooit verstaan ​​nie. Ek kan my nie voorstel dat een van my kliënte 'n afdruk van hul voete betaal nie. Ek stem saam met Audrey Coley dat ek dit wil hê om harder te werk om kreatief en innoverend te wees as ek dit sien. Goeie boodskap!

  16. Chris op Februarie 25, 2010 by 11: 52 am

    Ek dink die grootste bekommernis wat die ervare fotograwe met '' giere '' in kraam- / verlowing- / senior / neonatale skote het, is dat dit nou 'oulik' en kreatief kan wees, maar sal hulle nog steeds waardeer word 5, 10, 15 jaar langs die pad af as hulle terugkyk op daardie foto's. Sal die kliënt terugkyk na die foto as 'n klassieke opname van wie hulle destyds was, of sal hulle terugkyk en lag vir die dom foto wat hulle gemaak het en hul oë rol? Amber Katrina het die regte idee met die kraamfoto's wat sy het. Modegiere soos 'baba in 'n teekoppie of graanbakkie' kom en gaan, maar mense wil nog net hulself sien en die vreugde onthou. Ons almal onthou hoe Ann Geddes se styl dinge verander het vir babafoto's, maar haar kalenders kos nou $ 1.99 by Walmart. Haar styl is amper kitschig. Die grootste bekommernis wat ek dink as u tussen die lyne van hierdie pos lees, is of die werk lang lewe sal hê.

    • Jodi Friedman, MCP-aksies op Februarie 25, 2010 by 11: 58 am

      Chris - 'n goeie punt - oor sal die foto lang lewe hê. Aan die ander kant dink ek aan my blomme-oorpak as 'n kind wat in die 70's grootgeword het. En dit dateer dit en voeg 'n glimlag op my gesig. Dus kan klere, 'n gier van sy eie, 'n foto dateer, maak dit minder tydloos, maar klassiek.

  17. Jodi Friedman, MCP-aksies Februarie 25, 2010 by 12: 03 pm

    Erin, wonderlike punt - die rommel ... Foto's voor 'n ou, ou gebou met gebreekte vensters en verf. Ek is af en toe daaraan skuldig. Maar my man is altyd soos: waarom sou u 'n kind se foto voor 'n verlate gebou neem? LOLI hou daarvan hoe sommige hier 'n sekere gier liefhet, terwyl ander dit nie kan uithou nie - dit wys hoe ons ook almal verskil - soveel smake en voorkeure.

  18. Michelle Sidles Februarie 25, 2010 by 12: 11 pm

    My verskeie kliënte het my gevra om van die pose te doen (ringe op baba se tone en familie in 'n sirkel). Ek sluk, skiet dit, gee dit vir hulle, maar wys dit NOOIT op my blog nie. Ek wil nie bekend wees vir rekwisiete en pose nie. Ek verkies om dit net werklik te hou (interaksies, ens.).

  19. Elizabeth Februarie 25, 2010 by 12: 30 pm

    Een gier wat regtig op my senuwees gaan, is om babas in 'n vintage koffer te sit - dit lyk vir my altyd soos kiste, en ek kan dit nie verdra nie.

  20. Fotografie deur TracyT Februarie 25, 2010 by 12: 39 pm

    Blommedoppies op babas? (net verkeerd! ????) is dalk net verkeerd in u oë ... maar 'n GROOT verkoper. Ek dink Jodie het die spyker op die kop geslaan toe sy gesê het, is jy 'n fotograaf? of 'n sakepersoon? of albei? Ek sit daarin omdat ek graag foto's neem, maar ek doen dit ook om 'n bestaan ​​te maak. Ek neem foto's van wat verkoop en waarvan my spesifieke kliënte hou. 🙂

  21. Fotografie deur TracyT Februarie 25, 2010 by 12: 43 pm

    Wil net byvoeg dat ek glad nie 'n fan is van selektiewe kleursel nie .... maar as 'n kliënt daarvoor vra, sal ek dit doen (slegs as dit by die prentjie pas) ... maar hy betaal my daarvoor, so hoekom nie? Ek plaas nie selektiewe kleure op my webwerf of blog nie, want dit is nie iets wat ek wil druk nie, maar ek word altyd gevra om dit byna elke keer met die swangerskapblokkies te doen.

  22. Tony Februarie 25, 2010 by 1: 01 pm

    Goeie boodskap. Die meeste van hulle is ek lief vir. Altyd goed om u eie gier of neiging te begin.

  23. LB Februarie 25, 2010 by 1: 19 pm

    Dit was freakin 'hillerious! Ernstig, dit gaan nie beter as dit nie! (Ek sal ook 'n twiet aan u gee) Dit moet gepubliseer word !!! PS Wat van die vals borrelbad? lol

  24. Cathy Februarie 25, 2010 by 1: 59 pm

    Ek haat, haat, haat (en het altyd) en weier om die pasgebore skoot met trouringe te neem. Wat is dit veronderstel om te simboliseer? My mamma en pappa is getroud en u s'n nie ?? Lol, ek het nog altyd gedink dit was die lekkerste. Hou ook nie van die hart / maag nie, maar ek erken dat ek dit al 'n keer of twee gedoen het. Ek is so verby die petties en bly dat ek net 4 van hulle is ... Ek weet dat sommige fotograwe ongeveer 4 jaar gelede mal geword het en 'n fortuin daaraan spandeer het. 'N Gier wat ek sien (of tendens) is die helder kleure, ekstra pop en ekstra kontras. Wat ek wel liefhet, maar voel, sal binnekort uitgaan as dit 'n rukkie is. Prettige artikel en lekker gelees!

  25. sharla Februarie 25, 2010 by 2: 06 pm

    haha, sommige daarvan raak 'n bietjie kaasagtig ... sommige hou ek van en wil nog steeds probeer. Soos die baba met die kop op sy hande in 'n hoed, moet ek 'n pasgeborene nog oortuig om die houding te probeer! Ek wil graag 'n berig sien oor die redigering van modegiere. Ek dink daar is niks wat 'n prentjie verwoes soos gloeiende uitheemse oë of oor die bewerkte vel nie :( Thnx Ek hou van jou blog en het baie by jou geleer :)

  26. Amy McMurray Februarie 25, 2010 by 2: 30 pm

    Hou van hierdie!

