להפוך תמונת מצב לחופשה לאמנות באמצעות פעולות פוטושופ

כל הקטגוריות

מוצרים מומלצים

אתמול אני שיתף מידע ותמונות של החופשה המשפחתית שלי בדרום הקריביים. היום אני אראה לך עריכה שבה אני הופך את התמונה מתמונה לצילום שאני מדפיס על בד עטוף בגלריה.

את התמונה הבאה צילמתי בקוראסאו, כשעליתי על עגלה. לא יכולתי לעצור ולהלחין אותו כמו שצריך. הייתי ברכב נע עם 50 איש בערך. ככזה צילמתי במהירות את התמונה וחשבתי שאראה אם ​​יהיה לי משהו שניתן יהיה לעבוד בהמשך. לעתים קרובות אני שומע צלמים הבלוג שלי ועל פייסבוק אומרים לצלמים אחרים, "אתה צריך לעשות את זה נכון במצלמה." יש שאפילו חושבים שיצרני פעולות פוטושופ, או אפילו אדובי פוטושופ באופן כללי, מאפשרים לצלמים לרמות ולא ללמוד לצלם תמונות נהדרות מבלי לערוך. אני כן מסכים שפוטושופ הוא כלי שלפעמים עוזר לתמונות פחות מושלמות. אבל לפעמים, למשל כשאתה בסיור ואינך יכול לעצור כדי לקבל זריקה טובה יותר, זו הדרך היחידה שלא להחמיץ את צילום התמונה.

בעיני חשוב יותר לתעד את הרגע, במיוחד בחופשה, מאשר רק לשכוח אותו כי הדברים לא היו אידיאליים. מה אתה חושב?

עכשיו לעריכה:

  1. התחלתי בשימוש ערכת פעולות היתוך MCP - ורץ בצבע קליק אחד. השארתי הכל באטימות ברירת המחדל.
  2. בהמשך ניהלתי את ה- Magic Markers Action. בדרך כלל אתה מצייר פעולה זו היכן שאתה רוצה אותה. אבל רציתי את זה בכל מקום אז הפכתי את מסכת השכבה במקום (Ctrl + I: PC או Command + I: Mac). זה היה קצת חזק, אז הורדתי את אטימות השכבה הזו ל 45%. אהבתי את פופ הצבע - נכון? הבניינים, אם ביקרתם אי פעם בקוראסאו, קרובים מאוד לעוצמה שאחרי. תמונת המצב המקורית לא ממש קלטה עד כמה הם תוססים.
  3. לבסוף, חתכתי אותו ליחס של 20 × 10. במקור היו כל כך הרבה שמים וגם מעקה השמירה היה מכוער למדי. אז כשקיצצתי גם סובבתי את התמונה מעט.
  4. אני מדפיס זאת כתמונה עטופה בגלריה בגודל 30 × 14,, אך אני מעביד את המעבדה באופן דיגיטלי למתוח את הצדדים, מכיוון שאני לא רוצה לאבד שום דבר מההדפסה. יכולתי למתוח את זה בעצמי אבל מהר יותר לגרום להם לעשות את זה.

curacao-600x944 להפוך תמונת מצב לחופשה לאמנות באמצעות פעולות פוטושופ שרטוטים MCP מחשבות שיתוף תמונות והשראה פעולות פוטושופ טיפים פוטושופ

פעולות MCPA

אין תגובה

  1. דיאנה באפריל 12, 2012 ב 9: 04

    אני חושב שהתמונה 'אחרי' מרהיבה ודרך נהדרת לתפוס את זיכרונות החופשה שלך ... מדהים !!!

  2. ז'אן סמית ' באפריל 12, 2012 ב 9: 36

    אז אהבו את הדימוי הזה! יעשה בד נהדר !!!!

  3. סימן באפריל 12, 2012 ב 9: 42

    הממ, אשמח לנסות את זה עם כמה מהתמונות שלי ...

  4. קורט באפריל 12, 2012 ב 9: 43

    זו עדיין תמונת מצב, מראה טוב יותר, אבל מבחינתי זו לא אמנות. חשוב להשיג את זה במצלמה, הבעיה עם יותר מדי צלמים כיום היא שהם חושבים שהתמונה נוצרת במחשב בפוטושופ ולא במצלמה. אנחנו צריכים לעודד צלמים לקחת את הזמן לעשות את זה נכון, לחכות ל אור, מצא את הזווית הנכונה וכן, קבל את זה נכון במצלמה. במקום זאת אנו מעודדים תמונות כך, תירוצים ועיבוד פוסט מוגזם בפוטושופ.

