מגמות ואופנות לצילום פורטרטים: הטוב, הרע, המכוער

כל הקטגוריות

מוצרים מומלצים

מה זה אופנת צילום פורטרטים? אופנה היא דבר שיש לו עלייה בפופולריות לטווח קצר. בעיניי "אופנת" צילום יכולה להיות פוזה, אביזר או סגנון צילום או עריכה שהופכים פופולריים ביותר לתקופה מבודדת. בעוד שאופנות נוטות להיות פופולריות במיוחד לזמן קצר, למגמה יש כוח להישאר. לפעמים משהו מתחיל כאופנה אבל בסופו של דבר מגמה. מדי פעם קשה לקבוע אם משהו הוא אופנה או טרנד.

יש עשרות אופנות צילום המגיעות והולכות כל הזמן. כעת, כשהרשתות החברתיות נפוצות כל כך, אופנות יכולות להתרחש במהירות ולהיות נרחבות יותר. תחשוב על פורומים לצילום, בלוגים לצילום, פייסבוק, טויטר, ו פליקר. כשאתה מבקר במקומות האלה, אתה רואה תמונות של צלמים אחרים. ורוב הסיכויים, לא משנה כמה מנסים להיות מקוריים, משהו עשוי לתפוס את העין. יתכן שתקבל מושג. יתכן שתראה אביזר שאתה אוהב או תראה פוזה שאתה רוצה לנסות. אתה עשוי לקבל השראה לנסות טכניקות חדשות, מיקומים, תאורה או עריכה. ובאמצעות השראה זו, אם מספיק מתעניינים ומושפעים, עשויה להתפתח אופנה.

אופנות צילום רבות מקורן באביזרים. כרגע, ריצוף עץ מלאכותי (שטיחי ברנווד) פופולרי ביותר. לפני כמה שנים, רוב צלמי התינוקות שמו תינוקות בכוסות תה גדולות במיוחד. מבחינת העריכה והפוטושופ, האם אתה זוכר את הפופולריות של גווני הספיה, תמונות ערוכות מעורפלות, עיניים ערוכות יתר על המידה, צבע זוהר עז, צבע סלקטיבי, זוהר רך, פסי כבדות, החלקת עור פלסטיק כבד, צריבה עמוקה והשתמטות, יכולתי להמשיך ולהמשיך ...

פוסט זה לא נועד לצחוק מהשיגעון האחרון או מהאופנות האחרונות. למעשה, רבים מהתמונות הכלולות הן יצירות אמנות. כשאתה עיין בתמונות למטה, אני חושד שאתה עשוי לחשוב על כמה מהמחשבות הבאות:

  • "אני זוכר שעשיתי את זה."
  • "אני עדיין עושה את זה."
  • "אני אוהב את האביזר הזה."
  • "אני אוהב את הדימוי הזה."
  • "אני רוצה לנסות את זה."
  • "אני לא יכול לחכות עד שהפגישה הבאה שלי אעשה זאת."
  • "אני תוהה איפה אוכל למצוא את זה ... או איך לעשות זאת."
  • "אני לא מאמין שעשיתי את זה."
  • "איך זה הפך לאופנה?"
  • "למה שמישהו ירצה לעשות את זה?"

אתה יכול להסתכל על כמה מאלה ולהבין שאתה עדיין עושה טכניקה מסוימת או שיש לך אביזר מסוים. אולי אתה זוכר מתי עשית זאת. אתה עלול להרגיש נבוך. או שאתה יכול לתהות מדוע תמונה נכנסה לרשימה מכיוון שאתה לא חושב עליה יש אופנה או טרנד, אלא יותר מצרך מרכזי של צילום. כל המחשבות והתחושות הללו תקפות.

אופנות צילום אינן גרועות. אתה יכול באופן אישי לחשוב שחלקם כן, וגם זה בסדר. במקרים רבים אופנות מעוררות השראה. כאשר אופנה נעשית היטב זה יכול לגרום לתצלום ירושה נצחי. אתה יכול להסתכל אחורה ולתהות מדוע נסחפת באופנה מסוימת. תאמין לי, אני מסתכל אחורה על השיער הגדול של שנות ה -80 שלי, הידיים מלאות בצמידי גומי ובגדי ניאון בצורה כזו. אך עם הצילום, תמונות יוצרות זיכרונות ולוכדות רגע בזמן. אתה והלקוחות שלך עדיין יכולים לאהוב אותם, טרנדים, אופנתיים או לא.

תודה לכל התורמים שלי ששיתפו את התמונות שלהם למטה. אלה מייצגים כמה מהאופנות והטרנדים שראיתי בשנים האחרונות. חלק מהתמונות האלה גורמות לי לרצות ללכת לנסות אביזר או מיקום, גם אם הם או היו אופנתיים. אחרים, אולי פחות אהבתי. אבל זכרו, כדי שמשהו יהפוך לאופנה, המון המון צלמים צריכים לנסות את זה.

אז כשאתה מסתכל על אלה, מה עובר לך בראש? היו כנים והוסיפו את הערותיכם.

אוהב אותם? שונא אותם? אילו אופנות ניסית? עכשיו קיבלת השראה? האם נתנו לך רעיונות? מה אהבת או לא אהבת? אילו אופנות אחרות ראית שבאות והולכות, לא רשומות או מוצגות כאן (פירטתי כמה פוטושופ אבל לא היה לי מקום לדוגמאות כאלה)? אני יודע שיש הרבה אופנות שלא כללתי, אז אנא שתף ​​אותן ואל תהסס לקשר לתמונה שלך שמייצגת אופנה. אילו מבין אלה אתה רואה כטרנדים לעומת אופנות? רק בגלל שמשהו הוא אופנה, זה לא הופך אותו לאסור. רבים מרעיונות אלה היו בשימוש יתר בבת אחת, אך השתמשו בהם במשורה, עשויים להוות תוספת נהדרת לעבודה שלך. כל הדברים שיש לקחת בחשבון ולחשוב עליהם!


הסוכרייה הגדולה והבהירה * זו עשויה להיות הגדולה ביותר עד כה:

IMG_6756 מגמות וצילומי דיוקן: טיפים לצילום מחשבות טובות, רעות, MCP מכוערותצילום: באדיבות צילום אמנדה אנדרוס


נראה כי הטרנד החדש הוא ריצוף מזויף, כמו "שטיח ברנווד":

ali3-mark-sm צילומי פורטרטים מגמות ואופנות: טיפים לצילום מחשבות MCP הטובות, הרעות, המכוערותצילום באדיבות צילום קארי דורבין


ושימוש בשטיחים אלה גם לריצוף מזויף וגם לתפאורות:

ali4-mark-sm צילומי פורטרטים מגמות ואופנות: טיפים לצילום מחשבות MCP הטובות, הרעות, המכוערותצילום באדיבות צילום קארי דורבין


תינוק בכוס התה:

MG_0666 מגמות וצילומי דיוקן: טיפים לצילום מחשבות MCP הטובות, הרעות והמכוערותצילום: באדיבות צילום אמנדה אנדרוס


תינוק בעציץ | תינוק עם אביזרי כובע פרחים:

kr4m-2BLOG1 מגמות וצילומי פורטרטים: הטיפים הטובים, הרעים, המכוערים של MCPצילום באדיבות הצילום מאת TracyT


תינוק באביזר כרכרה עתיק:

3 מגמות ואופנות לצילום פורטרטים: הטובים, הרעים, טיפים לצילום מחשבות MCP המכוערותצילום באדיבות הצילום מאת TracyT


תינוק עם כנפי מלאך:

LilyP11-Original-2 דיוקן מגמות ואופנות: טיפים לצילום של מחשבות MCP הטובות, הרעות, המכוערותצילום באדיבות הצילום מאת TracyT


דיוקן בכיר בתיכון | בכיר מתייצב על מסילת רכבת:

jlynnmak2 מגמות וצילומי פורטרטים: טיפים טובים, רעים, MCP מכועריםהתמונה באדיבות j'lynn mak


תינוק חובש כובע סרוג | הידיים מתחת לסנטר תנוחות:

treavor1BLOG-1 צילומי פורטרטים מגמות ואופנות: הטיפים הטובים, הרעים, המכוערים של MCP.צילום באדיבות הצילום מאת TracyT


החצאיות הנפוחות הגדולות | חצאיות תחתוניות מאת קיה איב:

מגמות וצילומי דיוקן נפוחים: טיפים לצילום מחשבות טובות, רעות ומכוערות של MCP

צילום: באדיבות פעולות MCP


שמיכה ארוגה צבעונית אחת:

חופש תחת שמיכה צילום דיוקן מגמות ואופנות: טוב, רע, מחשבות MCP מכוערות טיפים לצילוםצילום: באדיבות פעולות MCP


העוגה לרסק - תינוק מתחזה לתמונות יום הולדת 1:

blog1 מגמות וצילומי דיוקן: טיפים לצילום מחשבות טובות, רעות, מכוערות על MCPצילום: באדיבות צילום מריסה ורגאסון


שימוש במטריות צבעוניות כאביזר | קירות גרפיטי ברקע:

alyssa-108 צילומי פורטרטים מגמות ואופנות: טיפים לצילום מחשבות טובות, רעות, MCP מכוערותצילום: באדיבות פעולות MCP


כיסא ויקטוריאני מוצב בחוץ בשדה עם צמחייה ירוקה:

IMG_0543 מגמות וצילומי דיוקן: טיפים לצילום מחשבות טובות, רעות, MCP מכוערותצילום: באדיבות צילום אמנדה אנדרוס


תינוק על מגש | עטוף היטב בשמיכה | פרח גדול על הראש:

MG_1739_1 מגמות וצילומי דיוקן: טיפים לצילום מחשבות טובות, רעות, מכוערות על MCPצילום: באדיבות צילום אמנדה אנדרוס


תינוק במגירה:

4037647557_fec6fb551d_b צילום דיוקן מגמות ואופנות: טיפים לצילום של מחשבות MCP הטובות, הרעות, המכוערותצילום: באדיבות מגי מרטין


תינוק שזה עתה נולד תלוי באוויר:

jodi2 צילומי פורטרטים טרנדים ואופנות: טיפים לצילום מחשבות טובות, רעות, מכוערות על MCPצילום: באדיבות הדפסי ראש אפונה


ילד בפוקוס והורים שלא בפוקוס:

pastedGraphics דיוקן גרפי מגמות ואופנות: טיפים לצילום מחשבות טובות, רעות, MCP מכוערותצילום: באדיבות צילום מישל וולס


