Eraldatu oporretako argazki bat artera Photoshop ekintzen bidez

Kategoriak

Featured Produktuak

Atzo, nik partekatu nuen informazioa eta nire familiako oporretako irudiak Hego Karibera. Gaur, edizio bat erakutsiko dizut, non argazkia ateratzen dudan argazki bat inprimatzen ari naizen galerian bildutako mihise batean.

Honako argazkia Curacaon atera nuen, orga baten gainean nengoela. Ezin nuen ondo gelditu eta konposatu. Mugitzen ari zen ibilgailu batean nengoen 50 bat lagunekin. Honela, azkar atera nuen irudia eta pentsatu nuen gerora zerbait bideragarria nuen ala ez ikusiko nuen. Argazkilariak askotan entzuten ditut nire bloga eta an Facebook esan beste argazkilariei, "kamera ondo atera behar duzu". Batzuek uste dute Photoshop ekintzako arduradunek edo, oro har, Adobe Photoshop-ek argazkilariei iruzur egitea eta editatu gabe argazki bikainak ateratzen ikastea ahalbidetzen duela. Ados nago Photoshop batzuetan argazki perfektuak baino gutxiago laguntzen duen tresna da. Baina, batzuetan, biran zabiltzanean eta hobeto ateratzeko gelditu ezin zarenean, irudi bat ateratzea ez galtzeko modu bakarra da.

Niretzat garrantzitsuagoa da momentua dokumentatzea, batez ere oporretan, ahaztea baino gauzak ez zirelako aproposak. Zer uste duzu?

Orain editatzeko:

  1. Erabiltzen hasi nintzen MCP Fusion Ekintzak multzoa - eta klik bakarreko kolorea exekutatu zuen. Guztia opakutasun lehenetsian utzi nuen.
  2. Ondoren, Magic Markers Ekintza burutu nuen. Normalean ekintza hau nahi duzun lekuan margotzen duzu. Baina leku guztietan nahi nuenez geruza maskara alderantzikatu nuen (Ctrl + I: PC edo Command + I: Mac). Pixka bat indartsua zen, beraz, geruza horren opakutasuna% 45era jaitsi nuen. Koloreen popa maite nuen - ezta? Eraikinak, inoiz Curacao bisitatu izan badituzu, gero oso intentsitatetik oso gertu daude. Jatorrizko argazkiak ez zuen zinez bizia izan.
  3. Azkenean, 20 × 10 proportzioan moztu nuen. Hainbeste zeru zegoen jatorrizkoan eta zaindari hori ere nahiko itsusia zen. Beraz, moztu ahala irudia ere biratu nuen.
  4. 30 × 14 ″ galeria bildutako irudi gisa inprimatzen ari naiz, baina laborategiak aldeak digitalki luzatzen ditut, inprimatutakoa galdu nahi ez baitut. Neuk luzatu nezake, baina azkarragoa da haiek egitea.

curacao-600x944 Eraldatu oporretako argazkia Artean Photoshop ekintzak erabiliz Planak MCP pentsamenduak Argazki partekatzea eta inspirazioa Photoshop ekintzak Photoshop aholkuak

MCPActions

Iruzkinik gabe

  1. Diana Apirilean 12, 2012 9-n: 04 am

    Uste dut 'ondorengo' irudia ikusgarria dela eta oporretako oroitzapenak jasotzeko modu bikaina dela ... harrigarria !!!

  2. Jean Smith Apirilean 12, 2012 9-n: 36 am

    Beraz, maite ezazu irudi hau! Primerako mihisea egingo du !!!!

  3. markatu Apirilean 12, 2012 9-n: 42 am

    Hmmm, gustatuko litzaidake nire argazki batzuekin probatzea ...

  4. cort Apirilean 12, 2012 9-n: 43 am

    Oraindik argazki bat da, itxura hobea duena, baina niretzat ez da artea. Kameran ondo ateratzea garrantzitsua da, gaur egun argazkilari gehiegiren arazoa da irudia irudian Photoshop-en ordenagailuan sortzen dela eta ez kameran. Argazkilariek animatu beharko genituzke ondo egiteko denbora hartu dezaten, argia, aurkitu angelu egokia eta bai, lortu kamera ondo. Horren ordez, irudiak, aitzakiak eta gehiegizko prozesatze prozesuak bultzatzen ditugu Photoshop-en.

