La injustícia de solucionar fotos a Photoshop: i un repte d’edició

Categories

Productes destacats

De tant en tant els fotògrafs professionals afirmen que m’equivoco de crear Accions de Photoshop. Argumentaran que jo permetre als fotògrafs arreglar o millorar les fotos que no són perfectes a la càmera. Fins i tot he sentit a afirmar que estic fent una injustícia ensenyant habilitats de càmera, com ara exposició, equilibri de blancsi composició, juntament amb l'edició de fotos per corregir imatges després del fet.

Per què ensenyem fotografia i postprocessament:

  1. MCP Actions ven eines d’edició que funcionen als productes d’Adobe: accions de Photoshop i Lightroom Presets. També impartim classes en línia per a Lightroom, Elements i Photoshop.
  2. Creiem que l’edició, combinada amb fotografies fora de la càmera, permeten obtenir les millors imatges.
  3. Som conscients que no tots els fotògrafs tenen la capacitat de capturar imatges ideals a la càmera. A més, certs escenaris dificulten la perfecció. Ensenyem a editar i proporcionem productes d’edició de fotos que estalvien temps.

A l’era digital de la fotografia, creiem que és un combinació de fotografia i edició això és important. Per als fotògrafs més nous és imprescindible aprendre millor la càmera. Conegueu la vostra configuració, el triangle d’exposició, el focus d’ungles, aconseguint un millor balanç de blancs i composant imatges d’una manera agradable.

Professionals experimentats farts de les persones que fan servir accions, presets i edició en general per desar fotos, per què no oferir-vos ajuda? No en surt res de bo ser maligne amb els que comencen? Tothom comença en algun lloc; incloent-hi. Si no creieu en l’edició com a mitjà per millorar una foto, segur que teniu aquesta opció. Si és així, és possible que no se’n beneficiï seguint el nostre bloc, Facebook o el lloc web.

Els meus clients i lectors de blocs van des de aquells que tenen un iPhone / punt i disparen càmera fins a dSLR d’entrada a càmeres i objectius dSLR professionals. Alguns treballen des de fa dècades i d’altres són nous per a la fotografia. Molts són aficionats als quals els encanta capturar imatges. Tothom de la comunitat MCP Actions ha de respectar que cada fotògraf es trobi a un nivell i un punt diferents del seu viatge fotogràfic.

Llavors, per què tot el bombo?

La majoria de divendres, comparteixo un pla al bloc: una imatge abans i després amb instruccions pas a pas. Algunes imatges són fortes per començar, mentre que d’altres necessiten “ajuda”. Quan publico fotos que necessiten "estalviar" en comparació amb millores de llum, els fotògrafs solen dir: "Han d'aprendre a fer-ho bé a la càmera". Estic dacord. Però també sento que també poden editar i desar la imatge en la majoria dels casos.

Recentment, un participant va compartir una foto del seu fill i la seva xicota en un Classe de Photoshop MCP. Sabia que estava molt poc exposada. Però era la imatge que més preferia del seu fill, pel que fa a la seva aparença i posició. Volia "salvar-lo". Llavors, està malament? Hauria de dir-li al seu fill "ho sento, però no he aconseguit una exposició adequada perquè no en pugueu tenir"? No és una professional. No ven la seva obra. Només volia aquesta foto per al seu fill.

Canvis que recomanaria a la fotografia:

A classe vam fer dues coses. Primer vam examinar la seva configuració i vam discutir què podia fer la propera vegada aconseguir una exposició adequada. Basat en la "informació del fitxer", podeu veure que l'ISO era 100, l'obertura era f / 4.0 (que és tan oberta com pot fer el 70-200 4.0) i la velocitat era 1/50, que és lenta per a una distància focal de 89 mm.

courtney-bianco-before-copy La injustícia de solucionar fotos a Photoshop: i un repte d'edició Blueprints MCP Thoughts Photoshop Actions Photoshop Tips

Per solucionar-ho mentre disparava, podria haver introduït un flaix o un reflector per afegir llum al tema. El fons més brillant en "mode retrat" ​​va enganyar la càmera. Si no hi ha un flaix o un reflector disponibles, us recomanaria fer servir el mode manual. Aleshores, detectava el mesurador a la pell o feia proves de prova, mentre augmentava l’ISO. També augmentaria la velocitat de l'obturador a almenys 1 / la distància focal, però idealment 2 /. Una altra opció seria utilitzar la prioritat d'obertura i augmentar la compensació de l'exposició. Amb la fotografia i l'edició, sempre hi ha moltes maneres d'aconseguir resultats similars.

