Quan es va fer popular el "significat"?

Categories

Productes destacats

no-more-mean Quan es va popularitzar "Mean"? MCP Accions Projectes MCP Thoughts

MCP Actions ha celebrat recentment sis anys de negoci com a empresa Empresa de disseny i formació d’accions d’Adobe Photoshop.

Malauradament, una tendència que s’ha concretat aquest any no és digna de celebració. És coherent amb el to creixent de llenguatge arrogant, mesquí i insultant publicat a Internet. Recentment, ha infestat el meu Pàgina de Facebook i fins i tot de tant en tant a la nostra comentaris al bloc. Ara no tinc més remei que parlar sobre el tema.

Els comentaris recents a les nostres pàgines, dirigits a membres de la nostra comunitat, no tenen tanta maduresa i tacte. Em fa pensar en el 5è de primària quan una "noia mesquina" em va trepitjar a una pista de patinatge sobre rodes i després es va reunir rient amb un grup de nens. Les seves accions no tenien cap altre propòsit que ferir. Els meus fills en edat primària m’expliquen històries similars de “mesquinesa” a l’escola. Sóc conscient que el món està format per tot tipus de persones i que els nens malvats sovint es converteixen en adults malvats. Aquestes no són les persones que vull a les plataformes MCP, ja que resten experiència a la gran majoria dels nostres clients i de la nostra xarxa.

Quan teniu un negoci en línia, no teniu més remei que tolerar les crítiques, les opinions no sol·licitades i, fins i tot, fins i tot la “descortesa”. Darrerament, però, la crítica no constructiva afecta els fotògrafs i els amics que comparteixen al meu bloc i al mur de Facebook. Tot i que alguns són fotògrafs professionals o aspiren a ser-ho, a molts els encanta fer fotografies per capturar i conservar records de les seves famílies i amics. Personalment, sempre convido a una crítica perspicaç de les meves fotos, negoci i lloc. No m’agraden els comentaris malhumorats i punyents.

Alguns fotògrafs que m'envien "problemes" i fotos problemàtiques abans i després de Blueprints sentir-se ferit, frustrat i espantat per una negativitat poc útil. He vist comentaris que diuen als fotògrafs que les seves fotos són horribles, o fins i tot que la indústria de la fotografia va baixant per culpa d’elles. De debò? Hi ha alguna cosa útil en aquestes paraules? No!

M’entristeix molt quan rebo correus electrònics com aquest: “Volia enviar-vos una mostra de les vostres accions de nadó a les meves fotos. No vull publicar les imatges a la vostra pàgina de Facebook amb tanta negativitat per part d'algunes persones ". Aquesta persona no està sola. Molts fotògrafs tenen por de publicar imatges al mur de Facebook perquè tenen por dels atacs “dolents”. Això és trist. Vull que tots els fotògrafs, independentment de la seva condició de professional o aficionat, se sentin còmodes publicant als nostres llocs i a la pàgina de Facebook.

Si això continua, no em quedarà cap altra opció raonable que eliminar els comentaris viciosos o desagradables. Per tant, a partir d’avui, com que la “cortesia comuna” no és prou habitual, estic establint les següents regles per al bloc MCP, la pàgina de Facebook i altres llocs relacionats.

Normes de conducta:

  1. Si no ho podeu dir bé, no ho digueu. Oferiu crítica només quan se us demani i feu-la educada i constructiva.
  2. Sense insults. La gent té sentiments. Recordeu que darrere de cada imatge hi ha un fotògraf: alguns són professionals i d’altres, com agafar una càmera i fer fotos. Els temes de les fotografies també són persones que sovint tenen relacions estretes amb els fotògrafs i poden veure comentaris desagradables. Això no estarà permès.
  3. Tots els comentaris respectuosos són benvinguts. Per exemple, si tenim un debat sobre els preus sobre la venda d’imatges en DVD. Podeu dir "No ho ofereixo perquè ..." O bé podeu dir "cobro X $ per un DVD d'imatges". Però no respongueu amb "@___, gent com vosaltres està arruïnant la indústria".
  4. Compreneu que servim veterans, principiants i tothom. No tothom està al vostre nivell. No tothom es troba en la mateixa situació que vosaltres ni té accés a l’experiència i a l’equip.
  5. Fomentem un entorn per aprendre i créixer. Si voleu crítiques o consells, demaneu-los quan publiqueu. Si doneu crítiques, feu que sigui útil i no perjudicial.
  6. Porteu una pell prou gruixuda per fer comentaris constructius i respectuosos. No prengueu comentaris personalment tret que siguin atacs personals (i se suprimiran, només cal que ens envieu un missatge). És fàcil que s’entengui malament en línia, de manera que si creieu que alguna cosa “pot ser” desagradable, aclariu les intencions amb l’escriptor.
  7. El fet que tingueu una opinió no vol dir que tingueu raó. El fet que algú us expliqui les vostres opinions sobre vosaltres, la vostra fotografia o el vostre pla de negoci, tampoc vol dir que tingui raó. Utilitzeu les diferències per mirar el món i definir millor la vostra posició.
  8. Creiem que les millors imatges comencen amb una gran exposició, una composició forta, un enfocament nítid i un excel·lent balanç de blancs. També som realistes i sabem que la imatge perfecta no sempre es pot aconseguir a càmera per diversos motius. Potser sou un nou fotògraf i encara esteu treballant en el triangle d’exposició. O potser la vostra expressió preferida d’un tema era la que no disparava el vostre flaix. Altres vegades és possible que feu una instantània de vacances i vulgueu imprimir-la. I, tot i que ajudem els fotògrafs amb coneixements bàsics de fotografia, no som una empresa de fotografia. Som una empresa de postprocessament. Educem els fotògrafs a utilitzar Photoshop, Elements, Lightroom i eines com accions i presets per millorar la seva fotografia.

Si no creieu en fer servir el postprocessament i creieu que totes les imatges haurien de ser ideals per sortir de la càmera, passi el que passi, esteu al lloc equivocat. MCP Actions existeix per ajudar a millorar totes les fotos.

Si algú té alguna cosa a dir sobre aquesta publicació, afegiu-lo als comentaris. Estic disposat a escoltar totes les crítiques i opinions constructives, no només les malhumorades ni grolleres que no ofereixen marge de millora. Una amiga i companya de fotògrafa em va dir una vegada: "desfeu-vos de les coses que us mengen l'alegria". Espero que aquestes noves regles facin de MCP Actions un lloc millor per aprendre, compartir i créixer.

Gràcies,

Jodi

Accions MCP

 

Llegiu més opinions o expresseu els vostres pensaments:

  • Als comentaris següents
  • A la nostra pàgina de Facebook: Notes de Facebook, Blocs de xarxa o publicació de Facebook Wall

Accions MCP

Sense comentaris

  1. Jennie d'abril 19, 2012 8 a: 37 am

    Ben dit! M'alegro que estiguis posicionant-te. Massa sovint, aquestes persones es fan sentir importants i poderoses sota un vel de secret. La vida és massa curta per tractar malament a les persones.

  2. elijahsong d'abril 19, 2012 8 a: 37 am

    Em sap greu saber que esteu experimentant aquests comentaris ... encara que no us sorprengui ... sembla que la gent cada vegada sent més que hauria de dir el primer que els passa pel cap ... tristament. M’encanten les teves accions i espero que fotògrafs de tot tipus continuïn sentint-se lliures de publicar a les teves pàgines mentre creixen en el seu art ... els que criticarien haurien de recordar que és art .. i, per tant, subjectiu al gust de cada persona ... i que tots havíem de començar per algun lloc ... Estic d'acord amb Bambi .. si no pots dir res agradable ... no diguis res ... Gràcies per la teva publicació. 🙂 Cal dir-ho més sovint.

  3. Thereasa Gwinn d'abril 19, 2012 8 a: 38 am

    Crec que és trist haver d’inculcar un conjunt de regles de conducta. Per què els adults no poden ser adults i ser considerats amb els seus companys de fotografia? Gràcies, Jody per ser la gran persona compartida i amable que ets. Sóc un dels teus grans fans!

