Podvádíte pomocí Photoshopu?

Kategorie

Představované produkty

Druhý den jsem četl článek, ve kterém autor řekl něco v duchu: „Nemám rád Photoshopované obrázky. “ Okamžitě jsem si řekl: „CO? Neviděli jste sílu tohoto softwaru? “

Máte pocit, že je podvádění používat Photoshop? Pomáhá vám Photoshop nebo vám jako fotografovi ubližuje? Používáte to jako berlu?

Photoshop lze nadužívat. Pokud autor mluvil o fotografech, kteří používají Photoshop, aby lidé vypadali, jako by viseli s prezidentem, nebo pokud mění části těla s celebritou, pak ano, souhlasím. Nemám rád ani falešně vypadající obrázky. Tento spisovatel o tom nemluvil. Navrhovala, abychom byli spokojeni s obrázky přímo z fotoaparátu.

Pokud máte přístup k dokonalému místu, dokonalému subjektu a rekvizitám, po celou dobu, kterou potřebujete (a trpělivost), nejlepšímu vybavení všeho kalibrovanému na příslušnou situaci, dokonalému osvětlení a to vše se srazí současně, pak pro další zpracování obrázku se možná nebudete muset opírat o Photoshop. Vše, co musíte udělat, je odeslat do tiskárny.

Ve skutečnosti u většiny fotografií máte jednu nebo více z těchto komponent zkosenou a výslednou obrázky potřebují trochu pomoci, některé „pop“, pokud chcete. I když je vše ve fotoaparátu v pořádku, fotka možná potřebuje nějakou přidanou postavu nebo drama.

new5100web600 Podvádíte pomocí Photoshopu? Obchodní tipy Hostující bloggeři Sdílení fotografií a inspirace

Přemýšlejte o Photoshopu jako o make-up ostrůvku.

Potřebuješ to? Možná nebo možná ne. Možná trochu nebo možná hodně. Je to subjektivní. Některé dámy neopouštějí své domovy bez základů, pudru, očních stínů, řasenky atd. Cítí se nehotové. Do jisté míry spadám do tohoto tábora jak s líčením, tak s fotkami. Obvykle fotografuji s automatickým vyvážením bílé a opravím to ve Photoshopu. Tam jsem to řekl. odcházím vyvážení bílé do počítače protože je to jednodušší. Také se mi líbí úprava barev a sytosti ve Photoshopu - je to jednodušší a mnohem zábavnější! Použití Photoshopu však neznehodnocuje obrázek. Podle mého názoru to zcela zvyšuje!

Jsem fotograf s přirozeným osvětlením na místě s náklonem k fotožurnalistickému stylu fotografie. Ne vždy mám ty nejlepší světelné situace. Hledám podsvícení, stín nebo přirozené reflektory, které by zesílily světlo. Dávám přednost tomu, abych zachytil okamžik, jak se to děje, a mám tendenci se držet dál od pózovaného / stylizovaného vzhledu. To je to, co jsem objevil o mém „Styl“ fotografie. To neznamená, že nesnáším stylizované, pózované nebo studiové fotografie. Byl jsem požádán, abych vytvořil tyto styly fotografie, a budu je nadále poskytovat svým klientům. Prostě vím, kde je moje „sladké místo“, když mám pod kontrolou fotografické proměnné.

Dnešní svět digitální fotografie nám umožňuje přeskočit některé kroky a opravit je později v počítači. Nechápejte mě prosím špatně; Photoshop dokáže opravit jen tolik - zaostření, expozice a kompozice by měly být ve fotoaparátu pevné. Když pomocí Photoshopu opravíte špatně provedený snímek, je to jako dát rtěnku na prase. Nezapomeňte, že předchozí generace fotografů měla přístup k opravám také ve svých temných místnostech.  

To, co neměli, byla okamžitá zpětná vazba z displeje fotoaparátu. Stejně jako současná generace fotografů je ale stále třeba cvičit, abychom zjistili, co funguje.