    • שחר באפריל 12, 2012 ב 10: 11

      אני אומר שיט לתגובה זו וברבו לג'ודי על כך שתפס זיכרון שיזכיר לך את התקופה הנהדרת שהייתה למשפחתך בחופשה. ואהוב לך על שנתת לחופשה שלך חופשה ואני בטוח שמשפחתך מעריכה שלא הפסקת להקים בצורה מושלמת ולהלחין כל זריקה מכיוון שזה היה לוקח זמן להכין זיכרונות למשפחתך. לא קראתי שהיא טוענת שזה מושלם או שהיא מצפה שהוא יתלה בגלריה. ג'ודי, המשך בעבודה הנהדרת!

      • ג'ודי פרידמן, MCP Actions באפריל 12, 2012 ב 11: 43

        שחר, בדיוק - כן - אני רוצה תמונות יפות, אבל לא הייתי במסע צילום, הייתי בחופשה משפחתית 🙂 ולהצליח לעשות משהו טוב יותר זה דבר טוב, לא רע, לדעתי. תודה, ג'ודי

    • שילינג באפריל 12, 2012 ב 10: 55

      תמונת מצב היא "תצלום חובבני". זו ללא ספק תמונה של חובבן. לפעמים, אתה צריך לקחת את מה שאתה יכול להשיג כשתוכל להשיג את זה. אני מעדיף שתהיה לי תמונה של משהו, מאשר שום דבר. אם אתה לוקח רק את אלה שאתה יכול להגיע בדיוק בזווית הנכונה, בדיוק עם האור הנכון, עם התנוחה הנכונה .... אתה מפסיד כל כך הרבה יותר.

    • גץ באפריל 12, 2012 ב 11: 03

      אני מסכים איתך הקורט. אני גר באזור שבו כל יום אני מתקשה לעשות עסקים נגד אנשים שמצלמים תמונות כביכול ומסתלקים עם עסקנות מפוטושופ מוגזם. העובדה שאני יכול להלחין ולהצטלם בתצלומים נהדרים מרגשת אנשים מסוימים, אבל לא מספיק כדי לגרור עסקים מאלה ש"צלמים "נקראים. הלכתי לבית הספר, למדתי לצלם כראוי ויכול לצלם תמונה הגונה במצלמה. לעזאזל, אני יכול להלחין ולצלם עם סרטים - רוב הזולים האלה כל כך רגילים לצלם באוטו ולתקן אותם בפוטושופ, שהם לא יוכלו לצלם בסרט. בצד השני של זה, אני אוהב לעשות הרבה של תוספות בחופשה ותיקון אחר כך. ממש קשה לי לקחת זמן מחופשות משפחתיות וכיף ולהלחין יריות כל הזמן במקום.

    • ג'ודי פרידמן, MCP Actions באפריל 12, 2012 ב 11: 40

      קורט, אמנות היא סובייקטיבית. זו אמנות בעיני ואני מכינה הדפס לקיר שלי. מבחינתך זה לא יכול להיות. זה בסדר. אני מודה לחלוטין והסברתי שהוא נוצר מתמונה שצולמה בזמן סיור עגלות נע באי. העגלה לא עצרה בשבילי להלחין תמונה. לקחתי את מה שיכולתי. אני מעודד אנשים לתפוס זיכרונות. הקוראים שלי הם גם חובבים וגם מקצוענים. כאשר אתם נמצאים עם ילדיכם / בני המשפחה בחופשה, המטרה (או שלי בכל מקרה) היא לתעד את הזמן שלא לבזבז תמונות או שעות בהלחנת תמונות. אז כן, לקבלת דיוקן מקצועי או תמונת נוף, עלינו לעודד תאורה, קומפוזיציה וכו '. אם כי לעתים קרובות ניתן לשפר את אלה גם בפוטושופ. לתמונות סגנון חיים יומיומיות אני מרגיש שכלי כמו פוטושופ יכול לגרום לתמונות להיראות טובות יותר - בין אם הן "עד כה" או מדהימות.

