Transformar una instantània de vacances en art mitjançant accions de Photoshop

Categories

Productes destacats

Ahir jo Vaig compartir informació i imatges de les meves vacances familiars al sud del Carib. Avui us mostraré una edició on transformo la imatge d’una instantània en una foto que estic imprimint en un llenç embolicat a la galeria.

Vaig fer la següent foto a Curaçao, mentre estava a bord d’un carro. No podia aturar-lo i redactar-lo correctament. Jo estava en un vehicle en moviment amb més o menys 50 persones. Com a tal, vaig trencar ràpidament la imatge i vaig pensar que veuria si després tenia alguna cosa factible. Sovint escolto fotògrafs el meu blog i en Facebook digueu a altres fotògrafs: "heu de fer-ho bé a la càmera". Alguns fins i tot pensen que els creadors d’acció de Photoshop, o fins i tot Adobe Photoshop en general, permeten als fotògrafs enganyar i no aprendre a fer grans fotografies sense editar-les. Estic d'acord que Photoshop és una eina que de vegades ajuda a fotografies menys que perfectes. Però, de vegades, per exemple, quan esteu de gira i no us podeu aturar per obtenir una millor fotografia, és l'única manera de no deixar de capturar una imatge.

Per a mi és més important documentar el moment, sobretot de vacances, que simplement oblidar-lo perquè les coses no eren ideals. Què penses?

Ara per a l'edició:

  1. Vaig començar fent servir Conjunt d’accions de fusió MCP - i va executar One Click Color. Ho he deixat tot a l'opacitat predeterminada.
  2. A continuació, vaig executar el Magic Markers Action. Normalment, pinteu aquesta acció just on la vulgueu. Però el volia a tot arreu, de manera que vaig invertir la màscara de capa (Ctrl + I: PC o Command + I: Mac). Era una mica fort, de manera que vaig reduir l’opacitat d’aquesta capa al 45%. Em va encantar el pop de color, oi? Els edificis, si alguna vegada heu visitat Curaçao, en realitat són molt propers a la intensitat de després. La instantània original no captava realment la seva vibració.
  3. Per últim, el vaig retallar a una proporció de 20 × 10. Hi havia tant de cel a l’original i aquella barana també era força lletja. Així que mentre retallava, també vaig girar lleugerament la imatge.
  4. Estic imprimint aquesta imatge com a imatge de 30 × 14 ″, però estic fent que el laboratori estiri els costats digitalment, ja que no vull perdre cap impressió. Podria estirar-ho jo, però és més ràpid que ho facin.

curacao-600x944 Transformar una instantània de vacances en art mitjançant accions de Photoshop Plànols Pensaments MCP Ús compartit de fotos i inspiració Accions de Photoshop Consells de Photoshop

Accions MCP

Sense comentaris

  1. Diana d'abril 12, 2012 9 a: 04 am

    Crec que la imatge del "després" és espectacular i és una manera fantàstica de capturar els records de les vostres vacances ... increïble !!!

  2. Jean Smith d'abril 12, 2012 9 a: 36 am

    Així que estima aquesta imatge! Farà un llenç fabulós !!!!

  3. marcar d'abril 12, 2012 9 a: 42 am

    Hmmm, m'encantaria provar-ho amb algunes de les meves fotos ...

  4. tallar d'abril 12, 2012 9 a: 43 am

    No deixa de ser una instantània, més bonica, però per a mi no és art. Fer-ho bé a la càmera és important, el problema amb massa fotògrafs actuals és que pensen que la imatge es crea a l’ordinador de Photoshop i no a la càmera. Hauríem d’animar els fotògrafs a prendre el temps de fer-ho bé, a esperar llum, troba l’angle correcte i sí, encerta’l a la càmera. En lloc d'això, recomanem imatges, excuses i processos de post excessius a Photoshop.

