Erretratuen argazkiak Joerak eta modak: ona, txarra, itsusia

Kategoriak

Featured Produktuak

Zer da erretratuen argazkilaritza moda? Moda moda ospea epe laburrean bultzatzen duen zerbait da. Niretzat, argazkigintzaren "moda" denbora, isolatutako denboran oso ezaguna egiten den argazkilaritza edo edizioa egiteko modua, atrezzoa edo estiloa izan daiteke. Modak denbora gutxian oso ezagunak izan ohi diren arren, joerak indarrean jarraitzen du. Batzuetan zerbait moda modura hasten da baina joera izaten du. Batzuetan zaila da zerbait moda edo joera den zehaztea.

Etengabe joan-etorrian doazen argazki modak dozenaka dira. Orain, sare sozialak hain nagusi direnez, moda azkarrak eta hedatuagoak izan daitezke. Pentsatu argazkigintza foroak, argazkilaritza blogak, Facebook, Twitter, eta Flickr. Leku horiek bisitatzen dituzunean, beste argazkilari batzuen irudiak ikusten dituzu. Eta litekeena da, jatorrizko saiakera egiten duen arren, zerbaitek erakarri dezakeela. Ideia bat izan dezakezu. Gustuko duzun atrezzoa edo probatu nahi duzun jarrera ikusiko duzu. Teknika, kokapen, argiztapen edo edizio berriak probatzeko inspirazioa izan dezakezu. Eta inspirazio horren bidez, nahikoa interesa eta eragina izanez gero, moda batek bilaka dezake.

Argazki moda asko atrezzoekin sortzen dira. Une honetan, egurrezko zoru zoruak (barnwood zerriak) oso ezagunak dira. Duela urte batzuk, haur argazkilari gehienek tamaina handiko te-katiluetan jartzen zituzten. Edizioari eta Photoshop-i dagokienez, gogoratzen al duzu sepia tonuen ospea, editatutako lainoen irudiak, gehiegi editatutako begiak, kolore bizia distiratsua, kolore selektiboa, distira leuna, bineta astunak, plastikozko larruazala leuntzea, erretzea eta saihestea, eta Aurrera eta aurrera jarrai nezake ...

Mezu honek EZ du azken erokeria edo azken moda modaz barre egiteko asmorik. Izan ere, sartutako irudi asko artelanak dira. Beheko argazkiak begiratzen dituzunean, susmo dut pentsamendu hauetako batzuk pentsa ditzakezula:

  • "Gogoan dut hori egin nuela".
  • "Oraindik ere egiten dut".
  • "Maite dut atrezzo hori".
  • "Maite dut irudi hori".
  • "Saiatu nahi dut".
  • "Ezin dut hurrengo saiora arte itxaron horretarako".
  • "Galdetzen dut non aurki dezakedan ... edo nola egin hori".
  • "Ezin dut sinetsi hori egin nuenik".
  • "Nola bihurtu zen moda?"
  • "Zergatik nahi luke inork hori egitea?"

Hauetako batzuk aztertu eta oraindik teknika jakin bat egiten duzula edo atrezzo jakin bat duzula konturatuko zara. Gogoratuko duzu noiz egin zenuen. Lotsatuta sentituko zara. Edo galdetuko zenioke zergatik egin duen argazki batek zerrenda, ez baituzu pentsatzen moda edo joera duenik, baizik eta argazkigintza oinarrizko bat. Pentsamendu eta sentimendu horiek guztiak baliozkoak dira.

Argazkilaritzaren modak EZ dira txarrak. Pertsonalki pentsa dezakezu batzuk direla, eta hori ere ondo dago. Kasu askotan modek inspiratzen dute. Moda bat ondo egiten denean, denbora gabeko oinordekotza argazki bat sor daiteke. Atzera begiratu eta galdetu ahal izango duzu zergatik sartu zinen moda jakin batean. Sinetsi nazazu, 80ko hamarkadako ile handira, gomazko eskumuturrekoez beteriko besoetara eta neon arropetara begiratzen dut modu horretan. Argazkilaritzarekin, irudiek oroitzapenak sortzen dituzte eta denboraren une bat jasotzen dute. Zuk eta zure bezeroek oraindik maite ditzakezu, joera, moda edo ez.

Eskerrik asko nire laguntzaile guztiei beheko irudiak partekatzeagatik. Hauek azken urteotan ikusi ditudan moda eta joera batzuk irudikatzen dituzte. Irudi horietako batzuek atrezzo edo kokaleku bat probatzera joateko gogoa pizten didate, moda bat izan edo bazen ere. Beste batzuk, agian gutxiago gustatuko zaizkit. Baina gogoratu, zerbait moda bihurtzeko, argazkilari askok probatu behar dutela.

Beraz, hauetatik begiratzen duzunean, zer gertatzen zaizu buruan? Izan zintzoa eta gehitu zure iruzkinak.

Maite ditut? Gorroto dituzu? Zein moda saiatu zinen? Orain inspiratuta zaude? Ideiak eman al dizkizute? Zein gustatu zaizu edo ez duzu gustuko? Zer beste moda ikusi duzu joan eta etorri, hemen agertzen ez direnak edo agertzen ez direnak (Photoshopeko batzuk zerrendatu nituen, baina ez nuen horien adibiderako lekurik)? Badakit sartu ez ditudan moda ugari daudela, beraz, partekatu eta sentitzen duzu moda bat irudikatzen duen zure irudi batera lotzeko. Horietatik zein ikusten dituzu joeren eta modaren modura? Zerbait moda modan egoteak ez du debekatzen. Ideia horietako asko gehiegi erabili ziren aldi berean, baina neurriz erabiltzen dira zure lanerako gehigarri bikaina izan daiteke. Kontuan hartu eta pentsatu beharreko gauza guztiak!


Piruleta distiratsua *, hau izan daiteke oraindik handiena:

IMG_6756 Erretratuaren argazkiak Joerak eta moda: ona, txarra, itsusia MCP pentsamenduak argazkilaritza aholkuakPhoto of adeitasuna Amanda Andrews Argazkilaritza


Badirudi joera berriena zoru faltsua dela, "Barnwood Alfonbra" bezalakoa:

ali3-mark-sm Portrait Photography Joerak eta modak: ona, txarra, itsusia MCP pentsamenduak argazkilaritza aholkuakArgazkia Kari Durbin Argazkilaritzari esker


Alfonbra hauek zoru faltsuetarako eta atzeko planoetarako erabiltzea:

ali4-mark-sm Portrait Photography Joerak eta modak: ona, txarra, itsusia MCP pentsamenduak argazkilaritza aholkuakArgazkia Kari Durbin Argazkilaritzari esker


Haurra teontzian:

MG_0666 Erretratuaren argazkiak Joerak eta moda: ona, txarra, itsusia MCP pentsamenduak argazkilaritza aholkuakPhoto of adeitasuna Amanda Andrews Argazkilaritza


Haurra loreontzi batean | Haurra lore tapoi batekin:

kr4m-2BLOG1 Erretratuaren argazkiak Joerak eta moda: ona, txarra, itsusia MCP pentsamenduak argazkilaritza aholkuakArgazkia, TracyT-ren eskutik


Haurra antzinako kotxearen atarian:

3 Erretratuen argazkigintzaren joerak eta modak: MCP ona, txarra eta itsusia. Argazki aholkuakArgazkia, TracyT-ren eskutik


Aingeru hegoak dituen haurra:

LilyP11-Original-2 Portrait Photography Joerak eta moda: ona, txarra, itsusia MCP pentsamenduak argazkilaritza aholkuakArgazkia, TracyT-ren eskutik


Batxilergoko senior erretratua | Senior trenbidearen gainean posatzen:

jlynnmak2 Erretratuaren argazkiak Joerak eta moda: ona, txarra, itsusia MCP pentsamenduak argazkilaritza aholkuakArgazkia j'lynn mak-en eskutik


Puntuzko kapela daraman haurra | Kokotsaren azpiko eskuak:

treavor1BLOG-1 Erretratuaren argazkiak Joerak eta modak: ona, txarra, itsusia MCP pentsamenduak argazkilaritza aholkuakArgazkia, TracyT-ren eskutik


Gonak handiak | Kaiya Everen Pettiskirts:

erretratuen argazkigintza puztuak Joerak eta modak: Ona, txarra eta MCP itsusia

Photo of adeitasuna MCP Ekintzak


Pier One ehundutako manta koloretsua:

liberty-under-a-a-manta Portrait Photography Joerak eta moda: ona, txarra, itsusia MCP pentsamenduak argazkilaritza aholkuakPhoto of adeitasuna MCP Ekintzak


The cake smash - haurtxoak 1. urtebetetzea irudietan jartzen:

blog1 Erretratuaren argazkiaren joerak eta moda: ona, txarra eta itsusia MCP pentsamenduak argazkilaritza aholkuakPhoto of adeitasuna Marissa Vargason Argazkigintza


Aterki koloretsuak atrezzo gisa erabiltzea | Atzealdean graffiti hormak:

alyssa-108 Erretratuaren argazkiak Joerak eta moda: ona, txarra, itsusia MCP pentsamenduak argazkilaritza aholkuakPhoto of adeitasuna MCP Ekintzak


Aulki viktoriarra, berdez jositako zelai batean kanpoaldean jarria:

IMG_0543 Erretratuaren argazkiak Joerak eta moda: ona, txarra, itsusia MCP pentsamenduak argazkilaritza aholkuakPhoto of adeitasuna Amanda Andrews Argazkilaritza


Haurra plater batean | Estalita estalita manta | Lore handia buruan:

MG_1739_1 Erretratuaren argazkiak Joerak eta modak: ona, txarra, itsusia MCP pentsamenduak argazkilaritza aholkuakPhoto of adeitasuna Amanda Andrews Argazkilaritza


Haurra tiraderan:

4037647557_fec6fb551d_b Erretratu argazkigintza Joerak eta moda: ona, txarra, itsusia MCP pentsamenduak argazkilaritza aholkuakPhoto of adeitasuna Maggie Martin


