یک عکس بسیار جنجالی از خواهر و برادر

دسته بندی ها

محصولات ویژه

وقتی کلمه "بحث برانگیز" به ذهن شما خطور می کند ، آیا این تصویر همان چیزی است که می خواهید تصویر کنید؟ احتمالا نه!

من این تصویر را روی صفحه فیس بوک MCP در ماه فوریه جدیدترین های ما را به نمایش می گذارد ایستگاه از پیش تنظیم اتاق روشنایی (InFusion و Illuminate). من هرگز انتظار نداشتم به جز "بچه های ناز" یا "چطور این کار را انجام دهی" چیزی بشنوم. یا "ذخیره عالی" هیچ قانونی نقض نمی شد. هیچ بچه ای آسیب ندید. این تصویری بود که به درستی در معرض دید قرار نمی گرفت. خودشه!

infused-light71-600x400 یک عکس بسیار بحث برانگیز از طرح های خواهران و برادران Lightroom Presets افکار MCP

در عوض ، من عکاسان عصبانی را به خاطر انواع "جنایات" مرا مقصر می دانم ، مانند:

  • نابود کردن صنعت عکاسی
  • به افراد آموزش می دهیم تصاویر را در لایت روم یا فتوشاپ اصلاح کنند تا نیازی به یادگیری دوربین های خود نباشند
  • کمک به عکاسان جدید مزایای مثبت را تجربه می کند
  • نمایش تصاویری از افرادی که شغل عکاسی ندارند

و خوب ، لیست طولانی تر از آن بود اما شما ایده می گیرید ...

داستان برگشت back.

این تصویر توسط یک عکاس فوق العاده ، Dayna More ساخته شده است. او در گروه فیس بوک ما فعال است و ابتدا تصویر را در آنجا به اشتراک گذاشته بود. او توضیح داده بود که در حال تمرین عکاسی با فلش بود که دخترش دستش را پایین آورد ، مقداری شن و ماسه برداشت و شروع به خوردن آن کرد. اوه! بنابراین او فلش خود را خاموش کرد و روی مادر بودن تمرکز کرد. وقتی پسرش شروع به دلجویی از دخترش کرد ، او تحت تأثیر قرار گرفت و دوباره شروع به گرفتن تصاویر کرد. حدس بزنید چه چیزی فراموش کرده است که در گرمای لحظه تغییر کند؟ تنظیمات دوربین او! این طور نیست که او نمی دانست چگونه افشا کند. این طور نیست که او یک عکاس بد است - در واقع او عالی است! او فقط یک لپ تاپ داشت. و این گذشت همان چیزی بود که به او اجازه داد لحظه را شکار کند.

اگر او مکث کرد و تنظیمات را تغییر داد و چند عکس آزمایشی گرفت و adjust را تنظیم کرد. او احتمالاً این تصویر گرانبها را از دست می داد. نمی توانید احساسات خام را از نو بسازید. او آن را ضبط کرد و مطمئن شد که قرار گرفتن در معرض کامل نبوده است. من و او هرگز نگفتیم اینطور است. اما چرا وقتی می توانید تصویر را همانطور که در تصویر نشان داده شده "ذخیره" کنید یا مانند آن تصویر زیر از آن هنر خلق کنید ، سطل زباله می کنید؟

این ویرایش از همان پرونده خام قبلی بود. زباله ها؟ نه - برای من نیست. تصویر شگفت انگیز؟ قطعاً!

 

Illuminate-21-after یک عکس بسیار جنجالی از طرح های خواهر و برادر Lightroom Presets افکار MCP

افکار MCP - تحمل و درک ...

وقتی نوبت به عکاسان می رسد ، برخی به دنبال حرفه ای شدن در آینده هستند و دیگران فقط تصاویر خوبی از بچه هایشان ، بچه های بزرگ ، حیوانات خانگی یا طبیعت اطرافشان می خواهند. هر عکاسی که آموزشهای MCP را بخواند یا از محصولات ما استفاده کند ، نمی خواهد با جوانب مثبت رقابت کند. برخی فقط تصاویر بهتری می خواهند.

در حالی که عکاسان جدید در حال یادگیری استفاده از دوربین ، نور و غیره خود هستند ، آیا باید هر تصویری را حذف کنند؟ خیر ، چرا نرم افزاری مانند فتوشاپ و لایت روم را یاد نمی گیرید تا بتوانند با یادگیری مهارت های دوربین خود تصاویر را حفظ کنند و رشد کنند؟ مطمئناً ، هدف تصاویر با کیفیت مستقیم از دوربین است ، اما واقعیت این نیست. به خصوص وقتی شخصی تازه وارد عکاسی شود.

Illuminate-22-after2 یک عکس بسیار جنجالی از طرح های خواهر و برادر Lightroom Presets افکار MCP

پاها و عصا های شکسته ... آنها چه ارتباطی با عکس و ویرایش دارند؟

تصور کنید در عروسی خودتان پای خود را شکسته اید ... من کردم. مکید بعد از آن ، به مدت سه ماه (سه!) ، من تا بالای رانم گچ گرفتم. من در راه رفتن مشکلی داشتم و برای جابجایی به عصا نیاز داشتم و حتی بعد از اینکه بازیگرانم از کار افتادند ، روی مهارتهای راه رفتن خود به کمک عصا نیاز داشتم. سرانجام من هر چه کمتر به عصا نیاز داشتم. و سرانجام خودم راه رفتم.

عکاسی بسیار شبیه به این است. وقتی بیشتر کار را شروع می کنند ، آنها به حالت خودکار و سپس چهره پرتره بدنام یا مرد در حال اجرا اعتماد می کنند. سرانجام با یادگیری بیشتر یک عکاس ، آنها به دیافراگم یا اولویت سرعت و به صورت دستی منشعب می شوند. این کار به ویرایش نیز ادامه می یابد. وقتی تازه وارد عکاسی شدید ، "عصا" یا ابزارها می توانند به شما در ویرایش کمک کنند. مطمئناً ، اقدامات و تنظیمات از پیش تنظیم شده ما می تواند تصاویری را ذخیره کنید که در غیر این صورت حذف می شوند. اما آنها همچنین می توانند ویرایش را آسان تر و سریعتر کنند - و بسیاری به ما می گویند که نحوه ساخت محصولات ما و آموزش استفاده از آنها به مردم ، این امر در واقع به آنها آموزش فتوشاپ و لایت روم را داده است.

تماس شما ... آنها را بگیرید یا آنها را ترک کنید.

من واقعاً احساس می کنم که به مردم این امکان را می دهم تا عکس ها را بهبود بخشند ، گاهی اوقات یک تصویر را "ذخیره" کنند و تفسیر هنری از تصاویر خود ایجاد کنند. زمان هایی وجود دارد که حتی باتجربه ترین عکاسان نیز به لایت روم یا فتوشاپ نیاز دارند ، درست همانطور که از اتاق تاریک در گذشته استفاده می شد. بسیاری از عکاسان باتجربه (مانند جوئل گریمز ، تری ردکلیف  و هزاران نفر دیگر) از نرم افزار ویرایش برای خلق آثار هنری استفاده می کنند. و برای من ، فکر می کنم فوق العاده است.

امیدوارم ، مهم نیست که مهارت های عکاسی خود را در کجا باشید ، همه ما می توانیم به جای استفاده از دیگران ، از دیگران حمایت و احترام بگذاریم و از اختلافات خود استقبال کنیم.

MCPActions

بدون نظر

  1. میشل مک کین در ژانویه 10، 2013 در 3: PM 15

    شما باورنکردنی هستید امیدوارم بتوانم نیمی از شما باشم. جدی ، حسود

  2. امیلیارد در ژانویه 12، 2013 در 10: PM 19

    عروسی عکس خوشگل

  3. استفانی در مارس 12، 2014 در 8: AM 13

    خوب گفت متشکرم. متأسفانه ، افراد در این صنعت می توانند کاملا شرور باشند. بازار در حال تغییر است و متخصصان مدارس قدیمی باید یاد بگیرند که با آن تغییر کنند.

  4. مایک سوینی در مارس 12، 2014 در 8: AM 20

    جالب است .. تمام آنچه که من فکر می کردم "صرفه جویی عالی" است ... من به عنوان یک "تصادف شاد" جزئیات شبیه سایه بان ها را نشان می دهم اما همه آنها خوب به نظر می رسند. و من فکر می کنم اگر عکاسان بیشتری با خود صادق بودند ، بیشتر ما با ظهور فایل های RAW و برخی از نرم افزارهای بسیار خوب نسبت به زمانی که برخی از ما فیلم و کروم می گرفتیم (به علاوه یا منفی 1/2 توقف) شل تر می شویم بنابراین من " افراد ناراضی را بگیرید و آنها را نادیده بگیرید. من می دانم که بیشتر کارها را انجام می دهم. من آی فون نگارگری زیادی انجام می دهم و همان یادداشت های "خراب کردن" "نه یک دوربین واقعی" "چرا وقت خود را تلف می کنید" را می گیرم "بلا ، بلا ، بلا .. اما می دانید ، خانواده ها تصاویر را دوست دارند .. من آنها را دوست دارم و در آخر همه اینها مهم است.

    • جودی فریدمن ، اقدامات MCP در مارس 12، 2014 در 10: AM 02

      مایک ، آیا شما در واقع چاپ می فروشید یا آیفون نگاری بیشتر برای خودتان است؟ من دوست دارم چند پست در وبلاگ MCP در مورد موضوع داشته باشم. در صورت علاقه با من تماس بگیرید

  5. کیم پتنگیل در مارس 12، 2014 در 8: AM 22

    خوب گفت !! جوانب مثبت و برخی از مشهورترین عکاسان گذشته نیز به دلیل ویرایش اتاق تاریک مشهور هستند. طفره رفتن و سوزاندن به همان اندازه که امروزه فتوشاپ می تواند بخشی از هنر باشد. همه حق مشاهده و خلق عکس ها را به روشی دارند که بیشترین صحت را برای آنها دارد. وقتی نظرات متوسط ​​شروع به پرواز می کنند بسیار ناامید می شوم. برای هر تصویر ، یک فرد واقعی با احساسات وجود دارد که پشت دوربین بود. من همیشه تحسین می کنم که چگونه برای همه عکاسان قاطعانه قدم می گذارید و به مردم یادآوری می کنم که معنای کامنت هایی که بازخورد سازنده ای ندارند ، قابل قبول نیست.

  6. بث در مارس 12، 2014 در 8: AM 24

    دقیقاً به همین دلیل است که من به اشتراک گذاشتن عکسهایم در مسابقات با سایر عکاسان را متوقف کردم. از آنجا که من ویرایش زیادی انجام نمی دهم - بیشتر برای طبیعی ترین تصویر ممکن ، بیشتر مورد تحقیر قرار گرفته ام ، از جمله اینکه مایل هستم. این بسیار دلسرد کننده بوده است و اگر مشتری های من خوشحال نبودند و بارها و بارها از من درخواست می کردند ، شاید در واقع فکر می کردم که یک شکست خورده ام.

    • لیندا در مارس 12، 2014 در 8: AM 32

      تکرار مشتری ها بیشتر از افراد ناشناس روی رایانه صحبت می کنند ... .به یاد داشته باشید! من مثل تو هستم ... تا آنجا که ممکن است طبیعی هستم ... من از Lightroom به عنوان یک اتاق تاریک و برای تنظیم رنگ استفاده می کنم (هنوز هم تمام چیزهای تعادل رنگ سفید را کار می کنم). من فقط در صورت درخواست افراد ویرایش های قوی انجام می دهم.

  7. دانا پرنس در مارس 12، 2014 در 8: AM 24

    جودی ، من کاری را که اینجا انجام می دهی دوست دارم و خوشحالم که هیچ یک از این "شکایت ها" یا "انتقادات" را جدی نمی گیری. شما یک هدیه و چنین معلم خوبی هستید !!

  8. لیندا در مارس 12، 2014 در 8: AM 29

    من حدس می زنم من آن را از هر دو طرف می بینم. خوشبختانه من مربیان خوبی برای آموزش اصول عکاسی و ویرایش در فتوشاپ به من داشتم (لایت روم را خودم به تنهایی یاد گرفتم). افرادی مانند اسکات کلپ در مورد نحوه استفاده از این برنامه ها و میانبرها برای همه کتاب می نویسند. خوب چه مشکلی در آموزش شما وجود دارد؟ هیچ تفاوتی با یک کتاب یا یک مربی رو در رو انسانی ندارد! و من موافقم که مبتدیان اغلب از "عصا" استفاده می کنند. اما مشکل من از آنجا شروع می شود که این مبتدیان هرگز زحمت یادگیری هنر عکاسی را نمی گیرند ... فقط هنر ویرایش. آنها هرگز از میدان سبز خارج نمی شوند ... آنها هیچ سرنخی از منظور شما از اولویت دیافراگم یا آنچه در آن وجود دارد ندارند. من واقعاً انجام می دهم آنها فقط کلیک می کنند ، و سپس ساعت ها را صرف ویرایش می کنند. آنها زیاد شارژ نمی شوند ، همه تصاویر را می دهند ، و متأسفانه ، برخی از مواردی که من در اینجا دیده ام ، با خیال راحت قیمت پایین تر از شرمندگی را دارند (آیا مشتری از من خواسته است که یک عکاس دیگر "جدید در صنعت" از او خواسته است که لیست قیمت and همانطور که دوست داریم خلاف این باور داشته باشیم ، مورد اخیر به امری عادی تبدیل شده است. امید من این است که آنها درست از تجارت خود کم فروشی کنند you. بقا از بهترین عکاس ، شاید بگویید ...

    • زن در مارس 12، 2014 در 8: AM 40

      در حالی که من می دانم زیر سازی های عمدی وحشتناک است ، آن مشتری ها مشتری شما نیستند. آنها این هنر را نمی دانند. آنها ارزان را بر کیفیت ترجیح می دهند. این والمارت در مقابل ساکس است. و بله ، کسانی که از فروش کمتری برخوردار هستند برای ماندگاری در تجارت کافی نیستند.

      • کیم در مارس 12، 2014 در 1: PM 57

        با عرض پوزش ، همه توانایی خرید ساکس را ندارند. من فقط برای سرگرمی عکس می گیرم. من از لایت روم استفاده نمی کنم و فتوشاپ ندارم. با این حال ، از یک سایت ویرایش فتوشاپ رایگان در وب استفاده می کنم ، زیرا برخی از جلوه های جالب را دوست دارم. کم کردن لیست قیمت شما جالب نیست با این وجود برخی از قیمت هایی که برای تصاویر حرفه ای گرفته می شود بسیار دیوانه هستند. آیا من واقعاً می خواهم 300 تا 500 دلار برای عکسهای خانوادگی صرف کنم. نه. ما به دلیل هزینه ، عکس های خود را در Olan Mills و غیره می گیریم. ببخشید ، من هر روز از هفته عکسهای ارزان خودم را می گیرم. من همچنین از دوربین خود فقط در حالت خودکار استفاده می کنم. چرا؟ نه به این دلیل که من خیلی تنبل هستم و نمی توانم از دوربین خود یاد بگیرم بلکه به دلیل مشکلات حافظه ای دارم.

        • آماندا در مارس 12، 2014 در 7: PM 00

          فکر نمی کنم 300 تا 500 دلار برای عکس های خانوادگی هر 6 سال یک بار دیوانه باشد. که در واقع بسیار ارزان است. حتی فکر نمی کنم پرداخت سالی یکبار آن شخصاً دیوانه باشد. شما باید متوقف شوید و به عکاسانی که برای گذران زندگی این کار را می کنند فکر کنید. همه این پولها مستقیم به جیب آنها نمی رود. حدود 40٪ برای اداره مشاغل خود به مالیات (افراد خود اشتغالی مالیات خود و بخشی از کارفرمایان را نیز پرداخت می کنند) و سربار پرداخت می شود. اگر برای جلسه 50 دلار بپردازند بیش از حداقل دستمزد نمی گیرند. فقط ممکن نیست اکثر این استودیوی زنجیره ای مانند اولان میلز همه از کار خارج می شوند یا قبلاً فعالیت کرده اند. چرا؟ حاشیه های سود. آنها مشاغل سودآوری نیستند. اگر مردم جلوی این کار را بگیرند و مقدار پولی را که برای خرید چیزهای روزمره که ضروری نیستند و برای همیشه دوام ندارند ، در نظر بگیرند ، فکر نمی کنم تصور کنند که عکاسی سفارشی بسیار گران بود. من افراد زیادی را می بینم که می گویند توانایی پرداخت این قیمتهای عجیب و غریب را که عکاسان از آنها اخذ می کنند ندارند ، اما همه آنها تلویزیون های بزرگ ، iPad و لباس گران قیمت دارند. بیشتر آنها سفرهای روزانه به استارباکس را انجام می دهند و هفته ای چندین بار بیرون از خانه غذا می خورند. همه آن چیزها جمع می شوند و همه آن چیزها برای همیشه دوام نخواهند داشت. یک جلسه پرتره زیبا از خانواده شما چیزی است که برای همیشه لطفاً دارد. این فکر من را جلب می کند که مردم فکر می کنند 300 دلار برای آن خیلی گران است. من فکر می کنم 300 دلار برای چنین چیزی شخصاً ارزان تر است.

