Rendkívül ellentmondásos fotó testvérekről

Kategóriák

Kiemelt Termékek

Amikor a „vitatott” szó beugrik a fejedbe, ezt a képet ábrázolnád? Valószínűleg nem!

Ezt a képet feltettem a MCP Facebook oldal februárban bemutatja legújabbjainkat A Lightroom előbeállításai (InFusion and Illuminate). Soha nem számítottam rá, hogy hallok mást, kivéve: „aranyos gyerekek” vagy „hogy csináltad?” vagy „nagyszerű megtakarítás”. Nem törtek törvényeket. Egyik gyereknek sem esett bántódása. Olyan kép volt, amely nem volt megfelelően kitéve. Ez az!

infused-light71-600x400 Rendkívül ellentmondásos fotó testvérekről Tervrajzok Lightroom Presets MCP gondolatok

Ehelyett dühös fotósok hibáztattak mindenféle „bűncselekményért”, például:

  • A fotóipar tönkretétele
  • Az emberek megtanítása a képek javítására a Lightroom vagy a Photoshop alkalmazásban, hogy ne kelljen megtanulniuk kamerájukat
  • Segíteni az új fotósoknak a tapasztalt profiknál
  • Olyan emberek képeinek megjelenítése, akik nem vállalkoznak fényképésznek

Nos, a lista ennél hosszabb volt, de megkapod az ötletet ...

A háttértörténet….

Ezt a képet egy csodálatos fotós, Dayna More készítette. Aktív a Facebook-csoportunkban, és először ott osztotta meg a képet. Elmagyarázta, hogy vakufényképezéssel foglalkozik, amikor a lánya leért, felvett egy kis homokot és elkezdte enni. Hoppá! Így kikapcsolta a vakut, és arra koncentrált, hogy anya legyen. Amikor fia vigasztalni kezdte a lányát, meghatódott, és újra képeket kezdett el szaggatni. Találd ki, mit felejtett el változtatni a pillanat hevében? A kamera beállításai! Nem arról van szó, hogy nem tudta, hogyan kell kitenni. Nem arról van szó, hogy rossz fotós - valójában nagyszerű! Éppen telt el. És ez az elévülés tette lehetővé, hogy megragadja a pillanatot.

Ha szünetet tartott és megváltoztatta a beállításokat, és készített néhány tesztfelvételt, és beállított…. valószínűleg hiányolta volna ezt az értékes képet. Nem hozhatod létre a nyers érzelmeket. Elkapta, és biztos volt benne, hogy az expozíció nem tökéletes. Ő és én soha nem mondtuk, hogy az volt. De miért dobnád ki a képet, amikor „mentheted” a fent látható módon, vagy művészetet hozhatsz létre belőle az alábbiak szerint?

Ez a szerkesztés ugyanabból a nyers fájlból származik, mint az előző. Szemét? Nem - nem nekem. Elképesztő kép? Egyértelműen!

 

A 21-es világítás után egy rendkívül ellentmondásos fotó testvérekről tervrajzok Lightroom előre beállított MCP gondolatok

MCP gondolatok - tolerancia és megértés…

Ha fotósokról van szó, néhányan a jövőben profivá válnak, mások pedig csak szép képeket szeretnének gyermekeikről, nagygyerekeikről, háziállataikról vagy a körülöttük lévő természetről. Nem minden fotós, aki MCP oktatóanyagokat olvas vagy termékeinket használja, nem akar versenyezni a profikkal. Néhányan csak jobb képeket akarnak.

Miközben az új fotósok megtanulják használni fényképezőgépeiket, világításukat stb., Kukába kell dobniuk minden képet? Nem. Miért ne tanulhatna olyan szoftvereket, mint a Photoshop és a Lightroom, hogy képeiket megőrizhessék, miközben tanulnak és bővülnek a kamerával kapcsolatos ismereteik? Persze a cél a minőségi képek, egyenesen a kamerából, csak nem ez a valóság. Különösen akkor, ha valaki új a fotózásban.

Az Illuminate-22-after2 testvérek rendkívül ellentmondásos fényképe Tervrajzok Lightroom Presets MCP gondolatok

Törött lábak és mankók ... mi közük a fényképezéshez és a szerkesztéshez?

Képzelje el, hogy eltörte a lábát a saját esküvőjén ... én tettem. Szar volt. Utána három hónapig (HÁROM!) Egy gipszet vettem fel a combom tetejéig. Problémáim voltak a járással, és mankókra volt szükségem a megkerüléshez, és még a gipszem levétele után is szükségem volt a mankók további segítségére, miközben a járási képességeimen dolgoztam. Végül egyre kevésbé kellett a mankó. És végül egyedül jártam.

A fotózás nagyon hasonló. Amikor a legtöbb ember elindul, az automatikus módra támaszkodnak, majd a hírhedt arcképre vagy a futó emberre. Végül, ahogy a fotós többet megtud, szétnyílnak a rekesznyílás vagy a sebesség prioritása és a kézi irányba. Ez átvisz a szerkesztésbe is. Amikor még nem ismeri a fotózást, a mankók vagy az eszközök segíthetnek a szerkesztésben. Persze, a műveleteink és az előre beállított beállítások menthetnek képeket, amelyeket egyébként kukába helyezhet. De egyszerűbbé és gyorsabbá tehetik a szerkesztést is - és sokan azt mondják nekünk, hogy a termékeink felépítésének és az emberek használatának megtanításának módja megtanította őket a Photoshop és a Lightroom csínját-bínját.

A hívása ... fogadja vagy hagyja őket.

Valóban úgy érzem, hogy lehetőséget adok az embereknek a fényképek javítására, alkalmanként egy kép „mentésére” és művészi értelmezésére. Vannak esetek, amikor még a legtapasztaltabb fotósoknak is szükségük van lendületre a Lightroomban vagy a Photoshopban, ahogyan a sötét szobát is használták a múltból. Sok tapasztalt fotós (például Joel Grimes, Trey Radcliff  és több ezer más) szerkesztő szoftvereket használ a műalkotások létrehozásához. Számomra szerintem csodálatos.

Remélhetőleg, függetlenül attól, hogy merre jár fotózási képességeivel, mindannyian támogathatjuk és tiszteletben tarthatjuk mások munkáját, és kiaknázásuk helyett felkarolhatjuk a különbségeket.

Csatlakozik a következő témákhoz: , ,

MCPA-műveletek

Nincs hozzászólás

  1. Michelle McKane Január 10, 2013 az 3-ban: 15 pm

    Ön hihetetlen. Remélem, fele olyan jó lehetek, mint te. komolyan, féltékeny.

  2. Emilyward Január 12, 2013 az 10-ban: 19 pm

    Szép fotóesküvő

  3. Stephanie március 12, 2014, 8: 13 am

    Jól van mondva. Köszönöm. Sajnos az emberek ebben az iparágban meglehetősen gonoszak lehetnek. A piac változik, és a régi iskola szakembereinek meg kell tanulniuk változni vele.

  4. Mike Sweeney március 12, 2014, 8: 20 am

    Érdekes .. csak „félelmetes megtakarításnak” gondoltam partial „boldog balesetként” részleges vagyok a sziluettek mellett, de mindegyik jól néz ki. És azt gondolom, hogy ha több fotós őszinte lenne önmagához, akkor a legtöbbünk hanyagabbá vált a RAW fájlok és néhány nagyon jó szoftver megjelenésével ahhoz képest, amikor néhányan filmet és kromát forgattunk (plusz vagy mínusz 1/2 stop), így én d vegye el a boldogtalan embereket, és hagyja figyelmen kívül őket. Tudom, hogy többnyire igen. Nagyon sok iPhoneográfiát folytatok, és ugyanazokat a jegyzeteket ragadom meg, hogy „tönkreteszem” a „nem igazi kamerát”, „miért pazarolja az idejét” bla, bla, bla .. de tudod, a családok imádják a képeket .. szeretem őket és így csak ez számít a végén.

    • Jodi Friedman, MCP akciók március 12, 2014, 10: 02 am

      Mike, valóban nyomtatványokat árulsz, vagy az iPhoneográfia leginkább magadnak szól? Szívesen látnék néhány bejegyzést az MCP blogon a témában. Ha érdekel, lépjen kapcsolatba velem.

  5. Kim Pettengill március 12, 2014, 8: 22 am

    Jól van mondva!! A profik és a múlt leghíresebb fotósai jól ismertek sötét helyiség-szerkesztési folyamataikról is. A dadogás és az égetés ugyanúgy része volt a művészetnek, mint ma a Photoshop. Mindenkinek joga van a fényképeket a számára legmegfelelőbb módon megtekinteni és létrehozni. Nagyon frusztrált vagyok, amikor az átlagos megjegyzések elkezdenek repülni. Minden képhez tartozik egy igazi ember, akinek érzései vannak a kamera mögött. Mindig csodálom, hogyan ragaszkodik minden fotóshoz, és emlékeztetem az embereket arra, hogy a kommentek, amelyek nem adnak konstruktív visszajelzést, nem fogadhatók el.

  6. Beth március 12, 2014, 8: 24 am

    Ez a fajta vitriol pontosan ezért hagytam abba a fotóim megosztását a versenyeken más fotósokkal. Mivel nem sok szerkesztést végzek - inkább a lehető legtermészetesebben megjelenő képre törekszem, rengeteg megvetést kaptam, akár azt is, hogy szeretnék lenni. Nagyon elbátortalanított, és ha az ügyfeleim nem voltak boldogok és újra és újra kértek tőlem, akkor valószínűleg azt hittem, kudarc vagyok.

    • Linda március 12, 2014, 8: 32 am

      Az ismétlődő ügyfelek többet beszélnek, mint a névtelen emberek a számítógépen.. Olyan vagyok, mint te ... a lehető legtermészetesebb ... A Lightroom-ot sötét szobaként használom, és a színek beállításához (még mindig kidolgozom ezt az egész fehéregyensúly-dolgot). Csak akkor hajtok végre erős szerkesztéseket, ha az emberek kérik.

  7. Dana Prince március 12, 2014, 8: 24 am

    Jodi, imádom, amit itt csinálsz, és örülök, hogy nem veszed komolyan ezeket a „panaszokat” vagy a „kritikákat”. Ajándék vagy és olyan jó tanár !!

  8. Linda március 12, 2014, 8: 29 am

    Azt hiszem, mindkét oldalról látom. Meg vagyok áldva, hogy volt néhány jó mentorom, akik megtanítottak mind a fényképezés, mind a szerkesztés alapjaira a Photoshop-ban (a Lightroom-ot minden egyedül megtanultam, lol). Az olyan emberek, mint Scott Kelp, könyveket írnak ezekről a programokról, és parancsikonokat mindenre. Tehát mi a baj az oktatóanyagoddal? Ez nem különbözik egy könyvtől vagy a személyes személyes mentortól! És egyetértek azzal, hogy a kezdők gyakran „mankót” használnak. De a problémám akkor kezdődik, amikor ezek a kezdők soha nem veszik a fáradságot, hogy megtanulják a fotóművészetet ... csak a szerkesztés művészetét. Soha nem szállnak le a zöld térről ... fogalmuk sincs arról, hogy mit értesz a rekesznyílás prioritása alatt, vagy mit. Valójában meg is teszem. Csak kattintanak, majd órákat töltenek a szerkesztéssel. Nem sokat fizetnek, eladják az összes képet, és sajnos, néhány, amit itt láttam, SZÉPSÉGESEN alátámasztották szégyentelenül (volt egy ügyfél azt mondta nekem, hogy egy másik „új az iparban” fotós megkérte, hogy szerezze be árlista… és bármit is számláztam, a felét felszámolta, ÉS az összes szerkesztett képet egy lemezen adta meg.) még azzal is dicsekednek, hogy olcsóbbak, mint így és így. Bármennyire is szeretnénk hinni az ellenkezőjében, ez utóbbi egyre gyakoribbá válik. Remélem, hogy alulárazják magukat az üzleti életből ... mondhatjuk, hogy a fotós túlélése fittest ...

    • március 12, 2014, 8: 40 am

      Bár tudom, hogy a szándékos alákínálás szörnyű, ezek az ügyfelek nem az Ön ügyfelei. Nem értékelik a művészetet. Inkább az olcsóat, mint a minőséget. Ez a Walmart kontra Saks. És igen, az alákínálók nem tesznek annyit, hogy életképesek maradjanak az üzleti életben.

      • Kim Március 12, 2014 az 1-ban: 57 pm

        Sajnálom, nem mindenki engedheti meg magának Saksot. Csak szórakozásból fotózok. Nem használom a Lightroomot, és nem a Photoshop tulajdonosa vagyok. Én azonban használok egy ingyenes Photoshop-szerkesztő webhelyet az interneten, mert tetszik néhány jó hatás. Az árlista alákínálása nem klassz, azonban a professzionális képekért felszámított árak némelyike ​​őrült. Tényleg el akarok dobni 300–500 dollárt a családi fotókért? Nem. Olan Mills-en készítjük fényképeinket, és csak körülbelül hatévente, a költségek miatt. Sajnálom, a hét bármely napján elkészítem a saját olcsó fotóimat. A fényképezőgépemet is csak automatikus módban használom. Miért? Nem azért, mert lusta vagyok ahhoz, hogy megtanuljam használni a fényképezőgépemet, hanem azért, mert memóriaproblémáim vannak.