    • Alba d'abril 12, 2012 10 a: 11 am

      Li dic boo a aquest comentari i bravo a Jodi per haver capturat un record que et recordarà el bon moment que la teva família va passar de vacances. I molt de gust perquè deixeu que les vostres vacances siguin VACANCES i estic segur que la vostra família agraeix que no us hàgiu aturat per configurar i redactar perfectament cada fotografia, ja que això hauria trigat a fer records per a la vostra família. No vaig llegir que afirmava que era perfecta o que esperava penjar-la en una galeria. Jodi, continua així!

      • Jodi Friedman, MCP Accions d'abril 12, 2012 11 a: 43 am

        A l’alba, exactament, sí, vull bones imatges, però no estava en una expidició fotogràfica, estava de vacances familiars. I poder fer alguna cosa millor és bo, no està malament, al meu parer. Gràcies, Jodi

    • Bob d'abril 12, 2012 10 a: 55 am

      Una instantània és una "fotografia amateur". No és, amb diferència, una imatge d’un aficionat. De vegades, heu d’agafar el que podeu obtenir quan ho pugueu aconseguir. Prefereixo tenir una imatge d'alguna cosa que res de res. Si només en preneu els que podeu obtenir amb l’angle correcte, amb la llum adequada, amb la postura adequada ... us en falta molt més.

    • Jenn d'abril 12, 2012 11 a: 03 am

      Estic d'acord amb tu cort. Visc en una zona on cada dia lluito per fer negocis contra persones que prenen imatges tan semblants i surten amb busibess de photoshop excessiu. El fet que pugui compondre i tenir imatges fantàstiques a la càmera excita algunes persones, però no és suficient per allunyar els negocis dels anomenats "fotògrafs". Vaig anar a l’escola, vaig aprendre a rodar correctament i puc fer una imatge decent a la càmera. Heck, puc compondre i filmar amb pel·lícules: la majoria d'aquests barats estan tan acostumats a rodar automàticament i a arreglar-los al photoshop que no podrien rodar a la pel·lícula. A l'altre costat, m'agrada fer molt de captures instantànies de vacances i solucionar-les més endavant. És molt difícil per a mi allunyar-me de les vacances familiars i divertir-me i compondre fotos tot el temps.

    • Jodi Friedman, MCP Accions d'abril 12, 2012 11 a: 40 am

      Cort, l'art és subjectiu. Per a mi és art i estic fent una impressió per a la meva paret. Per a vosaltres potser no ho sigui. Estic bé. Admeto plenament i vaig explicar que es va crear a partir d’una instantània feta mentre feia un recorregut en tramvia per l’illa. El carretó no va deixar de compondre una imatge. Vaig agafar tot el que podia: animo la gent a captar records. Els meus lectors són aficionats i professionals. Quan esteu amb els vostres fills / família de vacances, l’objectiu (o el meu de totes maneres) és documentar el temps que no dediqueu minuts ni hores a compondre fotos. Per tant, sí, per a un retrat professional o una imatge de paisatge, hauríem de fomentar la il·luminació, la composició, etc. Tot i que sovint també es poden millorar a Photoshop. Per a les imatges d’estil de vida quotidià, sento que utilitzar una eina com Photoshop pot fer que les instantànies tinguin un aspecte millor, tant si són “tan” o increïbles.