Editar aquesta foto a Photoshop va ser una injustícia?

A la classe Watch Me Work, l’assistent tenia un objectiu: fer que aquesta foto fos útil. Per fer-ho, hem de corregir l’exposició, alterar els tons de color i el seu fill també volia que li eliminessin l’acne. A més, volia un aspecte lleugerament urbà, que també fos factible. Aquests són els passos següents:

  1. Utilitzat Accions de Photoshop de Bag of Tricks per corregir l'exposició: Magic Fill Flash al 100% i, a continuació, utilitzeu Magic Midtone Lifter.
  2. Aplanat, ja que les capes de píxels poden cobrir-se (des del flaix d’ompliment). A continuació, es van classificar Sunburn Vanisher al 45% i Orange Skin Vanisher al 90% per ajudar a disminuir els tons vermells i taronja de la pell.
  3. Es va aplanar i després es va duplicar la capa de fons per retocar la pell. S'ha utilitzat el eina de pegat per eliminar les taques. Després va córrer un Acció Magic Skin Photoshop va dir Powder Your Nose i el va pintar amb moderació al braç de la dona i a la cara del noi. Després va aplanar la foto.
  4. Ran MCP Fusion: barreja i combinació de colors Fusion - Configura un clic al 51%, Lemonade Stand al 17% i Retro Surprise al 50%.
  5. Acabat amb una vinyeta de Fusion and the Acció del metge d'ulls. I, finalment, una collita ràpida.

També vam fer una versió en blanc i negre. Per a això, hem utilitzat l’edició de color i hem executat Mix and Match Fusion en blanc i negre. Com que vam fer això a sobre d’una edició de color, vaig desactivar totes les capes de la carpeta One Click, excepte el blanc i negre. Llavors vaig activar Peaceful al 61%.

Aquests són els resultats:

courtney-bianco-after-web La injustícia de solucionar fotos a Photoshop: i un repte d'edició Blueprints MCP Thoughts Photoshop Actions Photoshop Tips

I aquí teniu el blanc i el negre:

courtney-bianco-after-bw-web La injustícia de solucionar fotos a Photoshop: i un repte d'edició Blueprints MCP Thoughts Photoshop Actions Photoshop Tips

Ara és el teu torn:

Pensaments? Tens preguntes? Creus que està malament que l’he editat? Recordeu que aquesta imatge és del fill d'algú. Tenint en compte això, és benvingut expressa les teves opinions d’una manera agradable.

Voleu l’oportunitat d’editar aquesta imatge? Nosaltres fem editeu desafiaments a la nostra pàgina de Facebook. Aquí també he adjuntat els detalls d’aquest. Descarregueu la imatge aquí i, a continuació, editeu-la i compartiu-la al nostre mur de facebook. També podeu compartir i trobar les modificacions d'altres persones a twitter i altres xarxes socials amb l'etiqueta hash #mcpedit.

edit-challenge51 La injustícia de solucionar fotos a Photoshop: i un repte d'edició Blueprints Pensaments MCP Accions de Photoshop Consells de Photoshop

 

Accions MCP

Sense comentaris

  1. Kelly el juny 29, 2012 a 9: 38 am

    Vivim en una era digital. No fer servir les eines que tenim a l’abast és una ximpleria. Fins i tot si aquesta dona hagués clavat l’exposició, dubto que els seus resultats haguessin semblat a aquesta bonica edició. Clavo l'exposició tot el temps i encara puc modificar les coses per fer-les més boniques. No hi ha res dolent en estimar les teves fotografies de sooc, però tampoc no hi ha res en voler posar-hi el segell artístic amb una mica d’edició digital de cambra fosca. Aquest negoci es trenca i només m’agradaria que deixéssim de ser tan espavilats i mesquins. M’encanten els vostres productes i m’alegro que hagueu treballat en un pensament positiu cada vegada més gran aquí.

  2. Barbie el juny 29, 2012 a 9: 44 am

    Gràcies gràcies gràcies per no ser un esnob de fotografia. Gent com tu fa que la gent com jo sigui més còmoda. Per això, sentim que podem millorar. I ens doneu la confiança per fer-ho. Crec que has fet que el piawc sembli impressionant. De nou gràcies pel que fas.

  3. Wilma el juny 29, 2012 a 9: 59 am

    És una ximpleria. Els fotògrafs no feien coses similars a la cambra fosca? Desenvolupeu-vos una mica més, una mica més curts, etc. Els fotògrafs han esquivat i cremat a la pel·lícula habitacions fosques per sempre. El que és tan diferent de fer-ho digitalment. Aquest "purisme" és una total tonteria.

