ריטוש בכלי Liquify בפוטושופ: האם זה נכון או לא נכון?

כל הקטגוריות

מוצרים מומלצים

אני יושב פה עם מיקרופון ביד. עמדתי להקליט הדרכה המראה כיצד להשתמש ב- כלי Liquify בפוטושופ. אבל אז הפסקתי. עצרתי. והחלטתי במקום ללמד אותך איך להשתמש בזה, אחרי הכל אתה יכול הדרכת גיזוז של גוגל, שרציתי להבין טוב יותר איך צלמים מרגישים להשתמש בזה.

ניתן להשתמש בכלי Liquify לעשרות דברים, לא רק תמונות של אנשים. עבור צלמי פורטרטים זה משמש לרוב ריטוש. כלי הנזיל יכול לשנות את צורת העיניים, האף, השפתיים ותווי פנים אחרים. ניתן להשתמש בו גם כדי לשנות את גודל וצורת הגוף מעט או דרסטית. בפעם הבאה שאתה מסתכל במגזין אופנה, דע שמה שאתה רואה אינו סביר מה שצולם. רגליים ארוכות יותר, ירכיים דקות יותר, שדיים גדולים יותר או מורמים, זרועות רזות יותר, דמויות זכוכית לפי שעה, מותניים קטנות יותר, שפתיים מלאות יותר, עיניים רחבות יותר, עצמות לחיים מוגדרות יותר, אף ללא בליטות .... וכל כך הרבה יותר שנראה במגזינים באדיבות הכלי הנזיל.

אז שאלת היום, "האם זה נכון או לא נכון?" האם מגזינים צריכים לעשות גופים ופנים נעימים יותר לעיניים? או בכך הם יוצרים אידיאלים לא מציאותיים וחברה של דימוי גוף ירוד, הערכה עצמית וביטחון עצמי?

וכדי לקחת את זה צעד קדימה, "האם עלינו כצלמים לחסל, לשנות, לעצב מחדש או להקטין את לקוחותינו על דיוקנאותיהם?" האם אנו עוזרים להם או פוגעים בהם אם נגרום להם באופן מיידי להוריד את אותם 15-20 קילוגרמים הנוספים בפוטושופ?

וברגע שאתה מחליט, אז חושב על ריטוש אחר, כגון עור? אנחנו יכולים עור חלק בפוטושוp, להפחית קמטים, לגרום לפגמים להיעלם, להפחית שקיות מתחת לעיניים וכל כך הרבה יותר ... האם אתה מרגיש כצלמים שתפקידנו לרטש לקוחות כך שהם מרוצים מעצמם? האם עלינו להשאיר את העור, את צורת הגוף ואת הגודל, ואת המראה הכללי לבד? או שזה "פשוט תלוי?"

כולנו רוצים להיראות טוב. אבל מי מגדיר מה נראה טוב? כתבי עת? צלמים? חֶברָה?

אשמח למחשבותיכם ולקבלם בקטע ההערות למטה. אנא שתף ​​גם את המאמר הזה עם חברים כדי שהם יוכלו "לשקול". אני סקרן מה לדגימה של אנשים לומר.

ובשביל הכיף, הנה אני, מוזר בצפון מישיגן.

Homestead-128 ריטוש בכלי Liquify בפוטושופ: האם זה נכון או לא נכון? טיפים לצילום מחשבות MCP

פעולות MCPA

אין תגובה

  1. דב זורן ביולי 12, 2010 ב9: 25 בבוקר

    אני לא חושב שיש משהו לא בסדר עם קצת "מגע למעלה". כל אחד רוצה להראות במיטבו. כתבי עת משגעים אותי. האם באמת יש ילד בן 45, 55 שאין לו שום קווים? הם (עורכי המגזינים) גורמים לכולם להיראות פלסטיים. וכן, אנחנו קוראים מגזינים כי אנחנו אוהבים את האנשים היפים, אבל הייתי רוצה שזה יהיה טוב יותר אם השחקנים והדוגמניות המבוגרות יותר יראו קצת יותר כמו האנשים שאנחנו רואים סביבנו.

