Trendy a módy portrétní fotografie: Dobré, špatné, ošklivé

Kategorie

Představované produkty

Co je móda na portrétní fotografii? Móda je něco, co má krátkodobé zvýšení popularity. „Módní výstřelek“ pro mě může být póza, rekvizita nebo styl fotografování nebo úpravy, který se na ojedinělou dobu stává extrémně populárním. Zatímco módy bývají na krátkou dobu výjimečně populární, trendem zůstává síla. Někdy něco začíná jako výstřelek, ale končí jako trend. Občas je těžké určit, zda je něco módní nebo trendy.

Po celou dobu přicházejí a odcházejí desítky módních výstřelů. Nyní, když jsou sociální sítě tak rozšířené, mohou výstřely nastat rychle a být rozšířenější. Přemýšlet o fotografická fóra, fotografické blogy, facebook, X, a flickr. Při návštěvě těchto míst uvidíte obrázky jiných fotografů. A je pravděpodobné, že bez ohledu na to, jak originální se snaží být, něco vás může zaujmout. Můžeš mít nápad. Můžete vidět rekvizitu, která se vám líbí, nebo pózu, kterou chcete vyzkoušet. Může vás inspirovat, abyste vyzkoušeli nové techniky, umístění, osvětlení nebo úpravy. A díky této inspiraci, pokud je dostatek zájmu a ovlivnění, se může vyvinout výstřelek.

Mnoho módních výstřelů pochází z rekvizit. V tuto chvíli jsou podlahy z umělého dřeva (rohože z barnového dřeva) mimořádně populární. Před několika lety dala většina dětských fotografů miminka do příliš velkých šálků. Pokud jde o úpravy a Photoshop, pamatujete si popularitu sépiových tónů, zakalené upravené obrázky, nadměrně upravené oči, intenzivní zářící barvu, selektivní barvu, jemnou záři, silné viněty, těžké plastické vyhlazení pokožky, hluboké pálení a uhýbání a Mohl bych pokračovat dál a dál ...

Tento příspěvek NENÍ určen k legraci z nejnovějšího šílenství nebo nedávných módních výstřelů. Ve skutečnosti jsou mnohé ze zahrnutých obrázků uměleckými díly. Když se podíváte na níže uvedené fotografie, mám podezření, že si můžete myslet některé z následujících myšlenek:

  • "Pamatuji si, jak jsem to dělal."
  • "Stále to dělám."
  • "Miluji tu rekvizitu."
  • "Miluji ten obraz."
  • "Chci to zkusit."
  • "Nemůžu se dočkat, až to udělám na svém dalším zasedání."
  • "Zajímalo by mě, kde to najdu ... nebo jak to udělat."
  • "Nemůžu uvěřit, že jsem to udělal."
  • "Jak se to stalo módou?"
  • "Proč by to někdo chtěl dělat?"

Můžete si prohlédnout některé z nich a uvědomit si, že stále děláte určitou techniku ​​nebo máte určitou rekvizitu. Možná si pamatujete, kdy jste to udělali. Můžete se cítit trapně. Nebo se můžete divit, proč se fotografie dostala do seznamu, protože si nemyslíte, že má nějaký mód nebo trend, ale spíše základní fotografii. Všechny tyto myšlenky a pocity jsou platné.

Fotografické výstřely NENÍ špatné. Možná si osobně myslíte, že někteří jsou, a to je také v pořádku. V mnoha případech módy inspirují. Když je výstřelek proveden dobře, může to ve skutečnosti vyústit v nadčasovou fotografii dědictví. Můžete se ohlédnout a zajímat se, proč vás všechny zametl konkrétní výstřelek. Věřte mi, dívám se zpět na své 80. roky, vlasy plné gumových náramků a neonové oblečení tímto způsobem. Ale s fotografií obrázky vytvářejí vzpomínky a zachycují okamžik v čase. Vy a vaši zákazníci je stále můžete milovat, trend, blednutí nebo ne.

Děkuji všem mým přispěvatelům za sdílení obrázků níže. Představují některé výstřely a trendy, které jsem viděl v posledních několika letech. Některé z těchto obrázků mě nutí jít vyzkoušet rekvizitu nebo místo, i když jsou nebo byly módou. Ostatní, možná méně miluji. Ale pamatujte, aby se něco stalo módou, musí to vyzkoušet spousta fotografů.

Takže když se na to podíváte, co vám prochází hlavou? Buďte upřímní a přidejte své komentáře.

Miluji je? Nesnášet je? Které módy jste vyzkoušeli? Jste nyní inspirováni? Dali vám nápady? Který se vám líbil nebo nelíbil? Jaké další módy jste viděli přicházet a odcházet, zde nejsou uvedeny ani zobrazeny (Uvedl jsem některé z Photoshopu, ale neměl jsem prostor pro jejich příklady)? Vím, že existuje mnoho módních výstřelů, které jsem nezahrnoval, takže je prosím sdílejte a neváhejte propojit váš obrázek, který představuje módní výstřel. Které z nich považujete za trendy versus módy? Jen proto, že je něco módou, nezakazuje to zakázané. Mnoho z těchto nápadů bylo najednou nadužíváno, ale byly používány střídmě a mohly by být skvělým doplňkem vaší práce. Všechny věci, které je třeba zvážit a přemýšlet!


Velký, jasný lízátko * může být dosud největším:

IMG_6756 Trendy a výstřely portrétní fotografie: Tipy pro fotografování dobrých, zlých a ošklivých myšlenek MCPFoto s laskavým svolením Fotografie Amandy Andrewsové


Nejnovějším trendem se zdá být falešná podlaha, jako „koberec Barnwood“:

Trendy a výstřely portrétní fotografie ali3-mark-sm: Dobré, špatné, ošklivé tipy pro fotografování myšlenek MCPFoto s laskavým svolením Kari Durbin Photography


A použití těchto koberců pro falešné podlahy i kulisy:

Trendy a výstřely portrétní fotografie ali4-mark-sm: Dobré, špatné, ošklivé tipy pro fotografování myšlenek MCPFoto s laskavým svolením Kari Durbin Photography


Dítě v šálku:

MG_0666 Trendy a výstřely portrétní fotografie: Dobré, špatné, ošklivé tipy pro fotografování myšlenek MCPFoto s laskavým svolením Fotografie Amandy Andrewsové


Dítě v květináči | Dítě s květinovou čepičkou:

kr4m-2BLOG1 Trendy a výstřely portrétní fotografie: Dobré, špatné, ošklivé tipy pro fotografování myšlenek MCPFoto s laskavým svolením Photography od TracyT


Dítě ve starožitném kočárku:

3 trendy a výstřely portrétní fotografie: Dobré, špatné, ošklivé tipy pro fotografování myšlenek MCPFoto s laskavým svolením Photography od TracyT


Dítě s andělskými křídly:

Trendy a výstřely portrétní fotografie LilyP11-Original-2: Tipy pro fotografování dobré, špatné, ošklivé myšlenky MCPFoto s laskavým svolením Photography od TracyT


Portrét střední školy | Senior pózuje na železniční trati:

jlynnmak2 Trendy a výstřely portrétní fotografie: Dobré, špatné, ošklivé tipy pro fotografování myšlenek MCPFoto s laskavým svolením j'lynn mak


Dítě nosí pletenou čepici Ruce pod bradou představují:

treavor1BLOG-1 Trendy a výstřely portrétní fotografie: Dobré, špatné, ošklivé tipy pro fotografování myšlenek MCPFoto s laskavým svolením Photography od TracyT


Velké nafouklé sukně Pettiskirts od Kaiya Eve:

Trendy a výstřely nafouklé portrétní fotografie: Dobré, špatné, ošklivé tipy pro fotografování myšlenek MCP

Foto s laskavým svolením Akce MCP


Pier One barevná tkaná deka:

svoboda pod dekou Trendy a výstřely portrétní fotografie: Dobré, špatné, ošklivé MCP Myšlenkové tipy na fotografováníFoto s laskavým svolením Akce MCP


Dortový smeč - kojenec pózující pro obrázky k 1. narozeninám:

blog1 Trendy a výstřely portrétní fotografie: Dobré, špatné, ošklivé tipy na fotografování myšlenek MCPFoto s laskavým svolením Fotografie Marissy Vargasonové


Použití barevných deštníků jako podpěry Graffiti stěny v pozadí:

Trendy a výstřely portrétní fotografie alyssa-108: Dobré, špatné, ošklivé tipy pro fotografování myšlenek MCPFoto s laskavým svolením Akce MCP


Viktoriánská židle umístěná venku v poli se zelení:

IMG_0543 Trendy a výstřely portrétní fotografie: Tipy pro fotografování dobrých, zlých a ošklivých myšlenek MCPFoto s laskavým svolením Fotografie Amandy Andrewsové


Dítě na talíři | Pevně ​​zabalený do deky Velká květina na hlavě:

MG_1739_1 Trendy a výstřely portrétní fotografie: Dobré, špatné, ošklivé tipy pro fotografování myšlenek MCPFoto s laskavým svolením Fotografie Amandy Andrewsové


Dítě v zásuvce:

4037647557_fec6fb551d_b Trendy a výstřely portrétní fotografie: Dobré, špatné, ošklivé tipy pro fotografování myšlenek MCPFoto s laskavým svolením Maggie Martin