  4. Bet el juny 29, 2012 a 9: 59 am

    He comprat un conjunt de les vostres accions i m'ho passo molt bé sent creatiu, artístic i realment divertit amb elles. I a l’hora de capturar un moment que faltaria d’una altra manera si haguessis d’ajustar ISO o obturador i tinguessis aquestes eines per millorar aquesta foto, doncs et dic GRÀCIES !!!

  5. Marc V. el juny 29, 2012 a 9: 59 am

    Ansel Adams va passar el mateix temps, si no més, a la cambra fosca com ho va fer al camp. Fins i tot d’un exposicionista MASTER (si això és una paraula), la cambra fosca era el seu pati. La cambra fosca digital no és diferent i, si podeu "desar" una foto que algú estimaria en lloc de suprimir-la perquè no estava perfecta, esteu fent un desavantatge a vosaltres i al vostre client.

    • Marc V. el juny 29, 2012 a 10: 02 am

      ment per dir, si suprimiu una foto que es pot guardar, esteu fent a vosaltres mateixos i al vostre client una desgràcia enorme ... sortia cap enrere. 😉

  6. Dona el juny 29, 2012 a 10: 00 am

    També hem de recordar que hi ha fotògrafs i artistes digitals. Respecte moltes edicions perquè és un art en si mateix. Amb això, també hem de recordar que l'art és subjectiu. La imatge preferida d'una persona pot no agradar a una altra persona. A més, un estil de fotografia o edició pot no agradar a una altra persona ... i això està completament bé. Feu el que vulgueu i gaudiu. Apreneu a fer-ho perquè pugueu estar al màxim i ignorar la negativitat. A no ser que es demani una crítica i es mantingui amb punts constructius, és només queixar-se i ser malvat. Si teniu una imatge i la heu de desar (i la podeu desar), feu-la. No hi ha res de dolent. Sí, és millor encertar-lo a la càmera, però de vegades no sempre es pot fer-ho bé i necessita una mica d’impuls. Hem d’utilitzar eines.

  7. Rhonda Scott el juny 29, 2012 a 10: 02 am

    Sóc una mena de novell / vell. Vaig fer fotos, només instantànies ràpides, perquè vaig fer un bloc de notes, però també la fotografia es va apoderar i volia millors fotos. M’encanta clavar l’aspecte que vull a la càmera. Només tinc un problema quan algú fa processos fins al punt que sembla, bé per falta d’una paraula millor, Fake. Aquesta és només la meva preferència. A més, ni tan sols he tingut l'oportunitat d'aprendre l'edició de fotos amb Photoshop, etc. Crec que si obtens una foto que és una momeny, segur que mai no tornaràs i tot està malament a la càmera, per descomptat, si el pots guardar fes-ho !!! Aquell moment fotogràfic perfecte en què la tieta gran Sara té el seu primer besavi nebot és massa preciós per llençar-lo perquè la il·luminació estava tot malament, malgrat els vostres esforços, i potser no estarà aquí 6 mesos després. Menjar per a la reflexió per a tots aquells que serien tan crítics.

  8. David el juny 29, 2012 a 10: 02 am

    Alguns fotògrafs han de superar-se. Si el vostre estàndard per a la vostra fotografia és que ha de ser perfectament rodat, mantingueu-vos, per descomptat, amb aquest estàndard. Tot el que et faci sentir millor amb tu mateix. Però, per què a ningú li importa què faci qualsevol altre fotògraf per arribar a la seva imatge final? Perquè, per a molts de nosaltres, és la imatge final la que importa, no el que ens podem donar a cops per ser tan bons que no hem d’utilitzar el post-processament per obtenir la imatge que volem.

  9. Jay C el juny 29, 2012 a 10: 03 am

    No passa res amb l’edició d’una imatge després del fet. La possibilitat de "guardar" una foto després del fet és una gran benedicció. Tots els fotògrafs han fotut un "pla perfecte" a la seva carrera. És inevitable, en aquest moment, oblideu de comprovar la configuració i el balanç de blancs està desactivat o està subexposat. O bé feu la paperera a la paperera o la solucioneu. Part de ser professional és tenir les habilitats necessàries per lliurar les imatges que desitgeu i, si això vol dir arreglar una parella al lloc ... bé. Diré que si només feu cecs i confieu en Photoshop per corregir totes les vostres imatges, això és un problema. Heu de tenir coneixement de com fer la foto a la càmera. Però si heu rebutjat una parella i necessiteu arreglar-les al correu, no hi ha res dolent en això.

