Kas teete vigu oma fotode vesimärgistamisel?

Kategooriad

Soovitatavad tooted

watermark-600x399 Kas teete vigu oma fotode vesimärgistamisel? Ärinõuanded MCP Thoughts Photography Tips

Igal lool on kaks või rohkem külge. Pildi vesimärgi teema muudab fotograafid animeerituks.

watermarking, praegusel ajal on termin, mida kasutatakse lõdvalt kirjeldamaks:

  1. Piltide brändimine peenel viisil, näiteks pildi allservas või isegi ühevärvilisel ribal pildi ühele küljele.
  2. Oma pildile kindla logo ja / või autoriõiguse märkimine, häirides objekti osa. Vesimärk võib olla läbipaistmatu, osaliselt läbipaistev või isegi reljeefne.
  3. Märkige oma pilt digitaalselt autoriõigusega, mis pole tegelikult nähtav.

Fotograafide jaoks on suur küsimus: "kas peaksite oma pilte vesimärgistama ja kui jah, siis kuidas?" Selles artiklis pean silmas oma nime, stuudio nime, autoriõiguste teabe või muude identifikaatorite kuvamist veebipiltidel. Ma ei pea silmas trükiseid.

Peamised põhjused, miks fotograafid lisavad oma piltidele vesimärgi või kaubamärgi, on järgmised:

  • Luua autoriõigus: See ütleb teistele autoriõiguste omaniku ja pildi looja nime.
  • Branding: See näitab teistele, kes sa oled, ja sageli, kust nad sind ja muud sinu tööd leiavad.
  • Kaitsev: Kui see asetatakse foto teatud silmatorkavatesse kohtadesse, muudab see eemaldamise keerulisemaks, kuigi tõenäoliselt mitte võimatuks. See võib vähendada jagamist, kuid võib ka raskendada klientide veebipildi tegemist selle printimiseks. Mõned printerid eiravad vesimärki ja prindivad selle ikkagi. Mõni klient võtab selle eemaldamiseks aega, kui seda pole raske eemaldada.
  • reklaam: Kuna on tõsi, et fotosid jagatakse ja kliendid soovivad teie pilte postitada suhtlusvõrgustikele ja e-kirjade kaudu, võiksite saada ka reklaamieeliseid.
  • Paljastage vargad: Vähemalt kui lisate oma vesimärgi ja kaubamärgi raskesti eemaldatavasse kohta, kui klient printib veebipildilt, on see kõigile ilmne.

Digitaalses sõnas, milles elame, on sellised sotsiaalse jagamise saidid nagu Facebook, puperdama, Pinterestja teisi, pilte jagatakse. Kui jagate fotosid vesimärgiga oma nime ja / või veebiaadressiga, siis olete ka krediidi ja riskipositsiooni saamine. Kui te ei soovi, et foto hõljuks, võib teil olla ka teade, mis ka selle ütleb. See ei saa lõpetada jagamist, kuid võib muuta selle piinlikumaks nende jaoks, kes seda teevad.

Teades kõike ülaltoodut, miks peaks mõni nutikas fotograaf vahele jätma oma autoriõiguse, logo või nime lisamise pildile? Küsisime ringi ja siin on, mida me õppisime.

Miks siis julgeksite vesimärgi vahele jätta:

  • See häirib tähelepanu: Vesimärgid katavad foto olulised elemendid. Need rikuvad pildi olemuse.
  • See on üleolev: Arutelul kasutajaga Katja Hentschel, professionaalne fotograaf Berliinis, Saksamaal, selgitas ta: „Ma arvan, et vesimärgiga pilte jagatakse vähem tõenäoliselt. Ma arvan, et nad saadavad kerge arrogantsusega sõnumi, öeldes, et see ei tohi mingil juhul kunagi ilma selle nõuetekohase viiteta kuhugi pinnale tulla. Mul on isiklikult hea meel näha, et minu fotosid jagatakse, ja kuigi pole kunagi tore neid ilma krediidita näha, on mul siiski hea meel, et inimesed neile meeldivad, tunnevad end neist inspireerituna ja tahavad neid sõprade ja jälgijatega jagada. "
  • See näitab fotograafi enesekindlust: Katja avaldas, et fotode vesimärgistamata jätmine näitab fotograaf usaldust oma töö ja stiili suhtes. Tunnustan oma lemmikkunstnike, blogijate, fotograafide fotograafiat, hoolimata kõrvalolevast viitest. "
  • Võimaldab fotol särada (fotod näevad paremad välja, kui kõikjal pole teksti): Nagu José Navarro Facebookis meie küsimusele vastates selgitas, "peaksite mõtlema meeleolule, ootustele ja osalemise taotlusele, mida pakub suurepärane foto ... mitte kole vesimärk, mis võtab üle 60% pildist."

Nüüd on teie kord. Öelge meile, kui lisate oma piltidele vesimärgi ja / või kaubamärgi. Millise teabe lisate oma fotole ja kuhu lisate? Kas teie arvates on kõige parem lisada oma märk või jätta see ära? Tahaksime lugeda, mida arvate allpool toodud kommentaaridest.

MCPA toimingud

Kommentaarid puuduvad

  1. Ashley Lawton jaanuaris 16, 2013 kell 10: 18 am

    Lisan oma fotodele vesimärgi, kuid halvendan ka veebikasutuse kvaliteeti. Mul on sõprade fotod “varastatud” ja teise nimega au sees postitades. Olen selle võrra oma äri laiendanud ja jätkan selle kasutamist. Ma ei vesita, kus see teemat segaks. Tavaliselt asetan selle nurka.

  2. Cassandra jaanuaris 16, 2013 kell 10: 26 am

    Nutikas fotograaf astub samme oma töö kaitsmiseks, kuid ei tee massiivset HEYLOOKATME !!!! vesimärk, mis takistab enamikku pilti. Mina ja kõik tuttavad fotograafid, kellega koos töötan, leidsin, et pildi allservas olev lihtne tekstirida või kaks, võib-olla 20% -lise läbipaistvusega, töötab hästi. See on piisavalt ilmne, et seda ei trükitaks usaldusväärses kohas nagu CVS või WalMart, ja jagamise korral hoiab see teie nime peal.

  3. Sophie McAulay jaanuaris 16, 2013 kell 10: 28 am

    Ma kipun vesimärki postitama pilte oma ajaveebi jne, ja ma mõtlen sageli eespool käsitletud punktide üle. Kas see märgistus muudab mind meeleheitlikuks / varjab tegelikku pilti / takistab inimesi varastamast jne? Ma tean, et see ei takista kahjuks inimesi varastamast. Ainult nende endi südametunnistus suudab seda teha. Minu vesimärgid kipuvad asetuma otse nurka, nii et see ei takista tegelikku pilti liiga palju, kuid see tähendab ka seda, et iga põse varas saab selle lihtsalt kärpida. Kus on testament, seal on võimalus 🙁 Aga ma ei krohviks kunagi vesimärki, mis läheb kogu pildi ulatuses paremale, see häirib väga ja näeb välja naeruväärne!

    • Christina Argo jaanuaris 18, 2013 aadressil 3: 02 pm

      Milline kaasakiskuv pilt! Lind ja tema vabadus ning lõksu jäänud kass. Mulle meeldib see!

  4. Sandra Wallace jaanuaris 16, 2013 kell 10: 38 am

    Ma alati mõtlen, millisel hetkel hakkate vesimärki lisama. Kas ainult siis, kui hakkate neid müüma või kui lisate fotograafiaäri? Olen nüüd näinud paljusid amatöörfotograafe, sealhulgas vesimärke, ja ma mõnikord küsin, kas see tuleb üleolev, eeldades, et inimesed tahavad teie fotosid varastada. Samal ajal peate siiski oma tööd kaitsma. Ma arvan, et täiuslikku vastust pole.

    • Sheryl augustis 12, 2013 aadressil 8: 43 pm

      Kui olete pilte müünud ​​või olete avaldatud, kaotate harrastaja staatuse. Professionaalsed fotograafid kulutavad fotode avaldamiseks ja ettevalmistamiseks oma seadmete, taustade, rekvisiitide ja aja peale palju raha ning nende lõpptoode, pilt, mälestuse foto ei tohiks kunagi ohtu sattuda!