      • ג'נארו באפריל 12, 2012 ב 12: 52 בערב

        Cort (ושונאים אחרים) אתה יודע שהאתר נקרא MCP Actions, נכון? מדובר בשיפור התמונות שלך בעזרת כלים כמו פוטושופ. אם אינך רואה שום שימוש בכלים אלה, תוכל ללכת למקום אחר. כמה הערות - אני חושב שג'ודי מציע שילוב טוב של מתן כלים ופוסטים שיעזרו לאנשים להפוך לצלמים טובים יותר כדי שיוכלו להשיג את זה נכון, בפעם הראשונה, מַצלֵמָה. ו "_. יכול להיות שאני טועה, אבל אני די בטוח שהחזון של אתר זה אינו עידוד [תמונות] כל כך, תירוצים ועיבוד פוסט מוגזם בפוטושופ." פוטושופינג מחורבן הוא פוטושופינג מחורבן, ורבים מאיתנו היו אשמים, אבל לפעמים זה חלק מהמסע האישי שלנו "_ וגם" _ אם אני מעבד את הצילומים שלי, האם זה באמת פוגע באף אחד חוץ מהאנשים שאני מכריח להסתכל בתמונות שלי? בתור צד, יש לי כמה מה"אמנות "של בתי על המקרר שלי. אני חושב שהיצירות יפות ולכל אחת מהן משמעות בעיניי (וכנראה רק לי "- אבל האם זה לא מה שעושה את זה לאמנות, זה מדבר אלי ומעורר תגובה רגשית?). באופן אישי לא אכפת לי מעבודותיו של דגה, אך האם חוסר ההערכה פירושו שהוא לא באמת אמן? בכל מקרה, כנראה שאיבדתי אותך עד עכשיו, בטח היה לך האפלה של זעם כשהתקשרתי אליי המקרר של הבת אומנות 'אמנות'. אתה מגרד לספר לכולם שהקווים שלה לא ישרים וההרכב שלה כבוי ... .. ??

      • ג'נארו באפריל 12, 2012 ב 12: 52 בערב

        Cort (ושונאים אחרים) אתה יודע שהאתר נקרא MCP Actions, נכון? מדובר בשיפור התמונות שלך בעזרת כלים כמו פוטושופ. אם אינך רואה שום שימוש בכלים אלה, תוכל ללכת למקום אחר. כמה הערות - אני חושב שג'ודי מציע שילוב טוב של מתן כלים ופוסטים שיעזרו לאנשים להפוך לצלמים טובים יותר כדי שיוכלו להשיג את זה נכון, בפעם הראשונה, מַצלֵמָה. ו "_. יכול להיות שאני טועה, אבל אני די בטוח שהחזון של אתר זה אינו עידוד [תמונות] כל כך, תירוצים ועיבוד פוסט מוגזם בפוטושופ." פוטושופינג מחורבן הוא פוטושופינג מחורבן, ורבים מאיתנו היו אשמים, אבל לפעמים זה חלק מהמסע האישי שלנו "_ וגם" _ אם אני מעבד את הצילומים שלי, האם זה באמת פוגע באף אחד חוץ מהאנשים שאני מכריח להסתכל בתמונות שלי? בתור צד, יש לי כמה מה"אמנות "של בתי על המקרר שלי. אני חושב שהיצירות יפות ולכל אחת מהן משמעות בעיניי (וכנראה רק לי "- אבל האם זה לא מה שעושה את זה לאמנות, זה מדבר אלי ומעורר תגובה רגשית?). באופן אישי לא אכפת לי מעבודותיו של דגה, אך האם חוסר ההערכה פירושו שהוא לא באמת אמן? בכל מקרה, כנראה שאיבדתי אותך עד עכשיו, בטח היה לך האפלה של זעם כשהתקשרתי אליי המקרר של הבת אומנות 'אמנות'. אתה מגרד לספר לכולם שהקווים שלה לא ישרים וההרכב שלה כבוי ... .. ??

        • ג'ודי פרידמן, MCP Actions באפריל 12, 2012 ב 1: 45 בערב

          אני מהמר שהאמנות של בתך יפה. האמנות היא בעיני המתבונן. וכשאני מסתכל על בד הקוראסאו שלי יהיו לי זיכרונות חמים וחיוך.

  5. אנג'לה באפריל 12, 2012 ב 9: 45

    אני אוהב את זה! יש לי כמה תמונות שיעשו אמנות נהדרת. אולי צריך לתת לזה מערבולת !!! זה הולך להיות בד נהדר !!!

  6. נטלי אוניל באפריל 12, 2012 ב 9: 54

    יפה! דרך לתפוס את התמונה ברגע ואז להפוך אותה לפנטסטית! תודה על השיתוף. אני תמיד לומד כל כך הרבה מהבלוג שלך.

  7. סונדרה מקליין באפריל 12, 2012 ב 10: 08

    התצלום הזה כל כך נחמד. כישורי הצילום והפוטושופ שלך מדהימים !!!

