Grešite li u vezi s vodenim žigovima na fotografijama?

Kategorije

Istaknuti Proizvodi

watermark-600x399 Grešite li u vezi s vodenim žigovima na fotografijama? Poslovni savjeti MCP Misli Savjeti za fotografiju

U svakoj priči postoje dvije strane ili više njih. Tema slike s vodenim žigom animira fotografe.

vodeni žig, u današnje vrijeme, izraz je koji se slabo koristi za opisivanje:

  1. Označavanje vaših slika na suptilan način, na primjer preko dna ili čak na jednobojnoj traci s jedne strane slike.
  2. Označavanje čvrstog logotipa i / ili autorskih prava na vašoj slici, ometajući dio predmeta. Vodeni žig može biti neproziran, djelomično proziran ili čak utisnut.
  3. Digitalno označavanje vaše slike autorskim pravima koja zapravo nisu vidljiva.

Veliko pitanje za fotografe je "biste li trebali voditi žigove na svojim slikama i ako da, kako?" U ovom članku mislim na prikazivanje vašeg imena, imena studija, podataka o autorskim pravima ili drugih identifikatora na web slikama. Ne mislim na otiske.

Glavni razlozi zbog kojih fotografi dodaju vodeni žig ili marku na svoje slike su:

  • Uspostavite autorska prava: Ovo drugima govori ime vlasnika autorskih prava i tvorca slike.
  • Brendiranje: Ovo pokazuje drugima tko ste i često gdje vas mogu pronaći i još više vašeg posla.
  • Zaštita: Ako se postavi na određena istaknuta područja fotografije, uklanjanje je teže, iako vjerojatno nije nemoguće. To može smanjiti dijeljenje, ali isto tako može otežati klijentima da naprave web sliku i isprintaju je. Neki pisači zanemaruju vodeni žig i ionako će ga ispisati. Neki će kupci uzeti vremena da ga uklone ako ga nije teško ukloniti.
  • oglašavanje: Budući da je činjenica da se fotografije dijele, a kupci će htjeti objaviti vaše slike na web mjestima društvenih mreža i putem e-pošte, možda ćete i vi iskoristiti pogodnost oglašavanja.
  • Otkrijte lopove: Ako barem dodate svoj vodeni žig i marku na mjesto koje je teško ukloniti, ako kupac ispisuje s web slike, to će svima biti očito.

U digitalnoj riječi u kojoj živimo, sa web mjestima za društveno dijeljenje poput Facebook, Twitter, Pinteresti druge slike se dijele. Kad ih podijelite, ako na fotografije stavite vodeni žig svojim imenom i / ili web adresom, jeste dobivanje kredita i izloženosti. Ako ne želite da fotografija pluta uokolo, pretpostavljam da biste mogli dobiti i poruku koja to navodi. Ne može zaustaviti dijeljenje, ali bi moglo učiniti neugodnijim one koji to čine.

Znajući sve navedeno, zašto bi bilo koji pametni fotograf preskočio dodavanje autorskih prava, logotipa ili imena na sliku? Raspitali smo se i evo što smo naučili.

Zašto biste se onda usudili preskočiti vodeni žig:

  • To odvlači pažnju: Vodeni žigovi prekrivaju važne elemente fotografije. Oni uništavaju suštinu slike.
  • Arogantno je: U raspravi s Katja Hentschel, profesionalna fotografkinja iz Berlina u Njemačkoj, objasnila je: "Mislim da je manje vjerojatno da će se dijeliti slike s vodenim žigom. Mislim da oni šalju poruku lagane arogancije rekavši da ona ni u kojem slučaju ne smije nikada nigdje isplivati ​​bez odgovarajuće reference. Osobno sam sretan kad vidim da se moje fotografije dijele i iako ih nikad nije lijepo vidjeti bez kredita, ipak mi je drago da ih ljudi vole, osjećaju se nadahnuto njima i želim ih podijeliti s prijateljima i sljedbenicima. "
  • Pokazuje samopouzdanje fotografa: Katja je izrazila da „fotografima koji nemaju vodeni žig pokazuje povjerenje u svoj rad i stil. Prepoznajem fotografije svojih omiljenih umjetnika, blogera, fotografa, bez obzira na trenutnu referencu. "
  • Omogućuje fotografiji da sjaji (fotografije izgledaju bolje bez teksta na njima): Kao što je José Navarro objasnio na naše pitanje na Facebooku, "trebali biste razmišljati o raspoloženju, očekivanjima i zahtjevima za zarukama koje sjajna fotografija pruža ... .ne ružni vodeni žig koji zauzima 60% slike."

Sad je tvoj red. Recite nam ako vodite žigove i / ili markirate svoje slike. Koje podatke dodajete svojoj fotografiji i gdje? Mislite li da je najbolje dodati svoju "oznaku" ili je izostaviti? Voljeli bismo pročitati što mislite u komentarima u nastavku.

MCPAkcije

Bez komentara

  1. Ashley Lawton u siječnju 16, 2013 na 10: 18 am

    Vodene žigove stavljam na svoje fotografije, ali i smanjujem kvalitetu za internetsku upotrebu. Dale su mi fotografije prijatelja "ukradene" i objavljene s tuđim imenom koje pripisuju zasluge. Time sam povećao svoje poslovanje i nastavit ću ga koristiti. Ne vodim žigove tamo gdje bi to ometalo subjekt. Obično ga smjestim u kut.

  2. Cassandra u siječnju 16, 2013 na 10: 26 am

    Pametni fotograf poduzet će korake da zaštiti svoj rad, ali neće napraviti masivan HEYLOOKATME !!!! vodeni žig koji ometa veći dio slike. Ja i svi fotografi koje poznajem i s kojima radim otkrili smo da jednostavan redak ili dva teksta na dnu slike, možda s 20% prozirnosti, dobro funkcioniraju. Dovoljno je očito da se neće tiskati na uglednom mjestu poput CVS-a ili WalMarta, a na njemu će ostati vaše ime u slučaju dijeljenja.

  3. Sophie McAulay u siječnju 16, 2013 na 10: 28 am

    Inače vodim žigove kad objavljujem slike na svom blogu itd., I često razmišljam o gore spomenutim točkama. Hoće li se zbog oznake činiti očajnim / sakriti stvarnu sliku / zaustaviti ljude u krađi itd.? Znam da to neće spriječiti ljude da kradu, nažalost. To može učiniti samo njihova vlastita savjest. Moji vodeni žigovi obično se postavljaju točno u kut, tako da ne ometaju stvarnu sliku previše, ali to također znači da ih svaki drski lopov jednostavno može izrezati. Tamo gdje postoji volja postoji put 🙁 Ali nikada ne bih žbukao vodeni žig koji ide udesno KROZ cijelu sliku, vrlo mi odvlači pažnju i izgleda smiješno!

  4. Sandra Wallace u siječnju 16, 2013 na 10: 38 am

    Uvijek se pitam u kojem trenutku počnete dodavati vodeni žig. Je li to tek kad ih započnete prodavati ili kad uključite fotografski posao? Sad sam vidio puno amaterskih fotografa, uključujući vodene žigove, i ponekad se pitam da li to izgleda arogantno, pod pretpostavkom da će ljudi htjeti ukrasti vaše fotografije. Ipak, istovremeno morate zaštititi svoj rad. Mislim da ne postoji savršen odgovor.

    • Sheryl u kolovozu 12, 2013 na 8: 43 sati

      Jednom kada prodate slike ili ste objavljeni, gubite status amatera. Profesionalni fotografi troše puno novca na svoju opremu, pozadine, rekvizite i vrijeme u objavljivanju i pripremi fotografija, a njihov krajnji proizvod, slika i fotografija sjećanja nikada ne smiju biti ugroženi!

