Fotografije za odmor: Uticaji i nedostaci fotografije putovanja

Kategorije

Istaknuti Proizvodi

Kao što možda znate prati me na Facebooku, Upravo sam se vratio sa porodičnog odmora na južne Karibe. Posljednje tri godine išli smo na krstarenje za proljetne praznike. Dok sam na njemu, isključen sam sa računara, Interneta, Facebooka i telefona duže od sedmice dana. Toplo preporučujem ovo "isključeno" vrijeme svima - isprobajte ga nekoliko dana ili čak sedmicu, a vi ćete biti pomlađeni i osvježeni. Shvatićete i koliko vremena tehnologija čini u vašem životu. Za mene je to veliki dio mojih budnih sati.

Kao fotograf, jedina stvar koju neću "odspojiti" je moja kamera. Sad kad moje blizanke Ellie i Jenna imaju 10 godina, rijetko se žele fotografirati. Vrijeme odmora je jedno vrijeme u kojem im obično ne smeta. Oni takođe znaju da je to njihovo „Cijena ulaznice“ za putovanja i zabavu.

Većina mojih fotografija s odmora su snimke, a ne portrete. Vidim nešto zanimljivo, provjeravam postavke na kameri. Kliknem okidač. Kao fotograf imam na umu kompoziciju i osvjetljenje, ali moj cilj je brzo hvatanje uspomena, a ne postizanje „savršenog“ kadra. Kod prazničnih putovanja to je ravnoteža kvaliteta i kvantitete.

Svaki put kad putujem, moram donijeti dvije velike odluke:

1. Da li da ponesem SLR ili Point and Shoot Camera (obično ponesem oboje). Ove godine donio sam svoj Canon 5D MKII i svoj Canon G11 P&S.
  2. Puno je teža odluka koje leće trebam ponijeti? Ovo je OGROMNA borba za mene, jer volim imati izbora. Želim li širokokutni ili telefoto? Ili standardnija žižna daljina? Pucam prvenstveno sa 50 mm i 70-200 mm u svakodnevnom životu. Ali za putovanja želim fleksibilnost. U proteklim godinama odlučio sam se za lagane zum objektive manjeg dometa. Nedavno sam ih prodao.

Ove godine donio sam tri leće:

• Canon 16-35 mm za širokokutne snimke zgrada, pejzaža i unutrašnjih i vanjskih prostora brodova za krstarenje
  • Canon 50mm za portrete i snimke pri slabom osvjetljenju. Ovo sam rijetko koristio na putovanju, iako je to obično na mojoj kameri 90% vremena.
  • Canon 70-200 2.8 IS II - ova leća je zvijer, teška gotovo tri kilograma. Priključen na Canon 5D MKII, i pri vrućini od 90 stepeni i vlažnosti, imao je puno toga za nositi. Obično putujem lakše kile, ali ove godine sagorio sam nekoliko dodatnih kalorija vukući ga. Ako ste bili na krstarenju s neograničenom hranom, znate da je sagorijevanje nekih kalorija dobra stvar. Bila sam izuzetno sretna zbog ove odluke i ovaj objektiv je bio na mojoj kameri 75% vremena. Bilo je izvrsno za fotografije moje djece, krupne planove oko broda, ulične snimke, fotografije ostrva s balkona naše sobe i još mnogo toga.
St-Kitts-59-600x410 Fotografije za odmor: Uticaji i nedostaci putničke fotografije MCP akcije Projekti MCP misli Razmjena fotografija i inspiracija

Snimio moj suprug sa P&S

* Napomena o putovanju s velikim objektivom na krstarenje: čut ćete komentare putnika do fotografa krstarenja carinskim agentima i osiguranju poput "vau, to je neka kamera" ili "to je ogromna leća" ili "vaš fotoaparat mora slikajte sjajno "ili„ mora da ste odličan fotograf. " Takođe sam imao mnogo urođenika sa ostrva koja smo posetili, pozirali su mi bez ikakvog pitanja. Vidjeli bi „veliku“ leću i nasmiješili se ili mi uputili zanimljiv izgled. Volim ovaj snimak muškarca koji je nosio bebu majmuna. Dao sam mu napojnicu nakon što sam fotografirao nekoliko slika. Uvijek je dobro sa sobom ponijeti neke male račune kako biste se zahvalili ljudima koje fotografirate.

