Toore pildistamine on ainus viis ...

Kategooriad

Soovitatavad tooted

SouthCape Photography Jamie Taylori sõnul ei ole Raw pildistamine üks võimalus. See on hädavajalik. Ja kuigi võite tunda, et see on või tugevalt, et see pole nii, armastan ma tema pühendumust ja seda, kuidas ta oma väidet allpool väidab. Nautige!

Camera Raw on töötlemata, tihendamata toores fail.

JPEG on töödeldud ja tihendatud fail.

Nüüd uurime neid kahte.

JPG-režiimis pildistades võtate oma faili ja töötlete seda kaameras - see tähendab, et lisate värvilist värvi, hoiate oma foto kas ala- / üleliigse ja tihendate sellest kuradit. Need muudatused on püsivad ja kuigi võite kohanemismenüüs osav olla, kaotate alati üksikasjad.

Kui fail tihendatakse, olgu see siis arvuti või kaamera abil, näeb see välja nagu pikslid (pikslid, mida peetakse ekstra, kuna piirkonnas on teisi sarnaseid) ja viskab need igaveseks prügikasti. Nii muudab see tõeliselt suure faili väikeseks.

Mis ma kuulen su ütlemist? Kui need oleksid samad pikslid, siis ei peaks see ju oluline olema? Vale. Foto kokkusurumisel võtate ära väga väärtuslikud detailid. Mõtle teravalt üle teravalt.

Ja nagu me kõik teame või peaksime, kui töötlete fotot, millel on vähem kui täiuslik säritus (või midagi muud tegelikult), võivad tulemused teid pettuda - müra, artefaktid ja pehmelt öeldes imelikud värvid.

Alumine rida: kui salvestate JPEG-vormingus, pühendute sellele, kuidas see katikut vajutades võib välja näha.

Kaamera RAW

Ma pole tegelikult nii kindel, miks inimesed seda kardavad. Eriti kui on olemas võimalus RAW + JPegi jäädvustamiseks, on see võit neile, kes kardavad tundmatut.

Noh, nüüd valgustava osa juurde. Lugege see ette, vaadake peeglisse ja öelge kümme korda, tegelikult veenduge, et need on esimesed sõnad, mida teie (tulevased, arvestades) lapsed ütlevad. TOOR ON SINU SÕBER

Toores võib kõlada tähendusrikkalt, kuid ta ei kavatse: närige oma fotot üles, tehke kõik oma objekti küklopid, purustage kaamera või hirmutage väikseid lapsi. Mida RAW teeb, on see, et saate lubada teil need väikesed vead parandada ilma pildi kvaliteeti kahjustamata. Täpselt nii, kuulsite, RAW on kadudeta.

Miks on RAW kadudeta? Noh, sest erinevalt sealsest JPEG-st, mõtleb RAW oma ettevõttele ja ei sega teie fotodega. RAW jäädvustab stseeni sellisena, nagu see on, täie jõuga ja laseb siis otsustada, kuidas seda töödelda.

Rääkimata sellest, on RAW isiklik eluavaldus: "Suurusel on tähtsust".


RAW töötlemine

Kas teate üldse, kui lihtne on RAW-pilti redigeerida? (ja jah, ma räägin kõigi teie RAW-vihkajatega) Tõsiselt, kuulake seda.

1. Kõikides (noh, kõik, mida olen proovinud) RAW-redigeerimisprogrammides on kõik teie kohandused ühel ekraanil. Menüüd pole, ei midagi. Lihtsalt otse näkku, BAM.