    • TRP septembris 6, 2013 aadressil 3: 37 pm

      Olen ise harrastusfotograaf ja varem panin blogidesse pilte vesimärki lisamata. Vähemalt tegin seda seni, kuni sattusin ühele minu postitatud pildile, mida kasutas teine ​​inimene, kes foto eest krediiti võttis. Nüüd avastan, et lisan igale postitatavale pildile vesimärgi mitte sellepärast, et ma oleksin ennast täis ja arvaksin, et keegi tahab seda teha, vaid sellepärast, et see on juhtunud ja ma lihtsalt üritan olla ettevaatlik, et seda ei tehtaks enam ei juhtu. Nagu te ütlesite, pole ideaalset vastust, kuid minu jaoks tahan, et mu tööd kaitstaks, nii et lisan vesimärgi.

      • Jade oktoobril 21, 2013 kell 10: 50 pm

        Nõustun teiega, kuid veel üks põhjus, miks ma tahan, et kogu mu töö oleks tähistatud, on see, et olen ärivaldkonnas üsna uus ja tahaksin oma fotograafia uuele tasemele viia. Iga foto, millel on minu vesimärk, on reklaam, nii et jagage kindlasti!

      • Rafael novembril 6, 2013 kell 9: 23 pm

        Olen ka amatöörfotograaf ja mul on olnud kaks juhtumit, kus keegi kasutas ühte minu pilti enda omana. Sellest ajast peale kasutan raami nurgas väikest märki. Kuigi enamik minu pilte on üsna halvad, töötan selle nimel palju ja kulutasin palju dollareid

  5. Shannon jaanuaris 16, 2013 kell 10: 40 am

    Olen jumestaja ja pildistan palju iseenda fotosid. Vesimärgiga panen kõik, mis postitan, kuna fotol olev töö on minu oma ja kui fotosid lõpuks jagatakse ja teised kasutavad, siis saan seda tõestada. Minu vesimärkideks on seatud 80% -line pildi läbipaistvus - isiklikult ma ei usu, et see nii palju kahjustaks. Minul on varem varastatud oma tööd, kuna inimesed väitsid, et see on nende töö ja seega ei postita ma nüüd midagi ilma vesimärgita.

  6. Tonja jaanuaris 16, 2013 kell 10: 41 am

    Ma ei märgi vesimärki. Ma arvan, et mul pole selle vastu midagi, kui neid jagatakse, ja mõlemal juhul saan ma äri, sest inimesed küsivad, kes need kaadrid tegi? Ma väsin proovimast näha piltide ümber tohutuid vesimärke. Sa kaotad osa pildi ilust. Fotod on tehtud selleks, et jagada, rääkida ajas jäädvustatud hetke iluga, ma tahan, et see pilt inimesi liigutaks ja mitte fotograafile, vaid fotole tähelepanu ei tooks!

    • Christina Argo jaanuaris 18, 2013 aadressil 3: 04 pm

      Kui peen tasakaal on näha lapse imestust ja liblika habrast elu, kui teed ristuvad. Imeilus foto!

    • Abbi aprillis 28, 2013 kell 1: 02 am

      Olen täiskohaga fotograaf - see tähendab, et 100% minu maja maksetest ja toidukaupadest pärineb minu müüdud piltidelt. Kui postitan pildi veebi pinterestisse või Facebooki, mis teatavasti eemaldab metaandmeid ja autoriõiguste teavet, siis alati vesimärk.

  7. Liz jaanuaris 16, 2013 kell 10: 53 am

    Lisan ja jätkan oma logo lisamist. Ma hoian seda lihtsalt mustvalgena ja muudan hägusust ja ekraani või korrutan vastavalt vajadusele, et see vähem segaks. Ma teen selle Interneti jaoks küllaltki suureks, kuid minu arvates on vaataja teab selle logo ja suudab seda isegi logoga koos hinnata või mitte. Ma ei usu, et tegelikult logo seda vaatajale valmistaks või lõhuks, kuid see võib varastada raskemaks, ehkki mitte võimatuks. Kuid tegelikult tunnen ma seda lihtsalt. 🙂

  8. Bryon McCartney jaanuaris 16, 2013 kell 11: 04 am

    Vabandust, aga juhtumisi olen professionaalne, täiskohaga töötav fotograaf ja vesimärgistamises pole midagi üleolevat. See on minu asi. Kui ma panen pildi sinna Facebooki / Instagrami / Twitteri, siis ei tee ma seda altruistliku "rõõmu" pärast teadmisega, et keegi jagas minu pilti või meeldis sellele. Teen seda oma töö edendamiseks, oma kaubamärgi toetamiseks ja uue ettevõtte leidmiseks. Piltide mitte vesimärgistamine ei ole enesekindluse märk, see on rumaluse märk. Sotsiaalmeedias olevad inimesed jagavad teie pilte hea meelega, kuid kui te ei märgi vesimärki, siis ärge oodake, et need fotograafile krediiti annaksid, see on erand, mitte reegel. Kui teie pilt on krediidita seal, pole kellelgi võimalust teada, kes selle pildi lõi. Mind vihastab see, kui loen teiste fotograafide tsitaate, mis vihjavad uutele tulijatele ja vähem kogenud fotograafidele, et oma töö kaitsmisel on midagi valesti. Kas Picasso, Dali, Matisse ja enamik teisi suurepäraseid maalikunstnikke kirjutasid oma töödele alla, jah, nad kirjutasid alla. Miks peaks fotograafia olema erinev? Kui näeksin Katja Hentscheli tööd kusagil veebis ilma vesimärgita, eeldaksin, et selle lasi maha mõni teine ​​1000-aastane, kes üritas Terry Richardsoni stiili kopeerida.

    • Stacey Brock jaanuaris 16, 2013 aadressil 6: 01 pm

      Hästi ütles Bryon .... Ma ei saaks sinuga rohkem nõus olla.

    • Connie jaanuaris 18, 2013 aadressil 12: 12 pm

      Tänan teid selle Bryoni eest, hästi öeldud. Nõustun kogu südamest. See on minu elu ja see on minu kaubamärk, mida ma reklaamin.

    • Lindsey jaanuaris 18, 2013 aadressil 8: 41 pm

      Ma tegelen maalimisega ja muude kunstiliste meediumitega ning olen fotograaf. Olen tõesti nõus sellega, mida Brian ütles kunstniku kohta, kes nende töödele alla kirjutas. Veel keskkooli ajal, kui tegin palju pimeda toa tööd ja trükkisin, julgustasid mentorid fotograafi oma tööle alla kirjutama (ja kuupäev selleks kuupäevaks). Tõsi, tavaliselt viitasid nad foto tagaküljele. Olles selles digitaalses maailmas, kus me praegu elame, ei saa me kunstnikena seda teha (ilma fotot tegelikult printimata). Mida me siis teeme? Me brändi ja vesimärk. Mul on tegelikult kaks erinevat logot, mida kasutan. Mul on üks oma inimeste jaoks tehtud kaadrid ja üks minu "kõige muu" või "kunstipäraste" fotode jaoks. Ma hoian neid enamasti väikestena, keskmise läbipaistvusega ja foto kõige vähem häirivas nurgas. Kuid ma brändin ainult sotsiaalse meedia eesmärkidel. Kui panen oma veebisaidile kliendi jaoks albumi, ei tee ma kaubamärki. Seda seetõttu, et kui / kui nad otsustavad printida, on neil print lihtsalt olemas. Pole vaja kaubamärki panna, kui nad juba teavad, kes on nende pilte teinud ja allkirjastanud lepingu, mis räägib selgelt kasutamisest ja kuritarvitamisest. Ma usun, et see on sel hetkel üle jõu. Eriti seetõttu, et kui nad minu veebisaidilt ostavad, trükitakse minu nimi foto tagaküljele (enamasti nad isegi ei tea.) Leidsin artikli pärast selle lugemist. See on seotud autoriõigustega ja kui fotograafil need peavad olema. Lisan lingi, sest arvan, et see on korralik lugemine ja tõenäoliselt sooviks midagi algajat teada. Lühidalt öeldes öeldakse: „Juriidiliselt ei ole see tegelikult vajalik. Tore on aga, kui soovite oma nime välja tuua. ”?? Ma tean lihtsalt sellist, nagu Brian eespool ütles, ma olen äri. Ma pole enam lihtsalt mõni inimene, kes pildistab oma lõbuks. Ma tahan oma raske töö ja pingutuste eest reklaami saada ja tunnustada. Kunstniku ja ärimehe vaatepunktist on see hea samm. Sel moel, kui juhtub silma ajakirjale vms ja nad tahavad avaldada teie pildi märgistamata versiooni, on see täiesti teie äranägemisel valida, nähes, nagu tunnustaksid nad teie tööd, kui nad on seaduslik ettevõte. Kui keegi otsustab pildi sinna välja panna ilma oma nimeta, sest ta tunneb, et avalikkus peaks suutma selle omaniku ära tunda, siis noh. _Ma arvan, et see on natuke mööndav ja naiivne, kui te pole Ansel Adams või Anne Geddes (kes tegelikult olete tegelikult ikka kaubamärgid, kuigi enamik inimesi tunneb tema tööd selgelt.) Minu arvamus lugupidavalt; tehke see puhtaks, muutke väikeseks, aga tehke enda omaks ”_sina tegite tööd, seega omage seda!