Haur jaioberria airean zintzilik:

jodi2 Erretratuaren argazkigintzaren joerak eta modak: ona, txarra eta itsusia MCP pentsamenduak argazkilaritza aholkuakPhoto of adeitasuna Ilar Buruko Grabatuak


Haurra fokuan eta gurasoak fokuan:

pastedGratuaren erretratu argazkigintza Joerak eta moda: ona, txarra, itsusia MCP pentsamenduak argazkilaritza aholkuakPhoto of adeitasuna Michelle Wells Argazkia


Amatasuneko argazkia | Senarraren eskuak bihotza sabelean egiten:

jodi1 Erretratuaren argazkigintzaren joerak eta modak: ona, txarra eta itsusia MCP pentsamenduak argazkilaritza aholkuakPhoto of adeitasuna Ilar Buruko Grabatuak


Familiako kideak eskuak haurdun dagoen ama sabel osoan:

esku-sabela Erretratua Argazkilaritza Joerak eta modak: ona, txarra, itsusia MCP pentsamenduak argazkilaritza aholkuakPhoto of adeitasuna Amber Katrina Argazkilaritza


Familia osoaren oinak harrapatzen:

oinak Erretratua Argazkilaritza Joerak eta modak: ona, txarra, itsusia MCP pentsamenduak argazkilaritza aholkuakPhoto of adeitasuna Amber Katrina Argazkilaritza


Lurrean denak erdian zirkulu bat osatuz gora begira | Saskibaloi talde batean agertzen da:

saskibaloi Erretratua Argazkilaritza Joerak eta modak: Ona, txarra, itsusia MCP pentsamenduak argazkilaritza aholkuakPhoto of adeitasuna Laureen Carruthers Argazkigintza


Jendea leihoaren ispilu eta markoetan argazkiak ateratzea:

leiho-markoak Erretratuaren argazkiak Joerak eta moda: ona, txarra, itsusia MCP pentsamenduak argazkilaritza aholkuakPhoto of adeitasuna Amber Katrina Argazkilaritza


Haurra puntuzko manta eta kapeluan bilduta | Egurrezko ontzi batean jarrita

baby-in-a-bowl Erretratua Argazkilaritza Joerak eta modak: ona, txarra, itsusia MCP pentsamenduak argazkilaritza aholkuakArgazkia Shawnee-k eskainitako argazkia


Haurra metalezko ontzian / latan | Atzealde leuneko ehundura zabala

IMG_1990t5-005 Erretratuaren argazkiak Joerak eta moda: ona, txarra, itsusia MCP pentsamenduak argazkilaritza aholkuakArgazkia Shimmers Photography-ren eskutik


Haurraren behatz gainean jarritako ezkontza eraztunak:

M002_1Ac_flogo Erretratuaren argazkiak Joerak eta moda: ona, txarra, itsusia MCP pentsamenduak argazkilaritza aholkuakPhoto of adeitasuna Alleyway Argazkia


Jaio gabeko haurraren izena amatasuneko argazkirako blokeetan idatzita dago (kontuan izan kolore selektiboa ere - Badakit ez nintzela edizio modak erakutsiko, baina ... hau bakarrik) esan nuen:

smithmaternity7 Erretratuaren argazkiak Joerak eta moda: ona, txarra, itsusia MCP pentsamenduak argazkilaritza aholkuakArgazkia, TracyT-ren eskutik

 

MCPActions

Iruzkinik gabe

  1. Michelle Tanner 25 otsailaren aldean, 2010 9-n: 09 am

    Zein mezu bikaina! Barre algara batzuk jaso eta begiak ezkutatu nituen pare bat modatan. : o)

  2. Kristie 25 otsailaren aldean, 2010 9-n: 12 am

    A zer begirada bikaina denak atzera;)! Txarra al da "kokolo" kapelu-ontzi zehatza izatea eta alfonbra lauso konbinatua LOL! Eta FTR, hori izan da orain arte ikusi dudan piruletarik koloretsu HANDIENA!

  3. Ashley Gillett 25 otsailaren aldean, 2010 9-n: 29 am

    Hasi berria naiz eta etengabe inspirazio bila nabil. Hala ere, irudi horietako askok erakusten dute hain modako haietako askoren burugabekeria. Gizona, buruan berdetasun faltsua duen haurra ??? Gaizki dago. Ni ere ez naiz plateretan haurtxoen zalea. Eta aulkiak zelai batean. Gauza horiek oso antinaturalak eta asmatuak dirudite. Nahikoa dut tutu / pettiskona handiekin. Ondo dago neska dantzaria baldin bada, baina bestela, kanpoan geldituko nintzateke. Nire goiko faebak trenbideko nerabeak dira (nolabait sinbolizatzen dute lekuak nola doazen eta zer ez) eta graffiti atzeko planoa (interesgarria da gogaikarria izanik.) Mezu honi esker, dibertigarria izan zen niretzat biribilketa bat ikustea.http://ashleygillett.com

  4. Chris 25 otsailaren aldean, 2010 9-n: 31 am

    Moden gaiari buruz hitz egiten ari zarenean, zenbat argazkilariren profileko argazkiak topatu dituzu sorbaldatik erretratu argazkia egiten duen tokian eta argazkilariak kamera begietara helduta duela aurpegi osoa estaltzen du? Benetan. Ez daude ikusleek kezkatuta. Argazkilaria ez bezala, argazkilariari buruz gehiago jakin nahi duen pertsonak ez du jakin nahi zer kamera mota duen, zein objektibo handia den edo nola eusten duen. Pertsona horrek kontratatu dezakeen itxura jakin nahi luke. Besterik ez.

  5. bide-kopurua 25 otsailaren aldean, 2010 9-n: 34 am

    Hau dibertigarria izan da! Ados, oraindik egin nahi ditudanak hauek dira: trenbideko trenbideak - pertsonalki uste dut freskoak direla eta ez direla sekula modan jartzen. Aulki koloretsua belar txarrez - Kontrastea gustatzen zait eta nire ustez erakutsi duzun argazki zehatza da ederra. Zaintzen ez ditudanak (nire estilo pertsonala bakarrik) haurtxoen blokeak eta haurdun sabeleko eskuak dituzten edozer dira ... baina badakit jarrera horiek indartsu jarraitzen dutela!

  6. Kathy 25 otsailaren aldean, 2010 9-n: 52 am

    Maite ditudan gehienak. Modak badira ere, ezagutzen ditudan jende gehienak ere maite ditu. Horietako batzuk sabeleko eskuak / bihotza eta taza dagoen haurtxoa bezalako gazta samarrak direla uste dut, baina politak dira, beraz, ziur nago saltzen dutela. Nire lehenengo jaioberriak programatuta ditut, beraz jendeak zer asmatu zuen ikustearekin poztu nintzen. Nire galdera nagusia nondik ateratzen duzu ukuiluko zoru faltsua? Egurrezko antzinako gure ukuilu zaharra bota zuten tokian erortzen ari zelako, beraz, ez daukat horrelako ezer atzeko plano / ezarpen baterako eta faltan botatzen dut.

    • Jodi Friedman, MCP Ekintzak 25 otsailaren aldean, 2010 10-n: 14 am

      Kathy, hori gauzaren zati bat da - saltzen dute. Eta ideia batzuk gazta dirudite, baina hala ere haurdun dagoen ama batek bere senarraren eskuekin osatutako bihotzarekin sabeleko tiro bat erotu dezake. Edo ama berria, haurra maitatua kapelarekin bilduta. Beraz, argazkilariak zenbait irudi gaixotu daitezkeen arren, diru sortzaile handiak izan daitezke. Argazkilari gisa, erabaki behar dugu, artista edo negozio pertsona bat ala biak gara. Non marraztuko dugu egingo duguna eta egingo ez duguna. Esan dezaket hauetako batzuk behin eta berriro egingo nituzkeela. Beste batzuk ez nituen inoiz egin eta ez dira nire gustukoak. Baina, egia esan, askok egin zituzten. Eta askok maite zituzten! Jodi

  7. Audrey Coley Argazkia 25 otsailaren aldean, 2010 10-n: 08 am

    Benetan gustatu zait mezu hau egia delako! Horrek sormen izateko gogoa eta are gehiago bultzatzen saiatzen naiz. Eskerrik asko!

  8. Kristie 25 otsailaren aldean, 2010 10-n: 23 am

    Moda (ez) edo ez, argazki horietako gehienak oso ondo eginda daudela uste dut ... argiztapen bikaina, arreta bikaina, eta nahiko nuke horietako edozeini nirea deitzea. 90eko hamarkadako ilea bezalakoa da ... bai, denok begiratzen dugu orain eta kikildu egiten gara, baina garai hartan ezaguna zen, eta gutako inork ez zuen lotsarik egiten. Ez dut uste inork inolako lotsarik izan beharko lukeen moda hauetaz, aitortu besterik ez dela egin beren denbora (k) batzuentzat, eta seguruenik beste moda batzuk etorriko dira eta bere lekua hartuko dute.

  9. Nick 25 otsailaren aldean, 2010 10-n: 31 am

    Oso gutxitan ikusten dudan gauza bat haurdunaldia ez den gaztea da. Esan nahi dut zenbat modu desberdin dauden haurdun sabela tiro egiteko? Ez dirudi asko.

  10. Catherine V.a 25 otsailaren aldean, 2010 11-n: 15 am

    Tetainetako haurrak izugarriak dira. Eta, nolabait duin. Chris Chris-ekin ados nago ziurrenik modarik handiena aurpegia iluntzen duten kamerak dituzten argazkilariak direla. Jodi, benetan kontuan hartu behar duzun puntu garrantzitsu bat planteatzen duzu ... zeure burua artista edo negozio pertsonatzat al zaude. Egia esan, ez dakit biak izan zaitezkeen alde bat edo bestea arriskuan jarri gabe.

