Die Woord is foto's NIE foto's nie

kategorieë

Gewilde Produkte

Volgens my man is ek die laaste persoon wat 'n leestek moet gee. Een van sy grootste troeteldiere is apostrofoute. Dit het op my begin vryf.

As gevolg hiervan is die vinnige wenk van vandag 'n les in apostrofes.

'N Apostrofe beteken nie' waarskuwing - 'n 'kom' nie. " Dit dui op besit of inkrimping. Dit is die enigste twee redes om een ​​te gebruik.

As u meer as een van iets het, kry dit 'n 'nie' s of 's nie. Alhoewel dit my man daagliks pla, is die tyd wat my die meeste senuweeagtig is wanneer fotograwe die woordfoto's skryf (om meer as een foto te beteken). Dit is verkeerd. Stop asseblief. U hoef nie vir my te stop nie. Maar hou op vir jouself. Dit lyk onprofessioneel. Ek wil hê dat u respek moet kry by diegene wat u woorde, u blogs en u webwerwe lees. Maak dus seker dat tensy daardie foto iets besit dat daar nêrens 'n apostrof is nie.

Dit gesê, onthou my grammatika is nie perfek nie, eintlik nie naastenby perfek nie. En ek word heeltyd reggestel. Moet dit dus nie persoonlik opneem nie. Maak dit nou reg nadat u weet.

Gelukkige danksegging as u fees vier.

Jodi

MCPAtions

Geen kommentaar

  1. Michelle Warner Martin op November 25, 2009 by 1: 59 pm

    Ek wens daar was 'n LIEFDE-knoppie. Ek sien dit die heeltyd en dit maak my waansinnig.

  2. Meg Manion Silliker op November 25, 2009 by 2: 00 pm

    goeie een.

  3. Lori Mills Gordon op November 25, 2009 by 2: 01 pm

    lol!! mal daaroor!

  4. Nicole Wandrie op November 25, 2009 by 2: 04 pm

    En wanneer klante 'The Smith's' op hul groetekaartjies moet sit. Die Smith is wat? Die Smith se hond? Huis? Boom? LOL Ek moedig hulle gewoonlik aan om 'The Smith Family' te sê. Raak die hele taai gemors om. 😀

  5. Ebbehout Forte Johnson op November 25, 2009 by 2: 19 pm

    Ek is en Engelse onderwyser, so ek kan dit beslis waardeer! Dankie dat u hierdie bietjie met ons almal gedeel het.

  6. Stacey Eason Rainer op November 25, 2009 by 2: 25 pm

    Ek is so 'n grammatika-geek en slegte grammatika maak my mal op professionele webwerwe!

  7. Melinda Wieser Tuttle op November 25, 2009 by 2: 26 pm

    Fotograwe sê graag sneek peak in plaas van sneak peek

  8. Alexandra op November 25, 2009 by 9: 29 am

    Goeie blogpos. Dit is 'n groot troeteldier van my haha ​​🙂

  9. Athena Plichta op November 25, 2009 by 2: 30 pm

    Dankie!!! dit is ook 'n troeteldier van my. ja, sneak PEAK is nog een ...

  10. Lacey Reimann op November 25, 2009 by 9: 31 am

    DANKIE!!! Net soos u man, vreet ook apostrofoute my aan. Die grootste oortreder in my boek? As mense 'n bordjie / rotsblok / wat ook al by hul voordeur het, en dit daarop staan: The Smith's The Smith's what? Die Smith se rots? Die Smith se teken ??? ASSEBLIEF mense, hou op om u gebied te merk! : - D maak my regtig moer, so ek is bly om te sien dat jy 'n bietjie lig op die onderwerp werp!

  11. Heather Long op November 25, 2009 by 2: 38 pm

    Ohhh dit is 'n goeie een! Ek het 'n dame met my laat argumenteer dat sy 'n komma voor die woord en op hul name moet plaas. Ek het net opgegee. Bob, Mary, Joey en Timmy. * sug * En laat my nie eers begin met hul daar nie en hulle is !!!

  12. Heidi Lawson op November 25, 2009 by 9: 45 am

    O ja !! Dit dryf my absoluut nie. Ek wonder hoe ek 'n paar mense taktvol kan aanwys om hierdie blogpos te lees. . . .

