העוול בתיקון תמונות בפוטושופ: ואתגר עריכה

כל הקטגוריות

מוצרים מומלצים

כל פעם צלמים מקצועיים טוענים שאני טועה ביצירה פעולות פוטושופ. הם יטענו שאני לאפשר לצלמים לתקן או לשפר תמונות שאינם מושלמים במצלמה. אפילו שמעתי טענות שאני עושה עוול על ידי לימוד מיומנויות מצלמה, כגון חשיפה, איזון לבן, ו הרכב, לצד עריכת תמונות לתיקון תמונות לאחר מעשה.

מדוע אנו מלמדים צילום ועיבוד פוסט:

  1. MCP Actions מוכרת כלי עריכה הפועלים בתוך המוצרים של אדובי: פעולות פוטושופ וקביעות מוגדרות מראש של Lightroom. אנו מלמדים גם שיעורים מקוונים עבור Lightroom, Elements ו- Photoshop.
  2. אנו מאמינים שעריכה, בשילוב עם תמונות חזקות מהמצלמה, הופכות את התמונות הטובות ביותר.
  3. אנו מודעים לכך שלא לכל צלם יש את הכישורים לצלם תמונות אידיאליות במצלמה. בנוסף, תרחישים מסוימים מקשים על השגת השלמות. אנו מלמדים כיצד לערוך, ומספקים מוצרי עריכת תמונות חסכוניים בזמן.

בעידן הדיגיטלי של הצילום, אנו מאמינים שזה א שילוב של צילום ועריכה זה חשוב. עבור צלמים חדשים יותר חובה ללמוד את המצלמה שלך טוב יותר. הכירו את ההגדרות שלכם, את משולש החשיפה, מיקוד המסמר, השגת איזון לבן טוב יותר והלחנת תמונות בצורה נעימה.

אנשי מקצוע מנוסים שמאסו באנשים המשתמשים בפעולות, הגדרות קבועות מראש ועריכה באופן כללי, כדי לשמור תמונות, מדוע לא להציע לעזור? לא מגיע שום טוב להיות רשע למי שמתחיל? כולם מתחילים איפשהו; כולל אותך. אם אינך מאמין בעריכה כאמצעי לשיפור תמונה, בהחלט יש לך אפשרות זו. אם זה המקרה, ייתכן שלא תרוויח בכך שתעקוב אחר הבלוג, הפייסבוק או האתר שלנו.

הלקוחות וקוראי הבלוגים שלי נעים מאלה שיש להם מצלמת אייפון / נקודה ומצלמת ועד dSLR ברמת כניסה למצלמות ועדשות dSLR מקצועיות. חלקם עוסקים כבר עשרות שנים ואחרים חדשים לגמרי לצילום. רבים הם חובבים שפשוט אוהבים את פעולת צילום התמונות. כל אחד בקהילת ה- MCP Actions צריך לכבד שכל צלם נמצא ברמה ונקודה אחרת במסע הצילום שלהם.

אז למה כל ההייפ?

ברוב ימי שישי אני משתף בלו-טיוט בבלוג - תמונה לפני ואחרי עם הוראות שלב אחר שלב. תמונות מסוימות חזקות מלכתחילה, בעוד שאחרות צריכות "עזרה". כשאני מפרסם תמונות שצריכות "שמירה" לעומת שיפורים באור, צלמים אומרים לעתים קרובות, "הם צריכים ללמוד להשיג את זה במצלמה." אני מסכים. אבל אני גם מרגיש שהם יכולים לערוך ולשמור את התמונה ברוב המקרים.

לאחרונה שיתף חניך תמונה של בנה וחברתו בא MCP פוטושופ בכיתה. היא ידעה שזה היה חסר חשיפה. אך זו הייתה הדימוי החביב עליהם ביותר על בנה, מבחינת המראה והפוזות. היא רצתה "להציל" את זה. אז האם זה לא בסדר? האם עליה לומר לבנה "סליחה, אך לא הצלחתי להשיג חשיפה נכונה כך שלא תהיה לך אותה."? היא לא מקצוען. היא לא מוכרת את עבודתה. היא רק רצתה את התמונה הזו לבנה.

