תמונה מאוד שנויה במחלוקת של אחים

כל הקטגוריות

מוצרים מומלצים

כאשר המילה "שנויה במחלוקת" קופצת לראשך, האם התמונה הזו היא מה שאתה מדמיין? כנראה שלא!

פרסמתי תמונה זו ב- עמוד הפייסבוק של MCP בפברואר המציג את החדש ביותר שלנו הגדרות קבועות מראש של Lightroom (אינפוזיה והארה). מעולם לא ציפיתי לשמוע שום דבר פרט ל"ילדים חמודים "או" איך עשית את זה? " או "שמור נהדר." שום חוקים לא הופרו. אף ילד לא נפגע. זו הייתה תמונה שלא נחשפה כראוי. זהו זה!

infused-light71-600x400 תמונה מאוד שנויה במחלוקת של אחים שרטוטים Lightroom מוגדרים מראש MCP מחשבות

במקום זאת היו לי צלמים זועמים שמאשימים אותי בכל מיני "פשעים", כמו:

  • הרס את תעשיית הצילום
  • מלמד אנשים לתקן תמונות ב- Lightroom או ב- Photoshop כדי שלא יצטרכו ללמוד את המצלמות שלהם
  • עוזר לצלמים חדשים לערער מקצוענים מנוסים
  • מציג תמונות מאנשים שאין להם עסק שהם צלמים

ובכן, הרשימה הייתה ארוכה יותר מזה אבל אתה מקבל את הרעיון ...

הסיפור האחורי ....

תמונה זו היא של צלמת נפלאה, דיינה מור. היא פעילה בקבוצת הפייסבוק שלנו ושיתפה את התמונה שם תחילה. היא הסבירה שהיא מתרגלת צילומי פלאש כשבתה הושיטה יד, הרימה חול והחלה לאכול אותו. אופס! אז היא כיבתה את הפלאש והתמקדה בלהיות אמא. כשבנה החל לנחם את בתה, נגעה בה והחלה לצלם תמונות שוב. נחשו מה היא שכחה לשנות בחום הרגע? הגדרות המצלמה שלה! זה לא שהיא לא ידעה לחשוף. זה לא שהיא צלמת גרועה - למעשה היא נהדרת! פשוט עברה לה פסיגה. וההפסקה הזו היא שאפשרה לה לתפוס את הרגע.

אם היא השתהתה ושינתה הגדרות וצילמה כמה צילומי מבחן והתאימה .... סביר להניח שהיא הייתה מתגעגעת לדימוי היקר הזה. אינך יכול לשחזר רגש גולמי. היא קלטה את זה, ובטוחה שהחשיפה לא הייתה מושלמת. היא ואני מעולם לא אמרנו שזה כך. אבל מדוע שתזבל את התמונה כשתוכל "לשמור" אותה כפי שמוצג למעלה או ליצור ממנה אמנות כפי שמוצג להלן?

עריכה זו הייתה מאותו קובץ גולמי כמו זה שקודם לכן. אַשׁפָּה? לא - לא לי. תמונה מדהימה? בהחלט!

 

Illuminate-21-after תמונה מאוד שנויה במחלוקת של אחים שרטוטים Lightroom מגדירה מראש מחשבות MCP

מחשבות MCP - סובלנות והבנה ...

כשמדובר בצלמים, חלקם מחפשים להיות מקצוענים בעתיד ואחרים רק רוצים תמונות נחמדות של ילדיהם, ילדיהם הגדולים, חיות המחמד, או הטבע סביבם. לא כל צלם שקורא הדרכות MCP או משתמש במוצרים שלנו רוצה להתחרות במקצוענים. יש שרוצים רק תמונות טובות יותר.

בזמן שצלמים חדשים לומדים להשתמש במצלמות, בתאורה וכו ', האם עליהם לאשפה כל תמונה? לא. מדוע לא ללמוד תוכנות כמו פוטושופ ולייטרום כדי שיוכלו לשמור על תמונות בזמן שהם לומדים ולהגדיל את כישורי המצלמה שלהם? בטח, המטרה היא תמונות איכותיות היישר מהמצלמה, זה פשוט לא המציאות. במיוחד כשמישהו חדש בצילום.

Illuminate-22-after2 תמונה מאוד שנויה במחלוקת של אחים שרטוטים מראש Lightroom מגדיר מחשבות MCP

רגליים וקביים שבורים ... מה הקשר לצילום ולעריכה?

תאר לעצמך שאתה שובר את הרגל בחתונה שלך ... אני עשיתי. זה נשאב. אחר כך, במשך שלושה חודשים (שלושה!), היה לי גבס עד החלק העליון של הירך. התקשיתי ללכת והייתי זקוק לקביים כדי להסתובב וגם אחרי שהגבס שלי ירד הייתי זקוק לעזרה נוספת של קביים כשעבדתי על כישורי ההליכה שלי. בסופו של דבר הייתי זקוק לקביים פחות ופחות. ובסופו של דבר הלכתי לבד.

צילום הוא הרבה כזה. כשרובם מתחילים לצאת, הם מסתמכים על מצב אוטומטי, ואז על דיוקן הידוע לשמצה או על איש רץ. בסופו של דבר כאשר צלם לומד יותר, הם מסתעפים לצמצם או לעדיפות מהירה ולידנית. זה עובר גם לעריכה. כשאתה חדש בצילום, ה"קביים "או הכלים יכולים לעזור לך לערוך. בטח, הפעולות וההגדרות המוקדמות שלנו יכולות לשמור תמונות שאולי אחרת אתה יכול לאשפה. אך הם יכולים גם להקל על העריכה קלה ומהירה יותר - ורבים אומרים לנו שבאופן שבו אנו בונים את המוצרים שלנו ומלמדים אנשים כיצד להשתמש בהם, זה למעשה לימד אותם את התוכנות והפיתוחים של פוטושופ ו- Lightroom.

השיחה שלך ... קח אותם או עזוב אותם.

אני באמת מרגיש שאני מאפשר לאנשים הזדמנות לשפר תמונות, מדי פעם "לשמור" תמונה וליצור פרשנות אמנותית לדימויים שלהם. ישנם מקרים בהם אפילו הצלמים המנוסים ביותר זקוקים לחיזוק ב- Lightroom או בפוטושופ, בדיוק כמו שהחדר החשוך נוצל מהעבר. צלמים מנוסים רבים (כגון ג'ואל גריימס, טריי רדקליף  ואלפי אחרים) משתמשים בתוכנת עריכה ליצירת יצירות אמנות. ובעיני אני חושב שזה נפלא.

אני מקווה, לא משנה איפה אתה נמצא עם כישורי הצילום שלך, כולנו יכולים לתמוך ולכבד את עבודתם של אחרים ולאמץ את ההבדלים שלנו במקום לנצל אותם.

פעולות MCPA

אין תגובה

  1. מישל מקיין בינואר 10, 2013 ב 3: 15 בערב

    אתה מדהים. אני מקווה שאוכל להיות טוב כמוך. ברצינות, מקנא.

  2. אמיליוארד בינואר 12, 2013 ב 10: 19 בערב

    חתונת תמונות נחמדה

  3. סטפני במארס 12, 2014 ב 8: 13

    יפה אמרת. תודה. למרבה הצער, אנשים בענף זה יכולים להיות אכזריים למדי. השוק משתנה ואנשי המקצוע בבית הספר הישן צריכים ללמוד לשנות איתו.

  4. מייק סוויני במארס 12, 2014 ב 8: 20

    מעניין .. כל מה שחשבתי היה "שמור מדהים" 🙂 אני חלק מהצלליות כ"תאונה שמחה "אבל כולן נראות טוב. ואני חושב שאם יותר צלמים היו כנים עם עצמם, רובנו נהיה מרושל יותר עם הופעתם של קבצי RAW וחלק מהתוכנות הטובות באמת בהשוואה לחלקנו שצילמנו סרטים וכרומים (פלוס מינוס 1/2 עצירה) אז אני ' לקחת את האנשים האומללים ולהתעלם מהם. אני יודע שאני עושה לרוב. אני עושה הרבה אייפונוגרפיה ותופס את אותם הערות של "להרוס" "לא מצלמה אמיתית" "למה אתה מבזבז את זמנך" בלה, בלה, בלה .. אבל אתה יודע, המשפחות אוהבות את התמונות .. אני אוהב אותן וכך זה כל מה שחשוב בסופו של דבר.

    • ג'ודי פרידמן, MCP Actions במארס 12, 2014 ב 10: 02

      מייק, האם אתה באמת מוכר הדפסים או שהאייפונוגרפיה היא בעיקר בעצמך? אשמח שיהיו לי כמה פוסטים בבלוג MCP בנושא. אם אתם מעוניינים, צרו איתי קשר.

  5. קים פטנגיל במארס 12, 2014 ב 8: 22

    יפה אמרת!! מקצוענים וכמה מהצלמים המפורסמים מהעבר ידועים גם בתהליכי עריכת החדר החשוך שלהם. השתמטות ושריפה הייתה חלק באותה מידה מהאמנות באותה מידה שיכולה להיות פוטושופ כיום. כל אחד רשאי לצפות וליצור תצלומים באופן הנכון ביותר להם. אני כן מתוסכל מאוד כשההערות הממוצעות מתחילות לעוף. לכל תמונה יש אדם אמיתי עם רגשות שהיה מאחורי המצלמה. אני תמיד מעריץ את האופן שבו אתה מתמודד עם כל הצלמים ומזכיר לאנשים שמשמעותם של תגובות שאינן מציעות משוב בונה אינן מקובלות.

  6. בית במארס 12, 2014 ב 8: 24

    סוג זה של ויטריול בדיוק בגלל זה הפסקתי לשתף את התמונות שלי בתחרויות עם צלמים אחרים. מכיוון שאני לא עושה הרבה עריכה - הולכת דווקא לתמונה הכי טבעית שאפשר, קיבלתי הרבה זלזול, עד וכולל להיות רוצה להיות. זה היה מאוד מייאש, ואם הלקוחות שלי לא היו מרוצים ומבקשים אותי שוב ושוב, אולי באמת חשבתי שאני כישלון.

    • לינדה במארס 12, 2014 ב 8: 32

      לקוחות חוזרים מדברים יותר נפחים מאשר אנונימיים במחשב .... זכרו את זה! אני כמוך ... טבעי ככל האפשר ... אני משתמש ב- Lightroom כחדר חושך ולכוונון צבע (עדיין עובד על כל העניין הזה של איזון הלבן). אני מבצע עריכות חזקות רק אם אנשים מבקשים זאת.

  7. דנה פרינס במארס 12, 2014 ב 8: 24

    ג'ודי, אני אוהב את מה שאתה עושה כאן ואני שמח שאתה לא מתייחס ל"תלונות "או" ביקורת "ברצינות. אתה מתנה ומורה כל כך טוב !!

  8. לינדה במארס 12, 2014 ב 8: 29

    אני מניח שאני רואה את זה משני הצדדים. אשרי שהיו לי כמה מדריכים טובים שילמדו אותי את היסודות של צילום ועריכה בפוטושופ (למדתי את Lightroom לגמרי לבד, חחח). אנשים כמו סקוט קלפ כותבים ספרים כיצד להשתמש בתוכניות אלה, וקיצורי דרך לכל דבר. אז מה לא בסדר בהדרכה שלך? זה לא שונה מספר, או ממנטור אנושי פנים אל פנים! ואני מסכים שמתחילים משתמשים לעתים קרובות בקביים. אבל הבעיה שלי מתחילה כשמתחילים אלה לעולם לא טורחים ללמוד את אמנות הצילום ... רק את אמנות העריכה. הם אף פעם לא יורדים מהריבוע הירוק ... אין להם מושג למה אתה מתכוון בעדיפות צמצם או למה זה. אני באמת עושה. הם פשוט לוחצים ואז מבלים שעות בעריכה. הם לא גובים הרבה, מוסרים את כל התמונות, ולמרבה הצער, חלק מהתמונות שראיתי כאן, תמסרו באופן מדויק ללא תמורה (אם לקוח אמר לי שצלם אחר "חדש בתעשייה" ביקש ממנה להשיג את מחירון .... ומה שלא גבה אי פעם, היא תגבה חצי, ותספק את כל התמונות הערוכות בדיסק.) הן אפילו מתרברבות שהן זולות יותר מאלה וכך. ככל שהיינו רוצים להאמין אחרת, האחרון הופך להיות נפוץ יותר. התקווה שלי היא שהם יקרו את עצמם ממש מחוץ לעסק ... הישרדותו של הצלם המתאימה ביותר, אתה יכול לומר ...

    • אישה במארס 12, 2014 ב 8: 40

      אמנם אני מבין שתקציב מכוון הוא נורא, אך הלקוחות הללו אינם הלקוחות שלך. הם לא מעריכים את האמנות. הם מעדיפים זול על פני איכות. זה וולמארט מול סאקס. וכן, הנפקות אלה לא יספיקו להישאר בר קיימא בעסקים.

      • קים במארס 12, 2014 ב 1: 57 pm

        מצטער שלא כולם יכולים להרשות לעצמם סאקס. אני מצלם רק בשביל הכיף. אני לא משתמש ב- Lightroom ואני לא הבעלים של פוטושופ. עם זאת, אני משתמש באתר עריכה חינם של Photoshop באינטרנט כי אני אוהב כמה מהאפקטים המגניבים. חיתוך המחירון שלך אינו מגניב אולם חלק מהמחירים שנגבים עבור תמונות מקצועיות מטורפים. האם אני באמת רוצה להוריד 300 - 500 דולר כל הזמן לתמונות משפחתיות. לא. אנחנו מצלמים את התמונות שלנו באולן מילס וכאלה רק כל שש שנים בערך בגלל העלות. מצטער, אני אקח תמונות זולות משלי בכל ימות השבוע. אני גם משתמש במצלמה שלי אוטומטית. למה? לא בגלל שאני עצלן מכדי ללמוד להשתמש במצלמה שלי אלא בגלל שיש לי בעיות זיכרון.

