Děláte chyby, pokud jde o vodoznaky vašich fotografií?

Kategorie

Představované produkty

watermark-600x399 Děláte chyby, pokud jde o vodoznaky vašich fotografií? Obchodní tipy Tipy pro fotografování s myšlenkami MCP

Každý příběh má dvě nebo více stran. Téma obrazu vodoznaku nechává fotografy animovat.

vodoznaky, v současné době, je termín používaný volně k popisu:

  1. Branding vašich obrázků jemným způsobem, například napříč spodní části nebo dokonce na pruhu plné barvy na jednu stranu obrázku.
  2. Označení pevného loga a / nebo autorských práv na celém obrázku, které ruší část předmětu. Vodoznak může být neprůhledný, částečně průhledný nebo dokonce reliéfní.
  3. Digitálně označte svůj obrázek autorskými právy, která ve skutečnosti nejsou viditelná.

Velkou otázkou pro fotografy je „měli byste své snímky označit vodoznakem, a pokud ano, jak?“ V tomto článku mám na mysli zobrazování vašeho jména, názvu studia, informací o autorských právech nebo jiných identifikátorů na webových obrázcích. Nemluvím o tiscích.

Hlavní důvody, proč fotografové přidávají do svých snímků vodoznak nebo značku, jsou:

  • Vytvořte autorská práva: Toto ostatním řekne jméno vlastníka autorských práv a tvůrce obrázku.
  • branding: To ostatním ukazuje, kdo jste a často, kde vás mohou najít a další z vaší práce.
  • Ochrana: Pokud je umístěn na určitých prominentních místech fotografie, je jeho odstranění obtížnější, i když pravděpodobně není nemožné. To může omezit sdílení, ale také klientům znesnadnit pořízení webového obrázku a jeho vytištění. Některé tiskárny vodoznak ignorují a stejně jej vytisknou. Někteří zákazníci si najdou čas na odstranění jednoho, pokud není těžké jej odstranit.
  • Reklama: Vzhledem k tomu, že fotografie se sdílejí a zákazníci budou chtít zveřejňovat vaše obrázky na sociálních sítích a prostřednictvím e-mailů, můžete také získat reklamní výhodu.
  • Odhalit zloděje: Alespoň pokud přidáte svůj vodoznak a značku na obtížně odstranitelné místo, bude-li zákazník tisknout z obrazu webu, bude to všem zřejmé.

V digitálním slově, ve kterém žijeme, se sociálními weby jako sdílení facebook, X, Pinteresta další obrázky budou sdíleny. Pokud jsou vaše fotografie sdíleny, můžete vodoznak označit svým jménem a / nebo webovou adresou získání úvěru a expozice. Pokud nechcete, aby se fotografie vznášela, předpokládám, že byste mohli mít zprávu, která to také uvádí. Nemůže přestat sdílet, ale pro ty, kteří to dělají, by to mohlo být trapnější.

Znát vše výše uvedené, proč by jakýkoli chytrý fotograf přeskočil přidávání svých autorských práv, loga nebo jména na obrázek? Zeptali jsme se kolem a tady je to, co jsme se naučili.

Proč byste se tedy odvážili vynechat vodoznak:

  • Je to rušivé: Vodoznaky zakrývají důležité prvky fotografie. Ničí podstatu obrazu.
  • Je to arogantní: V diskusi s Katja Hentschel, profesionální fotografka v Berlíně v Německu, vysvětlila: „Myslím, že je méně pravděpodobné, že budou fotografie s vodoznakem sdíleny. Myslím, že pošlou zprávu s mírnou arogancí, když říkají, že se za žádných okolností nesmí nikde vynořit bez řádného odkazu. Osobně jsem rád, že moje fotografie jsou sdíleny, a přestože nikdy není hezké je vidět bez úvěru, jsem stále rád, že je lidé mají rádi, cítí se jimi inspirováni a chtějí je sdílet s přáteli a následovníky. “
  • Ukazuje to sebevědomí fotografa: Katja vyjádřila, že „fotograf nevytváří vodoznaky a projevuje důvěru ve svou práci a styl. Rozpoznávám fotografie mých oblíbených umělců, blogerů, fotografů, bez ohledu na to, jak se o nich mluví. “
  • Umožňuje fotografii zářit (fotografie vypadají lépe bez celého textu): Jak vysvětlil José Navarro v odpovědi na naši otázku na Facebooku, „měli byste přemýšlet o náladě, očekávání a požadavku na zasnoubení, které skvělá fotografie poskytuje…. Ne ošklivý vodoznak, který zabírá více než 60% obrazu.“

Teď jsi na řadě. Sdělte nám, zda své obrázky označujete vodoznakem nebo značkou. Jaké informace přidáváte ke své fotografii a kam je přidáváte? Myslíte si, že je nejlepší přidat svou „známku“ nebo ji vynechat? Rádi bychom si přečetli, co si myslíte, v komentářích níže.

Akce MCP

Bez komentáře

  1. Ashley Lawtonová V lednu 16, 2013 na 10: 18 am

    I vodoznak své fotografie, ale také snížit kvalitu pro online použití. Fotky přátel mi byly „odcizeny“ a zveřejněny s připisováním jména někomu jinému. Tím jsem rozšířil své podnikání a jeden budu používat i nadále. Nechci vodoznak, kde by to rušilo předmět. Obvykle to umístím do rohu.

  2. Cassandra V lednu 16, 2013 na 10: 26 am

    Chytrý fotograf podnikne kroky k ochraně své práce, ale neudělá masivní HEYLOOKATME !!!! vodoznak bránící většině obrazu. Já a všichni fotografové, které znám a se kterými pracuji, jsme zjistili, že jednoduchá řádka nebo dva texty v dolní části obrázku, možná s průhledností 20%, fungují dobře. Je to dost zřejmé, takže to nebude vytištěno na renomovaném místě, jako je CVS nebo WalMart, a zůstane tam vaše jméno pro případ sdílení.

  3. Sophie McAulayová V lednu 16, 2013 na 10: 28 am

    Mám tendenci k vodoznaku, když přidávám obrázky na můj blog atd., A často přemýšlím o bodech diskutovaných výše. Bude ze značení vypadat zoufale / skrýt skutečný obraz / zabránit lidem krást atd.? Vím, že to nezabrání lidem v krádeži, bohužel. To může udělat jen jejich vlastní svědomí. Moje vodoznaky mají tendenci být umístěny přímo v rohu, takže příliš nebrání skutečnému obrázku, ale to také znamená, že každý drzý zloděj to může jednoduše oříznout. Tam, kde existuje vůle, existuje způsob 🙁 Ale nikdy bych neomítl vodoznak, který by šel přímo přes celý obraz, je to velmi rušivé a vypadá směšně!

  4. Sandra Wallaceová V lednu 16, 2013 na 10: 38 am

    Vždycky mě zajímá, v jakém okamžiku začnete přidávat vodoznak. Je to jen tehdy, když je začnete prodávat, nebo když začleníte fotografické podnikání? Už jsem viděl spoustu amatérských fotografů včetně vodoznaků a někdy se ptám, zda to vypadá jako arogantní, za předpokladu, že lidé budou chtít ukrást vaše fotografie. Zároveň však musíte chránit svou práci. Nemyslím si, že existuje dokonalá odpověď.

    • Sheryl Na srpen 12, 2013 na 8: 43 pm

      Jakmile prodáte obrázky nebo budete publikováni, ztratíte status amatuera. Profesionální fotografové utrácejí spoustu peněz za své vybavení, kulisy, rekvizity a čas za publikování a přípravu fotografií a jejich konečný produkt, obrázek, fotografie paměti by nikdy neměl být ohrožen!

