Akatsak egiten ari al zara zure argazkiak urarekin markatzeari dagokionez?

Kategoriak

Featured Produktuak

watermark-600x399 Akatsak egiten ari al zara zure argazkiak Watermarking-ari dagokionez? Negozio aholkuak MCP Thoughts Photography Tips

Istorio guztietan bi alde daude, edo gehiago. Filigranen irudiaren gaiak argazkilariak animatzen ditu.

watermarking, gaur egungo garaian, askatasunez erabiltzen den terminoa da:

  1. Zure irudiak modu sotilean markatzea, esate baterako, beheko aldean edo kolore solidoen barra batean irudi baten alde batera.
  2. Zure irudian logotipo sendo bat edo / eta copyright bat markatzea, gaiaren zati bat asaldatzea. Filigrana opakoa, partzialki gardena edo erliebea izan daiteke.
  3. Zure irudia benetan ikusgai ez den copyright batekin etiketatzea.

Argazkilarientzako galdera nagusia honakoa da: "zure irudiak urarekin markatu behar al zenituzke, eta hala bada nola?" Artikulu honetan zure izena, estudioaren izena, copyright informazioa edo bestelako identifikatzaileak web irudietan erakusteaz ari naiz. Ez naiz estanpazioez ari.

Argazkilariek beren irudiei marka edo marka gehitzeko arrazoi nagusiak hauek dira:

  • Egile eskubideak ezarri: Honek beste batzuei copyrightaren jabearen eta irudiaren sortzailearen izena esaten die.
  • Branding: Honek beste nor zaren erakusten du eta askotan zu eta zure lan gehiago non aurki dezaketen.
  • babestea: Argazkiaren zenbait gune nabarmenetan jartzen bada, kentzea zailagoa da, baina ezinezkoa ez den arren. Honek partekatzea murriztu dezake, baina bezeroek webguneko irudia inprimatzea lortzea zaildu dezakete. Inprimagailu batzuek ez dute filigrana kontuan hartzen eta hala ere inprimatuko dute. Zenbait bezeroek kentzeko denbora hartuko dute kentzea zaila ez bada.
  • Publizitatea: Izan ere, argazkiak partekatzen direla eta bezeroek zure irudiak sare sozialetan eta mezu elektronikoen bidez bidali nahi izateaz gain, publizitatearen onura ere lor dezakezu.
  • Lapurrak bistaratu: Gutxienez zure marka eta marka gehitzen badituzu kentzeko kokapen gogorrean, bezero batek web iruditik inprimatzen badu, bistakoa izango da guztientzat.

Bizi garen hitz digitalean, adibidez, partekatzeko gune sozialekin Facebook, Twitter, Pinterest, eta beste batzuk, irudiak partekatzen dira. Partekatzen direnean, zure argazkiak zure izenarekin eta / edo web helbidearekin watermarkatzen badituzu, hala izango zara kreditua eta esposizioa lortzea. Argazkia inguruan flotatzea nahi ez baduzu, hori ere adierazteko mezu bat izan dezakezula suposatuko dut. Ezin du partekatzeari utzi, baina lotsagarriagoa izan daiteke egiten dutenentzat.

Aurreko guztia jakinda, zergatik utziko luke argazkilari adimendun batek bere copyright, logotipo edo izena irudi batean gehitzen? Inguruan galdetu eta hona hemen zer ikasi genuen.

Orduan, zergatik ausartuko zinateke watermarking saltatzera:

  • Distraigarria da: Filigranak argazkiaren elementu garrantzitsuak estaltzen ditu. Irudiaren funtsa hondatzen dute.
  • Harrokeria da: Eztabaida batean Katja Hentschelargazkilari profesionala, Berlinen, Alemanian, azaldu zuen, "Uste dut urarekin markatutako argazkiak gutxiago partekatzen direla. Uste dut harrokeria txikiko mezua bidaltzen dutela esanez inolaz ere ez dela inon azaleratuko behar bezalako erreferentziarik gabe. Pertsonalki pozik nago nire argazkiak partekatzen ari direla ikustean, eta kreditu gabe ikustea sekula polita ez den arren, pozten naiz jendea gustatzen zaielako, haiek inspiratuta sentitzea eta lagunekin eta jarraitzaileekin partekatu nahi izatea ".
  • Argazkilariaren auto-konfiantza erakusten du: Katjak adierazi duenez, "argazkiak filigranatzen ez dituenez, argazkilariak bere lan eta estiloarekiko konfiantza erakusten du. Nire artista, blogari, argazkilari gogokoenen argazkiak ezagutzen ditut, erreferentzia arrunta edozein dela ere ».
  • Argazkiari distira ematea baimentzen du (argazkiak itxura hobea dute testurik gabe): José Navarrok Facebook-en egindako galderari erantzunez azaldu zuen bezala, "argazki bikain batek ematen duen aldarte, itxaropen eta eskaera gogoetan pentsatu beharko zenuke ... ez da irudiaren% 60 hartzen duen ur marka itsusia."

Zure txanda da orain. Esan iezaguzu marka eta / edo zure irudiak markatzen dituzun. Zein informazio gehitzen diozu argazkiari eta non gehitu? Zure "marka" gehitzea edo uztea onena dela uste duzu? Beheko iruzkinetan zure iritzia irakurtzea gustatuko litzaiguke.

MCPActions

Iruzkinik gabe

  1. Ashley Lawton 16 urtarrilean, 2013 10-n: 18 am

    Nire argazkiak urarekin markatzen ditut baina linean erabiltzeko kalitatea ere murrizten dut. Lagunen argazkiak "lapurtu" ditut eta beste baten izenarekin argitaratu ditut kredituak hartuz. Nire negozioa handitu dut horrekin eta bat erabiltzen jarraituko dut. Ez dut filigranatzen gaia traba lezakeenik. Normalean izkinan jartzen dut.

  2. Cassandra 16 urtarrilean, 2013 10-n: 26 am

    Argazkilari adimendun batek bere lana babesteko neurriak hartuko ditu, baina ez du HEYLOOKATME masiboa egingo !!!! filigranak irudiaren gehiengoa oztopatzen du. Nik eta ezagutzen ditudan eta lan egiten dudan argazkilari guztiok aurkitu dugu irudiaren beheko aldean testu lerro bat edo bi, agian% 20ko gardentasuna jarriz, ondo funtzionatzen duela. Nahikoa begi-bistakoa da CVS edo WalMart bezalako leku entzutetsu batean inprimatu ez dadin, eta zure izena bertan mantentzen du partekatzekotan.

  3. Sophie McAulay 16 urtarrilean, 2013 10-n: 28 am

    Nire blogean eta abar irudiak argitaratzean filigranak izaten ditut, eta goian eztabaidatutako puntuetan hausnartzen dut askotan. Markak etsita utziko al nau / irudi aktiboa ezkutatu / jendeak lapurtzea etab. Etab.? Badakit jendeak lapurtzea eragotziko ez duela, zoritxarrez. Beren kontzientziak bakarrik egin dezake hori. Nire filigranak izkinan kokatu ohi dira, beraz, ez da benetako irudia oztopatzen gehiegi, baina horrek ere esan nahi du lapur kulunkari bat moztu dezakeela. Borondatea badago. Baina nik ez nuke inoiz filigranik irudi osoan zehar irteten, oso distraigarria da eta itxura barregarria da!

  4. Sandra Wallace 16 urtarrilean, 2013 10-n: 38 am

    Beti galdetzen diot nire buruari zein puntutan hasten zaren ur marka bat gehitzen. Saltzen hasten zarenean edo argazkilaritza enpresa bat sortzen duzunean bakarrik al dago? Argazkilari afizionatu asko ikusi ditut orain filigranak barne, eta batzuetan zalantzan jartzen dut harroputza den ala ez, jendeak zure argazkiak lapurtu nahi izatea suposatuz. Aldi berean, zure lana babestu behar duzu. Ez dut uste erantzun perfekturik dagoenik.

    • Sheryl Abuztuan 12, 2013 8-n: 43 pm

      Irudiak saltzen dituzunean edo argitaratuta zaudenean, zaletu izaera galtzen duzu. Argazkilari profesionalek diru asko xahutzen dute beren ekipamenduetan, atzeko planoetan, atrezzoetan eta denboran argazkiak argitaratzen eta prestatzen, eta haien azken produktuak, irudia, memoria baten argazkia ez da inoiz arriskuan jarri behar!