St-Kitts-100 Fotografije sa odmora: Uticaji i nedostaci putničke fotografije MCP akcije Projekti MCP misli Razmjena fotografija i inspiracija

Stil snimanja na odmoru

Snimam Raw format i sa dSLR-om i sa Point and Shoot fotoaparatom. To mi omogućava da ispravim balans bijelog koji se stalno mijenja na svakoj lokaciji i scenariju osvjetljenja. U svom SLR-u sam koristio CF karticu od 32 GB, a u P&S SD karticu od 8 GB. Imao sam i nekoliko manjih karata za svaki slučaj.

Fotografije s odmora San-Juan-20: Uticaji i nedostaci putničke fotografije MCP akcije Projekti MCP misli Razmjena fotografija i inspiracija

San Juan, Portoriko

Neka stvari budu jednostavne

Obično snimam sa ručnom ekspozicijom i automatskim fokusom (osim ako ne radim makro posao - onda i ručni fokus). Priručnik za snimanje mi obično daje kontrolu i rezultate koje želim. Za ovo putovanje sam se odlučio za prioritet blende. To je toliko olakšalo život dok ste snimali snimke u pokretu. Možda ću početi da koristim Av češće.

Evo kako sam ga koristio: odabrao sam otvor blende, f2.8 za snimke većine ljudi, f8 ili veći za stvari koje zahtijevaju veću dubinu polja, itd. Podesio sam svoj ISO u skladu s uvjetima i bio sam u evaluacijskom načinu mjerenja. Dok sam bio na brodu u tamnijim unutrašnjostima, prešao sam na ISO 2000-3200. Dok sam bio vani na jarkom suncu, ISO mi je bio na 100-200. U hladu sam bio oko ISO400. Zatim, i ovo je bio zabavan dio, samo pomaknem točkić za kompenzaciju ekspozicije po potrebi. Ovo je bilo puno lakše od ručnog snimanja i možda propustiti priliku za fotografiju dok se vrpoljite oko postavki.

Moja kamera se prirodno premalo eksponira za trećinu zaustavljanja, pa sam postavio kompenzaciju ekspozicije na +1/3. Ako mi se činilo da je izloženo ili sam osvjetljavao straga, povećao bih ga. Ako su bijeli bili presvijetli, smanjio bih ih. Pokušajte ponekad ako obično snimate ručno. Vjerovatno zvučim kao "dijete u slatkiši", ali to je stvarno pojednostavilo stvari u pokretu.

St-Kitts-1361 Fotografije sa odmora: Uticaji i nedostaci putničke fotografije MCP akcije Projekti MCP misli Razmjena fotografija i inspiracija

Majmun u divljini u St. Kittsu

Povratak kući: Šta sad?

U posljednjih nekoliko godina na našim putovanjima snimio sam 300-500 slika. Ove godine sam malo poludio i uzeo 900+. Nakon raspakiranja i pokretanja rublja, stavio sam CF karticu i SD karticu s dvije kamere. Sve fotografije sam bacio u Lightroom 4. Zatim sam prošao kroz fotografije, napravio i odabrao, odbio, popravio balans bijelog po potrebi, a zatim ih izvezao u jpg slike. Objasnio sam postupak nakon prošlogodišnjeg odmora: Kako urediti 500 fotografija za 4 sata.

Velika je razlika u tome što ovaj put nisam napravio cjelovite uređivanja Photoshopa. Mogu odabrati nekoliko za naknadno uređivanje, ali sa više od 900 Lightroom je bio dovoljan. Nakon što sam snimio nekoliko sekundi po fotografiji i izvezao u mape po lukama i onome što je snimljeno na brod, želio sam i web verzije sa svojim logotipom i vodenim žigom. Imam radnju koju sam prilagodio svojim podacima (pogledajte je na fotografijama u ovom postu) - tako da sam svaku mapu grupirao kroz Photoshop kako bih nabavio one za web. Na kraju, učitao sam u Galerija krijumčara, koja je moja lična web stranica.