Miluji obrovské množství témat a předmětů ve světě fotografie. Existuje tolik různých výklenků a stylů, které nechávají prostor pro nás všechny. S čím mám problém, jsou negativní postoje jako ten, který jsem četl. Raději bych povzbuzoval a spolupracoval s kolegy fotografy, abychom všichni pokračovali v rozvoji našich dovedností. Zjistit naše slabosti a pracovat na jejich silných stránkách je důležitým cílem ve fotografii. Musíme si pamatovat, pro koho fotíme. Využijte tedy své dovednosti ve Photoshopu a vytvořte pro své klienty zábavné umění. Jejich názor na vaši práci je nejdůležitější.

 

new5335seventiesweb600 Podvádíte pomocí Photoshopu? Obchodní tipy Hostující bloggeři Sdílení fotografií a inspirace

 

new5202web600 Podvádíte pomocí Photoshopu? Obchodní tipy Hostující bloggeři Sdílení fotografií a inspirace

 

Tento článek a fotografie přispěla Nicole Pawlaczyk z Zachyťte mě od Nicole. Je to rodáčka z Michiganu, která nyní volá domov NW Arkansas. Najdete ji na Facebooku zde.

Akce MCP

Bez komentáře

  1. Tipy Erin @ Pixel Na březen 19, 2012 na 9: 19 am

    „Správné“ nastavení věcí ve fotoaparátu rozhodně urychluje a usnadňuje následné zpracování, ale nemám pocit, že by Photoshop podváděl, ať už jej používáte k několika základním vylepšením nebo přidáváte drastická vylepšení. Jak jste řekl - bavte se a vytvářejte umění! 🙂

  2. Jenna Na březen 19, 2012 na 9: 23 am

    Můj první vpád do fotografie byl v 80. letech - kurz fotografie na střední škole doplněný zpracováním a vývojem filmu (B&W). Miloval jsem to. Miloval jsem, když jsem se učil, jak můj vypůjčený 35 mm funguje a co mohu dělat s výslednými obrázky v temné komoře. Photoshop, IMHO, by měl být používán jako temná místnost. Zachycení by mělo být stále pevné, ale může být nutné ho trochu vylepšit. Podle mého názoru je součástí krásy fotografie „realita“ zachycení. Nadměrné používání jakéhokoli softwaru pro úpravy, který je dnes k dispozici, může zakrýt natolik, že fotografie začne vypadat neskutečně. To prostě není můj vkus. Chci vidět život a chci na prvním místě vidět značku umělce, který ho zachytil. Takže abych odpověděl na otázku „Používá Photoshop podvádění?“ ... no, myslím, že to všechno závisí na vašich preferencích a na tom, co si ceníte na fotografii a jak se používá editační software.

  3. Suzy Na březen 19, 2012 na 9: 29 am

    Naprosto souhlasím s tím, co říkáte o „jejím líčení - buď ho potřebujete, nebo ne“. Pak jste mě rozesmáli, když jste ve srovnání s pokusem o opravu špatné fotografie vypadali jako dát rtěnku prase. Máte takovou pravdu a podobenství byla dokonalá. Pokračuj v dobré práci. xxx

  4. Kara Na březen 19, 2012 na 9: 34 am

    Pokud je podvádění při používání Photoshopu, pak je podvádění při používání elektřiny k vaření jídla. Je podvádění používat šicí stroj. Je podvádění být grafikem - karikaturisté mají používat inkoust a papír, k čertu! Se vší vážností považuji filmovou fotografii a digitální fotografii za dvě zcela odlišná média.

