Fotode parandamise ebaõiglus Photoshopis: ja väljakutse redigeerimiseks

Kategooriad

Soovitatavad tooted

Iga nii sageli väidavad professionaalsed fotograafid, et ma eksin selle loomisel Photoshopi toimingud. Nad väidavad, et mina võimaldage fotograafidel fotosid parandada või täiustada mis pole kaameras täiuslikud. Olen isegi kuulnud väiteid, et teen kaameraoskusi õpetades ülekohut, näiteks säritus, valge tasakaalja koostis, koos fototöötlusega piltide parandamiseks pärast tõsiasja.

Miks õpetame fotograafiat ja järeltöötlust:

  1. MCP Actions müüb Adobe'i toodetes töötavaid redigeerimisvahendeid: Photoshopi toiminguid ja Lightroomi eelseadistusi. Samuti õpetame veebikursusi Lightroomile, Elementsile ja Photoshopile.
  2. Usume, et redigeerimine koos tugevate kaameral olevate fotodega tagab parimate piltide.
  3. Oleme teadlikud, et kõigil fotograafidel pole oskusi ideaalsete piltide kaamerasse jäädvustamiseks. Lisaks muudavad teatud stsenaariumid täiuslikkuse saavutamise keeruliseks. Õpetame redigeerimist ja pakume ajasäästlikke fototöötlustooteid.

Digitaalsel fotograafia ajastul usume, et see on a fotograafia ja montaaži kombinatsioon see on oluline. Uuemate fotograafide jaoks on hädavajalik oma kaamerat paremini õppida. Õppige tundma oma seadeid, särikolmnurka, teravustamise naelu, parema valge tasakaalu saavutamist ja piltide komponeerimist.

Kogenud spetsialistid, kellel on kõrini sellest, et inimesed kasutavad fotode salvestamiseks toiminguid, eelseadistusi ja üldiselt redigeerimist, miks mitte pakkuda abi? Head ei tule on kuri nende jaoks, kes alustavad? Kõik alustavad kuskilt; sealhulgas ka sina. Kui te ei usu redigeerimisse kui foto parandamise vahendisse, on teil kindlasti see valik. Sel juhul ei pruugi meie blogi, Facebooki või veebisaidi jälgimine teile kasuks tulla.

Minu kliendid ja ajaveebi lugejad ulatuvad nendest, kellel on iPhone / point ja kaamera, kuni algtaseme dSLR-deni kuni professionaalsete dSLR-kaamerate ja objektiivideni. Mõned on tegutsenud aastakümneid ja teised on fotograafias täiesti uued. Paljud on harrastajad, kellele lihtsalt meeldib pildistada. Kõik MCP Actions Community liikmed peavad austama, et iga fotograaf oleks oma fotorännakul erineval tasemel ja punktis.

Miks siis kogu kisa?

Enamasti reedeti jagan blogis kavandit - pilt enne ja pärast koos samm-sammult juhistega. Mõni pilt on alustuseks tugev, samas kui teine ​​vajab abi. Kui postitan fotosid, mis vajavad „säästmist” võrreldes valguse täiustamist, ütlevad fotograafid sageli: „nad peavad õppima seda kaamerasse saama”. Ma nõustun. Kuid tunnen ka, et enamikul juhtudel saavad nad pilti redigeerida ja salvestada.

Hiljuti jagas praktikant oma poja ja tema tüdruksõbra fotot a MCP Photoshopi klass. Ta teadis, et see on alavalgustatud. Kuid see oli poja lemmik pilt neist välimuse ja poseerimise osas. Ta tahtis selle "päästa". Niisiis, kas see on vale? Kas ta peaks oma pojale ütlema: "Vabandust, aga mul ei õnnestunud korralikku säritust saada, nii et teil seda ei saa olla?"? Ta ei ole proff. Ta ei müü oma tööd. Ta lihtsalt soovis seda fotot oma pojale.

Muudatused, mida soovitaksin pildistamise poolel:

Tunnis tegime kahte asja. Kõigepealt uurisime tema seadeid ja arutasime, mida ta võiks järgmisel korral teha õige kokkupuute saavutamiseks. Failiteabe põhjal näete, et ISO oli 100, ava f / 4.0 (mis on sama avatud kui 70–200 4.0 suudab) ja kiirus oli 1/50, mis on aeglane fookuskaugus 89mm.

courtney-bianco-before-copy Fotode parandamise ebaõiglus Photoshopis: ja väljakutse redigeerimise väljavõte MCP-ideed Photoshopi toimingud Photoshopi näpunäited

Selle parandamiseks pildistamise ajal oleks ta võinud võtta objektile valguse lisamiseks sisse välgu või helkuri. Heledam taust portreerežiimis pettis kaamerat. Kui välklampi või helkurit ei olnud saadaval, soovitaksin kasutada käsitsi režiimi. Seejärel kas määraksin naha peal meetrit või kasutaksin proovivõtteid, suurendades samal ajal ISO-d. Samuti suurendaksin säriaega vähemalt 1 / fookuskauguseni, kuid ideaalis 2 /. Teine võimalus oleks kasutada ava prioriteeti ja suurendada särikompensatsiooni. Fotograafia ja redigeerimise abil on sarnaste tulemuste saavutamiseks alati palju võimalusi.