צילומי הריון | ידיו של הבעל עושות לב על בטנה:

jodi1 צילומי פורטרטים טרנדים ואופנות: טיפים לצילום מחשבות טובות, רעות, מכוערות על MCPצילום: באדיבות הדפסי ראש אפונה


הידיים של בן המשפחה בכל רחבי הבטן של אמא בהריון:

מגמות וצילומי דיוקן על הידיים על הבטן: הטיפים הטובים, הרעים, המכוערים של MCP.צילום: באדיבות ענבר קטרינה צילום


לכידת רגלי המשפחה כולה:

רגליים מגמות וצילומי דיוקן: טיפים לצילום מחשבות טובות, רעות, MCP מכוערותצילום: באדיבות ענבר קטרינה צילום


כל מי שנמצא על האדמה יוצר מעגל באמצע ומסתכל למעלה | מוצג בקבוצת כדורסל:

צילום דיוקן כדורסל מגמות ואופנות: טיפים לצילום מחשבות טובות, רעות, MCP מכוערותצילום: באדיבות צילום לורין קארות'רס


צילום אנשים באדן החלון ובמסגרות:

מסגרות חלונות מגמות וצילומי דיוקן: טיפים לצילום מחשבות טובות, רעות ומכוערות של MCPצילום: באדיבות ענבר קטרינה צילום


תינוק ארוז בשמיכה סרוגה וכובע | מונח בקערת הגשת עץ

מגמות וצילומי דיוקן של תינוק בקערה: האופציות הטובות, הרעות, MCP המכוערות טיפים לצילוםצילום באדיבות צילום מאת שאוני


תינוק בדלי / פח מתכת | מרקם נרחב על רקע חלק

IMG_1990t5-005 מגמות וצילומי פורטרטים: טיפים, רע, רע, MCP מכוער, טיפים לצילוםצילום באדיבות צילום שימרים


טבעות נישואין מונחות על הבוהן של התינוק:

M002_1Ac_flogo צילומי דיוקן מגמות ואופנות: טיפים לצילום של מחשבות MCP הטובות, הרעות, המכוערותצילום: באדיבות צילום סמטה


שמו של תינוק שטרם נולד מאוית בבלוקים לצילום הריון (שימו לב גם לצבע הסלקטיבי - אני יודע שאמרתי שלא אראה אופנות עריכה, אבל ... רק זה):

smithmaternity7 צילום דיוקן מגמות ואופנות: טיפים לצילום מחשבות טובות, רעות, מכוערות על MCPצילום באדיבות הצילום מאת TracyT

 

פעולות MCPA

אין תגובה

  1. מישל טאנר ב- 25 בפברואר, 2010 ב 9: 09

    איזה פוסט נהדר! קיבלתי כמה צחקוקים והסתרתי את עיני על כמה אופנות. : o)

  2. קריסטי ב- 25 בפברואר, 2010 ב 9: 12

    איזה מבט נהדר על כולם;)! האם זה רע שיש לי את קערת הכובע "קוקון" המדויקת ושילוב השטיחים המטושטש LOL! ו- FTR, זה חייב להיות הסוכרייה הצבעונית הגדולה ביותר שראיתי עד היום!

  3. אשלי ג'ילט ב- 25 בפברואר, 2010 ב 9: 29

    אני רק מתחיל ומחפש כל הזמן השראה. עם זאת, רבות מהתמונות הללו באמת מציגות את הטיפשות של כל כך הרבה אופנות אלה. בנאדם, התינוק עם צמחייה מזויפת על הראש ??? זה פשוט לא בסדר. אני גם לא אוהד תינוקות על מגשים. וכיסאות בשדה. הדברים האלה נראים פשוט כל כך לא טבעיים ומורכבים. נמאס לי עם טוטו / חצאיות גדולות. זה בסדר אם הילדה היא בלרינה, אבל אחרת הייתי מתרחקת. התהילה שלי מלמעלה היא העשרה על מסילת הרכבת (סוג מסמל איך הם הולכים למקומות ומה לא) ורקע הגרפיטי (זה מעניין בלי תודה על הפוסט הזה, היה לי מצחיק לראות סיכום.http://ashleygillett.com

  4. כריס ב- 25 בפברואר, 2010 ב 9: 31

    אם כבר מדברים על נושא האופנות, כמה תמונות פרופיל של צלמים נתקלת איפה שמדובר בתמונת פורטרט מהכתפיים ומעלה והצלם מחזיק את המצלמה לעין, מכסה את כל הפנים שלהם? באמת. חסר מקוריות, ואין זה לא מודאג מהקהל שלהם. שלא כמו הצלם, האדם שרוצה לדעת יותר על הצלם לא רוצה לדעת איזה סוג של מצלמה יש להם, עד כמה העדשה שלו גדולה או איך הם מחזיקים אותה. הם עשויים לרצות לדעת איך האדם נראה שהוא רשאי להעסיק. פשוט השתוללות.

  5. מספר דרכים ב- 25 בפברואר, 2010 ב 9: 34

    זה היה כיף! בסדר, אלה שאני עדיין רוצה לעשות הם: פסי רכבת - אני באופן אישי חושב שהם מגניבים ולעולם לא יוצאים מהאופנה. כסא צבעוני בעשבים שוטים - אני אוהב את הניגודיות ואני חושב שהתמונה הספציפית שהצגת היא יפים.אלה שלא אכפת לי (רק הסגנון האישי שלי) הם גושי התינוקות וכל דבר עם הידיים על הבטן ההריונית ... אבל אני יודע שהתנוחות האלה עדיין הולכות חזק!

  6. קאתי ב- 25 בפברואר, 2010 ב 9: 52

    את רוב אלה אני אוהב. גם אם הם אופנות, רוב האנשים שאני מכיר שרואים אותם אוהבים אותם גם הם. חלקם לדעתי קצת גביניים כמו הידיים / הלב על הבטן והתינוק בכוס התה, אבל הם חמודים אז אני בטוח שהם מוכרים. נקבעו לי הצילומים הראשונים שלי שזה עתה נולד, אז התרגשתי לראות עם מה אנשים הגיעו. השאלה העיקרית שלי היא מאיפה משיגים את ריצוף האסם המזויף? הם הורידו את אסם העץ העתיק שלנו במקום כי הוא נפל כך שאין לי שום דבר כזה על רקע / תפאורה יותר ואני מתגעגע אליו.

    • ג'ודי פרידמן, MCP Actions ב- 25 בפברואר, 2010 ב 10: 14

      קאתי, זה חלק מהעניין - הם כן מוכרים. וחלק מהרעיונות אולי נראים גביניים - אך עם זאת, אמא בהריון עשויה להשתגע על זריקת בטנה עם לב שנוצר על ידי ידי בעלה. או אמא טרייה, אוהבת את התינוק עטוף בכובע. אז למרות שצלמים עשויים לחלות בתמונות מסוימות, הם עדיין עשויים להכין כסף גדול. כצלמים, עלינו להחליט האם אנו אמנים או איש עסקים או שניהם. ואיפה נשרטט את הקווים לגבי מה שנעשה ולא נעשה. אני יכול לומר לך שאת חלקם הייתי עושה שוב ושוב. אחרים מעולם לא עשיתי והם פשוט לא הטעם שלי. אבל עובדה היא שרבים עשו אותם. ורבים אהבו אותם! ג'ודי

  7. צילום אודרי קולי ב- 25 בפברואר, 2010 ב 10: 08

    אהבתי מאוד את הפוסט הזה כי הוא כל כך נכון! זה פשוט גורם לי לרצות להיות יצירתי ולנסות לדחוף את עצמי עוד יותר. תודה!

  8. קריסטי ב- 25 בפברואר, 2010 ב 10: 23

    Fad- (ish) או לא, אני חושב שרוב התמונות האלה עשויות היטב ... תאורה נהדרת, מיקוד נהדר, ואשמח לקרוא כמעט לכל אחת מהן שלי. זה כמו השיער הסוער של שנות ה -90 ... כן, כולנו מסתכלים אחורה עכשיו ומתכווצים, אבל באותה תקופה זה היה פופולרי, ואף אחד מאיתנו לא התבייש לעשות את זה. אני לא חושב שמישהו צריך להיות * נבוך * מכל אחת מהאופנות האלה, רק להכיר בכך שזמנם (ים) עבר, על כמה, וסביר להניח שאיזה אופנה אחרת תבוא ותתפוס את מקומה.

  9. ניק ב- 25 בפברואר, 2010 ב 10: 31

    דבר אחד שאני רואה כל כך לעתים רחוקות הוא זריקת הריון לא גבינה. כלומר כמה דרכים שונות יש לירות בבטן בהריון? לא רבים, כך נראה.

  10. קתרין החמישי ב- 25 בפברואר, 2010 ב 11: 15

    תינוקות בכוסות תה הם, ובכן, מצמררים. וגם, סוג של לא מכובד. 🙂 אני מסכים עם כריס שכנראה האופנה הגדולה מכולן היא צלמים עם מצלמות שמסתירות את פניהם. וג'ודי, אתה מצביע על נקודה ממש רלוונטית שחייבים לקחת בחשבון ... האם אתה מחשיב את עצמך אמן או איש עסקים. בכנות, אני לא יודע שאתה יכול להיות שניהם בלי להתפשר על צד זה או אחר.

  11. ברנדילין דוידסון ב- 25 בפברואר, 2010 ב 11: 30

    אוקיי, אופנות / טרנדים שאני מרגישה עדיין נהדרים: תינוק חובש כובע סרוג עם ידיים מתחת לסנטר - אוהב את המראה הזה !! תינוק באוויר, תינוק על כלי הגשה מעץ (לא הלבן), עושה לב על בטן האמהות, ילד ממוקד הורים (אבל אולי מיקום אחר וכו '), רגלי המשפחה - אני אישית אוהבת את זה, ו אני אוהב את הכיסא הוויקטוריאני בשטח נראה ... היו כמה שבהחלט לא אנסה או שנראו לי מיושנים, אבל הייתי אומר לרוב - רוב הלקוחות יאהבו את התמונות האלה ... אני מעריץ ענק של את השטיחים של ברנווד, למרות שעדיין לא השגתי. אני לא מרגיש שראיתי משהו חדש, אבל אני מרגיש השראה - להשיג כמה אביזרים חדשים (חלקם מוצגים ואחרים שצצו בראשי) ולקבל תפאורה לבנה באמת !! אני חולה על הלבן הכמעט לבן שלי ... אלה המחשבות שלי!