    • Dawn Apirilean 12, 2012 10-n: 11 am

      Komentario honi boo esaten diot eta Jodi-ri bravo esaten diot zure familiak oporretan izandako denbora bikaina gogoratuko duen oroitzapena harrapatzeagatik. Eta zorionak zure oporrak Oporrak izateagatik. Ziur nago zure familiak eskertzen duela ez zaretela gelditu plano guztiak primeran konfiguratzen eta konposatzen, izan ere, zure familiako oroitzapenak egiteko denbora beharko zenuke. Ez nuen irakurri perfektua zela aldarrikatzen zuenik edo galeria batean zintzilikatzea espero zuenik. Jodi, segi horrela!

      • Jodi Friedman, MCP Ekintzak Apirilean 12, 2012 11-n: 43 am

        Egunsentia, zehazki - bai - irudi politak nahi ditut, baina ez nengoen argazki bat espero nuenean, familiako oporretan nengoen 🙂 Eta zerbait hobea egin ahal izatea gauza ona da, ez txarra, nire ustez. Eskerrik asko, Jodi

    • Bob Apirilean 12, 2012 10-n: 55 am

      Argazki bat "afizionatuen argazkia" da. Hau ez da afizionatu baten argazkia. Batzuetan, lor dezakezuna hartu behar duzu lortzen duzunean. Nahiago nuke zerbaiten argazkia izan, ezer ere ez. Angelu egokian lor ditzakezunak bakarrik hartzen badituzu, argi egokiarekin, pose egokiarekin ... askoz ere gehiago falta zaizu.

    • Jenn Apirilean 12, 2012 11-n: 03 am

      Zurekin ados nago cort. Egunero irudiak ateratzen dituzten eta gehiegizko photoshopetik negozioak ateratzen dituzten pertsonen aurka negozioak egiteko borrokan nagoen eremuan bizi naiz. Konposatu eta kamera irudi bikainak edukitzeak pertsona batzuk hunkitzen ditu, baina ez da nahikoa negozioa "argazkilari" deiturikoetatik urruntzeko. Eskolara joan nintzen, behar bezala filmatzen ikasi nuen eta irudi duina atera dezaket kameran. Arraioa, filmarekin konposatu eta filmatu dezaket - merke horietako gehienak hain ohituta daude automatikoki filmatzen eta photoshop-ean konpontzen, ezingo lirateke filmetan filmatu. Horren beste aldean, asko egitea gustatzen zait snap-bys oporretan eta konpondu geroago. Oso zaila da niretzat familia oporretatik eta dibertsiotik denbora kentzea eta denbora guztian planoak konposatzea.

    • Jodi Friedman, MCP Ekintzak Apirilean 12, 2012 11-n: 40 am

      Cort, Artea subjektiboa da. Niretzat artea da, eta nire hormarako estanpa egiten ari naiz. Zuretzat agian ez da horrela. Ongi da eta erabat aitortzen dut eta azaldu nuen uhartean orga mugikorrean egiten ari zen biran ateratako argazkiarekin sortu zela. Orga ez zitzaidan gelditu irudi bat osatzeko. Ahal nuena hartu nuen. Jendea oroitzapenak harrapatzera animatzen dut. Nire irakurleak zaleak eta profesionalak dira. Oporretan zure seme-alabekin / familiarekin zaudenean, helburua (edo nirea hala ere) argazkiak konposatzen minutuak edo orduak ez igarotzeko denbora dokumentatzea da. Beraz, bai, erretratu profesional bat edo paisaiaren irudia lortzeko, argiztapena, konposizioa eta abar bultzatu beharko genituzke. Photoshop-en ere askotan hobetu daitezkeen arren. Eguneroko bizimoduaren irudietarako, Photoshop bezalako tresna bat erabiliz, argazkiek itxura hobea izan dezakete, "hain" edo sinestezinak diren.