St-Kitts-20 Fotografije sa odmora: Uticaji i nedostaci putničke fotografije MCP akcije Projekti MCP misli Razmjena fotografija i inspiracija

Evo popisa mojih galerija fotografija s putovanja onim redoslijedom kojim smo ih doživjeli. Tačke nabrajaju stvari u kojima sam najviše uživao fotografirajući na svakoj destinaciji:

1. Kraljevska karipska pustolovina mora - krstarenje:

• I snimke izvana i izbliza broda iz širokog ugla
  • Širokokutni snimci unutrašnjosti broda - poput blagovaonice, šetališta itd.
  • Slike svake luke s balkona naše sobe
  • Hrana - posebno ručno rezbarene lubenice
  • Peškiri životinjskog oblika koji noću vise u našoj sobi ili na našem krevetu
  • „Iza kulisa“ - krenuo sam u obilazak broda iza kulisa. Ako krstarite, voljet ćete vidjeti sve iz kuhinja, spremišta za hranu i piće, praonice rublja, kazališta, upravljačke sobe motora i mosta (gdje kapetan i njegovo osoblje usmjeravaju brod)

2. San Juan, Portoriko - Brod je isplovio iz San Juana. Otišli smo za jedan dan ranije da bismo uživali.

• Stara utvrda - jednostavno nevjerovatna
  • Zgrade, od kojih neke nisu bile u odličnoj formi, ali su napravljene za nevjerovatne slike
  • Stari San Juan - prodavnice i zgrade
  • Moja Pina Colada za ručkom
  • Ulični znakovi na španskom - živeći u Michiganu ne vidimo mnogo predmeta napisanih na drugim jezicima.

3. Charlotte Amalie, Sveti Toma - Ovdje smo bili u protekle dvije godine i napravio sam puno slika. Upravo sam sa sobom donio svoj P&S, dok smo se izlagali i vraćali na brod.

4. Basseterre, St. Kitts - Ovo je bila jedna od naših omiljenih luka zbog prirode i povijesti.

• Domaći stanovnici Kariba
  • Majmuni
  • Moja djeca s majmunima
  • Vrtovi u Romney Manor-Caribelle Batik (nekada je bio moj Samuel Jefferson - veliki, veliki, pradjed predsjednika Thomasa Jeffersona)
  • Tvrđava Brimstone Hill - tvrđava je bila nevjerovatna i kao pozadina za fotografije moje porodice i sama. Takođe odličan slikovit pogled na okean.

5. Oranjestad, Aruba - Uglavnom plaže.

• Moje djevojke koje se igraju u pijesku - posebno slika na kojoj su napisale Arubu u pijesku i noge su im bile sa svake strane
  • Šareni autobusi (poput autobusa sa bananama i duginog autobusa)
  • Napomena: znak „lažni“ registarske tablice na kojem piše „Sviđa mi se Aruba“ (s Facebook-ovom ikonom palca gore)

6. Willemstad, Curacao- Još jedno omiljeno ostrvo - puno povijesti i vrlo živopisno

• Plutajuća pijaca
  • Fotografije lokalnog stanovništva - posebno živopisno obučenog muškarca koji svira gitaru
  • Ulična umjetnost - crteži po ulicama, cigle i kamen - kiša pada samo 17 dana u godini pa pretpostavljam da mogu izraditi umjetnost kredom koja traje neko vrijeme
  • Šarene kuće i zgrade - pune karaktera
  • Pokretni most
  • Rakovi koje smo opazili kako polako šeću kamenjem dok smo jeli ručak s pogledom na ocean
curacao-12-20x10-web-600x315 Fotografije sa odmora: Uticaji i nedostaci putničke fotografije MCP akcije Projekti MCP misli Razmjena fotografija i inspiracija

Plutajuća tržnica na Curacao - provjerite sutrašnji post za nacrt prije i poslije ove slike.

Šta dalje?