  2. רובין מקוואי אנדרסון ביולי 12, 2010 ב9: 26 בבוקר

    ההערות המחושבות שלך בכלי Liquify לא יכולות להגיע למועד טוב יותר. יש לי חוזה עם כמה כלות שביקשו להשתמש בכלי Liquify. הם יודעים על זה ורוצים להשתמש בו - הרבה. לא נעים לי להזכיר את העובדה שעשויה להתאמץ יתר על המידה מהמחשבה להשתמש בכלי זה כדי לעבוד מחדש כלה בכל תמונה ותצלום. הגעתי לכל סוג של פשרה עם כל אלה שאני אבטל צמרות מאפינס שם אני רואה אותם נשפכים על שמלות הסטרפלס שלהם מאחור, אבל עד כמה שעיצוב מחדש שלהם לגודל 6 כשהם בבירור בגודל 12 זה לא משהו אני הולך על. כדוגמא, התבקשתי לסלק לחלוטין סנטרים כפולים, זרועות כבדות, צווארים עבים, לחיים פושטות וקווי מותניים רחבים. הייתי מקווה, בתור ענף, נעודד כלות לראות את עצמן עבור מי שהן ולא את אלה שמפארות את שעריהן של אינספור מגזינים לכלות. אותם דוגמניות בעלות שכר גבוה מראות לכלות רמה וסטנדרט של יופי שלעתים נדירות ניתן להגיע לאישה הממוצעת. בסופו של דבר, הסטטיסטיקה טוענת כעת כי 50% מהנשים האמריקאיות הן גדולות. אנו זקוקים מאוד למנה של ריאליזם, במיוחד כשנראה ששפע כלות ההערכה העצמית הנמוכות שמתדפקות על דלתיי גובר בכל עונת חתונות.

  3. מישל ביולי 12, 2010 ב9: 33 בבוקר

    אני מסרב לעשות את הכלי לנזיל. אני מצלם אנשים כדי ליצור זיכרונות - לא דוגמניות על. אני אתקן פגם, אבל לא מוריד נמשים. כולנו אינדיבידואלים, יש לנו פגמים. אני מאמין שעלינו להחזיק אותם - לאמץ אותם.

  4. כריסטינה רגוסין ביולי 12, 2010 ב9: 36 בבוקר

    ראשית, תן לי לומר שאני אוהבת את הכלי הנזיל. רק לאחרונה הבנתי את זה ואני נדהם מכמה שזה מדהים. אחרי שאמרתי את זה, אני צריך להיות כנה, אני לא כל כך אוהב להשתמש בזה. יש לי שתי ילדות קטנות ואני לא רוצה לגדל אותן בבית שבו אמא משנה את כולם להיראות מושלמים. זה ייתן להם קומפלקס, אני בטוח בזה. אז כן, אני כן משתמש בו ואני מחליק את העור אבל אני משתמש בו במשורה מאוד. אני לא משנה אף אחד בצורה דרסטית. בעיקר אני משתמש בו להחלקת בגדים או אולי סנטר כפול או חלק עליון מאפינס. אלוהים יודע שאני משתמש בזה על עצמי! אני לא אשתמש בזה בתינוקות או ילדים, בני נוער וכו '. פעם התבקשתי להחליף את האף של האישה כך שהוא יהיה קטן יותר. עשיתי את זה, כי היא לקוחה והלקוח תמיד צודק. אבל לא הרגשתי נכון לעשות את זה. היא אהבה אותם, אבל זה כבר לא נראה כמוה וזה עצב אותי. בכל אופן, זו ההחלטה שלי על זה. אני משתמש בו, אבל במשורה מאוד, ושום דבר לא דרסטי מדי.

  5. ג'סיקה ביולי 12, 2010 ב9: 42 בבוקר

    כשאני מצלם מישהו, אני רוצה שהוא ייראה טוב כמו שאני רואה אותו. אז, אני ארכך כמה קמטים. אני רוצה שהתמונה תשקף את מי שהם ... לא את הפצעון שהיה להם במקרה באותו יום.

  6. רובין ביולי 12, 2010 ב9: 45 בבוקר

    לבובי ארל היו מחשבות טובות באמת בנושא זה בבלוג שלו לאחרונה. - http://bobbyearle.com/blog/retouching-is-at-an-ethical-problem/ .אני מסכימה איתו. כל עוד הריטוש הוא "קל", ולא מוגזם. שנית, עם כל הדיבורים על שיפור ההערכה העצמית של נערות צעירות, אני חושב שזה באמת יכול לעזור להן לראות איזה הבדל יכול לעשות ריטוש כלשהו - אז הן מבינות שהן משוות את העצמי "הטבעי" שלהן למודלים שעברו ריטוש באותם כתבי העת. ומודעות.

  7. שי ביולי 12, 2010 ב9: 51 בבוקר

    למדתי לקח נהדר מלקוח בן 18 לפני כמה שנים. היא בחנה את התמונות הקודמות שלי באותה עת ואת בקשתה היחידה לסר. התמונות היו שאני בכלל לא ריטש את פניה. היא רצתה להיות טבעית. איך היא באמת נראתה, לא נגעה יתר על המידה. זה גרם לי לחשוב על הדרך שערכתי. איך הצגתי את המוצר שלי בפני אנשים והתחלתי להבין שבעריכת יתר אני לא נותן להם תמונה אמיתית שלהם. כל התמונות המשפחתיות שלי מהנעורים, שנעשו באולפנים מקצועיים, עדיין הראו מי אני. כמה פגמים הוסרו או הורידו, אבל בסך הכל זה מי שהייתי ואני אסיר תודה על התמונות האלה עכשיו כשההורים שלי עברו. זה מי שהיינו, מי שהיינו. אני יכול לראות את קשיחות עורו של אבי, את התירס כחול העיניים של אמא. לא היה ריטוש כבד, אלה היו תמונות קולנוע למען פיט. אני חושב שהעולם הדיגיטלי פתח את היכולת לגעת יתר ובכך איבדנו משהו. אז, רק על הבן שלי. דיוקנאות וכלות האם אני מציע מגע פגמים. אני כבר לא מציג ללקוחות את הרעיון של עריכה עמוקה יותר. אני מציג מוצר אמיתי יותר ומה שמצאתי הוא לקוחות מרוצים מאוד. בסופו של דבר אם הם רוצים משהו סוריאליסטי (כמו להוריד מיידית 25 קילו או עור פלסטיק) אני כנראה לא הצלם המתאים להם, ואני כבר לא דואג לספר להם את זה. אני רוצה תוצאה פוזיטיבית לשנינו ואני לא חושב שבעריכה זו הדרך למצוא את האושר הזה.