  13. Tiffany op November 25, 2009 by 9: 46 am

    GAH! Dit dryf my ook bonkers! En nog 'n ... ..lens vir lens ... .GAH!

  14. Linda op November 25, 2009 by 9: 50 am

    Behalwe daarvoor, is dit, dit is ...… diegene wat 'n bietjie meer verwarrend is as dit kom by apostrofe (sien, geen apostrofe s'n!). Ek probeer nog steeds om die reëls daaroor te ontsyfer ... Maar ja, daar is niks soos om 'n blog of webwerf met die woordfoto's te sien nie ... as dit nie 'n soort besitting beteken nie. Dankie hiervoor. Hoop baie "oortreders" lees en maak reg!

  15. Shelly LeBlanc op November 25, 2009 by 9: 51 am

    Jy is so snaaks!!! Ek is die grammatikakoningin - spelfoute en swak grammatika dryf my uit my gedagtes. Ek korrigeer gewoonlik net my man. Dankie dat u die woorde gesê het. Dit is teenoor my troeteldier.

  16. Lori op November 25, 2009 by 9: 56 am

    om dit nie as 'n troeteldier of iets anders te begin nie, maar dit is die skaars persoon wat die woord korrek gebruik !! iets is nie "bestaande uit." dit bestaan ​​miskien uit ander dinge, maar dit is wel nie "Bestaan ​​uit" ander dinge. 'n lappieskombers bestaan ​​uit honderde stukke. 'n skare bestaan ​​uit 250 mense. dit plus die 's, en ook kernvormig. laat my nie begin nie.

  17. Christy Combs - Geïnspireer deur christy op November 25, 2009 by 10: 22 am

    hou daarvan!

  18. Niggie op November 25, 2009 by 11: 08 am

    Haha, jy kon dit net nie 'n minuut langer hou nie, of hoe? Dit verkyk my ook aan.

  19. Dionne op November 25, 2009 by 11: 22 am

    AMEN!

  20. Dionne op November 25, 2009 by 11: 25 am

    En vir diegene wat kerskaartjies ontwerp en verkoop, is 'n gelukkige vakansie 'ook verskriklik verkeerd. 🙂

  21. Stacey Eason Rainer op November 25, 2009 by 4: 25 pm

    Ek tik vir altyd sneek peak en moet dit dan regstel. Ek weet dit is verkeerd sodra ek dit tik. Maar ek doen hierdie dinge ook mondelings en verander die eerste letter van twee woorde.

  22. Tina op November 25, 2009 by 11: 36 am

    Ek haat dit ook! http://www.apostrophe.me het 'n nuttige grafiek vir almal wat nog steeds nie verstaan ​​dat apostrofes nie meervoudige aanwysers is nie.

  23. Megan op November 25, 2009 by 11: 50 am

    Dankie. Dankie. ek het apostrofoute op plakkate en t-hemde van nasionale kettingwinkels en restaurante gesien. Old Navy het verlede jaar 'n t-hemp gehad wat sê "Local's Only" - regtig? Old Navy verdien nie genoeg geld om 'n geletterde proefleser in diens te neem nie? (jammer, buite seepkissie :).

  24. Rene Skrodzki op November 25, 2009 by 4: 54 pm

    Ek het dit eerlikwaar nie geweet nie, ek het nooit HS voltooi nie, en my grammatika is verskriklik. Dankie vir die deel

  25. Alexa op November 25, 2009 by 12: 08 pm

    'N GROOT troeteldier van my ook ... Dit blyk 'n algemene probleem by fotograwe te wees ... Ook woorde soos u en u. Hulle bedoel verskillende dinge! En sy en dit is. Weereens verskillende betekenisse. Hopelik kan sulke berigte ons almal help om ons skryfwerk te verbeter.

  26. Annika Plummer op November 25, 2009 by 12: 26 pm

    Dankie! Ek weet nie waarom dit so moeilik is vir mense om die inkrimping / besitlike reël te verstaan ​​nie. Dankie dat u almal gewys het!