  8. ile ז באפריל 12, 2012 ב 11: 22

    ההערה מאת המפרש המושלם-מתמיד קורט לעיל, "עלינו לעודד צלמים לקחת את הזמן לעשות את זה נכון, לחכות לאור, למצוא את הזווית הנכונה וכן, לקבל את זה בדיוק במצלמה. במקום זאת אנו מעודדים תמונות כל כך, תירוצים ועיבוד פוסטים מוגזם בפוטושופ. "כתב ויתור הכותבת בפוסט שלה לעיל," לא יכולתי לעצור ולהלחין אותו כראוי. הייתי ברכב נע עם 50 איש בערך. ככזה צילמתי במהירות את התמונה וחשבתי שאראה אם ​​יש לי משהו שאפשר לעבוד בהמשך. " כל צלם יכול לומר את ההצהרה הראשונה לעיל. כל צלם מצוין יכול לומר ולהודות בהצהרה השנייה שאחריה. אם יש צלם בעולם הזה שיכול להשיג את זה נכון בכל פעם ובכל חשיפה אז אני בטוח שלא רוצה לפגוש אותם. אנשים כאלה לא יכולים לצמוח, הם לא יכולים ללמוד, הם לא יכולים להתרחב. גם בשנות הסרט אפילו כמה מהצלמים הטובים התחמקו ונשרפו בחדר החשכה. אתה יכול להמר על התחת שלך אנסל אדמס עבד בכמה חלקים מהתצלומים שלו כדי לשלוף עוד קצת אופק. אז עכשיו, אנשים מסתדרים ב- Lightroom או ב- Photoshop. עניין גדול. זו אבולוציה. לפעמים לקבל את הזריקה זה הרבה יותר חשוב מאשר להשיג את זה נכון, ואם צריך קצת עבודה אחר כך כדי להפוך אותו לעוצר נשימה אז יהיה זה.

    • ג'ודי פרידמן, MCP Actions באפריל 12, 2012 ב 11: 47

      איל - אולי הוא לא קרא לפני שהגיב ... תודה על סיכוםך מחדש עבור Cort. אני מסכים לחלוטין עם האבולוציה וש- LR ו- PS הם כלים. מדוע לא להשתמש בהם? תודה שצלחת פנימה. תחזור בקרוב. ג'ודי

  9. כריס מוראס באפריל 12, 2012 ב 11: 38

    וואו! אני לא מאמין לפני ואחרי. אני חדש ב- Photoshop כל כך ממש התרשם לראות מה ניתן לעשות. זה נראה נהדר ג'ודי ויוצר בד יפה.

  10. ליסה ויזה באפריל 12, 2012 ב 11: 54

    אני מסכים שאמנות היא סובייקטיבית, וזה מבחינתי השתקפות של הכישרון היצירתי של ג'ודי. המתנה היא לצלם זריקה ראויה מרכב נע ואז לקבל את העין ואת הכישרון היצירתי להפוך אותה לאחר הייצור לאיזה דבר ראוי לתלייה על הקיר. אני בהחלט תולה את זה על שלי 🙂

  11. ליז באפריל 12, 2012 ב 11: 58

    זה באמת מרשים! אם לא הייתי יודע טוב יותר אפילו לא הייתי מנחש שזה נגזר מהצילום הקודם. מדהים! הלוואי שיכולתי לערוך את התמונות שלי כך. יש לי כמה מאיטליה שאשמח להכין פופ כזה! יפה!

  12. איימי הרננדז באפריל 12, 2012 ב 11: 58

    וואו זה ממש נהדר שתוכלו להשיג מוצר סופי כמו זה מהתמונה המקורית! כל הכבוד! אני מסכים עם מה שיש ל- g לומר! מבחינתי זה גם יצירת אמנות בזמן שאתה מכוון את הצבעים או איך זה ייראה בסופו של דבר .. זה כמו בציור אם לא תקבל את הצבעים שרצית תוסיף עוד קצת ..

  13. ליז באפריל 12, 2012 ב 12: 01 בערב

    ובושה לאנשים שהם כל כך ביקורתיים. אנחנו צריכים לעזור אחד לשני ולהרים אחד את השני. לא כולם הולכים לאהוב כל תמונה, אבל זה לא אומר שהיא לא "אמנות". לא אכפת לי מהרבה תמונות שראיתי שצולמו על ידי "אנשי מקצוע". הסגנון של כולם כל כך שונה. אנחנו לא יכולים לשפוט שאחרים עובדים ככה.

    • ג'ודי פרידמן, MCP Actions באפריל 12, 2012 ב 5: 32 בערב

      יתכן שלא לימדו אותם את הביטוי, "אם אין לך משהו נחמד לומר, אל תגיד שום דבר." כשאני מבקש דעות, אני יודע שאני פותח את עצמי לביקורת. למשל אם אני אומר "האם אתה אוהב את הצבעים או הקומפוזיציה של התמונה הזו" אבל כשאני או אחרים מפרסמים כדי לשתף, מעניין מה אנשים עדיין יתנדבו. אני די רגיל לזה, אבל לפעמים אני מרגיש רע כשמישהו מפרסם תמונה על קיר הפייסבוק שלי ואנשים תוקפים אותה. אם אני רואה משהו הם יכולים בקלות לצבוט אני עשוי לעזור ולייעץ, אבל לא רק להגיד הערות לא פרודוקטיביות כדי לגרום להם להרגיש רע.