    • TRP Září 6, 2013 na 3: 37 pm

      Já sám jsem amatérský fotograf a dával jsem obrázky do blogů bez přidání vodoznaku. Přinejmenším jsem to udělal, dokud jsem nenarazil na jeden ze zveřejněných obrázků, který použil jiný člověk, který si za fotografii vzal zásluhy. Teď jsem zjistil, že přidávám vodoznak na jakýkoli obrázek, který zveřejním, ne proto, že jsem plný sám sebe a myslím si, že to někdo bude chtít pořídit, ale protože se to stalo a já se jen snažím dávat pozor, aby to neudělal už se to nestane. Jak jste řekl, neexistuje dokonalá odpověď, ale pro mě chci mít svou práci chráněnou, a tak přidám vodoznak.

      • Nefrit v říjnu 21, 2013 v 10: 50 pm

        Souhlasím s vámi, ale dalším důvodem, proč chci označit veškerou svou práci, je to, že jsem v obchodním ohledu docela nový a chtěl bych svou fotografii posunout na vyšší úroveň. Každá fotografie viděná s mým vodoznakem je reklama, takže se ve všech ohledech dělejte dál!

      • Rafael Na listopad 6, 2013 na 9: 23 pm

        Jsem také amatérský fotograf a měl jsem dva případy, kdy někdo použil jeden z mých obrázků jako svůj vlastní. Od té doby používám malou značku na rohu rámu. Ačkoli většina mých obrázků je docela špatná, tvrdě pracuji a utratil jsem spoustu $, abych je získal

  5. Shannon V lednu 16, 2013 na 10: 40 am

    Jsem maskérka a pořizuji spoustu vlastních fotografií. Vodoznakem všechno, co zveřejním, protože práce na fotografii je moje, a pokud budou fotografie sdíleny a použity ostatními, mohu to dokázat. Moje vodoznaky jsou nastaveny na 80% průhlednost celého obrázku - osobně si nemyslím, že by to tolik snižovalo. V minulosti jsem nechal svou práci odcizit lidmi, kteří ji prohlašovali za svou práci, a proto nyní bez vodoznaku nic nezveřejním.

  6. Tonya V lednu 16, 2013 na 10: 41 am

    Nemám vodoznak. Myslím, že protože mi nevadí, že jsou sdíleny, a tak či onak, dostávám práci, protože se lidé ptají, kdo pořídil tyto záběry? Už mě unavuje zkoušet vidět kolem obrovských vodoznaků přes obrázky. Ztratíte část krásy obrazu. Fotografie jsou vytvářeny ke sdílení, aby hovořily o kráse okamžiku zachyceného v čase, chci, aby tento obraz pohnul lidmi a nepřitahoval pozornost fotografa, ale fotografie!

    • Christina Argo V lednu 18, 2013 na 3: 04 pm

      Jakou křehkou rovnováhu vidět zázrak dítěte a křehký život motýla. Nádherná fotka!

    • Abbi Na duben 28, 2013 na 1: 02 am

      Jsem fotograf na plný úvazek - to znamená, že 100% mých plateb za dům a potravin pochází z obrázků, které prodávám. Pokud zveřejňuji obrázek online na pinterest nebo facebook, o kterém je známo, že stripuje metadata a informace o autorských právech, pak to bude vždy mít vodoznak.

  7. Liz V lednu 16, 2013 na 10: 53 am

    Přidávám a nadále budu přidávat své logo. Udržuji to jednoduché černé a bílé a podle potřeby měním neprůhlednost a obrazovku nebo násobím, aby to méně rušilo. Dělám to pro internet trochu velké, ale mám pocit, že divák zná jeho logo a stále ho dokáže ocenit nebo nelíbí i s tímto logem. Opravdu si nemyslím, že by to logo diváka vydělalo nebo rozbilo, ale může to ztížit krádež, i když ne nemožné. Ale takhle to opravdu cítím. 🙂

  8. Bryon McCartney V lednu 16, 2013 na 11: 04 am

    Je mi líto, ale náhodou jsem profesionálním fotografem na plný úvazek a pracujícím fotografem a na vodoznaku není nic arogantního. To je moje věc. Pokud tam vložím obrázek na Facebook / Instagram / Twitter, nedělám to pro altruistickou „radost“ z vědomí, že někdo můj obrázek sdílel nebo měl rád. Dělám to pro propagaci své práce, podporu své značky a hledání nového podnikání. Neoznačení vašich obrázků vodoznakem není známkou sebevědomí, je to známkou hlouposti. Lidé v sociálních médiích budou šťastně sdílet vaše obrázky, ale pokud nezadáte vodoznak, neočekávejte, že budou mít jakýkoli kredit pro fotografa, to je výjimka, nikoli pravidlo. Jakmile bude váš obrázek bez kreditu, nikdo nebude mít možnost vědět, kdo tento obrázek vytvořil. Rozčiluje mě, když jsem četl citáty jiných fotografů, což naznačuje nováčkům a méně zkušeným fotografům, že s ochranou své práce není něco v pořádku. Podepsali Picasso, Dali, Matisse a většina dalších skvělých malířů svou práci, ano, podepsali. Proč by se fotografie měla lišit. Kdybych viděl práci Katje Hentschelové někde online bez vodoznaku, předpokládal bych, že ji natočilo kterékoli z dalších 1000 lidí, kteří se pokoušeli kopírovat styl Terryho Richardsona.

    • Stacey Brocková V lednu 16, 2013 na 6: 01 pm

      Dobře, Bryone ... Nemohl jsem s tebou souhlasit.

    • Connie V lednu 18, 2013 na 12: 12 pm

      Děkuji za to, Bryone, dobře řečeno. Z celého srdce souhlasím. To je můj život a je to moje značka, kterou propaguji.

    • Lindsey V lednu 18, 2013 na 8: 41 pm

      Zabývám se malířstvím a dalšími uměleckými médii a fotografováním. Opravdu souhlasím s tím, co Brian říkal o umělci, který podepsal svou práci. Když jsem byl na střední škole, když jsem hodně pracoval v temné komoře a tiskl, moji instruktoři povzbudili fotografa, aby podepsal (a v tom případě datum) jejich práci. Je pravda, že obvykle odkazovali na zadní stranu fotografie. Protože jsme v tomto digitálním světě, ve kterém nyní žijeme, my jako umělci to nemůžeme udělat (aniž bychom fotografii skutečně vytiskli.) Co tedy děláme? Jsme značka a vodoznak. Vlastně používám dvě různá loga. Jeden mám pro snímky svých lidí a jeden pro své „vše ostatní“ nebo „umělecké“ fotografie. Většinou je udržuji malé, se střední průhledností a v nejméně rušivém rohu fotografie. Nicméně jsem pouze značka pro účely sociálních médií. Když na své webové stránky umístím album pro zákazníka, neoznačuji ho. Je to proto, že když / pokud se rozhodnou tisknout, mají pouze tisk. Není třeba značky, když už vědí, kdo pořídil jejich fotografie a podepsali smlouvu, která jasně hovoří o použití a zneužití. Věřím, že je to v tomto bodě přehnané. Zejména proto, že když nakupují z mých webových stránek, moje jméno je vytištěno na zadní straně fotografie (většinou ani nevědí.) Po přečtení tohoto článku jsem našel článek. Jde o autorská práva a pokud je fotograf musí mít. Připojím odkaz, protože si myslím, že je to slušné čtení a něco nováčka by pravděpodobně chtělo vědět. Stručně řečeno: „Z právního hlediska to není opravdu nutné. Je však hezké, pokud chcete zjistit své jméno. “?? Prostě vím, jak řekl Brian výše, jsem firma. Už nejsem jen někdo, kdo fotí pro zábavu. Chci propagovat a získat uznání za svou tvrdou práci a úsilí. Z pohledu umělce a podnikatele je to dobrý krok. Tímto způsobem, pokud upoutáte pozornost časopisu atd. A chtějí publikovat neoznačenou verzi vašeho obrázku, je zcela na vašem uvážení, zda tak učiníte, protože budete mít pocit, že vám za práci udělí uznání, pokud jsou legitimní společností. Pokud se někdo rozhodne zveřejnit obrázek bez svého jména, protože má pocit, že by veřejnost měla být schopna rozpoznat jeho vlastníka, dobře “_Myslím si, že je to trochu připuštěno a naivní, pokud nejste Ansel Adams nebo Anne Geddes (kdo vlastně ve skutečnosti stále značky, i když většina lidí jasně zná její práci.) Můj názor s respektem; udělejte to čisté, udělejte to malé, ale udělejte to své “_Dělali jste práci, tak ji vlastníte!