    • TRP u rujnu 6, 2013 na 3: 37 sati

      I sam sam amaterski fotograf i znao sam postavljati slike na blogove bez dodavanja vodenog žiga. Barem jesam, dok nisam naišao na jednu od objavljenih slika koju koristi druga osoba koja je zaslužila fotografiju. Sad se osjećam kako dodajem vodeni žig na bilo koju sliku koju objavim, ne zato što sam pun sebe i mislim da će je netko htjeti snimiti, već zato što se to dogodilo i samo pokušavam biti oprezan da to ne učini ne ponovi se. Kao što ste rekli, nema savršenog odgovora, ali za mene želim zaštititi svoj rad, pa dodam vodeni žig.

      • Žad listopada 21, 2013 u 10: 50 pm

        Slažem se s vama, ali još jedan razlog zbog kojeg želim da sav moj rad bude označen je taj što sam prilično nov u poslovnom kraju i želio bih svoju fotografiju podići na višu razinu. Svaka fotografija koja se vidi s mojim vodenim žigom je reklama, pa je svakako podijelite!

      • Rafael u studenom 6, 2013 na 9: 23 sati

        I ja sam amaterski fotograf i imao sam dva incidenta u kojima je netko koristio jednu od mojih slika kao svoju. Od tada koristim malu oznaku na uglu okvira. Iako je većina mojih slika prilično loša, naporno radim i potrošio sam puno dolara da bih ih dobio

  5. Shannon u siječnju 16, 2013 na 10: 40 am

    Šminker sam i snimam puno vlastitih fotografija. Vodenim žigom stavljam sve što objavim jer je rad na fotografiji moj i ako fotografije na kraju dijele i koriste drugi, mogu to dokazati. Moji vodeni žigovi postavljeni su na 80% prozirnosti na cijeloj slici - osobno mislim da to ne umanjuje toliko. U prošlosti su mi ukrali moje radove ljudi koji su to tvrdili kao svoj rad, pa neću sada objavljivati ​​ništa bez vodenog žiga.

  6. Tonya u siječnju 16, 2013 na 10: 41 am

    Ne vodim žigove. Pretpostavljam zato što mi ne smeta ako se dijele, ali u svakom slučaju dobivam posao jer ljudi pitaju, tko je snimio ove snimke? Umoran sam od pokušaja razgledavanja ogromnih vodenih žigova po slikama. Izgubite malo ljepote slike. Fotografije su napravljene za dijeljenje, kako bi se govorilo o ljepoti trenutka uhvaćenog u vremenu, želim da ta slika pokreće ljude i ne skreće pažnju na fotografa, već na fotografiju!

    • Kristina Argo u siječnju 18, 2013 na 3: 04 pm

      Kakva je nježna ravnoteža vidjeti čudo djeteta i krhki život leptira kako se križaju. Prekrasna fotografija!

    • Abbi u travnju 28, 2013 na 1: 02 am

      Fotograf sam s punim radnim vremenom - što znači da 100% mojih kućnih plaćanja i namirnica dolazi od slika koje prodajem. Ako sliku objavljujem na mreži na Pinterestu ili Facebooku, za koju se zna da uklanja metapodatke i informacije o autorskim pravima, tada će uvijek imajte vodeni žig.

  7. Liz u siječnju 16, 2013 na 10: 53 am

    Ja dodam i nastavit ću dodavati svoj logotip. Držim ga jednostavnim crno-bijelim i mijenjam neprozirnost i zaslon ili umnožavam po potrebi kako bih ga manje ometao. Činim ga nekako velikim za Internet, ali moj je osjećaj da gledatelj zna njegov logotip i još uvijek ga može cijeniti ili ne voljeti čak i uz logotip. Zapravo ne mislim da će ga logotip napraviti ili razbiti za gledatelja, ali može otežati krađu, iako ne i nemoguće. Međutim, ovo je zapravo ono što ja osjećam. 🙂

  8. Bryon McCartney u siječnju 16, 2013 na 11: 04 am

    Žao mi je, ali slučajno sam profesionalni fotograf s punim radnim vremenom i ne postoji ništa arogantno u vezi s vodenim žigom. To je moj posao. Ako sliku stavim na Facebook / Instagram / Twitter, ne radim to zbog altruističke „radosti“ saznanja da je netko podijelio ili volio moju sliku. Radim to kako bih promovirao svoj rad, podržao svoj brend i pronašao novi posao. Ne vodeni žig na vašim slikama nije znak samopouzdanja, to je znak gluposti. Ljudi na društvenim mrežama rado će dijeliti vaše slike, ali osim ako ne vodite žigove, nemojte očekivati ​​da će oni uključiti bilo kakvu zaslugu fotografu, ovo je iznimka, a ne pravilo. Jednom kad je vaša slika tamo bez kredita, nitko više neće moći znati tko ju je stvorio. Bijesno mi je čitati citate drugih fotografa koji novopečenim i manje iskusnim fotografima nagovještavaju da nešto nije u redu sa zaštitom nečijeg rada. Jesu li Picasso, Dali, Matisse i većina drugih velikih slikara potpisali svoja djela, da, jesu. Zašto bi fotografija trebala biti drugačija. Da sam rad Katje Hentschel vidio negdje na mreži bez vodenog žiga, pretpostavio bih da ga je snimio bilo tko od ostalih 1000-ih ljudi koji pokušavaju kopirati stil Terryja Richardsona.

    • Stacey Brock u siječnju 16, 2013 na 6: 01 pm

      Dobro rekao je Bryon ... .Nisam se mogao više složiti s tobom.

    • Connie u siječnju 18, 2013 na 12: 12 pm

      Hvala ti za onog Bryona, dobro rečeno. Slažem se svim srcem. Ovo je moje življenje i to je moj brend koji promoviram.

    • Lindsey u siječnju 18, 2013 na 8: 41 pm

      Bavim se slikanjem i drugim umjetničkim medijima, uz to što sam fotograf. Stvarno se slažem s onim što je Brian govorio o umjetniku koji potpisuje njihov rad. Još u srednjoj školi, kada sam puno radio u tamnoj komori i tiskao, moji su mentori ohrabrivali fotografa da potpiše (i datum po tom pitanju) svoj rad. Doduše, oni su se obično odnosili na stražnju stranu fotografije. Budući da smo u ovom digitalnom svijetu u kojem sada živimo, mi kao umjetnici to ne možemo učiniti (a da zapravo ne isprintamo fotografiju.) Dakle, što radimo? Mi marku i vodeni žig. Zapravo imam dva različita logotipa koja koristim. Imam jedan za fotografije mojih ljudi i jedan za moje fotografije „svega ostalog“ ili „umjetničkog“. Držim ih malenima uglavnom, srednje prozirne i u najmanjem ometajućem kutu fotografije. Ipak, znam samo za društvene medije. Kada na svoje web mjesto postavim album za kupca, ne stavljam marke. To je zato što, kad / ako odluče tiskati, jednostavno imaju otisak. Nije potrebno markirati kad već znaju tko ih je fotografirao i potpisali su ugovor koji jasno govori o upotrebama i zlouporabama. Vjerujem da je u tom trenutku pretjerano. Pogotovo jer kad kupuju s moje web stranice, moje je ime otisnuto na poleđini fotografije (većinu vremena ni ne znaju.) Pronašao sam članak nakon što sam pročitao ovaj. Riječ je o autorskim pravima i ako ih mora imati fotograf. Priložit ću vezu jer smatram da je to pristojno štivo i nešto što bi novorođenci vjerojatno željeli znati. Ukratko stoji: „Iz pravne perspektive to zapravo nije potrebno. Lijepo je, međutim, ako želite tamo iznijeti svoje ime. ”?? Samo znam da sam, kao što je Brian rekao gore, posao. Više nisam samo neka osoba koja se slika iz zabave. Želim promovirati i steći zasluge za svoj naporan rad i napore. Sa stajališta umjetnika i poslovne osobe, to je dobar potez. Na taj način, ako upadate u oči časopisa itd., A oni žele objaviti neoznačenu verziju vaše slike, potpuno je po vašem nahođenju da to odlučite, jer kao da će zaslužiti vaš rad ako su legitimna tvrtka. Ako netko odluči staviti sliku tamo bez njihova imena jer smatra da bi javnost trebala moći prepoznati njegovog vlasnika, pa ”, mislim da je pomalo ustupljena i naivna ako niste Ansel Adams ili Anne Geddes (koja zapravo u stvari i dalje robne marke iako većina ljudi očito poznaje njezin rad.) Moje mišljenje s poštovanjem; učinite ga čistim, učinite ga malim, ali učinite svojim ”_učinili ste posao, pa posjedujte ga!