Kas selle foto redigeerimine Photoshopis oli ülekohus?

Watch Me Work klassis oli osalejal üks eesmärk: muuta see foto kasutatavaks. Selleks pidime parandama säritust, muutma värvitooni ja tema poeg soovis, et ka tema akne eemaldataks. Lisaks soovis ta veidi linnalikku ilmet, mis oli ka teostatav. Siin on sammud:

  1. Kasutatud Photoshopi toimingud Bag of Tricksist särituse parandamiseks - Magic Fill Flash 100%, seejärel kasutati Magic Midtone Lifterit.
  2. Tasandatud, kuna pikslikihid võivad üksteist katta (täitevälgust). Seejärel jooksid Sunburn Vanisher 45% ja Orange Skin Vanisher 90%, et aidata vähendada naha punaseid ja oranže toone.
  3. Lamendas ja kopeeris seejärel naha retušeerimiseks taustkihi. Kasutanud plaastri tööriist plekide eemaldamiseks. Siis jooksis a Magic Skin Photoshopi tegevus nimetas Puudrit oma ninaks ja maalis selle säästlikult naise käsivarrele ja poisi näole. Seejärel tasandas foto.
  4. Ran MCP Fusion: värvifusiooni segu ja sobitus - määrake ühe kliki väärtuseks 51%, limonaadialusel 17% ja retroüllatusel 50%.
  5. Valmis viimistlusega firmalt Fusion ja Silmaarsti tegevus. Ja viimaseks kiire saak.

Tegime ka mustvalge versiooni. Selleks kasutasime värvilist redigeerimist ja käitasime Black and White Fusion Mix and Matchi. Kuna me tegime seda värviredigeerimise peal, lülitasin ühe kihi kaustas kõik kihid välja, välja arvatud mustvalge. Siis aktiveerisin Peacefuli 61% juures.

Siin on tulemused:

courtney-bianco-after-web Fotode parandamise ebaõiglus Photoshopis: ja väljakutse redigeerimise väljavõte MCP mõtted Photoshopi toimingud Photoshopi näpunäited

Ja siin on mustvalge:

courtney-bianco-after-bw-web Photoshopi fotode parandamise ebaõiglus: ja väljakutse muutmise väljavõte MCP-ideed Photoshopi toimingud Photoshopi näpunäited

Nüüd on teie kord:

Mõtted? Küsimused? Kas tunnete, et on halb, et ma seda muutsin? Pidage meeles, et see pilt on kellegi lapsest. Seda silmas pidades olete oodatud väljenda oma arvamust kenasti.

Kas soovite võimalust seda pilti muuta? Me teeme muutke väljakutseid meie Facebooki lehel. Olen selle üksikasjad ka siia lisanud. Laadige pilt siit alla, seejärel muutke ja jagage meie lehel facebooki sein. Samuti võite räsimärgendiga #mcpedit jagada ja leida teiste inimeste muudatusi twitteris ja muudes suhtlusvõrgustikes.

edit-challenge51 Fotode parandamise ebaõiglus Photoshopis: ja väljakutse redigeerimise väljavõte MCP mõtted Photoshopi toimingud Photoshopi näpunäited

 

MCPA toimingud

Kommentaarid puuduvad

  1. Kelly juuni 29, 2012 aadressil 9: 38 am

    Me elame digitaalsel ajastul. Meie käsutuses olevate tööriistade mittekasutamine on rumal. Isegi kui see naine oleks särituse naelutanud, kahtlen, et tema tulemused oleksid selle ilusa redigeerimisega välja näinud. Naelutan kogu aeg särituse ja näpistan asju ikka ilusamaks. Oma sootute kaadrite armastamises pole midagi halba, kuid pole ka halba, kui soovite neile oma digitaalse pimeruumi montaaži abil oma kunstilise pitseri panna. See äri rebib ennast lahti ja ma lihtsalt sooviksin, et saaksime lakata olemast nii snark ja kuri. Ma armastan teie tooteid ja mul on hea meel, et olete siin töötanud positiivse mõtlemise suurendamise nimel.

  2. Barbie juuni 29, 2012 aadressil 9: 44 am

    Aitäh aitäh aitäh aitäh, et pole fotograafiasnob. Sinusugused muudavad minusuguseid mugavamaks. Seetõttu tunneme, et saame end paremaks muuta. Ja annate meile enesekindlust seda teha. Ma arvan, et sa tegid piawci suurepärase välimuse. Veelkord tänan teid selle eest, mida teete.