שינויים עליהם הייתי ממליץ בצד הצילום:

בשיעור עשינו שני דברים. תחילה בחנו את ההגדרות שלה ודנו במה היא יכולה לעשות בפעם הבאה להשיג חשיפה נכונה. בהתבסס על "מידע הקובץ" ניתן לראות שה- ISO עמד על 100, הצמצם היה f / 4.0 (שהוא פתוח לרווחה כמו שה 70-200 4.0 יכול לעשות) והמהירות הייתה 1/50, וזה איטי עבור אורך מוקד של 89 מ"מ.

courtney-bianco-before-copy העוול בתיקון תמונות בפוטושופ: ואתגר עריכה שרטוטים מחשבות MCP מחשבות פעולות פוטושופ טיפים פוטושופ

כדי לתקן זאת בזמן הצילום, היא הייתה יכולה להציג פלאש או רפלקטור כדי להוסיף אור לנושא. הרקע הבהיר יותר ב"מצב דיוקן "רימה את המצלמה. אם פלאש או רפלקטור לא היו זמינים, אני ממליץ להשתמש במצב ידני. ואז הייתי מזהה מד על העור או משתמש בצילומי בדיקה תוך הגדלת ה- ISO. הייתי מגדיל גם את מהירות התריס לפחות ל -1 / אורך המוקד, אך באופן אידיאלי ל- 2 /. אפשרות אחרת תהיה שימוש בעדיפות צמצם והגדלת פיצוי החשיפה. עם צילום ועריכה, תמיד ישנן דרכים רבות להשיג תוצאות דומות.

האם עריכת תמונה זו בפוטושופ הייתה עוול?

בשיעור העבודה Watch Me, למשתתף הייתה מטרה אחת: להפוך את התצלום הזה לשמיש. לשם כך היינו צריכים לתקן את החשיפה, לשנות את גווני הצבע ובנה רצה להסיר גם את האקנה. בנוסף היא רצתה מראה אורבני מעט, שהיה גם בר ביצוע. להלן השלבים:

  1. משומש פעולות פוטושופ מתוך שקית הטריקים כדי לתקן את החשיפה - Magic Fill Flash ב 100%, ואז השתמש ב- Magic Midtone Lifter.
  2. שטוח מכיוון ששכבות פיקסל עשויות לכסות זו את זו (מבזק המילוי). ואז רץ Sunburn Vanisher ב- 45% ו- Orange Skin Vanisher ב- 90% כדי לסייע בהפחתת גוונים אדומים וכתומים בעורם.
  3. שיטח ואז שכפל את שכבת הרקע לריטוש העור. השתמשו ב- כלי תיקון להסרת פגמים. ואז רץ א פעולת פוטושופ מג'יק סקין קרא אבקת האף שלך וצייר אותו במשורה על זרוע האישה ועל פני הילד. ואז שיטח את התצלום.
  4. רן MCP Fusion: צבע פיוז'ן מיקס והתאמה - הגדר קליק אחד ל -51%, לימונדה עומדת על 17% ורטרו הפתעה על 50%.
  5. סיים עם ויגנט של Fusion and the פעולה של רופא עיניים. ולבסוף יבול מהיר.

עשינו גם גרסת B&W. לשם כך השתמשנו בעריכת הצבעים והפעלנו מיקס פיץ 'בשחור לבן. מכיוון שעשינו זאת על עריכת צבעים, כיביתי את כל השכבות בתיקיה של קליק אחד למעט השחור-לבן. ואז הפעלתי את Peaceful ב 61%.

