Hoe om 'n professionele fotograaf te word

kategorieë

Gewilde Produkte

Fotografie: Die verskil tussen 'n stokperdjie en 'n beroep

(en hoe om 'n beroep te word)

Article_Graphic1 Hoe om 'n professionele fotograaf te word Besigheidswenke Gastebloggers Fotografiewenke

 

Wat is 'n professionele fotograaf?

Ek sou 'n definieer“Professionele fotograaf” as iemand wat inkomste verdien as fotograaf. U hoef nie 'n voltydse fotograaf te wees om 'n professionele persoon te wees nie, maar wel netto geld en opgestel word as 'n besigheid. U mag 'n fantastiese fotograaf wees, maar as u nie is nie verdien inkomste deur fotografie te doen, jy het 'n stokperdjie, nie 'n beroep nie. Natuurlik is daar niks mee verkeerd om 'n stokperdjie te wees nie. Ek wil dit duidelik stel dat die woorde 'stokperdjie' en 'beroep' dit het niks te doen het met u vaardigheidsvlak of die kwaliteit van u werk. Hulle het alles met u te doen finansies en wettige besigheidstatus.

As jy 'n stokperdjie en jy is gelukkig met die manier waarop dinge is, is dit wonderlik! Maar as u daarna streef om 'n professionele persoon te wees en u hulp nodig het om u stokperdjie 'n beroep te maak, lees dan verder!

Voordat ek begin, wil ek hê dat u realistiese verwagtinge moet hê. U kan nie oornag 'n beroep word nie. Dit het my twee jaar geneem voordat my onderneming 'n aansienlike hoeveelheid geld tot my gesin se inkomste kon bydra. Die bestuur van 'n suksesvolle onderneming is harde werk, maar dit is uiters lonend. Ek het baie geleer op my reis om beroep te word, en as u my raad volg, sal dit u waarskynlik nie so lank neem as wat dit my geneem het nie.

Sodra u besluit om 'n professionele fotograaf te word ...

Die eerste drie stappe gaan intimiderend lyk. Hulle is ook geneig om verskriklik dof te wees vir kunstenaars soos ons. Wees verseker, hulle is baie makliker as wat hulle lyk en is baie belangrik vir die bestuur van 'n professionele onderneming (daarom is dit die eerste drie stappe). Dit behels die opstel van u besigheid in die oë van u staat en / of land. Ek gaan die stappe verduidelik wat ek gedoen het, maar ek beveel aan om 'n plaaslike rekenmeester of belastingadvokaat te ontmoet om te besluit wat die beste vir u besigheid is.

1. Registreer u besigheid by u staat
2. Registreer u besigheid by die belastingkommissie van u staat
3. Doen aansoek vir 'n EIN by die IRS

1. Eerstens het ek my besigheid met my staat gevestig. Daar is twee primêre maniere om dit te doen: 'n eenmansaak of 'n enkellid-LLC. Persoonlik verkies ek die beskerming en geloofwaardigheid wat u kry met 'n enkellid LLC. U kan baie maklik vir u LLC registreer deur u staatsekretaris se kantoor. In my staat is die aansoekfooi $ 100.

2. Vervolgens het ek my besigheid geregistreer by my staat se belastingkommissie. As u dit doen, ontvang u 'n rekeningnommer en in die meeste lande kan u elektroniese belasting invoer en betaal. Hierdie proses is nie baie moeilik nie, en in my toestand is die aansoekfooi $ 20.

3. Uiteindelik wil u miskien 'n EIN (werkgewersidentifikasienommer) by die IRS aanvra (of iets soortgelyks as dit buite die VSA is). Sommige banke vereis dat u geregistreerde besigheid 'n EIN moet hê om 'n besigheidskontrolerekening te open. 'N LLC doen aansoek om 'n EIN deur in te dien Vorm SS-4, Aansoek om werkgewersidentifikasienommer op die IRS-webwerf. U sal waarskynlik hierdie nommer gebruik as u u kwartaallikse inkomstebelasting betaal.

Bleh. Ek gaan u nie probeer oortuig dat dit lekker is om met regeringsinstansies te werk nie. Ek kon dit nie lekker laat klink nie, al het ek probeer. Dit is egter nodig om belasting sowel as inkomstebelasting te betaal as u 'n onderneming eties en wettig wil bestuur. As u verkies om vir 'n ander fotografie-onderneming te werk en nie u eie te begin nie, solank u 'n salaris is, val u waarskynlik onder hul onderneming. As u kontrakopdragte doen, het u waarskynlik nog stappe 1-3 nodig.

