نحوه عکاسی و ویرایش پرتره ها در برف

دسته بندی ها

محصولات ویژه

می تواند ژست بگیرد چالش های خاصی برای عکاسی از مردم در برف. اما اجازه ندهید برای عکاسی شما مشکلی ایجاد کند! اگر از برف به نفع خود استفاده کنید ، می تواند تنظیمات فوق العاده ای برای پرتره ها ایجاد کند.

یکی از بزرگترین مشکلاتی که کسانی که می خواهند از مردم در معرض برف قرار بگیرند تا در معرض نور قرار بگیرند ، یافتند. همانطور که حدس می زنید ، اگر در نحوه تنظیم عکس خود دقت نکنید ، برف یک بازتابنده طبیعی است و باعث می شود که تصویر شما بیش از حد تحت نور قرار گیرد یا در معرض نور قرار گیرد.

در اینجا چند نکته سریع برای کمک به شما در گرفتن عکس های بهتر در برف آورده شده است!

شماره 1 از نمودار خود استفاده کنید

La هیستوگرام ابزاری شگفت انگیز است برای کمک به تعیین قرار گرفتن در معرض در شرایط روی حیله و تزویر: آموزش MCP توضیح هیستوگرام. در اینجا یک نمای کلی مختصر هیستوگرام وجود دارد:

در عکس زیر می بینید که برف جزئیات زیادی را حفظ کرده است اما بقیه عکس در معرض نور قرار نگرفته است. دوربین سعی می کند سفید را به رنگ خاکستری میانی درآورد و بقیه عکس را خیلی تاریک نگه دارد تا بتواند از آن استفاده کند. همانطور که در هیستوگرام مشاهده می کنید ، قله در سمت چپ بیشترین است. این نشان می دهد که عکس بسیار تاریک است.

Screen-Shot-2014-01-08-at-1.31.18-PM نحوه عکاسی و ویرایش پرتره ها در نکات عکاسی از برف اقدامات فتوشاپ نکات فتوشاپ

Annie-2 نحوه عکاسی و ویرایش پرتره در نکات عکاسی از برف اقدامات فتوشاپ نکات فتوشاپ

 

در این عکس بعدی ، عکس بیش از حد در معرض دید قرار گرفته است. می توانید سایه ها را به درستی روشن کنید اما همه موارد دیگر کاملاً منفجر می شوند. این در صورتی است که در حالت اولویت دیافراگم با اندازه گیری نقطه ای عکس می گیرید و در مکان نامناسب اندازه گیری می کنید ، این اتفاق می افتد.

Screen-Shot-2014-01-08-at-1.31.03-PM نحوه عکاسی و ویرایش پرتره ها در نکات عکاسی از برف اقدامات فتوشاپ نکات فتوشاپ

Annie-1 نحوه عکاسی و ویرایش پرتره در نکات عکاسی از برف اقدامات فتوشاپ نکات فتوشاپ

 

این تصویر بعدی یک را نشان می دهد قرار گرفتن در معرض مناسب در هر دو موضوع و برف - با تقریباً قوس کامل در هیستوگرام.

Screen-Shot-2014-01-08-at-1.31.44-PM نحوه عکاسی و ویرایش پرتره ها در نکات عکاسی از برف اقدامات فتوشاپ نکات فتوشاپ

 

Annie-4 نحوه عکاسی و ویرایش پرتره در نکات عکاسی از برف اقدامات فتوشاپ نکات فتوشاپ

 

 

شماره 2 برف دوست شماست

Skiing-group-small-1 نحوه عکاسی و ویرایش پرتره در نکات عکاسی از برف اقدامات فتوشاپ نکات فتوشاپ

برف از قدرت بسیار مفیدی برخوردار است و این حتی در شرایط ابری بازتابنده طبیعی بسیار بزرگی است. در صورت امکان ، از آن برای ضرب کردن میزان نوری که باید با آن کار کنید استفاده کنید. در این مثال می بینید که چگونه برف به پر کردن سایه ها و روشن شدن بهتر سوژه کمک می کند.

 

شماره 3 عکس خام

عکسبرداری با RAW در بسیاری از سطوح مهم است ، بزرگترین آن این است که در هنگام ویرایش بیشترین زمینه را برای کار با شما فراهم می کند. تصاویر RAW محدوده دینامیکی بیشتری را ضبط می کنند و توسط سبک تصویر مورد استفاده در پرونده های jpg محدود نمی شوند. برد پویا هنگام عکسبرداری در برف بسیار مهم است زیرا چطور طیف وسیعی از روشن (برف) و تاریک (درختان) قاب را پر می کنند.

 

شماره 4 ویرایش عکس های خود

اول از همه ، مگر اینکه تعادل سفیدی سفارشی تعیین کنید ، پیشنهاد می کنم به جای دستی قطره چکان ، از نوار لغزنده برای دستیابی به تعادل رنگ سفید استفاده کنید. هنگام استفاده از قطره چکان ، متوجه شدم که استفاده از برف به عنوان یک نمونه سفید ، عکس را بیش از آنچه که عکس در برف است گرم می کند. همه آنچه از دوربین بیرون می آید کامل نیست و برای بهتر جلوه دادن آن به برخی کارها نیاز دارد. بزرگترین پیشنهاد من این است که با بلند کردن سایه ها و کاهش نقاط برجسته شروع کنید. این به تساوی دامنه کمک می کند. افزودن کنتراست و لرزش همچنین با جداسازی سوژه از آسمان های عمیق و زمینه های شلوغ که به طور معمول می توانند پس زمینه های برفی را همراهی کنند ، به زنده شدن صحنه کمک می کند. یا می توانید از ظاهری مات تر برای احساس نرم زمستانی استفاده کنید. انتخاب ها بی پایان است.

snow-looks نحوه عکاسی و ویرایش پرتره ها در نکات عکاسی از برف نکات فتوشاپ نکات فتوشاپ

جارت هاکس یک عکاس پرتره و عروسی است که در Myrtle Beach ، کارولینای جنوبی مستقر است. داستان پردازی ژورنالیستی آشکار او به او کمک کرده است تا صدای خود را در یک بازار اشباع شده پیدا کند. او در بلاگ خود و خود بسیار فعال است صفحه فیس بوک به اشتراک گذاری کارهای سفارش داده شده ، کارهای شخصی و عکاسی خیابانی!

MCPActions

بدون نظر

  1. جنی اسکیبو در اکتبر 11، 2010 در 9: 19 AM

    سپاس از شما برای این پست! من با داشتن این برچسب ، حتی انتقاد از خودم ، تلاش کردم و گفتم که فعلا "فقط یک MWAC هستم" ، اما دارم می آموزم. من از دوران دبیرستان می خواستم و سعی می کردم وارد حرفه عکاسی شوم ، هرگز زمان مناسبی در زندگی من نبود. وقتی مادر ماندن در خانه شدم ، سرانجام وقت آن را داشتم که در تمرین و آموزش سرمایه گذاری کنم. من برای شروع شارژ توسط دوستانم تحت فشار قرار گرفتم و کم کم در حال پیشرفت هستم. به دلیل برچسب MWAC از عکاسان دیگر طفره می روم ، اما احساس می کنم عکس های خوبی می گیرم. چیزی که باعث شد با برچسب خود مکث کنم این بود که سعی می کردم این هنر و صنعت را بیاموزم ، و به صنعت احترام می گذاشتم و نمی خواستم هیچ همتای بالقوه ای را آزرده خاطر کنم. من هنوز در حال کار برای یادگیری مکانیک روز به روز هستم و خوشحالم که چند هفته دیگر به اولین کارگاهم می روم. خوب است که بدانید من تنها کسی نیستم که احساسی را مانند شما احساس می کند - باز هم از شما بخاطر بیان خوب آن متشکرم!