    • TRP 6 irailean, 2013 3-n: 37 pm

      Ni neu argazkilari afizionatua naiz eta blogetan argazkiak jartzen nituen ur marka gehitu gabe. Hala egin nuen behintzat, argazkian meritua ateratzen ari zen beste pertsona batek erabiltzen zuen argitaratutako irudietako bat topatu nuen arte. Orain argitaratzen dudan edozein argazkitan marka marka gehitzen ari naiz, ez neure buruaz beteta nagoelako eta norbaitek hartu nahi duela uste dudalako, gertatu delako eta kontuz ibili nahian nabil. Ez da berriro gertatuko. Esan duzun bezala, ez dago erantzun perfekturik, baina niretzat nire lana babestuta eduki nahi dut, beraz, marka bat gehitzen dut.

      • Jade urriaren 21, 2013 10-en: 50 pm

        Zurekin ados nago, baina nire lan guztia markatu nahi dudan beste arrazoi bat da negozioan nahiko berria naizelako eta nire argazkia hurrengo mailara eramatea gustatuko litzaidakeelako. Nire filigranarekin ikusitako argazki guztiak iragarkiak dira, beraz, inondik ere, partekatu!

      • Rafael Azaroan 6, 2013 9-n: 23 pm

        Argazkilari afizionatua naiz eta bi istilu izan ditut norbaitek nire irudietako bat bere gisa erabiltzen ari zela. Markoaren txoko batean marka txiki bat erabiltzen dut ordutik. Argazki gehienak nahiko txarrak diren arren, gogor lan egiten dut eta lortzen dolar asko gastatu ditut

  5. Shannon 16 urtarrilean, 2013 10-n: 40 am

    Makillaje artista naiz eta nire argazki asko ateratzen ditut. Argazkian agertzen den guztia niretzat da, argitaratzen dudan marka ura markatzen dut eta argazkiak besteek partekatzen eta erabiltzen dituztenean frogatu dezaket. Nire ur markak% 80ko gardentasunean daude irudian; pertsonalki, ez dut uste horrenbeste kentzen duenik. Iraganean nire lana lapurtu didate jendeak bere lana dela eta, beraz, orain ez dut ezer argitaratuko filigranarik gabe.

  6. Tonya 16 urtarrilean, 2013 10-n: 41 am

    Ez dut ur markarik. Uste dut ez zaidala axola partekatuta dauden ala ez, eta, hala ere, negozioa lortzen ari naiz jendeak galdetzen duelako, nork egin ditu plano hauek? Nekatuta nago argazkietan ur marka izugarriak ikusten saiatzeaz. Irudiaren edertasunaren zati bat galtzen duzu. Argazkiak partekatzeko egiten dira, denboran harrapatutako une baten edertasunaz hitz egiteko, nahi dut irudi hori jendea hunkitu dadin eta ez dezala atentzioa argazkilariari, argazkiari baizik!

    • Christina Argo 18 urtarrilean, 2013 3-n: 04 pm

      Zein oreka delikatua haurraren miraria eta tximeleta baten bizitza hauskorra gurutzatzen diren ikustea. Argazki zoragarria!

    • Abbi Apirilean 28, 2013 1-n: 02 am

      Lanaldi osoko argazkilaria naiz, hau da, nire etxeko ordainketen eta janarien% 100 saltzen ditudan irudietatik dator. Metadatuak eta copyrightari buruzko informazioa kentzen duen irudi bat pinterest edo facebook-en argitaratzen badut, orduan egingo da beti izan ezazu marka bat.

  7. Liz 16 urtarrilean, 2013 10-n: 53 am

    Nire logotipoa gehitzen dut eta jarraituko dut. Zuri-beltzean sinplea mantentzen dut eta opakutasuna eta pantaila aldatzen ditut, edo biderkatu, beharrezkoa den neurrian interferentzia gutxiago izateko. Interneti tamaina handia ematen diot, baina nire sentsazioa da ikusleak logotipoa ezagutzen duela eta logotipoarekin ere estimatu edo gustatu ez dakiokeela. Ez dut uste logotipo batek ikuslearentzat egin edo hautsiko duenik, baina lapurtzea zailagoa izan daiteke, ezinezkoa ez den arren. Hala ere, hori da sentitzen dudana. 🙂

  8. Bryon McCartney 16 urtarrilean, 2013 11-n: 04 am

    Sentitzen dut, baina lan egiten duen argazkilari profesionala naiz, lanaldi osokoa, eta ez dago ezer harrokeriarik filigranatzearekin. Hau da nire negozioa. Irudi bat Facebook / Instagram / Twitter-en jartzen badut, ez dut hori egiten norbaitek nire irudia partekatu edo gustatu zaiola jakitearen "poza" altruistagatik. Nire lana sustatzeko, nire marka laguntzeko eta negozio berria aurkitzeko egiten ari naiz. Zure irudiak ez markatzea ez da norberarenganako konfiantzaren marka, ergelkeriaren marka baizik. Sare sozialetako jendeak pozik partekatuko ditu zure irudiak, baina ur marka ez baduzu, ez ezazu espero argazkilariarentzako inolako krediturik izango dutenik, hori salbuespena da, ez araua. Zure irudia kreditu gabe egon ondoren, inork ez du irudi hori nork sortu duen jakiteko aukerarik izango. Amorrua ematen dit beste argazkilari batzuen aipamenak irakurtzeak etorri berriei eta esperientzia gutxiko argazkilariei norberaren lana babestean zerbait gaizki dagoela esanez. Picassok, Dalik, Matissek eta beste margolari bikain gehienek sinatu al zuten beren lana, bai, hala egin zuten. Zergatik izan behar du argazkilaritzak desberdina. Katja Hentschelen lana nonbait filigranik gabe linean ikusiko banu, suposatuko nuke Terry Richardsonen estiloa kopiatu nahian dabiltzan beste milaka lagunek filmatu dutela.

    • Stacey Brock 16 urtarrilean, 2013 6-n: 01 pm

      Ongi esan du Bryonek ... Ezin nuke zurekin gehiago ados egon.

    • Connie 18 urtarrilean, 2013 12-n: 12 pm

      Eskerrik asko Bryon horregatik, ondo esan. Bihotzez ados nago. Hau da nire bizimodua eta nire marka da sustatzen ari naizena.

    • Lindsey 18 urtarrilean, 2013 8-n: 41 pm

      Argazkilaria izatearekin batera margotzen dut eta bestelako komunikabide artistikoetan. Benetan ados nago Brianek bere lana sinatzen zuen artista bati buruz esaten zuenarekin. Batxilergora itzuli nintzenean, logela iluna eta inprimaketa asko egin nituenean, nire tutoreek argazkilaria animatu zuten beraien lana sinatzera (eta data horretara). Egia esan, normalean argazkiaren atzeko aldea aipatzen zuten. Orain bizi garen mundu digital honetan egonik, artistok ezin dugu hori egin (argazkia inprimatu gabe). Orduan, zer egiten dugu? Marka eta ur marka dugu. Erabiltzen ditudan bi logotipo desberdin ditut. Nire jendearen planoetarako bat eta nire "gainerako guztia" edo "artistikoa" argazkietarako bat ditut. Txikiak izaten ditut gehienetan, gardentasun ertainean eta argazkiaren txoko gutxien distraitzen dutenean. Hala ere, sare sozialetarako soilik markatzen dut. Nire webgunean bezeroarentzako album bat jartzen dudanean, ez dut markarik jartzen. Hau da, inprimatzea aukeratzen dutenean / inprimatzea besterik ez dutelako. Ez dago markarik jadanik nork bere argazkiak atera dituen eta erabilerei eta gehiegikeriei buruz garbi hitz egiten duen kontratua sinatu dutenean. Momentu horretan gehiegizkoa dela uste dut. Batez ere, nire webgunetik erosten dutenean nire izena argazkiaren atzealdean inprimatuta dagoelako (gehienetan ez dakite gehienetan ere) artikulu bat aurkitu nuen hau irakurri ondoren. Egile eskubideei buruzkoa da eta argazkilari batek eduki behar baditu. Esteka erantsiko dizut, irakurketa duina dela uste dutelako eta hasiberriek jakin nahiko luketen zerbait. Laburbilduz, honakoa dio: “Ikuspegi juridikotik, ez da benetan beharrezkoa. Polita da, hala ere, zure izena hor atera nahi baduzu ". ?? Bakarrik dakit Brianek goian esan zuen moduko hori, enpresa bat naiz. Jada ez naiz dibertitzeko argazkiak ateratzen dituen pertsona bat bakarrik. Nire lan eta ahaleginengatik sustatu eta irabazi nahi dut. Artista eta negozioaren ikuspuntutik, mugimendu ona da. Horrela, aldizkari baten eta abarren arreta erakartzen baduzu, eta zure argazkiaren bertsio ez-markatua argitaratu nahi badute, zure erabakiz erabakitzen duzu hori egitea, zure lana kreditatzen badute bezala ikusita. legezko konpainia dira. Norbaitek bere izenik gabe argazki bat jartzea aukeratzen badu, publikoak bere jabea ezagutzeko gai izan beharko lukeela uste duelako, ondo ”_ Uste dut pixka bat onartua eta naif dela Ansel Adams edo Anne Geddes ez bazara (benetan Izan ere, oraindik markak jende gehienak argi daki bere lana.) Nire iritzia errespetuz; garbitu, egin txikia, baina egin zurea ”_lana egin duzu, beraz jabea!