  4. Irela d'abril 19, 2012 8 a: 38 am

    Gràcies Jodi ... Estic totalment d'acord amb tu. Gran missatge i pregueu perquè arribi a aquells que realment necessiten llegir-lo i marqui la diferència. LOVE MCP Accions !!

  5. Adria Peaden d'abril 19, 2012 8 a: 39 am

    Ben dit i una gran llista de normes respectuoses. Ensenyo estudiants universitaris a través de l’aprenentatge a distància i he trobat que també poden produir-se les mateixes discussions animades. Cada semestre començo amb un correu electrònic que inclou notes de conducta similars a les regles que vau establir. Els meus principals suggeriments són: "Si esteu a punt de criticar algú, escriviu-lo primer, rellegiu-lo, deixeu l'ordinador, torneu-lo i torneu-lo a llegir. Aleshores, decidiu si ho podreu dir a la persona cara a cara i si no ho podeu presentar "

  6. Eileen Hamilton d'abril 19, 2012 8 a: 40 am

    Jodi, si les regles anteriors fossin un contracte per formar part del vostre lloc, m'inscriuria sense dubtar-ho. Estic completament d’acord amb vosaltres i us elogio el vostre tacte per poder abordar-ho. Personalment, no entenc gent mesquina. Entenc que volen deixar els altres a punt perquè se sentin millor amb ells mateixos, o això he llegit. No obstant això, les bones maneres dicten allò que les mares de tot arreu han afirmat durant segles: "Si no pots dir alguna cosa agradable, mantén la boca tancada". M’agrada el vostre lloc, el vostre treball, la vostra visió i saviesa. Animo els que tenen por a publicar. Als "odiadors" ... Crec que us convidem a crear el vostre propi lloc de blocs, la pàgina fb i fer el que vulgueu. No m'importa unir-me a tu.

  7. Iain d'abril 19, 2012 8 a: 40 am

    Estic plenament d’acord amb vosaltres en tots els punts: ningú no aprèn a deixar-se caure. Tothom té estàndards i expectatives diferents. Si han demanat consells, estan disposats a aprendre. Ningú té el dret d’aturar-ho. Normalment són els que necessiten aprendre. Tot i que sempre ha continuat, només Internet ha ajudat a ser més públic.

  8. Ashley F. d'abril 19, 2012 8 a: 41 am

    Jodi GRÀCIES per publicar això. Crec que això és una cosa que tothom hauria de començar a implementar. Només ahir a la nit vaig veure que passava una cosa canalla molt boja amb un altre fotògraf semi-local i algunes botigues ... no cal ser RUDE, MEAN i HURTFUL. I M’AGRADA que recordeu a la gent que hi ha una cara darrere de la foto I la gent a les fotos.

  9. Laura Ballard d'abril 19, 2012 8 a: 42 am

    Molt ben dit! Espero que el vostre missatge es transmeti.

  10. Brenda West d'abril 19, 2012 8 a: 43 am

    Inspireu-vos els uns als altres! No hi ha res a guanyar tombant algú. NO us aixecarà. Simplement et fa semblar, com diu Jodi, “malvat” i “malvat” NO són ​​genials.

  11. Shannon Edwards d'abril 19, 2012 8 a: 43 am

    Va ser fantàstic i estic honrat de tenir-vos als meus amics de Facebook i de subscriure-us al vostre lloc web. No podria estar més d'acord amb tu! He inclòs un enllaç al meu nou bloc de fotografia al vostre lloc web. Noia excel·lent! Love amor oxox, Shannon

  12. Melanie MacDonald d'abril 19, 2012 8 a: 44 am

    Gràcies per prendre posició i dir que NO està bé tractar a ningú així ... MCP ha aportat molta alegria a la meva fotografia. La gent ha de saber que hi ha una diferència entre la crítica constructiva i la cruesa absoluta. Gràcies de nou. Saber que hi ha gent com tu que ens protegeix de persones com ells fa que sigui molt més fàcil publicar les que pensem que són fotos fabuloses ... "Somriu, mai se sap si hi ha un objectiu a prop" MelanieAKA..Ms.Mac Photographyhttps: //www.facebook.com/pages/MsMac-Photography/176379099076044

  13. Becky d'abril 19, 2012 8 a: 44 am

    El vostre enfocament està ben fet.

  14. Amanda @ Click. La Bona Notícia d'abril 19, 2012 8 a: 45 am

    Bravo Jodi! No sé si el fet de ser cada vegada més conscient i sensible a aquestes coses o si és que cada vegada és més acceptable. Gràcies per prendre posició i fer del vostre racó del món en línia un lloc respectuós. A més, m’encanten les 4 portes del discurs del ioga, realment m’ha ajudat a controlar la boca / els dits: Les quatre portes del discurs: "¢ És és veritat? “¢ Cal dir-ho? “¢ És el moment adequat? "¢ Es pot dir d'una manera amable?

    • Jodi Friedman, MCP Accions d'abril 19, 2012 9 a: 07 am

      Això és fantàstic: ahir a la nit en vaig llegir un similar anomenat THINK. Llavors, és aquest un lema que s’imparteix a les classes de ioga? No he pres ioga. Faig girar - de manera diferent - i no hi ha cap lema, excepte la suor i que el cor et bombi. :)) Em podeu relacionar amb els seus orígens? Potser vull fer un gràfic amb això, però vull acreditar-lo correctament.

      • Shari d'abril 19, 2012 10 a: 54 am

        Crec que és una pràctica sufí però que s’alinea estretament amb el discurs correcte del budisme. Almenys això és el que em va dir Google. Probablement el ioga l’ha adoptat perquè és increïble.

    • Vicki DeVico d'abril 19, 2012 5 a: pm 11

      Amanda, m'encanten les regles de conducta de Jodi i crec que els teus suggeriments són una addenda fantàstica. Ben dit!

  15. Kara d'abril 19, 2012 8 a: 45 am

    Gran post Jodi! Les caceres de bruixes en aquesta indústria poden ser intenses. I, tot i que personalment m’agrada fer-ho bé SOOC per facilitar el meu propi flux de treball, m’encanta Photoshop. Crec que qualsevol persona que pugui crear una imatge bonica (ja sigui el seu mitjà de comunicació és un sensor o un programari) és un artista.

    • Jodi Friedman, MCP Accions d'abril 19, 2012 9 a: 05 am

      Exactament, a la càmera millor, també fora de la càmera (publicació). El que no puc esbrinar és per què les persones que odien el postprocessament i creuen que és el diable s’acosten a MCP. Seria com algú que odia fer exercici assegut al gimnàs tot el dia assetjant els que suen.

      • Denise d'abril 19, 2012 7 a: pm 08

        M'encanta aquesta analogia! Ben dit! Gran post i bloc també. Sóc un fotògraf incipient i sempre estic nerviós per publicar a les pàgines per por de perdre la confiança. Gràcies per publicar això.

  16. Dan Villeneuve d'abril 19, 2012 8 a: 45 am

    Molt bé posat Jodi i coincideixo de tot cor! És molt trist que el concepte més senzill de “cortesia comuna” aparegui com una espècie en perill d’extinció a la societat actual. Hauríem d’estar disposats a estendre la mà als nostres companys de fotografia (o éssers humans en aquest cas) i compartir coneixement, experiència i oferir suport moral. Fer-ho fa que el cel ja no sigui el límit. Felicitacions per haver-se posicionat! Espero que això permeti a molts veure que la negativitat no serà tolerada, no només per vosaltres, sinó per tots els que volem créixer com a artista, amic i persona. Gràcies!

  17. Marca d'abril 19, 2012 8 a: 46 am

    Realment lamentable que hagués de dedicar-se el temps per publicar regles de conducta. Jodi, crec que trobaràs que la majoria aprecia el que fas i com ho fas. No us desanimeu per la minoria. Gràcies per donar-nos suport a TOTS: professional a àvid aficionat a tirador casual. Tots estem millor pels vostres esforços.