      • Jenaroo d'abril 12, 2012 12 a: pm 52

        Cort (i altres odiadors) ja sabeu que el lloc s'anomena MCP Actions, oi? Es tracta de millorar les vostres imatges amb eines com Photoshop. Si no veieu cap ús per a aquestes eines, podeu anar a un altre lloc. Alguns comentaris: crec que Jodie ofereix una bona combinació de proporcionar eines i publicacions per ajudar les persones a convertir-se en millors fotògrafs perquè puguin fer-ho bé, la primera vegada càmera. I "_. Em podria equivocar, però estic segur que la visió d'aquest lloc web no consisteix en" fomentar les imatges tan excuses, les excuses i l'excés de processament posterior al Photoshop ". Shitty Photoshopping és una merda de fotos, i molts de nosaltres hem estat culpables, però de vegades forma part del nostre propi viatge personal ”_i” _Si processo els meus trets, realment està fent mal a algú, excepte a les persones que obligo a mirar les meves imatges? Com a apart, tinc una mica de l'art de la meva filla a la nevera. Crec que les peces són boniques i cadascuna té significat per a mi (i probablement només per a mi “ñ, però no és això el que fa que sigui art, em parla i provoca una resposta emocional?). Personalment, no m’importa cap obra de Degas, però aquesta falta d’estima vol dir que no és realment un artista? De totes maneres, probablement ja t’he perdut, probablement t’havies apagat de ràbia quan vaig trucar al meu nevera de la filla art "art". Esteu amb ganes de dir-li a tothom que les seves línies no són rectes i que la seva composició està apagada ... .. ??

      • Jenaroo d'abril 12, 2012 12 a: pm 52

        Cort (i altres odiadors) ja sabeu que el lloc s'anomena MCP Actions, oi? Es tracta de millorar les vostres imatges amb eines com Photoshop. Si no veieu cap ús per a aquestes eines, podeu anar a un altre lloc. Alguns comentaris: crec que Jodie ofereix una bona combinació de proporcionar eines i publicacions per ajudar les persones a convertir-se en millors fotògrafs perquè puguin fer-ho bé, la primera vegada càmera. I "_. Em podria equivocar, però estic segur que la visió d'aquest lloc web no consisteix en" fomentar les imatges tan excuses, les excuses i l'excés de processament posterior al Photoshop ". Shitty Photoshopping és una merda de fotos, i molts de nosaltres hem estat culpables, però de vegades forma part del nostre propi viatge personal ”_i” _Si processo els meus trets, realment està fent mal a algú, excepte a les persones que obligo a mirar les meves imatges? Com a apart, tinc una mica de l'art de la meva filla a la nevera. Crec que les peces són boniques i cadascuna té significat per a mi (i probablement només per a mi “ñ, però no és això el que fa que sigui art, em parla i provoca una resposta emocional?). Personalment, no m’importa cap obra de Degas, però aquesta falta d’estima vol dir que no és realment un artista? De totes maneres, probablement ja t’he perdut, probablement t’havies apagat de ràbia quan vaig trucar al meu nevera de la filla art "art". Esteu amb ganes de dir-li a tothom que les seves línies no són rectes i que la seva composició està apagada ... .. ??

        • Jodi Friedman, MCP Accions d'abril 12, 2012 1 a: pm 45

          Aposto a que l’art de la teva filla és bonic. L’art és a l’ull de l’espectador. I quan mire el meu llenç de Curaçao, tindré records càlids i un somriure.

  5. Angela d'abril 12, 2012 9 a: 45 am

    M'encanta! Tinc algunes imatges que serien un gran art. Pot haver de donar-li un remolí !!! Serà un gran llenç !!!

  6. Natalie O'Neill d'abril 12, 2012 9 a: 54 am

    Bonic! Forma d’atrapar la imatge en el moment i fer-la fantàstica! Gràcies per compartir. Sempre aprenc molt del teu bloc.

  7. Saundra McClain d'abril 12, 2012 10 a: 08 am

    Aquesta foto és tan maca. Les teves habilitats de fotografia i photoshop són increïbles !!!

