Դիմանկարների լուսանկարչության միտումներ և նորություններ. Լավը, վատը, տգեղը

Կատեգորիաներ

Գլխավոր Ապրանքներ

Ի՞նչ է դիմանկարային լուսանկարչության նորաձեւությունը: Նորաձեւությունը մի բան է, որն ունի հանրաճանաչության կարճաժամկետ աճ: Ինձ համար լուսանկարչական «մոգությունը» կարող է լինել լուսանկարչության կամ խմբագրման կեցվածք, հենարան կամ ոճ, որը չափազանց տարածված է դառնում մեկուսացված ժամանակահատվածի համար: Չնայած նորաձևությունները հակված են բացառիկ ժողովրդականություն վայելել կարճ ժամանակով, միտումը շարունակում է մնալ ուժ: Երբեմն ինչ-որ բան սկսվում է որպես նորաձեւություն, բայց ավարտվում է միտում: Ամանակ առ ժամանակ դժվար է որոշել `ինչ-որ բան նորաձեւ է կամ թրենդ:

Մի քանի տասնյակ լուսանկարչական ֆոդեր կան, որոնք անընդհատ գալիս ու գնում են: Այժմ, երբ սոցիալական ցանցն այնքան տարածված է, նորաձեւությունները կարող են արագ առաջանալ և ավելի տարածված լինել: Մտածեք այդ մասին լուսանկարչական ֆորումներ, լուսանկարչական բլոգեր, facebook, Twitter, եւ Flickr, Այս վայրեր այցելելիս տեսնում եք այլ լուսանկարիչների պատկերներ: Եվ հավանականությունը մեծ է, որքան էլ փորձեք ինքնատիպ լինել, ինչ-որ բան կարող է գրավել ձեր ուշադրությունը: Դուք կարող եք գաղափար ստանալ: Կարող եք տեսնել ձեր հավանած հենարանը կամ տեսնել այն կեցվածքը, որը ցանկանում եք փորձել: Հնարավոր է ՝ ձեզ ոգեշնչեն ՝ փորձելու նոր տեխնիկա, տեղադրություն, լուսավորություն կամ խմբագրում: Եվ այս ներշնչանքի միջոցով, եթե բավականաչափ հետաքրքրվեն և ազդվեն, կարող է նորաձեւություն զարգանալ:

Լուսանկարչական շատ նորաձեւություններ ծագում են հենակետերից: Այս պահին արհեստական ​​փայտե հատակները (գարնանային գորգեր) չափազանց տարածված են: Մի քանի տարի առաջ նորածին լուսանկարիչների մեծ մասը երեխաներին դնում էր չափի մեծ բաժակների մեջ: Ինչ վերաբերում է խմբագրմանը և Photoshop- ին, հիշու՞մ եք sepia տոնների, մշուշոտ խմբագրած պատկերների, չափազանց խմբագրված աչքերի, ինտենսիվ շողացող գույնի, ընտրովի գույնի, փափուկ փայլի, ծանր վինետետների, պլաստիկ մաշկի ծանր հարթեցման, խորը այրման և խուսանավելու ժողովրդականություն: Ես կարող էի շարունակել և շարունակել

Այս գրառումը ՉԻ կոչված չէ ծաղրելու վերջին մոլուցքը կամ վերջին մորթերը: Փաստորեն, ընդգրկված պատկերներից շատերը արվեստի գործեր են: Ստորև բերված լուսանկարները դիտելիս ես կասկածում եմ, որ կարող եք մտածել հետևյալ մտքերից մի քանիսը.

  • «Ես հիշում եմ, որ դա անում էի»:
  • «Ես դեռ դա անում եմ»:
  • «Ես սիրում եմ այդ հենարանը»:
  • «Ես սիրում եմ այդ պատկերը»:
  • «Ես ուզում եմ դա փորձել»:
  • «Ես չեմ կարող սպասել իմ հաջորդ նիստին դա անել»:
  • «Ես զարմանում եմ, թե որտեղ կարող եմ գտնել դա… կամ ինչպես դա անել»:
  • «Չեմ կարող հավատալ, որ ես դա արել եմ»:
  • «Ինչպե՞ս դա նորաձեւություն դարձավ»:
  • «Ինչո՞ւ ինչ-որ մեկը ցանկանում է դա անել»:

Դուք կարող եք ուսումնասիրել դրանցից մի քանիսը և գիտակցել, որ դեռ որոշակի տեխնիկա եք անում կամ որոշակի հենարան ունեք: Կարող եք հիշել, թե երբ եք հիշել: Կարող եք ամաչել: Կամ գուցե զարմանաք, թե ինչու է լուսանկարը կազմել ցուցակը, քանի որ չեք մտածում, որ այն նորաձեւություն կամ միտում ունի, այլ ավելի շատ լուսանկարչության հիմնական մասը: Այս բոլոր մտքերն ու զգացմունքներն ուժի մեջ են:

Լուսանկարչության նորաձեւությունները վատ չեն: Գուցե դուք անձամբ կարծում եք, որ որոշն այդպիսին է, և դա նույնպես լավ է: Շատ դեպքերում նորաձեւությունները ոգեշնչում են: Երբ նորաձեւությունը լավ է արվում, դա իրականում կարող է հանգեցնել ժառանգական ժառանգության լուսանկարների: Կարող եք հետադարձ հայացք գցել և զարմանալ, թե ինչու եք յուրաքանչյուրս ընկել որոշակի մորթի մեջ: Հավատացեք ինձ, ես հետ եմ նայում իմ 80-ականների մեծ մազերին, ռետինե ապարանջաններով լի ձեռքերին և այդ կերպ նեոնային հագուստին: Բայց լուսանկարչության հետ պատկերները ստեղծում են հիշողություններ և գրավում ժամանակի մի պահը: Դուք և ձեր հաճախորդները դեռ կարող եք սիրել նրանց, միտումներ, մորթել, թե ոչ:

Շնորհակալություն իմ բոլոր ներդրողներին ստորև իրենց պատկերները կիսելու համար: Դրանք ներկայացնում են մի քանի նորաձեւություններ և միտումներ, որոնք ես տեսել եմ վերջին մի քանի տարիների ընթացքում: Այս պատկերներից մի քանիսն ինձ ցանկություն է առաջացնում փորձել հենարան կամ տեղակայություն, նույնիսկ եթե դրանք նորաձեւություն են կամ դրանք նորաձեւություն էին: Ուրիշներ, գուցե ինձ քիչ են սիրում: Բայց հիշեք, որ ինչ-որ բան նորաձեւություն դառնա, շատ լուսանկարիչներ ստիպված են դա փորձել:

Այսպիսով, երբ նայում ես սրանց միջով, ի՞նչ է անցնում գլխիդ մեջ: Եղեք անկեղծ և ավելացրեք ձեր մեկնաբանությունը:

Սիրում եմ նրանց? Ատո՞ւմ եք նրանց: Ո՞ր նորաձեւություններն եք փորձել: Հիմա ոգեշնչվա՞ծ եք: Ձեզ գաղափարներ տվե՞լ են: Ո՞րն եք հավանել կամ դուր չի եկել: Էլ ի՞նչ նորաձեւություններ եք տեսել, որ գալիս ու գնում են ՝ այստեղ չնշված կամ ցուցադրված (Ես թվարկեցի մի քանի Photoshop- ներ, բայց դրանց օրինակների տեղ չունեի)? Ես գիտեմ, որ կան շատ նորաձեւություններ, որոնք ես չեմ ներառել, ուստի խնդրում եմ կիսել դրանք և ազատ զգալ հղում դեպի ձեր պատկերը, որը ներկայացնում է նորաձեւություն: Սրանցից ո՞րն եք տեսնում որպես միտումներ ընդդեմ նորաձեւության: Պարզապես այն պատճառով, որ ինչ-որ բան նորաձեւություն է, դա չի դնում այն ​​արգելված: Այս գաղափարներից շատերը միանգամից չարաշահվել են, բայց օգտագործվել են խնայողաբար, կարող է հիանալի լրացում լինել ձեր աշխատանքի մեջ: Բոլոր բաները, որոնք պետք է դիտարկել և մտածել:


Մեծ, պայծառ սառնաշաքարը * սա կարող է դեռ ամենամեծը լինել.

IMG_6756 Դիմանկարային լուսանկարչության միտումներ և նորաձեւություններ. Լավը, վատը, տգեղ MCP- ի մտքեր լուսանկարչական խորհուրդներԼուսանկար Լուրեր Ամանդա Էնդրյուսի լուսանկարչություն


Թվում է, որ նորագույն միտումը կեղծ հատակն է, ինչպես «Barnwood Rug» - ը.

ali3-mark-sm Դիմանկարային լուսանկարչության միտումներ և նորաձեւություններ. լավը, վատը, տգեղ MCP- ի մտքեր լուսանկարչության մասինԼուսանկարը շնորհակալություն է հայտնում Kari Durbin Photography- ին


Եվ օգտագործելով այս գորգերը ինչպես կեղծ հատակի, այնպես էլ ֆոնի համար.

ali4-mark-sm Դիմանկարային լուսանկարչության միտումներ և նորաձեւություններ. լավը, վատը, տգեղ MCP- ի մտքեր լուսանկարչության մասինԼուսանկարը շնորհակալություն է հայտնում Kari Durbin Photography- ին


Երեխա բաժակի մեջ.

MG_0666 Դիմանկարային լուսանկարչության միտումներ և նորաձեւություններ. Լավը, վատը, տգեղ MCP- ի մտքերի լուսանկարչական խորհուրդներԼուսանկար Լուրեր Ամանդա Էնդրյուսի լուսանկարչություն


Երեխա ծաղկամանի մեջ | Babyաղկի գլխարկով երեխա.

kr4m-2BLOG1 Դիմանկարային լուսանկարչության միտումներ և նորաձեւություններ. լավը, վատը, տգեղ MCP- ի մտքեր լուսանկարչության մասին խորհուրդներԼուսանկարը ՝ շնորհակալություն TracyT- ի Լուսանկարչությանը


Երեխա հնաոճ իրերի հենակով:

Դիմանկարների լուսանկարչության 3 միտումներ և նորաձևություններ. Լավը, վատը, տգեղ MCP- ի մտքերի լուսանկարչական խորհուրդներըԼուսանկարը ՝ շնորհակալություն TracyT- ի Լուսանկարչությանը


Երեխա հրեշտակի թևերով.

LilyP11-Original-2 դիմանկարային լուսանկարչության միտումներ և նորաձևություններ. Լավը, վատը, տգեղ MCP- ի մտքեր լուսանկարչության մասինԼուսանկարը ՝ շնորհակալություն TracyT- ի Լուսանկարչությանը


Ավագ դպրոցի ավագ դիմանկար | Ավագ կեցվածք երկաթուղային գծում.

jlynnmak2 Դիմանկարային լուսանկարչության միտումներ և նորաձևություններ. լավը, վատը, տգեղը MCP մտքեր լուսանկարչության մասին խորհուրդներԼուսանկարը `j'lynn mak- ի


Տրիկոտաժե գլխարկ կրող նորածին | Ձեռքերը կզակի տակ դնում են.

treavor1BLOG-1 Դիմանկարային լուսանկարչության միտումներ և նորաձեւություններ. լավը, վատը, տգեղ MCP- ի մտքեր լուսանկարչության մասինԼուսանկարը ՝ շնորհակալություն TracyT- ի Լուսանկարչությանը


Մեծ փքուն կիսաշրջազգեստները | Pettiskirts ՝ Kaiya Eve:

փքուն դիմանկարային լուսանկարչության միտումներ և նորաձեւություններ. լավը, վատը, տգեղ MCP- ի մտքերը լուսանկարչական խորհուրդներ

Լուսանկար Լուրեր MCP գործողություններ


Pier One գունավոր հյուսված վերմակ.

ազատություն-վերմակի տակ դիմանկարային լուսանկարչության միտումներ և նորաձեւություններ. լավը, վատը, տգեղ MCP- ի մտքերը լուսանկարչական խորհուրդներԼուսանկար Լուրեր MCP գործողություններ


Տորթի ջարդուփշուր - 1-ին տարեդարձի նկարների համար լուսանկարվող նորածիններ.

blog1 Դիմանկարային լուսանկարչության միտումներ և նորություններ. լավը, վատը, տգեղ MCP- ի մտքերը լուսանկարչական խորհուրդներԼուսանկար Լուրեր Marissa Vargason Լուսանկարչություն


Գունավոր հովանոցների օգտագործումը որպես հենարան | Գրաֆիտիի պատերը ֆոնին.

alyssa-108 Դիմանկարային լուսանկարչության միտումներ և նորաձեւություններ. լավը, վատը, տգեղ MCP- ի մտքեր լուսանկարչության մասինԼուսանկար Լուրեր MCP գործողություններ


Վիկտորիանական աթոռ ՝ դրսում դրված կանաչապատ դաշտում.

IMG_0543 Դիմանկարային լուսանկարչության միտումներ և նորաձեւություններ. Լավը, վատը, տգեղ MCP- ի մտքեր լուսանկարչական խորհուրդներԼուսանկար Լուրեր Ամանդա Էնդրյուսի լուսանկարչություն


Երեխա ափսեի վրա | Վերմակով ամուր փաթաթված | Մեծ ծաղիկ գլխին.

MG_1739_1 Դիմանկարային լուսանկարչության միտումներ և նորաձեւություններ. Լավը, վատը, տգեղ MCP- ի մտքեր լուսանկարչության մասինԼուսանկար Լուրեր Ամանդա Էնդրյուսի լուսանկարչություն


Երեխա դարակում:

4037647557_fec6fb551d_b Դիմանկարային լուսանկարչության միտումներ և նորաձեւություններ. Լավը, վատը, տգեղը MCP մտքեր լուսանկարչության մասին խորհուրդներԼուսանկար Լուրեր Մեգի Մարտին


Նորածին երեխան կախված է օդում:

jodi2 Դիմանկարային լուսանկարչության միտումներ և նորաձեւություններ. լավը, վատը, տգեղ MCP- ի մտքերը լուսանկարչական խորհուրդներԼուսանկար Լուրեր Սիսեռի գլխի տպում


Երեխան ուշադրության կենտրոնում է և ծնողները `ուշադրության կենտրոնից դուրս:

կպցրած Գրաֆիկական դիմանկարային լուսանկարչության միտումներ և նորաձևություններ. լավը, վատը, տգեղ MCP- ի մտքերի լուսանկարչական հուշումներըԼուսանկար Լուրեր Միշել Ուելսի լուսանկարչություն


Մայրության լուսանկարներ | Ամուսնու ձեռքերը սիրտ են դնում նրա որովայնի վրա.

jodi1 Դիմանկարային լուսանկարչության միտումներ և նորաձեւություններ. լավը, վատը, տգեղ MCP- ի մտքերը լուսանկարչական խորհուրդներԼուսանկար Լուրեր Սիսեռի գլխի տպում


Ընտանիքի անդամի ձեռքերը ամբողջ հղի մայրիկի որովայնով.