  12. ענבר קטרינה ב- 25 בפברואר, 2010 ב 11: 32

    @Nick - אני מסכים שתמונות הריון רבות הן גביניות, אבל אם את מתפנה ללכוד את האישיות שלהן ואת האינטראקציות שלהן גם תמונות הריון יכולות להיות ייחודיות. כמו הפגישה זו ליולדות באורח החיים:http://www.amberkatrina.com/blog/?p=888

    • אנל ב 9 בחודש מאי, 2012 ב 5: 25 pm

      ענבר, ביקרתי בבלוג שלך ואהבתי את אותה יולדת ששיתפת. אני רוצה לקחת את הצילום שלי כתחביב לשלב הבא ולהשיק את עצמי כצלם לייף סטייל פרו. אני מביך עם אביזרים אבל אני אוהב לתפוס את הרגעים הכנים האלה ורק רציתי לומר שאני מעריך שאתה משתף את העבודה שלך. זה ממש מעורר השראה! 🙂

  13. ארין ב- 25 בפברואר, 2010 ב 11: 38

    אני חושב שאתה מפספס את מגמת התמונות מול זבל ישן רגיל. בתים ישנים, גרוטאות גרוטאות, מחסנים, מכוניות ארובות, סמטאות אחוריות וכו '. כל כך התרגלתי לראות את אלה עד שחבר שלי הגיב על הודעת חתונה ששנינו קיבלנו. חשבתי שזו תמונה יפה של בני הזוג, אבל היא אמרה "למה שהם ירצו את התמונה שלהם מול תחנת רכבת ישנה ומכוערת?". היא חשבה שזה נראה טיפשי. אני מניח שלקוחותינו לא תמיד עולים על ה"טרנד "האחרון. בעוד 10 שנים נשים יתהו מדוע לקחו את דיוקנאות הכלה שלהן בסמטה אחורית לצד ערימת זבל? רק תוהה…

  14. ורה ב- 25 בפברואר, 2010 ב 11: 44

    אני לא מקצוען, אבל אני אמא שלומדת איך לצלם תמונות טובות יותר. אני לא חובב האופנות המטופשות בצילום. מעולם לא שילמתי לצלם עבור צילומים מקצועיים של ילדיי או משפחתי. אני כל כך חושש לבזבז המון כסף ולסיים עם תמונות מטופשות שלא באמת מייצגות את משפחתי. עכשיו כשאני לומד על צילום, אני יכול להעריך את הנסיון בדברים חדשים; אביזרים, אופנות וכו '. אני חושב שהם יכולים להיות תוספת מהנה לצילום טוב. שמרו על התמונות הקלאסיות, הניסיון והנכון ופזרו באופנות בכיף. כמו כן, לעולם לא תלמד מהו הסגנון האישי שלך, אלא אם כן תנסה דברים חדשים. אתה תמיד צריך להמשיך ללמוד ולצמוח.

  15. Leanne ב- 25 בפברואר, 2010 ב 11: 45

    היה נהדר לראות את אלה, כולם עשויים היטב. חלקם שאני אוהב, חלקם לא כל כך, חחח! אני אוהד לקחת רהיטים בחיק הטבע, סוכריות על מקל ומסילות רכבת. לעולם לא אורה בתינוק בכובע מקלחת פרחים אחד, הם נוראיים ומעולם לא הבנתי את זריקת כף הרגל המשפחתית. אני לא יכול לדמיין אף אחד מהלקוחות שלי משלם עבור הדפסת רגליים. אני מסכים עם אודרי קולי שלראות את אלה גורם לי לרצות לעבוד קשה יותר ביצירתיות וחדשנות. פוסט נהדר!

  16. כריס ב- 25 בפברואר, 2010 ב 11: 52

    אני חושב שהדאגה הגדולה ביותר שיש לצלמים המנוסים עם "אופנות" בצילומי יולדות / אירוסין / בכירים / ילודים היא שזה אולי "חמוד" עכשיו ויצירתי, אבל האם הם עדיין יוערכו 5, 10, 15 שנים בהמשך הדרך כשהם מסתכלים אחורה על התמונות האלה. האם הלקוח יסתכל אחורה על התצלום כעל תצלום קלאסי של מי שהיו באותה תקופה, או שמא הוא יסתכל לאחור ויצחק מהתמונה המטופשת שעשו ויגלגל עיניים? לענבר קתרינה יש את הרעיון הנכון עם צילומי הלידה שהיא יש ל. אופנות כמו 'תינוק בכוס תה או קערת דגנים' באים והולכים, אבל אנשים עדיין רק רוצים לראות את עצמם ולזכור את השמחה. כולנו זוכרים כיצד הסגנון של אן גדס שינה דברים בתמונות לתינוקות, אבל לוחות השנה שלה הולכים על $ 1.99 בוולמארט. הסגנון שלה כמעט קיטשי. החשש העיקרי לדעתי כשאתה קורא בין שורות הפוסט הזה הוא האם העבודה תהיה ארוכה.

    • ג'ודי פרידמן, MCP Actions ב- 25 בפברואר, 2010 ב 11: 58

      כריס - נקודה נהדרת - בערך האם התמונה תהיה ארוכה. מהצד השני, אני חושב על הסרבל הפרחוני שלי כילד שגדל בשנות ה -70. וזה מתארך את זה ומוסיף חיוך על הפנים שלי. כך שבגדים, אופנתית משל עצמה, יכולים לצאת עם תמונה ולהפוך אותה לנצחית פחות, אך קלאסית זהה.

  17. ג'ודי פרידמן, MCP Actions בפברואר 25, 2010 ב12: 03 pm

    ארין, נקודה נהדרת - הזבל ... תמונות מול בניין ישן מחורבן עם חלונות שבורים וצבע מתקלף. אני אשם בזה מדי פעם. אבל בעלי תמיד דומה, מדוע לכל הרוחות תצלם ילד לפני בניין נטוש? LOLI אוהבים איך יש כאן שאוהבים אופנה מסוימת בעוד שאחרים אינם יכולים לעמוד בזה - זה מראה עד כמה גם כולנו שונים - כל כך הרבה טעמים ואהבות.

  18. מישל סידלס בפברואר 25, 2010 ב12: 11 pm

    התבקשתי מלקוחותיי המרובים לעשות חלק מהתנוחות האלה (טבעות על הבוהן של התינוק ומשפחה המונחת במעגל). אני לוגם, יורה, נותן להם את זה אבל לעולם לא מראה את זה בבלוג שלי. אני לא רוצה להיות ידוע באביזרים ותנוחות. אני מעדיף פשוט לשמור על זה אמיתי (אינטראקציות וכו ').

  19. אליזבת בפברואר 25, 2010 ב12: 30 pm

    אחת האופנות שעוברות לי ממש על העצבים היא להכניס תינוקות למזוודת וינטג '- אלה נראים לי תמיד כמו ארונות קבורה, ואני לא יכול לסבול להסתכל עליהם.

  20. צילום מאת TracyT בפברואר 25, 2010 ב12: 39 pm

    כובעי מקלחת פרחים על תינוקות? (פשוט לא בסדר! ????) יכול להיות שגוי בעיניך ... אבל מוכר גדול. אני חושב שג'ודי נתן את המסמר בראש כשאמרה האם אתה צלם? או איש עסקים? או שניהם? אני נמצא בזה כי אני אוהב לצלם אבל אני גם עושה את זה כדי להתפרנס. אני מצלם מה מוכר ומה הלקוחות הספציפיים שלי אוהבים. 🙂

  21. צילום מאת TracyT בפברואר 25, 2010 ב12: 43 pm

    רק רציתי להוסיף שאני בכלל לא חובב צביעה סלקטיבית .... אבל אם לקוח יבקש זאת, אני אעשה את זה (רק אם זה מתאים לתמונה) ... אבל הם משלמים לי על זה, אז למה לא? אני לא שם צביעה סלקטיבית באתר או בבלוג שלי כי זה לא משהו שאני רוצה לדחוף, אבל אני תמיד מתבקש לעשות את זה עם צילומי חסימת ההריון כמעט בכל פעם.

  22. טוני בפברואר 25, 2010 ב1: 01 pm

    פוסט נהדר. את רובם אני אוהב. תמיד טוב להתחיל אופנה או טרנד משלך.

  23. LB בפברואר 25, 2010 ב1: 19 pm

    זה היה מטריד! ברצינות, זה לא משתפר מזה! (גם אני אשאיר לך ציוץ) צריך לפרסם את זה !!! נ.ב. לגבי אמבט הבועות המזויף? חחח

  24. קאתי בפברואר 25, 2010 ב1: 59 pm

    אני שונא, שונא, שונא (ותמיד יש) ומסרב לקחת את הזריקה שזה עתה נולדה בטבעות נישואין. מה זה אמור לסמל? אמא ואבא שלי נשואים ושלך לא ?? חחח פשוט תמיד חשבתי שזה הכי גביני. גם לא אוהב את הלב / הבטן אבל אני מודה שעשיתי את זה פעם או פעמיים. אני כל כך מעל הפטיס ושמח שרק 4 מהם בלבד ... אני יודע שכמה צלמים השתגעו לפני כ -4 שנים והוציאו עליהם הון. אופנה שאני רואה (או טרנד) היא הצבעים הבהירים, הפופ הנוסף והניגודיות הנוספת. מה שאני כן אוהב אבל מרגיש שייצא בקרוב כשזה היה בסביבות זמן מה. מאמר מהנה וקריאה טובה!

  25. שרלה בפברואר 25, 2010 ב2: 06 pm

    חחח חלק מאלה נהיה קצת גביני ... כמה שאני אוהב ועדיין רוצה לנסות. כמו התינוק עם הראש על הידיים בכובע עדיין לא שכנעתי יילוד לנסות את התנוחה ההיא! הייתי רוצה לראות פוסט בעריכת אופנות אני חושב שאין שום דבר שהורס תמונה כמו עיניים זרות זוהרות או מעל עור ערוך :( Thnx אני אוהב את הבלוג שלך ולמדתי ממך הרבה :)

  26. איימי מקמוריי בפברואר 25, 2010 ב2: 30 pm

    אוהב את אלה!

  27. ג'נל בפברואר 25, 2010 ב2: 48 pm

    נהנתי מאוד מהפוסט ההוא, זה היה מאוד כיף! מעניין גם אותי כי אני לא איש מקצוע, אבל כמו שמישהו אחר ציין, אמא שמנסה ללמוד לצלם תמונות מדהימות. עוד לא ניסיתי אביזרים אבל זה יהיה כיף. גם אני אשמח לראות פוסט על אופנות עריכה. זה יהיה ממש מגניב להסתכל! 🙂

  28. קטרינה בפברואר 25, 2010 ב2: 50 pm

    חחח…. אני אוהב את הפוסט הזה! ספל תה לתינוק ותינוק בסיר מפחידים אותי! אני חושב שזה קצת יותר מדי. אני אוהבת סוכריות על מקל, רק בגלל העובדה שלפעמים ילד לא יהיה טוב אלא אם כן תתנו להם כזה 😉 עם זאת, זה ללא ספק הסוכרייה הגדולה ביותר שראיתי אי פעם !!! אני שונא את הטבעות על בהונות התינוק אחת, זה פשוט משהו שמעולם לא אהבתי, זה נראה כבד על בהונות קטנות. חצאיות תחתוניות עדיין יכולות להיות מגניבות אם תערבבו את זה! אני אוהב את הכיסאות הגדולים בחוץ! אני מסכים שזה מכניס יותר צבע, וזה משהו שאני אוהב! תודה ג'ודי, זה היה כיף!

