Extrémně kontroverzní fotografie sourozenců

Kategorie

Představované produkty

Když se vám v hlavě objeví slovo „kontroverzní“, je tento obrázek tím, co byste si představovali? Asi ne!

Tento obrázek jsem zveřejnil na Stránka MCP na Facebooku v únoru představí naše nejnovější Předvolby Lightroom (InFusion a Illuminate). Nikdy jsem nečekal, že něco uslyším, kromě „roztomilých dětí“ nebo „jak jsi to udělal?“ nebo „skvělé uložení“. Nebyly porušeny žádné zákony. Žádné děti nebyly poškozeny. Byl to obraz, který nebyl správně exponován. A je to!

infused-light71-600x400 Extrémně kontroverzní fotografie sourozenců Plány Lightroom Presets MCP Myšlenky

Místo toho jsem měl naštvané fotografy, kteří mě vinili ze všech druhů „zločinů“, jako například:

  • Ničí fotografický průmysl
  • Naučit lidi opravovat obrázky v Lightroomu nebo Photoshopu, aby se nemuseli učit své fotoaparáty
  • Pomáháme novým fotografům podbízet zkušené profesionály
  • Zobrazování obrázků od lidí, kteří nepodnikají, jsou fotografové

A seznam byl delší, ale máte představu ...

Zadní příběh….

Tento snímek pořídil skvělý fotograf Dayna More. Je aktivní v naší skupině na Facebooku a nejprve tam sdílela obrázek. Vysvětlila, že cvičí bleskové fotografování, když její dcera sáhla dolů, sebrala trochu písku a začala ho jíst. Jejda! Vypnula tedy blesk a zaměřila se na to, že je matkou. Když její syn začal utěšovat svou dceru, byla dojatá a začala znovu pořizovat obrázky. Hádejte, co v zápalu zapomněla změnit? Její nastavení fotoaparátu! Není to tak, že by nevěděla, jak to odhalit. Není to tak, že je špatná fotografka - ve skutečnosti je skvělá! Prostě měla výpadek. A tato chyba jí umožnila zachytit ten okamžik.

Pokud se zastavila a změnila nastavení a pořídila několik zkušebních snímků a upravila…. pravděpodobně by tento vzácný obraz minula. Nemůžete znovu vytvořit syrové emoce. Zachytila ​​to a byla si jistá, že expozice není dokonalá. Ona a já jsme nikdy neřekli, že je. Proč byste ale obrázek vyhodili do koše, když jej můžete „uložit“, jak je znázorněno výše, nebo z něj vytvořit umění, jak je znázorněno níže?

Tato úprava pocházela ze stejného souboru raw jako ten dříve. Odpadky? Ne - pro mě ne. Úžasný obrázek? Rozhodně!

 

Osvětlit 21 po Extrémně kontroverzní fotografii sourozenců Plány Lightroom přednastavuje myšlenky MCP

Myšlenky MCP - Tolerance a porozumění ...

Pokud jde o fotografy, někteří se chtějí v budoucnu stát profesionály a jiní chtějí jen pěkné obrázky svých dětí, vnoučat, mazlíčků nebo přírody kolem nich. Ne každý fotograf, který čte výukové programy MCP nebo používá naše produkty, chce konkurovat profesionálům. Někteří chtějí jen lepší obrázky.

Zatímco se noví fotografové učí používat své fotoaparáty, osvětlení atd., Měli by vyhodit každý obrázek? Ne. Proč se nenaučit software, jako jsou Photoshop a Lightroom, aby si mohly při učení uchovávat obrázky a rozvíjet své dovednosti v používání fotoaparátu? Jistě, cílem jsou kvalitní snímky přímo z kamery, prostě to není realita. Zvláště když je někdo ve fotografii nový.

Illuminate-22-after2 Extrémně kontroverzní fotografie sourozenců Plány Lightroom přednastavuje myšlenky MCP

Zlomené nohy a berle ... co mají společného s fotografií a úpravami?

Představte si, že si zlomíte nohu na své vlastní svatbě ... udělal jsem to. To naštvalo. Poté jsem měl tři měsíce (TŘI!) Sádru až po stehno. Měl jsem potíže s chůzí a potřeboval jsem berle, abych se dostal kolem, a dokonce i poté, co se mi odhodilo, jsem potřeboval zvláštní pomoc berlí, když jsem pracoval na svých chodeckých dovednostech. Nakonec jsem o berlích potřeboval stále méně. A nakonec jsem šel sám.

Fotografie je hodně podobná tomuto. Když většina začne, spoléhá se na automatický režim a pak na nechvalně známou portrétní tvář nebo běhajícího muže. Jakmile se fotograf dozví více, rozdělí se na prioritu clony nebo rychlosti a na manuální. To se přenáší i do úprav. Pokud jste ve fotografii nováčkem, můžete s berlemi nebo nástroji pomoci s úpravami. Naše akce a předvolby jistě mohou ukládat obrázky, které byste jinak mohli vyhodit do koše. Mohou však také usnadnit a zrychlit úpravy - a mnozí nám říkají, že způsob, jakým stavíme naše produkty a učíme lidi, jak je používat, je vlastně naučil vstupy a výstupy Photoshopu a Lightroomu.

Vaše volání ... vezměte je nebo je nechte.

Opravdu cítím, že lidem dávám příležitost vylepšovat fotografie, příležitostně „ukládat“ obrázky a vytvářet uměleckou interpretaci jejich obrazů. Jsou chvíle, kdy i ti nejzkušenější fotografové potřebují podporu v Lightroomu nebo Photoshopu, stejně jako byla využívána temná komora z minulosti. Mnoho zkušených fotografů (např Joel Grimes, Trey Radcliff  a tisíce dalších) používají editační software k vytváření uměleckých děl. A podle mě je to úžasné.

Doufejme, že bez ohledu na to, kde jste se svými fotografickými dovednostmi, můžeme všichni podporovat a respektovat práci ostatních a přijímat naše rozdíly místo toho, abychom je využívali.

Akce MCP

Bez komentáře

  1. Michelle McKaneová V lednu 10, 2013 na 3: 15 pm

    Jsi neuvěřitelný. Doufám, že můžu být o polovinu lepší než ty. vážně, žárlivý.

  2. Emilyward V lednu 12, 2013 na 10: 19 pm

    Pěkná svatební fotografie

  3. Stephanie Na březen 12, 2014 na 8: 13 am

    Dobře řečeno. Děkuji. Lidé v tomto odvětví bohužel mohou být docela brutální. Trh se mění a odborníci ze staré školy se s ním musí naučit měnit.

  4. Mike Sweeney Na březen 12, 2014 na 8: 20 am

    Zajímavé .. vše, co jsem si myslel, bylo „úžasné zachránit“ 🙂 K siluetám jsem částečně jako „šťastná nehoda“, ale všechny vypadají dobře. A myslím si, že kdyby k sobě bylo více fotografů upřímných, většina z nás si s příchodem souborů RAW a nějakým opravdu dobrým softwarem poradila, když jsme někteří natáčeli film a chromy (plus nebo minus 1/2 zastavení), takže já ' vezměte nešťastné lidi a ignorujte je. Vím, že to většinou dělám. Dělám hodně iphoneografii a chytám stejné poznámky o „ničení“ „ne skutečné kameře“ „proč ztrácíš čas“ bla, bla, bla .. ale víte, rodiny milují obrázky .. mám je rád a to je vše, na čem nakonec záleží.

    • Jodi Friedman, Akce MCP Na březen 12, 2014 na 10: 02 am

      Mike, skutečně prodáváš tisky nebo je iPhoneografie většinou pro sebe? Rád bych měl na blogu MCP nějaké příspěvky k tomuto tématu. V případě zájmu mě kontaktujte.

  5. Kim Pettengill Na březen 12, 2014 na 8: 22 am

    Dobře řečeno!! Klady a někteří z nejslavnějších fotografů z minulosti jsou také známí svými procesy úpravy temné místnosti. Uhýbání a pálení bylo stejně součástí umění, jako dnes může být Photoshop. Každý má právo prohlížet a vytvářet fotografie způsobem, který jim nejvíce odpovídá. Jsem velmi frustrovaný, když začnou létat průměrné komentáře. U každého snímku je za kamerou skutečná osoba s pocity. Vždy obdivuji, jak se držíte všech fotografů a připomínám lidem, že průměrné komentáře, které nenabízejí konstruktivní zpětnou vazbu, jsou nepřijatelné.

  6. Beth Na březen 12, 2014 na 8: 24 am

    Tento druh vitriolu je přesně důvod, proč jsem přestal sdílet své fotografie v soutěžích s jinými fotografy. Protože moc nedělám úpravy - jde spíše o nejpřirozeněji se vyskytující možný obraz, dostalo se mi spousty pohrdání, až do toho, že jsem chtěl být. Bylo to velmi odrazující, a kdyby moji klienti nebyli šťastní a neptali se na mě znovu a znovu, možná jsem si ve skutečnosti myslel, že jsem selhal.

    • Linda Na březen 12, 2014 na 8: 32 am

      Opakovaní klienti mluví více svazků než anonymní lidé v počítači ... pamatujte si to! Jsem jako vy ... co nejpřirozenější ... Používám Lightroom jako temnou komoru a pro úpravu barev (stále pracuji na celé věci vyvážení bílé). Silné úpravy provádím, pouze pokud to lidé vyžadují.

  7. Dana Prince Na březen 12, 2014 na 8: 24 am

    Jodi, miluji to, co tady děláš, a jsem rád, že žádnou z těchto „stížností“ nebo „kritiku“ nebereš vážně. Jste dar a tak dobrý učitel !!

  8. Linda Na březen 12, 2014 na 8: 29 am

    Myslím, že to vidím z obou stran. Jsem požehnán, že jsem měl několik dobrých mentorů, kteří mě naučili základy jak fotografování, tak úprav ve Photoshopu (Lightroom jsem se naučil úplně sám, lol). Lidé jako Scott Kelp píší knihy o tom, jak používat tyto programy, a zkratky pro všechno. Co se tedy na vašem výukovém programu děje? Není to nic jiného než kniha nebo osobní mentor člověka tváří v tvář! A souhlasím s tím, že začátečníci často používají „berle“. Ale můj problém začíná, když se tito začátečníci nikdy neobtěžují naučit se fotografickému umění ... jen umění editace. Nikdy se nedostanou ze zeleného čtverce ... nemají ponětí, co myslíte prioritou clony nebo co to má znamenat. Vlastně to dělám. Jednoduše kliknou a poté stráví hodiny úpravami. Neúčtují příliš mnoho, rozdávají všechny obrázky a bohužel, některé z těch, které jsem zde viděl, DELIBERATELY nehanebně podbízely ceny (klient mi řekl, že ji jiný fotograf „v tomto odvětví“ požádal o získání mého ceník… .a co jsem kdy účtoval, ona by účtovala polovinu, A poskytla by všechny upravené obrázky na disku.) dokonce se chlubí, že jsou levnější než tak a tak. Jakkoli bychom chtěli věřit jinak, to druhé je stále běžnější. Moje naděje je, že si podcení sami sebe z podnikání… přežití fotografa nejvhodnější, dalo by se říct ...

    • Donna Na březen 12, 2014 na 8: 40 am

      I když chápu, že úmyslné podbízení je hrozné, tito klienti nejsou vašimi klienty. Nevědí umění. Upřednostňují levné před kvalitou. Je to Walmart vs. Saks. A ano, podbízení nestačí na to, aby v podnikání zůstalo životaschopné.

      • Kim Na březen 12, 2014 na 1: 57 pm

        Omlouváme se, ale ne každý si může dovolit Saks. Fotím jen pro zábavu. Nepoužívám Lightroom a nevlastním Photoshop. Používám však na webu bezplatný web pro úpravy Photoshopu, protože se mi líbí některé skvělé efekty. Podřezávání vašeho ceníku není skvělé, nicméně některé ceny účtované za profesionální fotografie jsou šílené. Opravdu chci pro rodinné fotografie po celou dobu klesnout o 300 - 500 $. Ne. Fotky pořizujeme v Olan Mills a tak kvůli nákladům jen zhruba každých šest let. Je mi líto, každý den v týdnu pořídím levné levné fotografie. Fotoaparát také používám pouze na auto. Proč? Ne proto, že jsem příliš líný, abych se naučil používat fotoaparát, ale proto, že mám problémy s pamětí.

