7 Rockin Beach jartzeko aholkuak

Kategoriak

Featured Produktuak

7 Rockin Beach jartzeko aholkuak

Hondartzan tiro egiteari buruz asko egiten didaten galdera da jendea nola planteatu. Nire estiloko zati handi bat jendea / haurrak posizio batera zuzentzen ditudan posizio posiblea dela uste dut, baina ez egin inolako planteamendu formalik. Nire helburua irudi naturalak, emozionalak eta dibertigarriak lortzea da. Soooooooooooo. . .Hona hemen hondartzako saioetan haurrak eta familiak jartzeko nire aholku batzuk.

  • Jarri ume edo ume talde bat sabelean! Maite dudan pose kasual bat da, sabelean bere mailan sartu eta esamolde bikainak lor ditzaketelako.

webshagayfamily25 7 Rockin Beach Posatzeko aholkuak Gonbidatuen blogariak Argazki aholkuak

  • Familiako guztiak elkarrekin egon daitezen eta nolabait elkarren artean konektatu. . .eskuak helduta, sorbalda ukitzea, besoak elkarren inguruan bilduta, etab. Pentsatu triangelua familia antolatzen ari zarenean. Horrek lotura sentimendu beroa sortzen du familia erretratuan, denak gerturatuz.

webparkerbeach1 7 Rockin Beach Posatzeko Aholkuak Gonbidatuen Blogariak Argazki Aholkuak

  • Familiako kideek burua hurbil dezaten. . .Beti gogorarazi behar diot jendeari hurbiltzeko edo burua hurbiltzeko. Horrek konexio sentsazioa sortzen ere laguntzen du.

posing11 7 Rockin Beach Posing Aholkuak Gonbidatuen Blogariak Argazki Aholkuak

  • Zure gaiak angelu. Saiatu jendea kamerara zuzenean ez gera dadin. . .Gorputzak angelu txiki batekin biratzeak profil meheagoa sortzen du eta erretratu interesgarriagoa sortzen du.

posing10 7 Rockin Beach Posing Aholkuak Gonbidatuen Blogariak Argazki Aholkuak

  • Dibertigarri bihurtzeko beste modu bakarra zure bezeroentzat berezia dena harrapatzea da. Nire gogoko eta azken erretratuetako bat aita batek eta semeak hondartzan elkarrekin egitea gustatzen zaien zerbait egiten dutena da. Irudiak emozio zoriontsu ugari sorrarazten dituela iruditzen zait, elkarrekin partekatzen duten zerbait berezia ateratzen duen bitartean.

aita-semeak-beach-pictures-dm6 7 Rockin Beach Posing Tips Gonbidatuen Blogariak Argazki Tips

  • Pentsa ezazu kutxatik kanpo. Familiako saio handia egin nuen eta beraien argazkien araberako beste batzuk lortu nahi nituen, beraz, filmatzen ari nintzen hondartzan zeuden harkaitz desberdinetan eseri nituen. Familia erretratu dibertigarri eta bakarra egin zuen.
  • Egin dibertigarria! Arraza, dantza edo salto egin ditzaten. Horrek beti algarak sortzen ditu eta familiako erretratu dibertigarria egiten du.

Aholku hauek lagungarriak izango direla espero dut familiak eta umeak hondartzan argazkiak ateratzerakoan !!!! Zoriontsu tiro!

beach-photographer-sv3 7 Rockin Beach Posing Aholkuak Gonbidatuen Blogariak Argazki Aholkuak

 

Eskerrik asko MCP Guest Blogger-i Kristin Rachelle Photography-ko Kristin hondartzako argazkilaritza aholku harrigarri horietarako. Kaliforniako San Diegoko argazkilaria da Kristin Rachelle. Argazkilari askoren gida eta orientatzailea da ClickinMoms (argazkigintza foroa).