  3. Wilma juuni 29, 2012 aadressil 9: 59 am

    See on lihtsalt rumal. Kas fotograafid ei teinud pimedas toas sarnaseid asju? Arenege veidi kauem, veidi lühemalt jne. Fotograafid on põgenenud ja põlenud filmipimedates ruumides läbi aegade. Mis on selle digitaalse tegemise juures nii erinevat. See “purism” on täielik jama.

  4. Beth juuni 29, 2012 aadressil 9: 59 am

    Olen ostnud teie tegevuste komplekti ja mul on nii lõbus olla loominguline, kunstiline ja neid kasutades tõeliselt lõbus. Ja mis puudutab hetke jäädvustamist, mida te muidu igatseksite, kui peaksite ISO-d või katikut reguleerima ja teil on selle foto parandamiseks need tööriistad, siis ma ütlen AITÄH!

  5. märtsi v. juuni 29, 2012 aadressil 9: 59 am

    Ansel Adams veetis pimedas toas täpselt sama palju kui mitte rohkem aega kui välitulistamises. Isegi MASTERi eksponaadi käest (kui see on sõna) oli pimeruum tema mänguväljak. Digitaalne pimeruum pole erinev ja kui saate foto salvestada, mida keegi pigem hindaks, kui kustutaks, kuna see ei olnud karbist täiuslik, teete endale ja oma kliendile tohutut ebasoovitust.

    • märtsi v. juuni 29, 2012 aadressil 10: 02 am

      Kui kustutate foto, mida saab salvestada, siis teete endale ja oma kliendile tohutut ebasoovitust ... selline tuli tagasi. 😉

  6. Naine juuni 29, 2012 aadressil 10: 00 am

    Samuti peame meeles pidama, et on fotograafe ja on digikunstnikke. Austan paljusid toimetusi, sest see on kunst ise. Sellega peame ka meeles pidama, et kunst on subjektiivne. Ühe inimese lemmikpilt ei pruugi teisele meeldida. Samuti ei pruugi üks pildistamis- või monteerimisstiil meeldida teisele inimesele ... ja see on täiesti okei. Tee seda, mis sulle meeldib ja naudib. Õppige seda tegema, et saaksite olla parim ja ignoreerida negatiivsust. Kui kriitikat ei küsita ja see ei jää konstruktiivsete punktidega, siis see lihtsalt vingub ja on kuri. Kui teil on pilt ja peate selle salvestama (ja saate selle salvestada), siis tehke seda. Selles pole midagi halba. Jah, see on kõige parem, kui saate selle otse kaamerasse, kuid mõnikord ei saa te seda alati õigesti ja see vajab väikest tõuke. Peame tööriistu kasutama, neid kasutama.

  7. Rhonda Scott juuni 29, 2012 aadressil 10: 02 am

    Olen omamoodi uustulnuk / vana. Ma tegin pilte, lihtsalt kiireid hetktõmmisid tõesti sellepärast, et kirjutasin külalisteraamatusse, kuid siis võttis ka fotograafia enda kätte ja tahtsin paremaid fotosid. Mulle meeldib naelutada välimus, mida ma kaameras soovin. Mul on lihtsalt probleem, kui keegi töötleb üle nii, nagu see välja näeb, ka parema sõna, võltsingu puudumisel. See on lihtsalt minu eelistus. Samuti pole mul olnud võimalust isegi Photoshopiga fototöötlust õppida. Ma arvan, et kui teil on foto, mis on mälestusmärk, mida te kindlasti enam tagasi ei saa ja see on kaameras vale, siis kindlasti, kui suudate selle päästa, tehke seda !!! See täiuslik fotomoment, kui suur tädi Sara hoiab oma esimest vanavanemat vennapoega, on minema viskamiseks liiga kallis, sest valgustus oli teie valimisest hoolimata vale ja teda ei pruugi 6 kuud hiljem siin olla. Mõtlemisainet kõigile neile, kes oleksid nii kriitilised.

  8. David juuni 29, 2012 aadressil 10: 02 am

    Mõned fotograafid peavad endast üle saama. Kui teie fotograafia standard on see, et see peab olema täiuslikult üles võetud, hoidke end kindlasti selle standardi järgi. Mis iganes paneb sind ennast paremini tundma. Kuid miks peaks keegi hoolima sellest, mida mõni teine ​​fotograaf oma lõpliku pildini jõuab? Sest paljudele meist on tähtis lõplik pilt, mitte see, kui palju võime endale nii hea olemise selga patsutada, et me ei pea soovitud pildi saamiseks kasutama järeltöötlust.

  9. Jay C juuni 29, 2012 aadressil 10: 03 am

    Pildi muutmisel pärast fakti pole midagi halba. Võimalus pärast fotot fotot "päästa" on tohutu õnnistus. Iga fotograaf on oma karjääri jooksul keerutanud “täiusliku kaadri”. See on paratamatu, olete hetkes unustanud oma seadeid kontrollima ja teie valge tasakaal on välja lülitatud või alavalgustatud. Kas teete pildi prügikasti või parandate selle. Osa professionaalsusest on oskused soovitud piltide edastamiseks ja kui see tähendab paari fikseerimist postituses ... oh well. Ma ütlen, et kui pildistate lihtsalt pimedana ja loodate kõigi piltide parandamiseks Photoshopile, siis on see probleem. Teil peavad olema teadmised, kuidas pilt otse kaamerasse saada. Aga kui sa paar ära võõpasid ja pead need postituses parandama, pole selles midagi halba.

