Wil u gewaarborgde perfekte fokus op elke foto hê? Leer om selektiewe fokus te gebruik

kategorieë

Gewilde Produkte

Wil u gewaarborgde perfekte fokus op elke foto hê? Leer om selektiewe fokus te gebruik

Fokus en blootstelling is die twee belangrikste elemente in fotografie. Blootstelling word baie bespreek, maar met tegnologiese vooruitgang en die skep van outofokusmodus het baie mense die kamera vertrou om die fokus vir u te doen. Nege keer uit tien is dit OK om dit te doen, maar as u 100% van die tyd akkurate resultate wil behaal, moet u leer hoe om die selektiewe fokusmeganisme op u kamera te gebruik deur u fokuspunte in te skakel op agterop u kamera.

Het u al ooit gewonder hoe u daardie ongelooflike mooi, kleefskerp oë wat professionele fotograwe bereik, kan bereik? Natuurlik Photoshop-aksies soos die oogarts, kan help - maar niks kry skerp oë beter as behoorlike fokus in die kamera nie.

Die foto hieronder is direk buite kamera ...

bbf4s Wil u 'n gewaarborgde perfekte fokus op elke foto hê? Leer om fotografiese wenke vir gasbloggers met selektiewe fokus te gebruik

bbf3s Wil u 'n gewaarborgde perfekte fokus op elke foto hê? Leer om fotografiese wenke vir gasbloggers met selektiewe fokus te gebruik

Of het dit al ooit gebeur ...

bbf2s Wil u 'n gewaarborgde perfekte fokus op elke foto hê? Leer om fotografiese wenke vir gasbloggers met selektiewe fokus te gebruik

Wanneer jy bedoel het dat dit moet gebeur?

bbf1s Wil u 'n gewaarborgde perfekte fokus op elke foto hê? Leer om fotografiese wenke vir gasbloggers met selektiewe fokus te gebruik

Daar is 'n manier om die resultate waarborg dat u 100% van die tyd wil behaal. U kan die punt kies waarop u kamera sal fokus. Hierdie tegniek, genaamd selektiewe fokus, is op alle SLR-kameras (en baie punt en skiet ook) en laat u fokus en blootstelling skei. Op hierdie manier moet u die tyd neem om afsonderlik na te dink oor elke stap, en u kan meer blootstelling en fokus meer akkuraat bereik. Terug-knoppie-AF lyk na 'n baie voor die hand liggende tegniek wat alle fotograwe moet gebruik ... maar ek het al baie gesprekke gevoer met professionele fotograwe wat nie hierdie opsie op hul kamera gebruik nie. Om selektief te fokus, is veral handig as u met 'n wye oop opname skiet diafragma met die eindresultaat 'n baie nou diepte van die veld. As u kamera kies om op die mooi, maar afleidende, bome in die agtergrond te fokus, in plaas van u onderwerp, sal u onderwerp buite fokus bly, soos in die voorbeelde hierbo. As u dit altyd aan u kamera oorgelaat het om u keuse te kies fokuspunt, gryp net die handleiding van u kamera of soek dit aanlyn en vind uit hoe u hierdie opsie op u kamera kan gebruik. Maak seker dat u lens in AF-modus is, aangesien hierdie opsie slegs sal werk as u kamera outomaties fokus.

Nadat u geleer het hoe u hierdie funksie op u spesifieke kamera kan gebruik, is die volgende ding wat u moet weet waar u fokus moet val. Dit verg 'n bietjie oefening om met elke opname na die fokuspunt wat u op u foto wil hê, in te skakel, maar sodra u dit onder die knie het, word dit die tweede natuur. Wanneer u u fokuspunt in portrette kies, moet u die oë op 'n close-up of 'n kopskoot kies, of die kop op 'n 3/4 of 'n vollengte lyfopname. Wanneer u 'n groot groep mense neem, moet u seker wees dat u opening van die opening groter is, wat beteken dat die opening in u lens kleiner is. Sodoende kan u kamera 'n groter diepte in fokus hou. U moet dan 'n fokuspunt op 'n gelyke afstand van die meerderheid mense op u foto kies en wegskiet.

