Die tien grootste webwerffoute deur fotograwe

kategorieë

Gewilde Produkte

Die tien grootste webwerffoute deur fotograwe (Moeilike liefde vir sommige fotograwe)

Soos die meeste fotograwe, pas ek my webwerf voortdurend aan. Dit is my telefoonkaart en bring meer as 90% van my professionele fotografiebesigheid. In my nimmereindigende strewe na 'n perfekte webwerf het ek deur die jare baie hoogte- en laagtepunte teëgekom. Dit is duidelik dat daar meer as tien dinge is wat 'n webwerf kan benadeel, maar in die algemeen raak hierdie lys die dinge wat ek gereeld raakloop as ek na 'n nuwe fotograaf se webwerf gaan. Ek verklaar nie dat ek die perfekte webwerf het nie, en ek ken ook niemand wat dit het nie. Maar as u dit vanuit die oogpunt van die verbruiker beskou, is daar 'n paar basiese dinge wat u sal wil vermy as u klante van gehalte wil lok. Hier is 'n paar 'taai liefde'.

1. Oor my bladsy.
Wie is jy en waarom moet ek my swaar verdiende kontant vir jou gee?

Een van die grootste foute wat ek sien as fotograwe maak, is die skep van 'n Pollyanna-styl oor my-bladsy sonder baie relevante inligting wat 'n verbruiker wil weet.  About Me Bladsye wat sê: 'Ek hou daarvan om foto's te neem' of 'My passie vir fotografie het begin met die geboorte van my kind' vertel my absoluut niks oor u vaardighede en kwalifikasies as fotograaf. Sou u na 'n tandarts gaan op wie se webwerf hulle sê: 'Was nog altyd lief daarvoor om tande te borsel en om plaak uit die mond van kinders te skraap?' Nie ek nie. Wat van 'n bouer wie se enigste kwalifikasie is dat hy 'passievol is om spykers in hout te slaan'. Ek dink nie ek sal daardie man aanstel om my huis te bou nie, hoe gaan dit met jou? Waarom sou iemand jou dus vertrou om professionele foto's van hul gesin te neem net omdat jy '... graag kinders deur mielielande jaag en daardie kosbare oomblikke vaslê?' Sluit op die minimum u kwalifikasies as fotograaf in. Moenie u opregtheid en professionaliteit in twyfel trek deur die gehoor se intelligensie te beledig nie. Dit is wonderlik om aan die wêreld te vertel dat jy passievol is en lief is vir wat jy doen, maar as jy wil hê dat iemand jou as professionele persoon moet respekteer, gee hulle iets tasbaars om te gebruik om 'n ingeligte besluit te neem. U sal waarskynlik agterkom dat mense u as fotograaf ernstiger sal opneem en dat die kwaliteit van u kliënte verbeter.

2. Uit fokus, slegte blootgestelde prente of prente wat nie korrek vir die werf gepas is nie.
Bedoel jy om dit te doen?

Dit moet 'n gegewe wees, maar soveel fotograwe doen dit steeds. En nee, die byvoeging van 'n bietjie Gaussiese onduidelikheid of 'n tekstuur oor die beeld sal niemand flous nie. Die opname was miskien mooi gekomponeer, maar as u fokus mis het, het dit geen plek op u webwerf nie. Maak ook seker dat u die beelde op die regte plek volgens die ruimte op u werf vergroot. Niks skree: "Ek het geen tegniese kennis nie", soos 'n beeld van 400 × 600 pixel wat gerek is om 'n ruimte van 500 x 875 pixels te pas.

3. Geen regte kliënte nie.
Klein Joey in die herfs ... Klein Joey in die lente ... Klein Joey verskyn op alles ...

Al die foto's op u werf is van dieselfde kind (jammer, maar die meeste mense is gretig om te besef dat die mooi kleuter in die herfs ook die meisie op die strand is en weer in die sneeu.) moenie foto's van u eie kinders of u vriend se kinders op u webwerf insluit nie. Die heel eerste beeld wat op my webwerf verskyn, is 'n foto wat ek van my drie kinders geneem het. Ek sluit dit in omdat ek dink dit is 'n kragtige beeld en 'n goeie voorbeeld van my werk en wat ek kan bied. Ek het om dieselfde rede nog 'n paar ander beelde van my kinders hier en daar. Maar as die enigste fotografiewerk wat u tot dusver gedoen het, van u eie kinders of van u vriende se kinders is, het u dit regtig gedoen geen besigheid wat jouself 'n besigheid noem nie.

4. Onwettige musiek.
Moet dit net nie doen nie.

Ek is toevallig een van die mense wat op musiekwebwerwe van pragtige musiek hou. Maar as jy nie het nie toestemming om 'n musikante se liedjie te gebruik op u webwerf, dan oortree u hul kopiereg. Tydperk. U sou nie daarvoor staan ​​dat 'n musikant u beeld gratis kopieer en op hul CD-omslag gebruik nie, so waarom sou u hul musiek neem en dit op u webwerf gebruik? Daar is baie van reg vrye musiek beskikbaar teen 'n redelike koste, sowel as opkomende musikante wat u graag 'n lisensie wil gee om hul musiek op u webwerf te bevorder. Probeer intussen die versoeking weerstaan ​​om die perfekte Lisa Loeb- of Sarah McLaughlin-liedjie vir u aanlynportefeulje te "leen". As u dit doen, hoop ek dat u 'n goeie prokureur het, want die eienaar van die liedjie kan dit uiteindelik uitvind en hulle sal meer geld hê om u in die hof te beveg as wat u het. Selfs as hulle dit nie doen nie, is dit taai en is dit 'n skending van kopiereg Reg en bloot verkeerd.

5. Nie 'n bietjie te verklap oor u pryse.
Wat moet ek in elk geval vir jou betaal?

Laat ons eerlik wees, baie van ons (ook die uwe daarvan) is bang om ons volledige pryslys openbaar te maak uit vrees dat die persoon langsaan ons weldeurdagte pakkette en pryse gaan neem en dit onderbreek. Maar op die minste moet u mense altyd 'n beginpunt gee.  Wat is u laagste sessiefooi, u laagste drukprys?? Het u 'n minimum aankoopvereiste? Dit is genoeg vir enigiemand om te weet of hulle meer wil weet of nie hulle begroting het nie. As u niks oor die prys op u webwerf aanbied nie, kry u die indruk dat u te duur gaan wees en dat mense sal aanbeweeg. Dink aan die eiendomsinskrywings wat lees: 'Bel vir prys.' Almal weet dat dit die kode is vir 'Jy kan dit nie bekostig nie' en dit is presies wat mense sal dink as jy nie ten minste iets ten opsigte van koste verskaf nie.

6. Waar is jy?
Ligging, ligging, ligging.

Ek het al soveel keer op 'n baie goeie fotograaf se webwerf afgekom, net om eindeloos te jag en te soek om vas te stel WAAR hulle geleë is? Watter toestand? Watter stad? Is hulle op die planeet aarde? Sjoe, dit is baie werk om 'n webwerf in te sit, net om in 'n swart gat te val. As 'n potensiële kliënt op soek is na basiese inligting, soos hoe ver u van hul huis af is, of as u 'n omgewing bedien, gaan hulle opgee en aanbeweeg. Net 'n vermelding van u stad op u bladsy is genoeg om te sê "HEY! Yoo Hoo! Ek is hier! '

7. Kopiëring van woorde van ander fotograwe se webwerwe.
Wat myne is, is nie joune nie.

Ongelukkig het dit met my en ander fotograwe wat ek ken, gebeur. Ek het die ongelukkige ervaring gehad om op 'n webwerf af te kom waar iemand versigtig bewoorde teks van my webwerf gesteel het om vir hulle te gebruik. Skryf vir u webwerf, nie raketwetenskap nie. As u nie 'n goeie skrywer is nie, kan u iemand vra om goeie materiaal vir u te skep. As u niks oorspronklik oor uself of fotografie te sê het nie, moet u niks sê nie. En terloops, Google kyk ook nie goed na die soort dinge nie, dus kan u uself instel op 'n afname in u SEO-resultate, benewens 'n oproep van 'n kwaai fotograaf as u teks van die werf van 'n ander persoon oplig.

