סוף הקיץ - תמונות חופשה - ספינה גבוהה וחופים ...

כל הקטגוריות

מוצרים מומלצים

אתר פעולות MCP | MCP פליקר גרופ | ביקורות MCP

רכישות מהירות של פעולות MCP

יצאנו לחופשה מיום רביעי עד שישי ורציתי לשתף אתכם בכמה תמונות מהטיול שלנו.

הבנות אוהבות את החוף והלכנו כמה פעמים:

south-haven-blog-collage2-680x453 סוף הקיץ - תמונות חופשה - ספינה גבוהה וחופים ... שיתוף תמונות והשראה

הם גם אוהבים קניות ולא יכלו להתאפק לנסות כמה כובעים מטופשים:

south-haven-blog-collage3 סוף הקיץ - תמונות חופשה - ספינה גבוהה וחופים ... שיתוף תמונות והשראה

והחלטנו לעשות משהו אחר ומהנה. הפלגנו על "ספינה גבוהה". החלק האהוב על הילדה היה בהנחיית הסירה.

south-haven-blog-collage סוף הקיץ - תמונות חופשה - ספינה גבוהה וחופים ... שיתוף תמונות והשראה

ורכבת מזויפת ...

south-haven-blog-collage4 סוף הקיץ - תמונות חופשה - ספינה גבוהה וחופים ... שיתוף תמונות והשראה

הזריקה הזו למטה צולמה עם הנקודה שלי ולירות:

random_south_haven_ps-8 סוף הקיץ - תמונות חופשה - ספינה גבוהה וחופים ... שיתוף תמונות והשראה

 

פעולות MCPA

אין תגובה

  1. ליסה אוטו ב- 14 ביוני, 2010 ב- 9: 44

    אתה יודע, פעם דאגתי את עצמי למוות בגלל תחרות ואז התחלתי לחשוב על זה באמת. הלקוחות שלי חוזרים אלי מסיבה כלשהי והפעם הראשונה שלי הלקוחות מגיעים אלי מסיבה. כאשר האדם "הממוצע" יכול לרוץ ולקנות SLR ולקרוא לעצמו צלם, זה מקשה על "אנשי המקצוע" או על אלה שמנסים לעשות זאת כדי להאכיל את ילדיהם להתקדם. במיוחד כשהם שם גובים 35 דולר עבור מושב, אבל ככה אני מסתכל על זה. אלה יימחקו. הם יבינו שאתה מוכר את עצמך קצר או שהם באמת לא יכולים לצלם מושב משפחתי באוטו. יש יותר לצלם תמונה למקצוע ואז פשוט להצביע, לצלם ולהעביר אותה ללקוח. אני מתגאה בעבודתי ועובד קשה במה שאני עושה. האם התחרות תפריע לי? בטח אבל אני חושב שזה הטבע האנושי. אני רק צריך להצטרף, להציע משהו על מישהו אחר ולהמשיך לעשות את מה שאני עושה הכי טוב. בסופו של דבר הכל מסתדר. בנוסף, אם אתה מתייחס נכון ללקוחות שלך, חדשות טובות מתפשטות טוב יותר / מהר יותר ואז חדשות רעות כך מפה לאוזן היא הלקוח הכי טוב שלי 🙂

  2. ניצ'ול ב- 14 ביוני, 2010 ב- 9: 45

    אני מוצא שאני דוחף את עצמי יותר כאשר אני חושב על תחרות, אני רוצה לשאוף לדחוף את עבודתי לשלב הבא כאשר אני מתמודד עם תחרות, יש כמה פוטוגים עמיתים שאליהם אני מפנה אנשים כשאני עסוק או כשאני לא תחום התמחות. יחד עם זאת, ישנם מעטים המתחרים החדשים המנסים להעלות את עבודתי שהייתה בתחילה מחמיאה אך כעת הפכה לזקנה!