    • Wendy u siječnju 18, 2013 na 11: 45 pm

      Bryone, ne činiš ništa da odagnaš mišljenje da su ljudi koji vodeni žig arogantni. Možete shvatiti svoju poantu bez pribjegavanja prozivanju imena, npr. „To je znak gluposti“. Pa, jesu li svi koji imaju drugačiju perspektivu od vas "glupi" ???

    • oznaka u ožujku 18, 2013 na 8: 42 pm

      Svim se srcem slažem s vašim stavom. Slike s vodenim žigom sjajan su način da pokažete svoju marku i zaštitite svoj rad, ali svi znamo da neće spriječiti zle ljude u potpunosti. Svatko može izrezati vodene žigove i dodati nove. Sve što vodeni žigovi čine su pošteni ljudi pošteni.

    • betina svibnja 8, 2013 u 12: 23 pm

      OMG…. Puno ti hvala; Želim voditi žigove na svom radu dok ne pročitam vaš post. Još jednom veliko hvala!

    • La Bohemia u kolovozu 21, 2013 na 1: 27 sati

      Bok Byron, upravo sam pročitao vaše komentare i nisam se mogao složiti s vama više. Baš sam se nedavno prijavio na svoj Facebook i što mislite da sam vidio? Jedna od mojih slika na kojoj nedostaju vodeni žigovi. Slika je iskrivljena zbog užasnog pokušaja uklanjanja vodenog žiga, bez obzira što je ukradena. Da, ushićen sam što se ljudi sviđaju mojem djelu do te mjere da ga žele podijeliti, ali fotografu nije dodijeljena zasluga. (Ja sam naravno uskočio i zatražio posao.) Profesionalna fotografija zahtijeva ozbiljna ulaganja, predanost i puno radno vrijeme puno sati daleko od obitelji. Ne zaštititi svoj izvor prihoda je ... pa i ti, znaš.

    • Kylie u studenom 2, 2013 na 8: 32 sati

      Dobro rečeno! 🙂 Posljednje što želim raditi kao amater na početku je da djelujem arogantno, ali želim svoje ime iznijeti vani. Zašto se krivnja mora zaokupljati svime što radimo! Ako uložite svoje vrijeme u sliku, a ne želite da je ukradu, zašto ne biste dodali vodeni žig ...

    • Vin Weathermon u ožujku 16, 2014 na 4: 14 pm

      Vaš argument za vodeni žig i njegovu usporedbu s Picassovim potpisivanjem djela potpuno je nevažan. Trebali biste potpisati svoje otiske; na prostirci oko slike, a ne gigantski blokovi sloga koji se postavljaju preko vašeg ispisa. Zašto biste, pobogu, željeli da vaš web portfelj izgleda gore od vaše galerije u kojoj vise vaši otisci? I mislite da vaši kupci kupuju rad od vas zbog vaših vodenih žigova? Kladio bih se da je to zato što vaši klijenti cijene vaš rad i promoviraju vas. Vaš facebook marketing ne treba logotipe; vaše slike vode na vašu FB stranicu. Ako puno prodajete fotografije za bebe, pretpostavljam da vam vaši logotipi neće naštetiti ... ali ako prodajete likovnu umjetnost, pucali biste sebi u nogu da biste svoj rad pokvarili vodenim žigom koji tamo zapravo ne pripada. I odgojili ste Katju Hentschel ...http://www.katjahentschel.com/ Ne vidim vodene žigove ni na jednom njezinom radu.

    • Christie svibnja 10, 2015 u 9: 09 pm

      U potpunosti ste u pravu ... Ne mogu se više složiti !!!! 🙂

  9. Debbie u siječnju 16, 2013 na 11: 23 am

    Imam ludo pitanje .. dodajete li vodeni žig na svoju sliku. Spremate li 2 primjerka, jedan s vodenim žigom i jedan bez vodenog žiga, u kućište na kojem biste željeli sami ispisati ili raznijeti sliku ili jednostavno ispisujete ili povećavate sliku s vodenim žigom? Hvala vam

    • Terezija u siječnju 16, 2013 na 12: 10 pm

      SPREMAM zapravo tri primjerka: original izravno s fotoaparata, ispravljena verzija s vodenim žigovima i ispravljena verzija bez vodenog žiga.

      • Terezija u siječnju 16, 2013 na 12: 11 pm

        Moderator ... uklonite moj post / fotografiju. Zaboravio sam promijeniti veličinu. Hvala

    • Caroline u siječnju 16, 2013 na 3: 18 pm

      Sliku s vodenim žigom apsolutno spremam odvojeno. Stvorim posebnu mapu za WEB datoteke i u skladu s tim mijenjam veličinu, izoštrim i vodeni žig.

  10. Barbara Shallue u siječnju 16, 2013 na 11: 44 am

    Vodenim žigom stavljam vodene žigove na dnu. Mislim da to nije bahatost, više nego što je umjetnik koji potpisuje sliku arogantan ili pisac koji koristi by-line. Zapravo, mrzim kad vidim prekrasnu fotografiju koja negdje visi ili je negdje otisnuta bez naznaka tko ju je snimio.

    • Carole u siječnju 17, 2013 na 4: 12 am

      Mrzim vidjeti i fotografije bez kredita. Nakon pronalaska nekoliko svojih fotografija na tumblr blogovima, počeo sam mijenjati veličinu i dodavati vodeni žig kako bi ljudi znali odakle dolaze. Zaštita svog posla nije bahata, to je zdrav razum.

    • Martha Hamilton u siječnju 18, 2013 na 1: 30 pm

      Slažem se Barbara. Frustriran sam zbog fotografa kad vidim prekrasan snimak u časopisu, kao što sam to nedavno učinio, bez ikakvog priznanja. Mrzim krađu koja se nastavlja.

    • Nate u prosincu 13, 2013 na 11: 11 am

      I ja volim vidjeti vodeni žig u kutu fotografije.1, Pokazuje mi da Fotograf shvaća fotografiju i sebe ozbiljno.2, a zatim mogu pratiti Fotografa da vidi više njihovih radova ako mi se sviđa ono što vidim .Dodatno tome, fotografiji se često može dodati ako je logotip dobro dizajniran i dodan dobro.Nisam ljubitelj ogromnih vodenih žigova u središtu slike. Ako ćete to učiniti, zašto se uopće truditi objaviti? Iako razumijem potrebu / želju da zaštitim svoj rad.Nate

  11. Sarah Valentine u siječnju 16, 2013 na 11: 56 am

    Hej, momci, profesionalni sam fotograf već 10 godina. Već neko vrijeme stavljam vodene žigove na svoje slike misleći da će to spriječiti ljude da ih ukradu. Kad je moja klijentica smislila karticu koju će poslati svim svojim klijentima i ukrala je s moje web stranice s vodenim žigom na njoj! Uz to je kvaliteta slike bila loša. Bila sam u najmanju ruku toliko ožalošćena. Jedna stvar je da vam stranac ukrade vaše stvari, a sasvim druga stvar je kad znate osobu koja ih je odnijela. Bila je preko sredine od 50%. Dakle, pomaže, a onda ne pomaže, ali većinu vremena pomaže ... i ako ga stavite na dno, ljudi ga mogu preuzeti i izrezati. Mislim da je to osobna prosudba za fotografa.

    • Kristina Argo u siječnju 18, 2013 na 3: 05 pm

      Uf. Sjajan savjet za vodeni žig i to bi bio prilično kompliment vašeg rada da su tražili dopuštenje. Pokušat ću imati jasnu komunikaciju sa svojim klijentima zahvaljujući vašem postu. Hvala!