  8. ile g d'abril 12, 2012 11 a: 22 am

    El comentari del sempre perfecte comentarista Cort de més amunt: "Hauríem d'animar els fotògrafs a prendre el temps per fer-ho bé, esperar la llum, trobar l'angle correcte i, sí, fer-ho bé a la càmera. En lloc d'això, animem imatges tan excuses, excuses i processament excessiu de publicacions a Photoshop ". L'exempció de responsabilitat de l'autor a la seva publicació anterior," No podia aturar-la i redactar-la correctament. Jo estava en un vehicle en moviment amb més o menys 50 persones. Com a tal, vaig trencar ràpidament la imatge i vaig pensar que veuria si després tindria alguna cosa factible ". Qualsevol fotògraf pot dir la primera afirmació anterior. Qualsevol fotògraf excel·lent pot dir i admetre la segona afirmació que segueix. Si hi ha un fotògraf en aquest món que pugui fer-ho bé CADA vegada i en cada exposició, estic segur que no vull conèixer-los. Gent així no pot créixer, no pot aprendre, no pot expandir-se. Fins i tot en els anys del cinema, fins i tot alguns dels millors fotògrafs van esquivar i cremar a la cambra fosca. Podeu apostar pel vostre cul Ansel Adams va treballar algunes peces de les seves fotografies per treure una mica més l’horitzó. Ara la gent s’adapta a Lightroom o Photoshop. Gran pacte. És evolució. De vegades, aconseguir el tret és molt més important que fer-ho bé i, després, es necessita una mica de treball perquè sigui impressionant, així sigui.

    • Jodi Friedman, MCP Accions d'abril 12, 2012 11 a: 47 am

      Ile - potser no va llegir abans de comentar ... Gràcies per recapitular Cort. Estic totalment d'acord en l'evolució i que LR i PS són eines. Per què no els utilitzeu? Gràcies per participar-hi. Torna aviat.Jodi

  9. Chris Moraes d'abril 12, 2012 11 a: 38 am

    Vaja! No puc creure l’abans i el després. Sóc nou de Photoshop, així que m'ha impressionat molt veure què es pot fer. Es veu molt bé Jodi i farà un llenç preciós.

  10. Lisa Wiza d'abril 12, 2012 11 a: 54 am

    Estic d'acord que l'art és subjectiu, això per a mi és un reflex del talent creatiu de Jodi. el regal consisteix a fer un tret decent d’un vehicle en moviment i després tenir l’ull i el talent creatius per transformar-la en postproducció en alguna cosa digna de penjar-la a la paret. Definitivament el penjaré al meu 🙂

  11. Liz d'abril 12, 2012 11 a: 58 am

    Això és realment impressionant! Si no en sabés res, ni tan sols suposaria que això es derivaria de l’anterior tret. Increïble! M’agradaria poder editar les meves fotos així. En tinc alguns d'Itàlia que m'encantarien fer pop així! Bonic!

  12. Aimee Hernández d'abril 12, 2012 11 a: 58 am

    Vaja, és fantàstic que puguis obtenir un producte final com el de la foto original. ben fet! Estic d'acord amb el que em pot dir ile g. Pel que fa a mi, també és una obra d'art mentre ajusteu els colors o com quedarà al final. És com si pintéssiu si no obteniu els colors que volíeu n’afegeixes una mica més ..

  13. Liz d'abril 12, 2012 12 a: pm 01

    I vergonya per a la gent que està sent tan crítica. Ens hauríem d’ajudar mútuament i aixecar-nos mútuament. No a tothom li agradaran totes les fotos, però això no vol dir que no sigui “art”. No m'importen moltes imatges que he vist preses per "professionals". L’estil de tothom és tan diferent. No podem jutjar que altres treballin així.

    • Jodi Friedman, MCP Accions d'abril 12, 2012 5 a: pm 32

      No se'ls ha d'haver ensenyat l'expressió: "si no teniu alguna cosa agradable a dir, no digueu res". Quan demano opinions, sé que m’obro a la crítica. Per exemple, si dic "t’agraden els colors o la composició d’aquesta imatge", però quan jo o altres publiquem per compartir, és interessant el que la gent seguirà oferint. Estic bastant acostumat, però de vegades em sento malament quan algú publica una foto al mur de Facebook i la gent l'ataca. Si veig alguna cosa que podrien modificar fàcilment, puc ajudar-lo i aconsellar-lo, però no només dir comentaris improductius per fer-los sentir malament.