    • Wendy V lednu 18, 2013 na 11: 45 pm

      Bryone, neděláš nic, abys rozptýlil názor, že lidé, kteří vodoznak jsou arogantní. Můžete si poradit, aniž byste se uchýlili k volání jména, např. „Je to známka hlouposti.“ Je tedy každý, kdo má na vás jiný pohled, „hloupý“ ???

    • Mark Na březen 18, 2013 na 8: 42 pm

      Z celého srdce s tvým postojem souhlasím. Watermarking images je skvělý způsob, jak ukázat svou značku a chránit svou práci, ale všichni víme, že neudrží hanebné lidi na uzdě. Vodoznaky mohou být oříznuty a kdokoli může přidávat nové. Vše, co vodoznaky dělají, je udržovat čestné lidi upřímné.

    • Betina Květen 8, 2013 na 12: 23 pm

      PRO BOHA…. Děkuji mnohokrát; Chci vodoznak své práce, dokud si nepřečtu váš příspěvek. Ještě jednou moc děkuji!

    • La Bohemia Na srpen 21, 2013 na 1: 27 pm

      Ahoj Byron, právě jsem četl vaše komentáře a nemohl s vámi souhlasit více. Právě jsem se přihlásil na svůj Facebook a co si myslíte, že jsem viděl? Jeden z mých obrázků zveřejněn s chybějícími vodoznaky. Obraz byl zkreslený kvůli strašlivému pokusu o odstranění vodoznaku, přestože byl ukraden. Ano, jsem nadšený, že se lidem moje práce líbí natolik, že se o ni chtějí podělit, ale fotograf nebyl oceněn. (Samozřejmě jsem do toho skočil a tvrdil, že pracuji.) Profesionální fotografie vyžaduje vážné investice, odhodlání a pro lidi na plný úvazek spousty hodin od rodiny. Nechránit svůj zdroj příjmu je ... no, víš.

    • Kylie Na listopad 2, 2013 na 8: 32 pm

      Dobře řečeno! 🙂 Poslední věc, kterou chci jako amatér začít, je vypadat arogantní, ale chci tam dostat své jméno. Proč musí být vina spojena se vším, co děláme! Pokud investujete svůj čas do obrazu a nechcete, aby byl ukraden, proč nepřidat vodoznak ...

    • Vin Weathermon Na březen 16, 2014 na 4: 14 pm

      Váš argument pro vodoznaky a jejich srovnání s podpisem Picassa je naprosto irelevantní. Měli byste podepsat své otisky; na podložce kolem obrázku, ne gigantické bloky vysázené přes váš tisk. Proč byste na Zemi chtěli, aby vaše webové portfolio vypadalo horší než vaše galerie, kde visí vaše tisky? A myslíte si, že vaši zákazníci od vás nakupují práci kvůli vašim vodoznakům? Vsadil bych se, protože je to proto, že vaši klienti oceňují vaši práci a propagují vás. Váš facebookový marketing nepotřebuje loga; vaše obrázky odkazují na vaši FB stránku. Pokud hodně prodáváte dětské fotografie, domnívám se, že vám vaše loga neublíží…. Ale pokud prodáváte výtvarné umění, střelili byste si do nohy a marili svou práci vodoznakem, který tam opravdu nepatří. A vychovala jsi Katju Hentschel…http://www.katjahentschel.com/ Na žádné z jejích prací nevidím vodoznaky.

    • Christie Květen 10, 2015 na 9: 09 pm

      Máte úplnou pravdu ... Nemohu více souhlasit !!!! 🙂

  9. Debbie V lednu 16, 2013 na 11: 23 am

    Mám šílenou otázku .. pokud přidáváte k obrázku vodoznak. Uložíte 2 kopie, jednu s vodoznakem a jednu bez vodoznaku, obal, který byste chtěli sami vytisknout nebo vyhodit do povětří? Nebo jen vytisknete nebo zvětšíte obrázek s vodoznakem? Děkuju

    • Je tu V lednu 16, 2013 na 12: 10 pm

      Vlastně ukládám tři kopie: Originální přímý fotoaparát, opravenou verzi s vodoznakem a opravenou verzi bez vodoznaku.

      • Je tu V lednu 16, 2013 na 12: 11 pm

        Moderátor… prosím odeberte můj příspěvek / fotku. Zapomněl jsem změnit velikost. dík

    • Caroline V lednu 16, 2013 na 3: 18 pm

      Absolutně ukládám obrázek s vodoznakem samostatně. Vytvořím speciální složku pro WEB soubory a podle toho upravím velikost, zaostření a vodoznak.

  10. Barbara Shallueová V lednu 16, 2013 na 11: 44 am

    Vodoznak dělám své fotografie podél spodní části. Nemyslím si, že je to arogance, než že umělec podepisující obraz je arogantní, nebo spisovatel, který používá přímku. Ve skutečnosti nenávidím, když vidím někde viset krásnou fotografii nebo někde vytištěnou bez náznaku, kdo ji pořídil.

    • Carole V lednu 17, 2013 na 4: 12 am

      Nerad také vidím fotografie bez autority. Poté, co jsem našel několik mých fotografií na blogech tumblr, začal jsem měnit velikost a přidávat vodoznak, aby lidé věděli, odkud pocházejí. Ochrana vaší práce není arogantní, je to zdravý rozum.

    • Martha Hamiltonová V lednu 18, 2013 na 1: 30 pm

      Souhlasím s Barbarou. Byl jsem frustrovaný pro fotografa, když jsem viděl krásný snímek v časopise, jako jsem to udělal nedávno, bez uznání. Nesnáším krádež, která pokračuje.

    • Nate na prosinec 13, 2013 na 11: 11 am

      Také rád vidím vodoznak v rohu fotografie. 1, Ukazuje mi, že fotograf bere fotografie a je vážně vážný. 2, pak můžu fotografa sledovat a zobrazit více jeho práce, pokud se mi líbí to, co vidím .Přidáno k tomu může docela často přidat k fotografii, pokud je Logo dobře navrženo a dobře přidáno. Nejsem fanouškem obrovských vodoznaků přes střed obrázku. Pokud to budete dělat, proč se vůbec obtěžovat zveřejňovat to? I když chápu potřebu / touhu chránit vaši práci. Nato

  11. Sarah Valentine V lednu 16, 2013 na 11: 56 am

    Ahoj kluci, už 10 let jsem profesionálním fotografem na plný úvazek. Už nějakou dobu mám své vodoznaky v domnění, že by to bránilo lidem v krádeži mých obrázků. Když moje klientka přišla s kartou, kterou poslala všem svým klientům, a ukradla ji z mého webu se stále zobrazeným vodoznakem! Navíc byla kvalita obrazu špatná. Byl jsem tak poněkud ponížený. Jedna věc, kterou vám cizinec ukradne, je úplně jiná, když znáte osobu, která ji vzala. Bylo to napůl uprostřed na 50%. Takže to pomáhá a pak to nepomůže, ale většinou to pomůže ... a pokud to dáte na dno, lidé si to mohou stáhnout a oříznout. Myslím, že je to obrovský úsudek, který osobně volám fotografa.

    • Christina Argo V lednu 18, 2013 na 3: 05 pm

      Fuj. Skvělá rada ohledně vodoznaku a to by byla docela poklona vaší práci, kdyby požádali o povolení. Díky vašemu příspěvku se pokusím o jasnou komunikaci se svými klienty. Dík!