  9. همراه Candice در مارس 12، 2014 در 8: AM 29

    با تشکر از شما برای نوشتن و ارسال این. مردم می توانند بسیار بی ادب باشند و معمولاً انتقاد و انگشت اشاره برای آنها آسان تر است تا احترام گذاشتن و قدردانی از آنچه لازم است. من دو پسر دارم و بعضی اوقات فرصت ندارم که تنظیمات روی دوربین را تغییر دهم تا لحظات زیبایی را که در وهله اول من را به عکاسی سوق داده است ، ثبت کنم. من نیز مورد انتقاد قرار گرفتم که دوربینم را در حالت خودکار رها کرده ام ، اما مسئله اینجاست ، شاید من می خواهم روی مهارت های فتوشاپم کار کنم. فتوشاپ یک برنامه پیچیده است ، مانند هر چیز دیگری به زمان نیاز دارد. این چه گفتنی است ، اوه بله ، "اگر چیز خوبی برای گفتن ندارید ، اصلاً چیزی نگویید"! متشکرم! من کار های شما را دوست دارم!

  10. قوی و زیبا در مارس 12، 2014 در 8: AM 29

    خوب گفت جودی! همه ما باید کمی تحمل یاد بگیریم ، و از همکاران عکاس خود حمایت کنیم. برای کمک به بهتر شدن آنها از انتقاد سازنده مهربانانه استفاده کنید!

  11. دبی در مارس 12، 2014 در 8: AM 30

    تصویر زرق و برق دار است. من اغلب با افراد منفی برخورد می کنم و دریافتم که نادیده گرفتن آنها بهترین نتیجه را برای من دارد. من عکاسی می کنم که چگونه دوست دارم چون عکاسی هنر است و هنر ذهنی است.

  12. جویس در مارس 12، 2014 در 8: AM 31

    جودی ، من کاملا با مقاله شما موافقم! مردم باید یاد بگیرند که تحمل بیشتری داشته باشند و من شرط می بندم کسانی که نظرات خود را نوشتند و از آنها استفاده کردند از نرم افزاری برای بهبود تصاویر خود نیز استفاده کرده اند. مطمئناً ما می خواهیم بهترین تصویر ممکن را ثبت کنیم اما بعضی اوقات موارد استثنایی وجود دارد که شما در مورد آن نوشتید. فقط بخاطر داشته باشید که نمی توانید همه را راضی کنید ... یک روز عالی داشته باشید.

  13. لذت در مارس 12، 2014 در 8: AM 32

    پاسخ عالی جودی!

  14. مری لوپز در مارس 12، 2014 در 8: AM 33

    همه از جایی شروع کردند! بیایید به یکدیگر کمک کنیم تا یکدیگر را دلسرد نکنیم. تنظیمات از پیش تنظیم شده و عملکردها واقعاً به افزایش عکس کمک می کنند. در تهیه این ابزارها به افرادی که از آنها قدردانی می کنند ، تلاش خود را ادامه دهید.

  15. تی دیشفیلد در مارس 12، 2014 در 8: AM 35

    وای! شخصی لباسهایشان را در یک دسته قرار داده است ، نه؟ ما به عنوان عکاس باید از یکدیگر حمایت کنیم و قضاوت نکنیم. همه باید از جایی شروع کنند و همه ما روش خاص خود را در ایجاد تصاویر داریم. هیچ کس 100٪ در کاری که انجام می دهد درست یا غلط نیست. مطمئناً می توانید از کاری که کسی انجام می دهد متنفر شوید یا فکر می کنید که ممکن است لازم باشد فلانی را یاد بگیرد اما به شما این حق را نمی دهد که زشتی خود را به او بگویید.

  16. زن در مارس 12، 2014 در 8: AM 35

    شرم آور است که این صنعت چنین شکافی دارد. اگر همه به جای ترول ، انتقاد و کوتاه آمدن از یکدیگر ، به یکدیگر کمک و تشویق کنند ، می تواند قویتر باشد. هر چقدر سعی می کنم نکات منفی را تنظیم کنم ، باز هم به ذهنم راه می یابد. سعی کنید روی نکات مثبت تمرکز کنید. سرت به کار خودت باشه. آیا اقدامات مطمئناً می تواند عصا باشد؟ آیا اقدامات صنعت را نابود می کند؟ خیر ، اقدامات می توانند صرفه جویی در وقت ، ابزار یادگیری و فقط یک سرگرمی ساده باشند. از آنها استفاده کنید یا از آنها استفاده نکنید ، این به هر عکاس بستگی دارد که تصمیم بگیرد که آیا آنها را در دید خود کار کند یا خیر.

  17. مایکل بی استوارت در مارس 12، 2014 در 8: AM 36

    این یک تصویر زیبا و یک نمونه عالی از پردازش پست برای بهبود یک عکس است. من عاشق کارهایی هستم که می توانم با لایت روم انجام دهم و به همه خالصانی که در آنجا احساس نیاز به تصویب قضاوت و پرتاب سنگ می کنند ، می خندم. عکس بسیار جذاب Dayna More!

  18. وندی لوات در مارس 12، 2014 در 8: AM 37

    این مرا ناراحت می کند که چنین نظراتی را از طرف عکاسان حرفه ای دریافت کرده اید. اولاً ، آیا از لایت روم به عنوان اتاق تاریک دیجیتال (Digital Darkroom) یاد نمی شود که معادل ترفندهای تیره تاریک است که باعث دور زدن و سوزاندن می شود. بله ، اکنون ما به آن نیازی نداریم ، اما همچنان از نسخه های دیجیتال برای تغییر و اصلاح عکس استفاده می کنیم. افراد حرفه ای مانند اسکات کلبی کتابهایی در زمینه استفاده از لایت روم و فتوشاپ برای عکاسان دیجیتال نوشته اند و خود از این نرم افزار استفاده می کنند. من مطمئن هستم که همه افراد شاکی Pro نیز از آنها استفاده می کنند ، اما نمی خواهند مردم از ترفندهای تجارت بدانند که همه کارها با دوربین انجام نمی شود. در نهایت ، به نظر من بهتر است که آن لحظه را بگیریم تا اینکه هرگز اصلاً اگر می توانید آن را نیشگون بگیرید و پس انداز کنید ، بهتر است.

  19. شیر در مارس 12، 2014 در 8: AM 37

    مقاله فوق العاده! ممنون که از آنهایی که لزوماً نمی خواهند با جوانب مثبت رقابت کنند ، دفاع کردید. اکنون چند سالی است که مشغول عکاسی هستم و روشی که برای یادگیری در حین انجام کار با استفاده از فتوشاپ و اعمال به عنوان عصا توضیح دادید ، کاملاً نحوه یادگیری و رشد من را شرح می دهد. من همچنین عاشق این هستم که شما در ساختن عکسهای هنری اهتمام ورزیدید - من فکر می کنم دقیقاً همان چیزی است که در چند سال گذشته اتفاق افتاده است و این یک چیز فوق العاده است. لطفاً هرگز جلوی کاری را که می گیرید نگیرید - فکر می کنم تعداد بیشتری از ما هستند که کارهای شما را تحسین می کنند تا اینکه به آن تمسخر کنند. در مورد متنفر و نفرت انگیز ، خوب سلام ... شما این گزینه را دارید که در این سایت عضو نشوید. اگر اینقدر شما را اذیت کند ، در وهله اول اینجا چه می کنید؟

  20. اریکا مک کیمی در مارس 12، 2014 در 8: AM 38

    پاسخ خارق العاده! من خیلی خوشحالم که شما در آن لحظه به عنوان یک مادر به عنوان یک مادر به او اشاره کردید. متشکریم که نظرات خود را در این مورد به اشتراک گذاشتید و اجازه ندادید کمی بحث و مجادله شما را از این امر منصرف کند!

  21. کارین در مارس 12، 2014 در 8: AM 39

    از جودی برای تلاش های MCP و وبلاگ شما متشکریم. من یکی از آن عکاسان مزاحم هستم که هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری دارم و ترجیح می دهم تصاویر زیادی را در این راه از دست ندهم. همچنین ، وقتی در تعطیلات هستم ، احساس می کنم آنجا هستم تا لذت بردن از تعطیلات را تجربه کنم و یک عکاس متخصص نباشم (که به هر حال نزدیک نیستم که باشم). در حالی که من هر مکانی که می روم یک دوربین با خود حمل می کنم ، بیشتر اوقات گزینه متوقف کردن و فکر کردن در مورد همه کارهایی که باید انجام دهم را ندارم تا بتوانم آن عکس عالی را که نیاز به ویرایش کم و بدون نیاز دارد انجام دهم. منظورم این است که ، چگونه به خرس گریزلی می گویید که فقط در آن موقعیت بماند یا گشت و گذار را متوقف کند تا بتوانید سه پایه خود را تنظیم کنید ، فوکوس را درست بگیرید ، تنظیمات خود را تنظیم کنید و چندین عکس بگیرید - احتمالاً تنظیمات بین هر کدام شلیک کرد فقط ممکن نیست بنابراین داشتن اطلاعاتی مانند آنچه شما ارائه می دهید به من کمک می کند تا آن عکس ها را ذخیره کرده و حتی ممکن است آنها را افزایش دهم ، بنابراین هم لذت می برم و هم حافظه را ثبت می کنم. اگر من خانم بیشتر بودم ، من هم برای نجات این عکس هرچه می توانستم انجام می دادم. این بسیار زیبا به ثبت رسید و ثبت فوق العاده ای از دوران کودکی فرزندان او خواهد بود ، تصویری که نباید از دست می رفت زیرا برخی از افراد خارج از آن تصور نمی کنند تصویری که برای شروع کاملاً گرفته نشده ارزش ذخیره شدن را ندارد.

    • کارین در مارس 12، 2014 در 8: AM 45

      با عرض پوزش برای اشتباه نوشتن نام شما جودی. من مشتری ای دارم که آن را با پایان دادن به "e" هجی می کند و عادت آن را گرفت. 🙂

  22. امبر کیت در مارس 12، 2014 در 8: AM 41

    وای نمی توانم باور کنم که اینقدر خصومت روی این تصویر زیبا وجود داشته باشد. همه ما لحظه های ثبت یک عکس شگفت انگیز را داشته ایم (با تنظیمات نه چندان شگفت انگیز) و اقداماتی که به ما کمک می کند در وهله اول می توانیم آن را به همان جایی که می خواستیم برگردانیم. بسیار خوب است که اقدامات می تواند این تصویر را ذخیره کند زیرا به عنوان یک مادر و یک عکاس اگر بچه های خودم یا شخص دیگری باشند ، همان کار را در آن لحظه انجام می دادم. تصویری دل انگیز زیبا! 🙂

  23. مریمی در مارس 12، 2014 در 8: AM 42

    خوب گفت !!!!!!! آیا این طرفداران فوری "متنفر" بودند؟ من به آن جدی شک دارم! حتی اگر آنها ، هیچ کس ، حتی کسی که بیشتر زندگی خود را شلیک کرده است ، هرگز یک تصویر کامل را هر بار بگیرد! همیشه! اگر یک حرفه ای واقعی باشید ، می فهمید که چگونه شرایط سریع و نور آنها می تواند تغییر کند! به آنچه جودی و دینا انجام می دهید ادامه دهید! این جوجه پشتته!

  24. لیسا ووت در مارس 12، 2014 در 8: AM 44

    من در واقع ویرایش را بخشی دیگر از شکل هنر عکاسی می دانم. احمقانه است که عکاسان در این باره قضاوت منفی می کنند. برای من ، این مانند عصبانی شدن از یک نقاش روغن است زیرا آنها تصمیم گرفتند از اکریلیک با آن استفاده کنند و سپس ماسه را در بالای آن مخلوط کنند تا بافت ایجاد شود. بهشت نگذارد که آنها برای روغنها خالص بمانند ... .. هر کس روش دیگری برای محصول نهایی خود دارد. مهم این است که آیا عکس به عنوان یک چیز عالی می تواند به تنهایی باقی بماند. مسیر مهم نیست.

  25. سیلویا در مارس 12، 2014 در 8: AM 45

    احساس می کنم من یک هنرمند دیجیتال هستم که از او عکس هم می گیرم. من اعتقاد ندارم که ویرایش های سنگین دیجیتال باید = عکاس خسته کننده باشد. این یک اغراق بزرگ است. واضح است که صنعت با مشکلات و چالش هایی روبرو است اما ریشه آنها فتوشاپ نیست. من همچنین فکر می کنم که این اقدامات یک روش عالی برای یادگیری است و من به دلیل آنها مجموعه مهارت های خود را بهبود بخشیده و به روز کرده ام. با تشکر!

  26. لیندسی ویلیامز در مارس 12، 2014 در 8: AM 46

    عالی بخوان ، جودی! هنگامی که برای اولین بار شروع به کار کردم ، مستقیماً به حالت دستی رفتم ، به این معنی که بعضی اوقات (در بسیاری از مواقع ، اگر واقعاً صادق باشم) ، تصاویر من به ذخیره نیاز داشتند. علاوه بر این ، اقدامات شما به من كمك می كند كه یاد بگیرم چگونه خودم همه آنها را انجام دهم. اکنون که من در واقع می دانم چه کاری انجام می دهم ، هنوز هم از اقدامات شما استفاده می کنم زیرا آنها باعث صرفه جویی در وقت من و سازگاری بسیار زیادی با کار من می شوند. من عکاسان دیگری را می شناسم که مانند من تلاش خود را برای یادگیری انجام نداده اند و بعضی اوقات ناامید می شوم که برخی از مشتریان فقط علائم دلاری را می بینند و نه عشق و تلاشی را که من برای کارم انجام داده ام ، اما این هیچ ارتباطی ندارد. با اعمال کار من خودش گویاست. گفتن اینکه اقدامات مسئولیت پذیر هستند تفاوتی با گفتن این جمله ندارد: ”شما عکس های عالی می گیرید. شما باید یک دوربین عالی داشته باشید! "

  27. سیندی در مارس 12، 2014 در 8: AM 49

    مقاله عالی! با آنچه شما نوشتید کاملاً موافقید. چرا اگر افراد شخصاً موافق نیستند ، خصوصاً اگر نظر آنها س askedال نشده باشد ، نمی توانند فقط حرکت کنند. بسیار آسان است که پشت کامپیوتر پنهان شوید و نظرات منفی را تف کنید. من فکر می کنم این صرفه جویی خوبی در یک عکس و سایت های عاشقانه مانند شماست که نحوه تبدیل تصاویر به شکلی از "هنر" را آموزش می دهد. مسلم است که شما همیشه سعی می کنید بهترین تصویری را که می توانید SOOC بگیرید بگیرید.

  28. نانسی در مارس 12، 2014 در 8: AM 51

    من از شما برای به اشتراک گذاشتن این با ما متشکرم من در حرفه عکاسی خود یک مرحله مشکوک را پشت سر می گذارم و این باعث می شود احساس بهتری داشته باشم. عکاسی از بچه ها سخت است و گاهی اوقات آن را درست نمی فهمید. حرکت سریع و ثبت لحظه با تنظیمات عالی بسیار دشوار است. در واقع من به هر حال تصاویر شبح را بهتر می پسندم اما بسیار جالب است که ببینیم چراغ روشنایی چه کاری می تواند انجام دهد.

