MCP- ի Խցիկի պայուսակ. Սարքավորումներ և նկարներ անցյալից մինչ այժմ

Կատեգորիաներ

Գլխավոր Ապրանքներ

Որպես հետևանք վերջին շաբաթների գրառմանը «ինչպես միայն թանկարժեք սարքավորումները չեն դարձնում հիանալի լուսանկարիչ», - մարդկանց մեծամասնությունը համաձայն էր, որ հենց այն պատճառով, որ դուք ունեք թանկարժեք հանդերձանք, ձեզ ավելի լավ լուսանկարիչ չի դարձնում: Հիմունքները սովորելուց և փորձ ձեռք բերելուց հետո ավելի լավ սարքավորումները կարող են էլ ավելի հարստացնել ձեր լուսանկարները:

Հիմնականում ձեր տեսախցիկը, ոսպնյակները և այլ սարքավորումները գործիքներ են: Եթե ​​ինձ հանձնեք այգեգործության ամենաթանկ գործիքները. Գծի վերևի բահը, կատարյալ հողը և մի քանի ծաղիկներ և թփեր տնկելու համար, դրանք, հավանաբար, կմեռնեն իմ ձեռքերում: Նույնը վերաբերում է լուսանկարչությանը

Այս հոդվածից ես դեռ շատ հարցեր ստացա այն մասին, թե ինչ սարքավորում ունեմ: Ընթերցողները ցանկանում էին իմանալ, թե ինչ հանդերձանքով եմ սկսել լուսանկարչությունը, ինչն եմ օգտագործում հիմա և որտեղ եմ գնումներ:

Երբ ես սկսեցի նկարել, իմ առաջին տեսախցիկը Canon Rebel 1 էր: Իմ 300-ին ոսպնյակը 1 50 էր: Ես սիրում էի դա և կարծում էի, որ իմ լուսանկարչությունը զարմանալի է: Հիմա ետ նայելով ծիծաղում եմ. Ես շատ բան ունեի սովորելու: Ահա իմ 1.8-ին լուսանկարները 3 երբևէ, երբ ես ստացա իմ SLR - նշեմ, որ ես ոչ մի պատկերացում չունեի, թե ինչպես կենտրոնանալ - և օգտագործեցի դիմանկարը և աշխատող մարդուն ավտոմատ ռեժիմները: Օ,, խոստացիր, որ չես զվարճանա. Ես իսկապես ներկայանում եմ այստեղ

1-ին կադրեր 1 MCP- ի Խցիկի պայուսակ. Սարքավորումներ և նկարներ անցյալից մինչև այժմ ձեռնարկության խորհուրդներ Լուսանկարչական հուշումներ

Մի անգամ հայտարարվեց Canon 20D- ի մասին, և ես վաճառեցի ապստամբին և գնեցի 20D- ն: Ես դեռ ունեմ այս տեսախցիկը. Այժմ իմ 7 տարեկան երկվորյակները պետք է սովորեն տեսախցիկի օգտագործումը: Երբ ես գնեցի 20D- ն, դրա հետ ես ձեռք բերեցի 17-85 մմ ոսպնյակներ: Ես երկար տարիներ օգտագործել եմ այս տեսախցիկը: Փոքր լուսավորության համար ես հայտնվեցի Tamron 28-75 2.8: Սա հիանալի մեկնարկային ոսպնյակ է:

nextshots-thumb1 MCP- ի ֆոտոխցիկի պայուսակ. Սարքավորումներ և նկարներ անցյալից մինչև ներկա բիզնեսի մասին հուշումներ լուսանկարչական հուշումներ

Հաջորդը ես գնեցի 40D: Այս պահին ես արդեն սկսել էի արդիականացնել ոսպնյակները: Ես ունեի 50 1.4, 85 1.8 և ստացա իմ 1-ին L ոսպնյակը `24-105L: Timeամանակի ընթացքում ես գնել և վաճառել եմ մի շարք ոսպնյակներ, այնպես որ կարող եմ կարոտել մի քանիսն այս գրառման մեջ: Լավ ոսպնյակները լավ են պահում արժեքը (մոտավորապես 80-90% -ը հաճախ), և երբ ես որոշում եմ փորձել այլ բան, ես վաճառում և գնում եմ… Անվերջ ցիկլի մի տեսակ: Ստորև բերված այս կադրերն օգտագործում էին 50 1.4:

nextshots3-thumb1 MCP- ի ֆոտոխցիկի պայուսակ. Սարքավորումներ և նկարներ անցյալից մինչև ներկա բիզնեսի խորհուրդներ Լուսանկարչական հուշումներ

Հիմա իմ ներկայիս հանդերձանքի համար past Վերջին մի քանի տարիների ընթացքում ես ավելացրել եմ իմ L ոսպնյակների հավաքածուն: Եվ հիմնականում կենտրոնացած էր պրեմիերների վրա: Այժմ ես ունեմ Canon 5D MKII (պահուստավորեց 40D- ը): Պարզ ոսպնյակների համար ես ունեմ 35L 1.4, 50L 1.2, 85 1.2, 100 2.8 մակրո և 135L 2.0: Դրանցից ամենաշատը օգտագործում եմ 35L- ը փողոցային լուսանկարչության և ընդհանուր առմամբ ոսպնյակի շուրջ շրջելու համար (չնայած 50L- ը շատ է օգտագործվում դրա համար այժմ, երբ ես ունեմ լրիվ շրջանակային տեսախցիկ): Ես սիրում եմ 85L- ը դիմանկարների համար, իսկ 135 2.0-ը ՝ բացօթյա նկարահանումների համար (ՍԻՐԵԼ այս ոսպնյակը):