  3. לורה הרטמן ב- 14 ביוני, 2010 ב- 10: 31

    התלונה הגדולה ביותר שלי על תעשיית הצילום במשך 12 השנים האחרונות הייתה שאנחנו לא תומכים זה בזה בתחום שלנו. במקום זאת צלמים רבים הופכים לתחרותיים והופכים לבנות בנות חטיבה ביניים (זה חל על שני המינים). אני מאמין שיש מספיק עבודה לכולם. העבודה שלי אינה זהה ל"מתחרים "שלי ומסיבה זו אני מרגיש שהם באמת לא המתחרים שלי. לכולנו יש את הסגנון שלנו. לעולם לא אבין את מנטליות הקנאה המחשכת את הענף הזה. תומכים אחד בשני וכולנו פורחים. זה המוטו שלי בחיים ובעסקים. כמו כן, רק רציתי להוסיף ... גם אני נאבקתי במכירת קבצי תקליטורים ותמונות והאם לעשות זאת או לא. למדתי לצלם על סרט, כך שההתהפכות לדיגיטל הייתה עולם אחר לגמרי, עסק אחר לגמרי. אבל יום אחד הבנתי שהעסק שלי הולך לשקוע או לשחות. השוויתי את זה לתעשיית המוזיקה. בדיוק כפי שהם נאלצו להסתגל לאנשים שלא רוצים לקנות תקליטורים, תעשיית הצילום חייבת להסתגל גם לזמנים המשתנים. אני לא אומר שאתה לא צריך למכור הדפסים יותר, כי לורד יודע שאני אוהב מכירת הדפסים טובה, אבל הבנתי שאני לא יכול להאשים את כל המשתתפים בעובדה שאנשים רוצים תקליטורים. העידן הדיגיטלי שינה את העובדה הזו, ולא את המצטרפים החדשים בעסק. הייתי צריך לקבל את זה ולשנות ולהמשיך להתגלגל!

  4. גייל ב- 14 ביוני, 2010 ב- 10: 31

    אני מברך על תחרות. זה הופך את כל אחד מאיתנו לטוב יותר. לקוחות המזמינים צילום NightinGail כמו הסגנון שלנו, הגישה שלנו והצוות שלנו. אנחנו לא רוצים להשיג לקוחות על בסיס המפגן המשותף הנמוך ביותר. אנחנו רוצים אנשים שיש להם חזון ורוצים משהו יוצא דופן ולא צילום עוגיות.

  5. דיאן שולר ב- 14 ביוני, 2010 ב- 10: 46

    פוסט נהדר. אני מאלה שלא דואגים לכל חובבי הירי והבערבות שמתחזקים למקצוענים. אני מחנך את הציבור לגבי ההבדל אבל הדבר העיקרי שאני מתרכז בו הוא להבדיל את עצמי מכל האחרים. אני הצלם היחיד בתחום שמתמקד בדיוקנאות קיר ובאלבומים, ואילו כולם מתמקדים במכירת קבצים דיגיטליים. אני גם מנהל את עצמי ואת העסק שלי בצורה מאוד עסקית, כמו שצריך. אני גם נותן שירות ללקוחות ולקוחות פוטנציאליים במתן להם רעיונות לשימוש / הצגת תמונות שלהם.

  6. נטליה ב- 14 ביוני, 2010 ב- 11: 12

    שמתי לב שאנשים רבים משקיעים יותר מדי אנרגיה מתמקדים בתחרות שלהם במקום למקד את אותה אנרגיה בעבודה שלהם. נראה שיש כל כך הרבה דרמה על מישהו ש"גנוב "?? או "העתקה" ?? עבודותיהם שלפחות עבורי הן פנייה לאותו צלם או אמן אחר. במילותיו של בריאן פיטרסון, "עשה מה שאתה עושה - ועשה זאת טוב יותר מכל אחד אחר - ויהיה לך העולם בפתחך." ?? אנא הפסק עם הדרמה והתמקד בעבודה שלך. באמת יש מספיק עבודה לכולם.