Novorozené dítě visící ve vzduchu:

Trendy a výstřely portrétní fotografie jodi2: Tipy pro fotografování dobrých, zlých, ošklivých myšlenek MCPFoto s laskavým svolením Pea Pea tisky


Dítě v centru pozornosti a rodiče mimo zaměření:

Trendy a výstřely pro grafickou portrétní fotografii: Dobré, špatné, ošklivé tipy pro fotografování myšlenek MCPFoto s laskavým svolením Fotografie Michelle Wellsové


Mateřská fotografie | Manželovy ruce tvořící srdce na jejím břiše:

Trendy a výstřely portrétní fotografie jodi1: Tipy pro fotografování dobrých, zlých, ošklivých myšlenek MCPFoto s laskavým svolením Pea Pea tisky


Ruce člena rodiny po celém břiše těhotné matky:

Trendy a výstřely portrétní fotografie z praxe: Dobré, špatné, ošklivé tipy pro fotografování s myšlenkami MCPFoto s laskavým svolením Fotografie Amber Katrina


Zachycení nohou celé rodiny:

Trendy a výstřely portrétní fotografie nohou: Dobré, špatné, ošklivé tipy na fotografování myšlenek MCPFoto s laskavým svolením Fotografie Amber Katrina


Všichni na zemi, kteří uprostřed tvoří kruh, vzhlížejí | Zobrazeno na basketbalovém týmu:

Trendy a výstřely portrétní fotografie v basketbalu: Tipy pro fotografování dobrých, zlých a ošklivých myšlenek MCPFoto s laskavým svolením Fotografie Laureen Carruthers


Fotografování lidí v parapetu a rámech:

okenní rámy Trendy a výstřely portrétní fotografie: Dobré, špatné, ošklivé tipy na fotografování myšlenek MCPFoto s laskavým svolením Fotografie Amber Katrina


Dítě svázané do pletené deky a čepice | Umístěno do dřevěné servírovací mísy

Trendy a výstřely portrétní fotografie baby-in-a-bowl: Dobré, špatné, ošklivé tipy pro fotografování myšlenek MCPFoto s laskavým svolením Photography od Shawnee


Dítě v kovovém kbelíku / plechovce | Rozsáhlá struktura na hladkém pozadí

IMG_1990t5-005 Trendy a výstřely portrétní fotografie: Dobré, špatné, ošklivé tipy pro fotografování s myšlenkami MCPFoto s laskavým svolením Shimmers Photography


Snubní prsteny umístěné na špičce dítěte:

M002_1Ac_flogo Trendy a výstřely portrétní fotografie: Dobré, špatné, ošklivé tipy pro fotografování myšlenek MCPFoto s laskavým svolením Ulička fotografie


Jméno nenarozeného dítěte napsané v blocích pro mateřskou fotografii (všimněte si také selektivní barvy - vím, že jsem řekl, že nebudu ukazovat úpravy výstřelů, ale ... jen tohle):

smithmaternity7 Trendy a výstřely portrétní fotografie: Dobré, špatné, ošklivé tipy pro fotografování myšlenek MCPFoto s laskavým svolením Photography od TracyT

 

Akce MCP

Bez komentáře

  1. Michelle Tannerová Na únor 25, 2010 na 9: 09 am

    Jaký skvělý příspěvek! Dostal jsem pár smíchů a skryl oči na pár výstřelků. :Ó)

  2. Kristie Na únor 25, 2010 na 9: 12 am

    Jaké skvělé ohlédnutí zpět na všechny;)! Je špatné, že mám přesnou „kuklovou“ misku na klobouk A fuzzy koberec se seznamem LOL! A FTR, to musí být NEJVĚTŠÍ barevný lízátko, jaké jsem doposud viděl!

  3. Ashley Gillett Na únor 25, 2010 na 9: 29 am

    Právě začínám a neustále hledám inspiraci. Mnoho z těchto obrázků však skutečně předvádí hloupost tolika těchto výstřelků. Muž, dítě s falešnou zelení na hlavě ??? To je prostě špatně. Také nejsem fanouškem dětí na talířích. A židle v poli. Tyto věci se zdají být tak nepřirozené a vymyšlené. Už mám dost velkých tutus / pettiskirts. Je to v pořádku, pokud je dívka balerína, ale jinak bych zůstal stranou. Moji favorité shora jsou dospívající na železniční trati (trochu symbolizuje, jak chodí a co ne) a graffiti pozadí (je to zajímavé bez nepříjemné). Děkuji za tento příspěvek, bylo mi legrační vidět shromáždění.http://ashleygillett.com

  4. Chris Na únor 25, 2010 na 9: 31 am

    Když už mluvíme o tématu módních výstřelů, kolik profilových fotek fotografů jste narazili, kde je to portrétní obrázek od ramen nahoru a fotograf má fotoaparát přiložen k jejich oku a zakrývá celou jejich tvář? Opravdu. Nedostatek originality a není Nemá obavy z jejich publika. Na rozdíl od fotografa osoba, která se chce o fotografovi dozvědět více, nechce vědět, jaký má fotoaparát, jak velký je jeho objektiv nebo jak jej drží. MOHOU chtít vědět, jak ten člověk vypadá, že si ho mohou najmout. Jen chvástat.

  5. číslo cesty Na únor 25, 2010 na 9: 34 am

    To byla zábava! Dobře, ty, které stále chci udělat, jsou: železniční tratě - osobně si myslím, že jsou v pohodě a nikdy nevycházejí z módy. Barevné křeslo v plevelech - líbí se mi kontrast a myslím, že konkrétní fotka, kterou jste ukázali, je krásné. Ty, o které se nestarám (jen můj osobní styl), jsou dětské bloky a cokoli s rukama na těhotném břiše…. ale vím, že ty pózy jsou stále silné!

  6. Kathy Na únor 25, 2010 na 9: 52 am

    Většina z těch, které miluji. I když jsou výstřelky, většina lidí, které znám, je také miluje. Některé z nich si myslím, že jsou trochu kýčovité, jako jsou ruce / srdce na břiše a dítě v šálku, ale jsou roztomilé, takže jsem si jistý, že se prodávají. Mám naplánované své první novorozenecké výhonky, takže jsem byl nadšený, když vidím, s čím lidé přišli. Moje hlavní otázka je, kde získáte falešnou podlahu stodoly? Na místě strhli naši starou starou dřevěnou stodolu, protože padala dovnitř, takže pro pozadí / nastavení už nic takového nemám a chybí mi to.

    • Jodi Friedman, Akce MCP Na únor 25, 2010 na 10: 14 am

      Kathy, to je součást věci - prodávají. A některé z těchto nápadů se mohou zdát kýčovité - ale přesto se těhotná maminka může zbláznit kvůli výstřelku do břicha se srdcem vytvořeným rukama jejího manžela. Nebo nová maminka, která miluje dítě zabalené v klobouku. I když mohou být fotografové z určitých obrázků nemocní, stále mohou být tvůrci velkých peněz. Jako fotografové se musíme rozhodnout, zda jsme umělcem nebo obchodníkem nebo obojím. A kde nakreslíme čáry na tom, co budeme a co nebudeme dělat. Mohu vám říci, že některé z nich bych dělal znovu a znovu. Ostatní jsem nikdy neudělal a prostě nejsou můj vkus. Faktem však je, že je mnoho. A mnozí je milovali! Jodi

  7. Fotografie Audrey Coleyové Na únor 25, 2010 na 10: 08 am

    Tento příspěvek se mi opravdu líbil, protože je tak pravdivý! To mě opravdu nutí být kreativní a snažit se o to více tlačit. Děkuji!

  8. Kristie Na únor 25, 2010 na 10: 23 am

    Fad- (ish) nebo ne, myslím, že většina z těch fotek je velmi dobře udělaná ... skvělé osvětlení, skvělé zaostření a rád bych každý z nich nazval svým vlastním. Je to jako vlasy upravené v 90. letech… jo, všichni se teď díváme zpět a krčíme se, ale v té době to bylo populární a nikdo z nás se nestyděl dělat to. Nemyslím si, že by někdo měl být * v rozpacích * s žádným z těchto módních výstřelů, stačí uznat, že jejich čas (y) již uplynul, a pravděpodobně přijde nějaký jiný výstřelek a zaujme jeho místo.

  9. Nick Na únor 25, 2010 na 10: 31 am

    Jedna věc, kterou vidím tak zřídka, je nešikovný těhotenský snímek. Mám na mysli, kolik různých způsobů, jak střílet těhotné břicho? Zdá se, že jich není mnoho.

  10. Kateřina V. Na únor 25, 2010 na 11: 15 am

    Děti v šálcích jsou, no, strašidelné. A trochu nedůstojně. 🙂 Souhlasím s Chrisem, že pravděpodobně největší módou ze všech jsou fotografové s fotoaparáty zakrývajícími jejich tváře. A, Jodi, uvedeš opravdu relevantní bod, který musí člověk vzít v úvahu ... považuješ se za umělce nebo podnikatele. Upřímně, nevím, že můžete být oba, aniž byste kompromitovali jednu nebo druhou stranu.