Proteklih godina tiskao sam sve fotografije s odmora 4 × 6 i stavljao jeftine magnetne albume pronađene u zanatskim radnjama. Počinjem razmišljati o tome da ostanem bez papira sada kada imam više od 50 albuma koji zauzimaju gotovo čitav zid u mojoj kući. Neodlučan sam. Mogu da odštampam platno fotografije sa Curacao-a gore. Mogu i da odštampam knjigu omiljenih slika sa putovanja. Voleo bih vaše misli. Šta radite sa stotinama fotografija porodice i odmora?

aruba-42 Fotografije sa odmora: Uticaji i nedostaci putničke fotografije MCP akcije Projekti MCP misli Razmjena fotografija i inspiracija

MCPActions

Bez komentara

1. Stephanie u aprilu 11, 2012 u 7: 05 pm

Snimam gomilu fotografija i na odmoru, ali ih sve ne štampam za albume. Moj dečko i ja imamo tradiciju - svake godine za Božić jedan od njegovih poklona od mene je knjiga fotografija sa svim najboljim kadrovima s našeg putovanja. Kaže da mu je to najdraži poklon jer iako zna očekivati ​​knjigu, nikad ne zna koje ću fotografije odabrati ili kako će izgledati konačni proizvod. Lijepo je jer i dalje imamo najbolje fotografije otisnute u opipljivom mediju, ali nemamo velike glomazne albume koji zauzimaju puno prostora.

2. Donna u aprilu 11, 2012 u 7: 18 pm

Moje najnovije putovanje bilo je punih tjedan dana u Disney Worldu, obje moje djevojke bile su tamo prvi put. Rezultat je oko 3000 fotografija (da, to je hiljadu!). Napravila sam knjigu priča o kreativnim uspomenama na putovanju. Bilo je 12 × 12 i bilo je sramežljivo na 100 stranica, ali uključivao je najbolje fotografije, priče s putovanja, skeniranje autograma koje smo prikupili ... i moje djevojke ga i dalje pregledavaju gotovo tjedno, godinu dana kasnije. Obožavaju to i nasmijava me, a zauzima samo oko 1/2 inča prostora na policama, a ne 2-4 inča koliko bi trajali moji stari tradicionalni albumi (a ni oni ne bi imali sve slike u tom jednom albumu ).

3. tuga u aprilu 11, 2012 u 7: 28 pm

Kada ste krenuli na krstarenje? Pitam se jesam li bio na istom brodu kao i ti ... iako se ne sjećam da sam vidio da se neko vukao oko VELIKE kamere! 🙂 Odlučio sam se samo uzeti svoje p & s i zažalio sam kasnije što nisam uzeo svojih 5Dmii. Krenuli smo 4. marta istim brodom s istim lučkim stanicama .... Jeste li bili sljedeće sedmice ??

4. Kent u aprilu 11, 2012 u 7: 52 pm

Sjajan post. Već neko vrijeme vučem oko svojih 7d i 70-200, a takođe koristim iPhone za neke brze snimke. P&S dobra ideja. Koristim uglavnom LR. I čuvajte fotografije na mreži. Hvala.

5. Rita Spevak u aprilu 11, 2012 u 7: 58 pm

Mypublisher.com albumi! To je fantastičan način za prikaz i uživanje u fotografijama s odmora. Obećavam, NIKAD više nećete štampati za ovakve albume.

6. jessica u aprilu 11, 2012 u 7: 59 pm

Pravim foto albume naših velikih putovanja! Počinjem sakupljati popriličan broj, ali vrijedi. Čak su i oni usraniji od prije mnogo godina za mene super, jer sam u to vrijeme bio tako ponosan na svakog od njih. 🙂

7. Džejn u aprilu 11, 2012 u 8: 00 pm

Hvala vam što ste podijelili svoje savjete i fotografije! Toliko naučim od vas! Nakon odmora, uvijek čistim najbolje i najdraže fotografije za album za odmor (nikad magnetno - one postaju fotografije ružičasto / žute!). Veliki sam vjernik matierala bez kiselina za albume! (Ja sam blizak svom srcu savjetnik - Flip Flaps su izvrsni za scrapbooking puno fotografija!) Uvijek stavim sve fotografije s odmora na DVD kako bismo odmor mogli proživjeti, a također i na rezervni tvrdi disk. Ponekad kreiram Shutterfly knjigu od 20 najboljih fotografija - brz, jednostavan način da napravim poseban poklon za dh ili kćeri.

8. Jackie H. u aprilu 11, 2012 u 8: 04 pm

Aruba je bilo moje najomiljenije mjesto za fotografiranje - a bilo je to kad sam imao samo cilj i pucao i nadam se da ću se jednog dana vratiti sa svojim novim (e) fotoaparatom. Zar ne volite samo zgrade i čamce u jarkim bojama. ljubavi.