  7. לינדה ב- 14 ביוני, 2010 ב- 11: 31

    קראתי את זה, וקראתי את כל ההערות בדף ה- FB שלך. הנה ההתייחסות שלי לזה. אני עושה את מה שאני עושה כי אני אוהב את זה. אין לזלזל, להוזיל או להרתיע MWAC. גם אני הייתי פעם אחת. אבל ... היה לי צלם מקצועי טוב מאוד הקדיש את הזמן להדריך אותי. למדתי מהטובים ביותר. התנדבתי לסייע לה בחינם. היא בתורה אימנה אותי לעשות דברים, גם עם המצלמה שלי וגם עם הפוטושופ. זה היה, בעצם, סחר חליפין למיניהם. שנינו גם השתייכנו למועדון צילום בו היה לנו שילוב של מקצוענים וחובבים. פעם בחודש הם עבדו דובר אורח. לפעמים זה היה אחד מחברי הקבוצה שלנו, ופעמים אחרות הם קיבלו מישהו שהתמחה במשהו (צילום חיות מחמד, פוסט פרודקשן וכו '). זה היה מועיל לכולם. ובואי אגיד לך, היו יותר ממספיק עסקים להסתובב. אני שומר על מחירים נמוכים כי קהל הלקוחות שלי אינו עשיר. יכולתי לסרב לערוך פגישות צדקה / בחינם / במחיר נמוך ... אבל המתנה הזו נמסרה לי על ידי מישהו, ואני רוצה לחלוק אותה עם מי שיכול להעריך אותה. יש לי בסיס לקוחות קטן אך צומח. הם אוהבים את העבודה שלי, הם משתפים אחרים, מפה לאוזן הופכים לעסקים טובים. כמו כל דבר אחר בימינו, אנשים יחפשו במחיר הטוב ביותר. מישהו ב- FB ציין כי הם היו מתוסכלים כשלקוח פוטנציאלי היה אומר "אה, כך וכך יעשה זאת בפחות, ויתן לי יותר." הייתי אומר לאותו לקוח, "טוב, לכו על זה, אז!" כי כולם רוצים את המפץ הגדול ביותר. ובסופו של דבר, לאנשים יש נקודות מבט שונות על מה שהם רוצים ועל איכות העבודה. ראיתי כמה אתרי צילום / תמונות שמפחידים אותי (תמונות שאפילו לא הייתי מדפיס, ועוד פחות מציעים למכור ללקוח), עם זאת לצלם יש ביקורות זוהרות, הרבה לקוחות. כי כנראה שזה מה שהלקוחות האלה רוצים. בסופו של דבר אני אומר - עזרו, הדריכו והכשירו את המתחילים. הקם מועדון ושתף רעיונות, טכניקות ולקוחות פוטנציאליים. (הדבר הטוב ביותר שתוכלו לשמוע אי פעם מצלם אחר הוא: "היי, התקשרתי ללקוח, אבל כבר הזמנתי ליום ההוא, והאדם הראשון שחשבתי עליו היה אתה!" ומצא את הנישה שלך. יכול להיות שאתה כלב אולפן ... אולי אתה גל / טבע טבע, אולי אתה תצלום אקשן. אני אמן פורטרטים מזדמן במקום. מצאתי מה מתאים לי. אני לא מעתיק את אחרים בעבודה, שמתי את הנגיעות האישיות שלי בצילום שלי.

  8. ג'ולי וויטלוק ביוני 14, 2010 ב12: 47 pm

    מאמר מצוין. התמזל מזלי כשהתחלתי לפגוש כמה צילומים נהדרים עם גישה שיתופית שהגדירה אותי להצלחה.