  14. דניאל באפריל 12, 2012 ב 12: 08 בערב

    תודה ששיתפת, אני מתכונן לנסוע לקובה לחתונה שלי בסוף השבוע ואז לפיליפינים ולדעת מה עלי ומה אסור להביא הוא עצום! במיוחד מכיוון שאני מביא גם מצלמת צלילה 🙂

  15. אישה באפריל 12, 2012 ב 1: 05 בערב

    אני אוהב את הצילום הזה ויש לי כמה תמונות נופש בבית שבטח לא היו מרשימות אנשים רבים, אבל הם אומרים לי משהו ואני אוהב אותם כי הם חלק מהמסע שלי כצלם. למרות זאת, הלוואי שיכולתי לחזור לכמה מקומות ולקחת אותם כעת לאחר שהשתפרתי! בהערה צדדית, איך גורמים למדפסת למתוח את הקצוות באופן דיגיטלי. אני נוטה למלא את המסגרת שלי באמת כשאני מצלם ונתקלתי בסוגיה הזו עם כמה ציורים. בסופו של דבר עשיתי קצוות שחורים כדי שלא הקרבתי את התמונה, אבל מסקרן אותי המתיחה הדיגיטלית הזו שאתה מדבר עליה כאן. תודה על כל העצות והמידע הנהדרים שלך !!!!

    • ג'ודי פרידמן, MCP Actions באפריל 12, 2012 ב 1: 44 בערב

      זה משהו שאתה יכול לעתים קרובות לשלם למעבדה שלך אם אתה לא רוצה. או שיש כאלה שאופציה להזמנה. למשל ל- Color Inc יש את זה כאופציית הזמנה - הם לוקחים את התמונה ומכסים את הצדדים מבלי לאבד את התמונה הקדמית.

  16. Elly באפריל 12, 2012 ב 2: 05 בערב

    ג'ודי! וואו! פוסט נפלא ... אני מתחיל בעולם הצילום ... אנחה ... וזה בטוח מתסכל, מרגש, מוחץ ... ואני יכול להמשיך ... אבל אני אעצור שם. בכל מקרה, הערכתי את ההודעה שלך ... זה היה נושא שלדעתי שכולנו תוהים - הדרך הטובה ביותר לתפוס משרה עם תמונות מטה בעולם הצילום המוחץ - אבל אף פעם לא חושב שמישהו באמת ייקח את הזמן לחלוק את הגישה שלהם /נקודת מבט! תודה רבה לך! אני אוהב פוסטים שמשתפים כיצד המקצוענים חושבים כשהם מצלמים תמונות ... "העדיפות הראשונה היא זה, ואז זה, וכן הלאה ..." זה עוזר לי להשיג פרספקטיבה כיצד לארגן את כל ההגדרות השונות בראשי! חה חה!

  17. Elly באפריל 12, 2012 ב 2: 06 בערב

    ps ... תמונות יפות! 🙂

  18. לונה באפריל 12, 2012 ב 2: 44 בערב

    אני לא צריך לכתוב כאן ספר, זה נפלא. אני אוהב את זה.

  19. לונה באפריל 12, 2012 ב 2: 50 בערב

    כמו שאמרתי, אני אוהב את הצילום הזה. ג'ודי, אני אחפש באתר לרכוש את הפעולות האלה, רק קצת תמיכה.

  20. אליס סי. באפריל 12, 2012 ב 3: 16 בערב

    הו וואו! איזה הבדל מדהים!

  21. אליס סי. באפריל 12, 2012 ב 3: 18 בערב

    תמיד עדיף לעשות את זה נכון במצלמה, אבל זה מדהים לשמור גם זריקה! במיוחד כשהתוצאה היא ש.

  22. אדל באפריל 12, 2012 ב 4: 55 בערב

    וואו. הרבה וואו. וואו על הדרך בה שינית את הזריקה ההיא - ציפיתי שיהיה הבדל, אבל בהחלט לא כל כך חזק של הבדל - בהחלט יש לי עדיין כל כך הרבה מה ללמוד על PS! וואו לתמונה שסיימת איתה. יפה. שווה בהחלט להדפיס ולתלות את הבית! ולבסוף, וואו. זה פשוט לא מפסיק להדהים אותי שהצלמים "המקצועיים" כל כך חסרי ביטחון שהם צריכים לבסס את הכל ואת כל מי שלא עושה את זה "בדרכם". תמיד היו לי בעיות עם כל הרעיון של "אמנות" ... מי באמת הוא זה שיגיד מה זה ומה לא "אמנות" - ועל זה, מה טוב ומה לא - צריך לומר - כל הענף צריך לעלות על הסף עם העובדה שאנשים שונים, ולכן דברים שונים הולכים לפנות לאנשים שונים. עברו על עצמכם, אין "דרך אחת נכונה". ברצינות - אפילו להעמיד פנים שתצלום הוא רק "אמנות" אם הוא מודפס בדיוק כפי שצולם במצלמה זה מגוחך. אמנות היא המוצר הסופי, לא? מצא חן בעיני תיאורו של הפרשן הקודם: "מדבר אלי ומעורר תגובה רגשית" ... מושלם. ואני חייב להסכים לחלוטין עם ההערה הקודמת האחרת - helloooooo - זו פעולות MCP! אם אתה רק מאמין בעבודה בתוך המצלמה - למה אתה כאן? רק להתבאס? עצוב, כל כך עצוב ……… .. המשך, ג'ודי - יש כל כך הרבה מאיתנו שמעריכים באמת את כל מה שאנחנו לומדים מכל ההיבטים באתר שלך !! (ובין אם תרצו או לא - בשורה התחתונה - הצלמים שעובדים - כן, אלה הם אנשי המקצוע, למרות התואר / הכשרה / מומחיות במצלמה!)