    • MorgannW u ožujku 8, 2013 na 12: 51 pm

      Definitivno se slažem da ga ne stavljam u kut jer se može izrezati i to je učinjeno već mnogo puta. Kao umjetnica i sama to je istina. Naše brendiranje je velika stvar i kao grafički dizajner znam koliko je važno da to brendiranje postane poznato i povezano s našim slikama kad ljudi vide, stoga ljudi znaju na što treba paziti, pa vodeni žig ima dvostruku dužnost da pokaže i umjetnika kao zaštita umjetnosti, samo ovisno o vrsti vodenog žiga, budući da mnogi na njega stavljaju samo mrlje. Dizajniram logotipe i tako dalje da ih koristim ako ljudi to odluče ili ugradim vodeni žig u sliku koji pomaže protiv fotošopera koji žive da bi krali.

  12. LeiShell u siječnju 16, 2013 na 12: 23 pm

    Označavam slike zajedničke na webu. Pomaže mojem poslu i stvara marke. Nikad to ne radim tamo gdje ometa fotografiju. A za klijente ne vodenim žigom stavljam njihove slike ako kupe disk visoke razlučivosti jer želim da s lakoćom tiskaju i ako vole svoje fotografije, promovirat će me bolje nego što bih mogao. Mislim da nije bahato voditi žigove, ali ponositi se svojim radom. Puno sati i oblika umjetnosti ulažu se u stvaranje prekrasne slike, ne bih želio da moj rad lebdi po mreži bez malo zasluga za moj naporan rad. Ipak, i dalje smatram da bi se fotografija trebala isticati, a ne vodeni žig. Zanimljiva rasprava :)

  13. Ashley Renz u siječnju 16, 2013 na 1: 13 pm

    Uvijek koristim vodeni žig, obično preko sredine od 50%, osim ako ne ometa subjekt. Međutim, nedavno sam snimio obiteljske božićne fotografije. Na svojoj poslovnoj stranici na Facebooku objavio sam nekoliko uzoraka s mojim vodenim žigom, a netko tko nije fan, već prijatelj prijatelja koji je "lajkao" moju stranicu kopirao je moju fotografiju, izrezao oko vodenog žiga i napravio kolaž s fotografiju koju je snimila i postavila kolaž na zid ove prijateljice, rekavši da su fotografije potpuno iste! (Nisu, njezini su modeli bili u drugoj pozi, u drugoj sezoni i uopće na drugom mjestu. Jedina sličnost je bila da su naši ispitanici bili na mostovima.) ŽIVIO sam da bi to netko mogao učiniti! Još uvijek ne razumijem poantu te osobe. Nikad je nisam vidio kako radi i uopće je nisam poznavao. To me samo uznemirilo na toliko načina da vidim kako se moj rad ne poštuje, a sjećanja mojih klijenata kradu i režu kako bi neki amater mogao istaknuti točku. Ipak, nastavljam voditi žigove jer ne možete riskirati previše.

  14. Brad Hardin u siječnju 16, 2013 na 1: 25 pm

    Jesu li Picasso, Dali ili Matisse stavili goleme neugodne potpise na pola slike? Vodeni žig je potpuno prihvatljiv, ali ogromni vodeni žigovi koji na njega prvo skreću vašu pažnju, a drugi na slici su potpuno samoposlužni i samocentrirani. JMO

    • Ron Hildebrand u siječnju 18, 2013 na 11: 18 am

      Mislim da uspoređuješ jabuke i naranče, Brad. Pre-internetski umjetnici nisu morali zaštititi od toga da je netko preuzeo njihovu fotografiju, izrezao vodeni žig i zatim je upotrijebio protiv autorskih prava. Nije bila velika prijetnja da bi netko mogao ukrasti njihovo platno, izrezati njihov potpis i upotrijebiti ga drugdje. Morali su samo identificirati svoj posao, a mali, neupadljivi potpis u kutu učinio je sve što je bilo potrebno.

  15. Leslie u siječnju 16, 2013 na 1: 31 pm

    Kad objavljujem slike na mreži, vodenim ih žigom stavljam s logotipom svoje marke. Također im napravim manju sliku s niskom rezolucijom kako bih pokušao smanjiti ispis i zlouporabu. Vodeni žig stavljam preko vrha ili dna slike. Znam da bi ga netko ponekad mogao lako izrezati, ali za to treba malo posla. Nije siguran, ali čini mi se da se osjećam bolje i 9 puta od 10 ljudi se ne petljaju u to.

  16. Eric Flak u siječnju 16, 2013 na 2: 13 pm

    Na svom poslu koristim izuzetno suptilan vodeni žig. Toliko suptilno da često morate gledati pravo u njega da biste ga vidjeli, a ja ga pokušavam smjestiti na područje koje ne ometa subjekt, ali ne može biti jednostavno izrezano. Datoteku također digitalno vodenim žigom. I ne prenosim ništa u punoj veličini. Što se tiče tuđih poslova, ne smeta mi brendiranje, ali generički vodeni žigovi poput divovskog "X" kroz sredinu slike to uništavaju.

  17. Sueze u siječnju 16, 2013 na 2: 15 pm

    Tek počinjem voditi žigove svih svojih fotografija koje objavljujem na mreži. Snimio sam stariju fotografiju na kojoj netko drugi nije imao vodeni žig i objavio je s priloženim lažnim podacima. Tada ga je tvrtka objavila i u roku od nekoliko sati podijeljeno je sa svim pogrešnim informacijama za preko 10,000 XNUMX ljudi. Tada sam znao da trebam početi osiguravati da objavljene fotografije imaju moj vodeni žig.

  18. Andrea u siječnju 16, 2013 na 4: 25 pm

    Prije toga nisam radio vodeni žig, jednostavno zato što svojim fotografskim poslom klijentu ionako predam autorska prava na sve slike. Dakle, fotografije koje sam objavio na Facebooku, zašto dodavati autorska prava? Facebook je stranica za dijeljenje ... sve objavljene fotografije za koje smatram da ih treba dijeliti. Nekako sam počeo svako malo dodavati vodeni znak ... ali to je samo u reklamne svrhe.

  19. Ian Aberle u siječnju 16, 2013 na 4: 41 pm

    Trey Ratcliff, umjetnik koji stoji iza StuckInCustoms.com, nedavno je objavio na ovu temu https://plus.google.com/+TreyRatcliff/posts/UTKKo5Su6Rj. Postoji više od 400 komentara na objavi u Treysu, pa bih preporučio da se i to pročita. Uvijek sam rastrgan po tom pitanju. Slažem se da mogu biti ružni i lako se izrezati, ali također je njihov dodatni napor zadržati više kopija. Vidio sam da ljudi čak pokušavaju fotošopirati (loše, mogao bih dodati) vodeni žig. Nedavno (prije manje od 2 tjedna) neke su slike korištene na više web lokacija na kojima je izrezan vodeni žig. Tada me danas netko kontaktirao na Facebooku da vidi je li njezina slika od mene jer nije mogla pročitati ime tvrtke ili osobe na vodenom žigu. Srećom, prepoznao sam je i uspio sam joj pomoći, ali ta je osoba svejedno zamalo izgubila ugovor o licenciranju čak i s vodenim žigom. U to doba, u Photoshopu je postojao Digimarc za stavljanje digitalnih vodenih žigova na vašu sliku. Je li to netko koristio ili još uvijek koristi?

  20. debitant u siječnju 16, 2013 na 5: 28 pm

    Vodenim žigom stavljam svoje slike i mislim da je ovo sjajan način da pokušam smanjiti postupak ukradenih slika. Također ne stavljam mnoge slike snimljene unutar sesije, jer ono što klijenti OBOŽAVAJU jest vidjeti / čuti odgovor drugih koji ih vide ... Računalni svijet to uzima i množi ... SADA je potencijalni klijent manje vjerojatan kupiti mnogo fotografija ... jer su već dobili odgovor koji su tražili besplatno kad se slike prenose. Također imam tendenciju vodenog žiga prema onome za što se slike koriste ... Senior Photos ... Family Photos and Weddingdings Ja bih napravio manji vodeni žig ... Komercijalni posao ... Obično radim veći vodeni žig ... Meni je .. pomoglo je ... Imao sam lokalnog fotografa koji je snimao moje slike i ponašao se kao da ih je on radio ... naravno da ih nisam vodenim žigom ... naučio lekcija na teži način.