    • Kristin t Na březen 19, 2012 na 1: 45 pm

      Vzal jsi slova přímo z mých úst! ... nebo z mé klávesnice ... 🙂

  5. Rixie Na březen 19, 2012 na 9: 34 am

    Jednou jsem měl starého přítele, aby učinil stejné odvážné prohlášení, a pak jsem dodal: „Vyfotím to hned poprvé.“ Poté, co jsem se vzpamatoval ze svého šoku a zděšení, jsem udělal něco, co jsem nikdy neudělal. Vytrhl jsem obrázek z jejího webu a pak jsem jej lehce vyretušoval, abych skutečně předvedl předmět. Neudělal jsem toho moc, ale obraz vypadal výrazně lépe. Poté jsem jí poslal velmi zdvořilý e-mail s oznámením, že jsem nyní editor fotografií (znali jsme se navzájem, než jsem začal), a vysvětlil své myšlenky na to, jak photoshop dělá dobré fotografie skvělé. Připojil jsem panel před a po její vlastní práci. Odpověděla přiznáním, které jsem očekával. Neměla tušení, jak provádět jakékoli úpravy. Její prohlášení se snažilo omluvit její nedostatek znalostí. Když čtu takové věci, myslím si, že se jedna ze dvou věcí stala 1, že člověk neví, jak používat photoshop a snaží se to omluvit NEBO 2, všimli si jen retušované a zjevné práce. Většinu času byste přísahali, že jsem neudělal nic víc obrázku, který maximálně odstranil pupínek nebo vyhladil jemnou linii, dokud neuvidíte předchozí snímek. Klíčem je jít přirozeně.

  6. Donna Na březen 19, 2012 na 9: 38 am

    Sekunduji, co řekla Jenna. Preferuji fotorealistické záběry. To je pravděpodobně důvod, proč se při úpravách ve Photoshopu více opírám o Lightroom. I já zase pocházím z filmových dnů, kdy byl jediný střih v temné komoře, což je Lightroom v podstatě digitální temná komora. Také si myslím, že je důležité dostat snímek co nejpřesněji do kamery. Úpravy budou snazší a lepší. Pokud jste nad úpravami, zavedete spoustu šumu, dokonce i nedestruktivní úpravy. Pokud vystavíte více, nikdy nedostanete zpět zvýraznění. Pokud jste pod expozicí, budete mít ve stinných oblastech, které se pokoušíte získat zpět, nemožný šum ... nebo už nikdy nedostanete detail zpět, v závislosti na tom, jak byl exponovaný snímek. A všechno se to odvíjí od „stylu. “ Pokud máte rádi hodně upravené fotografie, jděte do toho. Pokud ne, udržujte to realistické. Svět by byl strašně nudný, kdyby se nám všem líbily stejné věci.

  7. Molly @ mixedmolly Na březen 19, 2012 na 10: 03 am

    I při fotografování filmu máte stále proměnné, které upravujete v temné komoře. Uhýbání, pálení, expozice a maskování nejsou ve photoshopu novinkou. Rád jej používám ke střídmému opravování věcí po fotoaparátu na portrétech. Pro své vlastní fotografie někdy půjdu z uměleckých důvodů dále. Skvělý příspěvek!

  8. Jana Jones - My Portrait Stories od Jana Jones Na březen 19, 2012 na 10: 08 am

    Chápu také, že Photoshop může být použit jako berle, a souhlasím s tím, že v tomto případě by se uživatel měl určitě pokusit naučit plně využívat svůj fotoaparát / vybavení. Je zřejmé, že se všichni musíme učit za pochodu a Photoshop nám v těchto dobách určitě pomůže! Souhlasím také s tím, že Photoshop je digitální temná komora. Čas od času své fotografie nadměrně upravím (vlastně jsem to udělal včera). Po úpravách se podívám na druhý pohled a uvědomím si, jak přirozenější úpravy určitě překonávají pokaždé! Pokud fotka nemá mít ten surrealistický vzhled, mám pocit, že přirozenou cestou je obvykle cesta, a Photoshop jako vylepšovač, pokud chcete, může jako vývojář vytvořit několik úžasných uměleckých děl! Mám pocit, že ti, kteří dnes začínají podnikat ve fotografování, aniž by měli představu o tom, jak používat jejich vybavení, nebo aniž by ještě měli fotografování jako koníček, by si měli udělat čas a naučit se, jak správně používat své fotoaparáty, a umět je používat mimo automatické nastavení a nespoléhat se plně na Photoshop jako berlu. Nejsem si jistý, jestli dávám smysl, ale ne, ale tím, co se snažím říci, je Photoshop nádherná digitální temná komora, a při správném použití vykouzlí některé už tak úžasné obrázky!