  18. Srah Bauer d'abril 19, 2012 8 a: 47 am

    Quan tenia cinquanta anys, algú que havia dit que era amic, va ser assetjat, els comentaris negatius i desagradables encara fan mal avui 50 anys després. Alguns assetjadors pensen que està bé publicar comentaris perjudicials en un lloc web, però, com dieu, darrere de la imatge hi ha algú que, ja sigui professional o que està començant, és una persona real que viu enganyada. Ben fet per posar-se dret i publicar allò que qualsevol societat considera acceptable. La meva mare sempre deia "si no pots dir alguna cosa agradable, llavors no diguis res" i, com dius, això encara es manté avui.

  19. Sarah Bauer d'abril 19, 2012 8 a: 48 am

    Vaja, he deixat l'A de Sarah!

  20. Erin d'abril 19, 2012 8 a: 48 am

    Moltes gràcies per dir-ho. No pretenc, de cap manera, conèixer-ho tot i adonar-me que tinc moltes coses a dominar, però sempre dubto a demanar ajuda perquè no vull que em posin, vull ajuda. És bo saber que intenteu crear un lloc segur fins i tot per a preguntes estúpides. Gràcies de nou per tot el que feu.

  21. Marian Wigdorovitz d'abril 19, 2012 8 a: 48 am

    El que va cap avall és tot allò d’internet ... Aquesta impunitat que s’associa a la xarxa social està arruïnant no només l’ús del llenguatge (es pot escriure qualsevol paraula de cap manera), sinó també el to dels comentaris: l’agressivitat dels que Em sento protegit per l’anonimat cada vegada més gran. Observo les dues coses en tot tipus de llocs, amb tota mena de persones. És realment decebedor. Estic totalment d’acord amb les teves paraules.

  22. Bern d'abril 19, 2012 8 a: 49 am

    AMEN Jodi, gràcies per prendre una posició contra persones negatives, realment arruïna el negoci. VAM començar tots en algun lloc !! 🙂 Segueu així!

  23. Jen d'abril 19, 2012 8 a: 51 am

    Encara, Jodi! Vosaltres rockeu!

  24. Brian d'abril 19, 2012 8 a: 52 am

    És fantàstic que intenteu fomentar la civilitat al vostre racó del món en línia. Massa gent no té en compte els sentiments del destinatari en la majoria de comunicacions en línia. Gràcies per intentar fer del món un lloc més agradable.

  25. Kim d'abril 19, 2012 8 a: 55 am

    Amén !!! El nostre món està canviant i, de vegades, no va a millor. Potser si més gent comença a exigir maneres i cortesia comunes, puguem canviar el futur. Gràcies per un post molt ben dit !!!

  26. Ang d'abril 19, 2012 8 a: 57 am

    Totes les formes d’art són subjectives. Molts d’aquests “meandres” que no contractaria com a segon tirador si M’HAN pagat! Amb la mateixa respiració, però, també em sento frustrat (quina és la paraula educada?) Als fotògrafs que no han pres el temps per aprendre les tècniques adequades per aconseguir un pla correctament compost abans d’etiquetar-lo amb una fotografia que sigui i cobrar per un producte mediocre a un preu CRAZY baix, posant els professionals en una jam bc ens vam prendre el temps per aprendre tècniques i és una arma de doble tall, però ningú no té dret a intimidar.

    • Jodi Friedman, MCP Accions d'abril 19, 2012 9 a: 03 am

      Crec que part d’això prové de fotògrafs frustrats que no han evolucionat tal com ho ha fet la indústria. Ho entenc. Fins i tot com a creador d'accions, estic experimentant això. Quan vaig començar, hi havia cinc més o menys que coneixia. Ara hi ha centenars o potser milers de vendes d'accions i presets. Però em concentro en la meva marca i en fer que els meus productes i serveis siguin el millor que puc. Com a resultat, he sobreviscut i he prosperat. Els fotògrafs amb talent poden fer el mateix. És millor que deixi aquest tren d’escriure o tinc un altre missatge dins d’aquest, alguna cosa per a un altre dia. Espero que més gent, almenys al voltant de MCP, no estigui oberta a la crítica, sabent que mentre l’agafi o sigui em va informar que els comentaris MEAN no es mantindran.

  27. Suzanne Baumruk d'abril 19, 2012 8 a: 58 am

    Molt ben posat 🙂

  28. Wells King d'abril 19, 2012 9 a: 00 am

    Gràcies Jodi! La vostra publicació és correcta. Ja fa poc més d’un any que comercialitzo els meus serveis de fotografia i m’ho he passat molt bé oferint a les persones fotografies que estimen. Crec que molts obliden que hi ha una gran diferència entre ser un fotògraf expert i ser un empresari expert. He notat que les empreses de fotografia amb més èxit solen tenir una persona que fa la fotografia i una altra que és la persona que comercialitza els serveis. Sovint no es tracta de qui té les millors fotos, sinó de qui comercialitza millor els seus serveis. Personalment, em resulta divertit que els "fotògrafs professionals" es queixin de la compra de preus dels clients, que negocien serveis o que altres fotògrafs "robin" les seves idees. Es diu negoci i és difícil. Superar-ho. Rebràs xecs dolents, rebràs cancel·lacions, obtindràs clients que facin promeses i no les compleixin mai. Gaudeix de la fotografia.Wells King

  29. Cindy Rippe d'abril 19, 2012 9 a: 03 am

    Gràcies per publicar això. És realment trist que tants pensin que "ho saben tot" i tinguin el dret de fer que algú se senti malament. Assetjament cibernètic…..

  30. Tara d'abril 19, 2012 9 a: 11 am

    Posa perfectament a Jodi! 🙂

  31. Adele d'abril 19, 2012 9 a: 11 am

    Molt ben dit, bé per a tu.

  32. Eliza Daniels d'abril 19, 2012 9 a: 11 am

    Gràcies per solucionar les coses. Havia deixat d'anar a la vostra pàgina per mirar al voltant, a causa de tants debats, i del dolorós "criticisme" que es llançava, amb tanta casualitat, al voltant. Tot allà es va convertir en un debat, no sempre en un bon debat. Tots necessitem ajuda per arribar on volem ser. Hi ha prou gent perquè tots puguem fotografiar, entre tots els $ brackets, perquè la gent no s’hagi de sentir tan amenaçada. M’encantaria poder tornar i participar a la vostra pàgina. Espero que la vostra publicació us ajudi a tornar a l'edat adulta lol

  33. Alicia Ellison d'abril 19, 2012 9 a: 12 am

    Excel·lent missatge. Ben dit. Hem de recordar-ho en tot el que fem. Gràcies. El vostre lloc és molt apreciat.

  34. Robyn Brown d'abril 19, 2012 9 a: 12 am

    Escolta! Escolta !!! Ben dit. Realment crec que aquesta gent està trista i amarga per dins i surt a la llum. De petit em van ensenyar un cop al dia a dir almenys una cosa agradable a una altra persona. Es converteix en hàbit i la teva ment comença a pensar així. Es fa fàcil complimentar els altres. Proveu-ho i escampeu una mica d’amabilitat. La regla d’or continua sent la regla d’or ... fes als altres ...

  35. Danielle Luchner d'abril 19, 2012 9 a: 14 am

    Crec que es va dir molt bé! Mai entendré com la gent pot estar bé amb l'assetjament independentment de la cara a cara o de l'ordinador. recentment, el meu fill de 3 anys va guanyar un concurs de "nens més macos" i alguns dels pares adults em van donar a la llum comentaris sobre la seva victòria i gràcies a Déu, la meva filla no pot llegir això. Cap a 3 anys! No sé com passarà, però espero que la gent acabi aprenent a ser respectuosos els uns amb els altres b / ci només pot imaginar les lliçons que reben els nens amb el que veig de la generació adulta.

  36. Naomi Lineberry d'abril 19, 2012 9 a: 16 am

    Gràcies per publicar això. Estic tan fart de totes les publicacions negatives de la gent actual! Si no us agrada el que veieu, està bé, però, si us plau, CONSERVEU LES VOSTRES OPINIONS. La fotografia és un art, una forma en què cada individu veu el món i tots el veiem de manera diferent. No ens ha d’agradar la visió d’algú, però sí que n’hem de ser respectuosos. Les úniques persones que fan mal a la indústria són les que diuen coses grolleres i negatives perquè fa que tota la indústria fotogràfica sembli mesquina i cruel. Si us plau, si us plau aturi!