  29. כריס בפברואר 25, 2010 ב2: 51 pm

    אם כבר מדברים על טרנדים / אופנות, אל נשכח את זה שהופך אותו לסיבובי תנוחת האירוסין שם הילדה מחבקת את הירך של ארוסה, כאילו היא עומדת "לשרת" אותו. בפעם הראשונה שראיתי את זה, חשבתי, “וואו! זה מרמז! ”לא מה שאני בדרך כלל מדמיין עם צילומי אירוסין.

  30. האמי בפברואר 25, 2010 ב4: 14 pm

    פוסט נהדר וחביבות לפוטוגים האמיצים שהגישו תמונות - יש כמה צילומים יפים. אבל איפה הבלונים !!! כל כך נמאס לי לראות בלונים בכל מקום. אביזרים יכולים להיות מעולים כשמדובר במשהו משמעותי לילדים, למשפחה או לזוג - אך איש אינו מסתובב בשדות, ברחובות, ביציעים ובו זר גדול של בלונים. אני אשם בצורה לא פולגטית בשימוש במרחבים מכוערים כדי להדגיש יופי - אוהב עץ ישן, מתכת, מרקמים, מבנים. אני גם אוהב רהיטים ישנים בחוץ. הטבע אף פעם לא יוצא מהאופנה וריהוט ישן כבר ישן :) אני לא יכול לסבול תמונות עם משהו בצבע ומשהו בשחור לבן באותה תמונה. ותינוקות עם זרועות שלובות מתחת לסנטר תמיד נראו מוזרים ולא טבעיים אבל זה רק אני. מספר אנשים כאן הודו שעשו צילומים שלקוחות רוצים אך מעולם לא מפרסמים אותם בבלוג שלהם כי הם לא אוהבים אותם - נחשו מה, הם מראים אותם לחברים שלהם. אם אתה לא אוהב את זה תגיד לא - לקוחות צריכים לכבד אותך על זה!

  31. לורה בפברואר 25, 2010 ב5: 14 pm

    זה היה פוסט כל כך מהנה! כמה כאלה אני מרגיש שייצמד, כמו תינוקות בכובעים סרוגים, זו חמודות אולטימטיבית! עם זאת, מעולם לא יכולתי לעמוד בפורטרטים על פסי רכבת - ראיתי אלפי כאלה. הידיים בצורת לב על הבטן ההריונית (או כל דבר בצורת לב, אך במיוחד הידיים) הן ללא ספק שימוש יתר על המידה. מעולם לא שמעתי על שטיחים לדלתות אסם, אבל גם לא אכפת לי מהם. אני מעדיף לא להשתמש באביזרים, אני הולך על הרגע הטבעי וסביבה אמיתית. תודה, ג'ודי, אתה מתנדנד!

  32. פוסט מהנה! תודה! אופנה שאני מקווה שתיעלם בקרוב היא אותה פעולת פוטושופ שהופכת את הכל לקרמי, אפילו לשמיים. זה הדבר הכי מכוער שראיתי מאז צבע סלקטיבי. אני עושה את תמונת הטבעות על התינוק הרבה. אני חושב שזה מגניב מכיוון שהוא מראה קנה מידה של החלקים הזעירים של התינוק ביחס למשהו שלא ישתנה בגודלו לאורך זמן, ומשמעותי ליצירת התינוק מלכתחילה. אני לא מרבה לצלם את הידיים על הבטן, אבל כזו שאהבתי שהייתה אמיתית - באופן ספונטני במהלך צילומי הריון באורח החיים הילד בן השנתיים התחיל למרוח קרם על כל הבטן ההרה של אמא, וידיה של אמא הצטרפו אליה של הבת. זו הייתה זריקה יפה! ובכל זאת, אני שמח שזה היה טבעי ולא תנוחה מוצעת. : תודה שוב על ההודעה הנהדרת! הוסף לך סימניות!

  33. אשלי בפברואר 25, 2010 ב8: 43 pm

    כל כך מעניין. אני יודע לבד, כשהתחלתי רק ולא ידעתי כלום על צילום, קפצתי על עגלות הטרנד האלה. הידיים בלב על הבטן, אוף. הטבעות על רגלי היילוד, אוף כפול. אתה יודע מה עם זאת, אלה היו קלים לעשות! לא פלא שעשיתי אותם! כשאין לך סגנון אישי לחזור עליו, קל להיתפס לטרנדים. לא שאני לא חושב שניתן לשלב הרבה מהדברים האלה בסגנון של אחד, אבל אני לא יודע שמישהו יכול לעשות עסק ארוך טווח על ידי היצמדות לזריקת פוני של טריק אחד. דברים שאני עושה: "התנוחה" עם הכובע הסרוג. אני עדיין אוהב את זה ולא רואה את עצמי עוצר בקרוב. למרות שאני כן מנסה לעשות גם את תנוחת התנוחה וגם תינוק שינה טבעי יותר למראה. התינוק התעטף והניח בתוך מגש או סלסלה. יש לי סלים שהשתמשתי בהם בעבר שאני אפילו לא יכול לסבול, אז אני יודע שזה יכול לנטוש לעבר אופנתי, אבל אני אוהב איך תינוק זעיר נראה עוד יותר זעיר בפלטה קטנה או בסל. אני גם פראייר למבנים נטושים ולמתכת חלודה, צבע מתקלף וכו '. אני חושב שאני מרקם זבל כי אני אוהב איך המרקמים השונים מצלמים. אני * שונא * את טרנד מחצלת ברנווד כרגע. ראיתי אותם מסתדרים היטב, אבל בעיקר אני פשוט לא חושב שזה נראה טבעי ואני שונא שתמיד תוכלו לראות את הכריצות בשטיח ממשקלו של הנושא. אין רצפת ברנווד אמיתית בקיומה שתתכופף מתחת למשקל הפעוט. (בדוגמה שלך אתה יכול לראות את המרפקים שלה עושה שקעים.) עשיתי גם כמה צילומים שלא הייתי כותב בבלוג או מפרסם, אלא לוקח למען לקוח. זו בחירה אישית עבורי, אבל הם מכירים את הסגנון שלי, הם כבר שכרו אותי, האם אני באמת מתכוון להופיע בביתם ומסרב לעשות זריקה שהם אוהבים? אני פשוט מרגיש שזה יהיה כל כך מעליב לסרב. גם אם הם מראים לחברים שלהם, הם לא מהווים את עיקר תיק העבודות שלי ואני לא רואה שזה יוצא מכלל שליטה. חחח, היה לי הרבה מה לומר על זה! כיף מאוד להסתכל אחורה על אלה!

  34. מרני בפברואר 25, 2010 ב8: 59 pm

    הא - כמה כיף! עדיין לא ניסיתי הרבה כאלה;) אחת ששכחת את ג'ודי היא להחזיק מסגרת תמונה סביב הפנים שלך עם B&W אופציונליות על רקע מחוץ למסגרת או להיפך חחח.

  35. לורה בפברואר 25, 2010 ב9: 07 pm

    אני חושב של"אופנה "יש רק קשר שלילי אליו ולא משנה כמה מישהו אומר," אה באמת שזה לא דבר רע ... "לקרוא לזה אופנה הופך אותו להיות אחד. כשאני מסתכל על תמונות שלי כתינוק שיושב בסטודיו, אני לא חושב שזה תפס יותר את "הדימוי שלי", אם היה מעורב בזה משהו יותר מעניין (ולראיה גביני לכאורה). זה עדיין אני, כתינוק. 🙂

  36. קרולינה גונזלס בפברואר 25, 2010 ב9: 23 pm

    עשיתי כמה, אוהב כמה ולא אוהד של אחרים LOL! נוף נהדר של כל זאת :)

  37. קארן גינטון בפברואר 25, 2010 ב10: 20 pm

    תודה על פוסט ג'ודי מהנה ומעורר מחשבה! קריאת הערות אלה הדבר הבולט בעיניי הוא שמה שעשוי להיות 'אופנה' מטופשת לאדם אחד הוא 'מצרך' לאדם אחר, מה ש'אהוב 'על אחד הוא' לעולם לא הייתי! ' לאחר. אם אתה אוהב את זה, עשה את זה ובעלות על זה ותיהנה עם זה. אם אתה לא אוהב את זה, עזוב את זה, אבל אל תהיה קשוח לגבי זה רק כי זה לא העניין שלך. לחיות באדלייד אוסטרליה, נראה שהאופנות לא מרוויחות את השוק כל כך הרבה כאן. דברים שנראה כי אמריקאים מצפון חולים בהם רק הולכים וגוברים לפופולריות כאן. ואני מסכים - אשמח לראות פרק שני לפוסט זה - אחד על אופנות בעריכה!

  38. ואלרי בפברואר 25, 2010 ב11: 12 pm

    כמעט בלתי אפשרי להיות מקוריים בימינו. רוב הסיכויים הם שאם חשבתם על זה אני מהמר שתמצאו את זה ברשת. אני חושב שאם תיקח את הרעיון שלך "טרנד או אופנה" ותשלב את אישיות הלקוחות שלך אז תהיה לך תמונה שמישהו יאהב לנצח וזה לא באמת כל העניין 🙂

  39. צילום מישל סאליי ב- 26 בפברואר, 2010 ב 1: 01

    אני לא מאמין כמה כאלה חשבת כאן. הייתי די מופתע עד כמה התפשטות חלק מהרעיונות הללו. זה תמיד גורם לי לתהות מיהו האדם שאומר: "היי, הייתי האדם הראשון שהכניס תינוק לכוס תה, איפה הפרס שלי?" אני אישית אוהבת אביזרים, אני אוהבת איך הם יכולים להוסיף קצת תבלין לתמונה ולעתים קרובות הם עוזרים למודל להיות יותר נוח. מה זה בכלל זר זר? רק אביזר מכובד.

  40. קארי גפנים ב- 26 בפברואר, 2010 ב 4: 23

    הו נהדר! האם זה אומר שעלי להחזיר את שטיחי רצפת העץ הלבן שקיבלתי זה עתה מאמזון?!?!? פוסט נהדר!

