Verander 'n vakansiekiekie in kuns met behulp van Photoshop-aksies

kategorieë

Gewilde Produkte

Gister het ek het inligting en beelde gedeel van my gesinsvakansie na die Suid-Karibiese Eilande. Vandag wys ek vir u 'n wysiging waarin ek die beeld van 'n momentopname omskep in 'n foto wat ek op 'n galery toegedraaide doek druk.

Ek het die volgende foto op Curacao geneem terwyl ek aan boord van 'n trollie was. Ek kon nie stop en dit behoorlik saamstel nie. Ek was in 'n bewegende voertuig met ongeveer 50 mense. As sodanig knip ek die beeld vinnig en dink ek sal later sien of ek iets werk. Ek hoor gereeld fotograwe aan my blog en op Facebook sê vir ander fotograwe: 'u moet dit regkry in die camera.' Sommige dink selfs dat Photoshop-aksievervaardigers, of selfs Adobe Photoshop in die algemeen, fotograwe in staat stel om te kul en nie leer om wonderlike foto's te neem sonder om dit te wysig nie. Ek stem saam dat Photoshop 'n hulpmiddel is wat soms minder as perfekte foto's help. Maar soms, byvoorbeeld as u op toer is en nie kan stop om 'n beter kans te kry nie, is dit die enigste manier om 'n beeld nie te mis nie.

Vir my is dit belangriker om die oomblik te dokumenteer, veral op vakansie, as om dit net te vergeet omdat dinge nie ideaal was nie. Wat dink jy?

Nou vir die wysiging:

  1. Ek het begin deur te gebruik MCP Fusion-aksies stel - en One Click Color gehardloop. Ek het alles op die verstekdeursigtigheid gelaat.
  2. Daarna het ek die Magic Markers Action uitgevoer. Normaalweg verf u hierdie aksie op net waar u dit wil hê. Maar ek wou dit oral hê, en daarom het ek die laagmasker omgekeer (Ctrl + I: PC of Command + I: Mac). Dit was 'n bietjie sterk, so ek het die dekking van die laag tot 45% verlaag. Ek was mal oor die kleur van die kleur - doen jy? Die geboue, as u ooit Curacao besoek het, is eintlik baie naby aan die intensiteit in die daarna. Die oorspronklike kiekie het nie regtig vasgestel hoe lewendig dit was nie.
  3. Laastens het ek dit gesny tot 'n 20 × 10-verhouding. Daar was soveel lug in die oorspronklike en die reling was ook nogal lelik. Toe ek sny, draai ek die beeld ook effens.
  4. Ek druk dit as 'n 30 × 14 ″ galery toegedraaide prentjie, maar laat die laboratorium die kante digitaal rek, want ek wil nie die drukwerk verloor nie. Ek kan dit self rek, maar dit is vinniger dat hulle dit doen.

curacao-600x944 Verander 'n vakansiekiekie in kuns met behulp van Photoshop-aksies Bloudrukke MCP-gedagtes Fotodeling en inspirasie Photoshop-aksies Photoshop-wenke

MCPAtions

Geen kommentaar

  1. Diana op April 12, 2012 by 9: 04 am

    Ek dink die 'na' beeld is skouspelagtig en 'n uitstekende manier om die herinneringe van u vakansie vas te vang ... ongelooflik !!!

  2. Jean Smith op April 12, 2012 by 9: 36 am

    Hou dus van hierdie beeld! Sal 'n fantastiese doek maak !!!!

  3. merk op April 12, 2012 by 9: 42 am

    Hmmm, wil dit graag met sommige van my foto's probeer ...

  4. Cort op April 12, 2012 by 9: 43 am

    Dit is steeds 'n momentopname, 'n beter beeld, maar vir my is dit nie kuns nie. Dit is belangrik om dit reg te kry in die kamera. Die probleem met vandag te veel fotograwe is dat hulle dink dat die beeld op die rekenaar in Photoshop geskep word, nie in die kamera nie. Ons moet fotograwe aanmoedig om die tyd te neem om dit reg te doen, om te wag op die lig, vind die regte hoek en ja, kry dit reg in die kamera. In plaas daarvan moedig ons so-beelde, verskonings en buitensporige na-verwerking in Photoshop aan.

