7 consells sobre la posició de Rockin Beach

Categories

Productes destacats

7 consells sobre la posició de Rockin Beach

Una de les preguntes que em fan molt sobre disparar a la platja és com plantejar a la gent. Crec que una gran part del meu estil és el posat casual on dirigeixo persones / nens cap a una posició, però no faig cap posat formal. El meu objectiu és aconseguir imatges naturals, emotives i divertides. Soooooooooooo. . Aquí hi ha alguns dels meus consells per posar nens i famílies durant les sessions de platja.

  • Poseu un nen o un grup de nens a la panxa! És una postura informal que m’encanta perquè puc agafar l’estómac al seu nivell i obtenir expressions fantàstiques.

webshagayfamily25 7 Consells de posada a Rockin Beach Consells de fotografia per a bloggers convidats

  • Feu que tots els membres de la família estiguin units i es connectin d’alguna manera. . . agafant-se les mans, tocant una espatlla, els braços envoltats l’un al costat de l’altre, etc. Penseu en un triangle quan organitzeu una família. Això crea una càlida sensació de connexió en un retrat de família en apropar a tothom.

webparkerbeach1 7 Consells de posada a Rockin Beach Consells de fotografia per a bloggers convidats

  • Feu que els membres de la família apropin el cap. . .Sempre he de recordar a la gent que s’hi apropi o s’acosti el cap. Això també ajuda a crear una sensació de connexió.

posing11 7 Rockin Beach Consells de posada Bloggers convidats Consells de fotografia

  • Angleu els vostres subjectes. Intenteu que la gent no es quedi dreta a la càmera. . .Girant els seus cossos amb un angle lleuger es crea un perfil més prim i es crea un retrat més interessant.

posing10 7 Rockin Beach Consells de posada Bloggers convidats Consells de fotografia

  • Una altra forma única de fer-ho divertit és capturar allò que és especial per als vostres clients. Un dels meus retrats favorits i recents és el d’un pare i un fill que fan alguna cosa que ENCANTEN fer junts a la platja. Crec que la imatge hi evoca una gran quantitat d’emocions feliços i alhora capta quelcom realment especial que comparteixen junts.

pare-i-fill-platja-fotos-dm6 7 Rockin Beach Consells de posada Bloggers convidats Consells de fotografia

  • Penseu fora de la caixa. Vaig tenir una sessió familiar nombrosa i volia reunir-les amb imatges diferents de les normals, de manera que els vaig fer seure a diferents roques que hi havia a la platja on estava disparant. Va fer un retrat familiar divertit i únic.
  • Feu-ho divertit! Feu-los córrer, ballar o saltar. Això sempre crea moltes rialles i fa un divertit retrat de família.

Espero que us siguin útils aquests consells per fotografiar famílies i nens a la platja !!!! Feliç rodatge!

beach-photographer-sv3 7 Consells de posada a la platja de Rockin Consells de fotografia per a bloggers convidats

 

Gràcies a MCP Guest Blogger Kristin de Kristin Rachelle Photography per aquests increïbles consells de fotografia de platja. Kristin Rachelle és fotògrafa a la zona de San Diego, Califòrnia. I és guia i mentor de molts fotògrafs a ClickinMoms (un fòrum de fotografia).

Accions MCP

37 Comentaris

  1. Christina el març de 12, 2012 a 9: 05 am

    Estic plenament d'acord! Sé que el meu D90 fa bones fotos, però em sento restringit. No puc esperar per aconseguir un D700 i deixar fluir els meus poders powers

    • Nicole Garcia el març de 12, 2012 a 9: 24 am

      Estic completament d'acord! Tinc un D40 i estic buscant un D7000 (no és un quadre complet, encara no estic preparat per tot això). Sé que la D40 és una càmera fantàstica, però necessito MÉS. Sobretot si vull fer que això sigui el meu negoci. 🙂

    • Alexis al maig 31, 2012 8 a: pm 52

      El mateix aquí, D90 i que vol actualitzar. Llogo lents increïbles quan sé que tindré una setmana de rodatge pesada. Però, he de veure la diferència.