    • کی آشر در ماه مه 26، 2012 در 10: PM 23

      نظرات عالی بیان شده است من یک دختر دارم که یک عکاس حرفه ای است و اکنون نیز یک مادر است. بهترین برای همه شما!

  2. کارا در اکتبر 11، 2010 در 9: 23 AM

    این یک پست فوق العاده است. پست "خیلی زیاد / خیلی کم" و چندین نفر دیگر از شما واقعاً به من الهام بخشیده اند که کار خود را درست شروع می کنم - نه اینکه خودم را زیر قیمت خود قرار دهم. من فقط یک مبتدی هستم. و من (در حال حاضر) با یک شورشی شلیک می کنم ... گرچه برای چیز بهتری پس انداز می کنم. قیمت من هنوز پایین تر از آن است که قصد دارم در نهایت باشد ، اما این وبلاگ واقعاً چشم من را به این حقیقت باز کرده است که ارزش یک عکاس واقعا چیست و چرا من نباید سعی کنم با استودیوهای زنجیره ای رقابت کنم. من از اینکه MWAC نامیده نمی شوم قدردانی می کنم. تمام آنچه را که می خواهید به من عکاس جدیدی بنامید - بالاخره این حقیقت است.

  3. جین هیوز در اکتبر 11، 2010 در 9: 29 AM

    قطعه عالی! من بالاخره با بسیاری از موارد شماره 3 کنار می آیم و نمی توانم عکاس همه شوم. برخی از افراد فقط از عکاسی زنجیره ای در استودیو راضی هستند و هرگز هزینه بیشتری را پرداخت نمی کنند. دیگران از عکسهای فوری راضی هستند و هرگز هزینه عکس را پرداخت نمی کنند ، درصورتی که "فقط خودشان می توانند این کار را انجام دهند".

  4. لینزی کاکس در اکتبر 11، 2010 در 10: 14 AM

    جنی… .. دقیقاً مثل همین آدم هستیم! من سالهاست که می خواهم با علاقه عکاسی ام بیشتر کار کنم. من چندین کلاس شرکت کردم ، تعداد زیادی تجهیزات و نرم افزار خریداری کرده ام. مردم سعی می کنند دائماً مرا استخدام کنند اما من آن را رد می کنم. من فقط آنقدر آگاهی ندارم که بتوانم از شخصی شارژ بگیرم. قطعاً احساس نمی کنم که درباره ویرایش به اندازه کافی می دانم تا بتوانم جلو بروم. تصاویر من در مقایسه با برخی از یاهوهای آنجا افسانه هستند ، اما من می دانم که می توانند بهتر باشند. این آخر هفته من در یک تورنمنت بیس بال برای یکی از دوستانم تیراندازی کردم (به صورت رایگان) و یک شرکت در آنجا بود که عکس می فروخت. البته ، من مجبور شدم به آنها نگاه کنم ... من از این که مردم آنها را می خریدند و هر کدام با 5 دلار متعجب شدم. آنها در حال عکسبرداری با یک شورشی ، کاملاً ویرایش صفر بودند و وحشتناک هستند. او 50D من را دید و از من پرسید که آیا به دنبال کار هستم هه هه نه. این نمونه بارز آنچه نمی خواهم باشم است! موفق باشید با کارگاه خود !!

  5. سابرینا در اکتبر 11، 2010 در 10: 18 AM

    وای ... این پست در ابتدا فرو رفتن شکم من بود ، اما در پایان حالم خیلی بهتر شد. اول از همه ، من هرگز حتی اصطلاح MWAC را نشنیده بودم. یادگیری درباره آن در فنجان صبحگاهی من جالب نبود. من سال گذشته یک شورشی خریدم زیرا همیشه علاقه به عکاسی داشتم و در نهایت روزانه دو پسر زیبا داشتم که با آنها کار می کردند. چیزی که شروع به یادگیری هرچه بیشتر در مورد عکاسی برای گرفتن بچه های کوچکم بود ، به یک وسواس تبدیل شد که می خواستم با دیگران به اشتراک بگذارم. من شروع کردم به گرفتن عکس از هر کودکی (عمدتا kiddos دوستان) که بر سر راه من قرار گرفت. من ساعتها یاد گرفتم که چگونه دقیقاً آنها را نیشگون بگیرم. این باعث شد که آنها را با دوستانم به اشتراک بگذارم. اکنون این امر به آغاز تجارت تبدیل شده است. من از این ماجراجویی جدید هیجان زده ام و هر روز بیشتر می آموزم. خواندن این مقاله باعث ناراحتی من شد ... خیلی. امیدوارم عدالت میدانی را عملی کنم و به بهترین شکل ممکن در هنر و علاقه خود سهیم باشم. با تشکر از همه پست های عالی که واقعاً مرا در این سفر تشویق کرده اند.

  6. ارین هول در اکتبر 11، 2010 در 10: 49 AM

    با تشکر برای نوشتن این کارا !! من هم ، هر وقت این اصطلاح را می شنوم ، کمی چنگ می زنم. من همیشه آن را تا حدی تحقیرآمیز می دانستم. یک عکاس را نباید از نظر مادر بودن یا نبودن ، آنچه که با آن عکس می گیرند یا آنچه که شارژ می کنند قضاوت کرد. فقط با کار آنها و نه چیز دیگری. از آنجا که من واقعاً یک مادر هستم ، مدت زیادی است که به عکاسی نپرداخته ام و تصمیم گرفته ام که به کار خود بپردازم ، امیدوارم قبل از اینکه کسی سعی کند با این برچسب سیلی به من بزند ، کار من حرف خودش را بزند.

  7. کریستال در اکتبر 11، 2010 در 11: 11 AM

    مقاله عالی !!!!

  8. کریستی با نام مستعار مامارازی در اکتبر 11، 2010 در 11: 15 AM

    من فکر می کنم توضیح شما برای شماره 4 دقیقاً به همین دلیل است که برای برخی تهدیدآمیز است. مخصوصاً بچه های قدیمی کرکی که به راحتی اذیت می شوند. 🙂

  9. جنیفر در اکتبر 11، 2010 در 11: 28 AM

    به نظر من این مقاله بسیار جالب بود. من به شدت علاقه مند به عکاسی هستم ، اما در حال حاضر در بودجه ما نیست که دنبال آن بروم. با این اوصاف ، باید بگویم که من کاملاً از قیمت هایی که برای پرتره گرفته می شوند دلسرد شده ام. من یک پسر 10 ماهه دارم و دوست دارم تصاویر حرفه ای تری از او داشته باشم. من موافق و متشکرم که عکاسی در واقع یک هنر است. همانطور که گفته شد ، گرفتن قیمت های بی شرمانه باعث ایجاد یک هنر تصویری نمی شود. خود تصویر یا یک قطعه هنری است یا نیست. من دوست دارم روزی دانش و مهارت لازم را داشته باشم که عکس های پرتره ای استثنایی بگیرم و از والدین نخواهم که برای خرید آنها وام دوم بدهند.