    • Dawn op April 12, 2012 by 10: 11 am

      Ek sê jammer vir hierdie opmerking en moedig Jodi aan om 'n herinnering vas te lê wat u sal herinner aan die wonderlike tyd wat u gesin op vakansie gehad het. En ek wil u graag toelaat dat u vakansie 'n VAKANSIE is, en ek is seker dat u familie dit waardeer dat u nie opgehou het om elke opname perfek op te stel en saam te stel nie, want dit sou tyd neem om herinneringe aan u gesin te maak. Ek het nie gelees dat sy beweer dat dit perfek is of dat sy verwag dat dit in 'n galery sal hang nie. Jodi, gaan so voort!

      • Jodi Friedman, MCP-aksies op April 12, 2012 by 11: 43 am

        Dawn, presies - ja - ek wil mooi foto's hê, maar ek was nie op 'n foto-ekspidisie nie, ek was op 'n gesinsvakansie 🙂 En om iets beter te kan maak, is volgens my 'n goeie ding, nie sleg nie. Dankie, Jodi

    • Bob op April 12, 2012 by 10: 55 am

      'N Kiekie is 'n' amateurfoto '. Dit is verreweg nie 'n foto van 'n amateur nie. Soms moet u neem wat u kan kry as u dit kan kry. Ek wil eerder 'n foto van iets hê as niks. As u net diegene neem wat u onder die regte hoek kan kry, met net die regte lig, met die regte houding ... mis u soveel meer.

    • Jenn op April 12, 2012 by 11: 03 am

      Ek stem saam met jou cort. Ek woon in 'n gebied waar ek elke dag sukkel om sake te doen teen mense wat so-so-foto's neem en weggaan met bedrywighede van oormatige photoshop. Die feit dat ek kan komponeer en wonderlike beelde in kamera kan hê, maak sommige mense opgewonde, maar nie genoeg om sake van die sogenaamde 'fotograwe' weg te trek nie. Ek het skool toe gegaan, geleer om behoorlik te skiet en kan 'n ordentlike beeld in die kamera neem. Heck, ek kan komponeer en met film skiet - die meeste van hierdie goedkoop is so gewoond om in 'n outomatiese opname te maak en in 'n fotoshop te maak dat hulle nie in 'n film kan skiet nie. Aan die ander kant wil ek baie doen kiekies op vakansie en later regmaak. Dit is baie moeilik vir my om tyd weg te neem van gesinsvakansies en plesier en om altyd skote te komponeer.

    • Jodi Friedman, MCP-aksies op April 12, 2012 by 11: 40 am

      Cort, kuns is subjektief. Dit is vir my kuns, en ek maak 'n drukwerk vir my muur. Vir u mag dit nie wees nie. Dit is goed. Ek erken en verduidelik dat dit gemaak is uit 'n momentopname wat op 'n bewegende trollie-toer deur die eiland geneem is. Die trollie het nie vir my gestop om 'n beeld saam te stel nie. Ek het geneem wat ek kon. Ek moedig mense aan om herinneringe vas te vang. My lesers is stokperdjies en voordele. As u saam met u kinders / gesin op vakansie is, is dit die doel (of in elk geval myne) om die tyd te dokumenteer wat nie minute of ure aan die komponeer van foto's bestee nie. So ja, vir 'n professionele portret- of landskapbeeld, moet ons beligting, komposisie, ens. Aanmoedig. Alhoewel dit dikwels ook in Photoshop verbeter kan word. Vir alledaagse leefstylbeelde voel ek die gebruik van 'n instrument soos Photoshop om foto's te laat lyk - of dit nou "so-so" of ongelooflik is.