        • אמנדה במארס 12, 2014 ב 7: 00 pm

          אני לא חושב ש- $ 300 - $ 500 עבור תמונות משפחתיות אחת לשש שנים זה מטורף. זה למעשה די זול. אני אפילו לא חושב לשלם את זה פעם בשנה זה מטורף באופן אישי. אתה צריך לעצור ולחשוב על הצלמים שעושים זאת למחייתם. כל הכסף הזה לא נכנס ישר לכיס שלהם. כ -6% עוברים למסים (עצמאיים משלמים את המסים שלהם וגם חלקם של המעסיקים) ותקורה לניהול העסק שלהם. הם לא מרוויחים שכר מינימום אם הם גובים 40 דולר עבור מושב. זה פשוט לא אפשרי. רוב סטודיו הרשתות האלה כמו אולן מילס יוצאים כולם מהעסק או כבר. למה? שולי רווח. הם לא עסקים רווחיים. אם אנשים היו עוצרים ושוקלים את סכום הכסף שהם מבזבזים על דברים יומיומיים שאינם נחוצים ולא נמשכים לנצח, אני לא מאמין שהם היו חושבים שצילום מותאם אישית היה יקר למדי. אני רואה הרבה אנשים שאומרים שהם לא יכולים להרשות לעצמם את המחירים האקסטרווגנטיים האלה שצלמים גובים, אך לכולם יש טלוויזיות עם מסך גדול, אייפדים ובגדים יקרים. רובם עושים טיולים יומיים לסטארבקס ואוכלים בחוץ מספר פעמים בשבוע / חודש. כל הדברים האלה מסתכמים וכל הדברים האלה לא יחזיקו מעמד לנצח. מושב פורטרטים יפהפה של משפחתך הוא דבר שהוא לנצח. זה מכה בראש שאנשים חושבים ש- 50 $ יקרים מדי בשביל זה. אני חושב ש -300 דולר הם בצד הזול יותר עבור משהו כזה באופן אישי.

  9. קנדיס במארס 12, 2014 ב 8: 29

    תודה שכתבת ופרסמת את זה. אנשים יכולים להיות גסים מאוד ובדרך כלל קל להם יותר לבקר ולהצביע על אצבע ולא להיות מכובדים ולהעריך את מה שנדרש. יש לי שני בנים ויש פעמים שאין לי דקה לשנות את ההגדרות במצלמה כדי ללכוד את הרגעים היפים שהביאו אותי לצילום מלכתחילה. גם אני ספגתי ביקורת על כך שהשארתי את המצלמה שלי באוטו, אבל הנה העניין, אולי אני רוצה לעבוד על כישורי הפוטושופ שלי. פוטושופ היא תוכנית מסובכת, היא לוקחת זמן כמו כל דבר אחר. מה זה אומר, אה כן, "אם אין לך שום דבר נחמד להגיד, אל תגיד שום דבר"! תודה! אני אוהב את מה שאתה עושה!

  10. בוני במארס 12, 2014 ב 8: 29

    טוב אמר ג'ודי! כולנו צריכים ללמוד קצת סובלנות, ולתמוך בעמיתי הצלמים שלנו. השתמש בביקורת בונה חביבה כדי לעזור להם להשתפר!

  11. דבי במארס 12, 2014 ב 8: 30

    התמונה מדהימה. אני מתמודד עם אנשים שליליים לעתים קרובות למדי ומצאתי שהתעלמות מהם עובדת הכי טוב בשבילי. אני מצלם איך שאני אוהב כי צילום הוא אמנות ואמנות היא סובייקטיבית.

  12. ג'ויס במארס 12, 2014 ב 8: 31

    ג'ודי, אני מסכים לחלוטין עם המאמר שלך! אנשים צריכים ללמוד להיות סובלניים יותר ואני מהמר שאלה שכתבו והגיבו הערות השתמשו בתוכנה כדי לעזור גם בשיפור התמונות שלהם. בטח שאנחנו רוצים לצלם את התמונה הכי טובה שאפשר, אבל לפעמים יש יוצאים מן הכלל כפי שכתבת עליהם. רק תזכור שאתה לא יכול לרצות את כולם 🙂 שיהיה לך יום נפלא.

  13. שמחה במארס 12, 2014 ב 8: 32

    תגובה נהדרת ג'ודי!

  14. מרי לופז במארס 12, 2014 ב 8: 33

    כולם התחילו איפשהו! בואו נעזור אחד לשני לא להרתיע אחד את השני. קביעות מוגדרות מראש ופעולות באמת עוזרות לשיפור התמונות. המשך בעבודה הטובה במתן כלים אלה לאנשים המעריכים אותם.

  15. TDashfield במארס 12, 2014 ב 8: 35

    וואו! למישהו היו תחתונים בחבורה, לא? כצלמים עלינו להיות תומכים זה בזה ולא שיפוטים. כל אחד צריך להתחיל איפשהו ולכולנו יש דרך משלנו ליצור את התמונות שלנו. אף אחד לא צודק ב 100% או לא בסדר במה שהוא עושה. וודאי שאתה יכול לא לאהוב את מה שמישהו עושה או חושב שהם עשויים להזדקק ללמוד כיצד לעשות כאלה ואחרים אבל זה לא נותן לך את הזכות להשליך את הכיעור שלך אליו.

  16. אישה במארס 12, 2014 ב 8: 35

    זו בושה מוחלטת שלענף זה יש פער כזה. זה יכול להיות חזק יותר אם כולם יעזרו ויעודדו זה את זה במקום לטרול, לבקר ולקצץ זה את זה. ככל שאני מנסה לכוון את השלילי, זה עדיין מחלחל לתודעתי. נסו להתרכז בחיובי. תעשה את הקטע שלך. האם פעולות יכולות להיות קביים, בטח? האם פעולות הורסות את הענף? לא. פעולות יכולות להיות חוסכות זמן, כלי למידה ופשוט כיף. השתמש בהם או אל תשתמש בהם, על כל צלם בודד לקבל את ההחלטה אם לשמש אותם לחזון שלהם או לא.

  17. מייקל ב. סטיוארט במארס 12, 2014 ב 8: 36

    זו תמונה יפה ודוגמא מצוינת לעיבוד פוסט כדי לשפר תמונה. אני אוהב את מה שאני מסוגל לעשות עם Lightroom וצוחק על כל הטהרנים שם שמרגישים צורך לפסוק ולזרוק אבנים. ירייה מדהימה דיינה עוד!

  18. וונדי לובאט במארס 12, 2014 ב 8: 37

    זה מצער אותי שקיבלת הערות כאלה מצלמים מקצועיים. ראשית, האם לא מכונים Lightroom חדר הדיגיטל החושך שהוא המקבילה לציוד החדר החשוך המשתמט ונשרף וכו '. לא היית יכול לעשות את התמונות בעבר ללא חדר החשכה. כן, עכשיו אנחנו לא צריכים את זה, אבל אנחנו עדיין משתמשים בגרסאות הדיגיטליות כדי לצבוט ולשפר תמונה. אנשי מקצוע כמו סקוט קלבי כתבו ספרים על שימוש ב- Lightroom ובפוטושופ לצלמים דיגיטליים ומשתמשים בתוכנה בעצמם. אני בטוח שכל המתלוננים של המקצוענים משתמשים בהם גם, אבל לא רוצים שאנשים יידעו את הטריקים של המסחר, שלא הכל נעשה בעדשה. בסופו של דבר, לדעתי עדיף לתפוס את הרגע הזה מאשר לעולם לא שיהיה לי זה הכל. אם אתה יכול לצבוט אותו ולשמור אותו, כל שכן טוב יותר.

  19. חלב במארס 12, 2014 ב 8: 37

    מאמר פנטסטי! תודה שהגנת על אלה מאיתנו שלא בהכרח רוצים "להתחרות" עם המקצוענים. אני עובר כמה שנים לצילום עכשיו, והדרך שבה הסברת ללמוד כיצד אתה הולך, תוך שימוש בפוטושופ ופעולות כקביים, מתארת ​​באופן מושלם את האופן שלמדתי וגדלתי. אני גם אוהב שנגעת בצילום אמנות - אני חושב שזה בדיוק קרה בשנים האחרונות וזה דבר נפלא. בבקשה אל תפסיק לעולם את מה שאתה עושה - אני חושב שיש יותר מאיתנו שמעריכים את מה שאתה עושה מאשר ללעוג לזה. באשר לשונאים / אומרים, ובכן היי ... יש לך אפשרות לא להיות חלק מאתר זה. אם זה כל כך מפריע לך, מה אתה עושה כאן מלכתחילה?

  20. אריקה מקימי במארס 12, 2014 ב 8: 38

    תגובה פנטסטית! אני כל כך שמחה שהזכרת את היותה אמא ​​באותו רגע וגם צלמת. תודה ששיתפת את מחשבותיך בנושא ולא נותנת למחלוקת קטנה להפיל אותך!

  21. קארין במארס 12, 2014 ב 8: 39

    תודה לך ג'ודי על המאמצים והבלוג שלך ב- MCP. אני אחד מאותם צלמים מציקים שעדיין יש הרבה מה ללמוד ומעדיף לא לאבד הרבה תמונות תוך כדי. כמו כן, כשאני בחופשה אני מרגיש שאני שם כדי לחוות את הכיף של להיות בחופשה לא להיות צלם מומחה (שאני ממילא לא קרוב להיות). אמנם אני נושא איתי מצלמה לכל מקום שאליו אני הולכת, אבל לרוב אין לי אפשרות לעצור ולחשוב על כל מה שאני צריך לעשות כדי לקבל את התצלום המדהים הזה שזקוק למעט עד ללא עריכה. אני מתכוון, איך אתה אומר לדוב גריזלי להישאר בדיוק במצב הזה או להפסיק את הסיור שלך כדי שתוכל להגדיר את החצובה שלך, לקבל את המיקוד בדיוק, להתאים את ההגדרות שלך ולצלם כמה תמונות - אולי להתאים הגדרות בין כל בְּעִיטָה. זה פשוט לא אפשרי. אז שיש לי מידע כמו מה שאתה מספק עוזר לי לשמור ואולי אפילו לשפר את הצילומים האלה כדי שאוכל ליהנות גם מהרגע וגם לשמור תיעוד של הזיכרון. אילו הייתי גב 'יותר גם אני הייתי עושה כל מה שיכולתי להציל את הזריקה הזו. זה יצא יפה ויהיה תיעוד נפלא של ילדות ילדיה, כזה שלא היה צריך ללכת לאיבוד מכיוון שחלקם שם לא חושבים שתמונה שלא צולמה בצורה מושלמת מלכתחילה לא שווה לשמור.

    • קארין במארס 12, 2014 ב 8: 45

      מצטער על שגיאת האיות שלך שמות ג'ודי. יש לי לקוח שמאיית את זה עם הסוף 'ה' וההרגל השתלט. 🙂

  22. ענבר קית ' במארס 12, 2014 ב 8: 41

    וואו אני לא מאמין שהייתה כל כך הרבה איבה על הדימוי היפה הזה. לכולנו היו רגעים שצילמנו תמונה מדהימה (עם הגדרות לא כל כך מדהימות) והפעולות נותנות את ההזדמנות לעזור לנו להחזיר אותה למקום שרצינו מלכתחילה. זה נהדר שפעולות יכולות להציל את התמונה הזו, כי כאמא וצלמת הייתי עושה את אותו הדבר באותו רגע אם זה היה הילדים שלי או מישהו אחר. תמונה יפה מכל הלב! 🙂

  23. מריאן במארס 12, 2014 ב 8: 42

    יפה אמרת!!!!!!! האם אלה היו 'שונאי' אינסטנט פרו? אני בספק בזה! גם אם הם היו, אף אחד, אפילו לא מישהו שצילם את רוב חייהם, אף פעם לוקח את התמונה המושלמת בכל פעם! אֵיִ פַּעַם! אם אתה איש מקצוע אמיתי, אתה מבין עד כמה מצבים מהירים, והתאורה שלהם, יכולים להשתנות! המשך לעשות את מה שאתה עושה ג'ודי ודיינה! לגוזל הזה יש לך את הגב!

  24. ליזה ווות במארס 12, 2014 ב 8: 44

    אני למעשה רואה בעריכה חלק נוסף בצורת האמנות הצילומית. זה טיפשי עבור צלמים לשפוט שלילי בעניין זה. בעיניי זה כמו לכעוס על צייר שמן כי הם החליטו להשתמש איתו באקריליק ואז מיזגו עליו חול כדי ליצור טקסטורה. חלילה הם לא יישארו טהורים מהשמנים ... לכל אחד יש דרך אחרת למוצר הסופי שלהם. מה שחשוב הוא אם התצלום יכול לעמוד לבד כמשהו נהדר. הדרך לא משנה.

  25. סילביה במארס 12, 2014 ב 8: 45

    אני מרגיש שאני אמן דיגיטלי, שגם מצלם. אני לא מאמין שעריכות דיגיטליות כבדות חייבות = צלם מחורבן. זו הצהרת יתר עצומה. ברור שיש עניינים ואתגרים עם התעשייה אך שורשם אינו פוטושופ. אני גם חושב שהפעולות האלה הן דרך נהדרת ללמוד ושיפרתי ועדכן את מערך המיומנויות שלי בגללן. תודה!

  26. לינדזי וויליאמס במארס 12, 2014 ב 8: 46

    קריאה מדהימה, ג'ודי! כשהתחלתי לראשונה, עברתי ישר למצב ידני, מה שאומר שלפעמים (הרבה פעמים, אם אני באמת כנה), התמונות שלי היו צריכות לשמור. בנוסף, הפעולות שלך עוזרות לי ללמוד כיצד לעשות את כל אותם הדברים בעצמי. עכשיו, כשאני באמת יודע מה אני עושה, אני עדיין משתמש בפעולות שלך מכיוון שהן חוסכות לי כל כך הרבה זמן ומספקות כל כך הרבה עקביות לעבודה שלי. אני מכיר צלמים אחרים שלא השקיעו מאמץ ללמוד כמוני, ולעיתים אני מתוסכל מכך שיש לקוחות שרואים רק סימני דולר ולא את האהבה והמאמץ שהשקחתי בעבודתי, אבל אין לזה שום קשר. עם פעולות. העבודה שלי מדברת בעד עצמה. האמירה כי פעולות אחראיות אינה שונה מאשר לומר, "אתה מצלם תמונות מדהימות. חייבת להיות לך מצלמה נהדרת! ”

  27. סינדי במארס 12, 2014 ב 8: 49

    מאמר נהדר! מסכים לחלוטין עם מה שכתבת. מדוע אנשים אינם יכולים להמשיך רק אם אינם מסכימים באופן אישי, במיוחד אם לא נשאלה דעתם. כל כך קל להסתתר מאחורי המחשב ולירוק דעות שליליות. אני חושב שזה שמירה נהדרת של תמונה ואתרי אהבה כמו שלך שמלמדת איך להפוך תמונות לצורה של "אמנות". זה נתון שאתה תמיד מנסה לצלם את התמונה הטובה ביותר שאתה יכול SOOC.