  10. Carolyn juuni 29, 2012 aadressil 10: 09 am

    * veeretab silmi kergendavaid inimesi! Igaühel on oma eelistused töötamise viisi, nende fotode väljanägemise jms jaoks. Alumine rida on see, et teie vaatajad / kliendid ei jama, kuidas olete finaali jõudnud tulemused. Kogu teiste inimeste viis oma töö tutvustamiseks kokku leppida ei aita SINU lõpptulemust paremaks muuta. See ei tee SINU oskuste parandamiseks midagi. Kui olete sama hea ja professionaalne, nagu ütlete, siis peaks teie töö rääkima enda eest, olenemata sellest, kuidas te oma lõpptoodet saavutate. Kui teie kliendid armastavad teie tööd, premeerivad nad teid oma äri ja suunamistega.

  11. Lael M. juuni 29, 2012 aadressil 10: 09 am

    Olen selle teema üle inimestega edasi-tagasi arutanud. Ma näen, kust tulevad fotograafia "puristid" (nagu mulle neid nimetada meeldib), soovides hoida käsitööd lihtsalt fotograafiana, et täpsustada ja hoida tähtsust oskustele, mis on vajalikud kaadri jäädvustamiseks. Mõistan ja saan ise teada, et te ei saa olla suurepärane fotograaf enne, kui saate aru mitte ainult kunstilisest, vaid ka tehnilisest küljest. Lõppude lõpuks olen ma osa mikrolaineahju põlvkonnast ja kõigele on nüüd otseteed päeva, mis mõnikord võtab raske töö ära. Kuid ma tunnen, et redigeerimisega on see fotograafia omandamiseks lihtsalt veel üks oskuste tase, mitte otsetee. Kas toimingud aitavad kaamera / fotogoogi teatud probleeme lahendada? Jah, nad teevad seda, kuid koos fotograafiaga on redigeerimise tarkvara nii tehniliste kui ka kunstiliste oskuste kombinatsioon. Ma värvin samuti ja kuigi maalimisel on olemas "klassikalised" meetodid, tuleb algse protsessi täiustamiseks kogu aeg välja uusi ja täiustatud tööriistu ja tehnikaid. Toimingud on lihtsalt üks vahend, mis aitab, mitte ei takista ja võtab juba niigi ilusa pildi. käsitöö uutesse kõrgustesse.

  12. Beth Wade juuni 29, 2012 aadressil 10: 11 am

    Nõustun Kellyga (ülal) - photoshop on hämmastav tööriist teie piltide kaunimaks muutmiseks. Olin kunstnik enne fotograafiaastat ja see, et löön löögi või värvi sassi, ei tähenda, et ma kogu maali prügikasti viskaksin. Kaamera sätete tundmine muudab vajadusel redigeerimise lihtsamaks. Kuid ärge kunagi vabandage, et proovisite parandada pilti, mida te ise või keegi teine ​​armastab! Mul on 2 väikest poissi ja ma tean, et sama pildi uuesti loomine on sisuliselt võimatu!

  13. Holly A. juuni 29, 2012 aadressil 10: 14 am

    Harrastajana vajan ilmselgelt abi järeltöötluses, et parandada kehva kaadrit ja õppida, kuidas säritus, valge tasakaalustamine jne ilusast lõpptoodangust mängivad. Olen nõus, et fotograafia kunstilisus ja fantastilise SOOC-i talent väärib imetlust, kuid lõpuks on igasugune montaaž või SOOC-i vinge seina otsa sattudes nähtamatu. Täname vapustava postituse eest. Mul on küll küsimus (ma tõesti õpin veel nii palju!). Ütlete, et säriaeg peaks olema seatud "vähemalt 1 / fookuskaugus" (eespool kasutatakse 89 mm, seega 1/89), "ideaalis 2 /", mis minu arvates tähendab 2/89, sisuliselt 1 / 45, kaks korda pikem kui 1/89. Kas fookuskaugus peaks olema 1/2 x? Ma ei püüa noppida - proovin lihtsalt dSLR-iga kaadrite seadistamisel trikke alguspunktidesse õppida. Täname teid helduse eest, kui aitasite teistel õppida kaunist fotograafiat.

    • Elizabeth Proffitt juunil 29, 2012 kell 12: 17 pm

      Ma arvan, et soovite kahekordistada oma fookuskaugust, et seda kasutada säriajana kaamera värisemise kompenseerimiseks. Ma võin eksida. Ma olen lihtsalt harrastaja, aga ma arvan, et kui ma mäletan õigesti, kui kasutaksin fookuskaugust 100 mm, siis tahaksin kasutada säriaega 1/200 või kiiremat. Scott Kelby raamatud on meie jaoks algajad imelised.