      • Jenaroo op April 12, 2012 by 12: 52 pm

        Cort (en ander haters) weet u dat die webwerf MCP-aksies heet, nie waar nie? Dit gaan oor die verbetering van u beelde met gereedskap soos Photoshop. As u geen nut vir hierdie instrumente sien nie, kan u elders gaan. 'N Paar opmerkings - ek dink Jodie bied 'n goeie mengsel van die verskaffing van gereedskap en poste om mense te help om beter fotograwe te word, sodat hulle dit die eerste keer in die kamera. En ”_. Ek kan verkeerd wees, maar ek is redelik seker dat die visie vir hierdie webwerf nie gaan oor die aanmoediging van so-so beelde, verskonings en buitensporige postverwerking in Photoshop nie." Shitty Photoshopping is shitty photoshopping, en baie van ons was skuldig, maar soms is dit deel van ons eie persoonlike reis. '_En' _As ek my skote oorwerk, maak dit regtig iemand seer as die mense wat ek dwing om na my foto's te kyk? Afgesien daarvan, het ek 'n paar kunsies van my dogter op my yskas. Ek dink die stukke is mooi en elkeen het betekenis vir my (en waarskynlik net vir my 'ñ maar is dit nie wat kuns maak nie, dit spreek tot my en ontlok 'n emosionele reaksie?). Ek gee persoonlik nie om vir enige van Degas se werk nie, maar beteken die gebrek aan waardering dat hy nie regtig 'n kunstenaar is nie? Hoe dit ook al sy, ek het jou waarskynlik nou al verloor, jy het waarskynlik 'n woede verdwyn toe ek my bel dogter se yskas kuns 'kuns'. Jeuk jy om vir almal te sê dat haar lyne nie reguit is nie en dat haar komposisie af is… .. ??

      • Jenaroo op April 12, 2012 by 12: 52 pm

        Cort (en ander haters) weet u dat die webwerf MCP-aksies heet, nie waar nie? Dit gaan oor die verbetering van u beelde met gereedskap soos Photoshop. As u geen nut vir hierdie instrumente sien nie, kan u elders gaan. 'N Paar opmerkings - ek dink Jodie bied 'n goeie mengsel van die verskaffing van gereedskap en poste om mense te help om beter fotograwe te word, sodat hulle dit die eerste keer in die kamera. En ”_. Ek kan verkeerd wees, maar ek is redelik seker dat die visie vir hierdie webwerf nie gaan oor die aanmoediging van so-so beelde, verskonings en buitensporige postverwerking in Photoshop nie." Shitty Photoshopping is shitty photoshopping, en baie van ons was skuldig, maar soms is dit deel van ons eie persoonlike reis. '_En' _As ek my skote oorwerk, maak dit regtig iemand seer as die mense wat ek dwing om na my foto's te kyk? Afgesien daarvan, het ek 'n paar kunsies van my dogter op my yskas. Ek dink die stukke is mooi en elkeen het betekenis vir my (en waarskynlik net vir my 'ñ maar is dit nie wat kuns maak nie, dit spreek tot my en ontlok 'n emosionele reaksie?). Ek gee persoonlik nie om vir enige van Degas se werk nie, maar beteken die gebrek aan waardering dat hy nie regtig 'n kunstenaar is nie? Hoe dit ook al sy, ek het jou waarskynlik nou al verloor, jy het waarskynlik 'n woede verdwyn toe ek my bel dogter se yskas kuns 'kuns'. Jeuk jy om vir almal te sê dat haar lyne nie reguit is nie en dat haar komposisie af is… .. ??

        • Jodi Friedman, MCP-aksies op April 12, 2012 by 1: 45 pm

          Ek wed dat jou dogter se kuns pragtig is. Kuns is in die oog van die kyker. En as ek na my doek van Curacao kyk, sal ek warm herinneringe en 'n glimlag hê.

  5. Angela op April 12, 2012 by 9: 45 am

    Ek is mal daaroor! Ek het 'n paar beelde wat goeie kuns sal maak. Miskien moet dit 'n warrel gee !!! Dit gaan 'n wonderlike doek wees !!!

  6. Natalie O'Neill op April 12, 2012 by 9: 54 am

    Pragtige! Manier om die beeld op die oomblik te vang en dit dan fantasties te maak! Dankie vir die deel. Ek leer altyd soveel van u blog.

  7. Saundra McClain op April 12, 2012 by 10: 08 am

    Hierdie foto is so lekker. Jou vaardighede vir fotografie en fotoshop is ongelooflik !!!