    • Wendy jaanuaris 18, 2013 aadressil 11: 45 pm

      Bryon, sa ei tee midagi, et hajutada arvamust, et vesimärgiga inimesed on üleolevad. Saate oma arvamuse selgeks teha ilma nimede nimetamiseta, nt "see on rumaluse märk". Niisiis, kas kõik, kellel on teistsugune vaatenurk, on rumalad ???

    • Mark märts 18, 2013 kell 8: 42 pm

      Nõustun kogu südamest teie seisukohaga. Piltide vesimärgistamine on suurepärane võimalus oma brändi näidata ja oma tööd kaitsta, kuid me kõik teame, et see ei hoia alatuid inimesi täielikult eemal. Vesimärke saab igaüks kärpida ja uusi lisada. Kõik vesimärgid on hoida ausaid inimesi ausana.

    • betina mai 8, 2013 kell 12: 23 pm

      OMG ... Tänan sind väga; Ma tahan oma tööd vesimärgistada, kuni loen teie postitust. Veelkord suur aitäh!

    • La Bohemia augustis 21, 2013 aadressil 1: 27 pm

      Tere, Byron, lugesin just teie kommentaare ja ei suutnud teiega rohkem nõustuda. Alles hiljuti logisin oma Facebooki sisse ja mida arvate, mida ma nägin? Üks minu piltidest postitati puuduvate vesimärkidega. Pilt oli moondunud kohutava katse tõttu vesimärk eemaldada, kuid seda vähem varastati. Jah, ma olen ülimalt meelitatud, et mu töö meeldib inimestele nii palju, et nad tahaksid seda jagada, kuid fotograafile ei antud au. (Muidugi hüppasin sisse ja väitsin teose.) Professionaalne fotograafia nõuab tõsiseid investeeringuid, pühendumust ja täiskohaga töötajate jaoks palju tunde perest eemal. Oma sissetulekuallika kaitsmata jätmine on ... noh, teate küll.

    • Kylie novembril 2, 2013 kell 8: 32 pm

      Hästi öeldud! 🙂 Viimane asi, mida ma amatöörina alustades teha tahan, on tunduda üleolev, kuid ma tahan oma nime seal välja tuua. Miks tuleb süütunne siduda kõigega, mida me teeme! Kui investeerite oma aja pildile ja te ei soovi, et seda varastataks, siis miks mitte lisada vesimärk ...

    • Vin Weathermon märts 16, 2014 kell 4: 14 pm

      Teie argument vesimärgi ja selle võrdlemise kohta Picasso töö allkirjastamisega on täiesti ebaoluline. Peaksite oma väljatrükid alla kirjutama; pildi ümber oleval matil, mitte hiiglaslikud trükikirja kohal olevad tüübid. Miks sa tahaksid, et su veebiportfell näeks halvem välja kui sinu galerii, kus su prindid ripuvad? Ja te arvate, et teie kliendid ostavad teilt teie vesimärkide tõttu tööd? Panustaksin sellepärast, et teie kliendid hindavad teie tööd ja reklaamivad teid. Teie Facebooki turundus ei vaja logosid; teie pildid viivad teie FB lehele. Kui müüte palju beebifotosid, siis arvan, et teie logod ei tee teile haiget ... aga kui müüte kaunist kunsti, laseksite end jalga, et oma tööd vesimärgiga, mis sinna tegelikult ei kuulu, märki andma. Ja sa tõid üles Katja Hentscheli ...http://www.katjahentschel.com/ Ma ei näe üheski tema teoses vesimärke.

    • Christie mai 10, 2015 kell 9: 09 pm

      Teil on täiesti õigus ... Ei saanud rohkem kokku leppida !!!! 🙂

  9. Debbie jaanuaris 16, 2013 kell 11: 23 am

    Mul on hull küsimus .. kui lisada vesimärk oma pildile. Kas salvestate 2 eksemplari, ühe vesimärgiga ja ühe ilma vesimärgita, ümbrisesse, mille soovite ise printida või õhku lasta? Või printite või suurendate lihtsalt pilti oma vesimärgiga? Aitäh

    • Theresa jaanuaris 16, 2013 aadressil 12: 10 pm

      Salvestan tegelikult kolm eksemplari: originaal otse kaamerast, parandatud vesimärgiga versioon ja parandamata versioon.

      • Theresa jaanuaris 16, 2013 aadressil 12: 11 pm

        Moderaator ... eemaldage minu postitus / foto. Unustasin suurust muuta. Aitäh

    • Caroline jaanuaris 16, 2013 aadressil 3: 18 pm

      Salvestan vesimärgiga pildi absoluutselt eraldi. Loon WEB-failide jaoks spetsiaalse kausta ning vastavalt sellele muudan suurust, teravustan ja vesimärki.

  10. Barbara Shallue jaanuaris 16, 2013 kell 11: 44 am

    Ma panen oma fotod vesimärgiga põhja poole. Ma ei usu, et see on üleolevus, kui maalile alla kirjutav kunstnik on üleolev või kirjanik, kes kasutab rida. Tegelikult vihkan ma, kui näen ilusat fotot kusagil rippumas või kusagil trükituna, ilma et oleks märgitud, kes selle tegi.

    • Carole jaanuaris 17, 2013 kell 4: 12 am

      Ma vihkan ka krediteerimata fotode nägemist. Pärast mitmete oma fotode leidmist tumblri ajaveebidest hakkasin suurust muutma ja vesimärki lisama, et inimesed teaksid, kust nad pärit on. Töö kaitsmine pole üleolev, see on terve mõistus.

    • Martha Hamilton jaanuaris 18, 2013 aadressil 1: 30 pm

      Olen Barbaraga nõus. Olen fotograafi jaoks pettunud, kui näen ajakirjas ilusat kaadrit, nagu hiljuti, ilma krediiti andmata. Ma vihkan toimuvat vargust.

    • Nate detsembril 13, 2013 aadressil 11: 11 am

      Mulle meeldib ka foto nurgas vesimärki näha. 1, See näitab mulle, et fotograaf võtab fotograafiat ja neid ennast tõsiselt. 2, siis saan fotograafi jälile saada, et rohkem nende töid vaadata, kui mulle meeldib see, mida ma näen . Lisatud võib see fotole lisada üsna sageli, kui logo on hästi kujundatud ja hästi lisatud. Ma ei ole pildi keskel tohutute vesimärkide fänn. Kui kavatsete seda teha, siis miks peaksite selle postitamisega üldse vaeva nägema? Kuigi ma saan aru vajadusest / soovist kaitsta teie tööd. Nate

  11. Sarah Valentine jaanuaris 16, 2013 kell 11: 56 am

    Hei kutid, ma olen 10 aastat olnud täiskohaga professionaalne fotograaf. Olen juba mõnda aega oma pilte vesimärgistanud, arvates, et see takistaks inimestel minu pilte varastama. Kui üks minu klient mõtles välja kaardi, mis kõigile klientidele saata, ja varastas selle minu veebisaidilt, kus vesimärk oli alles! Lisaks oli pildi kvaliteet halb. Ma olin nii pehmelt öeldes nii ahastuses. See on üks asi, et võõras inimene varastab teie asjad ära, see on hoopis teine ​​asi, kui tunnete inimest, kes selle viis. See oli kogu keskel 50% juures. Nii et see aitab ja siis ei aita, kuid enamasti aitab see ... ja kui panete selle põhja, saavad inimesed selle alla laadida ja kärpida. Ma arvan, et see on tohutu kohtuotsus fotograafile isiklikult.

    • Christina Argo jaanuaris 18, 2013 aadressil 3: 05 pm

      Uhh. Suurepärane nõu vesimärgi kohta ja see oleks olnud teie töö jaoks üsna kompliment, kui nad oleksid luba küsinud. Püüan tänu teie postitusele oma klientidega selgelt suhelda. Aitäh!