  11. Brandilyn Davidson 25 otsailaren aldean, 2010 11-n: 30 am

    Ados, nire ustez modak / joerak oso onak dira oraindik: puntuzko kapela daraman haurtxoak eskuak kokots azpian dituela - maite itxura hori !! Haurra airean, haurra zurezko platerean (ez zuria), amak sabelean bihotza, gurasoak fokuan jarritako haurrak fokutik kanpo (baina agian kokapen desberdina, etab.), Familiaren oinak - pertsonalki maite dut hori, eta Irabazitako aulkia victoriarra maite dut ... hainbat ziren, zalantzarik gabe, saiatuko ez nituenak edo zaharkituak iruditu zitzaizkidanak, baina gehienetan esango nuke - bezero gehienek irudi horiek gustatuko lituzketela ... Oso zalea naiz. barnwood alfonbrak, oraindik lortu ez ditudan arren. Ez dut ezer berririk ikusi dudanik, baina inspiratuta sentitzen naiz - pare bat atrezzo berri lortzeko (batzuk erakutsi dira eta beste batzuk buruan sartu zaizkit) eta benetan atzeko plano ZURIA lortzeko !! Nazkatuta nago nire ia zuriaz ... Horiek dira nire pentsamenduak!

  12. Amber Katrina 25 otsailaren aldean, 2010 11-n: 32 am

    @ Nick - Ados nago haurdunaldiko argazki asko gaztaiak direla, baina denbora hartzen baduzu haien nortasuna eta elkarreraginak harrapatzeko, amatasunaren argazkiak ere bakarrak izan daitezke. Bizitzeko amatasun saio hau bezala:http://www.amberkatrina.com/blog/?p=888

    • Anel Maiatzean 9, 2012 5-n: 25 pm

      Amber, bloga bisitatu dut eta gustatu zait partekatu duzun amatasun saio hori. Nire argazkilaritza zaletu gisa hurrengo mailara eraman nahi dut eta bizimodu profesionaleko argazkilari gisa aurkeztu. Atrezzoarekin deseroso nago, baina momentu laño txikiak harrapatzea gustatzen zait eta zure lana partekatzea eskertzen duzula esan nahi nuen. Benetan inspiratzailea! 🙂

  13. Erin 25 otsailaren aldean, 2010 11-n: 38 am

    Argazkien joera falta zaizula uste dut zabor zahar arrunten aurrean. Etxe zaharrak, zabortegiak, biltegiak, autokarabana, atzeko kaleak, etab. Oso ohitu nintzen hauek ikustera nire lagun batek biok jaso genuen ezkontza iragarkia komentatu zuen arte. Bikotearen argazki ederra zela iruditu zitzaidan, baina esan zidan "zergatik nahi zuten beren argazkia tren geltoki zahar itsusi baten aurrean?". Txorakeria zirudien. Uste dut gure bezeroek ez dutela beti azken "joerarekin" bat egiten. 10 urte barru galdetuko al dute emakumeak zergatik atera zituzten ezkongaien erretratuak atzeko kalexka batean zabor pila baten ondoan? Galdetzen ari naiz ...

  14. Vera 25 otsailaren aldean, 2010 11-n: 44 am

    Ez naiz profesionala, baina ama naiz plano hobeak egiten ikasten ari naizen ama. Ez naiz argazkigintzako moda tontoen zalea. Ez dut inoiz argazkilaririk ordaindu nire seme-alaben edo nire familiaren plano profesionalengatik. Beldur naiz diru pila bat gastatu eta nire familia benetan ordezkatzen ez duten argazki tontoekin amaitzeko. Orain argazkilaritza ikasten ari naizela, gauza berriak probatzea eskertzen dut; atrezzoa, moda, etab. Argazki onaren osagarri dibertigarriak izan daitezkeela uste dut. Mantendu argazki klasiko, saiatu eta egiazkoak eta bota moda modan dibertitzeko. Gainera, ez duzu sekula ikasiko zein den zure estilo pertsonala gauza berriak probatzen ez badituzu. Ikasten eta hazten jarraitu behar duzu beti.

  15. Leanne 25 otsailaren aldean, 2010 11-n: 45 am

    Izugarria izan zen hauek ikustea, denak ondo eginda zeuden. Batzuk maite ditut, beste batzuk ez hainbeste, jeje! Altzariak aire librean, piruletak eta trenbideko trenen zaleak naiz. Inoiz ez diot haurrik tiro egingo lore dutxako kapelu horietan, izugarriak dira eta ez dut sekula ulertu familiaren oinetako tiroa. Ezin dut irudikatu nire bezeroetako bat oinen estanpa bat ordaintzen. Ados nago Audrey Coleyrekin, hauek ikusteak sormen eta berritzaile izateko gogorrago lan egin nahi dudala. Mezu bikaina!

  16. Chris 25 otsailaren aldean, 2010 11-n: 52 am

    Argazkilari onduek amatasun / konpromiso / senior / jaioberrien planoetan "modekin" izaten duten kezkarik handiena da orain "polita" eta sormena izan daitekeela, baina hala ere estimatuko al dira 5, 10, 15 urte bidean argazki horiek atzera begiratzen dituztenean. Bezeroak atzera begiratuko al du argazkian garai hartan nortzuk zirenen argazki klasiko gisa, edo atzera begiratu eta egin zuten irudi xelebreaz barre egingo dute eta begiak bota? Amber Katrinak ideia egokia du amatasuneko planoekin ditu. "Haurra taza edo zereal ontzi batean" bezalako modak etorri eta joan egiten dira, baina jendeak bere burua ikusi eta poza gogoratzea besterik ez du nahi. Guztiok gogoratzen dugu nola Ann Geddesen estiloak gauzak aldatu zituen haurtxoentzako argazkietan, baina bere egutegiak 1.99 dolarrekoak dira Walmart-en. Bere estiloa ia kitschy da. Mezu honen lerro artean irakurtzen duzunean kezka nagusia lanak iraupena izango duela da.

    • Jodi Friedman, MCP Ekintzak 25 otsailaren aldean, 2010 11-n: 58 am

      Chris - puntu bikaina - argazkiak iraupena izango du. Beste alde batetik, 70eko hamarkadan haurtzaroan nire lorezko jantziak bururatzen zaizkit. Eta datatu egiten du eta irribarre bat ematen du nire aurpegian. Beraz, arropak, berezko moda, argazki bat atera dezake, betiko denborarik gabekoa, baina klasikoa.

  17. Jodi Friedman, MCP Ekintzak 25 pm: Otsaila 2010, 12 at 03

    Erin, puntu bikaina - zaborra ... Argazkiak leiho hautsiekin eta pintura zurituta dituzten eraikin zahar zikinaren aurrean. Noizean behin horren erruduna naiz. Baina nire senarra beti da, zergatik ateratzen zenuke haur baten argazkia abandonatutako eraikin baten aurrean? LOLI-k maite du hemen batzuek modaren bat nola maite duten, beste batzuek jasan ezin duten bezala, hala nola guztiok desberdinak garela erakusten du, gustu eta gustu asko.

  18. Michelle Sidles 25 pm: Otsaila 2010, 12 at 11

    Nire bezero anitzei eskatu didate jarrera horietako batzuk egiteko (eraztunak haurraren behatz gainean eta familiak biribilean etzanda). Gulp, tiro egin, ematen diot, baina EZ dut nire blogean erakutsi. Ez dut atrezzo eta poseengatik ezaguna izan nahi. Nahiago dut benetakoa izatea (elkarreraginak, etab.).

  19. Elizabeth 25 pm: Otsaila 2010, 12 at 30

    Nerbioei eragiten didan moda bat haurtxoak maleta zaharrean sartzea da. Horiek beti zerraldoak dirudite niretzat, eta ezin ditut haiei begira egon.

  20. TracyT-ren argazkia 25 pm: Otsaila 2010, 12 at 39

    Lore dutxa txapelak haurtxoetan? (oker! ????) agian oker egon daiteke zure begietan ... baina saltzaile HANDIA. Uste dut Jodiek iltza jo zuela buruan argazkilaria zarela esan zuenean? edo negozio-pertsona bat? ala biak? Horretan nago argazkiak ateratzea gustatzen zaidalako BAINA hau ere bizimodua ateratzeko egiten ari naiz. Nire bezero partikularrek saltzen dutenaren eta maite dutenaren argazkiak ateratzen ditut. 🙂

  21. TracyT-ren argazkia 25 pm: Otsaila 2010, 12 at 43

    Gehitu nahi nuen ez naizela kolore selektiboen zalea ... baina bezero batek hala eskatzen badu, nik egingo dut (irudiari egokitzen bazaio bakarrik) ... baina ordaintzen ari zaizkit, zergatik ez? Ez dut kolore selektiboa jartzen nire webgunean edo blogean, ez delako bultzatu nahi dudana, baina ia beti eskatzen didate haurdunaldiko blokeoekin ia beti egitea.

  22. Tony 25 pm: Otsaila 2010, 1 at 01

    Mezu bikaina. Gehienak maite ditut. Beti ona zure moda edo joera hasteko.

  23. LB 25 pm: Otsaila 2010, 1 at 19

    Hori izugarria zen! Benetan, ez du hau baino hobea lortzen! (Txio bat ere utziko dizut) Hori argitaratu behar da! PS Eta burbuila bainu faltsua? LOL

  24. Cathy 25 pm: Otsaila 2010, 1 at 59

    Gorroto dut, gorroto dut, gorroto dut (eta beti dut) eta uko egiten diot jaioberriari ezkontzako eraztunekin tiro egiteari. Zer da horrek sinbolizatu behar duela? Nire ama eta aita ezkonduta daude eta zuena ez ?? jeje, beti pentsatu dut hori dela gaztaiena. Ez maite bihotza / sabela ere, baina aitortzen dut behin edo bi egin ditudala. Pettis-en gainetik nago eta pozik horietatik 4 bakarrik izateagatik ... Badakit argazkilari batzuk duela 4 urte inguru zoratu zirela eta dirutza gastatu zutela haietan. Ikusten dudan moda (edo joera) kolore biziak, aparteko popa eta kontraste aparta dira. Hori maite dut, baina sentitzen dut laster aterako dela. Artikulu dibertigarria eta irakurketa ona!