  8. אדריאן ביולי 12, 2010 ב9: 53 בבוקר

    לאחר שסיימנו זה עתה בשיעור PSII בקולג ', זה משהו שאנחנו מקדישים לדיון בערך ארבע שעות. ברור שבתעשיית האופנה עלינו להכיר את הכלי ולהשתמש בו הרבה. אני אישית לא מסכים עם זה, אבל אם זה מה שאני בוחר לעשות כעבודה, אז אני אדע שזה מה שחלק מהעבודה. על דיוקנאות בודדים, מפקד האוכלוסין בקרב הצלם המתפתח והוותיק הוא שפחות זה יותר. אין שום בעיה לעשות דברים מעטים ועדינים כדי לאפשר ללקוח להרגיש בטוח יותר בעצמו ולהראות את הדיוקן לחבריו ובני משפחתו. החלקה בעור, מה שהופך את הקמטים פחות מורגשים (אך לא נמחקים) זהים עם פריצות קטנות. אך אלא אם כן אתה מכיר את האדם המצולם היטב והם מבקשים להסיר אותו לצמיתות, עליו להישאר שם. שומות, נמשים, סוג כזה של דברים. באשר לבעיות משקל, ובכן, לכולם יש איזשהו סוג של דימוי גוף. אם נתחיל בכביש הזה, זה דרך בלתי נגמרת. הסרת גרביונים או רצועת חזייה מביכה, אולי החלקה גוש או קמט בשמלה, כן. לעשות את המהפך האופנתי על כל תמונה זה לא. אם מסיבה אחרת מלבד כלכלית זה לא רעיון טוב. באופנה נבחר תמונה אחת ואז עובדים עליה בהרחבה. זה חסכוני. אם אתה עושה הפעלה שלמה או גרוע מכך אירוע שלם כזה, אתה לא יכול להרוויח כסף. הזמן לבד, שלא לדבר על החומרה הדרושה לטיפול בכל התמונות הללו, פשוט אינו משתלם.

  9. קארן ג'והנסון ביולי 12, 2010 ב9: 56 בבוקר

    אני באופן אישי חושב שיש להשתמש בדלק בצורה נוזלית. אני אף פעם לא רוצה שהלקוח יידע שהשתמשתי בו אלא פשוט יהיה מרוצה מהדיוקן הסופי.

  10. בראד ביולי 12, 2010 ב10: 44 בבוקר

    אני מסכים עם ג'סיקה כאן. אני יכול לתקן פגמים קלים כמו שריטות, שריטות וסימני עור זמניים אחרים, פלוס אולי להחליק את העור ומתחת לעיניהם רק מעט, אבל לרוב הייתי רוצה שהתצלום ישקף את האדם כפי שהוא באמת.

  11. קריסטי וו. ביולי 12, 2010 ב11: 02 בבוקר

    זה נושא מסובך בוודאות. אני מסכים עם כמה מהתגובות האחרות. אני חושב שפגמים וחסרונות הם אלה שמייחדים אנשים. אוציא פגמים וארכך קמטים (בדרך כלל אני משתמש בשכבה אחרת עם אטימות נמוכה יותר ולא מוציא אותם לחלוטין). אני משתדל לא לעשות שום דבר שמשנה בצורה דרסטית את המראה של האדם. בטוח שיש טריקים אחרים (תאורה, זוויות וכו ') כדי לגרום לאדם להראות טוב יותר. אני כן חושב שתפקידו של צלם לתפוס את הנושאים שלהם בצורה מחמיאה. אז אני מניח שאין לי בעיה עם ריטוש כל כך הרבה זמן שזה לא מוגזם. אני כן חושב שריטוש מגזינים הוא בעיה. נראה שהם תמיד הולכים רחוק מדי, ואף פעם אין הצהרה שמציינת שהתמונה עברה ריטוש. זה בהחלט מנציח סטנדרטים לא מציאותיים. מוחות צעירים עם רושם צעירים עדיין אינם מסוגלים להבחין בין תמונה שעברה ריטוש מסיבי לכזו שהיא אמיתית יותר. אפילו שמעתי שסלבריטאים משלמים למישהו כדי לרטש את התמונות ה"כנות "שלהם שמופיעות בבלוגי רכילות ובמגזינים. זה באמת מגוחך. אני מקפיד לחנך את כל הצעירים (ובעיקר נערות צעירות) שאני מכיר כיצד מגזינים עורכים בכבדות את המודלים / נושאים שלהם.