  10. بتونی در اکتبر 11، 2010 در 12: 46 PM

    من از احساس این مقاله قدردانی می کنم با این حال ، هنوز هم نسبت به من احساس حقارت می کند. اصطلاحاتی مانند "wannabe" و "Newbie با نرخ پایین" در اینجا استفاده می شود ، و نه به روش اثبات کننده پاراگراف اول. همچنین بیانگر فرض عدم کیفیت MWAC است. این نشان می دهد که حتی نویسنده خوش فکر نیز بدون اینکه خود متوجه باشد ، همین عقیده را دارد. هر عکاسی که در آنجا باشد ، حتی آنهایی که خود را خیلی باتجربه و تحصیل کرده و بهتر می دانند ، یک بار نامطلوب بودند. و همه آنها از پایین و با قیمت پایین شروع شدند ("تازه وارد با نرخ پایین را بخوانید"). و آنها با کیفیت برتر درست وارد کار نمی شدند. هرچه بیشتر در هر دو طرف این موضوع بخوانم ، بیشتر اعتقاد دارم که آنچه شما واقعاً برای انجام پرش از عکاس MWAC به "واقعی" نیاز دارید یک برچسب قیمت ناپسند و هوای برتری است ... رونق ، شما مشروع هستید. متأسفانه ، اگرچه قرار بود این مقاله در حمایت از MWAC باشد ، من احساس می کنم که این کار برای بردن این نظر بیشتر بوده است: قبل از بچه دار شدن دوربین را بردارید و با بچه ها عکاس باشید. قبل از اینکه دوربین بگیرید ، بچه دارید و فقط یک مادر با دوربین هستید. و این خیلی به این نکته اشاره می کند که MWAC وجود دارد که تلاش می کند افراد موافق باشد که چندان خوب نیستند. اما این واقعیت را نادیده می گیرد که بسیاری از عکاسان غیر mwac وجود دارد که همچنین خوب نیستند. در واقع ، آنها احتمالاً دلیلی هستند که مادران ما دوربین های خود را خریداری کرده ایم. ما می دانستیم که می توانیم کار بهتری انجام دهیم. و ما انجام می دهیم. بنابراین من را عکاس صدا نکنید ... من یک مادر با دوربین هستم و همه چیز می خواهم باشم.

    • میتزی در اوت 9، 2011 در 4: PM 48

      با تشکر برای این نظر آره واقعا! من نفرت های زیادی را که به صورت آنلاین نسبت به "شلیک و مشعل سوزاندن" و "مادران با دوربین" پخش شده است می خوانم و به این نتیجه رسیده ام که افرادی که حرفه ای هستند فقط تلخ هستند زیرا مردم متوجه می شوند که معنی دیگری ندارد صدها دلار صرف یک عکاسی که در آن شما دو ژست و تعداد انگشت شماری عکس برای تصمیم گیری در اختیار 5 نفر از اعضای خانواده و دوستان خوش شانس می گیرید! 🙂 من در این زمینه تازه کار هستم ، هزینه زیادی نمی گیرم .. من با عناصر 9 و ده ها اقدام خریداری شده ویرایش می کنم ، و با سطح CANON REBEL خود شلیک می کنم .. اما خوشحالم و مشتریانم نیز. من برای این کار به مدرسه نرفته ام ، من یک کودک با نیازهای ویژه دارم - توانایی تهیه کلاس را ندارم. من از اینکه وقتم را با او می گذرانم و کاری می کنم که بتوانم او را با خودم همراه کنم لذت می برم. من دائما خودم را یاد می گیرم و بهتر می کنم. من بهترین نیستم و بدترین هم نیستم. من می دانم که خدا نگاه خلاقانه ای به من داده است و من فقط از آنچه او به من برکت داده است استفاده می کنم. من از افرادی که نفرت پراکنی می کنند قدردانی نمی کنم .. این چیزی نیست که ما برای آن ساخته شده ایم.

  11. مگان در اکتبر 11، 2010 در 12: 47 PM

    این یک مقاله عالی بود ... اما حرف مورد علاقه من این بود "معمولاً یک آزمودنی به پای شلوار من چسبیده است". خیلی خنده دار.

  12. کارا در اکتبر 11، 2010 در 1: 19 PM

    @ سابرینا، من فکر می کنم که چگونه بسیاری از مادران وارد آن می شوند! داشتن بچه انگیزه خوبی برای گرفتن دوربین است، و سپس برخی افراد متوجه می شوند که اشتیاق یا استعداد یا وسواس دارند (یا هر سه). ظالمانه” قیمت ها در واقع بسیار معقول هستند! موافقم که قیمت بالا چیزی را هنری نمی کند، اما نمی توانید به طور واقع بینانه قیمت های فروشگاه های زنجیره ای را تعیین کنید و چاپ های هنری تولید کنید - باید ساعت هایی را که صرف برنامه ریزی و ویرایش عکس ها می کنید، جبران کنید. هزینه تجهیزات و نرم افزار (که احتمالا هر سال آن را ارتقا خواهید داد). اما این داستان کاملاً دیگری است و جودی اوته در این پست آن را خیلی بهتر توضیح داده است!: https://mcpactions.com/blog/2009/10/12/how-should-i-price-my-photography-words-of-advice-from-jodie-otte/

  13. کریستی در اکتبر 11، 2010 در 1: 20 PM

    یک تشکر دیگر اینجا! این خیلی خوب گفته شده است ، من هرگز مثل شما کلامی نمی کردم.

  14. کارا در اکتبر 11، 2010 در 1: 33 PM

    @ بتسی ، می خواهم روشن کنم که این پست کاملاً از مادران دارای دوربین پشتیبانی می کند - صرف نظر از اینکه آنها قبل یا بعد از بچه دار شدن عکاسی را شروع کرده اند. وقتی می گویم "نرخ جدید کاهش" ، منظور من عکاسی است که 10 دلار برای یک دیسک عکس ویرایش نشده این شما را دست کم می گیرد و مهمتر از همه ، بهانه ای به دیگران می دهد که شما را کم ارزش جلوه دهند. چرا کسی باید یک MWAC را جدی بگیرد اگر حتی حداقل دستمزد خود را هم پرداخت نمی کند؟ و وقتی می گویم "wannabe" ، منظور من کسی نیست که می خواهد عکاس شود. منظور من شخصی است که هیچ علاقه ای به عکاسی ندارد اما می گوید: "اوه ، این افراد برای یک چاپ 50 دلار می گیرند ؟! تمام شد - من می خواهم عکاس شوم! " امید که حداقل کمی روشن شود. از این گذشته ، من هم یک مادر با دوربین هستم!