    • MorgannW Na březen 8, 2013 na 12: 51 pm

      Rozhodně souhlasím s tím, že to nedáme do rohu, protože to může být oříznuto a bylo to mnohokrát provedeno. Jako umělec je to pravda. Naše značka je velká věc a jako grafický designér vím, jak důležité je, aby se tato značka stala známou a souvisí s našimi obrázky, když lidé uvidí, proto lidé vědí, co hledat, takže vodoznak má dvojí povinnost ukázat umělce také jako ochrana umění, jen v závislosti na tom, jaký druh vodoznaku, protože tolik lidí na něj jen vložilo nějakou blob věc. Navrhuji loga a tak dále, abych je mohl použít, pokud se tak lidé rozhodnou, nebo nechám do obrázku vložit vodoznak, který pomáhá proti mateřským photoshopperům, kteří žijí krást.

  12. LeiShell V lednu 16, 2013 na 12: 23 pm

    I vodoznak obrázky sdílené na webu. Pomáhá to mému podnikání a vytváří branding. Nikdy to nedělám tam, kde to brání fotografii. A pro klienty nemám vodoznaky jejich obrázků, pokud si koupí disk s vysokým rozlišením, protože chci, aby tiskli snadno a pokud milují své fotografie, budou mě propagovat lépe, než jsem mohl. Nemyslím si, že je arogantní vodoznak, ale hrdost na svou práci. Spoustu hodin a uměleckých forem jde do vytváření krásného obrazu, nechtěl bych, aby se moje práce vznášela po webu bez malé zásluhy na mé tvrdé práci. Stále však cítím, že by měla vyniknout fotografie, nikoli vodoznak. Zajímavá diskuse :)

  13. Ashley Renz V lednu 16, 2013 na 1: 13 pm

    Vždy používám vodoznak, obvykle napříč středem na 50%, pokud to nebrání subjektu. Nedávno jsem však fotografoval rodinné vánoční fotografie. Na svou obchodní stránku na Facebooku jsem na ně zveřejnil několik vzorků s mým vodoznakem a někdo, kdo nebyl fanouškem, ale spíše přítelem přítele, kterému se moje stránka „líbila“, zkopíroval moji fotografii, řezal kolem vodoznaku, vytvořil koláž fotografie, kterou pořídila, a zveřejnila koláž na zdi tohoto přítele s tím, že fotografie jsou přesně stejné! (Nebyly, její modely byly v jiné póze, v jiné sezóně a na úplně jiném místě. Jedinou podobností bylo, že naši poddaní byli na mostech.) Byl jsem ŽIVÝ, že to někdo udělal! Stále nechápu ani smysl toho člověka. Nikdy jsem její práci neviděl a vůbec jsem ji neznal. Bylo to tolik rozrušení, když jsem viděl, jak je moje práce nerespektována a vzpomínky mých klientů byly ukradeny a rozřezány, takže nějaký amatér mohl udělat bod. Přesto pokračuji ve vodoznaku, protože nemůžete riskovat příliš mnoho.

  14. Brad Hardin V lednu 16, 2013 na 1: 25 pm

    Dali Picasso, Dali nebo Matisse na polovinu malby obrovské nepříjemné podpisy? Vodoznak je naprosto přijatelný, ale obrovské vodoznaky, které na něj nejprve upozorňují, a druhý na obrázku, jsou zcela samoúčelné a zaměřené na sebe. JMO

    • Ron Hildebrand V lednu 18, 2013 na 11: 18 am

      Myslím, že srovnáváš jablka a pomeranče, Brad. Pre-internetoví umělci se nemuseli chránit proti tomu, aby někdo stáhl jejich fotografii, ořízl vodoznak a poté jej použil proti autorským právům. Nebylo velkou hrozbou, že by někdo mohl ukrást jejich plátno, oříznout jejich podpis a použít ho jinde. Museli pouze identifikovat svou práci a malý nenápadný podpis v rohu udělal vše, co bylo nutné.

  15. Leslie V lednu 16, 2013 na 1: 31 pm

    Když zveřejňuji obrázky online, označím je vodoznakem svým logem značky. Také z nich dělám menší obrázek s nízkým rozlišením, abych se pokusil omezit tisk a zneužití. Vodoznak jsem umístil přes horní nebo dolní část obrázku. Vím, že by to někdo pravděpodobně někdy mohl snadno oříznout, ale chce to nějakou práci. Není to bláznivé, ale cítím se lépe a 9krát z 10, lidé se s tím nepořádají.

  16. Eric Flak V lednu 16, 2013 na 2: 13 pm

    Při své práci používám velmi jemný vodoznak. Tak jemné, že se často musíte dívat přímo na to, abyste to viděli, a snažím se to umístit do oblasti, která neruší předmět, ale nemůže být jednoduše oříznuta. Soubor také digitálně vodoznakem. A nic nenahrávám v plné velikosti. Co se týče práce jiných lidí, nevadí mi branding, ale obecné vodoznaky jako obří „X“ uprostřed obrazu jej ničí.

  17. Sueze V lednu 16, 2013 na 2: 15 pm

    Právě začínám vodoznakem označovat všechny své fotografie, které zveřejňuji online. Nechal jsem pořídit starší fotografii, která nebyla označena vodoznakem a zveřejněna někým jiným s připojenými falešnými informacemi. Firma to poté zveřejnila a během několika hodin byla sdílena se všemi nesprávnými informacemi více než 10,000 XNUMX lidem. Tehdy jsem věděl, že musím začít zajišťovat, aby zveřejněné fotografie měly můj vodoznak.

  18. Andrea V lednu 16, 2013 na 4: 25 pm

    Dříve jsem vodoznak neudělal, jednoduše proto, že v rámci svého fotografického podnikání klientovi stejně předávám autorská práva ke všem obrázkům. Takže fotky, které jsem zveřejnil na Facebooku, proč přidávat autorská práva? Facebook je web pro sdílení ... všechny zveřejněné fotografie, které podle mě mají být sdíleny. Každou chvíli jsem začal přidávat značku vody ... ale je to jen pro reklamní účely.

  19. Ian Aberle V lednu 16, 2013 na 4: 41 pm

    Trey Ratcliff, umělec za StuckInCustoms.com, nedávno zveřejnil toto právě toto téma na adrese https://plus.google.com/+TreyRatcliff/posts/UTKKo5Su6Rj. K příspěvku Treys je více než 400 komentářů, takže bych doporučil, abyste si také přečetli. Souhlasím s tím, že mohou být ošklivé a snadno se oříznou, ale také je jejich snahou o udržení více kopií. Viděl jsem, jak se lidé dokonce pokoušejí vodoznak photoshopovat (špatně, mohl bych přidat). Nedávno (před méně než 2 týdny) jsem měl několik obrázků použitých na více místech, kde byl vodoznak oříznut. Pak mě dnes někdo kontaktoval na Facebooku, aby zjistil, zda je její obrázek ode mě, protože nemohla číst jméno společnosti nebo osoby na vodoznaku. Naštěstí jsem to poznal a dokázal jsem jí pomoci, ale ten člověk stále téměř ztratil licenční smlouvu i s vodoznakem. V minulosti byl ve Photoshopu Digimarc, který na váš obrázek umístil digitální vodoznaky. Použil to někdo nebo stále používá?

  20. deb V lednu 16, 2013 na 5: 28 pm

    Označím své obrázky vodoznakem a myslím, že je to úžasný způsob, jak se pokusit omezit proces odcizení obrázků. Také nezveřejňuji mnoho obrázků pořízených během relace, protože to, co klienti MILUJÍ, je vidět / slyšet odezvu ostatních, kteří je vidí ... Počítačový svět to bere a znásobuje ... TEĎ je potenciální klient méně pravděpodobný koupit mnoho fotek ... protože již při nahrávání obrázků zdarma dostali odpověď, kterou hledali. Také mám sklon k vodoznaku podle toho, k čemu se obrázky používají ... Starší fotografie ... Rodinné fotografie a svatby bych udělal menší vodoznak ... Komerční práce ... Mám sklon dělat větší vodoznak ... Pro mě .. pomohlo to ... Nechal jsem místní fotografa pořídit moje obrázky a chovat se, jako by to udělal on ... samozřejmě jsem je neznačil vodoznakem ... naučil se lekce tvrdě.