        • Amanda Na březen 12, 2014 na 7: 00 pm

          Nemyslím si, že 300–500 $ za rodinné fotografie jednou za 6 let je šílené. To je vlastně docela levné. Dokonce si nemyslím, že platit jednou ročně je osobně šílené. Musíte přestat a přemýšlet o fotografech, kteří se tím živí. Všechny tyto peníze jdou přímo do jejich kapes. Asi 40% jde na daně (osoby samostatně výdělečně činné platí své daně a část zaměstnavatelů také) a režijní náklady na provozování jejich podnikání. Nedělají více než minimální mzdu, pokud si za sezení účtují 50 $. To prostě není možné. Většina těchto řetězových studií, jako je Olan Mills, všechny končí nebo už mají. Proč? Ziskové marže. Nejsou to ziskové podniky. Pokud by se lidé zastavili a zvážili množství peněz, které utrácejí za každodenní věci, které nejsou potřeba a netrvají věčně, nevěřím, že by si mysleli, že vlastní fotografie byla tak drahá. Vidím spoustu lidí, kteří říkají, že si nemohou dovolit tyto extravagantní ceny, které si fotografové účtují, ale všichni mají televizory s velkou obrazovkou, iPady a drahé oblečení. Většina z nich podniká každodenní výlety do Starbucks a stravuje se několikrát týdně / měsíc. Všechny tyto věci se sčítají a všechny tyto věci nebudou trvat věčně. Krásný portrét vaší rodiny je něco, co je navždy. Vypadá mi, že si lidé myslí, že 300 $ je na to příliš drahých. Myslím, že 300 $ je na levnější straně za něco takového osobně.

  9. Candice Na březen 12, 2014 na 8: 29 am

    Děkujeme, že jste to napsali a zveřejnili. Lidé mohou být velmi hrubí a je pro ně obvykle snazší kritizovat a ukazovat prstem, než být zdvořilí a ocenit, co to znamená. Mám dva chlapce a jsou chvíle, kdy nemám ani minutu, abych změnil nastavení na fotoaparátu, abych zachytil ty krásné okamžiky, které mě přivedly k fotografování. I já jsem byl kritizován za to, že jsem nechal svůj fotoaparát v automatu, ale tady je věc, možná bych chtěl pracovat na svých dovednostech ve Photoshopu. Photoshop je komplikovaný program, vyžaduje čas jako cokoli jiného. Co to říká, ach jo, „Pokud nemáš nic hezkého na srdci, neříkej vůbec nic“! Děkuju! Miluji to, co děláš!

  10. Bonnie Na březen 12, 2014 na 8: 29 am

    Dobře, Jodi! Všichni se musíme naučit trochu toleranci a podporovat své kolegy fotografy. Použijte laskavou konstruktivní kritiku, která jim pomůže zlepšit se!

  11. Debbie Na březen 12, 2014 na 8: 30 am

    Obraz je nádherný. S negativními lidmi zacházím poměrně často a zjistil jsem, že jejich ignorování funguje pro mě nejlépe. Točím, jak se mi líbí, protože fotografie je umění a umění je subjektivní.

  12. Joyce Na březen 12, 2014 na 8: 31 am

    Jodi, naprosto souhlasím s tvým článkem! Lidé se musí naučit být tolerantnější a vsadím se, že ti, kteří psali a komentovali, použili také software, který jim pomohl vylepšit jejich fotografie. Jistě, chceme zachytit nejlepší možný obraz, ale někdy existují výjimky, o kterých jste psali. Pamatujte, že nemůžete potěšit každého 🙂 Přeji krásný den.

  13. Radost Na březen 12, 2014 na 8: 32 am

    Skvělá odpověď Jodi!

  14. Mary Lopez Na březen 12, 2014 na 8: 33 am

    Každý někde začínal! Pomozme si navzájem, abychom se navzájem neodradili. Předvolby a akce opravdu pomáhají vylepšovat fotografie. Pokračujte v dobré práci při poskytování těchto nástrojů lidem, kteří je oceňují.

  15. TDashfield Na březen 12, 2014 na 8: 35 am

    Wow! Někdo měl své spodní prádlo v partě, že? Jako fotografové bychom se měli navzájem podporovat a nemít úsudek. Každý musí někde začít a každý máme svůj vlastní způsob vytváření našich obrazů. Nikdo nemá 100% pravdu nebo chybu v tom, co dělá. Určitě se vám nelíbí, co někdo dělá, nebo si myslíte, že se možná bude muset naučit, jak tak a tak, ale to vám nedává právo chrlit na ně vaši ošklivost.

  16. Donna Na březen 12, 2014 na 8: 35 am

    Je absolutní škoda, že toto odvětví má takové rozdíly. Mohlo by to být silnější, kdyby si všichni navzájem pomáhali a povzbuzovali se místo trollování, kritiky a kácení. I když se snažím vyladit negativní, stále mi proniká do mysli. Zkuste se soustředit na pozitivní. Udělejte si vlastní věc. Mohou být akce berlou, jistě? Ničí akce průmysl? Ne. Akce mohou být úspory času, výukové nástroje a prostě zábava. Používejte je nebo nepoužívejte, je na každém jednotlivém fotografovi, aby se rozhodl, zda je do své vize zapracuje či nikoli.

  17. Michael B. Stuart Na březen 12, 2014 na 8: 36 am

    To je krásný obrázek a skvělý příklad následného zpracování pro vylepšení fotografie. Miluji to, co dokážu s Lightroomem, a směju se všem puristům, kteří cítí potřebu vynášet soud a házet kameny. Super výstřel Dayna More!

  18. Wendy Lovatt Na březen 12, 2014 na 8: 37 am

    To mě mrzí, že jste obdrželi takové komentáře od profesionálních fotografů. Za prvé, není Lightroom označován jako Digitální temná komora, což je ekvivalent vylepšení temné komory uhýbání a vypalování atd. Bez temné komory byste v minulosti nemohli dělat fotografie. Ano, nyní to nepotřebujeme, ale k vyladění a vylepšení fotografie stále používáme digitální verze. Profesionálové, jako je Scott Kelby, napsali knihy o používání Lightroom a Photoshop pro digitální fotografy a používají tento software sami. Jsem si jistý, že je používá také každý, kdo si stěžuje, ale nechci, aby lidé znali triky obchodu, že ne všechno se děje ve fotoaparátu. Nakonec je podle mého názoru lepší zachytit ten okamžik, než nikdy nemít to vůbec. Pokud jej můžete vylepšit a uložit, tím lépe.

  19. Latte Na březen 12, 2014 na 8: 37 am

    FANTASTICKÝ článek! Děkujeme, že jste bránili ty z nás, kteří nemusí nutně chtít „konkurovat“ profesionálům. Nyní se věnuji fotografii několik let a způsob, jakým jste vysvětlili učení, jak jdete, pomocí Photoshopu a akcí jako berlích, dokonale popisuje, jak jsem se naučil a vyrostl. Také se mi líbí, že jste se dotkli vytváření fotografií v umění - myslím, že přesně to se stalo za posledních několik let, a to je úžasná věc. Nikdy nepřestávejte, co děláte - myslím, že je nás víc, kteří oceňují to, co děláte, než se tomu vysmíváte. Pokud jde o nenávistníky / naysayers, no hej ... máte možnost nebýt součástí tohoto webu. Pokud vás to tolik trápí, co tady vůbec děláte?

  20. Erica McKimmeyová Na březen 12, 2014 na 8: 38 am

    Fantastická odpověď! Jsem tak rád, že jste se v té chvíli zmínil o tom, že je matkou, a také fotografkou. Děkujeme, že jste se podělili o své myšlenky na toto téma a nedovolili, aby vás trochu kontroverze dostala dolů!

  21. Karin Na březen 12, 2014 na 8: 39 am

    Děkuji Jodie za vaše úsilí a blog za MCP. Jsem jedním z těch otravných fotografů, kteří se mají stále co učit a raději při tom nepřijdou o spoustu obrázků. Také, když jsem na dovolené, cítím, že jsem tam, abych zažil zábavu z dovolené, abych nebyl odborným fotografem (což mi stejně není blízké). I když s sebou kameru nosím, kamkoli jdu, většinou nemám možnost zastavit se a promyslet si všechno, co bych měl dělat, abych získal tu úžasnou fotografii, kterou není třeba nijak upravovat. Myslím tím, jak řeknete medvědovi grizzlymu, aby zůstal jen v této poloze nebo zastavil prohlídku, na které jste, abyste mohli nastavit stativ, správně zaostřit, upravit nastavení a pořídit několik snímků - případně upravit nastavení mezi každým výstřel. To prostě není možné. Takže informace jako to, co poskytujete, mi pomáhají tyto záběry ukládat a možná i vylepšovat, takže si ten okamžik užiji a zaznamenávám paměť. Kdybych byl paní More, taky bych udělal cokoli, abych mohl ten výstřel zachránit. Ukázalo se to krásné a bude to skvělý záznam dětství jejích dětí, ten, který by neměl být ztracen, protože někteří si nemyslí, že obraz, který nebyl na začátku natočen dokonale, nestojí za záchranu.

    • Karin Na březen 12, 2014 na 8: 45 am

      Omlouváme se za pravopisnou chybu vašeho jména Jodi. Mám klienta, který to vysvětluje koncem 'e' a zvyk převzal. 🙂

  22. Amber Keithová Na březen 12, 2014 na 8: 41 am

    Páni, nemůžu uvěřit, že na tomto nádherném obrázku bylo tolik nepřátelství. Všichni jsme měli chvíle, kdy jsme zachytili úžasnou fotografii (s ne tak úžasným nastavením) a akce nám dávají příležitost pomoci nám ji přivést zpět tam, kam jsme ji chtěli. Je skvělé, že akce by tento obrázek mohla zachránit, protože jako matka a fotografka bych v tom okamžiku udělala totéž, kdyby to byly moje vlastní děti nebo někdo jiný. Krásný upřímný obraz! 🙂

  23. Marian Na březen 12, 2014 na 8: 42 am

    Dobře řečeno!!!!!!! Byli to „nenávidící“ instantní profesionálové? Vážně o tom pochybuji! I kdyby tomu tak bylo, NIKDY, dokonce i někdo, kdo střílí většinu svého života, KAŽDÝ JEDEN ČAS BERE DOKONALÝ OBRAZ! VŮBEC! Jste-li skutečný profesionál, uvědomujete si, jak rychlé situace a jejich osvětlení se mohou změnit! Pokračujte v tom, co děláte, Jodi a Dayna! Tato kočka má vaše záda!

  24. Leesa Vothová Na březen 12, 2014 na 8: 44 am

    Ve skutečnosti vidím úpravy jako další součást fotografické umělecké formy. Je hloupé, aby o tom fotografové udělali negativní úsudek. Pro mě je to jako naštvat se na malíře olejů, protože se rozhodli použít akrylát a poté na něj namíchat písek, aby vytvořili texturu. Nebesa zakazují, aby nezůstaly čisté vůči olejům ... Každý má ke svému konečnému produktu jiný způsob. Důležité je, jestli fotka může stát samostatně jako něco skvělého. Na cestě nezáleží.

  25. Sylvia Na březen 12, 2014 na 8: 45 am

    Cítím, že jsem digitální umělec, který také fotografuje. Nevěřím, že těžké digitální úpravy musí = mizerný fotograf. To je obrovská nadsázka. Je zřejmé, že v tomto odvětví existují problémy a výzvy, ale kořenem nich není photoshop. Také si myslím, že tyto akce jsou skvělým způsobem, jak se učit, a díky nim jsem vylepšil a aktualizoval své dovednosti. Dík!

  26. Lindsay Williamsová Na březen 12, 2014 na 8: 46 am

    Úžasné čtení, Jodi! Když jsem poprvé začínal, šel jsem rovnou do manuálního režimu, což znamenalo, že někdy (mnohokrát, pokud jsem opravdu upřímný) je třeba mé obrázky uložit. Kromě toho mi vaše činy pomáhají naučit se, jak dělat ty samé věci sám. Teď, když vím, co dělám, stále používám vaše akce, protože mi šetří tolik času a dodávají mé práci tolik důslednosti. Znám další fotografy, kteří si nedali tu námahu, aby se učili jako já, a někdy mě frustruje, že někteří zákazníci vidí pouze znaky dolaru a ne lásku a úsilí, které jsem do své práce vložil, ale to nemá co dělat s akcemi. Moje práce mluví sama za sebe. Říci, že za to mohou činy, se neliší od toho, když řeknete: „Pořizujete úžasné snímky. Musíte mít skvělý fotoaparát! “

  27. Cindy Na březen 12, 2014 na 8: 49 am

    Skvělý článek! Naprosto souhlasím s tím, co jsi napsal. Proč se lidé prostě nemohou posunout dál, pokud nesouhlasí osobně, zvláště pokud se nezeptali na jejich názor. Tak snadno se schováváte za počítač a chrlíte negativní názory. Myslím, že je to skvělá záchrana obrazu a milostných stránek, jako je ta vaše, která učí, jak transformovat obrázky do podoby „umění“. Je to dané, že se vždy snažíte pořídit ten nejlepší obraz, jaký můžete SOOC.