2. EI klõpsa. Mida kuradit sa räägid, sa hull daam ..? Noh, RAW-programmid kasutavad kõigi teie muudatuste tegemiseks liugureid. Libistage vasakule, libistage paremale. Kas teile ei meeldi tulemused? Libistage see tagasi. Pole kahju, miski pole püsiv (kuni te selle muidugi salvestate, sest siis saab sellest ... JPEG)

3. Toores saab koheselt lahendada funky WB probleemid ja väiksemad kuni mõõdukad kokkupuuteprobleemid. Aga oota, neid on veel. Ainult kuue makse korral, igaüks 6, 49.99 dollarit, saate võimaluse libiseda fototaevasse koos selguse, kõverate, tooni, istumise, vibratsiooni, teravuse, värvide kalibreerimise, erisuste eemaldamise ja palju-palju muud.
4. Kuid mulle meeldivad mu teod. Hea sulle! Neid nimetatakse RAW-programmis lihtsalt eelseadeteks!

5. Teie murdisite, ütlete? Kogu selle varustuse (ja nende kuulsusrikka tegevuse) ostmisest? Ärge kunagi kartke, Rawtherapee appi. www.rawtherapee.com-l on Lightroomiga sarnane programm ja hankige see, see on TASUTA. Ei mingit prooviversiooni, pole varjatud trikke, lihtsalt tasuta. (ja see on ka üsna hea)

Nii et nüüd, pärast selle lugemist, on teil ainult üks võimalus. RAW-s pildistamiseks. Ja kui te seda ei tee, siis jahib JPeg teie pildid ja paneb need onu karjuma!

MCPA toimingud

Kommentaarid puuduvad

  1. Stacey Rainer juulil 16, 2009 kell 9: 04 am

    Siin, siin! See on kõik, mida ma pean ütlema! Noh, võib-olla mitte. Olen päris sõnakas inimene. Ma lihtsalt ei saa aru toorainete hirmust. Olin täiesti algaja, ostsin oma esimese dSLR-i, mul kulus umbes nädal, et laskmisjuhendiga tegeleda ja samal ajal läksin toorega. Ma lihtsalt ei saa hirmu.

  2. Dana Ross juulil 16, 2009 kell 9: 40 am

    Vau! Tänan info eest. Ma pole seda kunagi nii keerukalt lugenud. Jamie ütleb selle nii lihtsalt! Olen selle hüppe tegemisega kõhelnud ja kõhelnud, kuid näen nüüd hoopis teisest vaatenurgast, miks see oluline on. Täname, et selgitasite midagi, mis seal nii selgitamata on .. 🙂

  3. Tara M juulil 16, 2009 kell 9: 43 am

    Terviseks RAW! ainus viis tulistada: o)

  4. Phillipa juulil 16, 2009 kell 10: 39 am

    see on lõbus ja ma ei ole enam vihkaja! Aitäh Jodi, ma olen valgust näinud ...

  5. Maisy juulil 16, 2009 kell 10: 46 am

    Kas mul jäi midagi puudu? Mis on programm on 6 makset 49.99, XNUMX dollarit?

  6. Maisy juulil 16, 2009 kell 10: 48 am

    ... või oli see lihtsalt sarkastiline märkus ...

  7. Paul Kremer juulil 16, 2009 kell 10: 55 am

    Olen 100% nõus. Mälu on odav ja võimas Lightroomiga arvuti manipuleerib RAW-failidega sama lihtsalt kui JPG. Miks mitte RAW-d pildistada? Mu epifaaniahetk saabus siis, kui tegin RAW-s ja sama JPG-vormingus pildi ning suumisin need mõlemad oma arvuti kõrvuti 100% -ni. Ma ei suutnud erinevust uskuda! RAW-fail oli nii karge, selge ja detailirohke ning JPG tundus sellega võrreldes udune. Ma ei suutnud uskuda, et olen seda oma fotodega teinud! Seadistasin oma kaamera RAW-le ja ei muutnud seda kunagi tagasi.

  8. Jana juulil 16, 2009 kell 11: 00 am

    Halleluuja, see on õige ja Amen. RAW reeglid. Ma ei saanud kunagi täpselt aru, miks, ja see postitus annab suurepärase selgituse RAW eelistest JPEG-i ees. aitäh!