  10. Carolina el juny 29, 2012 a 10: 09 am

    Tothom té les seves pròpies preferències per la forma en què prefereix treballar, com volen que es vegin les seves fotos, etc. La línia de fons és que els vostres espectadors / clients no expliquen la merda de com vau aconseguir la final Resultats: conèixer tots els aspectes relacionats amb la manera com altres persones trien presentar el seu treball no contribueixen a millorar la vostra línia de resultats. No fa res per millorar les Teves habilitats. Si ets tan bo i professional com dius que ho és, el teu treball hauria de parlar per si mateix, independentment de com aconsegueixis el teu producte final. Si els vostres clients estimen la vostra feina, us recompensaran amb el seu negoci i les vostres referències.

  11. Lael M. el juny 29, 2012 a 10: 09 am

    He tingut "debats" amb gent sobre aquest tema. Puc veure d’on provenen els “puristes” de la fotografia (com m’agrada anomenar-los) amb la voluntat de mantenir l’ofici només per fer fotografia per tal de refinar i mantenir una importància per a les habilitats que es necessiten per capturar un pla. Entenc i estic descobrint per mi mateix que no es pot ser un gran fotògraf fins que no comprengui realment tant el vessant artístic com el tècnic. Al cap i a la fi, formo part de la generació de microones i ara hi ha dreceres per a tot. uns dies, que de vegades treuen el treball dur. Però crec que amb l'edició és només un altre nivell d'habilitat a dominar en fotografia, no una drecera. Les accions ajuden a corregir determinats problemes de càmera / foto? Sí, ho fan, però juntament amb la fotografia en si, el programari d’edició és un combinat d’habilitats tècniques i artístiques. També pinto i, tot i que hi ha mètodes "clàssics" per pintar, les eines i tècniques noves i millorades surten tot el temps per millorar el procés original. Les accions són només una altra eina per ajudar, no obstaculitzar i prendre un aspecte ja bonic. embarcacions a noves altures.

  12. Beth Wade el juny 29, 2012 a 10: 11 am

    Estic d'acord amb Kelly (a dalt): Photoshop és una eina increïble per fer més boniques les vostres imatges. Jo era artista abans de ser fotògraf i el fet que embruti un traç o el color no vol dir que deixi tota la pintura a la paperera. Conèixer la configuració de la càmera facilitarà l’edició, si cal. Però no us disculpeu mai per intentar corregir una imatge que estimeu a vosaltres o a algú altre. Tinc dos nois petits i sé que intentar recrear la mateixa imatge de nou és pràcticament impossible.

  13. Holly A. el juny 29, 2012 a 10: 14 am

    Com a aficionat, òbviament necessito ajuda en el postprocessament per millorar les preses deficients i conèixer com l’exposició, l’equilibri del blanc, etc., es converteixen en un producte final preciós. Estic d'acord que l'art de la fotografia i el talent d'un SOOC fantàstic mereixen admiració, però, al final, qualsevol edició o impressionant SOOC és invisible en allò que acaba a la paret. Gràcies per una publicació fabulosa. Tinc una pregunta (realment encara estic aprenent molt!). Més amunt dieu que la velocitat de l'obturador s'hauria d'establir "com a mínim 1 / la distància focal" (s'utilitza 89 mm més amunt, per tant 1/89), "idealment a 2 /", que interpreto com a 2/89, essencialment 1 / 45, el doble de 1/89. Ha de tenir 1/2 x de distància focal? No intento fer nitpick: només intento aprendre trucs sobre els punts de partida en configurar tirs amb el meu dSLR. Gràcies per la vostra generositat a l’hora d’ajudar els altres a aprendre l’ofici d’una bella fotografia.

    • Elizabeth Proffitt de juny 29, 2012 en 12: 17 pm

      Crec que voleu duplicar la distància focal per utilitzar-la com a velocitat d'obturació per compensar la sacsejada de la càmera. Em podria equivocar. Jo només sóc un aficionat, però crec que si recordo bé si hagués utilitzat una distància focal de 100 mm, voldria fer servir una velocitat d’obturació de 1/200 o més ràpida. Els llibres de Scott Kelby són meravellosos per als principiants.

      • Holly A. de juny 29, 2012 en 4: 32 pm

        Gràcies Elizabeth, crec que això ho aclareix. He vist la recomanació del llibre de Scott Kelby en altres llocs. Suposo que és hora d’anar-lo a comprar.