  8. yl g op April 12, 2012 by 11: 22 am

    Die opmerking van die immer perfekte kommentator Cort hierbo: 'Ons moet fotograwe aanmoedig om die tyd te neem om dit reg te doen, om te wag vir die lig, die regte hoek te vind en ja, kry dit reg in die kamera. In plaas daarvan moedig ons so-so beelde, verskonings en buitensporige postverwerking in Photoshop aan. 'Die skrywer se vrywaring in haar boodskap hierbo:' Ek kon nie ophou om dit behoorlik saam te stel nie. Ek was in 'n bewegende voertuig met ongeveer 50 mense. As sodanig knip ek die beeld vinnig en dink ek sal later sien of ek iets werk. ' Enige fotograaf kan die eerste verklaring hierbo sê. Enige uitstekende fotograaf kan die tweede verklaring wat volg, sê en erken. As daar 'n fotograaf in hierdie wêreld is wat dit ELKE keer kan regkry en in elke blootstelling, dan wil ek dit beslis nie ontmoet nie. Sulke mense kan nie groei nie, hulle kan nie leer nie, hulle kan nie uitbrei nie. Selfs in die filmjare het selfs van die beste fotograwe in die donkerkamer gewyk en gebrand. U kan wed dat u Ansel Adams 'n paar stukke van sy foto's bewerk het om 'n bietjie meer horison uit te trek. Mense pas dus nou aan in Lightroom of Photoshop. Groot storie. Dit is evolusie. Soms is die opname baie belangriker as om dit reg te kry, en as dit daarna 'n bietjie werk verg om dit asemrowend te maak, dan is dit so.

    • Jodi Friedman, MCP-aksies op April 12, 2012 by 11: 47 am

      Ile - miskien het hy nie gelees voordat hy kommentaar gelewer het nie. Waarom nie gebruik nie? Dankie vir die ingeloop. Kom binnekort terug. Jodi

  9. Chris Moraes op April 12, 2012 by 11: 38 am

    Sjoe! Ek kan die voor en na nie glo nie. Ek is 'n nuutjie in Photoshop en is dus baie beïndruk om te sien wat gedoen kan word. Dit lyk wonderlik Jodi en sal 'n pragtige doek maak.

  10. lisa Wiza op April 12, 2012 by 11: 54 am

    Ek stem saam dat kuns subjektief is; dit is vir my 'n weerspieëling van Jodi se kreatiewe talent. die gawe is om 'n ordentlike skoot uit 'n bewegende voertuig te neem en dan die oog en kreatiewe talent te hê om dit na produksie te omskep in iets waardig om aan die muur te hang. Ek hang dit beslis aan myne hang

  11. Liz op April 12, 2012 by 11: 58 am

    Dit is regtig indrukwekkend! As ek nie van beter weet nie, sou ek nie eers raai dat dit afgelei is van die voorgeskote nie. Ontsagwekkende! Ek wens ek kon my foto's so wysig. Ek het 'n paar uit Italië wat ek graag so wil maak! Pragtige!

  12. Aimee Hernandez op April 12, 2012 by 11: 58 am

    Sjoe, dit is regtig wonderlik dat jy 'n finale produk soos die oorspronklike foto kan kry! wel gedaan! Ek stem saam met wat ek moet sê! Wat my ook betref, is dit ook 'n kunswerk terwyl u die kleure aanpas of hoe dit uiteindelik sal lyk .. Dit is soos om te skilder as u nie die kleure kry wat u wou hê nie jy voeg nog 'n bietjie by ..

  13. Liz op April 12, 2012 by 12: 01 pm

    En skaam die mense wat so krities is. Ons moet mekaar help en mekaar ophef. Nie almal gaan van elke foto hou nie, maar dit beteken nie dat dit nie 'kuns' is nie. Ek gee nie om vir 'n groot aantal beelde wat ek gesien het wat deur 'professionele' mense geneem is nie. Almal se styl is so anders. Ons kan nie oordeel dat ander so werk nie.

