Die onreg om foto's in Photoshop reg te stel: en 'n uitdaging om te wysig

kategorieë

Gewilde Produkte

Professionele fotograwe beweer elke keer dat ek verkeerd is om te skep Photoshop-aksies. Hulle sal redeneer dat ek stel fotograwe in staat om foto's reg te maak of te verbeter wat nie perfek in die kamera is nie. Ek het selfs al beweer dat ek 'n onreg doen deur kamera vaardighede aan te leer, soos blootstelling, witbalans, en samestelling, saam met die fotoredigering om foto's na die feit te korrigeer.

Waarom ons fotografie en na-verwerking onderrig:

  1. MCP Actions verkoop redigeringsinstrumente wat binne Adobe se produkte werk: Photoshop-aksies en Lightroom Presets. Ons gee ook aanlynklasse vir Lightroom, Elements en Photoshop.
  2. Ons glo dat redigering, tesame met sterk foto's uit die kameras, die beste beelde lewer.
  3. Ons is daarvan bewus dat nie elke fotograaf die vaardighede het om ideale beelde in kamera vas te lê nie. Daarbenewens maak sekere scenario's dit moeilik om perfeksie te bereik. Ons leer hoe om te redigeer, en ons bied tydbesparende fotobewerkingsprodukte.

In die digitale era van fotografie glo ons dat dit 'n kombinasie van fotografie en redigering dit is belangrik. Vir nuwer fotograwe is dit noodsaaklik om u kamera beter te leer. Leer u instellings, die blootstellingsdriehoek, spykerfokus, beter witbalans en die opstel van beelde op 'n aangename manier.

Ervare professionele persone wat keelvol is vir mense wat aksies, voorafinstellings en redigering in die algemeen gebruik om foto's te stoor, waarom nie aanbied om te help nie? Geen goed kom vandaan nie gemeen wees vir diegene wat begin? Almal begin êrens; insluitend jou. As u nie glo dat u redigeer as 'n manier om 'n foto te verbeter nie, het u beslis die keuse. As dit die geval is, kan u nie baat vind deur ons blog, Facebook of webwerf te volg nie.

My kliënte en bloglesers wissel van diegene wat 'n iPhone / punt- en skietkamera het tot intreevlak-dSLR's tot professionele dSLR-kameras en -lense. Sommige werk al dekades lank en ander is splinternuut vir fotografie. Baie is liefhebbers van liefhebbers wat net lief is vir die vaslegging van beelde. Almal in die MCP Actions Community moet respekteer dat elke fotograaf op 'n ander vlak en punt in hul fotografiese reis is.

So hoekom al die hype?

Die meeste vrydae deel ek 'n bloudruk op die blog - 'n voor- en na-beeld met stapsgewyse instruksies. Sommige beelde is sterk om mee te begin, terwyl ander 'hulp' nodig het. Wanneer ek foto's plaas wat moet "stoor" teenoor ligverbeterings, sê fotograwe: "hulle moet leer om dit regstreeks in die kamera reg te kry." Ek stem saam. Maar ek voel ook dat hulle die beeld ook in die meeste gevalle kan redigeer en stoor.

Onlangs het 'n leerling 'n foto van haar seun en sy vriendin in 'n MCP Photoshop-klas. Sy het geweet dat dit heeltemal onder blootgestel was. Maar dit was haar seun se gunsteling beeld van hulle, wat die voorkoms en posisie betref. Sy wou dit "red". Is dit dan verkeerd? Moet sy vir haar seun sê "jammer, maar ek het nie die regte blootstelling gekry nie, sodat u nie die een kan kry nie." Sy is nie 'n pro nie. Sy verkoop nie haar werk nie. Sy wou net hierdie foto vir haar seun hê.

Veranderinge wat ek aanbeveel aan die fotografiekant:

In die klas het ons twee dinge gedoen. Eers het ons haar instellings ondersoek en bespreek wat sy volgende keer kan doen behoorlike blootstelling te bewerkstellig. Op grond van die "lêerinligting" kan u sien dat die ISO op 100 was, die diafragma was f / 4.0 (wat so wyd oop is as wat die 70-200 4.0 kan doen) en die spoed 1/50, wat stadig is vir 'n brandpunt van 89mm.

courtney-bianco-before-copy Die onregverdigheid om foto's in Photoshop reg te stel: en 'n uitdaging om te druk Blauwdrukke MCP-gedagtes Photoshop-aksies Photoshop-wenke

Om dit reg te stel tydens die opname, sou sy 'n flits of weerkaatser kon gebruik om die onderwerp lig te gee. Die helderder agtergrond in die "portretmodus" het die kamera mislei. As 'n flits of weerkaatser nie beskikbaar was nie, sou ek aanbeveel dat u die handmodus gebruik. Dan sal ek die meter op die vel raaksien of toetsopnames gebruik terwyl ek die ISO verhoog. Ek sal ook die sluitersnelheid verhoog tot ten minste 1 / die brandpunt, maar ideaalweg 2 /. 'N Ander opsie is om diafragmavoorkeur te gebruik en blootstellingskompensasie te verhoog. Met fotografie en redigering is daar altyd baie maniere om soortgelyke resultate te behaal.