  27. Laura op November 25, 2009 by 1: 32 pm

    Amen! Dit is 'n baie eenvoudige reël, maar tog so gereeld deurmekaar. Ugh.

  28. Trude Ellingsen op November 25, 2009 by 2: 22 pm

    Ek kan nie meer saamstem nie, dit is een van my grootste troeteldiere! Wat erger is, is wanneer maatskappye vals besit in hul advertensies of selfs logo's gebruik. Ondenkbaar!

  29. Ann op November 25, 2009 by 3: 06 pm

    Ag dankie, dankie, dankie .... voeg ook 'dis' en 'sy' by die lys!

  30. lori (ook bekend as marzi) op November 25, 2009 by 3: 29 pm

    terwyl ons besig is, kan ons mense leer dat skryfbehoeftes (soos in papierprodukte) met 'n 'e' is? StationAry beteken dat u stilstaan. groot troeteldier!

  31. Melinda Tuttle op November 25, 2009 by 4: 19 pm

    Jodi sal u asb 'n swart Vrydag uitverkoping hê ???? Jou sak truuks is wat ek regtig wil hê, maar die ander mense wil my geld hê ... verkope wat jy weet ... hulle probeer my kry. Moenie dat ek dit doen nie. 🙂

  32. Carin op November 25, 2009 by 5: 00 pm

    O, spelling kom regtig by my uit. Boaan my lys is “vergoedings” vir die huwelikspaar.

  33. Sarah op November 25, 2009 by 6: 26 pm

    Ek kon nie meer saamstem nie! Dit irriteer my ook. 🙂

  34. Liana Roxanne Clark op November 26, 2009 by 12: 39 am

    Jodi, daardie fout word deesdae so misbruik. Dit is asof mense nie die verskil tussen besit en meervoud ken nie. Meervoude het geen apostrofes nodig nie! En Heather, was u kliënt nie reg om 'n Oxford-komma te vra nie? Ek ken baie wat sê dat dit opsioneel is, maar dit is beslis nie verkeerd nie. (Ten minste toe ek daarvan te wete gekom het.) Sug ...

  35. Shelley op November 26, 2009 by 10: 07 am

    Ok, ek wou nie een byvoeg nie, maar toe gaan ek my lys blogs na en sien 'n ander beroemde fotograaf hierdie fout weer twee keer in een pos gebruik. Dit lyk asof daar baie verwarring bestaan ​​oor wanneer 'ek' of 'ek' in 'n sin gebruik moet word. Dit is eintlik maklik om reg te kom as u net hierdie eenvoudige reël volg. Ek en Tim gaan byvoorbeeld inkopies doen. U sou nie sê "Ek gaan inkopies doen nie", dus is die sin verkeerd. Probeer die sin altyd sonder die ander persoon daarin. Meer dikwels sien ek die fout aan die einde van sinne waar mense ek in plaas van my gebruik. Hier is 'n voorbeeld wat ek op die internet gryp - Onjuis: "Hy het die konsertkaartjies vir Mike en ek gegee." - Reg: "Hy het gegee die konsertkaartjies vir Mike en my. ”- As u wil weet hoe om dit te vertel, haal dan“ Mike en ”uit die sin. U sou nie sê dat hy die kaartjies vir I gegee het nie. My grammatika is ook nie perfek nie, maar ek stem saam, hoe meer ons probeer om ons in toom te hou, hoe professioneler sal ons lyk! Dankie vir al die goeie inligting Jodi!

  36. Lewe met Kaishon op November 26, 2009 by 1: 17 pm

    Hoe snaaks! Ek dink nie ek het al voorheen opgemerk dat mense dit doen nie, maar dit sal my beslis ook pla! : ) Gelukkige Danksegging!

  37. Diana op November 26, 2009 by 5: 31 pm

    Gelukkige danksegging! Ja, dit is ook vir my moeilik. Maak my regtig moer. Dankie dat u 'n paar mense vertel het.