  9. קארן גינטון ביוני 14, 2010 ב12: 49 pm

    כשהתחלתי טענתי בקושי שום דבר ונתתי קבצים דיגיטליים. למדתי וגדלתי והייתי צריך לפתח את הכישורים שלי, למצוא את הסגנון שלי ולקבוע אם אוכל לעשות עסק מהתחביב שלי. כשהרגשתי שעבודתי ברמה מקצועית ויכולתי להציע שירות מקצועי הקמתי את עבודתי כעסק וחייבתי בהתאם. לא לכל הלקוחות הראשונים שלי (שקיבלו הרבה מאוד אבל לא העבודה המקצועית ביותר שלי) עקב אחרי. זה בסדר. אנשים שרוצים בזול ימצאו זול. אנשים שרוצים ערך ימצאו ערך. אנשים שרוצים בלעדי ויוקרתי ימצאו את זה. עליכם להתמקד בעסק שלכם ובמי שהלקוחות שלכם. התמקדו ב- USP שלכם, בנישה שלכם ובלקוחות האידיאליים שלכם ואז לכו למצוא אותם. ובינתיים אני מסכים שעלינו ליצור תרבות בעולם הצלם שהיא פחות 'ילדה מרושעת' ותחרותית ויותר על שיתוף. אם אתה קורא את זה ומחפש מישהו שישתף איתו רעיונות אני מוכן לחלוטין. =)

  10. יולנדה ביוני 14, 2010 ב1: 41 pm

    קראתי את כל התגובות כאן וב- FB. בתור חובבן עם שאיפות מקצועיות, אני מודה שאני מוצא שרבים מהתגובות של צלמים מבוססים מביכות לחלוטין. וזה מצביע על כך שהם צריכים לקרוא לקטע של ג'ודי שוב. מכיוון שנראה שרבים מאנשי המקצוע שהגיבו מבולבלים בדיוק לגבי מי / מה התחרות שלהם. מדוע יתחשב באדם שיורה במצב אוטומטי ללא עיבוד לאחר התחרות שלך? אם לא ניתן להבדיל בין העבודה שלך לשלהם, אתה צריך להשתפר שֶׁלְךָ סט מיומנויות, לא אובססיבי לגבי כמה מעט אותו אדם אחר גובה תשלום. למעשה, אולי תרצה לשבת איתם וללמד אותם אתה על פיתוח ושיווק עסקי; מכיוון שהיכולת שלהם להרוויח כסף תוך השקעת זמן ומאמץ מינימליים מרמזת שיש להם יכולת עסקית טובה, אם לא כישרון אמנותי. חשוב על כמה אנשים היו דפי פרופיל ברשתות חברתיות ואווטארים אישיים רק לפני חמש שנים. עכשיו, אנשים מודעים הרבה יותר לתדמית שלהם כמותג. מכיוון שיותר ויותר אנשים נושאים יותר ויותר מכשירים שמספקים תוכן חזותי (חשוב טלפונים חכמים, אייפוד טאץ 'ואייפד), כך כולם נעשים אוריינות חזותית יותר. אותה אוריינות מוגברת רק מגדילה את הביקוש לאנשים שיהיה להם צילום מיומן ומניפולציה בתמונות. מיומנויות שלא יהיו לך פשוט כי אתה מתמודד עם SLR של 1000 $ ועותק של 500 $ של Photoshop. תמיד יהיו אנשים עם כישורים ברמת הכניסה שמצליחים להרוויח כסף מהלקוח הפחות מוכר. נחש מה? לקוח זה לא מעריך את מה שאתה עושה. מדוע אי פעם תצטרך להילחם עליהם? כמו שיש אנשים שאוכלים את תפריט הדולר ברשת מזון מהיר A, יש אנשים שקונים 100 $ המבורגרים של קובי בקר המוגשים עם קטשופ בעבודת יד ומלפפונים חמוצים בבית במסעדה B. האם השף במסעדה B נותן שני הוטים בערך כמה המבורגרים רשת מזון מהיר A מגישה? ברור שלא. ללקוחותיו יש טעמים שונים. למעשה, יש כל כך הרבה לקוחות שונים שם בחוץ, עם תקציבים והעדפות שונות, יש 15 מסעדות באותו בלוק שמגישות המבורגרים והם * כולם * מרוויחים כסף. המפתח הוא זיהוי הלקוחות שרוצים שההמבורגרים שלכם ופיתוי אותם ייכנסו לדלתכם. זה נכון לגבי מתחרים בכל עסק, בלי קשר ליצירתיות. אם מישהו שם מרוויח כסף על כישרונות היצירה שלו בלבד - ולא על ידי יכולות השיווק והרשתות הנלהבות שלו (כלומר מיומנויות עסקיות) - הדבר היחיד שאפשר לומר הוא: הם לא מרוויחים כמה שהם יכולים להיות.