  29. کارین مارکرت در مارس 12، 2014 در 8: AM 57

    من فکر می کنم استدلال علیه ویرایش کاملاً مضحک است. من در واقع در سال 1983 عکاسی خود را در یک اتاق تاریک آغاز کردم. هر کسی می تواند یک عکس بگیرد ، برخی از افراد مهارت فنی بهتری نسبت به دیگران دارند ، تعداد کمی از آنها نگاه شگفت انگیزی به ترکیب عالی دارند. اما به نظر من بهترین هنر این روزها در اتاق تاریک یا LIGHTroom اتفاق می افتد. من و پدرم ابزاری برای طفره رفتن و سوزاندن عکس ها درست کردیم. ما عکس های سیاه و سفید را با مقادیر مختلف رنگ پردازش کردیم تا مقادیر مختلفی از کنتراست ارائه دهیم. در حالی که من ترجیح می دهم بهترین تصویر را مستقیماً در دوربین داشته باشم ، من همچنین یاد گرفته ام که چگونه می توان پردازش اولیه را برای پاک کردن محصول انجام داد و زندگی را به یک تصویر مسطح بازگرداند (همانطور که در اصل آن را با چشم خود دیدیم ، تصویر به دلیل لنز صاف می شود) یا کیفیت دوربین). خبرنگاران عکاسی قوانین سختگیرانه ای درمورد اینکه چیستند و مجاز به انجام آنها نیستند. اما هنگام گرفتن عکس های پرتره ، منظره ، اکشن و غیره ... چرا آن را به بهترین تصویر ممکن با پردازش با کیفیت تبدیل نمی کنیم؟ چرا از فناوری شگفت انگیز خود برای ایجاد بهترین خاطرات ممکن استفاده نمی کنیم؟

  30. روندا در مارس 12، 2014 در 8: AM 59

    با تشکر از شما ، جودی ، برای این ارسال. بسیار دلگرم کننده و با طراوت است. من دریافتم که برخی از عکاسان نخبه گرایی و حتی غرور زیادی دارند و در طرف دیگر آن ، من تحمل و تشویق دیگران را نیز دیده ام. در جایی که من زندگی می کنم ، عکاسان حرفه ای برای کمک به آموزش یک عکاس باتجربه ، یک ذره اطلاعات را به اشتراک نمی گذارند. آنها همه را رقابت ، تهدید یا زیر خود می دانند ، بنابراین اطلاعات را به اشتراک نمی گذارند ، سپس به شخصی که می خواهد یاد بگیرد توهین می کنند. شرم آور است ، اما با اینترنت ، منابعی مانند شما وجود دارد که می توانند به عکاسان کمک کنند که نمی توانند از جامعه محلی خود کمک بگیرند. من از اقدامات شما ، پست های شما ، روحیه حمایت کننده و تمایل شما نسبت به افرادی که در حال یادگیری و رشد در عکاسی هستند قدردانی می کنم.

  31. جی ال سوئیچ در مارس 12، 2014 در 8: AM 59

    به نظر می رسد بسیاری از عکاسان ناامن در آنجا وجود دارند. من ، مثل شما ، فکر می کنم افراد زیادی با دوربین ها و تجهیزات بسیار زیبا و فاحش وجود دارند که فقط می خواهند عکاسی خود را برای استفاده شخصی بهتر کنند. آنها هرگز قصد ندارند "حرفه ای" شوند. آنها فقط عکسهای زیبا می خواهند. اگر توسط محصولات شما یا هر محصول دیگری در بازار به آنها کمک می شود ، برای رسیدن به این هدف - قدرت بیشتری برای آنها. عکاسان حرفه ای می توانند خود تصمیم بگیرند که می خواهند ویرایش کنند یا نه. اگر به روش ها و نتایج عکاسی خود اطمینان دارید - چه حرفه ای و چه مبتدی بسیار عالی است. در غیر این صورت ، آن را به سطح بعدی برسانید یا نفس نفس بزنید! ، آن را با پردازش پست تعمیر کنید. بارها ، آنها تغییر می کنند و محصولی در دسترس عکاسان است که در گذشته در دسترس نبودند ، دقیقاً مانند دوربین ها و تجهیزات جدید برای بیشتر تلاش های عکاسی شما. برای عکاسان خارج از کشور که می گویند شما صنعت را خراب می کنید یا به جدید کمک می کنید عکاسان جوانب مثبت را تجربه می کنند - این کاملا احمقانه است. ناامنی های آنها در حال نشان دادن است.

  32. جولیا در مارس 12، 2014 در 9: AM 01

    من به عنوان یک متخصص بازاریابی که عاشق شغل خود هستم ، قصد ندارم عکاسی را به یک حرفه تبدیل کنم. با این حال ، من به عنوان یک مادر 2 (3 ساله و کمتر) و یک عکاس تازه کار با اولین DSLR خود ، طرفدار بسیاری از اقدامات شما در فتوشاپ هستم. مسلماً من بهترین عکس ها را نمی گیرم ، مخصوصاً با 1 بچه در حرکت مداوم ، و دوست دارم که بتوانم از اقدامات شما استفاده کنم و عکسهایم را به چیزی که ارزش آویز شدن روی دیوارهایم را دارد تبدیل کنم. عکس خواهر و برادر ارائه شده در این پست بسیار کمک بزرگی برای من بود - من فهمیدم که با تنظیم دقیق دوربین خود چند لحظه ارزشمند را از دست داده ام ، اما به لطف آموزش های شما و اقدامات فتوشاپ ، می توانم آن عکس ها را به چیزی که ارزش دارد بهبود بخشم صرفه جویی در! با تشکر صمیمانه از همه کارهایی که انجام می دهید و ارائه محصولاتتان. شما نشان داده اید که حتی اگر برخی از ما "عکاسان حرفه ای" نباشیم ، می توانیم کیفیت حرفه ای را با دستان خود ایجاد کنیم.

  33. لئونا ویور در مارس 12، 2014 در 9: AM 06

    واقعا دیدن نظراتی نظیر آنهایی که به آنها مراجعه می کنید ناراحتم می کند. اگرچه من می دانم ممکن است عکاسان سنتی این واقعیت را که مردم از ویرایش برای ظرافت تصویر استفاده می کنند ، تحسین نکنند ، من شرم آور یا متنفر بودن این موارد را نمی دانم. من خودم یک عکاس خودآموز هستم و کاملاً از ویرایش استفاده می کنم. گاهی اوقات من عاشق عکس مستقیم از دوربین هستم ، گاهی اوقات این کار را نمی کنم. اما نگرش من این است - اگر می توانید از هر ابزاری موجود هنر بسازید ، چرا آن را ایجاد نمی کنید؟ این باعث نمی شود عکس اصلی شما از ارزش کمتری برخوردار باشد. و برای افرادی که می گویند تازه کارها از عکاسان باتجربه و "بهتر" کم می کنند ، خوب ، به مسابقه موش خوش آمدید. افرادی که به دنبال عکس های ویرایش شده نیستند ، به سراغ شما می آیند - افرادی که برایشان اهمیتی ندارد ، به جای دیگری نگاه می کنند. اگر آنها نخواهند نمی توانید مردم را به دیدن ارزش وادار کنید. بنابراین ، با آن رول کنید. آنچه این عکاسان غیر متعارف انجام می دهند را به عنوان شکل جدیدی از هنر تشخیص دهید. اینگونه است که من به عکسهایی فکر می کنم که از آنها برای ویرایش زیاد استفاده می کنم - Digital Photo Art. به هر حال اتفاق می افتد

  34. ادیت در مارس 12، 2014 در 9: AM 07

    این تصویر یکی از اولین تصاویر مورد توجه من است! زرق و برق دار است و ایستگاه از پیش تنظیم شده آن را زیبا می کند! عکاسی یک هنر است. جهان بوم شماست و آفرینش خود شماست. ممکن است بعضی از افراد آن را دوست داشته باشند ، برخی دیگر از آن متنفر خواهند بود و به همین دلیل است که عکاسی بسیار جذاب است. خیلی ناراحت کننده است که مجبور شدی خود را برای افرادی که عصبانی هستند توضیح بدهی.

  35. صدفی در مارس 12، 2014 در 9: AM 08

    هنر هنر است. یا قدر آن را می دانید یا نه. یک ذره مسیری که هنرمند برای رسیدن به قطعه نهایی طی کرده مهم نیست. به عنوان مشتری ، اگر محصول نهایی را دوست داشته باشید و از آن قدردانی کنید ، مهم نیست که هنرمند 5 ثانیه یا 3 ساعت طول کشید تا آن را ایجاد کنید. مردم برای آنچه که قدردانی می کنند پرداخت خواهند کرد. من فرآیند کاری خود را با هیچ کس زیاد تقسیم نمی کنم ، زیرا این سفر شخصی من در ایجاد قطعه نهایی است که از بوم و مسواک یا دوربین و فتوشاپ استفاده می کنم :). مقاله عالی!

  36. جیم در مارس 12، 2014 در 9: AM 08

    پاسخ خوب اندیشیده شده! من عاشق این هستم که از طریق PS ، LR و البته MCP توانایی تاریکخانه را در رایانه خود داشته باشم! شما درک خوبی از مخاطبان خود دارید و من برای جنبه های مختلف زندگی شما چه از نظر شغلی و چه از نظر شخصی ، برای موفقیت مداوم دعا می کنم!

  37. وندی در مارس 12، 2014 در 9: AM 12

    موافقم با مقاله عالی و یک عکس باشکوه !! من یک مبتدی هستم که نمی خواهم یک عکاس حرفه ای شوم. من کار حرفه ای را انجام می دهم زیرا می خواهم از میدان سبز پیاده شوم و از خانواده ام عکسهای عالی بگیرم. من دوره های گسترده ای را در زمینه دوربین ، عکاسی و فتوشاپ خود گذرانده ام. من اخیراً اقداماتی را پیدا کردم و خلاقیتی را که القا می کنند دوست دارم. من همچنین دوست دارم که آنها همانطور که به صورت دستی تمرین می کنم به من کمک کنند تا کار خود را اصلاح و بهبود بخشم. من آلبوم ها و پروژه های دیجیتال برای خودم ایجاد می کنم و این یک هنر است. منفی را نادیده بگیرید "_.

  38. لیزا بکت در مارس 12، 2014 در 9: AM 13

    پاسخ خود را به همه افراد منفی دوست داشته باشید! در حالی که همه عکاسان طرفدار و بیشتر علاقه مندان سعی می کنند تمام وقت آن را در دوربین درست کنند ، گاهی اوقات ، همانطور که گفتید ، ما فقط مادر هستیم و می خواهیم آن لحظه را ثبت کنیم و گاهی اوقات فراموش می کنیم تنظیمات خود را تغییر دهیم. من 20 سال است که به صورت دستی فیلمبرداری می کنم ، فیلم را شروع کردم ، اما هرگز کسی را به دلیل تلاش برای "ذخیره" آن عکس خاص پایین نمی کشم! همه ما در زندگی و با دوربین هایمان انسان هستیم و اشتباه می کنیم. کاری را که اعمال شما می توانند انجام دهند دوست داشته باشید ، آنها شگفت انگیز هستند با تشکر از شما برای همه کارهای Jodi ، آن را ادامه دهید و اجازه ندهید منفی شما را پایین بیاورد!

  39. کارا در مارس 12، 2014 در 9: AM 15

    فتوشاپ و لایت روم می توانند نوردهی ، تعادل رنگ سفید ، تن و کنتراست را اصلاح کنند - اما نمی توانند تصویری را احساسی یا خوش ترکیب یا بصری جالب کنند. این نمی تواند به گذشته برگردد و لحظه دقیق بوسیدن بچه های اشک خواهرش را ضبط کند. اگر ترکیب او مکیده شده باشد ، هیچ مقدار PS یا LR آن را ذخیره نمی کند. Dayna لحظه ای - از بچه هایش ، نه مشتری - را شکار کرد و فراموش کرد که فلش را خاموش کرده است. وای-دو-دو اگر او برای تنظیم تنظیمات خود سه ثانیه صبر می کرد ، این لحظه را از دست می داد. و من قصد دارم از اندام بیرون بروم و حدس بزنم که او ترجیح می دهد این تصویر از فرزندانش باشد تا تأیید یک گروه از غریبه های قضاوت کننده در اینترنت که فقط به داده های EXIF ​​اهمیت می دهند. انسل آدامز گفت ، "نگاتیو با نمره آهنگساز و چاپ با عملکرد آن قابل مقایسه است." این بدان معناست که (نفس نفس می زند!) او به پردازش به عنوان بخشی ضروری از هنر نگاه می کرد.

    • جودی فریدمن ، اقدامات MCP در مارس 12، 2014 در 10: AM 00

      کارا ، میخکوبش کردی! اگر این تصویر را ببینید (SOOC) می توانید به کسی با چشم خوب (طرفدار یا نه) بگویید که آن را گرفته است. و بسیار بهتر برای ذخیره یا توانایی ذخیره تصویر - از گوش دادن به افرادی که پشت کامپیوتر مخفی شده اند. خوب گفت! جودی

  40. رنی جی در مارس 12، 2014 در 9: AM 15

    مقاله عالی! منفی برخی تمایل دارد تا گروه مثبت را تحت الشعاع قرار دهد. و این خیلی بد است! من در آن گروه تازه کارها هستم ... فقط سال گذشته اولین DSLR خود را برای گرفتن عکس بهتر از بچه ها / خانواده ام خریداری کردم. نه برای رقابت ، نه بهتر از حرفه ای ها. فقط برای گسترش دانش و توسعه یک سرگرمی. اگرچه من مشغول هستم و وقت ندارم که همیشه به یادگیری کامل در حالت دستی اختصاص دهم ، یا اینکه چگونه گردش کار خودم را توسعه دهم و همه تنظیمات فتوشاپ را دستکاری کنم ... MCP چیزهای زیادی به من آموخته است و من بسیار خوشحالم که آنها برای هر عکاسی اینجا هستی! من می توانم افتخار کنم که خواه زاویه مناسب داشته باشم ، تنظیمات صحیح را انجام دهم ، یا اقدامات درستی را اعمال کنم ... نتیجه هنوز هم کار من آن بالا روی دیوار است ... و این بچه من در عکس است!

  41. جولی در مارس 12، 2014 در 9: AM 17

    جودی ، من فقط یک "سرگرم کننده" هستم که بهترین تصاویر را می خواهم. من دوربین خود را از داخل می دانم اما هنوز هم از محصولات شما برای "بهبود" چند عکس عالی و نه چندان عالی استفاده می کنم. تنها چیزی که باید بگویم این است که "تو برو Gurl"! و من همه چیز شما را دوست دارم.

  42. Ee در مارس 12، 2014 در 9: AM 18

    من دارم دم در می آورم تا عکاس بهتری باشم و هدف من رسیدن به یک سطح حرفه ای است. من بسیار ناامید شده ام از متخصصانی که دلسرد کننده اند و اساساً می گویند اگر هنوز آنجا نباشی هرگز نخواهی بود. نمی دانم چه تعداد از آنها از سطح سرگرمی / آماتور پرش کرده اند و ما در لحظه نگه داشتن اولین دوربین خود بلافاصله حرفه ای هستیم؟ من بسیاری از احساسات دلگرم کننده ای را که قبلاً ارسال شده است تکرار می کنم ، بنابراین نکاتی را تکرار نمی کنم. با تشکر از شما برای این مقاله و برای اقدامات شما. به عنوان یک طراح گرافیک (بر اساس مدرک تحصیلی) دریافتم که من به همان اندازه از تیراندازی و ارسال پست لذت می برم و بازی با کنش ها را دوست دارم!