  23. קארי פלנגן באפריל 12, 2012 ב 5: 14 בערב

    מקסים, ג'ודי! כמו פופ הצבע! : 0)

  24. מירנדה דג'ארנט באפריל 12, 2012 ב 6: 34 בערב

    היי, גם אני הסתיים עם המון אלבומים ... ואז עברתי לספר שנתי שבו אני ממקם את כל התמונות האהובות עלי באותה שנה. כולם אוהבים להסתכל עליהם, קל יותר לאחסן אותם ואתה יכול לקבל עותקים אם משהו היה קורה. תודה על המאמר ... ..

  25. ניקול פאוולאצ'יק באפריל 13, 2012 ב 9: 45

    עריכה נהדרת ג'ודי! 🙂 אני מסכים לחלוטין - עדיף לתפוס רגע ולשחק איתו אחר כך בפוטושופ ואז לא יהיה לך כלום! איך שינית את נקודת המבט? נראה שלא רק יישרת את המסגרת אלא משכת את נקודת המבט כך שלא תהיה בזווית מלפנים ...

  26. קורט באפריל 13, 2012 ב 9: 54 בערב

    שמחה שיכולתי לתת לכולם סיבה להכעיס. רק שכולכם יודעים, קראתי את כל הבלוג כמו שאני נוהג לעשות לפני שעניתי. אני אוהב לקבל הודעה לפני התגובה. הסיבה הבסיסית שעניתי לה היא שראיתי בזה פוסט שאומר שזה בסדר לצלם תמונות גרועות ולתקן אותן אחר כך בפוטושופ. אני מאוד לא מסכים עם הפילוסופיה הזו. תמונות טובות מתחילות במצלמה וניתן לשפר אותן בפוטושופ אם משתמשים בצילום נכון ובכלי הפוטושופ הנכונים. כצלם עם יותר מ- 35 שנות ניסיון כל הרעיון הזה לצלם תמונות מחורבנות ולנסות לתקן אותן אחר כך פוגע בעיניי. נמאס לי גם לראות תמונות כאלו עם הרבה תירוצים מדוע הצלם לא יכול לעשות אותם נכון. תירוצים, העגלה לא הייתה נעצרת, אל תפצה על תמונה גרועה. תבין את זה נכון. אם הייתי מתלה תמונה גדולה מחופשה על הקיר שלי זה יהיה צילום אמנותי נהדר או שאחד ממשפחתי מגלה הרבה רגש. הצילום הזה לא עומד בשני הקריטריונים. זה מקבל תירוצים לשמיעה מעייפים לתמונות גרועות, מישהו צריך לקום ולהצביע על בגדי הקיסר. התחבולה הסטנדרטית היא לקרוא לזה אמנות והם אם מישהו לא מסכים לצרוח ART! שוב ואז אומר שהם לא מקבלים את האמנות או שלכולם יש הגדרה אחרת לאמנות. אתה יכול לטעון לאמנות כל מה שאתה רוצה אבל זה לא הופך את זה לתצלום טוב יותר. נראה שאנשים מחפשים כל סיבה להתרחק מדיון על התמונה בפועל כפי שקורה כאן. זו דימוי בסדר, זה לא צילום אמנותי נהדר ואין לו שום משפחה. למה שתרצה לתלות אותו על הקיר שלך? מבחינתי הצילום אינו צדדי, אני מאוד נלהב ממנו, זה מה שאני חי לעשות. כשאני רואה אנשים אומרים שזה בסדר לצלם תמונות גרועות ולתקן אותן אחר כך אני מוצא את זה פוגעני באופן אישי. אם אתה רוצה לא לאהוב אותי בניסיון ליצור צלמים טובים יותר על ידי מתן משוב מציאותי על תמונות אז תעשה זאת.