  38. Michelle op November 27, 2009 by 7: 12 pm

    Ek stem saam, maar my grootste grammatika is om 'n sin in 'n voorsetsel te beëindig! Dit is 'Waar is jy?' NIE "Waar is u nie?". Dankie. Ek voel beter noudat ek dit gesê het. 😉

  39. Teresa Allred Knoop-Troullier op November 30, 2009 by 10: 18 am

    Ek het vroeër honneurs Engels aangebied. Dit pla my ook! Liana, jy is reg. Daar moet 'n komma voor die en wees. Drukkers van koerante het dit opgehou gebruik omdat dit ink bespaar. Lus daarvoor. 🙂

  40. Karen op November 30, 2009 by 10: 55 pm

    Dit is my GROOTSTE troeteldierkop! Dankie dat jy iets gesê het 🙂

  41. Liana Roxanne Clark op Desember 1, 2009 by 10: 56 am

    Teresa, dankie vir die bekragtiging! Ek moes sorg dat die ou brein dit nie heeltemal verloor nie. :-) Besparing van ink deur nie 'n komma te druk nie? Ongelooflik!

  42. Marcy op Desember 3, 2009 by 6: 31 am

    Dankie! Ek is 'n leesteken- en grammatikanerd - maar ek maak ook foute. Ek haat dit ook as mense 'nogal' gebruik vir 'stil' of 'om' vir 'ook'. Dankie dat u ons almal gehelp het!

  43. Adam W op Desember 3, 2009 by 10: 20 am

    apostrof ... geen apostropheto of tandere of hul ens.. sommige van die redes waarom ek D's gekry het ... of Ds ??? in Engels dwarsdeur die skool. Engels is te (te?) ingewikkeld! Grrrrrr.

  44. Elaine op Desember 3, 2009 by 12: 38 pm

    YEEESSS! Dankie dat u dit gesê het! En vir diegene wat sukkel met dit of dit… dit is = dit is of dit het sy = besitlik En Amen tot geen gelukkige vakansie nie! Geseënde Kersfees!

  45. Dianne op Desember 14, 2009 by 12: 17 am

    Dankie, dankie, dankie! Apostrofe misbruik maak my mal !!! Ek is absoluut lief vir u lyn: ''n Apostrofie beteken nie' waarskuwing nie - 'n 'kom'. "?? Ek sal dit dalk moet gebruik.

  46. Tamara Kenyon op Desember 23, 2009 by 1: 40 pm

    Ek kan nie uitdruk hoeveel dit my pla as mense die apostrofe op die verkeerde plek plaas nie. :) GROOTSTE TROETELDIERPES OOIT! Ek haat dit ook as mense hulle sit en hulle is ook in die verkeerde konteks.

  47. Phill op Mei 25, 2010 by 8: 31 pm

    Eintlik kan foto's korrek wees. Foto is nie eintlik 'n ware woord nie, dit is 'n verkorte vorm van foto's. Vanweë die gewilde gebruik is die foto in die Engelse taal geïntegreer. Dus ja, foto's is korrek as u foto's as 'n woord beskou. As u heeltemal korrekte Engels wil gebruik, sou 'n mens die woord foto gebruik, en as u 'n foto sê, sal dit net 'n verkorte weergawe wees. Dan begin die regte Engelse grammatika en gebruik dan 'n apostrof om die laaste letter van die gevormde foto, die s, aan die verkorte vorm van die hoofwoord, foto, te koppel. Daarom is foto's wat dieselfde is as foto's. Engelse professor hier, daar is baie betwis oor die verwarring dat foto 'n woord is of nie.

    • Johannes op Oktober 21, 2011 by 7: 32 pm

      Phil, u het u geloofwaardigheid beskadig deur die verkeerde vorm van 'dit is' te gebruik.

      • Simon Brown op April 19, 2012 by 1: 35 am

        John - dit kan 'n inkrimping van 'dit is' wees, maar kan ook in die verlede tyd gebruik word 'daar is al baie betwis'.

        • SL op Junie 13, 2012 by 10: 20 am

          Ek dink hy verwys na 'vanweë die gewilde gebruik' aan die begin van die berig. Ek kry die punt dat 'foto's' 'n inkrimping van foto's kan wees, maar ek twyfel of dit die bedoeling is van die meeste mense wat 'foto's' skryf, Ek vermoed sterk dat hulle net grammaties uitgedaag word en dieselfde sou doen vir ander meervoude.