        • amanda Március 12, 2014 az 7-ban: 00 pm

          Nem hiszem, hogy 300–500 dollár a családi fotókért 6 évente egyszer őrültség. Ez valójában elég olcsó. Nem is gondolom, hogy ezt évente egyszer kifizetni, személy szerint őrültség. Meg kell állnia és gondolnia kell azokra a fotósokra, akik ezt megélhetésük érdekében teszik. Ennyi pénz nem egyenesen a zsebükbe kerül. Körülbelül 40% adókra (az önálló vállalkozók fizetik az adókat és a munkáltatók részeit is) és a rezsire jutnak vállalkozásuk működtetéséhez. Nem keresnek min. Bért, ha 50 USD-t számítanak fel egy munkamenetért. Csak nem lehetséges. Ezeknek a láncstúdióknak a többsége, mint Olan Mills, mind megszűnik, vagy már nem. Miért? Haszonkulcs. Nem nyereséges vállalkozások. Ha az emberek megállnának, és fontolóra vennék, hogy mennyi pénzt pazarolnak el a mindennapi dolgokra, amelyekre nincs szükség, és amelyek nem tartanak örökké, akkor nem hinném, hogy azt hinnék, hogy az egyedi fényképezés annyira drága. Sok embert látok, akik azt mondják, hogy nem engedhetik meg maguknak ezeket az extravagáns árakat, amelyeket a fotósok számítanak, mégis mindannyian rendelkeznek nagyképernyős TV-vel, iPad-kel és drága ruházattal. Legtöbben napi kirándulásokat tesznek a Starbucks-ba, és hetente / hónapban többször étkeznek. Mindezek a dolgok összeadódnak, és ezek a dolgok nem fognak örökké tartani. A családod gyönyörű portréja örökkévaló. Az jár a fejemben, hogy az emberek szerint a 300 dollár túl drága ehhez. Szerintem 300 dollár az olcsóbb oldalon áll személy szerint ilyesmiért.

  9. Candice március 12, 2014, 8: 29 am

    Köszönjük, hogy ezt megírta és elküldte. Az emberek nagyon durván viselkedhetnek, és általában könnyebb nekik kritizálni és ujjal mutogatni, ahelyett, hogy tiszteletteljesek lennének és megbecsülnék, mi kell hozzá. Két fiúm van, és van, hogy nincs egy percem sem a fényképezőgép beállításainak megváltoztatására, hogy megörökítsem azokat a gyönyörű pillanatokat, amelyek elsősorban a fotózáshoz vezettek. Engem is kifogásoltak, hogy a fényképezőgépemet automatikus állapotban hagytam, de itt van a helyzet, talán a photoshop képességeimmel szeretnék dolgozni. A Photoshop egy bonyolult program, időbe telik, mint bármi más. Mi ez a mondás, ja, igen: „Ha nincs semmi szép mondanivalója, ne mondjon semmit”! Köszönöm! Szeretem, amit csinálsz!

  10. Bonnie március 12, 2014, 8: 29 am

    Jól mondta Jodi! Mindannyiunknak meg kell tanulnunk egy kis toleranciát, és támogatnunk kell fotós társainkat. Használjon kedves konstruktív kritikát, hogy segítsen nekik jobbá válni!

  11. Debbie március 12, 2014, 8: 30 am

    A kép pompás. Elég gyakran foglalkozom negatív emberekkel, és azt tapasztaltam, hogy a figyelmen kívül hagyás számomra a legjobb. Lövöm, ahogy szeretem, mert a fénykép művészet, a művészet pedig szubjektív.

  12. Joyce március 12, 2014, 8: 31 am

    Jodi, teljesen egyetértek a cikkeddel! Az embereknek meg kell tanulniuk toleránsabbá válni, és lefogadom, hogy azok, akik írtak és megjegyzéseket tettek, szoftvereket használtak képeik javításához is. Biztos, hogy a lehető legjobb képet szeretnénk megörökíteni, de néha vannak kivételek, amikről írtál. Ne felejtsd el, hogy nem tudsz mindenkinek örülni 🙂 Csodás napot kívánok.

  13. Öröm március 12, 2014, 8: 32 am

    Remek válasz Jodi!

  14. Mary Lopez március 12, 2014, 8: 33 am

    Mindenki elindult valahol! Segítsünk egymásnak, hogy ne csüggedjenek. Az előre beállított beállítások és műveletek valóban segítenek a fényképek tökéletesítésében. Folytassa a jó munkát ezen eszközök biztosításában azok számára, akik értékelik őket.

  15. TDashfield március 12, 2014, 8: 35 am

    Azta! Valakinek egy csomóban voltak az alsóneműi, nem? Fotósként támogatnunk kell egymást és nem ítélkezni. Mindenkinek el kell kezdenie valahonnan, és mindannyiunknak megvan a saját módja a képek létrehozására. Senkinek nincs 100% igaza vagy tévedése annak, amit csinál. Ó, biztos, hogy nem szereted azt, amit valaki csinál, vagy úgy gondolja, hogy esetleg meg kell tanulnia, hogyan kell ilyesmit meg ilyeneket csinálni, de ez nem ad jogot arra, hogy rád ocsmányítsa a csúnyaságodat.

  16. március 12, 2014, 8: 35 am

    Abszolút szégyen, hogy ennek az iparnak van egy ilyen megosztottsága. Erősebb lehet, ha mindenki trollkodás, kritika és egymás levágása helyett segít és ösztönzi egymást. Bármennyire is próbálom hangolni a negatívumot, ez még mindig az agyamba merül. Próbáljon a pozitívra koncentrálni. Tedd magad. Lehet a cselekvés mankó, biztos? A tettek rombolják az ipart? Nem. A műveletek lehetnek időtakarékosak, tanulási eszközök és egyszerűen szórakoztatóak. Használja őket, vagy ne használja őket, minden egyes fotós feladata, hogy meghozza ezt a döntést, hogy felhasználja-e a látásmódját vagy sem.

  17. Michael B. Stuart március 12, 2014, 8: 36 am

    Ez egy gyönyörű kép, és nagyszerű példa az utólagos feldolgozásra a fénykép javítása érdekében. Imádom, amit képes vagyok a Lightroom-szal csinálni, és nevetek az összes purista között, akik úgy érzik, hogy ítéletet kell hozni és köveket dobni. Félelmetes lövés Dayna More!

  18. Wendy Lovatt március 12, 2014, 8: 37 am

    Ez elszomorít, hogy profi fotósoktól kaptál ilyen megjegyzéseket. Először is, a Lightroom-ot nem Digitális Sötétkamrának nevezik, amely megegyezik a sötétkamra elcsúfításával és égésével stb. A múltban a sötétkamra nélkül nem lehetett fényképeket készíteni. Igen, most erre nincs szükségünk, de a digitális változatokat mégis használjuk egy fotó csípésére és fejlesztésére. Az olyan profik, mint Scott Kelby, írtak könyveket a Lightroom és a Photoshop for Digital Photographers használatáról, és maguk is használják a szoftvert. Biztos vagyok benne, hogy a Pro panaszosai közül mindenki használja is őket, de nem akarja, hogy az emberek tudják a kereskedelem fortélyait, hogy nem mindent zárva tartanak. Végül véleményem szerint jobb elkapni ezt a pillanatot, mint soha ez az összes. Ha módosíthatja és elmentheti, annál jobb.

  19. Tej március 12, 2014, 8: 37 am

    FANTASZTIKUS cikk! Köszönjük, hogy megvédte azokat, akik nem feltétlenül akarnak „versenyezni” a profikkal. Néhány éve foglalkozom a fényképezéssel, és az, ahogyan elmagyarázta a tanulást, miközben a Photoshopot és az akciókat mankóként használta, tökéletesen leírja, hogyan tanultam és nőttem. Szeretem azt is, hogy megérintetted a művészetbe fotózást - szerintem pontosan ez történt az elmúlt években, és ez csodálatos dolog. Kérlek, soha ne hagyd abba azt, amit csinálsz - azt hiszem, többen vagyunk, akik értékeljük, amit csinálsz, mintsem csúfolódnának rajta. Ami a gyűlölőket / naysayereket illeti, hát hé ... lehetősége van arra, hogy ne legyen része ennek az oldalnak. Ha ennyire zavar, akkor mit keresel itt?

  20. Erica McKimmey március 12, 2014, 8: 38 am

    Fantasztikus válasz! Nagyon örülök, hogy fotósként emlegette, hogy anya volt abban a pillanatban. Köszönjük, hogy megosztotta ezzel kapcsolatos gondolatait, és nem hagyott egy kis vitát lebuktatni!

  21. Karin március 12, 2014, 8: 39 am

    Köszönöm Jodie az MCP erőfeszítéseit és a blogot. Azok közé a bosszantó fotósok közé tartozom, akiknek még sokat kell tanulniuk, és inkább nem veszítenének el sok képet. Emellett, amikor nyaralok, úgy érzem, hogy ott vagyok, hogy megtapasztaljam a nyaralás mókait, ne legyek profi fotós (amihez egyébként sem állok közel). Míg fényképezőgépet viszek magammal, bárhová is megyek, legtöbbször nincs lehetőségem megállni és átgondolni mindent, amit tennem kellene, hogy megszerezzem azt a fantasztikus fényképet, amely alig igényel szerkesztést. Úgy értem, hogyan mondhatod egy grizzly medvének, hogy csak abban a helyzetben maradjon, vagy állítsa le a túrát, amelyen részt vehet, hogy beállítsa az állványt, pontosan beállítsa az élességet, módosítsa a beállításokat és több képet készítsen - esetleg a beállításokat állítsa be az egyes között lövés. Csak nem lehetséges. Tehát olyan információk birtoklása, mint amilyeneket Ön szolgáltat, segít abban, hogy ezeket a felvételeket elmenthessem, sőt javíthassam, így élvezhetem a pillanatot, és nyilvántarthatom a memóriát. Ha Mrs. More lettem volna, én is mindent megtettem volna, hogy elmenthessem ezt a lövést. Gyönyörűnek bizonyult, és csodálatos emlék lesz gyermekei gyermekkoráról, amelyet nem kellett volna elveszítenie, mert néhányan odakint nem gondolják, hogy egy képet, amelyet kezdetben nem tökéletesen készítettek, nem érdemes megmenteni.

    • Karin március 12, 2014, 8: 45 am

      Elnézést a neved elírásáért, Jodi. Van olyan kliensem, aki az „e” végződéssel írja, és a szokás vette át. 🙂

  22. Amber Keith március 12, 2014, 8: 41 am

    Hú, nem hiszem el, hogy ennyi ellenségeskedés volt ezen a gyönyörű képen. Mindannyiunknak megvolt a pillanata egy csodálatos fotó elkészítéséről (nem olyan csodálatos beállításokkal), és a cselekvések lehetőséget adnak arra, hogy segítsen visszahozni oda, ahová eleve szerettük volna. Nagyszerű, hogy a cselekedetek megmenthetik ezt a képet, mert anyaként és fotósként ugyanezt tettem volna abban a pillanatban, ha a saját gyerekeim vagy másoké. Gyönyörű szívből jövő kép! 🙂

  23. Marian március 12, 2014, 8: 42 am

    Jól van mondva!!!!!!! Ezek voltak a „gyűlölködők” azonnali Pro-k? Komolyan kétlem! Még ha senki sem lenne, még az sem, aki életének nagy részében lövöldöz, MINDIG EGYSZER KÉSZÍTENI A TÖKÉLES KÉPET! VALAHA! Ha igazi szakember vagy, akkor rájössz, hogy a helyzetek és azok megvilágítása milyen gyorsan változhat! Csináld tovább, amit Jodi és Dayna! Ennek a csajnak hátad van!

  24. Leesa Voth március 12, 2014, 8: 44 am

    A szerkesztést tulajdonképpen a fényképészeti művészet másik részének tekintem. Butaság, ha a fotósok negatívan ítélik meg ezt. Számomra ez olyan, mintha haragudnék egy olajfestőre, mert úgy döntöttek, hogy akrilt használnak vele, majd homokot kevertek a tetejére, hogy textúrát hozzanak létre. Mennyország óvja, hogy ne maradjanak tisztán az olajoktól ... .. Mindenkinek más a módja, mint a végtermékének. Az a fontos, hogy a fénykép egyedül áll-e, mint valami nagyszerű. Az út nem számít.

  25. Sylvia március 12, 2014, 8: 45 am

    Úgy érzem, digitális művész vagyok, aki fényképez is. Nem hiszem, hogy a nehéz digitális szerkesztéseknek = gagyi fotósnak kell lenniük. Ez hatalmas túlzás. Nyilvánvalóan vannak problémák és kihívások az iparral, de ezek gyökere nem a photoshop. Azt is gondolom, hogy ezek a cselekvések remek módja a tanulásnak, és javítottam és frissítettem készségkészletemet miattuk. Kösz!

  26. Lindsay Williams március 12, 2014, 8: 46 am

    Félelmetes olvasmány, Jodi! Amikor először kezdtem el, egyenesen kézi módba léptem, ami azt jelentette, hogy néha (sokszor, ha igazán őszinte vagyok) a képeimet NEM kell menteni. Ezenkívül a te cselekedeteid segítenek abban, hogy megtanuljam, miként végezzem el ugyanazokat a dolgokat magam. Most, hogy már tudom, mit csinálok, továbbra is használom a tetteidet, mert rengeteg időt spórolnak meg nekem, és ennyire következetesek a munkám. Ismerek más fotósokat, akik nem fektettek a tanulásba úgy, mint én, és néha elkeserítem, hogy egyes ügyfelek csak dollárjeleket látnak, és nem azt a szeretetet és erőfeszítést, amelyet munkámba fektettem, de ennek semmi köze cselekedetekkel. Munkám önmagáért beszél. Azt mondani, hogy a cselekedetek felelősek, nem más, mint azt mondani: „Félelmetes képeket készít. Biztosan remek fényképezőgéped van!

  27. Cindy március 12, 2014, 8: 49 am

    Remek cikk! Teljesen egyetért azzal, amit írt. Miért nem léphetnek tovább az emberek, ha személyesen nem értenek egyet, különösen akkor, ha a véleményüket nem kérdezték meg. Olyan könnyű elrejteni a számítógép mögé, és kiköpni a negatív véleményeket. Szerintem nagyszerű megtakarítás egy olyan kép és olyan szerelmes oldalak számára, mint a tiéd, amely megtanítja, hogyan kell a képeket a „művészet” formájává alakítani. Magától értetődik, hogy mindig megpróbálja a lehető legjobb képet készíteni.

  28. Nancy március 12, 2014, 8: 51 am

    Köszönöm, hogy megosztotta ezt velünk. Kétes szakaszon megyek keresztül a fotós karrieremben, és ezáltal jobban éreztem magam. Nehéz fényképezni a gyerekeket, és néha nem érti jól. Rendkívül nehéz gyorsan mozogni és megörökíteni a pillanatot a tökéletes beállításokkal. Egyébként a sziluett képek jobban tetszenek, de nagyon jó látni, hogy a lightroom mit tud.