  28. ננסי במארס 12, 2014 ב 8: 51

    אני מודה לך ששיתפת אותנו בזה. אני עובר שלב מסופק בקריירת הצילום וזה ממש גרם לי להרגיש טוב יותר. קשה לצלם ילדים ולפעמים אתה לא מבין. קשה מאוד לנוע במהירות וללכוד את הרגע עם ההגדרות המושלמות. אני באמת אוהב את תמונות הצללית בכל מקרה טוב יותר אבל זה מאוד מגניב לראות מה Lightroom יכול לעשות.

  29. קארין מרקרט במארס 12, 2014 ב 8: 57

    אני חושב שהטיעון נגד עריכה הוא מגוחך לחלוטין. התחלתי את הצילום שלי בחדר חושך בשנת 1983. כל אחד יכול לצלם, יש אנשים שיש להם כישורים טכניים טובים יותר מאחרים, ולעתים נדירות יש עין מדהימה להרכב נהדר. אבל לדעתי מיטב האמנות קורה בחדר החשוך, או ב- LIGHTroom, בימינו. אבי ואני יצרנו כלים ביד להתחמק ולשרוף תמונות. עיבדנו תמונות בשחור לבן עם ערכי צבע שונים כדי להוציא ערכי ניגודיות שונים. אמנם אני מעדיף לחבר את התמונה הטובה ביותר היישר במצלמה, אך למדתי גם כיצד לבצע עיבוד בסיסי כדי לנקות את החיתוך, להחזיר חיים לתמונה שטוחה (כפי שאנו מראים אותה במקור בעינינו, התמונה שטוחה עקב העדשה או איכויות מצלמה). לעיתונאי הצילום חוקים נוקשים לגבי מה הם אסור להם לעשות. אבל כשמצלמים דיוקן, נוף, פעולה וכו '... מדוע לא להפוך את זה לתמונה הטובה ביותר האפשרית עם עיבוד איכותי? מדוע לא להשתמש בטכנולוגיה הנפלאה שלנו כדי ליצור את הזיכרונות הטובים ביותר האפשריים?

  30. רונדה במארס 12, 2014 ב 8: 59

    תודה לך ג'ודי על ההודעה הזו. זה כל כך מעודד ומרענן. מצאתי שיש הרבה אליטיזם ואפילו יהירות מצד כמה צלמים, ומצד שני ראיתי גם סובלנות ועידוד מצד אחרים. איפה שאני גר, הצלמים המקצועיים לא ישתפו פיסת מידע אחת כדי לעזור בחינוך צלם פחות מנוסה. הם רואים בכולם תחרות, כאיום או תחתיהם, אז הם לא חולקים מידע ואז הם מעליבים את האדם שמנסה ללמוד. חבל, אבל באינטרנט ישנם משאבים כמוך שיכולים לעזור לצלמים שלא יכולים להיעזר בקהילה המקומית שלהם. אני מעריך את הפעולות שלך, את ההודעות שלך, את הרוח התומכת והנכונה שלך כלפי אנשים שלומדים וצומחים בצילום.

  31. GL Suich במארס 12, 2014 ב 8: 59

    נשמע כמו הרבה צלמים לא בטוחים שם בחוץ. אני, כמוך, חושב שיש הרבה אנשים עם מצלמות וציוד די טובים, שרק רוצים לשפר את הצילום שלהם לשימוש עצמם. הם אף פעם לא מתכוונים, או רוצים להיות "מקצועיים". הם רק רוצים תמונות נאה למראה. אם הם נעזרים במוצרים שלך או בכל מוצר אחר בשוק, כדי להשיג מטרה זו - יותר כוח להם. צלמים מקצועיים יכולים להחליט בעצמם אם הם רוצים לערוך או לא. אם יש לך אמון בשיטות הצילום שלך ובתוצאות שלך - זה נהדר, בין אם אתה מקצוען או מתחיל. אם לא, קח את זה לשלב הבא או התנשם !, תיקון באמצעות עיבוד לאחר. פעמים הם משתנים וישנם מוצרים זמינים לצלמים שלא היו זמינים בעבר בדיוק כמו שיש מצלמות וציוד חדש לקידום מאמצי הצילום שלך. עבור הצלמים שם אומרים שאתה הורס את הענף או עוזר לחדשים. צלמים חתכו על מקצוענים מנוסים - זה פשוט טיפשי. חוסר הביטחון שלהם מגלה.

  32. ג'וליה במארס 12, 2014 ב 9: 01

    כאשת מקצוע שיווקית שאוהבת את עבודתה, אין לי שום כוונה להפוך את הצילום למקצוע. עם זאת, כאמא לשניים (2 ומטה) וצלמת מתחילה עם ה- DSLR הראשון שלי, אני מעריצה גדולה של פעולות הפוטושופ שלך. אמנם, אני לא מצלם את התמונות הטובות ביותר, במיוחד עם 3 ילדים בתנועה מתמדת, ואני אוהב שאוכל להשתמש בפעולות שלך ולהפוך את התמונות שלי למשהו ראוי לתלייה על הקירות שלי. תצלום האחים שמופיע בפוסט הזה היה לי עזרה עצומה - הבנתי כמה רגעים יקרי ערך התבררתי בכך שהמצלמה שלי לא הוגדרה במדויק, אבל הודות להדרכות ולפעולות הפוטושופ שלך, אני יכול לשפר את התמונות האלה למשהו שווה חִסָכוֹן! תודה מכל הלב על כל מה שאתה עושה ועל שהצעת את המוצרים שלך. הראית שגם אם חלקנו לא "צלמים מקצועיים" אנו יכולים ליצור איכות מקצועית במו ידינו.

  33. ליאונה וויבר במארס 12, 2014 ב 9: 06

    זה ממש מרגיז אותי לראות הערות כמו אלה שאתה מתייחס אליהן. למרות שאני מבין שצלמים מסורתיים אולי לא מעריכים את העובדה שאנשים משתמשים בעריכה בכדי לעצב תמונה, אני לא מעריך את הבושה או השנאה של כאלה. אני עצמי צלם אוטודידקט, ואני משתמש בעריכה לא מעט. לפעמים אני אוהב את התמונה ישירות מהמצלמה, לפעמים אני לא אוהב. אבל הגישה שלי היא - אם אתה יכול ליצור אמנות מכל כלי זמין, מדוע לא ליצור אותו? זה לא הופך את התמונה המקורית שלך לבעלת ערך פחות. וגם לאנשים שאומרים שטירונים עוברים צלמים מנוסים ו"טובים "יותר, ובכן, ברוכים הבאים למירוץ העכברים. אנשים שלא מחפשים תמונות ערוכות יבואו אליך - אנשים שלא אכפת להם יחפשו במקום אחר. אתה לא יכול להכריח את הציבור לראות ערך אם הוא לא רוצה. אז, התגלגלו איתו. הכירו את מה שעושים הצלמים הלא שגרתיים הללו כצורה חדשה של אמנות. ככה אני חושב על תמונות שאני משתמש בהן בעריכה רבה - אמנות צילום דיגיטלית. זה בכל מקרה יקרה.

  34. אדית במארס 12, 2014 ב 9: 07

    תמונה זו אחת הראשונות שתפסו את עיניי! הוא מדהים וההגדרות הקבועות מראש הופכות אותו ליפה! צילום הוא אמנות. העולם הוא הבד שלך והוא הבריאה שלך. יש אנשים שאולי יאהבו את זה, ויש שאחרים ישנאו את זה, ולכן הצילום כל כך מדהים. זה כל כך עצוב שהיית צריך להסביר את עצמך לאנשים שכועסים.

  35. שלי במארס 12, 2014 ב 9: 08

    אמנות היא אמנות. אתה גם מעריך את זה או שלא. לא צריך להיות משנה המסע שעבר האמן בכדי להגיע ליצירה האחרונה. כלקוח אם אתה אוהב ומעריך את המוצר הסופי לא משנה אם האמן לקח אותו 5 שניות או 3 שעות. אנשים ישלמו עבור מה שהם מעריכים. אני לא משתף יותר מדי מהתהליך שלי עם אף אחד כי זה המסע האישי שלי ביצירת היצירה הסופית אם אני משתמש בבד ובמברשות צבע או במצלמה ופוטושופ :). מאמר נהדר!

  36. ג'ים במארס 12, 2014 ב 9: 08

    תגובה מחושבת היטב! אני אוהב שיש לי יכולת חדר חושך במחשב שלי דרך PS, LR וכמובן MCP! יש לך הבנה טובה של הקהל שלך ואני מתפלל להמשך הצלחה להיבטים המגוונים של חייך הן העסקיים והן האישיים!

  37. וונדי במארס 12, 2014 ב 9: 12

    אני מסכים עם מאמר נהדר ותצלום מדהים !! אני מתחיל שלא רוצה להיות צלם מקצועי. אני מתרגל את המלאכה כי אני רוצה לרדת מהכיכר הירוקה ולצלם תמונות נהדרות של משפחתי. עברתי קורסים מקיפים במצלמה, בצילום ובפוטושופ. לאחרונה מצאתי פעולות ואוהב את היצירתיות שהם מעוררים. אני גם אוהב שהם יכולים לעזור לי לתקן ולשפר את עבודתי כשאני מתאמנת במדריך. אני יוצר עבורי אלבומים ופרויקטים דיגיטליים וזו אמנות. התעלם מהשליליות ”_.

  38. ליסה בקט במארס 12, 2014 ב 9: 13

    אוהבת את תגובתך לכל האנשים השליליים! בעוד שכל צלמי המקצוענים ורוב התחביבים מנסים להשיג את זה במצלמה כל הזמן, לפעמים, כמו שאמרת, אנחנו רק אמהות ורוצות לתפוס את הרגע הזה ולפעמים אנחנו שוכחים לשנות את ההגדרות שלנו. אני מצלמת ידנית כבר 20 שנה, התחלתי לסרט, אבל לעולם לא הייתי מניח מישהו שניסה "להציל" את התצלום המיוחד הזה! כולנו בני אדם ועושים טעויות, בחיים ועם המצלמות שלנו. אוהב את מה שהמעשים שלך יכולים לעשות, הם מדהימים! תודה על כל מה שאתה עושה ג'ודי, המשך כך ואל תתן לשליליות להפיל אותך!

  39. קארה במארס 12, 2014 ב 9: 15

    פוטושופ ו- Lightroom יכולים לתקן חשיפה, איזון לבן, טון וניגודיות - אך הם אינם יכולים להפוך תמונה לרגשית או מורכבת היטב או מעניינת מבחינה ויזואלית. זה לא יכול לחזור בזמן ולתפוס את הרגע המדויק של ילד שנושק לדמעות של אחותו. אם ההרכב שלה היה מוצץ, שום כמות של PS או LR לא הייתה מצילה אותו. דיינה קלטה רגע - של ילדיה, ולא של לקוחה - ושכחה שהיא כיבתה את הפלאש שלה. וופ-די-דו. אם הייתה מחכה שלוש שניות כדי לשנות את הגדרותיה, היא הייתה מפסידה את הרגע הזה. ואני הולך לצאת לאיבוד ולנחש שהיא מעדיפה לקבל את הדימוי הזה של ילדיה מאשר לקבל אישור של חבורה של זרים שיפוטים ברשת, שדואגים רק לנתוני EXIF. אנסל אדמס אמר, "השלילי ניתן להשוואה לציון המלחין ולהדפסה לביצועיו." כלומר (התנשמות!) הוא ראה בעיבוד חלק הכרחי מהאמנות.

    • ג'ודי פרידמן, MCP Actions במארס 12, 2014 ב 10: 00

      קארה, מסמרת את זה! אם אתה רואה את התמונה הזו (SOOC) אתה יכול להגיד למישהו עם עין טובה (פרו או לא) לקח את זה. והרבה יותר טוב לשמור או להיות בעל יכולת לשמור תמונה - מאשר להקשיב לאנשים שמסתתרים מאחורי מחשב. טוב אמר! ג'ודי

  40. רנה ג'י במארס 12, 2014 ב 9: 15

    מאמר נהדר! השליליות של חלקם נוטה להאפיל על החבורה החיובית. וזה חבל! אני בקבוצה הזו של מתחילים ... בדיוק קניתי את DSLR הראשון שלי בשנה שעברה אך ורק בשביל לצלם טוב יותר את הילדים / המשפחה שלי. לא להתחרות, לא להיות טובים יותר ממקצוענים. רק כדי להרחיב את הידע שלי ולפתח תחביב. למרות שאני עסוק ואין לי את הזמן להקדיש ללימוד FULL על מצב ידני בכל עת, או איך לפתח את זרימת העבודה שלי ולתפעל את כל הגדרות הפוטושופ ... MCP לימדה אותי הרבה ואני כל כך שמחה שהם כאן לכל צלם! אני יכול להיות גאה בכך שאם קיבלתי את הזווית הנכונה, ביצעתי את ההגדרות הנכונות או ביצעתי את הפעולות הנכונות ... התוצאה היא עדיין העבודה שלי שם על הקיר ... וזה הילד שלי בתמונה!

  41. ג'ולי במארס 12, 2014 ב 9: 17

    ג'ודי, אני פשוט "התחביב" שרוצה את התמונות הטובות ביותר. אני מכיר את המצלמה שלי מבפנים, אבל עדיין משתמש במוצרים שלך כדי "לשפר" כמה מהתמונות הנהדרות שלי ולא כל כך נהדרות. כל מה שיש לי לומר הוא "אתה הולך גורל"! ואני אוהב את כל הדברים שלך.

  42. Ee במארס 12, 2014 ב 9: 18

    אני מסיר את הזנב כדי להיות צלם טוב יותר והמטרה מבחינתי היא להשיג רמה מקצועית. הייתי מתוסכל מאוד מאנשי המקצוע המרתיעים ובעצם אומרים שאם אתה עדיין לא שם לעולם לא תהיה. מעניין כמה מהם דילגו על רמת התחביבים / חובבים ואנחנו מיד אנשי מקצוע ברגע שהם החזיקו את המצלמה הראשונה שלהם? אני מהדהד רבים מהרגשות המעודדים שכבר פורסמו, ולכן לא אחזור על הנקודות. תודה על מאמר זה ועל הפעולות שאתה יוצר. כמעצב גרפי (לפי תואר) אני מוצא שאני באותה מידה נהנה לצלם ולפרסם ואוהב לשחק בפעולות!