  27. Janelle Februarie 25, 2010 by 2: 48 pm

    Ek het daardie boodskap baie geniet, dit was baie pret! Ook vir my interessant, want ek is nie 'n professionele persoon nie, maar soos iemand anders genoem het, is ek 'n mamma wat probeer om ongelooflike foto's te neem. Ek het nog nie rekwisiete probeer nie, maar dit sal lekker wees. Ek sal ook graag 'n berig wil sien oor die redigering van giere. Dit sal regtig gaaf wees om na te kyk! 🙂

  28. Kattrina Februarie 25, 2010 by 2: 50 pm

    LOL…. Ek is mal oor hierdie boodskap! Baba-teekoppie en baba in 'n pot maak my bang! Ek dink dit is 'n bietjie te veel. Ek hou van stokkielekkers, net omdat 'n kind soms nie goed sal wees as jy nie een gee nie that Dit is egter verreweg die grootste stokkielekker wat ek nog ooit gesien het !!! Ek haat die ringe aan baba tone een, dit is net iets wat ek nog nooit van gehou het nie, dit lyk te swaar op klein tone. Pettiskirts kan nog steeds cool gedoen word as jy dit meng! Ek hou van die groot stoele in die buitelug! Ek stem saam dit bring meer kleur in, dit is iets wat ek liefhet! Dankie Jodi, dit was lekker!

  29. Chris Februarie 25, 2010 by 2: 51 pm

    As ons praat van neigings / modegiere, moet ons nie die een vergeet wat die rondte van die verlowingspos maak waar die meisie die bobeen van haar verloofde omhels nie, asof sy hom op die punt staan ​​om te "diens". Toe ek dit die eerste keer sien, het ek gedink: 'Whoa! Dit is suggestief! ”Nie wat ek gewoonlik met 'n verlowingsopname visualiseer nie.

  30. Emmy Februarie 25, 2010 by 4: 14 pm

    Pragtige boodskap en pluimpies vir die dapper fotograwe wat beelde ingestuur het - daar is 'n paar pragtige opnames. Maar waar is die ballonne !!! Ek is so moeg om oral ballonne te sien. Rekwisiete kan wonderlik wees as dit iets sinvols vir die kinders, familie of paartjies is - maar niemand loop op lande, strate, tribunes en dra 'n groot boeket ballonne nie. - hou van ou hout, metaal, teksture, geboue. Ek hou ook van ou meubels buite. Die natuur gaan nooit uit die mode nie en ou meubels is al oud :) Ek kan nie afbeeldings verdra met iets in kleur en iets in swart en wit in dieselfde beeld nie. En babas met hul arms onder die ken gevou het nog altyd vreemd en onnatuurlik gelyk, maar dit is net ek. 'N Aantal mense hier het erken dat hulle foto's gedoen het wat kliënte wil hê, maar dit nooit op hul blog plaas nie omdat hulle nie daarvan hou nie - raai wat, hulle wys dit aan hul vriende. As jy nie daarvan hou nie, sê nee - kliënte moet jou daarvoor respekteer!

  31. laura Februarie 25, 2010 by 5: 14 pm

    Dit was so 'n aangename boodskap! Sommige van hierdie dinge voel ek sal vashou, soos babas in gebreide hoede, dit is die beste oulikheid! Ek kon egter nooit portrette op spoorlyne verduur nie - ek het duisende daarvan gesien. Die hartvormige hande op die swanger maag (of enigiets wat hartvormig is, maar veral die hande) is verreweg die meeste. Ek het nog nooit van skuurdeurdekkies gehoor nie, maar ook nie daaraan nie. Ek gebruik liewer nie rekwisiete nie, ek gaan na die natuurlike oomblik en 'n regte omgewing. Dankie, Jodi, jy rock!

  32. Julie Walton Shaver Leefstylfotografie Februarie 25, 2010 by 8: 04 pm

    Prettige boodskap! Dankie! 'N Gier wat ek hoop binnekort sal verdwyn, is daardie fotoshop-aksie wat alles romerig maak, selfs die lug. Dit is die lelikste ding wat ek sedert selektiewe kleur gesien het, en ek maak die ring-op-baba-prentjie baie. Ek vind dit cool omdat dit die omvang van die klein dele van die baba toon ten opsigte van iets wat mettertyd nie in grootte sal verander nie, en in die eerste plek betekenisvol is vir die skepping van die baba. Ek doen nie gereeld die hande-op-die-maag-skote nie, maar een wat ek liefgehad het, was eg - spontaan tydens 'n lewenstyl-kraamskoot het die 2-jarige lotion oor mamma se swanger maag begin vryf, en ma se hande het by haar aangesluit dogter s'n. Dit was 'n pragtige skoot! Tog is ek bly dat dit natuurlik was en nie 'n voorgestelde houding nie. : Dankie weer vir die goeie pos! Hou u 'n boekmerk!

  33. Ashlee Februarie 25, 2010 by 8: 43 pm

    Soooo interessant. Ek weet self, toe ek net begin en niks van fotografie weet nie, spring ek op hierdie trend bandwagons. Die hande in 'n hart op die buik, ugh. Die ringe aan die pasgebore baba se voete is dubbel. U weet wel, dit was maklik om te doen! Geen wonder dat ek dit gedoen het nie! As u nie 'n persoonlike styl het om op terug te val nie, is dit maklik om vasgevang te raak in tendense. Nie dat ek nie dink dat baie van hierdie dinge in 'n mens se styl opgeneem kan word nie, maar ek weet nie dat enigiemand 'n langdurige besigheid kan doen deur vas te hou aan 'n een-truuk-ponie-skoot nie. Dinge wat ek doen: "The Pose" met die gebreide hoed. Ek is nog steeds mal daaroor en sien myself nie binnekort stop nie. Alhoewel ek nou probeer om die posisie sowel as 'n meer natuurlike babaslaapskoot te doen. Die baba toegedraai en in 'n skottel of mandjie geplaas. Ek het mandjies wat ek in die verlede gebruik het, wat ek nie eens meer kan uithou nie, so ek weet dit kan neig na nuwerwets, maar ek hou van hoe 'n klein baba nog kleiner in 'n skottel of mandjie lyk. Ek is ook 'n sukkelaar vir verlate geboue en geroeste metale, verf, ens., Maar ek dink ek is 'n rommelagtige tekstuur, want ek hou van hoe die verskillende teksture fotografeer. Ek * haat * die tendens van die mat van barnhout nou. Ek het gesien hoe hulle goed doen, maar meestal dink ek net dat dit nie natuurlik lyk nie, en ek haat dat u altyd die inspringings in die mat van die gewig van die onderwerp kan sien. Daar is nie 'n regte houthoutvloer wat onder die gewig van 'n kleuter sal buig nie. (In u voorbeeld kan u sien hoe haar elmboë duike maak.) Ek het ook 'n paar foto's gemaak wat ek nie sou blog of geplaas het nie, maar ter wille van 'n kliënt. Dit is 'n persoonlike keuse vir my, maar hulle ken my styl, hulle het my al aangestel, gaan ek regtig by hul huis opdaag en weier om 'n opname te maak waarvan hulle hou? Ek voel net dat dit so beledigend sou wees om te weier. Selfs as hulle hul vriende wys, maak hulle nie die grootste deel van my portefeulje uit nie en sien ek nie dat dit handuit ruk nie. Lol, daaroor het ek baie te sê gehad! Baie lekker om hierop terug te kyk!