8. Wat maak jou anders?
Die kloonfotograaf.

Dit is volgens my die belangrikste deel van u webwerf, sowel as u reputasie en identiteit as fotograaf. As u "kinderfotograaf" willekeurig Google, vind u maklik vyf of meer webwerwe wat feitlik dieselfde posisies, idees en tendense bied wat feitlik nie van mekaar onderskei kan word nie. Ons het almal fotograwe wat ons bewonder en volg, maar spring op die nuutste gierwa om te probeer om u beelde te laat lyk asof Fotograaf X niks gaan doen om u opgemerk te kry nie. Alle fotografiese genres oorvleuel en daar sal altyd iemand wees wat iets soortgelyks doen as wat u doen. Maar wat maak JOU uniek? Wat is u nis? Is dit wat jy graag wil hê? pas pasgeborenes in bakkeZzzzz… Ons almal doen dit. Wat het jy nog? Jy hou van sit babas in oulike hoede en rus hul koppe op hul armsvolgende. Elke fotograaf doen tans die dinge, insluitend ek. In plaas daarvan om die nuutste tendense op u webwerf te vertoon, moet u uitvind wat spesiaal is aan u en u werk. U is 'n kunstenaar en u moet u eie unieke standpunt hê. As u dit nie doen nie, moet u uself afvra waarom dit is. Maar hopelik het u 'n eie perspektief. Wat ook al die spesiale ding is, u gestalt as u wil, dit moet die fokus van u webwerf wees (in woorde of in afbeeldings.) As daar niks spesiaals is wat u kan onderskei van die dame in die volgende stad nie, dan sal niemand dit doen nie. het enige rede om jou bo haar te kies, behalwe prys (en jy wil dit nie hê nie ... ooit!) Daar is niks wat jou besigheid vinniger gaan doodmaak as om generies te wees en algemene voorbeelde van jou werk te gee nie.

9. Gebruik die foto's van ander fotograwe om u werf te plak.
Die dief fotograaf.

Selfverduidelikend. Wat gaan rond kom om. En die feit dat ek dit selfs moet bespreek, is baie hartseer.

10. Blog.
Werk of speel?

Ek is nog steeds ietwat parmantig oor blog. Ek is nooit presies seker hoeveel ek moet skryf, hoeveel werk ek moet uitstal nie, ens. As ek na ander kyk nie fotograaf se blogs, een van die dinge wat my as leser afskakel, is te veel persoonlike blogging wat gemeng word met hul professionele werk. Ek hou daarvan om 'n kykie in ander fotograwe se lewens te sien, maar as dit 'n groot mengsel word van kliëntebeelde afgewissel met ouma se beroemde pampoenpasteitresep of die groot skuif na die nuwe huis, verloor ek vinnig belangstelling. My voorkeur, as leser, is om een ​​blog vir besigheid en een vir persoonlike gebruik te hê en dan skakels na mekaar aan te bied. Dit maak my ook agterdogtig dat enige fotograaf wat die tyd het om al die besonderhede van hul persoonlike lewe te dokumenteer, miskien nie regtig 'n besigheid aan die gang het nie.

Net kos vir gedagte.

Lauren Fitzgerald is 'n professionele skrywer en kraam- / pasgebore fotograaf in sentraal Maryland. Haar webwerf is altyd 'n werk wat aan die gang is.

MCPAtions

Geen kommentaar

  1. Kristi Chappell op Februarie 17, 2011 by 9: 17 am

    Whhheeww ... voel jy beter? Mense gebruik eintlik ander fotograwe se beelde op hul werf? Ek het nog nooit daarvan gehoor nie, dit is hartseer! Goed gesê oor alles!

  2. Alyssa op Februarie 17, 2011 by 9: 20 am

    Hou van hierdie wenke! Ek sukkel met die vraag: 'Het ek 'n webwerf EN 'n blog nodig (wat die vermoë het om vaste bestemmingsbladsye te gebruik)? Nog 'n gedagte: flitswebwerwe werk nie op die Apple i-lines nie. Hulle lyk goed, maar nie altyd tegnologievriendelik nie.

  3. Susan Dodd op Februarie 17, 2011 by 9: 25 am

    Goed gesê ... baie goed gesê !!!!! Stem 100% saam.

  4. Mike Sweeney op Februarie 17, 2011 by 9: 33 am

    Ek stem saam met sommige, maar nie met ander dele nie. Die blog is noodsaaklik .. maar 'n mens moet dit besigheid hou, so in my geval is dit alles wat verband hou met fotografie. Ek gaan nie in die politiek, godsdiens ens nie. Ek stem ook nie saam met die prysbepaling nie. Daar is geen pryse op my webwerf nie. As jy van my goed hou, sal jy bel. As u nie bel nie, dink u nie aan my styl nie, dus is u waarskynlik nie my kliënt nie. Nee, dit is nie 'n oorspronklike gedagte nie, ek het dit geleer in 'n winkel wat daarin geslaag het om die biz te midde van 'n resessie uit te brei en te vergroot. Ek is nie Walmart met lae pryse nie, en ek is ook nie 'n Chevy-handelaar nie, met my 'aanbiedings' oor die voordeur. As u deur my deure stap, weet u al dat dit nie goedkoop is nie, maar u weet dat u dit wil hê ongeag, en ek het die geleentheid om u te verkoop en binne u begroting te werk as ek kan. Nog nooit 'n liefhebber van musiek op die webwerf nie, maar dit is 'n goeie punt. Oor die algemeen is dit 'n lekker stuk.

  5. Krystal op Februarie 17, 2011 by 9: 43 am

    Oor die onderwerp blog ... Ek wil graag 'n blog sien met 'n bietjie persoonlik en plasings van sessies. Maar ek hou nie daarvan om AL die besonderhede of selfs baie besonderhede te sien nie. Ek het nie tyd om dit te lees nie en ja, wie het tyd om dit alles te skryf. Maar dit lyk asof my 'n bietjie 'n idee gee van hoe u is en waaroor u gaan. En as hulle op twee blogs is, nie saam nie, sal ek nie die moeite doen om daarna te kyk nie. As hulle saam is, dink ek dit trek mense in. Net my neem.

  6. Melinda Kim op Februarie 17, 2011 by 9: 44 am

    jy het daardie een vasgespyker! Ek is nou al tien jaar suksesvol. Het regtig vasgehou aan wat ek doen. My voorkoms. Ek verander nie met ander tye as sommige aksies van Mcp om hulle net 'n bietjie beter te laat lyk nie! Ek het net daardie herinnering nodig gehad. Dankie!

  7. Stefanie op Februarie 17, 2011 by 9: 47 am

    Ek stem saam met die meeste punte in hierdie artikel, en dit was beslis 'n harde liefde met betrekking tot my 'About Me'-bladsy! Ek sal dit vandag verander! Die enigste ding waarmee ek nie ten volle saamgestem het nie, is om nie die persoonlike dinge met die sakegoed te meng nie. As kliënt wil ek wel die persoonlikheid van my fotograaf ken. As hulle nie hul persoonlikheid met my moet deel op hul About Me-bladsy nie, moet hulle dit sekerlik êrens doen. Hoekom nie die blog nie? Ek stem saam dat te veel hul persoonlike dinge te veel plaas, maar dit gee my meestal 'n onmiddellike gevoel van die chemie wat die persoon met my en my gesin sal hê.

  8. Veronica Krammer op Februarie 17, 2011 by 9: 49 am

    Fantastiese waarneming! Ek is 'n fotograaf met 'n stokperdjie en droom daarvan om 'n klein fotografie-onderneming te begin as my drie klein kinders op skool is (ongeveer 3 jaar). Ek glo daarin om vir die sterre te skiet, net na goed deurdagte beplanning. Sommige is begaafd genoeg om 'pro' te word met minimale formele redaksie. Professioneel was ek 'n spraak- / langterapeut en 'n gesertifiseerde alkohol- en dwelmadviseur. Albei het uitgebreide opleiding, opleiding en praktika benodig. Ek het fotografie met dieselfde model vir onderwys benader. Ek hoop dit help om my sukses te bepaal. Soos met die NBA of NFL, is slegs 'n paar miljoene geseënd / begaafd met die vermoë om 'groot te maak'. Ander moet eenvoudig die tyd en moeite doen met ekstra opleiding, ens. Dan is daar die dromers wat nooit eers die snit haal nie. Met opregte passie kan baie van ons dit 'fotografeer', maar dit lyk asof soveel mense eerste in hul kop spring sonder om hul spel te ondersteun. Hulle keuse, neem ek aan.

  9. Kate op Februarie 17, 2011 by 9: 52 am

    Beslis 'n opvallende artikel. Ek is bly om 'n moeilike liefde te hoor, maar sjoe. Nogal harde woorde vir 'n nuwe ma wat 'n fotografiebesigheid wil begin. Waarmee het u begin op u eerste webwerf toe u begin het? O regsfoto's van u kindertjies of vriende. Almal moet êrens begin. Om te sê dat u nie 'n besigheid het voordat u 'n volledige portefeulje het nie, is redelik hard. Ek het gevind dat dit my moedeloos laat voel, en toe stop ek en sê nee, jy kan dit doen. Dit maak nie saak wat iemand anders sê nie. Dankie tog vir die wenke. Dit is goed om te weet wat u nie moet doen voordat ek enige van die foute begaan nie.