    • ג'ודי באפריל 13, 2012 ב 10: 21 בערב

      קורט, לעתים רחוקות אני מצנזר תגובות, מלבד דואר זבל. היו לי אנשים בדוא"ל ששאלו מדוע לא מחקתי את זה. בתגובה לתגובת המעקב שלך, אתה אומר שאתה "מנסה ליצור צלמים טובים יותר על ידי מתן משוב מציאותי", אלא אם כן אני עיוור, מעולם לא ראיתי משוב בונה. לא ממש חיפשתי ביקורת לכל מילה, אבל אני מברך על כך שיותר מאשר רק לומר שהתמונה הסופית הייתה תמונת מצב גם לאחר העריכה. אני מחייך רק במחשבה על הבניינים הצבעוניים והכיפיים שם, ואולי לא תרצה לצלם. אם אינך יכול לקבל תאורה מושלמת, אבל אני לא רוצה להחמיץ צילומים בגלל שמש מלאה או, למשל, להיות בסיור מרגש. זה לא תירוץ; אלה החיים! שוב, זה לא אמור להיות בנשיונל ג'יאוגרפיק. זה היה צילום של זיכרון של מה שראיתי כמיטב יכולתי בנסיבות המאתגרות. אני לא מתנצל על כך. עכשיו אתה סקרן אותי. אצטרך לבדוק את התמונות ואת האתר שלך כשיהיה לי זמן פנוי. אני ממליץ לכל מי שקורא את זה לעשות את אותו הדבר. אני מניח, על סמך דבריך, שנתרשם ונלמד כל כך הרבה מהאמנות שלך, במיוחד מכיוון שלעולם לא תשתף תמונות מעגלה נעה בחופשה:) ג'ודי

  27. קורט באפריל 13, 2012 ב 11: 10 בערב

    ג'ודי, אל תהסס להפריד כל תמונה באתר האינטרנט שלי, אני מברך על כל התגובות, כך אני צומח ומשתפר כצלם. גם אחרי 35+ שנים אני תמיד מנסה להשתפר. אם אתה רוצה תוכל לבחור באחת מהתמונות שלי ואני אשלח לך עותק כדי שאתה והקוראים שלך יוכלו לבקר את זה. רק שאתה יודע, אני מצלם המון תמונות, אני נותן אותם למשפחה ולחברים. אני פשוט לא מפרסם אותם בעבודתי המקצועית או מדבר על הפיכתם לאמנות. בשבילי אמנות מתחילה במצלמה, זה משהו מיוחד, לא רק בשבילי אלא גם האנשים שרואים את זה. רק שתדעי, לא הייתי משתף תמונת מצב מקרונית נעה.

    • ג'ודי פרידמן, MCP Actions באפריל 19, 2012 ב 10: 09

      קורט, חבל שלא תשתף תמונה שצולמה בחופשה מקרונית נעה. זה מראה שאתה אנושי ואמיתי. בעלי דווקא היה גאה בי כשאמר "אולי אתה חוזר להיות צלם רגיל ולא סנובי." הוא בעיקר צוחק, אבל במשך זמן מה התקשיתי להדפיס כל דבר שלא אהבתי את האור בזוויות וכו ', ופספסתי. הבטחתי למשפחתי שהבטחה שגם אם התמונה לא הייתה מושלמת, שאם זה היה מהנה או חמוד או בלתי נשכח, שלפחות אני אשמור אותו במחשב - במילים אחרות לא למחוק אותו. היוצא מן הכלל הוא סשן דיוקן עם ילדי. אז אני בוחר רק את הטובים ביותר בקבוצה של צילומים דומים. אה וקורט, אנא קרא את ההודעה שלי היום, 4/19 בבלוג. אתה הולך לאהוב את זה. 😉 אולי אתה יכול ללמוד לעזור לאחרים על ידי מתן ביקורת מועילה ומועילה במקום הערות מעליבות כפי שעשית כאן. אם לא, נתראה במקום אחר באינטרנט. ג'ודי

  28. אדל באפריל 15, 2012 ב 10: 45

    זה קצת מצחיק ... כי אני משתמש בהשוואה של "בגדי הקיסר" לרוב הדברים שאנשים מכנים "אמנות" ... נראה שזה הופך להיות אחד מאותם דברים שבהם מישהו (מי זה? מה שמכונה "מומחים") מחליט ש משהו הוא "אמנות" - וכל מי שלא מסכים מצויר את השוטה, אז כולם מתחילים להסכים ... האמנות היא סובייקטיבית - היופי הוא בעיני המתבונן, זה פשוט. ואני מניח שפשוט התגעגעתי לשני דברים מרכזיים בזה - החלק בו ג'ודי אמר "היי, אל תדאגי לצלם תמונות טובות - אנחנו יכולים לתקן כל דבר" והחלק שבו Cort הציע משהו בונה, משהו מועיל, בדרך כלשהי אותה "להשתפר" (חוץ מ"לא לעשות את זה "אני מניח ...). כולנו כאן כדי ללמוד, לשתף, לצמוח .... ממה שראיתי מהבלוג הזה, מדובר בסך הכל בדרכים השונות "לעשות את זה טוב יותר" ... ואני מעריך את זה. אני מצלם מיליוני צילומי ספורט מדי שנה עבור קבוצות הבנים שלי, ולפעמים, עם ספורט, אתה תופס את התמונה הכי מגניבה - ובכל זאת החמצת את הזריקה המושלמת - יודע כמה דרכים להציל את הרגעים שאין להם תחליף - זה בעל ערך. ברור שאעדיף שלעולם לא אצטרך לתקן אותם, אבל, כמו שג'ודי אמר ... אלה החיים.