      • Holly A. juunil 29, 2012 kell 4: 32 pm

        Aitäh Elizabeth - arvan, et see selgitab seda. Olen näinud Scott Kelby raamatu soovitust teistel saitidel. On vist aeg minna seda tegelikult ostma!

  14. Bart juuni 29, 2012 aadressil 10: 19 am

    Mis ajast alates on professionaalsed fotograafid iga kaamera kaadrisse naelutanud? Ma ei tea, võib-olla mitte kunagi, välja arvatud juhul, kui olete stuudios ja teie subjekt jääb paigale. Tunnistan, et minu stuudiotöö on alati kaamerasse löödud, kuid teatud aegadel pulmavõtete ajal või see koolieelik pargis, mis ei jää ühte kohta? Uskuge mind, rohkem kui ühel korral, kui pildistasin kiiremini, kui mu välk selle ootamatu väljenduse tõttu sammu pidas, võttis Murphy seadus üle ja „parim” võte tehti välgu taaskasutamise ajal. Oh, ja kas ma mainisin aastaid tagasi loomingulist pimeruumi tööd, kui filmi filmisin? Edasi, näpistage oma südames.

  15. Tyann Marcink juuni 29, 2012 aadressil 10: 31 am

    Üks mu fännifotograafidest (Trey Ratcliff), kui temalt küsiti, miks mitte lihtsalt saada see otse kaamerasse ja mitte kasutada Photoshopi (või muid redigeerimisprogramme), vastas ta: "Mul on Photoshopis see topelt."

  16. merevaik juuni 29, 2012 aadressil 10: 35 am

    Ma arvan, et fotograafiks olles peaksime teadma, kuidas see kaamerasse saada. Kuid me kõik teame, et mõnikord on pilte, mida me ei sooviks välja puhuda. Kas see oli katsepilt enne võtet ja kas sulle meeldib kaader, kuid see on üle eksponeeritud või haarab kiiresti lapsi jälitades, kellel pole aega erilise hetke jäädvustamiseks seadeid muuta. Või puhusite lihtsalt pildi välja, kui see juhtub. Ma arvan, et on sama oluline kui fotograaf, osata neid pilte parandada. Postitöötlus on suur osa fotograafiks olemisest. Fotograafia on kunst, kui te küsite minult, kas pole õiget ega valet, ja meile kõigile meeldivad mõned, näiteks redigeerimise pesa, mõni puhas. Nii et ma arvan, et see kõik on oluline ja selles pole midagi halba, see on lihtsalt rumal, et inimesed seda ütleksid

  17. Linda juuni 29, 2012 aadressil 10: 44 am

    Suurepärane !! See on kõik ... mälestuste tegemine (või salvestamine!). Kuna ma söön, magan ja hingan Photoshopi, olen kõik asjadega kokku puutunud. See on alati emotsionaalselt rahuldust pakkuv.

  18. Kimberly juuni 29, 2012 aadressil 11: 28 am

    Ma arvan, et sa tegid suurepärast tööd. Ehkki kõigepealt tuleks hoolitseda selle eest, et foto õigesti tehtaks, ei lähe see mõnikord lihtsalt nii. Meil on tänapäeval vedanud, et meil on tööriistad, et saaksime salvestada foto, mis tavaliselt oleks visatud tagasilükkamishunnikusse. See on ilus.

  19. Andrea juuni 29, 2012 aadressil 11: 56 am

    Nõustun kõigi südamega öelduga! Lisan, et tänapäevases portreemaailmas nõuab klient, et nende portreedel oleks POP, et tugev värv või eriefekt või kaasaegne välimus saavutataks AINULT postituses. Nii et järeltöötlus on siin, et jääda! Saa üle : )

  20. Ginger juunil 29, 2012 kell 12: 19 pm

    Ma pole professionaal (mitte kaugelt), kuid üritan alati rohkem teada saada ja võib-olla kunagi võin seda teed minna. Seda öeldes pean ütlema, et minu arvates on fotograafia kunst ja seda hindavad kõige rohkem need, kelle jaoks see tekitab emotsioone ja kui see paar armastab seda pilti tõeliselt, siis ma ütlen, et minge ja tehke seda, mida te tegite. Isiklikult arvan, et see kukkus ilusti välja. Mis tuletab mulle ainult meelde, et mul on vaja veel photoshopi kursusi / tunde teha. Suurepärane töö!