  43. ג'ניפר במארס 12, 2014 ב 9: 21

    זו תגובה נהדרת. גיליתי שבדרך כלל מדובר באנשים חסרי ביטחון שהם כל כך שליליים (בכל היבטי החיים). אני מאמין שמוצר מדבר בעד עצמו ואם מישהו באמת טוב כמו התמחור שלו, המכירות ישקפו את זה לא משנה מה התחרות עושה. בחרתי צלם לתמונה המשפחתית שלי שגובה 500 דולר, ואילו מתחרה ברחוב גובה 200 דולר. למה? מכיוון שלצלם של 500 דולר היו תמונות בתיק שלה שצלם של 200 דולר לא יכול או בחר שלא לעשות. האם האנשים שהיו ביקורתיים חושבים שג'ו מקנלי מודאג / מודאג מכך שבחור הצילום ברחוב גובה פחות ממנו? אממ, לא. אני רק חובבן שאוהב לצלם. המטרה העיקרית שלי היא שיהיו לי זיכרונות נפלאים ממשפחתי. אני גם אוהב פוטושופ וחדר אור כי אני יכול לשחק עם התמונות שלי. בני הבכור נמצא בהיאבקות וצילמתי את הבנים כל העונה ומסרתי את התמונות לבנים. חלק מהתמונות SOOC היו איומות, אבל עם עריכה מסוימת, הן היו הגונות. כשהבנים ראו את עצמם הם כל כך התרגשו. תמונות אלה לא היו אפשריות ללא הכלים שאנשים כמוך העמידו לרשותך. אז תודה לך!

  44. השם שלך במארס 12, 2014 ב 9: 25

    אז איך שמרת את זה? מה היה תהליך העריכה שלך? עבודה נחמדה.

  45. ז'ול במארס 12, 2014 ב 9: 28

    כל כך נחמד לשמוע מישהו מדבר על סובלנות וכבוד. אני מרגיש שאנשים הפכו כל כך תחרותיים (אולי לא בטוחים?) ולכן איבדו את תחושת הכבוד, הסובלנות והפתיחות שלהם בהתמודדות עם אחרים.

  46. קים במארס 12, 2014 ב 9: 32

    תודה שעזרת לנו שאינם אנשי מקצוע. אני אוהב ללמוד על צילום כדי שאוכל לצלם את הילדים והמשפחה שלי כשאנחנו בחוץ. אנחנו לא תמיד יכולים להביא איש מקצוע כדי לתפוס כמה מהרגעים האלה, לא רק שזה לא יהיה מעשי, זה יהיה ממש יקר. אז אנא המשך לשתף.

  47. מָלִסָה במארס 12, 2014 ב 9: 32

    אני מבולבל מהצורך של מישהו להיות כל כך קריטי. התמונות שלך מדהימות ויפות ואמנותיות. קראתי פעם ספר על אלפרד שטיגליץ וקבוצת הצלמים שקראו להם פוטו-ניתוק, שהתרחקו מהצילום כדרך פשוט לתעד ולעבור אליו כצורת אמנות. ילד הם תפסו איזה פלייק! אז אתה בחברה טובה. המשך להכין תמונות יפות!

  48. כריסטין במארס 12, 2014 ב 9: 33

    הייתי חלק מהקהל ביראת כבוד ל"הציל ". חבל שאחרים חשים צורך לעבוד בבסיס אחרים. אם יש לך את הכלים לשמר זריקה כזו, למה לא להשתמש בה? אני אוהב את כל הפעולות שלך ואוהב ללמוד מהקבוצה. אל תתנו לאחרים להטריד אתכם! המשיכו בעבודה הנהדרת! ותודה לך!

  49. אבריאנה במארס 12, 2014 ב 9: 34

    אם אותם אנשים היו טורחים לקחת קצת זמן ולהסתכל באתר שלך, הם היו יודעים שהדבר האחרון שאתה עושה זה לעודד אנשים לצלם תמונות גרועות ולא ללמוד את המצלמה שלהם. משתמשים באנסל אדמס כדוגמה - אנשים רבים מעריצים את עבודתו ושואפים להיות כמוהו. הוא יכול לבלות עד 200 שעות על * תמונה * אחת בחדר החשכה, אבל אתה לא שומע אנשים אומרים שהוא הרס צילום. להפך, הוא חולל מהפכה בכך. מבחינתי אני אסיר תודה על החושך הדיגיטלי ועל היכולת לשלוט בפלט התמונה הסופי. לעולם לא יכולתי לעבוד בחדר חושך מכיוון שיש לי עור רגיש ועבודה עם כל כך הרבה כימיקלים תהרוס אותו במהירות.

  50. סלינה במארס 12, 2014 ב 9: 40

    האם פוטושופ ו- Lightroom אינם מיומנות משלהם? האם הם לא יכולים לגדול? אומרים לנו שהצילום משתנה ללא הרף ואינך יכול ללמוד הכל! זהו עידן חדש בצילום. ממש כמו המעבר מסרט לדיגיטלי. הגיע הזמן להסתגל! כן אני רואה את המגמה שברגע שמישהו מרים מצלמה, מתקין את פוטושופ ואז הוא חושב שהם מקצוענים. מה לגבי שאר כולנו? מי שהשקיע את העבודה הקשה, מפרסם כמו משוגע ועדיין צריך להתמודד עם 100 תמונות תמורת 10 דולר? ואלה הם שמשיגים את הלקוח! די הוגן אם אתה רוצה לערוך את הרגעים היקרים שלך לעצמך או למשפחה / לחברים. אך למדו את החבלים לפני שאתם צוללים כעסק. MCP מבצעים פעולות וקביעות מוגדרות מראש. אבל זה לא אומר שהשוק שלהם לא מוגבל ללקוחות עסקיים. כן אני נשמע כמו יושב גדר, אבל לשני הצדדים יש נקודות תקפות.

  51. קלאוס במארס 12, 2014 ב 9: 43

    לעולם אל תנסה לרצות את כולם. צילום נהדר ופוסט הייצור.

  52. דיאן הריסון במארס 12, 2014 ב 9: 44

    אמרנו ג'ודי!

  53. וונדי במארס 12, 2014 ב 9: 48

    תאמינו לי אנשים, אם אתם נכנסים כל הזמן למצלמה - מספר אחד, הכובע שלי עומד בפניכם! מספר שתיים, פוטושופ גוזל זמן ולכן אתה לא צריך לדאוג להתחרות עם מישהו עם כישורי צילום גרועים שמתחרים בך. אם אין להם כישורי צילום הם יבלו שעה אחר שעה לאחר העריכה, הם יקבלו שכר הרבה פחות על בסיס שעה. זו בהחלט העדפה אישית, אבל אני כועס כשאני שומע צלם שמתח ביקורת על השימוש בפוטושופ. זה כלי להשגת החזון שלך. בדומה למוזיאון, אם אתה לא אוהב אמנות של מישהו, עבר להסתכל על משהו שאתה נהנה ממנו. אם שום דבר לא היה אמור להיות משופר, מדוע אנו מתאפרים וקונים בגדים יפים? פוטושופ יכול לגרום לתמונות נהדרות להיראות בסתירה ולתפוס תמונות חשובות שהחמצת בטעות בצילום התמונה. זה כמו לומר שאם צלם מקצועי לקח רגע מושלם של אבא שמחבק את בתו ביום חתונתה והפלאש שלו לא יורה הוא לא צריך לנסות לתקן את זה - זה פשוט טיפשי. אפילו אנשי מקצוע בעלי שכר גבוה מאוד מקבלים תמונות גרועות מבעיות טכניות, ראיתי רבים מהמקצוענים הגדולים יורים קשורים ומקבלים חשיפות גרועות וכו 'עד שהם עובדים על זה - ממש כאילו היית מתגעגע לצילום הזה בלי פוטושופ ו / או פעולות.

  54. סוזן גארי במארס 12, 2014 ב 9: 49

    קריאה מדהימה. פרסמתי בדף ה- FB שלי. אהב את כל הגרסאות של התמונה ואת הסיפור כיצד נוצרה תמונת הארגון! חשוב לא לפספס את הצילומים האלה בחיים ותודה לאל שיש דרכים להציל גם אותם!

  55. דיאן במארס 12, 2014 ב 9: 50

    יפה אמרת!! יש מקום לכולם, וכולם מתחילים איפשהו. היה נוח במקום בו אתה נמצא בעבודתך שלך ועבודת אחרים לא אמורה להוות איום. אני אוהב שאתה מציע את מה שאתה עושה, ואני אוהב שלכולנו יש מה ללמוד אחד מהשני, לא משנה באיזה שלב בתהליך אנחנו נמצאים !!

  56. קורי במארס 12, 2014 ב 9: 59

    ג'ודי, אני יראת כבוד כמעט מכל עבודתך. אני אוהב את התמונה הזו, לפני וגם אחרי. איזה שמירה נהדרת. אני כל כך מצטער שקיבלת הערות תקיפות בנוגע לתמונה זו. לאלה שללעגות אותך בנוגע לדימוי הזה אני אומר, קבל חיים פריקים! האם אין להם משהו טוב יותר לעשות עם הזמן שלהם? ברור שהם לא הסתכלו באתר שלך ויודעים במה אתה עוסק! המשך בעבודה הנפלאה!

  57. ג'והאנה האוורד במארס 12, 2014 ב 10: 01

    יפה אמרת.

  58. Cary במארס 12, 2014 ב 10: 03

    כמה עצוב שאנשים חשים צורך להיות שיפוטיים. אני כל הזמן מנסה לשפר את הצילום שלי ואני כן משתמש ב- Lightroom. למעשה, עריכת פוסטים אחר הצילומים שלי שיפרה את הצילום שלי. כשאני מבצע את ההתאמות שלי אני חושב על מה שיכולתי לעשות במצלמה כדי להשיג את אותה התוצאה ואז אני מתרגל אותה. השורה התחתונה מבחינתי היא שכולנו מנסים ליצור את מה שמרצה אותנו (ולקוחות אם מקצוענים) וזה כל מה שחשוב.

  59. ג'סי במארס 12, 2014 ב 10: 14

    עולם האמנות / תעשייה הוא יכול להיות מקום אכזרי מאוד. בהיותי בקולג 'כמגמת אמנות, אני זוכר שאמנים מתחים ביקורת מתמדת על עבודתו של זה ולא באופן פוסט ובונה. מדיום הצילום; ואלה שמייצרים את התמונות אינם חסינים מפני תופעה זו. למעשה, נראה כאילו תעשיית הצילום היא עבריין גדול בהרבה, מלא צלמים גסים ונרקיסיסטים. (אם כי בוודאי שלא כל הצלמים מתאימים לתיאור הזה, בדיוק כמו שלא כל האמנים הם ביקורתיים). אמנות היא אמנות. במקום לשפוט אחרים מתמקדים בבניית עצמכם. אין שום דבר רע בשיתוף טכניקות צילום עם אחרים. אמנים יכולים ללמוד באותם שיעורים, לקבל את אותו בסיס ידע, אך אין זה אומר שעבודתם תהיה זהה. למי אכפת אם זה עוזר לצלם חובב לשפר את האמנות שלו. אין לכך שום השפעה על יצירות אמנות אחרות. ג'ודי, אני מצטער שאנשים עם צרות נפש מרגישים מאוימים על ידי אלה שחולקים ידע. האיבה שלהם נובעת מפחד, הרי הידע הוא כוח, ואלה שיש להם את הכוח (במקרה זה צלמים חסרי ביטחון עם ידע וניסיון קודם בצילום) ינסו בכוח לשמור אותו לעצמם. אני אישית מרגיש ששימוש טוב יותר בזמן המבקרים שלך יהיה לקדם באופן חיובי את הצילום כצורת אמנות יקרת ערך ולהשקיע זמן בקביעת מה שהופך את קולם כאמן לייחודי או משמעותי.

  60. חולי במארס 12, 2014 ב 10: 17

    גם אני ג'ודי! המשך להמשיך! שונאים יהיו שונאים. זה לעולם לא ישתנה. אנשים מכירים ומכבדים אותך ואת עבודתך וימצאו אותך לעזור להם לעשות כל מה שהם צריכים לעשות עם התמונות שלהם, בכל שלב של צילום שהם נמצאים בו. המשיכו לעלות מעליו כמו שתמיד עושים. יש לך הרבה חסידים אמיתיים ונאמנים שם בחוץ. 🙂

  61. ג'ו במארס 12, 2014 ב 10: 25

    העריכה היא חלק מכל האנצילדה בספרי. אני מאמין שאנסל אדאמס בילה זמן רב בחדר החשוך, וגם בחורים כמו הייזלר, ברנדט ובאטדורף עושים את חלקם בעריכה. הכל חלק מהתהליך. אדמס אמר פעם שאתה לא מצלם, אתה מצלם!

  62. בוני במארס 12, 2014 ב 10: 27

    אני רק רוצה לומר שאני אוהב את הפעולות שלך והם עוזרים לי ליצור אמנות ייחודית מהתמונות שלי. אני חושב שאופן עריכת התמונות שלך הופך לסימן המסחרי שלך בתעשייה, וזה מה שמבדיל אותך מאחרים בתחום שלך. אני גם מאמין שלצלמים אמיתיים יש כישרון לראות דברים דרך העדשה אחרת מאשר האדם הממוצע שלך, וזה לא משהו שאפשר ללמוד, אלא להיוולד בך .... להיות מעוצב ומחוזק באמצעות תרגול, כמו כל שאר צורות האמנות. אל תתנו למבקרים להפיל אתכם בבקשה המשיכו לעשות את מה שאתם עושים. עזרת לי כל כך הרבה לאורך השנים, ואני מצפה לדבר החדש הבא שלך !!!

  63. אברש במארס 12, 2014 ב 10: 28

    אני מצטער על כל התגובות האיומות שקיבלת. לא משנה כמה אתה טוב לכולם יש תאונות וזה נפלא שיש לנו את הטכנולוגיה "להציל" את אופס שלנו אם הם אכן שייכים לתמונה שתופסת משהו מדהים ולא חוזר על עצמו. המוצרים שלך נפלאים וכך גם התמונה שהראית. הצלם עשה עבודה נפלאה בתיקון האופס והתמונה יפה.

  64. אנדריאה במארס 12, 2014 ב 10: 28

    ג'ודי, תודה על הבלוג הזה. אני צלם ולא מעצב תמונות וכמובן שגם מעדיף את גישת 'תן את זה למצלמה מלכתחילה'. אבל ... .. לא, אני לא מקבל כל תמונה כראוי מיד, כן, חלק מהתמונות שלי נחשפות מעל או מתחת, פוקוס מבולגן או מה שלא יהיה, כן, חלק מהצילומים בהחלט שווים להצלה ואני מודה אדון הצילום לברכת לייטרום ופוטושופ לפעמים. אני מכיר לא מעט צלמים ואף אחד לא תמיד מצלם תמונות מושלמות וכולם מודים בזה בשמחה. מניסיוני הצלמים בדרך כלל מתלוננים ביותר על שמירת הצמד עם לייטרום או פוטושופ הם בדרך כלל גברים בגיל העמידה אשר מסיבה כלשהי התלהבו מצילום לאיזושהי דת או גביע קדוש, נגישים רק לאלה עם הבעה קודרת דומה על פניהם. כשמדובר במלאכה / אמנות זו. אל תבינו אותי לא נכון. אני אוהב, חי ונושם צילום, אני נלהב ורציני בקשר לזה ואני כל כך אסיר תודה שאני מסוגל להתפרנס ממשהו שמעולם לא מרגיש כמו עבודה או מטלה. אבל כמו כל דבר בחיים, בואו ניקח דברים לא יותר מדי רציניים, בואו נהיה נדיבים ונאמץ את הפגמים הקטנים בחיים ובעבודה וננסה להפיק מזה את המיטב.