Miskien is dit net ek, en ek is te veel van 'n beheervraat wat my kamera betref, maar ek kan persoonlik nie vertrou dat 'n masjien die punt kies waarop dit wil fokus nie. Sommige fotograwe voel asof hulle nie wil uitbreek uit die vorm waaruit hulle geskiet het om iets nuuts te leer nie. Dit sal 'n bietjie oefening verg, en dit voel 'n bietjie ongemaklik vir fotograwe wat regtig nie eers meer hoef te dink om in handleiding te skiet nie, maar ek belowe u dat dit die moeite werd is. Vir die eerste jaar dat ek 'n portefeuljebou in my besigheid gehad het, het ek my kamera toegelaat om my fokuspunt te kies, en ek het baie foto's misgeloop wat fantasties kon gewees het. Leer u dus af hoe hierdie opsie op u kamera werk en speel 'n bietjie. U sal verbaas wees waarmee u vorendag kan kom.

ETA: daar sal 'n meer diepgaande artikel kom oor 'n meer aangepaste opsie met die naam terugknopfokus.

Lees die volgende artikels vir ander goeie inligting oor die opening en die diepte van die veld ...

'N Diepte van die veldles van vingerpoppe by 'n bofbalwedstryd

Alles wat u ooit oor diepte van veld (DOF) wou weet

mesm Wil u 'n perfekte fokus op elke foto verseker? Leer om fotografiese wenke te gebruik vir selektiewe fokusgaste

Haleigh Rohner is 'n fotograaf in Gilbert, Arizona. Sy spesialiseer in gesinne, bejaardes en kinders. Sy hou ook daarvan om beginnende fotograwe te begelei en hulle die toue te leer hoe om hul eie fotografiebesigheid te vestig. Kyk na meer van haar werk op haar webwerf of Facebook Page.

MCPAtions

Geen kommentaar

  1. Jamie M. op September 21, 2010 by 9: 06 am

    Dankie hiervoor !! Ek het pas van my kamera begin leer en raak gemaklik in die handleiding, maar my fokus was nooit wat ek wou hê nie. Ek gaan dit ondersoek en uitvind hoe om dit op my kamera te gebruik. Weereens dankie!!

  2. Stephanie Wells op September 21, 2010 by 9: 16 am

    Ek hou van die terugknoppie-fokus. Ek kon nooit teruggaan nie. Ek het net 'n paar dae gewoond daaraan, maar sedertdien is dit die enigste manier waarop ek dit kan doen. Ek het onlangs probeer om 'n vriendekamera te gebruik wat nie op die knoppie-fokus fokus nie, en ek was sooo gefrustreerd. Almal vir wie u dit probeer uitlê, raak natuurlik baie verward, dit is regtig 'n kwessie van die handleiding en om dit te verstaan. U kan dit nie net lees en kry nie, u moet dit ook doen.

  3. C op September 21, 2010 by 9: 28 am

    Dit lyk asof hierdie artikel die fokus- en terugknopfokus saamstel, wat twee verskillende dinge is. U kan fokus inskakel en steeds die sluiterknop gebruik om outomaties te fokus, of u kan die kamera laat kies en die terugknop gebruik om te fokus.

  4. Sue S Puetz op September 21, 2010 by 9: 30 am

    Goeie boodskap - dankie! Ongelukkig verwys my handleidings vir D60 en D5000 nie na 'terugknopfokus' nie. Enige raad vir meer inligting oor hierdie kameras? Ek skiet op Aperture-prioriteit / handmatige fokus, tensy die situasie anders vereis.

  5. Carin op September 21, 2010 by 9: 43 am

    Alhoewel ek van die idee van u pos hou, voel ek dat dit regtig nie genoeg is om te leer nie. Ek het my handleiding vir my D700 opgetel en daar is geen verwysing na hierdie 'terugknoppie-fokus' nie. Miskien kan u iets sê soos: "op my merk X-kamera doen ek hierdie prosedure". Ek probeer nie onbeskof wees nie, maar ek voel dat ek hier in die donker gelaat word.

  6. Dharmesh op September 21, 2010 by 9: 53 am

    Dankie Haleigh. Ek het onlangs begin navorsing doen oor die verkryging van akkurate, skerp fokus om meer kennis te kry oor hoe om beheer oor die kamera te kry. Ek dink hierdie tegniek sal nuttig wees.

  7. Carin op September 21, 2010 by 9: 56 am

    Al waaraan ek kan dink, is dat u verwys na enkelpunt AF of Dynamic area AF. 'N Bietjie meer inligting miskien?