  15. میشل سیدلز در اکتبر 11، 2010 در 1: 33 PM

    هان این باعث شکسته شدن من می شود زیرا از نظر فنی من یک MWAC هستم. به ناب ترین تعریف کلمه. و من کمتر می توانم مراقب کسانی باشم که من را صدا می کنند. من به همه MWAC که قبل از من آمده اند فکر می کنم: تارا ویتنی ، Mera Koh ، کری شوماچر. همه باید از جایی شروع کنند. و مادری من دقیقاً همان چیزی است که باعث می شود پایگاه مشتری خود (خانواده ها) را به گونه ای ببینم و احساس کنم که هرگز قبل از بچه دار شدن آن را احساس نمی کردم. بنابراین به کسانی که این برچسب را به اطراف پرتاب می کنند سعی می کنند احساس بدی برای مادر بودن داشته باشند همچنین به طور تصادفی دوربین هایی در حال هدر دادن نفس خود هستید بسیاری از آنچه مادران بزرگ ما می کند ، ما را به عکاسان بزرگی تبدیل می کند. 🙂

  16. جولی مارتین در اکتبر 11، 2010 در 2: 17 PM

    مقاله فوق العاده مطلق! من با این برچسب مبارزه می کنم. 🙂

  17. کریستن در اکتبر 11، 2010 در 2: 36 PM

    من این پست را واقعا دوست داشتم. من مادر نیستم ، اما یک عکاس ابتدایی هستم که می خواهم یاد بگیرم. من قصد ندارم وارد شغل شوم و فکر می کنم بازار عکاسی بیش از حد اشباع شده است ، اما آنها حق دارند به اندازه نفر بعدی این کار را انجام دهند.

  18. آناستازیا چیس در اکتبر 11، 2010 در 2: 43 PM

    امیدوارم کنایه از مقاله ای از این دست ، که تشخیص می دهد زمان ، سخت کوشی و بینش هنری برای تبدیل شدن به یک عکاس خوب (مادر یا نه) لازم است ، قرار گرفتن در یک وب سایت با عنوان "میانبر شما برای عکس های بهتر" از دست نویسنده گم نشده. مطمئناً صدای خنده خوبی داشتم

  19. سارا در اکتبر 11، 2010 در 2: 54 PM

    وای خدای من. خیلی ممنونم!!! من بیش از یک سال است که نکته شماره 3 شما را تبلیغ می کنم !!!! به طور جدی ، از شما برای به اشتراک گذاشتن افکار از مغز من متشکرم.

  20. شانون در اکتبر 11، 2010 در 3: 33 PM

    چه خواندنی عالی و با طراوت!

  21. امی در اکتبر 11، 2010 در 3: 41 PM

    من مقاله شما کارا را دوست دارم! از اینکه برای MWAC تلاش کردید متشکریم! من تازه کارم را شروع کرده ام (ساختمان نمونه کارها) و هنوز ابزاری در دست ندارم تا رسماً خودم را یک عکاس حرفه ای صدا کنم. زمانی که احساس آمادگی کنم و احساس کنم آن را به دست آورده ام ، این عنوان را خواهم گرفت. تا آن موقع ، اگر مردم می خواهند مرا منقلب کنند ، دنبال آن بروند !!!! این آنها هستند که از جانب من احساس خطر می کنند نه برعکس. من کاری را که باید انجام دهم انجام می دهم تا خودم را به جلو برسانم. حداقل من دارم جلو میام با تشکر!

  22. کریستال در اکتبر 11، 2010 در 4: 28 PM

    من از بچگی علاقه زیادی به عکاسی داشتم. اشتیاق من در این است که بخواهم از بسیاری از گربه های ولگردی که به فرزندی پذیرفته ام عکس بگیرم. از آن زمان من بچه داشته ام و تمام کارهای قبلی ام ، تلاش و عشق هر دو گربه و عکاسی تقریباً بلافاصله وقتی که با بچه ها و دوربینم به پارک می روم نادیده گرفته می شوند . من MWAC نیستم. من شخصی هستم که سرگرمی ها و استعدادهای زیادی دارم. عکاسی اتفاقاً یکی از آنهاست.

  23. Tricia در اکتبر 11، 2010 در 4: 55 PM

    آمین ، خواهر

  24. امی در اکتبر 11، 2010 در 5: 40 PM

    خیلی خوب گفت کارا!

  25. بث در اکتبر 11، 2010 در 5: 52 PM

    عاشق این باش از این اصطلاح هم متنفر باشید!

  26. جراثقال دوار در اکتبر 11، 2010 در 6: 20 PM

    سلام کارا! من هم اصطلاح MWAC را نشنیده ام. اما موافقم من مادری هستم که شغل تمام وقت دارم اما اشتیاق تازه ای به عکاسی پیدا کردم. من سعی می کنم هر روز خودم را بهتر کنم. من هر شب بعد از تمام وظایف مامانم ، بیدار می مانم و در مورد علاقه خود می آموزم. من کمتر از آنچه یک "حرفه ای" شارژ می کند شارژ می کنم زیرا تجربه ای ندارم. اما حقیقت این است که ، متواضعانه کنار ، کیفیت و علاقه ای که من در کار خود قرار داده ام بیش از آن است که بتوانم برای سایر جوانب مثبت بگویم. هزینه کمتری شارژ می کنم ، زیرا من آن را بر اساس موارد مثبت در منطقه تأمین می کنم اما نه به این دلیل که کیفیت عکس من نسبت به عکس آنها کمتر است. من یک مادر با دوربین هستم و قصد دارم بهتر و بهتر شوم و امیدوارم روزی خوب شوم!

  27. ویتنی همپسی در اکتبر 11، 2010 در 6: 40 PM

    مقاله عالی کارا! "اگر شما یک عکاس سفارشی حرفه ای هستید ، تازه واردان با نرخ پایین بیش از آن که وال مارت تجارت لویی ویتون را بدزدد ، تجارت شما را نمی دزدند." خودم نمی توانستم بهتر بگویم

  28. مل در اکتبر 11، 2010 در 7: 46 PM

    جالبه. من با Rebel an XS شلیک می کنم. من هنوز هم از نعمت پنجاه خود استفاده می کنم. من یک مادر هستم - با دوربین - با بودجه. و در حالی که با عکسهای دیگر صحبت می کنم متوجه شدم که آنها از اینکه من هنوز از XS استفاده می کنم شوکه شده اند. آنها فکر کردند من دارم یک قاب کامل و مقداری لیوان شیرین L را تکان می دهم. نه متشکرم که کلمه را مطرح کردید همه مادران با دوربین فقط مادران با دوربین نیستند. 😉

  29. جوزي در اکتبر 11، 2010 در 7: 54 PM

    وقتی که من برای اولین بار ابتدا را خواندم ، در ابتدا مثل خوانندگان دیگر خرد شدم. من مادر جدیدی هستم و از 9 سالگی با عکاسی درگیر شدم. در طول سالها ، من وقت و انرژی زیادی را صرف کاوش و یادگیری کردم. من در تابلوهای پیام بوده ام که برخی از این عکاسان (که مادر نیز هستند) در مورد تازه کارها ، سبک ها ، تجهیزات ، قیمت ها و غیره و در واقع برچسب زدن به آنها MWAC صحبت می کنند. من به همه عکاسان جدید ، قدیمی و همه چیز احترام می گذارم. من فکر می کنم همه ما می توانیم چیزهای زیادی از یکدیگر یاد بگیریم ، و به جای اینکه همه رقابت ها را بدست آوریم ، می توانیم متحدان یکدیگر باشیم. در سطح شخصی من برای خودم عکاسی می کردم و اخیراً شروع به جمع آوری مشتری کرده ام. من متنفرم از اینکه مردم فکر کنند من یک MWAC هستم ، اما در پایان مردم آنچه را که می خواهند می گویند و فکر می کنند. در پایان من می دانم که من کیستم ، و آنچه را می خواهم به نتیجه برسانم ، در دراز مدت فکر می کنم این تنها چیزی است که مهم است.