Was die redigering van hierdie foto in Photoshop 'n onreg?

Die deelnemer het in die Watch Me-werkklas een doel gehad: maak hierdie foto bruikbaar. Om dit te doen, moes ons blootstelling regstel, kleurtone verander en haar seun wou ook hê dat sy aknee verwyder word. Verder wou sy 'n effense stedelike voorkoms hê, wat ook uitvoerbaar was. Hier is die stappe:

  1. Gebruik word Photoshop-aksies van Bag of Tricks om die blootstelling reg te stel - Magic Fill Flash op 100%, gebruik dan Magic Midtone Lifter.
  2. Vlak, aangesien pixellae mekaar kan bedek (vanaf die vulflits). Toe het Sunburn Vanisher op 45% en Orange Skin Vanisher op 90% gehardloop om die rooi en oranje kleure in hul vel te help verminder.
  3. Vervlak en dan die agtergrondlaag dupliseer om die vel te retoucheer. Gebruik die pleister om vlekke te verwyder. Toe hardloop 'n Magic Skin Photoshop-aksie het Powder Your Nose genoem en dit spaarsamig op die vrou se arm en die seun se gesig geskilder. Toe maak die foto plat.
  4. Ran MCP Fusion: Kleur Fusion Meng en Pas - Stel een klik op 51%, limonade op 17% en Retro verrassing op 50%.
  5. Afgesluit met 'n vignet van Fusion and the Oog dokter aksie. En laastens 'n vinnige oes.

Ons het ook 'n B&W weergawe gedoen. Hiervoor het ons die kleurredigering gebruik en Black and White Fusion Mix and Match uitgevoer. Aangesien ons dit bo-op 'n kleurbewerking gedoen het, het ek alle lae in die klik van die een klik afgeskakel, behalwe die swart en wit. Toe aktiveer ek Peaceful teen 61%.

Hier is die resultate:

courtney-bianco-after-web Die onregverdigheid om foto's in Photoshop reg te stel: en 'n uitdaging vir bloudrukke MCP-gedagtes Photoshop-aksies Photoshop-wenke

En hier is die swart en wit:

courtney-bianco-after-bw-web Die onregverdigheid om foto's in Photoshop reg te stel: en 'n uitdaging vir bloudrukke MCP-gedagtes Photoshop-aksies Photoshop-wenke

Nou is dit jou beurt:

Gedagtes? Vrae? Voel u dat dit sleg is dat ek dit geredigeer het? Onthou hierdie beeld is van iemand se kind. As u dit in gedagte hou, is u welkom om gee u mening op 'n mooi manier.

Wil u die kans hê om hierdie foto te wysig? Ons doen wysig uitdagings op ons Facebook-bladsy. Ek het ook die besonderhede hiervoor aangeheg. Laai die prent hier af, wysig dit en deel dit op ons facebook muur. U kan ook die wysigings van ander mense op Twitter en ander sosiale netwerke deel en vind met die hutsmerk #mcpedit.

edit-challenge51 Die ongeregtigheid om foto's in Photoshop reg te stel: en 'n uitdaging om te wys Blauwdrukke MCP-gedagtes Photoshop-aksies Photoshop-wenke

 

MCPAtions

Geen kommentaar

  1. Kelly op Junie 29, 2012 by 9: 38 am

    Ons leef in 'n digitale era. Om nie die beskikbare gereedskap te gebruik nie, is simpel. Selfs as hierdie vrou die blootstelling vasgespyker het, betwyfel ek of haar uitslae soos hierdie pragtige weergawe sou gelyk het. Ek spyker die blootstelling heeltyd en pas nog steeds dinge aan om dit mooier te maak. Daar is niks mee verkeerd om jou sooc-opnames lief te hê nie, maar daar is ook niks mee verkeerd om jou artistieke stempel daarop te wil afdruk met digitale redigering van donkerkamers nie. Hierdie besigheid skeur homself uitmekaar, en ek wens net ons kan ophou om so snakkerig en gemeen te wees. Ek hou van u produkte, en ek is bly dat u hier aan positiewe denke gewerk het.

  2. Barbie op Junie 29, 2012 by 9: 44 am

    Dankie dankie dankie dat jy nie 'n fotografiesnob was nie. Mense soos jy maak mense soos ek gemakliker. Daarom voel ons dat ons kan verbeter. En u gee ons die vertroue om dit te doen. Ek dink jy het die piawc wonderlik laat lyk. Weereens dankie vir wat u doen.