    • Wendy 18 urtarrilean, 2013 11-n: 45 pm

      Bryon, ez duzu ezer egiten filigranak harroak direnaren ikuspegia uxatzeko. Izena deitzera jo gabe lor dezakezu zure iritzia, adibidez "astakeriaren marka da". Orduan, zure ustez beste ikuspuntu bat duten guztiak "ergelak" al dira ???

    • Markatu 18 martxan, 2013 8-n: 42 pm

      Bihotzez ados nago zure jarrerarekin. Watermarking irudiak zure marka erakusteko eta zure lana babesteko modu bikaina da, baina denok dakigu ez dituela pertsona maltzurrak erabat urrun mantenduko. Filigranak moztu eta edonork gehitu ditzake berriak. Filigranak pertsona zintzoak zintzo mantentzea da.

    • betina Maiatzean 8, 2013 12-n: 23 pm

      JAINKO MAITEA…. Eskerrik asko; Nire lana filigranatu nahi dut zure mezua irakurri arte. Beste behin ere Mila esker!

    • La Bohemia Abuztuan 21, 2013 1-n: 27 pm

      Kaixo Byron, zure iruzkinak irakurri berri ditut eta ezin nago zurekin gehiago ados egon. Orain dela gutxi nire Facebook-en sartu nintzen eta zer ikusi zenuela uste duzu? Ur-markak falta direla argitaratutako nire irudietako bat. Irudia desitxuratu egin zen filigranak kentzeko saiakera izugarria gertatu zelako, ez baitzuten lapurtu. Bai, pozik nago jendeak nire lana gustuko izateak partekatu nahi duen punturaino, baina ez zaio argazkirik eman kredituari. (Jakina, salto egin nuen eta lana aldarrikatu nuen.) Argazkilaritza profesionalak inbertsio handiak eskatzen ditu, dedikazioa eta familia osoarengandik ordu askotako denbora guztirako. Zure diru-iturria ez babestea da ... ba, badakizu.

    • Kylie Azaroan 2, 2013 8-n: 32 pm

      Ongi esan! Amateur Afizionatu gisa hasi nahi dudan azken gauza harroputza dirudi baina nire izena hor atera nahi dut. Zergatik lotu behar da errua egiten dugun guztiarekin? Zure denbora irudi batean inbertitzen baduzu eta lapurtzea nahi ez baduzu, zergatik ez gehitu marka bat ...

    • Vin Weathermon 16 martxan, 2014 4-n: 14 pm

      Filigranak egiteko eta Picassok lana sinatzerakoan argudiatzeak ez du erabat garrantzirik. Zure grabatuak sinatu beharko zenituzke; irudiaren inguruko zerrian, ez zure inprimaketaren gainean multzo multzo bloke erraldoi. Zergatik nahi zenuke zure web zorroak zure grabatuak dauden galerian baino itxura okerragoa izatea? Zure ustez, zure bezeroek zure marka erosten dutela zure marka marka dela eta? Apustu egingo nuke zure bezeroek zure lana eskertzen dutelako eta zu sustatzen dutelako dela. Zure facebook marketinak ez du logotiporik behar; zure irudiek zure FB orrialdera lotzen dute. Haurtzaroaren argazkiak asko saltzen badituzu, zure logotipoek minik egingo ez dizutela suposatzen dut ... baina arte ederrak saltzen badituzu, zure burua oinez jaurtiko zenuke zure lana benetan hor ez dagoen marka batekin mareatzeko. Eta Katja Hentschel sortu zenuen ...http://www.katjahentschel.com/ Ez dut filigranarik ikusten bere lanetan.

    • Christie Maiatzean 10, 2015 9-n: 09 pm

      Arrazoi osoa duzu ... Ezin gehiago ados egon !!!! 🙂

  9. Debbie 16 urtarrilean, 2013 11-n: 23 am

    Galdera zoro bat daukat .. zure argazkiari marka bat gehituz gero. 2 kopia gordetzen al dituzu, bat filigranarekin eta beste bat filigranik gabe, argazkia zuk bakarrik inprimatu edo lehertu nahi zenuke? Edo argazkia filigrana gainean inprimatu edo handitu besterik ez duzu? Eskerrik asko

    • Theresa 16 urtarrilean, 2013 12-n: 10 pm

      Hiru kopia gordetzen ditut: Kameraren zuzeneko jatorrizkoa, filigranatutako bertsio zuzendu bat eta filigranatu gabeko bertsio zuzendu bat.

      • Theresa 16 urtarrilean, 2013 12-n: 11 pm

        Moderatzailea ... mesedez, kendu nire argitalpena / argazkia. Tamaina aldatzea ahaztu zait. Eskerrik asko

    • Caroline 16 urtarrilean, 2013 3-n: 18 pm

      Filigranako irudia bereizita gordetzen dut. WEB fitxategientzako karpeta berezi bat sortzen dut, eta horren arabera tamaina aldatu, zorroztu eta ur marka jarri dezaket.

  10. Barbara Shallue 16 urtarrilean, 2013 11-n: 44 am

    Nire argazkiak ur azpian egiten ditut behean. Ez dut uste harrokeria denik, margolan bat sinatzen duen artista harrokeria izaten ari den edo idazlea lerro bat erabiltzen duen baino gehiago da. Egia esan, gorroto dut argazki eder bat nonbait zintzilikatuta edo nonbait inprimatuta ikusi zuenean, nork egin zuen adierazten ez duenik.

    • Carole 17 urtarrilean, 2013 4-n: 12 am

      Gorroto dut kreditatu gabeko argazkiak ikustea ere. Tumblr blogetan nire argazki ugari aurkitu ondoren, tamaina aldatzen hasi nintzen eta marka bat gehitu nuen jendeak nondik zetorren jakiteko. Zure lana babestea ez da harrokeria, sen ona da.

    • Martha Hamilton 18 urtarrilean, 2013 1-n: 30 pm

      Bat nator Barbara. Argazkilariarekin etsita egon naiz aldizkari batean plano eder bat ikusten dudanean, duela gutxi egin nuen moduan, inolako krediturik eman gabe. Gorroto dut gertatzen den lapurreta.

    • Nate 13 abenduan, 2013 11-n: 11 am

      Niri ere gustatzen zait argazki marka izkinan ur marka ikustea.1, Argazkilaria argazkilaritza eta beraiek seriotasunez hartzen dutela erakusten dit.2, Argazkilariaren jarraipena egin dezaket ikusten dudana gustuko badut, beraien lan gehiago ikusteko. .Horrela gehituta, sarritan argazkian gehi daiteke logotipoa ondo diseinatuta eta ondo gehituta badago.Ez naiz irudi baten erdian ur marka izugarrien zalea. Hori egingo baduzu, zergatik traba egin argitaratzeko? Zure lana babesteko beharra / nahia ulertzen dudan arren.Nate

  11. Sarah Valentine 16 urtarrilean, 2013 11-n: 56 am

    Kaixo lagunok, 10 urte daramatzat denbora osoko argazkilari profesionala. Aspaldidanik nire irudiak urarekin markatu ditut jendeak nire irudiak lapurtzea eragotziko lukeela pentsatuz. Nire bezero batek bere bezero guztiei bidaltzeko txartela atera eta nire webgunetik lapurtu zuenean filigranarekin jarraitzen zuenean! Gainera, irudiaren kalitatea eskasa zen. Oso hilda nengoen gutxienez esateko. Gauza bakarra ezezagun batek zure gauzak lapurtu izana beste gauza bat da hartu duen pertsona ezagutzen duzunean. % 50ean zegoen erdialdean. Beraz, laguntzen du eta orduan ez du laguntzen baina gehienetan laguntzen du ... eta behean jartzen baduzu jendeak deskargatu eta moztu dezake. Argazkilariarenganako epaiketa izugarria dela uste dut.

    • Christina Argo 18 urtarrilean, 2013 3-n: 05 pm

      Ugh. Watermarkari buruzko aholku ezin hobea eta zure lana oso ona izango litzateke baimena eskatu izan balute. Nire bezeroekin komunikazio argia izaten saiatuko naiz zure mezuari esker. Eskerrik asko!