  21. Anna Marie u siječnju 16, 2013 na 6: 40 pm

    Kao hobist koji se nada da će jednog dana preskočiti profesionalnog fotografa, proveo sam puno vremena boreći se za ovo pitanje. Razlog zašto sam se još od prije pridružio FB-u bio je taj što sam mogao dijeliti fotografije svoje djece s prijateljima i obitelji. E-pošta se jednostavno nije rezala, kad sam znao da snimim 1200 fotografija svoje djece u jednom danu, a treba i jedan sat da učitam 3 snimke u e-poštu i pošaljem baki i djedu. Ali kako je vrijeme prolazilo dana, počeo sam vodenim žigom stavljati fotografije ... iz nekoliko razloga. Jedno od njih je da imam tazbinu koji ispisujem svaku fotografiju koju podijelim i šaljem kopije svima koje poznajem, a vodeni žig može dati svim onim ostalim prijateljima i obitelji mogućnost da znaju tko su djeca na slikama kako vrijeme prolazi. Ipak, ne činim znak nametljivim na fotografiji. Također se nadam da će druge koji bi „ukrali“ ili pripisali zasluge za slike vodenim žigom podsjetiti da ih je uzeo netko drugi. Gdje se borim sa svojom odlukom o vodenom žigu, kada dijelim slike koje su isključivo namijenjene dijeljenju za obitelj i prijatelje ... bilo da se radi o snimkama koje nisu u potpunosti uređene itd. ... nisu do profesionalnog kalibra kakav želim prikazati nakon što uspostavim tvrtku. Ali još uvijek bih se nadao da će vodeni žig možda smanjiti nečiji nagon za kopiranjem / dijeljenjem slike. Na kraju ... postoji pregršt snimaka koje ne vodenim žigom, ali ostatak radim. Uzeo sam vremena i truda da stvorim sliku i uredim je. Da sam slikar ili pisac, nitko ne bi dovodio u pitanje činjenicu da je moje ime stavljeno na konačni proizvod koji je tiskan kako bi ga svijet vidio. Zašto bi fotografija trebala biti drugačija?

  22. Mark Reese u siječnju 16, 2013 na 8: 02 pm

    Zdravo. Ja sam amaterski fotograf prirode. Vodenim žigom stavljam i svoje fotografije. Slažem se s onim što je podijelio Bryon. Svaki veliki umjetnik koji je ikad podigao kist da stvori remek-djelo, potpisao je svoj rad. I mi smo fotografi umjetnici. Također čuvam dvije kopije, pa jednu vodenim žigom čuvam i original čuvam u evidenciji. Za mene dobro funkcionira kut ili mali tip preko dna. Nikad ne vodim žigove preko slike jer bi to, po mom mišljenju, uništilo sliku koju ste toliko naporno predstavili drugima. Ali još jednom, prepušteno je fotografiji.

  23. Sharon u siječnju 16, 2013 na 8: 30 pm

    Za profesionalne fotografe, ako objavljuju portretne klijentske radove na mreži, mislim da je neodgovorno ne voditi žigove. Događa se krađa! Vodeni žigovi nisu lud dokaz, ali mogu odvratiti klijentov posao da ne završi na nepoželjnim mjestima. Za urednički rad, eh .. to je osobna preferencija. Ponekad ga označim, ponekad ne. Ako je fotograf samo hobi i / ili rad nije posao klijenta, opet osobne preferencije. Izbjegavam stavljati previše svog rada na mrežu.

  24. Andrey u siječnju 16, 2013 na 11: 30 pm

    Ako ne želite da vam fotografije budu ukradene, nemojte ih uopće prenositi na Internet. Sada nije problem ukloniti vodeni žig s bilo koje digitalne slike. Svoje fotografije obično potpisujem malim vodenim žigom obraćajući se svojoj web stranici s neprozirnošću od 25% samo da bih se promovirao. Ali ako ću svoj rad pronaći na Internetu, a ponekad i pronađem, u nastavku pokušavam prokomentirati da sam autor. Obično sam u sebi sretan što ljudi kradu moje fotografije, a to znači da fotografije nisu loše i ljudi ih žele imati 🙂 Naravno da objavljujem fotografije koje nisu veće od 1200 px.

    • Zadirkivati u travnju 25, 2013 na 6: 44 sati

      U istom sam čamcu. Jednostavno stavite vodeni žig prema donjoj polovici slike navodeći moju web stranicu, a zatim ga držite na niskoj razlučivosti za upotrebu Interneta. Ako se navikne bez mojih ovlasti, njegov nemali povratak. Možda je drugačije ako je to posao. I uvijek sam poštovao fotografije s vodenim žigovima. Daje kredit na koji smo zaslužili.

  25. Rebeka u siječnju 18, 2013 na 11: 28 am

    U posljednjih godinu dana započeo sam stavljati vodene žigove na sve slike koje profesionalno snimam, ali osobne slike ne vodim žigovima čak iako ih dijelim na svom blogu ili na facebooku. Bože! Ne bih imao vremena učiniti sve to čak i kad bih to želio. Veličina i vrsta vodenog žiga koji dodam variraju od pojednostavljene verzije mog logotipa do adrese web lokacije za usmjeravanje ljudi kamo želim. Ponekad ga malo označim preko subjekta, a ponekad ga odmaknem. Vodeni žig koristim i za zaštitu i za marketing. I napokon sam naučio mijenjati veličinu slika koje objavljujem! To mi je trebalo zauvijek da shvatim da sam u potpunosti previše darežljiv u onome što sam objavljivao.

  26. Nina u siječnju 18, 2013 na 11: 31 am

    Uvijek imam vodeni žig, ali na ukusan, nenametljiv način. Pucam kako bih prikupio novac za dobrotvorne svrhe, a kad mi ukradu rad, djeca su opljačkana zbog imidža. Tužno je da je to potrebno, ali to nema nikakve veze s egom, već samo napor da se zaštiti rad. Smatram da vodeni žig stavlja čovjeka u bolji položaj i kada se argumentuje kršenje autorskih prava.

  27. Jodi u siječnju 18, 2013 na 11: 38 am

    Pitanje ... radite li to svi vi koji na vodenim žigovima stavljate fotografije samo na društvenim mrežama ili na svojim web stranicama ili oboje? Svoje slike stavljam na vodene žigove na društvenim mrežama, ali nisam uspio napraviti vodene žigove na svakoj slici na mojoj web stranici. Pitam se kako to izgleda onima koji pregledavaju moju web stranicu. Ima li mišljenja? Hvala!

  28. Penelopa u siječnju 18, 2013 na 11: 41 am

    Vodeni žigovam i to zato što je većina mojih fotografija moje djece. Ne mislim da je moj rad toliko nevjerojatan da ga svi žele ukrasti, mislim da ima mnogo lijenih ljudi koji ipak ne snimaju vlastite fotografije i nastoje ukrasti fotografije na mreži za blogove ili članke ili facebook, te na mreži krađa fotografija (i pisanog rada) je raširena.

  29. Ronald u siječnju 18, 2013 na 12: 22 pm

    Koristio sam razne stilove vodenih žigova, digitalne i elektroničke, znam da to kvari sliku ili oduzima suštinu. Ove komentare čujem godinama i od određenih "fotografa posebno", što me navodi na uvjerenje da bih ih, bez vodenog žiga, pronašao negdje drugdje pod tuđim imenom. Ali postoje trikovi da vodeni žig postane problem koji treba spriječiti biti ukraden. Jedan ako je vodeni žig na mjestu gdje dolazi do promjena boje i raznih promjena sjene, onda otežava njegovo uklanjanje, drugi trik je boja vodenog žiga, tako što vodeni žig postaje drugačija boja od crvene (najlakša boja za uklonite, onda uzrokujete oštećenje slike ako je uklonite. Također prenosim svoje slike na 25% izvornih piksela. Ali postoji još važniji razlog za vodeno žigovanje, u SAD-u autorska prava se uspostavljaju kada se djelo proizvedeno ili kada je djelo objavljeno, a autorska prava su identificirana na sljedeći način © Ron Palmer fotografija 2013., s priloženom godinom utvrđuje se godina autorskih prava, sada to nije bezumno, ali je odvraćajuće, i ako mogu pronaći lakšu sliku za krađu bez vodenog žiga koji žele.