  11. Brandilyn Davidsonová Na únor 25, 2010 na 11: 30 am

    Dobře, výstřely / trendy, které cítím, jsou stále skvělé: dítě nosí pletenou čepici s rukama pod bradou - láska, která vypadá !! Dítě na vzduchu, dítě na dřevěném servírovacím talíři (ne na bílém), dělání srdce na břiše maminek, dítě v ohnisku rodičů mimo zaměření (ale možná na jiném místě atd.), Nohy rodiny - osobně to miluji a Miluji viktoriánskou židli v terénu ... bylo jich několik, které bych rozhodně nezkoušel, nebo které se mi zdály zastaralé, ale řekl bych z větší části - většina klientů by tyto obrazy milovala ... Jsem velkým fanouškem ty koberečky z barnwoodu, i když jeden ještě nemám. Nemám pocit, že jsem viděl něco nového, ale cítím se inspirován - získat pár nových rekvizit (některé ukázané a jiné, které se mi objevily v hlavě) a získat skutečně BÍLOU kulisu !! Je mi z mého téměř bílého špatně ... To jsou moje myšlenky!

  12. Amber Katrina Na únor 25, 2010 na 11: 32 am

    @ Nick - Souhlasím s tím, že mnoho těhotenských fotografií je kýčovitých, ale pokud si uděláte čas na zachycení jejich osobnosti a interakcí, mohou být jedinečné i mateřské fotografie. Stejně jako tento životní styl mateřství:http://www.amberkatrina.com/blog/?p=888

    • Anel Květen 9, 2012 na 5: 25 pm

      Amber, navštívila jsem tvůj blog a MILOVALA jsem to mateřské sezení, které jsi sdílela. Chci posunout svou fotografii jako fanda na další úroveň a začít se profesionálním fotografem životního stylu. Jsem trapný s rekvizitami, ale rád zachycuji ty malé upřímné okamžiky a chtěl jsem jen říct, že si vážím, že sdílíte svou práci. Je to opravdu inspirativní! 🙂

  13. Erin Na únor 25, 2010 na 11: 38 am

    Myslím, že vám chybí trend fotek před prostým starým haraburdí. Staré domy, vrakoviště, sklady, hromadné vozy, zadní uličky atd. Tak jsem si je zvykl vidět, dokud můj přítel nekomentoval svatební oznámení, které jsme oba obdrželi. Myslel jsem si, že je to krásný obrázek páru, ale ona řekla: „Proč by chtěli svůj obrázek před ošklivým starým vlakovým nádražím?“. Myslela si, že to vypadá hloupě. Myslím, že naši klienti nejsou vždy na nejnovějším „trendu“. Za 10 let se ženy budou divit, proč pořídily své svatební portréty v zadní uličce vedle hromady haraburdí? Jen se divím ...

  14. Věra Na únor 25, 2010 na 11: 44 am

    Nejsem profesionál, ale jsem matka, která se učí, jak pořizovat lepší snímky. Nejsem fanouškem hloupých výstřelků ve fotografii. Nikdy jsem neplatil fotografovi za profesionální záběry mých dětí nebo mé rodiny. Bojím se, že utratím spoustu peněz a skončím s hloupými fotografiemi, které ve skutečnosti nereprezentují moji rodinu. Teď, když se učím o fotografii, mohu ocenit zkoušení nových věcí; rekvizity, výstřely atd. Myslím, že mohou být zábavným doplňkem dobré fotografie. Uchovávejte si klasické, vyzkoušené a věrné fotografie a pro zábavu je posypte výstřely. Nikdy se také nedozvíte, jaký je váš osobní styl, pokud nezkusíte nové věci. Musíte se neustále učit a růst.

  15. Leanne Na únor 25, 2010 na 11: 45 am

    Bylo skvělé je vidět, všechny byly dobře provedené. Některé miluji, jiné ne tolik, lol! Jsem fanouškem vezení nábytku venku, lízátek a železničních tratí. Nikdy nebudu střílet dítě v jednom z těch květinových sprchových čepic, jsou hrozné a nikdy jsem nepochopil, jak se ten rodinný výstřel nohou. Nedokážu si představit, že by někdo z mých klientů platil za otisk nohou. Souhlasím s Audrey Coleyovou, že díky tomu, že je vidím, se mi chce více pracovat na kreativitě a inovativnosti. Skvělý příspěvek!

  16. Chris Na únor 25, 2010 na 11: 52 am

    Myslím, že největší obavou, kterou mají ostřílení fotografové s „výstřelky“ v mateřských / zásnubních / seniorských / novorozeneckých záběrech, je, že to může být nyní „roztomilé“ a kreativní, ale budou si je stále cenit 5, 10, 15 let když se ohlédnou zpět na ty fotky. Bude se klientka dívat zpět na fotografii jako na klasické zachycení toho, kdo v té době byl, nebo se bude dívat zpět a smát se praštěnému obrázku, který udělali, a převrátit oči? Amber Katrina má ten správný nápad s mateřskými snímky má. Módní výstřely jako „dítě v šálku nebo cereální misce“ přicházejí a odcházejí, ale lidé se stále chtějí vidět a pamatovat si tu radost. Všichni si pamatujeme, jak styl Ann Geddes změnil věci pro dětské fotografie, ale její kalendáře nyní u Walmartu stojí 1.99 $. Její styl je téměř kýčovitý. Hlavním problémem, který si myslím, že když čtete mezi řádky tohoto příspěvku, je, že práce bude mít dlouhověkost.

    • Jodi Friedman, Akce MCP Na únor 25, 2010 na 11: 58 am

      Chris - skvělá poznámka - asi bude mít fotka dlouhověkost. Na druhou stranu myslím na své květinové kombinézy jako na dítě vyrůstající v 70. letech. A datuje to a přidává mi úsměv na tváři. Takže oblečení, móda sama o sobě, může dát fotografii, takže je méně nadčasová, ale klasická stejně.

  17. Jodi Friedman, Akce MCP na únoru 25, 2010 v 12: 03 pm

    Erin, skvělá věc - haraburdí ... Fotografie před výstřední starou budovou s rozbitými okny a odlupující se barvou. Za to si občas můžu. Ale můj manžel je vždycky rád, proč byste si proboha pořídili dětský snímek před opuštěnou budovou? LOLI miluji, jak někteří tady milují určitý výstřelek, zatímco jiní to nemohou vydržet - to ukazuje, že jsme také všichni jiní - tolik chutí a lajků.

  18. Michelle Sidlesová na únoru 25, 2010 v 12: 11 pm

    Byl jsem požádán o několik svých klientů, aby udělali některé z těchto póz (prsteny na špičce dítěte a rodina položená v kruhu). Polknu, vystřelím, dám jim to, ale NIKDY to neukaž na mém blogu. Nechci být známý pro rekvizity a pózy. Dávám přednost tomu, aby to bylo skutečné (interakce atd.).

  19. Elizabeth na únoru 25, 2010 v 12: 30 pm

    Jeden výstřelek, který mi opravdu leze na nervy, je dávat děti do vintage kufru - ty pro mě vždy vypadají jako rakve a já se na ně nemohu dívat.

  20. Fotografie od TracyT na únoru 25, 2010 v 12: 39 pm

    Květinové sprchové čepice pro kojence? (prostě špatně! ????) se může ve vašich očích mýlit ... ale VELKÝ prodejce. Myslím, že Jodie zasáhla hřebík po hlavě, když řekla, že jsi fotograf? nebo podnikatel? nebo oboje? Jsem v tom, protože rád fotím, ale dělám to také proto, abych si vydělával na živobytí. Fotím, co se prodává a co milují moji konkrétní klienti. 🙂

  21. Fotografie od TracyT na únoru 25, 2010 v 12: 43 pm

    Chtěl jsem jen dodat, že vůbec nejsem fanouškem selektivního barvení…. ale pokud o to klient požádá, udělám to (pouze pokud to odpovídá obrázku) ... ale platí mi to, tak proč ne? Nedávám na své webové stránky nebo blog selektivní zbarvení, protože to není něco, co bych chtěl prosadit, ale vždy mě požádají, abych to udělal s výstřely těhotenského bloku téměř pokaždé.

  22. Tony na únoru 25, 2010 v 1: 01 pm

    Skvělý příspěvek. Většinu z nich miluji. Vždy je dobré začít s vlastní módou nebo trendem.

  23. LB na únoru 25, 2010 v 1: 19 pm

    To bylo podivné! Vážně to nebude lepší než toto! (Nechám vám také tweet) To je třeba zveřejnit !!! PS A co falešná perličková koupel? LOL

  24. Cathy na únoru 25, 2010 v 1: 59 pm

    Nenávidím, nenávidím, nenávidím (a vždycky mám) a odmítám pořizovat novorozenecký snímek snubními prsteny. Co to má symbolizovat? Moje máma a otec jsou manželé a tvoje nejsou ?? lol, vždycky jsem si myslel, že to bylo nejsmrtelnější. Nemilujte ani srdce / břicho, ale přiznávám, že jsem to udělal čas nebo dva. Jsem tak nad Pettisem a jsem rád, že jsem z nich jen 4 ... Vím, že někteří fotografové se asi před 4 lety zbláznili a utratili za to jmění. Móda, kterou vidím (nebo trend), jsou jasné barvy, extra pop a extra kontrast. Což miluji, ale cítím, že brzy vyjde, protože to už nějakou dobu bylo. Zábavný článek a dobré čtení!