  14. Bart el juny 29, 2012 a 10: 19 am

    Des de quan els fotògrafs professionals han “clavat” totes les fotos a la càmera? No ho sé, potser mai, tret que estigueu a l'estudi i que el vostre tema es quedi quiet. Reconec que el meu treball d’estudi sempre està “clavat” a la càmera, però en determinades ocasions durant un rodatge de noces o aquell nen d’educació infantil al parc que no es quedi en un lloc? Creieu-me, en més d’una ocasió quan estava disparant més ràpid del que el meu flaix podia mantenir-se a causa d’aquesta inesperada expressió, la Llei de Murphy es va fer càrrec i es va fer el “millor” tret durant el temps de reciclatge del flaix. Ah, i vaig mencionar el treball creatiu de la cambra fosca anys enrere quan vaig rodar una pel·lícula? Endavant, penseu al vostre cor.

  15. Tyann Marcink el juny 29, 2012 a 10: 31 am

    Un dels meus favorits fotògrafs (Trey Ratcliff), quan se li va preguntar per què no ho encertava a la càmera i no utilitzava Photoshop (o altres programes d'edició), va respondre: "Ho tinc doble just a Photoshop".

  16. ambre el juny 29, 2012 a 10: 35 am

    Crec que per ser fotògraf hauríem de saber com fer-ho bé a la càmera. Però tots sabem que a vegades hi ha imatges que desitgem no explotar. Tant si es tractava de fotografies de prova abans del rodatge com si us encantava el tret, però per sobre de les exposades o ràpidament perseguint els nens sense tenir temps de canviar la configuració per capturar un moment especial. O simplement heu bufat una imatge perquè passi. Crec que és tan important com un fotògraf saber arreglar aquestes imatges. El postprocessament és una part important de ser fotògraf. La fotografia és un art si em pregunteu que no hi ha res correcte o incorrecte i que tothom ens diferenciï, alguns, com la ranura d’edició, altres com nets. Per tant, crec que és important i no hi ha res de dolent en això, és una ximpleria que la gent ho digui

  17. Linda el juny 29, 2012 a 10: 44 am

    Fantàstic !! D’això es tracta de ... fer records (o estalviar!). Com que menjo, dormo i respiro Photoshop, em dedico a "estalviar" coses. Sempre és emocionalment satisfactori.

  18. Kimberly el juny 29, 2012 a 11: 28 am

    Crec que vas fer una gran feina. Tot i que s’ha de tenir cura de fer una foto correcta en primer lloc, de vegades no funciona així. Tenim la sort que avui tenim les eines per poder guardar una foto que normalment s’hauria llançat a la pila de rebuig. És bonic.

  19. Andrea el juny 29, 2012 a 11: 56 am

    Estic d'acord amb el que tothom ha dit de tot cor! Afegiria que al món actual del retrat el client exigeix ​​que els seus retrats tinguin el POP, que el color fort o l’efecte especial o l’aspecte contemporani NOMÉS s’aconsegueixin a la publicació. Així doncs, el postprocessament ha arribat per quedar-se. Superar-ho :)

  20. Gingebre de juny 29, 2012 en 12: 19 pm

    No sóc professional (ni de bon tros), però sempre intento aprendre més i, potser, algun dia, puc agafar aquesta ruta. Dit això, he de dir que, segons la meva opinió, la fotografia és un art i és molt apreciada per aquells per a qui provoca emoció i si aquesta parella realment estima aquesta imatge, jo dic que vaja i fes-ho. Personalment, crec que va sortir molt bé. Cosa que només serveix per recordar-me que he de fer més cursos / classes de photoshop. Bona feina!

  21. ambre de juny 29, 2012 en 12: 40 pm

    Els fotògrafs realment bons segueixen fent bones fotografies i demanant les seves habilitats (a càmera i post-processament). Però per a la resta de persones que encara estem aprenent a aconseguir aquestes fotografies realment bones a la càmera, és molt probable que practiquem fotografiant el que ens envolta, en gran part: els records. Quan faig malbé l'exposició en un pla que capta perfectament els meus fills en aquell moment, agraeixo l'oportunitat de "guardar-la" en el postprocessament. I siguem sincers: les fotografies perfectes SOOC requereixen una il·luminació perfecta, que de vegades està fora del vostre control a causa de l’hora / lloc / moment / esdeveniment, però això no vol dir (almenys en la meva ment) que no en feu cap esforç per capturar aquell temps / lloc / moment / esdeveniment. Si l’edició fa possible aquestes fotos, estic tot a favor.