Die laaste drie stappe is nie naastenby so pynlik nie. Dit is nie so lekker as om foto's te neem nie, maar dit is baie beter as om papierwerk in te vul en tjeks te skryf. Hulle is ook noodsaaklik vir die bestuur van 'n winsgewende besigheid. Hulle is:

4. Skep 'n sakeplan
5.
Prys jouself op grond van daardie plan
6. Hou akkurate boeke by

4. As u suksesvol wil wees, moet u 'n plan maak en redelike doelwitte stel. Om te misluk om te beplan, is om te beplan om te misluk. Die mees basiese sakeplan bevat 'n missiestelling, teikenmark, doelwitte en 'n strategie. Almal se sakeplan sal 'n bietjie anders lyk. As u detailgerig is, kan u maandelikse of selfs weeklikse doelwitte saam met u doelwitte vir die jaar stel.

Maak seker en sluit redelike finansiële doelwitte in. Onthou, om u doel te bereik om 'n professionele fotograaf, moet u 'n bestaan ​​maak uit u fotografie. Stel 'n doel vir albei inkomste en netto wins. Baseer u minimum netto winsdoel op u lewenskoste of die minimum bedrag wat u wil bydra tot u gesinsinkomste. As u hierdie getalle in gedagte hou, kan u op die regte spoor bly. Onthou om ramings vir belasting en al u verwagte uitgawes in te sluit.

Gaan elke maand weer na u sakeplan.

5. Nou jy moet prys jouself op grond van jou doelwitte. Sodra u u doelwitte stel en die getalle begin haal, kan u (soos ek) besef dat u pryse te laag is. Sit 'n bietjie tyd om u pryse noukeurig te herstruktureer op grond van u doelwitte. Toe ek die getalle geknak en ontdek hoeveel ek moet hef om my geld te kry minimum doelwitte, het ek paniekerig geraak. Ek was bekommerd dat niemand daardie pryse sou betaal nie. Maar ek het geweet dat as ek dit vir my geld wou doen, ek dit eintlik sou moes doen 'n bestaan ​​te maak. Dit is toe dat ek besluit dat ek vertroue moet hê in die kwaliteit van my werk en in my pryse. Ek het hulle daardie dag verander en ek het nooit teruggekyk nie. Ek gaan nie lieg nie - dit was vreesaanjaend. Ek het die meeste van my kliënte verloor en moes my klante weer opbou. Maar die volgende paar maande, toe ek my klante stadig herbou, het ek begin besef dat my nuwe kliënte respekteer my, my werk en my pryse - iets waaraan ek nie gewoond was nie! Ek het my teikenmark begin benut!

Ek weet dit is 'n eng stap - glo my. Maar ek moedig u aan om dit so gou as moontlik te doen. Verhoog u pryse geleidelik sal slegs die proses uit te trek. Dit sal so pynliker wees. Die beste is om die pleister net af te ruk. Doen dit een keer en kry dit klaar. Neem dit van iemand wat al daar was.

As u nie u doelwitte in u eerste jaar behaal het nie, moenie paniekerig raak nie. Dit kan 'n paar jaar neem om u kliënte en u geloofwaardigheid op te bou. Moenie opgee nie. Indien nodig, gaan voort met 'n ander voltydse of deeltydse werk terwyl u fotografiese besigheid groei.

6. En laastens is dit uiters belangrik om akkurate boeke te hou. U moet presies weet hoeveel geld in u besigheid kom en hoeveel uitgegaan word. Om dit te kan doen, moet u u besigheidsfinansies heeltemal afsonderlik hou van u persoonlike finansies deur 'n besigheidsrekeningrekening te open. Persoonlik gebruik ek QuickBooks Aanlyn om my sakefinansies te bestuur. As u nog nie gereed is vir sagteware vir finansiële beplanning nie, moet u u finansies op 'n sigblad skep en dit byhou. Hou noukeurig rekord van elke dollar wat inkom en elke dollar wat uitgaan. Ek waarborg dat dit u baie meer bedagsaam met u aankope sal help, wat u op die regte spoor sal hou om u doelwitte te bereik.

 

headshot6 Hoe om 'n professionele fotograaf te word Besigheidswenke Gastebloggers Fotografiewenke


Oor die outeur:
Ann Bennett is die eienaar van Ann Bennett Photography in Tulsa, OK. Sy spesialiseer in senior foto's op hoërskool en gesinsfotografie. Vir meer inligting, besoek haar webwerf www.annbennettphoto.com of Facebook-bladsy www.facebook.com/annbennettphotography.

 

 

 

 

MCPAtions

14 Comments

  1. Riquise Gort op April 11, 2013 by 11: 22 am

    Dankie vir hierdie pos. Ek begin net as fotograaf en probeer om my portefeulje opgebou te kry. Ek was nuuskierig oor watter punt u hiermee begin probeer geld maak? Ek het 'n klein fooi gehef net vir my tyd en werk, maar wanneer moet ek wettig word? Het u geskiet en geld verdien voordat u u besigheidslisensie gekry het?

    • Holly op April 15, 2013 by 1: 28 pm

      U moet u staatswette nagaan. As u meer as $ 100 in Missouri verdien, moet u 'n lisensie behou.