MCPActions

37 Comments

  1. Christina 12 martxan, 2012 9-n: 05 am

    Erabat ados nago! Badakit nire D90-ek argazki bikainak ateratzen dituela, baina mugatuta sentitzen naiz! Ezin dut itxaron D700 batekin eskuak lortzeko eta nire botereek fluxua uzteko 🙂

    • Nicole Garcia 12 martxan, 2012 9-n: 24 am

      Erabat ados nago! D40 bat dut eta D7000 bat bilatzen ari naiz (ez da fotograma osoa, oraindik ez dago horretarako prest). Badakit D40 kamera bikaina dela, baina GEHIAGO behar dut. Batez ere hau nire negozioa bihurtu nahi badut. 🙂

    • Alexis Maiatzean 31, 2012 8-n: 52 pm

      Gauza bera hemen, D90 eta bertsio berrituaren bila. Lente harrigarriak alokatzen ditut tiro astea astuna izango dudala dakidanean. Baina, aldea ikusi behar dut!

  2. Rebeca 12 martxan, 2012 9-n: 08 am

    Ados nago Christinarekin! Nik ere D90 batekin tiro egiten dut, baina azkenaldian oso mugatuta nago. Ezin dut itxaron bertsio berritzeko!

  3. Kara 12 martxan, 2012 9-n: 10 am

    Mezu izugarria! Ekipamendu bikainak ezin du norbait argazkilari bikaina bihurtu, baina ekipamendu bikainak argazkilari bikaina hobe dezake CAN

  4. Quentin 12 martxan, 2012 9-n: 21 am

    Norbaitek esatea bezalakoa izango litzateke: "Hau oso otordu izugarria da, lapikoak eta zartaginak oso garestiak izan behar dituzu". Ekipo garestiek ez dute inoiz begi artistikoa ordezkatuko eta plano bat prestatzeko eta konposatzeko gaitasuna ordezkatuko dute.

    • Faith Dawson 12 martxan, 2012 10-n: 18 am

      Ados!

    • Kara 12 martxan, 2012 10-n: 56 am

      Egia da, baina bada argazkilaria erabiltzen ari den tresneria baino hobea. Kamerak benetan zerikusirik ez badu, guztiok 59 $ trinkoarekin filmatuko genuke. Eta Rebelen bat maneiatu dezakedala jakin arren, arduragabea litzateke niretzat ezkontza batean ISO baxua kudeatu ezin duen kamera batekin agertzea ... eta argi gutxiko lenterik gabe ... eta flashik gabe. Noizbait, zurekin jarraitu ahal izateko tresneria behar duzu, eta uste dut hori dela mezu hau.

    • MCP idazle gonbidatua 13 martxan, 2012 12-n: 03 am

      Ados nago, baina apustu egiten dut sukaldariek goi mailako eltzeak eta zartaginak erabiltzen dituztela hainbat arrazoirengatik.

  5. Russ Frisinger 12 martxan, 2012 9-n: 29 am

    Jendeak galdetzen al dio Steven Spielberg-i zer testu-prozesadore mota erabiltzen duen?

  6. Katherine 12 martxan, 2012 9-n: 37 am

    Eskerrik asko mezu honengatik! Oso puntuala Nikon-en iragarkiak jasoko nituen eta azkenean berritzea nahi dut. D80 batekin filmatzen aritu naiz (bai, zaharra!), Baina egin zenituen galderak indartzen du zergatik nahi nuen diru hori guztia banatu. Erabat ados ekipamenduak zeresan handia duela.

  7. Molly @ mixedmolly 12 martxan, 2012 9-n: 38 am

    Canon Revel T3 sarrera maila dut eta badakit kamera eta lentea garestiagoekin gehiago egin nezakeela. Hala ere, eskuz filmatzen erabat ikasten dudan arte eta kamera hau eskuz erabat eskuz erabiltzen jarrai arte, ez da zentzugabea milaka dolar gastatzea kameraren gorputza berritzeko eta lentilla profesionalak lortzeko. PS Gustatuko litzaidake tarteko erabiltzaileentzako iradokitako ekipoei buruzko artikulu bat ikustea (argazkigintzan aurreratuagoa da, baina ez dago maila profesionalerako prest. Ba al dago erdibiderik?)

  8. Danielle 12 martxan, 2012 9-n: 58 am

    Mollyren itsasontzi berean nago. Bertsio berritzea gustatuko litzaiekeen baina lineako engranajearen goialdea ordaindu ezin izan dezaketen iradokizunik?