    • MorgannW märts 8, 2013 kell 12: 51 pm

      Olen kindlasti nõus sellega, et seda nurka ei panda, kuna seda saab kärpida ja seda on mitu korda tehtud. Kunstnikuna olen see tõsi. Meie kaubamärgi tootmine on suur asi ja graafilise disainerina tean, kui oluline on, et see kaubamärk saaks inimeste nägemisel tuntuks ja oleks seotud meie piltidega, seetõttu teavad inimesed, mida otsida, nii et vesimärk täidab ka kunstniku näitamisel topeltkohustust kui kunsti kaitsmine, sõltuvalt sellest, millist vesimärki, kuna nii paljud panid sellele lihtsalt mõne pleki. Kujundan logosid ja nii edasi, et neid kasutada, kui inimesed seda otsustavad, või panen vesimärgi pildile, mis aitab varastada elavatel fotopopperitel.

  12. LeiShell jaanuaris 16, 2013 aadressil 12: 23 pm

    Panen veebis jagatud pilte vesimärgiga. See aitab minu ettevõtet ja loob kaubamärgi. Ma ei tee seda kunagi seal, kus see fotot takistab. Ja klientide jaoks ei märgista ma nende pilte vesimärgiga, kui nad ostavad kõrge eraldusvõimega ketta, kuna tahan, et nad printiksid hõlpsalt ja kui nad armastaksid oma fotosid, reklaamiksid nad mind paremini kui ma saaksin. Ma ei usu, et vesimärgi puhul on see üleolev, kuid uhke oma töö üle. Ilusa pildi loomiseks kulub palju tunde ja kunstivorm, ma ei tahaks, et mu tööd hõljuksid mööda veebi, ilma et minu raske töö oleks au sees. Siiski tunnen siiski, et foto peaks silma paistma, mitte vesimärk. Huvitav arutelu :)

  13. Ashley Renz jaanuaris 16, 2013 aadressil 1: 13 pm

    Ma kasutan alati vesimärki, tavaliselt 50% keskelt, kui see ei takista objekti. Kuid hiljuti tegin ühe pere jõulupiltide jaoks võtteid. Postitasin paar oma vesimärgi näidist oma Facebooki ärilehele ja keegi, kes polnud fänn, pigem sõbra sõber, kellele mu leht meeldis, kopeeris minu foto, lõikas vesimärgi ümber, tegi kollaaži foto, mille ta oli teinud, ja postitas kollaaži selle sõbra seinale, öeldes, et fotod olid täpselt samad! (Ei olnud, tema modellid olid erinevas poosis, erineval aastaajal ja üldse teises kohas. Ainus sarnasus oli see, et meie katsealused olid sillal.) Mul oli ELU, et keegi seda teeks! Ma ei saa ikka veel selle inimese mõttest aru. Ma polnud kunagi näinud tema tööd ja ma ei tundnud teda üldse. See oli lihtsalt nii mitmel viisil häiriv, kui nägin, et minu tööd ei austata ja minu klientide mälestused varastati ja tükeldati, nii et mõni amatöör võiks selle kohta aru anda. Siiski jätkan vesimärki, sest te ei saa liiga palju võimalusi võtta.

  14. Brad Hardin jaanuaris 16, 2013 aadressil 1: 25 pm

    Kas Picasso, Dali või Matisse panid poolele maalimisele tohutuid ebameeldivaid allkirju? Vesimärk on täiesti vastuvõetav, kuid tohutud vesimärgid, mis juhivad teie tähelepanu sellele kõigepealt ja pilt teisele kohale, on täiesti iseteenindavad ja enesekesksed. JMO

    • Ron Hildebrand jaanuaris 18, 2013 kell 11: 18 am

      Ma arvan, et võrdled õunu ja apelsine, Brad. Interneti-eelsed artistid ei pidanud kaitsma selle eest, et keegi alla laadiks nende foto, kärpiks vesimärki ja kasutaks seda seejärel autoriõiguste vastu. See ei olnud eriti oht, et keegi võib nende lõuendi varastada, allkirja välja lõigata ja mujal kasutada. Nad pidid vaid oma tööd isikut tõendama ja väike, pealetükkimatu allkiri nurgas tegi kõik vajaliku.

  15. Leslie jaanuaris 16, 2013 aadressil 1: 31 pm

    Pilte veebi postitades märgistan need oma kaubamärgi logoga. Valmistan neile ka väiksema ja väikese eraldusvõimega pildi, et vähendada printimist ja väärkasutust. Panin oma vesimärgi pildi üla- või alaossa. Ma tean, et keegi võib selle tõenäoliselt mõnikord hõlpsasti kärpida, kuid see nõuaks mõnda tööd. See pole lollikindel, kuid see muudab mu enesetunde paremaks ja 9 korda kümnest ei aja inimesed sellega sassi.

  16. Eric Flak jaanuaris 16, 2013 aadressil 2: 13 pm

    Kasutan oma töös äärmiselt peenet vesimärki. Nii peen, et selle nägemiseks peate sageli seda otse vaatama ja ma üritan selle paigutada piirkonda, mis ei häiri objekti, kuid mida ei saa lihtsalt välja lõigata. Samuti märgistan faili digitaalselt vesimärgiga. Ja ma ei lae midagi täissuuruses üles. Mis puutub teiste inimeste töödesse, siis ma ei pahanda brändingut, kuid üldised vesimärgid nagu hiiglaslik X läbi pildi keskosa rikuvad selle.

  17. Sueze jaanuaris 16, 2013 aadressil 2: 15 pm

    Hakkan alles märkima kõiki oma fotosid, mida ma veebi postitan. Lasin teha ühe vanema foto, mis ei olnud vesimärgiga ega postitatud kellegi teise poolt ja millele oli lisatud valeandmeid. Seejärel postitas ettevõte selle ja mõne tunni jooksul oli seda kogu vale teabega jagatud kaugelt üle 10,000 XNUMX inimese. Siis teadsin, et pean hakkama veenduma, et postitatud fotodel oleks minu vesimärk.

  18. Andrea jaanuaris 16, 2013 aadressil 4: 25 pm

    Varem ei teinud ma vesimärki lihtsalt sellepärast, et oma fotograafiaäriga annan kliendile üle kõigi piltide autoriõigused. Nii et fotod, mille ma Facebooki postitasin, miks lisada autoriõigused? Facebook on jagamissait ... kõiki postitatud fotosid tuleks minu arvates jagada. Olen nagu hakanud iga natukese aja tagant veemärki lisama ... aga see on mõeldud ainult reklaami eesmärgil.

  19. Ian Aberle jaanuaris 16, 2013 aadressil 4: 41 pm

    StuckInCustoms.comi autor Trey Ratcliff postitas hiljuti just sellel teemal https://plus.google.com/+TreyRatcliff/posts/UTKKo5Su6Rj. Treyse postituse kohta on üle 400 kommentaari, nii et soovitaksin ka seda lugeda. Olen selles küsimuses alati rebenenud. Olen nõus, et need võivad olla koledad ja kergesti kärbitavad, kuid lisaks on see ka mitme eksemplari säilitamiseks vajalik lisapingutus. Olen näinud, kuidas inimesed isegi proovivad vesimärki fotoshopida (halvasti, võin lisada). Hiljuti (vähem kui 2 nädalat tagasi) kasutasin mõnda pilti mitmel saidil, kus vesimärk kärbiti. Siis võttis keegi täna minuga Facebookis ühendust, et näha, kas temast on pilt minult, kuna ta ei osanud ettevõtte või inimese nime vesimärgilt lugeda. Õnneks tundsin selle ära ja suutsin teda välja aidata, kuid see inimene kaotas peaaegu isegi vesimärgiga litsentsilepingu. Päeval oli Photoshopis Digimarc, et teie pildile digitaalsed vesimärgid panna. Kas keegi on seda kasutanud või kasutab siiani?

  20. deb jaanuaris 16, 2013 aadressil 5: 28 pm

    Lisan oma piltidele vesimärgi ja arvan, et see on suurepärane viis varastatud piltide vähendamiseks. Ma ei pane ka paljusid seansi jooksul tehtud pilte üles, sest asi, mida kliendid ARMASTAVAD, on näha / kuulda teiste neid nägevaid vastuseid ... Arvutimaailm võtab selle ja korrutab selle ... NÜÜD on potentsiaalne klient vähem tõenäoline osta palju fotosid ... kuna nad on juba saanud vastuse, mida otsisid piltide üleslaadimisel tasuta. Samuti kaldun vesimärgile vastavalt sellele, milleks pilte kasutatakse ... Seeniorfotod ... Perepildid ja pulmad väiksem veemärk ... Kommertstöö ... Ma kipun tegema suuremat vesimärki ... Minu jaoks on see aidanud ... Mul oli mõni kohalik fotograaf ülesandeks pildistada ja käituda nii, nagu need oleks tema tehtud ... muidugi ei olnud ma neid vesimärgiga… õppinud õppetund raskel viisil.