  8. Marylin op September 21, 2010 by 10: 01 am

    Ahh, ek doen dit al eeue lank, het nie besef dit is wat die fokus op die terugknoppie was nie, ek het gedink ek mis dit uit! LOL 🙂

  9. PaveiFoto's op September 21, 2010 by 10: 05 am

    ek het hierdie webwerf gebruik as verwysing met my kanon rebel: http://www.usa.canon.com/dlc/controller?act=GetArticleAct&articleID=2286i hoop dit help vir die kanon gebruikers ... soos vir Nikon, ek het hierdie skakel gevind van 'n mede fotograaf:http://simplyknotphotography.com/blog/2010/02/back-button-focus-for-nikon/

  10. Carol op September 21, 2010 by 10: 12 am

    kan iemand dit vir my verduidelik. Ek het D90 en ek het geen idee waar die agterste knoppie is nie. Ek het dit ge-google en dit wys die hele artikel oor AF.

  11. wendy op September 21, 2010 by 10: 54 am

    Ek dink dat die keuse van u fokuspunt nie anders is as om op die rugknoppie te fokus nie. Miskien het ek dit verkeerd gelees of is ek net verkeerd ????

  12. Amy op September 21, 2010 by 11: 00 am

    Waaroor sy hier praat, is om jou fokuspunte te skakel. Op u slr moet u 'n vierpuntige (soort kruisagtige) knoppie aan die agterkant hê. U skuif verskillende kante om u fokuspunt te skuif (om dit in te skakel). Ware terugknoppie-fokus moet in u spyskaart ingaan en u kamera moet sê om die fokus aan die aangepaste knoppie aan die agterkant te bind. U gebruik dan u sluiterknop om die sluiter net te beheer en u gebruik die terugknop om te fokus. Ek skakel. Ek knoppie fokus nie terug nie.

  13. Kimberly op September 21, 2010 by 11: 19 am

    Alhoewel ek gewoonlik van die inligting op u blog hou, bevat hierdie artikel onakkurate inligting. Ek stem volkome saam. Dit is 'n resep vir teleurstelling om toe te laat dat my kamera my fokuspunte kies. Terugknopfokus en die kies van fokuspunte is nie dieselfde nie. Ek kan en wel my fokuspunte kies, maar gebruik nie die terugknopfokus nie. Hierdie artikel gaan die individue wat dit die nodigste het, verward laat.

  14. Cally op September 21, 2010 by 11: 19 am

    Dit is die nuttigste boodskap wat ek in eeue gelees het! WOW ek het dit presies gewonder! Ek hou daarvan om 'n vae agtergrond te hê, maar sukkel daarmee dat die DOF die geraas in fokus en die oë kry! PRESIES die antwoord wat ek nodig gehad het. Ek gaan hierdie einste naweek oefen! Dankie dankie dankie!

  15. Cindi op September 21, 2010 by 11: 33 am

    Ek stem saam met Kimberly se opmerking - hierdie pos verklaar nie die fokus van die rugknop nie. Dit verduidelik hoe u u fokuspunt kan skuif deur die skakelknop aan die agterkant van die kamera te gebruik om dit te plaas op die plek waarvoor u seker wil wees dat dit fokus, maar die Terugknopfokusering gebruik 'n ander knoppie heeltemal. Dit gaan in die Custom Setting-menu en om die item aan te skakel waarmee u fokus met gewoonlik die CENTRE-fokuspunt kan sluit deur op 'n AF-knoppie te druk, dan weer op te stel sonder om fokus te verloor en dan op die sluiterknop te druk. Die ontspanknop sal NIE vooraf fokus as u dit gedeeltelik druk as die instelling gekies word nie.

  16. Tina op September 21, 2010 by 11: 39 am

    Dankie vir hierdie artikel; Ek het die laaste paar lote gesukkel met fokus, en ek kon nie agterkom waarom ... Ek is opgewonde om huis toe te gaan en dit te toets; weereens dankie!!!

  17. Dean op September 21, 2010 by 11: 45 am

    Ek moet saamstem met ander kommentators. Hierdie pos gaan meer oor die omskakel van fokuspunte as om die fokus van die terugknoppie te gebruik. Albei vind ek baie behulpsaam, maar dit is verskillende dinge.

  18. Lisa op September 21, 2010 by 11: 47 am

    Vir Nikons word dit nie die terugknoppie-fokus genoem nie, dit staan ​​onder u handleiding vir AE-AF - u kan die AE-funksie in werklikheid uitskakel en net die AF gebruik, of u kan albei gebruik. Met bbf het u ook die vermoë om u fokuspunt te kies, dus in die artikel hierbo weet ek nie waarom daar verwys word na 'n kamera om dit vir u te kies nie. Ek kies die fokuspunt op my d700, druk op die AF-knoppie en dit fokus sommige van my lense vinniger as om die ontspanknop halfpad af te druk om te fokus.