  12. ג'ון פ ביולי 12, 2010 ב11: 03 בבוקר

    נראה כי אנו מטפחים את לקוחותינו לא רק על ידי שימוש בכלים דיגיטליים, אלא ביתר שאת על ידי הצבתם בדרכים שמותחות את הצוואר, מדללות את המותניים ומצמצמות את גופן. למשל, בתמונה בתחתית ההודעה שלך, הייתי מהמר שהמצב שאתה נמצא בפועל השפיע יותר על המראה שלך מאשר השימוש שלך בכלי הנזיל. לכן אני מרגיש שאלה לא, "האם עלינו ? ” אלא "עד כמה עלינו ללכת מעבר למציאות?"

  13. שרה החמישית ביולי 12, 2010 ב11: 04 בבוקר

    אני חושב שכמו כמעט בכל דבר אחר בחיים, זה נהדר כאשר משתמשים בו במתינות; כל דבר שמסר כבד בפוטושופ נראה רע וכצלמים עלינו להימנע מכך. אני מוצא צבוע בכך שצלמים יגידו שהם לא מסכימים עם השימוש בכלי בפוטושופ (בהתייחסו ספציפית לכלי הנזיל כאן, כמובן) מכיוון שהם חושבים שאנשים צריכים לאמץ את הפגמים או הפגמים שלהם. ככל שזה נוגע, מדוע בכלל להשתמש ב- PS? אם אתה משנה דבר אחד בצילום, אתה יוצא נגד המוטו הזה (או איך שלא תרצה לקרוא לזה). לעזאזל, ככל שזה נוגע, מדוע להתעסק באיפור או בכיסוי השיער האפור? אני מבין שאני קיצוני ומגזים בזה מעט, אבל הכל עובר באותו עיקרון. אני מאמין בתוקף בצילום אנשים כמו שהם, אך גם מראה אותם כפי שהם רוצים להיראות תוך שמירה על המראה שהם נראים. זו אחת הסיבות שבגללן הם מגיעים אלי במקום אולפני רשת. אנשים משלמים הרבה כסף עבור צילום בהתאמה אישית ורבים זוכים לחוות את זה רק כמה פעמים בחיים שלהם, אז כשיש להם את הבד הגדול 20 × 30 הזה של המשפחה שלהם שתלוי בבית שלהם לכולם, אני רוצה שהם תסתכל על זה בחיבה ולא כל הזמן לחשוב איך הם היו צריכים לאבד כמה ק"ג עודפים לפני שהם מוציאים את כל הכסף הזה. אני רוצה שהם יראו את המשפחה שלהם ולא את ידיות האהבה שלהם או את החלק העליון של המאפינס בכל פעם שהם מסתכלים על זה.

  14. ג'ודי ביולי 12, 2010 ב11: 10 בבוקר

    אני מתקן דברים קלים (פצעונים), דברים מתונים (מתחת לשקיות וקמטים בעיניים) ודברים עיקריים (אף עקום או גדול מדי, מוריד 5-10 קילו וכו '). לפעמים אני שואל אם זה הדבר הנכון לעשות, אבל אני יודע שהלקוחות שלי אוהבים את המראה שלהם בפורטרטים שלי. אני מבין שהם מקבלים תמונות של איך הם נראים בפועל בכל פעם שהם מצלמים תמונה. כשהם משלמים לי הרבה כסף כדי לבוא לצלם אותם הם רוצים משהו יותר נחמד. אני לא עובר יתר על המידה, הם תמיד רק חושבים שזו התאורה בה השתמשתי או הדרך בה התייצבתי עליהם. זו שאלה קשה, על כל צלם לענות לו או לעצמה. והיי, אני עושה את זה לתמונות שאני מפרסם את עצמי באופן מקצועי. אם אני הולך לעשות את זה בשבילי, למה לא בשבילם? 🙂

  15. כריסטין ביולי 12, 2010 ב11: 12 בבוקר

    השתמשתי בכלי הנזיל רק פעם אחת. בדרך כלל אני לא עושה אירועים או חתונות, אבל חברה טובה ביקשה שאצלם את טקס חידוש נדר החתונה הקטן שלה. היא ילדה 3 שבועות לפני כן ולבשה את שמלת הכלה המקורית שלה. היא נראתה נהדר. תוך כדי עריכת תמונות מצאתי אחת שהפכה אותה לגב מאוד לא מחמיאה. שאר התמונה הייתה נהדרת. ידעתי שהיא לא תרצה להציג את התמונה כפי שהיא וזו בהחלט לא ראיתי אותה לאורך כל היום. אז חיסלתי את "השומן בגב". כמו האחרים שהגיבו, אני מסיר רק פגמים ומרכך קמטים. אני רוצה שהלקוחות שלי ירגישו בטוחים איך הם נראים בתמונות, אבל אני לא רוצה שהם ייראו לא טבעיים.