      • Jenaroo Apirilean 12, 2012 12-n: 52 pm

        Cort (eta beste haters) badakizu gune horri MCP Actions deitzen zaiola, ezta? Zure irudiak photoshop bezalako tresnekin hobetzea da. Tresna horien erabilerarik ikusten ez baduzu, beste norabait joan zaitezke. Zenbait iruzkin. Nire ustez, Jodiek tresnak eta mezuak eskaintzeko aukera ona eskaintzen du jendeak argazkilari hobeak izan daitezen, lehenengo aldian ondo egin dezaten. kamera. Eta "_. Oker nengoen, baina ziur nago webgune honen ikuspegia ez dela" Photoshop-en irudiak, aitzakiak eta gehiegizko prozesatze prozesuak bultzatzea ". Shitty Photoshopping argazki erosketa kaka bat da, eta gutako askok errudunak izan gara, baina batzuetan gure bidaia pertsonalaren zati da ”_eta” _ nire planoak prozesatzen baditut, benetan ari al da inor mintzen nire argazkiak ikustera behartzen ditudan pertsonei baino? Albo batera utzita, alabaren "arte" batzuk hozkailuan ditut. Piezak ederrak direla uste dut eta bakoitzak esanahia du niretzat (eta seguruenik niretzat bakarrik ñ baina ez al da hori arte bihurtzen duena, nirekin hitz egiten du eta erantzun emozionala sortzen du?). Pertsonalki ez zait axola Degasen lanik, baina estimu falta horrek esan nahi al du benetan artista ez dela? Dena den, seguruenik galdu zaitut orain, seguruenik amorru beltza izan zenuen nire telefonora deitu nuenean alabaren hozkailua artea "artea". Azkura al zaizu guztiei bere lerroak zuzenak ez direla eta bere konposizioa desaktibatuta dagoela esatea ..... ??

      • Jenaroo Apirilean 12, 2012 12-n: 52 pm

        Cort (eta beste haters) badakizu gune horri MCP Actions deitzen zaiola, ezta? Zure irudiak photoshop bezalako tresnekin hobetzea da. Tresna horien erabilerarik ikusten ez baduzu, beste norabait joan zaitezke. Zenbait iruzkin. Nire ustez, Jodiek tresnak eta mezuak eskaintzeko aukera ona eskaintzen du jendeak argazkilari hobeak izan daitezen, lehenengo aldian ondo egin dezaten. kamera. Eta "_. Oker nengoen, baina ziur nago webgune honen ikuspegia ez dela" Photoshop-en irudiak, aitzakiak eta gehiegizko prozesatze prozesuak bultzatzea ". Shitty Photoshopping argazki erosketa kaka bat da, eta gutako askok errudunak izan gara, baina batzuetan gure bidaia pertsonalaren zati da ”_eta” _ nire planoak prozesatzen baditut, benetan ari al da inor mintzen nire argazkiak ikustera behartzen ditudan pertsonei baino? Albo batera utzita, alabaren "arte" batzuk hozkailuan ditut. Piezak ederrak direla uste dut eta bakoitzak esanahia du niretzat (eta seguruenik niretzat bakarrik ñ baina ez al da hori arte bihurtzen duena, nirekin hitz egiten du eta erantzun emozionala sortzen du?). Pertsonalki ez zait axola Degasen lanik, baina estimu falta horrek esan nahi al du benetan artista ez dela? Dena den, seguruenik galdu zaitut orain, seguruenik amorru beltza izan zenuen nire telefonora deitu nuenean alabaren hozkailua artea "artea". Azkura al zaizu guztiei bere lerroak zuzenak ez direla eta bere konposizioa desaktibatuta dagoela esatea ..... ??

        • Jodi Friedman, MCP Ekintzak Apirilean 12, 2012 1-n: 45 pm

          Zure alabaren artea ederra dela uste dut. Artea ikuslearen begietan dago. Eta Curacaoko mihisei begiratzen diodanean oroitzapen epelak eta irribarrea izango ditut.

  5. Angela Apirilean 12, 2012 9-n: 45 am

    Maite dut! Arte bikaina egingo luketen irudi batzuk ditut. Zurrunbilo honi eman beharko diozu !!! Mihise bikaina izango da !!!

  6. Natalie O'Neill Apirilean 12, 2012 9-n: 54 am

    Ederra! Irudia momentuan harrapatzeko modua eta gero zoragarria izan dadin! Eskerrik asko partekatzeagatik. Zure blogetik beti ikasten dut hainbeste.

  7. Saundra McClain Apirilean 12, 2012 10-n: 08 am

    Argazki hau oso polita da. Zure argazkilaritza eta photoshop trebetasunak harrigarriak dira !!!