  65. אלישה שו במארס 12, 2014 ב 10: 35

    ג'ודי, אני ממש אוהב את התגובה המתוקה שלך! אם היינו מקבלים אמיתיות לגבי תמונות "אמיתיות", היינו צריכים לחזור גם למצלמות של חורי סיכה מקרטון. בכל מצלמה שמשתמשים בה מחוברת טכנולוגיה ורובם הם מחשבי מיני עצמם. היכולת לצלם תמונה ולשפר אותה היא אמנות !! אפילו באוטו זה עדיין אמנות! ואמנות היא סובייקטיבית ולכן המאפשר לאחרים את חופש הביטוי שלהם הוא זה שמייחד את כולנו. אם כולם היו מושלמים ונערכו באותה צורה, לא יהיה איש גדול ושום דבר שאליו יפעלו. אנשי מקצוע צריכים להיות נרגשים ממתחילים שמעניקים ערך מוסף לאמנות שלהם בהשוואה, ועל מתחילים להתלהב מאנשי מקצוע שנותנים להם דוגמאות לעבודה. להיות כמו. תמונה כזו היא מחווה לצלם שתפס אותה וטכנולוגיה שהפכו אותה לטובת עוד יותר. המשיכו בעבודה הנהדרת, שניכם !!

  66. כריס במארס 12, 2014 ב 10: 37

    תודה עבור תגובתך. אני כנראה אחד מאותם תחביבים עליהם הם מתלוננים. אני עדיין לומד וצילמתי לאורך זמן. כשאתה מפסיק ללמוד או מנסה להיות יותר טוב זה מפסיק להיות כיף. למעשה הותקפתי על ידי "המקצוענים" באזורי. אני בדרך כלל מצלם צילומי אקשן כי אני אוהב את זה ומנגיש את כל התמונות שלי לילדים באזורנו בחינם. אני מצלם גם תמונות בכירות לאותם הורים שלגמרי לא יכולים להרשות לעצמם את המחירים האסטרונומיים שנגבים כאן. אנחנו מאוד רוויים עם צלמים והם טובים מאוד, אין חולק על כך. אבל אלה ילדים והורים שהולכים בלי כי הם פשוט לא יכולים להרשות לעצמם. אני חושב שאני צלם די טוב, זה לא ענייני..אתה לא יכול לשלם לי כדי להשתכשך לעולם הזה כאן, לא משנה כמה טוב לי ... חתוך לי גם גרון. אני לא מערער אף אחד, אני פשוט עובד עם מי שצריך את זה. האם אני מסתמך על Photoshop, Lightroom ו- MCP כדי לשפר את התמונות? לעזאזל כן ואני מתערב אם תסתכל מקרוב על הצילומים של "המקצוענים" שהם עושים. אז אני מאוד מעריך את כל המידע והכלים שאתה מספק לכולנו הצלמים.

    • ג'ודי פרידמן, MCP Actions במארס 12, 2014 ב 3: 28 pm

      כריס, כל כך שמח שאנחנו מסוגלים לעזור לך ולתמונות שלך! לכן אנו עושים זאת - לעזור לאנשים לגרום לתמונות להיראות טובות יותר ולחסוך להם גם זמן time

  67. קן גרים במארס 12, 2014 ב 10: 41

    מזל טוב! העובדה שקיבלתם שונאים פירושה שעכשיו אתם חיים את חייכם ומצליחים. שונאים לא יכולים לעמוד שמישהו יצליח. אז אם כיוונו אותך, מדהים! למדתי לאמץ את שונאי - תגובת הברך הטבעית שלהם למשהו שהם רואים שהוא מדהים והם לא חשבו על זה או לא יכולים לעשות זאת זה לבקר ול פולט שנאה כלפי האדם שעשה את מה שהם רוצים שעשו. וחסכת אני לא יודע כמה שעות בתהליכי ייצור, עזר להפיץ את חדוות הצילום בכך שהוא הפך להיות קל יותר ונגיש יותר, ובסך הכל יקום הצילום טוב יותר כי אתה נמצא בזה.

  68. סטיוארט מרטין במארס 12, 2014 ב 10: 49

    אמרו היטב ויש לכם תמיכה מכל הלב. כצלם מקצועי למחצה כואב לי להיתקל בתגובות מסוג זה - בדרך כלל (לדעתי) שהושג על ידי סוג של איש מקצוע של דינוזאורים שבילה את מספר השנים האחרונות בתמחור יתר של הציבור וחליבת השוק. קבל איתו אנשים, זמנים משתנים, מסתגלים או מתים ואם הצילומים והשירות שלך לא מספיק טובים כדי להסתגל ולשרוד אז ממילא אין לך זכות להיות בענף! כל הכבוד ג'ודי ותמשיך בעבודה המצוינת; o)

  69. קווין במארס 12, 2014 ב 10: 51

    טוב אמר ג'ודי. תגובה מחושבת המחנכת בלי להאשים או לדעות קדומות. אולי מיומנות אחרת שאחרים יכולים ללמוד מההודעות והבלוגים שלך?

  70. לינדה במארס 12, 2014 ב 11: 08

    איזה פותח עיניים! לא היה לי מושג על ההטיה העזה 'שיש' לצלמים מקצועיים כלפי אותם אנשים 'שמסתמכים' על Light-room או על Photoshop. אני בקבוצת אמנות וההתמקדות היא בשילוב תמונות לתמונה אומנותית, ולא ללמוד את התוכנות והמצלמות של המצלמות שלנו. ומה רע בזה? ומה רע במכירת התמונות הללו למרות שהסתמכתי על הגדרות אוטומטיות במצלמה שלי ואין לי שום הבנה בצמצם וכו '. אמריקה נבנתה על יוזמה חופשית וכושר המצאה. דוגמה לכך הוא האיש, ג'ף בזוס, שהקים את אמזון. לאחרונה הודיע ​​שהוא מתכנן להתחיל לספק חבילות באמצעות מזל"טים. כאשר המראיין שאל כיצד זה ישפיע על חברות כמו UPS, Fed-Ex או שירות הדואר וכו ', ג'ף בעצם ענה במשהו כמו "איך הם מגיבים זה הבעיה שלהם כי לאמריקה יש מערכת שנבנתה על יוזמה חופשית תמיד נבנו על תחרות. או שתמצא דרך להתחרות או ללכת לאיבוד באבק. " האם אני מרגיש אמפתיה כלפי עובדי UPS ועובדי הדואר שעלולים להיות מושפעים מההחלטה של ​​ג'ף? כן! בדיוק כמו שיש לי אמפתיה לצלמים מקצועיים שמגלים שהם עוברים תחתייה על ידי אנשים שמוכרים תמונות שעברו פוטושופ או נערכו בחדר האור ללקוחות שאינם משכילים או שאכפת להם פחות מהתהליך בו נעשה שימוש והם פשוט רוצים תמונות שהם אוהבים במחירים שהם יכולים להרשות לעצמם. עם זאת, הנטל על הצלם המקצועי הוא למצוא דרך להסתגל בדיוק כמו ש- UPS, Fed-Ex ושירות הדואר יצטרכו להסתגל או לאבד נתח עסקי. האתגר לשנות ולהסתגל תמיד היה חלק ממפעל חופשי. שינוי הוא בדרך כלל קשה ודורש מאמץ וכושר המצאה ולכן אנו רוטנים עליו לעיתים, אך עם זאת, הוא נדרש תחת יוזמה חופשית. ג'ודי, אתה מספק שירות מעולה שמוכיח על ידי מי שרוכש ממך כדי להשאיר אותך בעסקים. מי שלא רוצה את השירותים שלך לא צריך לקנות אותם. בכמה מקבוצות האמנות שלי, הערות שליליות אינן נסבלות כך שלכולם יש סיכוי לצמוח במקום להיסגר ואני מוצא שאנשים מאוד מועילים זה לזה כאשר הכלל הזה קיים, וכולנו לומדים אחד מהשני. . אולי זה אמור להיות כלל שאתה מציב במקום. המשך בעבודה הטובה!

    • ג'ודי פרידמן, MCP Actions במארס 12, 2014 ב 3: 26 pm

      לינדה, זה החלק האירוני ביותר ... אם מישהו לא מאמין בעריכת תמונות, בשיפור תמונות, או אפילו בתיקון תמונה שזקוקה לעזרה, מדוע מלכתחילה להתעסק בעמוד המדיה החברתית או בבלוג שלי ??? זה כמו עמוד פייסבוק של סטארבקס, כשלא שותה קפה ומתלונן על כך שבמשקאות יש קפאין. אממ - דו! מלכתחילה אל תלך לזה.

  71. קיי במארס 12, 2014 ב 11: 14

    אני רק צריך להוסיף עוד מחשבה כי היה לי פרשנות אחרת לתצלום (ואני כן אוהבת את גרסת הצללית הערוכה). כשהסתכלתי על זה לראשונה, המחשבה שלי היא שהילד רוכן ואומר לאחותו סוד "והיא הגיבה בהפתעה והניחה את ידיה על פיה כפי שאנו נוהגים לעיתים קרובות כשאומרים לנו משהו מפתיע.

  72. ג'קי במארס 12, 2014 ב 11: 22

    אז מי יכול להגדיר מה זה מקצוען? הטכנולוגיה שינתה את פני הצילום! מה זה משנה אם אנשים ללא ניסיון רב או ידע מנסים להתחרות ב"מקצוענים "? צילום הוא אמנות, ואם אנשים יוצרים תמונות יפות, למה זה משנה אם הם עשו זאת בכוונה על ידי קבלת כל ההגדרות הנכונות במצלמה בדיוק בזמן הנכון ... או אם הם פשוט מצלמים תמונות ואז יוצרים משהו יפהפה עם כל הכלים המדהימים העומדים לרשות כולנו? כאשר הכל נאמר ונעשה, התוצאה הסופית היא עדיין תמונה. והאם בכלל לא מדובר במה שצילום באמת עוסק? לכידת תמונה .... שבריר שנייה בזמן שלעולם לא ניתן יהיה לחיות מחדש, אך יכול להמשיך בתמונה זו!

    • ג'ודי פרידמן, MCP Actions במארס 12, 2014 ב 3: 22 pm

      ג'קי, צילום עוסק בלכידת זיכרון (בעיני זה) וכן, אולם אתה יכול לעשות זאת - בין אם זה באמצעות אייפון או dSLR - באמצעות תוכנת עריכה או SOOC. לא משנה אם אתה מאושר. או אם אתה מוכר את העבודה שלך אם הלקוח שלך הוא. בטח, הטבע האנושי הוא לעשות את המיטב שאנו יכולים לעשות, אך להשתמש בכל הכלים העומדים לרשותנו.

  73. אליזבת במארס 12, 2014 ב 11: 23

    וואו, לא כל כך קשה להיות נחמד. חווה יום רע? לצאת להליכה. העסק לא מסתדר כשורה, אנא פנה לייעוץ מקצועי, אך אנא אל תטרוק את הצלם העמית שלך, יתכן שהם עומדים לידך.

    • ג'ודי פרידמן, MCP Actions במארס 12, 2014 ב 3: 20 pm

      אליזבת, בדיוק. אולי אנשים צריכים לדמיין שהאדם איתו הם מדברים הוא מישהו שהם אוהבים - אישה, בעל, ילדיהם, חבר קרוב. כל כך הרבה פעמים זה כאילו הם מדברים עם האדם שהם הכי שונאים בעולם הזה ...

  74. סוזן במארס 12, 2014 ב 11: 41

    כל מי שהיה חושב אפילו דבר כזה חייב להיות בעל בעיות מוזרות משלו. מדוע זה יצוץ במוחו של מישהו. ראיתי תמונות רטרו שבהן ילד קטן מנשק איזו ילדה קטנה והיא נגעלת לגמרי. אז אף אחד אפילו לא היה חושב משהו כזה חולה. אנשים צריכים להוציא את הראש מהמרזב. זו תמונה מבוימת. אם הם לא היו אחים מישהו היה נעלב?

  75. ג'ולי במארס 12, 2014 ב 11: 42

    אני אוהב, אוהב, אוהב את התמונה. לפני. לאחר. בין לבין. זה לא משנה. זה רגע בזמן, כהורים, אנחנו מוקירים.

  76. ג'ון פ במארס 12, 2014 ב 11: 44

    ענף הצילום נשלט על ידי הצרכן. במקרים מסוימים הצרכן הוא הצלם, השאר הם אלה שישלמו את המחיר אותו ביקש הצלם. בכל מקרה, מעולם לא פגשתי צלם שלא צילם תמונה שלא היו מרוצים ממנה. אם אתה הצלם ההוא, (זה שמאושר בכל תמונה שצולמה אי פעם), איפה הגלריה שלך, אתה מלמד את מלאכתך? כמה מהצלמים הטובים ביותר בעידן המודרני שלנו הם גם מורים, חלקם ביקורתיים בנוגע לסגנון, אך מורים בכל זאת. שיהיו האומרים לא. לאלה שנהנים מהמלאכה שאני ממליץ לכם, המשיכו ללמוד. למקצוענים כמו ג'ודי, המשיכו להראות לכולנו איך להיות טובים יותר, אני יודע שאני מוריד משהו מכל תמונה שאני רואה. בין אם אני אוהב את זה ובין אם לא.

  77. ג'ניפר ר. במארס 12, 2014 ב 11: 46

    ובכן, אני חושב שהתמונה יפה! תודה שנתת לנו כלים להשתמש בהם ליצירת תמונה יפה מרגע מדהים כמעט ואבד!