  41. Tabitha ב- 26 בפברואר, 2010 ב 10: 30

    הם אולי אופנות או טרנדים, אבל אני עדיין חושב שהם מקסימים !! כשאני חושב על אופנות אני חושב על אחת הילדות ששרה בחתונה שלי (בואו נגיד שזה היה בשנות ה -80). אני עדיין צוחק בכל פעם שאני מסתכל על הפיקס שלה עם כפפות התחרה כשהאצבעות חתוכות! עכשיו זה אופנה ואני לא חושב שזה ישפיע איך הצלם היה יכול או יכול היה לצלם את זה, אבל זה עדיין מעלה חיוך על הפנים שלי! בסופו של דבר זה מה שחשוב, נכון ?! אגב, אנא ספר לי שחלק מהתמונות האלה עדיין בסגנון, כי אני עדיין עושה חלק מהן! חחח 🙂

  42. סוזי בפברואר 26, 2010 ב12: 23 pm

    אל תשכח את התינוק במיטת הבובה! אני אוהב את זה ... או התינוק על ערימת מגבות.

  43. מרסי למברט בפברואר 27, 2010 ב3: 34 pm

    איזה פוסט נהדר! עשיתי כמה כאלה ושונא כמה מהם. פשוט ראיתי שדפנה חולית מדברת והיא אמרה משהו שנדבק לי: בכל ירייה היא מנסה לעשות דבר אחד שונה מכל ירייה אחרת (והיא מצלמת 6-8 מפגשים ביום). אני חושב שזה מתכון נהדר להישאר רענן.

  44. שאנון וילקינסון בפברואר 27, 2010 ב6: 16 pm

    פוסט מדהים! מעניין כמה מאלה ניסיתי!

  45. בטסי בפברואר 27, 2010 ב10: 44 pm

    כנראה, אני אוהב טרנדים ואופנות! אני מסתכל על כל התמונות הפנטסטיות האלה כמו יותר כמו צילומי "חייבים להיות". אני לא יודע אם הייתי מחשיב את הריצוף המזויף כטרנד או אופנה ... זו באמת רק גרסה אחרת של תפאורה.

  46. לתבוע ב- 28 בפברואר, 2010 ב 12: 21

    פוסט נהדר! כמה כאלה אני עדיין אוהב! זריקה נוספת ששמתי לב אליה בכל מקום היא זריקה עם מזוודה ישנה בתוכה. אני פשוט לא מבין את זה. לפעמים זה עובד, אבל הרבה פעמים זה פשוט נראה לא במקום.

  47. Alexa במארס 1, 2010 ב 3: 15 pm

    לא באמת הייתי מחשיב את ה"ילד בפוקוס וההורים בחוץ "כאופנה ... בעיקר בגלל שזה משהו שאתה יכול לעשות בדלתיים סגורות. כמובן, אני כן אוהב צילומי פוקוס סלקטיביים! :) אני אישית צילמתי רק שתיים מתמונות האופנה האלה ... הכיסא, וזה שציינתי לעיל.

  48. טרישיה דונלאפ במארס 1, 2010 ב 9: 55 pm

    אוהבים את המאמר הזה! אני לא חושב שאביא סוכרייה על מקל לאורך זמן. חחח! 😉

  49. מישל במארס 4, 2010 ב 1: 09 pm

    איזו כתבה נהדרת !! אני חושב שעדיף שאתחיל להיות יצירתי יותר עם האביזרים שלי עכשיו. חחח

  50. אלה פוקט במארס 10, 2010 ב 7: 08

    אני חושב שכולם מחממי לב ונצחיים 🙂

  51. סטף במארס 10, 2010 ב 3: 21 pm

    זה פוסט נהדר! בן זוגי ואני דנו בזה לפני כמה ימים ונזכרנו בהופעתה של אן גדס, שהיתה חלוצה בהרבה סוגים כאלה של יריות. כמו כן, תמונת הדוגמה האחרונה שלך הזכירה לי תמונה מצחיקה שצילם חברי מאט במהלך יולדת. :http://www.flickr.com/photos/killerotter/2772371409/Perfect, הא? 🙂

    • ג'ודי פרידמן, MCP Actions במארס 10, 2010 ב 3: 29 pm

      יש סיכוי שהוא ייתן לי להשתמש בזה ככותרת ראשית לעריכה שלי? לא תהיה לזה הרבה תמונות - אלא יותר בעיית העריכה ואז איך לא לעשות את זה :) תודיע לי. ג'ודי

  52. סטף במארס 10, 2010 ב 3: 34 pm

    ג'ודי - אני אפיל לו תור ואראה מה הוא אומר!

  53. ארין מארי הול במארס 11, 2010 ב 3: 25 pm

    פרסמתי זאת גם ב- OSP. הצבת נושאים במסגרת חלון או אדן חלון, מול קיר צבעוני, או שימוש בעומק שדה רדוד כדי ללכוד בעיקר את הילדים בחזית? בהחלט לא טרנדים או אופנות, רק טכניקות של קומפוזיציה שהתעוררו כשצרכנים התרחקו מתמונות משפחתיות סירס העוגיות. ככל שהתעשייה עברה לעבר דיוקנאות 'אמיתיים' יותר, צצו דרכים יצירתיות יותר ללכידת אנשים. האם אתה חושב שעומק השדה הרדוד מדי פעם לא יהיה בסגנון או לא פופולרי בעוד 20 שנה? מה עם להציב אנשים בחלונות / מול בניינים / במסגרות מעניינות? אני לא יכול לראות את זה קורה. אה, וכל מה שמציב אנשים מול 'זבל', זה אמור לחקות אופנה גבוהה. מותגי יוקרה מציגים את עבודתם עם סצנות זבל / עירוני לנצח ויום.

  54. מאט וולס במארס 12, 2010 ב 11: 34 pm

    ג'ודי, אני זה שצילמתי את התמונה "קלישה" שסטף קישר. אם אתה רוצה לשלוח לי דוא"ל על השימוש בו, הדוא"ל שלי הוא מאט [ב] whitelampphoto.com

  55. סטפני במארס 15, 2010 ב 11: 49

    אני שונא את התינוק שתולה אחד. זה פשוט גורם לי לפחד שהתינוק ייפול! גם התינוק המטורף מתייצב כשהתינוק מחזיק את משקלו על הידיים. זה לא טבעי! לא אכפת לי מהזה שמוצג למעלה ב / ג שהתינוק לא מרים את ראשו, אלא רק מונח על זרועותיו. ומסילת הרכבת, זה לא חוקי! עכשיו אם אתה יכול למצוא כמה בפארק שאינו בשימוש, זה שונה. אבל אתה לא צריך להשתמש בפסי רכבת אמיתיים. אני כן אוהב חלק מהדברים, כמו תינוקות / ילדים בדליים / קערות. במיוחד עם פעוטות זה עוזר לשמור אותם במקום אחד. ואני אוהב את כובעי הפרחים, הכובעים הסרוגים וסרטי הראש. אבל אני חושב שאנחנו כצלמים צריכים להיות מאוזנים ולעשות כמה צילומים אופנתיים שהלקוחות שלנו רוצים אבל גם לוודא שאנחנו עושים גם צילומים קלאסיים. אני לא יכול לחכות לפוסט העריכה! אני שונא את הטרנד הנוכחי של Lillyblue שבו הכל מעורפל ועור נראה צהוב.

  56. אשלים במארס 24, 2010 ב 9: 34 pm

    אני חייב לומר בלי לשקר, כל כך הרבה כאלה אני אוהב! אני פשוט לא כל כך בטוח לגבי תינוקות כוס התה. דברים מסכנים נראים כל כך לא נוחים. אני אוהב את ההורים שלא נמצאים במוקדים, ואת הילדים בבגדים אופנתיים באמת. LOOOOVEE ריצוף מזויף ומתכנן בהחלט להשקיע בהרבה וריאציות כשאקבל את ההזדמנות. קלישאות ככל שהבלוקים הם ... אני לא יכול שלא לחבב אותם ... למעשה להסתכל עליהם מעורר כעת זווית אחרת שאולי ארצה לנסות. הסוכריה ... אני כל הזמן מתפתה לפראייר גדול למטרה זו בלבד, אבל לא מצליח להביא את עצמי להביא את הדבר הדביק הזה לביתי. אני מצלם לעצמי ולא במקצועיות. אני רק מסתכל על הרעיון ליצור מחדש ולבנות על מראה שאני אוהב עם החברים והמשפחה שלי במקום. למעשה יש לי סל כביסה בצבע ירוק בהיר שקניתי למטרה הבלעדית של תמונות. חחח. אני אוהב גם את פסי הרכבת ואת הכרכרה המיושנת. אני מניח שאני גביני וקיטשי בדיוק כמו הבא, מלבד בעינויי תינוקות שהם צילומי תינוקות. חחח. רגע, קח את זה בחזרה ... אני בהחלט אוהב את התינוק במגירה? האם זה נורא? חחח.

  57. כריסטין דסאווינו במארס 25, 2010 ב 11: 30 pm

    בעיניי, לא כל כך חשוב אם אנחנו הצלמים רואים במשהו אופנה או לא. מה שחשוב הוא האם התצלום מרגש את ליבם של ההורים. אם כן, לא אכפת לי אם זה אופנה או לא.

  58. איימי קליפטון באפריל 6, 2010 ב 9: 56 בערב

    אני יודע שאני ממש מאוחר להגיב על פוסט זה, אבל פשוט מצאתי אותו. Actually אני באמת אוהב רבים כאלה, אבל אני רוצה לצרוח כשאני רואה אנשים שמפרסמים צביעה סלקטיבית ... ותגובות fb בלתי נמנעות שאומרות "אוי וואו שזה כל כך מגניב איך הצלם שלך עשה את זה ??" גרררר! אני אוהב את הצמידות של הרהיטים בשדה, ולפעמים זה פשוט עוזר שיש איפה שאנשים יושבים או עומדים או רזים. ריהוט עוזר גם לשנות את גובה המשפחה ולהפוך את ההרכב למעניין יותר. אני גם יורה ברגליים המשפחתיות ובטבעות על בהונותיו של התינוק, משום ששני הדברים הללו מראים את גודל הילד ביחס למשהו שיישאר זהה ככל שהילד יגדל. המחשבה שלי עם הרגליים היא לצלם את זה כשהתינוק בן יומו, ואז לירות באותו דבר לאורך השנים. עצה מעולה מהמשתתפות בסדנה של סנדי פוק - תעשו משהו חדש בכל פעם! אבל אני חושב שזה נהדר גם לקבל זריקה של "חתימה".

