Fotocamera Fujifilm X-mount à u livellu di ingressu per vende al di là di kit di lenti multiple

Categories

Vini di Corsica

L'imminente camera d'entrata di Fujifilm cù X-mount sarà in vendita in diversi kit di lenti per diversi tipi di fotografi.

I fan di Fujifilm anu dumandatu una camera X-mount d'entrata per un tempu assai longu. U so sognu longu pò diventà prestu una realità perchè u rumore dice chì u Cumpagnia basatu in Giappone hè travagliatu nantu à un tali dispusitivu.

U dispusitivu in quistione hè in strada in un futuru vicinu è serà vendutu cù parechje lenti. Almenu un paru di bundle si metteranu à a disposizione di l'utilizatori, chì anu da sceglie l'attrezzatura chì li cunvene megliu.

entry-level-fujifilm-x-mount-camera-lens-kits Camera d'entrata Fujifilm X-mount in vendita à fiancu à parechji kit di lenti Rumori

L'obiettivu Fujifilm XF 55-200mm F3.5-4.8 R LM OIS serà offertu à fiancu à una lente 18-55mm cum'è kit per a prossima camera Fujifilm X-mount d'entrata. E fonti dicenu chì un coppiu di altri pacchetti di lenti seranu offerti à i clienti, per chjappà parechji punti di prezzu.

A camera Fujifilm X-mount di livellu d'entrata serà liberata cù diversi kit di lenti stu veranu

Ricertamenti, avemu intesu à traversu a vigna chì Fujifilm hè attualmente sviluppatu duie camere novi, unu di elli hè a camera X-mount, chì hà ancu avè un sensor d'imaghjini APS-C X-Trans. Inoltre, l'altra camera serà probabilmente imballata cù u sensoru di 12.3 megapixel chì si trova in u X100.

A camera cù u sensoru X-Trans acclamatu criticamente hà ricevutu più attenzione da u publicu. In u risultatu, più dettagli nantu à questu sò stati revelati. U ultimu batch di infurmazione hè cunfirmata chì Fujifilm offre u corpu cù parechje kit di lenti.

Fujifilm hè destinatu à diversi tipi di fotografi chì utilizanu lenti telefoto è pancake

E fonti dicenu chì a nova camera Fujifilm X-mount serà dispunibule cù una lente 18-55mm, ottica pancake 27mm, è un fasciu 18-55mm è 55-200mm.

Queste cumminazzioni seranu destinate à diversi punti di prezzu cù u 18-55mm chì hè u più prezzu. I fotografi di ritratti prufittàranu di a lenti prima di 27 mm, mentre chì i lenti prufessiunali anu da piglià più soldi da e so sacchetti per l'unità 18-55mm è 55-200mm.

E novi specìfiche di a camera Fujifilm X-mount sò per suprattuttu scunnisciute

A cumpagnia giapponese hà programatu a data di liberazione di u novu X-mount shooter per u lugliu di u 2013. A lista di e specifiche di u dispusitivu ùn hè micca stata filtrata, ma e fonti anu revelatu ciò chì a camera mirrorless ùn hà micca.

Sicondu e fonti interne, a camera ùn hà micca un visor integratu è avarà menu buttuni di cuntrollu è quadranti cà i so fratelli maiori. Siccomu questu hè un rumore, saria sàviu di stà vigilante è micca di ottene e vostre speranze troppu altu.

Posted in

MCP Actions

Lascia un Comment

Bisogna esse ancu in Plessis un cumentu.

Categories

Posts Ùrtimi