  43. جنیفر در مارس 12، 2014 در 9: AM 21

    این یک پاسخ عالی است. من فهمیدم که به طور کلی ، افراد ناامن تر که بسیار منفی هستند (در تمام جنبه های زندگی). من معتقدم که یک محصول خودش صحبت می کند و اگر کسی واقعاً به اندازه قیمت گذاری خود خوب باشد ، فروش بدون توجه به کاری که رقابت انجام می دهد ، بازتاب آن را نشان می دهد. من برای عکس خانوادگی خود یک عکاس انتخاب کردم که 500 دلار هزینه دارد ، در حالی که یک رقیب در خیابان 200 دلار هزینه دارد. چرا؟ زیرا این عکاس 500 دلاری عکس هایی در کارنامه خود داشت که عکاس 200 دلاری یا نمی توانست یا تصمیم به انجام آنها ندارد. آیا افرادی که انتقاد کرده اند فکر می کنند که جو مک نالی نگران این است که پسر عکس در خیابان کمتر از او شارژ کند؟ هوم ، نه. من فقط یک آماتور هستم که عاشق عکاسی هستم. هدف اصلی من داشتن خاطرات خارق العاده از خانواده ام است. من همچنین عاشق فتوشاپ و نور اتاق هستم زیرا می توانم با تصاویرم بازی کنم. پسر بزرگ من کشتی است و من تمام فصل از پسران عکس گرفته ام و عکس ها را به پسران داده ام. برخی از عکسها SOOC بسیار وحشتناک است ، اما با کمی ویرایش ، بسیار مناسب بودند. وقتی پسران خود را دیدند بسیار هیجان زده شدند. این عکسها بدون ابزارهایی که افرادی مانند شما در دسترس قرار داده اید امکان پذیر نخواهد بود. بنابراین ، متشکرم

  44. نام شما در مارس 12، 2014 در 9: AM 25

    پس چگونه آن را ذخیره کردید؟ روند ویرایش شما چگونه بود؟ کارت خوب بود.

  45. ژول در مارس 12، 2014 در 9: AM 28

    بسیار خوب است که بشنوید کسی در مورد مدارا و احترام صحبت می کند. احساس می کنم مردم تا این حد رقابت پذیر شده اند (شاید ناامن باشند؟) و بنابراین در هنگام برخورد با دیگران احساس احترام ، تحمل و ذهنیت بازشان را از دست داده اند.

  46. کیم در مارس 12، 2014 در 9: AM 32

    از اینکه به ما غیرحرفه ای کمک کردید متشکریم من دوست دارم درباره عکاسی یاد بگیرم تا بتوانم از بچه ها و خانواده ام وقتی بیرون هستیم عکس بگیرم. ما همیشه نمی توانیم یک حرفه ای را به تصویر بکشیم تا برخی از این لحظات را ثبت کند ، نه تنها غیر عملی است ، بلکه واقعا گران هم خواهد بود. بنابراین ، لطفا به اشتراک گذاری ادامه دهید.

  47. ملیسا در مارس 12، 2014 در 9: AM 32

    من از احتیاج هر کس به چنین انتقادی گیج شده ام. عکس های شما خیره کننده و زیبا و هنری هستند. من یک بار کتابی در مورد آلفرد استیگلیتز و گروهی از عکاسان به نام Photo Secessionists خوانده ام که از عکاسی به سادگی یک روش مستندسازی دور می شدند و به عنوان یک شکل هنری به سمت آن حرکت می کردند. پسر آنها برخی از ضعف گرفتار! بنابراین شما در شرکت خوبی هستید. به ساختن تصاویر زیبا ادامه دهید!

  48. کریستین در مارس 12، 2014 در 9: AM 33

    من با هیبت "پس انداز" بخشی از جمعیت بودم. شرم آور است که دیگران احساس نیاز می کنند تا کار دیگران را جبران کنند. اگر ابزار لازم برای محافظت از این ضربه را دارید ، چرا از آن استفاده نمی کنید؟ من همه اقدامات شما را دوست دارم و عاشق یادگیری از گروه هستم. اجازه ندهید دیگران شما را آزار دهند! ادامه کار بزرگ! و از شما متشکرم!

  49. ابریانا در مارس 12، 2014 در 9: AM 34

    اگر آن افراد زحمت کشیده بودند که کمی وقت بگذارند و به سایت شما نگاه کنند ، می دانند آخرین کاری که شما انجام می دهید این است که مردم را به گرفتن عکس بد و یادگیری دوربین خود ترغیب کنید. به عنوان نمونه از انسل آدامز - بسیاری از افراد کار او را تحسین می کنند و آرزو می کنند مانند او باشند. او می تواند 200 ساعت را صرف * یک * عکس در اتاق تاریک کند ، اما نمی شنوید که مردم می گویند او عکاسی را خراب کرده است. برعکس ، او انقلابی در آن ایجاد کرد. در مورد من ، من از اتاق تاریک دیجیتال و توانایی کنترل خروجی تصویر نهایی سپاسگزارم. من هرگز نمی توانم در اتاق تاریک کار کنم زیرا پوست حساسی دارم و کار با بسیاری از مواد شیمیایی باعث خرابی سریع آن می شود.

  50. سلنا در مارس 12، 2014 در 9: AM 40

    آیا فتوشاپ و لایت روم از مهارت های خاص خود نیستند؟ آیا آنها نمی توانند رشد کنند؟ به ما گفته شده است که عکاسی همیشه در حال تغییر است و شما نمی توانید همه آن را یاد بگیرید! این یک دوره جدید در عکاسی است. درست مانند تغییر فیلم از دیجیتال. زمان سازگاری است! بله ، من روندی را می بینم که وقتی کسی دوربین را برمی دارد ، فتوشاپ را نصب می کند و سپس فکر می کند که یک حرفه ای است. درباره بقیه ما چه؟ کسی که زحمت می کشد ، دیوانه وار تبلیغ می کند و هنوز مجبور است با 100 تصویر با قیمت 10 دلار رقابت کند؟ و اینها کسانی هستند که مشتری را می گیرند! اگر می خواهید لحظات عزیز خود را برای خود یا خانواده / دوستان خود ویرایش کنید ، به اندازه کافی منصفانه هستند. طناب ها را قبل از غواصی به عنوان یک تجارت بیاموزید. MCP اقدامات عالی و ایستگاه از پیش تعیین شده ای انجام می دهد اما این بدان معنا نیست که بازار آنها فقط به مشتریان تجاری محدود نمی شود. بله ، من مانند یک حصار نشین به نظر می رسم ، اما هر دو طرف دارای امتیاز معتبر هستند.

  51. کلاوس در مارس 12، 2014 در 9: AM 43

    هرگز سعی نکنید همه را راضی کنید. شوت و پست عالی تولید.

  52. دایان هریسون در مارس 12، 2014 در 9: AM 44

    ما خواهیم گفت جودی!

  53. وندی در مارس 12، 2014 در 9: AM 48

    باور کنید مردم ، اگر تمام وقت در دوربین درست وارد می شوید - شماره یک ، کلاه من برای شما خالی است! شماره دو ، فتوشاپ وقت گیر است بنابراین نباید نگران رقابت با فردی باشید که مهارت عکاسی ضعیفی دارد و با شما رقابت می کند. اگر مهارت مهارت عکاسی نداشته باشند ، ساعت به ساعت پس از ویرایش می گذرانند ، به صورت ساعتی حقوق کمتری دریافت می کنند. این قطعاً ترجیح شخصی است ، اما وقتی می شنوم از عکاسی برای استفاده از فتوشاپ انتقاد می شود عصبانی می شوم. این ابزاری است برای رسیدن به چشم انداز شما. مانند موزه ، اگر هنر شخصی را دوست ندارید ، به سراغ چیزی بروید که از آن لذت می برید. اگر قرار نبود هیچ چیز بهبود یابد ، چرا ما آرایش می کنیم و لباس های زیبایی می خریم؟ فتوشاپ می تواند عکس های عالی را به صورت فکی جلوه دهد و عکس های مهمی را که به اشتباه در گرفتن عکس از دست داده اید ثبت کند. این مثل این است که بگویید اگر یک عکاس حرفه ای لحظه ای کامل را در آغوش کشیدن پدرش در روز عروسی اش گرفت و فلش او روشن نشد ، او نباید سعی کند آن را برطرف کند - این فقط احمقانه است. حتی افراد حرفه ای بسیار پردرآمد از مسائل فنی عکس های بدی می گیرند ، من بسیاری از افراد حرفه ای مهم را مشاهده کرده ام که به هم پیوسته اند و در معرض نور قرار گرفتن هستند و غیره

  54. سوزان گری در مارس 12، 2014 در 9: AM 49

    عالی خوانده شده من در صفحه FB خود ارسال کردم. تمام نسخه های تصویر و داستان چگونگی شکل گیری تصویر org را دوست داشته باشید! مهم این است که آن عکسها را در طول زندگی از دست ندهید و خدا را شکر راههایی برای نجات آنها وجود دارد!

  55. دایان در مارس 12، 2014 در 9: AM 50

    خوب گفت !! جا برای همه وجود دارد و همه از جایی شروع می کنند. در جایی که در کار خود هستید راحت باشید و کار دیگران نباید تهدید کننده ای باشد. من عاشق این هستم که آنچه را انجام می دهید ارائه می دهید و من عاشق این هستم که همه ما فارغ از اینکه در چه مرحله ای از روند کار هستیم ، چیزی را باید از یکدیگر یاد بگیریم !!

  56. کوری در مارس 12، 2014 در 9: AM 59

    جودی ، من تقریباً از همه کارهای شما ترس دارم. من این تصویر را دوست دارم ، هم قبل و هم بعد. چه پس انداز عالی. من بسیار متاسفم که نظرات تهاجمی در مورد این تصویر دریافت کردید. به کسانی که شما را در مورد این تصویر مسخره می کنند ، می گویم ، زندگی دمدمی مزاجی داشته باشید! آیا آنها کاری بهتر با وقت خود ندارند؟ بدیهی است که آنها هیچ نگاهی به وب سایت شما نکرده اند و می دانند شما در مورد چه چیزی هستید! کار خارق العاده را ادامه دهید!

  57. یوهانا هوارد در مارس 12، 2014 در 10: AM 01

    خوب گفت

  58. کری در مارس 12، 2014 در 10: AM 03

    چقدر غم انگیز است که مردم نیاز به قضاوت دارند. من به طور مداوم سعی می کنم عکاسی خود را بهبود ببخشم و از Lightroom استفاده می کنم. در واقع ، ویرایش پست عکس های من باعث بهبود عکس من شده است. همانطور که تنظیمات خود را انجام می دهم ، فکر می کنم از طریق کاری که می توانستم در دوربین انجام دهم نتیجه مشابهی کسب کردم و سپس آن را تمرین می کنم. نکته نهایی برای من این است که همه ما در تلاش هستیم آنچه را که مورد رضایت ما باشد (و اگر مشتری طرفدار مشتری باشد) ایجاد کنیم و این تنها چیزی است که مهم است.

  59. جسی در مارس 12، 2014 در 10: AM 14

    دنیای هنر / صنعت می تواند مکانی بسیار بیرحمانه باشد. در حالی که در کالج به عنوان یک رشته هنری تحصیل می کردم ، به یاد می آورم که هنرمندان دائماً کار یکدیگر را نقد می کردند و نه به شیوه ای مثبت و سازنده. رسانه عکاسی ؛ و کسانی که تصاویر را می سازند از این پدیده مصون نیستند. در حقیقت ، به نظر می رسد صنعت عکاسی مجرم به مراتب بیشتری است که مملو از عکاسان بی ادب و خودشیفته است. (اگرچه مطمئناً همه عکاسان متناسب با این توصیف نیستند ، درست مثل همه هنرمندان انتقادی نیستند). هنر هنر است. به جای اینکه دیگران را قضاوت کنید ، در ایجاد خود تمرکز کنید. به اشتراک گذاشتن تکنیک های عکاسی با دیگران مشکلی ندارد. هنرمندان می توانند کلاسهای یکسانی را بگذرانند ، دانش یکسانی را دریافت کنند ، اما این بدان معنا نیست که کار آنها یکسان خواهد بود. چه کسی برایش مهم است که آیا این به یک عکاس نابالغ کمک می کند هنر خود را بهتر انجام دهد. این هیچ تأثیری بر کسی ندارد که از کارهای هنری دور باشد. جودی ، متاسفم که افراد کم فکر احساس خطر می کنند توسط کسانی که دانش مشترک دارند. خصومت آنها از ترس ناشی می شود ، پس از همه دانش قدرت است ، و کسانی که قدرت دارند (در این مورد عکاسان ناامن با دانش و تجربه قبلی عکاسی) سعی می کنند آن را برای خود حفظ کنند. من شخصاً احساس می كنم كه استفاده بهتر از منتقدان شما این است كه عكاسی را به عنوان یك قالب هنری ارزشمند ارتقا دهید و وقت خود را صرف تعیین آنچه صدای آنها را به عنوان یك هنرمند منحصر به فرد یا معنی دار می كند ، تعیین كنید.

  60. شنی در مارس 12، 2014 در 10: AM 17

    منم ، جودی! ادامه دهید! متنفر متنفر خواهد بود. این هرگز تغییر نخواهد کرد. مردم شما و کار شما را می شناسند و به آن احترام می گذارند و به شما کمک می کنند تا در هر مرحله از عکسبرداری که انجام می دهند ، در هر کاری که لازم است با تصاویرشان انجام دهند. مانند همیشه به بالا رفتن از آن ادامه دهید. شما پیروان واقعی و وفاداری زیادی در آنجا دارید. 🙂

  61. جو در مارس 12، 2014 در 10: AM 25

    ویرایش بخشی از کل enchilada کتاب من است. من معتقدم که انسل آدامز زمان زیادی را در اتاق تاریك سپری كرد و افرادی مانند هایزلر ، برانت و باتدورف نیز سهم خود را در ویرایش انجام می دهند. همه اینها بخشی از روند کار است. آدامز یک بار گفت که شما عکس نمی گیرید ، شما یک عکس می گیرید!

  62. قوی و زیبا در مارس 12، 2014 در 10: AM 27

    فقط می خواهم بگویم که من کارهای شما را دوست دارم و آنها به من کمک می کنند تا از عکس هایم هنری بی نظیر خلق کنم. من فکر می کنم که نحوه ویرایش عکس های شما به علامت تجاری شما در صنعت تبدیل می شود و همین امر شما را از سایر افراد در زمینه فعالیت متمایز می کند. من همچنین معتقدم که عکاسان واقعی در دیدن لنزها متفاوت از افراد عادی شما مهارت دارند و این چیزی نیست که قابل یادگیری باشد ، بلکه در وجود شما متولد شود ... مانند سایر اشکال هنری از طریق تمرین شکل گرفته و تقویت شود. اجازه ندهید منتقدان شما را ناامید کنند و لطفاً به آنچه که می کنید ادامه دهید. شما در طول این سالها خیلی به من کمک کرده اید و من منتظر چیز جدید بعدی شما هستم !!!

  63. ورسک در مارس 12، 2014 در 10: AM 28

    متاسفم برای همه نظرات وحشتناکی که دریافت کردید مهم نیست که چقدر خوب باشید همه تصادف می کنند و بسیار جالب است که ما از این فناوری برای "صرفه جویی" برخوردار هستیم اگر تصاویر متعلق به تصویری شگفت انگیز و غیر قابل تکرار باشند. محصولات شما فوق العاده هستند و تصویری که نشان دادید نیز عالی بود. عکاس کار فوق العاده ای انجام داد و تصحیح کرد و تصویر زیبا است.

  64. آندریا در مارس 12، 2014 در 10: AM 28

    جودی ، از این وبلاگ متشکرم. من بیشتر از اینکه یک طراح تصویر باشم یک عکاس هستم و البته روش "در وهله اول آن را در دوربین درست کنم" را نیز ترجیح می دهم. اما ... نه ، من بلافاصله هر تصویری را به درستی دریافت نمی کنم ، بله ، برخی از تصاویر من بیش از حد یا تحت نور هستند ، فوکوس بهم ریخته یا هر چیز دیگری ، بله ، برخی از عکسها قطعاً ارزش نجات دارند و من متشکرم ارباب عکاسی به برکت لایت روم و فتوشاپ گاهی اوقات. من می دانم که تعداد کمی از عکاسان هیچ کس همیشه عکس های عالی نمی گیرند و همه آنها با خوشحالی آن را قبول می کنند. از نظر من ، عکاسان معمولاً بیشترین شکایت را در مورد صرفه جویی در استفاده از لایت روم یا فتوشاپ دارند ، مردان میانسالی هستند که به هر دلیلی عکاسی را به نوعی مذهب یا یک جام مقدس متصل می کنند ، فقط در دسترس کسانی است که حالت تیره و صورت مشابهی دارند وقتی صحبت از این کار / هنر می شود. اشتباه نکن من عاشق عکاسی هستم ، زندگی می کنم و نفس می کشم ، من کاملاً در این مورد احساساتی هستم و جدی هستم و بسیار سپاسگزارم که قادر هستم از چیزی که هرگز احساس کار یا کار سخت نمی کند امرار معاش کنم. اما به عنوان همه چیز در زندگی ، بیایید مسائل را خیلی جدی نگیریم ، بیایید سخاوتمندانه باشیم و معایب کوچک زندگی و کار را بپذیریم و سعی کنیم بهترین نتیجه را از آن ببریم.