  3. Wilma op Junie 29, 2012 by 9: 59 am

    Dit is net simpel. Het fotograwe nie soortgelyke dinge in die donker kamer gedoen nie? Ontwikkel 'n bietjie langer, 'n bietjie korter, ens. Fotograwe het vir ewig in die film donker kamers verdwyn en verbrand. Wat is so anders daaraan om dit digitaal te doen? Hierdie 'purisme' is heeltemal onsin.

  4. Bet op Junie 29, 2012 by 9: 59 am

    Ek het 'n stel van u aksies gekoop en het soveel pret om kreatief, artistiek en baie lekker te wees om dit te gebruik. En as dit kom by die vaslegging van 'n oomblik wat u anders sou mis as u die ISO of die sluiter moes aanpas en u hierdie instrumente het om hierdie foto te verbeter, sê ek DANKIE !!!

  5. Marc V. op Junie 29, 2012 by 9: 59 am

    Ansel Adams het net soveel tyd, indien nie meer nie, in die donker kamer deurgebring as in die veldskietery. Selfs van 'n MASTER-blootstelling (as dit 'n woord is) was die donkerkamer sy speelplek. Die digitale donkerkamer is nie anders nie en as u 'n foto kan "stoor" wat iemand sal koester eerder as om dit uit te vee omdat dit nie perfek buite die boks is nie, doen u uself en u kliënt 'n groot onguns.

    • Marc V. op Junie 29, 2012 by 10: 02 am

      om te sê: as u 'n foto wat kan stoor, uitvee, doen u uself en u kliënt 'n groot onguns ... dit kom agteruit. 😉

  6. Vrou op Junie 29, 2012 by 10: 00 am

    Ons moet ook onthou daar is fotograwe en daar is digitale kunstenaars. Ek respekteer baie van die wysigings, want dit is 'n kuns op sigself. Daarmee moet ons ook onthou dat kuns subjektief is. Die gunstelingbeeld van een persoon mag 'n ander persoon nie aanspreek nie. Een styl van fotografie of redigering kan ook nie vir 'n ander persoon aantrek nie ... en dit is heeltemal goed. Doen wat jy wil en geniet. Leer om dit te doen sodat jy op jou beste kan wees en die negatiwiteit kan ignoreer. Tensy 'n kritiek aangevra word en met konstruktiewe punte bly, is dit net kerm en dit is gemeen. As u 'n beeld het en u moet dit stoor (en u kan dit stoor), doen dit dan. Daar is niks mee verkeerd nie. Ja, dit is die beste om dit regstreeks in die kamera te kry, maar soms kan u dit nie altyd net regkry nie, en dit het 'n bietjie hupstoot nodig. Ons moet gereedskap gebruik.

  7. Rhonda Scott op Junie 29, 2012 by 10: 02 am

    Ek is 'n soort beginner / oumie. Ek het foto's geneem, net vinnige kiekies, regtig omdat ek die plakboek gebruik het, maar dan het fotografie ook posgevat en wou ek beter foto's hê. Ek hou daarvan om die voorkoms wat ek wil hê, in die kamera te spyker. Ek het net 'n probleem as iemand te verwerk tot op die punt dat dit lyk, en dit is gebrek aan 'n beter woord, Fake. Dit is net my voorkeur. Ek het ook nog nie die kans gehad om foto-redigering met Photoshop, ens. Te leer nie. Ek dink dat as u 'n foto kry wat 'n vrou is, sal u sekerlik nooit weer terugkom nie en dit is verkeerd in die kamera, as jy dit kan red, doen dit !!! Daardie perfekte fotografiese oomblik toe groottante Sara haar eerste groot-neef hou, is te kosbaar om weg te gooi, want die beligting was verkeerd, ten spyte van u beste pogings, en sy is dalk nie 6 maande later hier nie. Stof tot nadenke vir almal wat so krities sou wees.

  8. David op Junie 29, 2012 by 10: 02 am

    Sommige fotograwe moet oor hulself kom. As u standaard vir u fotografie is dat dit perfek geskiet moet word, moet u dit in elk geval hou. Wat jou ook al laat beter voel oor jouself. Maar waarom sou iemand omgee wat enige ander fotograaf doen om hul finale beeld te bereik? Want vir baie van ons is dit die finale beeld wat saak maak, nie hoeveel ons onsself op die skouer kan klop omdat ons so goed is dat ons nie na-verwerking hoef te gebruik om die beeld te kry wat ons wil hê nie.