9. ang u aprilu 11, 2012 u 8: 05 pm

Volim da imam slike ispred sebe koje bih gledao. Mislim da to čine i moja porodica i prijatelji - to im daje bolji osjećaj. [kalambur!] Hvala što ste nas poveli na putovanje! 🙂 Obožavam sliku “Paparazzi majmuna”

10. Lisa Jolley u aprilu 11, 2012 u 8: 06 pm

HVALA što ste „u redu“ snimali u AV načinu! I ja ću koristiti priručnik za portrete, ali čak sam i kod beba / mališana postavio fotoaparat u AV režim samo kako bih bio siguran da ne propustim onaj sjajni trenutak osmijeha ili smijeha ili petljanja po postavke. Uvijek sam se osjećao „manje od fotografa“ ako nisam 100% u ručnom! Jedva čekam da vidim prethodni prikaz plutajućeg tržišta. Kakva nevjerovatna fotografija!

11. Laura Hartman u aprilu 11, 2012 u 8: 19 pm

Svidio mi se ovaj članak. Toliko vremena provodim usredotočujući se na poslovni kraj stvari koje moje osobne foto mogućnosti obično pretvaraju u kaos, jer se samo želim opustiti. Volio sam slušati kako to izvodiš, a da i dalje uživaš.

12. kari u aprilu 11, 2012 u 8: 34 pm

Uvijek napravim knjigu fotografija. Sve ih ostavljam na Flickr-u, tako da imam digitalne kopije, a zatim idem preko mog izdavača na štampanje. Lijepa stvar je što možete podijeliti vezu, pa ako imate baku i djeda koji žele kopiju, mogu je naručiti. Oni također čuvaju vašu knjigu u evidenciji, pa ako joj se nešto dogodi, možete jednostavno kupiti drugu. Sviđa mi se puno njihovih unaprijed izrađenih šablona i ponekad napravim vlastiti u Photoshopu ako želim više kreativnosti.

13. Jennie u aprilu 11, 2012 u 9: 39 pm

Vau! Impresioniran sam da ste ponijeli svojih 70-200. Sigurno sam slaba jer su mi ruke umorne i samo razmišljam o tome da to vučem okolo! Ako pojednostavim, odličan je prijedlog. Vjerovatno se i to puno bolje podudara sa tempom odmora. 🙂

14. Carla u aprilu 11, 2012 u 9: 43 pm

Oh, Jodi ... Nedostaju mi ​​naši albumi! Moj suprug je jedne godine odlučio da to više nije potrebno zbog digitalnog. Mogli smo gledati CD ili DVD na televizoru. Bilo bi mnogo jednostavnije. Pa ... ispalo je tako. Više ne vidimo slike sa odmora ili porodice! Samo ne uzimajte vremena. Bilo je toliko zabavnije prisjećati se okrećući stranice albuma / bilješke ... nešto što smo radili zajedno, ali to više ne radimo. Ako vidimo svoje "uspomene", to je na našim prijenosnim računarima itd. Razmišljajući o ponovnom pokretanju albuma! Vaša objava je riznica informacija, a vaši snimci nadahnjujući 🙂 Hvala na dijeljenju!

15. liz u aprilu 11, 2012 u 9: 44 pm

Odabirem najbolje slike i ih bilježim. Da, zauzima više prostora, ali toliko je zabavnije gledati i vidjeti stvarne fotografije, uspomene s putovanja, vođenje dnevnika o posebnim uspomenama itd. I VOLIM Blizu svog srca (nisam savjetnik poput druga žena koja je o njima pisala, ali oni su ODLIČNI za scrapbooking) 😉 Svakako upotrijebite materijale bez kiseline ako stavljate bilo koji album ili će vam to uništiti slike.

16. Joyce u aprilu 11, 2012 u 9: 45 pm

Samo sam pogledao snimke Curacao-a. Volim to mjesto !! Na našem krstarenju tamo smo stigli vrlo rano ujutro. Ustali smo, suprug nam je otvorio zavjesu i oboje smo se zapravo nasmijali jer je bilo tako slatko sa svim šarenim zgradama! A mi smo im bili tako blizu! Osjećali smo se kao da smo pristali upravo u gradu !! Volio je plutajući most i tržnicu.