  16. דנתי ביולי 12, 2010 ב11: 50 בבוקר

    אני חושב שכלי Liquify הוא בדיוק אותו "כלי". זו דרך נוספת שנוכל להשיג את המראה הרצוי לנו. עם זאת, אני מעדיף להחליק את העור בצורה טבעית, ולהימנע ממראה פלסטי מושלם מדי. כשאני משתמש בהזרמת נוזלים אני לא אהפוך את הכלה ל 6 גדלים קטנים יותר, אבל אגרום להם להראות טוב יותר מהמציאות. אני רוצה שהם עדיין ייראו כמו עצמם, אבל אני יודע שהם רוצים שהתמונות יראו איך שהרגישו באותו יום. הם הרגישו מיוחדים ויפים ומאושרים. החלק העליון של המאפינס וזרועות כבדות הם אמיתיים, אבל לא איך שהם הרגישו. אשלוף את העצירות ואשתמש בנזיל כדי לגרום להם להיראות מדהימים בכמה תמונות - במיוחד ברגעים בהם אני יודע שהם ירצו להסתכל אחורה ולהיזכר ברגע. עם זאת, אלא אם כן מדובר בנסיבות מיוחדות, דיוקנאות רגילים אינם מקבלים את מלוא הטיפול בקסם נוזלים. אני אעשה את הטריק שהצגת (הפיכת רוחב ל> 96%) כדי לדק בעדינות או לגעת בנקודה אחת או שתיים. יוצאים מן הכלל הם אם עם תינוק סופני / הדפסה מחודשת של תמונה עם מישהו שהעביר. שני המקרים מקבלים טיפול מלא בכל דבר / כל מה שאני יכול לתת להם כדי למחוק פגמים וליצור זיכרון מושלם.

  17. Jayme ביולי 12, 2010 ב11: 54 בבוקר

    אני עושה הרבה בודואר וכן, אני נוזל. אין לי בעיה עם זה ... הם מצלמים את התמונות האלה כדי להרגיש יפים כלפיהם. אז אם אני מוריד קצת צלוליטיס, חלק מתחת לעיגולי העיניים, נותן להם קצת תחבולה פה ושם ... התגובה שהם נותנים לי היא יקרה מפז. הם פשוט אוהבים את זה וזה עדיין אותם, פשוט מיופיים. 🙂

  18. יולנדה ב 12 יולי, 2010 ב 12: 52 pm

    ראשית, אני מודה שמעולם לא השתמשתי במסנן Liquify. למעשה, אני לא יודע שום דבר על זה, ולכן הייתי רוצה את ההדרכה הזו 🙂 גם אם אחרים קיימים, שלך יהיה טוב יותר. אבל מבחינה פילוסופית, לא תהיה לי שום התנגדות להשתמש בו בעריכת תמונות עבור לקוח משלם. פורטרטים הם עבודות שכירה. אתה משתמש בחזון האמנותי שלך, במיומנות הטכנית שלך ובניסיון המקצועי שלך כדי לספר את סיפור הלקוח שלך בתמונות. זה אומר להעביר תמונות שמאפשרות להם לראות את עצמם כמו שהם רוצים להיראות. אם זה מייצג את המצב שהם באמת הולכים תלוי בלקוח. אבל זה הסיפור שלהם לספר. אנחנו המסנן שבאמצעותו מסופר הסיפור ההוא. כעת, מבחינה עסקית "_. אם לקוח מגיש בקשות ספציפיות לעריכות אופנה עתירות זמן, כמובן שזה לא יהיה משתלם להעביר את כל מלואן הפעלה עם אותה רמת עריכה. אז למה לא לחייב אותם בהתאם? או בקש ממנה לזהות 5 תמונות שתרצה לנתח את האופנה ולהסכים לריטוש קל יותר בהמשך הסשן. לחלופין, למכור לה את השליליות הדיגיטליות ולהפנות אותה לאמנית ריטוש.

  19. קארן גינטון ב 12 יולי, 2010 ב 1: 01 pm

    עד כה השתמשתי רק בכלי הנזיל להפחתת מראה סנטר כפול (על פי בקשת הלקוח). אני כן משתמש במגעים בעור באופן קבוע, ומצמצם את המראה של עיגולי תת-עיניים כהים, פגמים, קמטים וכו 'אבל על שכבה שנייה כדי לא להסיר את הכל לגמרי, פשוט להפחית אותו מעט. התחושה שלי היא שאני רוצה להסתכל איך אני חושב שאני נראה במוחי ולא איך אני באמת נראה במראה (עם עור רע ועיגולים כהים). אני מציע מגע ללקוחות שלי ושמח לחייב אם הוא יבחר. (אם כי לא הייתי צריך להשתמש בכלי הנזיל בהרחבה במספר תמונות מהפגישה. האם זה לא ייקח לנצח?)