  9. Jay C op Junie 29, 2012 by 10: 03 am

    Daar is niks verkeerd met die redigering van 'n prentjie nie. Die vermoë om 'n foto te "stoor" is 'n groot seën. Elke fotograaf het 'n 'perfekte skoot' in hul loopbaan opgemerk. Dit is onvermydelik, u is op die oomblik vergeet om u instellings na te gaan en u witbalans is uit, of dit is nie blootgestel nie. U kan die foto in die asblik gooi, of u maak dit reg. Om professioneel te wees, is die vaardigheid om die beelde te lewer wat u wil hê, en as dit beteken dat u 'n paartjie in die pos moet herstel ... nou ja. Ek sal sê dat as u net blind is en op Photoshop vertrou om al u beelde reg te maak, dan is dit 'n probleem. U moet die kennis hê van hoe u die opname in die kamera kan regkry. Maar as u 'n paartjie uitgespreek het en dit in die pos moet herstel, is daar niks mee verkeerd nie.

  10. Carolyn op Junie 29, 2012 by 10: 09 am

    * rol mense wat verlig! Almal het hul eie voorkeure vir die manier waarop hulle verkies om te werk, hoe hulle wil hê dat hul foto's moet lyk, ens. Die onderste lyn is: u kykers / kliënte gee nie 'n kak oor hoe u die finale punt behaal het nie Resultate. Om alles te kwytraak oor die manier waarop ander mense kies om hul werk aan te bied, help U NIE om te help nie. Dit help niks om U vaardighede te verbeter nie. As u so goed en professioneel is soos u sê, dan moet u werk vanself spreek, maak nie saak hoe u u eindproduk bereik nie. As u kliënte van u werk hou, sal hulle u beloon met hul besigheid en verwysings.

  11. Lael M. op Junie 29, 2012 by 10: 09 am

    Ek het heen en weer 'n debat gevoer met mense oor hierdie onderwerp. Ek kan sien waar fotografie-“puriste” (soos ek dit graag wil noem) vandaan kom om die kunsvlyt te hou om bloot net fotografie te maak om die vaardighede wat dit nodig het om 'n skoot vas te lê, te verfyn en te behou. Ek verstaan ​​en is self besig om agter te kom dat u nie 'n goeie fotograaf kan wees voordat u regtig nie net die artistieke, maar ook die tegniese kant begryp nie. Ek maak immers deel uit van die mikrogolfgenerasie en daar is nou kortpaaie vir alles 'n dag, wat soms die harde werk uithaal. Maar ek voel met die redigering is dit net nog 'n vaardigheidsvlak om fotografie te bemeester, nie 'n kortpad nie. Help aksies om sekere kamera- / fotograagstukke reg te stel? Ja, dit doen hulle, maar saam met die fotografie self, is redigeerprogrammatuur 'n kombinasie van tegniese en artistieke vaardighede. Ek skilder ook, en hoewel daar 'klassieke' metodes is om te skilder, kom nuwe en verbeterde gereedskap en tegnieke die hele tyd na vore om die oorspronklike proses te verbeter. Handelinge is net nog 'n hulpmiddel om te help, nie om te verhinder nie, en om 'n alreeds mooi handwerk tot nuwe hoogtes.

  12. Beth Wade op Junie 29, 2012 by 10: 11 am

    Ek stem saam met Kelly (hierbo) - Photoshop is 'n wonderlike hulpmiddel om u beelde mooier te maak. Ek was 'n kunstenaar voordat ek 'n fotograaf was, en net omdat ek 'n beroerte of kleur deurmekaar maak, beteken dit nie dat ek die hele skildery asblik sou verwyder nie. As u u kamera-instellings ken, sal dit redigering vergemaklik, indien nodig. Maar moet nooit verskoning vra dat u 'n beeld probeer regstel wat u of iemand anders liefhet nie! Ek het twee klein seuntjies en weet dat dit feitlik onmoontlik is om dieselfde beeld te probeer herskep.

  13. Holly A. op Junie 29, 2012 by 10: 14 am

    As 'n stokperdjie het ek natuurlik hulp nodig met die postverwerking om swak opnames te verbeter en te leer hoe blootstelling, witbalansering, ens. Alles in 'n pragtige finale produk speel. Ek stem saam dat die kunstenaarskap van fotografie en talent van 'n fantastiese SOOC bewondering verdien, maar uiteindelik is enige redigering of SOOC-ontsag onsigbaar in wat op die muur beland. Dankie vir 'n fantastiese boodskap. Ek het wel 'n vraag (ek leer regtig nog soveel!). Hierbo sê jy dat die sluitersnelheid ingestel moet word op "ten minste 1 / die brandpuntsafstand" (89mm word hierbo gebruik, dus 1/89), "ideaal op 2 /", wat ek interpreteer as 2/89, in wese 1 / 45, twee keer so lank as 1/89. Moet dit 1/2 x brandpuntlengte wees? Ek probeer nie om te kies nie - ek probeer net truuks leer na beginpunte wanneer ek skote met my dSLR opstel. Dankie vir u vrygewigheid om ander te help om die kunswerk van pragtige fotografie te leer.