  29. Karin Markert március 12, 2014, 8: 57 am

    Szerintem a szerkesztés elleni érv teljesen nevetséges. Valójában egy sötét teremben kezdtem el fényképezni 1983-ban. Bárki fényképezhet, egyesek technikai képességei jobbak, mint mások, ritkáknak van csodálatos szeme a nagyszerű kompozícióra. De véleményem szerint a művészet legjobbja manapság a sötét szobában vagy a LIGHT Room-ban történik. Apámmal kézzel készítettünk eszközöket a fotók elkerüléséhez és megégetéséhez. Különböző színértékekkel rendelkező fekete-fehér képeket dolgoztunk fel, hogy különböző kontrasztértékeket hozzunk létre. Noha inkább a legjobb képet állítom egyenesen a kamerába, megtanultam azt is, hogyan kell elvégezni az alapvető feldolgozást a kivágás megtisztítására, az élet egy sík képre való visszaállítására (amint eredetileg a szemünkkel láttuk, a kép az objektív miatt lapos lett) vagy kamera tulajdonságok). A fotóriportereknek szigorú szabályai vannak arra vonatkozóan, hogy mit csinálnak, és mit nem szabad megtenniük. De portré-, fekvő-, akció- stb. Felvételek készítésekor ... miért ne lehetne a lehető legjobb képet készíteni minőségi feldolgozással? Miért ne használná csodálatos technológiánkat a lehető legjobb emlékek létrehozásához?

  30. Ronda március 12, 2014, 8: 59 am

    Köszönöm, Jodi, ezt a bejegyzést. Olyan biztató és üdítő. Azt tapasztaltam, hogy néhány fotós sok elitizmust, sőt arroganciát tapasztal, és ennek másik oldalán láttam mások toleranciáját és bátorítását is. Ahol lakom, a hivatásos fotósok nem osztanak meg egy kis információt, hogy segítsenek egy kevésbé tapasztalt fotós oktatásában. Mindenkit versenynek, fenyegetésnek vagy alattuk tartanak, ezért nem osztanak meg információkat, majd sértik azt a személyt, aki megpróbál tanulni. Kár, de az Internet révén vannak olyan források, mint te, akik segíthetnek a fotósoknak, akik nem kaphatnak segítséget a helyi közösségtől. Nagyra értékelem tetteidet, hozzászólásaidat, támogató és készséges szellemiségedet a fotózásban tanuló és növekvő emberek felé.

  31. GL Suich március 12, 2014, 8: 59 am

    Úgy hangzik, mint sok bizonytalan fotós odakinn. Én, mint te, úgy gondolom, hogy sok olyan ember van, akinek nagyon jó kamerái és felszerelései vannak, és akik csak saját fotózásukhoz szeretnék tökéletesíteni a fényképeiket. Soha nem szándékoznak vagy akarnak „profivá” válni. Csak szép képeket akarnak. Ha az Ön termékei vagy a piacon lévő bármely más termék segít nekik, akkor elérjék ezt a célt - nagyobb erő számukra. A professzionális fotósok maguk dönthetnek el, hogy szerkeszteni akarnak-e vagy sem. Ha bízik fotózási módszereiben és eredményében - ez nagyszerű, függetlenül attól, hogy profi vagy kezdő vagy. Ha nem, akkor vigye a következő szintre, vagy kapkodjon !, javítsa meg utólagos feldolgozással. Idők óta változóak, és vannak olyan fotósok számára elérhető termékek, amelyek a múltban nem voltak elérhetőek, csakúgy, mint új kamerák és felszerelések, amelyek elősegítik a fotózási erőfeszítéseket. Az ott élő fotósok számára, akik azt mondják, hogy tönkreteszi az ipart vagy új segítséget nyújt a fotósok alulmúlják a tapasztalt profikat - ez egyszerűen butaság. Bizonytalanságuk megmutatkozik.

  32. Julia március 12, 2014, 9: 01 am

    Mint marketing szakember, aki szereti a munkáját, nem áll szándékomban a fotóművészetet hivatássá tenni. Mivel azonban 2 (3 és annál fiatalabb) gyermek édesanyja és kezdő fotós vagyok az első DSLR fényképezőgépemmel, nagy rajongója vagyok a Photoshop-akcióinak. Igaz, hogy nem a legjobb fotókat készítem, főleg 1 állandó mozgásban lévő gyerek mellett, és imádom, hogy felhasználhatom a cselekedeteiteket, és fotóimat olyanná alakíthatom, amely méltó a falamon lógni. Az ebben a bejegyzésben szereplő testvérfotó hatalmas segítség volt számomra - rájöttem, hogy mennyi értékes pillanatot rontottam el azzal, hogy nem állítottam be pontosan a fényképezőgépemet, de az oktatóanyagoknak és a photoshop-műveleteknek köszönhetően ezeket a fotókat érdemes megjavítani megtakarítás! Szívből köszönöm mindazt, amit tett, és termékeinek felajánlásáért. Ön megmutatta, hogy még akkor is, ha néhányan nem vagyunk „profi fotósok”, saját kezűleg készíthetünk professzionális minőséget.

  33. Leona Weaver március 12, 2014, 9: 06 am

    Nagyon idegesít, ha olyan kommenteket látok, mint amire hivatkozol. Bár megértem, hogy a hagyományos fotósok nem értékelik azt a tényt, hogy az emberek valóban szerkesztést alkalmaznak a képek finomítására, én nem értékelem az ilyenek megszégyenítését vagy utálását. Jómagam autodidakta fotós vagyok, és elég sokat használok szerkesztést. Néha szeretem a képet egyenesen a kamerából, néha nem. De az a hozzáállásom, hogy - Ha bármilyen rendelkezésre álló eszközből elkészítheti a Művészetet, miért ne hozhatná létre? Ettől nem lesz kevésbé értékes az eredeti fotó. És azoknak az embereknek, akik azt mondják, hogy a kezdők alulmúlják a tapasztaltabb és a "jobb" fotósokat, üdvözöljük a patkányversenyen. Azok az emberek fordulnak hozzád, akik nem keresnek szerkesztett fotókat - akik nem törődnek velük, máshova néznek. Nem kényszerítheti a nyilvánosságot arra, hogy értéket lásson, ha nem akarja. Szóval, tekerj vele. Ismerje fel, hogy ezek a rendhagyó fotósok mit csinálnak az Art új formájaként. Így gondolok olyan képekre, amelyeken sok szerkesztést végzek - Digital Photo Art. Különben is meg fog történni.

  34. Edith március 12, 2014, 9: 07 am

    Ez a kép az egyik első, ami megakasztotta a figyelmemet! Gyönyörű és az előre beállított értékek teszik széppé! A fényképezés művészet. A világ a te vásznad, és ez a saját alkotásod. Néhány embernek tetszhet, másoknak utálni fogja, és ezért a fényképezés olyan fantasztikus. Olyan szomorú, hogy meg kellett magyaráznia magát dühös embereknek.

  35. Kagylós március 12, 2014, 9: 08 am

    A művészet művészet. Vagy értékeled, vagy nem. Nem számít egy kicsit sem az az út, amelyet a művész megtett, hogy megérkezzen az utolsó darabhoz. Ügyfélként, ha szereti és értékeli a végterméket, nem számít, hogy a művész elkészítése 5 másodpercet vagy 3 órát vett igénybe. Az emberek fizetni fognak azért, amit értékelnek. Folyamatomat nem osztom meg senkivel, mert ez a személyes utam az utolsó darab elkészítésében, függetlenül attól, hogy vásznat és ecseteket, vagy fényképezőgépet és photoshopot használok :). Remek cikk!

  36. Jim március 12, 2014, 9: 08 am

    Átgondolt válasz! Szeretem, ha a sötétkamra képes a számítógépemen a PS, LR és természetesen az MCP segítségével! Jól érted a közönségedet, és imádkozom a további sikerekért életed változatos üzleti és személyes vonatkozásaiért!

  37. Wendy március 12, 2014, 9: 12 am

    Egyetértek NAGY CIKKEL és RÖGZ FOTÓVAL !! Kezdő vagyok, aki nem akar profi fotós lenni. Gyakorolom a mesterséget, mert le akarok szállni a zöld térről, és remek képeket készíteni a családomról. Kiterjedt tanfolyamokon vettem részt a fényképezőgépemen, a fotózáson és a Photoshopon. Nemrég találtam akciókat, és szeretem az általuk inspirált kreativitást. Szeretem azt is, hogy segíthetnek javítani és javítani a munkámat, mivel manuálisan gyakorlom. Digitális albumokat és projekteket hozok létre számomra, és ez művészet. Hagyd figyelmen kívül a negatívumot ”_.

  38. Lisa Beckett március 12, 2014, 9: 13 am

    Szeresd a válaszodat minden negatív ember felé! Míg az összes profi fotós és a legtöbb hobbista folyamatosan kamerával próbálkozik, néha, mint mondta, csak anyukák vagyunk, és szeretnénk megörökíteni ezt a pillanatot, és néha elfelejtjük megváltoztatni a beállításokat. 20 éve kézi felvételeket készítek, filmeken kezdtem, de soha nem tettem le valakit azért, mert megpróbálta „megmenteni” azt a különleges fényképet! Mindannyian emberek vagyunk és hibázunk az életben és a kameráinkkal. Szeressétek, amit cselekedeteitek képesek megcsodálni! Köszönöm mindazt, amit Jodi tettél, tartsd fent, és ne hagyd, hogy a negativitás lebuktasson!

  39. Kara március 12, 2014, 9: 15 am

    A Photoshop és a Lightroom képes korrigálni az expozíciót, a fehéregyensúlyt, a hangszínt és a kontrasztot - de nem tehet érzelmi, jól komponált vagy vizuálisan érdekes képet. Nem mehet vissza az időben, és rögzítheti annak pontos pillanatát, amikor egy gyerek megcsókolja húga könnyeit. Ha összetétele megszívta volna, egyetlen PS vagy LR sem mentette volna meg. Dayna elkapott egy pillanatot - a gyerekei közül, nem pedig az ügyfele -, és elfelejtette, hogy kikapcsolta a vakut. Hoppá-dee-doo. Ha három másodpercet várt volna a beállítások módosítására, akkor ezt a pillanatot elmulasztotta volna. Kihúzom a végtagokat, és azt hiszem, ő inkább a gyermekeiről alkotja ezt a képet, mint egy csomó online ítélkező idegen jóváhagyását, akiknek csak az EXIF-adatok érdekelnek. Ansel Adams elmondta: "A negatívum összehasonlítható a zeneszerző kottájával, a nyomtatás pedig a teljesítményével." Ez azt jelenti (zihálás!), Hogy a feldolgozást a művészet szükséges részének tekintette.

    • Jodi Friedman, MCP akciók március 12, 2014, 10: 00 am

      Kara, leszögezted! Ha látja ezt a képet (SOOC), elmondhatja, hogy valaki jó szemmel (pro vagy nem) vette. Sokkal jobb, ha menteni vagy képes elmenteni egy képet - mint hallgatni a számítógép mögé bújó embereket. Jól mondta! Jodi

  40. Renee G. március 12, 2014, 9: 15 am

    Remek cikk! Egyesek negativitása általában beárnyékolja a pozitív csomót. És ez nagyon rossz! Abban az újoncok csoportjában vagyok ... most vettem az első DSLR fényképezőgépemet tavaly, egyedül azért, mert jobb képeket készítettem a gyerekeimről / családomról. NEM versenyezni, NEM jobb lenni a szakembereknél. Csak azért, hogy bővítsem tudásomat és kifejlesszem egy hobbimat. Bár elfoglalt vagyok, és nincs időm arra, hogy mindig a TELJES kézi üzemmódban való tanulásra fordítsam, vagy hogyan dolgozzam ki a saját munkafolyamatomat és kezeljem az összes Photoshop-beállítást ... Az MCP sokat tanított nekem, és nagyon örülök, hogy Itt vagyunk minden fotósért! Büszke lehetek arra, hogy akár megfelelő szöget kaptam, elvégeztem a megfelelő beállításokat, akár a megfelelő cselekedeteket hajtottam végre ... az eredmény továbbra is az én munkám ott fenn a falon ... és ez a gyerekem a fotón!

  41. Julie március 12, 2014, 9: 17 am

    Jodi, én csak egy „hobbi” vagyok, aki a legjobb képeket akarja. Tudom, hogy a fényképezőgépem kifordítva, de a termékeidet mégis felhasználom néhány nagyszerű és nem túl nagyszerű képem „javításához”. Csak annyit kell mondanom, hogy „Te menj Gurl”! és imádom az összes cuccodat.

  42. Ee március 12, 2014, 9: 18 am

    Dolgozom a farkamon, hogy jobb fotós legyek, és a cél számomra a professzionális szint elérése. Nagyon elkeserítettek azok a szakemberek, akik elkedvetlenítenek, és alapvetően azt mondják, hogy ha még nem vagy ott, akkor soha nem is leszel. Kíváncsi lennék, hányan hagyták ki a hobbi / amatőr szintet, és mi azonnal profik vagyunk abban a pillanatban, amikor az első kamerájukat tartották? Visszhangozom a már elhangzott biztató érzéseket, ezért nem fogom megismételni a pontokat. Köszönjük ezt a cikket és a létrehozott műveleteket. Grafikusként (fokozat szerint) ugyanúgy szeretek lövöldözni, posztolni, és szeretek cselekedetekkel játszani!