  59. פאם מאלות באפריל 12, 2010 ב 4: 08 בערב

    אוקיי אני מאחר לזה, אבל הפוסט הזה גרם לי לחשוב. אני מנסה להיות מודע למגמות אך לא לאמץ אותן יתר על המידה. קצת קשה. אבל ללכוד את האדם בצורה נשמתית זה הדבר החשוב ביותר. המגמות צריכות להשאיל רק את התחושה האמנותית של זה.

  60. אשלים ב 25 בחודש מאי, 2010 ב 6: 26 pm

    אני חושב שהדבר החשוב בתמונות ללא אבזרים, הוא שאנחנו שומרים אותם נצחיים. נצחי במובן שהפוקוס הוא על, התאורה טובה והתמונה עצמה טובה.

  61. פגי אטוויי ב 30 בחודש מאי, 2010 ב 10: 23

    אני מתנצל מראש אם אני עולה על אצבעות רגליו של מישהו, אבל אני באמת לא יכול אפילו להסתכל על תמונות שחור-לבן שהפריט נבחר והוחזר כצבע. לדוגמא, צילום חתונה עם הוורדים נותר אדום .. אני אשם, כנטען, על שעשיתי זאת. 🙂 פוסט נהדר ~

  62. כריסטין הול ב- 5 ביוני, 2010 ב- 7: 31

    מאמר טוב. אני באופן אישי מעל הילוד עם כובע על תלוי על עץ. אני פשוט חושב שכולם מתחילים להיראות דומים ובעוד שאתה יכול לקחת השראה הם צריכים לנסות לחשוב מחוץ לקופסה. אני אוהב את זה כשאני רואה מישהו עובד ויכול לזהות מיד מי זה. אני חושב שחלק מה"אופנות "נובעות מכך שכל כך הרבה אנשים מתחילים כצלמים ואינם מבינים קומפוזיציה, אור, מצלמתם, אך זה נותן לאנשים נקודת התחלה.

  63. ג'ואנה ק ב- 7 ביוני, 2010 ב- 11: 48

    אני לא צלם, אבל האופנה ששמתי לב אליה היא יותר צילום חתונה / אירוסין. בני הזוג מחקים את הגותיקה האמריקאית ומחזיקים ידיים בוהות במבט ריק במצלמה. נראה שאני רואה את זה כל הזמן עכשיו.

  64. בווין ביוני 13, 2010 ב5: 43 pm

    נושא מעניין כאן 🙂 אני באופן אישי מאמין שצילום נועד לתפוס רגע בזמן. אז אם ה"אופנה "באותה תקופה נראית מטופשת עכשיו, זה לא משנה. זה היה רגע בזמן, שנתפס. והכל בעולם הזה מתוארך בשלב זה או אחר בכל מקרה!

  65. ננסי ב 12 יולי, 2010 ב 1: 33 pm

    אני תמיד מגיב לפוסטים על אופנות צילום. אני חושב שרובם עובדים כי הם משתמשים באלמנטים עיצוביים מסוימים: פסי רכבת הם קווים מובילים, כובעים משלבים מרקם, דליים פונקציונליים להחזקת פעוטות במקום למשך 30 שניות ומעלה. רובם עוזרים ליצור עומק, מרקם ועניין בתמונות. אני גם שואף ללכוד אישים אבל לפעמים אני זקוק לעזרה נוספת בזה ועם העניין העיצובי של התמונה.

  66. ליסה פושני ביולי 16, 2010 ב2: 07 בבוקר

    אופנות או לא אופנות, אני חושב שהיילודים נעשים כולם יפה ותמיד יסתכלו עליהם יפהפיים. עצם הכינוי שלהם אופנות גורם להם להישמע נורא אבל באמת כל מה שאנחנו עושים סובב סביב שינויים ... מכוניות, בגדים, פנים הבית ו .. צילום. אופנות הן מה שיש, מה מודרני, מה שכולם רוצים! והם לא דבר רע ... טוב אלא אם כן אנחנו מדברים על שנות ה -80. חחח הודעה נהדרת בכל זאת!

  67. kg ב- 9 באוגוסט, 2010 ב- 12: 00 בערב

    כל כך שמח שמצאתי את האתר הזה דרך פיוניר וומן! בכל מקרה, אני אוהב את הפוסט הזה. אחד הטרנדים שמזדחלים לי הוא זה שבו ילודים ישנים עטופים בשמיכות או בגזה ורק יושבים כמו שקי תפוחי אדמה על שולחן, כשרק ראשיהם מראים. אני מוצא את זה יותר מצמרר מאשר חמוד !! אני לא יכול לחכות לבדוק את שאר הבלוג הזה ולדמיין שאלמד ממנו המון!

  68. טיה ב- 10 באוגוסט, 2010 ב- 3: 45 בערב

    אני פשוט אוהב לשחק עם אביזרים ורקעים שונים כדי להתחיל להרגיש מה זה הסגנון שלי. אני חושב שאתה צודק בדיוק לגבי מה שעושה אופנה ומה עושה טרנד. אני חושב שכמה מהתנוחות והאביזרים שהצגת הם אופנות, אבל כל ההתרחקות ממראה "סטודיו דיוקן" צורב היא מגמה. וכפי שאחרים אמרו, אם אתה עושה צילומים עבור לקוחות, אתה צריך ללכת עם מה שמוכר ומה גורם להם להיות מאושרים (כמובן, אם תמונות הבודואר אינן תואמות את המוסר שלך, אז בכל דרך לוותר עליהם) אבל רק בגלל שאתה לא אוהב צבע סלקטיבי או כל דבר אחר, אם זה מה שהם רוצים, אתה מחויב כלפי הלקוחות שלך. אני נתקל באותו דבר כמו קייטרינג. אנשים יגידו "אה, והיית יכול לעשות כמה מכדורי הבשר האלה, אלה יהיו מושלמים" ואני חושב "לא, הם כל כך אתמול! תן לי לעשות גבינת עזים וקרוסטיני עגבניות מיובשות עם שיפונדה של בזיליקום ... "אבל, אבוי, אני עושה את הקציצות כי זה מה שהם רוצים. בנימה אחרת, אני חושב שצילומי האופנה העילית השפיעו על כמה מהפוזות והאביזרים האלה ואני חושב שגם לתמונות הנשיונל ג'אוגרפיק והזמן יש נצח. מי לא ראה את התמונות המדהימות של הילדים הלא מחייכים ברומניה לבושים בבגדי וינטאג 'המשחקים מול הריסות בכפר שלהם? עם הצבעים הבהירים או השחור-לבן המדהים? (או משהו בסגנון הזה?) ואז צלמים מנסים לתפוס את התמונה המדהימה הזו בסביבה שקרית. זה שווה 2 סנט שלי בכל מקרה. דבר אחד שלא ראיתי שהוזכר היה נרות שמש ושמים חשופים מדי. באופן אישי, אני אוהב אותם, התמונות שלי כאלה הן המועדפות עלי ביותר, אבל כשפרסמתי כמה מהיום, היה לי תגובה אחת של אדם שהתמונות האלה יהיו מושלמות אלמלא השמים הלבנים, הייתי צריך שמים כחולים ועננים. ואחר אמר לי שאני הולך להרוס את העדשה שלי לירות לשמש ואני צריך פשוט לצלם אותם במקום זאת. בהתחלה נפגעתי מאוד מהתגובות האלה אבל אני אוהב אותם והדוגמנית שלי אהבה אותם וכל מי שרואה אותם אוהב אותם ( למעט כמה "אנשי מקצוע") אז החלטתי שזה מה שחשוב!

  69. ברנדה יורגנסן ב - 17 באוגוסט, 2010 ב 9: 24

    אני לא יודע איך פספסתי את זה. אני אוהב את החינוך שאתה נותן. אצטרך לשלוח לך את שתי התמונות "קופצות" שאחייניתי (בת 6) עשינו בקניון הלאומי. היא קראה להם את התמונות שלה "שעורה מקפיצה שעועית" מאז שהיא ביקרה מאוסטין. הם מיועדים רק לאלבום הקטן שלה, אבל אני אגיד לך, הילד אוהב אותם! משהו שכיף לילדים לעשות בזמן שאתה נמצא באנדרטה היסטורית או משהו ותן לי לספר לך .... זה מתיש אותם כי אתה צריך לעשות בערך 10 צילומים, חח! השתמשתי בפעולות שלך, אם כי באחת הגזמתי את פופ הצבעים. היא אוהבת את זה בכל מקרה אז אל תדאגי. נ.ב. אני עדיין אוהבת את הצבע הסלקטיבי על גושי התינוקות. במקרה זה זה תמיד קלאסי בעיניי.

  70. SL ב - 17 באוגוסט, 2010 ב 10: 44

    צריך להוסיף את שני הסנטים שלי בשווי. כן, אנחנו מתכווצים לאופנות ולמגמות, אבל כאשר הורה מסתכל לאחור על ילודו הוא לא מסתכל איך התמונה צולמה או איך הוצגה, הם מסתכלים אחורה על זיכרון. באמת, הילודים כולם מתחילים להיראות אותו דבר בפני צלם בדיוק כמו תנוחה, אביזר או "אופנה". בעוד שנים רבות אמא ואבא יסתכלו לאחור על התינוק שלהם כמו שהיה אז, זעיר ויקר. . הטבעות על האצבעות הן רק אינדיקציה לגודל של אותן בהונות קטנטנות והיא פופולרית כאן. אוקיי אופנה באה והולכת אלינו כצלמים כי זה הופך להיות מעופש, אבל לאמא או לאבא ההוא שהילוד שלהם לא נעשה מעופש, הם פשוט גדלים עם זיכרון מתמשך. אולם עבורנו התדמית ששכחנו ממנה אנו עשויים להתכווץ, אך בעיניהם היא הופכת לאוצר המתמיד שלהם.

  71. ענבר שחור בספטמבר 5, 2010 ב9: 43 הבוקר

    תודה ששיתפת את זה! אני מודה שעשיתי כמה מגמות אלה לאורך השנים. הגרוע ביותר שלמעשה לא עשיתי אפילו לפני שנה היה הצביעה הסלקטיבית (צמרמורת) עם פרחים וגושים וטביעת יד על בטן ההריונית של אמא. עדיין יש לי סוכרייה על מקל צבעוני שאני רוצה לנסות עם הבת שלי;). חלקם הם תמונות מעוררות השראה שאני עדיין יכול לראות את עצמי מנסה. אחת מהן שלא פורסמה כאן היא המיטה ברעיון שטח. באשר לרצפת ברנווד, התפתיתי להשיג אחת כזו אך חוששת שייתכן שזה רק אופנה שתכבה בקרוב.