  14. Danielle d'abril 12, 2012 12 a: pm 08

    Gràcies per compartir-ho, estic preparant-me per anar a Cuba a les meves noces aquest cap de setmana i després a Filipines i saber què hauria de portar i què no. Sobretot perquè també porto una càmera de busseig 🙂

  15. Dona d'abril 12, 2012 1 a: pm 05

    M’encanta aquesta fotografia i tinc diverses imatges de vacances a casa que probablement no impressionarien a molta gent, però sí que signifiquen alguna cosa per a mi i les estimo perquè formen part del meu viatge com a fotògraf. Tot i que m’agradaria poder tornar a alguns llocs i agafar-los ara que he millorat. En una nota secundària, com podeu aconseguir que la impressora estiri digitalment les vores. Tendeixo a omplir realment el marc quan disparo i he tocat aquest número amb diversos llenços. Vaig acabar fent vores negres per no sacrificar la imatge, però estic intrigat per aquest estirament digital del que parleu aquí. Gràcies per tots els vostres fantàstics consells i informació !!!!

    • Jodi Friedman, MCP Accions d'abril 12, 2012 1 a: pm 44

      És una cosa que sovint podeu pagar al vostre laboratori si no voleu. O alguns el tenen com a opció de comanda. Per exemple, Color Inc té això com a opció de comanda: agafen la imatge i cobreixen els laterals sense perdre la imatge frontal.

  16. Elly d'abril 12, 2012 2 a: pm 05

    Jodi! Vaja! Meravellós missatge ... Sóc un novell al món de la fotografia ... sospiro ... i segur que és frustrant, emocionant, aclaparador ... i podria continuar ... però m'aturaré aquí. 🙂 De totes maneres, he agraït la vostra publicació ... crec que ens preguntem sobre un tema: la millor manera de capturar una vaca amb fotos de la seu a l’aclaparador món de la fotografia, però mai crec que algú es prengui el temps per compartir el seu enfocament /perspectiva! Moltes gràcies! M'encanten les publicacions que comparteixen com PENSEN ELS PROFESSIONALS quan prenen fotos ... "La primera prioritat és aquesta, després això, etc." M'ajuda a tenir perspectiva de com organitzar tots els diferents paràmetres del meu cap. Jaja

  17. Elly d'abril 12, 2012 2 a: pm 06

    ps ... Imatges boniques! 🙂

  18. Lonna d'abril 12, 2012 2 a: pm 44

    No he d’escriure un llibre aquí, és meravellós. M’agrada molt.

  19. Lonna d'abril 12, 2012 2 a: pm 50

    Com he dit, m'agrada molt aquesta fotografia. Jodi, miraré al lloc per comprar aquestes accions, només una mica de suport.

  20. Alícia C. d'abril 12, 2012 3 a: pm 16

    Oh Wow! Quina diferència sorprenent!

  21. Alícia C. d'abril 12, 2012 3 a: pm 18

    Sempre és millor encertar-lo a la càmera, però també és fantàstic guardar una foto. Sobretot quan el resultat és aquest.

  22. Adele d'abril 12, 2012 4 a: pm 55

    Vaja. Molts wow. Vaja per la forma en què vau transformar aquell pla: esperava que hi hagués una diferència, però sens dubte que no fos tan forta, sens dubte encara tinc molt més per aprendre sobre PS. I Vaja per la imatge amb què vas acabar. Bonic. VAL la pena imprimir i penjar la vostra llar definitivament! i finalment, Vaja. mai no deixa de sorprendre’m que els fotògrafs “professionals” estiguin tan insegurs que hagin d’esbojarrar-ho tot i que tots els que no ho facin “a la seva manera”. Sempre he tingut problemes amb tot el concepte d '"art" ... QUI és realment qui diu què és i què no és "art" i, per tant, què és BÉ i què no, cal dir-ho? per incorporar-se al fet que les persones són diferents i, per tant, les coses diferents atrauran persones diferents. Descanseu-vos, no hi ha un "camí correcte". De debò, fins i tot pretendre que una foto només sigui “art” si s’imprimeix exactament com es va fer a la càmera és ridícul. L’art és el producte final, oi? M'ha agradat la descripció del comentarista anterior: "em parla i provoca una resposta emocional" ... perfecte. I he d’estar completament d’acord amb l’altre comentari anterior - holaooooo - això és MCP Actions. Si només creieu en el treball a la càmera, per què sou aquí? Només per copejar? Trist, tan trist ……… .. mantingueu-ho així, Jodi: som molts els que apreciem tot el que aprenem de tots els aspectes del vostre lloc! (i, vulguis o no, en resum, els fotògrafs que TREBALLEN, sí, AQUESTS són els professionals, malgrat els coneixements de titulació / formació / a la càmera).