    • MorgannW 8 martxan, 2013 12-n: 51 pm

      Zalantzarik gabe, ados nago txokoan ez jartzearekin moztu daitekeelako eta askotan egin baita. Ni neu artista gisa egia da. Gure marka oso garrantzitsua da eta diseinatzaile grafikoa naizen aldetik badakit zein garrantzitsua den marka hori jendeak ikusten duenean ezaguna eta erlazionatuta egotea gure irudiekin; beraz, jendeak badaki zer bilatu behar duen, beraz, marka urrak betebehar bikoitza du artistari erakusteko ere artea babestea bezalakoa, zer nolako filigranaren araberakoa izan ohi baita, hainbatek tanta bat jartzen baitute. Logotipoak eta abar diseinatzen ditut jendeak hala aukeratzen badu edo lapurreta egiten bizi diren materien photoshopper-en aurka laguntzen duen marka marka txertatzen duenean.

  12. LeiShell 16 urtarrilean, 2013 12-n: 23 pm

    Sarean partekatutako irudien marka ura dut. Nire negozioa laguntzen du eta marka sortzen du. Ez dut inoiz egiten argazkia oztopatzen duen lekuan. Eta bezeroentzat ez ditut beren irudiak filigranatzen bereizmen handiko diskoa erosten badute, erraz inprimatzea nahi baitut eta argazkiak maite badituzte, ahal baino hobeto sustatuko naute. Ez dut uste harroa denik marka urarekin egitea, baina zure lanaz harro sentitzen zara. Ordu eta arte asko irudi eder bat sortzen hasten dira, ez nuke nahi nire lana sarean zehar flotatzen joatea nire lan gogorra merezi izan gabe. Hala ere, iruditzen zait argazkiak nabarmendu beharko lukeela, ez filigranak. Eztabaida interesgarria :)

  13. Ashley Renz 16 urtarrilean, 2013 1-n: 13 pm

    Nik beti erabiltzen dut ur marka, normalean erdian zehar% 50ean, gaia oztopatzen ez badu behintzat. Hala ere, duela gutxi familia baten Gabonetako argazkiei buruzko filmaketa egin nuen. Lagin batzuk argitaratu nituen nire filigranarekin Facebookeko negozio orrian eta zalea ez zen norbaitek, baina orrialdeak "gustatu" zitzaion lagun baten lagunak nire argazkia kopiatu zuen, filigranaren inguruan moztu, collage batekin egin nuen atera zuen argazkia, eta collage-a lagun honen horman jarri zuen, argazkiak berdinak zirela esanez! (Ez zeuden, bere modeloak beste jarrera batean, beste sasoi batean eta beste kokapen batean zeuden. Antzekotasun bakarra gure subjektuak zubietan zeudela zen.) BIZI nintzen norbaitek hori egingo zuela! Oraindik ere ez dut ulertzen pertsona horren puntua. Inoiz ez nuen bere lana ikusi eta ez nuen batere ezagutzen. Nire lana errespetatu eta nire bezeroen oroitzapenak lapurtu eta mozten ikustea modu askotan kezkagarria izan zen afizionatu batzuek puntu bat egin zezaten. Oraindik ere, filigrana egiten jarraitzen dut, ezin baita aukera gehiegi hartu.

  14. Brad Hardin 16 urtarrilean, 2013 1-n: 25 pm

    Picassok, Dalik edo Matissek sinadura gaitzesgarriak jarri al zituzten margolanaren erdian? Filigrana guztiz onargarria da, baina zure arreta deitzen duten marka erraldoiak lehenik eta bigarrenean irudia erabat norberaren zerbitzura daude eta norberak zentratuta daude. JMO

    • Ron Hildebrand 18 urtarrilean, 2013 11-n: 18 am

      Sagarrak eta laranjak alderatzen ari zarela uste dut, Brad. Internet aurreko artistek ez zuten beren argazkia deskargatu, marka urratzea moztu eta egile eskubideen aurka erabiltzearen aurka babestu beharrik. Ez zen mehatxu handirik norbaitek oihala lapurtu, sinadura moztu eta beste nonbait erabiltzea. Beren lana identifikatu besterik ez zuten egin behar, eta izkina batean sinadura txiki eta oharkabe batek beharrezko guztia egiten zuen.

  15. Leslie 16 urtarrilean, 2013 1-n: 31 pm

    Irudiak linean argitaratzen ditudanean, nire marka logotipoarekin filigranatzen ditut. Inprimaketa eta erabilera okerra murrizten saiatzeko, irudi txikiagoak eta bereizmen baxukoak ere egiten ditut. Irudiaren goiko aldean edo beheko aldean jartzen dut nire marka. Badakit norbaitek litekeena dela batzuetan moztea, baina lan pixka bat beharko luke. Ez da ergelak, baina hobeto sentiarazten nau eta 9etik 10 aldiz jendea ez da horrekin nahasten.

  16. Eric Flak 16 urtarrilean, 2013 2-n: 13 pm

    Nire lanean oso marka sotila erabiltzen dut. Hain sotila, ezen maiz ondo ikusi behar duzula ikusteko, eta gaia asaldatzen ez duen baina moztu ezin daitekeen eremuan kokatzen saiatzen naiz. Gainera, fitxategia digitalki watermarkatzen dut. Eta ez dut ezer tamaina handian kargatzen. Besteen lanei dagokienez, ez zait axola marka egitea, baina irudiaren erdian zehar "X" erraldoi bat bezalako marka generikoek hondatu egiten dute.

  17. Sueze 16 urtarrilean, 2013 2-n: 15 pm

    Linean argitaratzen ditudan argazki guztiak urarekin markatzen hasita nago. Argazki zaharrago bat atera nuen, hori ez zen filigranatu eta beste batek argitaratu zuen informazio faltsua erantsita. Orduan enpresa batek argitaratu zuen eta ordu gutxiren buruan informazio oker guztiarekin partekatu zuten 10,000 pertsona baino gehiagori. Orduan jakin nuen argitaratutako argazkiek nire marka izan zezaten ziurtatzen hasi behar nuela.

  18. Andrea 16 urtarrilean, 2013 4-n: 25 pm

    Aurretik ez nuen ur markarik egin, besterik gabe, nire argazkilaritza negozioarekin irudi guztien copyrighta bezeroaren esku uzten dudalako. Beraz, Facebooken argitaratu ditudan argazkiak, zergatik gehitu copyrightak? Facebook partekatzeko gunea da ... nire ustez argitaratutako argazkiak partekatu beharko lirateke. Noizean behin hasi nintzen ur marka bat gehitzen ... baina iragarki helburuetarako bakarrik da.

  19. Ian Aberle 16 urtarrilean, 2013 4-n: 41 pm

    Trey Ratcliff, StuckInCustoms.com webguneko artistak, duela gutxi argitaratu du gai honi buruz https://plus.google.com/+TreyRatcliff/posts/UTKKo5Su6Rj. Treys-en 400 iruzkin baino gehiago daude, beraz, irakurtzea ere gomendatuko nuke. Beti nago arazoarekin. Ados nago itsusiak eta erraz moztu daitezkeela, baina, gainera, kopia anitz mantentzeko ahalegin estra da. Ikusi dut jendea watermark (gaizki, gehi nezake) photoshop ateratzen saiatzen dela. Duela gutxi (duela 2 aste baino gutxiago) marka batzuk erabilitako filigranak ateratako gune askotan erabili nituen. Orduan, gaur egun, norbait jarri da nirekin harremanetan Facebook-en, bere irudiren bat nirea zen ikusteko, ezin baitzuen konpainiaren edo pertsonaren izena filigranan irakurri. Zorionez, aitortu nuen eta lagundu ahal izan nion, baina oraindik pertsona horrek lizentzia lizentzia bat galdu zuen filigranarekin ere. Egun hartan, Photoshopen Digimarc zegoen zure irudian marka digitalak jartzeko. Norbaitek erabili al du hori edo erabiltzen du oraindik?

  20. deb 16 urtarrilean, 2013 5-n: 28 pm

    Nire irudiak urarekin markatzen ditut eta lapurtutako irudien prozesua murrizten saiatzeko modu ikaragarria dela uste dut. Gainera, ez ditut saio batean ateratako irudi asko jartzen, bezeroek MAITATZEN dutena ikusten duten besteen erantzuna ikustea / entzutea delako ... Informatikaren munduak hori hartu eta biderkatu egiten du ... ORAIN bezero potentziala ez da hain segurua. argazki asko erosteko ... irudiak kargatzerakoan doan bilatzen ari ziren erantzuna lortu dutelako. Irudiak zertarako erabiltzen diren arabera filigranatzeko joera ere izaten dut ... Senior argazkiak ... Familiako argazkiak eta ezkontzak egingo nituzke. ur marka txikiagoa ... Lan komertziala ... Ur marka handiagoa egin ohi dut ... Niretzat lagundu du ... bertako argazkilari batek nire irudiak hartu eta berak egindakoak bezala jokatzen nuen ... noski ez nituen filigranatu ... ikasi nuen ikasgaia modu gogorrean.