  78. קרית | צילום ילדה חזותית במארס 12, 2014 ב 11: 47

    "אני מקווה, לא משנה איפה אתה נמצא עם כישורי הצילום שלך, כולנו יכולים לתמוך ולכבד את עבודתם של אחרים ולאמץ את ההבדלים שלנו במקום לנצל אותם." אמר טוב, ג'ודי, אמר טוב. 🙂

  79. ארין במארס 12, 2014 ב 11: 48

    האמת, לא אהבתי את עמוד ה- FB שלך בגלל כל ההערות הלא נעימות כלפי אלה מאיתנו שרק למדו (אני אפילו לא מנסה לעשות את זה למחייתו, רק בשביל תמונות משפחתיות משלי). נמאס לי לשמוע את כל השליליות. (אפילו המשמעות הטובה באמת יודעת לחפור את הסכין הזו.) עצוב עד כמה התגובות דחו אותי מללמוד יותר מאחרים. עכשיו אני מעדיף לקבל את העלון ולהגיע לאתר ולקרוא את המאמרים שלך ולהתעלם לחלוטין מהתגובות. עם זאת, אני מאוד אוהב את התמונה ובעוד שתמונת הצללית נהדרת, אני אוהבת לראות את הפנים שלהם ואת פרט. בנוסף, אני אוהב את רכות הצבעים.

    • ג'ודי פרידמן, MCP Actions במארס 12, 2014 ב 3: 16 pm

      ארין, אנחנו כל כך משתדלים לתפוס התנהגות גסה. אבל לא תמיד בזמן. ואי אפשר למתן כל תגובה בשנייה שהיא נכנסת. שנאמר לי צר לי שעזבת מסיבה זו. אני לא יכול להבטיח מקום עם אפס שליליות וגסות רוח, אבל אנחנו בהחלט משתדלים לשמור אותו קרוב לזה. לפעמים דברים כאלה צצים - ואני אוהב להשתמש בה כהזדמנות לחנך. שוב, אתם מוזמנים לחזור בכל עת. חבל לתת למעטים שליליים ומעטים להרוס את זה למי שיכול ללמוד ולצמוח כמוך. ג'ודי

  80. ג'והנתן וודסון במארס 12, 2014 ב 11: 49

    כשראיתי את הדוא"ל הבוקר שאומר "צילום שנוי במחלוקת ביותר", בהתחלה הייתי מבולבל, ואז נואש מהגישה השלילית שהפגינו מה שנקרא צלמים עמיתים. אני רואה גם את שני הצדדים ... פעם הייתי תקליטן של מועדון שמסובב תקליטים (זוכרים כאלה?) ואני רואה את "הילדים בימינו" מתרוצצים עם טאבלטים שמריצים את אפליקציית "DJay" ואני יודע שיש מטהרי-ניילונים שבוכים "עבירה "מכיוון שהמלאכה אינה עיקר הדבר כעת, אבל אני מבין שלפחות הם התעניינו במשהו יצירתי. במיקרוקוסמוס הדיגיטלי המודרני הזה שנבנה כדי להקל על חיינו, כל ג'אנקייפ עם טלפון חכם יכול לקרוא לעצמם סופר, צלם, תקליטן, מוזיקאי וכו '. עם זאת, בסופו של יום נדרש כישרון (בין אם זה מודע או לא) למסור את הסחורה. ואלו מאיתנו שיש להם עיניים ואוזניים מאומנות יכולים להבחין בהבדל בין מישהו בתמורה לכסף לבין מישהו שמוסיף את המרכיב הסודי של אהבתם למה שהם עושים לעבודה שלהם. ביליתי את השנה האחרונה בבניית הפורטפוליו שלי באייפון-גראפיה והשקעות לאחרונה ב- MILC מכיוון שאני רוצה להפוך את התשוקה שלי לקריירה שבה אני אוהב את מה שאני עושה ואני יכול לחלוק את העולם כמו שאני רואה את זה. אני חושב שזה מה שג'ודי עושה עם MCP. אנא המשך את האהבה בעבודתך, זה כן מראה! זכור, אם אתה מקבל דואר שנאה, זה אומר שאתה עושה משהו נכון (: o)

  81. ליאן פאטון במארס 12, 2014 ב 12: 06 pm

    שלום-אתה הולך לקבל הערות שליליות ולא משנה מה אתה עושה. כל מה שאתה יכול לעשות זה לא שהלב שלך צודק כשאתה עושה משהו ונותן לדברים האלה ללכת!

    • ג'ודי פרידמן, MCP Actions במארס 12, 2014 ב 3: 13 pm

      אני כן מרפה מזה ... בדרך כלל. אבל כשזה פוגע במי שנותן לי להשתמש בתמונות שלהם, זה הופך להיות יותר אישי. אם זו הייתה התדמית שלי, זה עלול להטריד אותי פחות. בלי קשר, צריך לקרוא אנשים מדי פעם ואולי זה יעזור לאדם להבין שהם צריכים לחשוב לפני שהם "מקלידים / מדברים".

  82. חולי במארס 12, 2014 ב 12: 07 pm

    הייתי המום לחלוטין כשקראתי את המאמר שלך ... למה דווקא? כי הדברים השנואים שאנשים אומרים בפומבי / כותבים באינטרנט. תמיד רצפו אותי שאנשים רוצים לפח את מה שאחרים עושים. אני כל כך עצוב שהיית צריך לקרוא את כל ההערות המטופשות האלה ואז לבזבז את זמנך בהסבר. אבל טיפלת בזה באדיבות! תצלומים תמיד מתבצעים מניפולציות .. בחדר החושך, עם מחזירי אור, עם פסים, עם זוויות וכו '. צילום הוא אמנות והיוצר זכותו ליצור. אמנים קונים מברשות שונות לצביעה, חומר בד, נייר צילום טוב יותר, סוגים שונים של צבעים וכו 'פעולות אינן שונות!

  83. מג במארס 12, 2014 ב 12: 30 pm

    פוסט מתחשב מאוד ג'ודי ותזכורת עדינה "לחיות ולתת לחיות" - מעולם לא הייתי כזה בחלק הטכני של הצילום - למדתי את מה שאני צריך וממשיך ללמוד תוך כדי תנועה - אבל מבחינתי המסע הוא איך כדי לקבל תמונה טובה - לפעמים אתה מקבל את זה דרך העדשה - אבל אז יש פעמים שבהן עיבוד פוסט באמת יכול לעזור לתמונה שיש לה מה לומר - אני מצלם כמעט אך ורק עם האייפון שלי עכשיו וזה ממשיך להדהים אותי איך אנשים מסרבים לראות את הכשרון במצלמות האלה ושיש עבודה מדהימה שנעשית איתם - אני אוהב את הבלוג שלך ואת הפעולות שלך - תודה שהיית שם בשביל כולנו שמנווטים במים האלה -

  84. ונסה דיאל במארס 12, 2014 ב 12: 44 pm

    אוהבת את זה ~ מצטערת שהיית צריכה להתמודד עם שליליות ~ המשך בעבודה הגדולה. ברכות, ונסה

  85. רחל מ במארס 12, 2014 ב 2: 05 pm

    אנשים כל כך מלאים בעצמם. צילום יפהיפה.

  86. אשלי דוראם במארס 12, 2014 ב 2: 21 pm

    שונאים חייבים לשנוא! אני חושב שבעוד כן אתה צריך לדעת את המצלמה שלך ... דברים קורים. אני חושב שזה מדהים שיש לנו את הטכנולוגיה ליצור אמנות כמו תמונה זו.

    • ג'ודי פרידמן, MCP Actions במארס 12, 2014 ב 3: 10 pm

      האין פוטושופ ולייטרום מדהימים ?! זאת אומרת מבחינתי, זה חלק מהתהליך ... כן, מסמר אותו אם אתה יכול. אבל כשאתה לא יכול, השתמש בקביים והמשיך לעבוד על צעדיך 🙂

  87. אלישיה במארס 12, 2014 ב 2: 42 pm

    מצער אותי שהתעשייה שלנו כל כך מלאה באנשים שמעדיפים לפח / לזלזל באחרים במקום לקבל שיש הרבה דרכים שונות לעשות דברים! פוטושופ & Lightroom הם חדרי החשכה הדיגיטליים שלנו, ואפילו אנסל אדמס עשה התאמות לעכשיו שלו- תמונות מפורסמות.

    • ג'ודי פרידמן, MCP Actions במארס 12, 2014 ב 3: 09 pm

      אלישיה, אני מסכימה ב 100%. זה עצוב - אני חושב שזה חורג רק מהתעשייה שלנו. אני חושב שרבים מרגישים שהם יכולים להשתמש במחשב ובאינטרנט כחוצץ. בטוח שחלקם מתכוונים גם באופן אישי, אך רובם לא יגידו חלק קטן ממה שהם אומרים באינטרנט למישהו באופן אישי.

  88. פיט בונד במארס 12, 2014 ב 3: 28 pm

    איזו קריאה נהדרת. אני חושב שצלמים מקצוענים שטורקים אבודות מרגישים קצת מאוימים וחסרי ביטחון בעבודתם שלהם. פגשתי רק כמה מקצוענים ששמחים לעזור והחבר'ה האלה טובים במה שהם עושים ושמחים יותר לחלוק קצת ידע . המשך עם העבודה הטובה.

  89. סקיי במארס 12, 2014 ב 3: 53 pm

    יפה אמרת! יש כל כך הרבה סנוביות סביב הצילום. למי אכפת אם משתמשים ב- Lightroom / פוטושופ להעצמת תמונה. בסופו של יום הכל על התמונה המוגמרת ותגובת הצופים. לפעמים תמונה שאינה מושלמת מבחינה טכנית ועוברת על כל הכללים יכולה לספק תוצאות מרהיבות.

  90. כריסטין במארס 12, 2014 ב 3: 55 pm

    כפי שכבר נאמר שוב ושוב, תודה על המאמר שכתבת היטב. מה שאני צוחק עליו (קצת בסתר) הוא העובדה שאם לא היית משתף את זה קודם, כנראה שהשונאים לא היו יודעים לשנוא. רובנו יודעים שכל דימוי מקצועי שאנו רואים עשה מעט זמן בעיבוד פוסט. במיוחד אם אתה יורה גולמי; אתה אף פעם לא משתף תמונה SOOC. אמנות היא סובייקטיבית ואני במקרה אוהב כמה מהעבודות ה"משופרות מבלי להתנצל "של אנשים כמו טריי רטליף. חלקנו משתמשים ב"קביים "כדי להפוך את חיינו ליעילים יותר. אני יכול גם להחליף את השמן שלי, אבל אני משלם למקצוען כי הזמן שלי יקר לי. הגדרות קבועות מוגדרות מראש ופעולות מאפשרות לי לעבוד בצורה חכמה יותר, לא קשה יותר (בין אם אני מקליט אותם בעצמי ובין אם אני רוכש אותם) וזה עניין תקין אם שאלתם אותי.

  91. ליסה לנדרי במארס 12, 2014 ב 4: 18 pm

    אני פשוט אוהב איך פעולות יכולות לעזור לנו להיות יצירתיים יותר! 🙂 תודה על המאמר!

  92. אלי מילר במארס 12, 2014 ב 4: 41 pm

    זו מאמר נהדר! יש כל כך הרבה מה לחלוק ונלמד שעלינו להתמקד בזה!

  93. לורה הרטמן במארס 12, 2014 ב 4: 58 pm

    אנשים שטוענים כי עיבוד לאחר ההורס הורס את הענף לא יודע דבר על הענף. עוד בימי הסרט ביליתי שעות על גבי שעות בחדר החשכה בהשתמטות ובצריבה. זה לא שונה.

  94. אנדריאה במארס 12, 2014 ב 5: 03 pm

    אני לא יכול לסבול את הטענה ששימוש בכלים / טכנולוגיה לשיפור הפרויקט המוגמר הופך עבודת עבודה פחות יקרה או שהמשתמש פחות מוכשר / מיומן. תוכנת עריכה היא הרחבה של המצלמה ותהליך הצילום להשגת התוצאה הרצויה. זה כמו לומר שנגר המשתמש בכלי עבודה חשמליים ליצירת רהיט יפהפה איכשהו מזייף אותו, אני הולך לשכור צלם על בסיס המוצר הסופי. לא משנה לי אם זה היה ישר מהמצלמה, או קבוע לטעמי בפוטושופ.

  95. וונדי במארס 12, 2014 ב 5: 07 pm

    אני למשל אסיר תודה על הפעולה שמתרחשת שם. השימוש בהם לא אומר שאני מצלם תמונות גרועות במצלמה, אלא רק עוזר לתבל אותן. למצלמות יש מגבלות ותהליכי עבודה עוזרים להתגבר על המגבלות. זו רק דעתי. זה כמו ילדה שמתאפרת. נעשה כראוי, זה יכול לשפר את היופי שכבר קיים.

  96. וונדי במארס 12, 2014 ב 5: 07 pm

    אני למשל אסיר תודה על הפעולה שמתרחשת שם. השימוש בהם לא אומר שאני מצלם תמונות גרועות במצלמה, אלא רק עוזר לתבל אותן. למצלמות יש מגבלות ותהליכי עבודה עוזרים להתגבר על המגבלות. זו רק דעתי. זה כמו ילדה שמתאפרת. נעשה כראוי, זה יכול לשפר את היופי שכבר קיים.