  23. Carrie Flanagan d'abril 12, 2012 5 a: pm 14

    Encantadora, Jodi! Com el color pop! : 0)

  24. miranda dejarnat d'abril 12, 2012 6 a: pm 34

    hola, jo també vaig acabar amb un munt d’àlbums ... després vaig canviar a un llibre anual on poso totes les meves imatges preferides d’aquest any. A tothom els encanta mirar-los, són més fàcils de guardar i, a més, podeu obtenir còpies si passava alguna cosa. gràcies per l'article ... ..

  25. Nicole Pawlaczyk d'abril 13, 2012 9 a: 45 am

    GRAN edició Jodi! 🙂 Estic totalment d'acord: millor capturar un moment i jugar-hi més tard al photoshop i després no tenir res. Com vas canviar la perspectiva? Sembla que no només heu redreçat el marc, sinó que heu tirat la perspectiva de manera que no estigueu en angle des de la part frontal ...

  26. tallar d'abril 13, 2012 9 a: pm 54

    M'alegro de poder donar a tothom una raó per indignar-se. Només així ho sabeu, he llegit tot el bloc com faig habitualment abans de respondre. M’agrada que m’informin abans de fer comentaris. La raó bàsica per la qual he respost és que he vist això com una publicació que deia que estava bé fer fotos dolentes i solucionar-les més tard a Photoshop. No estic molt d’acord amb aquesta filosofia. Les bones fotos comencen a la càmera i es poden millorar a Photoshop si s’utilitzen les eines adequades de Photoshop. Com a fotògraf amb més de 35 anys d’experiència, tota aquesta idea de fer fotos merdoses i provar de solucionar-les més tard em resulta ofensiva. També estic farta de veure fotos amb moltes excuses per què el fotògraf no les va poder fer bé. Excuses, el carro no s’aturaria, no compenseu una mala foto. Si anés a penjar una foto gran d'unes vacances a la meva paret, seria una gran fotografia artística o una de la meva família mostraria molta emoció. Aquest pla no compleix cap dels dos criteris: s’està cansant excuses per sentir males fotos, algú s’ha de posar dret i assenyalar la roba de l’emperador. La trama estàndard és anomenar-la art i si algú no està d'acord crida ART. de nou i després diuen que no aconsegueixen l'art o tothom té una definició diferent de l'art. Podeu reclamar art tot el que vulgueu, però no fa que sigui una foto millor. Sembla que la gent busca qualsevol motiu per fugir de la imatge real, com és el cas aquí. Aquesta és una imatge correcta, no és un gran art i no té família. Per què voldríeu penjar-lo a la vostra paret? Per a mi la fotografia no és una línia secundària, m’apassiona molt, és el que visc per fer. Quan veig que la gent diu que està bé fer fotos pobres i solucionar-les més endavant, em resulta personalment ofensiu. Si voleu que no m’agradi que intenti crear millors fotògrafs donant comentaris realistes sobre les imatges, tingueu en compte.