  48. Stuee op Mei 29, 2010 by 9: 35 am

    Adam W (nr.45) het 'n punt. Apostrofes kan in sommige gevalle vir meervoude gebruik word, veral vir sekere afkortings of om dinge vir die leser duidelik te maak ... bv. 1 Daar is twee i's in die ski en drie a's in erdvark. bv. 2Hy het vier SOS's gestuur voordat iemand reageer.

  49. Dan op Junie 4, 2010 by 7: 08 am

    Maar is foto's nie 'n inkrimping van foto's nie?

  50. Dan op Junie 4, 2010 by 7: 13 am

    Ek is geneig om met Phil saam te stem. Alhoewel ek waarskynlik foto's sou gebruik, maar dit sou my nie gek maak nie, want dit is 'n inkrimping van die woordfoto's.

  51. Christopher Lacey op September 25, 2010 by 1: 14 pm

    Maar die punt is beslis dat foto's 'n inkrimping is van foto's, dus word die apostrofe gebruik om te illustreer dat daar letters ontbreek. Alhoewel ek besef dat die apostrof hier buite gebruik is - net soos mense nie 'vraestelle skryf nie. of 'telefoon', alhoewel dit tegnies grammaties moet wees.

  52. Andy_P Junie 18, 2011 by 3: 12 pm

    Aanhaling uit een van die ander opmerkings: Dankie! Ek weet nie waarom dit so moeilik is vir mense om die inkrimping / besitlike reël te verstaan ​​nie. Dankie dat u almal gewys het! Maar is dit 'n eenvoudige saak? 'Foto' * is * 'n inkrimping van 'foto'. Daar kan dus geargumenteer word dat die apostrof in 'foto's' daar is om die inkrimping te toon en glad nie 'n verkeerde besit nie /

  53. Nikki Junie 18, 2011 by 10: 50 pm

    Goed - die woord 'Foto' is in die Oxford English Dictionary 'n regte woord. Die beleid is dat 'n nuwe woord ingevoer word nadat dit tien jaar lank algemeen gebruik is. Daarom is die inkrimping nou min of meer ontoelaatbaar. Die meervoud is 'foto's' of 'foto's', afhangend van hoe u formeel u wil wees. Die lys in die OED is soos volg, (let op die meervoud) Foto Uitspraak: / ?? šfÄ »¾_tÄ» ¾_ / selfstandige naamwoord (meervoudfoto's) 'n foto. Informele 'n foto afwerking. Werkwoord (foto's, foto's, foto's) [met voorwerp] neem 'n foto van. Ek dink dit sorg daarvoor.

    • Gary op Mei 21, 2013 by 4: 37 am

      Net omdat dit nou in die woordeboek staan, beteken dit nie dat dit 'n inkrimping van die oorspronklike woord is nie, kan u nie sien dat dit 'n reël is nie.

  54. georgia op Augustus 12, 2011 by 8: 12 pm

    Ek het al 'n rukkie hieroor gewonder en is nog steeds onbeslis. Soos ek dit sien, is daar twee opsies: 1) 'Foto's' - geen apostrof nie, want dit is bloot die meervoud van 'foto'. 2) 'Foto's' - 'n apostrof, want dit is 'n afkorting van 'foto's'. jou gedagtes? Miskien iets om oor na te dink.

  55. Net ek op Augustus 25, 2011 by 5: 12 pm

    Praat ons oor die woord 'foto's' die meervoud van die foto? As dit die geval is, dan moet die regte vorm foto's wees, want soos u korrek opmerk, is dit óf die besitlike vorm óf 'n inkrimping, en dit is duidelik dat foto's 'n inkrimping van foto's is. Dit is nie 'foto's' nie, want dit is 'n pluralisering van die woord foto en nie foto nie. Dit word dit word, foto's word foto's, albei kontraksies. Die apostrof merk die ontbrekende letters. Ek sien die probleem nie raak nie.

  56. Ben op Desember 21, 2011 by 1: 07 pm

    Nee, julle gekke. Foto's is korrek. Foto's is nie korrek nie. 'Foto's' is nou 'n regte woord; dit maak nie saak dat dit 'n inkrimping van die woordfoto's is nie, want in hierdie geval is dit nie so nie. Soos iemand hierbo genoem, is telefoon TEGNIES 'n inkrimping van die woord telefoon.

