National Geographic palesa u vincitore di u Concorsu Foto Traveller 2013

Categories

Vini di Corsica

National Geographic hà annunziatu u vincitore di u Cuncorsu di Foto Viaghjatore 2013, è ancu u sicondu, terzu è vincitori di meriti.

U Cuncorsu Foto Traveller hè unu di i più prestigiosi cuncorsi di maghjine in u mondu. Hè ospitu da u National Geographic è invita i fotografi di viaghju à sparte i so migliori colpi, raffigurendu lochi è momenti belli o intriganti.

brazilian-aquathlon National Geographic palesa 2013 Vincitore di Foto Contestatore Vincitore di Notizie è Recensioni

Wagner Araujo hà vintu u Concorsu di Foto di Viaghju 2013 di National Geographic cù a maghjina "Aquathlon brasilianu". Crediti: Wagner Araujo.

Wagner Araujo vince u Concorsu di Foto di Viaghjatori 2013 di National Geographic

U cuncorsu 2013 hè statu a 25esima edizione annuale. National Geographic hà ghjustu annunziatu u vincitore di u Concorsu di Foto di Viaghjatore 2013, chì hà ricevutu una spedizione di 10 ghjorni in Galápagos per duie persone per u so successu.

U premiatu hè Wagner Araujo cù a foto "Brazil Aquathlon". L'immagine hè stata catturata in Manaus, Amazon, Brasile, durante u Campionatu Aquathlon.

U fotògrafu hà dettu chì u so lente s'hè bagnatu assai, ma l'azzione è l'energia di l'atleti ùn si pudianu mancà. I ghjudici di u cuncorsu anu aghjustatu chì Araujo hà rumputu alcune regule di cumpusizione quì, chì certi sughjetti si ne vanu fora di u quadru, ma anu ammessu chì certe volte hè bonu di rompe e regule.

tempesta di tempesta National Geographic palesa vincitore di u cuncorsu di foto di u viaghjatore 2013 Notizie è Recensioni

Max Seigal hà viaghjatu in Utah per catturà una foto di a Via Lattea. Invece, hà fattu un bellu colpu di una timpesta maiò. Creditu: Max Seigal.

Tempesta di tempesta ruvineghja a festa, "epicness" vene

Avanzendu, u secondu postu hè statu attribuitu à Max Seigal. Riprisenta un sughjettu interamente diversu, ma pò esse cunsideratu ancu "epicu". U colpu hè statu fattu in u Parcu Naziunale di Canyonlands in i Stati Uniti.

U fotografu hè andatu in Utah per fà una fotografia di notte per catturà un colpu di a Via Lattea. Tuttavia, una timpesta hà arruvinatu u "partitu". Per furtuna, i nuvuli anu purtatu a "pizza è a biera", resultendu in una foto stupefacente.

ghepardi National Geographic palesa u vincitore di u cuncorsu di foto di u viaghjatore 2013 News and Reviews

Periculu? Umorismu? Questa foto di dui ghepardi pusati nantu à un veiculu hà tuttu. Crediti: Yanai Bonneh.

"Dite furmagliu!" porta a terza piazza à Yanai Bonneh

U terzu vincitore hè Yanai Bonneh. U fotografu hà fattu un colpu di coppia di ghepardi in cima di un veiculu pienu di turisti in unu di i parchi naziunali di u Kenya.

I Ghepardi scaleranu spessu nantu à e vitture di i turisti, per verificà l'ambienti per pregà o rivali, è sta sperienza di safari in u Masai Mara ùn hè stata diversa. U tettu di u Toyota Land Cruiser era apertu, allora puderete dì chì i livelli di adrenalina di i passeggeri eranu in furia.

A foto mostra ancu unu di i turisti cù una fotocamera à l'ochju, chì cerca di catturà un ritrattu di u bellu animale. Inoltre, una donna tene una fotocamera in e so mani è cerca di piglià un autoritrattu cù u fondu u più bellu pussibule: un ghepardo vivu.

civetta National Geographic palesa vincitore di u cuncorsu fotograficu di u viaghjatore 2013 Notizie è Recensioni

Se guardate attentamente, vedrete un Gufo Screech Orientale in sta foto. Crediti: Graham McGeorge.

E foto di i vincitori di u meritu sò definitivamente stupenti

Sette vincitori di meriti sò stati ancu selezionati. A lista include Marcelo Salvador, Graham McGeorge, Michelle Schantz, Hideyuki Katagiri, Gergely Lantai-Csont, Nikola Smernic, Chan Kwok Hung è Dody Kusuma.

Da questi, a foto di Graham McGeorge spicca veramente. Hè un ritrattu di un Gufo Screech Orientale è hè statu catturatu in Okefenokee Swamp, Georgia, Stati Uniti. Duvete fighjà veramente bè l'immagine per avvistà a civetta.

A foto di Gergely Lantai-Csont merita dinò un creditu in più, chì u fotografu hà sappiutu "infiltrassi" in a setta Tatahonda, DR Congo. L'imaghjini mostranu parechje donne chì si preparanu per un rituale religiosu.

Più infurmazione è a galleria cumpleta di colpi si ponu truvà nant'à u situ ufficiale 2013 National Photo Contest di u National Geographic.

tatahonda-sect National Geographic palesa vincitore di u cuncorsu di foto di u viaghjatore 2013 Notizie è Recensioni

E donne di a setta Tatahonda si preparanu per un rituale. Crediti: Gergely Lantai-Csont.

MCP Actions

Lascia un Comment

Bisogna esse ancu in Plessis un cumentu.

Categories

Posts Ùrtimi