  25. Sharla 25 pm: Otsaila 2010, 2 at 06

    jai horietako batzuk pixka bat gazta bihurtzen ari dira ... Gustatzen zaizkit batzuk eta oraindik probatu nahi ditut. Burua kapelarekin eskuetan duen haurtxoak bezala, oraindik ez dut konbentzitu pose jaio berri bat pose hori probatzeko! Edizioen modei buruzko argitalpen bat ikusi nahiko nuke. Nire ustez, ez dago ezer begi arrotz distiratsuak edo editatutako azala bezalako argazki bat hondatzen duenik :( Thnx Zure bloga maite dut eta asko ikasi dut zurekin :)

  26. Amy McMurray 25 pm: Otsaila 2010, 2 at 30

    Maite hauek!

  27. Janelle 25 pm: Otsaila 2010, 2 at 48

    Asko gustatu zait mezu hori, oso dibertigarria izan da! Niretzat interesgarria ere ez naiz profesionala, baina beste norbaitek aipatu bezala, ama bat naiz argazki harrigarriak ateratzen ikasten saiatzen dena. Oraindik ez ditut atrezzoak probatu, baina dibertigarria litzateke. Niri ere gustatuko litzaidake edizioa modetan argitaratzea ikustea. Ikusteko modukoa litzateke! 🙂

  28. Kattrina 25 pm: Otsaila 2010, 2 at 50

    LOL…. Gustatzen zait mezu hau! Haurtxoentzako taza eta lapiko batean haurrak beldurra ematen didate! Pixka bat gehiegi dela uste dut. Piruletak maite ditut, batzuetan haur bat ona izango ez delako ematen badiezu. Hala ere, hori da orain arte ikusi dudan piruletarik handiena! Oinetako behatzetako eraztunak gorroto ditut, inoiz gustatu ez zaidan zerbait da, behatz txikietan astuna dirudi. Pettiskirts oraindik ere cool egin daiteke nahasten baduzu! Aulki handiak aire zabalean maite ditut! Ados nago kolore gehiago ekartzen duela, hau da, maite dudan zerbait! Eskerrik asko Jodi, hau dibertigarria izan da!

  29. Chris 25 pm: Otsaila 2010, 2 at 51

    Joerak / modak hizpide hartuta, ez dugu ahaztu behar konpromisoaren biribila egiten duena, neskatoa bere senargaiaren izterra besarkatzen ari denean, hura "zerbitzatzera" doa bezala. 😉 Hori ikusi nuen lehen aldiz, pentsatu nuen: “Aupa! Hori iradokitzailea da! ”Ez da oro har konpromiso filmaketa batekin ikusten dudana.

  30. Emmy 25 pm: Otsaila 2010, 4 at 14

    Mezu bikaina eta zorionak irudiak bidali dituzten argazki ausartei - plano ederrak daude. Baina non daude Globoak !!! Nekatuta nago globoak nonahi ikusteaz. Atrezzoa oso ona izan daiteke haurrentzat, familiarentzat edo bikotearentzat esanguratsua den zerbait denean, baina inor ez da ibiltzen zelai, kale eta harmailetan globo sorta handi bat daramatenean. Edonola nabarmentzeko espazio itsusiak erabiltzearen errudun naiz unapolagetikoki (sp?) - egur zaharra, metala, ehundurak eta eraikinak maite dituzte. Kanpoan altzari zaharrak ere maite ditut. Natura ez da inoiz modaz pasatzen eta altzari zaharrak zaharrak dira dagoeneko:) Ezin ditut irudiak koloreko zerbaitek eta irudi berean zuri-beltzekoak dituztenak. Eta besoak kokotsaren azpian bilduta dituzten haurtxoek arraro eta antinaturalak dirudite beti, baina ni besterik ez naiz. Jende askok aitortu du bezeroek nahi dituzten planoak egiten dituztela baina inoiz ez dituztela beraien blogean argitaratzen gustatzen ez zaielako - asmatu, lagunei erakusten dizkiete. Gustatzen ez bazaizu esan ezetz - bezeroek horregatik errespetatu behar zaituzte!

  31. laura 25 pm: Otsaila 2010, 5 at 14

    Hau izan zen hain mezu atsegina! Sentitzen ditudan horietako batzuk itsatsita egongo direla, puntuzko txanoekin jantzitako haurtxoak bezala, hori da azken txukuntasuna! Hala ere, sekula ezin nituen erretratuak burdinbideko trenetan jasan - horietako milaka ikusi ditut. Haurdunaren sabeleko bihotz formako eskuak (edo bihotz itxurako edozer, baina batez ere eskuak) dira gehien erabiltzen direnak. Inoiz ez dut ukuiluko ate alfonbren berri izan, baina ez zait axola. Nahiago nuke atrezzoa ez erabili, momentu naturalaren eta benetako ingurunearen bila joango naiz. Eskerrik asko, Jodi, rock!

  32. Julie Walton Shaver Bizimodua Argazkia 25 pm: Otsaila 2010, 8 at 04

    Post dibertigarria! Eskerrik asko! Laster alde egingo duen itxaropena dena krematsua bihurtzen duen photoshopeko ekintza da, baita zerua ere. Kolore selektiboaz geroztik ikusi dudan gauzarik itsusiena da. Haurraren gainean eraztunak asko egiten ditut. Cool iruditzen zait, haurraren zati ñimiñoen tamaina denboran zehar aldatuko ez den zerbaitekin alderatuta erakusten duelako, eta esanguratsua delako haurtxoa sortzeko. Ez ditut maiz sabeleko planoak egiten, baina hori maite nuen bat erreala izan zen - berez amatasun jaurtiketan 2 urteko haurra ukendua igotzen hasi zen amaren haurdunaren sabelean zehar, eta amaren eskuak harekin elkartu ziren. alabarena. Jaurtiketa ederra izan zen! Hala ere, pozten naiz naturala izan zelako eta ez zela proposatutako proposamena. : D Eskerrik asko berriro mezu bikainarengatik! Laster-marka jartzen!

  33. lizarra 25 pm: Otsaila 2010, 8 at 43

    Oso interesgarria. Nik neuk dakit, hasi berria nintzenean eta argazkilaritzaz ezer ez nekienean, joera nuen joera-banda hauetara. Eskuak sabelean bihotzean, uf. Jaioberriaren oinetako eraztunak ugh bikoitza. Badakizu zer egin, errazak ziren! Ez da harritzekoa egin izana! Atzeratzeko estilo pertsonalik ez duzunean, erraza da joerak harrapatzea. Ez dela uste gauza horiek asko norberaren estiloan sar daitezkeenik, baina ez dakit inork epe luzeko negozioa egin dezakeenik trikimailu bakarreko poni tiro bati atxikita. Egiten ditudan gauzak: puntuzko txanoarekin "Pose". Oraindik maite dut, eta ez dut neure burua laster gelditzen ikusten. Bai saiatu naiz bai pose jaurtiketa egiten, baita haurrarekin lotura naturala duen tiroa ere. Haurra bilduta eta platera edo saski batean sartu zen. Iraganean erabili ditudan saskiak dauzkat, ezin dut gehiago jasan, beraz, badakit hori joera izan dezakeela, baina maite dut haurtxo txiki batek itxura are txikiagoa duela platera edo saski txiki batean. Era berean, abandonatutako eraikinetarako eta metale herdoilduetarako, pintura zuritzeko eta abarretarako txupinera naiz. Ehundurazko ehuna naizela uste dut, ehundura ezberdinek argazkiak nola egiten dituzten maite baitut. Barnwood mat mat joera gorroto dut oraintxe bertan. Ondo ikusi ditut, baina batez ere ez dut uste naturala dirudienik eta gorroto dut gaiaren pisutik beti ikus ditzakezula alfonbraren koska. Ez dago benetako zurrezko zorurik existitzen txikiaren pisuaren azpian tolestuko lukeenik. (Zure adibidean ukondoak koskorrak egiten ikus ditzakezu.) Blog edo argitaratuko ez nituzkeen plano batzuk ere egin ditut, baina bezero baten mesedetan hartuko ditut. Aukera pertsonala da niretzat, baina nire estiloa ezagutzen dute, dagoeneko kontratatu naute, benetan beraien etxean agertuko al naiz eta gustuko duten plano bat egiteari uko egingo diot? Uko egitea oso iraingarria izango litzatekeela iruditzen zait. Lagunei erakusten badiete ere, ez dute nire zorroaren zati handiena osatzen eta ez dut eskuetatik ihes egiten ikusten. Lol, asko nuen esateko horri buruz! Oso dibertigarria da hauei begiratzea!

  34. Marnie 25 pm: Otsaila 2010, 8 at 59

    Ha - zein dibertigarria! Oraindik ez ditut hauetako asko probatu;) Jodi ahaztu zaizun bat da marko bat aurpegian inguruan edukitzea aukerako B&W markoaren kanpoko atzeko planoan edo alderantziz jeje.

  35. Laura 25 pm: Otsaila 2010, 9 at 07

    Uste dut "moda" -k harreman negatiboa duela eta norbaitek dioen moduan, "Oh, ez da gauza txarra ..." moda modura deitzeak egiten du. Estudioan eserita nagoen haurtxo bat nintzela iruditzen zaizkidanean, ez dut uste "nire irudia" gehiago harrapatu duenik, orduan zerbait interesgarriagoa (eta, jakina, jende askorentzat gazta) tartean zegoenik bada. Oraindik ni naiz, haurtxo gisa. 🙂

  36. Carolina Gonzalez 25 pm: Otsaila 2010, 9 at 23

    Batzuk egin ditut, batzuk maite ditut eta ez besteen zalea LOL! Dena den, ikuspegi bikaina :)

  37. karen gunton 25 pm: Otsaila 2010, 10 at 20

    Eskerrik asko post jodie dibertigarri eta pentsakorrengatik! iruzkin hauen bidez irakurtzen niri nabarmentzen didana da pertsona bati "moda" tontoa izan daitekeena beste batentzako "oinarrizko" bat dela, batentzat "gogokoena" dena "inoiz ez nuke!" beste bati. gustatzen bazaizu, egin eta jabetu eta ondo pasa berarekin. gustatzen ez bazaizu, utzi, baina ez zaitez gogorra izan horregatik ez da zure kontua.Adelaide australian bizitzea, moda ez dirudi merkatua hain saturatzen dutenik hemen. badirudi iparramerikarrek gaixorik dauzkatela hemen ospea gero eta handiagoa dela. Eta ados nago - Gustatuko litzaidake bigarren kapitulua ikustea post honetan - editatzeko modei buruzko bat!