  21. Anna Marie V lednu 16, 2013 na 6: 40 pm

    Jako fanda, který doufá, že jednoho dne přinese skok k profesionálnímu fotografovi, jsem s touto otázkou strávil hodně času. Důvod, proč jsem se k FB vrátil už tehdy, bylo, že jsem mohl sdílet fotografie svých dětí s přáteli a rodinou. E-mail to prostě neřezal, když mi bylo známo, že za den pořídím 1200 fotek svých dětí, a načíst 3 snímky do e-mailu a poslat je prarodičům trvá až hodinu. Ale jak čas uplynul dále, začal jsem vodoznaky označovat svými fotografiemi ... z několika důvodů. Jedním z nich je, že mám švagry, kteří tisknou každou fotografii, kterou sdílím, a posílám kopie všem, které znají, a vodoznak může dát všem těm ostatním přátelům a rodině možnost vědět, kdo je na obrázcích s postupem času. Nenechávám však značku na fotografii rušivou. Rovněž doufám, že ostatním, kteří „ukradnou“ nebo si vezmou zásluhy na obrázcích, vodoznak připomene, že jej pořídil někdo jiný. Když se s mým rozhodnutím vodoznaku potýkám, je to, když sdílím obrázky, které jsou pouze míněny jako sdílení pro rodinu a přátele… ať už jde o momentky, které nejsou plně upraveny atd.… nejsou až po profesionální kalibr, který chci vylíčit, jakmile si založím firmu. Ale přesto bych doufal, že vodoznak může snížit nutkání někoho kopírovat / sdílet obrázek. Nakonec ... existuje několik snímků, které vodoznak nemám, ale ostatní ano. Dal jsem si čas a úsilí na vytvoření obrázku a jeho úpravu. Kdybych byl malířem nebo spisovatelem, nikdo by nepochyboval o tom, že moje jméno je uvedeno na konečném produktu, který je vytištěn, aby ho svět viděl. Proč by se fotografie měla lišit?

  22. Mark Reese V lednu 16, 2013 na 8: 02 pm

    Ahoj. Jsem amatérský fotograf přírody. I vodoznak své fotografie stejně. Souhlasím s tím, co Bryon sdílel. Každý skvělý umělec, který kdy zvedl štětec, aby vytvořil mistrovské dílo, podepsal svou práci. My jako fotografové jsme také umělci. Ponechám si dvě kopie, takže jednu z nich označím vodoznakem a uchovám originál. Pro mě roh funguje dobře nebo malý typ přes spodní část. Nikdy jsem vodoznak přes obrázek, protože to by podle mého názoru zničilo obraz, který jste tak tvrdě pracovali, abyste ostatním představili. Ale opět je to na uvážení fotografa.

  23. Sharon V lednu 16, 2013 na 8: 30 pm

    Pro profesionální fotografy platí, že pokud publikují portrétovou práci online, je nezodpovědné neznačkovat. Krádež se stává! Watermarking není bláznivý důkaz, ale může odradit práci klienta od toho, aby skončila na nežádoucích místech. Pro redakční práci, eh ... to je osobní preference. Někdy to označím, někdy ne. Pokud je fotograf jen nadšenec a / nebo práce není klientská, pak zase osobní preference. Vyhýbám se tomu, abych příliš mnoho své práce dával online.

  24. Andrey V lednu 16, 2013 na 11: 30 pm

    Pokud nechcete, aby byly vaše fotografie odcizeny, vůbec je nenahrávejte na internet. Nyní není problém odstranit vodoznak na jakémkoli digitálním obrázku. Obvykle podepisuji své fotografie malým vodoznakem, který je adresován mému webu s 25% neprůhledností, jen abych se propagoval. Pokud ale najdu svou práci na internetu a někdy se mi to podaří, zkusím níže komentovat, že jsem autor. Obvykle jsem v sobě rád, že mi lidé kradou fotky, a to znamená, že fotky nejsou špatné a lidé je chtějí mít 🙂 Samozřejmě zveřejňuji fotografie, které nejsou větší než 1200 pixelů.

    • Dělat si srandu z Na duben 25, 2013 na 6: 44 pm

      Jsem na stejné lodi. Jednoduše vložte vodoznak do dolní poloviny obrázku s uvedením mé webové stránky, pak ji udržujte v nízkém rozlišení pro použití na internetu. Pokud se zvykne bez mé autority, není to příliš velké. Možná je to jiné, pokud jde o podnikání. A vždy jsem respektoval fotografie s vodoznakem. Dává úvěr, který je splatný.

  25. Rebekah V lednu 18, 2013 na 11: 28 am

    Asi v posledním roce jsem začal na všechny obrázky, které pořídím profesionálně, vkládat vodoznaky, ale své osobní obrázky nezaznamenávám, i když je sdílím na svém blogu nebo na facebooku. Sakra! Neměl bych čas to všechno udělat, i kdybych chtěl. Velikost a typ vodoznaku, který přidám, se liší od zjednodušené verze mého loga po adresu webu biz, aby lidi nasměroval tam, kam je chci použít. Někdy to mírně označím nad předmětem a někdy to zastrčím. Vodoznak používám jak pro ochranu, tak pro marketing. A konečně jsem se naučil měnit velikost obrázků, které zveřejňuji! Trvalo mi to navždy, když jsem se dozvěděl, že v tom, co zveřejňuji, jsem příliš štědrý.

  26. Nina V lednu 18, 2013 na 11: 31 am

    Vždycky jsem vodoznak, ale vkusně, nenápadně. Střílím, abych získal peníze pro charity, a když je moje práce ukradena, děti jsou okradeny o výhodu obrazu. Je smutné, že je to nutné, ale nemá to nic společného s egem, pouze se snahou chránit práci. Mám pocit, že vodoznaky také dávají člověku lepší pozici, když argumentují o porušení autorských práv.

  27. Jodi V lednu 18, 2013 na 11: 38 am

    Otázka ... děláte to vy, kdo vodoznakem své fotografie děláte, pouze na sociálních médiích nebo na svých webových stránkách? I vodoznak své obrázky na sociálních médiích, ale neučinili, že skok na vodoznaky každý obrázek na mých webových stránkách. Zajímalo by mě, jak to vypadá těm, kteří si prohlížejí můj web. Nějaké názory? Dík!

  28. Penelope V lednu 18, 2013 na 11: 41 am

    Vodoznak, a to proto, že většina mých fotografií je z mých dětí. Nemyslím si, že moje práce je tak úžasná, že ji chce každý ukrást, myslím, že je spousta líných lidí, kteří však nefotí své vlastní fotografie a snaží se ukrást fotografie online pro blogy nebo články nebo facebook a online krádež fotografií (a písemné práce) je na denním pořádku.

  29. Ronald V lednu 18, 2013 na 12: 22 pm

    Použil jsem různé styly vodoznaků, digitální i elektronické, vím, že to ničí obraz nebo to ubírá na podstatě. Slyšel jsem tyto komentáře po celá léta a od určitých „zejména fotografů“, které mě vedou k přesvědčení, že kdybych neměl vodoznak, najdu je někde jinde pod jménem někoho jiného. Existují však triky, díky nimž se vodoznak stane problémem, který zabrání odcizení. Jeden, pokud je vodoznak na místě, kde dochází ke změnám barev a různým změnám odstínů, pak je obtížnější jej odstranit, druhým trikem je barva vodoznaku, protože vodoznak je jiný než červený (nejjednodušší barva odstranit, pak způsobíte poškození obrázku, pokud jej odstraníte. Nahrávám také obrázky na 25% původních pixelů. Existuje však ještě důležitější důvod pro vodoznak, protože v USA jsou autorská práva stanovena, když je práce je vyrobeno, nebo když je dílo publikováno, a autorská práva jsou identifikována následujícím způsobem Œ © Ron Palmer photography 2013, s připojeným rokem určuje rok autorských práv, nyní to není bláznivý důkaz, ale je to odstrašující prostředek, a pokud najdou snadnější obrázek, aby jej mohli ukrást, aniž by použili vodoznak.