  9. Faith Dawson 12 martxan, 2012 10-n: 18 am

    Mila esker mezu honengatik !!! % 100 ados nago. Argazkiak ateratzen jakitea (zure kameraren kontrola benetan) eta argazkigintzaren alde artistikoa OSO garrantzitsua da, baina ekipamendu ona edukitzea ere oso garrantzitsua da. Gainera, zalantzarik gabe, ateratzen diren gauza berriekin gose egiten dut eta ezin naiz jendearekin haserretu nire kamera izugarria dela pentsatzen dutelako ... benetan DA! 🙂

  10. O Schrock 12 martxan, 2012 10-n: 19 am

    Zehazki arrazoi! Ekipoak ez duela inolako garrantzirik esaten nuen, emazteari puntu txikiagoa erosi nion arte, beraz, ez zuen DSLRa atera beharrik argazkia atera nahi zuen bakoitzean. Kamera txikiagoa izugarria da! Kalitate txarragoa, obturadorearen atzerapena, zarata handia, etab ... Ekipamendua ez da dena, baina etengabe plano hobeak ateratzen laguntzen du. Eta ados, ez erosi inoiz ekipamendu hoberik gaur egun duzunarekin mugatuta sentitzen zaren arte. Eskerrik asko!

  11. Stephanie Sullins 12 martxan, 2012 10-n: 32 am

    Guztiz ados nago !! Kamera bikaina duen edonork ez du kalitate profesionaleko argazkirik lortuko, baina kamera hori erabiltzen badakizu eta asmoa eta ikusmena badituzu kamerarekin batera (hau da, gure TRESNA ugarietako bat!) Lortuko duzu! Askotan izan dut eztabaida hau, eta burua hormaren kontra jotzen ari naizela sentitzen dut! Kamerak ez duela uste esan zidan pertsona batek, eta asmoari eta ikusmenari buruz DENA da, Canon 5D Mark III berria erosi besterik ez zuen ... um ... zergatik berritu beharko zenuke kamerari buruzkoa ez bada! ?? jeje post bikaina! Iltzea jo duzu buruan!

  12. Stacey 12 martxan, 2012 10-n: 46 am

    Hori esaten ari naiz nire Rebeletik nire 5DM2 bertsiora igo nintzenetik. Erabat aldatzen du! Zalantzarik gabe, kitaren lentea baino berrogeita hamar berrogeita hamar erabiltzerakoan nahi nuen gauza gehiago egin ahal izan nuen. Ez dut uste inork Lance Armstrongek bizikletazko ekipamendu onena izan nahi izatea gaitzesten duenik. Walmarten oinarrizko bizikleta batekin irabazi al dezake oraindik? Agian. Ahal zuen bere garairik onenak lor? Ziur ezetz. Hain maiz, argazkilariak oso gaiztoak dira eta argazkilari on batek edozein kamerarekin irudi bikaina har dezakeela diote. Eta hori egia da. Baina argazki HOBEAK atera ditzakete ekipamendu hobearekin. Ez du bikaina esan nahi. Ikaragarria baino hobeak ez du saritutako irudirik esan nahi. Onar dezagun ekipamenduak baduela garrantzia eta aurrera.

  13. Matt E. 12 martxan, 2012 12-n: 11 pm

    Galdera hori egiteko ñabardura bat dago iraina ez izateko (jendeak ez duela horrela pentsatzen). Bereizketa hau da: erabiltzen duzun lenteak hainbat arlotan du garrantzia eta gorputzak zenbait arlotan. Galdetzen badut, normalean jendeak zer lentea erabiltzen zuen eta zergatik galdetzen dut. Inoiz ez zait axola zein kamera erabiltzen zuten grabatu erraldoiak edo agian argi gutxiko argazkiak garbi ikusten ditudanean, baina beti adierazten dut zergatik galdetzen dudan. Nire galdera ia beti agertzen da argazkian agertzen den zenbait alderdi teknikoetan (adibidez, angelu zabaleko plano erretratuan egindako plano erretratuaren distortsiorik eza). Gauzak horrela, zure argazkian puntu batera iritsiko zara, engranajeak zure argazkiek nola eragiten duten jakiteko eta efektu horiek besteen argazkietan ikusten dituzu. Beste modua "zure trebetasunak hutsalak dira, hau kamera da". Egia esan, argazkilari bikain batek irudi bikainak egin ditzake edozein ekipoekin eta hona hemen gakoa, argazkiak egiten dituzte. Engranajearen mugak biziki jakitun dira eta engranaje horretatik haien emaitzak maximizatuko dituzten erabakiak hartzen dituzte. Beste iruzkin baten adibide bat maileguan hartzeko, ez litzateke zertan arduragabea izango Rebel batekin eta kit lentearekin ezkontza batean agertzea. Bere mugak ezagututa, eliza iluneko balkoi batentzat paregabea da zeremonia bateko lehen planoak ateratzeko, baina apustu egingo nuke harekin hondartzako ezkontza intimo bat egin eta lan bikaina eman dezakezula.