  22. Stephanie de juny 29, 2012 en 12: 41 pm

    Vivim en una era digital d'alta tecnologia. Crec que no utilitzar les eines disponibles per a nosaltres i el vostre client són un mal servei, sobretot si decidiu no utilitzar-les per alguna amenaça per al vostre ego. Totes les fotografies poden utilitzar com a mínim alguns treballs d’edició i, si la feu en RAW (cosa que gairebé mai diu que fa), heu de fer algun tipus d’edició per afinar la fotografia, ajustar la saturació i el contrast, etc. fer un pas més enllà i fer edicions artístiques és purament una qüestió d’estil. Si no és el vostre estil, està bé. Però no us foteu les persones que l’utilitzen amb èxit. L’altra cosa que em frustra d’aquest debat és el fet que NINGÚ mai va rodar pel·lícules i produir la imatge sense cap mena d’edició. Heu de fer impressions amb els negatius i, si feu la vostra a la cambra fosca (com he fet durant molts anys), inevitablement feu una mena d’edició quan decidiu el temps d’exposició, ja sigui cremar / esquivar algunes àrees, si sigueu creatius amb tons o textures, etc. Una part de mi és només coses que aquells fotògrafs que diuen que heu de fer-ho bé a la càmera cada vegada i que no feu cap edició només ho diuen perquè en realitat no saben editar .

  23. DITS de juny 29, 2012 en 12: 43 pm

    Publicació excepcional, estic completament d’acord amb vosaltres ... i m’encanta com es va guardar aquesta imatge tot i la vostra amorosa edició. La visió dels fotògrafs “puristes” em recorda quan estava embarassada ... hi havia qui pensava que em faltava a l’experiència del part perquè no anava a donar a llum al meu bebè a través d’un part natural, sinó a través de la Secció Cesària. Ara els asseguro que l’experiència que vaig tenir al néixer el meu bebè va ser tan especial per a mi com la seva experiència “superior” percebuda perquè feien les coses “de manera natural”. La meva experiència no va ser artificial, sinó diferent i crec en permetre que tothom pugui triar els seus propis mètodes per experimentar la vida i la fotografia i celebrar les nostres diferències. Les accions de Viva MCP i el fet que els vostres talents (i paraules) facin que les opcions del nostre món de la fotografia siguin tant més divers! Gràcies per aquesta publicació! Dita

  24. Erin de juny 29, 2012 en 12: 51 pm

    No crec que hi hagi cap problema en voler "salvar" una imatge mal exposada. No podem ser perfectes tot el temps, i fins i tot els professionals poden fer una foto mal exposada quan intenten capturar un moment; no es pot controlar en tot moment tots els aspectes d’un rodatge. Crec que si capteu els temes en un bon moment, però teniu una configuració incorrecta, no hi ha res dolent en desar la imatge. Faig servir accions a totes les meves imatges per donar-los un acabat que no puc aconseguir amb el meu nivell de dSLR. L’ús de les accions m’ha ensenyat a utilitzar millor la càmera: intento imitar el resultat de les accions de la foto de la meva càmera. M’encanta el que fas i m’encanta estar disposat a vendre no només un producte fantàstic , però ensenyeu-lo al costat.

  25. Britt Anderson de juny 29, 2012 en 12: 57 pm

    Mai m'ha importat si algú vol "desar" una imatge ... Ho he fet moltes vegades ... sí, com a professional, vull obtenir la millor fotografia SOOC i editar-la lleugerament (o més artísticament si em ve de gust) pel simple fet que el temps és diners i, com més temps dedico a una imatge, menys diners guanyo! 🙂 No podria tenir èxit si estigués prenent trets a l'atzar i estalviant-ne la majoria per intentar vendre. Però no estem parlant d'això ... parlem de fer una foto que, per qualsevol motiu, s'hagi de desar ... ja sigui una imatge de client o una imatge personal. Feu el que heu de fer!

  26. Tesia de juny 29, 2012 en 1: 50 pm

    Crec que això és increïble. Quin regal per a aquesta mare, i per al seu fill i la seva xicota, poder millorar aquest inestimable tret. Tinc la ment que ser fotògraf professional implica tants components, fins i tot si tots ens donessin la mateixa caixa d’eines de trucs per “arreglar” els nostres plans imperfectes, els que tenen la visió d’atrapar els plans perfectes els que pujaran per sobre. M'encanta oferir un ampli espectre de suport per a professionals i aficionats.