  21. Anna Marie 16 urtarrilean, 2013 6-n: 40 pm

    Noizbait argazkilari profesionalera jauzia ematea espero duen zaletua naizenez, denbora asko daramat galdera honi aurre egiten. FBn sartzearen arrazoia nire seme-alaben argazkiak lagunekin eta senideekin partekatu ahal izatea izan zen. Posta elektronikoa ez zen ebakitzen, egun batean nire seme-alabei 1200 argazki ateratzen zizkidatenean, eta ordubete behar izaten dut mezu elektroniko batean 3 plano kargatu eta aiton-amonei bidaltzeko. Baina denbora igaro ahala aurrera, nire argazkiak markatzen hasi naiz ... pare bat arrazoirengatik. Bat partekatzen ditudan argazki guztiak inprimatzen dituzten koinatak dauzkat eta ezagutzen dituzten guztiei kopiak bidaltzen dizkiet, eta filigranatzeak beste lagun eta senide horiei guztiei argazkiak nolakoak diren jakiteko gaitasuna eman diezaioke denbora aurrera joan ahala. Argazkiari ez diot marka bihurtzen uzten. Irudiengatik "lapurtu" edo kredituak hartuko lituzketen besteei filigranak beste norbaitek hartutakoa gogoraraziko zaiela ere espero dut. Filigrania egiteko erabakiarekin borrokatzen dudan tokian akzio gisa soilik pentsatutako irudiak partekatzen ditudanean da. senideentzako eta lagunentzako ... guztiz editatu gabeko argazkiak diren, etab ... ez dira negozio bat sortu ondoren irudikatu nahi dudan maila profesionalekoak. Baina hala ere espero nuke filigranak norbaitek irudia kopiatzeko / partekatzeko gogoa murriztu dezakeela. Azkenean ... marka batzuk ez ditudan argazki batzuk daude, baina gainerakoak egiten ditut. Denbora eta ahalegina hartu nuen irudia sortzeko eta editatzeko. Margolaria edo idazlea banintz inork ez luke zalantzan jarriko nire izena munduak ikusteko inprimatutako azken produktuan jarri izana. Zergatik izan beharko luke argazkiak desberdina?

  22. mark reese 16 urtarrilean, 2013 8-n: 02 pm

    Kaixo. Naturako argazkilari afizionatua naiz. Nire argazkiak ere filigranatzen ditut. Ados nago Bryon-ek partekatutakoarekin. Inoiz eskuila altxatu zuen maisu-maisu bat sortzeko artista bikainek sinatu zuten bere lana. Argazkilari gisa artista ere bagara. Bi kopia gordetzen ditut, beraz, marka bat ureztatu eta originala artxiboan gorde behar dut. Niretzat izkina batek ondo funtzionatzen du edo mota txikia behealdean. Ez dut inoiz filigranik irudian zehar, nire ustez, besteei aurkezteko hainbeste lan egin zenuen irudia hondatuko litzatekeelako. Baina berriro ere argazkilariaren esku geratzen da.

  23. Sharon 16 urtarrilean, 2013 8-n: 30 pm

    Argazkilari profesionalentzako, erretratu bezeroen lana sarean argitaratzen badute, nire ustez, arduragabea da filigrafia ez egitea. Lapurreta gertatzen da! Watermarking-a ez da zentzugabea, baina bezeroaren lana nahigabeko lekuetan amaitzea eragotzi dezake. Erredakzio-lanetarako, hori .. norberaren lehentasuna da. Batzuetan markatzen dut, beste batzuetan ez. Argazkilaria zalea baino ez bada edo lana bezeroaren lana ez bada berriro, lehentasun pertsonala. Nire lana sarean gehiegi ekartzea saihesten dut.

  24. Andrey 16 urtarrilean, 2013 11-n: 30 pm

    Zure argazkiak lapurtzea nahi ez baduzu, ez igo Internetera. Orain ez da arazoa edozein argazki digitaletan filigrana kentzea. Normalean nire argazkiak nire webgunera zuzendutako ur marka txiki batekin sinatzen ditut% 25eko opakutasunarekin nire burua sustatzeko soilik. Baina nire lana Interneten aurkituko badut, eta batzuetan egiten badut, behean idazlea naizela komentatzen saiatzen naiz. Normalean, nire barnean pozik nago jendeak nire argazkiak lapurtzen dituelako, eta horrek esan nahi du argazkiak txarrak ez direla eta jendeak eduki nahi dituela. Jakina, argazkiak 1200px baino handiagoak ez direla argitaratzen dut.

    • Josh Apirilean 25, 2013 6-n: 44 pm

      Itsasontzi berean nago. Jarri filigrana nire webgunea adierazten duen argazkiaren beheko erdirantz eta, ondoren, mantendu bereizmen txikian Interneteko erabilerarako. Nire agintaritzarik gabe erabiltzen bada ez da atzera itzela. Agian desberdina da negozioa bada. Eta beti errespetatu ditut urarekin markatutako argazkiak. Kreditua zor zaigula ematen du.

  25. Rebeca 18 urtarrilean, 2013 11-n: 28 am

    Azken urtean gutxi gora behera hasi nintzen profesionalki ateratzen ditudan irudi guztiei filigranak jartzen, baina ez ditut nire argazki pertsonalak markatzen nire blogean edo facebookean partekatzen ditudan arren. Aupa! Ez nuke astirik izango hori guztia egiteko nahi izan arren. Gehitzen ditudan marka hidrikoen tamaina eta mota aldatu egiten dira nire logotipoaren bertsio sinplifikatu batetik biz guneko helbidera, jendea nahi dudan lekura zuzentzeko. Batzuetan gaiaren gainean apur bat markatzen dut eta beste batzuetan gordetzen dut. Ur marka bat babesteko eta merkaturatzeko erabiltzen dut. Eta azkenean argitaratzen ditudan irudien tamaina aldatzen ikasi dut! Horrek betirako eraman ninduen argitaratzen nuen horretan oso eskuzabalegia nintzela jakitera.

  26. Nina 18 urtarrilean, 2013 11-n: 31 am

    Beti filigranatzen dut baina gustu handirik gabe. Tiro egiten dut ongintzako dirua lortzeko eta nire lana lapurtzen dutenean haurrei irudiaren onura lapurtzen zaie. Tristea beharrezkoa dela, baina ez du egoarekin zerikusirik, lana babesteko ahalegina besterik ez. Uste dut watermarking-ak posizio hobea jartzen duela copyright copyright urraketa argudiatzerakoan ere.

  27. Jodi 18 urtarrilean, 2013 11-n: 38 am

    Galdera ... zure argazkiak urarekin markatzen dituzuen guztiok sare sozialetan edo zure webguneetan edo bietan bakarrik egiten al duzue? Nire irudiak sare sozialetan watermarkatzen ditut, baina ez dut nire webguneko irudi guztiak watermarkingera salto egin. Nire webgunea ikusten dutenei nola begiratzen zaien galdetzen ari naiz. Iritzirik? Eskerrik asko!

  28. Penelope 18 urtarrilean, 2013 11-n: 41 am

    Ur marka dut, eta nire argazki gehienak nire seme-alabak direlako da. Ez dut uste nire lana hain harrigarria denik, denek lapurtu nahi dutenik, nire argazkiak ateratzen ez dituzten alfer asko daudela uste dut eta blogak edo artikuluak edo facebook-a sarean argazkiak lapurtzea bilatzen dutela. argazkien lapurreta (eta idatzizko lanak) zabala da.