  30. گرتا س. در اکتبر 11، 2010 در 8: 06 PM

    من از دوران کودکی علاقه زیادی به عکاسی داشتم ، همیشه عکس می گرفتم و سعی می کردم به نتیجه بهتر برسم. من همیشه می دانستم که می توانم بهتر از استودیوی فروشگاه بزرگ کار کنم و این کار را می کنم. تا زمانی که من با بچه ها ازدواج کردم توانستم یک دوربین مناسب (بله ، یک REBEL) برای عکس گرفتن از بچه ها و محیط زندگی خود تهیه کنم. همین سال بود که در سرم "کلیک" کرد تا بیز را امتحان کند ، چون می توانم واقعاً یک عکس با کیفیت بگیرم. و من لعنت می کنم به خوبی آنچه را که می خواهم شارژ کنم. من به آنچه دیگران شارژ می کنند اهمیتی نمی دهم. من برای خودم و آنچه که ارزش آن را دارم کار می کنم. عکسهایی که "پیشکسوتان" این تجارت هستند دوست دارند تماس بگیرند زیرا آنها ممکن است کمی حسادت کنند و احتمالاً توسط رقابت (خوب) احساس خطر کنند. همه آنها کوچک شروع کردند و جدید نیز به نظر می رسد همه فراموش می کنند از کجا آمده اند. و اگر همه ما همان هستیم ، پس همه ما فقط یک کلون هستیم و هیچ بیان هنری نداریم. شما به من می گویید آنچه می خواهید. حدس می زنم برچسب ها فقط بخشی از زندگی هستند.

  31. تامسن در اکتبر 11، 2010 در 10: 22 PM

    عالی - ممنون !!

  32. کریستی شانه ها در اکتبر 12، 2010 در 9: 22 AM

    من نمی توانم کمک کنم اما نظر نمی دهم .... من ناامیدی را درک می کنم که متخصصان با استعداد باید از آماتورهای غیر ماهر سعی کنند چیزی باشند که نیستند. منظور من از "حرفه ای" عکاسان واقعاً با استعدادی است که رفتاری حرفه ای دارند و تجارت می کنند. آنچه بسیار آزار دهنده است این است که برخی از این جوانب مثبت مانند عکاسی عمل می کنند فقط صنعت است که با "joe schmo" برخورد می کند ... به طور جدی؟ شوهر من به مدت 11 سال صاحب یک شرکت سطح بالای منظره شده است و هر روز "یک پسر با ماشین چمن زنی" از او قصاص می کند. هر صنعت با افراد بی کفایتی روبرو است که سعی می کنند خود را به عنوان یک حرفه ای رها کنند. آنقدر درست است که سبک و شخصیت شما فارغ از اینکه چه رقابتی است ، مشتریان شما را فریب خواهد داد. فقط ممکن است کمی تلاش بیشتر برای برقراری ارتباط با مشتری خود و گسترش این خبر برای یافتن مشتری های جدید نیاز باشد.

  33. دیوید کوئیزنبری در اکتبر 12، 2010 در 9: 28 AM

    اصطلاح mwac از آنجا آغاز شد که در ابتدا تعداد بیشتری زن و مرد بودند که این کار را انجام می دادند. امروزه ، شاید برای خنثی نگه داشتن جنسیت ، اصطلاح باید Idiot With A Camera (iwac) باشد.

  34. اریکا کلارک در اکتبر 12، 2010 در 10: 19 AM

    درخشان عادت زنانه.

  35. جورج W در اکتبر 12، 2010 در 11: 58 AM

    برو برام ساندویچ درست کن

  36. ملانی در اکتبر 12، 2010 در 12: 17 PM

    من با کسی شلیک و مشعل زدن مشکل بزرگتری نسبت به MWAC کسی دارم. بزرگترین مسئله افرادی که فقط دوربین می گیرند و تصمیم می گیرند که برای شروع کار (به جای گرفتن مدرک عکاسی و رفتن به مسیر "مناسب") به اندازه کافی خوب هستند ، این است که آنها شناخت کافی برای ارزش گذاری برای خود ندارند و ، صنعت. می دانم چون خودم زمانی آنجا بودم! بهترین چیز در مورد داشتن منابع برای جمعیت "mwac" این است که آنها می توانند بلافاصله نوعی بازخورد دریافت کنند که با شارژ کم ، نه تنها به خود ، بلکه به عکاسان اطراف خود نیز آسیب می رسانند.

  37. جسیکا در اکتبر 12، 2010 در 3: 25 PM

    ممنون بابت این حتی اگر من در برخی از گناهان MWAC مقصر هستم ، من افتخار می کنم که همیشه یک تجربه کاملاً سفارشی را می آموزم و به مشتریانم ارائه می دهم که دیگر فقط شامل CD تصاویر نیست. راستش را بخواهید ، من این اشتیاق را کشف نکردم تا زمانی که بچه دار شدم و می دانستم که می توانم این کار را بهتر از والمارت انجام دهم. من عاشق گفته های شما درباره MWAC هستم که فقط با یکدیگر رقابت می کنند ، بنابراین درست است! اگر مردم برای عکاسی خوب ارزش قائل نیستند ، بگذارید کسی را در لیست craigs پیدا کنند یا به والمارت بروند!

  38. لری دبلیو. در اکتبر 12، 2010 در 10: 54 PM

    همیشه وقتی این مکالمه قدیمی شروع می شود من را خرد می کند ، این که همه پست خود را شروع می کنند ، "... من از 9 سالگی به عکاسی علاقه داشتم ..." زیرا این روش قبل از اینکه مادر شوند ، WAY بود. شرم بر "متخصصان" این است که بسیاری از زنان را فقط به دلیل زن بودن در حالت دفاعی قرار داده اند. من آن را در بخش "درباره من" در مورد همه وب سایت های عکاسان باهوش نیز می بینم. "من اولین بار دوربین را به عنوان یک کودک نوپا برداشتم .." درست قبل از اینکه آنها خود را به عنوان یک دختر نیمه "شلوار جین و فلیپ فلاپ" توصیف کنند. مقاله خوبی با اشاره به آنچه باید برای عکاسان حرفه ای واضح باشد. بچه های من با تعداد زیادی عکاس شلیک کرده اند و صادقانه بگویم ، من کسی را برای شلیک به بچه هایم استخدام نمی کردم که پدر یا مادر نبودند - مادر یا پدر. من یک سری بچه های تنبل و بی روح را می شناسم که حرفه ای هستند و هنوز بچه ها را روی صندلی های حصیری نشان می دهند. من هر روز یک مادر (یا پدر) را با دوربین می برم.