  37. Clare Barone d'abril 19, 2012 9 a: 18 am

    Els comentaris constructius són una gran eina, però jo també he notat la tendència mitjana dels comentaris en línia. Gràcies, estic d'acord amb les vostres regles i desitjo que s'utilitzin amb més freqüència, espero compartir-les amb tots vosaltres.

  38. Michelle d'abril 19, 2012 9 a: 29 am

    No podria estar més d'acord! Ben dit Jodie. No entenc per què les persones han de ser tan horribles entre si. No entenc com les persones poden parlar amb els altres com ho fan. És molt trist. Gràcies per prendre posició i fer-ho, amb tanta eloqüència.

  39. Allyson d'abril 19, 2012 9 a: 31 am

    M’entristeix que la gent senti la necessitat de deixar de banda els altres. Les paraules fan mal, no importa de qui vinguin. Si no podeu dir alguna cosa agradable, per què us molesteu? Tant si una foto és la més gran que s’ha fet mai com si no és tan fantàstica, no importa. Feu una crítica constructiva a aquesta persona perquè pugui millorar-la la propera vegada. Sóc un aficionat i tinc por de morir alguna cosa així. Cal que les persones s’aturin i pensin abans de dir / escriure coses.

  40. Naomi Chokr d'abril 19, 2012 9 a: 32 am

    Bravo !!!! Em constato que la indústria dels fotògrafs és una indústria increïble amb gent que està disposada a ajudar a créixer als altres. Tot i que crec així, també és exactament el contrari. També inclou aquells que són persones mesquines, rancoroses i només feridores. Gràcies per publicar això. És lamentable que molts veterans de la indústria o professionals de la indústria actuïn d'aquesta manera i sentin la necessitat de donar un amor dur o "crítiques" que perjudiquin o vulguin intimidar els altres. Fins avui en dia experimento això i sé exactament com se sent tenir por publicar alguna cosa per obtenir comentaris. per por de ser renyats perquè se senten inexperts, massa nous, no tenen confiança o no tenen habilitats. Així que gràcies per defensar persones com jo. Mai s’ha de tolerar. Bravo !!!!

  41. Marjolijn d'abril 19, 2012 9 a: 36 am

    Estic bastant segur que les persones que escriuen i diuen que les coses estan empeses per la gelosia a fer-ho ... Per tant, de vegades hauríem de prendre els seus durs comentaris com a compliment. : DG Bona sort amb tota la teva bella obra. Marjolijn (Bèlgica)

  42. Carmon d'abril 19, 2012 9 a: 44 am

    Aquesta és una publicació meravellosa. Com a aspirant a treballar com a professional "sempre dubto a publicar imatges en blocs o comunitats en línia per por de ridícul. Agraeixo la crítica constructiva, però la fotografia és tan subjectiva: una cosa que una persona creu que és un bell art que algú pot considerar escombraries. Qui pot dir que el que jo i els meus clients pensem que és meravellós, potser algú no parla i diu que és horrible? Aquesta és la seva opinió, però he decidit no posar-me als fòrums perquè el meu art i la meva obra estiguin sotmesos al tipus de burla que es pot produir a la comunitat fotogràfica. No sé si aquest tipus d'odi és alguna cosa que passa a totes les comunitats artístiques, però sé que el nivell de falta de respecte que veig que alguns fotògrafs tenen per altres en aquest camp és vergonyós i gairebé em fa vacil·lar per continuar amb la professió. . Agraeixo que en parleu en contra i espero que altres puguin parar-se a pensar abans d’escriure un comentari odiós de la seguretat del seu saló. Mantingues la bona feina! M'encanten el teu bloc i les teves accions!

  43. Tammy d'abril 19, 2012 9 a: 45 am

    Ben dit ... Perdoneu que ho hagueu de dir. Agraeixo el vostre bloc i les vostres publicacions personals i espero veure "les novetats". Segueix així, crec que estàs fent una gran feina! M'encanten les meves accions MCP. No podria fer la meitat de la meva edició sense ells. 🙂

  44. Cindi d'abril 19, 2012 9 a: 45 am

    Molt ben dit i estic totalment d'acord! Gràcies per tot el que feu per aquesta comunitat Jodi!

  45. Sabrina d'abril 19, 2012 9 a: 49 am

    Jodi, ben dit! Mai he entès persones que són malvades sense cap motiu. Estic constantment sorprès de com actuen alguns "adults". Tothom va haver d’aprendre des d’un punt de partida i crec que és fantàstic animar els altres a aprendre i créixer. La vida és curta i decideixo veure el costat positiu de les coses.

  46. jaime d'abril 19, 2012 9 a: 50 am

    Estic d'acord amb Wells. De fet, admeto plenament que NECESSITO una persona amb afany de negoci que m’ajudi, encara tinc una certa mesquinesa i tinc tàctiques de gola d’altres fotògrafs. Pot ser una indústria dolenta, però com a individus no ens hem de deixar atrapar.

    • Julie d'abril 19, 2012 2 a: pm 18

      Jodi, moltes gràcies per aquesta publicació. M'ha agradat molt el punt que vau fer saber que hi havia una persona darrere de cada fotografia, així com la persona de la imatge. Realment espero publicar més imatges utilitzant les vostres accions amb les regles que teniu aplicades. Gràcies de nou

  47. Tammy d'abril 19, 2012 9 a: 51 am

    Ah, i normalment em guanyo prou per la meva feina. Ningú no necessita sonar. Ja! Sóc el meu pitjor crític. Aquest és el meu fill Jack, pres ahir. En el moment en què deixaria de treballar el pati per fer-me una foto. El Sol és tonto a la cara. (de nou el meu pitjor crític). ha! Només una mica de processament amb accions MCP. 🙂 No podria viure sense les teves accions.

  48. recollintkairos d'abril 19, 2012 9 a: 59 am

    Gràcies per això. Els "pro-tographers" han estat fent servir tot tipus de paraules significatives per reproduir-los i arribar. DESPREVOIXO la paraula "Faux-tographer" fins a l'extrem de la terra i cap enrere. Si podeu agafar una càmera i fer una foto, tècnicament sou un fotògraf. Implicar a algú és "fals", com una falsa bossa de Louis Vuitton o una jaqueta de ploma barata, no és res més que degradant, groller i francament mitjà. M'encanta que hi estigueu cridant l'atenció: estic tan cansat de la negativitat! Feliç dijous!

  49. pam d'abril 19, 2012 10 a: 04 am

    És tan trist que realment hagis de publicar alguna cosa així. Però, com a mestre, us puc dir que la quantitat de nens i pares "mesquins" és sorprenent.

  50. Ryne d'abril 19, 2012 10 a: 07 am

    Quan vaig enviar per correu electrònic a Jodi oferint-me a escriure per a MCP Actions, em va emocionar quan em va dir que sí. Mentre treballava en el meu article, estava concentrat i amb intenció. Quan vaig acabar l'article, el vaig enviar a la meva germana perquè el revisés. Vaig mirar MCP a Facebook, esperant la resposta de la meva germana. Vaig assenyalar algunes paraules dures aquí i allà. Quan vaig rebre la resposta de la meva germana, vaig començar a entrar en pànic. Vaig fer que la meva mare, el meu pare i el meu marit ho miressin. Després, el vaig llegir jo mateix unes 6 vegades. Mai a la meva vida no m’ha preocupat la meva escriptura. Sempre he pogut escriure. Tot i això, notar com alguns fans s’adrecen als altres em va posar nerviós. Quan finalment vaig enviar el meu article, vaig sentir que acabava de recuperar la meva capacitat de respirar. El meu article no va patir crítiques dures (almenys no m’ho vaig adonar) PER reading la lectura d’alguns dels comentaris deixats per a d’altres m’ha ajudat a participar tant a Facebook. M’encanta aquest article, Jodi. Crec fermament en defensar els altres, mantenir la pau i intentar que tothom se senti còmode. Potser teniu fans, Jodi, però també teniu una comunitat. Molts dels vostres fans senten un sentiment de pertinença. Tothom es mereix el dret a sentir-se com a pertanyent. Si algun dels vostres fans no es va adonar que MCP Actions serveix a fotògrafs de tots els nivells, podrien qüestionar-se quant els aplica el terme "fan". PS Bashing el treball d'una altra persona NO us convertirà en un millor fotògraf. PS2. Si podeu trobar temps per agafar algú més, esteu fent alguna cosa malament en el vostre negoci / hobby / vida. Vaig a publicar ara a Facebook, ja que voldria rebre alguns consells de la comunitat MCP.