  2. Rebekah el març de 12, 2012 a 9: 08 am

    Estic molt d'acord amb Christina! Jo també disparo amb un D90, però últimament em sento tan limitat. No puc esperar per actualitzar!

  3. Kara el març de 12, 2012 a 9: 10 am

    Impressionant publicació Un equipament fantàstic no pot fer que algú sigui un gran fotògraf, però un equipament fantàstic pot fer que un gran fotògraf sigui encara millor 🙂

  4. Quentin el març de 12, 2012 a 9: 21 am

    Seria el mateix que algú que digués: "Aquest és un menjar tan increïble, heu de tenir unes olles i paelles molt cares". L’engranatge car no substituirà mai un ull artístic i la capacitat d’emmarcar i compondre un pla.

    • Fe Dawson el març de 12, 2012 a 10: 18 am

      Estic dacord!

    • Kara el març de 12, 2012 a 10: 56 am

      És cert, però hi ha un punt en què el fotògraf és millor que l’engranatge que utilitza. Si la càmera realment no té res a veure, tiraríem tots amb un compacte de 59 dòlars. I, tot i que sé que puc manejar un rebel, seria irresponsable que em presentés a un casament amb una càmera que no suportés ISO baix ... i sense un objectiu amb poca llum ... i sense flash. En algun moment, necessiteu equip que us pugui estar al dia i crec que aquest és el punt d’aquest missatge.

    • Escriptor convidat de MCP el març de 13, 2012 a 12: 03 am

      Estic d'acord, però aposto a que els cuiners de primera línia utilitzen olles i paelles per diversos motius.

  5. Russ Frisinger el març de 12, 2012 a 9: 29 am

    Es pregunta a Steven Spielberg quin tipus de processador de textos utilitza?

  6. Katherine el març de 12, 2012 a 9: 37 am

    Gràcies per aquesta publicació Molt oportú, ja que esperava els anuncis de Nikon i estic buscant actualitzar-lo finalment. He estat rodant amb un D80 (sí, tan vell!), Però les preguntes que heu plantejat reforcen per què voldria desemborsar tot aquest efectiu. Estic totalment d’acord que l’equip té un gran paper.

  7. Molly @ mixedmolly el març de 12, 2012 a 9: 38 am

    Tinc un nivell inicial Canon Revel T3 i sé que podria fer més amb una càmera i un objectiu més cars. Tanmateix, fins que no aprengui totalment a disparar manualment i pugui fer servir aquesta càmera manualment de manera constant tot el temps, sembla imprudent gastar milers de dòlars en millorar el cos de la càmera i aconseguir objectius professionals. PS M'encantaria veure un article sobre equips suggerits per a usuaris intermedis (més avançat en fotografia, però no preparat per al nivell professional. Hi ha un punt intermedi?)

  8. Danielle el març de 12, 2012 a 9: 58 am

    Estic al mateix vaixell que Molly. Alguns suggeriments per a usuaris intermedis que vulguin actualitzar-los però que no puguin permetre's el millor equip?

  9. Fe Dawson el març de 12, 2012 a 10: 18 am

    Moltes gràcies per aquest post !!! Estic d'acord al 100%. Saber fer fotografies (prendre el control de la càmera) i el vessant artístic de la fotografia és MOLT important, però també és MOLT important tenir un bon equipament. A més, definitivament baba les novetats que surten i no puc enfadar-me amb la gent per pensar que la meva càmera és increïble ... perquè realment ÉS! 🙂

  10. Oh Schrock el març de 12, 2012 a 10: 19 am

    Exactament correcte! Deia que l’equip no importava fins que vaig comprar a la meva dona un punt més petit per no haver de treure la meva reflex digital cada vegada que volia fer una foto. La càmera més petita és horrible. Qualitat més baixa, retard de l'obturador, alt soroll, etc ... L'equip no ho és tot, però sí que ajuda a fer tirs sempre millors. I d’acord, no compreu mai equips millors fins que no us sentiu limitat pel que teniu actualment. Gran publicació, gràcies!