  34. Marnie Februarie 25, 2010 by 8: 59 pm

    Ha - hoe lekker! Ek het nog steeds nie baie hiervan probeer nie;) Een wat jy vergeet het Jodi, is om 'n fotoraam om jou gesig te hou met opsionele B&W op die agtergrond buite die raam of andersom.

  35. Laura Februarie 25, 2010 by 9: 07 pm

    Ek dink dat 'gier' net 'n negatiewe verhouding daaraan het, en dit maak nie saak hoeveel iemand sê: 'O, dit is nie 'n slegte ding nie ...' om 'n gier te noem, dit maak dit een. As ek na foto's van my as 'n baba in 'n ateljee kyk, dink ek dit het nie meer 'my beeld' vasgevang nie, as daar iets interessanter (en klaarblyklik kaasagtig vir baie mense) betrokke was. Ek is nog steeds 'n baba. 🙂

  36. Carolina Gonzalez Februarie 25, 2010 by 9: 23 pm

    Ek het 'n paar gedoen, is lief vir sommige en nie 'n fan van ander nie LOL! Pragtige uitsig oor dit alles :)

  37. karen gunton Februarie 25, 2010 by 10: 20 pm

    dankie vir 'n prettige en nadenkende boodskap jodie! deur hierdie kommentaar te lees, is die ding wat vir my opval, dat wat vir een persoon 'n lawwe 'gier' kan wees, vir die ander 'n 'stapelvoedsel' is, wat 'n 'gunsteling' vir een is, is 'n 'ek sou nooit!' na 'n ander. as jy daarvan hou, doen dit en besit dit en geniet dit. as jy nie daarvan hou nie, los dit, maar wees nie hard daaroor nie, want dit is nie jou ding nie. in Adelaide Australië woon, lyk dit asof die giere nie die mark hier te veel oorversadig nie. dinge wat Noord-Amerikaners lyk of hulle siek is, groei net hier in gewildheid. En ek stem saam - ek sal graag 'n tweede hoofstuk in hierdie pos wil sien - een oor giere in redigering!

  38. Valerie Februarie 25, 2010 by 11: 12 pm

    Dit is deesdae byna onmoontlik om oorspronklik te wees. Die kans is dat as u daaraan dink, ek wed dat u dit op die internet kan vind. Ek dink as u u idee 'trend of fad' neem en u kliënte se persoonlikheid opneem, sal u 'n foto hê wat iemand vir ewig sal liefhê en is dit nie regtig die punt nie 🙂

  39. Michelle Sallay Fotografie op Februarie 26, 2010 by 1: 01 am

    Ek kan nie glo aan hoeveel hiervan u hier gedink het nie. Ek was 'n bietjie verbaas oor die verspreiding van sommige van hierdie idees. Dit laat my altyd wonder wie sê die persoon: 'Haai, ek was die eerste persoon wat 'n baba in 'n teekoppie gesit het, waar is my toekenning?' Ek hou persoonlik van rekwisiete, ek hou van hoe hulle 'n bietjie speserye by 'n foto kan voeg en dit help 'n model om gemakliker te wees. Wat is in elk geval 'n bruidsboeket? Net 'n erkende stut.

  40. Carrie Vines op Februarie 26, 2010 by 4: 23 am

    ag lekker! Beteken dit dat ek die witgekalkte houtvloermatjies wat ek vandag van Amazon ontvang het, moet teruggee?!?!? LOLGroot boodskap!

  41. Tabitha op Februarie 26, 2010 by 10: 30 am

    Dit is miskien modegiere of neigings, maar ek dink tog dat dit aanbiddelik is !! As ek aan giere dink, dink ek aan een van die meisies wat in my troue gesing het (kom ons sê maar dit was in die 80's). Ek lag nog steeds as ek na haar foto kyk met haar kanthandskoene met die vingers uitgesny! Dit is nou 'n gier en ek dink nie dat dit 'n verskil sou maak hoe die fotograaf dit sou of sou geskiet het nie, maar dit bring tog 'n glimlag op my gesig! Uiteindelik is dit wat belangrik is, nie waar nie ?! Terloops, vertel my dat sommige van hierdie foto's nog steeds in styl is, want ek doen nog steeds sommige daarvan! lol 🙂

  42. Susy Februarie 26, 2010 by 12: 23 pm

    Moenie die baba in die poppebed vergeet nie! Ek hou van daardie een ... Of die baba op 'n stapel handdoeke.

  43. marci lambert Februarie 27, 2010 by 3: 34 pm

    wat 'n wonderlike boodskap! ek het 'n paar hiervan gedoen en 'n paar daarvan haat. ek het net gesien hoe sand puc praat en sy het iets gesê wat my bygebly het: by elke opname probeer sy een ding anders doen as enige ander opname (en neem 6-8 sessies per dag). ek dink dit is 'n goeie resep om vars te bly.

  44. Shannon Wilkinson Februarie 27, 2010 by 6: 16 pm

    Awesome pos! Ek wonder hoeveel van diegene wat ek al probeer het!

  45. Betsy Februarie 27, 2010 by 10: 44 pm

    blykbaar hou ek van neigings en giere! Ek kyk na al hierdie fantastiese foto's soos "moet hê" -opnames. Ek weet nie of ek die vals vloer as 'n neiging of gier sou beskou nie ... dit is eintlik net 'n ander weergawe van die agtergrond.

  46. Sue op Februarie 28, 2010 by 12: 21 am

    Goeie boodskap! Sommige van hierdie hou ek nog steeds van! Nog 'n skoot wat ek oral opgemerk het, is 'n skoot met 'n ou tas daarin. Ek verstaan ​​dit net nie. Soms werk dit, maar baie keer lyk dit net uit sy plek.

  47. Alexa op Maart 1, 2010 by 3: 15 pm

    Ek sou die "kind in fokus en die ouers buite" nie regtig 'n gier beskou nie ... Hoofsaaklik omdat dit iets is wat u in die kamera kan doen. Natuurlik hou ek van selektiewe fokusskote! :) Ek het persoonlik net twee van hierdie gierfoto's geneem ... Die stoel en die een wat ek hierbo genoem het.