  29. סטפני באפריל 19, 2012 ב 10: 00

    סקרן לדעת; אם ג'ודי לא היה מצהיר שזה נלקח בעגלה נעה, האם היה נראה אחרת? אם לא הייתי רואה את 'לפני', לא הייתי מנחש שזה המקרה. ג'ודי-אני מקווה שכל ההייפ הזה לא הרס לך את התמונה הזו! אולי בכל פעם שאתה רואה את זה תלוי על הקיר, אתה יכול לצחוק ועדיין לזכור את התקופה הנהדרת שהיה לך בחופשה, ולא להתכווץ ולהיזכר ב'דברי החוכמה 'שהיו משותפים לגביו.

    • ג'ודי פרידמן, MCP Actions באפריל 19, 2012 ב 10: 03

      הצילום גורם לי לחייך 🙂 ואני אוהב את הצבעים ואת התחושה של זה. ואני גם אוהבת לדעת שזה התחיל כתמונת חופשה. אז ... לא אני לא יציקו לי. אבל אחרי החוויה ההיא ומורה אחרי ההערות על תמונות יילודים מכמה צלמים ידועים וטובים מאוד, ידעתי שהגיע הזמן לדבר.

  30. ג'יימי באפריל 25, 2012 ב 1: 56

    היי ג'ודי, אכפת לך להסביר יותר איך סובבת את התמונה הזו? האם זה נעשה בפוטושופ? אני ממש אוהב את התמונה שלך. יש לי כמה תמונות מהטיול שלי לאיטליה שארצה לערוך כך :). תודה!

  31. ג'נין סמית ' באפריל 25, 2012 ב 3: 39 בערב

    התמונה הסופית מדהימה. אני אוהב את העובדה שאתה יכול לצלם כל כך הרבה תמונות ולהמיר אותו למשהו כל כך טוב. Bravo לך ו- MCP Actions!

  32. אנג ב 17 בחודש מאי, 2012 ב 4: 17 pm

    זה נראה כמו צילום מהיר בקרנבל.http://www.cortanderson.com/galleries/other/people/peop.htm

השאירו תגובה

אתם חייבים להיות מחוברים על מנת לפרסם תגובה.

איך לקדם את עסק הצילום שלך

By פעולות MCPA

טיפים לציור נופים באמנות דיגיטלית

By סמנתה אירווינג

כיצד לבנות את הפרופיל שלך כצלם עצמאי

By פעולות MCPA

כיצד לבנות את הפרופיל שלך כצלם עצמאי

By פעולות MCPA

טיפים לצילום אופנה לצילום ועריכה

By פעולות MCPA

תאורת חנות דולר לצלמים בתקציב

By פעולות MCPA

5 טיפים לצלמים להיכנס לתמונות עם משפחותיהם

By פעולות MCPA

מדריך מה ללבוש למפגש צילומי הריון

By פעולות MCPA

מדוע וכיצד לכייל את הצג

By פעולות MCPA

12 טיפים חיוניים לצילום ילודים מוצלח

By פעולות MCPA

עריכת Lightroom של דקה אחת: תת-חשיפה לתוססת וחמה

By פעולות MCPA

השתמש בתהליך היצירה לשיפור מיומנויות הצילום שלך

By פעולות MCPA

אז .... אתה רוצה לפרוץ לחתונות?

By פעולות MCPA

פרויקטים מעניקים השראה לבניית מוניטין שלך

By פעולות MCPA

5 סיבות שכל צלם מתחיל צריך לערוך את תמונותיו

By פעולות MCPA

כיצד להוסיף נפח לתמונות טלפון חכם

By פעולות MCPA

כיצד לצלם תמונות אקספרסיביות של חיות מחמד

By פעולות MCPA

הגדרת תאורה אחת למבזק מצלמה לפורטרטים

By פעולות MCPA

יסודות צילום למתחילים מוחלטים

By פעולות MCPA

כיצד לצלם תמונות קירליאן: התהליך שלי צעד אחר צעד

By פעולות MCPA

14 רעיונות מקוריים לצילום תמונות

By פעולות MCPA

כל הקטגוריות

הודעות האחרונות