  39. جنیفر فراست در اکتبر 12، 2010 در 11: 10 PM

    من همیشه عشق به عکاسی داشته ام اما تا زمانی که سال گذشته مادر تمام وقت شدم توانستم وقت کافی برای بررسی بیشتر این حوزه را داشته باشم. من یک دوربین DSLR دارم و مشتاقانه می توانم در مورد بیشترین استفاده از آن بیشتر بدانم. آیا می توانید یک دوره آنلاین را پیشنهاد دهید؟ من کمی در مورد اصول دستی می دانم اما می خواهم بیشتر بدانم و دوست دارم در مورد استفاده از نور طبیعی به من آموزش داده شود. این یک دوره آنلاین است که به شرکت کنندگان از استرالیا اجازه می دهد. به سلامتی ، جن

  40. کارا والگرن در اکتبر 13، 2010 در 11: 40 AM

    Jenn ، من هیچ دوره آنلاین را به طور ناخواسته نمی دانم ، اگرچه من می دانم که یک TON وجود دارد که مردم به آن سوگند یاد می کنند. منبعی که برای من بیشتر مفید بوده است ، کتابی به نام درک نوردهی است - اطلاعات خوب زیادی در زمینه کار با نور موجود! :) آخرین نسخه:http://www.amazon.com/Understanding-Exposure-3rd-Photographs-Camera/dp/0817439390/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1286984364&sr=8-1

  41. مونیک در اکتبر 15، 2010 در 1: 55 AM

    من ده ها سال قبل از مادر بودن دوربینی داشتم ... درست است! من KWAC (بچه ای با دوربین) بودم و اولین DSLR را در دبیرستان گرفتم. TWAC (شما آن را فهمیده اید! یک نوجوان با دوربین) من در ابتدا با این اصطلاح دست و پنجه نرم کردم زیرا می دانستم سایر عکاسان حرفه ای در منطقه من فقط فرض می کنند که من یک MWAC هستم ، و اینجا من با چندین دهه تجربه به علاوه سالها آموزش هنر و عکاسی. با این حال ، این چیزی بود که مربی عکاسی من هفته اول کلاس های ما را پرسید که به من برگشت. وی پرسید "آیا عکاسی واقعاً یک هنر است؟ اگر چنین است ، چرا؟ ”هرکسی که برس رنگی داشته باشد لزوماً هنرمند بزرگی نیست و برای داشتن یک عکاس عالی نیازی به مدرک یا شگفت انگیزترین دوربین ندارید! متأسفانه این وقتی کمی سوخته می شود که کسانی که دارای تحصیلات یا تجربه هستیم دیگران را با موفقیت کمتری می بینیم ... وقت لازم برای کنار گذاشتن ناامنی ها و نفس اماره ، تمرکز بر کار خود و فهمیدن اینکه هر فرد بدترین رقابت خود است. خوش به حال همه! باشد که همیشه کاری انجام دهید که باعث خوشحالی شما شود!

  42. مگان در مارس 6، 2011 در 4: PM 12

    این کاملا زن ستیز است. آیا نام اختصاری برای بچه های سرگرمی وجود دارد که دارای نام تجاری بدنه های جدید و بدنه های درجه یک هستند که کار "مدل" می کنند؟ چه کسی هر وسیله ای را که در استروبیست توصیه می شود بار می کند و تمام عکسهای بیش از حد پردازش شده خود را روی فلیکر می گذارد؟ من فکر می کنم تعداد زیادی از مردم به جای تکنیک بسیار زیاد به فتوشاپ اعتماد می کنند - خواه مادر باشند و یا افراد دیگری که فکر می کنند ناگهان خوب هستند زیرا به نوعی می دانند که چگونه از اولویت دیافراگم در DSLR خود استفاده کنند. آنها FILL IN THE NAME وب سایتهای عکاسی و تصاویر فتوشاپ شده خود را دارند و کارهای "رویدادی" و غیره را انجام می دهند. اما ، همانطور که نوشتید ، اگر افراد خوب باشند ، مشتریان باهوش آنها را استخدام می کنند. اگر اینگونه نباشد - به هر حال آنها فقط ارزش کمترین هزینه را دارند. من تازه کارم را شروع می کنم و وقتی بچه دار شدم با جدیت بیشتری عکاسی را شروع کردم. اما من قبل از اینکه بخواهم خدماتم را برای پول ارائه دهم ، یک تن خوانده ام ، تمرین کرده ام و کلاس هایی را شرکت کرده ام. اگر آنقدر خوب نیستید که بتوانید مبلغ واقعی را شارژ کنید ، فکر می کنم تا زمانی که اعتماد به نفس خود را افزایش ندهید ، نباید هیچ هزینه ای را پرداخت کنید. از طرف دیگر ، یک عکاس مرد حیله گر با دکل 6,000 دلاری احتمالاً خودش را حدس نمی زند. ما فکر می کنیم به دلیل مادر بودن و زن بودن به اندازه کافی خوب نیستیم. اما اگر ما تکنیک ، مهارت پس از پردازش داشته باشیم (و منظور من این است که عزیز خداوند با تصاویر کاملاً پردازش شده کافی است! آن را در دوربین درست کنید!) و "چشم" ، پس ما مادران به همان اندازه حق داریم خدمات ما را بفروشید.

  43. FT Pro در ژوئیه 5، 2011 در 1: PM 39

    در حالی که برخی از MWACS ، DWACS ممکن است چیزی برای ارائه حرفه عکاسی داشته باشد ، اما اکثر آنها هیچ استعداد ، مهارت و دانش ندارند. این کمبود مهارت ، استعداد و دانش است که به عکاسی حرفه ای آسیب می رساند. MWACS ، DWACS که چیزی برای ارائه دارند ، حرفه ای نامیده می شوند عکاسان MWAC یک تعمیم نیست ، بلکه نامی برای گروهی است که می خواهند سال گذشته برای Xmas دوربین داشته باشند. من کمتر می توانم به آنچه MWAC در مقابل آنچه شارژ می کنم شارژ کنم ، اما با استفاده از شما Louis Vuitton vs Walmart قیاس حداقل Walmart به فروش می رساند لباسی که شبیه لباس و لباس است. MWACS به طور کلی زباله هایی را می فروشد که چیزی جز اهانت و تخریب عکاسی حرفه ای انجام نمی دهد. به عنوان یک عکاس حرفه ای از محصولات ، MWAC ها تأثیر مستقیمی بر روی تجارت من ندارند - با این حال هنگام پرسیدن از مشتریان شرکتی من نظر امروز آنها در مورد عکاسی ، آنها می گویند که دیجیتال و جدید ، MWACs و غیره صنعت را از نظر قدی پایین آورده است. آیا با کسی که نیروگاه هسته ای کار می کند و نمی فهمد چه کاری انجام می دهد ، احساس راحتی می کنید؟ البته که نه. با این حال معادل عکس آن تشبیه در همه جا وجود دارد! باز هم ، برای روشن و متوقف کردن خونریزی واکنش های تند زانوی قلب: MWAC نه یک تعمیم است و نه یک لجن علیه زنان است. زنان و مردان در انتخاب هر کاری که می خواهند برای مشاغل آزاد هستند.

  44. میندی در اوت 22، 2011 در 11: AM 40

    مانند سایر مفسران ، این احساس بدی به من ایجاد کرد. اما بعد حالم بهتر شد من یک مادر هستم من یک دوربین دارم من برای یادگیری این کار وقت می گذارم. من کمتر از افراد حرفه ای از دوستان و خانواده شارژ می گیرم. این چیزی بیشتر از یک سرگرمی خواهد بود. و من باید ایمان داشته باشم که سخت کوشی و عزم راسخ من باعث خواهد شد که کار من از یک عکس استاندارد برجسته باشد.