  43. Jennifer március 12, 2014, 9: 21 am

    Ez nagy válasz. Megállapítottam, hogy általában a bizonytalanabb emberek ilyen negatívak (az élet minden területén). Úgy gondolom, hogy egy termék önmagáért beszél, és ha valaki valóban olyan jó, mint az ára, az értékesítés ezt tükrözi, függetlenül attól, hogy mit csinál a verseny. Olyan fotóst választottam a családi fotómhoz, amely 500 dollárt, míg az utcai versenyző 200 dollárt számít. Miért? Mivel az 500 dolláros fotós fotói olyan portfólióban voltak, amelyeket a 200 dolláros fotós vagy nem tudott, vagy úgy döntött, hogy nem teszi meg. A kritikus emberek azt gondolják, hogy Joe McNally aggódik / aggódik az utcai fotós srácért, mert nála kevesebbet tölt? Hm, nem. Csak amatőr vagyok, aki szereti a fotózást. Legfőbb célom, hogy csodálatos emlékeim maradjanak a családomról. Szeretem a photoshopot és a lightroomot is, mert játszani tudok a képeimmel. Legidősebb fiam birkózik, és egész szezonban fotóztam a fiúkat, és a fiúknak adtam a fotókat. Néhány fotó SOOC volt rettenetes, de némi szerkesztéssel rendesek voltak. Amikor a fiúk meglátták magukat, NAGYON izgatottak voltak. Ezek a fotók nem lettek volna lehetségesek az Önéhez hasonló személyek által rendelkezésre bocsátott eszközök nélkül. Szóval köszönöm!

  44. A neved március 12, 2014, 9: 25 am

    Szóval hogyan mentetted el? Mi volt a szerkesztési folyamata? Szép munka.

  45. Jules március 12, 2014, 9: 28 am

    Nagyon jó hallani, hogy valaki toleranciáról és tiszteletről beszél. Úgy érzem, hogy az emberek annyira versenyképesek lettek (talán bizonytalanok?), És ezért elvesztették tisztelet, tolerancia és nyitott gondolkodásmódjukat, amikor másokkal foglalkoztak.

  46. Kim március 12, 2014, 9: 32 am

    Köszönjük, hogy segített nekünk nem szakembereknek. Szeretek tanulni a fotózásról, így képeket tudok készíteni a gyerekeimről és a családomról, amikor kint vagyunk. Nem mindig tudunk szakembert összehozni e pillanatok némelyikének megörökítésére, nemcsak hogy ez nem praktikus, hanem nagyon drága is. Szóval, kérem, folytassa a megosztást.

  47. Méhfű március 12, 2014, 9: 32 am

    Zavarba hozom, hogy bárkinek ilyen kritikusnak kell lennie. Fotói lenyűgözőek, gyönyörűek és művésziek. Olvastam egyszer egy könyvet Alfred Stieglitzről és a Photo Secessionist nevű fotós csoportról, akik távolodtak a fotográfiától, mint egyszerűen a dokumentálás módjától, és elmozdultak felé, mint művészeti formától. Fiú, elkapták valami flackot! Tehát jó társaságban vagy. Készítsen folyamatosan gyönyörű képeket!

  48. Christine március 12, 2014, 9: 33 am

    A tömeg részese voltam a „mentés” félelmében. Kár, hogy mások szükségét érzik annak, hogy mások munkáját lecsökkentsék. Ha vannak eszközei egy ilyen felvétel megőrzésére, miért ne használná? Szeretem minden cselekedetedet, és szeretek tanulni a csoporttól. Ne hagyd, hogy a többiek zavarják! Folytasd a nagyszerű munkát! És köszönöm!

  49. Abrianna március 12, 2014, 9: 34 am

    Ha ezek az emberek fáradtak volna, hogy szánjanak egy kis időt, és megnézzék az Ön webhelyét, tudnák, hogy az utolsó dolog, amit megtesz, arra ösztönzi az embereket, hogy rossz fényképeket készítsenek, és ne tanulják meg a fényképezőgépüket. Ansel Adams példaként szolgálva sokan csodálják munkáját és olyanok akarnak lenni, mint ő. Akár 200 órát is eltölthetett * egy * fotóra a sötét szobában, de nem hallja, hogy az emberek azt mondanák, hogy tönkretette a fényképezést. Épp ellenkezőleg, forradalmasította. Ami engem illet, hálás vagyok a digitális sötétkamráért és a végső képkimenet ellenőrzésének képességéért. Soha nem tudtam sötét szobában dolgozni, mivel érzékeny a bőröm, és ennyi vegyszerrel dolgozva gyorsan tönkremennék.

  50. Selena március 12, 2014, 9: 40 am

    A Photoshop és a Lightroom nem saját készség? Nem nőhetnek? Azt mondják, hogy a fényképezés folyamatosan változik, és nem lehet mindent megtanulni! Ez egy új korszak a fotózásban. Csakúgy, mint a filmről a digitálisra váltás. Itt az ideje alkalmazkodni! Igen, látom azt a tendenciát, hogy ha valaki felvesz egy kamerát, telepíti a Photoshopot, akkor azt hiszi, hogy profi. Mi van a többiekkel? Az, aki kemény munkát végez, őrült módon hirdet, és még mindig 100 képpel kell versenyeznie 10 dollárért? És ezek kapják meg az ügyfelet! Elég tisztességes, ha a dédelgetett pillanatokat szerkeszteni szeretné saját magának vagy családjának / barátainak. De tanulja meg a köteleket, mielőtt vállalkozásként merülne el. A MCP nagyszerű műveleteket és előre beállított beállításokat végez. De ez nem jelenti azt, hogy piacuk nem korlátozódik az üzleti ügyfelekre. Igen, úgy hangzom, mint egy kerítés, de mindkét félnek vannak érvényes pontjai.

  51. Klaus március 12, 2014, 9: 43 am

    Soha ne próbálj mindenkinek tetszeni. Nagyszerű lövés és utómunka.

  52. Diane Harrison március 12, 2014, 9: 44 am

    Mondjuk Jodi!

  53. Wendy március 12, 2014, 9: 48 am

    Hidd el, emberek, ha állandóan zárt kamerába kerülsz - első számú, akkor leáll a kalapom veled! Második szám: a photoshop időigényes, ezért nem kell aggódnia, hogy versenyezzen-e valakivel, aki gyenge fotózási képességekkel rendelkezik. Ha nincs fényképezési készségük, órák után órákon át töltenek a szerkesztés után, sokkal kevesebbet fognak fizetni óránként. Ez határozottan személyes preferencia, de mérges vagyok, amikor meghallom, hogy egy fotós kritikája a photoshop használata miatt. Ez egy eszköz a látomás eléréséhez. Akárcsak egy múzeumban, ha nem tetszik valakinek a művészete, akkor térjen át valamire, amit élvez. Ha semmit nem kellett volna javítani, miért viselünk sminket és veszünk gyönyörű ruhákat? A Photoshop remek fotókat állhatatlanul kinézhet, és megörökítheti azokat a fontos képeket, amelyeket a fénykép készítése során hibája hiányzott. Ez olyan, mintha azt mondanánk, hogy ha egy profi fotós tökéletes pillanatot vet fel, amikor egy apa ölelgeti a lányát az esküvő napján, és a vakuja nem gyullad ki, akkor nem szabad megpróbálnia kijavítani - ez csak butaság. Még a nagyon magasan fizetett szakemberek is rossz fényképeket kapnak technikai problémákból, sok nagy profit figyeltem lekötve, rossz expozíciót stb. Készíteni, egészen addig, amíg ki nem dolgozják - valódi, mintha hiányolná ezt a képet Photoshop és / vagy műveletek nélkül.

  54. Susan Gary március 12, 2014, 9: 49 am

    Félelmetes olvasmány. FB oldalamon tettem közzé. Szeressétek a kép minden változatát és az org-kép történetének történetét! Fontos, hogy ne hagyja ki ezeket az embereket egy életen át tartó felvételen, és hála istennek, van mód arra, hogy megmentse őket is!

  55. Diane március 12, 2014, 9: 50 am

    Jól van mondva!! Van hely mindenkinek, és mindenki elindul valahonnan. Legyen kényelmes abban, ahol a saját munkájában van, és mások munkája nem jelenthet veszélyt. Szeretem, hogy felajánlja, amit tesz, és szeretem, hogy mindannyiunknak van tanulnivalója egymástól, függetlenül attól, hogy a folyamat melyik szakaszában vagyunk !!

  56. Cory március 12, 2014, 9: 59 am

    Jodi, nagyjából minden munkádtól félek. SZERETEM ezt a képet, előtte és utána is. Milyen nagyszerű mentés. Nagyon sajnálom, hogy támadó megjegyzéseket kaptál ezzel a képpel kapcsolatban. Azoknak, akik csúfolnak téged ezzel a képpel kapcsolatban, azt mondom, kapj egy rohadt életet! Nincs jobb közük az idejükhöz? Nyilvánvalóan nem nézték meg az Ön weboldalát, és nem tudják, miről szól! Folytassza a fantasztikus munkát!

  57. Johanna Howard március 12, 2014, 10: 01 am

    Jól van mondva.

  58. Cary március 12, 2014, 10: 03 am

    Milyen szomorú, hogy az emberek úgy érzik, hogy ítélkezniük kell. Folyamatosan próbálom javítani a fényképezésemet, és használom a Lightroomot. Valójában a felvételeim utáni szerkesztése javította a fényképezésemet. A beállítások során végiggondolom, mit tehettem volna kamerával, hogy ugyanazt az eredményt kapjam, majd ezt gyakorolom. A lényeg számomra az, hogy mindannyian megpróbáljuk megalkotni azt, ami tetszik nekünk (és az ügyfeleknek, ha profi), és csak ez számít.

  59. Jesse március 12, 2014, 10: 14 am

    A művészeti világ / ipar nagyon kegyetlen hely lehet. Míg az egyetemen művészeti szakként emlékszem, a művészek folyamatosan kritizálják egymás munkáit, nem pedig posztív és konstruktív módon. A fényképészeti közeg; és azok, amelyek a képeket készítik, nem mentesek e jelenségtől. Valójában úgy tűnik, mintha a fotóipar sokkal nagyobb bűnöző lenne, tele durva, narkós fotósokkal. (Bár természetesen nem minden fotós felel meg ennek a leírásnak, csakúgy, mint nem minden művész kritikus). A művészet művészet. Ahelyett, hogy megítélnénk, mások arra összpontosítanak, hogy felépítsék magukat. Nincs semmi baj abban, ha a fényképezési technikákat megosztjuk másokkal. A művészek ugyanabban az osztályban járhatnak, ugyanazt a tudásbázist vehetik át, de ez nem jelenti azt, hogy munkájuk ugyanaz lesz. Kit érdekel, ha ez segít egy érett fotográfusnak jobban művészetében. Semmi köze nincs ahhoz, hogy valaki más műalkotást használjon. Jodi, sajnálom, hogy a szűk látókörű emberek fenyegetést éreznek azoktól, akik osztják a tudást. Ellenségességük a félelemből fakad, elvégre a tudás hatalom, és akik rendelkeznek erővel (ebben az esetben bizonytalan fotósok, akiknek korábbi fényképészeti ismereteik és tapasztalataik vannak), megpróbálnak mindent megtartani maguknak. Én személy szerint úgy érzem, hogy a kritikusok idejének jobb kihasználása az lenne, ha pozitívan népszerűsítenénk a fényképezést, mint értékes műalkotást, és időt fordítanánk arra, hogy meghatározzuk, mi teszi művészi hangjukat egyedivé vagy értelmessé.

  60. Homokos március 12, 2014, 10: 17 am

    Én is, Jodi! Tartsd tovább! A gyűlölködők gyűlölködők lesznek. Ez soha nem fog változni. Az emberek ismerik és tisztelik Önt és munkáját, és megtalálják Önt, hogy segítsen nekik abban, hogy bármit megcsináljanak a képeikkel, a fényképezés bármely szakaszában. Folytassa a felette való emelkedést, mint mindig. Nagyon sok igaz, hűséges követőd van. 🙂

  61. Joe március 12, 2014, 10: 25 am

    A szerkesztés az egész enchilada része a könyvemben. Úgy gondolom, hogy Ansel Adams nagyon sok időt töltött a sötét szobában, és olyan srácok, mint Heisler, Brandt és Batdorff is kiveszik a részüket a szerkesztésből. Ez mind a folyamat része. Adams egyszer azt mondta, hogy nem képet csinál, hanem fényképet!

  62. Bonnie március 12, 2014, 10: 27 am

    Csak azt akarom mondani, hogy szeretem a cselekedeteiteket, és ezek segítenek abban, hogy a fotóimból egyedi művészetet alkothassak. Úgy gondolom, hogy a fényképek szerkesztése az Ön védjegyévé válik az iparban, és ez különbözteti meg Önt másoktól a szakterületén. Azt is hiszem, hogy az igazi fotósok tudnak másképp látni dolgokat a lencsén keresztül, mint az átlagemberek, és ezt nem lehet megtanulni, hanem benned születhetnek…. formálódni és megerősíteni a gyakorlással, mint minden más művészeti formát. Ne hagyja, hogy a kritikusok lebuktassanak, és kérjük, folytassa azt, amit tesz. Nagyon sokat segítettél nekem az évek során, és várom a következő új dolgodat !!!

  63. Hanga március 12, 2014, 10: 28 am

    Sajnálom az összes szörnyű megjegyzést, amit kapott. Nem számít, milyen jó vagy, mindenkinek balesetei vannak, és csodálatos, hogy rendelkezünk technológiával, hogy „megmentsük” hoppunk, ha valóban olyan képhez tartoznak, amely valami elképesztő és megismételhetetlen képet rögzít. Termékei csodálatosak, és a bemutatott kép is. A fotós csodálatos munkát végzett a hopp javításával, és a kép gyönyörű.

  64. március 12, 2014, 10: 28 am

    Jodi, köszönöm ezt a blogot. Inkább fotós vagyok, mint képtervező, és természetesen én is jobban kedvelem a "kapd el először a kamerába" megközelítést. DE ... ..nem, nem minden képet kapok azonnal rendben, igen, néhány képem túl vagy alul van, a fókusz rendetlen vagy bármi, igen, néhány képet mindenképpen érdemes megmenteni, és köszönöm a fotózás ura néha a Lightroom és a Photoshop áldásaira. Ismerek jó néhány fotóst, és SENKI sem mindig tökéletes képeket készít, és mindannyian boldogan ismerik el. Tapasztalatom szerint a fotósok általában a Lightroom vagy a Photoshop alkalmazással való pillanatnyi mentés miatt panaszkodnak leginkább, általában középkorú férfiak, akik bármilyen okból a fényképezést valamiféle vallássá vagy szent grálává emelik, és csak azok érhetik el, akiknek hasonló komor arckifejezésük van. amikor erről a kézművességről / művészetről van szó. Ne érts félre. Szeretem, élem és lélegzem a fényképezést, abszolút szenvedélyes és komolyan gondolom, és nagyon hálás vagyok, hogy valóban meg tudok élni valamiből, ami soha nem érződik munkának vagy házimunkának. De mint mindent az életben, ne vegyük a dolgokat túlzottan komolyan, legyünk nagylelkűek, fogjuk fel az élet és a munka apró hibáit, és próbáljunk a lehető legtöbbet kihozni belőle.