    • Shelley Pennington d'abril 19, 2012 4 a: pm 02

      Ben dit! Esperem veure el que escriviu per a Jodi. M'encanten els articles i els consells que ofereixen els escriptors convidats.

  51. Tammy d'abril 19, 2012 10 a: 13 am

    Crec que teniu tanta raó quan els fotògrafs evolucionen amb els canvis del negoci. Jo també em sento frustrat quan veig que els pernoctants apareixen sense cobrar res. Però això és el que crec que està passant a la indústria ... Quan prenc un client, vull ser el seu fotògraf de per vida. Vull els seus casaments, primers aniversaris, fotos de família, etc. Estic construint una relació a llarg termini. Antigament, la família mitjana anava aquí o allà a fer fotos. (Sears, Walmart o l'estudi local de la ciutat.) Podrien visitar cadascun d'aquests llocs una vegada per obtenir algunes fotos actualitzades. No hi ha cap lleialtat perquè no calia ser fidel al vostre fotògraf. He fet que la gent em posi en contacte, discutim una cita, i una setmana després veig on han utilitzat algú per fer fotos recents. Això em fa sentir una mica desagradable. Per què reservar amb un fotògraf i després fer-ne servir un altre abans de l'appt? No tinc cap problema en contactar educadament amb aquesta persona per fer-li saber que he vist les fotos i estic molt content d’haver pogut contactar amb un altre fotògraf i, si estan satisfets amb els resultats, és millor quedar-se i construir relació amb aquell fotògraf. El meu punt és fer el que t’agrada. Doneu a les vostres fotos la vostra interpretació de la bellesa i els clients que estiguin atrets pel vostre estil vindran i, si els tracteu bé, continuaran tornant. Potser l’evolució del negoci de la fotografia repeteix els clients per vida?

  52. revistes d'abril 19, 2012 10 a: 14 am

    BÉ DIT! De fet…. aquestes regles serien força útils en diverses àrees, grups de Facebook, etc.

  53. Jennifer Colona d'abril 19, 2012 10 a: 18 am

    Definitivament, et respecto per haver pres posició. De vegades llegeixo els comentaris als vostres llocs i és ridícul veure que algunes persones en deixen d’altres. Aquestes persones “mesquines” necessiten adonar-se ... VAN COMENÇAR EN QUALSEVOL LLOC I FIXIN QUE VAN XUCLAR A LA VOLTA! Tothom comença com a principiant i creix, fins i tot professionals. Gràcies Jodi per la publicació. Espero que inspireu els altres com vosaltres que em vau fer jo! PD ... AMORA totes les teves accions ... fins i tot les que no tinc ... Tanmateix!

  54. Gina Miller d'abril 19, 2012 10 a: 20 am

    Ben dit! És una llàstima que la gent sigui tan poc respectuosa. Molt trist.

  55. Alícia d'abril 19, 2012 10 a: 23 am

    gràcies, jodi! tant! Realment crec que el motiu pel qual no m'he "professionalitzat" amb la meva fotografia és perquè no crec que sigui prou bo. i ho base en els comentaris que veig a Internet de fotògrafs "professionals" que pensen que la seva manera és l'única manera. M'ha quedat tan desanimat que m'he posat i he qüestionat les meves habilitats. bé, això s’atura avui. el meu estil és el meu estil. gràcies per acceptar-nos a tots, professionals o no. M'encanta el teu bloc, el teu producte i m'agrada qui ets!

  56. Steph d'abril 19, 2012 10 a: 29 am

    Jodi, alguns punts. 1- El vostre lloc web i els vostres tutorials (tants regals) m’han ajudat molt a aprendre el meu camí, la meva càmera, el meu programari i el negoci. 2-Recordo que feia un dia que feia una mini sessió de boudoir. Les vostres accions van ser perfectes per ajudar totes aquestes dones. Ja eren bonics, però les vostres accions van ajudar i CADA UN es va sentir impressionant després. 3-No entenc aquesta indústria ... Abans treballava en un treball de programari altament competitiu. Ningú no va aconseguir mai aquesta mitjana. És tan poc professional. Vam socialitzar amb els nostres competidors ... estava bé. És només una feina. 4-Algú va comentar fa un temps: "Tots havíem de començar per algun lloc". Sí, i de vegades fer-ho malament forma part del viatge. I hi ha clients per a tots nosaltres. Confieu en mi, si algú busca un fotògraf amb més experiència o menys costós que jo, està bé. Abans era el fotògraf menys car i algun dia seré el més experimentat. 5-Quant als fotògrafs de la vella escola que estan tan farts de la mare amb les càmeres que porten els seus clients (ho sento cada dia), és possible que vulgueu mirar els passos erronis de les empreses que no eren capaces de moure’s amb la rapidesa de la indústria . Agafeu Kodak o Netflix com a exemple. 6-Sé que hi ha multitud de fotògrafs que són millors que jo. Està bé. Em fa seguir treballant per millorar. 7-Per últim, la fotografia és absolutament un art. Els clients ens trobaran i contractaran en funció dels nostres gustos personals i visuals. Si el meu treball té un aspecte completament diferent al següent, no està malament. Això és tot.

  57. Teri W. d'abril 19, 2012 10 a: 53 am

    Impressionant missatge, Jodi! Sóc novell de la fotografia i m'he beneficiat tant de fer servir les teves accions ... gràcies, gràcies, gràcies! Que els “odiadors” portin les seves opinions negatives a altres llocs! Seguiu fent el que feu, Jodi, perquè proporcioneu una plataforma meravellosa per a tots els nivells d'usuaris.

  58. Tracy d'abril 19, 2012 10 a: 54 am

    M'alegro que hagis publicat això. Com a algú que no està en aquest temps complet (encara), he estat realment desconcertat per les persones (i no només els comentaris de la gent d’aquest lloc) que són tan cruel per a nosaltres, els principiants que han trobat un mercat petit però que pot ser que encara no estigui preparat per cobrar preus alts. Sí, les imatges són art i la fotografia és per sempre, però no tothom pot caure més de 1500 € en les fotos de la família. Aquestes persones no són perdedores barates ni tampoc els fotògrafs que poden ser més assequibles a mesura que comencen. Tothom es mereix que es fotografiïn els seus preciosos moments i fites. Si no podeu pagar milers, les vostres fites són menys dignes de capturar-les? Això és ridícul. Si la gent està disposada a pagar-los, és bo per a aquest fotògraf. Molts clients volen el millor del millor, però n’hi ha que volen obtenir el millor pels diners que tenen. Es tracta d’Amèrica (tenim preus) i volem la millor oferta pel nostre dòlar. No veig per què alguns pensen que no hi ha lloc per a tots nosaltres. Els principiants ja es qüestionen tant, ja que no necessitem que els altres s’amunteguin sense ser constructius. L’altra cosa que em resulta tan trista són aquells que obliden d’on han vingut. Tots havíem de començar per algun lloc, per què no dirigir un jove fotògraf en lloc de ser tan odiós si una imatge és una mica suau? Ningú no va sortir del ventre fotògrafs experts. Si alguns esperaven fins que van perfeccionar l’ofici per anar a pro - aquesta va ser la seva elecció. Si altres hi van entrar abans i van trobar gent que els ajudés amb quotes de descans més reduïdes, aleshores també. M’encanten aquests fòrums i pertanyo a diversos, però és difícil posar-se allà mateix quan s’arrisca la ira de tanta gent lletja. Gràcies Jodi. Continueu així.