  25. Sharla na únoru 25, 2010 v 2: 06 pm

    haha některé z nich jsou trochu kýčovité ... některé mám rád a stále to chci vyzkoušet. Stejně jako dítě s hlavou na rukou v klobouku musím ještě přesvědčit novorozence, aby tuto pózu vyzkoušel! Chtěl bych vidět příspěvek o editaci módních výstřelů. Myslím, že nic nezničí obrázek, jako jsou zářící mimozemské oči nebo nad upravenou kůží :( Thnx Miluji váš blog a hodně jsem se od vás naučil :)

  26. Amy McMurrayová na únoru 25, 2010 v 2: 30 pm

    Milujte tyto!

  27. Janelle na únoru 25, 2010 v 2: 48 pm

    Ten příspěvek se mi opravdu líbil, byla to spousta legrace! Zajímavé také pro mě, protože nejsem profesionál, ale jak již někdo zmínil, máma se snaží naučit pořizovat úžasné fotografie. Ještě jsem nezkoušel rekvizity, ale to by byla zábava. Také bych rád viděl příspěvek o úpravách módních výstřelů. To by bylo opravdu skvělé na pohled! 🙂

  28. Kattrina na únoru 25, 2010 v 2: 50 pm

    LOL…. Miluji tento příspěvek! Dětský šálek a dítě v hrnci mě děsí! Myslím, že je to trochu moc. Miluji lízátka, jen kvůli tomu, že dítě někdy nebude dobré, pokud mu je nedáte 😉 To je ale zdaleka největší lízátko, jaké jsem kdy viděl !!! Nesnáším prsteny na dětských prstech, je to něco, co se mi nikdy nelíbilo, vypadá to těžce na malíčcích. Pettiskirts lze stále dělat v pohodě, pokud to zamícháte! Mám rád velké židle venku! Souhlasím, že přináší více barev, což je něco, co miluji! Díky Jodi, to byla zábava!

  29. Chris na únoru 25, 2010 v 2: 51 pm

    Když už mluvíme o trendech / módních výstřelech, nezapomeňme na ten, který dělá kolena zásnubní pozice, kde dívka objímá stehno svého snoubence, jako by mu chtěla „sloužit“. 😉 Poprvé jsem to viděl, pomyslel jsem si: „Fíha! To je sugestivní! “Ne to, co si obecně představuji pomocí zásnubního focení.

  30. Emmy na únoru 25, 2010 v 4: 14 pm

    Skvělý příspěvek a sláva odvážným fotografům, kteří odeslali obrázky - existují krásné snímky. Ale kde jsou balónky !!! Už mě unavuje vidět balónky všude. Rekvizity mohou být skvělé, když je to něco smysluplného pro děti, rodinu nebo pár - ale nikdo nechodí po polích, ulicích, tribunách nesoucích velkou kytici balónků. Nesmírně (sp?) Jsem vinen použitím ošklivých prostorů ke zvýraznění krásy - milujte staré dřevo, kov, textury, budovy. Venku také miluji starý nábytek. Příroda nikdy nevyjde z módy a starý nábytek je již starý :) Nemohu vystát obrázky s něčím v barvě a něco v černé a bílé na stejném obrázku. A děti se založenýma rukama pod bradou vždy vypadaly divně a nepřirozeně, ale to jsem jen já. Řada lidí zde připustila, že dělají snímky, které klienti chtějí, ale nikdy je nezveřejňují na svém blogu, protože se jim nelíbí - hádejte co, ukazují je svým přátelům. Pokud se vám nelíbí, řekněte ne - klienti by vás za to měli respektovat!

  31. Laura na únoru 25, 2010 v 5: 14 pm

    Byl to tak příjemný příspěvek! Některé z nich, jak se cítím, budou držet, jako děti v pletených čepicích, to je konečná roztomilost! Nikdy jsem však nemohl vydržet portréty na železničních tratích - viděl jsem jich tisíce. Ruce ve tvaru srdce na těhotném břiše (nebo cokoli ve tvaru srdce, ale zejména ruce) jsou zdaleka nejvíce zneužívány. Nikdy jsem neslyšel o kobercích ze stodoly, ale také se o ně nestarám. Raději nepoužívám rekvizity, jdu za přirozeným okamžikem a skutečným prostředím. Díky, Jodi, ty rockuješ!

  32. Zábavný příspěvek! Dík! Móda, kterou doufám brzy zmizí, je akce photoshopu, díky níž je všechno krémové, dokonce i obloha. Je to ta nejošklivější věc, jakou jsem od selektivní barvy viděl. Hodně dělám obrázky na prstýncích. Myslím, že je to v pohodě, protože ukazuje rozsah drobných částí dítěte ve vztahu k něčemu, co se v průběhu času nezmění, a má smysl především pro stvoření dítěte. Často nedělám snímky z ruky na břicho, ale ten, který jsem miloval, byl skutečný - spontánně během natáčení v mateřském stylu začala 2letá dívka otírat krém po celém těhotném břichu maminky a ruce matky se k ní připojily dcera. Byl to krásný výstřel! Přesto jsem rád, že to bylo přirozené a ne navrhovaná póza. : D Ještě jednou děkuji za skvělý příspěvek! Přidá si vás do záložek!

  33. Ashlee na únoru 25, 2010 v 8: 43 pm

    To je zajímavé. Sám vím, že když jsem teprve začínal a nevěděl jsem nic o fotografii, skočil jsem na tyto trendové bandwagony. Ruce v srdci na břiše, hm. Kroužky na nohou novorozence, zdvojnásobení. Víte, i když to bylo snadné! Není divu, že jsem je udělal! Když nemáte osobní styl, do kterého byste se mohli vracet, je snadné se chytit trendů. Ne, že si nemyslím, že mnoho z těchto věcí může být začleněno do něčího stylu, ale nevím, že kdokoli může udělat trvalý a dlouhodobý obchod lpěním na jednorázovém poníkovém výstřelu. Věci, které dělám: „The Pose“ s pleteným kloboukem. Stále to miluji a nevidím, že bych se brzo zastavil. I když se teď snažím udělat jak pózu, tak přirozenější vzhled dítěte. Dítě zabalené a umístěné do podnosu nebo koše. Mám koše, které jsem v minulosti používal, že už ani nemůžu vystát, takže vím, že to může mít tendenci být trendy, ale mám rád, jak malé dítě vypadá v malém talíři nebo košíku ještě drobnější. Jsem také hlupák pro opuštěné budovy a zrezivělý kov, odlupující se barvy atd. Myslím si, že jsem drsný textura, protože miluji, jak různé textury fotografují. Nesnáším * trend barnwoodských rohoží právě teď. Viděl jsem je dobře, ale většinou si nemyslím, že to vypadá přirozeně, a nesnáším, že vždy můžete vidět prohlubně v koberci z váhy subjektu. Neexistuje skutečná podlaha z barnwood, která by se ohýbala pod váhou batole. (Na tvém příkladu je vidět, jak její lokty dělají důlky.) Udělal jsem také několik záběrů, které nebudu blogovat ani zveřejňovat, ale kvůli klientovi. Je to pro mě osobní volba, ale znají můj styl, už mě najali, opravdu se ukážu u nich doma a odmítnu udělat výstřel, který se jim líbí? Jen mám pocit, že by bylo tak urážlivé to odmítnout. I když se ukáží svým přátelům, netvoří většinu mého portfolia a nevidím, jak by se to vymklo z rukou. Lol, měl jsem toho hodně co říct! Velmi zábavné je ohlédnout se za nimi!

  34. Marnie na únoru 25, 2010 v 8: 59 pm

    Ha - jak zábavné! Stále jsem toho moc nezkoušel;) Jedním, na co jste zapomněli, je, že Jodi drží kolem vašeho obličeje rámeček s volitelným B&W na pozadí vně rámečku nebo naopak lol.

  35. Laura na únoru 25, 2010 v 9: 07 pm

    Myslím si, že „výstřelek“ má k tomu negativní vztah a bez ohledu na to, jak moc někdo říká: „No, opravdu to není špatná věc…“ nazýváním výstřelek to z něj dělá jedno. Když se dívám na obrázky, jak jsem jako dítě, které sedí ve studiu, nemyslím si, že by to vystihovalo více „mého obrazu“, než kdyby to zahrnovalo něco zajímavějšího (a pro mnoho lidí evidentně kýčovité). Stále jsem to já, jako dítě. 🙂

  36. Carolina Gonzalezová na únoru 25, 2010 v 9: 23 pm

    Některé jsem udělal, některé miluji a ne fanoušek jiných LOL! Skvělý výhled na to všechno :)

  37. Karen Gunton na únoru 25, 2010 v 10: 20 pm

    děkuji za zábavu a přemýšlení provokující příspěvek jodie! po přečtení těchto komentářů mi vyčnívá to, že to, co může být pro jednoho člověka hloupý „výstřelek“, je pro jiného „základem“, to, co je pro něho „oblíbené“, je „já bych nikdy!“ jinému. pokud se vám líbí, udělejte to a vlastníte to a bavte se s tím. Pokud se vám to nelíbí, nechte to, ale buďte na to drsní, protože to není vaše věc. Žijící v Austrálii Adelaide, zdá se, že výstřely zde příliš nenasycují trh. věci, které se zdají být severoameričanům nemocné, zde jen rostou na popularitě. a souhlasím - rád bych viděl druhou kapitolu tohoto příspěvku - jednu o módních úpravách!