    • Jodi Friedman, MCP-aksies op April 12, 2012 by 5: 32 pm

      Dit is miskien nie die uitdrukking vir hulle geleer nie: "as u nie iets moois te sê het nie, moet u niks sê nie." As ek om opinies vra, weet ek dat ek myself oopstel vir kritiek. As ek byvoorbeeld sê: "Hou u van die kleure of samestelling van hierdie prentjie", maar as ek of ander dit plaas om te deel, is dit interessant wat mense nog steeds sal aanbied. Ek is redelik gewoond daaraan, maar ek voel soms sleg as iemand 'n foto op my facebookmuur plaas en mense val dit aan. As ek iets sien wat hulle maklik kan aanpas, kan ek u help en raad gee, maar nie net onproduktiewe kommentaar lewer om hulle sleg te laat voel nie.

  14. Danielle op April 12, 2012 by 12: 08 pm

    Dankie vir die deel, ek is gereed om hierdie naweek na Kuba te gaan vir my troue, dan na die Filippyne en om te weet wat ek moet en wat nie, is groot! Veral omdat ek ook 'n duik-kamera saambring 🙂

  15. Vrou op April 12, 2012 by 1: 05 pm

    Ek hou van hierdie opname en ek het verskeie vakansiefoto's in my huis wat baie mense waarskynlik nie sal beïndruk nie, maar dit beteken wel iets vir my en ek is lief vir hulle omdat hulle deel uitmaak van my reis as fotograaf. Alhoewel, ek wens ek kon teruggaan na 'n paar plekke en dit neem noudat ek verbeter het! Op 'n kanttekening: hoe kry u die drukker om die rande digitaal te rek? Ek is geneig om my raamwerk regtig te vul as ek skiet en hierdie uitgawe met verskeie doeke raakgeloop het. Uiteindelik het ek swart rande gedoen, sodat ek nie die beeld opgeoffer het nie, maar ek is geïnteresseerd in hierdie digitale rek waarvan u hier praat. Dankie vir al u goeie advies en inligting !!!!

    • Jodi Friedman, MCP-aksies op April 12, 2012 by 1: 44 pm

      Dit is iets waaraan u gereeld vir u laboratorium kan betaal as u nie wil nie. Of sommige het dit as bestelopsie. Color Inc het dit byvoorbeeld as 'n bestelopsie - hulle neem die prentjie en bedek die sye sonder om die frontale prentjie te verloor.

  16. Elly op April 12, 2012 by 2: 05 pm

    Jodi! Sjoe! Wonderlike boodskap ... Ek is 'n beginner in die fotogemeenskap ... sug ... en dit is beslis frustrerend, opwindend, oorweldigend ... en ek kan aangaan ... maar ek sal daar stop. 🙂 Hoe dit ook al sy, ek het u boodskap waardeer ... dit was oor 'n onderwerp wat ek dink ons ​​almal wonder - die beste manier om vakatures met hoofkwartierfoto's in die oorweldigende wêreld van fotografie vas te lê, maar dink nooit dat iemand die tyd sou neem om hul benadering te deel nie / perspektief! Baie dankie! Ek hou van plasings wat vertel hoe DIE PROFESSIONELE DINK as hulle foto's neem ... 'Eerste prioriteit is dit, dan dit, ensovoorts ...' Dit help my om perspektief te kry oor hoe ek al die verskillende instellings in my kop kan organiseer! Haha!

  17. Elly op April 12, 2012 by 2: 06 pm

    ps ... Pragtige foto's! 🙂

  18. Lonna op April 12, 2012 by 2: 44 pm

    Ek hoef nie 'n boek hier te skryf nie, dit is wonderlik. Ek is mal daaroor.

  19. Lonna op April 12, 2012 by 2: 50 pm

    Soos ek gesê het, hou ek van hierdie fotosessie. Jodi, ek sal na die webwerf kyk om die aksies aan te skaf, net 'n bietjie ondersteuning.

  20. Alice C. op April 12, 2012 by 3: 16 pm

    O wee! Wat 'n ongelooflike verskil!

  21. Alice C. op April 12, 2012 by 3: 18 pm

    Dit is altyd beter om dit regstreeks in die kamera reg te kry, maar dit is wonderlik om ook 'n foto te red! Veral as die resultaat dit is.