  9. Erin Na březen 19, 2012 na 10: 14 am

    Je to zajímavá diskuse. Souhlasím, že to musíme „dostat do kamery“ ?? a existuje něco jako „příliš mnoho Photoshopu“ ?? lidé však zapomínají, že ve filmových dnech byly fotografie stále manipulovány v temné místnosti “_ je to prostě jiné médium, které nyní používáme k získání našeho konečného obrazu.

  10. Jantar Na březen 19, 2012 na 10: 17 am

    Photoshop jsem vždy považoval za digitální temnou komoru. Protože pokud si dobře pamatuji, když jsme na hodinách fotografie mohli také měnit obrázky v temné komoře, došlo tehdy také k mnoha šíleným nápadům.

  11. Kokos Na březen 19, 2012 na 10: 33 am

    Vážně? Pokud Photoshop „podvádí“, předpokládám, že by to znamenalo, že jsme „podváděli“ v našich laboratořích v průběhu dne při vývoji / manipulaci s filmem, jak se vyvíjel při praní a hraním se světlem v temné komoře, aby řídil zrno a expozice jako otisky ožily ručně. Jak se to liší? Pokrok v digitálním světě nám nabízí více kreativity ... A pro mě je to jen oživení mých starých schopností v temné komoře novým způsobem ~ :)

    • Jodi Friedman, Akce MCP Na březen 19, 2012 na 10: 39 am

      Autorka neřekla, že je to podvádění, ale říkala, že to lidé řekli jí - a aby to přednesli k diskusi.

      • Kokos Na březen 19, 2012 na 12: 25 pm

        Hmmm ... Omlouvám se, pokud můj komentář narazil na autora ... Nebylo to vůbec míněno, ale spíše jen na odpověď na otázku položenou v názvu článku ~ 🙂

  12. Diane Na březen 19, 2012 na 10: 37 am

    Souhlasím s Jennou a Donnou. Vždycky jsem myslel na photoshop jako na temnou komoru. Pracoval jsem s jemnými fotografy v jejich temné komoře, v laboratořích / studiích s úplným servisem už ve filmových dnech. Také jsem učil hodiny temné komory a jsem velmi dobrý tiskař. Nemyslím si, že si lidé uvědomují, jak moc lze manipulovat s filmem. Ano, správná expozice, osvětlení bylo a je vždy nejdůležitější součástí skvělé fotografie. Ale když jste svůj film vyhodili, nechali jste na uvážení laboratoří, aby zpracovalo a tisklo, jak se jim líbí. Například jako tiskárna jsem se ve svých výtiscích přiklonil k většímu kontrastu, kde byl můj protějšek kontrastem světlý. Nyní v temné komoře nemůžete dělat všechno, co můžete udělat s photoshopem, ale můžete toho udělat hodně. Díky zpracování v temné komoře nebo na počítači bude vaše práce vaše. Váš podpis je na něm bez ohledu na to, jak se rozhodnete upravit.

  13. Amanda Na březen 19, 2012 na 11: 27 am

    Jednou z věcí, které na fotografii miluji, je její rozlehlost. Stejně jako ve všem v životě dává každý přednost něčemu jinému. Nechal jsem se někoho jednou zeptat, kolik by stálo dělat její fotografie, kdybych je neupravoval, protože se jí nelíbily upravené obrázky. Vysvětlil jsem jí, že cena se nemění, protože moje cena nepochází z toho, jak moc „přepychové“ úpravy dělám. Obvykle existují základy, které musí většina z nás udělat, aby naše fotografie byly nejlepší, jaké mohou být. V některých případech se mi líbí to, co někteří považují za „nadměrně upravené“, zjišťuji, že pokud si mě lidé vyberou jako fotografa, vyberou si mě, protože viděli moji práci a líbí se mi to, co dělám.