  9. Michelle juulil 16, 2009 kell 11: 11 am

    OKEI. Hästi. Ma vahetan. Ma läksin lõpuks seda teed, kuid keegi ei võtnud kunagi aega, et seda kõike nii veenvalt seletada. Alustades tänasest tulistamisest, vahetan. 🙂 aitäh!

  10. Marisa juulil 16, 2009 kell 11: 15 am

    Hakkasin just RAW-d pildistama ja sain just Lightroomi. Kui töötlen RAW-fotot Lightroomis, saan alati minna tagasi tehtud SOOC-i juurde, eks? Pean lihtsalt põhimõtteliselt kustutama .xmp külgkorvifaili? Täname juba algaja abi eest 🙂

  11. Jamie juulil 16, 2009 kell 11: 16 am

    Tere, kutid! Mis hämmastav asi olla Jodi blogis külalisesinejana! Kui kellelgi on küsimusi, ärge kartke seda küsida!

  12. pamela lk juulil 16, 2009 kell 11: 46 am

    Ma tahan vahetada, kuid mainitud veebisait näib olevat ühilduv ainult Windows Vistaga, mitte MAC-iga. Ma hakkan oma fotodega alles tegelema, kuid Jamie muudab selle kõla üsna lihtsaks. Kas keegi teab MAC-i FRRE-programmi RAW-s töötlemiseks?

  13. Gale juulil 16, 2009 kell 11: 50 am

    Väga naljakas postitus ja suurepärane selgitus RAW eeliste kohta. Igaüks, kes võtab oma fotograafiat tõsiselt, peaks RAW-d tõsiselt pildistama ja jätma töötlemise enda osavate käte ja silmade hooleks. Isegi pärast RAW-failide töötlemist ei salvesta ma neid kunagi JPEG-na. Nah ah mitte kuidagi. Salvestaksin kadudeta failina nagu tif või psd.

  14. Ashley Larsen juulil 16, 2009 kell 11: 52 am

    Mulle meeldiks rohkem teavet või õpetusi RAW-s Bridge'iga redigeerimise kohta ... nagu see, mida tüüp tegi keskpargis ülevalgustatud taeva ja alavalgustatud maastiku puhul. Ja palun eelseadistused! Mis kuradit need on? Aitäh

  15. tamsen donker juulis 16, 2009 kell 12: 17 pm

    see on väga huvitav :-) mul on siiski küsimus. ma pildistan ainult RAW-vormingus ja töötlen seejärel oma RAW-pilte Adobe Bridge CS3-s. Kui kõik pildid on töödeldud, avan need redigeerimiseks Photoshopis. st kärpimine, toimingud, filtrid jne. Siit, millest ma aru saan, on see probleem ja see muudab minu pildid selgemaks ?! Palun aidake!

  16. Jamie AKA Phatchik juulis 16, 2009 kell 12: 18 pm

    Mul on sel nädalavahetusel omamoodi oluline ülesvõte ja mõtlesin RAW-s pildistamise peale ja lihtsalt lisamälukaardi ostmise peale (või 2 või 3, kuna mulle meeldib tunniga SADA fotot pildistada), kuid ma kardan mõnda asja. 1.) Kas minu arvuti saab neid suuri faile käsitseda? Või kui need kokku surun, kas need on samad kui .jpgs, nii et mul pole midagi muretseda ?? 2.) Mis siis, kui pildistamise ajal saab mälukaartidel ruumi otsa? Ma panen oma friikliku friiki hulluks. ja 3.) Kas ma saan RAW-faile redigeerida rakendustes Lightroom ja Bridge? Mul on mõlemad (love lightroom / pole tegelikult kunagi Bridge'i kasutanud), kuid arvasin, et vajate Adobe Camera Raw'i või midagi muud.

  17. Jamie juulis 16, 2009 kell 12: 58 pm

    Tamsen! Ei oh ei! Sa ei tee midagi valesti! Ainult siis, kui salvestate selle JPG-vormingus ja seejärel avate selle faili ja muudate 🙂 Võite toorfaili salvestada kohe, muuta seda miljon korda ja tulevikus, kui vaatate oma fotosid ja mõtlete "Mis on?" (Juhtub minuga, kõik. Aeg.) Saate selle tagasi muuta, kvaliteeti kaotamata.