  28. Nancy Na březen 12, 2014 na 8: 51 am

    Děkuji vám za sdílení s námi. Procházím pochybnou fází své fotografické kariéry a ve skutečnosti jsem se cítil lépe. Je těžké fotografovat děti a někdy to nechápete správně. Je extrémně obtížné rychle se pohybovat a zachytit okamžik s dokonalým nastavením. Vlastně se mi stejně líbí obrázky siluet, ale je skvělé sledovat, co Lightroom dokáže.

  29. Karin Markertová Na březen 12, 2014 na 8: 57 am

    Myslím, že argument proti úpravám je naprosto směšný. Ve skutečnosti jsem začal fotografovat v temné komoře v roce 1983. Kdokoli může fotografovat, někteří lidé mají lepší technické dovednosti než jiní, několik vzácných má úžasné oko pro skvělou kompozici. Ale podle mého názoru se to nejlepší v dnešní době děje v temné místnosti nebo SVĚTELNÉ místnosti. Můj otec a já jsme ručně vyráběli nástroje, abychom se vyhnuli a vypálili fotografie. Zpracovali jsme černobílé obrázky s různými hodnotami barev, abychom získali různé hodnoty kontrastu. I když dávám přednost komponování nejlepšího obrazu přímo ve fotoaparátu, naučil jsem se také základní zpracování pro vyčištění oříznutí, vrácení života zpět plochému obrazu (JAK TO PŮVODNĚ PILEME NA OČI, obraz zploštělý kvůli objektivu nebo kvality fotoaparátu). Fotoreportéři mají přísná pravidla, pokud jde o to, co jsou a co nesmí. Ale když pořizujete snímky na výšku, na šířku, akční atd., Proč z toho NEVYDĚLAT co nejlepší obraz při kvalitním zpracování? Proč nepoužívat naši úžasnou technologii k vytvoření těch nejlepších možných vzpomínek?

  30. Ronda Na březen 12, 2014 na 8: 59 am

    Děkuji, Jodi, za tento příspěvek. Je to tak povzbudivé a osvěžující. Zjistil jsem, že někteří fotografové mají hodně elitářství a dokonce aroganci, a na druhé straně jsem také viděl toleranci a povzbuzení od ostatních. Kde žiji, profesionální fotografové nesdílejí ani trochu informací, aby pomohli vzdělávat méně zkušeného fotografa. Vidí každého jako konkurenci, jako hrozbu nebo pod sebou, takže nesdílejí informace, pak urážejí osobu, která se snaží učit. Je to škoda, ale s internetem existují zdroje, jako jste vy, které mohou pomoci fotografům, kteří nemohou získat pomoc od místní komunity. Oceňuji vaše činy, vaše příspěvky, vaši podporu a ochotu vůči lidem, kteří se učí a rostou ve fotografii.

  31. GL Suich Na březen 12, 2014 na 8: 59 am

    Zní to jako spousta nejistých fotografů. Stejně jako vy si myslím, že existuje spousta lidí s pěkně dobrými fotoaparáty a vybavením, kteří chtějí vylepšit své fotografie pro své vlastní použití. Nikdy nemají v úmyslu nebo se chtějí stát „profesionály“. Chtějí jen pěkně vypadající fotografie. Pokud jim pomohou vaše produkty nebo jiné produkty na trhu, dosáhnout tohoto cíle - více síly pro ně. Profesionální fotografové se mohou sami rozhodnout, zda chtějí úpravy upravit nebo ne. Pokud máte důvěru ve SVÉ fotografické metody a výsledky - je to skvělé, ať už jste profesionál nebo začátečník. Pokud ne, vezměte to na další úroveň nebo zalapejte po dechu !, opravte to po zpracování. Časy se mění a pro fotografy jsou k dispozici produkty, které v minulosti nebyly k dispozici, stejně jako nové fotoaparáty a vybavení pro další fotografické úsilí. Pro fotografy, kteří říkají, že ničíte průmysl nebo pomáháte novým fotografové podbízejí zkušené profesionály - to je prostě hloupé. Ukazuje se jejich nejistota.

  32. Julie Na březen 12, 2014 na 9: 01 am

    Jako marketingová profesionálka, která miluje svou práci, nemám v úmyslu udělat z fotografie povolání. Jako matka 2 (3 a mladší) a začínající fotografka s mojí 1. DSLR jsem velkým fanouškem vašich akcí Photoshopu. Je pravda, že nefotím ty nejlepší fotky, zvláště když mám 2 děti v neustálém pohybu, a jsem rád, že mohu využít tvé akce a udělat z mých fotek něco hodného pověšení na mé zdi. Sourozenecká fotografie uvedená v tomto příspěvku mi byla obrovskou pomocí - uvědomil jsem si, kolik cenných momentů jsem pokazil tím, že jsem neměl přesně nastavený fotoaparát, ale díky vašim tutoriálům a akcím photoshopu mohu tyto fotografie vylepšit na něco, co stojí za to šetří! Srdečně děkuji za vše, co děláte, a za nabídku svých produktů. Ukázali jste, že i když někteří z nás nejsou „profesionální fotografové“, dokážeme vytvořit profesionální kvalitu vlastníma rukama.

  33. Leona Weaverová Na březen 12, 2014 na 9: 06 am

    Opravdu mě rozčiluje, když vidím komentáře, jako jsou ty, na které odkazujete. I když chápu, že tradiční fotografové možná neocení skutečnost, že lidé používají úpravy k vyladění obrázku, neoceňuji jejich ostudu nebo nenávist. Já sám jsem samouk a hodně používám úpravy. Někdy se mi líbí obrázek přímo z kamery, někdy ne. Ale můj přístup je - Pokud můžete vytvořit umění z jakéhokoli dostupného nástroje, proč ho nevytvořit? Díky tomu nebude vaše původní fotografie o nic méně cenná. A lidem, kteří říkají, že nováčci podceňují zkušenější a „lepší“ fotografy, vítejte na závodech s krysy. Lidé, kteří nehledají upravené fotografie, za vámi přijdou - lidé, kterým je to jedno, budou hledat jinde. Nemůžete přinutit veřejnost, aby viděla hodnotu, pokud nechce. Takže pojďte s tím. Uznejte, co tito nekonvenční fotografové dělají, jako nová forma umění. Tak si myslím obrázky, na kterých hodně upravuji - Digital Photo Art. Stane se to stejně.

  34. Edith Na březen 12, 2014 na 9: 07 am

    Tento obrázek je jedním z prvních, který mě zaujal! Je nádherná a díky předvolbám je krásná! Fotografie je umění. Svět je vaše plátno a je to vaše vlastní tvorba. Někteří lidé se to mohou líbit, jiní nenávidět, a proto je fotografie tak úžasná. Je to tak smutné, že jste se museli vysvětlovat lidem, kteří jsou naštvaní.

  35. Skořápkový Na březen 12, 2014 na 9: 08 am

    Umění je umění. Buď to oceníte, nebo ne. Nemělo by vadit ani trochu cesty, kterou umělec podnikl, aby dospěl k závěrečnému dílu. Jako klient, pokud milujete a oceňujete finální produkt, nezáleží na tom, zda umělci trvalo jeho vytvoření 5 sekund nebo 3 hodiny. Lidé zaplatí za to, co ocení. S nikým nesdílím příliš mnoho svého procesu, protože je to moje osobní cesta k vytvoření finálního dílu, ať už používám plátno a štětce nebo fotoaparát a photoshop :). Skvělý článek!

  36. Jim Na březen 12, 2014 na 9: 08 am

    Dobře promyšlená odpověď! Mám rád možnost mít temnou komoru na svém počítači přes PS, LR a samozřejmě MCP! Dobře rozumíte svému publiku a modlím se za další úspěch v různých aspektech vašeho života, ať už obchodních nebo osobních!

  37. Wendy Na březen 12, 2014 na 9: 12 am

    Souhlasím VELKÝ ČLÁNEK a SKVĚLÉ FOTO !! Jsem začátečník, který se nechce stát profesionálním fotografem. Cvičím řemeslo, protože chci vystoupit ze zeleného náměstí a pořídit skvělé fotografie své rodiny. Absolvoval jsem rozsáhlé kurzy týkající se mého fotoaparátu, fotografie a Photoshopu. Nedávno jsem našel akce a miluji kreativitu, kterou inspirují. Také se mi líbí, že mi mohou pomoci opravit a vylepšit moji práci, když cvičím na manuálu. Tvořím pro mě digitální alba a projekty a je to umění. Ignorujte negativitu “_.

  38. Lisa Beckettová Na březen 12, 2014 na 9: 13 am

    Milujte svoji odpověď všem negativním lidem! Zatímco se všichni profesionální fotografové a většina fandů snaží pořád to pořádně před kamerou, někdy, jak jste řekli, jsme jen maminky a chceme zachytit ten okamžik a někdy zapomeneme změnit naše nastavení. Fotografuji v manuálu 20 let, začínám s filmem, ale nikdy bych někoho nepoložil za pokus „zachránit“ tu speciální fotografii! Všichni jsme lidé a děláme chyby, v životě i s našimi fotoaparáty. Milujte, co mohou vaše akce dělat, jsou úžasné! Děkuji vám za všechno, co děláte, Jodi, držte to a nedovolte, aby vás negativita dostala dolů!

  39. Kara Na březen 12, 2014 na 9: 15 am

    Photoshop a Lightroom mohou opravit expozici, vyvážení bílé, tón a kontrast - ale nemohou udělat obrázek emotivním, dobře sestaveným nebo vizuálně zajímavým. Nemůže se vrátit v čase a zachytit přesný okamžik, kdy dítě líbalo slzy své sestry. Pokud by její skladba byla naštvaná, žádné množství PS nebo LR by ji nezachránilo. Dayna zachytila ​​okamžik - svých dětí, nikoli klienta - a zapomněla, že vypnula blesk. Whoop-dee-doo. Kdyby počkala tři sekundy na úpravu svého nastavení, zmeškala by tento okamžik. A já půjdu ven na končetinu a hádám, že by raději měla tento obraz svých dětí, než aby měla souhlas s partou soudných cizinců online, kterým záleží jen na EXIF ​​datech. Ansel Adams řekl: „Negativ je srovnatelný s skladatelovým skóre a potiskem s jeho výkonem.“ To znamená (lapal po dechu!) Považoval zpracování za nezbytnou součást umění.

    • Jodi Friedman, Akce MCP Na březen 12, 2014 na 10: 00 am

      Karo, přibil jsi to! Pokud vidíte tento obrázek (SOOC), můžete říct, že jej pořídil někdo s dobrým okem (pro nebo ne). A mnohem lépe uložit nebo mít schopnost uložit obrázek - než poslouchat lidi schované za počítačem. Dobře řečeno! Jodi

  40. Renee G. Na březen 12, 2014 na 9: 15 am

    Skvělý článek! Negativita některých má sklon zastiňovat pozitivní partu. A to je škoda! Jsem v té skupině nováčků ... právě jsem si loni koupil svoji první digitální zrcadlovku OSVOBOZNĚNĚ za pořizování lepších snímků mých dětí / rodiny. NE soutěžit, NE být lepší než profesionálové. Jen rozšířit své znalosti a rozvíjet koníček. I když jsem zaneprázdněn a nemám čas věnovat se plně učení v ručním režimu, nebo jak rozvíjet vlastní pracovní postup a manipulovat se všemi nastaveními Photoshopu ... MCP mě toho hodně naučil a jsem tak rád, že jsem tu pro každého fotografa! Můžu být hrdý na to, že ať už mám správný úhel, provedl správná nastavení nebo provedl správné akce ... výsledkem je stále moje práce nahoře na zdi ... a to je moje dítě na fotografii!

  41. Julie Na březen 12, 2014 na 9: 17 am

    Jodi, jsem jen „nejzábavnější“, kdo chce ty nejlepší obrázky. Znám svůj fotoaparát naruby, ale stále používám vaše produkty k „vylepšení“ několika mých skvělých a ne tak skvělých fotek. Jediné, co musím říct, je „Jdi, Gurle“! a miluji všechny vaše věci.

  42. Ee Na březen 12, 2014 na 9: 18 am

    Snažím se být lepším fotografem a cílem pro mě je dosáhnout profesionální úrovně. Byl jsem velmi frustrovaný profesionály, kteří jsou odrazující a v zásadě říkají, že pokud tam ještě nejste, nikdy nebudete. Zajímalo by mě, kolik z nich přeskočilo úroveň fandů / amatérů a jsme okamžitě profesionálové v okamžiku, kdy drželi svůj první fotoaparát? Opakuji mnoho již zveřejněných povzbudivých sentimentů, takže body nebudu opakovat. Děkujeme za tento článek a za akce, které vytvoříte. Jako grafického designéra (podle míry) shledávám, že mě stejně baví fotografování a psaní příspěvků a miluji hraní s akcemi!