  8. ile g Apirilean 12, 2012 11-n: 22 am

    Betidanik perfektua den Cort-en iruzkina, goian, "Argazkilariek animatu beharko genituzke denbora ondo hartzen, argiaren zain egon, angelu zuzena aurkitu eta, hori bai, kamera ondo ateratzera. Horren ordez, irudiak, aitzakiak eta gehiegizko prozesatze prozesuak bultzatzen ditugu Photoshop-en ". Egilearen oharra gainetik argitaratzean," Ezin nuen gelditu eta konposatu behar bezala. Mugitzen ari zen ibilgailu batean nengoen 50 bat lagunekin. Honela, azkar atera nuen irudia eta pentsatu nuen gero zerbait bideragarria nuen ikusiko nuela ". Edozein argazkilarik esan dezake goiko lehen adierazpena. Edozein argazkilari bikainek ondorengo bigarren adierazpena esan eta onartu dezake. Mundu honetan badago argazkilari bat denbora guztian eta esposizio guztietan ondo atera dezakeenik, ziur nago, hala ere, ez dituela ezagutu nahi. Horrelako jendea ezin da hazi, ezin ikasi, ezin da zabaldu. Zinemaren urteetan ere argazkilari onenetako batzuek logela ilunean saihestu eta erre egin zuten. Apustu egin dezakezu Ansel Adamsek bere argazkietako zenbait pieza landu dituela horizonte apur bat gehiago ateratzeko. Beraz, jendea Lightroom edo Photoshop-en egokitzen da. Gauza handia. Bilakaera da. Batzuetan jaurtiketa zuzena egitea baino askoz ere garrantzitsuagoa da eta gero lan pixka bat behar bada harrigarria izan dadin, hala izan bedi.

    • Jodi Friedman, MCP Ekintzak Apirilean 12, 2012 11-n: 47 am

      Ile - agian ez zuen irakurri komentatu aurretik ... Eskerrik asko Cort-entzat berreskuratzeagatik. Erabat ados nago bilakaerarekin eta LR eta PS tresnak direla. Zergatik ez erabili? Eskerrik asko txineatzeagatik. Laster itzuli. Jodi

  9. Chris Moraes Apirilean 12, 2012 11-n: 38 am

    Aupa! Ezin dut sinetsi aurretik eta ondoren. Photoshop-en berria naiz, harrituta nago zer egin daitekeen ikustean. Jodi bikaina dirudi eta mihise ederra egingo du.

  10. lisa Wiza Apirilean 12, 2012 11-n: 54 am

    Ados nago artea subjektiboa dela, niretzat Jodiren talentu sortzailearen isla da. oparitzea ibilgailu mugikor bati tiro dexente ateratzea da eta gero begi eta talentu sortzailea izatea postprodukzioa horman zintzilik egoteko moduko zerbait bihurtzeko. Zinez eskegi nirea hang

  11. Liz Apirilean 12, 2012 11-n: 58 am

    Hau benetan ikusgarria da! Ezer hoberik jakingo ez banu, ez nuke asmatuko lehengo jaurtiketatik eratorria denik ere. Izugarria! Nire argazkiak honela editatu nahiko nituzke. Baditut Italiatik horrelako popa egitea gustatuko litzaidakeen batzuk! Ederra!

  12. Aimee Hernandez Apirilean 12, 2012 11-n: 58 am

    Zoragarria da jatorrizko argazkian bezalako azken produktua lor dezakezula! ongi egina! Ados nago guk esandakoarekin! Niri dagokidanez, artelan bat ere bada, koloreak egokitzen ari zarenean edo azkenean nolakoa izango den. Pintatzean bezala, nahi zenituen koloreak lortzen ez badituzu. beste batzuk gehitzen dituzu ..

  13. Liz Apirilean 12, 2012 12-n: 01 pm

    Eta lotsagarria hain kritikoa izaten ari den jendeari. Elkarri laguntzen eta elkar altxatzen egon beharko genuke. Argazki guztiak ez zaizkie gustatuko, baina horrek ez du esan nahi "artea" ez denik. "Profesionalek" ateratako irudi asko ez zaizkit axola. Denen estiloa oso desberdina da. Ezin ditugu epaitu beste batzuk horrela.