  10. Meg P. op Februarie 17, 2011 by 9: 52 am

    baie goeie punte! Ek stem wel saam met hulle, maar hulle is ook 'n bietjie teenstrydig. u het daarop gewys dat dit dinge is wat u gereeld op 'n nuwe fotograaf se webwerf sien - en dit is beslis dinge wat die moeite werd is om te noem, maar dit sal nuttig wees as u alternatiewe bied vir hierdie algemene foute. byvoorbeeld op die punt "oor my"; daar is deesdae 'n klomp nuwe fotograwe wat * begin het as gevolg van hul kinders. jy weet, momtograwe. hulle het nie skoolgegaan nie, ens., miskien het hulle nie 'n groot portefeulje nie. wat moet jy dan in die gedeelte oor my sit? en as hulle nuut is, het hulle nog nie 215 troues, ensovoorts geskiet wat hulle as ervaring kan noem nie. 'n ander een is die webwerf sonder werklike beelde (dieselfde onderwerpe oor en oor). weereens stem ek saam, maar hoe begin fotograwe anders? seker dat jy gratis kan skiet totdat jy 'n groot genoeg portefeulje opbou - maar as jy regtig wonderlike foto's kan neem (van jou eie kind of andersins), sal baie redeneer dat dit onverstandig is om niks te vra nie. maar as u * vra, en u is nie 'n besigheid nie, dan doen u onwettig sake. het net gedink dat ek daarop sou wys dat as u nuwe fotograwe aanspreek, alternatiewe vir hierdie foute 'n bietjie nuttiger sou wees as net kritiek. Ek is beslis nie 'n professionele persoon nie en ek het nie skoolgegaan vir fotografie nie, maar ek wil graag eendag 'n bietjie fotografiebesigheid aan die gang kry.

  11. Kiran op Februarie 17, 2011 by 9: 56 am

    Ek stem saam met die punte. Ek is nie 'n volwaardige professionele fotograaf nie, maar die meeste van my kliënte kom deur my blog wat apart gekoppel is 🙂

  12. Kristal ~ momaziggy op Februarie 17, 2011 by 10: 19 am

    GROOT Jodi en ek kon nie meer saamstem nie ... met dit alles!

  13. Wegloper swerwer op Februarie 17, 2011 by 10: 27 am

    Hierdie boodskap klink soos of dit geskryf is terwyl jy oor iets gepla het, hoewel dit baie nuttige wenke bied aan 'n jong fotograaf wat nog nie 'n webwerf het nie.

  14. Ellen op Februarie 17, 2011 by 10: 50 am

    Ek het die artikel geniet. Ek stem dit heeltemal saam. Een ding wat ek op verskeie webwerwe opgemerk het, is dieselfde mense wat op al die foto's verskyn. Dit maak my 'n bietjie huiwerig om foto's van my herhalende klante te plaas. Dit is waar ek die blog probeer gebruik. Ek het een gesin wat soms twee keer per jaar gesinsfoto's het. Ek probeer altyd om my blog in te sit waar / wanneer ek die gesin ontmoet het en hoeveel ek van hul besigheid hou. Ek is altyd bang dat mense sal dink dat hulle 'n familielid is en dat ek geen 'regte' kliënte het nie. hehe, ek wil hê dat almal wat die webwerf besoek, moet weet dat hulle lojale klante is.

  15. Ginger op Februarie 17, 2011 by 10: 54 am

    Amen suster! Ek sien hoe al hierdie mense opduik en bordjies uitsteek en ek kyk na hul werk en wonder wat de hel? Ek is geen beroep nie, skaars 'n amateur, maar wil so graag meer leer, maar my punt is dat ek weet dat sommige van hierdie mense nie professionele mense is nie. En om ander mense te neem werk, of dit nou foto's of musiek is, is net so belangrik as om nie mekaar se kryte in die kleuterskool te neem nie. Dit is jammer dat ons dit aan ander volwassenes moet vertel. Ek is mal oor jou blog. Hou aan met die goeie werk. Die ENIGSTE plek waar ek nie met u saamstem nie, is as u sê dat u nie 'n professionele persoon is nie ... Ek daag die een uit! Lekker dag vir jou!

  16. Jessie Emeric op Februarie 17, 2011 by 10: 55 am

    baie goeie inligting. dankie dat u die tyd geneem het om die artikel te skryf.

  17. Lisa op Februarie 17, 2011 by 11: 02 am

    Eerlik gesê, ek dink jy was 'n bietjie vies toe jy hierdie pos geskryf het. Dit laat klink asof jy fotograwe wat pas begin het, op hul plek wou laat weet dat professionele fotograwe alles weet en nog altyd alles weet. regtig bytende manier om mense te vertel dat hulle eintlik suig.

  18. Carlita op Februarie 17, 2011 by 11: 06 am

    Alle goeie punte, behalwe dat dit ernstig is ... musiek op webwerwe wat vanself begin en jou dwing om dwars op die bladsy af te blaai om die speler te stop ... dit is vir my een van die irriterendste dinge wat iemand op hul webwerf kan doen. Ook video's wat vanself speel - soms 'n skok as u dit nie verwag nie (en veral as u dit nie vinnig kan vind om dit te stop nie.)

  19. Victoria op Februarie 17, 2011 by 11: 17 am

    'N Paar baie nuttige wenke. Ek sal binnekort my 'oor my'-afdeling opdateer.

  20. GeliefdeAimee op Februarie 17, 2011 by 11: 30 am

    Ek stem saam met Wayfaring Wanderer ... dit klink wel asof hierdie berig met 'n bietjie negatiewe energie geskryf is. Nietemin is daar baie goeie punte by.

  21. Scott op Februarie 17, 2011 by 11: 52 am

    Goeie pos. Ek dink # 1 en # 8 gaan hand aan hand. Soos u gesê het, volg die meeste beelde op die webwerwe dieselfde tendense, en in die meeste gevalle is die naam bo-aan die enigste verskil tussen die fotograaf se webwerwe. Die fotograaf is die beste manier om die webwerf uniek te maak (JY-uniek?).

  22. Miranda op Februarie 17, 2011 by 11: 59 am

    Ek stem saam met Wayfaring Wanderer en BelovedAimee, hierdie berig het 'n bietjie snarky / negatief raakgeloop. Sommige baie goeie punte.

  23. --Dave Wilson Februarie 17, 2011 by 12: 00 pm

    Ek moet nogal nie saamstem met punt 10 nie. ”Dit maak my ook agterdogtig dat enige fotograaf wat die tyd het om al die besonderhede van hul persoonlike lewe te dokumenteer, nie regtig veel besigheid aan die gang het nie. 'Ek' Ek is persoonlik agterdogtig oor enigiemand wat NIE oor hul persoonlike lewe praat nie. Ek bedoel, wat doen hierdie mense? 24/7 werk? As hulle dit doen, sou ek bekommerd wees dat hulle meer in my geld as in my belangstel. En dit pas my nie goed nie. Verdien u brood, leef u lewe. Moenie 24/7 werk nie ...

  24. Maddy Februarie 17, 2011 by 12: 08 pm

    Ek stem saam met baie punte en ek weet die ding oor my oor die bladsy het my baie besin. As u egter 'n outodidiese fotograaf is, wat noem u as u kwalifikasies? Ek het nie 'n spoggerige kunsgraad om my kredietwaardigheid te wys nie, maar dit beteken ook nie dat ek nie gekwalifiseer is nie. Gedagtes oor hoe om dit te benader?

  25. Michelle Moncure Februarie 17, 2011 by 12: 10 pm

    Eerlikwaar, dit is die blogs wat meer persoonlik is waarop ek inteken, en as dit 'n fotograaf in my geografiese streek was, sou ek huur as ek hul dienste benodig. Ek dink as u 'n familie- / portretfotograaf is, is u gehoor baie tyd vir ander mammas. Ek het nie 'n skoon kommersiële webwerf nodig om 'n fotograaf vir my kinders te bespreek nie. As ek 'n persoon sien wat 'n suksesvolle onderneming en huis bedryf en stylvol is en op hoogte is van die nuutste tendense, sal ek dit waarskynlik eerder huur. Die persoonlike dinge word deel van hul MERK, en dit is wat ek koop. En ek kan leer hoe om 'n nuwe resep te maak of hoe ek my kantoor kan organiseer.