  30. duben V lednu 18, 2013 na 1: 17 pm

    Dělám vodoznak své obrázky. Je to stále menší a menší. Nechci, aby to odvedlo pozornost od mé práce, ale chci to tam hlavně kvůli reklamě. Jsem si dobře vědom, že mohou být ukradeni. Používám bílou nebo šedou a snažím se to dát z větší části na nenápadné místo. Mohou existovat některé obrázky, které jsou vodoznaky, takže je lze vidět na profilovém obrázku. Například když dělám svůj Senior rep program, pravděpodobně udělám pár, kde bude vodoznak vidět v profilu. Ale možná ne, uvidíme!

  31. Martha Hamiltonová V lednu 18, 2013 na 1: 22 pm

    Přidávám autorská práva ve slabém odstínu, na místě, které neodvádí pozornost od fotografie. Fotky jsem použil na webu bez kreditu a použil a prodal jako dílo dané osoby. Nesnáším to. Tvrdě pracuji na svých fotografiích a utrácím spoustu peněz. Zasloužím si uznání!

  32. Christina Argo V lednu 18, 2013 na 2: 58 pm

    Věřím, že fotografie je umění a já osobně rád vidím, kdo pořídil tak vodoznak! Také bych rád chránil investici svého klienta, on zaplatil za fotky, tak proč bych dovolil komukoli na facebooku, aby to měl zdarma a ne jim? Nyní, pro někoho, jako je klient paní Valentýnské ... jo! Omlouvám se za to, mohla to být docela kompliment. Abych tento problém obešel, účtuji více za natáčení dopředu a přiložím CD bez vodoznaku, aby měli svobodu tisku. V budoucnu se zeptám, zda by byli tak laskaví, aby uvedli mé jméno jako zdvořilost. Díky za všechny komentáře, dost jsem se toho naučil!

  33. Lynn McCannová V lednu 19, 2013 na 10: 23 am

    Přečetl jsem si výše uvedený článek s velkým zájmem. Pracuji v jednom z těch boxů, kde se snažíme chránit autorská práva pro fotografy. Zjistil jsem, že zatímco někteří fotografové si udělali čas na přidání vodoznaku, většina ne. Nedostatek vodoznaku v myslích některých zákazníků znamená, že si mohou jen tisknout, co chtějí, bez uvolnění autorských práv od svého fotografa. Když jsou informováni jinak, opravdu se rozruší. Na druhé straně mince obviňuji fotografy z toho, že do své práce nezahrnuli vydání, pokud umožňují produkci výtisků. Neříkejte lidem jen to, že mohou jít na ****** a tisknout si, co chtějí - potřebujeme to písemně! Jednoduchý soubor jpg na jejich disku s vydáním by zachránil spoustu špatných pocitů všude kolem.

  34. Mark Matthews Na únor 19, 2013 na 9: 39 am

    Existuje způsob, jak chránit autorská práva na vaše obrázky - metadata můžete nastavit buď přímo ve fotoaparátu, nebo v lightroomu atd., Aby se vaše autorská práva zobrazila jako vložená v souboru. K ochraně svých snímků nepotřebujete vodoznak. A co když používáte vodoznaky k propagaci svého podnikání a hledání nových klientů? Znáte svá práva? Co když jste hudebním fotografem, pořiďte si fotku hudebníka, vložte do obrázku vodoznak a publikujte? Požádali jste hudebníka, aby podepsal uvolňovací formulář? Říkám to jen proto, že v některých zemích, pokud někoho vyfotografujete na veřejném prostranství a poté ho použijete ke komerčním účelům (například k propagaci svého podnikání, například k použití vodoznaku), porušujete práva této osoby a důvody k trestnímu stíhání, protože používáte jejich fotografii bez jejich svolení k propagaci vašeho vlastního komerčního zisku ... Jakýkoli právník zabývající se autorskými právy v domě, který může vypracovat ??? Dříve jsem chránil autorská práva na své obrázky, nyní ne, je naprosto směšné a sebeobětující si myslet, že jste tak dobří, že potřebujete vodoznak své práce. VÍTE, že jste to vzali, máte DŮKAZ, čeho se máte obávat, když vám někdo ukradne práci? Kolik peněz tě shonky business vydělá? Pravděpodobně ne moc a vy můžete sledovat, jak se podnikání skládá během několika měsíců, protože se pokazilo. Pokud jde o reklamu, každý den se pořizují a zveřejňují miliony obrázků. Je to podřezaný průmysl, obchod !! Potřebujete silnou kůži a musíte zůstat věrní své víře jako fotograf, jinak vás nikdo nezarezervuje (a nebude to proto, že váš vodoznak není dostatečně velký!).

  35. Irek Janek Na březen 1, 2013 na 2: 19 pm

    Upřímně nevidím důvod, proč bych neměl označovat svou práci vodoznakem. Katja přináší několik platných bodů za to, že vaše obrázky neoznačujete, ale pokud vás někdo inspiruje vašimi obrázky, bude je sdílet, aniž by se snažil uznat vaši práci (jemný vodoznak, protože váš podpis by je neměl zastavit). Sotva vidím žádného umělce, jak skvěle vyfotí a zmasakruje obrázek nějakým ošklivým vodoznakem. Pokud jde o profesionální fotografy, vodoznaky, které jsou distribuovány potenciálním klientům, jsou skvělým způsobem, jak se chránit před krádeží. Věřím ve vodoznaky tak silně, že jsem dokonce napsal BEZPLATNOU aplikaci, která umožňuje komukoli umístit vodoznak na své obrázky ( http://www.customdworks.com/phHelper.aspx), jak použít vodoznak, aniž byste jej oddělali od obrázku, je jiná věc. Celkově vzato, podle mého názoru, je správné udělat vodoznak podle vašich obrázků. Myslí si někdo, že Van Gogh svým podpisem poškodil své obrazy?

  36. Kenny Fremer Na březen 10, 2013 na 7: 21 am

    může člověk přidat vodoznak k obrázkům, které ještě nezachytil. nemluvě o obrázku, který pořídil někdo jiný, a požádá o svolení .. osoba, která pořizuje veřejné obrázky jako z reklam a časopisů a vodoznaky jako své vlastní. nemohu uvěřit to je správné. děkuji Kenny

  37. RK Na duben 9, 2013 na 10: 24 am

    Diskutoval jsem o tom, zda použít vodoznak nebo ne, a dospěl jsem k rozhodnutí, že to neudělám. Po přečtení tohoto příspěvku a odpovědí jsem se konečně rozhodl udělat obrázky v malé velikosti, relativně malé (821 x 544 při 150 dpi). Právě se chystám spustit vlastní web a opravdu chci, aby návštěvníci měli příjemný zážitek ze sledování. Myslím si, že je to velmi důležité v dnešním světě, kde vidíme obrázky neustále po celém internetu. Zvláštní sociální obrázek v rohu pro sociální sítě diskrétně označím, i když ho lze snadno odstranit, pro reklamní účely více než cokoli jiného.

  38. Texas Čt. Krok Na duben 20, 2013 na 2: 39 am

    Myslím, že je na uvážení fotografů. Líbí se mi vodoznak v rohu ve velmi nízké neprůhlednosti. Nedávno jsem měl klienta oříznout své vodoznaky na koláž, kterou udělali. Byl jsem trochu podrážděný, protože jsem střílel na směšně nízkou rychlost a doufal jsem, že kvůli vodoznakům nebo doporučením dostanu z fotografií nějaké přesměrování nebo dotazy. Nic se nestalo. Získané ponaučení Myslím, že musíte předem dohodnout použití fotografií a doufat, že klient chápe, že takto si vyděláváme náš každodenní chléb a nikdy si sami nekuličkujeme haha. Nevadilo by mi, kdybych dostal slušně zaplaceno.