  18. Jamie juulis 16, 2009 kell 1: 06 pm

    Ashley, kas on mingeid konkreetseid asju, mida otsite?

  19. Terry Lee juulis 16, 2009 kell 2: 07 pm

    Aitäh, Jamie! Suurepärane selgitus, aitäh! Mulle meeldiks õppida töötlemata protsessi töövoog algusest lõpptulemuseni ja printimiseks valmis. Ma teen selle postituse tõttu hüppe tooreks. Jodi ... teie ajaveeb on parim!

  20. Sylvia Cook juulis 16, 2009 kell 3: 08 pm

    Fantastiline postitus, olete mind veennud!

  21. Amanda juulis 16, 2009 kell 4: 34 pm

    Olen selles kõiges veel uus, nii et see võib tunduda rumal küsimus. Kas saate RAW-failil endiselt kasutada MCP-toiminguid?

  22. Jennifer B. juulis 16, 2009 kell 4: 45 pm

    Hmm ... see oli hea postitus, väga huvitav ja tegelikult üsna veenev. Küsimus on, kas peaksin oma täna pildistama RAW-d ja siis õppima programmi või siis täna JPEG-i, õppima programmi ja järgmisel võttel RAW-d?

  23. Jodi juulis 16, 2009 kell 4: 49 pm

    Jennifer - kuidas oleks kasutada RAW + suurt JPG-d. Nii, kui teil on oma JPG-d seal, igaks juhuks olete ülekoormatud. Amanda - jah - omamoodi. Te ei kasutaks neid kaameras toorelt. Saate reguleerida säritust ja valge tasakaalu ACR-is või LR-is ning seejärel eksportida PS-sse ja neid kasutada. Seda ma ka teen.

  24. Tira J juulis 16, 2009 kell 8: 13 pm

    Fotograafid teevad seda RAW-s paremini

  25. mandy meister juulil 17, 2009 kell 12: 14 am

    mu lightroom lukustub, kui laadin tooreid faile üles. ma olen kurb.

  26. jälje Emmett juulil 17, 2009 kell 1: 24 am

    Suurepärane postitus! Ja jah, fotograafid teevad seda RAW-s paremini! LOL!

  27. Sandi Bradshaw juulil 17, 2009 kell 2: 02 am

    Suurepärane postitus Jodi! Olen siin iga punktiga nõus!

  28. Vanessa Segars juulis 17, 2009 kell 2: 17 pm

    Mõtlesin alati RAW-d pildistada küpsisetainana, mida võiksite küpsetada nii, nagu soovite (TIFF, PSD, JPG), kuid JPG-pildistamine oli juba teie kaamera küpsetatud. Enamik inimesi on paremad pagarid kui nende kaamera.

  29. Jack Sugrue juulis 17, 2009 kell 2: 42 pm

    Suurepärane artikkel. Ma tean, et toorteraapia saidil on kasutusjuhend, kuid kas keegi oskab anda mõned põhitõed, mida kõigepealt RT-s (või ACR-is või LR-is) teha? Toorega töötamisel on nii palju kohandusi, et ma ei tea kunagi, kust alustada.

  30. Jennifer B. juulis 20, 2009 kell 2: 25 pm

    Proovisin oma RAW-fotod pärast särituse reguleerimist arvutisse salvestada tif-failidena. Seejärel avasin need Photoshopis ja ma ei saanud neid muuta! Kas ma tegin midagi valesti? Mul on ainult PS7, kas see võimaldab redigeerida ainult JPG-d?

  31. Lynda juuni 24, 2010 aadressil 10: 21 am

    Suurepärane artikkel. Aitäh!

Jäta kommentaar

Sa pead olema sisse logitud kommentaari postitama.

Kategooriad

Viimased postitused