  14. Yolanda Na březen 19, 2012 na 12: 09 pm

    Digitální následné zpracování „„ ať už používáte Photoshop, Lightroom nebo jiný software “- je součástí procesu vytváření obrazu v roce 2012. To je realita již několik let, ale stále existují fotografové na všech úrovních, kteří jsou zápasí s touto myšlenkou. Ale i náhled jpeg, který vidíme na zadní straně našeho fotoaparátu, má nějaké následné zpracování (ostření, menší korekce barev). Jinými slovy, nejedná se o přesnou reprezentaci obrazu zachyceného senzorem, jedná se o interpretaci výrobce fotoaparátu o to, jak by tento obrázek měl vypadat. Nemluvě o obrázcích mobilních telefonů a filtrech na jedno kliknutí v Instagramu nebo jiných aplikacích. Pokud někdo z neformálních fotografů může dělat kreativní rozhodnutí o svých hotových obrázcích, proč by profesionálové a vášniví fandové neměli dělat přesně to samé ... ale lépe?

  15. Beth Na březen 19, 2012 na 12: 15 pm

    Vždy s tím bojuji. Jsem také fotografem novinářského stylu na místě. Několik kolegů fotografů v mém okolí nedělá skvělé fotografie, ale dělá textury a úpravy opravdu dobře. Fotografie budou pod zvláštním úhlem, trochu rozostřené nebo budou vypadat jako (a promiňte, že to říkám) typický bod, na který se střelec „postaví vedle této hezké rostliny“. Jsou to ale skvělí editor fotografií (nebo zdroj pro skvělý editor), takže barvy a tóny jsou nádherné. To je místo, kde jsem tak frustrovaný snahou konkurovat. Moje fotky jsou skvělé. Moje fotografie jsou stejně dobré, ne-li lepší, ale nemám takové editační schopnosti, jaké mají. Protože jsem začal z temné komory, položil jsem tuto otázku mnohokrát svým profesorům fotografie ... je digitální fotografie více o tom být dobrým editorem nebo být dobrým fotografem?

    • Marni Na březen 26, 2014 na 1: 59 pm

      „Je digitální fotografie spíše o tom, být dobrým editorem nebo být dobrým fotografem?“ Právě jsem právě diskutovala s manželem. Jsem jen hobby fotograf. Přišel jsem z filmového pozadí a bojuji s celou věcí Photoshop / Lightroom. Dělají úžasné věci a já si s tím hraju a získávám opravdu skvělé obrázky. Ale vezmete 2 lidi - jednoho, který je úžasný fotograf, ale je naštvaný na úpravy a opravdu dobrý fotograf, který je na počítači svižný, kdo vytvoří lepší obraz? Kdo je lepší fotograf? Nebo možná první otázka, na kterou je třeba odpovědět, je, co představuje skvělého fotografa v moderní éře digitální fotografie?

      • Rama Na duben 15, 2015 na 4: 50 pm

        Ideálem a otázkou, jak konkurujete, je myslet na Photoshop jako na součást tvůrčího procesu. Staňte se skvělými v tom, jak věci ve fotoaparátu dostat do pořádku, a staňte se skvělými v tom, že to uděláte a pak to ještě vylepšíte ve Photoshopu. To je můj pohled, ale zase se mi líbí obrázky, které jsou neskutečné a vycházejí z představivosti.

  16. Britt Andersonová Na březen 19, 2012 na 12: 42 pm

    Rozhodně není podvádění, pokud je použito k vylepšení ... možná původní autor měl na mysli lidi, kteří to používají místo toho, aby používali správné fotografické techniky? Vím, že jsem při několika příležitostech použil PS, abych se zachránil 🙂, ale nelením se ve fotoaparátu jen proto, že mám PS, který mi dokáže úžasné věci, aby mi pomohl.