  26. Tanisha Februarie 17, 2011 by 12: 27 pm

    Mooi stuk, maar ek stem nie saam met sommige van die punte nie. As verbruiker WIL ek iets weet van die fotograaf waarop ek my hard verdiende geld gaan spandeer! Dit is net my mening, maar ek hou daarvan as iemand insluit hoe hul fotografie-reis begin het. As dit begin het met die geboorte van hul kind, laat dit my voel asof hulle regtig 'n sagte plekkie in hul hart het om kinders te fotografeer. Dit laat my gemakliker voel om daardie persoon rondom my kinders toe te laat. Ek vra nie 'n volledige bladsy-geskiedenis nie, net iets wat my gemaklik en gemaklik laat voel. Ek wil NIE by my wees nie en ook nie dat my kinders 'n onvriendelike fotograaf moet wees nie! En daar is BAIE BAIE van hulle daar buite. Ek het die afgelope paar jaar 'n paar daarvan raakgeloop. Ek dink daar moet soms 'n verborge reël wees wat sê dat snobiese optrede jou 'n beter en meer suksesvolle fotograaf maak. Moet my nie verkeerd verstaan ​​nie, ek is nie een van die klante wat die goedkoopste fotograaf op die straat soek nie! Ek hou van kwaliteit werk en is meer as bereid om daarvoor te betaal. Ek begryp hoeveel daaraan verbonde is om 'n pragtige foto te skep, en ek respekteer die kuns en diegene wat dit maak. Wat die prys op die webwerf betref, hou ek van die plaag om te bel en om die inligting te vra. Ek kry die kans om met die fotograaf te kommunikeer en voel of die persoon 'n goeie pasmaat vir my sal wees. As ek van die werk hou, sal ek daarvoor betaal! Ek hou ook daarvan as daar 'n mengsel van persoonlike en sake op die blog is. Weereens, dit is 'n persoonlike ding. Nee, ek wil nie alle familiefoto's sien nie, maar ek respekteer iemand wat pas begin en hul portefeulje opbou. 'N Persoon kan honderde foto's van verskillende mense op hul webwerf plaas, maar is steeds nie so goed soos die een wat hul kinders en familie gepos het nie. Ek sê net. Miskien is ek nie die soort kliënt wat alle fotograwe wil hê nie, maar as verbruiker kies ek wie my geld kry. Ek weet wat ek in 'n fotograaf soek, en wat my na hul werk en hul webwerf lok. Almal weet waarvan hulle hou en wat hulle wil hê. Dit is net my opinie!

  27. Kebiana Februarie 17, 2011 by 12: 31 pm

    Ek stem saam met Maddie, want iemand wat probeer om by die bedryf in te breek na jare se fotografie vanweë die pure vreugde van alles, laat my in die afdeling kwalifikasies sukkel. Hoe kan u dit hanteer om te weerspieël met ervaring, maar geen formele opleiding nie? Dieselfde met die kliënte-afdeling, ek weet dat u vir ons sê dat diegene sonder baie verskillende mense in ons boeke 'geen besigheid het om jouself 'n besigheid te noem nie', maar dit lyk te hard en ontmoedigend. Hoe moet ons nuwe kliënte kry as ons nie nou 'n besigheid kan noem nie? Wat betref blogging, Alyssa, het u gelyk, blogging laat 'n statiese bestemmingsbladsy toe as u hoofwebwerf vinnig is. Baie nuttig wanneer u begin en probeer om na te gaan watter foto's die meeste aandag geniet. Ek hou 'n fotoblog, gevul met prente waarvan ek hou, wat die verskillende dinge weerspieël wat ek fotografeer, en met 'n klein paragraaf hieronder wat een van die bostaande beskryf (1. waarom ek die opname gepos het 2. tegnieke om 'n moeilike onderwerp te skiet 3. interessante feite oor die onderwerp op die foto). Die hoofblad wys slegs die foto, en mense kan na die boodskap self klik as hulle meer wil leer. Daar kom ook 'n bietjie persoonlike inligting in, waarom ek byvoorbeeld van sekere dinge hou om foto's daarvan te neem, maar ek het probleme om te glo dat dit minder nuttig is om 'n venster in u lewe te hê as om net 'n voorraad statiese beelde op webwerf en geen blog nie. Blogs is ook 'n goeie manier om kykers / potensiële kliënte in te trek, omdat u dit maklik kan koppel aan baie dinge soos FB-profiele, blognetwerke, ens.

  28. Crystal Februarie 17, 2011 by 12: 51 pm

    Ek is so bly dat u dit gedeel het. Ek het verlede somer 'n ervaring gehad met 'n ander fotograaf dat haar dogter vir my 'n e-pos gestuur het om my te vra wat ek gebruik om my foto's te laat lyk en hoe ek dit doen. Umm, ek is snags gebore, maar nie gisteraand nie. Ek kan nog steeds nie glo dat hulle dit gedoen het nie! (Ek het saam met haar skoolgegaan en ek vermoed dat sy nie besef het dat haar ma 'n fotograaf is nie.) Nog iets: ek plaas my pryse op my webwerf en kry ongelukkig prysonderbieding. U sou dink dat diegene wat dit doen, sou besef dat hulle baie geld verloor. Mike Sweeney, ek sou dit nie beter kon sê nie.

  29. Mike Sakasegawa Februarie 17, 2011 by 12: 51 pm

    “Maar as die enigste fotografiewerk wat u tot dusver gedoen het, van u eie kinders of die kinders van u vriende is, het u regtig geen besigheid om u 'n besigheid te noem nie. 'OK ... Op watter punt kan u uself dan 'n besigheid noem ? Ek bedoel, almal moet êrens begin, nie waar nie? Gestel jy probeer 'n onderneming begin en is besig om jou portefeulje op te bou. Moet u nie op daardie stadium 'n webwerf hê nie? As u wel 'n webwerf het, moet u uself as 'n stokperdjie beskou? Moet u nie vir u werk hef nie? Maar hoe kan jy daardie onderneming bou sonder om geld te verdien om dit te ondersteun en sonder om jouself te bemark?

  30. Die katoenvrou Februarie 17, 2011 by 12: 53 pm

    Ek stem saam met almal behalwe die laaste een. Veral hierdie gedeelte: “Dit maak my ook agterdogtig dat enige fotograaf wat die tyd het om al die besonderhede van hul persoonlike lewe te dokumenteer, nie regtig veel besigheid aan die gang kan hê nie.” Besoek u The Pioneer Woman? Persoonlik en sake (kosmaak, haar boeke, ens.) Wissel perfek. Sy blog uitgebreid oor baie persoonlike dinge, en tog is sy 'n miljoen maatskappy. Dit kan baie goed werk.

  31. Angela Februarie 17, 2011 by 1: 03 pm

    Dankie dat u dit geskryf het. Ek is nie 'n professionele fotograaf nie, maar hou van fotografie. Ek was op soek na 'n professionele persoon om foto's van ons gesin te neem. Ek het die 'Ek het 'n passie ontwikkel toe my kind gebore is' gelees ... in die afdeling "What about you". Maar soos u gesê het, het dit my niks vertel oor hul ervaring nie. Ek het 'n passie vir fotografie, maar ek is nie 'n professionele persoon nie en het nie die kwalifikasies om een ​​te word nie. Die ander troeteldier vind geen prys op die webwerf nie. Ek was dol oor die fotografie van een plaaslike maatskappy, maar het geen inligting oor hul prys gelys nie. Na verskeie e-posse heen en weer kon ek die inligting nog steeds nie vind nie en sou ek deur die stad moes ry voordat ek eers sou weet of dit 'n opsie vir my was. Nodeloos om te sê dat ek hulle nie gehuur het nie. Jou blog het die spyker op die kop geslaan oor dinge wat my as verbruiker afskakel as ek 'n beroep soek. Dankie dat u dit geskryf het! Ek waardeer dit.

  32. Jenna Februarie 17, 2011 by 1: 30 pm

    Ek stem saam met sommige, maar nie met alles, wat u geskryf het nie, en dit lyk asof dit eerder as 'n uitlaatklep geskryf word as om opreg te hoop om mense te help. Jasmine Star, wat die hele jaar $ 10,000.00 100 troues bespreek, sê dat dit noodsaaklik is dat u kliënte weet wie u is, nie net as fotograaf nie, maar ook as persoon. Hulle moet van U hou en nie net U FOTO'S nie. Sy kry 10 kommentaar op 'n berig oor haar hond. Ek was verbaas oor die interaksie wat ek kry as ek persoonlike dinge oor my lewe en my gesin plaas. En as ek die kliënt van $ XNUMX XNUMX wil bespreek, moet ek iets by haar leer. 🙂 Net gesê, baie mense hou daarvan om persoonlike dinge oor u te sien, sodat hulle kan weet wie u is en nie net 'n organisasie nie.

  33. Michelle Dry Februarie 17, 2011 by 3: 27 pm

    Sjoe, word wakker! Ek moet nou my afdeling "Oor my" ernstig verander, lol.

  34. Nic Februarie 17, 2011 by 3: 37 pm

    Ek het daarop gewag, en dit was nie daar nie ... Swak spelling en grammatika !! Nou, ek beweer nie dat ek baie grammatika of perfekte spelling het nie, maar kom, niks sal my vinniger afskakel nie. Dit is seker nie so moeilik om vinnig 'n speltoets te doen voordat u iets aan die internet verbind om u en u professionaliteit te verteenwoordig nie.