  48. tricia dunlap op Maart 1, 2010 by 9: 55 pm

    HOU van hierdie artikel! ek dink nie ek sal nog lank 'n stokkielekker uitbring nie. LOL! 😉

  49. Michelle op Maart 4, 2010 by 1: 09 pm

    Wat 'n wonderlike artikel !! Ek dink ek beter nou meer kreatief begin raak met my rekwisiete. lol

  50. Elle Puckett op Maart 10, 2010 by 7: 08 am

    Ek dink dit is alles hartverblydend en tydloos 🙂

  51. Steph op Maart 10, 2010 by 3: 21 pm

    Dit is 'n goeie boodskap! Ek en my maat het nou die dag hieroor gesels en onthou van die opkoms van Anne Geddes, wat baie van hierdie soort skote baanbrekerswerk gedoen het. U laaste voorbeeld het my ook herinner aan 'n skreeusnaakse foto wat my vriend Matt tydens 'n kraamsessie geneem het. :http://www.flickr.com/photos/killerotter/2772371409/Perfect, he? 🙂

    • Jodi Friedman, MCP-aksies op Maart 10, 2010 by 3: 29 pm

      Het u enige kans dat hy dit sou gebruik as 'n kopstuk vir my redigering? Die een gaan nie baie beelde hê nie, maar meer die probleem met die redigering en hoe om dit nie te doen nie:) laat my weet.

  52. Steph op Maart 10, 2010 by 3: 34 pm

    Jodi - ek sal vir hom 'n tou neerlê en kyk wat hy sê!

  53. Erin Marie Hall op Maart 11, 2010 by 3: 25 pm

    Dit ook op OSP geplaas. Onderwerpe in 'n vensterraam of vensterbank, voor 'n kleurvolle muur of met 'n vlak diepte van veld om meestal kinders op die voorgrond vas te vang? Beslis nie neigings of modegiere nie, maar net samestellingstegnieke wat ontstaan ​​het namate verbruikers wegbeweeg het van Sears se familiefoto's. Namate die bedryf na meer 'regte' portrette verander het, het hierdie kreatiewer maniere ontstaan ​​om mense vas te vang. Dink u af en toe 'n vlak diepte van veld sal binne twintig jaar van die mode af of ongewild wees? Hoe gaan dit met die indoen van mense in vensters / voor geboue / interessante rame? Ek kan dit nie sien gebeur nie. Ag, en wat mense voor 'rommel' stel, is dit veronderstel om hoogmode na te boots. Luukse handelsmerke sit hul werk vir ewig en 'n dag lank saam met rommelige / stedelike tonele.

  54. Matt Wals op Maart 12, 2010 by 11: 34 pm

    Jodi, ek is die een wat die "Cliche" -foto geneem het wat Steph gekoppel het. As u my wil e-pos oor die gebruik daarvan, is my e-pos mat [op] whitelampphoto.com

  55. Stephanie op Maart 15, 2010 by 11: 49 am

    Ek haat die baba wat een hang. Dit maak my net bang die baba gaan val! Ook die mal baba poseer met die baba wat hul eie gewig op sy hande hou. Dit is nie natuurlik nie! Ek gee nie om die een hierbo getoon b / c die baba hou nie sy kop op nie, maar rus dit net op sy arms. En die treinspore, dit is ONWETTIG! As u nou 'n paar in 'n park kan vind wat nie gebruik word nie, is dit anders. Maar u moet nie regte spoorlyne gebruik nie. Ek hou van sommige dinge, soos babas / kinders in emmers / bakke. Veral by kleuters help dit hulle om op een plek te hou. En ek hou van die blomhoede, gebreide hoede en kopbande. Maar ek dink dat ons as fotograwe gebalanseerd moet wees en 'n paar van die nuutste opnames moet maak wat ons kliënte wil hê, maar moet ook seker maak dat ons ook klassieke opnames maak. Ek kan nie wag vir die redigeringspos nie! Ek haat die huidige Lillyblue-neiging waar alles wazig is en die vel geel lyk.

  56. Ashley op Maart 24, 2010 by 9: 34 pm

    Ek moet sê sonder om te lieg, so baie hiervan hou ek! Ek is net nie so seker oor die teekoppie babas nie. Swak dinge lyk so ongemaklik. Ek hou van die ouers wat nie meer gefokus is nie, en die kinders in regte nuwerwets klere. LOOOOVEE vals vloere en beplan om beslis in baie variasies te belê as ek die kans kry. So blokkies soos die blokke is ... ek kan nie anders as om daarvan te hou nie ... om eintlik daarna te kyk, inspireer nou 'n ander hoek wat ek dalk wil probeer. Die suigstokkie ... ek word aanhou versoek vir 'n groot suier vir daardie enigste doel, maar kan myself nie daartoe in staat stel om daardie taai ding in my huis te bring nie. Ek neem foto's vir myself en nie professioneel nie. Ek kyk net na die idee om my voorkoms wat ek liefhet met my eie vriende en familie te herskep en voort te bou, maar daarin. Ek het eintlik 'n liggroen wasbak wat ek gekoop het vir die uitsluitlike doel van foto's. Lol. Ek hou ook van die treinspoor en die outydse karretjie. Ek dink ek is net so cheesy en kitschy soos die volgende, behalwe in baba marteling wat baba fotografie is. Lol. Wag, neem dit terug ... Ek is beslis lief vir die baba in die laai? Is dit verskriklik? Lol.

  57. Christine DeSavino op Maart 25, 2010 by 11: 30 pm

    Vir my is dit nie so belangrik of ons fotograwe iets as 'n gier beskou of nie. Wat belangrik is, is of die foto die ouers se harte beweeg. As dit wel gebeur, gee ek nie om of dit 'n gier is of nie.

  58. Amy Clifton op April 6, 2010 by 9: 56 pm

    Ek weet dat ek baie laat kommentaar lewer op hierdie boodskap, maar ek het dit net gevind. 🙂 Ek hou eintlik van baie hiervan, maar ek wil skree as ek sien hoe mense selektiewe kleursels plaas ... en die onvermydelike fb-opmerkings wat sê "o wee, dit is so cool hoe het jou fotograaf dit gedoen ??" Grrrrr! Ek hou van die samestelling van die meubels in 'n veld, en soms help dit net om êrens vir mense te sit of staan ​​of leun. Meubels help ook om die lengte van 'n gesin te varieer en die samestelling interessanter te maak. Ek skiet ook die gesinsvoete en die ringe op die baba se tone, want albei dinge wys die grootte van die kind in verhouding tot iets wat dieselfde sal bly as wat die kind groei. My gedagte met die voete is om dit te skiet as die baba pasgebore is, en dan dieselfde deur die jare te skiet. Goeie raad van die Sandy Puc-werkswinkelganger - doen elke keer iets nuuts! Maar ek dink dit is ook wonderlik om 'n 'handtekening' te hê.

  59. pammetjies op April 12, 2010 by 4: 08 pm

    Goed, ek is laat hieraan, maar hierdie berig het my laat nadink. Ek probeer bewus wees van tendense, maar om dit nie te veel te omhels nie. Bietjie moeilik. Maar om die persoon op 'n sielvolle manier vas te vang, is die belangrikste. Die neigings moet net bydra tot die kunstige gevoel daarvan.