  38. Valerie na únoru 25, 2010 v 11: 12 pm

    V dnešní době je téměř nemožné být originálním. Kurzy jsou, pokud vás to napadlo, vsadím se, že je najdete na internetu. Myslím, že pokud si vezmete svůj nápad „trend nebo výstřelek“ a začleníte osobnost svých klientů, budete mít fotografii, kterou bude někdo milovat navždy a není to tak úplně ono 🙂

  39. Fotografie Michelle Sallay Na únor 26, 2010 na 1: 01 am

    Nemůžu uvěřit, na kolik z nich jste tady mysleli. Byl jsem trochu překvapen, jak široké jsou některé z těchto myšlenek. Vždycky mě přemýšlí, kdo je ten člověk, který říká: „Hej, byl jsem první, kdo dal dítě do šálku, kde je moje cena?“ Já osobně miluji rekvizity, miluji, jak mohou fotografii přidat trochu koření, a často pomáhají modelce být pohodlnější. Co je vlastně svatební kytice? Jen časem oceněná rekvizita.

  40. Carrie Vinesová Na únor 26, 2010 na 4: 23 am

    Skvělé! Znamená to, že musím vrátit bělené dřevěné podlahové rohože, které jsem právě dnes dostal od Amazonu?!?!? LOL Skvělý příspěvek!

  41. Tabitha Na únor 26, 2010 na 10: 30 am

    Mohou to být výstřelky nebo trendy, ale stále si myslím, že jsou rozkošné !! Když si vzpomenu na výstřelky, myslím na jednu z dívek, které zpívaly na mé svatbě (řekněme, že to bylo v 80. letech). Stále se směju, kdykoli se dívám na její pix s jejími krajkovými rukavicemi s vystřiženými prsty! Teď je to výstřelek a nemyslím si, že by to mělo vliv na to, jak by to fotograf mohl nebo mohl natočit, ale stále mi to přináší úsměv na tváři! To je nakonec důležité, že ?! Mimochodem, řekněte mi, že některé z těchto fotografií jsou stále ve velkém stylu, protože některé z nich pořád dělám! lol 🙂

  42. Susy na únoru 26, 2010 v 12: 23 pm

    Nezapomeňte na dítě v postýlce pro panenky! Miluji toho…. Nebo dítě na hromádce ručníků.

  43. marci lambert na únoru 27, 2010 v 3: 34 pm

    jaký skvělý příspěvek! Několik z nich jsem udělal a několik z nich nenávidím. Právě jsem viděl mluvit písečný puc a řekla něco, co se na mě nalepilo: při každém natáčení se snaží dělat jednu věc odlišnou od jakéhokoli jiného natáčení (a natáčí 6-8 sezení denně). Myslím, že je to skvělý recept, jak zůstat svěží.

  44. Shannon Wilkinson na únoru 27, 2010 v 6: 16 pm

    Úžasný příspěvek! Zajímalo by mě, kolik z těch, které jsem vyzkoušel!

  45. betsy na únoru 27, 2010 v 10: 44 pm

    Zdá se, že miluji trendy a módy! Dívám se na všechny tyto fantastické fotografie, protože vypadají spíše jako „must have“ záběry. Nevím, jestli bych považoval falešné podlahy za trend nebo výstřelek ... je to opravdu jen další verze pozadí.

  46. Žalovat Na únor 28, 2010 na 12: 21 am

    Skvělý příspěvek! Některé z nich stále miluji! Další výstřel, který jsem si všiml všude, je výstřel se starým kufrem. Jen to nechápu. Někdy to funguje, ale mnohokrát to prostě vypadá nevhodně.

  47. Alexa Na březen 1, 2010 na 3: 15 pm

    Opravdu bych nepovažoval „dítě v centru pozornosti a rodiče ven“ za výstřelek ... Hlavně proto, že je to něco, co můžete dělat za kamerou. Samozřejmě miluji snímky se selektivním zaměřením! :) Osobně jsem pořídil pouze dvě z těchto módních fotografií ... Židli a tu, kterou jsem zmínil výše.

  48. tricia dunlap Na březen 1, 2010 na 9: 55 pm

    MILUJTE tento článek! Nemyslím si, že vyvedu lízátko na dlouhou dobu. LOL! 😉

  49. Michelle Na březen 4, 2010 na 1: 09 pm

    Jaký skvělý článek !! Myslím, že se svými rekvizitami bych měl začít být kreativnější. LOL

  50. Elle Puckett Na březen 10, 2010 na 7: 08 am

    Myslím, že jsou všechny srdečné a nadčasové 🙂

  51. Steph Na březen 10, 2010 na 3: 21 pm

    To je skvělý příspěvek! Můj partner a já jsme o tom diskutovali druhý den a vzpomínali jsme na vznik Anne Geddesové, která byla průkopníkem mnoha těchto druhů záběrů. Také váš poslední ukázkový obrázek mi připomněl veselou fotografii, kterou můj přítel Matt natočil během porodu :http://www.flickr.com/photos/killerotter/2772371409/Perfectco? 🙂

    • Jodi Friedman, Akce MCP Na březen 10, 2010 na 3: 29 pm

      Je nějaká šance, že mi to dovolí použít jako záhlaví pro moji editaci? Ten nebude mít spoustu obrázků - ale více problému s úpravami a poté, jak to nedělat :) dejte mi vědět.

  52. Steph Na březen 10, 2010 na 3: 34 pm

    Jodi - dám mu čáru a uvidím, co říká!

  53. Erin Marie Hallová Na březen 11, 2010 na 3: 25 pm

    Zveřejnili jste to také na OSP. Chcete fotografovat předměty v okenním rámu nebo parapetu, před barevnou zdí nebo používat malou hloubku ostrosti k zachycení převážně dětí v popředí? Rozhodně to nejsou trendy nebo výstřely, pouze techniky kompozice, které vznikly, když se spotřebitelé vzdálili od rodinných fotografií Sears-cutter Sears. Jak se průmysl posunul směrem k „skutečnějším“ portrétům, objevily se tyto kreativnější způsoby zachycování lidí. Myslíte si, že příležitostná malá hloubka ostrosti bude za 20 let mimo styl nebo nepopulární? A co pózování lidí v oknech / před budovami / v zajímavých rámech? To nevidím. Oh, a pokud jde o pózování lidí před „haraburdí“, má to napodobovat vysokou módu. Luxusní značky již navždy a jeden den srovnávají svou práci s kýčovitými / městskými scénami.

  54. Matt Walz Na březen 12, 2010 na 11: 34 pm

    Jodi, já jsem ten, kdo pořídil fotografii „Klišé“, kterou Steph propojil. Pokud mi chcete o jeho použití poslat e-mail, můj e-mail je matný [at] whitelampphoto.com

  55. Stephanie Na březen 15, 2010 na 11: 49 am

    Nesnáším dítě, které visí. Jen mě děsí, že dítě spadne! Také bláznivé dítě představuje s dítětem, které drží svou vlastní váhu na rukou. Není to přirozené! Nevadí mi ten, který je zobrazen výše b / c, že ​​dítě nedrží svou vlastní hlavu, jen si ji opře o ruce. A železniční tratě, to je NELEGÁLNÍ! Nyní, pokud najdete nějaké v parku, který se nepoužívá, je to jiné. Ale neměli byste používat skutečné železniční tratě. Mám rád některé věci, jako jsou miminka / děti v kbelících / miskách. Zejména u batolat pomáhá udržovat je na jednom místě. A líbí se mi květinové klobouky, pletené klobouky a čelenky. Ale myslím, že my jako fotografové bychom měli být vyvážení a dělat některé trendy záběry, které naši klienti chtějí, ale také se ujistit, že uděláme i některé klasické záběry. Nemůžu se dočkat editačního příspěvku! Nesnáším současný trend Lillyblue, kde je vše zamlžené a pokožka vypadá žlutě.

  56. Ashley Na březen 24, 2010 na 9: 34 pm

    Musím říct, aniž bych lhal, tolik z nich miluji! Prostě si nejsem tak jistý dětmi z šálku. Chudé věci vypadají tak nepříjemně. Mám rád rodiče, kteří jsou rozostření, a děti v naprosto trendy oblečení. LOOOOVEE falešné podlahy a plánuji rozhodně investovat do mnoha variací, až dostanu příležitost. Jakkoli klišé jako bloky jsou ... nemůžu si pomoct, ale líbí se mi ... vlastně pohled na ně nyní inspiruje jiný úhel, o který se možná budu chtít pokusit. Lízátko ... Stále mě láká velký přísavník za jediným účelem, ale nedokážu si přinést tu lepkavou věc do mého domova. Fotím pro sebe a ne profesionálně. Jen se dívám na myšlenku znovuvytváření a navazování na vzhled, který miluji, se svými vlastními přáteli a rodinou místo nich. Vlastně mám bledě zelený mycí koš, který jsem koupil pouze za účelem fotografování. Lol. Miluji také železniční tratě a staromódní buggy. Myslím, že jsem stejně kýčovitý a kýčovitý jako další, kromě mučení kojenců, kterým je fotografování dětí. Lol. Počkejte, vezměte to zpět ... Rozhodně miluji dítě v zásuvce? Je to hrozné? Lol.