    • Jodi Friedman, MCP Ekintzak Apirilean 12, 2012 5-n: 32 pm

      Ez zaie esapidea irakatsi behar izan, "ez baduzu zerbait polita esateko, ez esan ezer ere". Iritziak eskatzen ditudanean, badakit kritikarako irekitzen ari naizela. Adibidez, "gustatzen al zaizkizu kolorearen edo irudi honen konposizioa" esaten badut, baina nik edo beste batzuek partekatzeko argitaratzen dudanean, interesgarria da jendeak oraindik zer eskaintzen duen? Nahiko ohituta nago, baina batzuetan gaizki sentitzen naiz norbaitek nire facebook horman argazki bat argitaratzen duenean eta jendeak erasotzen duenean. Erraz molda litezkeen zerbait ikusten badut, lagundu eta aholkatu dezaket, baina ez bakarrik iruzkin emankorrak esan gaizki sentiarazteko.

  14. Danielle Apirilean 12, 2012 12-n: 08 pm

    Eskerrik asko partekatzeagatik, Kubara joateko prest nago asteburuan nire ezkontzara joateko, gero Filipinetara eta zer ekarri behar dudan eta zer ez dakit izugarria da! Batez ere, urpekaritza kamera ere ekartzen ari naizelako 🙂

  15. Emakumea Apirilean 12, 2012 1-n: 05 pm

    Oso gustuko dut plano hau eta etxean oporretako hainbat argazki ditut seguruenik jende asko txundituko ez luketenak, baina niretzat zerbait esan nahi dute eta maite ditut argazkilari gisa egindako bidaiaren parte direlako. Nahiz eta gustatuko litzaidake toki batzuetara itzultzea eta hobetzearekin batera eramatea! Alde batetik, nola lortu inprimagailuak ertzak digitalki luzatzea. Egiazki nire fotograma betetzera joaten naiz filmatzen ari naizenean eta hainbat mihiserekin egin dut topo ale honekin. Azkenean ertz beltzak egiten nituen irudia sakrifikatu ez nuenez, baina hemen aipatzen duzun luzapen digital honek liluratzen nau. Eskerrik asko zure aholku eta informazio bikainengatik !!!!

    • Jodi Friedman, MCP Ekintzak Apirilean 12, 2012 1-n: 44 pm

      Nahi ez baduzu askotan zure laborategiari ordaindu ahal diozun gauza da. Edo batzuek eskaera egiteko aukera dute. Adibidez, Color Inc-ek hori eskaera egiteko aukera du: irudia hartu eta alboak estaltzen dituzte aurrealdeko irudia galdu gabe.

  16. Elly Apirilean 12, 2012 2-n: 05 pm

    Jodi! Aupa! Mezu zoragarria ... Photog munduan hasi berria naiz ... hasperena ... eta ziur frustragarria, zirraragarria, erabatekoa dela ... eta jarrai nezake ... baina hor geldituko naiz. 🙂 Nolanahi ere, zure mezua eskertu dut ... uste dut guztiok galdetzen dugula gai bati buruz - argazkilaritzaren mundu erabatekoko HQ argazkiekin vaca bat ateratzeko modurik onena - baina ez dut inoiz pentsatzen norbaitek bere ikuspegia partekatzeko denbora hartuko duenik / perspektiba! Eskerrik asko! PROFESIONALAK argazkiak ateratzen dituztenean nola pentsatzen duten partekatzen duten mezuak maite ditut ... "Lehen lehentasuna hau da, gero hau eta abar ..." Nire buruan ezarpen guztiak antolatzeko ikuspegia irabazten laguntzen dit! Haha!

  17. Elly Apirilean 12, 2012 2-n: 06 pm

    ps ... Argazki ederrak! 🙂

  18. Lonna Apirilean 12, 2012 2-n: 44 pm

    Ez daukat libururik hemen idazteko, zoragarria da. Maite dut.

  19. Lonna Apirilean 12, 2012 2-n: 50 pm

    Esan bezala, argazki hau gustatzen zait. Jodi, gunean begiratuko dut ekintza horiek erosteko, laguntza pixka bat besterik ez.

  20. Alice C. Apirilean 12, 2012 3-n: 16 pm

    Ai aupa! Zein desberdintasun harrigarria!

  21. Alice C. Apirilean 12, 2012 3-n: 18 pm

    Beti hobe kamera ondo ateratzea, baina sekulakoa da plano bat gordetzea ere! Batez ere emaitza hori denean.