  19. Brendan op September 21, 2010 by 11: 49 am

    Hier is 'n goeie artikel oor die opsporing van dit op Canon-camerashttp: //www.usa.canon.com/dlc/controller? Act = GetArticleAct & articleID = 2286

  20. Cindi op September 21, 2010 by 11: 49 am
  21. Doni B. op September 21, 2010 by 12: 01 pm

    Hmmm ... nie seker wat fokus op die terugknoppie met fokus fokus het nie? Het ek iets gemis? Dit is twee verskillende dinge. Ek fokus nie op die knoppie terug nie, maar ek skakel die fokus in en as ek wyd oopskiet, werk die fokus ook nie 100% van die tyd nie. Ek wens dit werk so. 🙂

  22. Tommie Botello op September 21, 2010 by 12: 27 pm

    Wat die beste vir my (Nikon-gebruiker) werk, is om in 'n enkele servo-AF-modus te werk, my fokuspunt in die middel te laat sluit, op my gewenste punt te fokus, weer te komponeer en dan te skiet. Op hierdie manier hoef u u nie daaroor te bekommer nie, maar net om u bekommerd te maak oor waar u u fokuspunt laas gestel het.

  23. Mara op September 21, 2010 by 12: 45 pm

    Ek stem saam met sommige van die vorige plakkate ... Ek het dit verwarrend gevind, aangesien dit lyk asof hierdie artikel verwys na die omskakel van fokuspunte en nie na die terugknoppie nie. Daar is ook geen manier om 100% -resultate te waarborg nie, selfs nie as ek inskakel nie. Ek skakel albei my fokuspunte in en gebruik die terugknopfokus, en alhoewel my resultate oor die algemeen baie goed is met behulp van hierdie tegniek, is daar beslis tye dat die kamera 'n ander punt om verskillende redes ('n ander punt in die omgewing het meer kontras, ek het weer saamgestel wat soms fokus kan laat beweeg, ens.).

  24. mcp gasskrywer op September 21, 2010 by 12: 54 pm

    Sjoe! Ek is so jammer almal! So 'n dork! Ek het die verkeerde term gebruik en dit nie eers opgemerk toe ek die artikel geskryf het nie. Ek sal die fokus op die terugknoppie in die volgende weke in 'n meer diepte bespreek. Die basiese idee van die artikel was om mense te laat onthou om aan fokus te dink en nie toe te laat dat die kamera dit vir u doen nie. Jammer vir die verwarring ... Die bespreking daaroor was wonderlik! Haleigh Rohner

  25. elicia op September 21, 2010 by 2: 55 pm

    Ek sien dat hierdie artikel 'n bietjie aangepas is en ek is bly. Ek het gedink dit gaan oor die fokus op die terugknoppie, want dit is wat die titel aangedui het, terwyl dit eintlik gaan oor die gebruik van u fokuspunte. Ek is seker dit was baie verwarrend vir mense wat niks van een van hierdie dinge weet nie!

    • Jodi Friedman, MCP-aksies op September 21, 2010 by 3: 28 pm

      Die gasblogger Haleigh het wonderlike artikels vir MCP Actions geskryf. Dankie dat u haar fout in die terminologie van Terugknopfokus teenoor die kies van fokuspunte gewys het. Sy het die artikel so aangepas dat dit reg lees en sy is jammer oor die fout. Ek kies persoonlik keuringspunte, maar skakel nie die knoppie terug nie.

  26. Brad Fallon op September 21, 2010 by 5: 44 pm

    Ek hou van hierdie idees - goeie wenke!

  27. Christina op September 23, 2010 by 3: 04 pm

    Ek kan nie sonder hierdie opleidingsposte leef nie! Ek is so bly ek het jou gekry !! Dit is wonderlik!

  28. Vanessa op Augustus 1, 2011 by 8: 19 am

    Baie dankie vir die wonderlike blogs en advies, ek sukkel met dieselfde uitgawe .. Hou van u optrede! V

  29. Justina op September 17, 2011 by 12: 21 pm

    Ek neem byna al my skietery in die handleiding, en sommige van my lense is slegs handmatig. Ek sal dit vir troues moet probeer, maar die twee hooflense wat ek gebruik om AF toe te laat. Ek wed dat dit sommige dinge vinniger sou maak.

Laat 'n boodskap

Jy moet wees aangemeld om 'n kommentaar te kan lewer.

kategorieë

Onlangse plasings