  57. Christine DeSavino Na březen 25, 2010 na 11: 30 pm

    Pro mě není tak důležité, zda my fotografové považujeme něco za výstřelek nebo ne. Důležité je, zda fotografie pohne srdcem rodičů. Pokud ano, je mi jedno, jestli je to výstřelek nebo ne.

  58. Amy Cliftonová Na duben 6, 2010 na 9: 56 pm

    Vím, že tento příspěvek komentuji velmi pozdě, ale právě jsem ho našel. 🙂 Ve skutečnosti se mi mnoho z nich líbí, ale chci křičet, když vidím lidi, kteří zveřejňují selektivní barvy ... a nevyhnutelné komentáře fb, které říkají „ach jo, to je skvělé, jak to udělal váš fotograf ??“ Grrrrr! Miluji vzájemné srovnávání nábytku v terénu a někdy prostě pomůže, když mají lidé někde sedět nebo stát nebo se opřít. Nábytek také pomáhá změnit výšku rodiny a učinit kompozici zajímavější. Také střílím rodinné nohy a prsteny na prstech dítěte, protože obě tyto věci ukazují velikost dítěte ve vztahu k něčemu, co zůstane stejné, jak dítě roste. Moje myšlenka s nohama je to střílet, když je dítě novorozenec, a pak střílet to samé v průběhu let. Skvělá rada od účastníka workshopu Sandy Puc '- pokaždé udělejte něco nového! Ale myslím si, že je také skvělé mít „podpisový“ výstřel.

  59. pam mals Na duben 12, 2010 na 4: 08 pm

    Dobře, jsem na to pozdě, ale tento příspěvek mě donutil přemýšlet. Snažím se být si vědom trendů, ale příliš je nepřijímat. Trochu těžké. Ale nejdůležitější je zachytit osobu oduševněle. Trendy by měly dodávat jen umělecký dojem.

  60. Ashley Květen 25, 2010 na 6: 26 pm

    Myslím, že na fotografiích bez rekvizit bez rekvizit je důležité to, že je udržujeme nadčasové. Nadčasové v tom smyslu, že je zaostřeno, osvětlení je dobré a samotný obraz je dobrý.

  61. Peggy Attawayová Květen 30, 2010 na 10: 23 am

    Předem se omlouvám, když někomu šlapu na prsty, ale upřímně se nemohu ani podívat na černobílé obrázky, které mají vybranou položku a přivedenou zpět jako barvu. Například svatební fotografie s červenými růžemi ... Jsem vinen, protože jsem to udělal. 🙂 Skvělý příspěvek ~

  62. Christine Hall v červnu 5, 2010 v 7: 31 am

    dobrý článek. Já osobně jsem nad novorozencem s kloboukem a visícím na stromě. Prostě si myslím, že všechny věci začínají vypadat stejně, a když se můžete inspirovat, měli by se také pokusit myslet mimo krabici. Líbí se mi, když vidím, že někdo funguje, a mohu okamžitě zjistit, o koho jde. Myslím, že některé „módy“ jsou způsobeny tolika lidmi, kteří začínají jako fotografové a nerozumí kompozici, světlu, jejich fotoaparátu, ale dává lidem výchozí bod.

  63. Joanna K v červnu 7, 2010 v 11: 48 am

    Nejsem fotograf, ale móda, kterou jsem si všiml, je spíše svatební / zásnubní snímek. Pár napodobuje americkou gotiku a drží se za ruce a upřeně hledí do kamery. Zdá se, že to teď vidím pořád.

  64. Bevin na červnu 13, 2010 v 5: 43 pm

    Zajímavé téma zde 🙂 Osobně věřím, že fotografie má zachytit okamžik v čase. Pokud se tedy v té době „výstřelek“ zdá být hloupý, nevadí. Byl to okamžik v čase, zajat. A všechno na tomto světě je tak či onak zastaralé!

  65. Nancy Červenec 12, 2010 na 1: 33 pm

    Vždy komentuji příspěvky o módních výstřelcích. Myslím, že většina z nich funguje, protože využívá určité designové prvky: železniční tratě jsou přední linie, klobouky obsahují texturu, kbelíky jsou funkční pro držení batolat na místě po dobu 30 sekund nebo déle. Většina z nich pomáhá vytvářet hloubku, strukturu a zájem o fotografie. Také se snažím zachytit osobnosti, ale někdy s tím a se zájmem o design obrazu potřebuji nějakou další pomoc.

  66. Lisa Poshni července na 16, 2010 v 2: 07 am

    Módní výstřely nebo ne, myslím, že novorozenci jsou všichni uděláni krásně a vždy se na ně bude dívat jako na krásné. Už jen to, že je nazýváme výstřely, zní strašně, ale opravdu všechno, co děláme, se točí kolem změn ... auta, oblečení, domácí interiér a ... fotografie. Módní výstřely jsou to, co je moderní, co všichni chtějí! a nejsou špatná věc ... no, pokud nemluvíme o 80. letech. lol Skvělý příspěvek i když!

  67. kg Na srpen 9, 2010 na 12: 00 pm

    Takže jsem rád, že jsem našel tento web prostřednictvím Pioneer Woman! Tento příspěvek se mi líbí. Jeden z trendů, který mě hýbe, je ten, kde jsou spící novorozenci zabaleni do přikrývek nebo gázy a jen sedí jako pytle brambor na stole a ukazují jen jejich hlavy. Považuji to za strašidelnější než roztomilé !! Nemůžu se dočkat, až se podívám na zbytek tohoto blogu a představím si, že se z toho hodně naučím!

  68. Tia Na srpen 10, 2010 na 3: 45 pm

    Prostě rád hraji s různými rekvizitami a pozadím, abych začal cítit, jaký JE můj styl. Myslím, že máte úplnou pravdu v tom, co dělá výstřelek a co dělá trend. Myslím, že některé pózy a rekvizity, které jste předvedli, jsou výstřely, ale celý posun od vzhledu „ateliéru portrétního studia“ je trendem. A jak již řekli někteří další, pokud fotografujete pro klienty, musíte jít s tím, co se prodává a co jim dělá radost (samozřejmě, pokud obrázky budoáru nejsou v souladu s vaší morálkou, pak ve všech ohledech vzdejte se jich), ale právě proto, že se vám nelíbí výběrová barva nebo cokoli jiného, ​​máte-li to, co chtějí, máte vůči svým klientům povinnost. Narazil jsem na stejnou věc jako kuchař. Lidé řeknou: „Mohli byste udělat ty grilované masové kuličky, ty by byly perfektní?“ A já si říkám „Noooo, jsou tak včera! Dovolte mi udělat kozí sýr a sušené rajčatové crostini se šifonádou bazalky ... “Ale bohužel dělám masové kuličky, protože to je to, co chtějí. V jiné poznámce si myslím, že některá z těchto póz a rekvizit ovlivnila vysoce módní fotografie, a také si myslím, že nadčasové fotografie National Geographic a Time mají také. Kdo neviděl úchvatné obrázky neusmívajících se dětí v Rumunsku, které si v jejich vesnici hrály staré šaty před sutinami? S jasnými barvami nebo nápadnou černou a bílou? (Nebo něco v tomto duchu?) Potom se fotografové pokusí zachytit ten nápadný snímek ve falešném prostředí. To je každopádně moje 2 centy. Jedna věc, kterou jsem neviděl, byla zmíněné sluneční paprsky a přeexponovaná obloha. Osobně je MILUJEM, moje takové fotky patří k mým nejoblíbenějším, ale když jsem zveřejnil nějaké další, měl jsem komentář jedné osoby, že tyto obrázky by byly perfektní, kdyby nebylo bílé oblohy, potřeboval jsem modrou oblohu a mraky. A další mi řekl, že si zničím focení objektivu na slunci a místo toho bych je měl jen photoshopovat. Tyto komentáře mě zpočátku velmi zranily, ale miluji je a můj model je miloval a každý, kdo je vidí, je miluje ( až na pár „profesionálů“), tak jsem se rozhodl, že na tom záleží!

  69. Brenda Jorgensenová Na srpen 17, 2010 na 9: 24 am

    Nevím, JAK mi tenhle chyběl. Miluji vzdělání, které dáváte. Budu ti muset poslat dva „skokové“ obrázky, které jsme s mojí neteří (6 let) udělali v National Mall. Od té doby, co je na návštěvě v Austinu, je nazvala svými obrázky „Texas Jumping Bean“. Jsou jen pro její malý zápisník, ale řeknu vám, dítě je miluje! Pro děti je něco zábavného, ​​když jste u historické památky nebo tak něco, a dovolte mi, abych vám to řekl ... vyčerpá je, protože musíte udělat asi 10 záběrů, haha! Použil jsem tvé akce, i když v jednom jsem přehnal barevný pop. Líbí se jí tak jako tak, takže se nemusíte bát. PS Stále miluji selektivní barvu dětských bloků. V tom případě je to pro mě vždy klasika.