  60. Ashley op Mei 25, 2010 by 6: 26 pm

    Ek dink die belangrikste ding van foto's wat gereeld sonder rekwisiete is, is dat ons dit tydloos hou. Tydloos in die sin dat die fokus daarop is, die beligting goed is en die prentjie self goed is.

  61. Peggy Attaway op Mei 30, 2010 by 10: 23 am

    Ek vra by voorbaat verskoning as ek op iemand se tone trap, maar ek kan eerlikwaar nie eens kyk na swart en wit beelde waarop 'n item gekies is en weer as kleur ingebring word nie. Byvoorbeeld, 'n troufoto met die rose het rooi gelaat .. Ek is skuldig, soos aangekla, omdat ek dit gedoen het. 🙂 Goeie boodskap ~

  62. christine Hall op Junie 5, 2010 by 7: 31 am

    goeie artikel. Ek is persoonlik oor die pasgeborene met 'n hoed en hang aan 'n boom. Ek dink net almal se dinge begin eenders lyk, en terwyl u inspirasie kan neem, moet hulle ook probeer om buite die boks te dink. Ek hou daarvan as ek iemand sien werk en dadelik kan identifiseer wie dit is. Ek dink sommige van die 'giere' is omdat soveel mense as fotograwe begin en nie die komposisie, die lig en hul kamera verstaan ​​nie, maar dit gee mense wel 'n beginpunt.

  63. Joanna K op Junie 7, 2010 by 11: 48 am

    Ek is nie 'n fotograaf nie, maar die gier wat ek opgemerk het, is meer 'n trou- / verlowingsfoto. Die egpaar is besig om die Amerikaanse Gothic na te volg en hou hande vas en staar na die kamera. Dit lyk asof ek dit nou die heeltyd sien.

  64. Bevin Junie 13, 2010 by 5: 43 pm

    Interessante onderwerp hier 🙂 Ek is persoonlik van mening dat fotografie bedoel is om 'n oomblik in tyd vas te vang. As die 'gier' destyds dus laf lyk, maak dit nie saak nie. Dit was 'n oomblik in die tyd, vasgelê. En alles in hierdie wêreld is op een of ander tyd verouderd!

  65. Nancy op Julie 12, 2010 by 1: 33 pm

    Ek lewer altyd kommentaar op plasings oor fotografie-giere. Ek dink dat die meeste van hulle werk omdat hulle sekere ontwerpelemente gebruik: spoorlyne is hooflyne, hoede bevat tekstuur, emmers is funksioneel om kleuters vir 30 sekondes of langer op hul plek te hou. Die meeste van hulle help om diepte, tekstuur en belangstelling in foto's te skep. Ek streef ook daarna om persoonlikhede vas te vang, maar soms het ek ekstra hulp nodig daarmee en met die ontwerpinteresse van die beeld.

  66. Lisa Poshni op Julie 16, 2010 by 2: 07 am

    Gekke of nie giere nie, ek dink die pasgeborenes is almal pragtig gedoen en daar sal altyd teruggekyk word as mooi. Deur dit slegs modegte te noem, laat dit vreeslik klink, maar regtig alles wat ons doen, draai om veranderings ... motors, klere, huisbinne en .. fotografie. Goue is wat in, wat is modern, wat almal wil hê! en is nie 'n slegte ding nie ... wel, tensy ons oor die 80's praat. lol Maar goeie boodskap!

  67. kg op Augustus 9, 2010 by 12: 00 pm

    Sooo bly dat ek hierdie webwerf via Pioneer Woman gevind het! In elk geval, ek is mal oor hierdie boodskap. Een van die neigings wat my uitsluip, is die een waar slapende pasgeborenes in komberse of gaas toegedraai word en net soos sakkies aartappels op 'n tafel sit, met net hul koppe. Ek vind dit meer grillerig as oulik !! Ek kan nie wag om die res van hierdie blog na te gaan nie en dink dat ek baie daaruit sal leer!

  68. Tia op Augustus 10, 2010 by 3: 45 pm

    Ek speel net graag met verskillende rekwisiete en agtergronde om 'n gevoel te kry vir wat my styl is. Ek dink jy is presies reg oor wat 'n gier maak en wat 'n neiging maak. Ek dink dat sommige posisies en rekwisiete wat u gewys het, modegiere is, maar die hele verskuiwing weg van die "Sears Portrait Studio" -voorkoms is 'n neiging. En soos sommige ander al gesê het, as u fotografie vir kliënte doen, moet u gaan met wat verkoop en wat hulle gelukkig maak (natuurlik, as die prentjies van die boudoir nie in ooreenstemming is met u sedes nie) afstand doen daarvan) maar net omdat JY nie van selektiewe kleur hou nie, is dit 'n verpligting teenoor jou kliënte. Ek loop dieselfde ding as 'n spysenier raak. Mense sal sê: "O, en sou u van die barbq-frikkadelle kon doen, dan sou dit perfek wees" en ek dink: "Neeeee, dit was gister so! Laat my bokkaas en sondroogde tamatie-crostini saam met 'n chiffonade basiliekruid doen ... ”Helaas, ek doen die frikkadelle, want dit is wat hulle wil hê. Op 'n ander noot dink ek dat hoëmodefotografie sommige van hierdie houdings en rekwisiete beïnvloed het, en ek dink ook dat die tydlose National Geographic- en Time-foto's ook is. Wie het nog nie die pragtige foto's gesien van die kinders wat nie glimlag nie in Roemenië met die oesjaarklere wat voor die puin speel in hul dorp? Met die helder kleure of die opvallende swart en wit? (Of iets in hierdie lyn?) Dan probeer fotograwe daardie opvallende beeld vaslê in 'n valse omgewing. Dit is in elk geval my 2 sent werd. Een ding wat ek nie genoem het nie, was sonvlamme en blootgestelde lug. Persoonlik is ek dol oor hulle, my foto's soos dit is een van my gunstelinge, maar toe ek nou die dag 'n berig plaas, het ek een persoon laat weet dat die foto's perfek sou wees as dit nie vir die wit lug was nie, maar ek het blou lug nodig gehad en wolke. En 'n ander een het vir my gesê dat ek my lens in die son gaan vernietig en dat ek dit eerder moet fotoshop. Ek het eers baie seergemaak deur hierdie opmerkings, maar ek is mal daaroor en my model het hulle liefgehad en almal wat dit sien, is lief vir hulle ( behalwe vir 'n paar "professionele persone"), so ek het besluit dit is wat saak maak!