17. Sara u aprilu 11, 2012 u 9: 47 pm

Napravili smo nekoliko sjajnih putovanja (Njemačka, Pariz, Španija) i uvijek pravim fotoknjige s najboljim i najdražim fotografijama. Obično trošim oko 80 dolara za izradu knjiga, ali ih toliko volimo i negujemo. Isplati se!

18. cathie berrey zelena u aprilu 11, 2012 u 9: 52 pm

Hvala! Kao neko ko je trenutno na epskom putovanju od 2.5 tjedna, cijenim vaš post i imam slične ideje. Ipak sam priključen i naređujem. Iznajmili smo Rv i putujemo iz cijele zapadne regije. Snimam instagam slike i ažuriram facebook, a mi vodimo blog o putovanjima koji ažuriramo svakih nekoliko dana, a moj suprug, videograf, snima video postove. Bilo mi je super. Imam svoj objektiv za pješačenje d700 3. Mora imati široki kut i 70-200. Imajte i film od 35 mm i mioflex kameru. Koristim torbu sa sočivima!

19. Joyce u aprilu 11, 2012 u 9: 52 pm

Oh, a lukovi nad plutajućim mostom nisu bili tamo prije 10 godina. Zanimljivo.

20. lynda u aprilu 11, 2012 u 9: 54 pm

Krenuli smo na krstarenje Aljaskom ubrzo nakon dobivanja mog prvog dSLR-a. Većinu vremena dopuštam maloj zelenoj kutijici da diktira moje snimke jednostavno koristeći jednu od leća u kompletu. TOLIKO sam naučio u protekle tri godine, ali moj Nikon D90 je zaista sjajno obavio posao hvatanja uspomena. Za Božić sljedeće godine stavio sam mnoge snimke u knjigu fotografija. Tako je lijepo imati knjigu koju svatko može podići i uživati, ali mislim da je vaša ideja da napravite platno lijep dodatak. Svaki put kad ovo vidite na svom zidu, podsjetit će vas na vašu porodicu i ovo posebno vrijeme koje ste dijelili. Hvala što ste podijelili svoje putovanje i savjete o fotografiji / putovanju!

21. Cheryl u aprilu 11, 2012 u 9: 55 pm

Volite savjete, na pola smo odmora (djeca i ja smo uglavnom na odmoru dok moj suprug radi na putovanju). Odlučio sam se za svog pobunjenika umjesto za 5D i poen i pucam - tako mi je drago što imam oboje, kao što ste ponekad rekli da nisam uhvatio „savršeni udarac“, jer sam imao samo p & s i nije imao dovoljno dometa itd. ... ali svejedno ih volim jer je to bio trenutak. Radim godišnje fotoknjige - obično migajući mojim apsolutno omiljenim slikama iz godine, posebna putovanja često dođu do knjige - volim ih imati u ruci da ih pogledam, a to čine i moja djeca. Baveći se digitalnom knjigom fotografija, iako imam veću fleksibilnost da uključim kolaže / itd. kako bi se više uklopili, a ni oni ne zauzimaju baš toliko širine prostora.

22. Jennifer u aprilu 11, 2012 u 9: 56 pm

Hvala vam na svim korisnim informacijama! Uvijek je zanimljivo vidjeti što drugi ljudi koriste dok putuju. Volim što obje vaše djevojke drže kamere! 🙂

23. Joyce u aprilu 11, 2012 u 10: 04 pm

Senior Frog's !! Otišli smo tamo u nekoliko luka na našem desetodnevnom krstarenju Panamskim kanalom.

24. sunni u aprilu 11, 2012 u 10: 16 pm

Obožavao sam ovo, Jodi! Sjajne fotografije i konvoji (s malo ubačenog čaja). Sjeo sam za svoj stol s šalicom vrućeg čaja da pijuckam i uživam dok sam putovao kroz ovu čudesnu dionicu. Zatim sam stigao do dijela o ogromnim sočivima i čaju koji su mi prskali po stolu i ekranu. Uvijek pokušavam uzeti i P&S i Canon w / 2 leće. Imamo ogromnu količinu foto-albuma (takođe i beležnice) i razmišljamo o mogućnostima pomoći (jer zauzimaju prilično prostora). Opet, apsolutno mi se svidjelo i hvala što ste podijelili s nama!