  97. אדוארד הוברט במארס 12, 2014 ב 5: 09 pm

    תן לי להתחיל לומר כי הפעולות שלך נפלאות ואני משתמש בהן לעתים קרובות כדי לשמור ולהפוך תמונה לטוב יותר. גם התמונה בעיניי היא אפילו תמונה SOC נהדרת למרות שזו הייתה טעות. למה אתה שואל, כי זה רגע בזמן שהיא הייתה ברת המזל שתפסה. עכשיו בחלק הקשה ואני כן רואה את שני הצדדים חשופים כל כך איתי. האמת שאין איש מקצוע שלא עורך את התמונה בצורה כלשהי, במיוחד אם הם מצלמים RAW. הם יכולים לקרוא להתאמות קטנות שלא לערוך אבל הם כן, זה חייב להיות התהליך. האם אנשי מקצוע צריכים ללמד ולעזור למשתמשים ולבאים כן, בשום אופן לחלוק את שפע המידע. האם יש מקצוענים שגובים יתר על המידה? כן, וזאת הבחירה שלהם לעשות זאת. עם כל ההערות השליליות שהיו לך מצד מקצוענים אני באמת רואה כמה הערות שליליות גם מצד גורמים לא מקצוענים. טיימרים ישנים, דינוזאורים, אליטיסטים, וכל כך הרבה אחרים. האם זה כל כך שגוי שמישהו באמת רוצה שמישהו ילמד מלאכה לפני שתיצור דף FB המפרסם את עצמך כצלם מקצוען כי אתה יכול. עכשיו תן לי לראות אם אני יכול להבהיר את זה למה אני באמת רואה את שני הצדדים. אני אב מובטל לאחד שנשאר בבית ומנסה בכל כוחי להקים עסק צילום. אני מלמדת בעצמי וסומכת עליי שאני מבלה שעות רבות, בדרך כלל בתפקיד מוקדם מאוד בניסיון להיות צלם טוב יותר, ללמוד את הכללים, משולש החשיפה, F-stop, והו כמה דברים אחרים. אני מנסה לעשות זאת בדרך הנכונה על ידי תשלום מיסים וכל מה שעסק אמיתי אמור לעשות. עכשיו יש לך מישהו, שהעניק לו רוצה להרוויח קצת כסף נוסף בצד, או שהם נתמכים על ידי מישהו אחר, והם יוצרים דף FB המציע הפעלה ותקבל את כל התמונות בתקליטור תמורת 100 דולר, או כל סכום כלשהו. דיברתי איתם הם לא רוצים אי פעם לרדת מהכל אוטומטי, הם לא רוצים ללמוד שום חוקים, ובשום פנים ואופן לא רוצים לקחת את הזמן ללמוד את המלאכה. אותה מלאכה שהם אומרים שהם אוהבים, אגב. הם מודאגים רק מלהשיג את הכסף המהיר הזה ולא שום דבר אחר, הנה הדיסק שלך עכשיו עבור להדפיס אותם איפה שתרצה. הם לא משלמים מיסים ורובם היו יכולים לדאוג פחות לאיכות ההדפסה, כי האמת שרובם ממילא לא מודפסים. עכשיו בשום צורה או צורה אני לא יכול להתחרות בזה, זה לא בר קיימא, וזה סוג של תבוסה בלשון המעטה. עכשיו עם כל זה אני מתחיל להרגיש שהצרכן צריך ללמוד יותר על צילום טוב. הם זקוקים ליותר ידע והבנה שאם אתה מאמין שהתמונה נהדרת רק דמיין אם המיקוד, החשיפה ואיזון הלבן נעשו אפילו קרוב לתיקון. זו תמונה אחת וכפי שאמרתי אני מאמינה שהיא SOC תדמיתי נהדר. אבל אם אני אמור לגרום לצרכן להיות מסוגל לראות הבדל באיכות התמונה שנעשתה נכון הייתי צריך למצוא דרך, לא להפיל צלם, אלא לומר ביקורת על הצלם. אני מרגיש מובס בשני הכיוונים שאני ממשיך! המשך בעבודה הגדולה וכמו תמיד שמור עלינו להיות מודעים!

  98. כריסטין במארס 12, 2014 ב 5: 14 pm

    טוב אמר, ג'ודי. יש אנשים שצריכים להשיג חיים ולהפסיק להיות כל כך זועפים. 🙂

  99. סמנתה במארס 12, 2014 ב 5: 39 pm

    צילום הוא אמנות. אבל כך גם העריכה. מה שלמדתי כצלם חדש הוא שעריכה אורכת זמן ועבודה. כל מי שחושב שהצלם החדש נמצא שם במטרה לצלם תמונות משנה ולערוך אותן טועה לגמרי. הרבה יותר קל לערוך תמונה שצולמה טובה מאשר תמונה גרועה. אז כשאנחנו מצלמים רגע טוב אבל התמונה גרועה - האם עלינו לאשפה? לא! אם אנחנו רוצים להשקיע את העבודה בכדי לשמור אותה, תנו לנו! בסופו של דבר זה הרגע שנלכד שחשוב.

  100. סם במארס 12, 2014 ב 5: 44 pm

    זה יכול היה להיות בקלות תוצאה של נורת מהירות שלא פעלה מכיוון שהרגע התרחש מהר יותר מזמן המיחזור! יש אנשים שפשוט נרגנים למען היותם זועפים.

  101. דיינה מור במארס 12, 2014 ב 6: 24 pm

    ובכן כולכם עשיתם לי את היום די! אני אוהב להכניס דברים למצלמה, אבל כשאני מתגעגע לזה מסיבה כזו או אחרת, אני אוהב את היכולת לתקן את זה! וכשאני מקבל את זה נכון במצלמה, אני אוהב להיות מסוגל לעשות את זה אפילו טוב יותר. הידד לעריכה! (אני מודה, אני נרקומן LR + PS)

  102. ג'ודי ריינפורד במארס 12, 2014 ב 6: 57 pm

    אהבתי את כל הגרסאות של התמונה. העובדה שנוכל לתפעל תמונות עד כדי שמירה או שינוי אופי של תמונה, היא הבחירה שלנו לעשות. זה לא הופך אותנו לצלמים גרועים.

  103. Teri במארס 12, 2014 ב 7: 41 pm

    אני שונא שאתה מקבל התעללות מאף אחד. לימדת אותי כל כך הרבה דברים לאורך השנים בעזרת הסרטונים שלך. והמעשים שלך חדשניים ומדהימים, תמיד. הם מקלים על חיי וחוסכים לי יותר זמן שאוכל לספור! אנשים לא מפסיקים להדהים אותי. ברצינות, אם אין לך שום דבר נחמד להגיד, אל תגיד כלום! לאף אחד לא אכפת לשמוע אותך פולט נבזות. באמת, זה לא מראה שום דבר על האדם שאתה מדבר עליו וכמויות על עצמך! ג'ודי - אתה נכס לתעשייה שלנו! תודה על כל מה שעשית, על כל מה שאתה עושה ועל כל מה שאתה ממשיך לעשות! אתה מקצוען אמיתי!

  104. k רנדל במארס 12, 2014 ב 7: 49 pm

    מעניין מדוע אנשים קופצים על ההזדמנות ליילל? ומדוע הם נותנים לעצמם אישור להתפרע על אנשים אחרים? אם היית מוכר סמים, או דוגל בסקס בגיל העשרה או משהו כזה, אולי כן - אבל מה. מה שהם לא מבינים זה שהם לא מעלים נקודה חשובה, אבל הם חושפים את עצמם כטורקים. החיים מגיעים במיליון חבילות - אני מעדיף לא להיות מכוערת, תודה רבה. אני מקווה שכשאתה קורא את הדברים שהם כתבו, אתה פשוט מצמץ ולחץ את ראשך וגילגל את עיניך. זו הדרך הבריאה ללכת, לא? אני לא משחק עם החשיפות שלי כמו שאתה עושה - אבל אלחם עד מוות על זכותך לעשות קסמים נפלאים. (היא משתחווה, מחייכת ונופפת).

  105. ג'סיקה במארס 12, 2014 ב 8: 03 pm

    אולי אם חלק מאותם צלמי בתי הספר הישנים למדו כיצד להשתמש בתוכנת עריכת התמונות הנפלאה שעומדת לרשותנו כיום, הם לא היו כועסים כל כך. הזמנים השתנו ומניפולציה בתמונות היא דבר נפלא שכדאי לעשות. בטח, חשיפה מושלמת במצלמה היא הדרך הטובה ביותר ללכת על התמונה החדה ביותר. אבל זה לא תמיד אפשרי. אני חושב שהנושא האמיתי כאן הוא קנאה. הם מקנאים בכך שמישהו מסוגל להרוויח הכנסה תוך יצירת קיצורי דרך (קביעות מוגדרות מראש ופעולות עבור אחרים).

  106. ברוק במארס 12, 2014 ב 8: 10 pm

    אני חושב שגם לתמונה המותאמת וגם לצללית יותר יש את היתרונות שלהם, אבל אני רק רוצה לשמוע עוד על איך שברת את הרגל בחתונה שלך.

  107. ספרדית במארס 12, 2014 ב 8: 43 pm

    טוב אמר ג'ודי

  108. אנה גרסיה במארס 12, 2014 ב 9: 22 pm

    WOW אני לא מאמין שאנשים שקוראים לעצמם צלמים מקצועיים אפילו יתנו הערה שלילית על הצילום הזה! זה מהמם! להיות צלם מקצועי לא נותן זכות לאשפה ולא לקרוע את יצירת האמנות של מישהו אחר, מה כל כך מקצועי בזבל וקרוע של יצירות אמנות של מישהו אחר? אתה עושה עבודה נהדרת של עזרה והוראה של אחרים. המשיכו בעבודה הגדולה והחיובית, דברים טובים מגיעים לאלה שאוצרות אוצר אחרים »« תודה ג'ודי, על היותך אתה 🙂

  109. יהודית ארסנו במארס 12, 2014 ב 9: 41 pm

    ג'ודי, אני חושב שמה שאתה עושה זה מדהים! ה"טריקים "של סחר ועזרה אינם ניתנים למדידה. עריכת תמונות היא בכל מקום! תודה על עזרתך ואל תפסיק! תמיד יהיו שונאים. אם הם לא אוהבים להשתמש בתוכנת עריכה, אז אל תעשו זאת, אבל אל תבקרו את אלה שעושים רק דו-שנתי שאתה לא מסכים. זו אמריקה ולכן יש חופש בחירה. השתמש בזה או אל תעשה כבוד לדעה של כולם והמשיך הלאה. פשוט 2 הסנטים שלי. למרבה המזל, ג'ודית

  110. דונה ג'ונס במארס 12, 2014 ב 9: 43 pm

    ג'ודי, התמונה נהדרת לשני הכיוונים. אני לא מבין אנשים שמבקרים אותך ... אתה מספק עזרי צילום מעולים, מוצרים נהדרים, מידע טוב ותוכן המתאים לצלם מתחיל או מנוסה. כפי שסבתא שלי נהגה לומר לי ... מי שמבקר אותך כנראה פשוט מקנא ובהחלט לא שווה את הזמן שלך. המשך בעבודה הטובה ... דונה ג'ונס

  111. לבן במארס 12, 2014 ב 10: 10 pm

    מאמר זה משך את עיניי ואחרי שקראתי אותו אני די חסר מילים. אני לא מאמין שקיבלת תגובה חריפה בגלל זה? אני חושב שהאנשים שמשתוללים על זה הם צלמים די חסרי ביטחון אם הם לוקחים את זה כאיום. אני חושב שזו הייתה הצלה נהדרת וזו תמונה מקסימה. כן, אף אחד מאיתנו לא רוצה לעשות הרגלים לחשוף את התמונות שלנו מתחת או יותר ולהצטרך להשקיע זמן בתיקון הטעויות שלנו בתוכנה. עם זאת, בשלב מסוים אנו יכולים לתקן טעויות ובאותה עת עלינו לחסוך רגע של פעם בחיים. עם זאת, הייתי סקרן לראות עד כמה תמונה זו תיראה מודפסת. כלומר אנו מסתכלים על זה בגודל הקטן כאן באתר. הרבה פעמים כאשר תת-חשיפה של תמונה גם כשאתה משחזר אותה אתה מקבל רעשי צבע וכאלה כשאתה מפוצץ אותה עד 100%. אז יש השפלה מסוימת באיכות הפיקסלים. מלבד זאת, אני חושב שבסך הכל איזו חיסכון מדהים.

  112. שרלה במארס 12, 2014 ב 10: 22 pm

    אני כל כך מצטער שאנשים הרגישו צורך להיות מרושעים. כולנו מתחילים איפשהו. אני עצמי צלם "חדש" ואני לומד כמו עסק של אף אחד! אבל כולנו צריכים עקומת למידה. אף אחד לא מתחיל כצלם נהדר, זו לא החוויה שלי לדבר, רק השכל הישר! אני אוהב את הבלוגים והסטים שלך, אם כי אני לא משתמש בהם באופן קבוע זה לא משנה. המשך לעשות את מה שאתה עושה ותדע שרבים אחרים מעריכים אותך! 🙂

  113. לין במארס 12, 2014 ב 11: 05 pm

    לך ילדה - אמרו בצורה נפלאה - הצילום הוא בשביל כולנו ליהנות וההורים שצילמו תמונות מכסה המנוע של הילד שמשמעותן עבורם זה חשוב. האין זה נפלא שניתן להפוך את הדימוי הלא מושלם להיות התמונה המושלמת שתפסה רגע. לא הכל קשור לכסף ולא כולנו יכולים להיות צלמים מקצועיים ... וכולנו לא יכולים להרשות לעצמנו שיהיה צלם מקצועי לצידנו כל הזמן - לפעמים להיות טוב מספיק זה בסדר - עזרה מפעולות היא נהדרת. המשך עם העבודה הטובה.

  114. ויקטוריה במארס 13, 2014 ב 1: 20

    מה שלמדתי במהלך השנים האחרונות הוא שלא משנה איזה תחביב, מקצוע או קריירה, תוכלו למצוא אנשים נלהבים שלוקחים את התשוקה הזו לרמה חדשה לגמרי של מטורפים. הבת שלי אהבה סוסים במשך שנים ... עד שהיא פגשה את אותה "גברת סוסים מטורפת" מהשורה הראשונה שהרסה לה את זה, אולי לנצח. היא לא ישבה על גבי סוס, ולא רצתה לעשות דבר עם סוסים מאז. אני לא מבין מדוע תשוקה, כישרון, מתנה, מה שלא יהיה ... הופך אותו למלך או למלכה של מגעילים. אני מקווה שלעולם לא אעשה זאת לאף אחד. כולנו התחלנו בהתחלה, לא משנה מה אנחנו עושים. האם איננו יכולים רק לזכור זאת ולעזור לאחרים שחולקים את התשוקה שלנו במקום להכפיש אותם ולהרתיע עמית (או עתידי)? מישהו זקוק מאוד לפסק זמן. מצטער שזה קרה לך ... אני אוהב את המוצר שלך ואני אסיר תודה על המאמץ היצירתי שהשקעת בו.

  115. בובי במארס 13, 2014 ב 2: 48

    וואו!! אני לא אחד שמגיב בדרך כלל, אבל לא יכולתי לקרוא את זה ולא לומר כמה דברים: ראשית, אני צלם / בעל עסק די חדש והתחלתי לאחרונה להשתמש בפעולות שלך והם עשו פלאים לתמונות שלי. ברוב המקרים הפעולות מצלמות תמונה טובה כבר ונותנות לה את התוספת משהו מיוחד וקליט. זה לא היה אלא ברכה בשבילי להיתקל בחומרים ידידותיים וחסכוניים כל כך למשתמש. שנית ... כמה גס מאוד להפליא לומר על תמונה כה נהדרת והמחשה של השילוב של לכידת רגע נהדר וידע על תוכנת עריכה יכולה לעשות עבור מזכרת שאולי אחרת התעלמו ממנה. אנשים אלה פשוט מחפשים עצם לקטוף ומראים בבירור עד כמה הם "מקצועיים" בהערות כל כך שחצניות ומחוספסות. שלישית, ולבסוף, תודה שהקדשתם זמן להתייחס לכך ולחזק את מה שעוסק המותג שלכם ובמה שאתה מאמין ... זה רק מחזק את התמיכה שלי במה שאתה עושה ובמותג MCP. אמר טוב מאוד ג'ודי! תודה על כל מה שאתה עושה! בובי רוג'רס, קולומבוס, אוהיו

  116. אישה במארס 13, 2014 ב 6: 43

    אני חושב שצלמים שחושבים שפוטושופ בוגד פשוט מפחידים כי הם לא רוצים ללמוד פוטושופ. פוטושופ הוא חדר החשכה 'החדש' ... חדר החשכה המסורתי כמעט מיושן ואנשים שמכירים את 'הסגנון הישן' עמידים בפני שינויים. חוץ מזה, לא לוקח רק 5 דקות לשנות תמונה בפוטושופ, אז מה זה משנה אם צלם לוקח את הזמן לפני הצילום או אחריו?