  11. Stephanie Sullins el març de 12, 2012 a 10: 32 am

    Hi estic completament d'acord!! No tothom que tingui una càmera fantàstica obtindrà fotografies de qualitat professional, però si sabeu utilitzar aquesta càmera i teniu intenció i visió, juntament amb la càmera (que és una de les nostres EINES!), Sí! He tingut aquest debat en moltes ocasions i només sento que colpejo el cap contra la paret. Una persona que em va dir que no pensava que la càmera importa, i que es tracta TOTS d’intencions i visió, acaba de comprar la nova Canon 5D Mark III ... eh ... per què hauríeu d’actualitzar si no es tracta de la càmera? ?? lol Gran post! Et pegues l’ungla al cap!

  12. Stacey el març de 12, 2012 a 10: 46 am

    Ho dic des que vaig actualitzar el meu Rebel al meu 5DM2. Absolutament marca la diferència! Sens dubte, vaig poder fer més del que volia quan utilitzava els meus cinquanta cinquanta que la lent del kit. No crec que ningú contrari a Lance Armstrong que vulgui tenir el millor equip per a la bicicleta. Podria guanyar encara amb una bicicleta bàsica de Walmart? Pot ser. Però podria aconseguir els seus millors moments possibles? Segur que no. Sovint, els fotògrafs es mostren tan malhumorats i diuen que un bon fotògraf pot fer una gran imatge amb qualsevol càmera. I això és cert. Però podrien fer millors fotografies amb un equipament millor. No vol dir genial. Millor que terrible no vol dir imatges premiades. Admetem que l'equip importa i continua.

  13. Matt E. al març de 12, 2012 12 a: pm 11

    Hi ha un cert matís a fer aquesta pregunta perquè no sigui un insult (no és que la gent ho intenti així). La distinció és la següent: la lent que utilitzeu té importància en diverses àrees i el cos és important en algunes àrees. Si ho pregunto, normalment només pregunto quina lent es va utilitzar i per què. De veritat, només m’importa quina càmera utilitzaven quan veig impressions gegants o potser netejo fotos amb poca llum, però sempre assenyalo per què em pregunto. La meva pregunta es centra gairebé sempre en algun tipus d'aspecte tècnic (per exemple, la manca de distorsió en un retrat a gran distància amb gran angular) que apareix en una foto. El punt és que arribes a un punt de la teva fotografia on saps com afecta l’engranatge a les teves fotos i veus aquests efectes a les fotos d’altres. L’altra manera és dir que “les vostres habilitats són insignificants, evidentment això era tota la càmera”. La veritat és que un gran fotògraf pot fer imatges fantàstiques amb qualsevol equip i aquí teniu la clau perquè facin fotos. Són molt conscients de les limitacions de l’engranatge i prenen decisions que maximitzaran els seus resultats. Per agafar un exemple d’un altre comentarista, no seria necessàriament una irresponsabilitat presentar-se a un casament amb un objectiu rebel i un kit. Conegut els seus límits, és un mal partit per a un balcó d’una església fosca disparar primers plans d’una cerimònia, però apostaria que podríeu fer un casament íntim amb la platja i oferir un treball fantàstic.