25. kristen u aprilu 11, 2012 u 10: 32 pm

Uživam da koristim mixbooks.com za izradu svojih knjiga fotografija. Prije sam koristio samo svog izdavača, ali oni su skuplji s nezgrapnijim korisničkim sučeljem. Stvarno, međutim, nedostaje mi samo foto-albuma ispunjenih stvarnim fotografijama 4 × 6.

26. Theresa u aprilu 11, 2012 u 10: 33 pm

Volio sam gledati vaše fotografije. Toliko sam naučio na vašoj web lokaciji. Hvala na dijeljenju.

27. kolašić u aprilu 11, 2012 u 10: 36 pm

Napravim knjigu knjiga sa svakog porodičnog putovanja koje odemo. Fantastičan način da sačuvate uspomene. Moja djeca OBOŽAVAJU da ih stalno gledaju !! Toplo vam preporučujem da napravite knjigu fotografija sa svojim sjajnim slikama! Bit ćete sretni da imate uspomene koje možete fizički zadržati ... ne samo digitalne datoteke !! 🙂

28. Ashley u aprilu 11, 2012 u 10: 47 pm

Hvala vam na ovom postu! Vrlo je informativan i izgleda kao da ste imali sjajan vakatin!

29. Camila u aprilu 12, 2012 u 3: 49 am

Hej! Drago mi je vidjeti da još uvijek možete pratiti fotografiranje dok ste na porodičnom putovanju. Volim pucati, ali kad sam na takvim putovanjima, postanem tako lijen. Prvo zato što mrzim nositi veliki fotoaparat i što me na kraju dana bole i / ili bih trebao boljeti. Jednostavno držim, nosim svoj Mark II, 50 mm i 24-70 mm dok putujem. Upravo sam se vratio iz uskršnjeg raspusta u Parizu i shvatio da nisam toliko pucao, s druge strane, uživao sam toliko biciklirajući i zaustavio bih se samo na scenama koje su mi stvarno zapele za oko! Sjajne slike koje ste napravili! Čestitamo, izgleda da ste imali eksploziju!

30. Emily Godrich u aprilu 12, 2012 u 8: 26 am

Da bih pogledao sve digitalne slike koje sam slikao sa porodicom, kupio sam Mac mini. Povezuje se s glavnim televizorom u našoj kući putem HDMI-ja. Odabirem podužu ponavljajuću listu pjesama i postavljam svoj čuvar zaslona koji se gotovo automatski uključuje na slučajni prikaz iz iPhoto biblioteke. Ovo je način na koji moja porodica gleda na fotografije i pomaže u pamćenju događaja koji su bili posebni.

31. Shannon u aprilu 12, 2012 u 8: 30 am

Volim facebook kako vreba vašu stranicu 🙂 To mi je toliko pomoglo, idem na svoje prvo putovanje van zemlje u Cozumel u junu. Razmišljao sam o tome da uzmem svoj D90 i uzmem samo P&S, ali nakon što pogledam vaše slike, neću ga ostaviti jer ne propuštam nijednu sliku! Hvala na neverovatnim, pronicljivim informacijama !!

32. Jeannie u aprilu 12, 2012 u 8: 33 am

Volio sam čitati o opremi koju ste na kraju uzeli. Prioritet mi je putovanje kada putujem. Inače bih nakon svakog udarca završio još nekoliko koraka iza svoje porodice! Počeo sam da štampam knjigu knjiga za svaki porodični odmor. Sviđa mi se fleksibilnost jedne slike na jednoj stranici i kompilacije na drugoj. Štedi vrijeme, uklanja fotografije s računara i omogućava mi da uključim onoliko slika koliko god želim. Zatim pregledam i odštampam svoja dva ili tri najdraža u većim veličinama.

33. Molly @ mixedmolly u aprilu 12, 2012 u 9: 05 am

Počeću stvarati „godišnjake“ i tiskati ih kroz Blurb. Olakšat će mi život i zauzimati će manje mjesta od albuma ili spomenara.

34. Donna u aprilu 12, 2012 u 9: 14 am

Ovo je bilo divno - hvala !!! U junu idem u Afriku (misijsko putovanje) i razmišljao sam (i razmišljao i razmišljao) koju opremu da uzmem.