  21. merevaik juunil 29, 2012 kell 12: 40 pm

    Tõeliselt head fotograafid teevad endiselt tõeliselt häid fotosid ja on nõudlikud oma oskuste järele (kaamerasisene ja järeltöötlus). Kuid meie kõigi jaoks, kes alles õpivad, kuidas neid tõeliselt häid fotosid kaamerasse saada, harjutame suure tõenäosusega seda, et pildistame seda, mis meid ümbritseb, peamiselt mälestusi. Kui ma särin säril kaadril, mis lööb minu lapsed sel hetkel suurepäraselt, olen tänulik võimaluse eest selle järeltöötluse käigus „päästa”. Ja olgem ausad: täiuslikud fotod SOOC nõuavad täiuslikku valgustust, mis on aja / koha / hetke / sündmuse tõttu mõnikord teie kontrolli alt väljas, kuid see ei tähenda (vähemalt minu meelest), et te ei peaks neid tegema pingutus selle aja / koha / hetke / sündmuse jäädvustamiseks. Kui redigeerimine võimaldab neid kaadreid teha, olen ma selle poolt.

  22. Stephanie juunil 29, 2012 kell 12: 41 pm

    Me elame digitaalses kõrgtehnoloogia ajastul. Usun, et meie käsutuses olevate tööriistade kasutamata jätmine teeb teie ja teie kliendi jaoks karuteene, eriti kui otsustate neid mitte kasutada oma ego ohu tõttu. Iga foto võib kasutada vähemalt mõnda redigeerimistööd ja kui olete selle pildistanud RAW-vormingus (mida väidab peaaegu kunagi proff), siis PEAB foto teravustamiseks, küllastuse ja kontrastsuse reguleerimiseks jne mingisuguseid redigeerimisi tegema. samm edasi ja kunstiliste toimetuste tegemine on puhtalt stiili küsimus. Kui see pole teie stiil, on see hea. Kuid ärge heitke inimesi, kes seda edukalt kasutavad. Teine asi, mis mind selles arutelus pettumust valmistab, on asjaolu, et KEEGI pole kunagi filmi üles võtnud ja pilti ilma mingisuguse „monteerimiseta” tootnud. Negatiividest tuleb teha väljatrükke ja kui teete pimedas toas iseenda (nagu ma aastaid tegin), siis paratamatult teete mingisuguseid redigeerimisi, kui otsustate säriaja, kas mõnes piirkonnas põletada / põigata, kas ole loominguline toonimise või tekstuuride jms abil. Osa minust on lihtsalt asjad, mida need fotod, kes ütlevad, et sa pead selle iga kord kaamerasse saama ja mingeid redigeerimisi tegema ei hakka, ütlevad seda ainult seetõttu, et nad tegelikult ei oska redigeerida .

  23. SÕRMAD juunil 29, 2012 kell 12: 43 pm

    Erakordne postitus, olen teiega täiesti nõus ... ja mulle lihtsalt meeldib, kuidas see pilt teie armastava redigeerimise abil salvestati. Puristi fotograafide vaade tuletab mulle meelde, kui ma rase olin ... oli neid, kes olid arvamusel, et ma olen puudu sünnituskogemusele, sest ma ei kavatsenud oma last sünnitada loomuliku sünnituse, vaid keisrilõike kaudu. Kinnitan neile nüüd, et kogemus, mis mul oli lapse sündides, oli minu jaoks sama eriline kui nende tajutud "kõrgem" kogemus, kuna nad tegid asju "loomulikult". Minu kogemus ei olnud kunstlik, lihtsalt teistsugune ja usun, et võimaldan kõigil valida oma meetodid elu ja fotograafia kogemisel ning meie erimeelsuste tähistamisel. Viva MCP tegevused ja asjaolu, et teie anded (ja sõnad) muudavad meie fotomaailma nii palju mitmekesisem! Tänan teid selle postituse eest! Dita

  24. Erin juunil 29, 2012 kell 12: 51 pm

    Ma arvan, et halva eksponeeritud pildi “päästmiseks” soovimisel pole midagi halba! Me ei saa kogu aeg täiuslikud olla ja isegi spetsialistid võivad hetke jäädvustamisel teha halvasti eksponeeritud pildi - te ei saa kogu pildistamise kõiki aspekte kogu aeg kontrollida. Ma arvan, et kui juhtub, et tabate objekte suurepärasel hetkel, kuid teil on valed seaded, siis pole pildi salvestamisel üldse midagi valesti. Kasutan toiminguid kõigi oma piltide jaoks, et anda neile lihvi, mida ma oma dSLR-tasemega saavutada ei saa. Tegevuste kasutamine on tegelikult õpetanud mind kaamerat paremini kasutama - proovin jäljendada oma kaameras oleva foto toimingute tulemusi! Armastan seda, mida teete, ja mulle meeldib, et olete valmis mitte ainult suurepärast toodet müüma , kuid õpetage selle kõrval.

  25. Britt Anderson juunil 29, 2012 kell 12: 57 pm

    Mind pole kunagi huvitanud, kui keegi soovib pilti "salvestada" ... olen seda teinud palju kordi ... jah, professionaalina tahan saada parima pildi SOOC-i ja seda veidi redigeerida (või kunstiliselt, kui mul on soovi) selle lihtsa asjaolu pärast, et aeg on raha ja mida rohkem aega pildile kulutan, seda vähem teenin raha! 🙂 Ma ei saaks olla edukas, kui ma võtaksin juhuslikult kaadreid ja salvestaksin suurema osa neist müügiks proovimiseks. Kuid me ei räägi sellest ... me räägime võtte tegemisest, mis tuleb mingil põhjusel salvestada ... olgu see siis kliendi pilt või isiklik pilt. Tehke mida peab tegema!