  22. Adele Apirilean 12, 2012 4-n: 55 pm

    Aupa. Wow asko. Aupa jaurtiketa hori eraldatu zenuen moduagatik. Aldea egongo zela espero nuen, baina, zalantzarik gabe, ez hain desberdintasun handia. Behin betiko, oraindik ere askoz gehiago daukat PSri buruz ikasteko! Eta Wow amaitu duzun irudia. Ederra. Zalantzarik gabe, merezi du etxea inprimatzea eta eskegitzea! eta azkenik, Wow. ez nau inoiz harritzen uzten argazkilari "profesionalak" hain ziur ez daudela, dena eta hori egiten ez duten guztiak "bere moduan" zapuztu behar dituztela. Beti izan ditut arazoak "artea" kontzeptu osoarekin .... NOR DA benetan zer den eta zer ez den "artea" esateko - eta horregatik, zer da ONDO eta zer ez - esan behar - industria osoak behar du jendea desberdina dela eta, beraz, gauza desberdinek jende ezberdina erakarriko dutela ohartarazteko. Gainditu zeure burua, ez dago "bide zuzena". Benetan - argazki bat "artea" dela bakarrik itxurak egitea kamerarekin ateratako moduan inprimatuta baldin badago, barregarria da. Artea da azken produktua, ezta? Aurreko iruzkinlariaren deskribapena gustatu zitzaidan: "hitz egiten dit eta erantzun emozionala sortzen du" ... ezin hobea. Eta guztiz ados egon behar dut aurreko beste iruzkinarekin - kaixooooo - hau da MCP Actions! Kamera barruko lanean sinesten baduzu, zergatik zaude hemen? Besterik gabe, bash? Tristea, oso tristea ... Jarrai horrela, Jodi - gutako asko gaude zure webgunearen alderdi guztietatik ikasten ari garen guztia benetan eskertzen dugunok !! (eta, nahi edo ez - azken emaitza - LANTZEN ari diren argazkilariak - bai, HAUK dira profesionalak, titulua / prestakuntza / kamera kamera espezializazioa hala ere!)

  23. Carrie Flanagan Apirilean 12, 2012 5-n: 14 pm

    Ederra, Jodi! Kolore pop bezala! : 0)

  24. miranda dejarnatt Apirilean 12, 2012 6-n: 34 pm

    Kaixo, ni ere album pila batekin amaitu nuen ... gero urteroko liburu batera aldatu nintzen eta bertan urte horretako nire argazki gogokoenak kokatzen ditut. Guztiei gustatzen zaie begiratzea, gordetzeko errazagoak dira eta zerbait gertatuko balitz kopiak lor ditzakezu. eskerrik asko artikuluagatik ... ..

  25. Nicole Pawlaczyk Apirilean 13, 2012 9-n: 45 am

    EDIZIO ederra Jodi! 🙂 Erabat ados nago: hobe une bat harrapatu eta beranduago jolastu berarekin photoshop-ean gero ezer ez edukitzeko! Nola aldatu zenuen ikuspegia? Badirudi markoa zuzendu ez ezik, perspektiba ere bota duzula, beraz, ez zaude aurreko angelutik angelu batera ...

  26. cort Apirilean 13, 2012 9-n: 54 pm

    Pozik, mundu guztiari haserre egoteko arrazoia eman diodalako. Guztiok dakizuenez, blog osoa irakurri nuen normalean bezala, erantzun baino lehen. Iruzkindu aurretik informatzea gustatzen zait. Erantzuteko oinarrizko arrazoia da argazki txarrak ateratzea eta gero Photoshop-en konpontzea ondo dagoela esaten zuen mezu gisa ikusi nuelako. Ez nago ados filosofia horrekin. Argazki onak kamerarekin hasten dira eta Photoshop-en hobetu daitezke filmatzen badute eta Photoshop tresna egokiak erabiltzen badira. 35 urtetik gorako argazkilari batek argazki traketsak ateratzen eta saiatu geroago konpontzen ideia hori guztia iraingarria zait. Nekatuta nago argazkiak hain aitzakiak dituzten aitzakia askorekin ikusteaz zergatik argazkilariak ezin izan dituen ondo egin. Aitzakiak, orga ez zen geldituko, ez egin argazki eskas bat. Ongi egin. Oporretatik argazki handi bat nire horman zintzilikatuko banu, artearen argazki bikaina izango litzateke edo nire familiakoek emozio ugari erakutsiko lukete. Plano honek ez ditu irizpideak betetzen. Argazki txarrak entzuteko aitzakia nekagarriak lortzen ari da, norbaitek zutitu eta enperadorearen arropa seinalatu behar du. Trikimailu estandarra artea deitzea da eta haiek inor ados ez badago ART garrasika! berriro eta gero esan ez dutela artea lortzen edo denek dute artearen definizio desberdina. Nahi duzun guztia erreklamatu dezakezu baina ez du argazki hobea egiten. Badirudi jendeak benetako irudia eztabaidatzetik alde egiteko edozein arrazoi bilatzen duela hemen gertatzen den moduan. Irudi egokia da, ez da arte-film bikaina eta ez du familiarik. Zergatik nahi zenuke zure horman zintzilikatzea? Niretzat argazkilaritza ez da alde bat, oso sutsua naiz, bizitzeko egiten dut. Jendeak argazki txarrak ateratzea eta gero konpontzea ondo dagoela esaten duenean pertsonalki iraingarria iruditzen zait. Irudiei buruzko iritzi errealistak emanez argazkilari hobeak sortzen saiatzeagatik gustatu ez zaidana nahi baduzu, ikusi.