    • Jodi Friedman, MCP-aksies op April 15, 2013 by 3: 02 pm

      Ek dink wel as u geld aanvaar, moet u vasstel wat die vereistes is van u woonplek en sorg dat u binne die wettige manier van doen val.

  2. Dagbreek | Dawn's Bella Via & C. op April 11, 2013 by 12: 01 pm

    Uitstekende advies, nie net vir fotograwe nie, maar ook vir almal wat van hul stokperdjie 'n besigheid wil maak. Dankie!

  3. Alice op April 12, 2013 by 8: 40 am

    Ek is jammer, maar die ekonomie bepaal nie of ek 'n professionele fotograaf is nie. Ek werk twee werke om my rekeninge te betaal. Ek het 'n LLC, en volgens die Staat is ek 'n besigheid en 'n professionele fotograaf. As u alles wettig doen en mense betaal, is u 'n beroep.

  4. Casie op April 12, 2013 by 2: 33 pm

    Ek moet sê ek stem saam met Alice. Ek het verstaan ​​wat u gesê het tussen 'n beroep of 'n stokperdjie, maar ek het dit 'n bietjie aanstootlik gevind. Ek beskou myself as 'n professionele fotograaf, maar ek maak nie genoeg om al my familie se rekeninge te betaal nie, want dit is wat ek vir my besigheid gekies het. Ek kies om by die huis te bly en ma te wees, want ek het die opsie. Jou definisie was 'n bietjie soos om te sê my werk as ma is nie 'n werklike werk nie, want ek betaal nie die rekeninge waar SAHM-wees baie moeilik en uitdagend is nie en baie moeiliker as enige werk waarvoor jy betaal word, veral nie as jy wil by die werk wees (sê as fotograaf), maar offer u behoeftes op vir u gesin se behoeftes. Daar was goeie raad in hierdie pos, maar dit het my gepla soos dit begin het.

    • Julie Kirby op April 14, 2013 by 9: 04 am

      Ek stem heeltemal saam met jou. Eintlik was die eerste paragraaf in hierdie artikel so onakkuraat dat ek dink dit het die res van die inligting in diskrediet gebring en ek het dit met 'n skimp gelees. Dit is dieselfde ou stryd wat ons herhaaldelik in die fotografiewêreld hoor. My opinie? Hou op om soveel om te gee oor wat ander fotograwe doen en probeer om die beroep te definieer, en laat my skiet!

  5. Michelle op April 12, 2013 by 7: 41 pm

    Ek vind dit ook aanstootlik en stem saam met Casie en Alice.

  6. Tosha op April 13, 2013 by 10: 58 am

    Ek dra miskien nog nie ten volle by tot my huishouding nie, maar dit maak my nie minder professioneel as iemand wat van hul fotografie-inkomste leef nie. Ek skiet. Ek word betaal. Ek betaal belasting. Ek het uitgawes. Ek is wettig ingestel in my toestand. Daarom is ek 'n professionele persoon. Hierdie artikel is vir my ontstellend.

    • Jodi Friedman, MCP-aksies op April 15, 2013 by 3: 01 pm

      Ek het die boodskap wat deur Ann geskryf is, duidelik gemaak om die algemene opinies van ons maatskappy beter te weerspieël. Sien my antwoord aan Holly hierbo vir besonderhede.

  7. Holly op April 15, 2013 by 1: 18 pm

    MCP! Ek is teleurgesteld in hierdie pos. Vir my sê u dat ons almal wat ons sakebelasting betaal nie professionele fotograwe is nie. Ek is ook 'n tuisbly-ma. Ek skiet oor die naweke en dit dra sekerlik nie ten volle by tot my huishouding nie. Volgens die staat is ek besig met 'n professionele fotograaf. Hierdie artikel is slegs 'n persoonlike mening. MCP, u moet beter weet om 'n artikel soos hierdie te plaas. Ek voel regtig dat ek in die toekoms nie weer van u dienste moet koop nie. Dit het my regtig ontstel.

    • Jodi Friedman, MCP-aksies op April 15, 2013 by 3: 00 pm

      Dit is 'n gasartikel en op grond van terugvoer het ek dit liggies omgeskryf om ook in ooreenstemming met my opinies te val. Ek voel wel sterk dat u in die oë van die wet ingestel moet wees as 'n besigheid (gebaseer op watter staat en land u ook al woon). En u moet 'n bietjie inkomste / geld uit die werk kry. Ek voel nie persoonlik dat u u gesin hoef te onderhou nie en voel dat u dit deeltyds kan doen en steeds 'n professionele persoon kan wees. Ek het die berig liggies verander om dit te weerspieël. Ek is jammer dat dit jou ontstel het. Dit was nie die bedoeling nie.

Laat 'n boodskap

Jy moet wees aangemeld om 'n kommentaar te kan lewer.

kategorieë

Onlangse plasings