  38. Valerie 25 pm: Otsaila 2010, 11 at 12

    Gaur egun ia ezinezkoa da originala izatea. Probabilitatea da hori pentsatzen baduzu apustu egiten dut sarean aurkituko duzula. Zure ideia "joera edo moda" hartzen baduzu eta zure bezeroen nortasuna sartzen baduzu, norbaitek betirako maite duen argazkia izango duzu eta hori ez al da benetan puntu osoa 🙂

  39. Michelle Sallay Argazkia 26 otsailaren aldean, 2010 1-n: 01 am

    Ezin dut sinetsi horietako zenbat pentsatu zenituen hemen. Harritu egin nintzen ideia horietako batzuk zenbateraino diren zabalduta. Beti egiten nau galdetzen nork esaten duen pertsona: "Aizu, ni izan nintzen haurtxo bat taza batean sartu nuen lehen pertsona, non dago nire saria?" Nik pertsonalki atrezzoa maite dut, argazki bati espezia apur bat nola gehi diezaioketen eta maiz eredu bat erosoago izaten laguntzen dute. Zer da hala ere ezkonberrien sorta? Besterik gabe, ohorezko atrezzoa.

  40. Carrie Mahastiak 26 otsailaren aldean, 2010 4-n: 23 am

    ai bikaina! Horrek esan nahi al du gaur Amazonetik jaso berri ditudan zurezko zurizko taulako zerriak itzuli behar ditudala?!?!? LOLMezu bikaina!

  41. Tabitha 26 otsailaren aldean, 2010 10-n: 30 am

    Modak edo joerak izan daitezke, baina oraindik ere maitagarriak direla uste dut !! Modak pentsatzen ditudanean, nire ezkontzan abestu zuen neskatxetako bat pentsatzen dut (demagun 80ko hamarkadan izan zela). Barre egiten dut oraindik bere pixari parpailazko eskularruekin hatzak moztuta begiratzen diodanean! Orain moda bat da eta ez dut uste argazkilariak nola egingo zuen edo zertan filmatuko zuenik, baina irribarrea dakar oraindik! Azken batean hori da garrantzitsua, ezta ?! Bide batez, esan iezadazu argazki hauetako batzuk oraindik ere estiloan daudela, oraindik horietako batzuk egiten ari naizelako! jeje 🙂

  42. Susy 26 pm: Otsaila 2010, 12 at 23

    Ez ahaztu haurra panpina ohean! Hori maite dut .... Edo haurra eskuoihal pila baten gainean.

  43. marci lambert 27 pm: Otsaila 2010, 3 at 34

    zer mezu bikaina! Horietako batzuk egin ditut eta horietako batzuk gorroto ditut. Puc 'sandy hitz egiten ikusi nuen eta nirekin gelditu den zerbait esan zuen: filmaketa bakoitzean, beste edozein filmetatik ez bezalako gauza bat egiten saiatzen da (eta egunean 6-8 saio egiten ditu). Fresko egoteko errezeta bikaina dela uste dut.

  44. Shannon Wilkinson 27 pm: Otsaila 2010, 6 at 16

    Mezu izugarria! Zenbat probatu ditudan galdetzen diot nire buruari!

  45. apustua 27 pm: Otsaila 2010, 10 at 44

    itxuraz, joerak eta modak maite ditut! Argazki zoragarri horiei guztiei begiratzen diet "izan behar" dituzten planoen antzera. Ez dakit zoru faltsuak joera edo modatzat hartuko nituen ... benetan atzeko planoaren beste bertsio bat besterik ez da.

  46. Sue 28 otsailaren aldean, 2010 12-n: 21 am

    Mezu bikaina! Horietako batzuk oraindik maite ditut! Edonon ikusi dudan beste plano bat maleta zahar bat duen plano bat da. Ez dut besterik lortzen. Batzuetan funtzionatzen du, baina askotan lekuz kanpo ikusten da.

  47. Alexa 1 martxan, 2010 3-n: 15 pm

    Ez nuke benetan "haurra fokuan eta gurasoak kanpoan" modatzat hartuko ... Bereziki kameran egin dezakezun zerbait delako. Noski, fokatze selektiboa egiten duten argazkiak maite ditut! :) Pertsonalki moda hauetako bi argazki bakarrik atera ditut ... Aulkia eta goian aipatu dudana.

  48. tricia dunlap 1 martxan, 2010 9-n: 55 pm

    MAITE Artikulu hau! ez dut uste aspalditik piruleta aterako dudanik. LOL! 😉

  49. Michelle 4 martxan, 2010 1-n: 09 pm

    Zein artikulu bikaina !! Uste dut hobe dudala orain nire atrezzoarekin sormen handiagoa lortzen. LOL

  50. Elle Puckett 10 martxan, 2010 7-n: 08 am

    Uste dut horiek guztiak bihotz onekoak eta betikoak direla 🙂

  51. Steph 10 martxan, 2010 3-n: 21 pm

    Hau mezu bikaina da! Nire bikotea eta biok eztabaidatzen aritu ginen herenegun, eta Anne Geddesen sorrera gogoratu genuen, izan ere, mota honetako plano askotan aitzindari izan zen. Era berean, zure azken adibideko irudiak gogoratu zidan Matt lagunak amatasun saio batean egin zuen argazki dibertigarria. :http://www.flickr.com/photos/killerotter/2772371409/Perfect, ba? 🙂

    • Jodi Friedman, MCP Ekintzak 10 martxan, 2010 3-n: 29 pm

      Editatzeko aukera ematen didan hori editatzeko goiburu gisa erabiltzeko? Horrek ez du irudi asko izango - baina gehiago editatzeko arazoa eta gero nola ez egin :) jakinarazi iezadazu.

  52. Steph 10 martxan, 2010 3-n: 34 pm

    Jodi - Lerro bat botako diot eta ea zer esaten duen!

  53. Erin Marie aretoa 11 martxan, 2010 3-n: 25 pm

    Argitaratu hau OSPn ere. Gaiak leihoaren markoan edo leihoaren seinalean jartzea, horma koloretsu baten aurrean edo eremuaren sakonera txikia erabiliz lehen planoan haurrak gehienbat harrapatzeko? Zalantzarik gabe, ez joerak edo modak, baizik eta kontsumitzaileek sortutako konposizio teknikak, Sears familiaren argazkietatik urruntzen joan dira. Industria erretratu "erreala" gehiago aldatzen joan den neurrian, jendea harrapatzeko modu sortzaileago hauek sortu dira. Zure ustez, noizbehinka sakonera gutxiko eremua ez da ohikoa edo ezohikoa izango da hemendik 20 urtera? Zer gertatzen da jendea leihoetan / eraikinen aurrean / marko interesgarrietan jartzearekin? Ezin dut hori gertatzen ikusi. Oh, eta jendea "zabor" aurrean planteatzeari dagokionez, moda altua imitatzen omen du. Luxuzko markek beren lana trashy / urban eszenekin uztartzen dituzte betiko eta egun batez.

  54. Matt Walz 12 martxan, 2010 11-n: 34 pm

    Jodi, ni naiz Steph-ek lotu zuen "Cliche" argazkia atera nuenekoa. Erabiltzeari buruzko mezu elektroniko bat bidali nahi badidazu, nire helbide elektronikoa matt [at] whitelampphoto.com da

  55. Stephanie 15 martxan, 2010 11-n: 49 am

    Haurra zintzilik gorroto dut. Haurra eroriko den beldurra ematen dit! Halaber, haurtxo eroak haurtxoak bere pisua eskuetan duela planteatzen du. Ez da naturala! Ez zait axola goian b / c agertzen dena, haurrak ez duela bere burua altxatzen, besoetan pausatzen baitu. Eta trenbidea, ILEGALA da! Orain erabiltzen ez den parke batean aurki ditzakezu, desberdina da. Baina ez zenuke benetako trenbidea erabili behar. Gauza batzuk gustatzen zaizkit, hala nola, ontziak / ontziak dituzten haurrak / umeak. Haur txikiekin batez ere, leku berean mantentzen laguntzen du. Eta gustatzen zaizkit lore-kapelak, puntuzko txanoak eta burukoak. Baina nik uste dut argazkilariok orekatuak izan behar dugula eta gure bezeroek nahi dituzten modako plano batzuk egin behar ditugula, baina ziurtatu ere plano klasikoak egiten ditugula. Ezin dut edizioaren zain egon! Gorroto dut egungo Lillyblue joera, dena lainotsua eta larruazala horia dirudi.

  56. Ashley 24 martxan, 2010 9-n: 34 pm

    Gezurrik esan gabe esan behar dut, hainbeste maite ditudan! Ez nago hain ziur teacup haurrei buruz. Gauza txarrak hain deseroso dirudite. Gurasoak arreta ez dutenak gustatzen zaizkit eta haurrak oso modan dauden arropekin. LOOOOVEE zoru faltsuak eta aukera dudanean aldakuntza askotan inbertitzeko asmoa. Blokeak bezain topikoak direnez ... Ezin ditut gustatu baina gustatzen zaizkit ... benetan begiratzeak orain saiatu nahi dudan beste angelu bat inspiratzen du. Piruleta ... Jarraitzen dut xurgatzaile handi baten tentazioa helburu horrekin baina ezin dut neure burua ekarri gauza itsaskor hori nire etxean ekartzeko. Argazkiak ateratzen ditut niretzat eta ez profesionalki. Nire lagunekin eta senideekin haien ordez agertzen diren itxurak berreskuratu eta eraikitzeko ideia besterik ez dut begiratzen. Egia esan, argazkien helburu bakarrarekin erosi nuen garbiketa ontzi berde zurbila daukat. Lol. Maite ditut trenbideko bideak eta antzinako buggyak ere. Hurrengoa bezain gazta eta kiskitsua naizela uste dut, haurtxoen argazkigintza den haurren torturetan gainera. Lol. Itxaron, hartu hori ... Zalantzarik gabe maite dut tiraderan dagoen haurra? Izugarria al da? Lol.