  70. SL Na srpen 17, 2010 na 10: 44 am

    Musím přidat moje dva centy v hodnotě. Ano, krčíme se nad módními trendy a trendy, ale když se rodič ohlédne za svým novorozencem, nedívá se na to, jak byla fotografie zachycena nebo jak byla pózována, dívá se zpět na vzpomínku. Opravdu, všichni novorozenci začínají vypadat stejně jako fotograf, stejně jako póza, rekvizita nebo „výstřelek“. V následujících letech se však maminka a taťka ohlížejí za svým dítětem tak, jak to tehdy bylo, drobné a vzácné . Prsteny na prstech jsou jen údajem o velikosti těch malých malíčků a jsou zde oblíbené. Dobře, výstřelek pro nás jako fotografy přichází, protože se otupí, ale matce nebo otci jejich novorozenec nezastará, prostě vyrostou s trvalou vzpomínkou. Pro nás by se však ten obraz, na který jsme zapomněli, mohl přikrčit, ale pro ně se stává jejich stále trvajícím pokladem.

  71. Jantarově černá v září 5, 2010 v 9: 43 am

    Děkujeme za sdílení! Přiznávám, že v průběhu let provádím několik těchto trendů. Nejhorší, co jsem vlastně ještě před rokem neudělal, bylo selektivní zbarvení (chvění) květinami a bloky a otisk rukou na těhotném bříšku maminky. Stále mám barevnou lízátko, které chci zkusit s mojí dcerou;). Některé z nich jsou inspirativní obrázky, které stále vidím sám vyzkoušet. Jedním z nich, který zde není zveřejněn, je nápad postele v poli. Pokud jde o barnwoodovou podlahu, byl jsem v pokušení si jednu koupit, ale obávám se, že to může být jen výstřelek, který brzy zhasne.

  72. SJP Září 24, 2010 na 3: 04 pm

    Dítě na podnose je pro mě nejpodivnější. Dítě není vepřová pečeně!

  73. fotografové adelaide v říjnu 26, 2010 v 11: 31 pm

    Jsem opravdu rád, že jsem použil váš úžasný článek o fotografii, všechny tyto fotografie jsou opravdu pěkné, opravdu působím na váš styl fotografování osobně pro fotografii toho dítěte.

  74. Ashley Na listopad 15, 2010 na 4: 38 pm

    Ha! Na lízátko jsem se úplně zasmál! No ... zkusil jsem to jednou na svých vlastních dětech. Musím přiznat, že pořizuji spoustu portrétů před haraburdí. Je to hlavně pro barvu a texturu. A mám rád staré feťácké věci. Nedávno jsem vyfotografoval rodinu před starým kamionem, který byl na jejich farmě. Maminka z této rodiny mi řekla, že to bylo na tom přesném místě tak dlouho, jak si pamatovala ... protože jí byly asi 4 roky. Přesto bych je tam vyfotografoval. Byl to skvělý náklaďák! A co ta nahá těhotná dáma s jejími partnerkami bez košile? Zkoušel jsem to jednou se mnou a mým manželem a znovu na příteli a rozhodl jsem se, že to už nikdy neudělám. Jsou to fotografie, které bych nikdy nikomu nechtěl ukázat. A je mi opravdu jedno, že vidím někoho jiného. Příliš osobní. * Povzdech * Je těžké nenapodobovat ostatní, když neustále hledáte inspiraci u jiných fotek.

  75. Kelly na prosinec 8, 2010 na 9: 58 am

    Páni, můžete jim říkat výstřelky, ale myslel jsem si, že mnoho z nich bylo dobře provedeno. Viděl jsem pár, které jsem udělal a chtěl udělat, a cítil jsem bolest wow Jsem smutný, že je to považováno za výstřelek…. pak jsem si znovu pomyslel ... .. co tedy NENÍ považováno za výstřelek? Nic se nestalo. Mám rád malé praskání neočekávaných. Jsou zábavné 🙂 Všichni ukazují krásné lidi na krásné dobře vyfotografované fotografii, na kterou by měla být hrdá každá rodina. S těmi se mi těžko dělají ty příliš upravené… selektivní barva, která se snaží, aby fotografie vypadala „profesionálně“ přílišným rozmazáním okrajů.

  76. Kelly na prosinec 8, 2010 na 10: 05 am

    jen zábavná myšlenka… Vzpomínám si, jak jsem četl na facebooku „fotografů“, jak nenáviděla ostatní fotografy, kteří neustále kradli její nápady a napodobovali její práci. Její portfolio bylo plné obrázků, jako jsou tyto ... děti v přikrývkách a koších. lidé na židlích v feildu ... udělal jsem to před lety, než jsem někdy viděl její obrázky LOL dělá to MŮJ nápad? Jsem si docela jistý, že jsem to někde viděl ... Na její stránce nebyl originální výstřel ... a byla relativně nová, takže si nemyslím, že byla první, kdo se všemi těmi přišel. Bylo jen smutné, že k tomu měla takový přístup a měla pocit, že má nárok na oddělení kreativity 😛

  77. Alžběta Jury na prosinec 29, 2010 na 1: 44 pm

    Pokud jde o děti, raději bych šel po něčem přirozenějším. Styl dětí Anne Geddes v houpacích sítích, dýních a šálcích se zdá být příliš vykonstruovaný a tak nepřirozený. Neříkám, že nejsou roztomilé, ale čím víc je vidím, tím víc bych je rád viděl v přirozenější póze. K tomu všemu jsem nový a nekritizuji, protože jsem nemohl dělat tak dobrou práci. Ale zdá se mi, že vím čím dál víc, co bych preferoval. A věřte mi, že jsem udělal 80. léta ve stylu 80. let. Ergh !!!! Mimochodem skvělý článek!

  78. Ashley V lednu 4, 2011 na 12: 46 pm

    Není na obrázku ... obrázky budoáru. Myslím, že ne můj styl.

  79. Ashley V lednu 4, 2011 na 12: 53 pm

    Také jsem zapomněl zmínit, mírně otočil fotoaparát. Můj hloupý svatební fotograf to udělal asi na 85% mých svatebních snímků. Automaticky způsobí, že se vaše hlava mírně otočí. Pár je v pořádku, nechoďte přes palubu.

  80. Jen Kallinová na únoru 18, 2011 v 9: 52 pm

    Musím přiznat, že jsem z nich udělal polovinu a některé určitě zkusím nebo udělám znovu.

  81. Fotografie Myriah Grubbs Na březen 5, 2011 na 5: 00 am

    Hmmmm. Studna. Líbil se mi tento příspěvek. Fotografie je umělecká forma, tak proč byste si neměli hrát s kompozicí, rekvizitami a koncepty? Je pravda, že pravděpodobně nikdy nebudete první, kdo něco udělá. Ale pokud nejste striktně fotožurnalističtí, děláte lidi a fotografujete je. Proč předstírat, že je to přirozený okamžik a šli jste po ulici a viděli něco, co chcete vyfotografovat, a zachytili jste to ??? Ve skutečnosti jste tam, abyste někoho vyfotografovali. Proč tomu nepřidat trochu vkusu a kreativity? Líbí se mi spousta těchto záběrů. Je velmi nepříjemné, že žádný z nich už není tak originální, ale jak už někdo přede mnou řekl, existuje „vysoká móda“ toho všeho a vedle sebe to staré a ošklivé vedle krásné. Myslím, že je to naprosto umění. Teď, kdybychom mohli být všichni prostě originální a myslet na zbrusu nové nápady pokaždé ... 🙂 Musím také říci, i když si myslím, že je skvělé myslet úplně mimo krabici, miluji také obyčejné staré klasické záběry. Vzal jsem obrázek svého synovce a miluji to. doufám, že to není „trendy“ nebo „výstřelek“ v negativním kontextu. Oba rodiče jsou hudebníci…. A nikdy předtím jsem to neviděl, ale myslím, že to ve skutečnosti nic neznamená. PS Na kuchyňské lince je obrázek mě jako dítěte (je mi 30) v obřím hrnci. Totálně momentka mé mámy. Miluji to. Je to nutná střela. Musíte vidět, jak jste kdysi byli malí !!!! (i když shledávám šálek zavádějícím ... je to obrovský šálek ... lol)

  82. Jackie Na březen 31, 2011 na 11: 09 am

    Rozhodně miluji myšlenku, že nábytek je venku a opuštěný nebo „nevyžádaný“ v pozadí. Myslím, že to přináší nekonvenční krásu, když je provedeno vkusně a je velmi rafinované jako koncept. Já sám nejsem fanouškem téměř žádného mateřského snímku, jaký jsem kdy viděl, prostě vypadají tak kýčovitě. Jediný, koho jsem viděl vkusně udělat, byla Leslee Mitchell (http://www.facebook.com/profile.php?id=806627206#!/photo.php?fbid=10150108154794480&set=a.10150107477129480.277946.60845924479&theater). Myslím, že musím souhlasit s většinou, kteří říkají, že děti v čajových šálcích nebo na talířích jsou hrozné, ale mám ráda malé klobouky na těchto dětech. Připadá mi to tak roztomilé.