  30. travanj u siječnju 18, 2013 na 1: 17 pm

    Radim vodeni žig na svojim slikama. Ipak je postajalo sve manje i manje. Ne želim da to odvlači pažnju od mog posla, ali želim ga tamo uglavnom za oglašavanje. Svjestan sam da ih se može ukrasti. Koristim bijelu ili sivu boju i pokušavam je uglavnom staviti na neupadljivo mjesto. Možda postoje neke slike s vodenim žigovima pa ih se ipak mogu vidjeti na slici profila. Na primjer, kad napravim svoj program za starije predstavnike, vjerojatno ću napraviti par gdje se vodeni žig mogao vidjeti na profilu. Ali možda ne, vidjet ćemo!

  31. Martha Hamilton u siječnju 18, 2013 na 1: 22 pm

    Dodajem autorska prava u blijedoj sjeni, na mjestu koje ne odvlači pažnju s fotografije. Fotografije su mi korištene na web mjestu bez ikakvog kredita, a koristile su se i prodavale kao rad osobe. Mrzim to. Trudim se za svoje fotografije i trošim puno novca. Zaslužujem kredit!

  32. Kristina Argo u siječnju 18, 2013 na 2: 58 pm

    Vjerujem da je fotografija umjetnost i osobno volim vidjeti tko je fotografije napravio tako vodeni žig! Također želim zaštititi ulaganje svog klijenta, oni su platili fotografije, pa zašto bih onda dozvolio da ih bilo tko na facebooku ima besplatno, a ne oni? Sad, za nekoga poput klijenta gospođe Valentine ... da! Oprostite na tome, mogao je to biti pohvale. Da bih zaobišao ovaj problem, naplaćujem više za snimanje unaprijed i uključujem CD bez vodenog žiga kako bi imali slobodu ispisa. U budućnosti ću pitati bi li bili tako ljubazni da moje ime uvrste iz ljubaznosti. Hvala na svim komentarima, naučio sam poprilično!

  33. Lynn McCann u siječnju 19, 2013 na 10: 23 am

    Pročitao sam gornji članak s velikim zanimanjem. Radim u jednoj od onih trgovina dućanima u kojima pokušavamo zaštititi autorska prava za fotografe. Otkrivam da, iako neki fotografi odvajaju vrijeme za dodavanje vodenog žiga, većina to ne čini. Nedostatak vodenog žiga, po umu nekih kupaca, znači da oni mogu jednostavno tiskati što god žele bez objave autorskih prava svog fotografa. Stvarno se uznemire kad ih se drugačije obavijesti. S druge strane medalje, krivim fotografe što svojim radom nisu uključili izdanje ako dopuštaju izradu otisaka. Nemojte samo reći ljudima da mogu otići na ****** i ispisati što god žele - to nam treba u pisanom obliku! Jednostavna jpg datoteka na njihovom disku s izdanjem spasila bi puno lošeg osjećaja.

  34. Mark Matthews u veljači 19, 2013 na 9: 39 am

    Postoji način za zaštitu autorskih prava za vaše slike - možete postaviti metapodatke u fotoaparatu ili u lightroomu itd. Tako da prikazuju vaša autorska prava ugrađena u datoteku. Za zaštitu slika ne morate voditi žigove. A što ako koristite vodene žigove za promociju svog poslovanja i traženje novih klijenata? Znate li svoja prava? Što ako ste glazbeni fotograf, fotografirate glazbenika, pljesnete vodenim žigom na sliku i objavite? Jeste li tražili od glazbenika da potpiše obrazac za puštanje? To kažem samo zato što u nekim zemljama ako nekoga fotografirate u javnom prostoru i zatim ga koristite u komercijalne svrhe (kao što je promocija vašeg poslovanja, poput korištenja vodenog žiga) kršite prava te osobe, a ona osnovi za kazneni progon jer njihovu fotografiju koristite bez njihovog dopuštenja za promicanje vlastite komercijalne dobiti ... Bilo koji odvjetnik autorskih prava u kući koji to može izraditi ??? Prije sam autorski zaštitio svoje slike, sada ne, apsolutno je smiješno i samo-ritualno misliti da ste TAKO DOBRI da trebate voditi žigove na svom radu. ZNATE li da ste ga uzeli, imate DOKAZ, o čemu se treba brinuti kad vam netko ukrade posao? Koliko novca će vam zaraditi nestalni posao? Vjerojatno ne puno i možete gledati kako se posao preokreće za nekoliko mjeseci jer oni zeznu. Što se tiče oglašavanja, svakodnevno se snimaju i objavljuju milijuni slika. To je prerezana industrija, dogovor !! Trebate debelu kožu i kao fotograf morate ostati vjerni svojim uvjerenjima, ili vas nitko neće rezervirati (a to neće biti jer vaš vodeni žig nije dovoljno velik!).

  35. Irek Janek u ožujku 1, 2013 na 2: 19 pm

    Iskreno, ne vidim nijedan razlog da vaš rad ne vodenim žigom. Katja donosi nekoliko valjanih bodova za brendiranje vaših slika, ali ako je netko nadahnut vašim slikama, podijelit će ih bez pokušaja da pripiše zasluge za vaš rad (suptilan vodeni žig jer ih vaš potpis ne bi trebao zaustaviti). Teško da mogu vidjeti bilo kojeg umjetnika koji sjajno slika i kolje sliku nekim ružnim vodenim žigom. Što se tiče profesionalnih fotografa, dokazi s vodenim žigovima koji se distribuiraju potencijalnim klijentima izvrstan su način zaštite od krađe. Vjerujem toliko snažno u vodene žigove da sam čak napisao BESPLATNU aplikaciju koja omogućava bilo kome da stavi vodeni žig na svoje slike ( http://www.customdworks.com/phHelper.aspx), kako ćete primijeniti vodeni žig bez oduzimanja sa slike, druga je stvar. Sve u svemu, ako je to učinjeno ispravnim vodenim žigom, po mom mišljenju nešto bi trebalo učiniti. Smatra li itko da je Van Gogh oštetio svoje slike potpisujući ih?

  36. Kenny Fremer u ožujku 10, 2013 na 7: 21 am

    može li osoba dodati vodeni žig slikama koje nije ni snimila. ne govoreći o fotografiji koju je netko drugi snimio i pita dopuštenje..osoba koja slika javne slike kao iz oglasa i časopisa i vodene žigove stavlja kao svoje. ne mogu vjerovati ovo je točno.hvala Kenny

  37. RK u travnju 9, 2013 na 10: 24 am

    Raspravljao sam da li voditi žigove ili ne i donijeti odluku da to ne učinim. Ono što sam napokon odlučio učiniti nakon čitanja ovog posta i odgovora jest objavljivanje slika u malim veličinama, relativno malim (821 x 544 na 150 dp). Upravo pokrećem vlastitu web stranicu i zaista želim da posjetitelji imaju lijepo iskustvo gledanja. Mislim da je to vrlo važno u današnjem svijetu gdje slike vidimo neprestano po cijelom Internetu. Neobičnu posebnu sliku vodit ću diskretno u kutu za društvene mreže, čak i ako se može lako ukloniti, u reklamne svrhe više nego bilo što drugo.