    • Jodi Apirilean 13, 2012 10-n: 21 pm

      Cort, oso gutxitan zentsuratzen ditut iruzkinak, spamaz gain. Jendearen mezu elektronikoa jaso nuen zurea zergatik ez nuen ezabatu galdetzeko. Zure jarraipen iruzkinari erantzunez, "argazkilari hobeak sortzen saiatu zarela iritzi errealista emanez" esaten duzu, baina itsua izan ezean, ez dut inoiz iritzi eraikitzailerik ikusi. Egia esan, ez nuen kritika bila hitz bakoitzeko, baina ongi etorria ematen diot azken irudia editatu ondorengo argazkia dela esatea baino askoz ere gehiago. Irribarre egiten dut hango eraikin dibertigarri eta koloretsuetan pentsatuta, eta agian ez duzu argazkirik atera nahi izango ezin baduzu argiztapen perfektua lortu, baina eguzkiak jota egoteagatik edo, esaterako, ibilaldi mugikorrean egoteagatik ez ditut argazkiak galdu nahi. Ez da aitzakia; bizitza da! Berriro ere, hau ez zen National Geographic-en egon behar. Zirkunstantzia zailenetan ahalik eta ondoen ikusi nuenaren oroitzapena jasotzen zuen argazki bat zen. Ez dut barkamena eskatzen horregatik. Orain jakin-mina piztu didazu. Aisialdia dudanean zure irudiak eta gunea ikusi beharko ditut. Hau irakurtzen duen edonor gauza bera egitera animatzen dut. Suposatzen dut, zure hitzetan oinarrituta, harrituta geratuko garela eta asko ikasiko dugula zure artetik, batez ere oporretan orga mugikorretik inoiz partekatuko ez zenituzkeelako:) Jodi

  27. cort Apirilean 13, 2012 11-n: 10 pm

    Jodi, Sentitu lasai nire webguneko edozein argazki kentzen, ongi etorria ematen diet iruzkin guztiei, horrela hazten eta hobetzen joaten naiz argazkilari gisa. 35+ urte igaro ondoren ere hobetzen saiatzen naiz. Nahi baduzu, nire irudiren bat aukeratu dezakezu eta kopia bat bidaliko dizut, zuk eta zure irakurleek kritika dezaten. Jakin dezazun, argazki ugari grabatzen ditut, Familiari eta lagunei ematen dizkiet. Ez ditut nire lan profesionalarekin argitaratzen edo artea bihurtzeaz hitz egiten. Niretzat artea kameratik hasten da, zerbait berezia da, niretzat ez ezik, ikusten duten pertsonentzat ere. Badakizu, ez nuke partekatuko orga mugikorraren argazkia.