  65. عالیشاه شاو در مارس 12، 2014 در 10: AM 35

    جودی ، من کاملاً عاشق پاسخ شیرین شما هستم! اگر بخواهیم درباره عکس های "واقعی" واقعیت پیدا کنیم ، باید به دوربین های سوراخ دار پین نیز برگردیم. هر دوربینی که استفاده می شود فناوری متصل به آن است و بیشتر آنها خود مینی کامپیوتر هستند. توانایی گرفتن یک تصویر و ارتقا it آن هنر است !! حتی در اتومبیل هم هنوز هنر است! و هنر ذهنی است ، بنابراین آزادی بیان در دیگران باعث می شود که همه ما منحصر به فرد باشد. اگر همه به طور یکسان کامل و ویرایش شده بودند ، هیچ شخص بزرگی و کاری برای کار وجود نداشت. افراد حرفه ای باید از تازه کارهایی که با مقایسه به هنر خود ارزش افزوده می بخشند ، هیجان زده شوند و افراد تازه کار باید از حرفه ای هایی که برای کار کردن به آنها مثال می زنند ، هیجان زده شوند. شبیه بودن است. تصویری مانند این ادای احترام به یک عکاس است که آن را ثبت کرده و فناوری که آن را حتی بهتر کرده است. ادامه کار عالی ، هر دوی شما !!

  66. کریس در مارس 12، 2014 در 10: AM 37

    ممنون از پاسختون من احتمالاً یکی از کسانی هستم که از آنها شکایت دارند. من هنوز در حال یادگیری هستم و در طول زمان عکسبرداری کرده ام. وقتی دیگر یادگیری یا تلاش برای بهتر شدن را متوقف می کنید ، سرگرم کننده بودن نیز متوقف می شود. من در واقع توسط "طرفداران" در منطقه خود مورد حمله قرار گرفته ام. من معمولاً از عکاسی اکشن عکس می گیرم زیرا آن را دوست دارم و همه عکس هایم را به رایگان در اختیار بچه های منطقه خود قرار می دهم. من همچنین برای والدین عکس هایی از بزرگسالان می گیرم که کاملاً توانایی پرداخت هزینه های نجومی در اینجا را ندارند. ما به شدت از عکاسان بسیار اشباع شده ایم و آنها بسیار خوب هستند ، هیچ بحثی در این مورد وجود ندارد. اما اینها بچه ها و والدینی هستند که بدون آنها زندگی می کنند زیرا آنها به راحتی توانایی خرید آن را ندارند. من فکر می کنم من یک عکاس بسیار خوبی هستم ، کار من نیست ... شما هر چقدر هم که خوب بودم نمی توانستید به من بپردازید تا وارد آن دنیا شوم ... خیلی گلو برای من بریده شده است. من کسی را تحت فشار قرار نمی دهم ، بلکه فقط با کسانی که به آن نیاز دارند کار می کنم. آیا برای بهتر شدن تصاویر به فتوشاپ ، لایت روم و MCP اعتماد می کنم؟ هک آره و من شرط می بندم اگر نگاهی دقیق به عکسهای مثبت بین آنها بیندازید. بنابراین من واقعاً از همه اطلاعات و ابزاری که در اختیار همه ما عکاسان قرار می دهید قدردانی می کنم.

    • جودی فریدمن ، اقدامات MCP در مارس 12، 2014 در 3: PM 28

      کریس ، بسیار خوشحالیم که ما می توانیم به شما و تصاویر شما کمک کنیم! به همین دلیل است که ما این کار را انجام می دهیم - برای کمک به مردم در بهتر نشان دادن تصاویر و صرفه جویی در وقت آنها نیز ...

  67. کن گریم در مارس 12، 2014 در 10: AM 41

    تبریک می گویم! این واقعیت که متنفر شده اید به این معنی است که اکنون زندگی خود را می گذرانید و موفق هستید. متنفرها نمی توانند ایستادگی کنند تا کسی خوب عمل کند. بنابراین اگر مورد هدف قرار گرفته اید ، عالی است! من یاد گرفته ام که متنفران خود را در آغوش بگیرم - واکنش تند و سریع زانو در برابر چیزی که می بینند عالی است و آنها به آن فکر نکرده اند یا نمی توانند انجام دهند انتقاد و انتقاد است نفرت خود را نسبت به شخصی انجام دهید که آرزو می کند انجام دهد. و شما صرفه جویی کرده اید ، من نمی دانم چند ساعت در جریان کار تولید ، با سهولت و دسترسی به آن ، به گسترش لذت عکاسی کمک کرده است و به طور کلی جهان عکاسی بهتر است چون تو در آن هستی.

  68. استوارت مارتین در مارس 12، 2014 در 10: AM 49

    خوب گفت & شما از حمایت قلبی من برخوردار هستید. به عنوان یک عکاس نیمه حرفه ای ، احساس ناراحتی می کنم که با این نوع اظهارنظرها روبرو شوم - معمولاً (به نظر من) نوع حرفه ای دایناسورهاست که x سال گذشته را بیش از حد برای شارژ عمومی و دوشیدن بازار صرف کرده است. با آن مردم همراه باشید ، زمانها تغییر می کنند ، سازگار می شوند یا می میرند و اگر عکس ها و خدمات شما به اندازه کافی مناسب نیستند و زنده بمانند ، به هر حال شما حق ندارید در این صنعت باشید! جودی آفرین و کار عالی را ادامه دهید ؛

  69. کوین در مارس 12، 2014 در 10: AM 51

    خوب گفتی جودی. پاسخی کاملاً تفکرآمیز که بدون سرزنش و تعصب آموزش می دهد. شاید مهارت دیگری که دیگران می توانند از پست ها و وبلاگ های شما بیاموزند؟

  70. لیندا در مارس 12، 2014 در 11: AM 08

    چه چشم بازکن! من تصوری از تعصب شدید "برخی" عکاسان حرفه ای نسبت به افرادی که "به اتاق نور یا فتوشاپ" اعتماد می کنند ندارم. من در یک گروه هنری هستم و تمرکزم روی ترکیب تصاویر در یک عکس هنری است ، نه یادگیری جزئیات دوربین های ما. و این چه مشکلی دارد؟ و چه مشکلی دارد که این تصاویر را بفروشید حتی اگر من در دوربین خود به تنظیمات خودکار اعتماد کرده ام و درکی از دیافراگم و غیره ندارم؟ آمریکا بر اساس بنگاهداری آزاد و هوشمندی بنا شده است. نمونه آن مرد جف بزوس است كه آمازون را تأسیس كرد. وی اخیراً از برنامه خود برای آغاز تحویل بسته ها از طریق هواپیماهای بدون سرنشین خبر داده است. وقتی مصاحبه کننده در مورد چگونگی تأثیرگذاری شرکتهایی مانند UPS ، Fed-Ex یا خدمات پستی و غیره س askedال کرد ، جف اساساً با چیزی مانند "چگونگی پاسخگویی مشکل آنهاست ، زیرا آمریکا دارای سیستم مبتنی بر شرکت آزاد است" بر اساس رقابت ساخته شده است. یا راهی برای رقابت پیدا کنید یا در گرد و غبار گم شوید. " آیا من نسبت به کارمندان یو پی اس و کارگران پستی که ممکن است تحت تأثیر تصمیم جف قرار بگیرند احساس همدلی می کنم؟ آره! همانطور که من نسبت به عکاسان حرفه ای احساس می کنم که توسط افرادی که تصاویری را که فتوشاپ شده اند یا در Light-room ویرایش شده اند به مشتریانی که تحصیل نکرده اند یا می توانند کمتر به روند استفاده شده اهمیت دهند ، تحت تأثیر قرار می گیرند و آنها فقط عکس های مورد علاقه خود را می خواهند با قیمتی که توانایی پرداخت آن را دارند. با این حال ، مسئولیت عکاس حرفه ای یافتن راهی برای انطباق است ، همانطور که UPS ، Fed-Ex و خدمات پستی مجبور به تطبیق یا از دست دادن سهم تجاری خود هستند. چالش برای تغییر و سازگاری همیشه بخشی از مشاغل آزاد بوده است. تغییر معمولاً سخت است و به تلاش و زیرکی احتیاج دارد ، به همین دلیل است که گاهی اوقات در مورد آن غر می زنیم ، اما با این وجود ، این کار تحت بنگاهداری آزاد مورد نیاز است. جودی ، شما خدمات بسیار خوبی ارائه می دهیم که توسط کسانی که برای ادامه کار شما از شما خرید می کنند ، مشهود است. کسانی که خدمات شما را نمی خواهند نیازی به خرید آنها ندارند. در چندین گروه هنری من ، نظرات منفی قابل تحمل نیستند تا همه بیشتر از این که تعطیل شوند ، فرصت رشد را داشته باشند و من فهمیدم که افراد وقتی قانون حاکم است بسیار به یکدیگر کمک می کنند و همه ما از یکدیگر یاد می گیریم . شاید این قاعده ای باشد که شما در آن وضع کرده اید. کار خوب را ادامه دهید!

    • جودی فریدمن ، اقدامات MCP در مارس 12، 2014 در 3: PM 26

      لیندا ، این کنایه آمیزترین قسمت است ... اگر کسی به ویرایش عکس ، بهبود عکس یا حتی تصحیح عکسی که نیاز به کمک دارد اعتقاد ندارد ، چرا اول از همه در حضور در صفحه رسانه های اجتماعی یا وبلاگ خود اذیت می کنم ؟؟؟ مثل این است که شخصی در فیس بوک استارباکس ، وقتی یک قهوه خور نیست ، و از داشتن کافئین در این نوشیدنی ها شکایت دارد. هوم - دیر! در وهله اول آن را دنبال نکنید.

  71. تخته سنگ ساحلی در جزیره در مارس 12، 2014 در 11: AM 14

    فقط باید یک فکر دیگر اضافه کنم ، زیرا برداشت متفاوتی از عکس داشتم (و من نسخه سیلوئت ویرایش شده را دوست دارم). هنگامی که برای اولین بار به آن نگاه کردم ، فکر کردم پسر خم شده و به خواهرش یک راز گفته است "و او با تعجب واکنش نشان می داد و دستانش را روی دهان خود قرار می داد ، همانطور که ما اغلب چیز تعجب آور می گوییم.

  72. جکی در مارس 12، 2014 در 11: AM 22

    بنابراین ، چه کسی می تواند تعریف کند که یک حرفه ای چیست؟ فناوری چهره عکاسی را تغییر داده است! چه فرقی می کند اگر افرادی که تجربه و دانش زیادی ندارند سعی کنند با "موافقان" رقابت کنند؟ عکاسی یک هنر است ، و اگر مردم در حال خلق تصاویر زیبا هستند ، مهم است که آنها این کار را عمداً انجام داده اند و همه تنظیمات مناسب را دقیقاً در زمان مناسب روی دوربین انجام داده اند ... یا اگر آنها فقط عکس می گیرند و سپس چیز زیبایی ایجاد می کنند. با همه ابزارهای عالی که در دسترس همه ما قرار دارد؟ وقتی همه گفته و تمام شد ، نتیجه نهایی هنوز یک تصویر است. و آیا به هر حال آن چیزی که عکاسی است واقعاً نیست؟ گرفتن یک تصویر split. ثانیه ای از زمان که دیگر هرگز قابل احیا نیست اما می تواند در آن تصویر ادامه یابد!

    • جودی فریدمن ، اقدامات MCP در مارس 12، 2014 در 3: PM 22

      جکی ، عکاسی ضبط یک حافظه است (به نظر من اینگونه است) و بله ، با این وجود می توانید این کار را - چه با آیفون و چه با dSLR - با استفاده از نرم افزار ویرایش یا SOOC انجام دهید. فرقی نمی کند خوشحال باشید. یا اگر مشتری خود کار خود را می فروشید. مطمئناً ذات انسان است که بهترین کاری را که می توانیم انجام دهیم ، اما با استفاده از تمام ابزارهای موجود در اختیار ما است.

  73. الیزابت در مارس 12، 2014 در 11: AM 23

    وای ، خوب بودن خیلی سخت نیست. روز بدی داری؟ قدم زدن. تجارت خوب پیش نمی رود ، لطفاً از مشاوره حرفه ای استفاده کنید ، اما لطفاً به عکاس همکار خود انتقاد نکنید ، آنها ممکن است در کنار شما ایستاده باشند.

    • جودی فریدمن ، اقدامات MCP در مارس 12، 2014 در 3: PM 20

      الیزابت دقیقاً شاید مردم نیاز داشته باشند تصور کنند شخصی که با او صحبت می کنند شخصی باشد که او را دوست دارند - همسر ، شوهر ، فرزندانشان ، یک دوست صمیمی. خیلی وقت ها انگار آنها با شخصی که در این دنیا بیشتر از او متنفر هستند صحبت می کنند ...

  74. سوزان در مارس 12، 2014 در 11: AM 41

    هر کسی که حتی به چنین چیزی فکر می کند باید مسائل عجیب و غریب خود را داشته باشد. چرا این در ذهن هرکسی فرو می رود. من عکسهای یکپارچه ای دیده ام که در آن یک پسر کوچک در حال بوسیدن یک دختر کوچک است و او کاملاً بیزار است. در آن زمان هیچ کس فکر نمی کند چیزی بیمار باشد. مردم باید سر خود را از ناودان بیرون بیاورند. این یک عکس صحنه دار است. اگر آنها خواهر و برادر نبودند کسی آزرده خاطر می شود؟

  75. جولی در مارس 12، 2014 در 11: AM 42

    عکس را دوست دارم ، دوست دارم ، دوست دارم. قبل از. بعد از. در بین. مهم نیست این یک لحظه در زمان است ، ما به عنوان والدین گرامی داریم.

  76. جان پی در مارس 12، 2014 در 11: AM 44

    صنعت عکاسی توسط مصرف کننده کنترل می شود. در موارد خاص مصرف کننده عکاس است ، بقیه کسانی هستند که بهای خواسته شده توسط عکاس را پرداخت می کنند. در هر صورت ، من هرگز عکاسی را ملاقات نکرده ام که عکسی را که از آن راضی نبوده نگیرد. اگر آن عکاس هستید ، (کسی که از هر عکسی که گرفته شده راضی است) ، گالری شما کجاست ، آیا کار خود را آموزش می دهید؟ برخی از بهترین عکاسان دوران مدرن ما نیز معلم هستند ، برخی منتقد سبک هستند ، اما معلمان نیز کمتر. بگذارید سخنان نادر باشد. به کسانی که از این کار لذت می برند ، شما را ستایش می کنم ، به یادگیری ادامه دهید. به جوانب مثبت مانند جودی ، ادامه دهید که چگونه به دیگران بهتر شویم ، من می دانم که از هر تصویری که می بینم چیزی برمی دارم. چه بخواهم چه نخواهم.

  77. جنیفر آر. در مارس 12، 2014 در 11: AM 46

    خوب ، من فکر می کنم تصویر زیبا است! با تشکر از شما برای ارائه ابزاری به ما برای ایجاد یک تصویر زیبا از یک لحظه شگفت انگیز تقریباً از دست رفته!