  65. Alisha Shaw március 12, 2014, 10: 35 am

    Jodi, nagyon szeretem édes válaszodat! Ha valódi képet kapnánk a „valódi” fotókról, akkor vissza kellene térnünk a karton tűs lyukú kamerákhoz is. Minden használt fényképezőgéphez csatolták a technológiát, és legtöbbjük maga a mini számítógép. Kép készítése és javítása művészet !! Még autóban is ez a művészet! A művészet pedig szubjektív, így megengedjük mások véleménynyilvánításának szabadságát, ami mindannyiunkat egyedivé tesz. Ha mindenki tökéletes lenne és ugyanúgy szerkesztenék, akkor senki sem lenne nagyszerű, és nincs min dolgozni. A szakembereket el kell izgatni olyan kezdőktől, akik hozzáadott értéket adnak művészetükhöz, és az újoncokat olyan szakemberekkel kell izgatni, akik példákat adnak nekik a munkára. hogy ilyen legyen. Egy ilyen kép tisztelgés egy fotós előtt, aki megörökítette, és a technológia, amely még jobbá tette. Folytassa a nagyszerű munkát, mindketten !!

  66. chris március 12, 2014, 10: 37 am

    Köszönjük a választ. Valószínűleg azok közé a hobbisták közé tartozom, akikért panaszkodnak. Még mindig tanulok, és idővel lövök. Ha abbahagyja a tanulást, vagy megpróbál jobb lenni, az már nem szórakoztató. Tényleg megtámadtak a „profik” a környéken. Általában akciófotókat készítek, mert imádom, és az összes fotómat ingyen bocsátom a környékbeli gyerekek rendelkezésére. Idős fotókat is készítek azoknak a szülőknek, akik abszolút nem engedhetik meg maguknak a csillagászati ​​árakat. Rendkívül túltelítettek vagyunk a fotósokkal, és nagyon jók, ezt nem vitatják. De ezek gyerekek és szülők, akik nélkül mennének, mert egyszerűen nem engedhetik meg maguknak. Azt hiszem, nagyon jó fotós vagyok, nem az én dolgom .. nem fizethetett volna meg, hogy elgázoljak ebbe a világba, bármennyire is jó voltam ... túl torkomra vágtam. Nem vágok alá senkinek, csak kidolgozom azokkal, akiknek szüksége van rá. Bízom-e a Photoshop, a Lightroom és az MCP alkalmazásában a képek jobbá tételében? a fene igen és fogadok, ha alaposan szemügyre veszed a „profik” lövéseket is, amelyeket ők is csinálnak. Szóval nagyra értékelem az összes információt és eszközt, amelyet mind a fotósok számára megad.

    • Jodi Friedman, MCP akciók Március 12, 2014 az 3-ban: 28 pm

      Chris, nagyon örülünk, hogy segíteni tudunk Önnek és képeinek! Ezért csináljuk - hogy segítsünk az embereknek a képek jobb megjelenésében, és időt is spóroljunk nekik 🙂

  67. Ken Grimm március 12, 2014, 10: 41 am

    Gratulálunk! Az a tény, hogy gyűlölködőid vannak, azt jelenti, hogy most éled az életed és sikeres vagy. A gyűlölködők nem állhatnak meg, hogy valaki jól járjon. Tehát, ha megcélozták, Félelmetes! Megtanultam felkarolni gyűlölőimet - természetes térdbunkó reakciójuk valamire, amit látnak, ami félelmetes, és nem gondoltak rá, vagy nem tudják megtenni, hogy kritizálják és gyűlöletet áraszt azzal a személlyel szemben, aki azt tette, amit kívánt, amit tett. És megtakarítottál, nem tudom, hány órányi gyártási munkafolyamat van, elősegítette a fényképezés örömének elterjesztését azáltal, hogy könnyebbé és hozzáférhetőbbé tette, és összességében a fotóuniverzum jobb mert benne vagy.Jól van.

  68. Stuart Martin március 12, 2014, 10: 49 am

    Jól mondták, és teljes szívvel támogatom. Félig profi fotósként fáj, hogy ilyen jellegű megjegyzésekkel találkozom - általában (véleményem szerint) egy olyan dinoszaurusz-szakember által, aki az elmúlt x éveket a nyilvánosság túlterhelésével és a piac fejésével töltötte. Vigye magával az embereket, az idők változnak, alkalmazkodnak vagy meghalnak, és ha fényképei és szolgáltatásai nem elég jók ahhoz, hogy alkalmazkodjanak és túlélhessék, akkor egyébként sincs joga az iparban tevékenykedni! Jól végzett Jodi és tartsa fenn a kiváló munkát; o)

  69. Kevin március 12, 2014, 10: 51 am

    Jodi mondta Jodi. Átgondolt válasz, amely hibáztatás és előítéletek nélkül oktat. Talán egy másik készség, amelyet mások megtanulhatnak a bejegyzéseidből és blogjaidból?

  70. Linda március 12, 2014, 11: 08 am

    Micsoda szemnyitó! Fogalmam sem volt arról a heves elfogultságról, amelyet egyes professzionális fotósok olyan emberek felé fordítanak, akik „támaszkodnak” a Light-room-ra vagy a Photoshopra. Művészeti csoportba tartozom, és a hangsúly a képek művészi képpé történő egyesítésén van, és nem a kameráink csínját-bínját tanulom meg. És mi a baj ezzel? És mi a baj azzal, ha eladják ezeket a képeket, annak ellenére, hogy a fényképezőgépem automatikus beállításaira támaszkodtam, és nem értek a rekeszhez stb. Amerika a szabad vállalkozásra és a találékonyságra épült. Példa erre a férfi, Jeff Bezos, aki megalapította az Amazon-ot. Nemrégiben jelentette be terveit, hogy megkezdi a csomagok szállítását drónokon keresztül. Amikor a kérdező arról érdeklődött, hogy ez milyen hatással lesz az olyan vállalatokra, mint az UPS, a Fed-Ex vagy a postai szolgáltatás stb., Jeff alapvetően a következővel válaszolt: „Hogyan reagálnak a problémájukra, mert Amerikában a rendszer a szabad vállalkozásra épült versenyre épült. Vagy találja meg a versenyt, vagy eltéved a porban. ” Érzek empátiát a UPS alkalmazottai és a postai dolgozók iránt, akiket érinthet Jeff döntése? Igen! Ahogyan empátiát érzek a professzionális fotósok iránt, akik úgy találják, hogy azok alá vannak vetve, akik olyan képeket árulnak, amelyeket Photoshopp-ban szerkesztettek vagy a Light-room-ban szerkesztettek, olyan ügyfeleknek, akik iskolázatlanok vagy kevésbé érdekelhetik a felhasznált folyamatokat, és csak szeretett képeket akarnak olyan árakon, amelyeket megengedhetnek maguknak. A hivatásos fotós teherét azonban az jelenti, hogy megtalálja az alkalmazkodás módját, ahogyan a UPS-nek, a Fed-Ex-nek és a postai szolgálatnak is alkalmazkodnia vagy elveszítenie kell üzleti részesedését. A változás és az alkalmazkodás kihívása mindig is a szabad vállalkozás része volt. A változás általában nehéz, és erőfeszítéseket és találékonyságot igényel, ezért időnként morgolódunk rajta, de ennek ellenére a szabad vállalkozás alatt megkövetelik. Jodi, te nagyszerű szolgáltatást nyújtasz, amelyet azok bizonyítanak, akik vásárolnak tőled, hogy az üzletben maradjanak. Azoknak, akik nem akarják az Ön szolgáltatásait, nem kell megvásárolniuk őket. Számos művészeti csoportomban NEM tolerálják a negatív megjegyzéseket, hogy mindenkinek esélye legyen a növekedésre, ahelyett, hogy elzárkózna, és azt tapasztalom, hogy az emberek nagyon segítőkészek egymásnak, amikor ez a szabály érvényben van, és mindannyian tanulunk egymástól . Talán ennek olyan szabálynak kell lennie, amelyet a helyére helyezett. Folytassa a jó munkát!

    • Jodi Friedman, MCP akciók Március 12, 2014 az 3-ban: 26 pm

      Linda, ez a legiróniásabb rész ... Ha valaki nem hisz a fényképek szerkesztésében, a fényképek javításában vagy akár egy olyan fotó megjavításában, amelyre szüksége van valamilyen segítségre, akkor miért foglalkozna azzal, hogy elsősorban a közösségi oldalamon vagy a blogomban szerepeljen ??? Olyan, mint egy személy Starbucks Facebook-oldala, ha nem kávéivó, és panaszkodik, hogy az italok koffeint tartalmaznak. Ööö - duh! Először ne menj.

  71. Kay március 12, 2014, 11: 14 am

    Csak még hozzá kell tennem egy gondolatot, mert másképp értelmeztem a fotót (és imádom a szerkesztett sziluett verziót). Amikor először megnéztem, az volt a gondolatom, hogy a fiú odahajol, és titkot mond a nővérének. ”És meglepetten reagált, kezét a szájára tette, mint gyakran, amikor valami meglepő dolgot mondunk.

  72. Jackie március 12, 2014, 11: 22 am

    Tehát ki tudja meghatározni, hogy mi a profi? A technológia megváltoztatta a fényképezés arcát! Mi a különbség, ha sok tapasztalat és tudás nélküli emberek megpróbálnak versenyezni a „profikkal”? A fotóművészet művészet, és ha az emberek gyönyörű képeket készítenek, akkor miért számít, ha szándékosan tették ezt úgy, hogy a megfelelő beállításokat a megfelelő időben megkapták a fényképezőgépen ... vagy ha csak képeket csattantak, majd valami szépet készítettek a mindannyiunk számára elérhető fantasztikus eszközökkel? Amikor mindez elmondható és elkészült, a végeredmény még mindig kép. És amúgy nem erről szól a fényképezés? Kép készítése…. A másodperc törtrésze az időben, amelyet soha nem lehet újra átélni, de folytatódik ebben a képben!

    • Jodi Friedman, MCP akciók Március 12, 2014 az 3-ban: 22 pm

      Jackie, a fényképezés egy memória rögzítéséről szól (számomra az), és igen, de ezt megteheti - legyen az iPhone vagy dSLR - szerkesztő szoftver vagy SOOC segítségével. Nem számít, hogy boldog vagy-e. Vagy ha eladja a munkáját, ha az ügyfele van. Persze az emberi természet, hogy a lehető legjobbat tesszük, de a rendelkezésünkre álló összes eszközt felhasználva.

  73. Erzsébet március 12, 2014, 11: 23 am

    Hú, nem olyan nehéz kedvesnek lenni. Rossz napja van? Sétálj. Az üzlet nem megy jól, kérjen tanácsot szakembertől, de kérlek, ne csapd le fotós társaidat, lehet, hogy melletted állnak.

    • Jodi Friedman, MCP akciók Március 12, 2014 az 3-ban: 20 pm

      Elizabeth pontosan. Lehet, hogy az embereknek el kell képzelniük, hogy az a személy, akivel beszélgetnek, valaki, akit szeretnek - feleség, férj, gyermekeik, közeli barát. Olyan sokszor mintha olyan emberrel beszélgetnének, akit a legjobban utálnak ezen a világon ...

  74. Susan március 12, 2014, 11: 41 am

    Aki még gondolna ilyesmit, annak saját furcsa kérdései vannak. Miért pattanna ez bárki eszébe? Láttam olyan retró fotókat, ahol egy kisfiú megcsókol valami kislányt, és ő teljesen undorodik. Akkor még senki sem gondolt volna valami oly betegre. Az embereknek ki kell venniük a fejüket az ereszcsatornából. Ez egy színpadi fotó. Ha nem lennének testvérek, megsértődne valaki?

  75. Julie március 12, 2014, 11: 42 am

    Szeretem, szeretem, szeretem a fényképet. Előtt. Utána. Közte. Nem számít. Ez egy pillanat az időben, szülőként nagyra becsüljük.

  76. John P. március 12, 2014, 11: 44 am

    A fotóipart a fogyasztó ellenőrzi. Bizonyos esetekben a fogyasztó a fotós, a többiek azok, akik fizetni fogják a fotós által kért árat. Minden esetben még soha nem találkoztam olyan fotóssal, aki ne készített volna olyan képet, amellyel nem örültek volna. Ha te vagy az a fotós, (aki örül minden valaha készült fényképnek), hol van a galériád, tanítod-e a mesterségedet? Modern korunk legjobb fotósainak egy része tanár is, néhányan kritikusak a stílus iránt, de a tanárok ennek ellenére. Legyen a nem-mondók. Azoknak, akik szeretik a mesterséget, ajánlom, tanuljanak tovább. A Jodi-hoz hasonló profik számára folyamatosan mutassa meg többieknek, hogyan lehetünk jobbak, tudom, hogy minden képből leveszek valamit, amit látok. Akár tetszik, akár nem.

  77. Jennifer R. március 12, 2014, 11: 46 am

    Nos, szerintem a kép gyönyörű! Köszönjük, hogy olyan eszközöket adott nekünk, amelyek segítségével gyönyörű képet alkothatunk egy szinte elveszett csodálatos pillanatból!