  43. Jennifer Na březen 12, 2014 na 9: 21 am

    To je skvělá reakce. Zjistil jsem, že obecně jsou nejistější lidé, kteří jsou tak negativní (ve všech aspektech života). Věřím, že produkt mluví sám za sebe, a pokud je někdo skutečně stejně dobrý jako jeho cena, prodej to bude odrážet bez ohledu na to, co dělá konkurence. Pro svou rodinnou fotografii jsem si vybral fotografa, který si účtuje 500 $, zatímco konkurent na ulici si účtuje 200 $. Proč? Protože fotografka v hodnotě 500 $ měla ve svém portfoliu fotografie, které fotograf 200 $ buď nemohl, nebo se rozhodl nedělat. Myslí si lidé, kteří byli kritičtí, že Joe McNally je / byl znepokojen tím, že se ten chlápek z ulice účtuje méně než on? Hm, ne. Jsem jen amatér, který miluje fotografování. Mým hlavním cílem je mít úžasné vzpomínky na svou rodinu. Také miluji photoshop a lightroom, protože si můžu hrát se svými obrázky. Můj nejstarší syn je v zápase a já jsem celou sezónu fotil chlapce a dával je chlapcům. Některé z fotografií SOOC byly hrozné, ale s některými úpravami byly slušné. Když se chlapci viděli, byli tak nadšení. Tyto fotografie by nebyly možné bez nástrojů, které jednotlivci jako vy zpřístupnili. Takže, děkuji!

  44. Vaše jméno Na březen 12, 2014 na 9: 25 am

    Jak jste to tedy zachránili? Jaký byl váš proces úprav? Pěkná práce.

  45. Knoflíček Na březen 12, 2014 na 9: 28 am

    Je tak hezké slyšet někoho mluvit o toleranci a respektu. Mám pocit, že se lidé stali tak konkurenceschopnými (možná nejistými?), A proto při jednání s ostatními ztratili smysl pro respekt, toleranci a otevřenost.

  46. Kim Na březen 12, 2014 na 9: 32 am

    Děkujeme, že jste nám neprofesionálům pomohli. Rád se učím o fotografování, abych mohl fotit své děti a rodinu, když jsme venku. Nemůžeme vždy přivést profesionála, který by zachytil některé z těchto okamžiků, nejenže by to bylo nepraktické, bylo by to opravdu drahé. Takže prosím pokračujte ve sdílení.

  47. Melissa Na březen 12, 2014 na 9: 32 am

    Jsem zmaten tím, že někdo potřebuje být tak kritický. Vaše fotografie jsou ohromující, krásné a umělecké. Četl jsem jednou knihu o Alfredu Stieglitzovi a skupině fotografů, kteří se nazývají Photo Secessionists, kteří se odklánějí od fotografie jako jednoduše způsobu dokumentování a směřují k ní jako umělecké formě. Chlapče, chytili nějaký švih! Takže jste v dobré společnosti. Dělejte krásné obrázky!

  48. Christine Na březen 12, 2014 na 9: 33 am

    Byl jsem součástí davu v úžasu před „záchranou“. Je škoda, že ostatní cítí potřebu bít ostatní pracovat. Pokud máte nástroje k uchování takového výstřelu, proč ho nepoužívat? Miluji všechny vaše činy a rád se učím od skupiny. Nenechte se obtěžovat ostatními! Pokračuj v dobré práci! A děkuji ti!

  49. abrianna Na březen 12, 2014 na 9: 34 am

    Pokud by se tito lidé obtěžovali věnovat nějaký čas prohlížení vašeho webu, věděli by, že poslední věcí, kterou uděláte, je povzbudit lidi, aby pořizovali špatné fotografie a neučili se svůj fotoaparát. Příkladem je Ansel Adams - mnoho lidí obdivuje jeho práci a snaží se být jako on. Na * jedné * fotografii v temné komoře mohl strávit až 200 hodin, ale neslyšíte, jak lidé říkali, že zničil fotografii. Naopak, způsobil v něm revoluci. Pokud jde o mě, jsem vděčný za digitální temnou komoru a schopnost řídit výsledný obrazový výstup. Nikdy bych nemohl pracovat v temné komoře, protože mám citlivou pokožku a práce s tolika chemikáliemi by ji rychle zničila.

  50. Selena Na březen 12, 2014 na 9: 40 am

    Není Photoshop a Lightroom vlastní dovedností? Nemohou růst? Bylo nám řečeno, že fotografie se neustále mění a vy se ji nemůžete naučit všechno! Toto je nová éra fotografie. Stejně jako přechod z filmu na digitální. Je čas se přizpůsobit! Ano, vidím trend, že jakmile někdo vezme kameru, nainstaluje Photoshop a pak si myslí, že je profesionál. A co my ostatní? Ten, kdo dal tvrdou práci, inzeroval jako blázen a stále musí soutěžit se 100 obrázky za 10 $? A právě oni získají klienta! Dost spravedlivé, pokud chcete upravit své milované okamžiky pro sebe nebo rodinu / přátele. Ale naučte se lana, než se ponoříte do podnikání. MCP dělá skvělé akce a předvolby. Ale to neznamená, že se jejich trh neomezuje pouze na obchodní klienty. Ano, zní to jako hlídač plotů, ale obě strany mají platné body.

  51. Klaus Na březen 12, 2014 na 9: 43 am

    Nikdy se nepokoušejte potěšit každého. Skvělý záběr a postprodukce.

  52. Diane Harrisonová Na březen 12, 2014 na 9: 44 am

    Řekneme Jodi!

  53. Wendy Na březen 12, 2014 na 9: 48 am

    Věřte mi lidi, pokud se dostanete do kamery po celou dobu - číslo jedna, můj klobouk je před vámi! Za druhé, photoshop je časově náročný, takže byste se neměli bát konkurovat někomu, kdo má špatné fotografické schopnosti. Pokud nemají žádné fotografické dovednosti, které stráví hodinu po hodině po úpravách, budou dostávat výplatu mnohem méně na každou hodinu. Je to určitě osobní preference, ale rozčílím se, když slyším fotografa kritizovaného za použití photoshopu. Je to nástroj k dosažení vaší vize. Stejně jako v muzeu, pokud se vám nelíbí něčí umění, přejděte k pohledu na něco, co vás baví. Pokud se nemělo nic vylepšovat, proč nosíme make-up a kupujeme krásné oblečení? Photoshop umožňuje, aby skvělé fotografie vypadaly jako úchvatné obrázky, a zachytí ty důležité, které vám při fotografování chyběly omylem. Je to jako říkat, že pokud profesionální fotograf udělal perfektní okamžik, kdy otec objal svou dceru v její svatební den a jeho blesk se nespálil, neměl by se to snažit napravit - je to prostě hloupé. Dokonce i velmi dobře placení profesionálové dostávají špatné fotografie z technických problémů, sledoval jsem, jak mnoho hlavních profesionálů natáčí uvázané a získává špatné expozice atd., Dokud to nevyřeší - ve skutečnosti, jako by vám ten snímek bez photoshopu a / nebo akcí chyběl.

  54. Susan Garyová Na březen 12, 2014 na 9: 49 am

    Úžasné čtení. Zveřejnil jsem na své FB stránce. Milujte všechny verze obrazu a příběh o tom, jak org obraz vznikl! Je důležité si tyto snímky nenechat ujít na celý život a díky bohu existují způsoby, jak je také zachránit!

  55. Diane Na březen 12, 2014 na 9: 50 am

    Dobře řečeno!! Je tu prostor pro každého a každý někde začíná. Buďte v pohodlí ve své vlastní práci a práce ostatních by neměla být hrozbou. Líbí se mi, že nabízíte to, co děláte, a mám ráda, že se všichni máme co učit jeden od druhého, bez ohledu na to, v jaké fázi procesu jsme !!

  56. Cory Na březen 12, 2014 na 9: 59 am

    Jodi, jsem v úžasu z téměř celé tvé práce. MILUJEM tento obrázek, a to jak před, tak po něm. Jaká skvělá úspora. Je mi líto, že jste obdrželi útočné komentáře týkající se tohoto obrázku. Těm, kteří se vám posmívají ohledně tohoto obrazu, říkám, získejte šílený život! Nemají se svým časem nic lepšího? Zjevně se na váš web nepodívali a vědí, o co vám jde! Pokračujte ve fantastické práci!

  57. Johanna Howardová Na březen 12, 2014 na 10: 01 am

    Dobře řečeno.

  58. cary Na březen 12, 2014 na 10: 03 am

    Jak smutné, že lidé cítí potřebu být úsudek. Neustále se snažím vylepšovat svoji fotografii a používám Lightroom. Ve skutečnosti post editace mých snímků vylepšila moji fotografii. Když provádím úpravy, přemýšlím o tom, co jsem mohl udělat ve fotoaparátu, abych dosáhl stejného výsledku, a pak to procvičuji. Závěrem pro mě je, že se všichni snažíme vytvářet to, co nás potěší (a klienty, pokud jsou profesionály), a to je vše, na čem záleží.

  59. Jesse Na březen 12, 2014 na 10: 14 am

    Svět / průmysl umění může být velmi kruté místo. Když jsem byl na vysoké škole jako umělecký obor, vzpomínám si, že umělci neustále kritizovali práci toho druhého, a nikoli postivně a konstruktivně. Fotografické médium; a ti, kteří vytvářejí snímky, nejsou vůči tomuto jevu imunní. Ve skutečnosti se zdá, že fotografický průmysl je mnohem delikventnější, plný hrubých, narcaistických fotografů. (Ačkoli rozhodně ne všichni fotografové odpovídají tomuto popisu, stejně jako ne všichni umělci jsou kritičtí). Umění je umění. Spíše než soudit ostatní, zaměřte se na budování sebe sama. Na sdílení fotografických technik s ostatními není nic špatného. Umělci mohou absolvovat stejné kurzy, získat stejnou znalostní základnu, ale to neznamená, že jejich práce bude stejná. Koho zajímá, jestli to pomůže dospělému fotografovi zlepšit jeho umění. Nemá absolutně žádný vliv na umělecká díla někoho jiného. Jodi, je mi líto, že úzkoprsí lidé se cítí ohroženi těmi, kteří sdílejí znalosti. Jejich nepřátelství pramení ze strachu, koneckonců znalosti jsou moc, a ti, kteří ji mají (v tomto případě nejistí fotografové s předchozími fotografickými znalostmi a zkušenostmi), se ji budou snažit udržet pro sebe. Osobně se domnívám, že lepším využitím vašich kritiků by bylo pozitivně propagovat fotografii jako hodnotnou uměleckou formu a investovat čas do určení toho, co dělá jejich hlas umělce jedinečným nebo smysluplným.

  60. Písčitý Na březen 12, 2014 na 10: 17 am

    Já také, Jodi! Pokračujte dál! Nenávistové budou nenávidět. To se nikdy nezmění. Lidé vás a vaši práci znají a respektují a najdou vás, abyste jim pomohli dělat, co potřebují, se svými obrázky, v jakékoli fázi fotografování, ve které se nacházejí. Nadále se nad to povznášejte jako vždy. Máte mnoho skutečných, věrných následovníků. 🙂

  61. Joe Na březen 12, 2014 na 10: 25 am

    Úpravy jsou součástí celé enchilady v mé knize. Věřím, že Ansel Adams strávil spoustu času v temné komoře a svůj podíl na úpravách mají i kluci jako Heisler, Brandt a Batdorff. To vše je součástí procesu. Adams kdysi řekl, že nefotíte, vyfotíte!

  62. Bonnie Na březen 12, 2014 na 10: 27 am

    Chci jen říct, že miluji vaše činy a pomáhají mi vytvářet z mých fotografií jedinečné umění. Myslím, že to, jak upravujete své fotografie, se stává vaší ochrannou známkou v tomto odvětví a je to, co vás odlišuje od ostatních ve vašem oboru. Také věřím, že skuteční fotografové mají talent vidět věci jinak optikou než váš průměrný člověk a není to něco, co by se dalo naučit, ale narodit se ve vás…. být formován a posilován praxí, stejně jako všechny ostatní formy umění. Nenechte se kritiky dostat dolů a pokračujte v tom, co děláte. Za ta léta jste mi tolik pomohli a těším se na vaši další novou věc !!!