  78. کریت | عکس دختر تصویری در مارس 12، 2014 در 11: AM 47

    "امیدوارم ، مهم نیست که با مهارت های عکاسی خود در کجا باشید ، همه ما می توانیم از کار دیگران حمایت و احترام بگذاریم و به جای استفاده از آنها ، از اختلافات خود استقبال کنیم." خوب ، جودی گفت ، خوب گفت. 🙂

  79. ایرلند در مارس 12، 2014 در 11: AM 48

    راستش ، من از صفحه FB شما خوشم نیامد به خاطر همه نظرات ناخوشایند در مورد کسانی که تازه یاد گرفته ایم (حتی سعی نمی کنم برای گذران زندگی ، فقط برای عکس های خانوادگی خودم این کار را انجام دهم). از شنیدن همه نکات منفی خسته شدم. (حتی معنی خوب آن نیز واقعا می داند که چگونه آن چاقو را کنده شود.) ناراحت کننده است که چقدر نظرات باعث شد من از یادگیری بیشتر از دیگران بی بهره باشم. حالا من ترجیح می دهم خبرنامه را دریافت کنم و به سایت بیایم و مقالات شما را بخوانم و نظرات را کاملاً نادیده بگیرم. با این گفته ، من عکس را خیلی دوست دارم و گرچه عکس شبح عالی است ، من دوست دارم که چهره آنها و آنها را ببینم. جزئیات به علاوه ، من لطافت رنگ ها را دوست دارم.

    • جودی فریدمن ، اقدامات MCP در مارس 12، 2014 در 3: PM 16

      ارین ، ما خیلی سعی می کنیم رفتارهای بی ادبانه را بدست آوریم. اما نه همیشه به موقع. و تعدیل هر نظر در ثانیه ورود غیرممکن است. این گفت متاسفم که شما به همین دلیل رفتید. من نمی توانم مکانی را با صفر منفی و بی ادبی تضمین کنم ، اما مطمئناً تلاش زیادی می کنیم تا آنجا را نزدیک به آن نگه داریم. گاهی مواردی از این دست ظاهر می شود - و من دوست دارم از آنها به عنوان فرصتی برای آموزش استفاده کنم. باز هم ، شما خوش آمدید هر زمان. شرم آور است که بگذارید یک منفی منفی باشد ، یعنی تعداد کمی آن را برای کسانی که می توانند یاد بگیرند و رشد می کنند مانند خودتان خراب کنند. جودی

  80. جاناتان وودسون در مارس 12، 2014 در 11: AM 49

    صبح امروز وقتی ایمیلی را دیدم که می نوشت: "یک عکس بسیار بحث برانگیز" ، ابتدا متحیر شدم و سپس از نگرش منفی که به اصطلاح عکاسان همکار نشان دادند ، دلسرد شدم. من هر دو طرف را نیز می بینم ... من قبلاً یک DJ DJ در حال چرخش رکوردها بودم (آنها را به یاد می آورید؟) و می بینم که "بچه های این روزها" با تبلت هایی که برنامه "DJay" را اجرا می کنند ، می دوند و می دانم که پاکدامن های نایسایر گریه می کنند "ناپاک "زیرا این کار اکنون در کنار موضوع است ، اما من فکر می کنم حداقل آنها به چیزی خلاقانه علاقه مند شده اند. در این عالم کوچک دیجیتال مدرن که برای سهولت زندگی ما ساخته شده است ، هر جکانی با یک گوشی هوشمند می تواند خود را نویسنده ، عکاس ، دی جی ، نوازنده و غیره بنامد. با این وجود ، در پایان روز ، استعداد لازم است (خواه ناخواه آگاهانه یا نه) برای تحویل کالا. و آن دسته از ما که چشم و گوش آموزش دیده ای داریم می توانیم تفاوت بین شخصی را که در آن پول دریافت می کنیم و شخصی که ماده مخفی عشق خود را نسبت به کاری که انجام می دهد اضافه کند. من سال گذشته را صرف ساخت نمونه کارهای خود در زمینه آیفونوگرافی کردم و اخیراً در یک شرکت MILC سرمایه گذاری کرده ام زیرا می خواهم اشتیاق خود را به شغلی تبدیل کنم که در آن کارهای خود را دوست داشته باشم و بتوانم دنیا را به همان شکلی که می بینم به اشتراک بگذارم. من فکر می کنم این همان کاری است که جودی با MCP انجام می دهد. لطفاً عشق خود را در کار خود حفظ کنید ، این نشان می دهد! به یاد داشته باشید ، اگر نامه نفرت دریافت کنید ، این بدان معنی است که شما کاری را درست انجام می دهید (: o)

  81. لین پاتون در مارس 12، 2014 در 12: PM 06

    سلام - بدون توجه به آنچه که انجام می دهید ، نظرات منفی خواهید گرفت. تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که قلب شما درست نیست وقتی کاری انجام می دهید و اجازه می دهید این چیزها برود!

    • جودی فریدمن ، اقدامات MCP در مارس 12، 2014 در 3: PM 13

      من ولش می کنم ... معمولاً اما وقتی به کسانی که اجازه می دهند از تصاویرشان استفاده کنم صدمه می زند ، شخصی تر می شود. اگر این تصویر خودم بود ، در واقع ممکن است کمتر اشکالات مرا ایجاد کند. صرف نظر از این ، افراد باید گاهی اوقات فراخوانده شوند و این ممکن است به یک شخص کمک کند تا درک کند که قبل از "تایپ کردن / صحبت کردن" باید فکر کند.

  82. شنی در مارس 12، 2014 در 12: PM 07

    وقتی مقاله شما را خواندم کاملا شوکه شدم ... چرا به طور خاص؟ زیرا موارد نفرت انگیزی که مردم در انظار عمومی می گویند / در اینترنت می نویسند. من همیشه سرحال هستم که مردم می خواهند آنچه دیگران انجام می دهند را حذف کنند. من خیلی ناراحتم که مجبور شدی همه آن نظرات احمقانه را بخوانی و سپس وقتت را برای توضیح هدر بدهی. اما شما آن را بخشندهانه اداره کردید! عکسها همیشه دستکاری می شوند .. اتاق تاریک ، با بازتابنده ، با زور ، با زاویه ، و غیره. عکاسی یک هنر است و خالق حق خلق دارد. هنرمندان قلم موهای مختلفی را برای رنگ آمیزی ، مواد بوم ، کاغذ عکس بهتر ، انواع مختلف رنگ ها و غیره خریداری می کنند.

  83. مگ در مارس 12، 2014 در 12: PM 30

    یک پست بسیار متفکرانه جودی و یک یادآوری آرام برای "زندگی کردن و زنده ماندن" - من هرگز در بخش فنی عکاسی یکی نبوده ام - آنچه را که لازم داشتم یاد گرفتم و همچنان که می آموختم ادامه می دهم اما برای من تلاش این است که برای به دست آوردن یک تصویر خوب - گاهی اوقات آن را از طریق لنز درست می کنید - اما بعضاً مواردی پیش می آید که پردازش پست می تواند به تصویری که حرفی برای گفتن دارد کمک کند - من تقریباً به طور انحصاری با آیفون خود عکس می گیرم و همچنان مرا متحیر می کند که چگونه مردم از دیدن شایستگی در آن دوربین ها امتناع می ورزند و کارهای شگفت انگیزی با آنها انجام می شود - من وبلاگ شما را دوست دارم و اقدامات شما را - از اینکه برای بقیه ما که در این آب ها حرکت می کنیم در آنجا حضور دارید متشکرم

  84. ونسا دیل در مارس 12، 2014 در 12: PM 44

    آن را دوست دارم ~ متأسفم که شما باید با منفی گرایی کنار بیایید ~ ادامه دهید کار بزرگ. برکت ، ونسا

  85. راشل م در مارس 12، 2014 در 2: PM 05

    مردم خیلی پر از خود هستند. عکس زیبا.

  86. اشلی دورام در مارس 12، 2014 در 2: PM 21

    متنفرها باید متنفر باشند! من فکر می کنم در حالی که بله ، شما باید بدانید که دوربین شما اتفاق می افتد. من فکر می کنم شگفت آور است که ما فناوری ایجاد ART مانند این تصویر را داریم.

    • جودی فریدمن ، اقدامات MCP در مارس 12، 2014 در 3: PM 10

      آیا فتوشاپ و لایت روم شگفت انگیز نیستند ؟! برای من منظورم این است که این بخشی از فرایند است ... بله ، اگر می توانید آن را میخ بزنید. اما وقتی نمی توانید ، از چند عصا استفاده کنید و روی مراحل خود ادامه دهید ...

  87. آلیشیا در مارس 12، 2014 در 2: PM 42

    من را ناراحت می کند که صنعت ما پر از افرادی است که ترجیح می دهند دیگران را به زباله بیندازند و آنها را تحقیر کنند نه اینکه بپذیرند که روشهای مختلفی برای انجام کارها وجود دارد! تصاویر معروف

    • جودی فریدمن ، اقدامات MCP در مارس 12، 2014 در 3: PM 09

      آلیشیا ، من 100٪ موافقم. غم انگیز است - من فکر می کنم فقط از صنعت ما فراتر است. من فکر می کنم بسیاری احساس می کنند که می توانند از کامپیوتر و اینترنت به عنوان بافر استفاده کنند. مطمئناً برخی از نظر شخصیتی نیز پست هستند ، اما اکثر آنها کسری از گفته های آنها را به صورت حضوری به شخصی نمی گویند.

  88. پیت باند در مارس 12، 2014 در 3: PM 28

    چه خواندن عالی است. من فکر می کنم عکاسان حرفه ای که اسلحه های اسلم در کار خود کمی احساس خطر و ناامنی می کنند. من فقط با چند طرفدار آشنا شده ام که از کمک به آنها خوشحال هستند و این افراد در کارهایی که انجام می دهند تبحر دارند و از به اشتراک گذاشتن دانش خوشحال هستند. . به کار خود ادامه دهید.

  89. Skye در مارس 12، 2014 در 3: PM 53

    خوب گفت! در اطراف عکاسی خیلی خرناس وجود دارد. چه کسی اهمیت می دهد که آیا لایت روم / فتوشاپ برای افزایش تصویر استفاده می شود. در پایان روز همه چیز در مورد عکس تمام شده و پاسخ بینندگان است. گاهی اوقات تصویری که از نظر فنی کامل نیست و همه قوانین را نقض می کند ، می تواند نتایج چشمگیری داشته باشد.

  90. کریستین در مارس 12، 2014 در 3: PM 55

    همانطور که بارها و بارها گفته شد ، از مقاله خوبی که نوشتید متشکرم. آنچه که من (تا حدودی مخفیانه) به آن می خندم این واقعیت است که اگر قبلاً در آن مشترک نبودید ، متنفران احتمالاً نمی دانستند که از آن متنفر باشند. بیشتر ما می دانیم که هر تصویر حرفه ای که می بینیم زمان کمی را در پردازش پست صرف کرده است. مخصوصاً اگر خام شلیک می کنید ؛ شما هرگز یک تصویر SOOC را به اشتراک نمی گذارید. هنر ذهنی است و اتفاقاً من عاشق برخی از کارهای "افزایش ناپذیرانه" افرادی مانند Trey Ratcliff هستم. برخی از ما برای کارآمدتر کردن زندگی خود از "عصا" استفاده می کنیم. من می توانم روغن خودم را نیز عوض کنم ، اما به یک حرفه ای پول می دهم زیرا وقتم برایم ارزشمند است. Preset و Actions به من امکان می دهد کار هوشمندانه تری داشته باشم ، نه سخت تر (خواه خودم آن ها را ضبط کنم یا اینکه بخرم) و اگر از من سال کنید این کار کاملاً منطقی است.

  91. لیزا لندری در مارس 12، 2014 در 4: PM 18

    من فقط دوست دارم که چگونه اقدامات می توانند به خلاقیت ما کمک کنند! 🙂 با تشکر برای مقاله!

  92. آلی میلر در مارس 12، 2014 در 4: PM 41

    این یک مقاله عالی است! چیزهای زیادی برای اشتراک وجود دارد که باید بر آنها تمرکز کنیم!

  93. لورا هارتمن در مارس 12، 2014 در 4: PM 58

    افرادی که ادعا می کنند پردازش پست صنعت را خراب می کند ، در مورد صنعت چیزی نمی دانند. به روزهای فیلم برگشته ، ساعت ها و ساعت ها در اتاق تاریک مشغول طفره رفتن و سوزاندن بوده ام. این هیچ تفاوتی ندارد.

  94. آندریا در مارس 12، 2014 در 5: PM 03

    من نمی توانم این استدلال را بپذیرم که استفاده از ابزار / فناوری برای بهبود پروژه به پایان رسیده باعث می شود که یک کار کم ارزش تر باشد یا کاربر از استعداد / مهارت کمتری برخوردار باشد. نرم افزار Editing فرمت دوربین و فرایند عکاسی برای دستیابی به نتیجه مطلوب است. این مانند این است که بگوییم نجاری که از ابزارهای قدرت برای ایجاد یک مبلمان زیبا استفاده می کند ، به نوعی تقلب می کند ، من می خواهم بر اساس محصول نهایی عکاس استخدام کنم. برای من فرقی نمی کند که مستقیماً از دوربین بیرون باشد یا به دلخواه من در فتوشاپ ثابت شود.

  95. وندی در مارس 12، 2014 در 5: PM 07

    من یکی را سپاسگزارم برای اقداماتی که در آنجا انجام شده است. استفاده از آنها به این معنی نیست که من در دوربین عکسهای بد می گیرم ، بلکه به ادویه آنها کمک می کند. دوربین ها محدودیت هایی دارند و گردش کار به شما کمک می کند تا محدودیت ها را برطرف کنید. این فقط نظر من است. مثل دختری است که آرایش می کند. به درستی انجام شده ، می تواند زیبایی موجود در آن را افزایش دهد.

  96. وندی در مارس 12، 2014 در 5: PM 07

    من یکی را سپاسگزارم برای اقداماتی که در آنجا انجام شده است. استفاده از آنها به این معنی نیست که من در دوربین عکسهای بد می گیرم ، بلکه به ادویه آنها کمک می کند. دوربین ها محدودیت هایی دارند و گردش کار به شما کمک می کند تا محدودیت ها را برطرف کنید. این فقط نظر من است. مثل دختری است که آرایش می کند. به درستی انجام شده ، می تواند زیبایی موجود در آن را افزایش دهد.

  97. ادوارد هوبرت در مارس 12، 2014 در 5: PM 09

    بگذارید شروع کنم و بگویم که اقدامات شما فوق العاده است و من اغلب از آنها برای ذخیره و بهتر کردن تصویر استفاده می کنم. همچنین این تصویر برای من حتی یک تصویر عالی SOC است حتی اگر یک اشتباه باشد. چرا از شما می پرسید ، زیرا لحظه ای از زمان او به اندازه کافی خوش شانس بود که آن را صید کند. اکنون برای قسمت سخت و من هر دو طرف را با من بسیار لخت می بینم. راستش را بخواهید هیچ حرفه ای وجود ندارد که به نوعی عکس را ویرایش کند ، مخصوصاً اگر از RAW عکس می گیرد. آنها می توانند تنظیمات کوچک را ویرایش نکنند اما در حال انجام هستند ، باید روند کار انجام شود. آیا متخصصان باید بله را آموزش دهند و به آنها کمک کنند ، به طور قطع ثروت اطلاعات را به اشتراک می گذارند. آیا جوانانی وجود دارند که بیش از حد شارژ کنند؟ بله و این انتخاب آنهاست. برای همه نظرات منفی که از طرفداران مثبت داشتید ، من همچنین نظرات منفی بسیاری از افراد غیر مثبت را نیز می بینم. تایمرهای قدیمی ، دایناسور ، نخبه گرا و بسیاری دیگر. آیا این اشتباه است که کسی در واقع بخواهد کسی قبل از ایجاد یک صفحه FB که خود را به عنوان یک عکاس حرفه ای تبلیغ می کند ، پیشه وری یاد بگیرد زیرا می توانید. حالا بگذارید ببینم آیا می توانم این موضوع را روشن تر کنم که چرا من واقعاً هر دو طرف را می بینم. من پدر بیکاری هستم که در خانه با همه تلاشم برای راه اندازی یک حرفه عکاسی در خانه مانده ام. من خودم آموخته ام و به من اعتماد دارم ساعتهای زیادی را صرف می کنم ، معمولاً در اوایل کار سعی می کنم عکاس بهتری شوم ، قوانین ، مثلث نوردهی ، f-stop و چند مورد دیگر را بیاموزم. من سعی می کنم با پرداخت مالیات و هر کار دیگری که یک تجارت واقعی انجام می دهد ، این کار را به روش صحیح انجام دهم. اکنون شما شخصی را در اختیار دارید که به وی اعطا می شود می تواند پول اضافی در این قسمت بدست آورد یا توسط شخص دیگری پشتیبانی می شود و آنها یک صفحه FB ایجاد می کنند که یک جلسه را ارائه می دهد و شما تمام عکسهای دیسک را با قیمت 100 دلار یا هر مقدار دیگر دریافت می کنید. من با آنها صحبت کرده ام که آنها نمی خواهند هرگز از همه چیز اتومبیل پیاده شوند ، آنها نمی خواهند هیچ قانونی را یاد بگیرند ، و به هیچ وجه نمی خواهند وقت بگذارند و این کار را یاد بگیرند. اتفاقاً همان کاردستی که می گویند آنها را دوست دارند. آنها فقط نگران دریافت این پول سریع هستند و هیچ چیز دیگری نیستند ، در اینجا دیسک شما قرار دارد و آنها را هر کجا که می خواهید چاپ کنید. آنها مالیات نمی دهند و بیشتر آنها می توانند کمتر به کیفیت چاپ اهمیت دهند ، زیرا حقیقت را باید گفت به هر حال چاپ نمی شوند. اکنون به هیچ وجه شکل و فرم نمی توانم با آن رقابت کنم ، پایدار نیست و حداقل گفتن نوعی شکست است. اکنون با تمام این احساسات ، احساس می کنم که مصرف کننده نیاز به یادگیری بیشتر در مورد عکاسی خوب دارد. آنها به دانش و درک بیشتری نیاز دارند که اگر فکر می کنید تصویر عالی است ، تصور کنید اگر تمرکز ، نوردهی و تعادل رنگ سفید حتی نزدیک به تصحیح انجام شده باشد. این یک تصویر است و همانطور که گفتم من فکر می کنم یک تصویر عالی SOC است. اما اگر بخواهم به مصرف کننده برسانم تا بتواند تفاوتی در کیفیت تصویری که درست انجام شده را ببیند ، باید راهی پیدا کنم ، نه اینکه یک عکاس را پایین بیاورم ، بلکه بگویم از عکاس انتقاد کنم. من از هر راهی که می روم احساس شکست می کنم! به کار بزرگ ادامه دهید و مثل همیشه ما را مطلع نگه دارید!