  57. Christine DeSavino 25 martxan, 2010 11-n: 30 pm

    Niretzat ez da hain garrantzitsua argazkilariek zerbait moda modura ikusten dugun edo ez. Garrantzitsuena da argazkiak gurasoen bihotza mugitzen duen ala ez. Horrela bada, berdin zait moda edo ez.

  58. Amy Clifton Apirilean 6, 2010 9-n: 56 pm

    Badakit oso berandu nabilela mezu hau komentatzen, baina aurkitu dut. 🙂 Egia esan, hauetako asko gustatzen zaizkit, baina jendea kolore selektiboa argitaratzen dudanean ikustean garrasi egin nahi dut ... eta saihestezinak diren fb iruzkinak esaten dituztenak "ai, ai oso ona da zure argazkilariak nola egin zuen hori ??" Grrrrr! Lurreko altzarien uztarketa maite dut, eta batzuetan jendea eserita egoteko edo zutik egoteko edo makurtzeko lekua edukitzea besterik ez da laguntzen. Altzariek familia baten altuera aldatzen eta konposizioa interesgarriagoa izaten laguntzen dute. Familiako oinak eta eraztunak haurraren behatzetan ere jaurtitzen ditut, bi gauza horiek haurraren tamaina erakusten baitute haurra hazten den neurrian mantenduko den zerbaitekin alderatuta. Oinekin pentsatu dut haurra jaioberria denean tiro egitea eta, ondoren, urteekin gauza bera tiro egitea. Sandy Puc 'tailerreko parte-hartzailearen aholku bikaina - egin ezazu zerbait berria bakoitzean! Baina uste dut oso ona dela "sinadura" jaurtitzea.

  59. pam malak Apirilean 12, 2010 4-n: 08 pm

    Ados berandu iritsi naiz, baina mezu honek pentsarazi dit. Joeren berri izaten saiatzen naiz, baina ez gehiegi besarkatzen. Pixka bat gogorra. Baina pertsona modu arinean harrapatzea da garrantzitsuena. Joerak artearen kutsua baino ez lioke eman behar.

  60. Ashley Maiatzean 25, 2010 6-n: 26 pm

    Argazkien garrantzitsuena atrezzoa bezain garrantzitsua dela uste dut, betiko mantentzea da. Denborarik gabekoa fokua piztuta dagoenean, argiztapena ona da eta argazkia bera ere ona da.

  61. Peggy Attaway Maiatzean 30, 2010 10-n: 23 am

    Barkamena eskatzen dut aldez aurretik norbaiten behatzak zapaltzen baditut, baina egia esan ezin ditut ikusi elementu bat hautatu eta kolore gisa ekarri duten b / w irudiak. Adibidez, arrosekin ezkontzako argazkia gorri utzi da. Erruduna naiz, kobratu didaten moduan, hori egin izanagatik. 🙂 Mezu bikaina ~

  62. Christine Hall ekainean 5, 2010 7-en: 31 am

    artikulu ona. Pertsonalki ni jaio berriaren gainean nago txapela eta zuhaitz batetik zintzilik. Besterik ez dut uste, denetariko gauzak berdinak izaten hasten direla eta inspirazioa har dezakezun arren, kutxatik kanpo pentsatzen ere saiatu beharko lirateke. Gustatzen zait norbaitek funtzionatzen duenean eta nor den berehala identifikatzen dudanean. Uste dut "moda" batzuk jende asko hasi dela argazkilari gisa hasi eta konposizioa, argia, kamera ez dutela ulertzen, baina jendeari abiapuntua ematen dio.

  63. Joanna K ekainean 7, 2010 11-en: 48 am

    Ez naiz argazkilaria, baina nabaritu dudan moda ezkontza / konpromiso jaurtiketa bat da. Bikotea gotiko amerikarra ari da imitatzen eta eskutik helduta kamerari begira. Badirudi hori une oro ikusten dudala.

  64. Bevin 13 pm: June 2010, 5 at 43

    Gai interesgarria hemen personally Nik pertsonalki argazkilaritzak une bat harrapatu nahi duela uste dut. Beraz, garai hartako “moda” tontakeria badirudi orain, ez du axola. Une bat izan zen, harrapatuta. Eta mundu honetan dena zaharkituta dago noiz edo noiz!

  65. Nancy 12 uztailan, 2010 1-n: 33 pm

    Argazki modei buruzko argitalpenak iruzkintzen ditut beti. Gehienek diseinu elementu batzuk erabiltzen dituztelako funtzionatzen dutela uste dut: trenbideko trenbideak lerro nagusiak dira, txanoek ehundura sartzen dute, baldeak funtzionalak dira haurrak 30 segundo edo gehiagoz bere lekuan edukitzeko. Gehienek argazkien sakontasuna, ehundura eta interesa sortzen laguntzen dute. Pertsonalitateak harrapatzen ere ahalegintzen naiz baina batzuetan laguntza gehigarria behar dut horretarako eta irudiaren diseinu interesarekin.

  66. Lisa Poshni uztailan 16, 2010 2-n: 07 am

    Moda edo ez moda, jaioberriak guztiak ederki egiten direla uste dut eta beti ere itxura ederra izango dutela. Modak deitzeak izugarri ematen ditu baina benetan egiten dugun guztia aldaketen inguruan ... autoak, arropa, etxeko barrualdea eta .. argazkigintza dira. Modak zer dira, zer modernoak, denek nahi dutena! eta ez dira txarrak ... ba 80ko hamarkadaz ari bagara behintzat. jeje post bikaina ordea!

  67. kg Abuztuan 9, 2010 12-n: 00 pm

    Oso pozik webgune hau Pioneer Woman-en bidez aurkitu dudalako! Dena den, mezu hau maite dut. Irristatzen nauen joeretako bat lo egiten duten jaioberriak mantetan edo gasetan bilduta eta mahai baten gainean patata zakuak bezala eserita daudela, burua soilik erakusten duten horietakoa da. Polita baino izugarriagoa iruditzen zait !! Ezin dut itxaron blog honen gainerakoa ikusteko eta imajinatu asko ikasiko dudala bertatik!

  68. Tia Abuztuan 10, 2010 3-n: 45 pm

    Atsegin eta jatorri ezberdinekin jolastea gustatzen zait, nire estiloa zein den jakiteko. Uste dut arrazoi osoa duzula moda bat eta zer joera duen. Erakutsi dituzun jarrera eta atrezzo batzuk modak direla uste dut, baina "sears portrait studio" itxuratik urruntzea joera bat da. Beste batzuek esan bezala, bezeroentzako argazkilaritza egiten ari bazara, saltzen dutenarekin eta zoriontsu egiten dutenarekin joan behar duzu (noski, arrazoia bada, boudoirreko argazkiak zure moralarekin bat ez datozela, orduan, inondik ere) uko egin), baina kolore selektiboa edo dena delakoa gustatzen ez zaizulako, nahi dutena bada, zure bezeroekiko betebeharra duzu. Katering baten gauza berarekin topo egiten dut. Jendeak esango du “A, eta barbq albondigarik horietako batzuk egin al ditzakezu, horiek ezin hobeak izango lirateke” eta pentsatzen ari naiz “Noooo, atzo hain dira! Utz iezadazu ahuntz gazta eta eguzkitako tomate crostini albahaka chiffonadarekin ... ”Baina, ai, albondigak egiten ditut nahi dutena delako. Beste kontu baten arabera, moda handiko argazkilaritzak pose eta atrezzo horietako batzuetan eragina izan duela uste dut eta uste dut denborazko National Geographic eta Time argazkiek ere badutela. Nork ez ditu ikusi Errumaniako irribarrerik gabeko haurren irudi harrigarriak beren herriko hondakinen aurrean jolasean jantzi zaharrak jantzita dituztela? Kolore biziekin edo zuri-beltz deigarriekin? (Edo ildo horretako zerbait?) Orduan, argazkilariak ingurune faltsu batean irudi deigarri hori jasotzen saiatzen dira. Hori da nire 2 zentimo merezi duena. Aipatu ez nuen gauza bat eguzki-argiak eta gehiegizko esposizioak ziren. Pertsonalki, maite ditut, horrelako argazkiak nire gogokoenen artean daude, baina beste egunean batzuk argitaratu nituenean, pertsona batek komentatu nuen irudi horiek ezin hobeak izango zirela zeru zuria ez balitz, zeru urdina beharko nuke eta hodeiak. Beste batek esan zidan lenteak eguzkira botako nituela hondatu behar nituela eta haien ordez photoshop-a egin behar nuela. Hasieran oso minduta nengoen iruzkin horiek, baina maite ditut eta nire modeloak maite zituen eta ikusten dituen guztiek maite dituzte ( "profesional" pare bat izan ezik), beraz, erabaki dut hori dela garrantzitsuena!

  69. Brenda Jorgensen Abuztuan 17, 2010 9-n: 24 am

    Ez dakit NOLA galdu nuen hau. Ematen duzun hezkuntza maite dut. Nire ilobak (6 urte) eta biok National Mall-ean egin genituen bi argazki "jauzi" bidali beharko dizkizut. "Texas Jumping Bean" argazkiak deitu zizkien Austin-etik bisitatzen ari zenetik. Bere album txikientzako soilik dira, baina esango dizut, umeak maite dituela! Haurrentzako zerbait dibertigarria monumentu historiko batean zaudenean edo zerbait egiteko aukera ematen didazu eta esan iezadazu .... Janzten ditu, 10 hartu inguru egin behar dituzulako, jaja! Zure ekintzak erabili nituen, nahiz eta batean kolore popa gainditu nuen. Gustatzen zaio hala ere, ez kezkatu. PS Oraindik ere maite dut haurtxoen kolore selektiboa. Kasu horretan beti klasikoa da niretzat.