  22. Adele op April 12, 2012 by 4: 55 pm

    Sjoe. Baie wows. Sjoe vir die manier waarop jy die skoot verander het - ek het verwag dat daar 'n verskil sou wees, maar beslis nie so 'n groot verskil nie - ek het beslis nog soveel meer om oor PS te leer! En Sjoe vir die prentjie waarmee jy beland het. Pragtige. U is beslis die moeite werd om u huis te druk en op te hang! en uiteindelik, Sjoe. dit sal my net nooit meer verbaas dat die "professionele" fotograwe so onseker is dat hulle alles en almal wat dit nie op hul eie manier moet doen nie. Ek het nog altyd probleme ondervind met die hele konsep van 'kuns' .... WIE is dit wat sê wat 'kuns' is en wat nie is nie - en wat is GOED en wat nie - moet ek sê - die hele bedryf nodig het om aan boord te kom met die feit dat mense verskillend is, en daarom gaan verskillende dinge verskillende mense aanspreek. Gaan oor jouself heen, daar is nie 'n 'Een regte manier' nie. Ernstig - om selfs voor te gee dat 'n foto slegs 'kuns' is as dit presies gedruk word soos dit in die kamera geneem is, is belaglik. Kuns is die eindproduk, nie waar nie? Ek het gehou van die beskrywing van die vorige kommentator: "praat met my en ontlok 'n emosionele reaksie" ... perfek. En ek moet heeltemal saamstem met die ander vorige opmerking - helloooooo - dit is MCP-aksies! As u net in kamera-werk glo - waarom is u hier? Net om te bash? Hartseer, so so hartseer ……… .. hou so aan, Jodi - daar is soveel van ons wat alles waardeer wat ons van alle aspekte van u webwerf leer! (en, soos dit wil of nie - die fynste fotograwe wat WERK - ja, DIT is ondanks die professionele, graad / opleiding / kamera-ervaring!)

  23. Carrie Flanagan op April 12, 2012 by 5: 14 pm

    Heerlik, Jodi! Soos die kleur pop! : 0)

  24. miranda dejarnatt op April 12, 2012 by 6: 34 pm

    hallo, ek het ook met tonne albums beland ... toe gaan ek oor na 'n jaarlikse boek waar ek al my gunsteling prente vir daardie jaar plaas. Almal hou daarvan om na hulle te kyk, dit is makliker om te stoor, en u kan kopieë kry as daar iets sou gebeur. dankie vir die artikel ... ..

  25. Nicole Pawlaczyk op April 13, 2012 by 9: 45 am

    GROOT wysiging Jodi! Ek stem heeltemal saam - beter om 'n oomblik vas te vang en later daarmee te speel in Photoshop en dan niks te hê nie! Hoe het u die perspektief verander? Dit lyk asof jy nie net die raam reguit gemaak het nie, maar ook die perspektief getrek het sodat jy nie skuins van voor is nie ...

  26. Cort op April 13, 2012 by 9: 54 pm

    Ek is bly dat ek almal 'n rede kan gee om woedend te wees. Ek weet net dat ek die hele blog gelees het soos ek gewoonlik doen voordat ek geantwoord het. Ek wil graag ingelig word voordat ek kommentaar lewer. Die basiese rede waarom ek geantwoord het, is omdat ek dit gesien het as 'n boodskap wat sê dat dit goed is om slegte foto's te neem en dit later in Photoshop reg te maak. Ek stem nie heeltemal saam met die filosofie nie. Goeie foto's begin in die kamera en kan beter gemaak word in Photoshop as dit reg geskiet word en die regte Photoshop-gereedskap gebruik word. Aangesien 'n fotograaf met meer as 35 jaar ervaar, is dit vir my aanstootlik om hierdie hele idee van gekke foto's te skiet en te probeer regmaak. Ek is ook moeg om so-so foto's met baie verskonings te sien waarom die fotograaf dit nie reg kon doen nie. Verskonings, die trollie sou nie stop nie, maak nie op vir 'n swak foto nie. As u 'n groot foto van 'n vakansie aan my muur sou hang, sou dit 'n wonderlike kunsopname wees of een van my familie wat baie emosie sou toon. Hierdie opname voldoen nie aan een van die vereistes nie; dit word vermoeiende gehoor verskonings vir slegte foto's, iemand moet opstaan ​​en die keiser se klere uitwys. Die standaard foefie is om dit kuns te noem en dit as iemand nie saamstem nie, skree KUNS! weer en sê dan dat hulle nie die kuns kry nie, of dat almal 'n ander definisie van kuns het. U kan aanspraak maak op kuns al wat u wil, maar dit maak dit nie 'n beter foto nie. Dit lyk asof mense op soek is na enige rede om weg te kom van die werklike beeld soos hier die geval is. Dit is 'n goeie beeld, dit is nie 'n wonderlike kunsopname nie en het geen familie nie. Waarom sou u dit aan u muur wou ophang? Vir my is fotografie nie 'n kantlyn nie, ek is baie passievol daaroor, dit is wat ek wil doen. As ek sien hoe mense sê dat dit goed is om swak foto's te neem en dit later reg te stel, vind ek dit persoonlik aanstootlik. As u nie van my wil hou nie, omdat ek probeer om beter fotograwe te skep deur realistiese terugvoer oor beelde te gee, moet u dit probeer.