  38. Texas Čet Korak u travnju 20, 2013 na 2: 39 am

    Mislim da je to po volji fotografa. Volim vodeni žig u kutu s vrlo malom neprozirnošću. Klijent mi je nedavno izrezao vodene žigove na kolažu koji su napravili. Bio sam pomalo iziritiran jer sam snimao smiješno nisko i nadao se da ću dobiti neke preusmjeravanja ili upite sa fotografija zbog vodenih žigova ili preporuka. Ništa se nije dogodilo. Naučena lekcija Mislim da morate prethodno predvidjeti upotrebu fotografija i nadam se da će klijent shvatiti da tako zarađujemo svoj svakodnevni kruh, a nikad sebi nisku loptu, haha. Ne bih imao ništa protiv da sam pristojno plaćen.

  39. Djevojka lutalica Svibnja 29, 2013 na 7: 53 am

    Mislim da je dobra ideja voditi žigove unutar granica fotografije (kao što je prikazano) kako ne biste narušili sliku. Ja nisam fotograf, ja sam samo putnik koji voli fotografirati i stavljanjem svog putničkog "brenda" ljudi to mogu pronaći do mene i saznati više informacija o mjestu snimanja.

  40. Aubriana Miller srpnja 15, 2013 na 12: 34 am

    Fotografije sam vodenim žigom stavljao s vlastitim osobnim logotipom, ali samo na fotografije koje objavljujem bilo gdje na mreži, uglavnom radi zaštite, ali i da bih svoje ime ondje objavio. Stavit ću ga u određeni kut, ovisno o vidljivosti i mjestu na fotografiji gdje će raditi estetski. Ne vodim žigove na slikama (poput otisaka) koje sam uzeo za klijente koji plaćaju kako bi mogli izrađivati ​​kopije po njihovoj želji bez ikakvih neželjenih vodenih žigova na njihovim slikama. Za klijente koji ne plaćaju zadržat ću vodeni žig, čak i na otiscima.

  41. BT kaže u srpnju 31, 2013 na 1: 50 sati

    Svugdje sam vidio ovu raspravu o tome, uključujući Google+. U jednom sam članku pročitao da to uklanja značenje slike (pozivajući se na Umjetničku fotografiju). Stvar je u tome što ako od fotografa kao umjetnika s vodenim žigom ne možete dobiti značenje ili kreativnost, to se neće dogoditi bez njega. Kao ambiciozni profesionalac, vodenim žigovima označavam svoje ime. Već sam prije dobio kredit za pojedinačne slike. Također sam dobio kredit za fotografiju gdje je nekoliko fotografa bilo skupa. Kako netko može reći koji je vaš kad se udružuje s drugima, osim ako nije naveden ili nema vodeni žig?

  42. dati u kolovozu 31, 2013 na 6: 53 am

    Zahvaljujemo na korisnim, kao i informativnim informacijama / mišljenjima. Uvijek je lijepo čuti što drugi misle o našem zanatu, kako to funkcionira za njih i što pronalaze / padaju što drugi čine, što odobravaju, a ne vole. Nikad nisam koristio jedan od onih odvratnih u središtu vašeg radnog vodenog žiga. Ipak svoj rad obilježavam vodom, uglavnom na dnu lijevo ili desno vodoravno, koristeći prilično malo područje s dodirom neprozirnosti, ako je potrebno, pa čak i bojom oglasa ako izgleda najbolje što omogućava da slika bude u središtu pozornosti gledatelja, a ne glupi vodeni žig. Ni ja nemam problema s dijeljenjem mojih slika. Uvijek sam to shvaćala kao kompliment, dovraga, većina nas nije dovoljno poznata da bismo se za početak brinuli zbog takve vrste interesa. Ali ako nađem veliku publikaciju pomoću jedne od njih, lijepo bih zamolio da mi nadoknade štetu. Volio sam informacije o staroj povijesti filma i laboratorijskim sitnicama. Hvala, uživao u čitanju, lijep posao.

  43. Elizabeta rujna 21, 2013 na 3: 48 am

    Iskreno ovisi o tome gdje objavljujem svoje slike. Ako je na mojoj web stranici, DeviantART ili Flickr, ne vodenim žigovima stavljam slike jer ih nije moguće spremiti na nečiji tvrdi disk (još uvijek mogu biti snimljene na neki način, ali želim se pokazati profesionalno i prikazati ih u punom potencijalu na ovim stranicama, tako da mi zapravo ne smeta); Označit ću sve što ide na Facebook ili web stranice društvenih mreža jer omogućuje bolju izloženost. Moj vodeni žig je mali, proziran i jednostavan s web adresom ispod. Shvaćam da fotografijama dodaje pomalo dječji aspekt, ali to je dobar način marketinga vašeg rada. Također ću dodati vodeni žig za fotografiranje događaja gdje će puno ljudi vidjeti moje slike. NIKADA neću voditi žigove za plaćene domaće ili komercijalne poslove koji nisu klupski događaji ili nešto slično. (Nikad neće vodenim žigom fotografirati fotografije vjenčanja, obiteljske fotografije, itd.) Također neće voditi žigove niti jedno tiskano djelo. Samo je pitanje gdje će se slike prikazivati.

  44. Katie rujna 23, 2013 na 9: 39 am

    Nekako se ne slažem s jednom točkom u članku da je vodeni žig arogantan! Dvostrano je ... ne da je dobro i loše za fotografa, već dvostrano po tome što može biti dobro za fotografa, a DOBRO i za klijenta. U doba Pinteresta, Facebooka, Instagrama itd. Fotografije se lako preuzimaju, kopiraju, dijele i koriste. Postoje načini da se zaobiđu čak i najzaštitnije stranice s Pinterestom. Vodenim žigovima na web slikama fotografi mogu zaštititi lica svojih klijenata ili lica svoje djece od toga da ih drugi dijele i preuzimaju te ih koriste u promocijama drugih ljudi bez njihovog znanja ili pristanka. Vodeni žig odvraća od ne-klijenata koji pokušavaju pronaći i koristiti "stock" slike. Samo pretražite bilo koju sliku na Googleu! Možete pronaći brojne slike drugih ljudi koje biste mogli preuzeti i koristiti bez pristanka ... OSIM za one na kojima je vodeni žig. Ne smeta mi što moji klijenti koriste i dijele slike koje sam snimio s njih. Pogotovo ako su ih kupili - oni ih mogu koristiti kako god žele. Ali ako sam ja taj koji ih dijelim, na njih stavljam svoj logotip kako bih zaštitio klijenta. Manje me brinu ljudi koji kradu moj rad, nego ljudi koji kradu lica mojih klijenata. Nisam pročitao sve komentare, ali nisam vidio da je netko izričito iznio ovaj argument. Zapravo nisam mogao pronaći ni članak koji istražuje ovu stranu argumenta, pa ću sada napisati jedan! Mislim da jesam. Imate li stručnih mišljenja o ovome?

  45. Athina listopada 3, 2013 u 6: 50 ujutro

    Volim voditi žigove na svojim fotografijama, ako postoji netko tko stvarno voli sliku, mora znati kako pronaći umjetnika. Sada postoje određene slike poput snimke iz neposredne blizine na kojoj neću staviti vodeni žig, što jednostavno ne izgleda dobro.Athina 🙂

  46. Athina listopada 3, 2013 u 7: 03 ujutro

    Volim staviti svoj vodeni žig na sliku kako bi ljudi mogli potražiti umjetnika. Sada, ako na određenoj slici ne izgleda dobro, neću postaviti vodeni žig. Svaka je slika drugačija .Athina

  47. Laura listopada 5, 2013 u 6: 58 pm

    Bok, može li mi netko dati savjet da mi vjenčani fotograf kaže da mu se srušilo računalo ili nešto s tvrdim diskom koji je morao poslati pa su moji originali trenutno izgubljeni i nije siguran hoće li ih biti preuzet dao sam kopirani disk koji mi je dao odaberite fotografije, ali oni imaju masivna masna slova wTernarks na cijeloj slici, kaže da je pitao nekoliko prijatelja fotografa s noHope da ih ukloni dosadna mršava je. Kad su slike malene, postoji vodeni žig. Tek kad kliknete na sliku da biste ih vidjeli pojavljuju se 🙁 bilo koji prijedlozi ili savjeti bili bi zahvalni. Veliko hvala Laura.