  11. נטליה ביוני 14, 2010 ב1: 54 pm

    כל כך שמחה שהגבת לקרן הזו! אני יוצר אביזרי צילום יילודים סרוגים בהתאמה אישית בקצה היוקרתי של השוק. אני מעצבת את כל הדפוסים שלי, משתמשת בלעדית בחוטים ידניים ומפנה את הזמן לצלם כל פריט בכחמש דרכים שונות כדי לאפשר לראות את כל הזוויות האפשריות. אני בר מזל מספיק שמצאתי ... ראה אמנית סיבים מדהימה שתצביע בהתאמה אישית כל שילוב צבעים שאני רואה בעיני רוחי. לא כל אחד יכול להרשות לעצמו את הפריטים שלי, אבל כמו בכל עסק, יש לך אפשרות לבחור. השוק מוצף באנשים שעושים אביזרי צילום שזה עתה נולדו ונראה שהוא גדל בקצב מדהים. זו אחת הסיבות שהתרחקתי מחנות אטסי שלי כדי להתמקד הן בחנות הקרטלים הגדולים שלי והן בצילומים שלי. באשר לריב מתמיד וחוסר התמיכה בענף הצילום, אני רואה אותו דבר בעסקי האביזרים שלי. היו לי למעשה שני מעצבים ידועים של אביזרי יילוד (אחד מקנדה, אחד מארצות הברית) מאיימים לתבוע אותי בגלל הפרת זכויות יוצרים. קודם כל, ערוך את המחקר שלך בנושא זכויות יוצרים לעומת סימנים מסחריים לפני שאתה מאיים על מישהו, ושנית, התמקד בעסק שלך מבלי לדאוג לתחרות שלך. האם זה גרם לי להפסיק את העסק שלי? לא, זה ממש הניע אותי לשאוף להיות טוב יותר! אני מעריך את הזמן והכישרון שלי וגאה בעצמי להציע סריגי ידיים ייחודיים באמת. באשר לצילום שלי, אני מוצא שיש אנשים שפשוט אינם תומכים בעוד אחרים מאוד מעודדים. יש יותר מדי "תסתכל עלי!" גישה כשמדובר בצילום בן יומו עם עידוד לא רב של אחרים. אני אסיר תודה לכל אלה שמוכנים לחלוק את הידע שלהם ולוקח את הזמן להגיב כשאני שולח להם דוא"ל.

  12. שרון מילר ביוני 14, 2010 ב2: 53 pm

    מאמר טוב ואני חושב שתחרות היא דבר בריא מאוד לעסק ודבר פנטסטי ללקוחות / לקוחות. אם אין תחרות, אין סיבה שעסק ינסה להצטיין. למרות שאני לא מחשיב את עצמי כאדם תחרותי (אני יותר טיפוס "חי ותן לחיות") אני מכיר בכך שהתחרות שומרת על אצבעותיי ועוזרת לי תמיד להשתדל להגיע אל מעבר לרמה הנוכחית שלי.

  13. גרטה ש. ביוני 14, 2010 ב3: 15 pm

    גם אני רק מתחיל ושואף להיות "מקצוען". אבל אני יודע שזה ייקח הרבה עבודה קשה, הכשרה וידע לפני שאגיע לשם. אני מפחד לבקש מתמונות אחרות עצות מחשש שהם יטנפו אותי. אני לא רוצה להיות טוב במה שהם עושים, אני רוצה להיות טוב במה שאני עושה. צילום הוא אמנות. איננו יכולים להיות זהים. 10 אנשים שמצלמים את אותו הדבר ייצאו שונים, בהתאם ל"נוף "ולמיומנויות שלהם. כשאני בסופו של דבר אמור להיות "מקצוען" אחרי האימונים שלי, אני אחייב את מה שמרגיש שמגיע לי, מה מתאים לכישורים שלי. ואם אני משתפר וממש טוב, אז המחירים יסתגלו בהתאם.