  35. Sarah! Februarie 17, 2011 by 3: 41 pm

    Goed gesê Lauren! Dankie vir die deel van Jodi. Het my 'n paar klein besonderhede op my webwerf laat oordink! (oor my, ek het net Syracuse, ek kan New York plaas) Ek wil graag hoor wat sy moet dink oor die toevoeging van u toerustingbiblioteek op u webwerf. Vrae: "waarmee skiet u?"

  36. Annabel Februarie 17, 2011 by 3: 58 pm

    'N Flash-gebaseerde webwerf is nog 'n slegte ding. Raak ontslae van die Flash. Dit word nie goed deur Google geïndekseer nie, en u sal die werk misloop, en ook nie deur moderne toestelle soos iPhone / iPad soekbaar of sigbaar nie.

  37. Dit is fantasties en ek het al baie daarvan gedoen (oor my, pryse, beelde) of ek het dit gesien (musiek, diefstal, een onderwerp). Ek skryf 'n fotografie-blog. Ek hou van portretfotografie en neem so nou en dan kliënte aan, maar hulle is meestal vriende en vriende van vriende, ensovoorts. Ek hou meestal daarvan om dit wat ek geleer het oor fotografie te deel, en ek werk daaraan om dit duidelik te maak webwerf hierdie maand. Dankie vir die deel van u gedagtes. Ek geniet jou blog.

  38. Rhonda Februarie 17, 2011 by 4: 26 pm

    Een van my grootste troeteldiere oor fotograwe is dat sooooo baie van hulle nie het waar hulle is nie. Ek steur my nie eers as ek nie die inligting kan kry nie. En ek stem saam met een van die ander kommentators hier, spelling en grammatika is redelik belangrik. En ek stem heeltemal saam met punt 8, maar ek stem ook nie saam met wat u oor die afdeling oor my en blogging gesê het nie. Ek dink wel dat ons nie moet oorboord gaan en ons blog 'n persoonlike blog moet maak met 'n bietjie fotografie wat hier en daar ingegooi word nie, maar, tensy u nie probeer om verhoudings met u kliënte en hul vriende te bou nie, en 'n blik op u die lewe is redelik belangrik. Ek het onlangs 'n studie gelees waarin gesê word dat die meerderheid van die publiek nie die verskil tussen goed en goed kan onderskei as dit kom by die kwaliteit van kuns nie - en regtig nie veel daaraan steur nie. Daar was 'n klein persentasie wat die verskil kon onderskei, maar selfs die meeste van diegene het nie omgegee nie, solank die beeld dit beweeg. Baie het die goeie bo die groot gekies vanweë die kwaliteit alleen. En as hulle spesifiek oor fotografie gevra word, gee hulle meer daaraan om hul fotograaf as persoon te hou as wat die fotograwe werk, want hulle voel meer ontspanne voor die kamera met 'n fotograaf wat hulle graag wil hê. Vanuit 'n bemarkingsperspektief is dit belangrik dat ons verstaan ​​dat die kliënt die fotograaf net soveel koop as wat hy die foto's koop. En die nommer een eienskap waarna hulle gesoek het, is egtheid. Dit beteken dat ons onsself moet verkoop deur soveel te wees as wat ons ons vermoë moet verkoop agter 'n kamera en fotografiese styl. En ons moet ook besef dat nie elke klant die regte kliënt vir ons is nie. Ek sê altyd dat ek nie Olan Mills is nie, en ook nie wil wees nie. (Ek werk hard daaraan dat my foto's nie poserig lyk nie, alhoewel dit baie goed is.) As dit is wat 'n klant wil hê, is ek nie die regte fotograaf vir hulle nie. Ek sou hulle egter verwys na iemand soos die skrywer van hierdie artikel wat pragtige, geposeerde werk het. Ek is een keer uitgedaag om my kliënte te vra waarom hulle my gekies het bo die ander fotograwe in die stad - en nie een het gesê dat dit was nie omdat hulle van my foto's beter gehou het. Elkeen van hulle het gesê dit was as gevolg van wie ek was, hoe hulle gemaklik met my gevoel het, omdat hulle gevoel het dat ek vir hulle omgee, omdat hulle mooi gevoel het toe ek hulle gefotografeer het. Nie een van hulle het dit gekry deur my kwalifikasies of prestasies te lees nie. Ek sou raai dat as ek sou vra of hulle daaraan omgee, nee sou sê. Ek dink dit is die rede waarom bemarkingsvoordele sê dat die belangrikste ding om te weet wie my klant is, en die tweede belangrikste ding om te weet, is waarom die klant my wil hê. Ek dink wel dat ons ons woorde noukeurig moet kies as ons die gedeelte oor my skryf. 'N Bedryfs- en bemarkingsagent agter baie van die beste fotograwe in die huweliksbedryf het gesê: "woorde maak nie saak nie, maar ELKE WOORD MAAK." Met ander woorde - hou dit kort en laat elke woord tel. Raak ontslae van die oorbodig en wees doelgerig. Hy het ook gesê as u paragrawe nodig het om u bladsy oor my te skryf, sê u te veel. Kliënte wil nie 'n boek lees nie, maar wil wel uitvind wie hulle aanstel en of hulle van u hou. Ek dink die res van die punte is reg. Vaag prentjies? Baie klante kan nie die verskil tussen goed en goed onderskei nie, maar hulle weet wel sleg. En steel? Dit op sigself sê baie oor wie jy as persoon is. Mense hou van mense met integriteit! En wat pryse betref, stem ek saam dat u ten minste moet sê pakkette begin by ... of iets dergeliks. Maar as u die werk kry wat u sonder dit wil hê, wonderlik! Dit is waarskynlik omdat u 'n GROOT teenwoordigheid het en dat mense net soos u werk net soos u is.

  39. Dan Februarie 17, 2011 by 5: 20 pm

    Ek is nie seker wat om oor hierdie berig / opinie op webwerwe te dink nie. Ek het verskeie landwyd besoek en gehoor hoe nasionale sprekers praat oor dinge wat die bogenoemde items direk weerspreek. U sê om iets te wys wat mense onderskei, maar die beste manier om dit te doen is op die bladsy oor my ... sodat dit nie sin maak nie. Ek ken een baie suksesvolle en nasionaal erkende spreker / fotograaf met 'n blog en 'n bladsy oor my wat bloot persoonlik is ... hulle plaas beelde van hul gesin, vakansies en selfs foto's van die fotograwe as kinders. Dit werk uitstekend omdat dit daardie emosionele verbinding met die kliënt skep en op 'n dieper vlak daarby aansluit. Ek sou eerder na 'n fotograaf gaan wat iets persoonlik deel as iemand met 'n te hoë ego wat niks anders noem as wat hulle gedoen het nie en watter toekennings hulle het ... seker as ek 'n kommersiële fotograaf was, hou ek die persoonlike dinge buite , maar om 'n fotograaf te bespreek, is 'n bespreking op emosie, nie op toekennings en kwalifikasies nie. Pryse is nog een ... Ek neem persoonlik feitlik alle pryse op my webwerf in, maar sommige verkies dit nie as 'n manier om dit oor emosie te maak nie en nie oor prys nie ... wat ek kan verstaan ​​en daarmee saamstem, afhangende van wat u mark is ' Ek probeer weer om dit te bereik. Sommige weer is goed, maar sommige neem ek net met 'n gedeeltelike soutkorrel. Ek het dit al voorheen gesê en ek sal dit weer sê, fotografie vir mense handel oor emosie en verhoudings ... as u u werf besigheid maak en niks persoonliks wat die kliënt raak nie, is dit wonderlik as dit vir u werk, maar persoonlik en vir verskeie ander wat Ek weet en praat hiermee is iets wat glad nie sou werk nie.

  40. kristin bruin Februarie 17, 2011 by 5: 37 pm

    Ek stem saam met ander dat hierdie boodskap 'n bietjie hard en negatief was ... dit is nie die inhoud wat my meestal pla nie, maar die toon waarop dit gelewer is. ek verstaan ​​dat die artikel bedoel is om op te lei en dat dit geldige punte het, maar die meeste fotograwe doen net die beste wat hulle weet en ek kan sien dat hierdie artikel sommige gevoelens seermaak en aanstoot gee.

  41. Kathie M Thomas Februarie 17, 2011 by 6: 58 pm

    Goeie boodskap - dankie vir die deel daarvan. Daar is 'n paar dinge wat ek reg doen, en 'n paar dinge wat ek moet verander of op my webwerf moet voeg! Ek het my boodskap op 'n fotograafforum vertel, sodat u waarde vir baie van hul lede toegevoeg het.

  42. Mike Sweeney Februarie 17, 2011 by 8: 28 pm

    Ek moet een ding byvoeg oor blogging wat ek in my eerste reaksie vergeet het om te noem. As iemand persoonlik met werk wil sien, sien hulle dit op Facebook waar dit hoort. Ek het meer belangstelling uit my Facebook-rekening gehad as op die webwerf. Mense let op die 'likes', die persoonlike foto's op, uittreksels uit wat soms met my gebeur en so aan. Ek vermy steeds "warm knoppies" selfs op Facebook of ten minste meestal. Ek het al 'n paar keer in die middel van dinge gespring, maar nie gereeld nie.