  98. کریستین در مارس 12، 2014 در 5: PM 14

    خوب گفت ، جودی. بعضی از مردم باید زندگی کنند و خیلی بدخلقی را کنار بگذارند. 🙂

  99. سامانتا در مارس 12، 2014 در 5: PM 39

    عکاسی یک هنر است. اما ویرایش نیز چنین است. آنچه من به عنوان یک عکاس جدید آموخته ام این است که ویرایش به زمان و کار نیاز دارد. هر کسی که فکر می کند عکاس جدید با هدف گرفتن عکس های زیرمجموعه و ویرایش آنها در آنجا حضور دارد اشتباه است. ویرایش یک عکس خوب گرفته شده بسیار آسان تر از یک عکس بد است. بنابراین وقتی لحظه خوبی را ثبت می کنیم اما عکس بد است - آیا باید آن را حذف کنیم؟ نه اگر می خواهیم کار را صرفه جویی کنیم ، به ما اجازه دهید! در پایان این حرکت اسیر است که مهم است.

  100. سام در مارس 12، 2014 در 5: PM 44

    این می توانست به راحتی نتیجه یک چراغ سرعت باشد که آتش نمی گیرد زیرا لحظه سریعتر از زمان بازیافت اتفاق افتاده است! برخی از افراد به دلیل بدخلقی فقط بدخلق هستند.

  101. Dayna بیشتر در مارس 12، 2014 در 6: PM 24

    خوب همه شما تقریباً روز من را ساختید! من عاشق درست جلوی دوربین قرار گرفتن چیزها هستم ، اما وقتی به دلایلی دلم برای آن تنگ می شود ، دوست دارم توانایی رفع آن را داشته باشم! و ، وقتی آن را درست جلوی دوربین می گیرم ، دوست دارم بتوانم آن را حتی بهتر کنم. هورا برای ویرایش! (اعتراف می کنم ، من یک معتاد LR + PS هستم)

  102. جودی رینفورد در مارس 12، 2014 در 6: PM 57

    من همه نسخه های عکس را دوست داشتم. این واقعیت که ما می توانیم تصاویر را در حد ذخیره یا تغییر شخصیت یک تصویر دستکاری کنیم ، انتخاب ماست. این باعث نمی شود ما عکاسان بدی باشیم.

  103. تری در مارس 12، 2014 در 7: PM 41

    من متنفرم که شما از کسی سو abuseاستفاده می کنید. شما در طول این سالها با فیلم های خود چیزهای زیادی به من یاد داده اید. و ، اقدامات شما نوآورانه و شگفت انگیز است ، همیشه. آنها زندگی من را آسانتر می کنند و در وقت بیشتری صرفه جویی می کنم که می توانم حساب کنم! مردم هرگز از تعجب من متوقف نمی شوند. جدی ، اگر چیز خوبی برای گفتن ندارید ، چیزی نگویید! هیچ کس اهمیتی ندارد که بداخلاقی شما را بشنود. به راستی ، این چیزی در مورد شخصی که شما با او صحبت می کنید نشان نمی دهد و مقدار زیادی در مورد خودتان نشان می دهد! جودی - شما یک سرمایه برای صنعت ما هستید! از همه آنچه انجام داده اید ، همه آنچه انجام می دهید و همه آنچه انجام می دهید متشكرم! شما یک حرفه ای واقعی هستید!

  104. k رندل در مارس 12، 2014 در 7: PM 49

    من تعجب می کنم که چرا مردم در فرصت زوزه می پرند؟ و چرا آنها به خود اجازه می دهند که به افراد دیگر اعتراض کنند؟ اگر قبلاً مواد مخدر می فروختید ، یا از جنسیت نوجوان حمایت می کردید ، شاید بله - اما من. چیزی که آنها متوجه نیستند این است که آنها نکته مهمی را بیان نمی کنند ، اما خود را به عنوان گنگ معرفی می کنند. زندگی در یک بسته بسته بندی می شود - من ترجیح می دهم بسته زشتی نباشم ، بسیار متشکرم. امیدوارم وقتی این مطالب را می خوانید ، به نوعی پلک می زدید و سرتان را تکان می دادید و چشمانتان را می چرخانید. این راه سالم برای رفتن است ، نه؟ من با قرار گرفتن در معرضم به روشی که شما بازی می کنم بازی نمی کنم - اما برای حق شما برای ساختن جادوی شگفت انگیز تا سر حد مرگ خواهم جنگید. (او تعظیم می کند ، لبخند می زند و موج می زند.)

  105. جسیکا در مارس 12، 2014 در 8: PM 03

    شاید اگر برخی از آن عکاسان مدرسه قدیمی یاد بگیرند که چگونه از نرم افزار فوق العاده ویرایش تصویر که امروز در دسترس ما است استفاده کنند ، آنها خیلی عصبانی نباشند. زمان تغییر کرده است و دستکاری تصویر چیز فوق العاده ای است که می دانید چطور باید انجام دهید. مطمئناً ، نوردهی کامل در دوربین بهترین راه برای گرفتن واضح ترین تصویر است. اما این همیشه ممکن نیست. فکر می کنم مسئله اصلی اینجا حسادت است. آنها حسادت می کنند که کسی قادر است با ایجاد میانبرها (تنظیمات پیش فرض و اقدام برای دیگران) درآمد کسب کند.

  106. بروک در مارس 12، 2014 در 8: PM 10

    من فکر می کنم که هر دو تصویر تنظیم شده و یک شکل خاص تر ، شایستگی های خود را دارند ، اما من فقط می خواهم درباره چگونگی شکستن پای خود در عروسی بیشتر بدانم.

  107. اسپانیایی در مارس 12، 2014 در 8: PM 43

    خوب گفت جودی

  108. آنا گارسیا در مارس 12، 2014 در 9: PM 22

    وای باورم نمی شود افرادی که خود را عکاس حرفه ای می نامند حتی در مورد آن عکس نظر منفی بدهند! خیره کننده است! یک عکاس حرفه ای به شما حق نمی دهد که سطل زباله ایجاد کند یا پاره پاره شدن از کار هنری شخص دیگر ، چه چیزی در مورد زباله کشی و پاره کردن کار هنری شخص دیگر حرفه ای است؟ شما یک کار عالی برای کمک و آموزش دیگران دارید. به کار بزرگ و مثبت ادامه دهید ، چیزهای خوب برای کسانی که دیگران را ارزش زیادی می دهند ، می آید ... »« از جودی متشکرم که تو هستی ...

  109. جودیت آرسنول در مارس 12، 2014 در 9: PM 41

    جودی ، فکر می کنم کاری که می کنی شگفت آور است! "ترفندهای" تجارت و کمک بی اندازه است. ویرایش عکس در هر کجا است! از راهنماییتون متشکرم و متوقف نشوید! همیشه متنفران وجود خواهند داشت. اگر آنها استفاده از نرم افزار ویرایش را دوست ندارند ، پس این کار را نکنید ، اما کسانی را که فقط b / c مخالف شما هستند انتقاد نکنید. این آمریکاست به همین دلیل آزادی انتخاب وجود دارد. از آن استفاده کنید یا نکنید اما به نظر همه احترام بگذارید و حرکت کنید. فقط 2 سانتیم. با سپاس ، جودیت

  110. دونا جونز در مارس 12، 2014 در 9: PM 43

    جودی ، تصویر از هر دو جهت عالی است. من افرادی را که از شما انتقاد می کنند درک نمی کنم ... شما کمک های عکاسی عالی ، محصولات عالی ، اطلاعات و محتوای مناسب برای عکاسان مبتدی یا فصلی ارائه می دهید. همانطور که مادربزرگ من به من می گفت ... کسانی که از شما انتقاد می کنند احتمالاً فقط حسود هستند و قطعاً ارزش وقت شما را ندارند. ادامه کار ... دونا جونز

  111. LWhite در مارس 12، 2014 در 10: PM 10

    این مقاله توجه من را به خود جلب کرد و پس از خواندن آن نسبتاً بی زبان هستم. نمی توانم باور کنم که بابت این واکنش روبرو شده اید؟ من فکر می کنم افرادی که در این مورد بحث می کنند عکاسان بسیار ناامنی هستند اگر این مسئله را تهدید کنند. من فکر می کنم این یک ذخیره عالی بود و یک عکس شایان ستایش بود. بله ، هیچ یک از ما نمی خواهیم تصاویر خود را زیر یا بیش از حد افشا کنیم و باید وقت خود را صرف رفع اشتباهات خود در نرم افزار کنیم. با این حال ، تا حدی می توانیم اشتباهات را برطرف کنیم و در زمان خود باید یک بار در یک لحظه از زندگی صرفه جویی کنیم. با این اوصاف من کنجکاو می شوم ببینم این عکس چقدر چاپ شده به نظر می رسد. منظور من این است که ما در وب سایت در ابعاد کوچک آن را بررسی می کنیم. در بسیاری از مواقع که زیر عکس خود را کم نور می کنید حتی در صورت بازیابی آن ، نویز رنگی به شما دست می دهد و موارد دیگر وقتی آن را تا 100٪ منفجر می کنید. بنابراین در کیفیت پیکسل تخریب وجود دارد. به غیر از این ، من فکر می کنم در کل چه صرفه جویی شگفت انگیزی است.

  112. شارلا در مارس 12، 2014 در 10: PM 22

    من بسیار متاسفم که مردم احساس می کردند بد ذات هستند. همه ما از جایی شروع می کنیم. من خودم یک عکاس "جدید" هستم و مثل کار کسی درس نمی خوانم! اما همه ما به یک منحنی یادگیری نیاز داریم. هیچ کس به عنوان یک عکاس بزرگ شروع نمی کند ، این تجربه صحبت من نیست ، فقط عقل سلیم است! من وبلاگ ها و مجموعه های شما را دوست دارم ، اگرچه مرتباً از آنها استفاده نمی کنم اما تفاوتی ایجاد نمی کند. به آنچه انجام می دهید ادامه دهید و بدانید که بسیاری دیگر از شما قدردانی می کنند! 🙂

  113. لین در مارس 12، 2014 در 11: PM 05

    دختر برو - به طرز شگفت انگیزی گفت - عکاسی برای همه ما لذت می برد و والدین از گرفتن تصاویر کلاه کودک که برای آنها اهمیت دارد ، مهم هستند. آیا جالب نیست که می توان تصویر ناقص را به عنوان تصویری کامل که لحظه ای را به تصویر می کشد ، ساخت. همه چیز درمورد پول نیست و همه ما نمی توانیم عکاس حرفه ای شویم. و همه ما توانایی این را نداریم که همیشه یک عکاس حرفه ای در کنار خود داشته باشیم - گاهی اوقات خوب بودن بسیار خوب است - کمک از اقدامات عالی است. به کار خود ادامه دهید.

  114. ویکتوریا در مارس 13، 2014 در 1: AM 20

    آنچه در طول چندین سال گذشته آموخته ام این است که مهم نیست که چه سرگرمی ، شغلی یا شغلی داشته باشید ، افراد پرشوری را پیدا خواهید کرد که این اشتیاق را به سطح کاملاً جدیدی از دیوانگان برسانند. دخترم سالها عاشق اسب بود ... تا اینکه با آن یکی (از بسیاری دیگر) "بانوی اسب دیوانه" فوق العاده آشنا شد که احتمالاً برای همیشه او را خراب کرد. او بالای اسب ننشسته است و از آن زمان نمی خواست با اسب کاری کند. من نمی فهمم که چرا یک اشتیاق ، استعداد ، هدیه ، هر چیز دیگری .. یکی را پادشاه یا ملکه تند و زننده می کند. امیدوارم هرگز چنین کاری با کسی نکنم. همه ما از ابتدا شروع کردیم ، مهم نیست که چه کاری انجام دهیم. آیا نمی توانیم فقط آن را به یاد بیاوریم و به دیگران کمک کنیم که اشتیاق ما را به جای تحقیر کردن آنها و دلسرد کردن همتایان دیگرشان (یا آینده) ، شریک هستند؟ شخصی به شدت به وقت استراحت نیاز دارد. متاسفم که این اتفاق برای شما افتاده است ... من محصول شما را دوست دارم و از تلاش خلاقانه ای که برای آن انجام داده اید سپاسگزارم.