  14. קריסטין ביוני 14, 2010 ב3: 20 pm

    תודה לך, ג'ודי שכתבת את זה ותודה לך, יולנדה שהגיבה לעיל - כל הכבוד !!!

  15. נטליה ביוני 14, 2010 ב3: 33 pm

    השתלמויות בקורס מוכר או שהיית צלם עוד מימי הסרט אינן הקריטריון להיות איש מקצוע. למידה מתמשכת באמצעות קריאה ותרגול ואתגר את עצמך על בסיס יומיומי תסלול את הדרך להתפתחות המקצועית שלך. זה לוקח זמן ותלוי בנכונות שלך להשקיע את הזמן שלך בלמידה בניגוד לדאגה אינסופית מה עושה התחרות שלך. (זו הייתה התגובה השנייה שלי בפייסבוק).

  16. מייגן ביוני 14, 2010 ב5: 50 pm

    כל כך הרבה מכם הכה את זה עם ההערות שלכם - דבר אחד שאני רוצה להוסיף, בניגוד לעובדה שבכל תחום ישנם מספר שווקים ורמות מחיר / שירות / ערך / קהל לקוחות, שאנחנו יכולים אל תשתמש בהצהרות שמיכות כדי לומר ש- MWACS הם "רעים" מכיוון שהם הורסים עסקים מבוססים / התעשייה - כי אני יכול למנות כרגע 100 תחומים אחרים שבהם יש רמות MWAC לרמות אולטרה פוש של מוצרים זמינים - זה פשוט פוגע בתעשייה הפוטוגית קשה בעשור האחרון, במיוחד בחמש השנים האחרונות בערך עם הזמינות המקובלת כיום של DSLR וקלות ופיתוח זול של תמונות דיגיטליות. MWACS אינם ניתנים לשימוש או "רעים" - לכולנו יש טעם והאם העבודה של MWAC בודדת היא נוראית, או לא, זה לא מה שאני מקבל - אלא שזו אמריקה. איננו זכאים לפרנסה. אנחנו מרוויחים את זה. וככל שצעד הזמן מתפתח על כל ענף. הרבה תצלומים מתלוננים על MWACs, איך הם הורסים הכל - אבל מה שהם עושים לא בסדר - אולי לא נאהב את זה, אנחנו עלולים להיפסק קצת בחלק מהעבודות שאנחנו רואים סביב, אבל הם לא עושים משהו שגוי. זה קפיטליזם. כמו כן - בדיוק כמו שאנחנו צריכים להתפרנס מעשייה שאנחנו אוהבים - אנחנו צריכים לשרת את הלקוחות שלנו. הלקוחות אינם רק בזול ביותר - חלקם פשוט לא מבינים את הערך, חלקם פשוט לא יכולים להרשות לעצמם תמונות גבוהות יותר, לא משנה מה, או לא בלי להשתמש בחובות. יש מקום לכל הרמות, ואנחנו צריכים להילחם נגד כל דחף לומר שרמות מסוימות אינן מוזמנות לבוא לשחק. בעלי, מהנדס תכנון, היה ללא עבודה 5 חודשים בשנה שעברה. משפחה בת 7.5 נפשות, פתאום ללא הכנסתו הוקמה. (ברוך השם, הוא עכשיו חזר לתפקידו חזק כתמיד!) מה עם המיתון? זה לא משפיע על כולנו? לא רק להאשים את ה- MWAC- זה היה קשה פעמים עבור כל כך הרבה. אין אנשים שאנשים מחפשים ערך מופלג. בחלק גדול מהשנה שעברה, לעזאזל, לא יכולתי להרשות לעצמי !!!! ואין פלא שמדי MWAC צצים יותר ויותר מדי יום - משפחות רבות מחפשות הכנסה נוספת. זה מורכב. אני אוהב את הדיון.