  43. ma2vier Februarie 17, 2011 by 8: 55 pm

    Ek stem glad nie saam met die gedeelte "oor my nie" !!! U kan 'n geskoolde fotograaf wees en 'n lam persoonlikheid hê en ek waarborg dat u nie suksesvol sal wees met persoonlike persoonlike fotografie nie, miskien kan u kommersiële fotografie met 'n lam persoonlikheid doen !. Klante hou daarvan om 'n bietjie te weet wie hul foto's gaan neem, dit bring ons op 'n meer persoonlike vlak bymekaar, en dan kan 'n fotograaf meer persoonlike foto's maak. Kyk na Beth Jansen ... sy het nie 'n lang lys van haar kwalifikasies nie! As u werk goed genoeg is, en u kreatief genoeg is, sal u beelde dit wys. 'N Fotograaf moet 'n natuurlike vermoë hê, en maak nie saak hoeveel skoolkwalifikasies u noem nie, ek sal nie onder die indruk wees as u werk nie vanself spreek nie. Vergelyk ook 'n tandarts en 'n fotograaf ... nie eens dieselfde nie! Natuurlik maak dit saak wat 'n tandartsopleiding is, maar dit maak nie saak hoeveel skool 'n fotograaf gehad het nie! Ek is tans besig om 'n blog te skep en sal vir seker 'n afdeling oor my hê !!

  44. l. Februarie 17, 2011 by 9: 55 pm

    Ek het wel van die artikel gehou, maar dit was nie lekker om te lees nie. 'Hier is 'n moeilike liefde' om 'n frase wat onlangs gebruik is, te leen. Ok ... Taai liefde is wonderlik, maar te veel sal potensiële klante afskrik. Ek hoop nie een van u kliënte google en vind hierdie artikel nie, want dit kom effens hard voor. Niemand wil 'n gemene huur om hul fotograaf te wees nie. Eintlik wil ek 'n punt byvoeg oor hoe groter u webaanwesigheid is as net u besigheidswebwerf. Tweedens sien ek nie die punt daarin om te kla oor wat ander verkeerd doen nie (in u oë). Waarom wil jy weet wat ander fotograwe doen? Uiteraard is daar 'n mark vir sekere dinge, anders sou hulle dit nie in hierdie bedryf maak nie (byvoorbeeld babas wat in bakke afgeneem word). Dit is waarvan kliënte hou. As u nie daarvan hou nie, doen iets anders. Maar dit is nie nodig om die mense wat die werk doen te kritiseer nie. Aan elkeen sy / haar eie. Dit is net my harde liefde. Maar ek beveel u aan dat u dit geskryf het, want dit verg 'n paar moed om eerlik op die internet te skryf.

  45. Tasha Februarie 17, 2011 by 10: 07 pm

    Om Kristin aan te haal: “ek stem saam met ander dat hierdie boodskap 'n bietjie hard en negatief was '_ dit is nie die inhoud wat my meestal pla nie, maar die toon waarop dit gelewer is. Ek stem heeltemal saam. Terwyl ek dit gelees het, het ek net gedink dat dit 'n persoonlike uitweg was oor 'n ander fotograaf / fotograwe. Ek stem ook nie saam met die bloggedeelte nie. Persoonlik hou ek daarvan om te sien wie die fotograaf is. Hoe sy met haar kinders omgaan, hoe haar huis daar uitsien, ens. As ek iemand gaan huur, wil ek 'n goeie gevoel hê van wie hulle is, asook hoe goed hulle is in wat hulle doen. As ek net 'n kliënte-sessie is, dan is dit 'n kliënt-sessie, dit voel asof dit ALLE sake is en geen plesier nie. Maar, dan is ek weer 'n bal en hou daarvan om pret te hê. Ek dink wel dat hierdie artikel 'n paar geldige punte het, maar oor die algemeen het die boodskap die atmosfeer 'my way is the right and only way' gegee. :

  46. Hou van lag Februarie 17, 2011 by 11: 04 pm

    HOU VAN # 8! Dit moes regtig gesê word. Zzzz! LOL Wat 'n blog betref, dink ek dit is goed om dit 'n bietjie deurmekaar te maak, maar wat my irriteer, is as u 'n fotograaf op Facebook volg omdat u belangstel in hul FOTOGRAFIE en dat hulle statusopdaterings gaan oor wat hulle doen. maak weer vir aandete, of vra wie vanaand na "Glee" kyk - ?? En dankie tog, ek is nie 'n professionele fotograaf nie, dus kan ek my Pollyanna-bladsy oor my hou! -DGREAT artikel!

  47. bad Februarie 17, 2011 by 11: 09 pm

    Ek het ook hierdie artikel geniet. Baie goeie punte. Maar ek sal ook met soveel ander moet saamstem dat hierdie artikel 'n negatiewe, 'ontlugtende' toon gehad het. As 'n ywerige leser van professionele fotograafblogs is my gunsteling ook die persoonlike. jammer.

  48. David Pexton op Februarie 18, 2011 by 12: 06 am

    Ek het geen kwalifikasies as fotograaf nie. In werklikheid is ek heeltemal selfonderrig. Ek dink die beelde moet vanself spreek, is dit nie? Op dieselfde manier sien jy 'n bouer se vorige werk en sê: 'Sjoe, dit is ongelooflik. Bou asseblief my huis. 'Ek stem ook nie saam met die prysbepaling op u wesbyt nie. Ek is nuut in hierdie saak (my webwerf het eintlik net 'n week gestyg), maar ek is nie op die punt om pryse op te stel en dit en dat te eis as ek nie 'n wesenlike portefeulje het nie. Ek is reeds twee poste aangebied. Ek het daarna oor die pryse onderhandel toe ek uitgevind het wat die kliënt wil hê. Miskien kan ek, as ek meer gevestig is, pries op die webwerf plaas, maar selfs dan dink ek dit sal taai lyk.

  49. Paul op Februarie 18, 2011 by 12: 33 am

    Dit is my mening dat mense huil dat die artikel 'met 'n harde toon' geskryf is. Hierdie artikel is BAIE goed geskryf met behulp van harde liefde om mense uit hul stokperdjie te laat dink en professioneel te raak oor hul besigheid. As u dit moeilik vind, moet u asseblief opsy gaan sodat diegene wat ernstig is met die bestuur van 'n professionele fotografiebesigheid, werk kan kry. Nee, ek ken die skrywer nie persoonlik nie, maar om die kritiek te sien was verstommend. Ons is sulke gekerm in hierdie land.

  50. trm42 op Februarie 18, 2011 by 12: 46 am

    U het een belangrike bruikbaarheid en SEO-advies vergeet: moet net nie Flash doen nie. Nee nooit. As u 'n Flash-webwerf het, moet u dadelik iemand vind wat 'n goeie HTML-portefeuljewebwerf vir u kan doen. As 'n fotograaf 'n webwerf slegs in die flits het of die galerye wat in 'n flits gemaak is, slaan ek die hele fotograaf oor. Gewoonlik het blitswebwerwe niks anders as die naam van die fotograaf op 'n kunstige manier nie, en ook skaars bruikbare fotogalerye. Persoonlike lettertipes en vreemde koppelvlakke (waar het u die volgende foto-knoppie weggesteek?) Is nie iets wat die besoeker soek nie. As u dink dat u foto's veiliger is met die Flash-webwerf, is u verkeerd. Daar is altyd die FF Firebug-uitbreiding wat die opgesoekte foto-urls kan snuif, en u kan altyd skermkiekies maak.

  51. Brandon op Februarie 18, 2011 by 1: 15 am

    Stem 100% saam met # 6. Toe ek 'n paar maande gelede troufotograwe naby Central IL gesoek het, kon ek nie glo hoeveel webwerwe ek moes verlaat nie, net omdat ek geen idee gehad het of dit naby my was nie. Hulle laat vaar heeltemal om enige liggingsinligting te plaas, of sê dat hulle regoor die wêreld foto's maak. Nie een van hierdie hulp nie.

  52. Adam op Februarie 18, 2011 by 1: 45 am

    Goeie skrywe! Ek moet erken dat ek foute 1 en 5 en 'n bietjie 3 op my webwerf gemaak het. Sal beslis ag gee op u raad, dankie.