  29. Ronald 18 urtarrilean, 2013 12-n: 22 pm

    Filigranen hainbat estilo erabili ditut, digitalak eta elektronikoak, badakit argazkia hondatzen duela edo esentzia kentzen duela. Urteak daramatzat iruzkin horiek entzuten eta zenbait "argazkilarirenak bereziki" eta horrek filigranik jarri ez banu beste norbaiten izenarekin topatuko nituzkeela sinestera eramaten nau. Baina filigrana saihesteko arazo bihurtzeko trikimailuak daude lapurtzen ari dira. Bat filigranak kolore aldaketak eta tonu aldaketak dauden lekuan badago, orduan zailagoa da kentzea, bigarren trikimailua filigranaren kolorea da, filigrana gorria ez den beste kolore bat bihurtuz (kolore errazena kendu, orduan kenduko duzu irudia kaltetzea. Gainera, nire irudiak jatorrizko pixelen% 25ean igotzen ditut. Baina watermark egiteko arrazoi are garrantzitsuagoa dago, AEBetako copyrighta lana ezartzen denean ekoizten da, edo lana argitaratzen denean, eta copyrighta honako hau da. Œ © Ron Palmer argazkigintza 2013. urtean erantsita, egile eskubideen urtea ezartzen da. Orain ez da froga ergela, baina disuasio bat da. lapurtzeko irudi errazagoa aurki dezakete nahi duten ur marka gabe.

  30. Apirila 18 urtarrilean, 2013 1-n: 17 pm

    Nire irudiak filigranatzen ditut. Gero eta txikiagoa da. Ez dut nahi nire lanetik aldentzea, baina hor nahi dut batez ere publizitaterako. Jakin badakit lapurtu dezaketela. Zuria edo grisa erabiltzen dut eta gehienetan toki nabarmenean jartzen saiatzen naiz. Baliteke urarekin markatutako zenbait irudi profileko argazkian ikusi ahal izateko. Esate baterako, nire adineko ordezkari programa egiten dudanean, ziur asko pare bat egingo dut, filigranak profilean ikusi ahal izateko. Baina agian ez, ikusiko dugu!

  31. Martha Hamilton 18 urtarrilean, 2013 1-n: 22 pm

    Copyright bat gehitzen dut itzal apalean, argazkitik distraitzen ez duen leku batean. Webgunean erabilitako argazkiak izan ditut kreditu gabe, eta pertsona horren lan gisa erabili eta saldu ditut. Hori gorroto dut. Nire argazkietan gogor lan egiten dut eta diru asko xahutzen dut. Kreditua merezi dut!

  32. Christina Argo 18 urtarrilean, 2013 2-n: 58 pm

    Argazkilaritza artea dela uste dut eta pertsonalki gustatzen zait argazkiak nork atera zituen ikustea, beraz, marka urarekin! Nire bezeroaren inbertsioa ere babestea gustatzen zait. Argazkiak ordaindu zituzten. Zergatik onartuko nuke facebookeko edonork doan edukitzea eta ez haiek? Orain, Valentine andrearen bezero bezalako norbaitek ... yeesh! Barkatu hori, nahiko piropo izan zitekeen. Ale honi irtenbidea emateko, gehiago kobratzen dut aurreko filmaketagatik eta filaterarik gabeko CDa sartzen dut, inprimatzeko askatasuna izan dezaten. Etorkizunean, galdetuko diet ea hain atseginak izango liratekeen nire izena kortesia gisa sartzeko. Eskerrik asko iruzkinengatik, dezente ikasi nuen!

  33. Lynn McCann 19 urtarrilean, 2013 10-n: 23 am

    Goiko artikulua interes handiz irakurri dut. Argazkilarien copyrighta babesten saiatzen garen kutxa denda horietako batean lan egiten dut. Zenbait argazkilarik filigrana gehitzeko denbora hartzen duten bitartean, gehienek ez dutela konturatu naiz. Zenbait bezeroen buruan marka urrik ez izateak esan nahi du nahi dutena inprimatu dezaketela beren argazkilariaren copyright baimenik gabe. Bestela jakinarazten zaienean oso haserretzen dira. Txanponaren beste aldean, argazkilariei leporatzen diet beraien lanarekin oharrik ez sartzeagatik grabatuak egitea ahalbidetzen badute. Ez esan jendeari ******-ra joan eta nahi dutena inprimatu dezaketenik - idatziz behar dugu! Argitalpenarekin diskoko jpg fitxategi sinple batek sentimendu txarrak asko aurreztuko lituzke inguruan.

  34. Mark Matthews 19 otsailaren aldean, 2013 9-n: 39 am

    Zure irudiak copyright bidez egiteko modu bat dago - metadatuak kamera edo lightroom etab-etan ezar ditzakezu fitxategian txertatutako zure copyrighta erakusteko. Ez duzu filigranik behar zure irudiak babesteko. ETA zer gertatzen da filigranak zure negozioa sustatzeko eta bezero berriak bilatzeko erabiltzen badituzu? Zure eskubideak ezagutzen al dituzu? Zer gertatzen da musika argazkilaria bazara, musikari bati argazkia ateratzen badiozu, zure filigranari irudia jotzen badiozu eta argitaratu? Musikariari eskatu al diozu oharra inprimakia sinatzeko? Hau bakarrik diot, herrialde batzuetan espazio publikoan norbaiten argazkia ateratzen baduzu eta helburu komertzialetarako erabiltzen baduzu (adibidez, zure negozioa sustatzeko, adibidez, ur marka erabiltzea) pertsona horren eskubideak urratzen dituzula eta auzitara eramateko arrazoiak, haien baimenik gabe argazki bat erabiltzen ari zarelako zure irabazi komertziala sustatzeko ... Etxean egile eskubideen abokaturik landu dezakeena ??? Nire irudiak egile eskubideekin egiten nituen, orain ez, erabat barregarria eta autoerritoa da pentsatzea hain ona zarela zure lana urarekin markatu behar duzula. BADAKIZU hartu duzula, Froga duzu, zer dago kezkatzeko norbaitek zure lana lapurtzen duenean? Zenbat diru irabaziko dizue negozio lotsati batek? Ziurrenik ez da asko izango eta negozioa hilabete batzuetan ikusi ahal izango duzu izorratzen ari direlako. Publizitateari dagokionez, milioika irudi hartu eta argitaratzen dira egunero. Eztarriko industria da, tratua !! Azal lodia behar duzu eta argazkilari gisa duzun sinesmenari eutsi behar diozu, edo inork ez zaitu erreserbatuko (eta ez da izango zure ur marka nahikoa handia ez delako!).

  35. Irek Janek 1 martxan, 2013 2-n: 19 pm

    Egia esan, ez dut arrazoirik ikusten zure lana watermarkatzeko. Katjak baliozko puntu batzuk ekartzen ditu zure irudiak markatu ez ditzaten, baina norbait zure irudietan inspiratuta badago, partekatuko ditu zure lana kreditu bat hartzen saiatu gabe (ur marka sotila zure sinadurak ez lituzke geldiarazi behar). Nekez ikusten dut artistarik argazki bikaina ateratzen eta ur marka itsusiren batekin irudia ateratzen. Argazkilari profesionalei dagokienez, bezero potentzialei banatutako marka frogak lapurretatik babesteko modu bikaina da. Hainbeste sinesten dut filigranan, DOAKO aplikazio bat ere idatzi nuen, edonork bere argazkietan filigranak jartzeko aukera ematen duena ( http://www.customdworks.com/phHelper.aspx), filigrana argazkia nola atera gabe nola aplikatu beste kontu bat da. Nire ustez, zure irudiak urarekin marka egokia eginez gero, egin beharrekoa da. Norbaitek uste al du Van Goghek bere margolanak sinatu zituenean kaltetu zituela?

  36. Kenny Fremer 10 martxan, 2013 7-n: 21 am

    pertsona batek atera ditzakeen argazkiei marka marka gehitu diezaieke. Ez du beste norbaitek ateratako argazki bati buruz hitz egiten eta baimena eskatzen dio..iragarki eta aldizkarietako argazki publikoak ateratzen dituen pertsona batek eta bere gisa markatzen ditu. Ezin dut sinetsi hau zuzena da.eskerrik asko kenny

  37. RK Apirilean 9, 2013 10-n: 24 am

    Filigrana edo ez eztabaidatzen aritu naiz eta ez erabakitzeko erabakia hartu. Azkenean mezu hau eta erantzunak irakurri ondoren egitea erabaki dudana da tamaina txikiko irudiak, nahiko txikiak (821 x 544 150dp-tan) argitaratzea da. Nire webgunea martxan jartzear nago eta bisitariek bisitatzeko esperientzia polita izan dezaten nahi dut. Hori oso garrantzitsua dela uste dut gaur egungo munduan, non interneten irudiak etengabe ikusten ditugun. Irudi berezi bakoitza diskretuki markatuko dut izkinan sare sozialetarako nahiz eta erraz kendu daitekeen, publizitate helburuetarako beste ezer baino gehiago.