  39. GirlWander Květen 29, 2013 na 7: 53 am

    Myslím, že je dobrý nápad vodoznak v rámci hranic fotografie (jak je znázorněno), aby nedošlo k narušení obrazu. Nejsem fotograf, jsem prostě cestovatel, který rád fotí, a když tam umístím svoji „značku“ cestovatele, lidé ji mohou zpětně vysledovat a zjistit více informací o tom, kde byl snímek pořízen.

  40. Aubriana Millerová července na 15, 2013 v 12: 34 am

    Byl jsem vodoznakem své fotografie s vlastním osobním logem, ale pouze na fotografiích, které zveřejňuji kdekoli online, hlavně kvůli ochraně, ale také kvůli tomu, aby tam bylo mé jméno. Umístím to do určeného rohu v závislosti na jeho viditelnosti a kde na fotografii, kde to bude fungovat esteticky. Nechci vodoznak obrázky (jako výtisky), které jsem pořídil pro platící klienty, aby si mohli vytvářet kopie podle libosti bez nežádoucích vodoznaků na jejich obrázcích. U neplatících klientů si však vodoznak ponechám, a to i na výtiscích.

  41. BT říká Červenec 31, 2013 na 1: 50 pm

    Tuto debatu jsem o tom viděl všude, včetně Google+. V jednom článku jsem četl, že to bere význam obrazu (s odkazem na uměleckou fotografii). Jde o to, že pokud od fotografa jako umělce s vodoznakem nedostanete smysl nebo kreativitu, bez jednoho se to nestane. Jako ctižádostivý profesionál používám vodoznaky k označení svého jména. Už jsem dostal fotografický kredit na jednotlivých obrázcích. Také jsem dostal fotografický kredit, kde bylo několik fotografů seskupeno. Jak má někdo říct, který je váš, když je spojen s ostatními, pokud není uvedeno nebo vodoznak?

  42. dát Na srpen 31, 2013 na 6: 53 am

    Děkujeme za užitečné i informativní informace / názory. Vždy je příjemné slyšet, co si ostatní myslí o našem řemesle, jak to pro ně funguje a co najdou / spadli, když ostatní dělají, co schvalují, stejně jako nenávidí. Nikdy jsem nepoužil jednoho z těch nechutných přes střed vašich vodoznaků. Dělám však značení vody svou prací, hlavně na spodcích vlevo nebo vpravo vodorovně, s použitím poměrně malé plochy s nádechem neprůhlednosti, pokud je to potřeba, a dokonce i barvy reklamy, pokud to vypadá nejlépe, což umožňuje, aby obraz byl středem pozornosti diváků a ne hloupý vodoznak. Ani já nemám žádné problémy se sdílením mých obrázků. Vždy jsem to bral jako kompliment, sakra většina z nás není natolik slavná, aby si začala dělat starosti s tímto druhem zájmu. Ale kdybych našel velkou publikaci, která by některou z nich používala, rád bych požádal, aby mi to vynahradili. Miloval jsem informace o staré filmové historii a lahůdkách. Díky, užil si čtení, pěkná práce.

  43. Elizabeth v září 21, 2013 v 3: 48 am

    Upřímně záleží, kde zveřejním své obrázky. Pokud je na mých webových stránkách, DeviantART nebo Flickr, neoznačuji obrázky, protože je nelze uložit na něčí pevný disk (stále je možné je nějakým způsobem pořídit, ale chci vypadat profesionálně a ukázat obrázky v plném rozsahu na těchto stránkách, takže mi to opravdu nevadí); Označím vodoznak všeho, co se dostane na Facebook nebo sociální sítě, protože to umožňuje lepší expozici. Můj vodoznak je malý, průhledný a jednoduchý a pod ním je webová adresa. Uvědomuji si, že to do fotografií přidává poněkud dětinské hledisko, ale je to dobrý způsob, jak propagovat svou práci. Budu také vodoznakem pro fotografování událostí, kde moje obrázky uvidí spousta lidí. NIKDY nebudu vodoznak pro placenou domácí nebo komerční práci, která není prací na klubových událostech nebo tak něco. (Nikdy nebude mít vodoznak svatební fotografie, rodinné fotografie atd.) Také nebude vodoznakem žádná tištěná práce. Jde jen o to, kde se budou obrázky zobrazovat.

  44. Katie v září 23, 2013 v 9: 39 am

    Od jednoho bodu v článku trochu nesouhlasím s tím, že vodoznak je arogantní! JE TO oboustranný ... ne že by to bylo dobré a špatné pro fotografa, ale oboustranný v tom, že to může být dobré pro fotografa a DOBRÉ také pro klienta. Ve věku Pinterestu, Facebooku, Instagramu atd. Jsou fotografie snadno stahovány, kopírovány, sdíleny a používány kýmkoli. Existují způsoby, jak obejít i ty stránky, které nejvíce chrání „Pinterest“. Pomocí vodoznaku mohou webové fotografie chránit fotografy tváří svých klientů nebo tváří jejich dětí před sdílením a stažením ostatními a bez jejich vědomí a souhlasu bez použití jejich souhlasu. Vodoznak je odstrašujícím prostředkem pro neklienty, kteří se pokoušejí najít a použít „skladové“ obrázky. Prostě prohledávejte obrázky Google cokoli! Najdete řadu obrázků jiných lidí, které si můžete stáhnout a použít bez souhlasu ... KROMĚ těch, které jsou označeny vodoznakem. Nevadí mi, že moji klienti používají a sdílejí obrázky, které jsem z nich pořídil. Zvláště pokud je zakoupili - jsou jejich použití, jak chtějí. Ale pokud je sdílím já, vložím na ně své logo, abych ochránil klienta. Méně se zajímám o to, aby mi lidé kradli práci, než o lidi, kteří kradou tváře mých klientů. Nečetl jsem všechny komentáře, ale neviděl jsem nikoho, kdo by výslovně dělal tento argument. Vlastně jsem ani nemohl najít článek, který by zkoumal tuto stránku argumentu, takže teď jeden napíšu! Myslím, že jsem to udělal. Máte k tomu nějaké odborné názory?

  45. Athina v říjnu 3, 2013 v 6: 50 am

    Líbí se mi vodoznak na mé fotografie, pokud existuje někdo, kdo má opravdu rád obrázek, potřebuje vědět, jak najít umělce. Nyní existují určité obrázky, jako je blízký snímek hlavy, kde si nedám vodoznak, to prostě nevypadá dobře.

  46. Athina v říjnu 3, 2013 v 7: 03 am

    Rád na obrázek umístím svůj vodoznak, aby lidé mohli vyhledat a najít umělce. Nyní, pokud to na určitém obrázku nevypadá správně, vodoznak nevložím. Každý obrázek je jiný

  47. Laura v říjnu 5, 2013 v 6: 58 pm

    Ahoj, může mi někdo poradit, můj svatební fotograf mi řekne, že má počítač Havarovaný nebo něco společného s pevným diskem, který musel odeslat, takže moje originály jsou aktuálně ztraceny a není si jistý, zda budou vyvolány, dal jsem zkopírovaný disk, který mi dal vyberte fotografie, ale mají obrovská tučná písmena tučná písmena na celém obrázku říká, že se zeptal několika přátel fotografů bez naděje na jejich odstranění nepříjemné tenké je Když jsou fotky malé, je tam vodoznak Mohu je zobrazit, pouze když kliknete na obrázek a objeví se 🙁 jakýkoli návrhy nebo rady by byly oceněny. Děkuji Laura.