  21. Anna Marie jaanuaris 16, 2013 aadressil 6: 40 pm

    Harrastajana, kes loodab kunagi teha hüppe professionaalse fotograafi juurde, olen veetnud selle küsimusega palju aega. Põhjus, miks ma FB-ga liitusin, oli see, et sain jagada oma laste fotosid sõprade ja perega. E-post lihtsalt ei lõiganud seda, kui ma olen teadaolevalt teinud oma lastest ühe päeva jooksul 1200 fotot ja kolme kaadri laadimine e-kirjale ja vanavanematele saatmine võtab aega kuni tund. Kuid aja möödudes edasi olen hakanud oma fotosid vesimärgistama ... paaril põhjusel. Üks on see, et mul on vennad, kes printivad kõik jagatud fotod välja ja saadavad koopiaid kõigile neile tuttavatele ning vesimärk võib anda kõigile teistele sõpradele ja pereliikmetele võimaluse aja jooksul piltidel teada saada. Ma ei muuda märki siiski fotot häirivaks. Loodan ka, et vesimärk tuletab teistele meelde, kes varastaksid või võtaksid pilte krediiti, et keegi teine ​​oleks selle teinud. Kui ma oma vesimärgi otsusega võitlen, siis kui ma jagan pilte, mis on mõeldud ainult jagamiseks pere ja sõprade jaoks ... olgu need siis hetkepildid, mida pole täielikult redigeeritud jne ... need pole professionaalse kaliibriga, mida ma tahan kujutada, kui olen ettevõtte loonud. Kuid ma ikkagi loodan, et vesimärk võib vähendada kellegi soovi pilti kopeerida / jagada. Lõppkokkuvõttes ... on käputäis pilte, mida ma vesimärgiga ei tegele, kuid ülejäänuid siiski. Võtsin aega ja vaeva pildi loomiseks ja redigeerimiseks. Kui ma oleksin maalikunstnik või kirjanik, ei seaks keegi kahtluse alla asjaolu, et minu nimi pannakse lõpptoodangule, mis on trükitud kogu maailma jaoks. Miks peaks fotograafia olema erinev?

  22. märgi reese jaanuaris 16, 2013 aadressil 8: 02 pm

    Tere. Olen amatöör looduse fotograaf. Panen oma fotod ka vesimärgiga. Olen nõus sellega, mida Bryon jagas. Iga suur kunstnik, kes on kunagi oma harja meistriteose loomiseks tõstnud, kirjutas oma tööle alla. Meie kui fotograafid oleme ka kunstnikud. Ma hoian ka kahte eksemplari, nii et panen ühe vesimärgiga ja hoian originaali failis. Minu jaoks töötab nurk hästi või väike tüüp kogu põhjas. Ma ei pane kunagi pildile vesimärki, sest see rikuks minu meelest pildi, mille nimel te nii palju vaeva nägite, et teistele esitada. Kuid see on jällegi fotograafi otsustada.

  23. Sharon jaanuaris 16, 2013 aadressil 8: 30 pm

    Professionaalsete fotograafide jaoks on minu arvates vastutustundetu vesimärki mitte avaldada, kui nad avaldavad portreeklienditöid veebis. Vargus juhtub! Vesimärgistamine pole lollikindel, kuid võib kliendi töö ebasoovitavatesse kohtadesse sattumisest ära hoida. Toimetuse jaoks on see nii .. Mõnikord ma märgin selle, mõnikord mitte. Kui fotograaf on lihtsalt harrastaja ja / või töö ei ole klienditöö, siis jällegi isiklik eelistus. Ma väldin üldse liiga palju oma tööd veebis.

  24. Andrei jaanuaris 16, 2013 aadressil 11: 30 pm

    Kui te ei soovi, et teie fotosid varastataks, ärge laadige neid üldse Internetti. Praegu pole probleem eemaldada vesimärk igalt digitaalselt pildilt. Tavaliselt allkirjastan oma fotod väikese vesimärgiga, mis on suunatud minu veebisaidile ja mille läbipaistvus on 25%, lihtsalt enda reklaamimiseks. Aga kui ma leian oma töö Internetist ja mõnikord leian, siis proovin lihtsalt allpool kommenteerida, et olen autor. Tavaliselt olen enda sees õnnelik, et inimesed varastavad minu fotosid, ja see tähendab, et fotod pole halvad ja inimesed tahavad neid omada. Muidugi avaldan ma fotod, mis pole suuremad kui 1200 pikslit.

    • Nokkimine aprillis 25, 2013 aadressil 6: 44 pm

      Olen ühes paadis. Lihtsalt pange vesimärk pildi alumise poole suunas, märkides minu veebisaidi, seejärel hoidke seda Interneti kasutamiseks madala eraldusvõimega. Kui seda kasutatakse ilma minu asutuseta, pole see suur tagasilöök. Võib-olla on see teistsugune, kui see on äri. Ja ma olen alati austanud vesimärgiga fotosid. See annab krediidi, mille tõttu me krediiti maksame.

  25. Rebekah jaanuaris 18, 2013 kell 11: 28 am

    Umbes viimase aasta jooksul olen hakanud vesimärke panema kõigile professionaalselt tehtud piltidele, kuid ma ei märgi oma isiklikke pilte vesimärgiga, isegi kui ma neid oma blogis või facebookis jagan. Kuule! Mul poleks aega seda kõike teha isegi siis, kui tahaksin. Lisatava vesimärgi suurus ja tüüp varieerub minu logo lihtsustatud versioonist kuni bizi saidi aadressini, et suunata inimesi sinna, kuhu tahan. Mõnikord märgin selle pildistatavale objektile kergelt ja mõnikord panen selle ära. Kasutan vesimärki nii kaitseks kui ka turunduseks. Ja ma olen lõpuks õppinud postitatavate piltide suurust muutma! See võttis mul igavesti teada, et olin postituste osas liiga helde.

  26. Nina jaanuaris 18, 2013 kell 11: 31 am

    Olen alati vesimärgiga, kuid maitsekalt, pealetükkimatult. Tulistan selleks, et koguda raha heategevusorganisatsioonide jaoks ja kui minu töö on varastatud, röövitakse lastelt pildi kasulikkus. Kurb, et see on vajalik, kuid sellel pole egoga midagi pistmist, vaid lihtsalt töö kaitsmise püüd. Ma arvan, et vesimärgistamine viib inimese paremasse olukorda ka autoriõiguste rikkumise vaidlustamisel.

  27. Jodi jaanuaris 18, 2013 kell 11: 38 am

    Küsimus ... kas kõik teie fotode vesimärgid teevad seda ainult sotsiaalmeedias või teie veebisaitidel või mõlemas? Ma panen oma pildid sotsiaalmeedias vesimärgile, kuid pole seda teinud, et hüppaks iga minu veebisaidi pildi vesimärk. Ei tea, kuidas see minu veebisaiti vaadates välja näeb. Kas teil on mingeid arvamusi? Aitäh!

  28. Penelope jaanuaris 18, 2013 kell 11: 41 am

    Ma panen vesimärgi ja see on tingitud sellest, et enamik minu fotosid on minu lastest. Ma ei arva, et minu töö oleks nii hämmastav, et kõik tahaksid seda varastada. Ma arvan, et on palju laisaid inimesi, kes siiski ei tee oma fotosid ja otsivad varastada fotosid veebis blogide, artiklite või facebooki jaoks ning veebis vohab fotode (ja kirjalike tööde) vargus.