  78. Kerith | Vizuális lány fotó március 12, 2014, 11: 47 am

    "Remélhetőleg, függetlenül attól, hogy hol tartasz fotózási képességeiddel, mindannyian támogathatjuk és tiszteletben tarthatjuk mások munkáját, és felhasználhatjuk a különbségeket ahelyett, hogy kihasználnánk őket." Jól mondta, Jodi, jól mondta. 🙂

  79. Írország március 12, 2014, 11: 48 am

    Őszintén szólva nem tetszett az FB-oldalad, az összes kellemetlen megjegyzés miatt, akik csak tanulunk (nem is próbálom megélhetés céljából csinálni, csak a saját családi fotóim miatt). Belefáradtam az összes negatívum hallásába. (Még a jó szándékú is tudja, hogyan kell ásni azt a kést.) Szomorú, hogy a megjegyzések mennyire elfordították, hogy többet tanuljak másoktól. Most inkább szeretném megkapni a hírlevelet, és ellátogatni az oldalra, elolvasni a cikkeket, és figyelmen kívül hagyni a megjegyzéseket. Ezzel azt mondtam, hogy nagyon szeretem a fényképet, és bár a sziluettfotó nagyszerű, szeretek látni az arcukon és a Részlet. Ráadásul szeretem a színek lágyságát.

    • Jodi Friedman, MCP akciók Március 12, 2014 az 3-ban: 16 pm

      Erin, annyira igyekszünk elkapni a durva viselkedést. De nem mindig időben. És lehetetlen minden megjegyzést moderálni, amint bejön. Ez azt jelenti, hogy sajnálom, hogy ezért távoztál. Nem garantálhatom a helyét nulla negativitással és durvasággal, de biztosan igyekszünk keményen tartani ahhoz. Néha felbukkan az ilyesmi - és szeretem használni, mint oktatási lehetőséget. Ezúton is bármikor szívesen visszatérünk. Kár, hogy hagyj egy negatívumot, azt jelenti, hogy kevesen teszik tönkre azok számára, akik tanulhatnak és növekedhetnek, mint te magad. Jodi

  80. johnathan woodson március 12, 2014, 11: 49 am

    Amikor ma reggel megláttam az e-mailt, amely „Rendkívül ellentmondásos fotó” volt, először elkeseredtem, majd elkeserítettem az úgynevezett fotóstársak negatív hozzáállásától. Látom mindkét oldalt is ... Korábban klub DJ voltam, akik lemezeket forgattak (emlékszel ezekre?), És látom, hogy a „gyerekek manapság” táblagépekkel futkároznak a „DJay” alkalmazást futtatva, és tudom, hogy vannak naysayer puristák, akik „rosszat” sírnak ”, Mert a kézművesség jelenleg a lényeg mellett áll, de úgy gondolom, legalább érdeklődtek valami kreatív iránt. Ebben a modern digitális mikrokozmoszban, amelyet megkönnyítettek az életünk érdekében, minden okostelefonnal rendelkező jackanapes írónak, fotósnak, DJ-nek, zenésznek stb. Nevezheti magát. A nap végén azonban tehetségre van szükség (legyen szó akár tudatos vagy sem) az áru szállítására. Közülünk pedig, akiknek gyakorlott a szeme és a füle, meg tudják különböztetni valakit a pénzért, és olyat, aki munkájába beleteszi szeretetének titkos összetevőjét. Az elmúlt évet az iPhoneográfia portfóliójának felépítésével töltöttem, a közelmúltban pedig egy MILC-be fektettem be, mert a szenvedélyemet olyan karrierré szeretném alakítani, ahol szeretem, amit csinálok, és megoszthatom a világot, ahogyan látom. Azt hiszem, Jodi ezt csinálja az MCP-vel. Kérjük, tartsa fenn a szeretetet munkájában, ez megmutatkozik! Ne felejtsd el, hogy ha gyűlöletet kapsz, az azt jelenti, hogy valamit jól csinálsz (: o)

  81. Leanne Patton Március 12, 2014 az 12-ban: 06 pm

    Helló - Negatív hozzászólásokat fog kapni, bármit is csinálsz. Csak annyit tehet, hogy a szívének nincs igaza, amikor valamit tesz és elengedi ezeket a dolgokat!

    • Jodi Friedman, MCP akciók Március 12, 2014 az 3-ban: 13 pm

      Elengedem ... általában. De amikor fáj azoknak, akik engedik, hogy használjam a képeiket, ez személyesebbé válik. Ha a saját képem volt, akkor valójában kevésbé hibázhat. Ettől függetlenül az embereket alkalmanként ki kell hívni, és ez talán segít egy embernek felismerni, hogy gondolkodniuk kell, mielőtt „gépelnek / beszélnek”.

  82. Homokos Március 12, 2014 az 12-ban: 07 pm

    Teljesen megdöbbentem, amikor elolvastam a cikkedet ... Miért pont? mert az utálatos dolgok, amiket az emberek nyilvánosan mondanak / írnak az interneten. Mindig az a véleményem, hogy az emberek el akarják dobni azt, amit mások csinálnak. Annyira szomorú vagyok, hogy el kellett olvasnia mindazokat a hülye megjegyzéseket, hogy aztán elmagyarázza az idejét. De ön kegyesen kezelte! a fényképeket mindig manipulálják .. a sötétkamrát fényvisszaverőkkel, strobákkal, szögekkel stb. A fényképezés művészet, és az alkotónak joga van az alkotáshoz. A művészek különböző ecseteket vásárolnak festésre, vászon anyagot, jobb fotópapírt, különböző típusú festékeket stb.

  83. Meg Március 12, 2014 az 12-ban: 30 pm

    Nagyon átgondolt poszt Jodi és egy gyengéd emlékeztető az „élni és élni hagyni” kifejezésre - soha nem voltam a fotózás technikai része - megtanultam, amire szükségem volt, és tovább tanultam, miközben haladtam, de számomra az a törekvés, hogy jó kép készítéséhez - néha a lencsén keresztül kapod meg - de vannak olyan esetek, amikor az utólagos feldolgozás valóban segíthet egy olyan képen, aminek mondanivalója van - most szinte kizárólag az iPhone -ammal készítek felvételeket, és továbbra is csodálkozom, hogy az emberek nem hajlandók látni az érdemeket ezekben a kamerákban, és hogy elképesztő munkát végeznek velük-szeretem a blogodat és a tetteidet-Köszönöm, hogy ott vagyunk a többiekért, akik ezen a vizeken navigálunk-

  84. Vanessa Diel Március 12, 2014 az 12-ban: 44 pm

    Szeretem ~ Sajnálom, hogy meg kellett küzdenie a negativizmussal ~ Folytassa a nagyszerű munkát. Boldogok, Vanessa

  85. Rachel M. Március 12, 2014 az 2-ban: 05 pm

    Az emberek annyira tele vannak önmagukkal. Szép lövés.

  86. Ashley Durham Március 12, 2014 az 2-ban: 21 pm

    A gyűlölőknek gyűlölniük kell! Úgy gondolom, hogy míg IGEN, tudnia kell a fényképezőgépét ... ilyesmi történik. Szerintem Döbbenetes, hogy rendelkezünk a technológiával az ART létrehozásához, mint például ez a kép.

    • Jodi Friedman, MCP akciók Március 12, 2014 az 3-ban: 10 pm

      Hát nem csodálatos a Photoshop és a Lightroom ?! Úgy értem, ez a folyamat része ... Igen, szögezd le, ha tudod. De amikor nem tud, használjon mankót, és folytassa a lépéseit

  87. Alicia Március 12, 2014 az 2-ban: 42 pm

    Szomorú, hogy az iparunk annyira tele van emberekkel, akik inkább szemétbe csalnák / lebecsülnék másokat, ahelyett, hogy elfogadnák, hogy sokféle módon lehet dolgokat csinálni! A Photoshop és a Lightroom a mi digitális sötét szobánk, és még Ansel Adams is módosított a mostani- híres képek.

    • Jodi Friedman, MCP akciók Március 12, 2014 az 3-ban: 09 pm

      Alicia, 100% -ban egyetértek. Szomorú - azt gondolom, hogy túlmutat csupán az iparunkon. Azt hiszem, sokan úgy érzik, hogy pufferként használhatják a számítógépet és az internetet. Bizonyos, hogy személyesen is gonoszak, de a legtöbb ember nem mondaná el annak töredékét, amit online mond el valakinek személyesen.

  88. Pete Bond Március 12, 2014 az 3-ban: 28 pm

    Milyen nagyszerű olvasmány. Azt hiszem, a profi fotósok, akik az armatúrákat csapják, kissé fenyegetettnek és bizonytalannak érzik magukat a saját munkájukban. Csak néhány profival találkoztam, akik szívesen segítenek, és ezek a srácok jól értenek ahhoz, amit csinálnak, és több mint örömmel osztanak meg némi tudást. . További jó munkát.

  89. Skye Március 12, 2014 az 3-ban: 53 pm

    Jól van mondva! Annyi sznobság veszi körül a fényképezést. Kit érdekel, ha a Lightroomot / photoshopot használják a kép javításához. A nap végén a kész fotóról és a nézők válaszáról van szó. Néha egy kép, amely technikailag nem tökéletes és megsérti az összes szabályt, látványos eredményeket hozhat.

  90. Christine Március 12, 2014 az 3-ban: 55 pm

    Mint újra és újra elhangzott, köszönöm a jól megírt cikket. Amire nevetek (kissé titokban), az a tény, hogy ha korábban nem osztottad volna meg, a gyűlölködők valószínűleg nem tudták volna gyűlölni. Legtöbben tudjuk, hogy minden szakmai kép, amelyet látunk, kevés időt töltött el az utómunkálatok során. Különösen, ha nyersen forgat; soha nem osztasz meg képet SOOC. A művészet szubjektív, és véletlenül imádom néhány olyan ember „bocsánatmentesen továbbfejlesztett” alkotását, mint Trey Ratcliff. Néhányan mankókat használunk életünk hatékonyabbá tételéhez. A saját olajomat is cserélhetem, de fizetek egy szakembernek, mert értékes az időm számomra. Az előre beállított beállítások és műveletek lehetővé teszik számomra, hogy okosabban, ne nehezebben dolgozzak (akár saját kezűleg rögzítem, akár megvásárolom őket), és ez megbízható üzlet, ha megkérdezte.

  91. Lisa Landry Március 12, 2014 az 4-ban: 18 pm

    Nagyon szeretem, hogy a cselekedetek miként tudnak kreatívabbá válni! 🙂 Köszönöm a cikket!

  92. Allie molnár Március 12, 2014 az 4-ban: 41 pm

    Ez egy nagyszerű cikk! Olyan sok mindent lehet megosztani, amelyet tanítottunk, erre kell összpontosítanunk!

  93. Laura Hartman Március 12, 2014 az 4-ban: 58 pm

    Azok az emberek, akik azt állítják, hogy az utómunka tönkreteszi az ipart, semmit sem tudnak az iparról. Még a film napjaiban órákat és órákat töltöttem a sötét szobában, kerülgetve és égve. Nincs ez másként.

  94. Március 12, 2014 az 5-ban: 03 pm

    Nem tudom elviselni azt az érvet, hogy az eszközök / technológia használata a kész projekt javításához egy művet kevésbé értékesé, vagy a felhasználót kevésbé tehetségesé / képzetté teszi. A szerkesztő szoftver a kamera és a fényképészeti folyamat kiterjesztése a kívánt eredmény elérése érdekében. Ez olyan, mintha azt mondanám, hogy egy ács, aki elektromos szerszámokkal készít egy szép bútordarabot, valahogy meghamisítja, én a végtermék alapján fotósokat fogok felvenni. Számomra nincs különbség, ha egyenesen a kamerából került ki, vagy a Photoshopban tetszés szerint rögzítették.

  95. Wendy Március 12, 2014 az 5-ban: 07 pm

    Egyrészt hálás vagyok az ott megfogalmazott akcióért. Használatuk nem jelenti azt, hogy rossz fényképeket készítek kamerával, hanem csak feldobja őket. A kameráknak vannak korlátai, és a munkafolyamatok segítenek a korlátok leküzdésében. Ez csak az én véleményem. Olyan, mint egy lány, aki sminkel. Megfelelően elkészítve javíthatja a már meglévő szépséget.

  96. Wendy Március 12, 2014 az 5-ban: 07 pm

    Egyrészt hálás vagyok az ott megfogalmazott akcióért. Használatuk nem jelenti azt, hogy rossz fényképeket készítek kamerával, hanem csak feldobja őket. A kameráknak vannak korlátai, és a munkafolyamatok segítenek a korlátok leküzdésében. Ez csak az én véleményem. Olyan, mint egy lány, aki sminkel. Megfelelően elkészítve javíthatja a már meglévő szépséget.