    • Jodi d'abril 13, 2012 10 a: pm 21

      Cort, rarament censuro els comentaris, a més del correu brossa. Tanmateix, vaig rebre correus electrònics de gent que em preguntava per què no he esborrat el vostre. En resposta al vostre comentari de seguiment, dieu que "intenteu crear millors fotògrafs donant comentaris realistes", però a menys que estigui cec, no he vist mai comentaris constructius. De fet, no buscava cap crítica per paraula, però m’accepto molt més que dir que la imatge final era una instantània fins i tot després d’editar-la. Somric només pensant en els divertits i acolorits edificis que hi ha i és possible que no vulgueu fer fotos. si no podeu obtenir una il·luminació perfecta, però no vull perdre preses a causa del sol ple o, per exemple, de fer un recorregut en moviment. No és una excusa; és vida! Una vegada més, això no estava pensat per ser a National Geographic. Va ser una captura fotogràfica que recordava allò que vaig veure tan bé com vaig poder en les difícils circumstàncies. No em demano disculpes. Ara em tens curiositat. Hauré de revisar les imatges i el lloc quan tingui temps lliure. Animo a qualsevol persona que llegeixi això a fer el mateix. Suposo, basant-me en les vostres paraules, que estarem impressionats i aprendrem tant del vostre art, sobretot perquè mai compartireu imatges d’un carro en moviment de vacances:) Jodi

  27. tallar d'abril 13, 2012 11 a: pm 10

    Jodi, no dubtis a desmuntar qualsevol foto del meu lloc web, dono la benvinguda a tots els comentaris, és com crec i milloro com a fotògraf. Fins i tot després de més de 35 anys, sempre intento millorar. Si vols, pots escollir una de les meves imatges i t’enviaré una còpia perquè tu i els teus lectors puguin criticar-la. Només ho saps, faig moltes instantànies, Els dono a familiars i amics. Simplement no els publico amb la meva feina professional ni parlo de convertir-los en art. Per a mi, l’art comença a la càmera, és una cosa especial, no només per a mi, sinó per a la gent que ho veu. Només així ho sabeu, no compartiria cap instantània d’un carro en moviment.

    • Jodi Friedman, MCP Accions d'abril 19, 2012 10 a: 09 am

      Cort, és una llàstima que no comparteixis una foto feta de vacances des d’un carro en moviment. Mostra que ets humà i real. El meu marit, de fet, estava orgullós de mi, ja que va dir que "potser tornareu a ser un fotògraf normal i no un esnob". Estava fent broma sobretot, però durant un temps vaig tenir problemes per imprimir qualsevol cosa que no m’agradés ni la llum ni els angles, etc. I em vaig perdre. Vaig fer a la meva família la promesa que, fins i tot si la fotografia no era perfecta, que si va ser divertit, bonic o memorable, que almenys el guardaré a l'ordinador, és a dir, no el suprimiré. L’excepció és una sessió de retrats amb els meus fills. Llavors només tinc el millor d’un grup de fotos similars. Oh i Cort, llegiu la meva publicació d’avui, 4/19 al bloc. T’encantarà. 😉 Potser podeu aprendre a ajudar els altres proporcionant crítiques útils i útils en lloc de comentaris insultants com heu fet aquí. Si no, ens veiem en altres llocs d'Internet. Jodi

  28. Adele d'abril 15, 2012 10 a: 45 am

    Això és una mica divertit ... perquè faig servir la comparació de la "roba de l'emperador" amb la majoria de coses que la gent anomena "art" ... sembla ser una d'aquestes coses en què algú (qui ho és, de totes maneres? Els anomenats "experts") decideix que alguna cosa és "art" i qualsevol persona que no estigui d'acord es pinta el ximple, de manera que tothom comença a estar d'acord ... l'art és subjectiu - la bellesa és a l'ull de l'espectador, només és. I suposo que m’he perdut dues coses clau en això: la part en què Jodi va dir: “Ei, no us preocupeu per fer bones preses: podem solucionar RES” i la part en què Cort va oferir alguna cosa constructiu, útil, d’alguna manera ella per "millorar" (a part de simplement "no fer això", suposo ...). Tots som aquí per aprendre, compartir, créixer ... del que he vist en aquest bloc, es tracta de MOLTES maneres diferents de "fer-ho millor" ... i ho agraeixo. Tiro milers de milions de tirs esportius cada any als equips dels meus nois i, de vegades, amb els esports, captures la imatge més divertida (i, no obstant això, has perdut la foto perfecta), sabent algunes maneres de salvar aquests moments insubstituïbles, que és valuós. Evidentment, preferiria no haver de solucionar-los mai, però, com deia Jodi ... això és la vida.