  57. Bob op Januarie 12, 2012 by 8: 51 am

    Die mense wat die meeste kwaad word, is gewoonlik die wat verkeerd is! Daar is baie plasings hier wat dit reg verklaar; getrou aan Engels sou dit foto's (inkrimping) wees, maar as u toelaat dat foto 'n woord op sy eie is, wat ons miskien moet doen, dan is foto's korrek (en in hierdie geval word foto's dan verkeerd). reg, jy moet waarskynlik almal bedaar!

  58. Cormac op Februarie 23, 2012 by 7: 59 am

    Foto is 'n inkrimping van die foto, dus foto's is geldig.

  59. Pieter op Maart 2, 2012 by 5: 27 am

    Tensy diegene wat 'foto's' skryf, die bedoeling is met die apostrof om aan te dui dat die woord 'foto's' gekontrakteer is.

  60. Toast op Maart 5, 2012 by 5: 51 am

    Word die apostrof in foto's nie gebruik nie omdat dit 'n inkrimping van 'foto's' is?

  61. Meagan op Julie 20, 2012 by 1: 29 pm

    Foto's is in 'n sekere sin eintlik korrek (hoewel dit weliswaar 'n bietjie af lyk). In die Engelse taal beteken 'n apostrof in 'n gekrimpte woord die weglating van letters: dws kan nie = kan nie, nie = nie, y'all = julle almal (Suidlanders, kry asseblief hierdie spelling reg! maak nie sin nie!). Alhoewel die woord foto 'n algemeen gebruikte en aanvaarde woord geword het, is dit oorspronklik as 'n slengterm gebruik; dit is 'n verkorte woord vir foto. As u dus die 'grafiek' van die woord weglaat en 'n s byvoeg om meervoudige foto's aan te dui, KAN dit foto's word. Sê maar net'.

  62. Hans Proebsting op November 21, 2012 by 7: 19 pm

    Maar dan ... moet inkrimping plaasvind voor pluralisering, of daarna?

  63. Serena op Januarie 2, 2013 by 9: 24 am

    'N Apostrofie word geplaas wanneer dit as 'n besitter gebruik word of as daar nie slae in die woord-twee reëls ontbreek nie.

  64. AB op Augustus 23, 2013 by 4: 37 pm

    Hallo daar, ek aanvaar die korrekte gebruik van grammatika heeltemal, maar ek het altyd geglo dat die apostrof in 'foto's' die inkrimping van foto's aandui. Kan iemand hieroor kommentaar lewer?

  65. Fifi op Oktober 21, 2013 om 3: 42 am

    Foto's is grammatikaal korrek, want dit is 'n afkorting van die woord 'foto's'. Maar 'foto' was al 'n rukkie, en aangesien soveel mense verkeerd in 'n apostrof vashou as 'n 's vir 'n meervoud bygevoeg word, waarom moet u dit lyk asof u 'n fout gemaak het?

  66. Moenie so dink nie op Oktober 24, 2013 by 7: 36 pm

    U sê: "Dit dui op besit of inkrimping." Is die woord nie foto's nie, dan is 'n inkrimping van foto's korrek?

  67. Elie op November 5, 2013 by 3: 27 pm

    In Nederlands is dit foto's, so ek verstaan ​​dat mense uit Nederland foto's opskryf

  68. Stompies op Oktober 20, 2014 om 3: 54 am

    Wel, ek wonder ... as foto 'n woord is, dan moet die pluralisering miskien die patroon volg van ander woorde wat eindig met a konsonant+ 'o'. Aartappels, tamaties, tornado's, eggo's, embargo's, muskiete, vulkane, foto's ... ????

  69. Tristan Kelly op Desember 13, 2014 by 6: 01 am

    Eintlik is foto's 'n inkrimping van die woordfoto's. Hoop dit help. Tristan (regstelling van die Amerikaanse spelling en grammatika sedert 1974)

Laat 'n boodskap

Jy moet wees aangemeld om 'n kommentaar te kan lewer.

kategorieë

Onlangse plasings