    • Kara 12 martxan, 2012 2-n: 38 pm

      Hori izan zen nire adibidea, eta arrazoi osoa duzu matxino batekin eta kit lentearekin eguzki argian tiro egin ahal izatearekin! (Eta, zalantzarik gabe, ez nuen esan nahi matxino batekin ezkontzak tirokatu ezin dituzunik, batez ere lenteak eta flasha egokiak baldin badituzu.) Esan nahi dut erakusten duten inguruabarrak (eliza iluna edo harrera-leku iluna bezalakoak) direla. Engranaje egokirik gabe igotzea oso ideia txarra izango litzateke, argazkilaria ona den arren 🙂

  14. Yolanda 12 martxan, 2012 12-n: 15 pm

    Bai. Ekipamenduak du garrantzia. Batzuetan asko axola da. Ez du axola zer dakizun esposizio triangeluari buruz edo zenbat konposizioan duzun harkaitzari buruz, zenbait plano posible dira teknologiak horrela egiten duelako. Ez duzu 85 mm f / 1.2 filmatutako itxura errepikatuko fotograma osoko kamera batean laborantza-sentsoreko kit lentea erabiliz. Objektibo bera erosteak ere ez du axola, 1600 baino baxuagoa den ISOa onartzen ez duen kamerarekin lan egiten baduzu. Ezin izango dituzu irudi garbi berdinak lortu giro argian edo argi baxuan, ezin delako obturazio-abiadura nahikoa handia izan, nahiz eta zabal-zabalik tiro egin. Gakoa, beharbada, eskuan dituzun tresnek zure ikuspegia mugatzen ari direnean ulertzeko adina trebetasun eta argazkilaritza ezagutza izatea da.

  15. Heidi Doroghazi 12 martxan, 2012 2-n: 13 pm

    Ados! D60 batekin hasi nintzen eta oso gogaituta nengoen mugatuta egoteaz, batez ere ISOri dagokionez eta zein azkar bideratuko zen. Maite dut maite dut nire D700 eta nire argazkien kalitatean alde handia egin du.

  16. Sarah C 12 martxan, 2012 2-n: 24 pm

    Ekipamenduak behin betiko aldatzen du (edo, gutxienez, askoz ere errazagoa da). Kit desberdintasunak alde handia du f / 1.2 lente bikaina! Lente egokia edukitzea garrantzitsua da, baina kameraren gorputza egokia izatea ere garrantzitsua da. Marko osoa izugarria da, eta ISO harrigarria! Ez dago atzera bueltarik! Zure kamera ezagutzea eta gaitasun artistikoa izatea garrantzitsua da, baina ekipamendu egokiak askoz ere gehiago hobe dezake!

  17. Tim 12 martxan, 2012 3-n: 18 pm

    David Ziser-en mezu hau igarotzen ari naiz: //digitalprotalk.blogspot.com/2012/03/is-decisive-moment-dead-or-at-least.html Eztabaida honen gehigarri interesgarria dela uste dut.

  18. RHH 12 martxan, 2012 3-n: 39 pm

    Beste kontu batzuk nire uneko hardwarearen balioa eta zerbitzua mantentzea dira. Bermeak eta nire egungo kameraren erabilerak negoziatzeko arrazoi onak ematen dizkidate. Nire eguneratzeak 1080 bideo eta argi gutxiko hobea izango ditu. Ezin itxaron

  19. Ryan Jaime 12 martxan, 2012 6-n: 39 pm

    Ados. Eztabaidak betirako jarraituko du horretan, bi aldeek puntuak dituzte eta alde biek ez dute% 100 zuzena.