    • Jodi op April 13, 2012 by 10: 21 pm

      Cort, ek sensureer selde kommentaar, behalwe strooipos. Mense het wel per e-pos gevra waarom ek die uwe nie verwyder het nie. In antwoord op u opvolgopmerking sê u dat u "probeer om beter fotograwe te skep deur realistiese terugvoer te gee", maar tensy ek blind is, het ek nooit konstruktiewe terugvoer gesien nie. Ek was nie op soek na kritiek per inspraak nie, maar ek verwelkom dat dit baie meer is as om te sê dat die finale beeld 'n momentopname was selfs nadat dit geredigeer is. Ek glimlag net as ek dink aan die prettige, kleurryke geboue daar, en u wil dalk nie foto's neem nie as u nie perfekte beligting kan kry nie, maar ek wil nie skote mis nie weens die volle son of byvoorbeeld om op 'n roerende toer te wees. Dit is nie 'n verskoning nie; dit is die lewe! Weereens, dit was nie bedoel om in National Geographic te wees nie. Dit was 'n foto-opname, 'n herinnering aan wat ek die beste gesien het onder die uitdagende omstandighede. Ek vra nie verskoning daarvoor nie. Nou het u my nuuskierig gemaak. As ek vrye tyd het, sal ek u beelde en werf moet besigtig. Ek moedig almal aan wat dit lees om dieselfde te doen. Ek neem aan op grond van u woorde dat ons onder die indruk sal wees en soveel uit u kuns sal leer, veral omdat u nooit foto's van 'n bewegende trollie op vakansie sal deel nie:) Jodi

  27. Cort op April 13, 2012 by 11: 10 pm

    Jodi, neem gerus enige foto op my webwerf uitmekaar, ek verwelkom alle kommentaar, dit is hoe ek groei en verbeter as fotograaf. Selfs na 35+ jaar probeer ek altyd beter word. As u wil, kan u een van my beelde kies en ek sal u 'n eksemplaar stuur, sodat u en u lesers dit kan kritiseer. Ek weet net dat ek baie foto's neem, Ek gee dit vir familie en vriende. Ek plaas dit net nie met my professionele werk of praat daaroor om dit kuns te maak nie. Vir my begin kuns in die kamera, dit is iets spesiaals, nie net vir my nie, maar ook vir die mense wat dit sien. Net sodat u weet, sou ek nie 'n momentopname van 'n bewegende trollie deel nie.

    • Jodi Friedman, MCP-aksies op April 19, 2012 by 10: 09 am

      Cort, dit is jammer dat jy nie 'n foto deel wat op vakansie geneem is uit 'n bewegende trollie nie. Dit wys dat jy menslik en eg is. My man was eintlik trots op my toe hy gesê het: 'Miskien keer u terug na 'n normale fotograaf en nie 'n snobistiese nie.' Hy het meestal grap gemaak, maar ek het 'n rukkie gesukkel om enigiets wat ek nie van die lig of hoek van hou nie, af te druk nie. En ek het dit misgeloop. Ek het my gesin belowe dat al was 'n foto nie perfek nie, dit was lekker of oulik of onvergeetlik dat ek dit ten minste op die rekenaar sal stoor - dit wil sê nie verwyder nie. Die uitsondering is 'n portret-sessie met my kinders. Dan kies ek net die beste in 'n groep soortgelyke opnames. Ag en Cort, lees my boodskap vandag, 4/19 op die blog. Jy sal daarvan hou. Miskien kan u leer om ander te help deur eintlik nuttige, nuttige kritiek te lewer eerder as beledigende kommentaar soos u hier gesê het. Indien nie, sien u elders op die internet