    • Kara al març de 12, 2012 2 a: pm 38

      Aquest va ser el meu exemple i teniu tota la raó que podríeu disparar només amb un objectiu Rebel i un kit a la llum del sol. (I definitivament no volia donar a entendre que no es poden fer casaments amb un rebel, sobretot si teniu les lents i el flaix adequats.) Només volia dir que hi ha circumstàncies (com una església fosca o un lloc de recepció fosc) on es mostren pujar sense l'equip adequat seria una mala idea, per molt bo que sigui el fotògraf 🙂

  14. Yolanda al març de 12, 2012 12 a: pm 15

    Sí. L’equipament és important. De vegades, importa molt. No importa el que sàpiga sobre el triangle d’exposició ni la quantitat de roca en la composició, certs plans només són possibles perquè la tecnologia ho fa. No reproduireu l’aspecte de 85 mm f / 1.2 en una càmera de fotograma complet mitjançant l’ús d’un objectiu del kit en un sensor de retallada. Fins i tot comprar el mateix objectiu no importarà, si esteu treballant amb una càmera que no admet una ISO inferior a 1600. No podreu obtenir les mateixes imatges nítides amb poca llum ambiental o amb poca llum perquè no podeu aconseguiu una velocitat d’obturació prou elevada fins i tot quan es dispara molt obert. La clau, potser, és tenir prou coneixement d’habilitat i fotografia per entendre realment quan la vostra visió està limitada per les eines que teniu a la mà.

  15. Heidi Doroghazi al març de 12, 2012 2 a: pm 13

    Estic dacord! Vaig començar amb un D60 i em va molestar molt limitar-me, sobretot pel que fa a ISO i la rapidesa amb què es concentraria. M’encanta l’amor i el meu D700, i això ha fet una diferència tant en la qualitat de les meves fotografies.

  16. Sarah C al març de 12, 2012 2 a: pm 24

    L’equipament definitivament marca la diferència (o almenys ho fa molt més fàcil). Hi ha una gran diferència en un objectiu de kit v. Un objectiu f / 1.2 principal. Tenir l’objectiu adequat és important, però també és important tenir el cos de la càmera adequat. El marc complet és increïble i la ISO és increïble. No hi ha marxa enrere! Conèixer la càmera i tenir capacitat artística és important, però l’equip adequat pot millorar-la molt més.

  17. Tim al març de 12, 2012 3 a: pm 18

    Estic passant aquest missatge de David Ziserhttp: //digitalprotalk.blogspot.com/2012/03/is-decisive-moment-dead-or-at-least.html Crec que és un addendum interessant a aquesta discussió.

  18. RH al març de 12, 2012 3 a: pm 39

    Altres consideracions són mantenir el valor i la funcionalitat del meu maquinari actual. La garantia i la quantitat d’ús de la meva càmera actual m’ofereixen bones raons per canviar. La meva actualització tindrà un vídeo de 1080 i una millor poca llum. No puc esperar

  19. Ryan Jaime al març de 12, 2012 6 a: pm 39

    Convingut. El debat continuarà per sempre, ambdues parts tenen punts i cap de les dues parts és 100% correcta.

  20. JodyM al març de 12, 2012 6 a: pm 55

    Estic d'acord que l'equip pot marcar una gran diferència en el vostre potencial (no puc esperar el meu 5DMIII!), Però no crec que molts no fotògrafs s'adonin que només és una part de la imatge. El millor

  21. Alícia C. al març de 12, 2012 9 a: pm 57

    Estic dacord! Odio quan la gent digui: oh, tens una càmera molt maca, però també sé que no podia fer les mateixes fotos amb un punt i disparar.

  22. Tim Bradley el març de 13, 2012 a 2: 05 am

    Sempre hi ha alguna cosa millor, els fabricants se'n faria malbé si no n'hi hagués. Però estic d'acord amb el sentiment general. Podem tenir una imatge de Pentax a la pancarta? Hi ha vida més enllà de Canonikon! D

  23. ollegit el març de 13, 2012 a 5: 41 am

    jaja

  24. Jesse el març de 13, 2012 a 8: 37 am

    Jo també estic d'acord amb això. Vaig passar d’un D60 a un D7000. Quan veig una gran diferència en la majoria de les obres, encara necessito comprar un bon got. Però presa és car! Ha….