  59. Shea d'abril 19, 2012 10 a: 57 am

    Ben dit, i AMEN! Tots som humans. Ens aixequem mútuament i ajudem quan puguem. La vida és massa curta. Em fa un suspiro quan miro alguns dels meus primers treballs, però igual és meu. Tothom té un estil diferent i tots aprenem contínuament. Gràcies per aquest Jodi. Espero que la gent escolti.

  60. Stacy Judd d'abril 19, 2012 10 a: 58 am

    Just a Jodi! Em sap greu haver vist la necessitat d’escriure això, però estic molt content d’haver-ho fet! De vegades hem d’enfrontar-nos directament a les parts lletges del món. Ho heu fet amb claredat i feu saber a la gent que necessiteu respecte per les persones del vostre món, deixeu el peu baix. Gràcies i espero que aquesta publicació es comparteixi molt!

  61. Liz Stabbert d'abril 19, 2012 10 a: 58 am

    Tot i que seria bo que poguéssim discutir tots els temes amb educació, us recomanaria no presentar temes candents com els preus, especialment els DVD. Tot i que no vaig llegir la conversa que estaves tenint en 3, amb el comentari desagradable puc dir què va passar: el fotog 1 va dir: "Regalo un DVD amb la meva sessió de 50 dòlars!" (espero exagerar), el fotògraf 2 intenta guanyar-se la vida com a fotògraf i està a punt de morir de fotògrafs, tot i que cedeix la seva feina. Això no excusa que siguin desagradables, però els temes sobre preus fixaran un munt de tipus de fotògrafs 1 i 2 i es tornaran a produir enfrontaments. Malauradament, si realment voleu mantenir la pau, haureu de seguir temes més fluixos (per tant, no Canon vs Nikon contra el que sigui)

    • Jodi Friedman, MCP Accions d'abril 19, 2012 11 a: 27 am

      Liz, veig per què diries això. Però no vull evitar temes candents només per la gent mesquina. Això significa que "se'n surten". Hi ha maneres civils de discutir coses com els preus. Les dues parts han d’arribar a la taula amb mentalitat oberta i no dir coses perjudicials. Probablement intentaré provar-ho i veure si és possible. Ho descobrirem.

  62. Ryan Jaime d'abril 19, 2012 11 a: 18 am

    Ben dit! M’agradaria que fos una cortesia comuna per a la majoria.

  63. maureen d'abril 19, 2012 11 a: 24 am

    Amén, Jodi! Tothom ha de començar per algun lloc i estic segur que la majoria dels crítics eren principiants que volien millorar el seu ofici en algun moment del temps. Conec molts fotògrafs professionals que utilitzen accions per millorar les seves fotos ja fantàstiques. Malauradament, el nostre món ja no és tan amable i compassiu com fins i tot fa deu anys. És trist. Esperem que la vostra publicació us ajudi !!

  64. Bobbie d'abril 19, 2012 11 a: 32 am

    M'alegro que ho digueu, però em sap greu que s'hagués de dir.

  65. Bàrbara d'abril 19, 2012 11 a: 57 am

    Molt ben dit. Gràcies per ser "prou valent" per posar tot això a l'abast. Estic d'acord amb tot el que heu escrit i heu llegit el vostre butlletí just després d'acabar una conversa amb un altre pare o mare sobre les "noies mesquines" de l'escola dels nostres fills. Les vostres afirmacions em recorden que, com a adults i pares, som els models dels nostres fills. Si no podem tractar-nos mútuament, com a adults (fotògrafs professionals o no), amb cortesia i amabilitat, com podem esperar-ho dels nostres fills? Gràcies.

  66. Heidi d'abril 19, 2012 12 a: pm 19

    Gràcies per publicar això, Jodi. Fa un parell d’anys que segueixo el vostre bloc i la vostra pàgina de Facebook i tinc un profund reconeixement pel progrés que he pogut assolir en la meva fotografia que puc atribuir directament al vostre contingut. Ahir a la nit només li comentava a la meva germana (també fotògrafa) que he tingut por de publicar el meu treball en un fòrum de fotògrafs locals pels mateixos motius que heu indicat anteriorment. Trist però cert. Com els dic als meus fills aproximadament 100 vegades al dia, "Sigues BONIC!" :).

  67. rowena d'abril 19, 2012 12 a: pm 29

    Meravellós post, i tan ben dit !! No entenc l’esperit i la necessitat d’enderrocar algú per sentir-se bé amb tu mateix. És molt més gratificant ser amable a la vida. Sempre hauríem de ser conscients de la dificultat amb què "cauen" les nostres paraules sobre algú altre.

  68. Kristi d'abril 19, 2012 12 a: pm 32

    Ben dit Jodi! Gràcies! L’única manera que significa que la gent deixarà de ser malvada és si no ho tolerem.

  69. Cristall (momaziggy) d'abril 19, 2012 12 a: pm 57

    Ben dit Jodi i estic d'acord al 100%! M'alegro que hagueu publicat això i que feu complir aquestes noves regles. Ens hauríem de donar suport mútuament i ajudar-nos mútuament ... no enderrocar-los. Fa temps que em sentia així amb la indústria de la fotografia. Lamentablement, trobo més gent que fa caure que aixecar, per això no estic tan actiu com abans. S’ha tornat tan negatiu i dolorós i em fa molta pena! Només recordeu a tothom ... sigueu QUI sou. Creix i aprèn, però SEMPRE SIGUES VERDATS A COM ETS COM A ARTISTA! No deixeu que ningú us faci caure! ABRAÇADES!

  70. Piscina Elizabeth d'abril 19, 2012 1 a: pm 03

    El que ha passat amb la Regla d'Or ????? Us saludo i us felicito per defensar la dignitat i el clima del vostre lloc. Actualment, els assetjadors vénen a totes les edats i em desconcerta per què la gent sentia algun avantatge en enderrocar o ferir altres. En aquests dies de conflictes i incerteses, és imprescindible que aprenguem a treballar junts. Us desitjo benediccions i pau a tots vosaltres. Namastee.

  71. Jeanie d'abril 19, 2012 1 a: pm 03

    Felicitats !!

  72. Jamie d'abril 19, 2012 1 a: pm 04

    Amen a això!

  73. Rebecca d'abril 19, 2012 1 a: pm 14

    Jodi, gràcies per publicar. Volia comentar, però Tracy —Comentari 59 va dir perfectament i coincidia amb el que sento. Estic totalment d'acord tant amb la vostra publicació com amb el seu comentari (així com amb la majoria de comentaris). M’encanta aprendre i m’encanta el que fas. Gràcies,

  74. Ann J d'abril 19, 2012 1 a: pm 31

    Al·leluia !!!!!

  75. Tara d'abril 19, 2012 1 a: pm 41

    Jodi, em vaig haver de riure una mica quan vaig llegir les teves noves regles ... (continua llegint) ... només perquè les regles que has indicat són algunes de les que hauries de publicar en una classe d'infants, no en un grup d'adults. Tan trist que heu arribat al punt que heu de posar per escrit, si us plau, sigueu amables els uns amb els altres, tots som humans i tenim sentiments. Gràcies per dedicar-vos el temps per recordar-nos a tots que necessitem tractar-nos els uns als altres de la manera que volem que ens tractin. MCP és la meva botiga única d'accions! Tara

  76. Stephanie d'abril 19, 2012 1 a: pm 44

    Gràcies Jodi per publicar això amb tanta eloqüència. És un meravellós recordatori que tots hem de ser amables els uns amb els altres. Tots els cossos van començar en algun lloc i no tots estem en el mateix nivell de desenvolupament en les nostres carreres o art. Seguiu aprenent, continueu provant i divertiu-vos! Que tingueu un dia meravellós!

  77. Melissa H d'abril 19, 2012 2 a: pm 27

    Grans polzes amunt! Sóc un amateur aficionat i no tinc por (ni vergonya) de reconèixer-ho. Tot el que vull fer és aprendre per mi mateix, no robar els mitjans de subsistència de ningú. En la seva major part, he trobat la comunitat de fotografia més que generosa per als novells. Llocs com el vostre són una tremenda ajuda per a aquells que no tenim temps ni recursos per tornar a l’escola i obtenir el títol de fotografia, però voleu aprendre. Continueu així!