  63. Vřes Na březen 12, 2014 na 10: 28 am

    Omlouvám se za všechny ty strašné komentáře, které jste dostali. Bez ohledu na to, jak dobří jste, každý má nehody a je úžasné, že máme technologii „zachránit“ naše oops, pokud skutečně patří k obrazu, který zachycuje něco úžasného a neopakovatelného. Vaše výrobky jsou úžasné a stejně tak i obraz, který jste ukázali. Fotograf odvedl skvělou práci při opravě oops a obraz je nádherný.

  64. Andrea Na březen 12, 2014 na 10: 28 am

    Jodi, děkuji za tento blog. Jsem spíše fotograf než obrazový designér a samozřejmě také dávám přednost přístupu „na prvním místě si to do kamery“. ALE ... ..no, nechápu hned správně všechny obrázky, ano, některé moje obrázky jsou přeexponované nebo podexponované, zaostření je špatně nebo cokoli jiného, ​​ano, některé snímky rozhodně stojí za záchranu a děkuji pán fotografie někdy za požehnání Lightroomu a Photoshopu. Znám docela málo fotografů a ŽÁDNÝ fotografuje vždy perfektní snímky a všichni to šťastně přiznávají. Podle mých zkušeností jsou fotografové, kteří si většinou stěžují na záchranu snímků pomocí Lightroomu nebo Photoshopu, obvykle muži středního věku, kteří mají z jakéhokoli důvodu povznesenou fotografii do nějakého náboženství nebo svatého grálu, přístupnou pouze těm, kteří mají podobný pochmurný výraz ve tváři pokud jde o toto řemeslo / umění. Nechápejte mě špatně. Miluji, žiji a dýchám fotografii, jsem absolutně vášnivý a vážný a jsem tak vděčný, že jsem schopen skutečně žít z něčeho, co se nikdy necítí jako práce nebo fuška. Ale jako všechno v životě, neberme věci příliš vážně, buďme velkorysí a pojďme na malé nedostatky v životě a práci a pokusme se z toho vytěžit maximum.

  65. Alisha Shawová Na březen 12, 2014 na 10: 35 am

    Jodi, naprosto miluji tvou sladkou odpověď! Pokud bychom měli získat skutečné informace o „skutečných“ fotografiích, museli bychom se také vrátit ke kartonovým fotoaparátům. Ke každé použité kameře je připojena technologie a většinou jde o mini počítače samotné. Schopnost pořídit obrázek a vylepšit jej JE umění !! I v automatu je to stále umění! A umění je subjektivní, takže to, že jsme všichni jedineční, je umožnit jim svobodu projevu. Pokud by všichni byli dokonalí a upravovali by je stejným způsobem, nebyl by nikdo skvělý a neměli by se k čemu dopracovat. Profesionálové by měli být nadšeni nováčky, kteří dávají jejich umění přidanou hodnotu ve srovnání, a nováčci by měli být nadšeni profesionály, kteří jim dávají příklady práce být jako. Podobný obrázek je poctou fotografovi, který ho zachytil, a technologii, která ho ještě vylepšila. Pokračujte ve skvělé práci, oba !!

  66. Chris Na březen 12, 2014 na 10: 37 am

    Děkuji za Vaši odpověď. Pravděpodobně jsem jedním z těch, kteří si stěžují. Stále se učím a střílím časem. Když se přestanete učit nebo se budete snažit být lepší, přestane vás to bavit. Ve skutečnosti jsem byl napaden „profesionály“ v mé oblasti. Obvykle fotografuji akční fotografii, protože se mi líbí a všechny své fotografie zpřístupňuji dětem v naší oblasti zdarma. Také pořizuji starší fotografie pro ty rodiče, kteří si absolutně nemohou dovolit astronomické ceny, které jsou zde účtovány. Jsme extrémně přesycení fotografy a jsou velmi dobří, to není pochyb. Ale to jsou děti a rodiče, kteří by se obejdou, protože si to prostě nemohou dovolit. Myslím, že jsem docela dobrý fotograf, to není moje věc ... nemohl jsi mi zaplatit, abych se brodil do tohoto světa, bez ohledu na to, jak dobrý jsem byl ... pro mě příliš podříznuté. Nikoho nepodřezávám, jen to vyřeším s těmi, kteří to potřebují. Spoléhám na Photoshop, Lightroom a MCP, že budu mít lepší obrázky? sakra jo a vsadím se, že když se podíváte zblízka na „profesionálové“ záběry, které dělají také. Takže si opravdu vážím všech informací a nástrojů, které nám všem fotografům poskytujete.

  67. Ken Grimm Na březen 12, 2014 na 10: 41 am

    Gratulujeme! Skutečnost, že máte nenávistníky, znamená, že nyní žijete svůj život a jste úspěšní. Nenávistové nemohou STOJÍTE, aby někdo udělal dobře. Takže pokud jste byli terčem, ÚŽASNÉ! Naučil jsem se obejmout své nenávistníky - jejich přirozená reakce na kolena na něco, co vidí, je úžasné a nemysleli na to, nebo to nemohou udělat, je kritizovat a chrlit nenávist vůči člověku, který udělal to, co si přejí. A zachránil jste nevím, kolik hodin ve výrobních pracovních postupech, pomohl šířit radost z fotografie tím, že je jednodušší a přístupnější, a celkově je svět fotografie lepší protože jste v tom.

  68. Stuart Martin Na březen 12, 2014 na 10: 49 am

    Dobře řečeno a máte moji podporu z celého srdce. Jako poloprofesionálního fotografa mě bolí, když jsem narazil na tyto druhy komentářů - obvykle (podle mého názoru) od druhu profesionálního dinosaura, který strávil posledních x počet let přeplňováním veřejnosti a dojením trhu. Získejte lidi, časy se mění, přizpůsobí nebo zemřou, a pokud vaše fotografie a služby nejsou dost dobré na to, aby se přizpůsobily a přežily, nemáte právo být v tomto oboru tak jako tak! Dobrá práce, Jodi a pokračujte ve vynikající práci; o)

  69. Kevin Na březen 12, 2014 na 10: 51 am

    Dobře řečená Jodi. Dobře promyšlená reakce, která vzdělává bez obviňování nebo předsudků. Možná další dovednost, kterou se ostatní mohou naučit z vašich příspěvků a blogů?

  70. Linda Na březen 12, 2014 na 11: 08 am

    Jaký otvírák očí! Neměl jsem tušení o divokém zaujatosti, které mají někteří „profesionální fotografové“ vůči lidem, kteří se „spoléhají“ na Light-room nebo Photoshop. Jsem v umělecké skupině a zaměřuji se na kombinování obrazů do uměleckého obrazu, ne naučíte-li se naše kamery. A co je na tom špatného? A co je špatného na prodeji těchto obrázků, i když jsem spoléhal na automatické nastavení fotoaparátu a nerozumím cloně atd.? Amerika byla postavena na svobodném podnikání a vynalézavosti. Příkladem toho je muž, Jeff Bezos, který založil Amazon. Nedávno oznámil své plány na zahájení doručování balíků prostřednictvím dronů. Když se tazatel zeptal, jak to ovlivní společnosti jako UPS, Fed-Ex nebo poštovní služby atd., Jeff v zásadě odpověděl slovy „jak reagují, je jejich problém, protože Amerika má systém byl postaven na svobodném podnikání vždy byly postaveny na konkurenci. Buď najdete způsob, jak soutěžit, nebo se ztratíte v prachu. “ Cítím empatii k zaměstnancům UPS a poštovním pracovníkům, kteří by mohli být ovlivněni Jeffovým rozhodnutím? Ano! Stejně jako já mám empatii k profesionálním fotografům, kteří zjistí, že jsou podbízeni lidmi, kteří prodávají obrázky, které byly Photoshopovány nebo upraveny v Light-room, zákazníkům, kteří jsou nevzdělaní nebo jim může méně záležet na použitém procesu a chtějí jen obrázky, které mají rádi za ceny, které si mohou dovolit. Břímě profesionálního fotografa je však najít způsob, jak se přizpůsobit, stejně jako se budou muset přizpůsobit nebo ztratit obchodní podíl společnosti UPS, Fed-Ex a poštovní služby. Výzva změnit a přizpůsobit se vždy byla součástí svobodného podnikání. Změna je obvykle tvrdá a vyžaduje úsilí a vynalézavost, a proto o ní občas reptáme, ale v rámci svobodného podnikání je to nutné. Jodi, poskytuješ skvělou službu, o čemž svědčí ti, kteří od tebe nakupují, aby tě udrželi v podnikání. Ti, kteří nechtějí vaše služby, si je nemusí kupovat. V několika mých uměleckých skupinách NENÍ tolerovány negativní komentáře, aby měl každý šanci spíše růst, než být zavřen. Zjistil jsem, že si lidé navzájem pomáhají, když je toto pravidlo zavedeno, a všichni se navzájem učíme . Možná by to mělo být pravidlo, které zavedete. Pokračujte v dobré práci!

    • Jodi Friedman, Akce MCP Na březen 12, 2014 na 3: 26 pm

      Linda, to je ta nej ironičtější část ... Pokud někdo nevěří v úpravy fotografií, vylepšování fotografií nebo dokonce v opravování fotografií, které potřebují nějakou pomoc, proč se vůbec obtěžovat s tím, že budu na mé stránce sociálních médií nebo blogu ??? Je to jako člověk na facebookové stránce Starbucks, když není piják kávy, a stěžuje si, že nápoje mají kofein. Hm - duh! Nechoďte na první místo.

  71. Kay Na březen 12, 2014 na 11: 14 am

    Musím přidat ještě jednu myšlenku, protože jsem měl jinou interpretaci fotografie (a já miluji upravenou verzi siluety). Když jsem se na to poprvé podíval, napadlo mě, že se chlapec naklonil a řekl své sestře tajemství. “Reagovala překvapením a položila si ruce na ústa, jak to často děláme, když jsme řekli něco překvapivého.

  72. Jackie Na březen 12, 2014 na 11: 22 am

    Kdo tedy definuje, co je profesionál? Technologie změnila tvář fotografie! Jaký je rozdíl, když se lidé bez větších zkušeností nebo znalostí snaží konkurovat „profesionálům“? Fotografie je umění a pokud lidé vytvářejí krásné obrázky, proč je důležité, když to udělali záměrně tak, že ve správném čase dostali všechna správná nastavení na kameru… nebo když jen pořizují snímky a pak vytvářejí něco krásného se všemi úžasnými nástroji, které máme všichni k dispozici? Když je vše řečeno a hotovo, konečným výsledkem je stále obraz. A není to vůbec to, o čem fotografie vlastně je? Zachycení obrazu…. Zlomek sekundy v čase, který už nikdy nebude možné znovu prožít, ale může v tomto obrázku pokračovat!

    • Jodi Friedman, Akce MCP Na březen 12, 2014 na 3: 22 pm

      Jackie, fotografie je o zachycení paměti (pro mě je) a ano, ale to můžeš udělat - ať už je to s iPhone nebo dSLR - pomocí editačního softwaru nebo SOOC. Nezáleží na tom, jestli jste šťastní. Nebo pokud prodáte svou práci, pokud je váš klient. Jistě, je lidská přirozenost dělat to nejlepší, co dokážeme, ale s využitím všech nástrojů, které máme k dispozici.

  73. Elizabeth Na březen 12, 2014 na 11: 23 am

    Páni, není tak těžké být milý. Máte špatný den? Jít na procházku. Obchod nefunguje dobře, vyhledejte prosím odbornou radu, ale prosím, nebouchejte kolegy fotografy, mohou stát vedle vás.

    • Jodi Friedman, Akce MCP Na březen 12, 2014 na 3: 20 pm

      Elizabeth, přesně tak. Možná si lidé musí představit, že osoba, se kterou mluví, je někdo, koho milují - manželka, manžel, jejich děti, blízký přítel. Tolikrát je to, jako by mluvili s osobou, kterou na tomto světě nenávidí nejvíce ...

  74. Susan Na březen 12, 2014 na 11: 41 am

    Každý, kdo by si něco takového dokonce myslel, musí mít své vlastní podivné problémy. Proč by se to někomu objevilo v mysli. Viděl jsem retro fotografie, kde malý chlapec líbá nějakou malou holčičku a je naprosto znechucená. Tehdy by si nikdo ani nemyslel na něco tak nemocného. Lidé potřebují dostat hlavu z okapu. Je to inscenovaná fotka. Kdyby to nebyli sourozenci, někdo by se urazil?

  75. Julie Na březen 12, 2014 na 11: 42 am

    Miluji, miluji, miluji fotku. Před. Po. Mezi. To je jedno. Je to okamžik v čase, jako rodiče si vážíme.