  97. Edward Hubert Március 12, 2014 az 5-ban: 09 pm

    Hadd kezdjem azzal, hogy elmondom, hogy a te cselekedeteid csodálatosak, és gyakran használom őket, hogy mentse és jobbá tegye a képet. A kép számomra még egy nagyszerű SOC kép is, bár hiba volt. Miért kérdezed, mert ez egy olyan pillanat, amikor volt szerencséje elkapni. Most a nehéz részért, és látom, hogy mindkét oldal annyira csupasz velem. Igazság szerint nincs olyan szakember, aki valamilyen módon nem szerkesztené a fényképet, különösen, ha RAW-t készít. Nevezhetik az apró kiigazításokat, hogy nem szerkesztik, de igen, ennek a folyamatnak kell lennie. Ha a szakemberek tanítanak és segítenek a feljutóknak és a jövevényeknek, akkor mindenképpen osszák meg a rengeteg információt. Vannak profik, akik túlszámolják? Igen, és ez az ő döntésük, hogy ezt tegyék. Valamennyi negatív észrevételhez, amelyet profiktól kaptál, valóban annyi negatív megjegyzést látok a nem profiktól is. Öreg időzítők, dinoszauruszok, elitisták és még sokan mások. Olyan rossz, ha valaki valóban azt akarja, hogy valaki megtanuljon egy mesterséget, mielőtt létrehozna egy FB oldalt, aki profi fotósként hirdeti magát, mert teheti. Most hadd lássam, tisztázhatom-e, hogy miért látom valóban mindkét oldalt. Egy munkanélküli apa vagyok, aki otthon maradt, és mindent megteszek, hogy fényképészeti vállalkozásba kezdjek. Autodidakta vagyok, és bízom benne, hogy sok órát töltök, általában a nagyon korai próbálkozások során, hogy jobb fotós legyek, megtanuljam a szabályokat, az expozíciós háromszöget, az f-stopot, és még sok minden mást. Adók és minden más feltételezésével megpróbálom a helyes utat csinálni adó és minden más feltételezésével. Most van valaki, aki megadta, hogy keressen egy kis extra pénzt az oldalon, vagy valaki más támogatja őket, és létrehoznak egy FB oldalt, amely felajánl egy munkamenetet, és minden képet lemezen kapsz 100 dollárért, vagy bármilyen összegért. Beszéltem velük, hogy soha nem akarnak leszokni mindenről, nem akarnak semmilyen szabályt megtanulni, és semmiképpen sem akarnak időt szakítani a mesterség megtanulására. Egyébként ugyanaz a mesterség, amit mondanak szeretni. Csak a gyors pénz megszerzése és semmi más nem érdekli őket. Itt van a lemezed, most nyomtasd ki őket, ahova akarsz. Nem fizetnek adót, és a legtöbben kevésbé foglalkozhatnak a nyomtatás minőségével, mert az igazat megvallva a legtöbbet úgysem nyomtatják ki. Most semmiképp sem formában, sem formában nem tudok ezzel versenyezni, ez nem fenntartható, és enyhén szólva is egyfajta vereség. Most mindezzel kezdem érezni, hogy a fogyasztónak többet kell megtudnia a jó fotózásról. További ismeretekre és megértésre van szükségük, hogy ha úgy gondolja, hogy a kép remek, képzelje csak el, hogy a fókusz, az expozíció és a fehéregyensúly még a helyeshez is közel áll-e. Ez egy kép, és mint mondtam, hiszem, hogy nagyszerű kép SOC. De ha azt akarom elérni, hogy a fogyasztó képes legyen különbséget látni egy jól elkészített kép minőségében, meg kellene találnom a módját, nem pedig egy fotós lebecsülését, de azt mondom, hogy kritizálja a fotóst. Bármelyik irányban is vereségnek érzem magam! Folytassa a nagyszerű munkát, és mint mindig, tájékoztasson minket!

  98. Christine Március 12, 2014 az 5-ban: 14 pm

    Jól mondta, Jodi. Néhány embernek életre van szüksége, és abba kell hagynia, hogy ilyen morcos legyen. 🙂

  99. Samantha Március 12, 2014 az 5-ban: 39 pm

    A fényképezés művészet. De a szerkesztés is. Amit új fotósként megtanultam, az az, hogy a szerkesztéshez idő és munka kell. Aki azt hiszi, hogy az új fotós kint van azzal a céllal, hogy fényképeket készítsen és szerkessze, halott tévedés. Sokkal könnyebb szerkeszteni egy jó rögzített fényképet, mint egy rosszat. Tehát amikor elfogunk egy jó pillanatot, de a fotó rossz, akkor kukába kell helyeznünk? Nem! Ha meg akarjuk fordítani a munkát a megtakarításra, engedd meg! Végül a rögzített PILLANAT számít.

  100. Sam Március 12, 2014 az 5-ban: 44 pm

    Könnyen lehet, hogy egy sebességlámpa nem gyulladt ki, mert a pillanat gyorsabban történt, mint az újrafeldolgozási idő! Vannak, akik csak morcosak, hogy morcosak.

  101. Dayna Tovább Március 12, 2014 az 6-ban: 24 pm

    Nos, mindannyian nagyjából elkészítettétek a napomat! Szeretek a dolgokat rendben zárva tartani, de amikor egy vagy másik okból hiányzik, szeretek képes megoldani! És amikor jól értem a kamerába, szeretek még jobbá tenni. Hurrá a szerkesztéshez! (Bevallom, LR + PS narkó vagyok)

  102. Judy Reinford Március 12, 2014 az 6-ban: 57 pm

    Imádtam a fotó összes változatát. Az a tény, hogy a képeket a kép megmentéséig vagy a karakter jellegének megváltoztatásáig tudjuk manipulálni, a mi döntésünk. Nem tesz minket rossz fotósokká.

  103. Teri Március 12, 2014 az 7-ban: 41 pm

    Utálom, hogy bárkitől visszaélést kapsz. Olyan sok mindent megtanítottál az évek során a videóiddal. És mindig innovatív és elképesztő cselekedeteid. Megkönnyítik az életemet, és több időt spórolnak meg számításomra! Az emberek soha nem csodálkoznak. Komolyan, ha nincs semmi szép mondanivalója, ne mondjon semmit! Senkit nem érdekel, ha gonoszságot önt. Valóban, ez nem mutat semmit arról a személyről, akiről beszélsz, és sokat mesél magadról! Jodi - Te vagy az iparág értéke! Köszönöm mindazt, amit tett, mindent és mindent, amit folytat! Igazi szakember vagy!

  104. k Randle Március 12, 2014 az 7-ban: 49 pm

    Kíváncsi vagyok, miért ugranak az emberek az üvöltésre? És miért adnak maguknak engedélyt, hogy más embereken röhögjenek? Ha drogokat árultál volna, vagy a tizenéves szexet vagy ilyesmit szorgalmaztad, talán igen - de meh. Amit nem vesznek észre, az az, hogy nem tesznek fontos pontot, de dorkóként teszik ki magukat. Az élet millió csomagban érkezik - Inkább nem lennék csúnya, köszönöm szépen. Remélem, amikor elolvassa ezeket a dolgokat, amiket írtak, akkor csak pislogott, megrázta a fejét, és lesütötte a szemét. Ez az egészséges út, nem? Nem úgy játszom az expozíciómmal, ahogyan te - de én halálig küzdök a jogodért, hogy csodálatos varázslatot varázsolj. (Meghajol, mosolyog és integet.)

  105. Jessica Március 12, 2014 az 8-ban: 03 pm

    Talán, ha néhány régi iskolai fotós megtanulná használni a csodálatos képszerkesztő szoftvert, amely ma rendelkezésünkre áll, akkor nem lennének annyira mérgesek. Idők megváltoztak, és a képmanipuláció csodálatos dolog tudni, hogyan kell csinálni. Persze, a fényképezőgép tökéletes expozíciója a legjobb mód a legélesebb kép elkészítéséhez. De ez nem mindig lehetséges. Azt hiszem, itt az igazi kérdés a féltékenység. Féltékenyek arra, hogy valaki képes bevételre szert tenni parancsikonok létrehozásával (mások számára előre beállított beállítások és cselekvések).

  106. Brooke Március 12, 2014 az 8-ban: 10 pm

    Azt hiszem, mind a kiigazított képnek, mind a több sziluettnek megvan az előnye, de csak arról szeretnék többet hallani, hogy eltörted a lábad az esküvődön.

  107. spanyolmayne Március 12, 2014 az 8-ban: 43 pm

    Jól mondta Jodi

  108. Ana garcia Március 12, 2014 az 9-ban: 22 pm

    WOW, nem hiszem el, hogy azok az emberek, akik profi fotósnak hívják magukat, még negatív megjegyzést is fűznének ehhez a felvételhez! Lenyűgöző! Szakmai fotósnak lenni nem ad jogot szemétre, és nem tépheti szét valaki más műalkotását. Mi olyan profi abban, ha valaki más műtárgyát lerakja és szétszaggatja? Félelmetes munkát végez mások megsegítésében és megtanításában. Folytassa a nagyszerű és pozitív munkát, jó dolgok érkeznek azokhoz, akik kincset tartanak másoknak ä »« Köszönöm Jodi, hogy TE vagy being

  109. Judith Arsenault Március 12, 2014 az 9-ban: 41 pm

    Jodi, azt hiszem, amit csodálatos! A kereskedelem és a segítség „trükkjei” mérhetetlenek. A képszerkesztés MINDEN HOL! Köszönjük a segítséget, és ne hagyja abba! MINDIG lesznek gyűlölködők. Ha nem szeretik a szerkesztő szoftvert használni, akkor ne, de ne kritizálják azokat, akik csak b / c-t tesznek, amiben nem ért egyet. Ez AMERIKA, ezért van választási szabadság. Használd vagy ne, de tartsd tiszteletben mindenki véleményét, és lépj tovább. Csak az én 2 centem. Hálásan, Judith

  110. Donna Jones Március 12, 2014 az 9-ban: 43 pm

    Jodi, a kép mindkét irányban nagyszerű. Nem értem azokat az embereket, akik kritizálnak téged ... remek fotós segítséget, remek termékeket, jó információkat és kezdő vagy tapasztalt fotósnak megfelelő tartalmat kínálsz. Ahogy a nagymamám szokta mondani nekem ... azok, akik kritizálnak, valószínűleg csak féltékenyek, és határozottan nem érik meg az idejét. Folytassa a jó munkát ... Donna Jones

  111. LFehér Március 12, 2014 az 10-ban: 10 pm

    Ez a cikk elkapta a figyelmemet, és miután elolvastam, inkább szótlan vagyok. Nem tudom elhinni, hogy ezért visszahatást kaptál? Azt hiszem, az emiatt dühöngő emberek elég bizonytalan fotósok, ha ezt fenyegetésnek veszik. Szerintem ez nagyszerű mentés volt, és imádnivaló fotó. Igen, egyikünk sem akar olyan szokásokat kialakítani, hogy alul vagy túl kitesszük képeinket, és időt kell töltenünk a szoftveres hibák kijavításával. Egy bizonyos pontig azonban kijavíthatjuk a hibákat, és időnként meg kell mentenünk az életben egyszeri pillanatokat. Ennek ellenére kíváncsi lennék, hogy ez a fotó milyen jól néz ki kinyomtatva. Úgy értem, hogy kis méretben nézzük itt, egy weboldalon. Sokszor alulexponál egy képet, még akkor is, ha helyreállítja, színes zajt kap, és ilyet, amikor 100% -ra fújja. Tehát van némi romlás a pixelminőségben. Ezen kívül azt hiszem, összességében milyen elképesztő mentés.

  112. Sharla Március 12, 2014 az 10-ban: 22 pm

    Nagyon sajnálom, hogy az emberek szükségét érezték az aljasságnak. Mindannyian indulunk valahonnan. Jómagam „új” fotós vagyok, és úgy tanulok, mint senki dolga! De mindannyiunknak szüksége van egy tanulási görbére. Senki sem indul nagyszerű fotósként, ez nem az én tapasztalatom, hogy beszélek, csak a józan ész! Szeretem a blogjaidat és szetteidet, bár nem használom őket rendszeresen, ami nem változtat. Csináld tovább, amit csinálsz, és tudd, hogy sokan mások is értékelnek téged! 🙂

  113. Lynn Március 12, 2014 az 11-ban: 05 pm

    Go girl - csodálatosan mondva - a fotózás mindannyiunk számára élvezhető, és a szülők rögzítik a gyermek kapucni képeit, ami számukra jelent valamit. Hát nem csodálatos, hogy a tökéletlen képből tökéletes kép készíthető, amely megörökített egy pillanatot. Nem minden a pénzről szól, és mindannyian nem válhatunk profi fotósokká .... és mindannyian nem engedhetjük meg magunknak, hogy mindig legyen mellettünk profi fotós - néha elég jónak lenni rendben van - nagy segítség a cselekvésekből. További jó munkát.

  114. Victoria március 13, 2014, 1: 20 am

    Amit megtanultam az elmúlt években, az az, hogy bármilyen hobbitól, hivatástól vagy karriertől függetlenül szenvedélyes embereket talál, akik ezt a szenvedélyt egy teljesen új őrületbe viszik. A lányom évekig szerette a lovakat ... mígnem megismerkedett azzal az egy (a sok közül) túlsúlyos „őrült lóasszonnyal”, aki tönkretette neki, esetleg örökre. Azóta nem ült ló tetején, és azóta sem akart semmit csinálni a lovakkal. Nem értem, miért egy szenvedély, tehetség, ajándék, bármi ... teszi őt csúnya királygá vagy királynévé. Remélem, SOHA nem teszek ilyet senkivel. Mindannyian az elején kezdtük, bármit is tegyünk. Nem emlékezhetünk csak erre, és segíthetünk másoknak, akik megosztják szenvedélyünket ahelyett, hogy lebecsülnék őket és elrettentenék egy (vagy jövőbeli) társunkat? Valakinek nagyon szüksége van egy szabadidõre. Sajnálom, hogy ez történt veled ... Szeretem a termékedet, és hálás vagyok a kreatív erőfeszítésért, amit bele fektettél.

  115. Bobbi március 13, 2014, 2: 48 am

    Azta!! Nem szoktam hozzászólni, de ezt nem tudtam elolvasni, és nem mondtam néhány dolgot: először is, meglehetősen új fotós / vállalkozó vagyok, és nemrég kezdtem el használni az Ön tevékenységét, és csodákat tettek a fotóimmal. A legtöbb esetben a cselekvések már így is jó képet adnak, és valami különlegeset és fülbemászó képet adnak neki. ez nem más volt, mint áldás számomra, hogy ilyen felhasználóbarát és költséghatékony anyagokkal találkozhassak. Másodszor ... milyen hihetetlenül durva, hogy valaki mondjon egy ilyen csodálatos képet és szemléltesse, mit jelent a nagyszerű pillanat megörökítése és ismerete a szerkesztő szoftver tehet egy olyan emlékért, amelyet egyébként figyelmen kívül lehetett hagyni. Ezek az emberek csak egy csontot keresnek, amelyet válogatni tudnak, és világosan megmutatják, mennyire “profik” ilyen gőgös és alultámasztó megjegyzések megfogalmazásában. Harmadszor, végül pedig KÖSZÖNÖM, hogy időt szánt erre, és megerősítette márkáját és abban, amiben hiszel ... ez csak tovább erősíti az általam tett tevékenység és az MCP márka támogatását. nagyon jól mondta Jodi! köszönöm mindent, amit tett! Bobbi Rogers, Columbus, Ohio

  116. március 13, 2014, 6: 43 am

    Szerintem a fotósokat, akik szerint a Photoshop csal, csak megfélemlítik, mert nem akarják megtanulni a Photoshopot. A Photoshop az „új” sötét szoba ... a hagyományos sötét szoba szinte elavult, és a „régi stílust” ismerő emberek ellenállnak a változásoknak. Ezenkívül nem csak 5 perc szükséges egy fotó megváltoztatásához a Photoshop alkalmazásban, akkor mit számít, ha a fotós időt szán a forgatásra vagy utána?