  29. Ronald jaanuaris 18, 2013 aadressil 12: 22 pm

    Olen kasutanud mitmesuguseid vesimärkide stiile, nii digitaalseid kui ka elektroonilisi, tean, et see rikub pilti või võtab olemuse ära. Olen neid kommentaare kuulnud aastaid ja teatud fotograafidelt, mis sunnib mind uskuma, et kui ma poleks vesimärki lisanud, siis leiaksin need kuskilt mujalt kellegi teise nime alt. Kuid on olemas nippe, kuidas vesimärgist saab teema, mida vältida varastatud. Üks, kui vesimärk on kohas, kus on värvimuutusi ja erinevaid varjundi muutusi, muudab selle eemaldamise raskemaks, teine ​​trikk on vesimärgi värv, muutes vesimärgi muuks kui punaseks (lihtsaim värv eemaldage, siis kahjustate selle eemaldamisel pilti. Laadin oma pildid üles ka 25% -l originaalpikslitest. Kuid selle vesimärgistamiseks on veelgi olulisem põhjus, sest USA autoriõigused on loodud siis, kui töö on toodetud või kui teos avaldatakse ja autoriõigused tuvastatakse järgmiselt Œ © Ron Palmer fotograafia 2013 koos lisatud aastaga kehtestab autoriõiguse aasta, nüüd pole see loll tõestus, vaid see on heidutus ja kui nad leiavad lihtsama pildi, et seda varastada, ilma et nad saaksid vesimärki.

  30. Aprill jaanuaris 18, 2013 aadressil 1: 17 pm

    Ma tegelen oma piltide vesimärgiga. Küll on see järjest väiksemaks jäänud. Ma ei taha, et see segaks mu tööd, kuid ma tahan seda seal enamasti reklaamimiseks. Ma tean hästi, et neid saab varastada. Ma kasutan valget või halli värvi ja proovin selle enamasti silmapaistmatusse kohta panna. Võib olla mõni vesimärgiga pilt, nii et neid on siiski võimalik profiilipildil näha. Näiteks kui ma teen oma Senior rep programmi, siis tõenäoliselt teeksin paar, kus vesimärki oleks profiilis näha. Aga võib-olla mitte, näeme!

  31. Martha Hamilton jaanuaris 18, 2013 aadressil 1: 22 pm

    Lisan autoriõiguse nõrga varjundiga kohta, mis ei häiri fotolt tähelepanu. Mul on fotosid kasutatud veebisaidil, millel pole krediiti, ja neid on kasutatud ja müüdud inimese töödena. Ma vihkan seda. Ma töötan oma fotode nimel kõvasti ja kulutan palju raha. Ma väärin tunnustust!

  32. Christina Argo jaanuaris 18, 2013 aadressil 2: 58 pm

    Usun, et fotograafia on kunst ja mulle isiklikult meeldib näha, kes fotod nii vesimärgilt ära tegi! Mulle meeldib ka kaitsta oma kliendi investeeringuid, nad maksid fotode eest, miks ma lubaksin kellelgi facebookis seda tasuta kasutada ja mitte neile? Nüüd, proua Valentine'i kliendi taolise jaoks ... jeeeee! Vabandust selle pärast, see võis olla üsna kompliment. Selle probleemi lahendamiseks küsin eest pildistamise eest rohkem ja lisan CD ilma vesimärgita, et neil oleks printimisvabadus. Tulevikus küsin, kas nad oleksid nii lahked, et mu nime viisakuseks lisada. Täname kõiki kommentaare, õppisin üsna palju!

  33. Lynn McCann jaanuaris 19, 2013 kell 10: 23 am

    Olen ülalolevat artiklit suure huviga lugenud. Töötan ühes neist kastikauplustest, kus proovime kaitsta fotograafide autoriõigusi. Ma leian, et kuigi mõned fotograafid võtavad aega vesimärgi lisamiseks, siis enamus seda ei tee. Mõne kliendi arvates tähendab vesimärgi puudumine seda, et nad saavad lihtsalt printida mida iganes, ilma et nende fotograafilt autoriõigusi vabastataks. Nad ärrituvad tõeliselt, kui neile teatatakse teisiti. Mündi teisel poolel heidan fotograafidele ette, et nad ei lisanud oma töödega väljaannet, kui nad lubavad printide tootmist. Ärge lihtsalt öelge inimestele, et nad võivad minna ****** ja printida mida iganes nad tahavad - me vajame seda kirjalikult! Nende plaadil olev lihtne JPG-fail koos väljaandmisega säästaks palju haigeid tundeid.

  34. Mark Matthews veebruar 19, 2013 kell 9: 39 am

    Piltide autoriõigus on kaitstud - saate seada metaandmed kas kaamerasiseseks või lightroomis jne, et kuvada faili manustatud autoriõigused. Piltide kaitsmiseks pole vaja vesimärki lisada. JA mis siis, kui kasutate oma ettevõtte reklaamimiseks vesimärke ja otsite uusi kliente? Kas teate oma õigusi? Mis siis, kui olete muusikafotograaf, pildistage muusik, lööge pildile oma vesimärk ja avaldage? Kas palusite muusikul allkirjastada väljaandmisvorm? Ma ütlen seda ainult seetõttu, et mõnes riigis, kui teete avalikus ruumis kellestki pilti ja kasutate seda siis ärilistel eesmärkidel (näiteks oma ettevõtte reklaamimiseks, näiteks vesimärgi kasutamiseks), rikute selle isiku õigusi ja nad on põhjust kohtu alla anda, kuna kasutate nende fotot ilma nende loata oma ärilise kasu reklaamimiseks ... Kõik maja autoriõiguse juristid, kes suudavad seda täpsustada ??? Varem andsin oma piltidele autoriõigused, nüüd mitte, on täiesti naeruväärne ja omakasupüüdmatu mõelda, et olete NII HEA, et peate oma tööd vesimärgistama. TEAD, et võtsid selle, sul on TÕEND, mille pärast muretseda, kui keegi su töö varastab? Kui palju raha üks nõme äri teile teenida kavatseb? Tõenäoliselt pole see palju ja võite mõne kuu jooksul vaadata, kuidas äri läheb, sest nad keeravad segi. Reklaami osas tehakse ja postitatakse iga päev miljoneid pilte. See on kurguvaba tööstus, tehing !! Teil on vaja paksu nahka ja peate jääma truuks oma veendumustele fotograafina, vastasel juhul ei broneeri teid keegi (ja seda mitte seetõttu, et teie vesimärk pole piisavalt suur!).

  35. Irek Janek märts 1, 2013 kell 2: 19 pm

    Ma ausalt ei näe mingit põhjust oma tööd vesimärgile mitte lisada. Katja toob mõned kehtivad punktid selle eest, et teie pilte ei kaubamärgita, kuid kui keegi on teie piltidest inspireeritud, jagab ta neid, proovimata teie töö eest krediiti võtta (peen vesimärk, kuna teie allkiri ei tohiks neid peatada). Vaevalt näen ühtegi kunstnikku, kes oleks teinud suurepärast pilti ja tapaks pilti mõne koleda vesimärgiga. Professionaalsete fotograafide puhul on potentsiaalsetele klientidele jagatud tõendite vesimärgistamine suurepärane viis end varguse eest kaitsta. Usun vesimärki nii tugevalt, et kirjutasin isegi TASUTA rakenduse, mis võimaldab kellelgi oma piltidele vesimärki panna ( http://www.customdworks.com/phHelper.aspx), see, kuidas vesimärki pildilt ära võtmata rakendate, on teine ​​asi. Kokkuvõttes peaks minu arvates midagi tegema, kui piltide vesimärgistamine on õige. Kas keegi arvab, et Van Gogh kahjustas tema maale, allkirjastades?

  36. Kenny Fremer märts 10, 2013 aadressil 7: 21 am

    kas inimene saab lisada vesimärki piltidele, mida ta pole isegi teinud .rääkimata pildist, mida keegi teine ​​tegi, ja ta küsib luba..inimene, kes teeb avalikke pilte nagu reklaamidest ja ajakirjadest ning vesimärgid neid enda omadena .ma ei suuda uskuda see on õige. tänab kenny

  37. RK aprillis 9, 2013 kell 10: 24 am

    Olen arutanud, kas lisada vesimärk või mitte ja olen otsustanud seda mitte teha. Lõppkokkuvõttes otsustasin pärast selle postituse ja vastuste lugemist teha väikeste, suhteliselt väikeste (821 x 544, 150 pikslit) piltide postitamist. Mul on just käimas omaenda veebisaidi käivitamine ja ma tõesti tahan, et külastajatel oleks kena vaatamiskogemus. Ma arvan, et see on tänapäeva maailmas väga oluline, kus me näeme pilte kogu Internetis pidevalt. Veekirja panen paaritu erilise pildi sotsiaalvõrgustike nurgas diskreetselt, isegi kui seda saab hõlpsasti eemaldada, reklaamieesmärkidel rohkem kui midagi muud.