    • Elizabeth Proffitt Junie 29, 2012 by 12: 17 pm

      Ek dink jy wil jou brandpuntdubbel verdubbel om dit as jou sluiterspoed te gebruik om die skud van die kamera te verreken. Ek kan verkeerd wees. Ek is net 'n stokperdjie, maar ek dink as ek reg onthou as ek 'n brandpuntsafstand van 100 mm gebruik het, sou ek 'n sluitersnelheid van 1/200 of vinniger wou gebruik. Scott Kelby se boeke is wonderlik vir ons beginners.

      • Holly A. Junie 29, 2012 by 4: 32 pm

        Dankie Elizabeth - ek dink dit verklaar dit. Ek het die aanbeveling vir Scott Kelby se boek op ander webwerwe gesien. Ek dink dit is tyd om dit te gaan koop!

  14. Bart op Junie 29, 2012 by 10: 19 am

    Van wanneer af het professionele fotograwe elke foto in kamera "vasgespyker"? Ek weet nie, miskien nooit, tensy u in die ateljee is en u onderwerp stilbly. Ek sal erken dat my ateljeewerk altyd in kamera "vasgespyker" word, maar sekere tye tydens 'n trou shoot of daardie kleuter in die park wat nie op een plek sal bly nie? Glo my, by meer as een geleentheid toe ek vinniger geskiet het as wat my flits kon byhou weens die onverwagse uitdrukking, het Murphy se wet oorgeneem en die 'beste' skoot is geneem tydens die flits se herwinningstyd. O, en het ek die kreatiewe donkerkamerwerk jare gelede genoem toe ek film geskiet het? Gaan voort, pas na hartelus aan.

  15. Tyann Marcink op Junie 29, 2012 by 10: 31 am

    Een van my fotograwe (Trey Ratcliff), toe hy gevra is waarom dit nie net in die kamera regkom en nie Photoshop (of ander redigeringsprogramme) gebruik nie, antwoord hy: 'Ek kry dit dubbel reg in Photoshop.'

  16. Amber op Junie 29, 2012 by 10: 35 am

    Ek dink dat ons 'n fotograaf moet wees om te weet hoe om dit reg te kry in die kamera. Maar ons weet almal dat daar soms beelde is wat ons nie wil uitblaas nie. Of dit nou proefskote voor die opname was en u is mal oor die skoot, maar dit is blootgestel aan blote, of vinnig agtervolgende kinders wat nie tyd het om instellings te verander om 'n spesiale oomblik vas te vang nie. Of u het net 'n beeld geblaas dat dit gebeur. Ek dink dit is net so belangrik soos 'n fotograaf om te weet hoe om hierdie beelde reg te maak. Posverwerking is 'n groot deel van fotograafwees. Fotografie is 'n kuns as u my vra, daar is nie reg of verkeerd nie, en almal wat ons verskil, hou van die redigering van 'n paar soos skoon. So ek dink dit is belangrik en daar is niks fout daarmee nie, dit is net dom dat mense dit sou sê

  17. Linda op Junie 29, 2012 by 10: 44 am

    Fantasties !! Dit is waaroor dit gaan ... herinneringe maak (of red!). Aangesien ek Photoshop eet, slaap en asemhaal, is ek besig om dinge te bespaar. Dit is altyd emosioneel bevredigend.

  18. Kimberly op Junie 29, 2012 by 11: 28 am

    Ek dink jy het goeie werk gedoen. Alhoewel daar in die eerste plek sorg gedra moet word om 'n korrekte foto korrek te neem, werk dit soms net nie so nie. Ons is gelukkig op vandag se dag dat ons oor die gereedskap beskik om 'n foto te kan stoor wat normaalweg in die verwerpingsstapel gegooi sou word. Dit is mooi.

  19. Andrea op Junie 29, 2012 by 11: 56 am

    Ek stem saam met wat almal van harte gesê het! Ek wil byvoeg dat die kliënt in die hedendaagse portretwêreld eis dat hul portrette die POP het, dat die sterk kleur of spesiale effek of kontemporêre voorkoms ALLEEN in die pos bereik word. Die posverwerking is dus hier om te bly! Kom daaroor : )

  20. Ginger Junie 29, 2012 by 12: 19 pm

    Ek is nie 'n professionele persoon nie (maar dit is nie 'n lang kans nie), maar ek probeer altyd meer leer en miskien sal ek eendag daardie roete neem. As ek dit gesê het, moet ek sê dat fotografie volgens my 'n kuns is en die meeste waardeer word deur diegene vir wie dit emosie wek, en as hierdie paartjie regtig van hierdie prent hou, dan sê ek, gaan daarvoor en gaan daarvoor wat jy gedoen het. Persoonlik dink ek het dit pragtig uitgedraai. Dit kan my net daaraan herinner dat ek meer kursusse / kursusse moet neem. Goeie werk!