  78. Myoshamoga d'abril 19, 2012 2 a: pm 58

    Amén, germana. La gent mitjana xucla. És bo per a vosaltres per atendre els vostres clients.

  79. Sophie d'abril 19, 2012 3 a: pm 10

    És molt trist quan la gent deixa els altres per fer-se sentir més important. Tots tenim les nostres opinions, però hi ha un moment i un lloc per compartir-les amb els altres d’una manera respectuosa. Perfectament dit, i felicitats per haver-se posicionat !!

  80. Steven Fèlix d'abril 19, 2012 3 a: pm 13

    Gràcies Jodi !!! Ets el millor i has après un munt de tu.

  81. Allee d'abril 19, 2012 3 a: pm 18

    Què trist que haguéssiu d’escriure un missatge d’aquest tipus i elaborar regles que haurien de ser de sentit comú (que he trobat a faltar i que haurien de denominar-se “sentit poc comú”). Lamento que hagueu hagut de tractar aquest element al vostre lloc. “No tinc dret, per res o per res, a menysprear un ésser humà als seus propis ulls. L’important no és el que penso d’ell; és el que pensa d'ell mateix. Soscavar l’autoestima d’un home és un pecat. ”~ Antoine de Saint-Exupery

  82. Sarah C d'abril 19, 2012 3 a: pm 31

    Gràcies, Jodi! M’agradaria que tots ens animéssim 🙂

  83. Alisha d'abril 19, 2012 3 a: pm 41

    Tens una ovació, noia. Ben dit. Els assetjadors xuclen, en línia i a la vida real. L’últim que necessitem és que contaminin el nostre art.

  84. Shelley Pennington d'abril 19, 2012 3 a: pm 52

    Gràcies Jodi per defensar la gent que et segueix i aprecies el que fas. Una senyora va publicar alguna cosa que em va caure en els comentaris de "noia mesquina". Parlant de fotògrafs que potser no tenen el seu nivell d’habilitat. D'acord ... així que tots els fotògrafs comencen en algun lloc, com ho fa qualsevol altre en qualsevol altre camp professional. Posem per cas que obteniu una feina i, com a "noi nou, heu d'aprendre la vostra feina i perfeccionar la vostra manera de realitzar la vostra feina. És un procés d’aprenentatge. Per a qualsevol feina. Seguint el lema "La pràctica fa perfecte", a més, va esmentar que els fotògrafs menys hàbils cobren menys. D’acord, com seria el món si TOTES les cases tinguessin el mateix preu o TOTS els cotxes? Els fabricants de vehicles saben que han de treure cotxes que poden ser assequibles per a tots els pressupostos o es limitaran a qui venguin cotxes. Per tant, si no puc permetre’m un Mercedes, hauria de caminar o anar amb bicicleta? No tothom es pot permetre el luxe de pagar 45 dòlars per una fotografia de 8 × 10. Em trobo cada dia amb gent que no es pot permetre res més que el paquet de 9.95 dòlars de Walmart. No crec que, essencialment, amb una fotografia "fixadora de preus", us ajudareu a vosaltres mateixos, només limitaria el nombre de persones que podrien obtenir una imatge familiar realment meravellosa a la paret. Espero que això no sembli Per a qualsevol persona, només crec que algunes persones han de deixar de ser egoistes pel que fa als diners a la butxaca (o fora de la butxaca) i adonar-se que tothom mereix poder comprar un bon retrat dels seus fills o família.

  85. Diana d'abril 19, 2012 4 a: pm 02

    Jodi, gràcies per posar en paraules el que sentim tants de nosaltres. malauradament, l '"anonimat virtual" d'una publicació mecanoscrita permet a les persones escriure coses que mai dirien cara a cara. Pitjor encara, l’hàbit de dir coses menys que agradables en una publicació s’està traslladant a la vida i les disposicions quotidianes de les persones. Gràcies per afegir les vostres "Condicions d'ús" i espero que sigui una diferència per tots, especialment aquells que vulguin aprendre (com jo) però que tinguin altres responsabilitats a temps complet i només tinguin l'oportunitat d'aprendre una mica temps.

  86. Lisa McCully d'abril 19, 2012 4 a: pm 28

    Ben dit 🙂

  87. Shawn d'abril 19, 2012 4 a: pm 33

    Gràcies per aquest Jodi. He de reconèixer que vaig deixar de visitar el lloc web de MCP i la pàgina de Facebook. Tota la negativitat s’estava escapant de les mans. Era com si la gent publiqués al vostre lloc només per degradar altres persones. Tot seguia empitjorant. Llegir era incòmode. No puc creure el nervi d’alguns covards! M'encanten totes les teves accions, la informació i els consells útils aquí. Sé que hi ha gent veritablement bona aquí. Molt talentosos també! He après moltíssim aquí i estic molt content de poder començar a passar-hi i participar-hi més sovint. 🙂

  88. Alícia C. d'abril 19, 2012 4 a: pm 39

    Estic completament d’acord amb tot el que vas dir! És trist que hagueu de complir aquestes regles, quan realment hauria de ser una cortesia general.

  89. Alison d'abril 19, 2012 4 a: pm 53

    Ben dit! Crec que sovint la gent s’amaga darrere d’Internet quan és cruel. Encara és una persona real amb qui parles i hauries de comentar com si estiguessis parat cara a cara amb ells. És molt trist veure que això es converteix en la tendència, però gràcies per abordar-ho.

  90. R d'abril 19, 2012 6 a: pm 16

    No és terrible el que la gent diu en línia, no és un passi gratuït per dir el que vulguis. ben dit!

  91. Staci Ainsworth d'abril 19, 2012 9 a: pm 18

    No puc publicar aquí moltíssim, però felicitats per haver abordat el problema i AMEN.

  92. Pau d'abril 19, 2012 10 a: pm 22

    Les persones són grolleres en línia perquè són anònimes i no han de suportar les conseqüències de les seves accions. Si tractessis a la gent així a la vida real, faries que la gent plorés o et fessin caure les dents. Sigui com sigui, la gent us ostraciaria. Internet va eliminar les conseqüències. La gent no aprèn del comportament antisocial perquè pot fer el que vulgui, allunyar-se i ni tan sols notar els estralls que provoquen. És desagradable i m'alegro que ja no ho toleris més.

  93. Mandi d'abril 19, 2012 11 a: pm 41

    Jo també us he de dir gràcies! i AMEN !! Mai em poso molt a Facebook, però us ho he de dir, una vegada vaig estar a la paret del facebook de MCP i em van sorprendre els comentaris grollers. És com un cop de puny per a les escombraries, ni tan sols estaven dirigides cap a mi. No pensaries que la fotografia seria quelcom que pressionaria els botons de la gent, però pel que sembla, sí. Tanta arrogància i opinions i orgull sorprenent, força decebedor. Francament, estic fart de la gent que s’amaga darrere l’anonimat d’Internet. Sabeu aquesta dita? El de la persona que és simpàtica amb tu però que no és agradable amb el cambrer no és una persona agradable? El mateix passa amb Internet. Si us agrada la cara de la gent i desplaceu-vos al web, teniu problemes.

  94. Jennifer Novotny d'abril 20, 2012 8 a: 32 am

    Convingut! Hi ha massa gent malhumorada en aquest món ...

  95. Felicia Kramer d'abril 20, 2012 8 a: 49 am

    AMEN! La gent mitjana sempre ha estat al voltant. Malauradament, Internet els permet difondre el seu odi per tot arreu en lloc de només al pati. Quan vaig començar a vendre el meu art en línia, vaig demanar una crítica a Etsy. Algú va respondre amb "WTF són aquests?" Els vaig endur tots i, des de llavors, han estat al darrere del meu armari. Els efectes de la mitjana són de llarga durada.

  96. Kari d'abril 20, 2012 9 a: 49 am

    Gràcies per solucionar-ho. És trist que ho haguessis de fer. Algunes persones pensen que el seu anonimat a Internet és una excusa per actuar de maneres que mai no ho faria a la vida real, i és una llàstima que d’altres es facin mal en aquest procés. 🙁

  97. Kate d'abril 20, 2012 3 a: pm 18

    Estupenda publicació! Moltes gràcies per compartir 🙂 Estima les teves regles !!