  70. SL Abuztuan 17, 2010 10-n: 44 am

    Gehitu behar ditut nire bi zentimoak. Bai, moda eta joerak ikaratzen ditugu, baina guraso batek bere jaioberriari atzera begiratzen dionean ez dute argazkia nola atera zen edo nola planteatu zen begiratzen, memoriari begiratzen diote. Benetan, jaioberri guztiak argazkilari bati itxura bera ematen diote, pose, atrezzo edo "moda" bezainbeste. Datozen urteetan, ordea, amak eta aitak haurtxoari begiratuko diote orduan zegoen bezala, txiki-txiki eta preziatuak . Behatzetako eraztunak behatz txiki horien tamainaren adierazle besterik ez dira eta oso ezagunak dira hemen. Ados moda bat etorri eta doa guretzat argazkilari gisa, zaharkituta geratzen delako, baina ama edo aita horri bere jaioberria ez zaio zahartzen, oroimen iraunkor batekin hazten dira. Guretzat, ordea, ahaztuta dugun irudi hori kikildu dezakegu, baina haientzat beraien altxor iraunkorra bihurtzen da.

  71. Amber Beltza irailaren 5, 2010 9-en: 43 am

    Eskerrik asko hau partekatzeagatik! Onartzen dut urteetan zehar joera horietako hainbat egin nituela. Duela urtebete ere egin ez nuen okerrena lore eta blokeekin egindako kolore selektiboa (ikara) eta amaren haurdunaren sabelean esku-aztarna izan zen. Alabarekin saiatu nahi dudan piruleta koloretsua daukat oraindik;). Hauetako batzuk irudi bizigarriak dira, oraindik neure burua probatzen ikus ditzaketenak. Hemen argitaratu ez den horietako bat landa-ideia bateko ohea da. Barnwood zoruari dagokionez, bat lortzeko tentazioa izan dut, baina laster kaleratuko den moda izango ote den beldur naiz.

  72. SJP 24 irailean, 2010 3-n: 04 pm

    Platoko haurra niretzat bitxiena da. Umea ez da txerri errea!

  73. adelaidako argazkilariak urriaren 26, 2010 11-en: 31 pm

    Oso pozik nago zure argazkigintzako artikulu bikaina erabiltzeaz, argazki horiek guztiak oso politak dira, zure argazkilaritza estiloa txunditzen dut pertsonalki haurtxo horren argazkirako.

  74. Ashley Azaroan 15, 2010 4-n: 38 pm

    Ha! Barre egin nuen piruletako argazkiaz! Ahem ... Behin saiatu nintzen nire seme-alabekin. Aitortu behar dut erretratu asko ateratzen ditudala zaborren aurrean. Kolorea eta ehundura da batez ere. Eta maite ditut zakar zaharrak. Duela gutxi familia bati argazkiak atera nizkion beraien baserrian zegoen kamioi zikin zahar baten aurrean. Familia honen amak esan zidan leku zehatz horretan egon zela gogoratzen zuen arte ... 4 urte inguru zituenetik. Hala ere argazkiak egingo nizkieke han. Kamioia polita zen! Eta zer da alkandorarik gabeko bikotekidearekin haurdun dagoen andre biluziarekin? Hori behin saiatu nintzen lagun batekin nire lagunarekin eta berriro erabaki nuen ez nuela berriro egingo. Inori erakutsi nahi ez nizkiokeen argazkiak dira. Eta benetan ez zait axola beste norbait ikustea ere. Pertsonalegia. * Hasperena * Zaila da beste batzuk ez imitatzea etengabe beste argazki batzuei inspirazioa bilatzen ari zarenean.

  75. Kelly 8 abenduan, 2010 9-n: 58 am

    Wow, modak deitu ditzakezu baina asko exekutatu dituztela pentsatu dut. Egin ditudan batzuk ikusi eta egin nahi nituen, eta zorigaitz bat sentitu nuen, triste nago moda modura jotzen delako .... orduan pentsatu nuen berriro ... .. zer ez zen orduan moda bat? Horietako inori ez zaio ezer gertatzen. Ustekabeko pop txikiak gustatzen zaizkit. Dibertigarriak dira all Jende ederra erakusten dute ondo ateratako argazki eder batean, edozein familiak harro agertu beharko lukeen argazkia. Zail egiten ditudanak gehiegi editatu direnak dira ... kolore selektiboa, ertzak gehiegi lausotuz argazki bat "profesionala" ematen saiatuz.

  76. Kelly 8 abenduan, 2010 10-n: 05 am

    pentsamendu dibertigarria besterik ez ... Gogoan dut facebookeko "argazkilari" batean irakurri nuela nola gorrotatzen zituen beste argazkilariek etengabe bere ideiak lapurtzen eta bere lana imitatzen. Bere zorroa horrelako irudiz beteta zegoen ... haurtxoak mantetan eta saskietan. jendea aulki eserleku batean ... Duela urte batzuk egin nuen bere argazkiak ikusi aurretik LOL horrek egiten al du NIRE ideia? Ziur nago nonbait ikusi nuela ... Ez da bere orrialdeko plano originala ... eta nahiko berria zenez, ez dut uste horiek guztiak atera zituen lehena izan zenik. Tristea zen horrelako jarrera izatea eta sormen sailean erreklamazio bat zuela sentitzea 😛

  77. Elizabeth epaimahaia 29 abenduan, 2010 1-n: 44 pm

    Haurtxoei dagokienez, nahiago dut zerbait naturalagoa bilatu. Hamaketan, kalabazetan eta edalontzietan jantzitako Anne Geddes haurren estiloa oso asmatua dela dirudi, eta ez da hain naturala. Ez direla politak esaten, baina zenbat eta gehiago ikusi, orduan eta jarrera naturalago batean ikusi nahiko nuke. Hori guztia berria naiz eta ez dut kritikarik egiten, ezin bainuen hain lan ona egin. Badirudi gero eta gehiago dakidala zer nahiago nukeen. Eta sinets iezadazu 80ko hamarkadan 80ko hamarkadako estiloan egin nuela. Ergh !!!! Artikulu bikaina bide batez!

  78. Ashley 4 urtarrilean, 2011 12-n: 46 pm

    Argazkian ez ... boudoir argazkiak. Ez da nire estiloa, nik uste.

  79. Ashley 4 urtarrilean, 2011 12-n: 53 pm

    Ahaztea ere ahaztu zait, kamera pixka bat jiratuz. Nire ezkontzako argazkilari mutuak ziur asko nire ezkontzako planoen% 85 egin zuen. Burua apur bat bihurtzen dute automatikoki. Bikote bat ondo dago, ez joan gehiegi.

  80. Jen Kallin 18 pm: Otsaila 2011, 9 at 52

    Aitortu behar dut horien erdia egin dudala eta batzuk berriro saiatuko naiz edo berriro egingo ditudala.

  81. Myriah Grubbs Argazkia 5 martxan, 2011 5-n: 00 am

    Hmmmm. Beno. Gustatu zait mezu hau. Argazkia arte modua da, beraz, zergatik ez zenuke gai izango konposizioarekin, atrezzoekin eta kontzeptuekin jolasteko? Egia da ziurrenik ez zarela inoiz egiten lehena izango. Baina, zorrotz fotokazetaritza egin ezean, jendea planteatu eta argazkia ateratzea da. Zergatik egin itxurak momentu naturala dela eta kalean zabiltzala eta argazkian zerbait ikusi eta harrapatu zenuen ??? Egia esan, hor zaude norbaiten argazkia ateratzeko. Zergatik ez diozu nolabaiteko kutsua eta sormena gehitu? Plano hauek asko gustatzen zaizkit. Horietako bat bera ere jatorrizkoa ez izatea da, baina norbaitek nire aurretik esan zuen moduan, "moda altua" dago eta zaharraren eta itsusiaren arteko posizioa ederra da. Erabat artea dela uste dut. Orain, guztiok originalak izango bagina eta ideia berri berriak pentsatuko bagenitu ... 🙂 Era berean, esan beharra daukat, kaxatik kanpo guztiz pentsatzea oso ona dela iruditzen zaidan arren, plano klasiko zaharrak ere maite ditut. Ilobaren beheko argazkia hartu nuen eta maite dut. Testuinguru negatiboan "modan" edo "moda" ez izatea espero dut. Bi gurasoak musikariak dira ... Eta ez dut inoiz ikusi aurretik egina, baina uste dut horrek ez duela ezer esan nahi. PS Haurtzaroan (30 urte ditut) nire argazki bat dago sukaldeko leihatilan. Nire amak egindako argazki bat. Maite dut. Beharrezko jaurtiketa da. Ikusi behar izan zenuen zein txikia zinen !!!! (nahiz eta, tea kopa engainagarria iruditzen zaidan ... tea kopa erraldoi bat da ... jejeje)

  82. Jackie 31 martxan, 2011 11-n: 09 am

    Zalantzarik gabe, altzariak aire zabalean egotea eta atzean abandonatuta egotea edo "zaborra" izatea gustatzen zait. Uste dut ohiz kanpoko edertasuna ekartzen duela gustu handiz egiten denean eta oso trebea dela kontzeptu gisa. Ni neu ez naiz inoiz ikusi ditudan amatasun tiroen batere zalea, oso gazta dirudite. Gustura egin dudan bakarra Leslee Mitchell-ek egindakoa da (http://www.facebook.com/profile.php?id=806627206#!/photo.php?fbid=10150108154794480&set=a.10150107477129480.277946.60845924479&theater). Hemen gehienekin ados egon behar dudala uste dut te katiluetan edo plateretan haurtxoak ikaragarriak direla esaten dutenak, baina haurtxo hauen kapelu txikiak maite ditut. Oso polita iruditzen zait.