  38. Texase neljas samm aprillis 20, 2013 kell 2: 39 am

    Ma arvan, et see on fotograafide otsustada. Mulle meeldib nurgas olev vesimärk väga madala läbipaistmatusega. Mul oli üks klient hiljuti oma tehtud kollaažil minu vesimärgid välja koristanud. Olin veidi ärritunud, kuna tegin nende pildistamist naeruväärselt madala kiirusega ja lootsin, et saan fotodelt vesimärkide või suuniste tõttu mõned ümbersuunamised või päringud tagasi. Ühtegi ei juhtunud. Õpitud õppetund Ma arvan, et peate enne kasutamist fotode kasutamist ette nägema ja loodan, et klient saab aru, et nii teenime oma igapäevast leiba ja mitte kunagi madalat palli ise haha. Mul poleks selle vastu midagi, kui mulle vääriliselt makstaks.

  39. GirlWander mai 29, 2013 juures 7: 53 am

    Minu arvates on hea mõte vesimärgistada foto piirides (nagu näidatud), et pilti mitte häirida. Ma ei ole fotograaf, vaid lihtsalt rändur, kellele meeldib fotosid teha ja pannes sinna oma reisija “kaubamärgi”, saavad inimesed selle minu juurde tagasi leida ja saada lisateavet pildi tegemise kohta.

  40. Aubriana Miller juulil 15, 2013 kell 12: 34 am

    Olen oma fotosid vesimärgistanud oma isikliku logoga, kuid ainult fotodele, mida postitan kuhugi veebi, peamiselt selleks, et kaitsta oma nime. Ma panen selle määratud nurka sõltuvalt selle nähtavusest ja fotost, kus see esteetiliselt töötab. Ma ei tee vesimärgiga pilte (nagu väljatrükke), mille olen teinud klientide jaoks maksmiseks, et nad saaksid koopiaid teha oma äranägemise järgi, ilma et nende piltidel oleks soovimatuid vesimärke. Maksmata klientide puhul hoian vesimärki isegi printidel.

  41. BT ütleb juulis 31, 2013 kell 1: 50 pm

    Olen seda arutelu näinud kõikjal, sealhulgas teenuses Google+. Ühest artiklist lugesin, et see võtab pildi tähenduse (viidates kunstfotograafiale). Asi on selles, et kui te ei saa fotograafilt kui vesimärgiga kunstnikult mõtet ega loovust, ei juhtu see ilma selleta. Pürgiva professionaalina kasutan oma nime kaubamärgiks vesimärke. Mulle on varem antud üksikute piltide fotokrediit. Mulle on antud ka fotokrediit, kus mitu fotograafi olid kokku pandud. Kuidas saab keegi öelda, mis on teie oma, kui olete teistega kimpus, kui pole täpsustatud või vesimärgistatud?

  42. Saada august 31, 2013 aadressil 6: 53 am

    Täname kasuliku ja informatiivse teabe / arvamuste eest. Alati on tore kuulda, mida teised meie käsitööst arvavad, kuidas see nende jaoks töötab ja mida nad leiavad / langesid, tehes nii heaks kui ka taunivad. Ma pole kunagi ühtegi sellist vastikut teie töö vesimärkide keskel kasutanud. Märgin siiski oma tööd, põhiliselt horisontaalselt vasakul või paremal asuvatel põhjadel, kasutades vajadusel üsna väikest pinda, vajadusel pisut läbipaistmatust ja isegi reklaami värvi, kui see tundub kõige parem, võimaldades pildil olla vaatajate tähelepanu keskmes ja mitte rumal vesimärk. Ka minu piltide jagamisel pole probleeme. Olen seda alati komplimendina võtnud, pagan, enamik meist pole piisavalt kuulsad, et muretseda alustuseks sellise huvi pärast. Aga kui ma leidsin ühe neist suure väljaande, siis palun kenasti, et nad mulle hüvitaksid. Armastas teavet vana filmiajaloo ja labori kohta. Aitäh, meeldis loetud, tore töö.

  43. Elizabeth septembril 21, 2013 kell 3: 48 am

    Ausalt sõltub see, kus ma oma pilte avaldan. Kui see on minu veebisaidil, siis DeviantART või Flickr, siis ma ei märgi pilte vesimärgiga, kuna neid ei saa kellegi kõvakettale salvestada (saab siiski mingil viisil teha, kuid ma tahan olla professionaalne ja näidata pilte täiel määral. nendel saitidel, nii et ma ei pahanda tegelikult); Vesimärgiga lisan kõik, mis läheb Facebooki või suhtlusvõrgustike saitidele, kuna see võimaldab paremat kokkupuudet. Minu vesimärk on väike, läbipaistev ja lihtne, selle all on veebiaadress. Mõistan, et see lisab fotodele küllaltki lapseliku aspekti, kuid see on hea viis oma tööd turundada. Lisan vesimärgi ka sündmuste pildistamiseks, kus paljud inimesed näevad minu pilte. Ma EI KUNAGI vesimärki tasuliste majapidamistööde või kommertstööde eest, mis pole klubiüritused või midagi muud. (Ei vesipildiks kunagi pulmapilte, perepilte jms.) Samuti ei vesita vesimärgiga ühtegi trükitud tööd. Küsimus on vaid selles, kus pilte näidatakse.

  44. Katie septembril 23, 2013 kell 9: 39 am

    Ma kuidagi ei nõustu artikli ühes punktis, et vesimärk on üleolev! See ON kahepoolne ... mitte et see oleks hea ja halb fotograafile, vaid kahepoolne, et see võib olla hea nii fotograafile kui ka HEA ka kliendile. Pinteresti, Facebooki, Instagrami jms ajastul saab fotosid hõlpsasti alla laadida, kopeerida, jagada ja kasutada igaüks. Isegi kõige „Pinteresti kaitsvate“ saitide ümber on võimalusi. Veebipiltide vesimärgistamisega saavad fotograafid kaitsta oma klientide nägusid või oma laste nägusid teiste jagamise ja allalaadimise ning teiste inimeste reklaamikampaaniates ilma nende teadmata või nõusolekuta. Vesimärgistamine hoiab ära mitte-kliendid, kes üritavad varude pilte leida ja kasutada. Lihtsalt google-pildi otsimine midagi! Leiate arvukalt teiste inimeste pilte, mida saate ilma nõusolekuta alla laadida ja kasutada ... VÄLJA arvatud vesimärgiga pildid. Ma ei pahanda, et mu kliendid kasutavad ja jagavad neist tehtud pilte. Eriti kui nad need ostsid - neid on nende kasutada, kuidas nad tahavad. Aga kui mina olen see, kes neid jagab, siis panen neile kliendi kaitsmiseks oma logo. Ma olen vähem mures inimeste töö varastamise pärast kui minu klientide näo varastamise pärast. Ma ei lugenud kõiki kommentaare, kuid ma ei näinud kedagi, kes seda argumenti selgesõnaliselt esitaks. Ma ei leidnud tegelikult isegi artiklit, mis uuriks seda argumendi poolt, nii et nüüd kirjutan ühe! Ma arvan, et lihtsalt tegin. Kas teil on selle kohta mingeid professionaalseid arvamusi?

  45. Athina oktoobril 3, 2013 kell 6: 50 am

    Mulle meeldib oma fotosid vesimärgistada, kui on keegi, kellele mõni pilt väga meeldib, peab ta teadma, kuidas kunstnik üles leida. Nüüd on teatud pildid nagu lähedane peavõte, kuhu ma oma vesimärki ei pane, see lihtsalt ei tundu õige. Athina 🙂

  46. Athina oktoobril 3, 2013 kell 7: 03 am

    Mulle meeldib pildile panna oma vesimärk, et inimesed saaksid üles otsida ja kunstniku üles leida. Nüüd, kui see ei tundu teatud pildil õige, ei pane ma vesimärki. Iga pilt on erinev .Athina

  47. Laura oktoobril 5, 2013 kell 6: 58 pm

    Tere, kas keegi oskab mulle nõu anda, mu pulmafotograaf ütleb mulle oma arvutit Kokkuvarisemine või midagi pistmist kõvakettaga Mis ta pidi välja saatma, nii et minu originaalid on praegu kadunud ja ta pole kindel, kas neid kätte saadakse, andsin kopeeritud plaadi, mille ta mulle andis valige fotod, kuid neil on suured pildid, rohked tähed kogu pildis, ütleb ta, et ta on palunud mitmel noHope'iga fotograafi sõbral neid eemaldada, on tüütu õhuke pilt. Kui pildid on väikesed, on vesimärk ainult siis, kui klõpsate pilti, et neid näha ettepanekud või nõuanded oleksid teretulnud. Suur aitäh Laura.