  76. John P Na březen 12, 2014 na 11: 44 am

    Fotografický průmysl je řízen spotřebitelem. V určitých případech je spotřebitelem fotograf, zbytek jsou ti, kteří zaplatí cenu požadovanou fotografem. V každém případě jsem nikdy nepotkal fotografa, který by nefotil, s nimiž nebyli spokojeni. Pokud jste ten fotograf (ten, kdo je spokojený s každou fotografií, která kdy byla pořízena), kde je vaše galerie, učíte své řemeslo? Někteří z nejlepších fotografů naší moderní doby jsou také učitelé, někteří kritizují styl, ale přesto jsou učiteli. Nechť jsou ti, co říkají. Těm, kteří mají rádi řemeslo, které vám doporučuji, se učte dál. Profesionálům, jako je Jodi, neustále ukazujte ostatním, jak se stát lepšími, vím, že si z každého obrazu, který vidím, něco dělá. Ať se mi to líbí nebo ne.

  77. Jennifer R. Na březen 12, 2014 na 11: 46 am

    Myslím, že obrázek je krásný! Děkujeme, že jste nám dali nástroje, pomocí kterých můžeme vytvořit krásný obraz z téměř ztraceného úžasného okamžiku!

  78. Kerith | Vizuální dívka fotka Na březen 12, 2014 na 11: 47 am

    "Doufejme, že bez ohledu na to, kde jste se svými fotografickými dovednostmi, můžeme všichni podporovat a respektovat práci ostatních a přijímat naše rozdíly místo toho, abychom je využívali." Dobře řečeno, dobře řečeno, Jodi. 🙂

  79. Erin Na březen 12, 2014 na 11: 48 am

    Upřímně se mi nelíbila vaše FB stránka kvůli všem nechutným komentářům k těm z nás, kteří se právě učí (ani se to nesnažím živit, jen kvůli svým vlastním rodinným fotkám). Už mě unavilo poslouchat všechna negativa. (I ten dobře míněný člověk opravdu ví, jak ten nůž vykopat.) Je smutné, jak moc mě komentáře odradily od toho, abych se více naučil od ostatních. Teď bych raději dostal zpravodaj a přišel na web a přečetl si vaše články a úplně ignoroval komentáře. S tím, co jsem řekl, se mi opravdu líbí ta fotka a zatímco silueta je skvělá, rád vidím jejich tváře a detail. Navíc se mi líbí jemnost barev.

    • Jodi Friedman, Akce MCP Na březen 12, 2014 na 3: 16 pm

      Erin, tak moc se snažíme zachytit hrubé chování. Ale ne vždy včas. A je nemožné moderovat každý komentář, který přijde. To znamená, že je mi líto, že jste z toho důvodu odešli. Nemohu zaručit místo s nulovou negativitou a hrubostí, ale určitě se snažíme udržet to blízko. Někdy se takové věci objeví - a já to rád využívám jako příležitost ke vzdělávání. Opět jste kdykoli vítáni. Je škoda nechat negativní, zlý pár zničit pro ty, kteří se mohou učit a růst, jako jste vy. Jodi

  80. Johnathan Woodson Na březen 12, 2014 na 11: 49 am

    Když jsem dnes ráno viděl e-mail s textem „Extrémně kontroverzní fotka“, zpočátku jsem byl zmaten a poté sklíčen negativním přístupem, který projevili takzvaní kolegové fotografové. Vidím také obě strany ... Býval jsem klubovým DJem, který točil záznamy (pamatuješ si na ty?) A vidím, jak „děti v těchto dnech“ pobíhají s tablety s aplikací „DJay“ a vím, že naysayer puristé pláčou „faul „Protože plavidlo je teď mimo věc, ale domnívám se, že se alespoň o něco kreativního zajímali. V tomto moderním digitálním mikrokosmu, který byl zkonstruován tak, aby nám usnadnil život, se každý jackanapes se smartphonem může nazývat spisovatelem, fotografem, DJem, hudebníkem atd. Na konci dne to však vyžaduje talent (ať už je to při vědomí nebo ne) dodat zboží. A ti z nás, kteří mají trénované oči a uši, dokážou poznat rozdíl mezi někým, kdo v tom má peníze, a někým, kdo do své práce přidává tajnou přísadu své lásky k tomu, co dělají. Poslední rok jsem strávil budováním svého portfolia v iPhoneografii a nedávno jsem investoval do MILC, protože chci svou vášeň proměnit v kariéru, kde miluji to, co dělám, a mohu sdílet svět tak, jak ho vidím. Myslím, že to je to, co Jodi dělá s MCP. Pokračujte prosím ve své práci, láska se ukazuje! Nezapomeňte, že pokud dostáváte nenávistné zprávy, znamená to, že děláte něco správně (: o)

  81. Leanne Pattonová Na březen 12, 2014 na 12: 06 pm

    Dobrý den - dostáváte negativní komentáře bez ohledu na to, co děláte. Jediné, co můžete udělat, je, že vaše srdce nemá pravdu, když něco děláte a necháte to jít!

    • Jodi Friedman, Akce MCP Na březen 12, 2014 na 3: 13 pm

      Nechám to jít ... obvykle. Ale když to bolí ty, kteří mi dovolili použít jejich obrázky, stává se to osobnějším. Kdyby to byl můj vlastní obraz, mohlo by mě to ve skutečnosti méně otravovat. Bez ohledu na to je třeba lidi občas zavolat a možná to jednomu člověku pomůže uvědomit si, že by měli myslet, než budou „psát / mluvit“.

  82. Písčitý Na březen 12, 2014 na 12: 07 pm

    Když jsem četl váš článek, byl jsem naprosto šokován ... Proč konkrétně? protože nenávistné věci, které lidé říkají na veřejnosti / píší na internetu. Vždycky jsem na podlaze, že lidé chtějí vyhodit to, co dělají ostatní. Jsem tak smutný, že jste si museli přečíst všechny ty hloupé komentáře a pak ztrácet čas vysvětlováním. Ale zvládli jste to laskavě! s fotografiemi se vždy manipuluje .. temná komora, s reflektory, s blesky, s úhly atd. Fotografie je umění a tvůrce má právo tvořit. Umělci si kupují různé štětce na malování, plátno, lepší fotopapír, různé typy barev atd. Akce se NEMOHOU lišit!

  83. Meg Na březen 12, 2014 na 12: 30 pm

    Velmi promyšlený příspěvek Jodi a jemná připomínka „žít a nechat žít“ - nikdy jsem nebyl pro technickou část fotografie - naučil jsem se, co jsem potřeboval, a učím se dál, jak se pohybuji - ale pro mě je úkolem jak získat dobrý obraz - někdy se vám to podaří přes objektiv - ale pak jsou chvíle, kdy postprocesing opravdu může pomoci obrazu, který má co říct - teď fotografuji téměř výlučně s mým iPhone a stále mě udivuje, jak lidé odmítají vidět zásluhy v těchto kamerách a že se s nimi dělá úžasná práce - miluji váš blog a vaše akce - děkuji vám za to, že jste tam pro nás ostatní, kteří se pohybujeme v těchto vodách -

  84. Vanessa Diel Na březen 12, 2014 na 12: 44 pm

    Miluji to ~ Je nám líto, že jste se museli vypořádat s negativismem ~ Pokračujte ve skvělé práci. Požehnání, Vanessa

  85. Rachel M Na březen 12, 2014 na 2: 05 pm

    Lidé jsou tak plní sebe. Nádherný snímek.

  86. Ashley Durham Na březen 12, 2014 na 2: 21 pm

    Nenávistové musí nenávidět! Myslím, že zatímco ANO byste měli znát svůj fotoaparát ... věci se stávají. Myslím, že je ÚŽASNÉ, že máme technologii k vytváření UMĚNÍ, jako je tento obrázek.

    • Jodi Friedman, Akce MCP Na březen 12, 2014 na 3: 10 pm

      Není Photoshop a Lightroom úžasný ?! Myslím tím pro mě, je to součást procesu ... Ano, hřebík, pokud můžete. Ale když nemůžete, použijte několik berlí a pokračujte v práci na svých krocích 🙂

  87. Alicia Na březen 12, 2014 na 2: 42 pm

    Je mi smutno, že náš průmysl je tak plný lidí, kteří by raději vyhazovali / bagatelizovali ostatní, než aby akceptovali, že existuje mnoho MNOHÝCH různých způsobů, jak věci dělat! Photoshop & Lightroom jsou naše digitální temné komory, a dokonce i Ansel Adams provedl úpravy jeho nyní- slavné obrázky.

    • Jodi Friedman, Akce MCP Na březen 12, 2014 na 3: 09 pm

      Alicia, 100% souhlasím. Je to smutné - myslím, že jde nad rámec pouhého našeho odvětví. Myslím, že mnoho lidí má pocit, že mohou používat počítač a internet jako vyrovnávací paměť. Určitě jsou někteří zlí i osobně, ale většina by neřekla zlomek toho, co řeknou někomu osobně.

  88. Pete Bond Na březen 12, 2014 na 3: 28 pm

    Jaké skvělé čtení. Myslím, že profesionální fotografové, kteří slam armatury, se ve své vlastní práci cítí trochu ohrožení a nejistí. Setkal jsem se jen s několika profesionály, kteří rádi pomohou a tito muži jsou dobří v tom, co dělají, a jsou více než rádi, když se podělili o nějaké znalosti . Pokračuj v dobré práci.

  89. Skye Na březen 12, 2014 na 3: 53 pm

    Dobře řečeno! Kolem fotografie je tolik snobství. Koho zajímá, zda se k vylepšení obrazu používá Lightroom / photoshop. Na konci dne jde o hotovou fotografii a reakci diváků. Někdy obraz, který není technicky dokonalý a porušuje všechna pravidla, může přinést úžasné výsledky.

  90. Christine Na březen 12, 2014 na 3: 55 pm

    Jak již bylo uvedeno opakovaně, děkuji za váš dobře napsaný článek. Na čem se (trochu tajně) směju, je skutečnost, že kdybyste předtím nesdíleli, nenávistníci by to pravděpodobně nevěděli nenávidět. Většina z nás ví, že každý profesionální obrázek, který vidíme, udělal trochu času v následném zpracování. Zvláště pokud střílíte syrově; nikdy nesdílíte obrázek SOOC. Umění je subjektivní a já náhodou miluji některé z „neomluvně vylepšené“ práce lidí, jako je Trey Ratcliff. Někteří z nás používají „berle“, aby zefektivnili náš život. Mohu vyměnit i svůj vlastní olej, ale platím profesionálovi, protože můj čas je pro mě cenný. Předvolby a akce mi umožňují pracovat chytřeji, ne tvrději (ať už je nahrávám sám nebo si je koupím), a to je zdravá věc, pokud jste se mě zeptali.

  91. Lisa Landryová Na březen 12, 2014 na 4: 18 pm

    Moc se mi líbí, jak nám akce mohou pomoci být kreativnější! 🙂 Díky za článek!

  92. Allie Miller Na březen 12, 2014 na 4: 41 pm

    Toto je skvělý článek! Je toho tolik, co je třeba sdílet a učit, na to bychom se měli soustředit!

  93. Laura Hartmanová Na březen 12, 2014 na 4: 58 pm

    Lidé, kteří tvrdí, že následné zpracování ničí toto odvětví, o tomto odvětví nic nevědí. V dobách filmu jsem strávil hodiny a hodiny v temné komoře uhýbáním a pálením. To se neliší.

  94. Andrea Na březen 12, 2014 na 5: 03 pm

    Nemohu vystát argument, že díky použití nástrojů / technologií ke zlepšení hotového projektu je práce méně hodnotná nebo uživatel méně talentovaný / zkušený. Software pro úpravy je rozšířením fotoaparátu a fotografického procesu k dosažení požadovaného výsledku. To je jako říkat, že tesař, který pomocí elektrického nářadí vytváří krásný kus nábytku, to nějak předstírá, najmu si fotografa na základě konečného produktu. Nezáleží na tom, jestli to bylo přímo z fotoaparátu, nebo se mi to líbilo ve Photoshopu.

  95. Wendy Na březen 12, 2014 na 5: 07 pm

    Jsem za jednoho vděčný za akci, která se tam odehrává. Jejich použití neznamená, že pořizuji špatné snímky ve fotoaparátu, jen je to okoření. Fotoaparáty mají omezení a pracovní postupy pomáhají překonat omezení. To je jen můj názor. Je to jako dívka, která nosí make-up. Správně provedeno, může zvýšit krásu, která tam již je.

  96. Wendy Na březen 12, 2014 na 5: 07 pm

    Jsem za jednoho vděčný za akci, která se tam odehrává. Jejich použití neznamená, že pořizuji špatné snímky ve fotoaparátu, jen je to okoření. Fotoaparáty mají omezení a pracovní postupy pomáhají překonat omezení. To je jen můj názor. Je to jako dívka, která nosí make-up. Správně provedeno, může zvýšit krásu, která tam již je.