  53. Bill Raab op Februarie 18, 2011 by 6: 44 am

    Dankie ... Ek sal verklaar dat hierdie lees afgekom het soos geskryf deur iemand wat ontsteld was oor iets. Vreemd genoeg het dit my laat nadink oor die About-bladsy wat u noem. As ek 'n About-bladsy met hierdie soort oortone lees, sal ek heeltemal van stryk gebring word. Ek vind dit ironies. Ek stem in elk geval 100% saam met die res, maar ek dink dit is 'n persoonlike aanraking op die About-bladsy. Iemand wat daardie ruimte gebruik om te spog met toekennings of certificaties waarvan niemand weet nie, doen nie soveel nie. Foto's van mense is regtig (as dit reg gedoen word) 'n tyd van verhouding en verbintenis. As mense wat my webwerf teëkom, dit nie wil hê nie en net 'n "fotograaf" wil hê, is daar baie mense wat gelukkig is. Ek wil hê dat my kliënte saam met my moet werk weens my werk en wie ek as persoon is. As hulle nie daarin belangstel nie, gaan ons waarskynlik nie goed saamwerk nie.

  54. Brandy op Februarie 18, 2011 by 9: 42 am

    Baie dankie! Ek het 'n paar foute gemaak (naamlik die bladsy ongeveer ... redigering soos ons praat), en tensy u dit in druk sien, dink u nie daaraan nie. Ek kan nie glo dat foto's foto's vir hul webwerf sal steel nie ... Ek hou my werkblog baie werkverwant. Ek kan die vreemde verjaardagpartytjie vir 'n vriend opsit as die besigheid stadig is, maar andersins net werk.

  55. Jennine GL op Februarie 18, 2011 by 9: 53 am

    Baie dankie hiervoor. Dit gee my baie nadink daaroor. Ek wil eendag 'n besigheid begin.

  56. Tanisha op Februarie 18, 2011 by 10: 03 am

    @ Paul, elke persoon het sy eie siening van dinge. Ek het al voorheen gesê dat om professioneel te wees, nie beteken dat jy so koud en ongevoelig moet wees nie, of wel .. snobisties. Taai liefde is een ding, maar dit is belaglik om te sê dat wat jy van 'n webwerf hou, wat ALMAL moet doen! Miskien werk dit vir die tipe kliënt wat u soek, maar wat die VERBRUIKER betref, sou ek nooit 'n sessie met u of haar of enige ander fotograaf met so 'n koue, harde persoon bespreek nie! Almal praat altyd oor die ma's met die kamera wat die fotografie beroep verwoes, maar vir my is dit die fotograaf wat daar is met die snobistiese houding! O, ek hoef nie dit of dat te doen nie, want ek het sulke pragtige foto's, en ek het hierdie ervaring, of het ...… ens bla bla bla. Ek respekteer die werk en tyd wat 'n fotosessie inhou, heeltemal! Ek moet 'n verbintenis voel met die persoon met wie ek werk. Ek is so aanstootlik as ek berigte van fotograwe lees wat praat oor hoe hulle net 'n sekere soort kliënt hanteer en lok. OK, sê dit net. U sorg vir die een wat soveel geld het dat hulle nie kan omgee as u pryse hoog is nie, of as u nie oor persoonlike dinge blog nie. Hulle koop slegs op grond van die naam. Dit is goed, en dandy, maar onthou dat daar baie meer van ons gewone mense hier buite is. Ek spandeer wel elke jaar heelwat aan gesinsfotosessies. Ek moet spaar en begroot om dit te kry, maar ek doen dit. Daarom moet ek die een of ander verband hê, of chemie met wie ek kies om mee te werk. Ek weier om my swaar verdiende geld te gee aan iemand wat regtig nie die moeite werd is om selfs met my te kommunikeer of selfs met my te doen wil hê nie. Ek gee dit eerder iemand wat dit waardeer! Wie is passievol oor wat hulle doen en nie bang om dit uit te druk nie. Wat vir een fotograaf werk, werk miskien nie vir 'n ander nie. Net my opinie!

  57. Lewe met Kaishon Februarie 18, 2011 by 4: 36 pm

    Baie uitstekende pos. Dankie : )

  58. Talitha op Februarie 19, 2011 by 9: 57 am

    Ek moet 'n dikker vel hê, want hierdie boodskap het my nie aanstoot gegee of koud nie. Dit het geklink soos 'n professionele, suksesvolle fotograaf wat weet waarvan sy praat. Op 'n ander punt dink ek me. Fitzgerald het nie bedoel dat u hoegenaamd niks persoonliks in u blog moet plaas nie, net om die hoofdoel van die blog in gedagte te hou en dit op 'n gepaste manier te balanseer. As ek 'n professionele persoon se blog besoek, wil ek nie deur 5 persoonlike inskrywings blaai om na 'n fotografie te gaan nie. Veral as die internetverbinding stadig is. As dit u sakeblog is, hou dit dan hoofsaaklik so. Dit gesê, ek is nie 'n professionele persoon nie en wil nie een word nie, dus neem my mening met 'n korreltjie sout (:

  59. Myriah Grubbs Fotografie Februarie 19, 2011 by 3: 16 pm

    Ek het hierdie artikel meestal geniet, want dit lyk asof ek self baie troeteldiere het ... Ek kan nie uithou as daar geen pryse is nie. Ha. Dit is irriterend om te weet dat ek nie iets eenvoudigs kan uitvind nie en myself nie tyd kan bespaar nie, maar eerder moet inspan om iets wat net so maklik kan wees !!!! Lol. Dit veroorsaak ook meer werk vir die fotograaf ... werk wat nie soveel op hul kliënte gerig is nie, maar op iemand wat dalk nooit weer sal bel nie. 'N Redelike hoeveelheid tyd kan bespaar word deur mense wat nie regtig potensiële kliënte is, uit te wis nie en weet dit omdat hulle die pryse sien ... OF dit kan beslis veroorsaak dat mense dink dat hulle u nie kan bekostig nie. In elk geval ... Dit is wat ek dink. Maar net die besigheid wat blog en onpersoonlike dinge ... Wel, dit is nie vir my nie. Gebruik natuurlik oordeelkundigheid oor wat u deel, maar ek stem heelhartig saam met die massas hier dat die meeste normale mense nie kan vertel wat wonderlike fotografie is nie, maar dat hulle 'n goeie persoonlikheid ken as hulle dit sien. Hulle wil jou ken. Ek is mal daaroor om fotoblogs te lees waar die skrywers persoonlik is. Ek hou nie hiervan nie: 'Hier is die J-gesin. Hulle was lekker ”. Maar volgens hierdie reëls, elkeen na hul eie. Dit is duidelik dat daar mense is wat van u sal hou ongeag u standpunt hieroor. Sommige mense is slegs besigheid. Sommige is nie. Dit is regtig ok om so wat jy dink werk. Geen regte / verkeerde antwoord nie. Dan is daar die hele ding "oor my" ... As ek van u foto's hou en dink dat u goed is, sal ek u huur, ongeag u opvoeding en amptelikheid. Ek verkies wel dat wat u ook al skryf, oorspronklik is en eintlik u persoonlikheid toon. Maar ernstig, u kan elke kwalifikasie wat u het daarbo stel, en as u fotografie nie met my skakel nie, dan sal u nie my besigheid kry nie. En daar is my 2 sent !!!!! Boonop waardeer ek altyd 'n artikel wat my laat dink en probeer om myself en my besigheid te verbeter:) CHEERS!

  60. Sarah Februarie 19, 2011 by 4: 47 pm

    woah..klim vanoggend aan die verkeerde kant uit die bed? Hoe om iemand wat begin of probeer om selfvertroue te probeer demoraliseer en ontmoedig. Mooi werk ... ..nie ... ..Okee, ek stem saam met die steel van wysies, foto's van ander mense, dinge wat uit die fokus is, ens .. maar niks oor jou passie en net kwalifikasies nie ?! Yikes… .dit kom net voor as 'n opgestopte hemp (dit kan 'n Britse term wees), maar dit beteken nogal styf en onmenslik. Ek dink ander het dit gesê, maar as die toon op u webwerf is, sal ek u NIE huur om vir my foto's te neem nie. Fotografie is intiem en persoonlik, veral pasgebore ... Ek wil weet dat die persoon agter die lens daarvan hou om te doen wat hy doen ... en eerlik is, minder mense is bekommerd oor kwalifikasies as wat jy dink ... tandheelkunde ... ja ... ek hou van die persoon wat mag of kan my nie ongelooflike pyn veroorsaak nie en langtermyn ontsiering was al by die Universiteit en is geregistreer ... ja ... Ook die Zzzz-opmerking ... geez hoe patroniserend kan u kry? Weet u watter foto's mense liefhet en wil hê? Diegene wat u gesê het, gebruik dit nie op u webwerf nie. So 'vind wat u uniek maak en gebruik dit' ... ja, en kyk hoe almal die fotograaf in diens neem wat foto's van babas in mandjies op die webwerf het ... 'want dit is wat hulle wil hê. Ja, jy kan ly onder die baie mense wat dieselfde probleem bied ... maar om ernstig te wees en daar buite nie huur te betaal nie ... en ek dink ek hoef waarskynlik niks te sê oor die toevoeging van foto's van jou eie kinders en kinders van jou vriend nie na 'n webwerf. Maaaan .... ek kan nie sien dat baie jong fotografe by u aanklop vir aanmoediging nie. Wat is die siening van die ivoortoring? Een ding wat regtig goed is aan hierdie boodskap, is dat dit 'n gasblogger is ... Ek het Jodie se blog baie geniet (ja, ek hou van die persoonlike dinge ... dit laat haar menslik en aangenaam lyk). .As Jodie so 'n snottige stuk geskryf het, dink ek, sou ek dit moeilik gevind het om meer geld beskikbaar te stel vir aksies, ens. Ek is nie 'n professionele fotograaf nie, ek is gevra om vriende van kinders te neem ... raai wat. .want ek plaas foto's wat ek van my eie kinders geneem het en hulle hou daarvan ... Ma's hou gewoonlik daarvan om portrette van hul gesinne te hê ... ma's reageer op ander moeders ... en ek dink net al wat u weet is dat die fotograaf 'n bla de blah-graad het. van bla de bla..daarmee gaan jy verband hou.