Ինչ վերաբերում է խոշորացումներին, ես վերջերս վաճառեցի իմ 70-200 2.8-ը (այն շատ ծանր էր և պարզապես չօգտագործվեց): Ես դեռ ունեմ իմ 17-40 լայն անկյունի համար: Չնայած ես անընդհատ մտածում եմ ՝ արդյո՞ք պետք է վաճառեմ այն ​​և ստանամ 16-35L: Ինչ-որ մեկը դրա վերաբերյալ կարծիք ունի՞: Եվ ես ունեմ 24-105L - Այս ոսպնյակը իմ ամենասիրածն էր մինչև ես չդարձա գլխավոր հրաձիգ: Եվ հենց նոր ես պատվիրեցի Canon 15mm Fisheye անցյալ գիշեր. Սա կլինի իմ զվարճալի ոսպնյակը:

Ահա 2009-ի նկարների արագ կոլաժ `օգտագործելով իմ ամենաթարմ կարգավորումները` L պրիմեներ, մակրո և Canon 5D MKII: Ես տարիների ընթացքում որոշակի բարելավում եմ տեսնում իմ լուսանկարչության մեջ, լույսի ընկալում, ավելի լավ ընկալում ֆոկուսի և հետընտրական մշակման վրա: Ավելի լավ սարքավորում… լավ, այն օգնում է, բայց միայն այն պատճառով, որ ես գիտեմ, թե ինչ անել դրա հետ: Վստահեցնում եմ ձեզ, եթե ինձ փոխանցեիք այս հանդերձանքը, երբ ձեռք բերեի իմ 1-ին տեսախցիկը, դա անիմաստ կլիներ: Ես չէի ունենա «վազող մարդ» օգտագործելու, և կմտածեի, թե ինչու է տեսախցիկը դրա վրա ֆլեշ չունի:

nextshots4-thumb1 MCP- ի ֆոտոխցիկի պայուսակ. Սարքավորումներ և նկարներ անցյալից մինչև ներկա բիզնեսի խորհուրդներ Լուսանկարչական հուշումներ

Հիմա էլ ի՞նչ ունեմ տեսախցիկի պայուսակում: Ես ունեմ սպիտակ հավասարակշռության ոսպնյակների խոյակներ, լաստոլիտ էզիբալանս, սեկոնիկ լույսի հաշվիչ, այցեքարտեր և անանուխի մաստակի փաթեթ: Կախված այնտեղից, որտեղ նկարահանվելու եմ, ես կրում եմ նաև 580EX II- ը և Gary Fong Lightsphere- ը: Ներկայումս այն գտնվում է իմում Նորագույն ֆոտոխցիկ պայուսակ - Jack by Jill-e շարժակազմի պայուսակ.

Որտեղ եմ գնումներ անում: Իմ նախընտրած խանութներն են ՝ B&H Photo և Amazon:

*** Հիմա ձեր հերթն է. Ասեք ինձ. Զգո՞ւմ եք, որ տարիների ընթացքում բարելավվել եք: Եթե ​​այո, ապա զգո՞ւմ եք, որ դրանք ավելի շատ սարքավորումներն էին կամ ձեր հմտությունները, կամ երկուսի խառնուրդն էր: Եթե ​​երկուսն էլ, ես կցանկանայի լսել, թե ինչ եք զգում յուրաքանչյուրից

MCPA գործողությունները

Առանց մեկնաբանությունների

  1. Mindy Հունիսի 10- ին, 2009- ին, 9- ին, 54- ը

    Այս գրառումը այնքան հետաքրքիր էր: Ի coolնչ զվարճալի է տեսնել, թե ինչպես է ձեր լուսանկարչությունն առաջընթաց գրանցել այս տարիների ընթացքում: Դու լավ ես սկսել, բայց Վայ դու հիմա այդպիսի տաղանդ ես: Ես կցանկանայի, որ դուք ինչ-որ տեսակի գրառում կատարեիք կենտրոնանալու վրա: Ես զգում եմ, որ դեռ պայքարում եմ այս ոլորտում և սովորում եմ ինչպես մեխել կենտրոնացումը: Ինչու՞ է լինում, որ երբեմն, երբ զգում եմ, որ ինչ-որ բանի վրա եմ կենտրոնանում, իրականում ոչ: լոլ Կարծում եմ, որ ես արդեն գիտեմ սրա պատասխանը, բայց մինչ այժմ իմ ուշադրության կենտրոնացումը եղել է իմ ուսման ամենաանհանգստացնող մասը: Դա ուղղակի պրակտիկո՞վ է գալիս: Ես ատում եմ հիանալի հարված կորցնելը, քանի որ այն ուշադրության կենտրոնից դուրս է կամ կենտրոնացած է սխալ բանի վրա: Ինչպե՞ս եք ձեր ուշադրությունը կենտրոնացնում: (կենտրոնացնե՞լ և վերամի՞ստացնել: ֆոկուս կետեր): Ինչևէ, ձեր հաղորդագրությունները միշտ այնքան օգտակար են, և ես սիրում եմ դիտել ձեր տեսանյութերը և օգտագործել ձեր գործողությունները: Շատ շնորհակալություն բոլոր օգտակար խորհուրդների և ձեր գիտելիքների փոխանակման համար:

  2. Տերի Ֆիցջերալդ Հունիսի 10- ին, 2009- ին, 9- ին, 57- ը

    Ես ստիպված կլինեի ասել երկուսն էլ: Ավելի լավ սարքավորումներն, անշուշտ, օգնում են. Բայց իմանալը, թե ինչ եք անում դրանով, իսկապես շատ ավելի արժեքավոր է ձեզ այնտեղ հասնելու համար, որտեղ ցանկանում եք լինել:

  3. jen Հունիսի 10- ին, 2009- ին, 10- ին, 04- ը

    և՛ ինձ համար, բայց միանշանակ կարծում եմ, որ լույսն ու կազմը այլ կերպ տեսնելով, և ինչպես շահարկել, դա առավելագույն տարբերությունն է ստեղծում: և mcp գործողություններ և դասեր, իհարկե: 😉

  4. Brenda Հունիսի 10- ին, 2009- ին, 10- ին, 14- ը

    Ես կասեի, որ իմ կատարելագործման գերակշիռ մասը եղել է հմտությունները: Նոր սարքավորումները պարզապես օգնում են ընկալել իմ տեսակետը և այն որսալ `ցույց տալով բոլորին: Ես սկսեցի $ 50 միավորով նկարահանել Wal * Mart- ից և, հիմնականում, կարող եք ասել: Հիմա ետ նայելով ՝ ես հասկանում եմ, որ իմ կազմը սովորաբար սարսափելի էր և այնպես չէ, որ ունեի բավականաչափ լավ տեսախցիկ ՝ այն լրացնելու համար: Այնուհետև ես ստացա Canon Powershot S3 և սկսեցի նկարել անդադար: Նաև սկսեցի անչափ կարդալ գրքեր, բլոգեր և կայքեր ՝ սովորելու, թե ինչ եմ անում: Բացի այդ, ես դասընթաց եմ անցել համայնքային քոլեջում: Ես միակն էի առանց SLR- ի այդ դասարանում, բայց ավելի լավ կադրեր էի ստանում, քան իմ որոշ հասակակիցներ, քանի որ ես չէի օգտագործում ավտոմատ ռեժիմ: [Այո, ես ստացա S3- ը, քանի որ այն հնարավորություն ուներ լիովին ձեռքով անցնելու և AMարմանալի մակրո ռեժիմի:] Երբ իմ խեղճ Powershot- ը կոտրեց այս աշուն, ես նորացվեցի Rebel XT- ի և վերջապես ստացա ինտուիտիվ ձեռնարկի ուշադրություն: Ես նաև բարձրացրել եմ իմ կայքի / բլոգի ընթերցանությունը `ավելին ավելին իմանալու համար: Ես նաև արագացրեցի իմ հետընտրական մշակումը [լավ, այնպես որ ես վերջապես որոշեցի, որ հետընտրական մշակումը չի խաբում և ընդունեցի այն փաստը, որ Photoshop- ը կախվածություն է առաջացնում] ՝ իմ նկարներին հավելյալ փոփ հաղորդելու համար: Եվ ես հիմա ջանք եմ գործադրում ինքս ինձ մարտահրավեր նետելու և աշխատելու այն բաների վրա, որոնցում ես լավ չեմ զգում: Ես առիթ եմ ունեցել նկարահանելու այլ մարդկանց SLR- ներով իմ պատմվածքի տարբեր կետերում [և ցավում եմ, որ այդքան երկար է: ] և նրանց տեսախցիկների հետ իմ աշխատանքը համեմատելի էր իմ սեփական, ավելի փոքր տեսախցիկի աշխատանքի հետ: Դա ինձ ստիպում է հավատալ, որ դա ավելի շատ հմտությունների, քան սարքավորումների մասին է:

  5. admin մասին Հունիսի 10- ին, 2009- ին, 10- ին, 20- ը

    Mindy - շնորհակալություն հաճոյախոսությունների համար.) Focus - անպայման պրակտիկայի հետ է կապված. Կտեսնեք, որ իմ նախորդ նկարներն ավելի մեղմ էին: Ես փոխում եմ իմ կիզակետի կետերը և կետը դնում մոտակա աչքի վրա:

  6. megan Հունիսի 10- ին, 2009- ին, 10- ին, 56- ը

    dslr- ի համար, ես սկսեցի 80-ի դեկտեմբերին nikon d2006- ով… և ես դեռ նկարում եմ դրանով: ես հետ եմ նայում նկարահանման իմ առաջին վեց ամիսներին… և ես ճմլվում եմ: կան մի քանի բաներ, որոնք ես գիտեմ, որ կբարելավվեն `խցիկս բարձրացնելով. ցածր լուսավորության լուսանկարներ (որոնք նույնիսկ լավ ոսպնյակի դեպքում, d80- ը այդքան էլ լավ չեն անում), օրինակ. բայց, իրոք, իմ լուսանկարչությունը բարելավվել է ոչ թե սարքավորումների պատճառով, այլ ուսումնասիրելով և պարապելով: շնորհակալություն մեզ ձեր առաջընթացը ցույց տալու համար:

  7. Michelle Հունիսի 10- ին, 2009- ին, 11- ին, 23- ը

    Շնորհակալություն ձեր սարքավորումների ճանապարհորդությունը կիսելու համար: Այնքան հետաքրքիր է առաջընթացը լսել և տեսնել: 🙂 Ես իմ առաջին տեսախցիկի վրա եմ `Canon 30D: Չեմ կարող սպասել մի օր նորացնելուն, բայց հիմա ես նորացրել եմ 24-70L և օգտագործել 50 1.8 (կցանկանայի նորացնել 1.4 կամ 1.2): Ներկայումս աշխատում է ՁԵՌԱԳՈՐԱԿԱՆ ՁԵՌԱԳՐՈՎ մեխանիկական ազդեցության մեխանիկական ազդեցության վրա ՝ տեսնելով Լույսը և կազմը: Անցած 6 ամիսների ընթացքում տեսել ենք որոշակի բարելավում: Շարունակելու եմ աշխատել դրանում: Մի օր, երբ դոլարը հոսում է, ես նորացնում եմ սարքավորումները, բայց առայժմ գիտեմ, որ իմ հմտությունների կատարելագործումը շատ ավելի էժան է, քան նոր սարքավորումները և մի օր բավականին մեծ գումար կվճարեմ: 🙂