գործնական փորը դիմանկարային լուսանկարչության միտումներ և նորաձևություններ. լավը, վատը, տգեղը MCP մտքեր լուսանկարչության մասին խորհուրդներԼուսանկար Լուրեր Amber Katrina Լուսանկարչություն


Ողջ ընտանիքի ոտքերը գրավելը.

ոտքեր Դիմանկար լուսանկարչության միտումներ և նորություններ. լավը, վատը, տգեղ MCP մտքերը լուսանկարչական խորհուրդներԼուսանկար Լուրեր Amber Katrina Լուսանկարչություն


Բոլորը, ովքեր գետնին են, մեջտեղում շրջան են կազմում և վեր են նայում | Aուցադրված է բասկետբոլի թիմում.

բասկետբոլ Դիմանկարների լուսանկարչության միտումներ և նորաձևություններ. լավը, վատը, տգեղ MCP- ի մտքերի լուսանկարչական խորհուրդներըԼուսանկար Լուրեր Laureen Carruthers Լուսանկարչություն


Լուսանկարելով մարդկանց պատուհանի գոգում և շրջանակներում.

պատուհանի շրջանակներ Դիմանկարային լուսանկարչության միտումներ և նորություններ. լավը, վատը, տգեղ MCP- ի մտքերը լուսանկարչական խորհուրդներԼուսանկար Լուրեր Amber Katrina Լուսանկարչություն


Գործված վերմակի և գլխարկի մեջ կապած նորածին | Տեղադրված փայտի սպասքի ամանի մեջ

մանկական ամանի մեջ դիմանկարային լուսանկարչության միտումներ և նորաձեւություններ. լավը, վատը, տգեղ MCP- ի մտքեր լուսանկարչության մասինԼուսանկարը շնորհակալություն է Shawnee- ի Լուսանկարչությանը


Նորածին մետաղական դույլով / թիթեղով | Ընդարձակ հյուսվածք ՝ հարթ ֆոնի վրա

IMG_1990t5-005 Դիմանկարային լուսանկարչության միտումներ և նորաձևություններ. Լավը, վատը, տգեղ MCP- ի մտքերը լուսանկարչական խորհուրդներԼուսանկարը շնորհակալություն է հայտնում Shimmers Photography- ից


Նորածնի մատի վրա դրված ամուսնական մատանիներ.

M002_1Ac_flogo Դիմանկարային լուսանկարչության միտումներ և նորություններ. Լավը, վատը, տգեղ MCP- ի մտքեր լուսանկարչության մասինԼուսանկար Լուրեր Alleyway Լուսանկարչություն


Չծնված նորածնի անունը գրված է բլոկներով `հղիության ծննդյան լուսանկարների համար (նկատի ունեցեք նաև ընտրողական գույնը. Գիտեմ, որ ես ասացի, որ չեմ պատրաստվում ցույց տալ խմբագրման ձևերը, բայց… հենց այս մեկը).

smithmaternity7 Դիմանկարային լուսանկարչության միտումներ և նորաձեւություններ. լավը, վատը, տգեղ MCP- ի մտքեր լուսանկարչության մասինԼուսանկարը ՝ շնորհակալություն TracyT- ի Լուսանկարչությանը

 

MCPA գործողությունները

Առանց մեկնաբանությունների

  1. Միշել Թաներ Փետրվար 25- ին, 2010- ին, 9- ին, 09- ը

    Ի Whatնչ հիանալի գրառում է: Ես մի քանի ծնկաչոք ստացա և աչքերս թաքցրի մի քանի նորաձևության վրա: : o)

  2. Kristie Փետրվար 25- ին, 2010- ին, 9- ին, 12- ը

    Ինչ հիանալի հայացք նետեց նրանց բոլորին;)! Վա՞տ է, որ ես ունեմ ճշգրիտ «կոկոն» գլխարկի աման և մշուշոտ գորգի կոմբինատ LOL! Եվ FTR, դա պետք է լինի ամենամեծ գունագեղ գարշապարը, որը ես տեսել եմ մինչ օրս:

  3. Էշլի Gilիլեթ Փետրվար 25- ին, 2010- ին, 9- ին, 29- ը

    Ես նոր եմ սկսում և անընդհատ ոգեշնչում եմ փնտրում: Այնուամենայնիվ, այս պատկերներից շատերն իրականում ցուցադրում են այդքան շատ նորաձեւությունների հիմարությունը: Այ մարդ, երեխան իր գլխին կեղծ կանաչ է ??? Դա պարզապես սխալ է: Ես նաև սկուտեղների երեխաների սիրահար չեմ: Եվ աթոռներ դաշտում: Այս բաներն ուղղակի այնքան անբնական և շինծու են թվում: Բավականին մեծ տուտուս / մանր տաշեղներ եմ ունեցել: Լավ է, եթե աղջիկը բալերինա է, բայց հակառակ դեպքում ես հեռու կմնայի: Վերևից իմ հեքիաթները դեռահաս են երկաթուղային գծում (մի տեսակ խորհրդանշում է, թե ինչպես են նրանք գնում տեղեր, և ինչ ոչ) և գրաֆիտիի ֆոնը (հետաքրքիր է առանց նյարդայնացնում է): Շնորհակալություն այս գրառմանը, ինձ համար ծիծաղելի էր տեսնել մի ակնարկ:http://ashleygillett.com

  4. Chris Փետրվար 25- ին, 2010- ին, 9- ին, 31- ը

    Խոսելով նորաձևությունների թեմայի շուրջ ՝ լուսանկարիչների քանի պրոֆիլի լուսանկար եք հանդիպել այնտեղ, որտեղ ուսերից վերևում է դիմանկարային նկար, իսկ լուսանկարիչը տեսախցիկը պահել է մինչև նրանց աչքը ՝ ծածկելով նրանց ամբողջ դեմքը: Իսկապես: Բացակայում է ինքնատիպությունը և չկա մտահոգված չեմ իրենց լսարանով: Ի տարբերություն լուսանկարչի, լուսանկարչի մասին ավելին իմանալ ցանկացողը չի ցանկանում իմանալ, թե ինչպիսի տեսախցիկ ունի, որքան մեծ է նրանց ոսպնյակը կամ ինչպես է այն պահում: Նրանք ԿԱՐՈ են ցանկանալ իմանալ, թե ինչ տեսք ունի անձը, որը կարող է վարձել: Ուղղակի հռհռոց:

  5. ելքով համարակալված Փետրվար 25- ին, 2010- ին, 9- ին, 34- ը

    Սա զվարճալի էր: Լավ, նրանք, որոնք ես դեռ ուզում եմ անել. Երկաթուղային գծեր. Ես անձամբ կարծում եմ, որ դրանք հիանալի են և երբեք նորաձեւությունից չեն անցնում: մոլախոտերի գունավոր աթոռ - ինձ դուր է գալիս հակադրությունը և կարծում եմ, որ ձեր ցույց տված հատուկ լուսանկարը գեղեցիկ: Նրանք, ում համար ես չեմ մտածում (պարզապես իմ անձնական ոճը) մանկական բլոկներն են և ցանկացած բան, որի ձեռքերը հղի են որովայնի վրա ... բայց ես գիտեմ, որ այդ դիրքերը դեռ ուժեղ են:

  6. Kathy Փետրվար 25- ին, 2010- ին, 9- ին, 52- ը

    Նրանցից շատերը, ում ես սիրում եմ: Նույնիսկ եթե դրանք նորաձևություն են, ես գիտեմ, որ նրանց մեծ մասը սիրում է նաև նրանց, ովքեր տեսնում են նրանց Դրանցից ոմանք, կարծում եմ, թեյի բաժակի մեջ եղած ձեռքերի / սրտի և երեխայի պես մի քիչ պանիր են, բայց դրանք գեղեցիկ են, ուստի համոզված եմ, որ վաճառում են: Ես պլանավորել եմ իմ նորածինների առաջին նկարահանումները, այնպես որ ես ոգևորված էի ՝ տեսնելով, թե մարդիկ ինչ են մտածել: Իմ հիմնական հարցն այն է, թե որտեղի՞ց եք ստանում գոմի կեղծ հատակը: Նրանք այդ վայրում քանդեցին մեր հին անտիկ փայտե անասնագոմը, որովհետև այն ընկնում էր ներս, այնպես որ ես այլևս նման բան չունեմ ֆոնի համար / այլևս կարոտում եմ այն:

    • Odոդի Ֆրիդման, MCP գործողություններ Փետրվար 25- ին, 2010- ին, 10- ին, 14- ը

      Քեթի, դա իրերի մի մասն է. Նրանք վաճառում են: Եվ որոշ գաղափարներ կարող են թարթիչ թվալ, բայց միևնույն է, հղի մայրիկը կարող է խենթանալ իր որովայնի կադրի համար ՝ իր ամուսնու ձեռքերով կազմված սրտով: Կամ նոր մայրիկ, որը սիրում է երեխային բոլորը գլխարկով փաթաթված: Այնպես որ, մինչ լուսանկարիչները կարող են հիվանդանալ որոշակի նկարներից, նրանք կարող են դեռ մեծ փող աշխատողներ լինել: Որպես լուսանկարիչներ ՝ մենք պետք է որոշենք ՝ մենք նկարիչ ենք, թե գործարար մարդ, թե երկուսն էլ: Եվ որտե՞ղ ենք գծերը գծում այն ​​բանի վրա, թե ինչ ենք անելու և չենք անելու: Ես կարող եմ ձեզ ասել, որ դրանցից մի քանիսը ես կանեի նորից ու նորից: Մյուսները, որոնք ես երբեք չեմ արել և չեմ հանդիսանում իմ ճաշակը: Բայց փաստը շատերն են արել դրանք: Եվ շատերը սիրում էին նրանց: odոդի

  7. Օդրի Քոուլի լուսանկարչություն Փետրվար 25- ին, 2010- ին, 10- ին, 08- ը

    Իսկապես սիրում էի այս գրառումը, քանի որ այն շատ ճիշտ է: Սա պարզապես իրոք ստիպում է ինձ ցանկանալ լինել ստեղծագործ և փորձել ինձ էլ ավելի հրել: Շնորհակալություն!

  8. Kristie Փետրվար 25- ին, 2010- ին, 10- ին, 23- ը

    Fad- (ish) կամ ոչ, ես կարծում եմ, որ այդ լուսանկարների մեծ մասը շատ լավ արված են. Հոյակապ լուսավորություն, հիանալի ֆոկուս, և ես ուրախ կլինեմ նրանցից որևէ մեկը կոչել իմը: Կարծես 90-ականների թափթփված մազերը լինեին ... այո, մենք բոլորս հիմա հետ ենք նայում և ճմլվում ենք, բայց այն ժամանակ դա հանրաճանաչ էր, և մեզանից ոչ ոք ամաչում էր դա անել: Չեմ կարծում, որ որևէ մեկը պետք է * ամաչի * այս խելքներից որևէ մեկի համար, պարզապես ընդունի, որ իր ժամանակն անցել է մի քանիսի համար, և, ամենայն հավանականությամբ, կգա ինչ-որ այլ նորաձևություն:

  9. Նշան անել Փետրվար 25- ին, 2010- ին, 10- ին, 31- ը

    Մի բան, որ ես այդքան հազվադեպ եմ տեսնում, դա ոչ պանիր հղիության կադրն է: Ես նկատի ունեմ, թե քանի տարբեր եղանակ կա հղի փորը նկարելու համար: Թվում է ՝ շատ չէ:

  10. Քեթրին Վ Փետրվար 25- ին, 2010- ին, 11- ին, 15- ը

    Բաժակի բաժակների մեջ գտնվող երեխաները սարսափելի են: Եվ, մի տեսակ անարժան: 🙂 Համաձայն եմ Քրիսի հետ, որ հավանաբար բոլորի ամենամեծ հմայքը լուսանկարիչներն են, որոնց տեսախցիկները քողարկում են դեմքերը: Եվ, odոդի, դու անում ես իսկապես կարևոր մի կետ, որը պետք է հաշվի առնել you դու քեզ արվեստագետ ես համարում, թե՞ գործարար մարդ: Անկեղծ ասած, ես չգիտեմ, որ դուք կարող եք լինել երկուսն էլ ՝ առանց այս կամ այն ​​կողմին փոխզիջման ենթարկելու:

  11. Բրենդիլին Դեվիդսոն Փետրվար 25- ին, 2010- ին, 11- ին, 30- ը

    Լավ, նորաձեւություններ / միտումներ, որոնք, իմ կարծիքով, դեռ շատ լավ են. Երեխան հագնում է տրիկոտաժե գլխարկ, ձեռքերը կզակի տակ - սիրում է այդ տեսքը: Երեխա օդում, երեխա փայտե սպասքի վրա (ոչ թե սպիտակ), սիրտ դնելով մայրիկների որովայնի վրա, ուշադրության կենտրոնում գտնվող երեխան `ուշադրության կենտրոնից (բայց միգուցե այլ վայր և այլն), ընտանիքի ոտքերը. Ես անձամբ սիրում եմ այդ մեկը, և Ես սիրում եմ վիկտորիանական աթոռը դաշտի տեսքով ... կային մի քանիսը, որոնք ես հաստատ չէի փորձի կամ ինձ թվում էր հնացած, բայց ես կասեի մեծ մասամբ. հաճախորդների մեծ մասը կսիրեր այդ պատկերները… ես դրանց հսկայական երկրպագուն եմ գոմի գորգերը, չնայած դեռ պետք է մեկը ձեռք բերեմ: Ես չեմ զգում, կարծես թե նոր բան եմ տեսել, բայց ինձ ոգեշնչված եմ զգում. Մի քանի նոր հենակ ձեռք բերելու համար (ոմանք ցուցադրված են, և մյուսները, որոնք ներխուժել են գլխումս) և ստանալ իսկապես ՍՊԻՏ ֆոն: Ես հիվանդ եմ իմ գրեթե սպիտակ մեկից… Դրանք իմ մտքերն են:

  12. Սաթ Կատրինա Փետրվար 25- ին, 2010- ին, 11- ին, 32- ը

    @Nick - Համաձայն եմ, որ հղիության շատ լուսանկարներ կպչուն են, բայց եթե ժամանակ ես հատկացնում նրանց անհատականությունն ու փոխհարաբերությունները որսալու, նույնիսկ մայրության լուսանկարները կարող են եզակի լինել: Նման այս կենսակերպի ծննդաբերական նստաշրջանի նման.http://www.amberkatrina.com/blog/?p=888

    • Անել մայիսի 9- ում, 2012- ին `5- ում: երեկոյան 25

      Ամբեր, ես այցելեցի քեզ բլոգ և ՍԻՐԵԼ ԵՄ այն կիսած մայրության նիստը: Ես ուզում եմ իմ լուսանկարչությունը որպես հոբբիստ տեղափոխել հաջորդ մակարդակ և գործի դնել որպես կենսակերպի կողմնակից լուսանկարիչ: Ես անհարմար եմ զգեստներով, բայց սիրում եմ որսալ այդ փոքրիկ անկեղծ պահերը և պարզապես ուզում էի ասել, որ գնահատում եմ, որ կիսում ես քո աշխատանքը: Դա իսկապես ոգեշնչող է: 🙂

  13. Իռլանդիա Փետրվար 25- ին, 2010- ին, 11- ին, 38- ը

    Կարծում եմ ՝ դուք կարոտում եք լուսանկարների միտումը պարզ հին աղբի առաջ: Հին տներ, աղբարկղեր, պահեստներ, խառնաշփոթ մեքենաներ, հետևի նրբանցքներ և այլն: Ես այնքան սովոր էի տեսնել դրանք, մինչև իմ ընկերը մեկնաբանեց հարսանիքի հայտարարությունը, որը երկուսս էլ ստացանք: Ես կարծում էի, որ դա զույգի գեղեցիկ նկարն է, բայց նա ասաց. «Ինչու՞ նրանք կցանկանային իրենց նկարը տգեղ հին երկաթուղային կայարանի դիմաց»: Նա կարծում էր, որ դա հիմար է թվում: Կարծում եմ, որ մեր հաճախորդները միշտ չէ, որ համապատասխանում են վերջին «միտումներին»: Արդյո՞ք 10 տարի անց կանայք կզարմանան, թե ինչու են իրենց հարսնացու դիմանկարները վերցրել աղբի կույտի կողքի հետևի ծառուղում: Պարզապես հետաքրքիր է…

  14. Vera Փետրվար 25- ին, 2010- ին, 11- ին, 44- ը

    Ես պրոֆեսիոնալ չեմ, բայց ես մայրիկ եմ, սովորում եմ, թե ինչպես ավելի լավ կադրեր նկարել: Ես լուսանկարչության մեջ հիմար նորաձեւությունների երկրպագու չեմ: Ես երբեք չեմ վճարել լուսանկարչի իմ երեխաների կամ իմ ընտանիքի պրոֆեսիոնալ կադրերի համար: Ես այնքան վախենում եմ մեկ տոննա գումար ծախսելուց և ավարտվել հիմար լուսանկարներով, որոնք իսկապես չեն ներկայացնում իմ ընտանիքը: Հիմա, երբ սովորում եմ լուսանկարչության մասին, կարող եմ գնահատել նոր բաներ փորձելը: հենակետեր, նորաձևություններ և այլն: Կարծում եմ, որ դրանք կարող են զվարճալի լրացում լինել լավ լուսանկարչության համար: Պահեք դասական, փորձված և ճշմարիտ լուսանկարները և շաղ տալ նորաձեւության մեջ ՝ զվարճանալու համար: Բացի այդ, դուք երբեք չեք սովորի, թե որն է ձեր անձնական ոճը, քանի դեռ չեք փորձել նոր բաներ: Միշտ պետք է անընդհատ սովորել և աճել:

  15. Leanne Փետրվար 25- ին, 2010- ին, 11- ին, 45- ը

    Հիանալի էր սրանք տեսնելը, բոլորը լավ էին արված: Ոմանց ես սիրում եմ, ոմանց ՝ ոչ այնքան, հա՛: Ես կահույք բացօթյա, սառնաշաքարներ և երկաթուղային գծեր տանելու երկրպագու եմ: Ես երբեք այդ նոր ծաղկի ցնցուղի գլխարկներով նորածնի չեմ նկարելու, դրանք սարսափելի են, և ես երբեք չեմ հասկացել ընտանեկան ոտքի հարվածը: Ես չեմ կարող պատկերացնել, որ իմ հաճախորդներից որևէ մեկը վճարում է իր ոտքերի տպման համար: Համաձայն եմ Օդրի Քոուլի հետ, որ սրա տեսքը ստիպում է ինձ ավելի շատ աշխատել ստեղծագործ և նորարար լինելու հարցում: Հիանալի գրառում:

  16. Chris Փետրվար 25- ին, 2010- ին, 11- ին, 52- ը

    Կարծում եմ ՝ ամենամեծ մտահոգությունը, որ փորձառու լուսանկարիչներն ունեն մայրության / նշանադրության / տարեցների / նորածնային կադրերի «նորաձեւության» հետ կապված, այն է, որ այժմ այն ​​կարող է «սրամիտ» լինել և ստեղծագործական, բայց միևնույն է, նրանք կգնահատվեն ճանապարհի 5, 10, 15 տարի անց: երբ նրանք հետ են նայում այդ լուսանկարներին: Հաճախորդը կդիմի՞ լուսանկարին ՝ որպես դասական նկարագրություն այն բանի, թե ովքեր են եղել այդ ժամանակ, թե՞ նրանք հետ կդիտեն և կծիծաղեն իրենց արած ծաղրական նկարի վրա և կկոցեն աչքերը: Ամբեր Կատրինան ճիշտ գաղափար ունի իր ծննդաբերական կադրերի հետ: ունի. Նորաձևությունները ՝ «թեյի բաժակի մեջ կամ հացահատիկի ամանի մեջ», գալիս ու գնում են, բայց մարդիկ դեռ պարզապես ուզում են տեսնել իրենց և հիշել ուրախությունը: Բոլորս հիշում ենք, թե ինչպես Էն Գեդեսի ոճը փոխեց բաները մանկական լուսանկարների համար, բայց նրա օրացույցները այժմ Walmart- ում գնում են 1.99 դոլար: Նրա ոճը գրեթե կիչչի է: Կարծում եմ ՝ հիմնական մտահոգությունը, երբ կարդում ես այս գրառման տողերի արանքում, այն է ՝ արդյո՞ք աշխատանքը երկարակեցություն կունենա:

    • Odոդի Ֆրիդման, MCP գործողություններ Փետրվար 25- ին, 2010- ին, 11- ին, 58- ը

      Քրիսը ՝ հոյակապ կետը, այն մասին, թե լուսանկարը երկարակեցություն կունենա՞: Ֆլեյփի կողմում ես մտածում եմ իմ ծաղկավոր համազգեստի մասին, ինչպես 70-ականներին մեծացած երեխան: Եվ դա ժամանում է դրանով և ժպիտ է հաղորդում դեմքին: Այնպես որ, հագուստը, միանգամայն նորաձևություն, կարող է ժամադրություն տալ լուսանկարին ՝ այն դարձնելով պակաս անժամանակ, բայց դասական ՝ միևնույն:

  17. Odոդի Ֆրիդման, MCP գործողություններ Փետրվարի 25 2010, ժամը 12: 03 pm

    Erin, Great point - աղբը… Լուսանկարներ փխրուն հին շենքի դիմաց ՝ կոտրված պատուհաններով և կլպող ներկով: Ofամանակ առ ժամանակ ես դրանում եմ մեղավոր: Բայց ամուսինս միշտ նման է. Ինչու՞ ես երկրի վրա մի մանկան նկարում լքված շենքի դիմաց: ԼՈԼԻ-ին դուր է գալիս, թե ինչպես են այստեղ ոմանք սիրում որոշակի տհաճություն, իսկ ոմանք էլ չեն դիմանում դրան. Դա ցույց է տալիս, թե մենք բոլորս էլ ինչքանով ենք տարբեր `այսքան շատ նախասիրություններ և հավանումներ:

  18. Միշել Սիդլզ Փետրվարի 25 2010, ժամը 12: 11 pm

    Ինձ խնդրել են իմ բազմաթիվ հաճախորդներից անել այդ որոշ դիրքերը (օղակներ ՝ մատի վրա և ընտանիքի կողմից շրջանաձև պառկած): Ես ճկում եմ, նկարում, տալիս նրանց, բայց ԵՐԲԵՔ դա իմ բլոգում ցույց չեմ տալիս: Ես չեմ ուզում հայտնի լինել հենակետերով և կեցվածքներով: Ես նախընտրում եմ պարզապես այն իրական պահել (փոխազդեցություններ և այլն):

  19. Elizabeth Փետրվարի 25 2010, ժամը 12: 30 pm

    Մի նորություն, որն իսկապես նյարդայնացնում է նյարդերին, խաղողի բերքահավաք խաղողի ճամպրուկի մեջ դնելն է. Դրանք ինձ համար միշտ դագաղի տեսք ունեն, և ես չեմ կարող դիմանալ նրանց:

  20. Լուսանկարչությունը ՝ TracyT- ի Փետրվարի 25 2010, ժամը 12: 39 pm

    Babiesաղկի ցնցուղի գլխարկներ նորածինների վրա (ուղղակի սխալ! ????) կարող է պարզապես սխալ լինել ձեր աչքերում ... բայց ՄԵIG վաճառող: Կարծում եմ ՝ odոդին հարվածեց մեխին գլխին, երբ ասաց ՝ դու լուսանկարիչ ես: թե գործարար անձնավորություն կամ երկուսն էլ? Ես դրանում եմ, քանի որ սիրում եմ նկարել, ԲԱՅ ես դա անում եմ նաև ապրուստ վաստակելու համար: Ես նկարում եմ այն, ինչ վաճառում է և ինչը սիրում են իմ հատուկ հաճախորդները: 🙂

  21. Լուսանկարչությունը ՝ TracyT- ի Փետրվարի 25 2010, ժամը 12: 43 pm

    Ուղղակի ուզում էի ավելացնել, որ ես ընդհանրապես ընտրովի գունազարդման երկրպագու չեմ: բայց եթե հաճախորդը խնդրի դա, ես կանեմ դա (միայն եթե դա համապատասխանում է նկարին)… բայց նրանք ինձ վճարում են դրա համար, ինչու՞ ոչ: Ես ընտրովի գունավորում չեմ դնում իմ կայքում կամ բլոգում, քանի որ դա այն չէ, ինչ ուզում եմ մղել, բայց ինձ միշտ խնդրում են դա անել հղիության բլոկային կադրերով գրեթե ամեն անգամ:

  22. Ընտիր Փետրվարի 25 2010, ժամը 1: 01 pm

    Հիանալի գրառում: Նրանց մեծ մասը ես սիրում եմ: Միշտ լավ է սկսել ձեր սեփական նորաձեւությունը կամ միտումը:

  23. LB Փետրվարի 25 2010, ժամը 1: 19 pm

    Դա զարմանալի էր: Եթե ​​լուրջ, սա դրանից լավ չի ստացվի: (Ես ձեզ նույնպես կթողնեմ թվիթ) Դա պետք է հրապարակել: Հ.Գ.Իսկ կեղծ պղպջակների բաղնիքը: ԼՈԼ

  24. Cathy Փետրվարի 25 2010, ժամը 1: 59 pm

    Ես ատում եմ, ատում եմ, ատում եմ (և միշտ ունեմ) և հրաժարվում եմ նորածին նկարահանվել հարսանեկան մատանիներով: Ի՞նչ է դա խորհրդանշելու: Իմ մայրիկն ու հայրիկը ամուսնացած են, իսկ ձերը `ոչ: lol Ես միշտ մտածել եմ, որ դա ամենաէկներն է: Մի սիրեք սիրտը / փորը, բայց ես խոստովանում եմ, որ դա արել եմ մեկ կամ երկու անգամ: Ես այնքան շատ եմ անցել pettis- ից և ուրախ եմ, որ դրանցից միայն 4-ն եմ… Գիտեմ, որ որոշ լուսանկարիչներ մոտ 4 տարի առաջ խենթացել են և նրանց վրա մի ամբողջ կարողություն ծախսել: Մոդա, որը ես տեսնում եմ (կամ միտում) վառ գույներն են, լրացուցիչ փոփը և լրացուցիչ հակադրությունը: Ինչը ես շատ եմ սիրում, բայց զգում եմ, որ շուտով դուրս կգա, քանի որ այն արդեն որոշ ժամանակ անց էր: Funվարճալի հոդված և լավ կարդացե՛ք:

  25. շառլա Փետրվարի 25 2010, ժամը 2: 06 pm

    հաա, նրանցից ոմանք մի փոքր պաղպաղակ են ստանում I Ոմանք ինձ դուր են գալիս և դեռ ուզում եմ փորձել: Ինչպես երեխան ՝ գլուխը ձեռքին գլխարկով, ես դեռ պետք է համոզեմ նորածին երեխային փորձել այդ դիրքը: Ես կցանկանայի տեսնել գրառումը խմբագրման մոդելների վրա: Կարծում եմ, որ ոչ մի բան չի փչացնում նկարը, ինչպիսին է փայլուն օտար աչքերը կամ խմբագրված մաշկը :( Thnx Ես սիրում եմ ձեր բլոգը և շատ բան եմ սովորել ձեզանից :)

  26. Էմի Մաքմյուրին Փետրվարի 25 2010, ժամը 2: 30 pm

    Սիրիր սրանք:

  27. Janelle Փետրվարի 25 2010, ժամը 2: 48 pm

    Ինձ շատ դուր եկավ այդ գրառումը, շատ զվարճալի էր: Հետաքրքիր է նաև ինձ համար, քանի որ ես պրոֆեսիոնալ չեմ, բայց ինչպես ուրիշը նշեց, ես մայրիկ եմ, ով փորձում է սովորել զարմանալի լուսանկարներ նկարել: Ես դեռ չեմ փորձել հենակետեր, բայց դա զվարճալի կլինի: Ես նույնպես կցանկանայի տեսնել գրառումը խմբագրման նորությունների մասին: Դա իսկապես հիանալի կլինի նայել: 🙂