  83. Victoria Knaup Abuztuan 28, 2011 5-n: 01 pm

    Bezeroak nahi duena eman. Eseri eta nire bezeroarekin pertsonalizatutako saio bat amestea gustatzen zait nire bezeroarentzat, eta maite dute. Hala ere, hauetako batzuk tontoak dira, baina bakoitzak bereak ditu. Gainera, modarik gabe ez ginateke inoiz hazi eta gauza berriak probatuko. Beraz, eskerrik asko moda eta joerak erronka bat sortu eta ideia berriak pizteagatik. 😀 ~ Victoria Knaup

  84. Diane 21 irailean, 2011 6-n: 53 pm

    Gauza horietako gehienak bezeroek nahi dutena direla esango dut ... eta beti gustatu izan zaizkit gehienak, "bihotzeko eskuak sabelean" kenduta. Denek dakite argazkiak ateratzerakoan planteatzen direla ... ez dutela zertan egoera natural itxura izan, edo bestela ez litzateke argazkilarien beharrik izango, zure inguruan jarraitzeko bat kontratatu besterik ez baduzu behintzat eguneroko ohiko "normala", arraroa eta deserosoa izango litzatekeena.

  85. jeffreybaughman urriaren 6, 2011 6-en: 55 pm

    Horrek kamera baten jabea izateagatik ez zaituela argazkilari bihurtzen erakusten du. Teknika irakatsi daiteke baina benetako begi artistikoa norberak jaiotzen den eta inoiz ikasi ezin den zerbait da, euskarria edozein dela ere. Zerbait "ondo dagoenean" klik egiten duen barruko zentzua da. Lan kaskarra ekoizten baduzu eta ona dela uste baduzu, ez duzu oparia.

  86. Olga urriaren 18, 2011 5-en: 43 pm

    Baliteke haurtxoen maitalea izatea, baina haurtxoarekin egiten duzun edozein gauza oso polita iruditzen zait nahiz eta askotan egin izan den. Gauza bakarra ez zait gustatzen begiak gehiegi ateratzen direnean eta ikasleak benetan baino handiagoak direnean (begiak adierazgarriagoak izan daitezen). Faltsuegia dirudi haurtxoentzat. Baina atrezzo polit guztiak: loreak, txanoak, arropa txikiak, behatz txikiak ... hori guztia oso polita iruditzen zait gustuko ez izateko. Egunen batean nire ideia politarekin asmatzea espero dut. Inspirazio bat besterik ez duzu behar

  87. Dianne - Bunny Trails 9 abenduan, 2011 12-n: 18 am

    Oraindik gustatzen zaizkit trenbideko trenbideak, leihoetan kokatuta, eta oinak era guztietako dibertigarriak dira. Ez ditut inoiz gogoratzen batzuk ikusi (piruleta handia). Badirudi puntuzko txanoekin jantzitako haurtxoak oraindik ere gertatzen ari direla. Batzuk oso politak dira.

  88. LESTER P. LARR 23 abenduan, 2011 11-n: 42 am

    Mezu bikaina !!! Plano asko oso ezagunak dira ... "Anne Geddes-ek inspiratuta". Galdera bat daukat. Non ikusten duzu joera "Profesionala" argazkilarientzat? Niri iruditzen zait jendea kamera digital bat duen edonoren erretratu kaskarragoekin konformatzen ari dela eta ordaindu nahi dutena irudien CD bat besterik ez dela. Duela gutxi bezero batek esan zidan "argazkilari profesionala" nintzela sentitzen zuela, baina haserretu egin zen prezio profesionalak eskatzen nituenean.

  89. Tracy Lovett 13 pm: Otsaila 2012, 2 at 50

    Argitalpen interesgarria, baina nire lana bezeroari nahi duena ematea dela esango dut. Kontratatuta nago nire gaitasunak erabiltzeko burmuinean dituzten edozein argazki helburuekin lotzeko, enkargatu zidatenean, eta NIRE lana da haiekin komunikatzea eta helburu horiek zein diren jakitea. Nere erretratuek nire seme-alabei egingo nizkiekeen ez du garrantzirik nire bezeroentzako egiten dudanarekin. Kolore selektiboa? Nahi badute, lortu dute. Aingeru hegoak? Mozorroen enborrean daude, haurtxoentzako hamaka eta puntuzko txanoekin batera. Nire bezeroekin kolaboratzen dut, ikuspegi bat gauzatzen laguntzeko. Ez dut ikuspegi hori epaitzen, ezta haietaz hitz egiten saiatzen ere, ezinezkoa den plano bat besterik ez bada. Ez ditut gauzak "moda" gisa etiketatzen, diru kopuru polita irabazten duten "lanpostu" gisa baizik. Ni ere artista eta marrazkilaria naiz.. Argazkia modu zoragarria da jendea pozik egoteko eta nahi dutena emateko. Niretzat egiten dudan lana, kamerarekin, pastelekin, margoekin eta abarrekin, horra non kezkatzen naizen nire helburu eta ikuspegi artistikoez. Askotan jendeak kontratatzen nau helburu horiek partekatzen dituztelako. Batzuetan ez. Baina, azkenean, nahi dutena ematen diet. Profesional gisa 13 urte, eta hil arte filmatzeko asmoa dut. Moden edo joeren inguruko argudioak ez dira garrantzitsuak. Negozioan jarraitzea da garrantzitsuena.

  90. Allison 19 pm: Otsaila 2012, 5 at 53

    Barregarriegia! Modak nahiko barregarriak izan daitezke, eta nire bezeroekin beti ados egon ez arren nahi dituzten argazkiak ematen dizkiet. Nire lana pertsona eta haien nortasuna harrapatzea da, beste gauza guztiak gustu pertsonalak besterik ez dira. Argitalpen polita, orain bat egin behar duzu postprodukzioaren modetarako.

  91. Pat Collin Apirilean 22, 2012 7-n: 19 am

    Hasi berria naiz eta argazki horiek asko maite ditut. Bereziki eremuko Katedra. IMO Uste dut edozein atzeko planoarekin ezar dezakezuela eta ederra izango litzatekeela. Kopa batean ipurdia ipini du, haurra ez da hainbeste hondoan. Haurtxoak bihurritu eta estutzeaz kezkatzen naiz plano artistikoa egiteko. Gustatzen zait gaffitia baina aterkirik gabe. Oso argazki politak. Eskerrik asko.

  92. CannMan Apirilean 24, 2012 12-n: 01 am

    Hemen defendatzen dutenak dibertigarriak direla uste dut. Inork ez du esan saltzen baduzu gaiztoa zarenik - baina goian zerrendatutako guztia moda edo joera da. Saltzen bada edo ez bada ... bezeroak nahi duena edo ez - Oraindik modak edo joerak dira. Eta horrek ez du axola txikitan Brownie bat lortu zenuenetik edo zure lehen kamera hartu eta 7D bat denetik filmatzen aritu zaren ala ez.

  93. Anel Maiatzean 9, 2012 5-n: 28 pm

    Jodi, uste dut mini arbelak eta marko hutsak ahaztu dituzula. Dibertigarriak dira, baina jende askok esan duen bezala, bezeroak maite al ditu plano hauek hemendik 10 urtera?

  94. Darren 12 urtarrilean, 2013 11-n: 13 pm

    Mezu bikaina. Argazkilaritzaren dibertsioaren erdia eszena girotzea eta planoa egitea da. beste erdia besteek benetan gozatzen duten zerbait sortzen ari da. Hori bai, uste dut moda handian hilerrian egindako tiroak izan zirela. Gogoan dut jende askok hilerri bat erabiltzen zuen denbora tarte bat. Hemen ados nago positiboarekin: mantendu sormenez, ez zaitez ohitu eta egin onena egiten duzuna.

  95. Myles Formby 30 urtarrilean, 2013 9-n: 59 am

    OMG Kolore selektiboa gorroto dut. Bizitza osoan zehar uste dut ondo erabiltzen dela nire bizitza osoan, bestela, ABOMINAZIO GUZTIRA.

  96. Alex Kennedy Maiatzean 2, 2013 4-n: 30 pm

    Aupa bilduma bikaina. Amanda Andrewsen irudiak LOL egin zidan

  97. Emily D 7 pm: June 2013, 1 at 11

    Argazki batzuk oso onak dira! Modak modak dira. Txarrak edo onak diren. Ez zuen esaten irudi horiek guztiak moda txarrak direla. Pertsonalki, gauzetatik zintzilik dauden haurtxoak arriskutsuak eta oso deserosoak iruditzen zaizkit. Hori ez da nik egin nezakeena.

  98. Jane Simmons Azaroan 2, 2013 11-n: 23 pm

    Zer gertatzen da argazkigintzaren azken joerarekin? Eguzkira tiroka, itxura garbitua. Izugarria da.

  99. Luciana Justizia 23 abenduan, 2013 11-n: 08 am

    Argazkilaritza jaioberrien joeren inguruko Google bat egiten ari nintzen urteetan zehar eta mezu honekin topo egin nuen. Gaiari buruz oso kuriosoa naiz eta azken 30 urteetako joerak ikustea gustatuko litzaidake. Nire proiektu pertsonala bihurtu da gai hau aztertzea. Liluragarria iruditzen zait.

  100. Jay 3 martxan, 2014 12-n: 39 am

    Atzerriko tresnak erabiltzea nahi izan duten konpromiso saioetarako kontzertuak baztertu ditut. Azkena "Baietz esan nuen" ikurra izan zen. Oh Jainkoa.

  101. Jess 10 martxan, 2014 7-n: 05 am

    Horrekin barre egin behar izan nuen. Batzuk politak direla uste dudan arren, oso gehiegizkoak dira. Gehien ikusten dudan tarta apurtu eta zoratu egiten nau! Burdinbidearen gauzak ere zoratu egiten nau legez kanpokoa delako.

  102. jordan Azaroan 30, 2014 7-n: 14 pm

    Horiek guztiak izugarriak dira, baina horien herena ez dut inoiz ikusi ere egin. Haurra tiraderan? Leiho isiletan dagoen jendea? Zergatik salduko lukete horiek? Argazkilariari plano bat nola ezarri ideiarik ez duen itxura ematen diote.

  103. Dalton urriaren 4, 2015 4-en: 02 pm

    Haha, hauetako batzuen zalea izatearen erruduna naiz, baina berriro ere, hotz selektiboa txukuna zela uste nuen. jeje

Iruzkin bat idatzi

Izan behar duzu saioa hasi iruzkin bat bidaltzeko.

Kategoriak

Azken mezuak