  8. Թինա Հարդենի լուսանկարչություն Հունիսի 10- ին, 2009- ին, 11- ին, 52- ը

    Սա պարզապես խելագար է, բայց ես զգում եմ, որ կարող եմ գրեթե կտրել և տեղադրել ձեր բլոգը իմ պատմության մեջ: Բացառությամբ այստեղի ու այնտեղի մի քանի տարբերությունների (շատ ավելի քիչ ոսպնյակներ), դա գրեթե նույնական է: Ես սիրում եմ իմ 5D Mark II- ը և կասեմ, որ սա ինքնուրույն բարելավեց իմ լուսանկարները: Այն նաև ոգեշնչել է ինձ գործնական պրակտիկայով զբաղվել: Դա զարմանալի տեսախցիկ է: Ես սկսել եմ աշխատել պրեմիերաների հետ և իսկապես սիրում եմ նրանց: Ես սկզբում պատռված էի, բայց դեռ պետք է վերցնեմ իմ 24-70 լ-ը `ձեռք բերելով իմ 50 1.2 լ-ը: Պարզապես պետք է մի փոքր շարժվել: Շարժվելու մասին զարմանալին այն է, որ դա ձեզ ստիպում է հարմարեցնել ձեր կազմը և 9 անգամից 10 անգամ ավելի լավ բան կստանաք, քան պարզապես փոքրացնելով և փոքրացնելով: Վերջիվերջո, մենք կարող ենք դա անել մեր համակարգչում, եթե ծայրահեղ անհրաժեշտություն լինի, չէ՞: Ես դեռ ունեմ իմ 70-200 մմ: Դա պարտադիր է Ֆուտբոլի և Բեյսբոլի խաղերի համար, չնայած ես ուրախ եմ փորձել 135L- ն այս տարի ֆուտբոլային մրցաշրջանում: Ինչևէ, հիանալի գրառում odոդի:

  9. Շաե Հունիսի 10, 2009 ժամը 12: 53 pm

    Պետք է ասեմ, որ սարքավորումներն ինձ հետ շատ կապ ունեին: Երբ նոր սկսեցի գործը, ես ունեի Canon EOS A2E * GASP * Դա 35 մմ SLR էր, ինչը նշանակում է ֆիլմ և շատ ժամեր մութ սենյակում: Քանի որ քոլեջի ուսանող էի, ես չէի կարող ինձ թույլ տալ տոննա ֆիլմեր, ուստի ստիպված էի շատ ընտրողաբար վերաբերվել իմ նկարահանածին: Երբ ես վերջապես ստացա իմ Rebel XT- ը, ես կարողացա խենթի պես նկարահանվել, քանի որ կարիք չունեի անհանգստանալու ֆիլմը վատնելու համար: Պրակտիկան հիանալի էր: Նաև շատ օգնեց մութ սենյակից համակարգիչ տեղափոխվելը:

  10. Լոռի Մ. Հունիսի 10, 2009 ժամը 12: 56 pm

    Ես սկսեցի $ 300 միավորով և նկարեցի մոտ 10 տարի առաջ և բռնեցի «թվային» սխալը: Ես կարծես չեմ կարող բավարարվել: Ես կարդում եմ այն ​​ամենը, ինչ կարող եմ ձեռք բերել և նկարել նույնքանով: Համաձայն եմ, որ թե՛ ավելի լավ սարքավորումները, և թե՛ գիտելիքները հաստատ բարելավել են իմ լուսանկարչությունը տարիների ընթացքում, բայց միայն այն պատճառով, որ ես ավելի շատ գիտեմ, թե ինչ անել դրա հետ: Համաձայն եմ, որ միայն ավտո ռեժիմը չի դարձնի ավելի լավ լուսանկարիչ: Ինչ վերաբերում է իմ պատկերների որակին, ապա ես իսկապես սկսեցի տարբերություն նկատել, երբ նորացրի ոսպնյակներս: Ես երկար տարիներ սիրահարված եմ մեծություններին, բայց վերջին 9 ամիսների ընթացքում ես «նորից եմ գտել» իմ Nikon 50mm f1.4- ը, և այժմ ես սիրահարված եմ դրան: Ես նախկինում միշտ հիասթափված էի դրանից և զգում էի, որ այն անհամապատասխան է կենտրոնացման վրա և, չգիտես ինչու, ավելի բարդ ժամանակ ունեցավ դրա հետ կոմպոզիցիայի հետ, համեմատած իմ Nikon 28-70mm f2.8: Վերջերս ես իսկապես նկատեցի անհավանական հստակություն 50 մմ-ի վերաբերյալ, և կարծում եմ, որ ես վերածվում եմ «առաջնակարգ» աղջկա: Ես իսկապես համոզված չեմ, թե որն է այսօր տարբերությունը, բացի ես շատ ավելի լավ եմ հասկանում, թե ինչպես «լույս տեսնել»: Շնորհակալություն Jodi- ի հիանալի գրառման համար: Ես ձեր առաջարկությունից հետո գնեցի սպիտակ հավասարակշռության ոսպնյակի գլխարկը, բայց դրա հետ դեռ շատ հաջողություն չեմ ունեցել: Ես փորձում եմ սպիտակ հավասարակշռություն սահմանել, և իմ պատկերները դուրս են գալիս կապույտ կամ նարնջագույն: Ես սովորաբար ավարտում եմ տեսախցիկը ավտո սպիտակ հավասարակշռությունը կրկին դնելը և այն RAW գրառման մշակման գործընթացում ամրագրելը: Ես օգտագործում եմ Fuji S5 Pro և հասկանում եմ, որ յուրաքանչյուր ֆոտոխցիկ տարբերվում է սպիտակ հավասարակշռությունը կարգավորելիս, բայց կտեսնե՞ք, թե ինչպես եք ոսպնյակի կափարիչով սպիտակ բալանս սահմանել: Համոզված եմ, որ այնտեղ կարող եմ փայլեցնել օգտակար տեղեկություններ, որոնք կօգնեն ինձ պարզել այն իմ սեփական տեսախցիկի միջոցով:

  11. Catherine Հունիսի 10, 2009 ժամը 1: 10 pm

    Վայ Ես սիրում եմ տեսնել, որ լավագույն լուսանկարիչները ինչ-որ տեղ են սկսել: Ես պաշտում եմ, որ դու այդպես բացվեցիր: դա քեզ իրական է դարձնում: Ես պարզապես իմ առաջին SLR- ն ստացա 2008-ի հուլիսին: Ես գնել եմ Rebel… ապա Mac- ը օգոստոսին և Elements- ը դրանով: Հոկտեմբերին ես նորացրի 40D և որոշ ավելի լավ ոսպնյակներ: Սուրբ Forննդյան տոնի առթիվ ես ստացա CS4, իսկ մարտին `5D Mark II: Գնեցի նաև 135 f / 2L ոսպնյակ և 24-105 f / 4L ոսպնյակներ ՝ գեղեցիկ ապակի ունենալու համար: Ես պատրաստ եմ և պատրաստ եմ անել այն ամենը, ինչ անհրաժեշտ է սովորելու համար ... բայց ես հաստատ ուզում էի զինվել սովորելու լավագույն սարքավորումներով: Ես զգում եմ, որ ամեն օր ավելի լավ եմ դառնում և այդքան շատ բան եմ սովորում ինտերնետից և գրքերից: Ես երբեք դասի չեմ մասնակցել (լուսանկարչություն կամ ֆոտոշոփ): Ես կարիք ունեմ. Ես այն մարդկանցից եմ, ովքեր կանգ չեն առնելու ու ուղղություններ խնդրելու, ուզում եմ ամեն ինչ ինքնուրույն պարզել: Ես իսկապես վայելում եմ այն ​​ամենը, ինչ սովորել եմ ձեր կայքում: Շնորհակալություն

  12. Քրիստի Հունիսի 10, 2009 ժամը 1: 56 pm

    Ես սիրում եմ ձեր կայքը, քանի որ ես նոր եմ լուսանկարչության մեջ: Սեպտեմբերին ձեռք բերեցի Rebel XSi: Կարդացեք ամբողջ ձեռնարկը, գտա այնքան լուսանկարչական բլոգ, որոնք ես կարողացա գտնել, և նոր սկսեցի նկարահանել: Ես օգտագործում եմ Kit ոսպնյակը, մինչ դեռ սովորում եմ, բայց ստացել եմ 50 մմ պրիմ 1.8: Ես օգտագործում եմ 50 մմ ոսպնյակներ շատ, երբ լուսանկարում եմ իմ երկու տղաներին: Փորձելով ինքս ինձ մղել օգտագործել միայն Av կամ Manual ռեժիմները, բայց միևնույն ժամանակ խնդիրներ ունեմ երկու հայացքը կենտրոնացնելու հետ: Հետաքրքրվա՞ծ եք, թե ինչ եք կարծում, պետք է լինի իմ հաջորդ ոսպնյակը: Ի՞նչ եք առաջարկում ճանապարհորդելու համար: Ես կռահեցի, որ մեկ ոսպնյակ, որն ունի մեծ տեսականի: Բացի այդ, ես շատ նկարներ եմ նկարում երեխաների վրա, ուստի մտածո՞ւմ եմ 85 մմ բարձրության վրա: Շնորհակալություն օգնության համար:

    • admin մասին Հունիսի 10, 2009 ժամը 5: 22 pm

      Քրիստին - դժվար է ասել - կախված է, կցանկանայի՞ք ավելի մոտենալ կամ կրկնօրինակել: եթե ավելի մոտ է, ապա 85 - եթե պահուստային է, ապա 35:

  13. Ֆաչչիկ Հունիսի 10, 2009 ժամը 2: 07 pm

    Ես ունեի իմ dSLR- ը միայն փետրվարի կեսերից և արդեն կարողացա զանգվածային բարելավումներ տեսնել: Հատկապես երբ խոսքը խմբագրման մասին է: Whoa - թեթեւ ձեռքը ձեր լավագույն ընկերն է: Բայց ես այնքան համաձայն եմ այն ​​մասին, որ տեսախցիկը լուսանկարիչ չի դարձնում: Ես ունեի մի կետ և նկարեցի և մի քանի զարմանալի լուսանկարներ արեցի: Իրականում երբևէ արված իմ որոշ սիրված լուսանկարներն իմ փոքր կետի և նկարահանումների հետ էին կապված, իրականում, ամեն ինչ վերաբերում է որպես արվեստագետի քո հմտություններին, և ոչ թե գործիքներին որքան թանկ է:

  14. Tina Հունիսի 10, 2009 ժամը 2: 12 pm

    Դուք այնքան տաղանդավոր եք !! Չեմ կարող սպասել, մինչև լրիվ ձեռնարկը լավացնեմ (նկարահանվելիս շատ եմ կարգավորում)

  15. Regina Հունիսի 10, 2009 ժամը 2: 20 pm

    Վայ Odոդի իմ, թե ինչպես է քո գործը վերացրել ինձ: Ես ստիպված եմ 40D- ին, և հիմա 40D- ի հետ ձեր աշխատանքը դիտելուց հետո ես ինձ այնքան սիրալիր եմ զգում: Ես նաև նոր եմ գնել 50 մմ 1.4…. Դեռ խաղում եմ դրա հետ: Ես սիրում եմ, թե ինչպես ցույց տվեցիր մեզ քո աշխատանքը: Քո մեծը:

  16. Պունա Հունիսի 10, 2009 ժամը 4: 16 pm

    Դուք նկատի ունեք, որ դուք չպետք է օգտագործե՞ք վազող տղամարդու ռեժիմը:

  17. Jodi Հունիսի 10, 2009 ժամը 5: 07 pm

    Լոռի - Ես պարզապես լուսանկարեցի գլխարկի միջով և դրեցի CWB- ն: Wala it Դրան շատ բան չկար: Puna - դուք կարող եք գործարկել ձեր տեսախցիկը ցանկացած ռեժիմով, որը ցանկանում եք, բայց որքան շատ եք սովորում, այնքան ավելի շատ վերահսկողություն կարող եք ցանկանալ Av, TV և Manual- ում նկարահանումներից:

  18. Brad Հունիսի 10, 2009 ժամը 7: 26 pm

    Դե, ինչպես այստեղ բոլորի մեծ մասը, ես նույնպես շարունակում եմ առաջադիմել իմ հմտություններում ՝ շնորհիվ քեզ նման մարդկանց ՝ odոդիի, ովքեր բացահայտորեն կիսում են քո տաղանդները, հմտությունները, փորձը, PS Գործողություններն ու դասընթացները: Տեսնելով ձեր աշխատանքը և այլ հմուտ լուսանկարիչների աշխատանքները, ովքեր կիսում են իրենց հսկայական գիտելիքները, ինձ օգնել են ավելի լավ լուսանկարիչ դառնալ, բայց ես դեռ ճանապարհներ եմ գտել: Այսինքն ՝ տեսախցիկի ավելի լավ հանդերձանքը և հիմնականում ավելի լավ ոսպնյակները մեծ նշանակություն ունեն: բայց ինչպես դուք ասացիք ձեր գրառման մեջ, դրանք կարող են վատնել, եթե հմտորեն չօգտագործվեն: Ես ունեմ Nikon D200, Nikon 18-200 խոշորացում և 50 / 1.4 պրիմ (որն առաջին հերթին ես եմ նկարում): Ես նոր եմ սկսել նկարել Ձեռնարկի ռեժիմով և օգտագործել WhiBal քարտ սպիտակ գույնի հավասարակշռությունս ճիշտ սահմանելու համար (WhiBal- ը մեծ փոքրիկ քարտ է, որն ինձ օգնում է այս հարցում… այն նաև կրկնապատկվում է որպես ազդեցության քարտ `դռան արագությունը, բացը դնելիս և ISO պարամետրերը ճիշտ ազդեցության համար: odոդի, դուք օգտագործում եք ձեր Sekonic լուսաչափը ՝ ձեր կադրերի ճիշտ ազդեցությունը ստանալու համար, թե՞ հիմնականում օգտագործում եք ձեր տեսախցիկի հաշվիչը: Ես մտածում էի Sekonic- ի լուսաչափերի մասին, և արդյո՞ք դրանք արժեն մինչ օրս ես պարզապես օգտագործել եմ իմ խցիկի ներկառուցված մետրը: Շնորհակալություն:

  19. Jodi Հունիսի 10, 2009 ժամը 7: 30 pm

    Բրեդ - լավ հարց է հաշվիչի մասին: Ես օգտագործում եմ դա կրոնականորեն օգտագործել: Բայց հիմա ես իսկապես ճանաչեցի իմ խցիկի հաշվիչը: Նկարահանումների ժամանակ հիմնականում օգտագործում եմ հիստոգրամը: Արդյունքում, ես իսկապես չեմ օգտագործում իմ հաշվիչը: ԲԱՅ manual - ձեռքով նկարահանումներին սովորություն տալը իսկապես կարող է հսկայական օգնություն լինել: Ես ունեմ sekonic 358 (համոզված չեմ, որ նշեցի դա, բայց եթե ոչ, հաստատ կանի, այնպես որ կա)

  20. Բեթ @ Մեր կյանքի էջերը Հունիսի 10, 2009 ժամը 8: 39 pm

    Odոդի, մեծ շնորհակալություն: սա փակցնելու համար: 2 ամիս առաջ ես գնեցի Canon 40D- ը Tamron 28-75 2.8-ով: Ես նոր եմ կարդացել իմ ձեռնարկը, Պետերսոնի «Exուցադրումը» և Քելբիի Լայթհորմ 2 գիրքը: Ես չեմ կարող բավականաչափ արագ սովորել, որպեսզի ստանամ այն ​​«տեսքը», որը գիտեմ, որ այնտեղ կա: Ձեր գրառումն այնքան հուսադրող է, քանի որ ես տեսնում եմ, որ աշխատանքով կարող եմ հասնել այնտեղ: Ո՞րն էր ամենալավ բանը, որն օգնեց ձեզ անցնել ձեռնարկի մեջ: Շնորհակալություն, Բեթ