  69. Brenda Jorgensen op Augustus 17, 2010 by 9: 24 am

    Ek weet nie HOE ek hierdie een gemis het nie. Ek hou van die opvoeding wat u gee. Ek sal vir u die twee "spring" -foto's moet stuur wat ek en my susterskind (6) by die National Mall gedoen het. Sy noem hulle haar 'Texas Jumping Bean'-foto's sedert sy in Austin gekuier het. Dit is slegs vir haar klein plakboek, maar ek sal jou sê, die kind is lief vir hulle! Iets wat vir kinders lekker is om te doen as u by 'n historiese monument of iets is, en laat my vir u sê .... dit verslyt, want u moet ongeveer 10 take neem, haha! Ek het u optrede gebruik, maar in een het ek die kleurpop oordryf. Sy hou dit in elk geval, so geen bekommernisse nie. PS. Ek is nog steeds mal oor die selektiewe kleur op die babablokkies. In daardie geval is dit vir my altyd 'n klassieke.

  70. SL op Augustus 17, 2010 by 10: 44 am

    Moet my twee sent werd is. Jip, ons krimp ineen oor giere en neigings, maar as 'n ouer terugkyk op hul pasgebore baba, kyk hulle nie na hoe die foto vasgelê is of hoe dit gestel word nie, maar kyk na 'n geheue. Pasgeborenes begin almal dieselfde lyk vir 'n fotograaf, net soos 'n houding, 'n rekwisiet of 'n 'gier'. In die komende jaar sal 'n ma en pa terugkyk op hul baba soos destyds, klein en kosbaar . Die ringetjies aan die tone is slegs 'n aanduiding van die grootte van daardie klein klein tone en is gewild hier. Goed, daar kom 'n gier vir ons as fotograwe omdat dit verouderd word, maar vir daardie ma of pa word hul pasgeborene nie verouderd nie, hulle word net groot met 'n blywende geheue. Vir ons is die beeld wat ons egter vergeet het, ons kan ineenstort, maar dit word vir hulle 'n ewige skat.

  71. Amber Swart op September 5, 2010 by 9: 43 am

    Dankie dat u dit gedeel het! Ek erken dat ek deur die jare verskeie van hierdie tendense gedoen het. Die ergste wat ek eintlik nie eers 'n jaar gelede gedoen het nie, was die selektiewe kleuring (rilling) met blomme en blokke en 'n handafdruk op mamma se swanger maag. Ek het nog steeds 'n kleurvolle suigstokkie wat ek met my dogter wil probeer;). Sommige hiervan is inspirerende beelde wat ek nog steeds kan sien uitprobeer. Een van hulle wat nie hier gepos word nie, is die bed in 'n veldidee. Wat die houtvloer betref, was ek in die versoeking om een ​​te kry, maar ek vrees dat dit net 'n gier kan wees wat binnekort sal verdwyn.

  72. SJP op September 24, 2010 by 3: 04 pm

    Die baba op die skottel is vir my die vreemdste. Die kind is nie 'n varkvleis gebraai nie!

  73. adelaide fotograwe op Oktober 26, 2010 by 11: 31 pm

    Ek is baie bly dat u u fantastiese fotografie-artikel gebruik het, al die foto's is baie mooi. Ek het 'n indruk op u fotografiestyl persoonlik vir die fotografie van daardie baba.

  74. Ashley op November 15, 2010 by 4: 38 pm

    Ha! Ek het heeltemal gelag vir die suigstokkie-foto! Ahem ... ek het dit een keer op my eie kinders probeer. Ek moet erken dat ek baie portrette voor rommel neem. Dit is meestal vir die kleur en tekstuur. En ek hou van ou junky dinge. Ek het onlangs 'n gesin afgeneem voor 'n ou vragmotor wat op hul plaas was. Die ma van hierdie gesin het my vertel dat dit so lank as wat sy kon onthou, op die presiese plek was ... sedert sy ongeveer 4 jaar oud was. Ek sou hulle in elk geval daar gemaak het. Dit was 'n koel vragmotor! Wat van die naakte swanger dame met haar shirtless maat? Ek het dit een keer met my en my man en weer op 'n vriend probeer en besluit dat ek dit nooit weer sal doen nie. Dit is foto's wat ek nooit vir iemand wil wys nie. En ek gee regtig nie om iemand anders s'n te sien nie. Te persoonlik. * Sug * Dit is moeilik om ander nie na te maak as u voortdurend na ander foto's kyk vir inspirasie nie.

  75. Kelly op Desember 8, 2010 by 9: 58 am

    sjoe, jy kan hulle giere noem, maar ek het gedink dat baie daarvan goed uitgevoer is. Ek het wel 'n paar gesien wat ek gedoen het en wou doen, en ek voel 'n bietjie wow, ek is hartseer dat dit as 'n gier beskou word. toe dink ek weer ... wat word dan nie as 'n gier beskou nie? Niks verkeerd met een van hulle nie. Ek hou van die klein poppies van die onverwagte. Hulle is prettig 🙂 Hulle wys almal pragtige mense op 'n pragtige foto wat goed geneem is waarop enige gesin trots moet wees. Diegene waarmee ek sukkel, is die te redigeerde ... selektiewe kleur, om 'n foto "professioneel" te laat lyk deur die rande te vaag te maak.

  76. Kelly op Desember 8, 2010 by 10: 05 am

    net 'n snaakse nabetragting ... Ek het onthou dat ek op 'n 'fotograwe' op Facebook gelees het hoe sy haat dat ander fotograwe voortdurend haar idees steel en haar werk naboots. Haar portefeulje was vol beelde soos hierdie ... babas in komberse en mandjies. mense in stoele in 'n kudde ... Ek het dit jare gelede gedoen voordat ek haar foto's ooit gesien het LOL, maak dit my idee? Ek is redelik seker dat ek dit êrens gesien het ... Nie 'n oorspronklike opname op haar bladsy nie ... en sy was relatief nuut, so ek dink nie sy was die eerste een wat met al die dinge vorendag gekom het nie. Dit was net hartseer dat sy so 'n houding daaroor gehad het en gevoel het dat sy 'n aanspraak het op die kreatiwiteitsafdeling 😛

  77. Elizabeth-jurie op Desember 29, 2010 by 1: 44 pm

    Wat babas betref, wil ek eerder iets natuurliker doen. Die Anne Geddes-styl van babas in hangmatte, pampoene en teekoppies lyk net te gekunsteld en so onnatuurlik. Ek sê nie dat hulle nie oulik is nie, maar hoe meer ek hulle sien, hoe meer wil ek hulle in 'n meer natuurlike houding sien. Ek is nuut in al hierdie dinge, en ek bekritiseer nie, want ek kan nie so goed werk nie. Maar dit lyk asof ek meer en meer weet wat ek sou verkies. En glo my ek het die 80's in ware 80's-styl gedoen. Ergh !!!! Goeie artikel terloops!

  78. Ashley op Januarie 4, 2011 by 12: 46 pm

    Nie op die foto nie ... boudoirfoto's. Ek dink nie my styl nie.