  27. Nancy Johnson de juny 29, 2012 en 2: 14 pm

    També crec que els preajustaments ajuden a aprendre millor la vostra càmera. Veureu el resultat que realment volíeu i podeu aplicar aquest canvi la propera vegada que dispareu. També heu d’entrenar l’ull mentre editeu per ser subtils. Al principi no és fàcil. M’encanta aconseguir un sooc perfecte, però ho modificaré artísticament i presentaré els dos als clients.

  28. Mickie de juny 29, 2012 en 2: 45 pm

    Estic d'acord amb la majoria dels comentaris, estic aprenent (no és un professional!) I sense aquestes accions i els vostres consells quedaria més enrere del que estic ara. Cada cop que edito, penso en què hauria d’haver fet a càmera i provar-ho la propera vegada. De vegades, només estic editant fotos dels meus fills que també van fer la família a punt i rodatge. De vegades amb ells estic content que algú hagi captat el moment i que estigués enfocat. M’AGRADA molt aquesta foto, la postura és fantàstica. M'alegra que la pogueu ajudar a salvar-la. Es veuen impressionants! (A més, he rebut un cop de peu que el dius "noi" i la seva xicota "dona" als passos)

    • Jodi Friedman, MCP Accions de juny 29, 2012 en 2: 57 pm

      Mickie: no me n'he adonat, però ara em fas riure. Mmmm, no tinc idea de per què ho vaig dir, però ... devia pensar que semblava més vella a la meva subconsciència 🙂

  29. Caroline Dunlap de juny 29, 2012 en 5: 16 pm

    Crec que és una tonteria no fer servir cap eina a la vostra disposició. Estic totalment d’acord amb Mickie que sovint és una eina didàctica sobre el que s’hauria d’haver fet millor en primer lloc. La creativitat és la veritable habilitat d’un fotògraf i no sempre es pot ensenyar ni “salvar”. Al meu parer, la gent hauria de deixar de preocupar-se pel que fa la resta i centrar-se en millorar el seu propi treball.

  30. Teri Walizer de juny 29, 2012 en 5: 17 pm

    Jodi: òbviament, tens un gran seguidor (inclòs jo) i una xarxa de fotògrafs: els professionals i els que només aspiren a ser millors fotògrafs ... KUDOS per a tu !! Si us plau, seguiu fent el que feu i oblideu-vos dels no-sayers.

  31. Joyce de juny 29, 2012 en 5: 50 pm

    Estic realment cansat de com "fotoshop" té un mal nom. Si fos fotògraf a l’era del cinema amb la meva pròpia cambra fosca i les habilitats per manipular les meves imatges, ho faria ... tal com ho feien tots els altres fotògrafs / desenvolupadors de cinema. De debò, la gent creu que el fotògraf de cinema "grans" només va trencar i els va enviar a un servei en desenvolupament? Aplaudeixo "desar" una imatge si és propera i estimada pel vostre cor, ja sigui per a ús personal o professional. Per què la meva família només hauria de beneficiar-se de les meves habilitats de "cambra fosca" si la imatge té atractiu? Personalment, m’agrada el b & n de l’exemple i realment no disparem b & n amb digital, de manera que cal fer alguns processos posteriors. He après molt dels vostres tutorials de vídeo, publicacions al blog, etc. Gràcies i si us plau, seguiu amunt la GRAN feina!

  32. Projecte de llei de juny 29, 2012 en 6: 58 pm

    Al meu entendre, el que vam fer a la cambra fosca química és millorar les imperfeccions de la pel·lícula fora de la càmera. Llavors, què és fer el mateix digitalment de manera diferent? L’únic problema és HDR. Alguns superen les seves capacitats. Personalment no m’importa, però correspon al compositor mostrar les seves impressions.

  33. julie de juny 29, 2012 en 7: 55 pm

    Gran feina: no veig res dolent en fer una foto no tan fantàstica i fer-la fantàstica a través de PS. M'encanta el que vas fer amb la imatge i estic segur que la persona que va fer la foto també us agraeix. bona feina. Jo també lluito per aconseguir el SOOC perfecte de vegades i agraeixo el PS i les accions per ajudar a millorar l'aspecte

  34. teresa de juny 29, 2012 en 10: 12 pm

    Bella captura i edició impressionant. Mans a l'aire també a la resta de publicacions ... Estic d'acord de tot cor. Si us plau, seguiu fent el que feu.

  35. Jenn el juny 30, 2012 a 7: 35 am

    Bella edició! Crec que és un gran avantatge poder editar fotografies que potser no clou a la càmera. El meu objectiu és clavar-los ... però no sempre passa que l’encert a la càmera. Per tant, estic molt agraït per editar eines com la vostra. Continueu així!