  21. Amber Junie 29, 2012 by 12: 40 pm

    Regte goeie fotograwe gaan nog steeds regtig goeie foto's neem en in aanvraag wees vir hul vaardighede (binne-kamera en na-verwerking). Maar vir die res van ons wat nog leer hoe om die regte goeie foto's in die kamera te kry, oefen ons heel waarskynlik deur te fotografeer wat rondom ons is, grotendeels: herinneringe. As ek die blootstelling aan 'n skoot wat my kinders op daardie oomblik perfek vang, afneem, is ek dankbaar vir die kans om dit te "red" na die verwerking. En laat ons eerlik wees: perfekte foto's SOOC vereis perfekte beligting, wat soms buite u beheer is as gevolg van die tyd / plek / oomblik / gebeurtenis, maar dit beteken (in my gedagtes ten minste) nie dat u nie moet maak nie poging om daardie tyd / plek / oomblik / gebeurtenis vas te lê. As die opname moontlik is, kan ek dit regverdig.

  22. Stephanie Junie 29, 2012 by 12: 41 pm

    Ons leef in 'n digitale, hoëtegnologiese era. Ek glo dat u uself en u kliënt 'n slegte diens lewer as u nie die beskikbare gereedskap gebruik nie, veral as u verkies om dit nie te gebruik nie weens die bedreiging van u ego. Elke foto kan ten minste 'n bietjie redigeerwerk gebruik, en as u dit in RAW geskiet het (wat amper altyd 'pro' beweer), MOET u 'n soort redigering doen om die foto te verskerp, versadiging en kontras aan te pas, ens. stap verder en artistieke wysigings is suiwer 'n kwessie van styl. As dit nie u styl is nie, is dit goed. Maar moenie mense wat dit suksesvol gebruik, verpes nie. Die ander ding wat my frustreer oor hierdie debat, is die feit dat NIEMAND ooit op film geskiet en die beeld gemaak het sonder 'n soort 'redigering' nie. U moet uit die negatiewe drukke maak en as u u eie in die donkerkamer maak (soos ek jare lank gedoen het) doen u onvermydelik 'n redigering wanneer u die blootstellingstyd besluit, of u sommige areas moet verbrand / ontwyk, of u raak kreatief met toning of teksture, ens. Deel van my is net dat die foto's wat sê dat jy dit elke keer in die kamera moet regkry en nie redigeer nie, sê dit net omdat hulle nie eintlik weet hoe om te redigeer nie .

  23. Dita Junie 29, 2012 by 12: 43 pm

    Uitsonderlike boodskap, ek stem heeltemal saam met u ... en ek hou net van hoe hierdie foto gered is deur u liefdevolle redigering. Die siening van die "puristiese" fotograwe laat my dink aan toe ek swanger was ... daar was diegene wat van mening was dat ek vermis word die geboorte-ervaring uit, want ek gaan nie my baba deur die natuurlike bevalling baar nie, maar deur die keisersnee. Ek kan hulle nou verseker dat die ervaring wat ek gehad het met die geboorte van my baba vir my net so spesiaal was as hul 'hoër' ervaring, omdat hulle dinge 'natuurlik' gedoen het. My ervaring was nie kunsmatig nie, maar net anders, en ek glo dat elkeen sy eie metodes kan kies om die lewe en fotografie te ervaar en ons verskille te vier. Viva MCP-aksies en die feit dat u talente (en woorde) ons wêreld van fotografie-opsies soveel maak meer uiteenlopend! Dankie vir hierdie pos! Dita

  24. Erin Junie 29, 2012 by 12: 51 pm

    Ek dink daar is niks mee verkeerd om 'n swak blootgestelde prentjie te wil "red" nie! Ons kan nie heeltyd perfek wees nie, en selfs professionele persone kan 'n slegte blootstelling neem as u 'n oomblik probeer vaslê - u kan nie te alle tye beheer oor alle aspekte van 'n opname hê nie. Ek dink as jy die onderwerpe op 'n wonderlike oomblik vang, maar verkeerde instellings gehad het, is daar niks verkeerd om die prentjie te stoor nie. Ek gebruik aksies op al my beelde om hulle poetsmiddel te gee wat ek nie kan bereik met my vlak van dSLR nie. Die gebruik van die aksies het my geleer hoe om my kamera beter te gebruik - ek probeer die resultaat van die aksies op die foto in my kamera naboots! Ek hou van wat u doen, en ek is lief daarvoor dat u bereid is om nie net 'n wonderlike produk te verkoop nie. , maar leer reg langs dit.