  117. ג'ייד מאיטר במארס 13, 2014 ב 6: 59

    הנה, הנה. מאמר רב עוצמה Jodi. יש כל כך הרבה דרכים נפלאות ליצור תמונות עם מגוון כלים. בסופו של דבר, איכות הצילום תגיע תמיד לעין הרואה ויוצרת את התמונה. ראיתי צלמים מקצועיים עם עין דלה במסננים וחובבים שיש להם כישרון ליצור תמונות מדהימות. צילום מקצועי אינו משהו מסתורי; זה יוצר יופי, ומגוון היישומים שיש לנו הוא רק כלי עבודה. יש כל כך הרבה מה לומר על יצירת קהילות תומכות של צלמים ברחבי העולם. הביקוש לצלמים אינו קבוע וסופי; איננו צריכים לבקר זה את זה אלא רק להצטרף כדי לעודד זה את זה בלכידת רגעים מיוחדים של אנשים. הצפייה בסרטוני הווידאו המוגדרים מראש עבור אינפוזיה הייתה הפעם הראשונה שעשיתי זאת והתרשמתי מעבודתך בתצלום. יצרת משהו יפה מרגעים מקריים, וזה מה שצילום צריך להיות.

  118. אמנדה במארס 13, 2014 ב 7: 08

    אני חושב שזה מגוחך את התגובה החוזרת שקיבלת בגלל זה. בטוח שמטרתנו כצלמים מקצועיים לגרום לתמונות שלנו להיות מושלמות ככל האפשר, אך לפעמים זה לא קורה. אני חושב שזה נפלא שאפשר לשמור תמונות כאלה בעזרת כמה טכניקות עריכה חכמות. ואם זו הייתה דימוי של ילדיי, הייתי שמחה שהצלחתי להציל אותה! אני מודה, אני עושה עריכה מינימלית לרוב התמונות שלי אבל מצאתי את עצמי במיקומים בהם הייתי זקוק לעזרה נוספת נוספת 🙂

  119. Sona במארס 13, 2014 ב 9: 08

    וואו! כמתחיל אני נלהב. האם עלינו להבין שאותם אנשים אינם משתמשים בטלפונים חכמים, אייפדים, מכונות כביסה או מכוניות לצורך העניין, כל אלה הפכו את חיינו לקלים יותר ולזמן יותר לניהול. שוב כמתחיל, מי עניינו כשמישהו רוצה לשחק עם תמונות משלו, או ללמוד תהליך אחד על פני אחר? למען האמת, זה גורם ל"מקצוענים "להישמע ילדותיים וקטנוניים. נכון ששמעתי רק צד אחד של הסיפור, אבל אני מקווה שחלק מאותם אנשים ישקלו מחדש את חלקם מזעם שלהם ויתנצלו על קוצר הראייה הקצר שלהם.

  120. מנדי פרובאן במארס 13, 2014 ב 10: 05

    אני חייב להדהד את מה שנאמר קודם ופשוט לעודד אותך להמשיך את העבודה הגדולה שאתה עושה ג'ודי !!! 🙂 ההודעות שלך תמיד אינפורמטיביות ומועילות וכפי שנאמר כמעט בכל הפוסטים שלפני - אנשים שאין להם שום דבר טוב לומר צריכים באמת לא להגיד כלום. כצלם שמעריך את הברק של עריכת ההפקה לאחר ההפקה, אני מברך על ההודעות שלך על כך שהעריכה שלנו קלה יותר ואת הפעולות הנפלאות שהרכבת כדי להפוך את העריכה לזמינה לאלו מאיתנו שאינם בקיאים או מיומנים בפוטושופ. תלוי בך ששיתפת את הידע שלך והפכת את עולם הפוסט פוסט להרבה פחות מתסכל .... וכל כך הרבה יותר יפה! 🙂

  121. mm במארס 13, 2014 ב 12: 57 pm

    האם אנשים צועקים על מרצים לא לקחת סטודנטים חדשים לבתי ספר ולאוניברסיטאות? לא. האינטרנט הוא באופן כלשהו בית ספר עצמו ומי מוכן לחלוק את הידע, שהוא חופשי לעשות זאת. אם חלק מהצלמים מרגישים מאוימים בגלל שאנשים אחרים ילמדו את המיומנות, אני חושב שאולי זה סוג של צלמים שלא ממש טובים בזה, מכיוון שצלם טוב מכיר בכישרונו ובצדדים החזקים שלו, מוכן ללמוד וללמד, ו היצירות הטובות שלו יזרחו בתמונות שלו ולכן אין מה לחשוש (והמוכן להסתגל לשווקים המשתנים). אם אתה לא רוצה לחלוק את הידע שלך, זו בחירתך אלא להפסיק להציק להחלטה של ​​צלמים אחרים, אם הם מוכנים לעשות זאת. זכותם, בחירת עצמם חופשם. PS: thanx לשיתוף הטיפים שלך, אל תתייאש מהבריונים

  122. שחר | KitchenTravels במארס 13, 2014 ב 3: 06 pm

    תודה על תגובתך נקודתית לתגובות הגסות והמיותרות. שתי הדוגמאות האחרונות שאתה מזכיר, במיוחד פגעו בי בחוט. ביליתי את השנים האחרונות את השכלת כישורי הצילום שלי, למדתי ספרי צילום, קראתי עשרות מאמרים מקוונים ובעקבות עבודתם של צלמים שאני מעריץ. אני רק רוצה להשתפר, תמיד. צילום תצלומים מביא לי שמחה, ולעיתים גם היצירות שלי מביאות שמחה לאחרים. לפעמים אנשים משלמים לי על תמונות, לפעמים אני נותן אותם. אני לא עושה את הבחירות האלה כדי לערער על צלמים "אמיתיים" (מילים של מישהו אחר, לא שלי), אני עושה אותם על סמך המצב ומסיבות שלי. איך מישהו מעז לומר לאדם אחר שהוא "אין עסק" להיות צלם? אם מישהו מקבל השראה להרים מצלמה ולנסות לעשות משהו יפה - ואז לשתף אותה עם אחרים - צריך לחגוג את זה! בסופו של יום, אם האדם שמאחורי המצלמה חסר תשוקה וכישרון אמנותי, אזי כל הידע הטכני בעולם לא יעזור לו / לה לעשות תמונה נהדרת.

  123. ליסה הוקינס במארס 13, 2014 ב 10: 52 pm

    באמת שלא אכפת לי מה המבקרים יגידו, אני אומר תמשיך ללמד, ואמשיך ללמוד, בגלל זה אנחנו בעידן דיגיטלי, היי אם מישהו אוהב את הטכניקות הישנות של חדר החשכה וזה נהדר, אבל אל תעניש אף אחד שרוצה להגיע למאה ה -21. אני אוהב את העובדה שאני יכול לשמור תמונה, או לתפעל תמונה בתנאים שלי, עם מבט אמנותי משלי, וללמוד את המצלמה שלי בקצב שלי, אני לא מה שאני מכנה צלם מקצועי, אבל אני רוצה נהדר תמונות לאלבום, והכינו תמונות נהדרות וייחודיות לתלייה על הקיר בלי כל הטרחה במציאת כפתורים, בלי לפספס שום דבר, אז אם זה כל כך או לא נהדר, אני יכול לתקן ולעשות תמונות מדהימות. העבודה שלך מדהימה בבקשה תמשיך לעורר אותנו.

  124. שרי במארס 14, 2014 ב 7: 28

    כן, חלק עצום בצילום הוא שימוש במצלמה, אבל אין שם צלם שיגיד שזה כל מה שאתה צריך. אתה צריך להיות גם עם עין ויצירתיות. אף אחד לא אומר "אני רוצה להיות מפעיל מצלמות", הוא רוצה להיות צלם וללמוד כיצד להשתמש במצלמה ולתפעל אותה כדי לעשות את מה שאתה רוצה זה כל זה ולוקח שנים ללמוד. ולפעמים, קבלת הזריקה חשובה יותר מהחשיפה "המושלמת".

  125. סתָיו במארס 14, 2014 ב 8: 09

    אמנות עוסקת בקשר. תצלום "טוב" צריך להתחבר אליך. ואין ספק שעריכות דיינה (לעיל) יוצרות חיבור חזק יותר. האם זה באמת משנה מה אנשים אחרים חושבים על הדרך שלה, הכישורים שלה, ליצירת האמנות שלה? לא! זהו הדפס נהדר לקנבס. סיפור הרקע של אכילת חול, לא יסולא בפז.

  126. הִמנוֹן במארס 14, 2014 ב 5: 42 pm

    אני מסכים עם מה שאנדראה אומרת ב 100%. "אנדראה: אני לא יכול לסבול את הטענה ששימוש בכלים / טכנולוגיה כדי לשפר את הפרויקט המוגמר הופך עבודת עבודה פחות יקרה או שהמשתמש פחות מוכשר / מיומן. תוכנת עריכה היא הרחבה של המצלמה ותהליך הצילום להשגת התוצאה הרצויה. זה כמו לומר שנגר המשתמש בכלי עבודה חשמליים ליצירת רהיט יפהפה איכשהו מזייף אותו, אני הולך לשכור צלם על בסיס המוצר הסופי. זה לא משנה לי אם זה היה ישר מהמצלמה, או קבוע לטעמי בפוטושופ. "אני ממש אוהב את תהליך העריכה! אני חושב שאני אחד הבודדים

  127. רחל במארס 16, 2014 ב 5: 56 pm

    תודה על תגובה רציונאלית ומכבדת לביקורת של אחרים. רק הולך להראות כמה אנשים קופצים על האקדח ויוצרים פסקי דין בלי לראות את התמונה המלאה. אמור להיות שיעור לכולנו כשיעור כללי בחיים. אל תקפוץ למסקנות לפני שאתה יודע את כל העובדות!

  128. ג'ולי במארס 18, 2014 ב 12: 24 pm

    זו תגובה כה תובנתית למבקרים. אני בטוח שלחלקם היו צילומים שהם מחקו וניתן היה לערוך אותם. למדתי צילום בקולג 'בשנות ה -70 כשהיה רק ​​סרט. ולמדנו אותנו כיצד לתפעל תמונה בחדר החשכה. הייתי צריך ללמד את עצמי צילום דיגיטלי, מה, אני חייב לומר, היה קצת יותר קל לקרוא פוסטים ממך ומאחרים. ראיתי "חובבים" ו"תחביבים "שיש להם עין טובה יותר מאשר כמה" מקצוענים ". תודה שוב על התובנות שלך.

  129. קרולין גאלו במארס 30, 2014 ב 6: 42 pm

    אמן ג'ודי! רוב הצלמים המקצוענים שאני מכיר משתמשים בתוכנת עריכה, חלקם בקלילות, חלקם קצת יותר. דבר אחד אני יכול להגיד על רובם: הם לא מפחדים לשתף טיפים, טריקים, עבודה מסביב, הדרכות, ידע! למי שמכופף כושר: אם אתה טוב כמו שאתה חושב שאתה, אם אתה משווק את עצמך ומנהל את העסק שלך כמו שאיש עסקים "מקצועי" צריך לעשות, אז אתה לא צריך לעסוק במה שעושים חובבים / חובבים, אנשי מקצוע למחצה, מתחילים או כל אחד אחר. אם אתה טוב כמו שאתה אומר שאתה תרוויח כסף. יש מספיק להסתובב לכולם. אם אינך אולי כדאי שתבדוק מקצוע אחר.

  130. סטפני באפריל 22, 2015 ב 11: 54

    אני לא מסכים איתך. אני לא מתכוון לשקר, גם אני השתמשתי בתוכנה כדי "לתקן" תמונה פחות ממושלמת. אני חושב שכולם עשו את זה. ואנחנו לא מושלמים, אנחנו מפשלים לפעמים. עם זאת, זה שפורסם כמודעה על מה שהפעולות שלך / קביעות מראש שלך יכול לעשות הוא בעיני כמו לומר "ראה, אתה לא באמת צריך לצלם תמונה טובה. פשוט קנו את המוצר שלי ואתם לא צריכים ללמוד להשתמש במצלמה שלכם, המוצר שלי יהפוך את הכל למושלם! זה כל כך קל. "

השאירו תגובה

אתם חייבים להיות מחוברים על מנת לפרסם תגובה.

איך לקדם את עסק הצילום שלך

By פעולות MCPA

טיפים לציור נופים באמנות דיגיטלית

By סמנתה אירווינג

כיצד לבנות את הפרופיל שלך כצלם עצמאי

By פעולות MCPA

כיצד לבנות את הפרופיל שלך כצלם עצמאי

By פעולות MCPA

טיפים לצילום אופנה לצילום ועריכה

By פעולות MCPA

תאורת חנות דולר לצלמים בתקציב

By פעולות MCPA

5 טיפים לצלמים להיכנס לתמונות עם משפחותיהם

By פעולות MCPA

מדריך מה ללבוש למפגש צילומי הריון

By פעולות MCPA

מדוע וכיצד לכייל את הצג

By פעולות MCPA

12 טיפים חיוניים לצילום ילודים מוצלח

By פעולות MCPA

עריכת Lightroom של דקה אחת: תת-חשיפה לתוססת וחמה

By פעולות MCPA

השתמש בתהליך היצירה לשיפור מיומנויות הצילום שלך

By פעולות MCPA

אז .... אתה רוצה לפרוץ לחתונות?

By פעולות MCPA

פרויקטים מעניקים השראה לבניית מוניטין שלך

By פעולות MCPA

5 סיבות שכל צלם מתחיל צריך לערוך את תמונותיו

By פעולות MCPA

כיצד להוסיף נפח לתמונות טלפון חכם

By פעולות MCPA

כיצד לצלם תמונות אקספרסיביות של חיות מחמד

By פעולות MCPA

הגדרת תאורה אחת למבזק מצלמה לפורטרטים

By פעולות MCPA

יסודות צילום למתחילים מוחלטים

By פעולות MCPA

כיצד לצלם תמונות קירליאן: התהליך שלי צעד אחר צעד

By פעולות MCPA

14 רעיונות מקוריים לצילום תמונות

By פעולות MCPA

כל הקטגוריות

הודעות האחרונות