  61. Elena Februarie 19, 2011 by 10: 55 pm

    Ek stem beslis saam met u oor items 1-9. Ek is besig met die opdatering van my webwerf en blog, dus u opmerkings oor # 1 OOR U word behoorlik opgemerk en daar sal beslis aan gedink word as ek my opdaterings doen. # 10 is vir my 'n bietjie verdeeld. Rede? Ek het onlangs verhuis en werk steeds daaraan om my kliëntebasis op te bou, so as ek nie oor my lewe blog nie, blog ek glad nie, wat ook nie goed is vir sake nie. Ek wens ek het meer as dit gehad om oor te blog, maar intussen is dit wat dit is. Ek kan van die ou sessies gebruik om kort-kort beelde op te trek, maar wie wil dan 'n berig lees oor wat ek 'n jaar of ses maande gelede gedoen het 🙂 Ek dink die blogging is beter. as glad nie blog nie, veral nie vir soekenjins nie.

  62. Adriana op Februarie 20, 2011 by 1: 11 am

    Ek stem saam met alle punte, maar ek glo dat u besigheidspersoonlik in u blogs kan wees. Dit wil sê: bly besigheidsaam terwyl u besigheidspersoonlik is, net soos u in enige sakesituasie sou wees. Steve Jobs of Bill Gates kon nie 'n beeld hê van persoonlike dinge nie, maar tog is dit albei sakepersoonlik. Een van my troeteldiere is OOR MY webwerwe / bloggedeeltes wat derde persoon is, veral as die persoon se naam hul besigheid is naam. Ek dink dit is altyd vreemd, veral as die blog alles is "Ek het dit gedoen, ek het dit gedoen" en die gedeelte oor my is "sy / hy het dit gedoen, sy / hy het dit gedoen". Nie 'n groot saak in die algehele skema nie; Ek dink net dit is vreemd.

  63. Nikki Johnson Februarie 20, 2011 by 6: 48 pm

    SJOE!! Hierdie blog is baie direk en ek stem saam met die meeste, veral die kopiereg. Dit wil voorkom asof sy vir seker persoonlike ervaring met kopiereg het! Ek het hierdie inligting nuttig gevind, maar vir 'n opkomende fotograaf is dit beslis glad nie bemoedigend nie !! Ek het my genoodsaak om na haar webwerf te gaan en te sien hoe sy haar 'omtrent' uiteengesit het, en dat die vrae oor die vrae baie moeilik was en dat die antwoorde baie skerp is. Een ding wat ek geleer het om met mense te werk, is om toeganklik te wees. Ek het opgehou om na 'n fotograaf vir my gesinsportrette te gaan, omdat sy haar 'oor my' ingedien het dat haar pryse verhoog is omdat sy 'n assistent in diens geneem het en dat sy nie verniet gewerk het nie. Dit is die 'About Me's' wat ek as verbruiker nie wil hoor nie. Dit gaan alles oor persepsie en soos sy gesê het, is dit nie te duur om 'n prys te skree nie. Moenie te persoonlik wees nie, maar hou in gedagte dat u direkte gehoor ma's en vroue kan wees. Moenie dat hierdie blog u benoud maak oor u webwerf nie. Sy is natuurlik baie trots, want sy moet gegee word wat sy bereik het. Ek dink dit is dalk die gehoor waarvoor sy hierdie blog bedoel het. Ek het gevind dat dit 'n nuttige hulpmiddel is, dankie dat u dit gedeel het.

  64. Jenika Februarie 22, 2011 by 5: 07 pm

    Ek waardeer die direktheid van hierdie idees, en ek dink dat daar baie verskil in die manier waarop mense hul ondernemings benader. Soos baie ander mense wat kommentaar gelewer het, deel ek nie hierdie siening van die persoonsvorming van die bladsy "Oor my" of die hou van blogposte in die sakewêreld nie. Elke besigheidsboek wat ek onlangs gelees het, tesame met my eie persoonlike ervarings, weerspreek hierdie idees grotendeels. Niks laat my 'n webwerf vinniger verlaat as 'n About Me-bladsy wat slegs kwalifikasies bespreek nie - ek moet weet of u gekwalifiseer is om my foto's te neem. deur die konsekwentheid van die werk wat u vertoon. Ek het fotograwe gesien wat noem dat hulle 'n MFA en sertifisering in dit en dat het, maar hul beelde praat nie met my nie, so ek kan nie omgee nie. Deesdae is daar soveel uitstekende selfonderrig-fotograwe dat die opname van kwalifikasies vir baie mense nie relevant is nie. Die blog-ding is al bespreek, maar weer eens, ek lees nie blogs wat geen stories agter die rug het nie. As ek kliënte wil lok wat dieselfde dinge as ek waardeer, moet hulle my 'n bietjie leer ken as persoon. Ek dink die handelsmerke van Jamie Delaine, Jasmine Star, Tara Whitney, Clayton Austin en talle ander wys dat u suksesvol 'n handelsmerk kan bou rondom WAAROM u skiet en wie u net soveel is as rondom u portefeulje. As jy net foto's uitsteek, word jy 'n kommoditeit. Om deesdae te adverteer, handel oor lewenstyl en emosies, en ons kan dit doen deur ons persoonlikhede op gepaste maniere op ons blogs ten toon te stel. Die kern is dat niemand die fotograaf vir almal kan wees nie. Sommige mense kan kliënte lok deur alle sake te doen, en ek sal diegene lok wat emosionele verbintenisse wil hê. Daar kan iets vir almal wees - hoera!

  65. David Patterson Februarie 23, 2011 by 2: 21 pm

    Goeie boodskap Jodi! Alhoewel ek nie 'n portretfotograaf is nie, is daar baie goeie inligting vir elke kunstenaar / fotograaf wat 'n webwerf of blog skep.

  66. Lorenz Masser Februarie 25, 2011 by 12: 37 pm

    Ek is tans besig met my nuwe webwerf, dankie vir u wenke!

  67. Dawn Luniewski-Erney Februarie 25, 2011 by 1: 02 pm

    Lauren, Dit is duidelik dat u 'n baie bekwame skrywer is. Ek beny dit in jou. Ek is 'n fotograaf van stokperdjie, maar is besig met 'n professionele ontwerper vir troualbums. Baie van die wenke en advies wat ek aanlyn lees as ek terugstap om te kyk waar ek is en waar ek wil wees, weerspieël die fotograaf in die sakewêreld. Ek het hierdie artikel geboekmerk sodat ek dit as 'n riglyn kan gebruik terwyl ek my webwerf-inhoud beoordeel.

  68. Sandi Marasco op Maart 4, 2011 by 11: 59 pm

    Goeie artikel met 'n paar idees waaraan ek nie gedink het nie. Dankie vir die wekroep.

  69. Mindy op Augustus 22, 2011 by 11: 34 am

    wreed eerlik, maar heeltemal behulpsaam, dankie!

  70. Josua op Januarie 18, 2013 by 7: 10 am

    Goeie wenke. Baie insiggewend! Ek sukkel ook met hierdie kwessie. Maar die lees van hierdie artikel het my 'n bietjie insig gegee oor hoe om my webwerf op te stel! Dankie vir die plasing!

  71. Stacy op Julie 10, 2013 by 9: 31 am

    Dankie, goeie stof tot nadenke! My enigste kritiek sou wees dat wanneer ek na u webwerf gaan kyk, dit flits benodig, wat beteken dat iOS-selfone en -tablette u webwerf nie kan gebruik nie, wat baie afskakel vir baie mense.

  72. Anil op April 4, 2015 by 5: 27 pm

    Goeie artikel.

Laat 'n boodskap

Jy moet wees aangemeld om 'n kommentaar te kan lewer.

kategorieë

Onlangse plasings