  79. Ashley op Januarie 4, 2011 by 12: 53 pm

    Ek het ook vergeet om te noem, die kamera effens gedraai. My stomme troufotograaf het dit gedoen met waarskynlik 85% van my troufoto's. Hulle laat jou kop outomaties effens draai. Dit gaan goed met 'n paartjie, moenie oorboord gaan nie.

  80. Jen Kallin Februarie 18, 2011 by 9: 52 pm

    Moet erken dat ek die helfte hiervan gedoen het, en sommige sal ek beslis weer probeer of doen.

  81. Myriah Grubbs Fotografie op Maart 5, 2011 by 5: 00 am

    Hmmmm. Wel. Ek het hierdie boodskap geniet. Fotografie is 'n kunsvorm, so waarom sou jy nie kan saamspeel met komposisie en rekwisiete en konsepte nie? Dit is waar dat u waarskynlik nooit die eerste sal wees om iets te doen nie. Maar, tensy u streng fotojoernalisties is, moet u mense stel en hul foto neem. Waarom voorgee dat dit 'n natuurlike oomblik is en dat jy in die straat geloop het en iets gesien het om te fotografeer en dit vasgevang het ??? In werklikheid is jy daar om iemand se foto te neem. Waarom voeg u nie 'n bietjie flair en kreatiwiteit daarby nie? Ek hou baie van hierdie skote. Dit is 'n klopjag dat nie een van hulle regtig meer so oorspronklik is nie, maar soos iemand voor my gesê het, is daar 'n 'hoë mode' van alles en die naasliggende posisie van die ou en lelike naastenby mooi. Ek dink dit is heeltemal kuns. As ons almal net oorspronklik kan wees en elke keer aan splinternuwe idees kan dink ... 🙂 Ek moet ook sê, hoewel ek dit goed vind om heeltemal buite die boks te dink, hou ek ook van gewone ou klassieke opnames. Ek het die foto hieronder van my broerskind geneem en ek is mal daaroor. ek hoop dit is nie 'n 'nuwerwets' of 'n 'gier' in negatiewe konteks nie. Albei ouers is musikante. En ek het dit nog nooit gesien doen nie, maar ek dink dit beteken nie regtig iets nie. PS Daar is 'n foto van my as 'n baba (ek is 30) in 'n reuse voorraadpot op die kombuistoonbank. Heeltemal 'n kiekie deur my ma. Ek is mal daaroor. Dit is 'n noodsaaklike skoot. Jy moet kan sien hoe klein jy eens was !!!! (alhoewel, ek vind die teekoppie misleidend ... dit is 'n reuse-teekoppie ... lol)

  82. Jackie op Maart 31, 2011 by 11: 09 am

    Ek hou beslis van die idee om meubels buite te wees en in die agtergrond 'verlate' te wees. Ek dink dit bring onkonvensionele skoonheid in as dit smaakvol gedoen word en is baie kunstig as 'n konsep. Ek is glad nie 'n aanhanger van byna enige kraamskoot wat ek nog ooit gesien het nie, dit lyk net so kaasagtig. Die enigste wat ek al smaakvol gesien het, is deur Leslee Mitchell (http://www.facebook.com/profile.php?id=806627206#!/photo.php?fbid=10150108154794480&set=a.10150107477129480.277946.60845924479&theater). Ek dink ek moet met die meeste hier saamstem wat sê dat babas in teekoppies of op bordjies verskriklik is, maar ek hou van die hoedjies op hierdie babas. Ek vind dit so oulik.

  83. Victoria Knaup op Augustus 28, 2011 by 5: 01 pm

    Ek sê gee net wat die kliënt wil hê. Ek wil graag 'n pasgemaakte sessie saam met my kliënt vir my kliënt uitdink, en hulle is mal daaroor. Nietemin is sommige van hierdie dinge net simpel, maar vir elkeen hul eie. Sonder die giere sal ons nooit groei en nuwe dinge probeer nie. Dus, dankie modegiere en neigings om 'n uitdaging te skep en nuwe idees aan te wakker. 😀 ~ Victoria Knaup

  84. Diana op September 21, 2011 by 6: 53 pm

    Ek sal sê dat die meeste van hierdie dinge is wat die kliënte wil hê ... en ek het nog altyd van die meeste gehou, minus die 'hart op die maag'. Almal weet dat as hulle foto's gedoen het, hulle poseer ... dat hulle nie soos 'n natuurlike situasie hoef te lyk nie, anders is daar geen behoefte aan fotograwe nie, tensy jy net een sou huur om jou in jou omgewing te volg. 'normale' daaglikse roetine, wat vreemd en ongemaklik sou wees.

  85. Jeffreybaughman op Oktober 6, 2011 by 6: 55 pm

    Dit wys net dat, net omdat u 'n kamera het, u nie 'n fotograaf is nie. Tegniek kan geleer word, maar die ware artistieke oog is iets waarmee 'n mens gebore word en nooit geleer kan word nie, ongeag die medium. Dit is 'n innerlike gevoel wat klik as iets "reg" is. As u middelmatige werk lewer en u dink dat dit goed is, het u nie die geskenk nie.

  86. Olga op Oktober 18, 2011 by 5: 43 pm

    Ek is miskien so lief vir babas, maar byna alles wat u met 'n baba doen, lyk vir my baie oulik, al is dit al voorheen gedoen. Die enigste ding waarvan ek nie hou nie as die oë te veel uitsteek en die pupille groter word as wat hulle eintlik is (om die oë meer ekspressief te maak). Dit lyk te vals op babas. Maar al die oulike rekwisiete: blomme, hoede, klein klere, klein tone ... alles wat vir my regtig te oulik lyk om nie daarvan te hou nie. Ek hoop om eendag my eie oulike idee te bedink. Het net 'n inspirasie nodig

  87. Dianne - Bunny Trails op Desember 9, 2011 by 12: 18 am

    Ek hou steeds van die treinspore, omraam in vensters, en voete is op allerlei maniere lekker. Sommige onthou ek nooit dat ek dit gesien het nie (groot suigstokkie). Lyk asof die babas in gebreide hoede steeds gebeur. Sommige is verskriklik oulik.

  88. LESTER P. LARR op Desember 23, 2011 by 11: 42 am

    Goeie boodskap !!! Baie van die skote is baie bekend ... 'geïnspireer deur Anne Geddes'. Ek het wel 1 vraag, waar sien u die neiging vir "Professionele" fotograwe? Vir my lyk dit asof mense meer tevrede raak met middelmatige portrette deur almal wat 'n digitale kamera het en waarvoor hulle net wil betaal 'n CD met die beelde. Ek het onlangs deur 'n klant gesê dat sy voel dat ek 'n 'professionele fotograaf' is, maar het verontwaardig geraak toe ek professionele pryse vra.