  97. Edward Hubert Na březen 12, 2014 na 5: 09 pm

    Dovolte mi začít tím, že řeknu, že vaše činy jsou úžasné a často je používám k ukládání a vylepšování obrazu. Také obrázek je pro mě dokonce skvělý obraz SOC, i když to byla chyba. Proč se ptáte, protože je to okamžik, kdy měla to štěstí chytit. Teď pro tu těžkou část a já vidím obě strany tak holé se mnou. Po pravdě řečeno, neexistuje žádný profesionál, který by fotku nějakým způsobem neupravoval, zvláště pokud natáčí RAW. Mohou volat malé úpravy bez úprav, ale jsou, musí to být proces. Pokud by odborníci měli učit a být vstřícní, měli byste se o všechny informace podělit. Existují profesionálové, kteří přebíjejí? Ano, a je to jejich volba. U všech negativních komentářů, které jste měli od profesionálů, vidím opravdu tolik negativních komentářů od neprofesionálů. Staré časovače, dinosaury, elitáře a mnoho dalších. Je to tak špatné, když někdo skutečně chce, aby se někdo naučil řemeslu před vytvořením stránky FB, která vás bude propagovat jako profesionálního fotografa, protože můžete? Nyní mi dovolte zjistit, jestli to mohu objasnit, proč skutečně vidím obě strany. Jsem nezaměstnaný otec někoho, kdo zůstal doma a snažil se ze všech sil začít fotografovat. Jsem samouk a věřím mi, že trávím mnoho hodin, obvykle v samém počátku snahy být lepším fotografem, naučit se pravidla, expoziční trojúhelník, f-stop a oh, kolik dalších věcí. Snažím se to dělat správným způsobem placením daní a všeho, co by měl dělat skutečný obchod. Nyní máte někoho, kdo udělil, chce vydělat nějaké peníze navíc, nebo je podporuje někdo jiný, a vytvoří FB stránku nabízející relaci a získáte všechny obrázky na disku za 100 dolarů nebo jakoukoli částku. Mluvil jsem s nimi, že nechtějí ze všeho nikdy vystoupit, nechtějí se učit žádná pravidla a v žádném případě si nechtějí věnovat čas tomu, aby se naučili řemeslu. Stejné řemeslo, které mimochodem říkají, že milují. Jde jen o to, jak získat ty rychlé peníze a nic jiného, ​​tady je váš disk, teď si je můžete vytisknout, kamkoli chcete. Neplatí daně a většina by se o kvalitu tisku mohla starat méně, protože po pravdě řečeno, většina se i tak nevytiskne. V žádném případě s tím nemohu konkurovat, není to udržitelné a je to trochu řečeno porážka. Nyní se vším, co začíná, mám pocit, že se spotřebitel musí dozvědět více o dobré fotografii. Potřebují více znalostí a porozumění, že pokud si myslíte, že obraz je skvělý, představte si, zda bylo zaostření, expozice a vyvážení bílé provedeno co nejblíže správnosti. Toto je jeden obrázek a jak jsem řekl, domnívám se, že je to skvělý obraz SOC. Ale pokud mám přimět spotřebitele, aby viděl rozdíl v kvalitě obrazu správně, musel bych najít způsob, jak fotografa nesundat, ale říct fotografovi kritiku. Cítím se poražený v obou směrech! Pokračuj ve skvělé práci a jako vždy mě informuj!

  98. Christine Na březen 12, 2014 na 5: 14 pm

    Dobře, Jodi. Někteří lidé potřebují získat život a přestat být tak nevrlí. 🙂

  99. Samantha Na březen 12, 2014 na 5: 39 pm

    Fotografie je umění. Ale stejně tak i úpravy. Co jsem se naučil jako nový fotograf, je to, že úpravy vyžadují čas a práci. Každý, kdo si myslí, že je nový fotograf venku, s cílem pořídit dílčí fotografie a upravit je, se mýlí. Je mnohem snazší upravit dobrou zachycenou fotografii než špatnou. Takže když zachytíme dobrý okamžik, ale fotka je špatná - měli bychom ji vyhodit do koše? Ne! Pokud chceme práci uložit, uložme ji! Nakonec záleží na zachyceném MOMENTU.

  100. Sam Na březen 12, 2014 na 5: 44 pm

    Mohlo to snadno být výsledkem rychlého světla, které se nespálilo, protože ten okamžik se stal rychleji než doba recyklace! Někteří lidé jsou jen nevrlí, protože jsou nevrlí.

  101. Dayna více Na březen 12, 2014 na 6: 24 pm

    Všichni jste mi pěkně udělali den! Mám rád, když se věci dostanou přímo do kamery, ale když mi to z nějakého důvodu chybí, mám rád možnost to napravit! A když to napravím před kamerou, jsem rád, že to mohu ještě vylepšit. Hurá na úpravy! (Přiznám se, jsem feťák LR + PS)

  102. Judy Reinfordová Na březen 12, 2014 na 6: 57 pm

    Miloval jsem všechny verze fotografie. Skutečnost, že můžeme manipulovat s obrázky do té míry, že můžeme uložit nebo změnit charakter obrázku, je naší volbou. To z nás nedělá špatné fotografy.

  103. teri Na březen 12, 2014 na 7: 41 pm

    Nesnáším, že od každého dostáváte zneužívání. Svými videi jste mě za ta léta naučili tolik věcí. A vaše akce inovativní a úžasné, vždy. Ulehčují mi život a šetří mi více času, který dokážu spočítat! Lidé mě nepřestávají udivovat. Vážně, pokud nemáte co hezkého říct, nic neříkejte! Nikdo se nestará, aby tě slyšel chrlit ošklivost. Opravdu to neukazuje nic o osobě, o které mluvíte, a objemy o sobě! Jodi - Jste přínosem pro naše odvětví! Děkuji vám za vše, co jste udělali, vše, co děláte, a za vše, co děláte dál! Jste skutečný profesionál!

  104. k Randle Na březen 12, 2014 na 7: 49 pm

    Zajímalo by mě, proč lidé skočí na šanci vytí? A proč si dávají svolení k chvástat se jiným lidem? Pokud jste prodávali drogy nebo obhajovali dospívající sex nebo něco takového, možná ano - ale já. Neuvědomují si, že nedělají důležitý bod, ale vystavují se jako hloupí. Život přichází v milionu balíčků - raději bych nebyl ošklivý, moc děkuji. Doufám, že když jste si přečetli tyto věci, které napsali, jen jste mrkli a zavrtěli hlavou a převrátili oči. To je zdravá cesta, že? Nehraji si s mými expozicemi tak, jako vy - ale budu bojovat na život a na smrt za vaše právo kouzlit úžasně. (Ukloní se, usměje se a zamává.)

  105. Jessica Na březen 12, 2014 na 8: 03 pm

    Možná kdyby se někteří z těch fotografů ze staré školy naučili, jak používat skvělý software pro úpravy obrázků, který máme dnes k dispozici, nebyli by tak naštvaní. Časy se změnily a manipulace s obrázky je úžasná věc, kterou je třeba vědět. Jistě, dokonalá expozice ve fotoaparátu je nejlepší způsob, jak dosáhnout nejostřejšího obrazu. Ale to není vždy možné. Myslím, že skutečným problémem je zde žárlivost. Žárlí, že někdo dokáže vydělat příjem vytvářením zkratek (předvoleb a akcí pro ostatní).

  106. Brooke Na březen 12, 2014 na 8: 10 pm

    Myslím, že upravený obraz i ten více siluetový mají své opodstatnění, ale chci jen slyšet více o tom, jak jsi si na svatbě zlomil nohu.

  107. španělsky Na březen 12, 2014 na 8: 43 pm

    No, řekla Jodi

  108. Ana Garcia Na březen 12, 2014 na 9: 22 pm

    WOW, nemůžu uvěřit, že lidé, kteří si říkají profesionální fotografové, by k tomuto snímku dali dokonce negativní komentář! Je to ohromující! Být profesionálním fotografem nedává člověku právo vyhazovat nebo trhat umělecké dílo někoho jiného, ​​co je tak profesionálního na tom, když umlátíte a roztrháte umělecké dílo někoho jiného? Děláte úžasnou práci, když pomáháte a učíte ostatní. Pokračujte ve skvělé a pozitivní práci, dobré věci přicházejí k těm, kdo si váží druhých ä »« Děkuji Jodi, že jsi VY 🙂

  109. Judith Arsenault Na březen 12, 2014 na 9: 41 pm

    Jodi, myslím, že to, co děláš, je ÚŽASNÉ! „Triky“ obchodu a pomoci jsou neměřitelné. Úpravy fotografií jsou KAŽDÉ KDE! Děkuji za vaši pomoc a nepřestávejte! VŽDY budou nenávistníci. Pokud neradi používají editační software, pak ne, ale nekritizujte ty, kteří dělají jen b / c, s čím nesouhlasíte. Toto je AMERIKA, proto existuje svoboda volby. Využijte to nebo ne, ale respektujte názor všech a pokračujte. Jen moje 2 centy. Vděčně, Judith

  110. Donna Jonesová Na březen 12, 2014 na 9: 43 pm

    Jodi, obraz je skvělý v obou směrech. Nerozumím lidem, kteří vás kritizují ... poskytujete skvělé fotografie, skvělé produkty, dobré informace a obsah vhodný pro začínající nebo zkušené fotografy. Jak mi moje babička říkala ... ti, kteří tě kritizují, pravděpodobně jen žárlí a rozhodně ti nestojí za čas. Pokračujte v dobré práci ... Donna Jonesová

  111. LBílá Na březen 12, 2014 na 10: 10 pm

    Tento článek mě zaujal a poté, co jsem si ho přečetl, jsem docela němý. Nemůžu uvěřit, že jste za to dostali odpor? Myslím si, že lidé, kteří o tom chvástají, jsou docela nejistí fotografové, pokud to berou jako hrozbu. Myslím, že to byla skvělá záchrana a byla to rozkošná fotka. Jo, nikdo z nás nechce mít zvyky pod nebo nad vystavením našich obrázků a trávit čas opravováním chyb v softwaru. Do jisté míry však můžeme opravit chyby a čas od času musíme zachránit okamžik v životě. Díky tomu bych byl zvědavý, jak dobře bude tato fotka vypadat vytištěná. Myslím tím, že se na to díváme na malé velikosti zde na webu. Mnohokrát, když podexponujete obraz, i když ho obnovíte, získáte barevný šum a podobně, když ho vyhodíte na 100%. Dochází tedy k určité degradaci kvality pixelů. Kromě toho si myslím, že celkově úžasná záchrana.

  112. Sharla Na březen 12, 2014 na 10: 22 pm

    Je mi tak líto, že lidé cítili potřebu být zlí. Všichni někde začínáme. Sám jsem „nový“ fotograf a studuji jako nikdo. Ale všichni potřebujeme křivku učení. Nikdo nezačíná jako skvělý fotograf, to není moje zkušenost s mluvením, jen zdravý rozum! Miluji vaše blogy a sady, i když je nepoužívám pravidelně, to nezmění. Pokračujte v tom, co děláte, a vězte, že vás mnoho dalších oceňuje! 🙂

  113. Lynn Na březen 12, 2014 na 11: 05 pm

    Go girl - nádherně řečeno - fotografování nás má všechny bavit a rodiče pořizují obrázky dětských kukel, což pro ně něco znamená, je důležité. Není to úžasné, že z nedokonalého obrazu lze udělat dokonalý obraz, který zachytil okamžik. Nejde jen o peníze a ne každý z nás se může stát profesionálním fotografem…. a všichni si nemůžeme dovolit mít po svém boku vždy profesionálního fotografa - někdy být dost dobrý je v pořádku - pomoc od akcí je skvělá. Pokračuj v dobré práci.

  114. Victoria Na březen 13, 2014 na 1: 20 am

    To, co jsem se za posledních několik let naučil, je, že bez ohledu na to, jaké koníčky, profese nebo kariéru najdete, najdete nadšené lidi, kteří tuto vášeň dostanou na zcela novou úroveň šílenství. Moje dcera roky milovala koně ... dokud nepotkala tu (z mnoha) over-the-top „šílenou koňskou dámu“, která ji pro ni zničila, možná navždy. Od té doby neseděla na koni a nechtěla s koňmi nic dělat. Nechápu, proč vášeň, talent, dar, cokoli .. z někoho dělá ošklivého krále nebo královnu. Doufám, že to NIKDY nikomu nedělám. Všichni jsme začali na začátku, bez ohledu na to, co děláme. Nemůžeme si to jen pamatovat a pomáhat ostatním, kteří sdílejí naši vášeň, místo aby je očarovali a odradili od kolegy (nebo budoucích) vrstevníků? Někdo zoufale potřebuje oddechový čas. Omlouvám se, že se vám to stalo ... Miluji váš produkt a jsem vděčný za tvůrčí úsilí, které jste do něj vložili.