  21. Jodi Հունիսի 10, 2009 ժամը 11: 05 pm

    Բեթ - Ես ավելի շատ վերահսկողություն և ավելի քիչ անակնկալներ էի ուզում

  22. Էրիկա Լեա Հունիսի 10, 2009 ժամը 11: 58 pm

    Շատ շնորհակալ եմ կիսվելու համար. Սա այնքան հետաքրքիր թեմա է: Ես մոտ 1.5 տարի նկարահանվում եմ SLR- ով: Գրքերի, ինտերնետի, լուսանկարիչ ընկերների և փորձի շնորհիվ, կարծում եմ, ես բավականին շատ բան եմ սովորել: Ոչ միայն լուսանկարը իրականում կազմելու և խզելու, այլ նաև խմբագրելու մասին: Պետք է ասեմ, որ դա եղել է մոտ 5% սարքավորումներ և 95% հմտությունների կատարելագործում: Ես սկսեցի ֆոտոխցիկից և երկու ոսպնյակից: Ես ունեմ նույն տեսախցիկը և ոսպնյակները: Այժմ ես պատկանում եմ փակ փեղկի թողարկումին, բայց այն այդքան հաճախ չի օգտագործվում: Չնայած շատ հարմար է: Ես զգում եմ, որ այդքան շատ բան ունեմ սովորելու: Շնորհակալություն ուսման գործընթացն առաջ տանելու համար ռեսուրս տրամադրելու համար:

  23. Գուերա Հունիսի 11- ին, 2009- ին, 12- ին, 06- ը

    Հիանալի է տեսնել, թե ինչպես են ձեր լուսանկարչությունն ու սարքավորումները զարգացել այս տարիների ընթացքում; շատ հետաքրքիր է մեզ համար ոչ այնքան ճանապարհով, որքան դու: Ես իմ առաջին DSLR- ն ստացա 2008-ի մարտին. Ասես բացվեց մի ամբողջ նոր աշխարհ, և ես այդքան շատ բան սովորեցի այդ տեսախցիկով: Ես ավելի ու ավելի եմ փորձում օգտագործել ձեռքի ռեժիմը, բայց պետք է ավելի արագ արագանամ, հատկապես երեխաներին նկարահանելիս: (Tipsանկացած խորհուրդ, թե ինչպես կարգավորել արագ տեմպերով նկարահանումը ձեռքի ռեժիմում:) Ես այս պահին ժամանակի 90% -ով բարձր բացվածքներով եմ նկարում Av ռեժիմներում. Ես դա սիրում եմ դիմանկարների համար: Մեկ ամիս առաջ ես նորացրի 5D Mark II, որը մեծ ցատկ էր XTi- ից, բայց ես հասկացա, որ պետք է ձեռք բերեմ տեսախցիկ, որի մեջ կարող էի աճել, քան աճել: Դեռ ոչ մի տեղ չեմ կարող դա արդարություն անել, բայց ոգեշնչող է ավելին սովորել և ավելին պարապել, և ես արդեն տեսնում եմ բարելավում իմ հարվածների մեջ: Դրանց մի մասը հավանաբար կապված է իմ ստացած նորությունների ոսպնյակների հետ (Sigma 24-70 f / 2.8 և Canon 70-300), որոնք շատ ավելի որակյալ են, քան այդ հին հանդերձանքի ոսպնյակները: Բացի այդ, ես ՍԻՐՈՒՄ ԵՄ իմ 50 մմ f / 1.8- ը, որը ես ունեի մի որոշ ժամանակ: Երբ ֆինանսները թույլ տան, ես նորացման կդարձնեմ որոշ L ոսպնյակներ ... ցանկությունների ցուցակը երբեք չի վերջանա: Thingուցակում առաջին բանը արտաքին բռնկումն է, որը ես ստանում եմ իմ ծննդյան օրվա առթիվ (այսօր): Ես պարզապես պետք է որոշում կայացնեմ 430exII- ի և 580ex- ի միջև: Շնորհակալություն սա տեղադրելու համար. Միշտ լավ է տեսնել, թե ինչպես են առաջ անցել մյուսները: 🙂

  24. Վարդ Հունիսի 11- ին, 2009- ին, 2- ին, 40- ը

    ՀԱ! Ես նոր եմ սկսում և դեռ օգտագործում եմ լիարժեք ավտո ռեժիմը, բայց մեծ մասամբ a, բավականին գոհ եմ իմ ստացած լուսանկարներից: (հավանաբար հենց այն ժամանակ, երբ դու վերադարձար, երբ սկսեցիր): Ես գիտեմ, որ բարելավման հսկայական տեղ կա, բայց ես սովորում եմ

  25. Կաիշոնի հետ կյանք Հունիսի 11, 2009 ժամը 6: 40 pm

    Ես սիրում էի սա: Շնորհակալություն! Սպիտակ հավասարակշռության ոսպնյակի գլխիկը անընդհատ պահո՞ւմ եք: Իմ տեսախցիկների խանութի տղամարդը ինձ ասաց, որ պետք է: Ես ուղղակի մտածում էի.