  45. رایان در فوریه 25، 2012 در 9: 52 PM

    بسیاری از بزرگترین عکاسان در تمام دوران مادران بوده و هستند. آنها نه به خاطر وضعیت زنشان ، بلکه به خاطر استحکام تصاویرشان جشن گرفته می شوند. آنها استاد پیشه وری هستند. آنها بسیار مورد احترام همه عکاسان ، زن و مرد هستند. کارهای محکم تولید کنید. در هر تصویری که ایجاد می کنید از کمال و برتری فنی پیروی کنید. ارتباط م effectivelyثر برقرار کنید. داستانهایی را تعریف کنید که فقط شما می توانید تعریف کنید. شما احترام همه هم سن و سالان خود (زن و مرد) را کسب خواهید کرد. من به این پست وبلاگ آمدم تا پس از مادری که در یک فروم عکاسی می شناسم خود را بیشتر بدانم ، در مورد اصطلاح "MWAC" بیشتر بدانم. حدس می زنم زن بدجنس بود؟ من همچنین برخی از فیلم ها را توسط زنی یافتم که خود را "MWAC Attack" می نامید. آیا او نیز زن ستیز بود؟ یا شاید او ریا می کرد. یا شاید او فقط اشتباه می کرد. من سعی می کنم بفهمم جایی که او در لیست شما قرار دارد در آنجا قرار دارد. اگر کسی شما را MWAC بخواند یا تماس نگیرد ، شما را به یک عکاس بهتر یا بدتر تبدیل نمی کند. فقط شما قادر به انجام آن هستید. برای من ، من قصد دارم به طور کلی از تماس با نام پرهیز کنم.

  46. لیزا ج در مارس 17، 2012 در 4: PM 51

    "MWAC Attack" هجو طنزی است که مادران آماتوری را طرفدار خود می کنند و تلاش می کنند یک کار را شروع کنند. در یکی از مقاله های اینترنتی خواندم که او را به عنوان یک زورگو محکوم کرد (فکر می کنم کمی قوی است) ، کسی گفت که او با یک عکاس حرفه ای در نیومکزیکو ازدواج کرده است و وب سایت او را پست کرده است (و او کارهای بسیار خوبی انجام می دهد). این احتمال وجود دارد که او از سختی کار شوهرش و تمام عکسبرداری های احتمالی که فقط به دلیل قیمت به عکاسان کمتری از دست می دهد ، ناامید باشد. این حدس و گمان از طرف من است ، اما منطقی است. من خودم با مشکل MWAC دست و پنجه نرم می کردم. من چند سال پیش به دلیل یک بیماری مزمن معلول شدم و تصمیم گرفتم درباره فروش تصاویر در اینترنت تحقیق کنم. من کشف کردم که در آن عکاسی در microstock و همچنین در وب سایت های شخصی با قیمت های موجود برای سفارشات آنلاین بازار وجود دارد. از آنجا که بیماری من قول دادن در هنگام انجام کارها را دشوار می کند ، من نمی توانم بسیاری از انواع دیگر عکاسی را انجام دهم - مهلت زمانی که می توانم از دست بدهم ، و همچنین قرار ملاقات برای تنظیمات است. من همچنین کسی هستم که یادگیری عکاسی را از سنین جوانی شروع کرده و بیش از یک ربع قرن تمرین عکاسی دارم ، از جمله تجربه اتاق تاریک در روز. به هر حال ، خواندن مقادیر بیشتری ویترایول از عکاسان حرفه ای باعث شده است که من نسبت به قدم آخر و شروع به ارسال تردید داشته باشم ، فقط به دلیل نگرانی در مورد جسارت من در تلاش برای شروع یک کار نیمه وقت که ممکن است بتوانم در آن کار کنم بیماری مزمن. چگونه جرات می کنم؟ این یک مقاله خوب و منطقی است ، اگرچه احتمالاً کار چندانی برای تشویق طرفداران مخالف MWACS (و موارد مشابه آنها) نخواهد کرد تا موضع خود را بسیار سبک وزن جلوه دهند. به سختی اقتصاد ، بعید به نظر می رسد که آنها در آینده نزدیک با یک رقابت بدون تحصیلات راحت باشند.

  47. الکس در آوریل 2، 2012 در 1: AM 34

    اصطلاح GWAC (پسر) نیز وجود دارد ، بنابراین نکته شماره 2 قابل بحث نیست.

  48. هستند در اوت 1، 2012 در 5: PM 57

    من فقط به معنای "MWAC" آموخته ام! هیچ کس نباید از افرادی که مایل به کسب درآمد و تأمین هزینه های خانواده خود هستند ، تقلب کند. قدرت به افرادی که شروع می کنند. پایان روز ، اگر خوب باشید - شکوفا خواهید شد. سوال من - "حرفه ای" بودن به چه معناست؟ آیا این بدان معناست که از طریق عکاسی امرار معاش می کنید (نه فقط پول جیب)؟ این تعبیر من است! علاقه مند باشید دیگران را بشنوید!

  49. مت سیمونز در سپتامبر 10، 2012 در 9: PM 01

    موضوع جالب تارا. همه باید از جایی شروع کنند ... اصطلاح MWAC بیش از اصطلاح GWC دیگر مرا آزار نمی دهد. آیا هر پسری که دوربین دارد ، منحرف است؟ البته که نه. آیا وقتی مردم از این اصطلاح استفاده می کنند من به عنوان یک مرد آزرده می شوم؟ البته که نه. کار من و شخصیت من چیزی است که من را از هم متمایز می کند - دقیقاً همانطور که خودت است. هر مادر با دوربین یا پسر با دوربین مهارت یا تمایل به افزایش بازی خود را ندارد - از این رو برچسب ها. من مادران را با دوربین شخصاً دوست دارم. به عنوان یک عکاس بوودار ، این 50٪ از مشاغل خوب من است ، بنابراین من به آنها توجه می کنم. من آنها را تشویق می کنم که روی مهارت های خود کار کنند و یک مقدار پول برای چرخ دنده خرج نکنند. من پست های وبلاگ را می نویسم تا به آنها کمک کنم. فقط زمان و استعداد شما را از شر برچسب ها خلاص می کند - هیچ چیز دیگری

  50. KJ در فوریه 25، 2013 در 3: 15 PM

    با تشکر از این دیدگاه من این بحث را که MWACS "صنعت عکاسی را می کشد" به طور جدی بررسی کردم. من فکر می کنم واقعیتی وجود دارد که آنها درست مانند ساعت های کوارتز صنعت ساعت سازی را تغییر داده اند و کار عکاسی را تغییر می دهند. برای زنده ماندن ، همه عکاسان باید خود را با بازار جدید وفق دهند. بیایید این واقعیت را بپذیریم که هرچه رقابت بیشتر باشد ، شخص باید برای زنده ماندن بهتر باشد. شماره 3 مشخص است. من فکر می کنم ما بیش از هر زمان دیگری شاهد خلاقیت هستیم. در پایان روز ، اینستاگرام ، پیکنیک و برنامه های مشابه طراحی شده برای ایجاد جلوه هنری در عکس های خسته کننده ، بیش از هر MWAC می تواند به صنعت عکاسی آسیب برساند.