  83. Victoria Knaupová Na srpen 28, 2011 na 5: 01 pm

    Říkám, dej, co klient kdy chce. Rád sedím a vysnívám relaci na míru s mým klientem pro mého klienta a oni ho milují. Některé z nich jsou nicméně jen hloupé, ale každému vlastní. Bez módních výstřelů bychom nikdy nerostli a nezkoušeli nové věci. Děkuji tedy módním výstřelkům a trendům za vytvoření výzvy a podnícení nových nápadů. Victoria ~ Victoria Knaup

  84. Diane Září 21, 2011 na 6: 53 pm

    Řeknu, že většina z těchto věcí je to, co klienti chtějí ... a vždy se mi většina z nich líbila, mínus srdce na břiše. Každý ví, že když máte hotové obrázky, jsou pózované ... nemusí vypadat jako přirozená situace, jinak by fotografové nebyli potřeba, ledaže byste si najali jen takového, který vás bude sledovat ve vašem „normální“ každodenní rutina, což by bylo divné a nepohodlné.

  85. jeffreybaughman v říjnu 6, 2011 v 6: 55 pm

    To jen dokazuje, že právě proto, že vlastníte fotoaparát, z vás fotografa neudělá. Techniku ​​lze naučit, ale skutečné umělecké oko je něco, s čím se člověk narodí a nikdy se ho nelze naučit, bez ohledu na médium. Je to vnitřní smysl, který klikne, když je něco „v pořádku“. Pokud produkujete průměrnou práci a myslíte si, že je dobrá, nemáte dar.

  86. Olga v říjnu 18, 2011 v 5: 43 pm

    Možná jsem taková milovnice dětí, ale téměř všechno, co děláte s dítětem, mi připadá velmi roztomilé, i když to už bylo mnohokrát. Jediná věc, která se mi nelíbí, když, když oči příliš vyskakují a žáci jsou zvětšeni, než ve skutečnosti jsou (aby oči byly výraznější). Na děti to vypadá příliš falešně. Ale všechny roztomilé rekvizity: květiny, klobouky, malé oblečení, malé prsty ... všechno, co na mě opravdu vypadá příliš roztomilé, než aby se mi to nelíbilo. Doufám, že někdy přijdu s vlastním roztomilým nápadem. Potřebujete jen inspiraci

  87. Dianne - Bunny Trails na prosinec 9, 2011 na 12: 18 am

    Stále se mi líbí železniční tratě, zarámované v oknech, a nohy jsou zábavné všemi možnými způsoby. Některé, které jsem si nikdy nepamatoval, že jsem je viděl (velký lízátko). Vypadá to, že se děti v pletených čepicích stále dějí. Některé jsou strašně roztomilé.

  88. LESTER P. LARR na prosinec 23, 2011 na 11: 42 am

    Skvělý příspěvek !!! Spousta záběrů je velmi dobře známá… “inspirována Anne Geddesovou”. Mám 1 otázku, kde vidíte trend směřující k „profesionálním“ fotografům? Zdá se mi, že lidé jsou stále spokojenější s průměrnými portréty kohokoli, kdo má digitální fotoaparát a vše, za co chtějí platit, je CD s obrázky. Nedávno mi jedna zákaznice řekla, že cítila, že jsem „profesionální fotograf“, ale rozhořčilo se, když jsem požádal o profesionální ceny.

  89. Tracy Lovett na únoru 13, 2012 v 2: 50 pm

    Zajímavý příspěvek, ale řeknu, že cítím, že mojí prací je dát klientovi to, co chce. Jsem najat, abych využil svých dovedností ke splnění všech fotografických cílů, které mají v mozku, když mě pověří, a MOU prací je s nimi komunikovat a zjistit, jaké jsou tyto cíle. To, jaké portréty bych pořídil svým vlastním dětem, je do jisté míry irelevantní pro to, co dělám pro své klienty. Selektivní barva? Pokud to chtějí, mají to. Andělská křídla? Jsou v kufru, spolu s dětskou houpací sítí a pletenými klobouky. Spolupracuji se svými klienty, abych pomohl realizovat vizi. Nesoudím tu vizi, ani se je nesnažím z ní vymluvit, pokud to není prostě neproveditelný výstřel. Neoznačuji věci jako „módy“, ale spíše jako „práce“, které vydělávají pěkné peníze. Jsem také umělec a ilustrátor ... fotografie je úžasný způsob, jak udělat lidi šťastnými a dát jim to, co chtějí. Práce, kterou dělám pro sebe, ať už s fotoaparátem, pastely, barvami atd., TAKTO se starám o své umělecké cíle a vize. Mnohokrát mě lidé najímají, protože sdílejí tyto cíle. Někdy ne. Ale nakonec jim dám to, co chtějí. 13 let jako profesionál a mám v úmyslu střílet, dokud nezemřu. Argumenty o módních výstřelech nebo trendech jsou nepodstatné. Důležité je zůstat v podnikání.

  90. Allison na únoru 19, 2012 v 5: 53 pm

    Velmi vtipné! Výstřely mohou být docela směšné, a i když ne vždy souhlasím se svými klienty, dávám jim obrázky, které chtějí. Mým úkolem je zachytit osobu a její osobnost, všechny ostatní věci jsou jen osobním vkusem. Pěkný příspěvek, nyní musíte udělat jeden pro postprodukční výstřely.

  91. Pat Collin Na duben 22, 2012 na 7: 19 am

    Právě začínám a mnoho z těch obrázků se mi líbí. Zejména židle v terénu. IMO si myslím, že byste to mohli nastavit s jakýmkoli pozadím a bylo by to stejně krásné. Zadek v šálku, dítě v šátku ne tolik. Dělám si starosti s kroucením a pískáním dětí, abych vytvořil umělecký snímek. Mám rád gaffiti, ale bez deštníku. Spousta velmi pěkných obrázků. Dík.

  92. CannMan Na duben 24, 2012 na 12: 01 am

    Věřím, že ti, kteří se zde dostanou do defenzívy, jsou zábavní. Nikdo neřekl, že jste zlí, pokud to prodáte - ale všechno, co je uvedeno výše, je buď výstřelek, nebo trend. Pokud prodává nebo neprodává… pokud je to to, co klient chce nebo ne - stále jsou to výstřely nebo trendy. A to nezáleží na tom, jestli fotografujete od doby, kdy jste jako dítě dostali Brownie, nebo jste si vybrali první kameru a je to 7D.

  93. Anel Květen 9, 2012 na 5: 28 pm

    Jodi, myslím, že jsi zapomněl na mini tabule a prázdné rámečky obrázků. Jsou zábavné, ale jak již mnoho lidí řeklo, bude klient tyto záběry i po 10 letech milovat?

  94. Darren V lednu 12, 2013 na 11: 13 pm

    Skvělý příspěvek. Poloviční zábava z fotografování je nastavení scény a pořízení snímku. druhá polovina vyrábí něco, co ostatní skutečně baví. to znamená, věřím, že na velkém módě byly výstřely na hřbitově. Vzpomínám si na období, kdy mnoho lidí používalo hřbitov jako své prostředí. Souhlasím s pozitivním zde - zůstaňte kreativní, nedělejte si starosti a dělejte, co umíte nejlépe.

  95. Myles Formby V lednu 30, 2013 na 9: 59 am

    OMG Nesnáším selektivní barvu. Viděl jsem, že to bylo použito asi dvakrát, myslím, že za celý svůj život, jinak, CELKOVÁ ODHALENÍ.

  96. Alex Kennedy Květen 2, 2013 na 4: 30 pm

    Páni, skvělá kolekce. Obrázek Amandy Andrews mě přiměl LOL

  97. Emily D. na červnu 7, 2013 v 1: 11 pm

    Některé obrázky jsou velmi dobré! Módy jsou módy. Ať už jsou špatné nebo dobré. Neříkala, že všechny tyto obrázky jsou špatné výstřely. Osobně mi děti visící na věcech připadají nebezpečné a nesmírně nepohodlné. To prostě není něco, co bych mohl udělat.

  98. Jane Simmonsová Na listopad 2, 2013 na 11: 23 pm

    Co je s nejnovějším trendem vybledlé fotografie? Střelba do slunce, vybledlý pohled. Je to strašné.

  99. Luciana Justiceová na prosinec 23, 2013 na 11: 08 am

    Během let jsem dělal Google na trendech Newborn Photography a narazil jsem na tento příspěvek. Jsem velmi zvědavý na toto téma a rád bych viděl trendy za posledních 30 let. Studium tohoto tématu se stalo mým osobním projektem. Fascinující myslím.

  100. sojka Na březen 3, 2014 na 12: 39 am

    Odmítl jsem koncerty pro angažmá, kde chtěli, abych použil rekvizity. Poslední byl znak „řekl jsem ano“. Pane Bože.

  101. Jess Na březen 10, 2014 na 7: 05 am

    Musel jsem se tomu smát. I když si myslím, že některé jsou hezké, jsou extrémně přehnané. Dort rozbije ten, který vidím nejvíce, a to mě přivádí k šílenství! Věc na železniční trati mě taky přivádí k šílenství, protože je to nelegální.

  102. Jordán Na listopad 30, 2014 na 7: 14 pm

    Všechny jsou hrozné, ale třetinu z nich jsem nikdy neviděl. Dítě v zásuvce? Lidé v parapetech? Proč by se prodávaly? Jen přimějí fotografku vypadat, jako by neměla tušení, jak nastavit snímek.

  103. Dalton v říjnu 4, 2015 v 4: 02 pm

    Haha, jsem vinen z toho, že jsem fanouškem některých z nich, ale znovu jsem si myslel, že selektivní chlad je čistý. lol

Zanechat komentář

Musíte být přihlášen přidat komentář.

Kategorie

Poslední příspěvky