  48. Lizzy Na listopadu 11 2013, na 7: 55 hodin

    Ahoj, měl jsem focení a fotograf řekl, že musím přidat fotografický kredit s obrázkem? Nejste si jisti, jestli to má smysl, protože je to můj profilový obrázek? Je to zákon? dík

  49. Nelson Mochilero Na listopadu 21 2013, na 9: 24 hodin

    Pěkné tipy na fotografie vodoznaků. Myslím, že budoucnost vyžaduje něco zajímavějšího, jako je propagace vlastního #hashtag místo staromódních autorských práv. Začal jsem to dělat s #nelsonmochilero a myslím, že to funguje lépe. Na zdraví!

  50. Zadrženo na prosinec 16, 2013 na 8: 26 am

    Neexistuje žádná jednoduchá odpověď na vodoznak. Závislo to na mnoha proměnných. Neprodávám fotografie, mým cílem je udělat si jméno. Pro mě sdílení = reklama. Chci, aby lidé sdíleli moje fotografie, ale také chci, aby věděli, kdo je pořídil, jak se mě mohou zmocnit a kde vidí více stejných.

  51. Yvette V lednu 17, 2014 na 2: 07 am

    POMOC !!!! Právě jsem nechal fotografa udělat naše rodinné fotografie. Zaplatili jsme také hodně peněz. Právě jsme tedy dostali DVD s několika fotografiemi k tisku a jejich vodoznak není průhledný a uprostřed každé fotografie je bílý. Všechny fotografie jsou pro tisk ve vysokém rozlišení, tak proč by měl fotograf dát svou značku přímo doprostřed? Také, jak bych je požádal, aby to přesunuli na dno? Nemáme problém s jejich logem na fotografiích, ale teď nechceme žádné z nich tisknout nebo znovu používat fotografa.

  52. Max Krupka Na březen 12, 2014 na 11: 36 am

    Cokoli, co vložíme na internet, má vodoznak. Cokoli, co děláme zdarma, má vodoznak. Někteří lidé kopírují / sdílejí fotografii a ořezávají vodoznak a nedělají úvěry. Většina z nich se ráda dělí tak, jak je, a za úvěr. Pokud klient platí za obrázek, nebudeme vodoznak, ale požádáme o úvěrový limit v textu. Někteří ano a někteří ne.

  53. Vin Weathermon Na březen 16, 2014 na 4: 05 pm

    Tento článek je tak dokonalý; Byl jsem fotografem 20 let a používal jsem vodoznak na své webové věci. Ve skutečnosti jsem měl web pro sdílení fotografií již v roce 1996 (a stále mám web s názvem photoshack.com) a tam jsem označil vodoznak. Ale jak moje dovednosti rostly a díval jsem se na úspěšné umělce v tomto oboru, uvědomil jsem si, že díky vodoznaku vypadají obrázky levně, bez ohledu na to, jak nenápadný nebo elegantní design. Nejlepší dílo, které dnes obdivuji (a říkám „Páni, rád bych to udělal !!“), jsou fotografové, kteří by se neodvážili zmást zážitek ze sledování pomocí log „já, já, já, já“ atd. Nyní se snažím obrátit každého nového fotografa nebo fanda, který vodotiskuje veškerou svou práci, a přesvědčit je, aby se této špatné praxe vzdali. Ve skutečnosti mi NIKDY neřeknete, že skutečně přišli o příjem kvůli tomu, že někdo ukradl JPG s nízkým rozlišením (bez fotografie z fotobanky.) Vodoznak pro online prodej tisku má smysl, protože vaše objednávka závisí na tom, zda místo nákupu stáhnou produkty. Pak to může být velké a ošklivé ... ale nepředstavujete to světu jako své nejlepší umělecké dílo, děláte to výlučně se svým klientem. Mimochodem, dobré body a rádi vidíme zájem ostatních o toto téma. ŽÁDNÉ VODOZNAČENÍ SVÝCH PORTFOLIOS !!!

  54. Jason Květen 4, 2014 na 6: 42 pm

    Dělám digitální obrazy a myslím, že je začnu označovat vodoznakem. Informativní článek

  55. Paul Hilliker Květen 13, 2014 na 4: 57 pm

    Ahoj Rebekah, omlouvám se za tuto pozdní otázku, ale mohl byste mi dát vědět, jak měníte velikost obrázků, které zveřejňujete.

  56. Lori Září 3, 2014 na 2: 47 pm

    Tyto komentáře mi byly tak užitečné. Ve fotografii jsem velmi nový, ale své fotografie jsem označoval vodoznakem, protože právě to jsem viděl u jiných fotografů. Ale nebyl jsem si jistý, zda mají být fotografie vytištěny a zarámovány…. pokud by měli mít vodoznak nebo být podepsáni na samotné podložce nebo fotografii. Takže jsem také dostal odpověď na tuto otázku a určitě si uložím kopii a jednu bez vodoznaku. Děkuji moc za všechny tyto skvělé informace!

  57. Kristen Stevensová na prosinec 6, 2014 na 2: 11 pm

    Absolutně vodoznak své fotografie! Fotografuji jídlo a chci se ujistit, že pokud budou snímky sdíleny, lidé budou vědět, odkud původně přišli. Dokonce jsem nechal čtenáře komentovat, že kvůli vodoznaku dokázali najít recept, který hledali. Úplně souhlasím s tím, že velké vodoznaky odvádějí pozornost a ničí obraz, ale malý vodoznak na spodní straně je sotva zaznamenán.

  58. William V lednu 23, 2015 na 7: 07 pm

    Označuji své fotografie vodoznakem, protože jsem je našel v síti jiných lidí, například na facebooku. Nevadí mi, pokud práci připíšete, ale také jsem zjistil, že některé práce jsou využívány jednotlivci nelichotivými způsoby.

  59. Jake Na duben 20, 2015 na 4: 59 am

    Značení vašich fotografií vodou ukazuje, kdo má fotografii v držení, jak to ukazuje aroganci? Boohoo, na malém místě fotografie je název mé společnosti, takže lidé nemohou moji fotku ukrást a použít ji pro jejich osobní zisk, a pokud ano, zažaluji je za krádež MOJEHO VLASTNICTVÍ. Vytvořil jsem tu fotku a udělal ji svou. Jak to funguje, je legální.

  60. Phil Na listopad 12, 2015 na 9: 26 pm

    Jdu trochu pozdě, ale tady je můj příspěvek. Cokoli, co zveřejním online, obvykle sportuje můj vodoznak v rohu, takže je na něm moje jméno a logo. Kdykoli prodám fotografii zákazníkovi, vodoznak na ni nevložím.

  61. Nick Seltzer na prosinec 21, 2015 na 9: 49 pm

    Pro všechny své fotografie používám vodoznaky a nikdo s nimi neměl problém a někteří mi dokonce DĚKUJÍ, že jsem je měl, protože říkají, že to vypadá profesionálněji. Dělám paintball fotografii a videografii 4 roky a nikdy jsem neměl problém s mým vodoznakem, který je zobrazen na fotografii níže.

  62. Mona V lednu 14, 2016 na 6: 48 pm

    Do středu každého obrázku vložím velký vodoznak s mým obchodním názvem. Pořizuji profesionální fotografie svých štěňat a více než jednou jsem narazil na můj obrázek na reklamu pro štěňata, která nevlastní, ale podvodní lidé za peníze. Dokonce jsem měl lidi, aby se mě zeptali, jestli jsem podvodník kvůli kvalitě obrázků. Tímto způsobem obrázky označí název mé společnosti a znesnadní podvodníkům rozmazání mého jména. Protože netisknu své obrázky, vodoznaky nejsou pro askety problém.

  63. Halong Bay Cruise července na 14, 2016 v 3: 01 am

    Myslím, že vodoznak je pro obchodní fotografii lepší. Přináší zákazníkům důležité informace (jako je značka, web, ..). Stále mě zajímá, jaký vodoznak by měl být?

Zanechat komentář

Musíte být přihlášen přidat komentář.

Kategorie

Poslední příspěvky