    • Jodi Friedman, MCP Ekintzak Apirilean 19, 2012 10-n: 09 am

      Cort, pena da orga mugikorretik oporretan ateratako argazkia ez partekatzea. Gizakia eta benetakoa zarela erakusten du. Nire senarra benetan harro zegoen nirekin, "agian argazkilari normala izatera itzuliko zara eta ez esnobakoa". Batez ere txantxetan ari zen, baina denbora batez arazoak izan nituen argia edo angeluak maite ez nituen ezer inprimatzeko, etab. Eta galdu egin nuen. Nire familiari agindu nion, argazki bat perfektua ez izan arren, hori dibertigarria edo polita edo gogoangarria izan zen, gutxienez ordenagailuan gordeko nuela, hau da, ezabatu. Salbuespena nire seme-alabekin egindako erretratu saioa da. Ondoren, antzeko planoen talde batean onena aukeratzen dut. Oh eta Cort, irakurri gaur nire mezua blogean 4/19. Maite izango duzu. 😉 Agian besteei laguntzen ikas dezakezu hemen egin dituzun iruzkin irainak baino kritika baliagarriak eta lagungarriak eskainiz. Hala ez bada, Interneten beste edonon ikusiko gara. Jodi

  28. Adele Apirilean 15, 2012 10-n: 45 am

    Hori dibertigarria da ... "Enperadorearen arropa" konparazioa jendeak "artea" deitzen duten gauza gehienekin erabiltzen dudalako ... badirudi norbaitek (nor ote den, hala ere? "Adituak" deiturikoak) erabakitzen duen gauza horietako bat dela zerbait "artea" da - eta ados ez dagoen edonork ergela margotzen du, beraz, denak ados jartzen hasten dira ... artea subjektiboa da - edertasuna ikuslearen begietan dago, besterik ez da. Eta uste dut bi gauza funtsezko galdu nituela horretan - Jodik esan zuen zatia "tira, ez kezkatu tiro onak egiteaz - EZER konpondu dezakegu" eta Cortek zerbait eraikitzailea, lagungarria eta nolabait eskeini ziona. bere "hobetzeko" ("ez egin hori" ez ezik, uste dut ...). Hemen gaude ikasteko, partekatzeko, hazteko .... blog honetan ikusi dudanaren arabera, "hobeto egiteko" ASKO modu desberdinak dira ... eta hori eskertzen dut. Urtero milaka milioi tiro jaurtitzen ditut nire mutilen taldeei eta, batzuetan, kirolei esker, irudi politena harrapatzen duzu - eta hala ere, tiro perfektua galdu duzu - ordezkaezinak diren une horiek gordetzeko modu batzuk jakinda - hori baliotsua da. Jakina, nahiago nuke inoiz konpondu beharrik ez izatea, baina, Jodik esan zuen bezala ... hau bizitza da.

  29. Stephanie Apirilean 19, 2012 10-n: 00 am

    Jakin-mina; Jodik esan izan ez balu orga mugikorrean hartu zela, beste modu batera ikusiko al litzateke? "Aurretik" ikusi izan ez banu, ez nuke horrelakorik asmatuko. Jodi-espero dut zurrumurru honek guztiak ez duela argazki hau hondatu! Agian horman zintzilik ikusten duzun bakoitzean, barre egin dezakezu eta oporretan igarotako denbora bikaina gogoratu dezakezu, eta ez zaitez kikildu horri buruz partekatu ziren "jakinduria hitzak" gogoratzen.

    • Jodi Friedman, MCP Ekintzak Apirilean 19, 2012 10-n: 03 am

      Argazkiak irribarrea eragiten dit 🙂 Eta kolore eta sentimenduak maite ditut. Eta maite dut oporretako argazki gisa hasi zela jakitea ere. Beraz ... ez, ez didate jazarpenik jasango. Baina esperientzia horren ostean, argazkilari oso ezagun batzuen irudi jaioberriei buruzko iruzkinen ostean, banekien hitz egiteko garaia zela.

  30. Jamie Apirilean 25, 2012 1-n: 56 am

    Kaixo Jodi: Irudi hau nola biratu zenuen gehiago azaltzea gustatuko litzaizuke? Photoshop-ean egin al zen? Erabat maite dut zure argazkia. Italiara egindako bidaiaren argazki batzuk dauzkat, horrela editatu nahiko nituzkeenak :). Eskerrik asko!

  31. Janine Smith Apirilean 25, 2012 3-n: 39 pm

    Azken irudia harrigarria da. Izugarri gustatzen zait hain argazki atera eta hain ona bihurtu ahal izatea. Bravo to you and MCP Actions!

  32. du Maiatzean 17, 2012 4-n: 17 pm

    Inauterietan ateratako argazki bat dirudi.http://www.cortanderson.com/galleries/other/people/peop.htm

Iruzkin bat idatzi

Izan behar duzu saioa hasi iruzkin bat bidaltzeko.

Kategoriak

Azken mezuak