  72. SJP ב 24 בספטמבר, 2010 ב 3: 04 pm

    התינוק על המגש הוא הכי מוזר בעיניי. הילד אינו צלי חזיר!

  73. צלמי אדלייד על 26 אוקטובר 2010 ב11: 31 הצהריים

    אני ממש שמחה להשתמש במאמר הצילום המדהים שלך, כל התמונות האלה ממש נחמדות, אני ממש מרשים על סגנון הצילום שלך באופן אישי לצילומי התינוק ההוא.

  74. אשלים ב 15 בנובמבר, 2010 ב 4: 38 pm

    הא! לגמרי צחקתי מתצלום הסוכרייה על מקל! אהמ ... ניסיתי את זה פעם אחת על הילדים שלי. אני חייב להודות שאני לוקח הרבה דיוקנאות מול הזבל. זה בעיקר בגלל הצבע והמרקם. ואני אוהב דברים זבל ישנים. לאחרונה צילמתי משפחה מול משאית זבל ישנה שהייתה בחווה שלהם. אמא של המשפחה הזו אמרה לי שהייתה במקום המדויק הזה מאז שהיא זוכרת ... מאז שהיא הייתה בת 4 שנים בערך. בכל זאת הייתי מצלם אותם שם. זו הייתה משאית מדליקה! מה עם הגברת ההרה העירומה עם תנוחותיה ללא חולצה? ניסיתי את זה פעם איתי ועם בעלי ושוב על חבר והחלטתי שלעולם לא אעשה את זה יותר. אלה תמונות שלעולם לא ארצה להציג לאף אחד. וממש לא אכפת לי לראות גם מישהו אחר. אישי מדי. * נאנח * קשה שלא לחקות אחרים כשאתה מחפש כל הזמן לתמונות אחרות לקבל השראה.

  75. קלי ב- 8 בדצמבר, 2010 ב- 9: 58

    וואו, אתה יכול לקרוא להם אופנות אבל חשבתי שהרבה מבוצעות היטב. ראיתי כמה שעשיתי ורציתי לעשות והרגשתי ייסורי וואו, אני עצוב שזה נחשב לאופנה .... ואז חשבתי שוב ... .. מה אז לא נחשב לאופנה? שום דבר לא בסדר עם אף אחד מהם. אני אוהב את הקופצים הקטנים של הבלתי צפוי. הם מהנים 🙂 כולם מראים אנשים יפים בתצלום יפהפה שצולם היטב שכל משפחה צריכה להיות גאה להציג. אלה שקשה לי איתם הם הערוכים מדי ... צבע סלקטיבי, מנסה לגרום לתמונה להיראות "מקצועית" על ידי טשטוש יתר של הקצוות.

  76. קלי ב- 8 בדצמבר, 2010 ב- 10: 05

    פשוט מצחיק לאחר מחשבה ... אני זוכר שקראתי בפייסבוק "צלמים" איך היא שונאת צלמים אחרים שגונבים כל הזמן את הרעיונות שלה ומחקים את עבודתה. תיק העבודות שלה היה מלא בתמונות כאלה ... תינוקות בשמיכות וסלים. אנשים בכיסאות בעזה ... עשיתי את זה לפני שנים אי פעם שראיתי את התמונות שלה LOL האם זה הופך את זה לרעיון שלי? אני די בטוח שראיתי את זה איפשהו ... לא ירייה מקורית בדף שלה ... והיא הייתה יחסית חדשה ולכן אני לא חושב שהיא הראשונה שהעלתה עם כל אלה. זה היה פשוט עצוב שהיה לה גישה כזו לגבי זה והרגישה שיש לה תביעה במחלקת היצירתיות 😛

  77. חבר המושבעים של אליזבת ב- 29 בדצמבר, 2010 ב- 1: 44 בערב

    בכל הנוגע לתינוקות אני מעדיף ללכת על משהו טבעי יותר. הסגנון של אן גדס של תינוקות בערסלים, דלעות וכוסות תה, נראה פשוט מאולץ מדי, וכל כך לא טבעי. לא אומר שהם לא חמודים אבל רק ככל שאני רואה אותם יותר הייתי רוצה לראות אותם בתנוחה טבעית יותר. אני חדש בכל זה ולא מתח ביקורת מכיוון שלא יכולתי לעשות עבודה טובה כל כך. אבל נראה לי שאני יודע יותר ויותר מה אני מעדיף. ותאמין לי שעשיתי את שנות השמונים בסגנון שנות השמונים האמיתיות. אהה !!!! מאמר נהדר אגב!

  78. אשלים בינואר 4, 2011 ב 12: 46 בערב

    לא בתמונה ... תמונות בודואר. לא הסגנון שלי אני מניח.

  79. אשלים בינואר 4, 2011 ב 12: 53 בערב

    גם שכחתי להזכיר, סובב מעט את המצלמה. צלם החתונות המטומטם שלי עשה את זה כנראה ל -85% מצילומי החתונה שלי. הם גורמים לראש שלך להסתובב מעט. זוג בסדר, אל תעבור לחשבון.

  80. ג'ן קלין בפברואר 18, 2011 ב9: 52 pm

    חייבת להודות שעשיתי מחצית כאלה וחלקן בהחלט אנסה או אעשה שוב.

  81. צילום של מריה גרבס במארס 5, 2011 ב 5: 00

    המממ. נו. נהנתי מהפוסט הזה. צילום הוא צורת אמנות, אז למה שלא תוכלו לשחק עם קומפוזיציה ואביזרים ומושגים? נכון שכנראה לעולם לא תהיו הראשונים לעשות משהו. אבל, אלא אם כן אתה עיתונאי לחלוטין, מה שאתה עושה זה להציג אנשים ולצלם את התמונה שלהם. למה להעמיד פנים שזה רגע טבעי והלכת ברחוב וראית משהו לצלם ותפסת אותו ??? במציאות, אתה שם כדי לצלם תמונה של מישהו. למה לא להוסיף לזה קצת כשרון ויצירתיות? אני אוהב הרבה מהזריקות האלה. זה קליל שאף אחד מהם כבר לא כל כך מקורי, אבל כמו שאמר מישהו לפני, יש את ה"אופנה הגבוהה "של כל זה ואת הצמידות של הישן והמכוער ליד היפה. אני חושב שזה אמנות לגמרי. עכשיו, אם כולנו רק יכולים להיות מקוריים ולחשוב על רעיונות חדשים לגמרי בכל פעם ... 🙂 אני גם חייב לומר, למרות שאני חושב שזה נהדר לחשוב לגמרי מחוץ לקופסה, אני גם אוהב תמונות קלאסיות ישנות. צילמתי את התמונה למטה של ​​אחייני ואני אוהב את זה. אני מקווה שזה לא "טרנדי" או "אופנה" בהקשר שלילי. שני ההורים הם מוזיקאים ... ומעולם לא ראיתי את זה נעשה לפני כן, אבל אני מניח שזה לא ממש אומר שום דבר. PS יש תמונה שלי כתינוק (אני בן 30) בסיר מלאי ענק על השיש במטבח. לגמרי תצלום של אמא שלי. אני אוהב את זה. זו זריקה הכרחית. אתה צריך להיות מסוגל לראות כמה קטנה היית פעם !!!! (אם כי, אני מוצא את כוס התה מטעה ... זה כוס תה ענקית ... חחח)

  82. ג'קי במארס 31, 2011 ב 11: 09

    אני בהחלט אוהב את הרעיון של רהיטים להיות בחוץ ונטושים או 'זבל' ברקע. אני חושב שזה מביא יופי לא שגרתי כשנעשה בטוב טעם והוא מאוד אמנותי כקונספט. אני בעצמי לא אוהד כמעט כל זריקת יולדות שראיתי אי פעם, הן פשוט נראות כל כך גביניות. היחידה שראיתי שנעשית בטוב טעם הייתה של לסלי מיטשל (http://www.facebook.com/profile.php?id=806627206#!/photo.php?fbid=10150108154794480&set=a.10150107477129480.277946.60845924479&theater). אני חושב שאני צריך להסכים עם הרוב כאן שאומרים שתינוקות בכוסות תה או על מגשים הם נוראיים, אבל אני כן אוהבת את הכובעים הקטנים על התינוקות האלה. אני מוצא את זה כל כך חמוד.

  83. ויקטוריה קנאופ ב- 28 באוגוסט, 2011 ב- 5: 01 בערב

    אני אומר תן מה שהלקוח רוצה. אני אוהב לשבת ולחלום על מושב מותאם עם הלקוח שלי עבור הלקוח שלי, והם אוהבים את זה. עם זאת, חלקם פשוט מטופשים אך לכל אחד מהם. כמו כן, בלי האופנות לעולם לא היינו גדלים וננסה דברים חדשים. אז, תודה לכם אופנות ומגמות על יצירת האתגר והעלאת רעיונות חדשים. Victoria ~ ויקטוריה קנאופ

  84. דיאן ב 21 בספטמבר, 2011 ב 6: 53 pm

    אני אגיד שרוב הדברים האלה הם מה שהלקוחות רוצים ... ותמיד אהבתי את רובם, פחות 'הלב בידיים על הבטן'. כולם יודעים שכשאתה מבצע תמונות, הן מוצגות ... הן לא צריכות להיראות כמו סיטואציה טבעית, אחרת לא יהיה צורך בצלמים, אלא אם כן רק תשכור אחד שיעקוב אחריך בסביבתך שגרת יום 'רגילה', שתהיה מוזרה ולא נוחה.

  85. ג'פריבוגמן על 6 אוקטובר 2011 ב6: 55 הצהריים

    זה רק מראה כי רק בגלל שאתה בעל מצלמה, זה לא הופך אותך לצלם. ניתן ללמד טכניקה אך העין האמנותית האמיתית היא דבר שנולד איתו ולעולם לא ניתן ללמוד, ללא קשר למדיום. זו תחושה פנימית שנלחצת כשמשהו "נכון". אם אתה מייצר עבודה בינונית ואתה חושב שהיא טובה, אין לך את המתנה.