  89. Tracy Lovett Februarie 13, 2012 by 2: 50 pm

    Interessante boodskap, maar ek sal sê dat ek voel dat dit my werk is om die kliënt te gee wat hy wil hê. Ek word gehuur om my vaardighede te gebruik om te pas by die fotografiese doelwitte wat hulle in hul brein het as hulle my opdra, en dit is MY taak om met hulle te kommunikeer en uit te vind wat die doelwitte is. Watter soort portrette ek van my eie kinders sou neem, is ietwat irrelevant vir wat ek vir my kliënte doen. Selektiewe kleur? As hulle dit wil hê, het hulle dit gekry. Engelvlerke? Hulle is in die kostuumkas, saam met baba hangmat en gebreide hoede. Ek werk saam met my kliënte om 'n visie te help verwesenlik. Ek beoordeel nie daardie visie nie, en probeer hulle nie daaruit uitpraat nie, tensy dit bloot 'n onwerkbare skoot is. Ek bestempel nie dinge as 'giere' nie, maar eerder as 'werk' wat baie geld verdien. Ek is ook 'n kunstenaar en 'n illustreerder .... fotografie is 'n wonderlike manier om mense gelukkig te maak en hulle te gee wat hulle wil. Die werk wat ek vir myself doen, hetsy met kamera, pastelle, verf, ens. DIT is waar ek my bekommer oor my artistieke doelstellings en visies. Mense neem my baie keer aan omdat hulle die doelwitte deel. Soms doen hulle nie. Uiteindelik gee ek hulle wat hulle wil hê. 13 jaar as professionele persoon, en ek is van plan om te skiet totdat ek sterf. Argumente oor giere of tendense is nie saaklik nie. Om sake te doen, is wat belangrik is.

  90. Allison Februarie 19, 2012 by 5: 53 pm

    Te snaaks! Giere kan redelik belaglik wees, en hoewel ek nie altyd met my kliënte saamstem nie, gee ek die foto's wat hulle wil hê. My werk is om die persoon en hul persoonlikheid vas te vang, al die ander dinge is net 'n persoonlike smaak. Mooi pos, nou moet jy een doen vir modeproduksies.

  91. Pat Collin op April 22, 2012 by 7: 19 am

    Ek het net begin en ek hou baie van die prentjie. Veral die leerstoel in die veld. IMO Ek dink jy kan dit met enige agtergrond stel en dit sal net so mooi wees. DIE boud in 'n koppie, die baba in 'n slinger nie soseer nie. Ek is bekommerd oor die verdraaiing van babas om 'n artistieke kans te gee. Ek hou van die gaffiti maar sonder die sambreel. Baie baie mooi foto's. Dankie.

  92. CannMan op April 24, 2012 by 12: 01 am

    Ek glo dat diegene wat hier verdedig word snaaks is. Niemand het gesê dat jy boos is as jy dit verkoop nie, maar alles hierbo is 'n gier of 'n neiging. As dit verkoop word of nie ... as dit is wat die kliënt wil hê of nie - dit is nog steeds modegiere of neigings. En dit maak nie saak of jy skiet sedert jy 'n Brownie gekry het as kind of net jou eerste kamera opgetel het nie en dit is 'n 7D.

  93. Anel op Mei 9, 2012 by 5: 28 pm

    Jodi, ek dink jy het mini-bordjies en leë prentrame vergeet. Dit is prettig, maar sal die kliënt, soos baie mense al gesê het, nog steeds oor 10 jaar hou?

  94. Darren op Januarie 12, 2013 by 11: 13 pm

    Goeie boodskap. Die helfte van die pret van fotografie is om die toneel te plaas en die opname te neem. die ander helfte produseer iets wat ander eintlik geniet. dit gesê, ek glo op groot gier was skote in die begraafplaas. Ek onthou 'n tydperk waarin baie mense 'n begraafplaas as hul omgewing gebruik het. Ek stem saam met die positiewe hier - bly kreatief, moenie in die groef kom nie en doen alles wat u die beste doen.

  95. Myles Formby op Januarie 30, 2013 by 9: 59 am

    OMG Ek verafsku die selektiewe kleur. Ek het gesien dat dit in my hele lewe ongeveer twee keer goed gebruik is, anders, TOTAAL gruwel.

  96. Alex Kennedy op Mei 2, 2013 by 4: 30 pm

    Sjoe wonderlike versameling. Amanda Andrews se foto het my LOL gemaak

  97. Emily D Junie 7, 2013 by 1: 11 pm

    Sommige van die foto's is baie goed! Giere is giere. Of dit nou sleg of goed is. Sy het nie gesê dat al hierdie foto's sleg is nie. Persoonlik lyk die babas wat aan dinge hang, gevaarlik en vir my uiters ongemaklik. Dit is net nie iets wat ek kon doen nie.

  98. Jane Simmons op November 2, 2013 by 11: 23 pm

    Wat is met die nuutste tendens in gewasde fotografie? Skiet in die son, uitgewaste voorkoms. Dis aaklig.

  99. Luciana Justisie op Desember 23, 2013 by 11: 08 am

    Ek het deur die jare 'n Google oor pasgebore fotografie-tendense gedoen en op hierdie pos afgekom. Ek is baie nuuskierig oor die onderwerp en sal graag die neigings oor die afgelope 30 jaar wil sien. Dit het my persoonlike projek geword net om hierdie onderwerp te bestudeer. Fassinerend dink ek.

  100. Jay op Maart 3, 2014 by 12: 39 am

    Ek het optredes van die hand gewys vir verlowingsessies waar hulle wou hê dat ek rekwisiete moes gebruik. Die laaste een was 'n teken 'ek het ja gesê'. O God.

  101. Jess op Maart 10, 2014 by 7: 05 am

    Ek moes hieroor giggel. Alhoewel sommige volgens my mooi is, is dit buitensporig oordrewe. Die koek verpletter een wat ek die meeste sien en dit maak my waansinnig! Die spoorweg-ding maak my ook mal omdat dit onwettig is.

  102. Jordaan op November 30, 2014 by 7: 14 pm

    Dit is alles verskriklik, maar 'n derde hiervan het ek nog nooit gesien nie. Baba in 'n laai? Mense in vensterbanke? Waarom sou diegene verkoop? Hulle laat die fotograaf lyk asof sy geen idee het hoe om 'n opname op te stel nie.

  103. Dalton op Oktober 4, 2015 by 4: 02 pm

    Haha, ek is skuldig daaraan dat ek 'n aanhanger van sommige hiervan was, maar ek het voorheen gedink dat selektiewe koue netjies was. lol

Laat 'n boodskap

Jy moet wees aangemeld om 'n kommentaar te kan lewer.

kategorieë

Onlangse plasings