  28. Կատրինա Փետրվարի 25 2010, ժամը 2: 50 pm

    LOL Ես սիրում եմ այս գրառումը: Մանկական թեյն ու կաթսայի մեջ երեխան վախեցնում են ինձ: Կարծում եմ ՝ դա մի քիչ շատ է: Ես սիրում եմ սառնաշաքարներ, հենց այն փաստի համար, որ երբեմն երեխան լավ չի լինի, եթե դու նրանց մեկին տաս 😉 Այնուամենայնիվ, դա մեծ հաշվով ամենամեծ սառնաշաքարն է, որը ես երբևէ տեսել եմ: Ես ատում եմ մատների մատների վրա եղած մատանիները, դա պարզապես մի բան է, որ ես երբեք չեմ սիրել, կարծես ծանր է փոքր մատների վրա: Pettiskirts- ը դեռ կարելի է հովացնել, եթե խառնեք այն: Ես սիրում եմ մեծ աթոռները դրսում: Համաձայն եմ, որ այն ավելի շատ գույն է բերում, ինչը ես սիրում եմ: Thanks Jodi, սա զվարճալի էր:

  29. Chris Փետրվարի 25 2010, ժամը 2: 51 pm

    Խոսելով միտումների / նորաձեւությունների մասին, եկեք չմոռանանք մեկը, ով այն դարձնում է նշանադրության այնպիսի փուլ, որտեղ աղջիկը գրկում է իր նշանածի ազդրը, կարծես պատրաստվում է նրան «սպասարկել»: 😉 Առաջին անգամ, երբ տեսա դա, մտածեցի. «Ոaվ: Դա հուշում է »: Ոչ այն, ինչ ես սովորաբար պատկերացնում եմ նշանադրության նկարահանումների ժամանակ:

  30. Emmy Փետրվարի 25 2010, ժամը 4: 14 pm

    Հիանալի գրառումներ և կադոներ պատկերներ ներկայացրած քաջարի լուսանկարներին. Կան մի քանի գեղեցիկ կադրեր: Բայց որտե՞ղ են Փուչիկները !!! Ես այնքան հոգնել եմ ամեն տեղ փուչիկներ տեսնելուց: Լրագրերը կարող են հրաշալի լինել, երբ դա ինչ-որ նշանակալից բան է երեխաների, ընտանիքի կամ զույգի համար, բայց ոչ ոք չի շրջում դաշտերով, փողոցներով, տաղավարներով, որոնք փուչիկների մեծ փունջ են տանում: Ես unapolagetically (sp?) Մեղավոր եմ գեղեցկությունն ընդգծելու համար տգեղ տարածքներ օգտագործելու մեջ: - սիրում են հին փայտը, մետաղը, հյուսվածքները, շենքերը: Դրսում նույնպես սիրում եմ հին կահույք: Բնությունը երբեք դուրս չի գալիս նորաձեւությունից, և հին կահույքն արդեն հին է :) Ես չեմ կարող դիմանալ պատկերներով, որոնք ունեն ինչ-որ գույնի և ինչ-որ բան սև ու սպիտակ նույն պատկերով: Եվ նորածինները ձեռքերը ծալած կզակի տակ միշտ տարօրինակ ու անբնական տեսք ունեին, բայց դա միայն ես եմ: Այստեղ մի շարք մարդիկ խոստովանել են, որ հաճախորդների ուզած կադրերն են անում, բայց երբեք չեն տեղադրում իրենց բլոգում, քանի որ չեն հավանում նրանց. Գուշակեք ՝ դրանք ցույց են տալիս իրենց ընկերներին: Եթե ​​դա ձեզ դուր չի գալիս, ասեք «ոչ» - հաճախորդները պետք է հարգեն ձեզ դրա համար:

  31. Laura Փետրվարի 25 2010, ժամը 5: 14 pm

    Սա այնքան հաճելի գրառում էր: Սրանցից ոմանք, որոնք ես զգում եմ, թե ինչպես են մնում, ինչպես հյուսված գլխարկներով երեխաները, դա վերջնական նրբությունն է: Այնուամենայնիվ, ես երբեք չէի կարող դիմանալ դիմանկարներին երկաթուղային գծերի վրա. Ես տեսել եմ դրանցից հազարավորները: Հղի որովայնի վրա սրտանման ձեռքերը (կամ սրտի տեսքով ցանկացած այլ, բայց հատկապես ձեռքերը) հեռու են ամենից շատ օգտագործվածներից: Ես երբեք չեմ լսել գոմերի դռների գորգերի մասին, բայց դրանց մասին էլ մի մտահոգվեք: Ես նախընտրում եմ հենարաններ չօգտագործել, ես գնում եմ բնական պահի և իրական միջավայրի համար: Շնորհակալություն, odոդի, դու ռոք ես:

  32. Funվարճալի գրառում! Շնորհակալություն Հուսով եմ, որ շուտով անհետանում է այն ֆոտոշոփի գործողությունը, որը ամեն ինչ յուղալի է դարձնում, նույնիսկ երկինքը: Դա ամենատգեղ բանն է, որ ես տեսել եմ ընտրողական գույնից ի վեր: Ես շատ եմ անում օղակները մանկան վրա: Կարծում եմ ՝ զով է, քանի որ այն ցույց է տալիս փոքրիկի փոքր մասերի մասշտաբները համեմատած մի բանի հետ, որը ժամանակի ընթացքում չափի չի փոխվի, և առաջին հերթին նշանակալի է երեխայի ստեղծման համար: Ես հաճախ փորով նկարահանումներ չեմ անում, բայց այն, ինչը ինձ դուր էր գալիս, իրական էր. Ինքնաբուխ կյանքի ընթացքում ծննդաբերության ժամանակ 2-ամյա երեխան սկսեց լոսյոն քսել մայրիկի հղի որովայնին, և մայրիկի ձեռքերը միացան նրան: դստեր Դա գեղեցիկ հարված էր: Դեռ ուրախ եմ, որ դա բնական էր և ոչ թե առաջարկվող կեցվածք: : D Կրկին շնորհակալություն հիանալի գրառման համար: Էջանշել ձեզ!

  33. Էշլի Փետրվարի 25 2010, ժամը 8: 43 pm

    Այնքան հետաքրքիր է: Ես ինքս գիտեմ, որ երբ ես նոր էի սկսել և ոչինչ չգիտեի լուսանկարչության մասին, ես ցատկեցի այս թրենդային նվագախմբերի վրա: Ձեռքերը սրտի մեջ որովայնի վրա, ուխ: Օղակները նորածնի ոտքերի վրա, կրկնակի ուխ: Գիտես ինչ, բայց դրանք հեշտ էր անել: Արմանալի չէ, որ ես դրանք արեցի: Երբ դու չունես հետ ընկնելու անձնական ոճ, հեշտ է ընկնել միտումների մեջ: Ոչ թե չեմ կարծում, որ այս բաներից շատերը կարող են ներառվել մեկի ոճի մեջ, բայց չգիտեմ, որ որևէ մեկը կարող է տևական, երկարաժամկետ բիզնես անել ՝ կառչելով մեկ հնարքի պոնիից: Գործեր, որոնք ես անում եմ. «Պոզը» տրիկոտաժե գլխարկով: Ես դեռ սիրում եմ դա, և չեմ տեսնում, որ շուտով կանգ եմ առնում: Չնայած ես հիմա փորձում եմ անել ինչպես կադրային կադրը, այնպես էլ ավելի բնական տեսք ունեցող երեխայի քնած կադրը: Երեխան փաթաթվեց և դրվեց սկուտեղի կամ զամբյուղի մեջ: Ես ունեմ նախկինում օգտագործված զամբյուղներ, որոնք այլևս չեմ կարող կանգնել, այնպես որ գիտեմ, որ դա կարող է գերժամանակակից լինել, բայց ես սիրում եմ, թե ինչպես փոքր երեխան փոքր-ինչ ափսեի կամ զամբյուղի մեջ ավելի փոքր է թվում: Ես նաև ծծում եմ լքված շենքերի և ժանգոտած մետաղի, կեղևի ներկ և այլն: Կարծում եմ, որ ես անպիտան հյուսվածք եմ, քանի որ սիրում եմ, թե ինչպես են նկարում տարբեր հյուսվածքները: Ես ատում եմ * հիմա անասնաշուշի գորգերի միտումը: Ես տեսել եմ, որ դրանք լավ են արվել, բայց հիմնականում պարզապես չեմ կարծում, որ դա բնական է թվում և ես ատում եմ, որ գորգի մեջ միշտ կարելի է խորքերը տեսնել թեմայի ծանրությունից: Գոյություն չունի իսկական անտառահատ հատակ, որը կթեքվեր մանկան ծանրության տակ: (Ձեր օրինակում դուք կարող եք տեսնել, թե ինչպես են նրա արմունկները փորվածքներ անում): Ես նաև մի քանի կադր եմ արել, որոնք ես չէի բլոգում կամ տեղադրում, բայց վերցնում եմ հանուն հաճախորդի: Դա ինձ համար անձնական ընտրություն է, բայց նրանք գիտեն իմ ոճը, նրանք արդեն վարձել են ինձ, արդյո՞ք ես իսկապես պատրաստվում եմ հայտնվել իրենց տանը և հրաժարվել կատարել իրենց հավանած կադրը: Պարզապես զգում եմ, որ հրաժարվելն այնքան վիրավորական կլինի: Նույնիսկ եթե նրանք ցույց տան իրենց ընկերներին, նրանք չեն կազմում իմ պորտֆելի մեծ մասը, և ես չեմ տեսնում, որ դա վերահսկողությունից դուրս է գալիս: Լոլ, ես այդ մասին շատ ասելիք ունեի: Չնայած շատ զվարճալի է հետ նայել դրանց:

  34. Մառնի Փետրվարի 25 2010, ժամը 8: 59 pm

    Հա - որքան զվարճալի: Դրանցից ես դեռ շատ չեմ փորձել;) Այն, ինչ մոռացել եք forgotոդիին, այն է, որ ձեր դեմքի վրա նկարի շրջանակ է պահում, կամայական ֆոնին ՝ շրջանակից դուրս, կամ հակառակը:

  35. Laura Փետրվարի 25 2010, ժամը 9: 07 pm

    Ես կարծում եմ, որ «մոգությունը» պարզապես բացասական կապ ունի դրա հետ, և որքան էլ որ ինչ-որ մեկն ասում է. «Օ, իրոք, դա վատ բան չէ…» ՝ անվանելով այն նորաձևություն, այն դարձնում է մեկ: Երբ ես նայում եմ ստուդիայում նստած մանկան իմ նկարներին, չեմ կարծում, որ այն այլևս գրավեց «իմ կերպարը», եթե այնտեղ ինչ-որ ավելի հետաքրքիր (և ակնհայտորեն քմահաճ շատերի համար) ներգրավվածություն կար: Դեռ ես եմ, որպես երեխա: 🙂

  36. Կարոլինա Գոնսալես Փետրվարի 25 2010, ժամը 9: 23 pm

    Ես ինչ-որ բաներ եմ արել, ոմանց սիրում եմ և ոմանց էլ երկրպագու չեմ LOL! Չնայած հիանալի տեսարան այդ ամենին :)

  37. կարեն գյունտոն Փետրվարի 25 2010, ժամը 10: 20 pm

    շնորհակալություն jodie գրառման համար զվարճանքի և մտածելու համար: կարդալով այս մեկնաբանությունները ՝ ինձ համար առանձնանում է այն, որ այն, ինչ կարող է հիմար «մոգություն» լինել մի մարդու համար, «հիմնական» է մյուսի համար, ինչն է մեկի «սիրելին» ՝ «ես երբեք»: մեկ ուրիշին եթե դա ձեզ դուր է գալիս, արեք այն և տիրացեք նրան և զվարճացեք դրանով: եթե դա ձեզ դուր չի գալիս, թողեք այն, բայց մի 'կոշտ եղեք դրա հետ կապված, քանի որ դա ձեր գործը չէ: Ադելաիդա Ավստրալիայում ապրելով, նորաձևություններն այստեղ կարծես այնքան չեն հագեցնում շուկան: Հյուսիսային ամերիկացիներից կարծես թե հիվանդ են, և հենց այստեղ են մեծանում ժողովրդականությունը: և ես համաձայն եմ. ես կցանկանայի տեսնել այս գրառման երկրորդ գլուխը ՝ մեկը խմբագրման նորությունների մասին:

  38. Valerie Փետրվարի 25 2010, ժամը 11: 12 pm

    Գրեթե անհնար է օրիգինալ լինել այս օրերին: Շանսեր կան, եթե մտածել ես, ես գրազ կգտնեմ, որ կարող ես գտնել ցանցում: Կարծում եմ, եթե ընդունեք ձեր գաղափարը «միտումը կամ նորաձեւությունը» և ներառեք ձեր հաճախորդների անհատականությունը, ապա կունենաք լուսանկար, որը ինչ-որ մեկը հավերժ կսիրի, և իրականում դա չէ ամբողջ իմաստը

  39. Միշել Սալլեյի լուսանկարչություն Փետրվար 26- ին, 2010- ին, 1- ին, 01- ը

    Չեմ հավատում, թե սրանցից քանիսի մասին եք մտածել այստեղ: Մի տեսակ զարմացա, թե որքանով են տարածված այս գաղափարներից մի քանիսը: Միշտ ինձ զարմանում է, թե ով է այն մարդը, ով ասում է. «Հե Heyյ, ես առաջին մարդն էի, որ նորածնին բաժակի բաժակի մեջ դրեցի, ո՞ւր է իմ մրցանակը»: Ես անձամբ սիրում եմ հենակետեր, սիրում եմ, թե ինչպես կարող են մի փոքր համեմունք ավելացնել լուսանկարին, և նրանք հաճախ օգնում են մոդելին ավելի հարմարավետ լինել: Ինչ է ամեն դեպքում հարսանիքի փունջ: Ուղղակի ժամանակի պատվավոր հենարան:

  40. Քերի Վայնս Փետրվար 26- ին, 2010- ին, 4- ին, 23- ը

    օ great հիանալի Արդյո՞ք սա նշանակում է, որ ես պետք է վերադարձնեմ սպիտակեցված փայտի տախտակի հատակի գորգերը, որոնք ես վերջերս եմ ստացել Amazon- ից:!?!? LOL մեծ գրառում:

  41. լիզել Փետրվար 26- ին, 2010- ին, 10- ին, 30- ը

    Դրանք կարող են նորաձեւություն կամ միտումներ լինել, բայց ես դեռ կարծում եմ, որ դրանք պաշտելի են: Երբ նորաձեւությունների մասին եմ մտածում, ես հիշում եմ աղջիկներից մեկի մասին, որը երգում էր իմ հարսանիքին (ասենք, որ դա 80-ականներին էր): Ես դեռ ծիծաղում եմ, երբ նայում եմ նրա փիքսին `կտրված մատներով ժանյակավոր ձեռնոցներով: Հիմա դա նորաձևություն է, և չեմ կարծում, որ որևէ տարբերություն կլինի, թե ինչպես է լուսանկարիչը նկարել կամ կարող էր նկարել այն, բայց դա միևնույն է ժպիտ է առաջացնում դեմքիս: Ի վերջո դա է կարևորը, չէ՞: Ի դեպ, խնդրում եմ, ասեք ինձ, որ այս լուսանկարներից մի քանիսը դեռ ոճային են, որովհետև դրանցից մի քանիսը ես դեռ անում եմ: լոլ

  42. Susy Փետրվարի 26 2010, ժամը 12: 23 pm

    Մի մոռացեք երեխային տիկնիկների անկողնում: Ես սիրում եմ այդ մեկը: Կամ երեխան սրբիչների մի բուրգի վրա:

  43. Մարսի Լամբերտ Փետրվարի 27 2010, ժամը 3: 34 pm

    ինչ հիանալի գրառում է: ես արել եմ դրանցից մի քանիսը և ատում դրանցից մի քանիսը: Ես նոր տեսա ավազոտ տուփի խոսակցությունը, և նա ասաց մի բան, որն ինձ հետ մնացել է. յուրաքանչյուր նկարահանումների ժամանակ նա փորձում է անել մի բան, որը տարբերվում է ցանկացած այլ նկարահանումից (և նա նկարահանում է օրական 6-8 նստաշրջան): Կարծում եմ ՝ դա թարմ մնալու հիանալի բաղադրատոմս է:

  44. Շանոն Ուիլկինսոն Փետրվարի 27 2010, ժամը 6: 16 pm

    Հիանալի գրառում: Wonderարմանում եմ, թե նրանցից քանիսին եմ փորձել:

  45. բեթս Փետրվարի 27 2010, ժամը 10: 44 pm

    ակնհայտորեն, ես սիրում եմ միտումներն ու նորաձեւությունները: ես նայում եմ այս բոլոր ֆանտաստիկ լուսանկարներին `ավելի շատ նման« պարտադիր »կադրերի: Ես չգիտեմ ՝ ​​կեղծ հատակները միտում համարե՞մ, թե՞ նորամուծություն… դա իրոք ֆոնի մեկ այլ տարբերակ է:

  46. Դատական ​​կերպով հետապնդել Փետրվար 28- ին, 2010- ին, 12- ին, 21- ը

    Հիանալի գրառում: Դրանցից մի քանիսը, որոնց ես դեռ սիրում եմ: Մեկ այլ կադր, որը ես նկատել եմ ամենուր, կրակոց է, որի մեջ հին ճամպրուկ է: Ուղղակի չեմ հասկանում: Երբեմն աշխատում է, բայց շատ անգամներ պարզապես անտեղի են թվում:

  47. Alexa Մարտի 1- ին, 2010- ին, 3- ին, 15 ժամ

    Ես իսկապես չէի համարի «ուշադրության կենտրոնում գտնվող երեխային և ծնողներին դուրս» հնարք ... Հիմնականում այն ​​պատճառով, որ դա մի բան է, որ կարող ես անել դռնփակ: Իհարկե, ես սիրում եմ ընտրովի ֆոկուս նկարահանումներ: :) Ես անձամբ արեցի այս նորաձեւ լուսանկարներից միայն երկուսը. Աթոռը, և մեկը, որը ես նշեցի վերևում:

  48. tricia dunlap Մարտի 1- ին, 2010- ին, 9- ին, 55 ժամ

    ՍԻՐԵԼ այս հոդվածը: չեմ կարծում, որ ես դեռ երկար ժամանակ սառնաշաքար կհանեմ: LOL! 😉

  49. Michelle Մարտի 4- ին, 2010- ին, 1- ին, 09 ժամ

    Ինչ հիանալի հոդված !! Կարծում եմ, որ ավելի լավ է հիմա սկսեմ ավելի կրեատիվ դառնալ իմ հենակետերի հետ կապված: ԼՈԼ

  50. Էլ Էլ Պակեթ 10- ին, 2010- ին, 7- ին, 08- ին

    Կարծում եմ ՝ սրանք բոլորը սրտառուչ են և անժամանակ

  51. Steph Մարտի 10- ին, 2010- ին, 3- ին, 21 ժամ

    Սա հիանալի գրառում է: Ես և իմ զուգընկերը օրերս քննարկում էինք սա և հիշում էինք Անն Գեդեսի հայտնվելը, որը նմանատիպ շատ նկարահանումների առաջամարտիկ էր: Բացի այդ, ձեր վերջին օրինակը հիշեցրեց ինձ մի զվարթ լուսանկար, որը իմ ընկեր Մեթը նկարահանեց ծննդաբերության ժամանակ :http://www.flickr.com/photos/killerotter/2772371409/Perfectհա՞ 🙂

  52. Steph Մարտի 10- ին, 2010- ին, 3- ին, 34 ժամ

    Odոդի - Ես նրան մի տող կթողնեմ և կտեսնեմ, թե նա ինչ է ասում:

  53. Էրին Մարի Հոլլ Մարտի 11- ին, 2010- ին, 3- ին, 25 ժամ

    Տեղադրեք սա նաև OSP- ում: Պատկերներ դնո՞ւմ եք պատուհանի շրջանակում կամ պատուհանի շեմում, գունագեղ պատի առջև, թե՞ օգտագործել դաշտի մակերեսային խորություն ՝ հիմնականում առաջին պլանում գտնվող երեխաներին գրավելու համար: Միանշանակ ոչ թե միտումներ կամ նորաձեւություններ, պարզապես կազմելու տեխնիկա, որոնք առաջացել են, երբ սպառողները հեռացել են cookie-cutter Sears- ի ընտանեկան լուսանկարներից: Արդյունաբերությունը տեղափոխվելով դեպի ավելի «իրական» դիմանկարներ, ի հայտ եկան մարդկանց գրավման այս ավելի կրեատիվ եղանակները: Ի՞նչ եք կարծում, դաշտի երբեմն մակերեսային խորությունը դուրս կգա՞ նորաձեւությունից, թե՞ ոչ ժողովրդականություն 20 տարի անց: Ի՞նչ կասեք մարդկանց պատուհաններում / շենքերի առջև / հետաքրքիր շրջանակների մեջ դնելու մասին: Ես չեմ կարող տեսնել, որ դա տեղի է ունենում: Օh, և որքանով է մարդկանց «աղբի» առաջ դնելը, ենթադրվում է, որ ընդօրինակում է բարձր նորաձեւությունը: Հավիտյան և մեկ օր շքեղ ապրանքանիշերը համատեղում են իրենց աշխատանքը աղբի / քաղաքային տեսարանների հետ:

  54. Մեթ Ուոլց Մարտի 12- ին, 2010- ին, 11- ին, 34 ժամ

    Odոդի, ես այն մարդն եմ, ով արեց «Կլիշ» լուսանկարը, որը Ստեփը կապեց: Եթե ​​ուզում ես ինձ ուղարկել էլփոստով այն օգտագործելու մասին, իմ էլ.փոստը անթերի է [at] whitelampphoto.com հասցեով

  55. Stephanie 15- ին, 2010- ին, 11- ին, 49- ին

    Ես ատում եմ այն ​​երեխային, որը կախված է մեկից: Դա պարզապես ինձ վախեցնում է, որ երեխան ընկնելու է: Նաև խելագար երեխան կեցվածք է ընդունում այն ​​բանի հետ, որ երեխան իր սեփական քաշը բարձրացնում է ձեռքին: Դա բնական չէ: Ես դեմ չեմ, որ վերևում պատկերվածը, որ երեխան չի պահում իրենց գլուխը, պարզապես հենվում է նրանց ձեռքին: Իսկ երկաթուղային գծերը ՝ ԱՆՕՐԿԱ: Հիմա, եթե դուք կարողանաք մի քանիս գտնել մի այգում, որը չի օգտագործվում, դա այլ է: Բայց չպետք է օգտագործել իրական երկաթուղային գծերը: Որոշ բաներ ինձ դուր են գալիս, ինչպես դույլերով / ամաններով երեխաներ / երեխաներ: Հատկապես փոքրիկների դեպքում դա օգնում է նրանց մեկ տեղում պահել: Եվ ինձ դուր են գալիս ծաղկավոր գլխարկները, տրիկոտաժե գլխարկներն ու գլխակապերը: Բայց կարծում եմ, որ մենք ՝ որպես լուսանկարիչներ, պետք է հավասարակշռված լինենք և կատարենք մեր հաճախորդների ուզած գերժամանակակից կադրերը, բայց նաև համոզվենք, որ դասական կադրեր էլ ենք անում: Չեմ կարող սպասել խմբագրման գրառմանը: Ես ատում եմ ներկայիս Lillyblue միտումը, երբ ամեն ինչ մշուշոտ է, իսկ մաշկը դեղին է թվում:

  56. Ashley Մարտի 24- ին, 2010- ին, 9- ին, 34 ժամ

    Ես պետք է ասեմ առանց ստելու, սրանցից շատերը ես սիրում եմ: Ես պարզապես այնքան էլ վստահ չեմ բաժակ բաժակի նորածինների հարցում: Խեղճ բաներն այնքան անհարմար են թվում: Ինձ դուր են գալիս ծնողները ֆոկուսից դուրս, իսկ երեխաները իսկապես գերժամանակակից հագուստով: LOOOOVEE կեղծ հատակ և նախատեսում եմ անպայման ներդրումներ կատարել շատ տատանումների մեջ, երբ ես առիթ գտնեմ: Քանի որ բլոկներն են… ես չեմ կարող չսիրել դրանք them իրականում դրանց նայելն այժմ այլ անկյուն է ներշնչում, որը ես կարող եմ փորձել փորձել: Սառնաշաքար op Ես անընդհատ գայթակղվում եմ այդ մեծ նպատակի համար այդ նպատակի համար, բայց չեմ կարող ինձ բերել այդ կպչուն իրը իմ տանը: Ես նկարում եմ ինձ համար, ոչ թե պրոֆեսիոնալ: Ես պարզապես նայում եմ, թե ինչպես եմ վերստեղծվում և կառուցում այնպիսի հայացքներ, որոնք ես սիրում եմ իմ սեփական ընկերների և ընտանիքի հետ, որոնք դրանց մեջ պատկերված են: Ես իրականում գունատ կանաչ լվացքի աղբարկղ ունեմ, որը գնել եմ միայն լուսանկարների նպատակով: Լոլ Ես սիրում եմ նաև երկաթուղային գծերը և հնաոճ խելագարվածը: Ենթադրում եմ, որ ես նույնքան քմահաճ եմ և քծոտ, ինչպես հաջորդը, բացի մանկական խոշտանգումներից, այսինքն `մանկական լուսանկարներ: Լոլ Սպասիր, հետ վերցրու that Ես անկասկած սիրում եմ դարակում եղած երեխային: Դա սարսափելի՞ է: Լոլ

  57. Քրիստին ԴեՍավինո Մարտի 25- ին, 2010- ին, 11- ին, 30 ժամ

    Ինձ համար այդքան էլ կարևոր չէ ՝ մենք ՝ լուսանկարիչներս, ինչ-որ բան դիտում ենք որպես նորաձևություն, թե ոչ: Կարևորն այն է, թե արդյոք լուսանկարը հուզում է ծնողների սրտերը: Եթե ​​դա արվի, ապա ինձ չի հետաքրքրում ՝ դա նորաձևություն է, թե ոչ:

  58. Էմի Քլիֆթոն Ապրիլին, 6- ին, 2010- ին, 9- ին, 56 ժամ

    Գիտեմ, որ շատ ուշ եմ մեկնաբանել այս գրառումը, բայց նոր գտա այն: Actually Դրանցից շատերն ինձ իրականում դուր են գալիս, բայց ուզում եմ գոռալ, երբ տեսնում եմ, թե ինչպես են մարդիկ ընտրող գունավորում փակցնում and: և fb- ի անխուսափելի մեկնաբանությունները, որոնք ասում են. Գրռռռռ! Ես սիրում եմ դաշտում կահույքի զուգադրումը, և երբեմն դա պարզապես օգնում է մարդկանց տեղ ունենալ, որպեսզի մարդիկ նստեն կամ կանգնեն կամ հենվեն: Կահույքը նաև օգնում է տատանվել ընտանիքի հասակին և ավելի հետաքրքիր դարձնել կազմը: Ես նաև նկարում եմ ընտանեկան ոտքերը և մատների մատները, քանի որ այդ երկուսն էլ ցույց են տալիս երեխայի չափը մի բանի նկատմամբ, որը կմնա նույնը, երբ երեխան մեծանա: Ոտքերի հետ կապված միտքս հետևյալն է ՝ նկարահանել այն, երբ երեխան նորածին է, և այնուհետև նկարել նույնը տարիների ընթացքում: Հրաշալի խորհուրդ Sandy Puc- ի սեմինարի մասնակիցներից. Ամեն անգամ նոր բան արեք: Բայց կարծում եմ, որ հիանալի է նաև «ստորագրության» հարվածը:

  59. pam mals Ապրիլին, 12- ին, 2010- ին, 4- ին, 08 ժամ

    Լավ, ես ուշացել եմ սա, բայց այս գրառումը ինձ ստիպեց մտածել: Ես փորձում եմ տեղյակ լինել միտումների մասին, բայց չընդունել դրանք: Մի քիչ դժվար: Բայց մարդուն հոգեպես գրավելը ամենակարևորն է: Միտումները պետք է միայն հաղորդեն դրա արտասովոր զգացումը:

  60. Ashley մայիսի 25- ում, 2010- ին `6- ում: երեկոյան 26

    Կարծում եմ, որ հենակետերից առանց բեռի լուսանկարների մեջ կարևորն այն է, որ մենք դրանք պահենք անժամանակ: Անժամանակ ՝ այն իմաստով, որի վրա կենտրոնացած է ուշադրությունը, լուսավորությունը լավն է, իսկ նկարն ինքնին ՝ լավ:

  61. Պեգի Ատտուեյ 30- ին, 2010- ին, 10- ին, 23- ին

    Ես նախապես ներողություն եմ խնդրում, եթե ոտնատակ եմ տալիս ինչ-որ մեկի մատը, բայց անկեղծ ասած, չեմ կարող նույնիսկ նայել նկարների, որոնցում կա ընտրված և գույնի մի իր: Օրինակ ՝ հարսանիքի լուսանկարը, որի վրա վարդերը կարմիր են մնացել: Ես մեղավոր եմ, ինչպես մեղադրվում եմ, դա անելու համար: 🙂 Մեծ գրառում

  62. Քրիստին Հոլլ Հունիսի 5- ին, 2010- ին, 7- ին, 31- ը

    լավ հոդված Ես անձամբ գլխարկով կախված եմ ծառից կախված նորածինին: Պարզապես կարծում եմ, որ բոլորի իրերը սկսում են նմանվել իրար, և մինչ դուք կարող եք ոգեշնչվել, նրանք պետք է նաև փորձեն մտածել տուփից դուրս: Ինձ դուր է գալիս, երբ տեսնում եմ, որ ինչ-որ մեկը աշխատում է և կարող եմ անմիջապես պարզել, թե ով է դա: Կարծում եմ, որ որոշ «նորաձեւություններ» պայմանավորված են այդքան շատ մարդկանցով, ովքեր սկսում են որպես լուսանկարիչ և չեն հասկանում կազմը, լույսը, նրանց տեսախցիկը, բայց դա մարդկանց տալիս է ելակետ:

  63. Ոաննա Կ Հունիսի 7- ին, 2010- ին, 11- ին, 48- ը

    Ես լուսանկարիչ չեմ, բայց նորաձեւությունը, որը ես նկատել եմ, ավելի շուտ հարսանիքի / նշանադրության կադր է: Theույգը ընդօրինակում է ամերիկյան գոթականին և ձեռքերը բռնած անթարթ հայացքով նայում են տեսախցիկին: Կարծես հիմա սա անընդհատ տեսնում եմ:

  64. Բեվին Հունիսի 13, 2010 ժամը 5: 43 pm

    Հետաքրքիր թեմա այստեղ 🙂 Ես անձամբ հավատում եմ, որ լուսանկարչությունը կոչված է որևէ պահ պահելու ժամանակին: Այնպես որ, եթե այն ժամանակվա «մոգությունը» հիմա հիմար է թվում, նշանակություն չունի: Aամանակի մի պահ էր, գրավված: Եվ այս աշխարհում ամեն ինչ հնացած է մի ժամանակ կամ այն ​​ժամանակ:

  65. Nancy հուլիսի 12- ին, 2010- ին, 1- ին, 33 ժամ

    Ես միշտ մեկնաբանում եմ լուսանկարչական ֆոդերի մասին գրառումները: Կարծում եմ, որ դրանց մեծ մասն աշխատում է այն պատճառով, որ օգտագործում են նախագծման որոշակի տարրեր. Երկաթուղային գծերը առաջատար գծեր են, գլխարկները ՝ հյուսվածք, դույլերն էլ գործունակ են փոքր երեխաներին 30 վայրկյան և ավելի տեղում պահելու համար: Դրանց մեծ մասն օգնում է լուսանկարների հանդեպ խորություն, հյուսվածք և հետաքրքրություն ստեղծել: Ես նաև ձգտում եմ գրավել անձնավորությունների, բայց երբեմն ինձ լրացուցիչ օգնության կարիք եմ զգում այդ հարցում և պատկերի դիզայնի հետաքրքրությամբ:

  66. Լիզա Պոշնի Հուլիսի 16, 2010 ժամը 2: 07 am

    Նորաձևություն, թե ոչ նորաձևություն, ես կարծում եմ, որ նորածինները բոլորն էլ գեղեցիկ են արված և միշտ հետ կվերադարձվեն որպես գեղեցիկ: Պարզապես նրանց նորաձևություն անվանելը սարսափելի է թվում, բայց իրականում այն ​​ամենը, ինչ մենք անում ենք, պտտվում է changes մեքենաների, հագուստի, տան ինտերիերի և ... լուսանկարչության շուրջ: Նորաձեւությունները այն են, ինչ կա, ինչն է ժամանակակից, ինչն ուզում են բոլորը: և վատ բան չեն… լավ, քանի դեռ չենք խոսում 80-ականների մասին: lol Չնայած հիանալի գրառմանը:

  67. kg օգոստոսի 9- ին, 2010- ին, 12- ին, 00 ժամ

    Ուրախ եմ, որ այս կայքը գտա Pioneer Woman- ի միջոցով: Համենայն դեպս, ես սիրում եմ այս հաղորդագրությունը: Ինձ սողացող միտումներից մեկն այն է, երբ քնած նորածինները պատված են ծածկոցների կամ շղարշի մեջ և պարզապես նստում են կարտոֆիլի պարկերի պես սեղանի վրա, որոնց գլուխները միայն ցույց են տալիս: Ես դա ավելի սարսափելի եմ համարում, քան սրամիտ: Չեմ համբերում ՝ ստուգելու այս բլոգի մնացած մասը և պատկերացրեք, որ դրանից շատ բան կսովորեմ:

  68. Tia օգոստոսի 10- ին, 2010- ին, 3- ին, 45 ժամ

    Ես պարզապես սիրում եմ խաղալ տարբեր հենակետերի և ֆոնի հետ, որպեսզի սկսեմ զգալ, թե որն է իմ ոճը: Կարծում եմ ՝ դուք ճիշտ եք այն հարցում, թե ինչն է նորաձեւություն ստեղծում, և ինչը ՝ միտում: Կարծում եմ, որ ձեր ցուցադրած կեցվածքներից և հենակետերից մի քանիսը նորաձեւություն են, բայց «ծովանկարների դիմանկար» ստուդիայի տեսքից հեռանալը միտում ունի: Եվ ինչպես ոմանք ասացին, եթե հաճախորդների համար լուսանկարչություն ես անում, ապա պետք է գնաս այն բաների հետ, որոնք վաճառում և ուրախացնում են նրանց (իհարկե, եթե բուդուարի նկարները չեն համապատասխանում քո բարոյականությանը, ապա անպայման հրաժարվեք դրանցից), բայց պարզապես այն բանի համար, որ դուք չեք սիրում ընտրողական գույնը կամ ցանկացած այլ բան, եթե դա այն է, ինչ նրանք ուզում են, դուք պարտավոր եք ձեր հաճախորդների առջև: Ես բախվում եմ նույն բանի հետ, ինչ կերակրատեսակը: Մարդիկ կասեն. «Ո ,վ, և կարո՞ղ էիր այդ խորոված կոլոլակներից մի քանիսը անել, դրանք հիանալի կլինեին», և ես մտածում եմ. Թույլ տվեք մի այծի պանիր և լվացված լոլիկի կրոստինի պատրաստել ռեհանի շիֆոնադով… »: Բայց, ավաղ, ես կոլոլակներն եմ անում, քանի որ դա նրանց ուզածն է: Մեկ այլ նշում, ես կարծում եմ, որ բարձր նորաձեւության լուսանկարչությունն ազդել է այս կեցվածքների և հենակետերի վրա, և կարծում եմ, որ ունեն նաև National Geographic և Time հավերժական լուսանկարներ: Ո՞վ չի տեսել այն ցնցող նկարները, երբ Ռումինիայում ապրող երեխաները ժպտում են խաղողի բերքահավաքի հագուստները, որոնք խաղում են իրենց գյուղի փլատակների առջև: Վառ գույներով, թե՞ ցնցող սևով: (Թե՞ ինչ-որ բան այդ գծի երկայնքով): Այնուհետև լուսանկարիչները փորձում են կեղծ միջավայրում որսալ այդ ցնցող պատկերը: Ամեն դեպքում դա իմ 2 ցենտ արժե: Մի բան, որը ես չտեսա հիշատակված, արևի այրվածքներն ու գերբացահայտված երկինքն էին: Անձամբ ես ՍԻՐՈՒՄ ԵՄ նրանց, իմ այդպիսի լուսանկարներն իմ ամենասիրելիներից են, բայց երբ մի քանի օր առաջ տեղադրեցի, մեկ մարդ մեկնաբանություն տվեց, որ այդ պատկերները կատարյալ կլինեին, եթե չլիներ սպիտակ երկինքը, ինձ պետք էր կապույտ երկինք և ամպերը: Եվ մեկ ուրիշն ասաց ինձ, որ ես փչացնելու եմ իմ ոսպնյակը արևի վրա նկարվելիս, և դրա փոխարեն պարզապես պետք է դրանք ֆոտոշոփեմ: Սկզբում ինձ շատ վիրավորեցին այս մեկնաբանությունները, բայց ես սիրում եմ նրանց, և իմ մոդելը սիրում էր նրանց, և նրանց, ովքեր նրանց տեսնում են, սիրում են նրանց բացառությամբ մի քանի «մասնագետների»), այնպես որ ես որոշել եմ, որ հենց դա է կարևոր:

  69. Բրենդա Յորգենսեն օգոստոսի 17- ին, 2010- ին, 9- ին, 24- ը

    Չգիտեմ ՝ ​​ԻՆՉՊԵՍ եմ կարոտել այս մեկը: Ես սիրում եմ քո տված կրթությունը: Ես ստիպված կլինեմ ձեզ ուղարկել երկու «ցատկող» լուսանկարներ, որոնք արեցինք իմ զարմուհին (6 տարեկան) և National Mall- ում: Նա նրանց անվանել է իր «Texas Jumping Bean» նկարներ, քանի որ այցելել է Օսթինից: Դրանք միայն նրա փոքրիկ գրանցամատյանի համար են, բայց ես կասեմ ձեզ, որ երեխան սիրում է նրանց: Երեխաների համար զվարճալի մի բան, երբ դուք անում եք պատմական հուշարձան կամ ինչ-որ բան, և թույլ տվեք պատմել ձեզ it: Ես օգտագործեցի ձեր գործողությունները, չնայած մեկում ես գերազանցեցի փոփ գույնը: Նրան ամեն դեպքում դա դուր է գալիս, այնպես որ անհանգստություն չի առաջացնում: Հ.Գ Ես դեռ սիրում եմ մանկական բլոկների ընտրովի գույնը: Այդ դեպքում դա ինձ համար միշտ դասական է:

  70. SL օգոստոսի 17- ին, 2010- ին, 10- ին, 44- ը

    Պետք է ավելացնեմ իմ երկու ցենտի արժեքը: Այո, մենք շփոթվում ենք նորաձեւության և միտումների հետ, բայց երբ ծնողը հետ է նայում իր նորածինին, նրանք չեն նայում, թե ինչպես է լուսանկարը նկարվել կամ ինչպես է այն արվել, նրանք հետ են նայում հիշողությանը: Իրոք, բոլոր նորածինները լուսանկարչի համար նույն պատկերն ունեն, որքան կեցվածքը, հենարանը կամ «մոգությունը»: Այնուամենայնիվ, տարիներ անց մայրիկն ու հայրիկը հետ են նայելու իրենց երեխային, ինչպես այն ժամանակ, փոքր և թանկարժեք , Ոտնաթաթի մատները պարզապես նշում են այդ փոքրիկ փոքրիկ մատների չափը և տարածված են այստեղ: Լավ, նորաձեւությունը գալիս և գնում է մեզ մոտ որպես լուսանկարիչ, քանի որ այն դառնում է հնացած, բայց այդ մայրիկի կամ հայրիկի համար նրանց նորածինը չի հնանում, նրանք պարզապես մեծանում են մնայուն հիշողությամբ: Մեզ համար, սակայն, այդ պատկերը, որի մասին մոռացել ենք, կարող է տրորվել, բայց նրանց համար դա դառնում է նրանց հավերժական գանձը:

  71. Սաթ սև Սեպտեմբերի 5, 2010 at 9: 43 am

    Շնորհակալություն սա կիսելու համար: Ես ընդունում եմ, որ տարիների ընթացքում կատարել եմ այդ միտումներից մի քանիսը: Ամենավատը, որ ես իրականում չեմ արել նույնիսկ մեկ տարի առաջ, ընտրովի գունավորումն էր (սարսուռ) ծաղիկներով և բլոկներով և ձեռքի հետք մայրիկի հղի որովայնի վրա: Ես դեռ ունեմ գունագեղ գարշապարը, որը ցանկանում եմ փորձել դստերս հետ;): Սրանցից ոմանք ոգեշնչող պատկերներ են, որոնք ես դեռ տեսնում եմ, թե ինչպես եմ փորձում: Նրանցից մեկը, որը այստեղ չի տեղադրվել, մահճակալն է ոլորտի գաղափարի մեջ: Ինչ վերաբերում է գոմի հատակին, ես գայթակղվել եմ ձեռք բերել այն, բայց վախենում եմ, որ դա կարող է պարզապես նորաձևություն լինել, որը շուտով դուրս կգա:

  72. SJP սեպտեմբերի 24- ին, 2010- ին, 3- ին, 04 ժամ

    Ափսեի երեխան ինձ համար ամենատարօրինակն է: Երեխան խոզի տապակ չէ:

  73. adelaide լուսանկարիչներ հոկտեմբերի 26, 2010 ժամը 11: 31 Թեմա.