  117. Jade Maitre március 13, 2014, 6: 59 am

    Itt itt. Erőteljes cikk Jodi. Nagyon sok csodálatos módja van a képek készítésének számos eszközzel. Végül a fénykép minősége mindig a szemébe kerül, aki látja és létrehozza a képet. Láttam olyan profi fotósokat, akik rossz szemmel néznek a szűrőkre, és amatőröket, akik tehetséggel rendelkeznek lenyűgöző képek készítéséhez. A professzionális fotózás nem valami titokzatos; szépséget teremt, és a rendelkezésünkre álló alkalmazások köre csupán eszköz. Annyi mindent el kell mondani a fotósokat támogató közösségek létrehozásáról az egész világon. A fotósok iránti kereslet nem állandó és véges; nem kritizálnunk kell egymást, hanem csak összefogni, hogy kölcsönösen inspiráljuk egymást az emberek különleges pillanatai megörökítésében. Először néztem meg a videóit az Infusion presets számára, és lenyűgözött a fotóval végzett munkája. Valami szépet készítettél véletlenszerű pillanatokból, és ennek a fényképezésnek kell szólnia.

  118. amanda március 13, 2014, 7: 08 am

    Nevetségesnek tartom az ellenvéleményt, amelyet e miatt kapott. Biztos, hogy hivatásos fotósként célunk, hogy képeink a lehető legtökéletesebbek legyenek, de néha ez nem történik meg. Szerintem csodálatos, hogy az ilyen képeket okos szerkesztési technikákkal el lehet menteni. És ha ez a gyermekeim képe lett volna, akkor nagyon örültem volna, ha megmenthettem volna! Elismerem, hogy a legtöbb képemet minimálisan szerkesztem, de olyan helyzetekben találtam magam, ahol szükségem volt egy kis extra segítségre 🙂

  119. Sona március 13, 2014, 9: 08 am

    AZTA! kezdőként röpke vagyok. Meg akarjuk érteni, hogy ugyanazok az emberek nem használnak okostelefont, ipad-ot, mosógépet vagy autót erre a célra, amelyek mind megkönnyítették életünket és könnyebben kezelhetővé tették az életünket. Ismét kezdőként, kinek a dolga, ha valaki saját fotóival szeretne játszani, vagy egyik folyamatot tanulja meg a másik felett? Őszintén szólva a „profik” gyerekesnek és kicsinyesnek hatnak. Igaz, hogy a történetnek csak az egyik oldalát hallottam, de remélem, hogy ugyanazok az emberek felül fogják gondolni felháborodásukat és elnézést kérnek rövid rövidlátásukért.

  120. Mandy Provan március 13, 2014, 10: 05 am

    Visszhangoznom kell a korábban elhangzottakat, és csak arra kell bátorítanom, hogy folytassa azt a nagyszerű munkát, amit Jodi végez !!! 🙂 A hozzászólásaid mindig informatívak és hasznosak, és ahogy az az enyém előtti hozzászólások szinte mindegyikénél elhangzott - azoknak, akiknek nincs semmi jó mondanivalójuk, egyáltalán nem szabad semmit sem mondaniuk. Mint fotós, aki értékeli az utómunkálatok szerkesztésének fényességét, nagyra értékelem a hozzászólásait, amelyek megkönnyítik szerkesztésünket, és azokat a csodálatos akciókat, amelyeket azért készített össze, hogy elérhetővé tegye ezeket a szerkesztéseket azok számára, akik nem vagyunk olyan jártasak vagy ügyesek a Photoshopban. Nagy számodra, hogy megosztod tudásodat, és az utómunka világát annyira kevésbé frusztrálóvá teszed ... és sokkal szebbé! 🙂

  121. mm Március 13, 2014 az 12-ban: 57 pm

    Azt kiabálják az oktatók, hogy ne vigyenek új diákokat iskolákba és egyetemekre? Nem. Az internet valamilyen szempontból maga az iskola, és aki hajlandó megosztani a tudást, szabadon megteheti. Ha egyes fotósok veszélyeztetettnek érzik magukat, mert mások megtanulják a készséget, akkor azt gondolom, hogy talán ez a fajta fotós, aki valójában nem ért hozzá, mert egy jó fotós felismeri tehetségét és erős oldalait, hajlandó tanulni és tanítani, és jó művei ragyognának a képein, így nincs mitől tartania (és hajlandó alkalmazkodni a változó piacokhoz). Ha nem akarja megosztani tudását, az ön választása, de hagyja abba a többi fotós döntését, ha hajlandóak erre. Joguk, saját döntésük szerint szabadságuk. PS: thanx a tippek megosztásáért, ne csüggedjen a zaklatóktól

  122. Hajnal | KitchenTravels Március 13, 2014 az 3-ban: 06 pm

    Köszönjük a durva és felesleges megjegyzésekre adott helyszíni választ. Különösen az utóbbi két példa, amelyet említ, zsinórra ütött velem. Az elmúlt néhány évben fotózási ismereteimet csiszoltam, fotókönyveket tanulmányoztam, online cikkek tucatjait olvastam, és követtem a csodált fotósok munkáját. Csak fejlődni akarok, mindig. A fényképek készítése örömet okoz nekem, és néha az alkotásaim másoknak is örömet okoznak. Néha az emberek fizetnek nekem a fotókért, néha én adom el őket. Nem azért döntök, hogy alulmúljam a „valódi” fotósokat (valaki más szavait, nem az enyémet), hanem a helyzet alapján és saját okokból. Hogy mer valaki elárulni egy másik embernek, hogy "nincs dolga" fotósnak lenni? Ha valakit inspirál, hogy felvegyen egy fényképezőgépet, és megpróbál valami szépet készíteni - majd megosztja másokkal -, ezt meg kell ünnepelni! A nap végén, ha a kamera mögött álló embernek nincs szenvedélye és művészi tehetsége, akkor a világ összes technikai tudása nem segít abban, hogy remek fotót készítsen.

  123. Lisa Hawkins Március 13, 2014 az 10-ban: 52 pm

    Nagyon nem érdekel, amit a kritikusok mondanak, azt mondom, taníts tovább, és tovább tanulok, ezért vagyunk a digitális korszakban, hé, ha valakinek tetszik a régi sötét szoba technikája, az nagyszerű, de ne büntessen meg senkit aki el akar jönni a 21. századba. Tetszik, hogy képet menthetek, vagy a képemet a saját feltételeimmel, a saját művészi nézetemmel manipulálhatom, és a fényképezőgépemet a saját tempómban tanulhatom meg, nem vagyok az, amit hivatásos fotósnak neveznék, de nagyon szeretnék képeket a scrapbookba, és mesés és egyedi képeket készíthet a falra akasztás nélkül, a gombok megtalálásának minden gondja nélkül, anélkül, hogy bármi hiányozna, akkor ha így vagy nem nagyszerű, akkor kijavíthatok és csodálatos képeket készíthetek. Munkája elképesztő, és kérjük, inspiráljon bennünket folyamatosan.

  124. Shari március 14, 2014, 7: 28 am

    Igen, a fotózás nagy része a kamera használata, de nincs olyan fotós, aki azt mondaná, hogy csak erre van szükség. Szemmel és kreativitással is rendelkeznie kell. Senki nem mondja, hogy „kamerakezelő akarok lenni”, hanem fotós akar lenni, és megtanulják, hogyan kell használni a kamerát és manipulálni azt, amire vágyunk, mindez része, és évekig kell tanulni. És néha a lövés megszerzése fontosabb, mint a „tökéletes” expozíció.

  125. Őszi március 14, 2014, 8: 09 am

    A művészet összefüggésről szól. Egy „jó” fényképnek kapcsolatba kell lépnie veled. És kétségtelen, hogy Dayna szerkesztései (fent) erősebb kapcsolatot teremtenek. Tényleg számít, hogy mások mit gondolnak a művészet megalkotásának útjáról, képességeiről? Nem! Ez nagyszerű vászonkép. A homokfogyasztás háttere, felbecsülhetetlen.

  126. Ének Március 14, 2014 az 5-ban: 42 pm

    100% -ban egyetértek azzal, amit Andrea mond. ”Andrea: Nem tudom elviselni azt az érvet, hogy az eszközök / technológia használata a kész projekt javításához egy darabot kevésbé értékesé, vagy a felhasználót kevésbé tehetségesé / képzetté teszi. A szerkesztő szoftver a kamera és a fényképezési folyamat kiterjesztése a kívánt eredmény elérése érdekében. Ez olyan, mintha azt mondanám, hogy egy ács, aki elektromos szerszámokkal készít egy szép bútordarabot, valahogy hamisítja, én a végtermék alapján fotósot fogok felvenni. Számomra nincs különbség, ha egyenesen a kamerából kerültek ki, vagy a Photoshopban tetszés szerint rögzítették. ”Véletlenül nagyon szeretem a szerkesztési folyamatot! Azt hiszem, a kevesek közé tartozom

  127. Rachel Március 16, 2014 az 5-ban: 56 pm

    Köszönöm, hogy racionálisan és tisztelettel válaszoltál mások kritikájára. Csak megmutatja, hogy egyesek ugranak a fegyverbe, és ítéleteket alkotnak anélkül, hogy látnák a teljes képet. Leckének kell lennie mindannyiunk számára, mint általános életleckét. Ne vonj le következtetéseket, mielőtt megismered az összes tényt!

  128. Julie Március 18, 2014 az 12-ban: 24 pm

    Ez egy olyan éleslátó válasz a kritikusok felé. Biztos vagyok benne, hogy néhányuknak voltak olyan törölt felvételei, amelyeket szerkeszthettek. A fényképezést az egyetemen tanultam még a 70-es években, amikor csak film volt. És megtanítottak minket arra, hogyan kell kezelni egy fényképet a sötét szobában. Digitális fényképezést kellett megtanítanom magamnak, ami, azt kell, hogy mondjam, valamivel könnyebben olvasható el hozzád és másoktól. Láttam olyan „amatőröket” és „hobbistákat”, akiknek jobb a szemük, mint egyes „profiknak”. Ezúton is köszönöm meglátásait.

  129. Carolyn Gallo Március 30, 2014 az 6-ban: 42 pm

    Ámen Jodi! A legtöbb általam ismert profi fotós szerkesztő szoftvert használ: némelyek könnyedén, mások kicsit többet. Egy dolgot elmondhatok a legtöbbjükről: nem félnek megosztani tippeket, trükköket, megoldási lehetőségeket, oktatóanyagokat, TUDÁSOT! Mindazoknak, akik mind kikanyarodnak a formájukból: ha olyan jó vagy, mint gondolod, piacra dobja magát és úgy irányítja vállalkozását, ahogy egy „profi” üzletembernek kell, akkor ne foglalkozzon azzal, amit hobbisták / amatőrök, félprofik, újoncok vagy bárki más csinál. Ha olyan jó vagy, mint mondod, akkor pénzt keresel. Van annyi, hogy mindenki körbejárhassa. Ha nem az, akkor talán érdemes más szakmát keresnie.

  130. Stephanie Április 22, 2015 az 11-ban: 54 am

    Nem értek egyet veled. Nem fogok hazudni, én is szoftvereket használtam egy nem egészen tökéletes kép „javításához”. Szerintem mindenki megtette. És nem vagyunk tökéletesek, néha elrontunk. HASZNÁLOM, hogy ezt hirdetésként tegyük közzé arról, hogy mit tudnak tenni a te cselekedeteid / előkészleteid, az számomra olyan, mintha azt mondanám: „lám, nem igazán kell jó képet készíteni. Csak vásárolja meg a termékemet, és nem kell megtanulnia használni a fényképezőgépet, a termékem mindent tökéletes lesz! Annyira KÖNNYEN.

Írj hozzászólást

A hozzászóláshoz be kell jelentkezni .

Hogyan reklámozd fotós vállalkozásodat

By MCPA-műveletek

Tippek tájrajzoláshoz a digitális művészetben

By Samantha Irving

Hogyan építsd fel profilodat szabadúszó fotósként

By MCPA-műveletek

Hogyan építsd fel profilodat szabadúszó fotósként

By MCPA-műveletek

Divatfotózási tippek fényképezéshez és szerkesztéshez

By MCPA-műveletek

Dollárbolt világítás fotósok számára, költségvetéssel

By MCPA-műveletek

5 tipp fotósoknak, hogy fotókat készítsenek családjukkal

By MCPA-műveletek

Mit viseljen útmutató egy kismama fotós munkamenethez

By MCPA-műveletek

Miért és hogyan kalibrálja a monitort

By MCPA-műveletek

12 alapvető tipp az újszülöttek sikeres fényképezéséhez

By MCPA-műveletek

Egyperces Lightroom szerkesztés: Alulexponált vibráló és meleg

By MCPA-műveletek

Használja a kreatív folyamatot a fotós készségek fejlesztéséhez

By MCPA-műveletek

Tehát… .El akarsz törni esküvőkbe?

By MCPA-műveletek

Inspiráló fotóprojektek, amelyek növelik hírnevét

By MCPA-műveletek

5 ok minden kezdő fotósnak szerkesztenie kell a fotóit

By MCPA-műveletek

Hogyan adhatunk hangerőt az okostelefon fotóihoz

By MCPA-műveletek

Hogyan készítsünk kifejező fényképeket a háziállatokról

By MCPA-műveletek

Egy vaku kikapcsolva a kamera megvilágításáról portrékhoz

By MCPA-műveletek

Alapvető fotózás az abszolút kezdők számára

By MCPA-műveletek

Hogyan készítsünk Kirlian fotókat: lépésről lépésre folyamat

By MCPA-műveletek

14 eredeti fotóprojekt-ötlet

By MCPA-műveletek

Kategóriák

Legutóbbi bejegyzések