  26. Teesia juunil 29, 2012 kell 1: 50 pm

    Ma arvan, et see on hämmastav. Milline kingitus sellele emale ning tema pojale ja sõbrannale, et saaks seda hindamatut võtet paremaks muuta. Olen seda meelt, et professionaalseks fotograafiks olemine hõlmab nii paljusid komponente - isegi kui meile kõigile jagati sama tööriistakast nippe, et oma ebatäiuslikke kaadreid „parandada”, on need, kellel on nägemus esmalt ideaalsete kaadrite püüdmisest. sellised, mis tõusevad kõrgemale. Mulle meeldib, et pakute nii laia spektrit tuge nii professionaalidele kui harrastajatele!

  27. Nancy Johnson juunil 29, 2012 kell 2: 14 pm

    Usun ka, et eelseadistused aitavad teie kaamerat paremini õppida. Näete tulemust, mida tegelikult soovisite, ja saate seda muudatust järgmisel pildistamisel rakendada. Redigeerimise ajal peate ka silma treenima, et see oleks peen. Esialgu pole see lihtne. Mulle meeldib saada täiuslik lööklaine, kuid näpistan seda kunstiliselt ja esitlen mõlemat klientidele.

  28. Mickie juunil 29, 2012 kell 2: 45 pm

    Nõustun enamiku kommentaaridega, õpin (mitte proff!) Ning ilma nende tegevuste ja teie nõuanneteta jääksin kaugemale kui praegu. Iga kord, kui toimetan, mõtlen sellele, mida oleksin pidanud kaameraga tegema, ja proovin seda järgmine kord. Mõnikord muudan lihtsalt oma lastest fotosid, mis on tehtud perega punktist ja ka pildistamisest. Mõnikord olen nendega lihtsalt õnnelik, et keegi tabas hetke ja et nad olid fookuses! MA NÕUSTAN seda kaadrit, poseerimine on suurepärane! Nii hea meel, et aitaksite tal seda päästa. Nad näevad välja uimastamist! (Sain ka hoobi asjaolust, et sa nimetasid teda sammudes “poisiks” ja tema tüdruksõpra “naiseks”)

    • Jodi Friedman, MCP tegevused juunil 29, 2012 kell 2: 57 pm

      Mickie - ma ei märganud seda, aga sa lased mul nüüd naerda. Hmmm - pole aimugi, miks ma seda ütlesin, aga ... arvasin vist, et ta nägi minu alateadvuses vanem välja 🙂

  29. Caroline Dunlap juunil 29, 2012 kell 5: 16 pm

    Minu arvates on rumal mitte kasutada kõiki teie käsutuses olevaid tööriistu. Olen Mickie'ga täiesti nõus, et see on sageli õppevahend selle kohta, mida oleks pidanud esiteks paremini tegema. Loovus on fotograafi tegelik oskus ja seda ei saa alati õpetada ega „salvestada“. Minu arvates peaksid inimesed lõpetama muretsemise, mida kõik teised teevad, ja keskenduma oma töö parandamisele.

  30. Teri Walizer juunil 29, 2012 kell 5: 17 pm

    Jodi - sul on ilmselgelt SUUR jälgija (sealhulgas ka mina) ja fotograafide võrgustik - proffid ja need, kes soovivad lihtsalt paremaks fotograafiks saada ... KUDOS teile !! Palun jätkake seda, mida teete, ja unustage ütlejad ära.

  31. Joyce juunil 29, 2012 kell 5: 50 pm

    Ma olen tõesti väsinud sellest, kuidas fotoshoppamisel on halb nimi. Kui ma oleksin filmiajastul fotograaf, kellel oleks oma pimeruum ja oskused oma piltidega manipuleerida, teeksin seda ... täpselt nagu kõik teised filmifotograafid / arendajad. Kas inimesed arvavad tõesti, et filmifotograafid "suurkujud" lihtsalt napsasid ja saatsid nad arenevale teenusele? Kiidan pildi „salvestamist”, kui see on teie südamelähedane ja kallis, olgu see siis isiklikuks või professionaalseks kasutamiseks. Miks peaks minu "pimeda toa" oskustest kasu saama ainult minu pere, kui pilt meeldib Mulle isiklikult meeldib näite mustvalge kõige paremini ja me tõesti ei pildista mustvalget digitaalsega, nii et mõningane järeltöötlus on siiski vajalik. Olen nii palju õppinud teie videoõpetustest, blogipostitustest jne. Tänan teid ja palun hoidke üles SUUR töö!