  20. כרמן ווד ב 12 יולי, 2010 ב 1: 27 pm

    יש הרבה נקודות תקפות שיש לאנשים. אני אשנה אנשים לבקשתם. עיגולים כהים מתחת לעיניים, שיניים ועיניים צהובות, צללים לא רצויים, אקנה וכו 'הם דברים שאני מתקנת מבלי שנשאלתי. אני מסכים שאנשים ירצו לזכור מי הם לא מה שהם רוצים להיות, אבל הם הלקוחות ואני רוצה שהם יהיו מאושרים גם אם זה הסרת סנטר או שניים!

  21. ג'ני ב 12 יולי, 2010 ב 2: 24 pm

    אני אף פעם לא רוצה שהלקוחות שלי יבחינו בריטוש שלי. אני רוצה שהם עדיין יראו את השומות והנמשים שלהם, אבל אולי לא יזכרו את אותו זית ענקית על הסנטר שלהם. אני רוצה שאנשים עדיין יראו את הקמטים והקווים שלהם, אבל אני משתמש בתאורה או בפוטושופ כדי לרכך אותם. אני לא רוצה לשנות מידה 12 לגודל 4, אבל עם תאורה, פוזות, וכן, לפעמים קצת פוטושופ, אני יכול לעזור להם להרגיש סקסיים. פורטרטים אינם צילום עיתונות, כאשר תיעוד האמת המוחלטת הוא הכרח. זה בסדר לגרום לאנשים להיראות כמו עצמם, אבל קצת יותר יפים מהרגיל. לכן לעתים קרובות אנו מדליקים עם אורות רכים במקום זרקורים קשים. לכן אנו לומדים כיצד להעמיד את הנושאים שלנו בתנוחות מחמיאות. זה בסדר להשתמש בפוטושופ בעדינות.

  22. מריה לנדוורדה ב 12 יולי, 2010 ב 4: 27 pm

    אני לא רוצה לשנות את הגוף, אבל לקוחות רבים מבקשים, אבל אני רק עושה כמה שינויים

  23. מורגן ב 12 יולי, 2010 ב 5: 44 pm

    אני חושב שזה בסדר במתינות. אף נער לא רוצה תמונות שבהן יוכלו להביט לאחור ולזכור כמה הכאב הזה היה כואב, ואמא בטח תעריך את העיגולים הכהים שמתחת לעיניה שהוסרו והראו עד כמה היא עייפה. אני אף פעם לא רוצה שהלקוחות שלי יראו פוטושופ, אבל אני רוצה שהם ירגישו טוב עם עצמם כשהם מחזירים את התמונות שלהם. מעולם לא עיצבתי מחדש עיניים, לא, הסרתי שומות או נמשים, כי אלה מה שהופך אנשים למי שהם.

  24. איזדורה ב 12 יולי, 2010 ב 6: 27 pm

    אמנם אני משתמש בכלי Liquify, אבל אני משתמש בו במשורה לא כל כך כדי לשנות מישהו, אלא כדי לשפר אותו. ירידה במשקל של 15-20 ק"ג משמעותית בחיים האמיתיים שלא לדבר על תמונה. אני משתמש בזה יותר למשיכת סנטר קטנה פה ושם, ולחיטוב זרוע קלה. כולנו יודעים שמה שאנחנו עושים הוא לא משהו שאנשים צריכים, אלא רוצים. אז כדי לשמור על כך, אנו ככל הנראה צלמים נרוויח מכך שהלקוחות שלנו ייראו במיטבם (בתוך סיבה).

  25. אשלי ב 12 יולי, 2010 ב 8: 09 pm

    צלם להשכרה 5 דולר לצילום איך אתה נראה 20 דולר לצילום של מה שאתה חושב שאתה נראה אני חושב שצלם טוב יכול וצריך להשתמש בכל כלי בארסנל שלהם. זה כולל בגדי הרזיה, זוויות מחמיאות, אור מחמיא, פוזות נהדרות, ואפילו נוזלים בעת הצורך. לעזאזל, בליטה פשוטה בקימורים יכולה להרים צללים של תת-עיניים, להאיר עיניים, להוסיף מעט החלקה של העור וזה כל כך נפוץ שאף אחד לא מתמודד עם מצוקה מוסרית. אני רוצה לתת ללקוח תמונה של איך הם נראים ביום הכי טוב שלהם! לא עם צללי העיניים שמגיעים עם שניים מתחת לגיל 2, או עם בליטה בזרוע שמקורה רק בלידת תינוק, או עם אקנה שמגיע מגיל 2. אני לא מדבר על הפחתה של 17 קילו, אלא מספיק כדי לתת להם תמונה מעט אידיאלית של עצמם.