  48. lizzy novembril 11, 2013 aadressil 7: 55 am

    Tere, mul oli fotosessioon ja fotograaf ütles, et pean lisama pildiga fotokrediidi? Kas pole kindel, kas see on mõttekas, kuna see on minu profiilipilt? Kas see on seadus? Aitäh

  49. Nelson Mochilero novembril 21, 2013 aadressil 9: 24 am

    Toredad näpunäited fotode vesimärgistamise kohta. Ma arvan, et tulevik nõuab midagi huvitavamat, näiteks reklaamige oma #hashtagi vanaaegse autoriõiguse asemel. Hakkasin seda tegema #nelsonmochilero abil ja minu arvates töötab see paremini. Tervist!

  50. Keelatud detsembril 16, 2013 aadressil 8: 26 am

    Vesimärgistamisele pole lihtsat poolt- ja vastusevarianti. See sõltub paljudest muutujatest. Ma ei müü fotosid, minu eesmärk on endale nime teha. Minu jaoks jagamine = reklaam. Ma tahan, et inimesed jagaksid minu fotosid, aga ma tahan ka, et nad teaksid, kes selle tegi, kuidas nad mind kätte saavad ja kus nad näevad rohkem samu.

  51. Yvette jaanuaris 17, 2014 kell 2: 07 am

    ABI !!!! Lasin just fotograafil meie perepilte teha. Maksime ka palju raha. Nii saime just printimiseks DVD, millel oli mitu fotot, ja nende vesimärk ei ole läbipaistev ning iga foto keskel on see valge. Kõik fotod on meie jaoks printimiseks suure eraldusvõimega, miks peaks siis fotograaf oma märgi keskele panema? Samuti, kuidas ma kavatseksin neid paluda selle põhja viimiseks? Nende logoga fotodel pole meil probleeme, kuid nüüd ei taha me ühtegi neist printida ega fotograafi uuesti kasutada.

  52. Max Krupka märts 12, 2014 aadressil 11: 36 am

    Kõigil, mis me internetti paneme, on vesimärk. Kõik, mida me tasuta teeme, omab vesimärki. Mõned inimesed kopeerivad / jagavad fotot ja kärpivad vesimärki ning ei krediteeri. Enamik jagab hea meelega sellisena, nagu see on, ja krediiti. Kui klient maksab pildi eest, ei märgista me vesimärki, vaid palume tekstis krediidilimiiti. Mõni teeb ja mõni mitte.

  53. Vin Weathermon märts 16, 2014 kell 4: 05 pm

    See artikkel on NII täiuslik; Olen olnud 20 aastat fotograaf ja harjunud oma veebikraami vesimärgiga lisama. Tegelikult oli mul juba 1996. aastal fotojagamise veebisait (ja siiani on see nimega photoshack.com) ja tegin seal vesimärgi. Kuid kui mu oskused kasvasid ja vaatasin selle ettevõtte edukaid kunstnikke, mõistsin, et vesimärgistamine muutis pildid odavaks, hoolimata sellest, kui kujunduslikult nad silmatorkamatud või elegantsed olid. Parimad tööd, mida ma imetlen (ja ütlen: „vau, ma tahaksin seda teha!”), On fotograafid, kes ei julgeks vaatamiskogemust „mind mind mind mind“ logodega jne summutada. Nüüd proovin pöörake ümber iga uus fotograaf või harrastaja, kes märgib kogu oma töö vesimärgiga, ja veenaks neid sellest halbast tavast lahti laskma. Tegelikult ei saa keegi mulle kunagi öelda, et nad kaotasid tõesti sissetulekuid selle tõttu, et keegi varastas väikese eraldusvõimega JPG-d (välja arvatud stock-fotograafia). Veebimüügi veebimüügi jaoks on mõistlik, sest teie tellimus sõltub sellest, kas nad ostavad tooteid allalaadimise asemel. Siis võib see olla suur ja kole ... aga te ei esita seda maailmale oma parima kunstiteosena, vaid teete seda ainult oma kliendiga. Igatahes, head punktid ja hea meel näha teiste huvi selle teema vastu. MITTE OMA PORTFOLIOID VESIMÄRGISTADA !!!

  54. Jason mai 4, 2014 kell 6: 42 pm

    Ma teen digitaalmaale ja arvan, et hakkan neid vesimärgistama. Informatiivne artikkel

  55. Paul Hilliker mai 13, 2014 kell 4: 57 pm

    Tere, Rebekah, vabandust selle hilise küsimuse eest, kuid kas saaksite mulle teada anda, kuidas postitatavate piltide suurust muudate.

  56. Lori septembris 3, 2014 aadressil 2: 47 pm

    Need kommentaarid on mulle nii kasulikud olnud. Olen fotograafias väga uus, kuid olen oma fotosid vesimärgistanud, sest seda olen näinud ka teisi fotograafe tegemas. Kuid ma polnud kindel prinditavate ja raamitavate fotode osas ... kui neil peaks olema vesimärk või nad peaksid olema matil või fotol endal allkirjastatud. Nii et olen sellele küsimusele ka vastuse saanud ja salvestan koopia kindlasti vesimärgiga ja ilma selleta. Suur tänu kogu selle suurepärase teabe eest!

  57. Kristen Stevens detsembris 6, 2014 aadressil 2: 11 pm

    Absoluutselt panen oma pildid vesimärgile! Pildistan toitu ja tahan veenduda, et kui pilte jagatakse, teaksid inimesed, kust nad algselt pärinesid. Mul on isegi olnud lugejate kommentaare, et vesimärgi tõttu suutsid nad leida otsitava retsepti. Nõustuge täielikult, et suured vesimärgid häirivad ja rikuvad pilti, kuid väikest vesimärki põhjas on vaevu märgata.

  58. William jaanuaris 23, 2015 aadressil 7: 07 pm

    Panen oma fotod vesimärgile, kuna olen leidnud, et teised inimesed on neid netist kasutanud, näiteks facebook. Mul pole selle vastu midagi, kui te seda tööd tunnustate, aga leidsin ka, et osa teoseid kasutati üksikisikutele meelitamata.

  59. Jake aprillis 20, 2015 kell 4: 59 am

    Teie fotode märgistamine veega näitab, kellel on foto valdus, kuidas see näitab ülbusust? Oh boohoo, fotol on väike koht, kus on minu ettevõtte nimi, nii et inimesed ei saaks minu fotot varastada ja kasutada oma isiklikel eesmärkidel. Kui nad seda teevad, siis kaeban nad kohtusse MINU VARA varastamise eest. Ma tootsin selle foto ja tegin selle enda omaks. Seaduslikkus on see, kuidas see töötab.

  60. Phil novembril 12, 2015 kell 9: 26 pm

    Olen veidi hiljaks jäänud, kuid siin on minu sisend. Kõik, mida ma veebi postitan, kannab minu vesimärki tavaliselt nurgas, nii et minu nimi ja logo on peal. Alati, kui müün fotot kliendile, ei pane ma sellele vesimärki.

  61. Nick Seltzer detsembris 21, 2015 aadressil 9: 49 pm

    Kasutan kõigi oma fotode jaoks vesimärke ja kellelgi pole nendega probleeme olnud ning mõni on isegi TÄNANUD, et mul selline on, sest nende sõnul näeb see välja professionaalsem. Olen 4 aastat teinud paintballi fotograafiat ja videot ning mul pole kunagi olnud probleeme minu vesimärgiga, mis on näidatud alloleval fotol.

  62. Mona jaanuaris 14, 2016 aadressil 6: 48 pm

    Panen iga pildi keskele suure ärimärgiga vesimärgi. Ma teen oma kutsikatest professionaalseid pilte ja olen rohkem kui üks kord sattunud minu pildi otsa kutsikatele, kes neile ei kuulu, kuid petavad inimesi raha pärast. Olen isegi lasknud inimestel küsida, kas ma olen piltide kvaliteedi tõttu pettur. Nii on piltidel minu ettevõtte nimi sportlik ja petturitel on minu nime välja määrimine raskem. Kuna ma oma pilte ei prindi, ei ole vesimärk askeetide jaoks probleem.

  63. Halong Bay Cruise juulil 14, 2016 kell 3: 01 am

    Ma arvan, et vesimärk on ärifoto jaoks parem. See toob klientidele olulist teavet (nt bränd, veebisait jne). Ma ikka ei tea, mis peaks olema vesimärk?

Jäta kommentaar

Sa pead olema sisse logitud kommentaari postitama.

Kategooriad

Viimased postitused