35. Sharon u aprilu 12, 2012 u 9: 42 am

Radite sjajan posao u svemu ... od fotografiranja, uređivanja i objavljivanja na mreži. Uživam i puno učim na vašoj web lokaciji. Napravio sam foto-knjige shutterfly i costco ... moja djeca su ih voljela!

36. Amanda u aprilu 12, 2012 u 9: 59 am

Volim štampane knjige. Svake godine napravim po jednu sa svojim omiljenim porodičnim fotografijama iz svakog mjeseca, a to je božićni poklon za moju mamu (i sebe!). Ne putujemo mnogo egzotično, ali nekoliko puta kad smo išli na veliko putovanje, napravim i štampanu knjigu za to.

37. Christine Williams u aprilu 12, 2012 u 10: 05 am

Upravo sam se vratio s krstarenja (tjedan prije nego što ste krenuli) i uzeo svoj novi bežični daljinski upravljač. Bila sam tako umorna od povratka s odmora i nikad nisam imala sjajnu porodičnu fotografiju. Smatram da je sofisticiraniji fotoaparat / sočivo teže pronaći nekoga tko će vam snimiti sliku. Bežični daljinski upravljač mi je omogućio da podesim snimak (da, nosio sam stativ), a zatim uskočim i brzo napravim 3-5 slika kako bih bio siguran da imam barem jedan dobar snimak otvorenih i nasmiješenih očiju. Toplo preporučujem da ga uzmete na sljedećem porodičnom odmoru!

38. Tara u aprilu 12, 2012 u 4: 03 pm

Prošle godine smo jednom u životu putovali na Havaje. Nisam znao šta da radim sa svim slikama koje sam snimio i odlučio sam se odvojiti od norme i napravio knjigu fotografija putem Interneta preko Shutterflya. Uspio sam spakirati još slika u knjigu i dizajnirati stranice onako kako sam želio. Dakle, imam knjigu fotografija punu slika koja zauzima mnogo manje prostora. I dalje je na istoj ideji kao i spomenar.

39. Chris Baker u aprilu 12, 2012 u 4: 35 pm

Kakav sjajan post Jodi! Moja supruga i ja se za 2 sedmice upućujemo u Pregresso i Cozumel i čupao sam kosu pokušavajući odlučiti koju opremu ću ponijeti sa sobom. Izgleda da moram naći mjesta za još jedan objektiv! 🙂

40. Jodi Friedman, MCP akcije u aprilu 12, 2012 u 5: 24 pm

Hvala vam na svim komentarima. Volim pomagati drugima i drago mi je što je ovaj članak toliko vrijedan.

41. Deanna u aprilu 13, 2012 u 11: 31 am

Užasno sam u štampanju porodičnih fotografija, ali izrađujem albume na mreži. Trenutno su moj čuvar ekrana svi albumi iz vremena kada smo šest mjeseci živjeli u Evropi i volim ga sjediti i gledati. Upravo sam naručio platno od http://www.cgproprints.com/ i ispalo je sjajno - super jeftino i imaju opciju da bočne stranice naprave jednobojnom ako nemate dovoljno slike za umotavanje, što sam i morao učiniti. Volim vas uređivanje plutajućeg tržišta!

42. Alan Stamm u aprilu 15, 2012 u 2: 02 pm

Kao i uvijek uvijek sam nadahnut, ponizan i tako se divim vašem kreativnom talentu i tehničkim vještinama. Oko vas dobro slika! Vaša grupa od četiri osobe i moja stranka upola te veličine uživali su na jednom od istih ostrva (Curacao, kao i vi znam) u razmaku od pet mjeseci. Iako smo snimili neke iste lokacije, rezultati su više nego malo drugačiji. Lijepo učinjeno, Jodi. Sad se radujem ronjenju u druge setove!

43. Chris Baker u aprilu 16, 2012 u 3: 25 pm

Jodi, kad si bila na turneji, jesi li ponijela sve 3 leće sa sobom? Pokušavam odlučiti trebam li sa sobom nositi cijelu torbu tokom 7-satne turneje Maya, da li bih mogao samo pobjeći noseći samo kameru, rezervnu bateriju i dodatnu karticu.

44. noćenje i doručak u Corku na maj 25, 2012 u 6: 06 am

Sve ove fotografije su zaista impresivne. Takvu vrstu fotografije treba cijeniti.

Ostavite komentar

Morate biti prijavljeni objaviti komentar.