  26. ארדן פרוצ'ה ב 12 יולי, 2010 ב 9: 06 pm

    אם אתה משתמש בו בתצלום אחד, עליך להשתמש בו בתמונות אחרות. מה שאומר - אתה הופך לסוס עבודה / מאמן דיגיטלי. אני בר מזל מאוד להיות רזה, גזוז, דבר, רזה - איך שלא תרצו לקרוא לזה ובהחלט להוציא את התיקים מעיני בכל תמונה, אבל לעשות את זה לחתונה או דיוקן יכול להיות קללה. אני לא יכול להגיד לך כמה פעמים שמעתי, "היא יכולה לעשות פוטושופ." כלומר באמת? פוטושופ הוא כלי, לא מושיע ... לכן אני מרגיש שככל שפחות השימוש באותם כלים מסובכים ומתוזמנים, כן ייטב.

  27. טרישיה נוגן ב 12 יולי, 2010 ב 10: 09 pm

    וואו! אני חושב שאלה נהדרים? ואני מסכים לחלוטין שלא צריך בשלב מסוים להיות מרוצים ממה שאנחנו? עשיתי דימוי גוף בבלוג האישי שלי ואף פרסמתי תמונות שלי בחזיית ספורט שחורה ומכנסי אופניים שחורים. זה לקח את כל מה שהיה לי כדי לעשות את זה. רציתי להשתמש בכלי הנזיל אבל הרגשתי שאני מרמה את עצמי ממה שאני באמת. לִי!

  28. טארה לביט ב 12 יולי, 2010 ב 10: 33 pm

    מעולם לא השתמשתי בכלי הנזיל אך ידעתי שהוא קיים. אני לא מסכים איתם להשתמש בו במגזינים או בכוכבים הוליוודיים. כי כשאתה מעיין במגזין אתה צריך לראות את האדם האמיתי. זה גורם לחברה לחשוב שאנחנו צריכים להיות עור ועצמות כדי להיות יפים. אני לא רואה טונות של נזק מחליק את העור כל עוד זה עדיין נראה מציאותי. אני חושב שרוב האנשים שמצטלמים רוצים להיראות הכי טוב ולהרגיש יפה.

  29. טסה נלסון ביולי 13, 2010 ב12: 07 בבוקר

    אני רוצה לראות את התמונה שלפניך !?

  30. קרי ביולי 13, 2010 ב12: 19 בבוקר

    העניין בתצלומים הוא שהם רגע קפואים בזמן. ולפעמים, הרגע הזה לא תמיד הכי מחמיא. בחיי היומיום, לעתים רחוקות אני מבחין בשומן הגב של מישהו או בחלקו העליון של המאפינס - אך עדיין התצלומים נבדקים ונראים בפירוט הרבה יותר גדול ממה שאנחנו מסתכלים בדרך כלל. אז כן, אני בהחלט נוזל. אבל רק כדי לגרום לבת אחת להיראות איך הם מופיעים בחיים האמיתיים. המצלמה מוסיפה 10 ק"ג - אני לא רוצה שלקוח יסתכל בתמונות שלי ויחשוב "לעזאזל, היא הקטנה אותי ב -3 גדלים". אבל אני כן רוצה שהם יסתכלו בתמונות שלהם ויחשבו כמה יפים הם נראים, אם כי לא ממש יודעים למה. אנחנו כל כך תלויים בנושאי גוף. יש לי בני נוער שחושבים שהם "לא פוטוגניים" וכלות מידה 4 חושבות שהן שמנות ויש להן צד רע. זה כל - כך עצוב!!! ואני רוצה שהלקוחות שלי יתרחקו מפגישה איתי עם תמונות שלהם נראים כמו שאני רואה אותם - יפה לא משנה באיזה גודל הם.

  31. שׁוֹשָׁן ביולי 13, 2010 ב2: 28 בבוקר

    שאלה כזו שמעוררת מחשבה. תמיד אשפר את השיניים והעור, לא עד כדי כך שהוא נראה מזויף או פלסטי, אבל מספיק כדי לטפל בבעיות ברורות. עדיין לא השתמשתי בכלי הנזיל ללקוח. במיוחד אם דיוקנאות יתפוצצו גדולים, אני עשוי לשפר אזורים כל כך מעט, כך שהאזורים הזקוקים למעט עזרה יהיו מחמיאים יותר. אבל לא כל כך שמישהו יצליח להצביע על הנעשה (אז לא לגרום למישהו להיות קל יותר בין 15-20 פאונד; אולי 5 פאונד). ועל ידי שיפור, אני מתכוון להחליק על בליטה ולהפוך אותה לקצת פחות בולטת; תוצאות סבירות אך נעימות. לא הייתי עושה רמה זו של שיפור למפגש חתונה או פורטרט מבלי לגבות תשלום על כך. עור, שיניים, כלולים; שיפורים או שיפורים אחרים, זמן בתשלום נוסף.