  38. Texas Thu Step Apirilean 20, 2013 2-n: 39 am

    Argazkilarien diskrezioa dela uste dut. Izkinan filigrafia oso opakutasun baxuan gustatzen zait. Bezero bat izan nuen duela gutxi egindako filigranak egindako collage batean. Pixka bat haserretuta nengoen, haien errodajea tasa izugarri baxuan egin nuelako eta argazkien bidez redirect edo kontsultaren bat lortuko nuelakoan nengoelako filigranak edo erreferentziak zirela eta. Ez zen inor gertatu. Ikasitako ikasgaia Nire ustez argazkien erabilera zehaztu behar duzula eta espero dut bezeroak ulertzea horrela irabazten dugula eguneroko ogia eta inoiz ez dugula zure burua jaurtitzen. Ez nuke axola nahiko duin ordainduko banu.

  39. GirlWander Maiatzean 29, 2013 7-n: 53 am

    Ideia ona iruditzen zait argazki baten ertzetan marka azaltzea (erakusten den moduan), irudia ez hausteko. Ez naiz argazkilaria, argazkiak ateratzea gustatzen zaion bidaiaria naiz eta nire bidaiarien "marka" jarrita jendeak atzera egin eta argazkia ateratako informazio gehiago aurki dezake.

  40. Aubriana Miller uztailan 15, 2013 12-n: 34 am

    Nire argazkiak nire logotipo pertsonalarekin markatu ditut, baina sarean edonon argitaratzen ditudan argazkietan soilik, batez ere babesteko baina baita nire izena ateratzeko ere. Ikusgaitasunaren eta argazkian estetikoki funtzionatuko duen tokiaren arabera kokatuko dut txoko izendatu batean. Ez ditut bezeroei ordaintzeagatik hartu ditudan filigranak (grabatuak bezalakoak), nahi bezala kopiak egin ditzaten nahi duten filigranik izan ez dezaten. Ordaindu ez duten bezeroentzat, ordea, marka mantenduko dut, baita grabatuetan ere.

  41. BT dio 31 uztailan, 2013 1-n: 50 pm

    Eztabaida hau ikusi dut leku guztian Google+ barne. Artikulu batean irakurri nuen irudiaren esanahia kentzen duela (Arte Argazkilaritzari erreferentzia eginez). Gauza da, argazkilariaren esanahia edo sormena lortu ezin baduzu marka marka duen artista gisa, ez da hori gertatuko. Profesional nahikoa naizenez, filigranak erabiltzen ditut nire izena markatzeko. Aurretik argazki kreditua eman didate irudi bakarretan. Argazki meritua ere eman didate, non hainbat argazkilari elkartu ziren. Nola esango du norbaitek zein den zurea beste batzuekin lotzen denean zehaztu edo filigranatu ezean?

  42. Eman Abuztuan 31, 2013 6-n: 53 am

    Eskerrik asko informazio / iritzi erabilgarriarengatik eta baita informazioagatik ere. Beti da polita besteek gure eskulanaz zer iritzi duten, haientzat nola funtzionatzen duen eta besteek onartzen duten eta gorrotatzen duten beste zer egiten / aurkitzen duten entzutea. Ez dut sekula zure laneko uraren marka erdian nazkagarri horietako bat erabili. Hala ere, urak markatzen dut nire lana, batez ere ezkerraldean edo eskuinaldean behealdean horizontalki eremu nahiko txikia erabiliz opakutasun kutsuarekin behar izanez gero eta iragarkien kolorea ere badirudi hoberena irudia ikusleen arretaren ardatza izan dadin ur-marka ergela. Nik ere ez daukat arazorik nire irudiak partekatzean. Beti piropotzat hartu izan dut, demontre gehienok ez gara hasteko interes mota horrekin kezkatzeko adina famatu. Baina horietako bat erabiliz argitalpen handi bat topatuko banu, konpentsatuko nautela eskatuko nuke. Zinemaren historia zaharreko informazioa eta laborategiko xehetasunak gustatu zaizkit. Eskerrik asko, gustura irakurri nuen lan polita.

  43. Elizabeth irailaren 21, 2013 3-en: 48 am

    Egia esan, nire irudiak non argitaratzen ditut. Nire webgunean, DeviantART edo Flickr-en badago, ez ditut irudiak filigranatzen, ezin baitira norbaiten disko gogorrean gorde (nolabait ere har daitezke, baina profesionalak izatea nahi dut eta irudiak ahalik eta gehien erakutsi nahi ditut) gune hauetan, beraz, ez zait axola benetan); Facebook-en edo sare sozialetan azaltzen den edozer marka jarriko dut esposizio hobea ahalbidetzen baitu. Nire ur marka marka txikia, gardena eta sinplea da webgunearen azpian. Konturatzen naiz argazkiei haurrentzako alderdia ematen diela, baina zure lana merkaturatzeko modu ona da. Era berean, gertaeren argazkilaritzari marka emango diot, jende askok nire irudiak ikus ditzan. INOIZ ez dut filigranatuko ordaindutako etxeko edo merkataritzako lanetarako, klubeko ekitaldi lana edo zerbait ez dena. (Ez dira inoiz filigranatuko ezkontzako argazkiak, familiako argazkiak, etab.) Inprimatutako lanik ere ez du filigranatuko. Irudiak non erakutsiko diren kontua da.

  44. Katie irailaren 23, 2013 9-en: 39 am

    Artikuluaren puntu batetik ez nago ados watermarking harrokeria dela! Bi aldetakoa da ... ez da ona eta txarra argazkilariarentzat, baina bi aldetakoa izan daiteke ona argazkilariarentzat eta ONDOA bezeroarentzat ere. Pinterest, Facebook, Instagram eta abarren garaian, argazkiak erraz deskargatu, kopiatu, partekatu eta edonork erabiltzen ditu. Modu batzuk daude "Pinterest babesle" guneen inguruan ere. Web irudien marka iragaziz, argazkilariek bezeroen aurpegiak edo haurren aurpegiak babestu ditzakete beste batzuek partekatu eta deskargatu ez ditzaten eta beste herri batzuetako promozioetan erabili ez dakiten edo baimenik gabe. Watermarking disuasioa da bezeroak ez direnentzat "stock" irudiak aurkitu eta erabiltzen saiatzeko. Besterik gabe, google-image bilaketak bilatu behar dituzu Baimenik gabe deskargatu eta erabil ditzakezun beste pertsona batzuen irudi ugari aurki ditzakezu ... Filigranatutakoen kasuan izan ezik. Ez zait axola nire bezeroei ateratako irudiak erabiltzea eta partekatzea. Batez ere, erosi badituzte, bereak dira nahi duten moduan erabiltzeko. Baina ni partekatzen baditut, nire logotipoa jartzen dut bezeroa babesteko. Nire lana lapurtzen duten pertsonek nire bezeroen aurpegiak lapurtzen dituztenek baino gutxiago kezkatzen naute. Ez ditut iruzkin guztiak irakurri, baina ez dut ikusi inor argudio hori espresuki egiten. Egia esan, ezin nuen argudioaren alde hori aztertzen zuen artikulurik aurkitu, beraz, orain idatziko dut! Uste dut besterik ez dudala egin. Horren inguruko iritzi profesionalik?

  45. Atenas urriaren 3, 2013 6-en: 50 am

    Nire argazkiak filigranatzea gustatzen zait, argazkiren bat oso gustuko duen norbait artista nola aurkitu jakin behar duen. Orain, zenbait argazki daude buruan jaurtiketa estua bezalakoak, non ez dut nire filigranik jarriko, ez dirudi itxura egokia duenik.

  46. Atenas urriaren 3, 2013 7-en: 03 am

    Nire filigranak irudian jartzea gustatzen zait, jendeak begiratu eta artista aurki dezan. Orain irudi jakin bat ondo ikusten ez badu ez dut filigranarik jarriko. Argazki guztiak desberdinak dira .Athina

  47. Laura urriaren 5, 2013 6-en: 58 pm

    Kaixo, edonork eman diezadake aholkuak nire ezkontzako argazkilariak bere ordenagailua esaten dit Matxuratuta edo disko gogorrarekin zerikusia duen zerbait. Bidali behar izan zuen nire jatorrizkoak, beraz, galdu egin dira eta ez dago ziur berreskuratuko ote duten. Aukeratu argazkiak, baina badituzte wark markak letra lodiak irudi osoan zehar, esan du argazkilari lagunei eskatu diela ez dutela itxaropenik kentzeko mehe gogaikarria da. Argazkiak txikiak direnean filigrana dago. Irudian klik egiten duzunean ikusten da. iradokizunak edo aholkuak Eskertuko lirateke. Mila esker Laurari.