  26. Jodi Հունիսի 11, 2009 ժամը 6: 42 pm

    Այո - ՀԲ ոսպնյակի գլխարկը գտնվում է իմ ոսպնյակների վրա, որոնք անընդհատ ունեն: Ես հիմա 3-ի տիրապետում եմ, այնպես որ, եթե դա այն երեքից մեկն է, որը միացված է - այո 🙂 Ինձ համար վատն այն է, որ ես շարունակում եմ ավելի շատ ոսպնյակներ գնել `դժվար է պահպանել և արդարացնել այդ շատ գլխարկները:

  27. Արագ ստեղծագործական Հունիսի 24, 2009 ժամը 11: 51 pm

    Գեղեցիկ կադր! Դրանք իսկապես ուշագրավ էին: Դուք իրականում գույնն աշխուժացրեցիք:

  28. ելքով համարակալված հուլիսի 10- ին, 2009- ին, 8- ին, 39 ժամ

    Շնորհակալություն ձեր հանդերձանքը կիսելու համար: Ես հանդերձանքի ֆրիկ եմ, չնայած իմ բանկային հաշիվը թույլ չի տալիս ինձ շատ հաճախ հաճույք պատճառել: Ես սիրում եմ տեսնել, թե ինչ են օգտագործում ոսպնյակները «կողմերը» և սովորում, թե ինչու: Շնորհակալություն

  29. լուսանկարչություն հուլիսի 14- ին, 2009- ին, 12- ին, 24 ժամ

    ես սիրում եմ այս բլոգը .. շնորհակալություն տարածելու համար ..

Թողնել Մեկնաբանություն

Դուք պետք է լինի մուտք Ամսաթիվ մեկնաբանություն.

Ինչպես խթանել ձեր լուսանկարչական բիզնեսը

By MCPA գործողությունները

Թվային արվեստում լանդշաֆտներ նկարելու խորհուրդներ

By Սամանտա Իրվինգ

Ինչպես ստեղծել ձեր պրոֆիլը որպես անկախ լուսանկարիչ

By MCPA գործողությունները

Ինչպես ստեղծել ձեր պրոֆիլը որպես անկախ լուսանկարիչ

By MCPA գործողությունները

Նորաձևության լուսանկարչության խորհուրդներ նկարահանման և խմբագրման համար

By MCPA գործողությունները

Դոլարի խանութի լուսավորություն ՝ բյուջեով լուսանկարիչների համար

By MCPA գործողությունները

5 խորհուրդ լուսանկարիչներին ՝ իրենց ընտանիքի հետ լուսանկարվելու համար

By MCPA գործողությունները

Ինչ կրել մայրության ֆոտոսեսիայի ուղեցույց

By MCPA գործողությունները

Ինչու և ինչպես կարգաբերել ձեր մոնիտորը

By MCPA գործողությունները

12 հիմնական հուշումներ նորածինների հաջող լուսանկարչության համար

By MCPA գործողությունները

Մեկ րոպեի լույսի սենյակի խմբագրում. Ենթադրվում է կենսունակ և տաք

By MCPA գործողությունները

Օգտագործեք ստեղծագործական գործընթացը `ձեր լուսանկարչական հմտությունները բարելավելու համար

By MCPA գործողությունները

Ուրեմն… .Դուք ուզում եք խառնվել հարսանիքների:

By MCPA գործողությունները

Ոգեշնչող լուսանկարչական նախագծեր, որոնք կառուցում են ձեր հեղինակությունը

By MCPA գործողությունները

5 պատճառ, որ յուրաքանչյուր սկսնակ լուսանկարիչ պետք է խմբագրի իր լուսանկարները

By MCPA գործողությունները

Ինչպես ավելացնել ծավալը խելացի հեռախոսի լուսանկարներին

By MCPA գործողությունները

Ինչպե՞ս լուսանկարել կենդանիներին

By MCPA գործողությունները

Դիմանկարների համար մեկ ֆլեշ անջատված տեսախցիկի լուսավորության տեղադրում

By MCPA գործողությունները

Լուսանկարչության առաջին անհրաժեշտությունը բացարձակ սկսնակների համար

By MCPA գործողությունները

Ինչպե՞ս անել Կիրլյանի լուսանկարները. Իմ քայլ առ քայլ գործընթացը

By MCPA գործողությունները

Լուսանկարչական նախագծի 14 ինքնատիպ գաղափարներ

By MCPA գործողությունները

Կատեգորիաներ

հատկորոշիչները

Adobe Lightroom Նախադրվածներ Adobe Photoshop Օդային լուսանկարչություն Աստղաֆոտոգրաֆիա Առաջ եւ հետո Camera Աքսեսուարներ Camera Ոսպնյակներ Տեսախցիկներ Canon Ապրանքներ Երեխաների լուսանկարչություն Digital Photography Վավերագրական լուսանկարչություն DSLR տեսախցիկներ Ընտանեկան լուսանկարչություն Fine Art Photography- ը Լանդշաֆտային լուսանկարչություն Lightածր լուսավորության լուսանկարչություն Մակրո լուսանկարչություն MCP գործողություններ MCP Fusion MCP Photoshop գործողություններ MCP Shoot Me Group Հայելի առանց տեսախցիկների Նորածինների լուսանկարչություն Ռադիո Editing Լուսանկարչության ոգեշնչում Լուսանկարչական խորհուրդներ ֆոտոլրագրության Photoshop Photoshop գործողություններ Photoshop ձևանմուշներ Դիմանկար լուսանկարչություն Presets Պրոֆեսիոնալ լուսանկարիչ Ռետուշինգ Ակնարկներ Samyang Ապրանքներ Ավագ լուսանկարչություն Ուցադրել և պատմել Sony Ապրանքներ Դասընթացներ Travelանապարհորդական լուսանկարչություն Ստորջրյա Photography Հարսանեկան լուսանկարչություն Սեմինարներ

Վերջին գրառումներ