  86. אולגה על 18 אוקטובר 2011 ב5: 43 הצהריים

    יכול להיות שאני חובב תינוקות כזה אבל כמעט כל דבר שתעשה עם תינוק נראה לי חמוד מאוד גם אם זה נעשה בעבר פעמים רבות. הדבר היחיד שאני לא אוהב אם כאשר העיניים קופצות יותר מדי והאישונים נעשים גדולים יותר ממה שהם באמת (כדי להפוך את העיניים לאקספרסיביות יותר). זה נראה מזויף מדי על תינוקות. אבל כל האביזרים החמודים: פרחים, כובעים, בגדים קטנים, בהונות קטנות ... כל מה שנראה לי ממש חמוד מכדי שלא יאהב את זה. אני מקווה להמציא יום אחד את הרעיון החמוד שלי. רק צריך השראה

  87. דיאן - שבילי באני ב- 9 בדצמבר, 2011 ב- 12: 18

    אני עדיין אוהב את פסי הרכבת, ממוסגרים בחלונות, וכפות רגליים מהנות בכל מיני דרכים. כמה שאני לא זוכר שראיתי (סוכרייה גדולה). נראה כאילו התינוקות בכובעים סרוגים עדיין קורים. חלקם נורא חמודים.

  88. לסטר פ. לאר ב- 23 בדצמבר, 2011 ב- 11: 42

    פוסט נהדר !!! הרבה צילומים מוכרים מאוד ... "בהשראת אן גדס". יש לי שאלה אחת, איפה אתה רואה את המגמה של צלמים "מקצועיים"? לי נראה שאנשים הופכים מרוצים יותר מדיוקנאות בינוניים של כל מי שיש לו מצלמה דיגיטלית וכל מה שהם רוצים לשלם עליו זה תקליטור של התמונות. לאחרונה נאמר לי על ידי לקוחה שהיא מרגישה שאני "צלמת מקצועית" אבל התמרמרה כשאני מבקש מחירים מקצועיים.

  89. טרייסי לובט בפברואר 13, 2012 ב2: 50 pm

    פוסט מעניין, אבל אני אגיד שאני מרגיש שהתפקיד שלי הוא לתת ללקוח את מה שהוא רוצה. אני נשכר להשתמש בכישורים שלי כדי להשתלב בכל יעדי הצילום שיש להם במוח כשהם מזמינים אותי, ותפקידי לתקשר איתם ולברר מהן המטרות הללו. איזה סוג של פורטרטים הייתי לוקח של ילדיי שלי אינו רלוונטי במקצת למה שאני עושה עבור הלקוחות שלי. צבע סלקטיבי? אם הם רוצים את זה הם קיבלו את זה. כנפי מלאך? הם נמצאים בתא המטען של התלבושות, יחד עם ערסל לתינוק וכובעים סרוגים. אני משתף פעולה עם הלקוחות שלי, כדי לעזור לממש חזון. אני לא שופט את החזון הזה, ולא מנסה להדוף אותם ממנה אלא אם כן זה פשוט זריקה שלא ניתנת לביצוע. אני לא מתייג דברים כ"אופנות "אלא כ"עבודות" שמכניסות סכומי כסף יפים. אני גם אומן ומאייר .... צילום הוא דרך נפלאה לשמח אנשים ולתת להם את מבוקשם. העבודה שאני עושה לעצמי, בין אם באמצעות מצלמה, פסטלים, צבעים וכו ', שם אני דואגת למטרותיי ולחזונותיי. פעמים רבות אנשים מעסיקים אותי כי הם חולקים את היעדים האלה. לפעמים הם לא. אבל בסופו של דבר אני נותן להם את מה שהם רוצים. 13 שנים כמקצוען, ואני מתכוון לצלם עד שאמות. אין משמעות לוויכוחים על אופנות או טרנדים. להישאר בעסקים זה מה שחשוב.

  90. אליסון בפברואר 19, 2012 ב5: 53 pm

    יותר מדי מצחיק! אופנות יכולות להיות מגוחכות למדי, ולמרות שאני לא תמיד מסכים עם הלקוחות שלי אני נותן להם את התמונות שהם רוצים. התפקיד שלי הוא לתפוס את האדם ואת האישיות שלו, כל שאר הדברים הם רק טעם אישי. הודעה נחמדה, עכשיו אתה צריך לעשות אחד בשביל אופנות הפקה.

  91. פט קולין באפריל 22, 2012 ב 7: 19

    אני רק מתחיל ואני אוהב הרבה מהתמונות האלה. במיוחד הקתדרה בתחום. IMO אני חושב שתוכל להגדיר את זה עם כל רקע וזה יהיה יפה באותה מידה. את התחת בספל, התינוק במתלה לא כל כך הרבה. אני דואג לסובב וללחוץ תינוקות כדי ליצור זריקה אמנותית. אני אוהב את הגפיטי אבל בלי המטריה. הרבה תמונות מאוד נחמדות. תודה.

  92. קנמן באפריל 24, 2012 ב 12: 01

    אני מאמין שאלה שנמצאים כאן בהגנה הם מצחיקים. איש לא אמר שאתה מרושע אם אתה מוכר את זה - אבל כל מה שמופיע למעלה הוא אופנה או טרנד. אם זה מוכר או לא ... אם זה מה שהלקוח רוצה או לא - הם עדיין אופנות או טרנדים. וזה לא משנה אם צילמת מאז שקיבלת בראוניז בילדותך או סתם הרמת את המצלמה הראשונה שלך והיא 7D.

  93. אנל ב 9 בחודש מאי, 2012 ב 5: 28 pm

    ג'ודי, אני חושב ששכחת מיני לוחות גיר ומסגרות תמונות ריקות. הם מהנים, אבל כמו שאנשים רבים כבר אמרו, האם הלקוח עדיין יאהב את הצילומים האלה בעוד 10 שנים?

  94. דארן בינואר 12, 2013 ב 11: 13 בערב

    פוסט נהדר. חצי מהכיף בצילום הוא להגדיר את הסצנה ולקחת את הצילום. המחצית השנייה מייצרת משהו שאחרים באמת נהנים ממנו. עם זאת, אני מאמין שבאופנה גדולה היו יריות בבית הקברות. אני זוכר תקופת זמן בה אנשים רבים השתמשו בבית קברות כמסגרתם. אני מסכים עם החיובי כאן - הישאר יצירתי, אל תיכנס לתלם ותעשה כל מה שאתה עושה הכי טוב.

  95. מיילס פורמבי בינואר 30, 2013 ב 9: 59

    OMG אני מתעב צבע סלקטיבי. ראיתי שהוא משמש היטב בערך פעמיים אני חושב בכל חיי, אחרת, סלידה מוחלטת.

  96. אלכס קנדי ב 2 בחודש מאי, 2013 ב 4: 30 pm

    וואו אוסף נהדר. התמונה של אמנדה אנדרוז גרמה לי להיות LOL

  97. אמילי ד ביוני 7, 2013 ב1: 11 pm

    חלק מהתמונות טובות מאוד! אופנות הן אופנות. בין אם הם גרועים ובין אם טובים. היא לא אמרה שכל התמונות האלה הן אופנות גרועות. באופן אישי, התינוקות התלויים מדברים נראים לי מסוכנים ולא נוחים ביותר. זה פשוט לא משהו שיכולתי לעשות.

  98. ג'יין סימונס ב 2 בנובמבר, 2013 ב 11: 23 pm

    מה עם הטרנד האחרון בצילום נשטף? יורה בשמש, מבט נשטף. זה נורא.

  99. לוסיאנה צדק ב- 23 בדצמבר, 2013 ב- 11: 08

    עשיתי גוגל בנושא מגמות צילום ניובורן במהלך השנים ונתקלתי בפוסט הזה. אני סקרן מאוד לנושא ואשמח לראות את המגמות ב -30 השנים האחרונות. זה הפך לפרויקט האישי שלי רק כדי ללמוד נושא זה. מרתק אני חושב.

  100. עוֹרְבָנִי במארס 3, 2014 ב 12: 39

    דחיתי הופעות לפגישות אירוסין בהן רצו שאשתמש באביזרים. האחרון היה שלט "אמרתי כן". אוי אלוהים.

  101. ג'ס במארס 10, 2014 ב 7: 05

    הייתי צריך לצחקק מזה. אמנם אני חושב שחלקם יפים, אך הם מוגזמים ביותר. העוגה מרסקת אחת שאני הכי רואה וזה משגע אותי! עניין מסילת הרכבת משגע אותי גם כי זה לא חוקי.

  102. ירדן ב 30 בנובמבר, 2014 ב 7: 14 pm

    כל אלה נוראיים, אבל שליש מאלה אפילו לא ראיתי. תינוק במגירה? אנשים באדני חלונות? מדוע אלה ימכרו? הם פשוט גורמים לצלמת להיראות כאילו אין לה מושג איך להגדיר זריקה.

  103. דלתון על 4 אוקטובר 2015 ב4: 02 הצהריים

    האה, אני אשם בהיותי מעריץ של כמה מאלה, אבל פעם נוספת פעם חשבתי שקור סלקטיבי היה מסודר. חחח

השאירו תגובה

אתם חייבים להיות מחוברים על מנת לפרסם תגובה.

איך לקדם את עסק הצילום שלך

By פעולות MCPA

טיפים לציור נופים באמנות דיגיטלית

By סמנתה אירווינג

כיצד לבנות את הפרופיל שלך כצלם עצמאי

By פעולות MCPA

כיצד לבנות את הפרופיל שלך כצלם עצמאי

By פעולות MCPA

טיפים לצילום אופנה לצילום ועריכה

By פעולות MCPA

תאורת חנות דולר לצלמים בתקציב

By פעולות MCPA

5 טיפים לצלמים להיכנס לתמונות עם משפחותיהם

By פעולות MCPA

מדריך מה ללבוש למפגש צילומי הריון

By פעולות MCPA

מדוע וכיצד לכייל את הצג

By פעולות MCPA

12 טיפים חיוניים לצילום ילודים מוצלח

By פעולות MCPA

עריכת Lightroom של דקה אחת: תת-חשיפה לתוססת וחמה

By פעולות MCPA

השתמש בתהליך היצירה לשיפור מיומנויות הצילום שלך

By פעולות MCPA

אז .... אתה רוצה לפרוץ לחתונות?

By פעולות MCPA

פרויקטים מעניקים השראה לבניית מוניטין שלך

By פעולות MCPA

5 סיבות שכל צלם מתחיל צריך לערוך את תמונותיו

By פעולות MCPA

כיצד להוסיף נפח לתמונות טלפון חכם

By פעולות MCPA

כיצד לצלם תמונות אקספרסיביות של חיות מחמד

By פעולות MCPA

הגדרת תאורה אחת למבזק מצלמה לפורטרטים

By פעולות MCPA

יסודות צילום למתחילים מוחלטים

By פעולות MCPA

כיצד לצלם תמונות קירליאן: התהליך שלי צעד אחר צעד

By פעולות MCPA

14 רעיונות מקוריים לצילום תמונות

By פעולות MCPA

כל הקטגוריות

הודעות האחרונות