  48. Lizzy 11 azaroan, 2013 7-n: 55 am

    Kaixo, argazki saioa egin nuen eta argazkilariak esan zuen argazki kreditu bat gehitu behar dudala irudiarekin? Ez al zaude ziur niretzako profileko irudia den ala ez? Lege hori al da? Eskerrik asko

  49. Nelson Mochilero 21 azaroan, 2013 9-n: 24 am

    Argazki urari buruzko aholku politak. Uste dut etorkizunak zerbait interesgarriagoa eskatzen duela, adibidez, zure #hashtag sustatzea zaharkitutako copyright bat izan beharrean. #Nelsonmochilero-rekin egiten hasi nintzen eta hobeto funtzionatzen duela uste dut.

  50. Atxilotuta 16 abenduan, 2013 8-n: 26 am

    Ez dago filigranaren aldeko / kontrako erantzunik. Aldagai askoren mende dago. Ez ditut argazkiak saltzen, nire izena izen bat ematea da. Niretzat partekatzea = publizitatea. Jendeak nire argazkiak partekatzea nahi dut, baina jakin dezatela nork atera dituen, eta nola har dezaketen nirekin eta non ikusi dezaketen gauza bera.

  51. Yvette 17 urtarrilean, 2014 2-n: 07 am

    LAGUNDU !!!! Argazkilari bat besterik ez nuen familiako argazkiak egiten. Guk ere diru asko ordaindu genuen. Beraz, DVDa inprimatzeko grabatzeko hainbat argazki ditu eta haien marka ez da ikusgarria eta zuri kolorekoa da argazki bakoitzaren erdian. Argazki guztiak bereizmen handikoak dira guk inprimatzeko, beraz, zergatik jarriko luke argazkilari batek bere marka erdian? Gainera, nola egingo nuke behealdera eramateko eskatuz? Ez dugu arazorik argazkietan duten logotipoarekin, baina orain ez dugu horietako bat inprimatu edo argazkilaria berriro erabili nahi.

  52. Max Krupka 12 martxan, 2014 11-n: 36 am

    Interneten jartzen dugun edozerk marka du. Doan egiten dugun edozeinek marka bat du. Batzuek argazkia kopiatu / partekatzen dute eta ur marka marka mozten dute eta ez dute kreditatzen. Gehienak pozik daude dauden bezala partekatzen eta kreditatzen. Bezeroak irudia ordaintzen badu, ez dugu filigrarik egiten, baizik eta kreditu lerro bat eskatzen dugu testuan. Batzuk bai eta beste batzuk ez.

  53. Vin Weathermon 16 martxan, 2014 4-n: 05 pm

    Artikulu hau oso egokia da; 20 urte daramatzat argazkilaria eta nire webeko gauzak urarekin markatzen nituen. Egia esan, 1996an argazkiak partekatzeko webgune bat nuen (eta oraindik fotoshack.com izenekoa daukat) eta bertan marka bat jarri nuen. Baina nire gaitasunak hazten joan ahala eta negozio honetako artista arrakastatsuak begiratzen nituenean, konturatu nintzen urarekin markatzeak irudiak merkeak egiten zituela, diseinu itxuragabeak edo dotoreak izan arren. Miresten ditudan lanik onenak (eta esaten dut "aupa, hori egitea nahiko nuke !!") argazkilarienak dira, "ni ni ni ni" logotipoekin etab. Ikustera esperientzia ausartuko ez liratekeen argazkilariek egindakoak dira. Orain saiatzen naiz buelta eman bere lan guztiak filigranatzen dituzten argazkilari edo zaletu berri guztiei eta konbentzitu praktika txar hori uzteko. Egia esan, inork ez dit inoiz esan errenta benetan galdu duela norbaitek bereizmen txikiko JPG lapurtu izanagatik (argazkirik gabe). Lineako inprimatutako salmenten marka markatzea zentzuzkoa da, zure eskaera deskargatu beharrean produktuak erosi beharrean baitago. Orduan, handia eta itsusia izan daiteke ... baina ez diozu hau munduari zure lan artistikorik onena bezala aurkezten, hori zure bezeroarekin egiten duzu soilik. Dena den, puntu onak eta pozik besteek gai honi buruz duten interesa ikustean. ZURE PORTAFOLIOAK MARKATZE EZ !!!

  54. Jason Maiatzean 4, 2014 6-n: 42 pm

    Pintura digitalak egiten ditut eta urarekin markatzen hasiko naizela uste dut. Artikulu informatiboa

  55. Paul Hilliker Maiatzean 13, 2014 4-n: 57 pm

    Kaixo Rebekah, barkatu azken galdera hau, baina jar al zenezakezu argitaratzen dituzun irudien tamaina aldatzen duzula.

  56. Lori 3 irailean, 2014 2-n: 47 pm

    Iruzkin hauek oso lagungarriak izan zaizkit. Oso berria naiz argazkigintzan, baina nire argazkiak filigranatzen aritu naiz, hori da beste argazkilariek egiten dutena. Baina ez nengoen ziur inprimatzeko eta markozteko argazkiei buruz ... ur marka izan beharko lukete edo matean edo argazkian bertan sinatuta egon beharko lukete. Beraz, galdera horri ere erantzun diot, eta ziur egongo naiz kopia bat eta marka marka gabe gordeko ditudala. Mila esker informazio bikain honen guztiagatik!

  57. Kristen Stevens 6 abenduan, 2014 2-n: 11 pm

    Erabat nire argazkien marka urarekin! Janariari argazkiak ateratzen dizkiot eta ziurtatu nahi dut irudiak partekatzen badira jendeak jakingo duela jatorriz nondik datozen. Irakurleek ere komentatu izan dut filigrafoagatik bilatzen ari ziren errezeta aurkitu ahal izan zutela. Erabat ados marka handiek irudi bat despistatzen dutela eta irudi bat hondatzen dutela, baina beheko ur marka txiki bat ia ez da nabaritzen.

  58. William 23 urtarrilean, 2015 7-n: 07 pm

    Nire argazkiak urarekin markatzen ditut, sarean beste batzuek erabiltzen dituztelako aurkitu ditut, hala nola, facebook. Ez zait axola lana kreditatzen duzun bitartean. Hala ere, gizabanakoek erabiltzen dituzten lan batzuk modu lausengarrian aurkitu ditut.

  59. Jake Apirilean 20, 2015 4-n: 59 am

    Zure argazkiak markatzen dituen urak erakusten du nork duen argazkia, nola erakusten du harropuzkeria horrek? Aupa argazkia argazkiaren leku txiki batek nire enpresaren izena du, jendeak ezin du nire argazkia lapurtu eta bere irabazi pertsonaletarako erabil dezaten. Hala egiten badute, auzitara eramaten ditut NIRE JABETZA lapurtzeagatik. Argazki hori atera eta nirea egin nuen. Legezkotasunak funtzionatzen du.

  60. Phil Azaroan 12, 2015 9-n: 26 pm

    Pixka bat berandu nago baina hona hemen nire ekarpena. Linean argitaratzen dudan orok nire filigrana izkinan jartzen du, beraz, nire izena eta logotipoa bertan daude. Argazki bat bezero bati saltzen diodanean, ez diot marka jarriko.

  61. Nick Seltzer 21 abenduan, 2015 9-n: 49 pm

    Nire marka guztietarako filigranak erabiltzen ditut eta inork ez du arazorik izan haiekin, eta batzuek ere ESKERRIK ASKO eman didate, profesionalagoa dirudielako. 4 urte daramatzat paintballeko argazkigintza eta bideogintza egiten, eta inork ez zuen arazorik izan nire ur-markarekin, beheko argazkian agertzen dena.

  62. Mona 14 urtarrilean, 2016 6-n: 48 pm

    Irudi bakoitzaren erdialdean nire negozioaren izena duen ur marka handi bat jarriko dut. Nire txakurkumeei argazki profesionalak ateratzen dizkiet eta behin baino gehiagotan topatu dut nire argazkia ez duten txakurkumeen iragarkian, baina jendea dirua iruzur egiten ari dira. Irudien kalitatea dela eta iruzurgilea nintzen ala ez galdetu zidaten jendeak. Horrela, argazkiek nire enpresaren izena erakutsiko dute eta iruzurgileek nire izena kentzea zailduko dute. Nire argazkiak inprimatzen ez ditudanez, watermarking ez da arazoa aszetikoentzat.

  63. Halong Bay Cruise uztailan 14, 2016 3-n: 01 am

    Ura dut marka hobea dela negozio argazkietarako. Informazio garrantzitsua (marka, webgunea, adibidez) ekartzen die bezeroei. Oraindik galdetzen diot nire buruari zein izan beharko lukeen filigranak?

Iruzkin bat idatzi

Izan behar duzu saioa hasi iruzkin bat bidaltzeko.

Kategoriak

Azken mezuak