  51. کارا در ژوئن 9، 2013 در 11: 12 PM

    من برای یادگیری تازه وارد عکاسی و تحصیل سخت در دانشگاه هستم. من سعی می کنم مهارت های حرفه ای را توسعه دهم و حتی در آزمون CPP شرکت کردم تا ببینم چه چیزی در آن وجود دارد. من در برخی از سمینارهای حرفه ای شرکت کرده ام و صحبت های عکاسان حرفه ای (با مشاغل موفق) راجع به "مادران با دوربین" شنیده ام و این باعث ناراحتی من می شود. آنها داستان هایی دارند که می گویند MWACS مالیات نمی دهد و قیمت های خود را پایین می آورد. آنها به نظر می رسد بسیار عصبانی هستند. اصطلاح دیگری نیز وجود دارد: "فاستوگرافی". MWACS (به معنای سرویس عکاسی با بودجه کم) بازار عکاسان سطح بالای حرفه ای را نمی دزدد. آنها به سادگی یک سرویس کم هزینه برای افرادی که توانایی خرید محصول بهتر را ندارند ارائه می دهند. من "MWAC" نیستم و بچه ای ندارم یا لوکس بودن یک مادر فوتبال نیستم ، اما قطعاً معتقدم جایی برای آنها وجود دارد. چقدر خودخواهانه و تنگ نظر است که فکر کنیم هرکسی که به ماشین احتیاج داشته باشد توانایی داشتن کادیلاک را دارد ؟؟ برخی از افراد فقط می توانند مدل ارزان قیمت تری را تهیه کنند. همان عکاسی. با ارائه یک محصول ارزان تر ، بازار در حال گسترش است. خوب است که بتوانید عکاسی را به افرادی که توانایی خرید عکاس مرسدس را ندارند هدیه دهید. به بازار در حال رشد MWACS خوش آمدید !!

  52. آرون در نوامبر 5، 2013 در 9: PM 16

    فکر نمی کنم اصطلاح MWAC با سهل انگاری و سستی استفاده شود و فکر نمی کنم شما در این پست عملکرد آن را به خوبی به تصویر کشیده باشید. منظور از MWAC ، "مادر با دوربین" است. با این حال ، آنچه که ما واقعاً به آنها اشاره می کنیم افراد (شامل مردانی که به آنها DWACS نیز گفته می شود) که به وال مارت یا Best Buy محلی رفته اند ، چند تصویر از فرزندان خود گرفته اند که توسط دوستان و خانواده نزدیک آنها گفته شده است. که آنها این خلاقیت سازنده عکس شگفت انگیز هستند ، و ناگهان فکر می کنند که آماده هستند تا به عنوان یک عکاس حرفه ای ، بدون اینکه واقعاً از هزینه "تجارت" خود مطلع شوند ، با جهان مقابله کنند. من اهمیتی نمی دهم که D100 بخرید با استفاده از یک شاتر کاملاً جدید ، با قیمت 125 دلار از لیست craigslist خارج شده اید ، هنوز هم نمی توانید یک جلسه با قیمت 30.00،30.00 دلار انجام دهید. در جلسات XNUMX دلاری ، شما به مشتری یا مشمول پرداخت هزینه می پردازید تا حتی از این موضوع عکس بگیرید. افراد عادی که در بخش حرفه ای عکاسی نیستند ، تقریباً دو برابر هزینه می کنند تا دوربین خود را فقط به عنوان یک سرگرمی کار کنند. بنابراین ، من فکر می کنم که اصطلاح MWAC / DWAC بسیار متناسب با علت است. ببینید ، چون آنها عکاس نیستند ، آنها مادر و پدرهایی هستند که دوربین دارند. این همه است ، و این به احتمال زیاد همه آنها همیشه خواهد بود.

  53. ندیمه در فوریه 7، 2014 در 11: AM 29

    من ظاهر تمیز را ترجیح می دهم ... من دوست دارم که چگونه رنگ ها بیشتر ظاهر شوند ... گرچه هر دو به روش خاص خود سرد هستند!

  54. آجیک در مارس 28، 2014 در 3: PM 40

    نمی دانم آیا نویسنده چهار سال پس از نوشتن این مقاله هنوز هم چنین احساسی دارد؟ چیزهای زیادی برای بسیاری از ما در این حرفه تغییر کرده است - یا آنچه که برای حرفه ما استفاده می شود.

  55. فلاویا در سپتامبر 3، 2014 در 4: PM 50

    سلام. بابت این مقاله از شما سپاسگزارم. دوست دارم فکر کنم مادر و عکاس بودن دو عنوان جداگانه هستند ... همه باید از جایی شروع کنند http://www.flaviasphotography.com

  56. روبنانا در مارس 21، 2017 در 10: AM 54

    ممنون که صادق بودید شما مرا تشویق کرده اید که تسلیم نشوم. من با گرفتن عکس غریبه نیستم ، مدتهاست که بوده ام اما اکنون بیشتر می خواهم. عکاسی چیزی است که من در آن مهارت دارم و می خواهم تمام آن را طی کنم اگرچه شروع کار بسیار زیاد است ، من می دانستم که نتیجه خوبی خواهد داشت و ارزش آن را خواهد داشت.

ارسال نظر

شما باید وارد شده برای ارسال یک دیدگاه.

چگونه کسب و کار عکاسی خود را تبلیغ کنیم

By MCPActions

نکاتی در مورد ترسیم مناظر در هنر دیجیتال

By سامانتا ایروینگ

چگونه به عنوان یک عکاس آزاد نمایه خود را بسازید

By MCPActions

چگونه به عنوان یک عکاس آزاد نمایه خود را بسازید

By MCPActions

نکات عکاسی مد برای عکاسی و ویرایش

By MCPActions

نورپردازی فروشگاه دلار برای عکاسان با بودجه

By MCPActions

5 نکته برای عکاسان برای گرفتن عکس با خانواده خود

By MCPActions

راهنمای استفاده از یک جلسه عکس بارداری

By MCPActions

چرا و چگونه مانیتور خود را کالیبره کنیم

By MCPActions

12 نکته اساسی برای عکاسی موفق نوزاد

By MCPActions

یک دقیقه ویرایش Lightroom: در معرض نور زیاد و پر جنب و جوش قرار دارد

By MCPActions

از فرایند خلاقیت برای بهبود مهارت های عکاسی خود استفاده کنید

By MCPActions

بنابراین .... شما می خواهید عروسی را خراب کنید؟

By MCPActions

الهام بخشیدن به پروژه های عکاسی که اعتبار شما را ایجاد می کنند

By MCPActions

5 دلیل که هر عکاس مبتدی باید عکس های خود را ویرایش کند

By MCPActions

نحوه افزودن میزان صدا به عکس های تلفن هوشمند

By MCPActions

چگونه می توان از حیوانات خانگی عکس گویا گرفت

By MCPActions

یک تنظیم روشنایی خاموش دوربین برای پرتره ها

By MCPActions

ملزومات عکاسی برای مبتدیان مطلق

By MCPActions

نحوه گرفتن عکسهای Kirlian: مراحل گام به گام من

By MCPActions

14 ایده اصلی پروژه عکاسی

By MCPActions

دسته بندی ها

پستهای اخیر