  17. אליסון ביוני 14, 2010 ב7: 09 pm

    אני אוהבת את המאמר הזה, רק היום אמא של אחת מ"הנציגויות הבכירות "שלי אמרה לי שצלם קרוב לנו מציע 50% הנחה על הפגישות הבכירות שלה ביוני ... אני חושב שכר הדירה שלה הוא 50 דולר, אז זה אומר שהיא יכולה לצלם לערוך תמורת $ 25 ועדיין להרוויח? היא התנצלה על שסיפרה לי ... ואמרתי בבקשה אל תתנצל, זה לא מי שאני כצלם ולא מי שאני רוצה להיות. קיבלתי החלטה לפני שהתחלתי להרוויח כסף שאני צלם בוטיק, אם כי עלול להיאבק בהתחלה, ידעתי שכך אבנה את העסק שלי ... אישה חכמה מאוד אמרה לי אם אני לא מאמינה בעצמי. ותאמינו שאני שווה את זה, אף אחד אחר לא יאמין בזה! תאמין בעצמך, זה כל כך שווה בסופו של דבר :)

  18. קריסטינה זייפרט ב- 15 ביוני, 2010 ב- 11: 03

    ג'ודי, תודה על התזכורת ... תחרות היא דבר טוב. לפעמים אני תופס את עצמי נלכד בלחץ החשיבה שיש אחרים שם כמוני ולפעמים מתחשק לי לשתק אותו. כן, משתק באופן יצירתי. אבל אם אני מזכיר לעצמי עד כמה תחרות היא דבר חיובי זה מניע אותי, בצורה שמחה ולא משתקת. תודה על התזכורת, המתחיל הזה צריך את זה. 😀

  19. קריסטינה יאנג ביוני 17, 2010 ב4: 04 pm

    מאמר נהדר. אני רואה כל כך הרבה אנשים שדואגים למה שכולם עושים ולא להבין מודל עסקי שעובד עבורם ולמצוא לקוחות שמתיישרים עם זה. החשיבה היחידה שתחרות צריכה לשמש היא לגדול, לבנות ולהתפתח ... זה באמת אומר התקדמות. תודה על הפרסום!

  20. אימון cna ב- 21 ביוני, 2010 ב- 3: 40

    מצאתי את האתר שלך ב- del.icio.us היום ומאוד אהבתי אותו .. סימנתי אותו וסימן ואחזור לבדוק אותו בהמשך

  21. יידי על 24 אוקטובר 2011 ב10: 00 הצהריים

    אני מסכים ב 100% למאמר זה. הרמתי את ה- DSLR הראשון שלי בעיקר כדי לעשות עבורם מפגשי שכול לתינוקות http://www.nilmdts.org עם יריות בתשלום מדי פעם בצד בשביל הכיף וכדי לשלם עבור הרגל ההתנדבות שלי. אבל ביום שהתחלתי לירות, חבר שלי בשכונה הפסיק לדבר איתי כמעט שנה! היא הייתה כל כך מאובנת שאני הולך לקחת את העסק שלה. לקח לה הרבה זמן להבין שאכן אנחנו מספקים מעגלים שונים של אנשים למרות שאנחנו חיים במרחק של רחובות אחד מהשני, שאני לא רוצה צד עסקי רציני ושאני לא רוצה לספק לקהל שיכול להרשות לעצמו מחירים. היא חזרה שוב בזהירות לשיחות, אך הנזק נגרם. מעציב אותי. מהצד השני, יש לי כמה חברים שמתנדבים גם ב- NILMDTS ועשינו צילומים יחד והפנינו עסקים קדימה ואחורה - שיתוף פעולה אמיתי של מאמצים שהיו win-win מסביב.