  20. JodyM 12 martxan, 2012 6-n: 55 pm

    Ados nago ekipamenduak zure potentzialean alde handia eragin dezakeela (ezin dut nire 5DMIII itxaron!), Baina ez dut uste argazkilari ez diren askok konturatzen direnik hori argazkiaren zati bakarra dela. Hoberena

  21. Alice C. 12 martxan, 2012 9-n: 57 pm

    Ados! Gorroto dut jendeak esaten duenean, oso kamera polita duzu, baina badakit ere ezin nituela argazki berdinak atera puntuarekin eta atera.

  22. Tim Bradley 13 martxan, 2012 2-n: 05 am

    Beti dago zerbait hobea, fabrikatzaileak ez balira botako. Baina ados nago sentimendu orokorrarekin. Izan al dezakegu Pentax irudi bat pankartan? Canonikon baino haratago dago bizitza! D

  23. oreirakurtzen 13 martxan, 2012 5-n: 41 am

    haha

  24. Jesse 13 martxan, 2012 8-n: 37 am

    Ni ere ados nago honekin. D60tik D7000ra pasa nintzen. Baliabide gehienetan alde handia ikusten dudanean, edalontzi ona erosi behar dut. Baina presa garestia da! Ha ...

  25. Traci 13 martxan, 2012 12-n: 03 pm

    @Katherine Pozik nago D80rekin adin ilunetan (literalki) ez naizen bakarra. Urtebete baino gehiago daramat D700 eskuratu nahi, baina diruarekin eta beti atzera eginda egoteak ez nau kendu. Oso argi mugatuta sentitzen naiz, batez ere argazkilari jaioberria jendearen etxeetara joaten naizenean. Ez dakit sekula zertan ibiltzen naizen. Bada zure talentua nahikoa ez den unea, zure ekipamendua oso garrantzitsua da buruan ikusten duzun plano hori lortzeko.

  26. gonbidatu 13 martxan, 2012 3-n: 35 pm

    😀

  27. Jean Smith 13 martxan, 2012 10-n: 22 pm

    Maite Kristin W 🙂

  28. Kameraren ekipamendu profesionala 14 martxan, 2012 9-n: 45 am

    Artikulu bikaina! Kamera ekipamendu profesionala garrantzitsua da! Kolorearen kudeaketa, kamera tripodeak eta Sigma lenteak dira.

  29. Arrazoi duzu: ekipamenduak garrantzia du, batez ere zerbitzu profesionalak eskaintzen badituzu. Berez, eskuzko modua ondo ulertu behar da kontsumitzailetik fotograma osoko kamera batera igarotzean (eta zure burua pro deitzen hasi aurretik). Barruan jolasten duten haurren irudi erdi lañoak nahi badituzu, pozik egongo zara eta aske sentituko zara marko osoarekin eta lentea sendoarekin ISO abiadura handian. Moda filmak egiten badituzu normalean ISO 100 nahi izango duzu inprimatzeko kalitate arazo batzuk direla eta. Eta orduan argiztapen ekipoa ere eduki behar duzu. Ekipamendu erabilgarri asko dago eta oso tentagarria izan daiteke denbora guztian berritzea. Zure buruari galdera bat egin beharko zeniokeela uste dut: zer ekipamendu beharko da nik egiten dudan argazki motarako?

  30. Megan 21 martxan, 2012 10-n: 49 am

    "Gehiago egiteko gai zarela sentitzen baduzu, baina zure kameraren ISO gaitasunak baxuegiak dira, edo autofokua oso motela da fotograma osoko kameran inbertitzea erabaki ona izan daiteke." Hau ni naiz. Nire matxinoa gainditu dut eta areagotu egin behar dut. Aurrezten ari naiz!

Iruzkin bat idatzi

Izan behar duzu saioa hasi iruzkin bat bidaltzeko.

Kategoriak

Azken mezuak