  32. arve juunil 29, 2012 kell 6: 58 pm

    Minu arvates on see, mida me tegime keemilises pimedas ruumis, filmi puudused fotoaparaadist välja. Mis teeb sama asja digitaalselt teisiti. Ainus probleem on HDR. Mõni läheb selle võimalustega üle tipu. Ma isiklikult ei hooli sellest, kuid heliloojal on oma muljeid näidata.

  33. julie juunil 29, 2012 kell 7: 55 pm

    Suurepärane töö - ma ei näe midagi valesti, kui teete mitte nii suurepärase foto ja muudate selle PS kaudu fantastiliseks. Mulle meeldib, mida sa pildiga tegid - ja olen kindel, et foto teinud inimene on tänulik ka sinu jaoks. hea töö. Ka mina näen vaeva selle eest, et teinekord oleks täiuslik SOOC ja olen tänulik PS-i ja tegevuste eest, mis aitavad välimust parandada

  34. teresa juunil 29, 2012 kell 10: 12 pm

    Ilus jäädvustus ja uimastatav redigeerimine. Käed õhus ka ülejäänud postituse poole… nõustun kogu südamest. Palun jätkake seda, mida teete!

  35. Jenn juuni 30, 2012 aadressil 7: 35 am

    Ilus redigeerimine! Ma arvan, et see on tohutu eelis, kui saan redigeerida fotosid, mida ma ei pruugi kaamerasse naelutada! Minu eesmärk on neile naelutada ... aga alati ei juhtu nii, et saan selle otse kaamera ette. Nii et olen väga tänulik teie sarnaste tööriistade muutmise eest! Jätkake suurepärast tööd!

  36. cally juuni 30, 2012 aadressil 7: 41 am

    Armasta, kuidas sa õpetasid teda seda pilti salvestama ... loomulikult peaksime alati töötama selle nimel, et parem olla. Aga me oleme stiilsed inimõigused? Mul juhtus just seda oma lastega, lihavõtte ajal tahtsin pildistada oma 3.5-aastast poega ja oma 11-kuust tütart. Noh, ma mõistsin, et leidsin mõned pildid, mida mul oli vaja oma tütrega eelmise koha sätete kohandamiseks. Kuid pärast veel umbes 5–10 minutit, et mu lapsukesed oleksid õnnelikud, kaotasid nad selle ja minu lemmik pilt oli selline, et mu 11 kuu vanune pesti välja ja tal olid kuumad kohad. Teie tegevuste, google, kihtide ja õige pildi kloonimise vahel on mul nüüd see fav-poos, mis ripub minu elutoas 20 × 20-ga. Nii et aitäh, jälgin teie blogi, et paremaks saada, uusi asju proovida ja mõnikord salvestada mind iseendast.

  37. Carlita juuni 30, 2012 aadressil 10: 24 am

    Peab lihtsalt ütlema, et pilt meeldis mulle enne redigeerimist tegelikult väga! Ma arvan, et inimesed peaksid lihtsalt pildistama nii, nagu nad tahavad, ja kui nad tahavad neid muuta, jätkake seda. Tee seda, mis sind õnnelikuks teeb, ja ära pööra kellelegi teisele tähelepanu. Pealegi, kui te ei saa seda võtta, ärge seda tassi. Maailm oleks õnnelikum, kui me otsustaksime olla õnnelikud. Ja kui inimesed arvavad, et kõik suured fotograafid on läbi ajaloo lihtsalt kaamerasse löödud, ei tea nad oma ajalugu!

  38. Shellyf juulis 2, 2012 kell 7: 50 pm

    Olen ühe eest väga tänulik teie talendi Jodi eest. Ehkki me kõik püüame selle saavutada võimalikult täiuslikule lähedale, kui suudame kaamera ees ... ei juhtu see alati nii. Palun eirake vastumeelsusi.

  39. John juulil 3, 2012 kell 1: 24 am

    Amazing!

  40. EFletch septembris 11, 2012 aadressil 4: 17 pm

    Nagu väga algaja pürgiv fotograaf, polnud mul tegelikult aimugi, et järeltöötlus võib olla nii dramaatiline. Ma pole päris kindel, kuidas ma seda ei tea ... Ehkki inimesed on mulle alati öelnud, et mul on heliloominguks „silm”, tunnen end väga süüdi ka väiksemate järeltöötlustoimingute tegemises. Pärast selle artikli lugemist ja mõistmist, mil määral saaks mu tööd paremaks muuta, kui lisaks oma kaamerast väljas olevate piltide täiustamisele püüan õppida ka photoshopi või valgusruumi, ei tunne ma end nii halvasti, et paljud isegi minu lemmikvõtted on valesti eksponeeritud jne. On tore teada, et minu enda tajutud puudujääke jagavad tõenäoliselt märkimisväärne osa fotograafe kõigil oskuste tasemetel. Aitäh ja ma loen teie blogi nüüd regulaarselt!

Jäta kommentaar

Sa pead olema sisse logitud kommentaari postitama.

Kategooriad

Viimased postitused