  25. Britt Anderson Junie 29, 2012 by 12: 57 pm

    Ek het nog nooit omgegee as iemand 'n beeld wil "stoor" nie ... ek het dit al baie keer gedoen ... ja, as professionele persoon wil ek die beste opname SOOC kry en dit effens redigeer (of meer artistiek as ek so voel) vir die eenvoudige feit dat tyd geld is, en hoe meer tyd ek aan 'n beeld spandeer, hoe minder geld verdien ek! 🙂 Ek kan nie suksesvol wees as ek lukraak skote neem en die meeste daarvan spaar om te probeer verkoop nie. Maar ons praat nie daaroor nie ... ons praat oor 'n opname wat om watter rede ook al gered moet word ... of dit nou 'n kliëntbeeld of 'n persoonlike beeld is. Doen wat jy moet doen!

  26. Tesia Junie 29, 2012 by 1: 50 pm

    Ek dink dit is wonderlik. Wat 'n geskenk vir hierdie moeder, en vir haar seun en vriendin, om hierdie kosbare skoot te kan verbeter. Ek is van mening dat die feit dat ek professionele fotograwe is soveel komponente insluit - selfs al het ons almal dieselfde gereedskapkis met truuks gekry om ons onvolmaakte skote te herstel, diegene met die visie om in die eerste plek die perfekte skote te neem. dié wat bo sal uitstyg. Ek is mal daaroor dat u so 'n wye spektrum van ondersteuning bied vir professionele persone en stokperdjies!

  27. Nancy Johnson Junie 29, 2012 by 2: 14 pm

    Ek glo ook dat voorafinstellings help om u kamera beter te leer. U sien die resultaat wat u regtig wou hê en kan die verandering toepas volgende keer as u skiet. U moet ook u oog oefen terwyl u dit redigeer om subtiel te wees. Aanvanklik nie maklik nie. Ek hou daarvan om 'n perfekte opname te kry, maar sal dit artistiek aanpas en albei aan kliënte voorlê.

  28. Mickie Junie 29, 2012 by 2: 45 pm

    Ek stem saam met die meeste van die opmerkings, ek leer (nie 'n pro nie!) En sal sonder hierdie optrede en u advies verder agter wees as nou. Elke keer as ek wysig, dink ek aan wat ek in die kamera moes doen en probeer dit volgende keer. Soms is ek besig om foto's van my kinders te redigeer wat ook deur die gesin geneem is. Soms is ek net bly dat iemand die oomblik vasgevang het en dat hulle in fokus was! Ek hou van hierdie skoot, die pose is wonderlik! So bly dat jy haar kon help om dit te red. Hulle lyk pragtig! (Ek het ook 'n skop gekry omdat jy hom 'n 'seun' genoem het en sy vriendin 'n 'vrou' in die trappe)

    • Jodi Friedman, MCP-aksies Junie 29, 2012 by 2: 57 pm

      Mickie - ek het dit nie raakgesien nie, maar jy lag my nou. Hmmm - nie 'n idee waarom ek dit gesê het nie, maar ... ek moes gedink het sy lyk ouer in my onderbewussyn 🙂

  29. Caroline Dunlap Junie 29, 2012 by 5: 16 pm

    Ek dink dit is simpel om nie alle gereedskap tot u beskikking te gebruik nie. Ek stem heeltemal saam met Mickie dat dit dikwels 'n leerinstrument is oor wat in die eerste plek beter moes gedoen word. Kreatiwiteit is die regte vaardigheid van 'n fotograaf en dit kan nie altyd geleer of 'gered' word nie. Myns insiens moet mense ophou om hulle te bekommer wat almal doen en hulle daarop toespits om hul eie werk te verbeter.

  30. Teri Walizer Junie 29, 2012 by 5: 17 pm

    Jodi - jy het natuurlik 'n GROOT aanhang (ek inkluis) en 'n netwerk van fotograwe - die pro's en diegene wat net graag beter fotograwe wil word ... KUDOS vir jou !! Hou aan om te doen wat u doen en vergeet van die nee-sêers.

  31. Joyce Junie 29, 2012 by 5: 50 pm

    Ek is regtig moeg vir hoe 'fotoshopping' 'n slegte naam het. As ek 'n fotograaf was in die tyd van die film met my eie donkerkamer en die vaardighede het om my beelde te manipuleer, sou ek dit doen ... net soos al die ander filmfotograwe / ontwikkelaars gedoen het. Dink mense regtig dat die filmfotograaf 'grotes' net geknak en hulle na 'n ontwikkelende diens gestuur het? Ek juig 'om' 'n beeld te red as dit u na aan die hart lê of dit vir persoonlike of professionele gebruik is. Waarom sou net my gesin voordeel trek uit my 'donkerkamer'-vaardighede as die beeld aantreklik is? Persoonlik hou ek van die swartwitpense van die voorbeeld die beste, en ons neem regtig nie swartwitpense met digitale nie, dus is daar in elk geval 'n bietjie verwerking nodig. Ek het soveel geleer uit u video-tutoriale, blogposte, ens. Dankie en hou asseblief die GROOT werk!