    Ես իսկապես ուրախ եմ օգտագործել լուսանկարչության ձեր հիանալի հոդվածը, և այդ բոլոր լուսանկարներն իսկապես հաճելի են: Ես իսկապես տպավորվում եմ ձեր լուսանկարչական ոճի վրա անձամբ այդ նորածնի լուսանկարչության համար:

  74. Ashley Նոյեմբեր 15- ին, 2010- ին, 4- ին, 38 ժամ

    Հա! Ես լիովին ծիծաղեցի սառնաշաքարային լուսանկարի վրա: Ահեմ ... Ես դա փորձեցի մի անգամ իմ սեփական երեխաների վրա: Պետք է խոստովանեմ, որ շատ դիմանկարներ եմ նկարում աղբի առաջ: Դա հիմնականում գույնի և հյուսվածքի համար է: Եվ ես սիրում եմ հին անառողջ բաներ: Վերջերս ես լուսանկարեցի մի ընտանիքի մի հին անխնա բեռնատարի դիմաց, որն իրենց ֆերմայում էր: Այս ընտանիքի մայրիկը ինձ ասաց, որ եղել է հենց այդ տեղում այնքան ժամանակ, որքան կարող էր հիշել…, քանի որ նա մոտ 4 տարեկան էր: Ես, միևնույն է, նրանց այնտեղ լուսանկարելու էի: Coolով բեռնատար էր: Ի՞նչ կասեք մերկ հղի տիկնոջ մասին `առանց վերնաշապիկի զուգընկերոջ կեցվածքների: Ես դա փորձեցի մեկ անգամ իմ և իմ հոբբիի հետ և կրկին ընկերոջս հետ և որոշեցի, որ այլևս երբեք չեմ անի դա: Դրանք լուսանկարներ են, որոնք ես երբեք չէի ցանկանա ցույց տալ ոչ ոքի: Եվ ես իսկապես չեմ մտածում տեսնել ուրիշի էլ: Չափազանց անհատական: * Հառաչանք * Դժվար է նմանակել ուրիշներին, երբ անընդհատ ոգեշնչման եք փնտրում այլ լուսանկարների:

  75. Kelly թ. դեկտեմբերի 8, 2010 ժամը 9: 58 am

    վայ, դուք կարող եք նրանց նորաձևություն անվանել, բայց ես կարծում էի, որ նրանցից շատերը լավ են կատարվել: Ես տեսա մի քանիսը, որոնք ես արել էի և ուզում էի անել, և զգացի, որ վայ ես տխուր եմ, որ դա համարվում է նորաձևություն: հետո ես նորից մտածեցի… .. ի՞նչն այն ժամանակ նորաձեւություն չէր համարում: Ոչ մեկի հետ ոչ մի վատ բան չկա: Ինձ դուր են գալիս անսպասելիի փոքրիկ թռիչքները: Դրանք զվարճալի են ... Բոլորը գեղեցիկ մարդկանց ցույց են տալիս գեղեցիկ նկարված լուսանկարում, որը ցանկացած ընտանիք պետք է հպարտանա ցուցադրելով: Դրանք, որոնց հետ ես դժվարանում եմ, չափազանց խմբագրվածների ընտրողական գույնն է ՝ փորձելով լուսանկարները դարձնել «պրոֆեսիոնալ» ՝ ծայրերը չափազանց աղոտելով:

  76. Kelly թ. դեկտեմբերի 8, 2010 ժամը 10: 05 am

    մտածելուց հետո պարզապես զվարճալի… Հիշում եմ, որ «լուսանկարիչների» ֆեյսբուքում կարդում էի, թե ինչպես էր նա ատում մյուս լուսանկարիչներին անընդհատ գողանալով իր գաղափարները և նմանակելով իր աշխատանքը: Նրա պորտֆելը լի էր պատկերներով, ինչպիսիք են այս… երեխաները ծածկոցներով և զամբյուղներով: մարդիկ աթոռների վրա նստած… Ես դա արել եմ տարիներ առաջ, երբ ես երբևէ տեսել եմ նրա նկարները LOL, դա դարձնում է ԻՄ գաղափարը: Համոզված եմ, որ դա ինչ-որ տեղ տեսել եմ… Ոչ մի օրիգինալ նկար նրա էջում… և նա համեմատաբար նոր էր, ուստի չեմ կարծում, որ նա առաջինն էր, ով գտավ այդ բոլորը: Ուղղակի ցավալի էր, որ նա այդպիսի վերաբերմունք ուներ այդ մասին և զգում էր, որ պահանջարկ ունի ստեղծագործական բաժնում

  77. Էլիզաբեթ Jյուրի դեկտեմբերի 29- ին, 2010- ին, 1- ին, 44 ժամ

    Այնտեղ, որտեղ երեխաները մտահոգված են, ես նախընտրում եմ ավելի բնական մի բանի դիմել: Անն Գեդդեսի նորածինների ոճը `ցանցաճոճներում, դդումներով և թեյի բաժակներում, թվում է, որ այն չափազանց հնարած է և այնքան անբնական: Չասելով, որ դրանք սրամիտ չեն, բայց որքան շատ եմ տեսնում նրանց, այնքան ավելի շատ կցանկանայի տեսնել նրանց ավելի բնական դիրքում: Ես նոր եմ այս ամենի մեջ և չեմ քննադատում, քանի որ չէի կարող նույնքան լավ գործ կատարել: Բայց ես կարծես ավելի ու ավելի շատ գիտեմ, թե ինչն եմ նախընտրում: Եվ հավատացեք, ես 80-ականներն արեցի 80-ականների իսկական ոճով: Երգ !!!! Ի դեպ հիանալի հոդված:

  78. Ashley հունվարի 4- ին, 2011- ին, 12- ին, 46 ժամ

    Not պատկերված… բուդուարի նկարներ: Կարծում եմ `ոչ իմ ոճը:

  79. Ashley հունվարի 4- ին, 2011- ին, 12- ին, 53 ժամ

    Ես էլ մոռացա նշել ՝ մի փոքր շրջելով տեսախցիկը: Իմ համր հարսանեկան լուսանկարիչը դա արեց երևի իմ հարսանեկան կադրերի հավանաբար 85% -ի համար: Դրանք ավտոմատ կերպով ստիպում են ձեր գլուխը փոքր-ինչ շրջվել: Մի զույգ լավ է, մի անցեք չափից ավելի տախտակ:

  80. Enեն Քալլին Փետրվարի 18 2011, ժամը 9: 52 pm

    Պետք է խոստովանեմ, որ ես արել եմ դրանցից կեսը, և մի մասը հաստատ կփորձեմ կամ նորից կանեմ:

  81. Myriah Grubbs Լուսանկարչություն 5- ին, 2011- ին, 5- ին, 00- ին

    Հըմմմմ Լավ Ինձ դուր եկավ այս հաղորդագրությունը: Լուսանկարչությունը արվեստի ձև է, ինչու՞ չպետք է կարողանաս խաղալ կոմպոզիցիայի, հենակետերի և հասկացությունների հետ: Ueիշտ է, որ դուք հավանաբար երբեք առաջինը չեք լինի, որ ինչ-որ բան անեք: Բայց, եթե դու խստորեն ֆոտոլրագրող չես, քո արածը մարդկանց կեցվածք ընդունելն ու նրանց նկարելն է: Ինչու՞ ձեւացնել, որ դա բնական պահ է, և դու քայլում էիր փողոցով և ինչ-որ բան ես տեսնում լուսանկարելու համար, և այն որսացել ես: Իրականում դու այնտեղ ես, որ ինչ-որ մեկի նկարը նկարես: Ինչո՞ւ դրան չավելացնել որոշակի հմտություն և ստեղծագործական ունակություններ: Ինձ դուր են գալիս այս կադրերից շատերը: Aարմանալի է, որ նրանցից ոչ մեկն իրոք այդքան էլ ինքնատիպ չէ, բայց ինչպես ինձանից մեկն ասաց, այդ ամենի «բարձր մոդան» կա և հնի ու տգեղի զուգադրումը գեղեցիկի կողքին: Կարծում եմ ՝ դա ամբողջովին արվեստ է: Հիմա, եթե մենք բոլորս կարողանայինք պարզապես օրիգինալ լինել և ամեն անգամ նոր գաղափարներ մտածել also Ես նույնպես պետք է ասեմ, մինչդեռ կարծում եմ, որ հիանալի է մտածել ամբողջովին արկղից դուրս, ես նաև սիրում եմ պարզ հին դասական կադրեր: Ես վերցրեցի իմ եղբորորդու ներքևում նկարը և ես սիրում եմ այն: Հուսով եմ ՝ դա բացասական համատեքստում «գերժամանակակից» կամ «նորաձեւություն» չէ: Երկու ծնողներն էլ երաժիշտ են: Եվ ես նախկինում դա երբեք չէի տեսել, բայց ենթադրում եմ, որ դա իրականում ոչինչ չի նշանակում: PS Խոհանոցի վաճառասեղանի վրա կա մի նկար, որում պատկերված է իմ երեխա (ես 30 տարեկան եմ): Մայրիկիս կողմից նկարահանված բոլոր լուսանկարները: Ես սիրում եմ այն Դա անհրաժեշտ կրակոց է: Պետք է կարողանաք տեսնել, թե ինչքան փոքր եք եղել մի ժամանակ !!!! (չնայած, ես կարծում եմ, որ թեյի բաժակը ապակողմնորոշող է ... դա հսկա թեյի բաժակ է ... lol)

  82. Jackie 31- ին, 2011- ին, 11- ին, 09- ին

    Ես անկասկած սիրում եմ կահույքի բացօթյա լինելը, ֆոնին լքված կամ «աղբ» լինելը: Կարծում եմ, որ դա անճանաչելի գեղեցկություն է բերում, երբ դա արվում է ճաշակով և շատ ճարտար է որպես հայեցակարգ: Ես ինքս ընդհանրապես երկրպագու չեմ գրեթե երբևէ տեսած մայրության որևէ նկարահանումների, դրանք, կարծես, այնքան խաբուսիկ են: Միակը, որը ես ամեն անգամ ճաշակով արել եմ, տեսել է Լեսլի Միտչելը (http://www.facebook.com/profile.php?id=806627206#!/photo.php?fbid=10150108154794480&set=a.10150107477129480.277946.60845924479&theater) Կարծում եմ, որ ես պետք է համաձայնեմ այստեղի մեծամասնության հետ, ովքեր ասում են, որ թեյի բաժակներում կամ ափսեներում երեխաները սարսափելի են, բայց ես իսկապես սիրում եմ այս նորածինների փոքրիկ գլխարկները: Ես կարծում եմ, որ դա շատ խելոք է:

  83. Վիկտորիա Քնաուպ օգոստոսի 28- ին, 2011- ին, 5- ին, 01 ժամ

    Ես ասում եմ ՝ տվեք այն, ինչ երբեւէ ցանկանում է հաճախորդը: Ես սիրում եմ նստել և երազել իմ հաճախորդի հետ հարմարեցված նիստ անցկացնել իմ հաճախորդի համար, և նրանք սիրում են դա: Այնուամենայնիվ, դրանցից մի քանիսը պարզապես հիմար են, բայց յուրաքանչյուրի համար իրենց սեփականը: Բացի այդ, առանց նորաձևությունների մենք երբեք չէինք աճի և փորձենք նոր բաներ: Այսպիսով, շնորհակալություն նորաձևություններից և միտումներից `մարտահրավեր ստեղծելու և նոր գաղափարներ առաջ բերելու համար: ~ ~ Վիկտորիա Քնաուպ

  84. Diane սեպտեմբերի 21- ին, 2011- ին, 6- ին, 53 ժամ

    Ես կասեմ, որ այս իրերի մեծ մասն այն է, ինչ հաճախորդներն են ուզում… և նրանց մեծ մասը միշտ էլ հավանել եմ `հանած« սրտի ձեռքերը որովայնի վրա »: Բոլորն էլ գիտեն, որ երբ նկարներ ես ստանում, դրանք դնում են… պարտադիր չէ, որ նման լինեն բնական իրավիճակի, այլապես լուսանկարիչների կարիք չէր լինի, քանի դեռ չես վարձել մեկին, ով քեզ հետևելու է քո տարածքում: «սովորական» առօրյան, ինչը տարօրինակ և անհարմար կլինի:

  85. ffեֆրիբաուման հոկտեմբերի 6, 2011 ժամը 6: 55 Թեմա.

    Սա պարզապես ցույց է տալիս, որ հենց այն պատճառով, որ տեսախցիկ ունեք, դա ձեզ չի դարձնում լուսանկարիչ: Տեխնիկան կարելի է դասավանդել, բայց իսկական գեղարվեստական ​​աչքն այն է, ինչով մարդը ծնվում է և երբեք չի կարելի սովորել `անկախ միջավայրից: Դա ներքին զգացողություն է, որը կտտացնում է, երբ ինչ-որ բան «ճիշտ է»: Եթե ​​դուք միջակ աշխատանք եք տալիս, և կարծում եք, որ դա լավ է, ապա նվերը չունեք:

  86. Olga հոկտեմբերի 18, 2011 ժամը 5: 43 Թեմա.

    Գուցե ես այդպիսի նորածինների սիրահար եմ, բայց համարյա ամեն ինչ, ինչ անում եք երեխայի հետ, ինձ համար շատ խելոք է թվում, նույնիսկ եթե դա արվել է նախկինում բազմիցս: Միակ բանը, որ ինձ դուր չի գալիս, եթե աչքերը շատ են դուրս գալիս, և աշակերտները դառնում են ավելի մեծ, քան իրականում են (աչքերը ավելի արտահայտիչ դարձնելու համար): Նորածինների համար դա չափազանց կեղծ է թվում: Բայց բոլոր հիանալի հենակետերը ՝ ծաղիկներ, գլխարկներ, փոքրիկ հագուստներ, մատների մատներ… այդ ամենն ինձ համար իսկապես շատ սրամիտ է թվում, որպեսզի չսիրեմ: Հուսով եմ, որ մի օր կգտնեմ իմ սեփական գեղեցիկ գաղափարը: Ուղղակի ոգեշնչման կարիք ունես

  87. Dianne - Bunny Trails թ. դեկտեմբերի 9, 2011 ժամը 12: 18 am

    Ես դեռ սիրում եմ երկաթուղային գծերը, պատուհաններով պատված, և ոտքերը զվարճալի են բոլոր առումներով: Ոմանք, որոնք ես երբեք չեմ հիշում, որ տեսել եմ (մեծ սառնաշաքար): Կարծես թե հյուսված գլխարկներով երեխաները դեռ տեղի են ունենում: Ոմանք ահավոր սրամիտ են:

  88. ԼԵՍՏԵՐ Պ. ԼԱՐՐ թ. դեկտեմբերի 23, 2011 ժամը 11: 42 am

    Հիանալի գրառում !!! Շատ կադրեր շատ ծանոթ են ... «ոգեշնչված է Անն Գեդդեսից»: Ես ունեմ 1 հարց. Որտե՞ղ եք տեսնում «Պրոֆեսիոնալ» լուսանկարիչների միտումը: Ինձ թվում է, որ մարդիկ ավելի են գոհանում ցանկացած միջանկյալ դիմանկարներից, ովքեր ունեն թվային ֆոտոխցիկ, և որի համար նրանք ցանկանում են վճարել միայն պատկերների CD- ն է: Վերջերս մի հաճախորդ ինձ ասաց, որ նա զգում է, որ ես «պրոֆեսիոնալ լուսանկարիչ» եմ, բայց վրդովվեց, երբ խնդրում եմ պրոֆեսիոնալ գներ:

  89. Թրեյսի Լովետ Փետրվարի 13 2012, ժամը 2: 50 pm

    Հետաքրքիր գրառում, բայց ես կասեմ, որ զգում եմ, որ իմ գործն է հաճախորդին տալ այն, ինչ ուզում է: Ես վարձվել եմ ՝ իմ հմտություններն օգտագործելու համար, որպեսզի ինձ պատվիրեն իմ ուղեղում ցանկացած լուսանկարչական նպատակներ, և ԻՄ գործն է շփվել նրանց հետ և պարզել, թե որոնք են այդ նպատակները: Ինչպիսի դիմանկարներ կնկարեի իմ սեփական երեխաների համար, որոշ չափով անտեղի է այն ամենի համար, ինչ ես անում եմ իմ հաճախորդների համար: Ընտրովի գույնի՞: Եթե ​​նրանք դա ուզում են, ապա այն ստացել են: Հրեշտակի թևե՞ր: Նրանք զգեստների բեռնախցիկում են ՝ մանկական խնամքի և տրիկոտաժե գլխարկների հետ միասին: Ես համագործակցում եմ իմ հաճախորդների հետ `օգնելու իրականացնել տեսլական: Ես չեմ դատում այդ տեսլականի մասին, և ոչ էլ փորձում եմ դրանցից դուրս հանել, եթե դա պարզապես անիրագործելի կադր չէ: Ես ոչ թե պիտակավորում եմ իրերը որպես «նորաձևություն», այլ ավելի շուտ որպես «աշխատանք», որը գեղեցիկ գումարներ է վաստակում: Ես նաև նկարիչ եմ և նկարազարդող ph .լուսանկարչությունը մարդկանց երջանկացնելու և նրանց ուզածն տալու հրաշալի միջոց է: Այն աշխատանքը, որը ես անում եմ ինքս ինձ համար, լինի դա ֆոտոխցիկով, պաստելով, ներկով և այլն, ԱՅՍՏԵ ես անհանգստանում եմ իմ գեղարվեստական ​​նպատակների և տեսլականների համար: Շատ անգամ մարդիկ աշխատանքի են ընդունում ինձ, քանի որ կիսում են այդ նպատակները: Երբեմն նրանք չեն անում: Բայց, ի վերջո, ես նրանց տալիս եմ այն, ինչ ուզում են: 13 տարի որպես պրոֆեսիոնալ, և ես մտադիր եմ նկարահանել մինչև իմ մահը: Մոդերի կամ միտումների մասին վեճերն աննշան են: Կարեւոր է բիզնեսում մնալը:

  90. Allison Փետրվարի 19 2012, ժամը 5: 53 pm

    Չափազանց զվարճալի Նորաձեւությունները կարող են բավականին ծիծաղելի լինել, և չնայած ես միշտ չէ, որ համաձայն եմ իմ հաճախորդների հետ, ես նրանց տալիս եմ իրենց ուզած նկարները: Իմ գործը մարդուն և նրա անհատականությանը որսալն է, մնացած բոլոր իրերը պարզապես անձնական ճաշակ են: Գեղեցիկ գրառում, հիմա պետք է մեկը անես հետարտադրության ֆոդերի համար:

  91. Փեթ Քոլին 22- ին, 2012- ին, 7- ին, 19- ին

    Ես նոր եմ սկսում և սիրում եմ այդ նկարներից շատերը: Հատկապես ոլորտում ամբիոնը: IMO Կարծում եմ, որ դուք կարող եք դա սահմանել ցանկացած ֆոնի վրա, և դա նույնքան գեղեցիկ կլիներ: Դու հետույքը բաժակի մեջ ես, երեխան ՝ պարսատիկի մեջ ոչ այնքան: Ես անհանգստանում եմ նորածիններին ոլորելու և ցնցելու համար, որպեսզի գեղարվեստական ​​հարված հասցնեմ: Ինձ դուր է գալիս գաֆֆիթին, բայց առանց հովանիի: Շատ շատ գեղեցիկ նկարներ: Շնորհակալություն

  92. CannMan 24- ին, 2012- ին, 12- ին, 01- ին

    Կարծում եմ ՝ այստեղ պաշտպանվողները ծիծաղելի են: Ոչ ոք չասաց, որ դու չար ես, եթե այն վաճառես, բայց վերը թվարկված ամեն ինչ կա՛մ մոգ է, կա՛մ միտում: Եթե այն վաճառում է կամ չի անում… եթե դա այն է, ինչ հաճախորդն ուզում է, թե ոչ - դրանք դեռ նորաձևություն կամ միտումներ են: Եվ դա նշանակություն չունի ՝ նկարահանել եք այն ժամանակվանից, երբ մանկուց ստացել եք Բրաունի, թե պարզապես վերցրել եք ձեր առաջին տեսախցիկը, և դա 7D է:

  93. Անել մայիսի 9- ում, 2012- ին `5- ում: երեկոյան 28

    Odոդի, կարծում եմ ՝ մոռացել ես մինի տախտակներ և նկարների դատարկ շրջանակներ: Դրանք զվարճալի են, բայց ինչպես շատերն արդեն ասել են, 10 տարի անց հաճախորդը դեռ կսիրի՞ այս կադրերը:

  94. Դարրեն հունվարի 12- ին, 2013- ին, 11- ին, 13 ժամ

    Հիանալի գրառում: Լուսանկարչության զվարճանքի կեսը դեպքի վայր ստեղծելն ու կադրն է: մյուս կեսը ստեղծում է մի բան, որը մյուսներն իրականում վայելում են: ասում է, որ ես հավատում եմ, որ մեծ տհաճությունը կրակոցներ էր գերեզմանոցում: Ես հիշում եմ մի ժամանակաշրջան, երբ շատ մարդիկ գերեզմանատուն էին օգտագործում որպես իրենց հարմարանք: Ես համաձայն եմ այստեղի դրականի հետ. Մնա ստեղծագործ, չընկնեք և արեք այն ամենը, ինչ լավագույնն եք անում:

  95. Մայլս Ֆորբի Հունվար 30- ին, 2013- ին, 9- ին, 59- ը

    OMG I- ը զզվում է ընտրովի գույնից: Ես տեսել եմ, որ այն լավ է օգտագործվել մոտավորապես երկու անգամ, իմ կարծիքով, իմ ամբողջ կյանքում, այլապես ՝ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ABզվելիություն:

  96. Ալեքս Քենեդի մայիսի 2- ում, 2013- ին `4- ում: երեկոյան 30

    Վայ հիանալի հավաքածու: Ամանդա Էնդրյուսի նկարն ինձ ստիպեց LOL

  97. Էմիլի Դ Հունիսի 7, 2013 ժամը 1: 11 pm

    Նկարներից մի քանիսը շատ լավն են: Մոդերը մորթ են: Անկախ նրանից, դրանք վատն են, թե լավը: Նա չէր ասում, որ այս բոլոր նկարները ՎԱՏ Մոդա են: Անձամբ ինձ համար վտանգավոր ու ծայրաստիճան անհարմար է թվում իրերից կախված երեխաները: Դա պարզապես այն չէ, ինչ ես կարող էի անել:

  98. Janeեյն Սիմոնս Նոյեմբեր 2- ին, 2013- ին, 11- ին, 23 ժամ

    Ի՞նչն է լվացված լուսանկարչության վերջին միտումը: Կրակոցներ դեպի արև, լվացված հայացք: Դա սարսափելի է:

  99. Լուչիանա Արդարություն թ. դեկտեմբերի 23, 2013 ժամը 11: 08 am

    Ես Google- ն անում էի «Նորածին լուսանկարչության» միտումները տարիների ընթացքում և հանդիպեցի այս գրառմանը: Ես շատ հետաքրքրված եմ թեմայով և կցանկանայի տեսնել վերջին 30 տարիների միտումները: Դա դարձել է իմ անձնական նախագիծը ՝ պարզապես այս թեման ուսումնասիրելու համար: Հետաքրքիր է, կարծում եմ:

  100. ճայ 3- ին, 2014- ին, 12- ին, 39- ին

    Ես մերժել եմ նվագախմբի ներկայացումների նիստերը, որտեղ նրանք ցանկացել են, որ ես օգտագործեմ հենակետեր: Վերջինը «Ես ասացի ՝ այո» նշան էր: Օ Աստված.

  101. Jess 10- ին, 2014- ին, 7- ին, 05- ին

    Ես ստիպված էի քրքջալ այս առիթով: Չնայած ես կարծում եմ, որ ոմանք գեղեցիկ են, բայց դրանք չափազանց չափազանցված են: Տորթը ջարդուփշուր է անում այն ​​ամենին, ինչից ես ամենաշատն եմ տեսնում, և այն ինձ խելագարության է հասցնում: Երկաթուղային ուղին ինձ նույնպես խելագարեցնում է, քանի որ դա անօրինական է:

  102. Jordan Նոյեմբեր 30- ին, 2014- ին, 7- ին, 14 ժամ

    Սրանք բոլորը սարսափելի են, բայց դրանց մեկ երրորդը ես անգամ չեմ էլ տեսել: Երեխա դարակում: Մարդիկ պատուհանագոգո՞ւմ են: Ինչու՞ են նրանք վաճառում: Դրանք պարզապես այնպես են անում, որ լուսանկարչուհին կարծես գաղափար չունի ինչպես նկարահանել:

  103. Dalton հոկտեմբերի 4, 2015 ժամը 4: 02 Թեմա.

    Հահա, ես մեղավոր եմ, որ սրանցից ոմանք երկրպագու եմ, բայց ևս մեկ անգամ կարծում էի, որ ընտրովի ցուրտը կոկիկ է: լոլ

Թողնել Մեկնաբանություն

Դուք պետք է լինի մուտք Ամսաթիվ մեկնաբանություն.

Ինչպես խթանել ձեր լուսանկարչական բիզնեսը

By MCPA գործողությունները

Թվային արվեստում լանդշաֆտներ նկարելու խորհուրդներ

By Սամանտա Իրվինգ

Ինչպես ստեղծել ձեր պրոֆիլը որպես անկախ լուսանկարիչ

By MCPA գործողությունները

Ինչպես ստեղծել ձեր պրոֆիլը որպես անկախ լուսանկարիչ

By MCPA գործողությունները

Նորաձևության լուսանկարչության խորհուրդներ նկարահանման և խմբագրման համար

By MCPA գործողությունները

Դոլարի խանութի լուսավորություն ՝ բյուջեով լուսանկարիչների համար

By MCPA գործողությունները

5 խորհուրդ լուսանկարիչներին ՝ իրենց ընտանիքի հետ լուսանկարվելու համար

By MCPA գործողությունները

Ինչ կրել մայրության ֆոտոսեսիայի ուղեցույց

By MCPA գործողությունները

Ինչու և ինչպես կարգաբերել ձեր մոնիտորը

By MCPA գործողությունները

12 հիմնական հուշումներ նորածինների հաջող լուսանկարչության համար

By MCPA գործողությունները

Մեկ րոպեի լույսի սենյակի խմբագրում. Ենթադրվում է կենսունակ և տաք

By MCPA գործողությունները

Օգտագործեք ստեղծագործական գործընթացը `ձեր լուսանկարչական հմտությունները բարելավելու համար

By MCPA գործողությունները

Ուրեմն… .Դուք ուզում եք խառնվել հարսանիքների:

By MCPA գործողությունները

Ոգեշնչող լուսանկարչական նախագծեր, որոնք կառուցում են ձեր հեղինակությունը

By MCPA գործողությունները

5 պատճառ, որ յուրաքանչյուր սկսնակ լուսանկարիչ պետք է խմբագրի իր լուսանկարները

By MCPA գործողությունները

Ինչպես ավելացնել ծավալը խելացի հեռախոսի լուսանկարներին

By MCPA գործողությունները

Ինչպե՞ս լուսանկարել կենդանիներին

By MCPA գործողությունները

Դիմանկարների համար մեկ ֆլեշ անջատված տեսախցիկի լուսավորության տեղադրում

By MCPA գործողությունները

Լուսանկարչության առաջին անհրաժեշտությունը բացարձակ սկսնակների համար

By MCPA գործողությունները

Ինչպե՞ս անել Կիրլյանի լուսանկարները. Իմ քայլ առ քայլ գործընթացը

By MCPA գործողությունները

Լուսանկարչական նախագծի 14 ինքնատիպ գաղափարներ

By MCPA գործողությունները

Կատեգորիաներ

հատկորոշիչները

Adobe Lightroom Նախադրվածներ Adobe Photoshop Օդային լուսանկարչություն Աստղաֆոտոգրաֆիա Առաջ եւ հետո Camera Աքսեսուարներ Camera Ոսպնյակներ Տեսախցիկներ Canon Ապրանքներ Երեխաների լուսանկարչություն Digital Photography Վավերագրական լուսանկարչություն DSLR տեսախցիկներ Ընտանեկան լուսանկարչություն Fine Art Photography- ը Լանդշաֆտային լուսանկարչություն Lightածր լուսավորության լուսանկարչություն Մակրո լուսանկարչություն MCP գործողություններ MCP Fusion MCP Photoshop գործողություններ MCP Shoot Me Group Հայելի առանց տեսախցիկների Նորածինների լուսանկարչություն Ռադիո Editing Լուսանկարչության ոգեշնչում Լուսանկարչական խորհուրդներ ֆոտոլրագրության Photoshop Photoshop գործողություններ Photoshop ձևանմուշներ Դիմանկար լուսանկարչություն Presets Պրոֆեսիոնալ լուսանկարիչ Ռետուշինգ Ակնարկներ Samyang Ապրանքներ Ավագ լուսանկարչություն Ուցադրել և պատմել Sony Ապրանքներ Դասընթացներ Travelանապարհորդական լուսանկարչություն Ստորջրյա Photography Հարսանեկան լուսանկարչություն Սեմինարներ

Վերջին գրառումներ