  36. cally el juny 30, 2012 a 7: 41 am

    M'encanta com li vas ensenyar a guardar aquesta imatge ... és clar que sempre hauríem de treballar per ser millors. Però encara estem drets humans? Acabo de passar això amb els meus fills, per Pasqua volia fer fotos del meu fill de 3.5 anys i de la meva filla d’onze mesos. Bé, em vaig adonar que després d'unes poques imatges que necessitava per ajustar la configuració del lloc anterior només amb la meva filla. Tanmateix, després de provar uns 11 ~ 5 minuts més per mantenir feliços els meus nens, estaven perdent-la i la meva imatge favorita era la d'un home d'onze mesos que estava rentat i tenia punts calents. Entre les vostres accions, google, capes, clonant la imatge que estava bé, ara tinc aquesta postura favorita penjant com a 10 × 11 a la meva sala d'estar. Així que, gràcies, segueixo el vostre bloc per millorar, provar coses noves i, de vegades, estalviar jo de mi mateix.

  37. Carlita el juny 30, 2012 a 10: 24 am

    Només he de dir que realment m’ha agradat molt la imatge abans d’editar-la. Crec que la gent només hauria de fer fotos de la manera que vulgui i, si volen editar-les, aneu-hi. Feu el que us faci feliç i no feu cas a ningú més. A més, si no el podeu treure, no el mengeu. El món seria més feliç si triéssim ser feliços. I si la gent pensa que tots els grans fotògrafs de la història només l’han “clavat” a la càmera, no en saben la història.

  38. Shellyf El mes de juliol 2, 2012 a 7: XNUMx pm

    Estic molt agraït pel teu talent, Jodi. Tot i que tots ens esforcem per aconseguir-ho el més perfecte possible a la càmera ... no sempre passa així. Ignoreu els seguidors anti-acció.

  39. Jean de juliol 3, 2012 en 1: 24 am

    Increïble!

  40. EFletch el mes de setembre 11, 2012 a 4: XNUMx pm

    Com a aspirant a fotògraf molt novell, realment no tenia ni idea que el postprocessament pogués ser tan dramàtic. No estic segur de com no ho sé ... Tot i que la gent sempre m'ha dit que tinc "l'ull" per a la composició, em sento intensament culpable de fer fins i tot modificacions menors de processament posterior. Després de llegir aquest article i adonar-me fins a quin punt es podria millorar la meva feina esforçant-me a aprendre photoshop o light room, a més de millorar les teves fotos fora de la càmera, no em sento tan malament que fins i tot molts els meus plans preferits estan exposats de manera incorrecta, etc. És bo saber que és probable que una proporció considerable de fotògrafs a tots els nivells d’habilitat comparteixi les meves deficiències autopercebudes. Gràcies i ara llegiré el vostre bloc regularment.

Deixa el teu comentari

Vostè ha de ser connectat per escriure un comentari.

Com promocionar el vostre negoci de fotografia

By Accions MCP

Consells per dibuixar paisatges en art digital

By Samantha Irving

Com crear el vostre perfil com a fotògraf autònom

By Accions MCP

Com crear el vostre perfil com a fotògraf autònom

By Accions MCP

Consells sobre fotografia de moda per al rodatge i l'edició

By Accions MCP

Il·luminació de Dollar Store per a fotògrafs amb un pressupost econòmic

By Accions MCP

5 consells perquè els fotògrafs puguin fer fotos amb les seves famílies

By Accions MCP

Guia de què cal portar per a una sessió de fotos de maternitat

By Accions MCP

Per què i com calibrar el monitor?

By Accions MCP

12 consells essencials per a l’èxit de la fotografia del nounat

By Accions MCP

Edició Lightroom d'un minut: subexposada a vibrant i càlida

By Accions MCP

Utilitzeu el procés creatiu per millorar les vostres habilitats fotogràfiques

By Accions MCP

Llavors ... Voleu entrar en casaments?

By Accions MCP

Projectes de fotografia inspiradors que construeixen la vostra reputació

By Accions MCP

5 raons per les quals tots els fotògrafs principiants haurien d’editar les seves fotos

By Accions MCP

Com afegir volum a les fotos del telèfon intel·ligent

By Accions MCP

Com fer fotos expressives d’animals de companyia

By Accions MCP

Configuració de la il·luminació de la càmera amb un sol flash per a retrats

By Accions MCP

Fonaments de fotografia per a principiants absoluts

By Accions MCP

Com fer fotos de Kirlian: el meu procés pas a pas

By Accions MCP

14 idees de projectes de fotografia original

By Accions MCP

Categories

Missatges recents