  28. Adele op April 15, 2012 by 10: 45 am

    Dit is 'n bietjie snaaks ... omdat ek die "keiser se klere" vergelyk met die meeste dinge wat mense "kuns" noem ... dit blyk een van die dinge te word waar iemand (wie is dit, in elk geval? Sogenaamde "kundiges") besluit dat iets is 'kuns' - en elkeen wat nie saamstem nie, word die dwaas geskilder, so almal begin saamstem ... kuns is subjektief - skoonheid is in die oog van die toeskouer, dit IS net. En ek vermoed ek het net twee belangrike dinge hierin gemis - die gedeelte waar Jodi gesê het "hey, moenie bekommerd wees oor die neem van goeie skote nie - ons kan ALLES regmaak" en die deel waar Cort iets konstruktiefs, iets nuttigs aangebied het, op een of ander manier haar om te "verbeter" (anders as net "moenie dit doen nie" dink ek ...). Ons is almal hier om te leer, te deel, te groei .... Wat ek van hierdie blog gesien het, gaan dit oor die BAIE verskillende maniere om dit "beter te doen" ... en ek waardeer dit. Ek skiet elke jaar miljoene sportskote vir my seunspanne, en soms, met sport, vang u die coolste beeld - en tog het u die perfekte skoot misgeloop - om te weet hoe u daardie onvervangbare oomblikke kan red - wat waardevol is. Dit is duidelik dat ek verkies om dit nooit te herstel nie, maar soos Jodi gesê het ... dit is die lewe.

  29. Stephanie op April 19, 2012 by 10: 00 am

    Nuuskierig om te weet; as Jodi nie sou verklaar dat dit in 'n bewegende trollie geneem is nie, sou dit dan anders beskou word? As ek nie die 'voorheen' gesien het nie, sou ek nie geraai het dat dit die geval was nie. Jodi-ek hoop dat al hierdie hype hierdie foto nie vir u verwoes het nie! Miskien kan u elke keer as u dit aan die muur sien hang, lag en nog steeds die wonderlike tyd wat u op vakansie gehad het, onthou en nie ineenkrimp as u die 'woorde van wysheid' wat daaroor gedeel is, herinner nie.

    • Jodi Friedman, MCP-aksies op April 19, 2012 by 10: 03 am

      Die foto laat my glimlag 🙂 En ek hou van die kleure en die gevoel daarvan. En ek hou ook daarvan om te weet dat dit as 'n kiekie vir vakansie begin het. So ... nee, ek sal nie geboelie word nie. Maar na die ervaring en ook na die opmerkings oor pasgebore beelde van bekende baie goeie fotograwe, het ek geweet dat dit tyd was om te praat.

  30. Jamie op April 25, 2012 by 1: 56 am

    Hallo Jodi, sal u omgee om meer te verduidelik hoe u hierdie beeld gedraai het? Is dit in Photoshop gedoen? Ek is absoluut mal oor jou prentjie. Ek het 'n paar foto's van my reis na Italië wat ek op hierdie manier wil wysig :). Dankie!

  31. Janine Smith op April 25, 2012 by 3: 39 pm

    Die finale beeld is ongelooflik. Ek hou van die feit dat jy 'n so-so foto kan neem en dit kan omskep in iets wat goed is. Bravo vir u en MCP-aksies!

  32. die op Mei 17, 2012 by 4: 17 pm

    Dit lyk soos 'n kiekie op 'n karnaval.http://www.cortanderson.com/galleries/other/people/peop.htm

Laat 'n boodskap

Jy moet wees aangemeld om 'n kommentaar te kan lewer.

kategorieë

Onlangse plasings