  32. לוריין ריינולדס ביולי 13, 2010 ב3: 01 בבוקר

    ראשית אני חייב לומר שאני לא צלמת מקצועית, רק אמא בבית שמצלמת את החיים של הילדים שלי בזכרונותיהם. היה לי קשה אפילו לבצע את העריכות הבסיסיות לצילומי התמונה של חיינו. לאחרונה כשעריכת תמונות של טיול דיונות החול שלנו בדרום אוסטרליה רציתי להאיר את התמונות שלי אבל לא להשאיר את המציאות מאחורי החול הייתי צריך להישאר קרוב לצבע הנכון. אבל עבדתי גם בעבודת נוער ויודע ממקור ראשון עד כמה מזיק לכלל דבר נושא גוף יכול להיות עבור כמה בנות. אחי עובד בעיתון, ועבד באופנה, כך שראיתי כמה רחוק העריכה יכולה להגיע. הייתי אומר שאם הייתי צלם מקצועי הייתי עושה כמה שפחות אלא אם כן נשאל במפורש ולא רק באופנה. נסענו למלאקוטה בשנה שעברה ויצאנו מגדרנו לראות את החזזית 'האדומה הבוהקת' הזו על כמה סלעים שקראתי וראיתי בתמונות. לקח לנו יותר משעה של 4WD ואז נסיעה ארוכה בשביל רעוע לחוף רק כדי למצוא חום / שזוף מאוד תפל - בשום מקום ליד האדום. רציתי להשיג כל צלם שפרסם את השקר הזה ולסטור להם - במיוחד מכיוון שהיה לנו בן שלוש ואוטיסט בן שש. לא הייתי מאושר, לבזבז זמן על משפחותיי. תודה לאל שהיו שם אותן גבעות חול על אותו חוף! אני חושב שצריך להיות שם מציאות איפשהו.

  33. ברנדה ב 15 יולי, 2010 ב 12: 04 pm

    אני משתמש בתזונה במשורה - סנטר כפול וכו '. זה מרתק, אך מסוכן בעת ​​ובעונה אחת.

  34. פרנסין ב 15 יולי, 2010 ב 12: 34 pm

    לשנות או לא לשנות ... זו השאלה שאני שואל את עצמי בכל פעם שאני מוצא מה הלקוח עשוי להחשיב כפגם. השינוי "המשקל" היחיד שאני מתחייב לעשות על בסיס קבוע הוא הסנטר הכפול האימתני. המחשבה שלי היא שאם לא תפסתי פוזות גרועות בזמן הירי, או שהאמא לא הייתה יכולה שלא להשפיל מבט לאהבה הקטנה שלה, זה התפקיד שלי לעזור למצב. אקנה זה משהו שאני אתקן בכל פעם, בלי ללכת ל"עור של דוגמנית-על ". אני כן מבהיר מתחת לעיגולי העיניים כי אני יודע טוב מדי כמה ימים הם גרועים מאחרים בגלל אלרגיות או עייפות. קמטים, אני אולי מרכך אותם, אבל אלה מרוויחים! שינוי צבע העיניים - NO. הבהרת עיניים, טיפה! תודה על כל הכלים וההדרכות שלך, ג'ודי !!!

  35. עור .9 ביולי 30, 2010 ב12: 45 בבוקר

    אתר נהדר, לא היה לי את ההזדמנות להבחין בעבר ב- cpactions.com בגלישה שלי! המשך עם העבודה הטובה!

השאירו תגובה

אתם חייבים להיות מחוברים על מנת לפרסם תגובה.

איך לקדם את עסק הצילום שלך

By פעולות MCPA

טיפים לציור נופים באמנות דיגיטלית

By סמנתה אירווינג

כיצד לבנות את הפרופיל שלך כצלם עצמאי

By פעולות MCPA

כיצד לבנות את הפרופיל שלך כצלם עצמאי

By פעולות MCPA

טיפים לצילום אופנה לצילום ועריכה

By פעולות MCPA

תאורת חנות דולר לצלמים בתקציב

By פעולות MCPA

5 טיפים לצלמים להיכנס לתמונות עם משפחותיהם

By פעולות MCPA

מדריך מה ללבוש למפגש צילומי הריון

By פעולות MCPA

מדוע וכיצד לכייל את הצג

By פעולות MCPA

12 טיפים חיוניים לצילום ילודים מוצלח

By פעולות MCPA

עריכת Lightroom של דקה אחת: תת-חשיפה לתוססת וחמה

By פעולות MCPA

השתמש בתהליך היצירה לשיפור מיומנויות הצילום שלך

By פעולות MCPA

אז .... אתה רוצה לפרוץ לחתונות?

By פעולות MCPA

פרויקטים מעניקים השראה לבניית מוניטין שלך

By פעולות MCPA

5 סיבות שכל צלם מתחיל צריך לערוך את תמונותיו

By פעולות MCPA

כיצד להוסיף נפח לתמונות טלפון חכם

By פעולות MCPA

כיצד לצלם תמונות אקספרסיביות של חיות מחמד

By פעולות MCPA

הגדרת תאורה אחת למבזק מצלמה לפורטרטים

By פעולות MCPA

יסודות צילום למתחילים מוחלטים

By פעולות MCPA

כיצד לצלם תמונות קירליאן: התהליך שלי צעד אחר צעד

By פעולות MCPA

14 רעיונות מקוריים לצילום תמונות

By פעולות MCPA

כל הקטגוריות

הודעות האחרונות