  115. بابی برون Bobbi در مارس 13، 2014 در 2: AM 48

    وای!! من کسی نیستم که معمولاً نظر بدهد ، اما نمی توانم این مطلب را بخوانم و چند نکته را نگویم: اول ، من یک عکاس / صاحب مشاغل نسبتاً جدیدی هستم و اخیراً شروع به استفاده از اقدامات شما کرده ام و آنها برای عکس های من شگفتی ایجاد کرده اند. در اکثر موارد ، اقدامات از قبل عکس خوبی گرفته و چیزهای ویژه و جذاب دیگری را به آن می دهند. این برای من چیزی نبوده است جز اینکه یک برکت باشد که با چنین مصالح کاربر پسند و مقرون به صرفه ای روبرو شوم. دوم اینکه ... چقدر بی ادبانه است که کسی در مورد چنین عکس و تصویر فوق العاده ای از ترکیب گرفتن یک لحظه عالی و داشتن دانش از آن بگوید نرم افزار ویرایش می تواند برای یادگاری انجام دهد که ممکن است در غیر این صورت نادیده گرفته شده باشد. این افراد فقط به دنبال استخوانی برای برداشتن هستند و به وضوح نشان می دهند که چقدر "حرفه ای" هستند که چنین اظهارنظرهای مغرورانه و دست نخورده ای را انجام می دهند. سوم ، و در آخر ، از اینکه وقت خود را برای پرداختن به این موضوع و تقویت آنچه در مورد برند شما است ، متشکرم و آنچه شما به آن اعتقاد دارید ... این فقط حمایت من از آنچه شما انجام می دهید و نام تجاری MCP بیشتر تقویت می کند. خیلی خوب گفت جودی! با تشکر از همه شما! بابی راجرز ، کلمبوس ، اوهایو

  116. زن در مارس 13، 2014 در 6: AM 43

    من فکر می کنم عکاسانی که فکر می کنند فتوشاپ تقلب می کند فقط می ترسند زیرا آنها نمی خواهند فتوشاپ یاد بگیرند. فتوشاپ اتاق تاریک "جدید" است ... اتاق تاریک سنتی تقریباً منسوخ شده است و افرادی که "سبک قدیمی" را می شناسند در برابر تغییر مقاومت می کنند. علاوه بر این ، فقط 5 دقیقه طول نمی کشد تا عکس در فتوشاپ تغییر کند ، بنابراین چه اهمیتی دارد که یک عکاس قبل یا بعد از عکسبرداری وقت بگذارد؟

  117. جید ماتر در مارس 13، 2014 در 6: AM 59

    اینجا اینجا. مقاله قدرتمند Jodi. روش های شگفت انگیز بسیاری برای ساخت تصاویر با طیف وسیعی از ابزار وجود دارد. در پایان ، کیفیت یک عکس همیشه به چشم شخصی که در حال دیدن و ایجاد تصویر است ، پایین می آید. من عکاسان حرفه ای را دیده ام که نگاه ضعیفی به فیلترها و آماتورهایی دارند که استعداد خلق تصاویر خیره کننده را دارند. عکاسی حرفه ای چیز مرموزی نیست. این زیبایی است و طیف وسیعی از برنامه های کاربردی ما صرفاً ابزاری است. همچنین برای ایجاد جوامع حمایتی از عکاسان در سراسر جهان چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد. تقاضا برای عکاسان ثابت و محدود نیست. ما نیازی به انتقاد از یکدیگر نداریم بلکه فقط با هم متحد می شویم تا یکدیگر را در گرفتن لحظات ویژه مردم متقابلا الهام بگیریم. تماشای فیلم های شما برای ایستگاه از پیش تنظیم شده برای تزریق اولین باری بود که این کار را انجام می دادم و تحت تأثیر کار شما روی عکس قرار گرفتم. شما از لحظات تصادفی چیز زیبایی خلق کرده اید و این همان چیزی است که باید در عکاسی وجود داشته باشد.

  118. آماندا در مارس 13، 2014 در 7: AM 08

    من فکر می کنم این واکنش مضحکی است که شما نسبت به این موضوع دریافت کردید. مطمئناً هدف ما بعنوان عکاسان حرفه ای این است که تصاویر خود را تا حد ممکن SOOC کامل کنیم اما گاهی این اتفاق نمی افتد. من فکر می کنم بسیار جالب است که می توان تصاویری از این دست را با برخی از تکنیک های ویرایش هوشمندانه ذخیره کرد. و اگر این تصویری از فرزندانم بود ، از اینکه توانسته ام آن را نجات دهم بسیار خوشحال می شدم! اعتراف می کنم ، در بیشتر تصاویرم حداقل ویرایش انجام می دهم اما خودم را در موقعیت هایی یافتم که به کمی کمک اضافی نیاز داشتم ...

  119. سونا در مارس 13، 2014 در 9: AM 08

    وای! به عنوان یک مبتدی من شگفت زده می شوم. آیا باید درک کنیم که همین افراد از تلفن های هوشمند ، iPad ، ماشین لباسشویی یا اتومبیل برای این موضوع استفاده نمی کنند ، همه اینها زندگی ما را راحت تر و قابل کنترل تر می کند. بازهم به عنوان یک مبتدی ، کار کسی این است که کسی بخواهد با عکس های خودش بازی کند یا فرایندی را روی فرآیند دیگر یاد بگیرد؟ صادقانه بگویم ، این باعث می شود که "جوانب مثبت" کودکانه و کوچک به نظر برسند. درست است که من فقط یک طرف داستان را شنیده ام اما امیدوارم برخی از همین افراد در برخی از خشم خود تجدید نظر کرده و به خاطر کوته بینی کوتاه خود عذرخواهی کنند.

  120. مندی پرووان در مارس 13، 2014 در 10: AM 05

    من باید آنچه را که قبلاً گفته شد تکرار کنم و فقط شما را تشویق کنم که کار بزرگی که جودی انجام می دهید را ادامه دهید! posts پست های شما همیشه آموزنده و مفید هستند و همانطور که تقریباً در همه پست های قبل از من گفته شده است - افرادی که حرف خوبی برای گفتن ندارند باید واقعاً چیزی نگویند. من به عنوان یک عکاس که از درخشش ویرایش پست تولید قدردانی می کنم ، پست های شما را در زمینه آسانتر کردن ویرایش و اقدامات خارق العاده ای که برای ایجاد ویرایش در دسترس ما که فاقد تبحر و مهارت در فتوشاپ نیستیم ، تحسین می کنم. بزرگتر از شما برای به اشتراک گذاشتن دانش خود و ایجاد دنیای تولید پس از آن بسیار ناامید کننده تر ... و بسیار زیباتر! 🙂

  121. mm در مارس 13، 2014 در 12: PM 57

    آیا مردم با فریاد سخنرانان هیچ دانشجویی جدید را به مدرسه و دانشگاه نبرند؟ خیر. اینترنت به نوعی خود مدرسه است و کسی که مایل است دانش خود را در این زمینه به اشتراک بگذارد ، آزاد است. اگر بعضی از عکاسان احساس خطر کنند زیرا افراد دیگر مهارت را یاد می گیرند ، من فکر می کنم این نوع عکاسان در واقع مهارت ندارند ، زیرا یک عکاس خوب استعداد و جنبه های قوی خود را تشخیص می دهد ، مایل به یادگیری و آموزش است و کارهای خوب او از طریق تصاویر او بدرخشند ، بنابراین از ترس نمی ترسند (و مایل به سازگاری با تغییر بازارها نیست). اگر نمی خواهید دانش خود را به اشتراک بگذارید ، این انتخاب شماست اما در صورت تمایل به تصمیم گیری دیگر عکاسان ، از قلدری خودداری کنید. این حق آنهاست ، آزادی خودشان است. PS: thanx برای به اشتراک گذاشتن نکات شما ، توسط قلدرها دلسرد نشوید

  122. طلوع | سفرهای آشپزخانه در مارس 13، 2014 در 3: PM 06

    با تشکر از شما برای پاسخ نقطه نظر خود را به اظهارات بی ادبانه و غیر ضروری. به ویژه دو نمونه آخر که ذکر کردید بند من را زد. من طی چند سال گذشته مهارت های عکاسی خود را ترویج ، مطالعه کتاب های عکاسی ، خواندن ده ها مقاله آنلاین و پیگیری کارهای عکاسانی که تحسین می کنم ، سپری کردم. من فقط می خواهم پیشرفت کنم ، همیشه. عکسبرداری باعث خوشحالی من می شود و گاهی خلاقیت های من باعث شادی دیگران نیز می شود. بعضی وقت ها مردم برای عکس هایم به من پول می دهند ، بعضی وقت ها آنها را می دهم. من این گزینه ها را برای زیر و بم گرفتن عکاسان "واقعی" (گفته های شخص دیگری ، نه خودم) انتخاب نمی کنم ، آنها را براساس شرایط و به دلایل خودم انجام می دهم. چگونه جرات می کند کسی به شخص دیگری بگوید که "کاری ندارند" که عکاس است؟ اگر کسی الهام گرفته است که دوربینی را برمی دارد و سعی می کند چیزی زیبا بسازد - و سپس آن را با دیگران به اشتراک می گذارد - باید آن را جشن گرفت! در پایان روز ، اگر فرد پشت دوربین فاقد اشتیاق و استعداد هنری باشد ، تمام دانش فنی جهان به او کمک نمی کند که یک عکس عالی بسازد.

  123. لیزا هاوکینز در مارس 13، 2014 در 10: PM 52

    من واقعاً برایم مهم نیست که منتقدان چه می گویند ، من می گویم آموزش را ادامه دهید ، و من یادگیری را ادامه خواهم داد ، به همین دلیل است که ما در عصر دیجیتال هستیم ، سلام اگر کسی از تکنیک های اتاق تاریک قدیمی خیلی خوشش بیاید ، اما کسی را مجازات نکنید که می خواهد به قرن 21 بیاید. من این واقعیت را دوست دارم که بتوانم با دید هنری خودم یک عکس ذخیره کنم یا یک تصویر را با شرایط خودم دستکاری کنم و دوربین خود را با سرعت خودم یاد بگیرم ، من آن چیزی نیستم که به عنوان یک عکاس حرفه ای صداش می کنم ، اما عالی می خواهم تصاویر را به دفترچه یادداشت ، و تصاویر خارق العاده و منحصر به فرد برای آویزان کردن بر روی دیوار بدون هیچ زحمتی برای یافتن دکمه ها ، بدون از دست دادن چیزی ، پس اگر چنین باشد یا عالی نباشد ، می توانم تصاویر شگفت انگیز را تصحیح و بسازم. کار شما شگفت انگیز است و لطفاً همچنان به ما الهام بگیرید.

  124. شری در مارس 14، 2014 در 7: AM 28

    بله ، یک قسمت هیجان انگیز از عکاسی مربوط به استفاده از دوربین است ، اما در آنجا عکاسی وجود ندارد که بگوید این همان چیزی است که شما نیاز دارید. شما همچنین باید یک چشم و خلاقیت داشته باشید. هیچ کس نمی گوید "من می خواهم یک اپراتور دوربین باشم" ، آنها می خواهند یک عکاس باشند و یادگیری نحوه استفاده از دوربین و دستکاری آن برای انجام آنچه شما می خواهید همه این بخشی از آن است و یادگیری آن سالها به طول می انجامد. و گاهی اوقات ، گرفتن عکس مهمتر از قرار گرفتن در معرض "کامل" است.

  125. فصل پاييز در مارس 14، 2014 در 8: AM 09

    هنر در مورد یک ارتباط است. یک عکس "خوب" باید با شما ارتباط برقرار کند. و شکی نیست که ویرایش های Dayna (در بالا) ارتباط قدرتمندتری ایجاد می کند. آیا واقعاً مهم است که دیگران در مورد مسیر او ، مهارت های او برای ایجاد هنر خود چه نظری دارند؟ نه این یک چاپ عالی برای بوم است. پس زمینه ماسه خواری ، بی ارزش.

  126. سرود در مارس 14، 2014 در 5: PM 42

    من با آنچه 100٪ آندره می گوید موافقم. "آندره: من نمی توانم این استدلال را بپذیرم که استفاده از ابزار / فناوری برای بهبود پروژه به پایان رسیده باعث می شود که یک کار از ارزش کمتری برخوردار شود یا کاربر از استعداد و مهارت کمتری برخوردار باشد. نرم افزار Editing فرمت دوربین و فرایند عکاسی برای دستیابی به نتیجه مطلوب است. این مثل این است که بگوییم نجاری که از ابزارهای قدرت برای ایجاد یک مبلمان زیبا استفاده می کند ، به نوعی تقلب می کند ، من می خواهم یک عکاس را براساس محصول نهایی استخدام کنم. برای من فرقی نمی کند که مستقیماً از دوربین خارج شود یا به دلخواه من در فتوشاپ ثابت شود. »من اتفاقاً واقعاً عاشق فرایند ویرایش هستم! فکر می کنم یکی از معدود افراد هستم

  127. راشل در مارس 16، 2014 در 5: PM 56

    از شما برای پاسخ منطقی و محترمانه به انتقاد دیگران متشکریم. فقط می رود تا نشان دهد برخی از افراد بدون دیدن تصویر کامل اسلحه می پرند و قضاوت می کنند. باید به عنوان یک درس زندگی عمومی برای همه ما درسی باشد. پیش از دانستن همه حقایق ، به نتیجه نرسید!

  128. جولی در مارس 18، 2014 در 12: PM 24

    این چنین پاسخ بصیرتی به منتقدان است. من مطمئن هستم که برخی از آنها عکسهایی را حذف کرده اند که می توان آنها را ویرایش کرد. من عکاسی را در دانشگاه آموختم در دهه 70 وقتی فقط فیلم بود. و به ما آموزش داده شد که چگونه یک عکس را در اتاق تاریک دستکاری کنیم. من باید خودم را به عکاسی دیجیتال یاد می دادم ، که باید بگویم ، خواندن پست های شما و دیگران کمی راحت تر بود. من "آماتورها" و "علاقه مندان" را دیده ام که نگاه بهتری نسبت به برخی "موافقان" دارند. بازهم از بینش شما متشکرم

  129. کارولین گالو در مارس 30، 2014 در 6: PM 42

    Amen Jodi! اکثر عکاسان حرفه ای که من می شناسم از نرم افزار ویرایش استفاده می کنند ، برخی سبک ، بعضی کمی بیشتر. در مورد اکثر آنها یک نکته می توانم بگویم: آنها از به اشتراک گذاشتن نکات ، ترفندها ، کارهای مختلف ، آموزشها ، دانش نمی ترسند! برای کسانی که همه فرم آنها خم می شود: اگر شما به اندازه آنچه فکر می کنید خوب هستید ، اگر شما خودتان را بازاریابی می کنید و تجارت خود را همانطور که یک فرد حرفه ای "حرفه ای" باید اداره کند ، انجام می دهید ، پس نباید خود را با آنچه علاقه مندان / آماتورها ، افراد نیمه حرفه ای ، افراد تازه وارد یا هر کس دیگری انجام می دهد ، نگران کنید. اگر به همان خوبی که می گویید خوب باشید ، درآمد کسب خواهید کرد. برای رفت و آمد همه کافی است. اگر نیستید شاید باید به دنبال حرفه دیگری باشید.

  130. استفانی در آوریل 22، 2015 در 11: AM 54

    من با شما مخالفم اگرچه دروغ نخواهم گفت ، من نیز از نرم افزار برای "اصلاح" تصویری کمتر از کامل استفاده کرده ام. فکر می کنم همه این کار را کرده اند. و ما کامل نیستیم ، گاهی اوقات خراب می شویم. با این حال ، ارسال این به عنوان آگهی برای آنچه اقدامات / پیش تنظیمات شما می توانند انجام دهند ، برای من مانند گفتن است "ببینید ، شما واقعاً نیازی به گرفتن عکس خوب ندارید. فقط کالای من را بخرید و نیازی به یادگیری استفاده از دوربین خود ندارید ، محصول من همه چیز را عالی می کند! خیلی راحت است. "

ارسال نظر

شما باید وارد شده برای ارسال یک دیدگاه.

چگونه کسب و کار عکاسی خود را تبلیغ کنیم

By MCPActions

نکاتی در مورد ترسیم مناظر در هنر دیجیتال

By سامانتا ایروینگ

چگونه به عنوان یک عکاس آزاد نمایه خود را بسازید

By MCPActions

چگونه به عنوان یک عکاس آزاد نمایه خود را بسازید

By MCPActions

نکات عکاسی مد برای عکاسی و ویرایش

By MCPActions

نورپردازی فروشگاه دلار برای عکاسان با بودجه

By MCPActions

5 نکته برای عکاسان برای گرفتن عکس با خانواده خود

By MCPActions

راهنمای استفاده از یک جلسه عکس بارداری

By MCPActions

چرا و چگونه مانیتور خود را کالیبره کنیم

By MCPActions

12 نکته اساسی برای عکاسی موفق نوزاد

By MCPActions

یک دقیقه ویرایش Lightroom: در معرض نور زیاد و پر جنب و جوش قرار دارد

By MCPActions

از فرایند خلاقیت برای بهبود مهارت های عکاسی خود استفاده کنید

By MCPActions

بنابراین .... شما می خواهید عروسی را خراب کنید؟

By MCPActions

الهام بخشیدن به پروژه های عکاسی که اعتبار شما را ایجاد می کنند

By MCPActions

5 دلیل که هر عکاس مبتدی باید عکس های خود را ویرایش کند

By MCPActions

نحوه افزودن میزان صدا به عکس های تلفن هوشمند

By MCPActions

چگونه می توان از حیوانات خانگی عکس گویا گرفت

By MCPActions

یک تنظیم روشنایی خاموش دوربین برای پرتره ها

By MCPActions

ملزومات عکاسی برای مبتدیان مطلق

By MCPActions

نحوه گرفتن عکسهای Kirlian: مراحل گام به گام من

By MCPActions

14 ایده اصلی پروژه عکاسی

By MCPActions

دسته بندی ها

پستهای اخیر