  98. tarryn d'abril 21, 2012 7 a: 26 am

    gràcies.

  99. Cassandra Molnar d'abril 25, 2012 11 a: 57 am

    No vaig poder resistir-me a fer comentaris. Composta perfectament!

  100. Karen d'abril 26, 2012 1 a: pm 47

    Bona feina, una llàstima que s’hagués de posar en blanc i negre, però vau fer una gran feina. Gràcies per la vostra devoció a la vostra vocació i la inspiració que doneu als altres. Que tinguis un bon cap de setmana!! K

  101. Jenn d'abril 27, 2012 8 a: pm 53

    És una llàstima haver-ho fet, però crec que heu estat molt diplomàtics i justos. A més, és casa teva, hem de complir les teves normes.

  102. Rae Higgins al maig 22, 2012 2 a: 17 am

    Gran article!

  103. Tapio Kukkonen al maig 31, 2012 9 a: 40 am

    Moltes gràcies per les bones regles. Haurien de ser evidents per a tothom, però no ho són. El mateix comportament s'ha vist en diferents fòrums aquí també a Finlàndia: "si no esteu d'acord amb mi, esteu equivocat i estúpid". Trist, realment trist ... Et desitjo un feliç viatge a Austràlia.

  104. Debbie Owen al maig 31, 2012 11 a: 26 am

    Recentment he trobat aquest lloc i m’agrada molt. Gràcies per la informació que ens proporcioneu.

  105. Juanita el juny 1, 2012 a 2: 20 am

    Finalment, moltes gràcies, poques vegades faig comentaris als blocs, però els llegeixo moltíssim, i ho trobo tan trist, que la gent sent que ha de fer mal, ser irrespectuós i molt desagradable per als altres. No estic segur de per què ho fan, una cosa que estic positiva, és que segur que no ho podrien prendre. Els assetjadors solen ser tan febles com: és hora que totes les empreses, totes les persones que tinguin un bloc, independentment d’on estigui, es prenguin el temps i gastin l’energia per dur a terme la seva acció. Ben fet, i agraeixo i respecto molt el que heu escollit fer. Gaudiu del vostre viatge a la terra australiana, la majoria de nosaltres som gent molt agradable i estic segur que us encantarà aquí. Salut i gràcies Juanita

  106. Shay el juny 13, 2012 a 9: 49 am

    Moltes gràcies per compartir això. Tinc un estudi de fotografia i tinc fotògrafs al meu grup i, si no us importa, voldria compartir aquestes regles amb ells! Gràcies de nou per tractar un tema sensible amb aquesta classe.

  107. Andy de juny 13, 2012 en 11: 01 pm

    "Alguns fotògrafs que m'envien" fallers "?? i les fotos problemàtiques per a abans i després de Blueprints se senten ferides, frustrades i espantades per la negativitat inútil ... "No vull ser" negatiu "aquí, però crec que heu fet algun tipus de comentari personal que heu vist publicat i la va estendre a algun tipus d'amenaça per a la seguretat personal o "seguretat" a Internet. Si algú té "por" que algú no pugui aprovar el seu treball o elogiar-lo, i, per tant, necessita regles especials i moderadors per assegurar-se que el treball NOMÉS és elogiat i elogiat ... ha de veure un terapeuta.

    • Jodi Friedman, MCP Accions de juny 14, 2012 en 7: 44 pm

      Andy, la crítica constructiva és fantàstica. Però atacar el treball d’una altra persona no ho és. A la gent no li agrada que se li digui que mama; això no és útil. Volen saber fer-ho millor. Hi ha una diferència enorme.

  108. Jacki el juny 29, 2012 a 10: 05 am

    Als temps "vells", tot això es feia a l'habitació fosca i ningú no el veia fer. Acabaren d'aparèixer fotos exquisides en paper. Ara fem servir Lightroom, Photoshop, etc ... en lloc de productes químics i llum. A part de no patir càncer per l’ús constant de productes químics, no veig la diferència. Mantingues la bona feina.

  109. Pack Sheila el juny 30, 2012 a 7: 04 am

    Jodi, has abordat un tema sensible amb delicadesa i amb un nivell de diplomàcia rarament vist en aquests dies. La fotografia requereix temps i esforç per aprendre, és un procés continu ... Tinc la sort de poder ajudar a pagar les meves factures fent alguna cosa que m’agrada des de fa més de trenta anys, però aprenent alguna cosa nova gairebé cada dia. És un procés de millora i creixement per a tothom que estigui obert a l'excitant experiència. Ningú no neix coneixent la fotografia, tots estem en diferents etapes d’aquest viatge i quina aventura meravellosa que pot ser! M'encanten les teves accions, només estic aprenent a utilitzar-les (una altra aventura!) Per donar fins i tot una gamma més àmplia de 'looks' a les meves fotografies. Gràcies per deixar clar que aquest és un lloc BONIC i que totes les persones que volen ser BONES són benvingudes a participar lliurement. La resta potser voldrà passar el seu temps en un altre lloc ...

  110. Jean de juliol 4, 2012 en 4: 29 am

    Gran article!

  111. Heidi W. El mes de juliol 4, 2012 a 5: XNUMx pm

    Crec que tenim la sort de tenir aquesta tecnologia que ens permet fer aquests canvis perquè la gent se senti bé compartint fotos seves. Les fotografies subestàndard es llançaran o es posaran a un calaix per no tornar-les a veure. Sens dubte, tothom té dret a les seves opinions sobre fotografia i edició. La meva opinió és que estic agraït per tenir accés a aquestes fabuloses opcions. Tots sabem que, per bones que siguin les vostres habilitats de fotografia, la càmera no és perfecta i no sempre duplica el que veuen els vostres ulls. Certament, l’ús de diferents lents i filtres canvia l’aspecte d’una foto. En què és tan diferent que fer modificacions després del tret ??? A més, no és com si els haguessis canviat el color dels ulls o els alteressis el cos. I eliminar l’acne és essencial si la persona ho vol. No tindrà acne per sempre i, si fos una nena, l’hauria tapat amb maquillatge. Quina és la diferència? Gràcies per compartir!

Deixa el teu comentari

Vostè ha de ser connectat per escriure un comentari.

Com promocionar el vostre negoci de fotografia

By Accions MCP

Consells per dibuixar paisatges en art digital

By Samantha Irving

Com crear el vostre perfil com a fotògraf autònom

By Accions MCP

Com crear el vostre perfil com a fotògraf autònom

By Accions MCP

Consells sobre fotografia de moda per al rodatge i l'edició

By Accions MCP

Il·luminació de Dollar Store per a fotògrafs amb un pressupost econòmic

By Accions MCP

5 consells perquè els fotògrafs puguin fer fotos amb les seves famílies

By Accions MCP

Guia de què cal portar per a una sessió de fotos de maternitat

By Accions MCP

Per què i com calibrar el monitor?

By Accions MCP

12 consells essencials per a l’èxit de la fotografia del nounat

By Accions MCP

Edició Lightroom d'un minut: subexposada a vibrant i càlida

By Accions MCP

Utilitzeu el procés creatiu per millorar les vostres habilitats fotogràfiques

By Accions MCP

Llavors ... Voleu entrar en casaments?

By Accions MCP

Projectes de fotografia inspiradors que construeixen la vostra reputació

By Accions MCP

5 raons per les quals tots els fotògrafs principiants haurien d’editar les seves fotos

By Accions MCP

Com afegir volum a les fotos del telèfon intel·ligent

By Accions MCP

Com fer fotos expressives d’animals de companyia

By Accions MCP

Configuració de la il·luminació de la càmera amb un sol flash per a retrats

By Accions MCP

Fonaments de fotografia per a principiants absoluts

By Accions MCP

Com fer fotos de Kirlian: el meu procés pas a pas

By Accions MCP

14 idees de projectes de fotografia original

By Accions MCP

Categories

Missatges recents