  17. Alice C. Na březen 19, 2012 na 1: 21 pm

    Souhlasím! Rozhodně není podvádění k posílení. Lidé dělají totéž v tradiční temné komoře!

  18. Svítání Na březen 19, 2012 na 1: 31 pm

    Miluji Photoshop a používám ho od vysoké školy již v roce 1993. Stejně jako ostatním zde mi nevadí vylepšení Photoshopu, ale opravdu nemůžu vystát, jak je dnes na mnoha fotografiích přehnaně zpracovaná kůže. Nevadí mi trochu vyhlazení pokožky nebo vymazání skvrn, ale když se linky a vrásky úplně vymažou, nakreslím linku. Nechci, aby 65letá žena vypadala jako tvář 28leté ženy. Myslím, že kůže je pomocí technologie značně přehnaná. Moje přítelkyně byla nedávno obdarována focením pro svou rodinu. Fotografie byly nádherné, ale její pihy na obličeji byly téměř úplně vymazány. ona je zrzka s nádhernými pihy všude. Byl jsem zděšen. Použijte jej tedy pro zvýraznění. Použijte jej pro nějaký pop. Ale nepoužívejte to pro plastickou chirurgii.

  19. Rebecca Weaverová Na březen 19, 2012 na 2: 40 pm

    Myslím, že fotografie je a vždy byla dokumentárním uměním. Kolik vyladění je v pořádku, opravdu záleží na použití. Miluji ten poslední výstřel - tak plný radosti!

  20. Wendy Na březen 21, 2012 na 10: 32 pm

    Zní to jako předchozí komentáře dostatečně pokryly mé myšlenky. Dodám, že Photoshop mi pomáhá více si užívat moje snímky. Ne proto, že ho používám jako berlu, ale protože vím, že dokážu pořídit skvělý snímek z fotoaparátu a vytvořit mnoho různých uměleckých děl pomocí vylepšení, filtrů, zkreslení atd.

  21. Olga Rook | Rotterdamský portrétní fotograf Na březen 22, 2012 na 12: 13 pm

    Určitě je možné „podvádět“ pomocí Photoshopu - nebo pomocí falešných řas, rtěnky a vysokých podpatků. Můžete to nazvat podváděním nebo vylepšováním. Ano, s úpravami lze zacházet příliš daleko, aby lidé vypadali plastickěji a hubenější než Barbie. Ano, novináři v některých žánrech mají zakázáno vylepšovat své obrázky nad rámec základních funkcí, jako je barevná korekce. Ale ... Pro portrétní fotografy by také mohlo být podvádění, když NEPOUŽÍVEJTE Photoshop. Chcete zachytit přirozené kouzlo člověka (to je to, co vidíme, když s někým mluvíme) nebo ty nedokonalosti pleti, které mohou být příští týden stejně pryč? Viděli jste ta portréty, kde umělci skutečně prohloubili vrásky a zvýšili kontrast na tvářích starých lidí? Je to „pravda“ nebo „podvádění“? Jako kreativní profesionál máte právo soustředit se na to, co se vám líbí, a upravit věci podle svého stylu: ať už je to „realismus“ nebo neskutečné pastelové odstíny!

  22. Anna Hetticková Na březen 23, 2012 na 10: 35 am

    Nevěřím, že je podvádění používat photoshop nebo jakýkoli software pro následné zpracování. Pokud nepředáváte fotografii jako původní snímek SOOC po úpravě. Pro mě je nebo může být editační část tolik součástí umění, které vytváříte. Myslím, že pokud jste upřímní, neexistují žádné důvody, proč byste je neměli upravovat.

Zanechat komentář

Musíte být přihlášen přidat komentář.

Kategorie

Poslední příspěvky