  22. ג'סאנה על 24 אוקטובר 2011 ב10: 46 הצהריים

    אהבתי את המאמר הזה, כשרק עברתי ל"עיירה קטנה "ואני" הצלם / תחרות החדשה "- לא תכננתי את זה ככה, עברתי בגלל עבודת בעלי, ולמזלני, העסק שלי הוא ג'סאנה. צילום ג'ונס ניתן לקחת בכל מקום. אני לא רוצה לאיים על אחרים, ולא רוצה להרגיש מאוים על ידי 'תחרות' במקום זאת, כאשר העפתי מבט אלמנתי לפני כמה ימים, רק לראות צלם עושה פעוט יפה / צילום משפחתי ממש שם הפארק שמול ביתי .. אמרתי לעצמי, יש מספיק אנשים ביורקטון לכולנו הצלמים .. ברוך אותה! ואתה יודע מה? הרגשתי שמח בשבילה, ונהניתי לצפות בזה מזווית התבוננות! טוב אמרה ג'ודי! ps הפעולות שלך נפלאות!

  23. ציפורה ב 18 יולי, 2013 ב 11: 44 pm

    אני כל כך שמח שפרסמת את זה! אני מתחיל אבל התחלתי לחקור ולהתנסות ברגע שקיבלתי את המצלמה שלי. אני מודה שאני עדיין לומד ורחוק מלהיות מנוסה, אבל אספתי לקוחות משלמים והוצאתי כמה יריות נהדרות. בחור שמעולם לא פגשתי לפני כן (צלם) פייס אותי היום ואמר לי שברור שאני מתחיל וגובה יותר מדי ונתן לי כמה קישורים להסתכל "עד ​​שאשתפר". אולי הוא ניסה לעזור, אבל למה שאדחה לקוחות משלמים אם ברור שהם אוהבים את העבודה שלי כי יש לו סטנדרטים שונים? אפילו לא יכולתי לדמיין לעצמי לעשות את זה למישהו. אני מעריך צלמים אחרים מכיוון שיש להם תשוקה למה שאני גם מתלהב ממנו. אני מקווה שאפגוש עוד אנשים בוגרים ומנומסים שיוכלו להתמודד ולקבל את התחרות בברכה. קטע נהדר בנושא זה!

  24. צילום אירועים ב 7 בחודש מאי, 2014 ב 5: 12

    עצות נהדרות לשמור על הראש מעל המים בתחרות השופעת. אהבתי את ההודעה!

השאירו תגובה

אתם חייבים להיות מחוברים על מנת לפרסם תגובה.

איך לקדם את עסק הצילום שלך

By פעולות MCPA

טיפים לציור נופים באמנות דיגיטלית

By סמנתה אירווינג

כיצד לבנות את הפרופיל שלך כצלם עצמאי

By פעולות MCPA

כיצד לבנות את הפרופיל שלך כצלם עצמאי

By פעולות MCPA

טיפים לצילום אופנה לצילום ועריכה

By פעולות MCPA

תאורת חנות דולר לצלמים בתקציב

By פעולות MCPA

5 טיפים לצלמים להיכנס לתמונות עם משפחותיהם

By פעולות MCPA

מדריך מה ללבוש למפגש צילומי הריון

By פעולות MCPA

מדוע וכיצד לכייל את הצג

By פעולות MCPA

12 טיפים חיוניים לצילום ילודים מוצלח

By פעולות MCPA

עריכת Lightroom של דקה אחת: תת-חשיפה לתוססת וחמה

By פעולות MCPA

השתמש בתהליך היצירה לשיפור מיומנויות הצילום שלך

By פעולות MCPA

אז .... אתה רוצה לפרוץ לחתונות?

By פעולות MCPA

פרויקטים מעניקים השראה לבניית מוניטין שלך

By פעולות MCPA

5 סיבות שכל צלם מתחיל צריך לערוך את תמונותיו

By פעולות MCPA

כיצד להוסיף נפח לתמונות טלפון חכם

By פעולות MCPA

כיצד לצלם תמונות אקספרסיביות של חיות מחמד

By פעולות MCPA

הגדרת תאורה אחת למבזק מצלמה לפורטרטים

By פעולות MCPA

יסודות צילום למתחילים מוחלטים

By פעולות MCPA

כיצד לצלם תמונות קירליאן: התהליך שלי צעד אחר צעד

By פעולות MCPA

14 רעיונות מקוריים לצילום תמונות

By פעולות MCPA

כל הקטגוריות

הודעות האחרונות