  32. Bill Junie 29, 2012 by 6: 58 pm

    Wat my in die chemiese donkerkamer gedoen het, is myns insiens die verbetering van die onvolmaakthede van die film uit die kamera. So, wat doen dieselfde digitaal anders? Die enigste probleem is HDR. Sommige gaan oor die top met sy vermoëns. Ek gee persoonlik nie daarvoor om nie, maar dit is aan die komponis om sy / haar indrukke te toon.

  33. julie Junie 29, 2012 by 7: 55 pm

    Goeie werk - ek sien niks verkeerd om 'n nie so wonderlike foto te neem en dit fantasties deur PS te maak nie. Ek hou van wat jy met die foto gedoen het, en ek is seker die persoon wat die foto geneem het, is ook dankbaar vir jou. mooi werk. Ek sukkel ook om soms die perfekte SOOC te kry en is dankbaar vir PS en optrede om die voorkoms te verbeter

  34. Teresa Junie 29, 2012 by 10: 12 pm

    Pragtige opname en pragtige redigering. Hou ook die res van die pos in die lug ... ek stem heelhartig saam. Hou aan om te doen wat u doen!

  35. Jenn op Junie 30, 2012 by 7: 35 am

    Pragtige redigering! Ek dink dit is 'n groot voordeel om foto's te kan redigeer wat ek dalk nie in die kamera kan spyker nie! My doel is om hulle vas te spyker ... maar dit gebeur nie altyd dat ek dit regkry in die kamera nie. Ek is dus baie dankbaar vir die redigering van gereedskap soos joune! Hou aan met die wonderlike werk!

  36. cally op Junie 30, 2012 by 7: 41 am

    Hou van hoe jy haar geleer het om hierdie beeld op te slaan ... ons moet natuurlik altyd werk om beter te wees. Maar ons is steeds mensereg? Ek het dit net met my kinders laat gebeur, Paasfees wou ek my 3.5 jaar oud seun en my 11 maande oue dogter neem. Wel, ek het agter 'n paar foto's besef dat ek net my dogter my vorige instellings moes aanpas. Nadat ek nog 5 ~ 10 minute probeer het om my kindertjies gelukkig te hou, het hulle dit verloor en my gunsteling prentjie was een wat my 11 maande oud was en dat dit warm kolle gehad het. Tussen jou aksies, google, lae, kloning van die prentjie wat reg was, het ek nou die gunsteling posisie as 'n 20 × 20 in my sitkamer. So dankie, ek volg jou blog om beter te word, om nuwe dinge te probeer en om soms te spaar my van myself.

  37. Carlita op Junie 30, 2012 by 10: 24 am

    Moet net sê, ek het eintlik baie van die foto gehou voordat dit geredigeer is! Ek dink dat mense net foto's moet neem soos hulle wil, en as hulle dit wil redigeer, gaan daarvoor. Doen wat u gelukkig maak, en moenie aan iemand anders aandag gee nie. Buitendien, as u dit nie kan uithaal nie, moet u dit nie opdis nie. Die wêreld sal gelukkiger wees as ons sou kies om gelukkig te wees. En as mense dink dat al die groot fotograwe deur die geskiedenis net in kamera vasgespyker is, ken hulle nie hul geskiedenis nie!

  38. Shellyf op Julie 2, 2012 by 7: 50 pm

    Ek is baie dankbaar vir u talent Jodi. Alhoewel ons almal daarna streef om dit so naby aan perfek as moontlik in die kamera te kry ... gebeur dit nie altyd so nie. Ignoreer die anti-aksie-volgelinge.

  39. Jean op Julie 3, 2012 by 1: 24 am

    Amazing!

  40. Elekteer op September 11, 2012 by 4: 17 pm

    As 'n baie beginner fotograaf het ek geen idee gehad dat die verwerking van poste so dramaties kan wees nie. Ek weet nie regtig hoe ek dit nie weet nie ... Alhoewel mense altyd vir my gesê het dat ek 'die oog' het vir komposisie, voel ek my baie skuldig om selfs klein wysigings na die verwerking te doen. Nadat ek hierdie artikel gelees het en besef het tot watter mate my werk kan verbeter deur my moeite te doen om Photoshop of 'n ligte kamer te leer, benewens my 'foto's uit die kamera', voel ek nie so sleg dat baie van selfs my gunsteling skote word verkeerd blootgelê, ens. Dit is lekker om te weet dat my selfwaarnemende tekortkominge waarskynlik gedeel word deur 'n aansienlike deel fotograwe op alle vaardigheidsvlakke. Dankie en ek sal u blog nou gereeld lees!

Laat 'n boodskap

Jy moet wees aangemeld om 'n kommentaar te kan lewer.

kategorieë

Onlangse plasings