  48. Lizzy studenog 11, 2013 na 7: 55 sati

    Bok, imao sam fotografiranje i fotograf je rekao da moram dodati kredit za fotografiju sa slikom? Niste sigurni ima li ovo smisla jer je to moja profilna slika mene? Je li ovo zakon? Hvala

  49. Nelson Mochilero studenog 21, 2013 na 9: 24 sati

    Lijepi savjeti o fotografijama s vodenim žigom. Mislim da budućnost zahtijeva nešto zanimljivije poput promoviranja vlastitog #hashtag umjesto staromodnih autorskih prava.Počeo sam to raditi s #nelsonmochilero i mislim da to djeluje bolje.Živeli!

  50. Zadržano u prosincu 16, 2013 na 8: 26 am

    Ne postoji jednostavan odgovor za / protiv vodenog žiga. Ovisilo je o puno varijabli. Ne prodajem fotografije, moj cilj je proslaviti se. Meni je dijeljenje = oglašavanje. Želim da ljudi dijele moje fotografije, ali također želim da znaju tko ih je snimio i kako mogu doći do mene i gdje mogu vidjeti više istih.

  51. Yvette u siječnju 17, 2014 na 2: 07 am

    POMOĆ !!!! Upravo sam jednog fotografa napravio fotografije naše obitelji. I mi smo platili puno novca. Tako smo upravo dobili DVD s nekoliko fotografija na njemu za ispis, a njihov vodeni žig nije proziran i nalazi se u bijeloj boji u sredini svake fotografije. Sve su fotografije u visokoj rezoluciji za tiskanje, pa zašto bi fotograf stavio svoj žig točno u sredinu? Također kako bih ih zamolio da ga pomaknu na dno? Nemamo problema s njihovim logotipom na fotografijama, ali sada ne želimo ispisati nijednu od njih ili ponovno koristiti fotografa.

  52. Maks Krupka u ožujku 12, 2014 na 11: 36 am

    Sve što stavimo na internet ima vodeni žig. Sve što radimo besplatno ima vodeni žig. Neki kopiraju / dijele fotografiju i izrezuju vodeni žig, a ne priznaju kreditnu sposobnost. Većina ih rado dijeli kao što je i kredit. Ako klijent plaća sliku, ne vodimo žig, već u tekstu tražimo kreditnu liniju. Neki to rade, a neki ne.

  53. Vin Weathermon u ožujku 16, 2014 na 4: 05 pm

    Ovaj je članak TAKO savršen; Fotograf sam već 20 godina i koristio sam vodenim žigom svoje web stvari. U stvari, imao sam web mjesto za razmjenu fotografija davne 1996. godine (i još uvijek ga imam pod nazivom photoshack.com) i tamo sam vodenim žigom. No kako su moje vještine rasle i kada sam gledao uspješne umjetnike u ovom poslu, shvatio sam da vodeni žigovi čine slike jeftinima, bez obzira koliko su neugledne ili elegantne u dizajnu. Najbolje djelo kojem se danas divim (i kažem "wow, volio bih to učiniti !!") su fotografi koji se ne bi usudili upropastiti iskustvo gledanja s logotipom "ja sam ja ja" itd. Sada pokušavam okrenuti svakog novog fotografa ili hobista koji im na vodenom žigu označe sav njihov rad i uvjeriti ih da napuste ovu lošu praksu. U stvari, nitko mi NIKADA ne može reći da je uistinu izgubio prihod zbog krađe JPG-a niske razlučivosti (bez stock fotografija.) Vodeni žig za internetsku prodaju tiska ima smisla jer vaša narudžba ovisi o tome kupuju li proizvode umjesto da preuzimaju. Tada može biti veliko i ružno ... ali ovo ne predstavljate svijetu kao svoje najbolje umjetničko djelo, već to radite isključivo sa svojim klijentom. U svakom slučaju, dobre strane i drago mi je vidjeti interes drugih za ovu temu. BEZ VODNOG OZNAČAVANJA VAŠIH PORTFOLIJA !!!

  54. Jason svibnja 4, 2014 u 6: 42 pm

    Radim digitalne slike i mislim da ću ih početi vodenim žigom. Informativni članak

  55. Paul Hilliker svibnja 13, 2014 u 4: 57 pm

    Pozdrav Rebekah, oprostite na kasnom pitanju, ali možete li mi javiti kako mijenjate veličinu slika koje objavljujete.

  56. Lori u rujnu 3, 2014 na 2: 47 sati

    Ovi su mi komentari bili toliko korisni. Vrlo sam nov u fotografiji, ali svoje fotografije stavljam s vodenim žigom, jer sam to vidio i druge fotografe. Ali nisam bio siguran da se fotografije tiskaju i uokviruju ... ako bi trebali imati vodeni žig ili biti potpisani na prostirci ili samoj fotografiji. Tako da sam i na to pitanje dobio odgovor te ću sigurno spremiti kopiju s i bez vodenog žiga. Puno hvala na svim ovim sjajnim informacijama!

  57. Kristen Stevens u prosincu 6, 2014 na 2: 11 sati

    Apsolutno vodenim žigom stavljam svoje slike! Fotografiram hranu i želim biti siguran da će, ako se slike dijele, ljudi znati odakle su izvorno došli. Čak sam imao čitatelje da komentiraju da su zbog vodenog žiga mogli pronaći recept koji su tražili. Potpuno se slažem da veliki vodeni žigovi ometaju i uništavaju sliku, ali mali vodeni žig na dnu jedva se primjećuje.

  58. Vilijam u siječnju 23, 2015 na 7: 07 pm

    Svoje fotografije stavljam na vodeni žig jer sam pronašao da ih koriste drugi ljudi na mreži, poput facebooka. Ne smeta mi dok god zaslužite posao, međutim, također sam otkrio da se dio posla koristi od pojedinaca na neugodne načine.

  59. Jake u travnju 20, 2015 na 4: 59 am

    Voda koja označava vaše fotografije pokazuje tko posjeduje fotografiju, kako to pokazuje aroganciju? O boohoo, na malom mjestu fotografije nalazi se ime moje tvrtke, tako da ljudi ne mogu ukrasti moju fotografiju i koristiti je za svoju osobnu korist, a ako to učine, tužit ću ih zbog krađe MOJE IMOVINE. Izradio sam tu fotografiju i učinio je svojom. Legalnost je kako ovo funkcionira.

  60. Phil u studenom 12, 2015 na 9: 26 sati

    Malo kasnim, ali ovdje je moj doprinos. Sve što objavim na mreži obično stavlja moj vodeni žig u kut, tako da su moje ime i logotip. Kad god prodam fotografiju kupcu, neću staviti vodeni žig na nju.

  61. Nick Seltzer u prosincu 21, 2015 na 9: 49 sati

    Za sve svoje fotografije koristim vodene žigove i nitko s njima nije imao problema, a neki su mi čak HVALA što je imam, jer kažu da izgleda profesionalnije. Bavio sam se paintball fotografijom i videografijom 4 godine i nikad niko nije imao problema s mojim vodenim žigom, što je prikazano na donjoj fotografiji.

  62. Mona u siječnju 14, 2016 na 6: 48 pm

    Postavit ću veliki vodeni žig s mojim poslovnim imenom u središte svake slike. Fotografiram svoje psiće i više puta sam slučajno naletio na moju sliku u oglasu za štenad koji nisu u vlasništvu, ali ljude varaju za novac. Čak su me ljudi pitali jesam li prevarant zbog kvalitete slika. Na taj će način slike sadržavati ime moje tvrtke i otežati prevarantima da zamažu moje ime. Budući da svoje slike ne ispisujem, vodeni žigovi nisu problem za isposnike.

  63. Halong Bay Cruise srpnja 14, 2016 na 3: 01 am

    Mislim da je vodeni žig bolji za poslovnu fotografiju. Kupcima donosi važne informacije (poput robne marke, web stranice ...). I dalje se pitam koji bi trebao biti vodeni žig conrner?

Ostavite komentar

Morate biti prijavljeni kako bi upisali komentar.

Kategorije

Najnoviji postovi