  115. Bobbi Na březen 13, 2014 na 2: 48 am

    Wow!! Nejsem ten, kdo obvykle komentuje, ale nemohl jsem to přečíst a neřeknout pár věcí: za prvé, jsem docela nový fotograf / majitel firmy a nedávno jsem začal používat vaše akce a udělali zázraky pro mé fotografie. Ve většině případů akce pořídí již dobrý obrázek a dodají mu něco zvláštního a chytlavého. nebylo to pro mě nic jiného než požehnání, že jsem narazil na takové uživatelsky přívětivé a nákladově efektivní materiály. Zadruhé ... jak neuvěřitelně hrubé pro někoho říci o tak úžasném obrázku a ilustraci toho, co kombinace zachycení skvělého okamžiku a znalosti editační software může dělat na památku, která by jinak mohla být přehlédnuta. Tito lidé prostě hledají kost, kterou by si mohli vybrat, a jasně ukazují, jak „profesionálně“ dělají takové arogantní a podvržené komentáře. Zatřetí a konečně DĚKUJEME, že jste si našli čas a zabývali se tím a posílili to, o čem vaše značka je a v co věříte ... to jen dále posiluje moji podporu toho, co děláte, a značky MCP. velmi dobře řekl Jodi! děkuji za vše, co děláte! Bobbi Rogers, Columbus, Ohio

  116. Donna Na březen 13, 2014 na 6: 43 am

    Myslím, že fotografové, kteří si myslí, že Photoshop podvádí, jsou prostě zastrašováni, protože se nechtějí učit Photoshop. Photoshop je „nová“ temná komora… tradiční temná komora je téměř zastaralá a lidé, kteří znají „starý styl“, jsou odolní vůči změnám. Kromě toho změna fotografie ve Photoshopu nezabere jen 5 minut, tak co na tom záleží, pokud si fotograf udělá čas před nebo po natáčení?

  117. Jade Maitre Na březen 13, 2014 na 6: 59 am

    Tady tady. Silný článek Jodi. Existuje mnoho skvělých způsobů, jak vytvářet obrázky pomocí řady nástrojů. Nakonec kvalita fotografie vždy spadne do oka, kdo obrázek vidí a vytváří. Viděl jsem profesionální fotografy se špatným zaměřením na filtry a amatéry, kteří mají talent na vytváření úžasných snímků. Profesionální fotografie není něco tajemného; Vytváří krásu a řada aplikací, které máme, jsou pouze nástroji. Je třeba toho říci také pro vytváření podpůrných komunit fotografů po celém světě. Poptávka po fotografech není pevná a konečná; nemusíme se navzájem kritizovat, ale jen se spojit, abychom se navzájem inspirovali při zachycování zvláštních okamžiků lidí. Sledování vašich videí pro předvolby Infusion bylo poprvé, co jsem to udělal, a byla jsem ohromena vaší prací na fotografii. Vytvořili jste něco krásného z náhodných okamžiků, a právě o tom by fotografie měla být.

  118. Amanda Na březen 13, 2014 na 7: 08 am

    Myslím, že je směšný odpor, který jste kvůli tomu dostali. Jistě je naším cílem jako profesionálních fotografů získat naše snímky co nejdokonalejší SOOC, ale někdy se to nestane. Myslím, že je úžasné, že takové obrázky lze ukládat pomocí chytrých technik úprav. A kdyby to byl obraz mých dětí, byl bych nadšený, že jsem to mohl zachránit! Přiznávám, že většinu svých obrázků upravuji minimálně, ale ocitl jsem se na pozicích, kde jsem potřeboval trochu další pomoci 🙂

  119. Sona Na březen 13, 2014 na 9: 08 am

    WOW! jako začátečník jsem ohromen. Chápeme, že tito lidé nepoužívají chytré telefony, iPady, pračky nebo auta - to vše nám usnadnilo život a zvládlo čas. Opět jako začátečník, jehož věc je, když si někdo chce hrát s vlastními fotkami nebo se učit jeden proces přes druhý? Upřímně řečeno, „profesionálové“ zní dětinsky a malicherně. Je pravda, že jsem slyšel jen jednu stranu příběhu, ale doufám, že někteří tito lidé přehodnotí některé své pobouření a omluví se za svou krátkozrakost.

  120. Mandy Provanová Na březen 13, 2014 na 10: 05 am

    Musím zopakovat, co už bylo řečeno, a jen vás povzbudit, abyste pokračovali ve skvělé práci, kterou děláte, Jodi !!! 🙂 Vaše příspěvky jsou vždy informativní a užitečné a jak již bylo řečeno na téměř všech předešlých příspěvcích - lidé, kteří nemají co dobrého říct, by opravdu neměli říkat vůbec nic. Jako fotograf, který oceňuje brilantnost postprodukčních úprav, tleskám vašim příspěvkům ohledně usnadnění našich úprav a skvělých akcí, které jste dali dohromady, abyste tuto úpravu zpřístupnili těm z nás, kteří nejsou tak dobře obeznámeni s Photoshopem. Velice vám záleží na sdílení vašich znalostí a na tom, že svět postprodukce je mnohem méně frustrující ... a mnohem krásnější! 🙂

  121. mm Na březen 13, 2014 na 12: 57 pm

    Křičí lidé na lektory, aby nepřivedli žádné nové studenty na školy a univerzity? Ne. Internet je nějakým způsobem škola sama a kdo je ochoten sdílet znalosti, je zdarma. Pokud se někteří fotografové cítí ohroženi, protože by se tuto dovednost naučili jiní lidé, myslím, že je to možná tento druh fotografů, kteří ve skutečnosti nejsou dobří, protože dobrý fotograf uznává jeho talent a silné stránky, je ochoten se učit a učit a jeho dobrá práce by prosvítala jeho obrazy, takže se nemá čeho bát (a je ochotna přizpůsobit se měnícím se trhům). Pokud se nechcete podělit o své znalosti, je to vaše volba, ale přestaňte šikanovat rozhodnutí jiných fotografů, pokud jsou ochotni tak učinit. Je to jejich právo, vlastní volba, jejich svoboda. PS: děkuji za sdílení vašich tipů, nenechte se odradit tyrany

  122. Dawn | Kuchyňské cestoviny Na březen 13, 2014 na 3: 06 pm

    Děkujeme za vaši přímou reakci na hrubé a zbytečné komentáře. Zejména poslední dva příklady, které zmiňujete, se mnou udeřily. Posledních pár let jsem strávil zdokonalováním svých fotografických dovedností, studiem fotografických knih, čtením desítek online článků a sledováním práce fotografů, které obdivuji. Chci se vždy zlepšovat. Pořizování fotografií mi přináší radost a někdy moje výtvory přinášejí radost i ostatním. Někdy mi lidé za fotografie platí, jindy je rozdávám. Nedělám tato rozhodnutí, abych podřezával „skutečné“ fotografy (slova někoho jiného, ​​ne moje), dělám je na základě situace a ze svých vlastních důvodů. Jak se někdo opovažuje říct jiné osobě, že „nemá žádnou práci“ jako fotograf? Pokud je někdo inspirován, aby vzal kameru a pokusil se udělat něco krásného - a poté to sdílet s ostatními - to by mělo být oslavováno! Na konci dne, pokud osobě za kamerou chybí vášeň a umělecké nadání, pak mu všechny technické znalosti na světě nepomohou udělat skvělou fotografii.

  123. Lisa Hawkinsová Na březen 13, 2014 na 10: 52 pm

    Opravdu mě nezajímá, co říkají kritici, říkám dál učit a budu se dál učit, proto jsme v digitálním věku, hej, pokud má někdo rád staré techniky temné místnosti, to je skvělé, ale nikoho netrestejte kdo chce přijít do 21. století. Líbí se mi, že mohu uložit obrázek nebo s ním manipulovat podle vlastních představ, s vlastním uměleckým pohledem a naučit se svůj fotoaparát svým vlastním tempem, nejsem tím, co bych nazval profesionálním fotografem, ale chci skvěle obrázky do alba a vytvářím báječné a jedinečné obrázky, které visí na zdi bez všech potíží s hledáním knoflíků, aniž by cokoli postrádaly, pak pokud je to tak nebo ne skvělé, mohu opravit a vytvořit úžasné obrázky. Vaše práce je úžasná a prosím, neustále nás inspirujte.

  124. Shari Na březen 14, 2014 na 7: 28 am

    Ano, velká část fotografie je o používání fotoaparátu, ale není tam žádný fotograf, který by řekl, že je vše, co potřebujete. Musíte také mít oko a kreativitu. Nikdo neříká „chci být kameramanem“, chtějí být fotografem a učení se používání kamery a manipulace s ní, aby dělalo to, co chcete, je součástí toho a naučit se roky. A někdy je pořízení snímku důležitější než „dokonalá“ expozice.

  125. Podzim Na březen 14, 2014 na 8: 09 am

    Umění je o spojení. „Dobrá“ fotografie by se s vámi měla spojit. A není pochyb o tom, že úpravy Dayny (výše) vytvářejí silnější spojení. Opravdu záleží na tom, co si ostatní myslí o její cestě, jejích dovednostech, k tvorbě jejího umění? Ne! To je skvělý tisk na plátno. Příběh pojídání písku, neocenitelný.

  126. Koleda Na březen 14, 2014 na 5: 42 pm

    Souhlasím s tím, co Andrea říká na 100% “Andrea: Nevydržím argument, že díky použití nástrojů / technologií ke zlepšení hotového projektu je práce méně hodnotná nebo uživatel méně talentovaný / zkušený. Software pro úpravy je rozšířením fotoaparátu a fotografického procesu k dosažení požadovaného výsledku. To je jako říkat, že tesař, který pomocí elektrického nářadí vytváří krásný kus nábytku, to nějak předstírá, najmu si fotografa na základě konečného produktu. Nezáleží na mně, jestli to bylo přímo z fotoaparátu nebo se mi to líbilo ve Photoshopu. “Náhodou se mi vlastně líbí proces úprav! Myslím, že jsem jedním z mála

  127. Rachel Na březen 16, 2014 na 5: 56 pm

    Děkuji vám za racionální a uctivou reakci na kritiku ostatních. Prostě jde ukázat, že někteří lidé skočí na zbraň a budou soudit, aniž by viděli úplný obraz. Mělo by to být lekce pro nás všechny jako obecná lekce života. Nedělejte unáhlené závěry, dokud neznáte všechna fakta!

  128. Julie Na březen 18, 2014 na 12: 24 pm

    To je tak zasvěcená reakce na kritiky. Jsem si jistý, že někteří z nich měli snímky, které smazali a které mohli být upraveny. Fotografii jsem se naučil na vysoké škole již v 70. letech, kdy existoval pouze film. A učili jsme se, jak manipulovat s fotografií v temné komoře. Musel jsem se naučit digitální fotografii, což, musím říct, bylo o něco snazší číst příspěvky od vás a ostatních. Viděl jsem „amatéry“ a „fandy“, kteří mají lepší oko než někteří „profesionálové“. Ještě jednou vám děkuji za vaše postřehy.

  129. Carolyn Gallo Na březen 30, 2014 na 6: 42 pm

    Amen Jodi! Většina profesionálních fotografů, které znám, používá editační software, někdo lehce, někdo trochu víc. K většině z nich mohu říci jednu věc: nebojí se sdílet tipy, triky, řešení, návody, ZNALOSTI! Pro ty, kteří se všichni ohýbají z formy: pokud jste tak dobří, jak si myslíte, pokud prodáváte se a podnikáte tak, jak by měl „profesionální“ podnikatel, pak byste se neměli zabývat tím, co dělají fandové / amatéři, poloprofesionálové, nováčci nebo kdokoli jiný. Pokud jste tak dobří, jak říkáte, vyděláte peníze. Je toho dost pro každého. Pokud nejste, možná byste se měli podívat do jiné profese.

  130. Stephanie Na duben 22, 2015 na 11: 54 am

    Nesouhlasím s tebou. Nebudu však lhát, i já jsem pomocí softwaru „opravil“ méně než dokonalý obraz. Myslím, že to udělal každý. A nejsme dokonalí, občas se pokazíme. Toto zveřejnění jako reklama na to, co vaše akce / přednastavení mohou udělat, mi však říká: „Podívej, opravdu se nemusíš dobře fotit. Stačí si koupit můj produkt a nemusíte se naučit používat fotoaparát, díky mému produktu bude všechno perfektní! Je to sooooo SNADNÉ. “

Zanechat komentář

Musíte být přihlášen přidat komentář.

Kategorie

Poslední příspěvky