  29. Stephanie d'abril 19, 2012 10 a: 00 am

    Curiós de saber-ho; si Jodi no hagués afirmat que es prenia en un carro mòbil, es veuria diferent? Si no hagués vist el 'abans', no hauria endevinat que aquest seria el cas. Jodi: espero que tot aquest bombo no us hagi arruïnat aquesta foto. Potser cada vegada que el veieu penjat a la paret, podeu riure i recordar el bon moment que heu passat de vacances i no deixar de recordar les "paraules de saviesa" que es van compartir al respecte.

    • Jodi Friedman, MCP Accions d'abril 19, 2012 10 a: 03 am

      La foto em fa somriure 🙂 I m’encanten els colors i la sensació. I també m’encanta saber que va començar com una instantània de vacances. Així que ... no, no seré assetjat. Però després d’aquesta experiència i més després dels comentaris sobre imatges del nounat d’alguns molt bons fotògrafs coneguts, sabia que era hora de parlar.

  30. Jamie d'abril 25, 2012 1 a: 56 am

    Hola Jodi, T'importaria explicar més com vas girar aquesta imatge? Es va fer això al photoshop? M'encanta la teva imatge. Tinc algunes imatges del meu viatge a Itàlia que m'agradaria editar d'aquesta manera :). Gràcies!

  31. Janine Smith d'abril 25, 2012 3 a: pm 39

    La imatge final és increïble. M'encanta el fet que puguis fer una foto tan gran i convertir-la en una cosa tan bona. Bravo a vosaltres i a MCP Accions!

  32. ang al maig 17, 2012 4 a: pm 17

    Sembla un tret instantani en un carnaval.http://www.cortanderson.com/galleries/other/people/peop.htm

Deixa el teu comentari

Vostè ha de ser connectat per escriure un comentari.

Com promocionar el vostre negoci de fotografia

By Accions MCP

Consells per dibuixar paisatges en art digital

By Samantha Irving

Com crear el vostre perfil com a fotògraf autònom

By Accions MCP

Com crear el vostre perfil com a fotògraf autònom

By Accions MCP

Consells sobre fotografia de moda per al rodatge i l'edició

By Accions MCP

Il·luminació de Dollar Store per a fotògrafs amb un pressupost econòmic

By Accions MCP

5 consells perquè els fotògrafs puguin fer fotos amb les seves famílies

By Accions MCP

Guia de què cal portar per a una sessió de fotos de maternitat

By Accions MCP

Per què i com calibrar el monitor?

By Accions MCP

12 consells essencials per a l’èxit de la fotografia del nounat

By Accions MCP

Edició Lightroom d'un minut: subexposada a vibrant i càlida

By Accions MCP

Utilitzeu el procés creatiu per millorar les vostres habilitats fotogràfiques

By Accions MCP

Llavors ... Voleu entrar en casaments?

By Accions MCP

Projectes de fotografia inspiradors que construeixen la vostra reputació

By Accions MCP

5 raons per les quals tots els fotògrafs principiants haurien d’editar les seves fotos

By Accions MCP

Com afegir volum a les fotos del telèfon intel·ligent

By Accions MCP

Com fer fotos expressives d’animals de companyia

By Accions MCP

Configuració de la il·luminació de la càmera amb un sol flash per a retrats

By Accions MCP

Fonaments de fotografia per a principiants absoluts

By Accions MCP

Com fer fotos de Kirlian: el meu procés pas a pas

By Accions MCP

14 idees de projectes de fotografia original

By Accions MCP

Categories

Missatges recents