  25. Traci al març de 13, 2012 12 a: pm 03

    @Katherine Estic contenta de no ser l'única de les edats fosques (literalment) amb el D80. Ja fa més d’un any que desitjo aconseguir el D700, però amb diners i sempre en demora m’han impedit. Em sento molt limitat a la poca llum, sobretot quan un fotògraf acabat de néixer entra a les cases de la gent. Mai sé a què em dedico. Hi ha un moment en què el vostre talent no és suficient, el vostre equip és molt important per aconseguir el tret que veieu al cap.

  26. convidat al març de 13, 2012 3 a: pm 35

    ????

  27. Jean Smith al març de 13, 2012 10 a: pm 22

    Estima Kristin W 🙂

  28. Equip de càmera professional el març de 14, 2012 a 9: 45 am

    Genial article! L’equip professional de càmeres és important. Es tracta de la gestió del color, els trípodes de la càmera i els objectius Sigma.

  29. Olga Rook (fotògrafa de retrats de Rotterdam) el març de 15, 2012 a 10: 57 am

    Tens raó: l’equip és important, sobretot si ofereixen serveis professionals. Per descomptat, cal entendre bé el mode manual quan es passa d'un consumidor a una càmera de fotograma complet (i abans de començar a dir-se professional). Si voleu imatges semicandides de nens que juguen a l'interior, estareu contents i us sentireu lliures amb un marc complet i una lent forta a alta velocitat ISO. Si feu rodatges de moda, normalment voldreu ISO 100 només per alguns problemes de qualitat d’impressió. I després també heu de tenir l’equip d’il·luminació. Hi ha molts equips útils i pot ser molt temptador actualitzar tot el temps. Suposo que us hauríeu de fer una pregunta: quin equipament serà necessari per al tipus de fotografia que faig?

  30. Megan el març de 21, 2012 a 10: 49 am

    "Si creieu que sou capaç de més, però les capacitats ISO de la vostra càmera són massa baixes o si l'enfocament automàtic és massa lent invertir en una càmera de fotograma complet pot ser una bona decisió". He superat el meu Rebel i necessito intensificar-me. Estic estalviant!

Deixa el teu comentari

Vostè ha de ser connectat per escriure un comentari.

Com promocionar el vostre negoci de fotografia

By Accions MCP

Consells per dibuixar paisatges en art digital

By Samantha Irving

Com crear el vostre perfil com a fotògraf autònom

By Accions MCP

Com crear el vostre perfil com a fotògraf autònom

By Accions MCP

Consells sobre fotografia de moda per al rodatge i l'edició

By Accions MCP

Il·luminació de Dollar Store per a fotògrafs amb un pressupost econòmic

By Accions MCP

5 consells perquè els fotògrafs puguin fer fotos amb les seves famílies

By Accions MCP

Guia de què cal portar per a una sessió de fotos de maternitat

By Accions MCP

Per què i com calibrar el monitor?

By Accions MCP

12 consells essencials per a l’èxit de la fotografia del nounat

By Accions MCP

Edició Lightroom d'un minut: subexposada a vibrant i càlida

By Accions MCP

Utilitzeu el procés creatiu per millorar les vostres habilitats fotogràfiques

By Accions MCP

Llavors ... Voleu entrar en casaments?

By Accions MCP

Projectes de fotografia inspiradors que construeixen la vostra reputació

By Accions MCP

5 raons per les quals tots els fotògrafs principiants haurien d’editar les seves fotos

By Accions MCP

Com afegir volum a les fotos del telèfon intel·ligent

By Accions MCP

Com fer fotos expressives d’animals de companyia

By Accions MCP

Configuració de la il·luminació de la càmera amb un sol flash per a retrats

By Accions MCP

Fonaments de fotografia per a principiants absoluts

By Accions MCP

Com fer fotos de Kirlian: el meu procés pas a pas

By Accions MCP

14 idees de projectes de fotografia original

By Accions MCP

Categories

Missatges recents