הנה התוצאות:

courtney-bianco-after-web חוסר הצדק בתיקון תמונות בפוטושופ: ואתגר עריכה שרטוטים MCP מחשבות פעולות פוטושופ טיפים פוטושופ

והנה השחור-לבן:

courtney-bianco-after-bw-web העוול של תיקון תמונות בפוטושופ: ואתגר עריכה שרטוטים מחשבות MCP מחשבות פעולות פוטושופ טיפים

עכשיו תורך:

מחשבות? שאלות? אתה מרגיש שזה רע שעריכתי את זה? זכור שהתמונה הזו היא של ילד של מישהו. כשתזכור את זה, אתה מוזמן להביע את דעותיך בצורה נחמדה.

האם אתה רוצה את ההזדמנות לערוך תמונה זו? אנו עושים ערוך אתגרים בדף הפייסבוק שלנו. צירפתי כאן גם את הפרטים עבור זה. הורד את התמונה כאן, ואז ערוך ושתף באתר שלנו קיר פייסבוק. תוכל גם לשתף ולמצוא עריכות של אנשים אחרים בטוויטר וברשתות חברתיות אחרות באמצעות תג hash #mcpedit.

edit-challenge51 חוסר הצדק בתיקון תמונות בפוטושופ: ואתגר עריכה שרטוטים מחשבות MCP מחשבות פוטושופ טיפים פוטושופ

 

פעולות MCPA

אין תגובה

  1. קלי ב- 29 ביוני, 2012 ב- 9: 38

    אנו חיים בעידן דיגיטלי. אי השימוש בכלים העומדים לרשותנו הוא טיפשי. גם אם האישה הזו הייתה ממסמרת את החשיפה, אני בספק אם התוצאות שלה היו נראות כמו העריכה היפה הזו. אני ממסמר את החשיפה כל הזמן ועדיין מעדכן דברים כדי להפוך אותם ליותר יפים. אין שום דבר רע לאהוב את צילומי הסוק שלך, אבל אין שום דבר רע בלרצות להטביע עליהם את החותמת האמנותית שלך באמצעות עריכה דיגיטלית של חדר חושך. העסק הזה קורע את עצמו, והלוואי ונוכל להפסיק להיות כל כך מרושע ומתכוון. אני אוהב את המוצרים שלך, ואני שמח שעבדת על הגברת חשיבה חיובית כאן.

  2. בַּרבִּי ב- 29 ביוני, 2012 ב- 9: 44

    תודה תודה תודה שלא היית סנוב צילום. אנשים כמוך הופכים אנשים כמוני לנוחים יותר. בגלל זה אנחנו מרגישים שאנחנו יכולים להשתפר. ואתה נותן לנו את הביטחון לעשות זאת. אני חושב שגרמת ל- piawc להראות מדהים. שוב תודה על מה שאתה עושה.

  3. וילמה ב- 29 ביוני, 2012 ב- 9: 59

    זה פשוט טיפשי. האם צלמים לא עשו דברים דומים בחדר החשוך? התפתח קצת יותר, קצת יותר קצר וכו '. צלמים התחמקו וצרבו בסרט חדרים אפלים לנצח. מה כל כך שונה לעשות את זה בצורה דיגיטלית. ה"פורניזם "הזה הוא שטות מוחלטת.

  4. בית ב- 29 ביוני, 2012 ב- 9: 59

    קניתי סט של פעולות שלך וכל כך כיף לי להיות יצירתי, אמנותי וממש כיף להשתמש בהן. וכשמדובר בלכידת רגע שתפספס אחרת אם היית צריך להתאים ISO או תריס ויש לך את הכלים האלה כדי לשפר את הצילום הזה, ובכן אני אומר תודה !!!

  5. מרק נ. ב- 29 ביוני, 2012 ב- 9: 59

    אנסל אדאמס בילה זמן רב, אם לא יותר, בחדר החשכה כמו בירי בשטח. אפילו מחוקר MASTER (אם זו מילה), חדר החשכה היה מגרש המשחקים שלו. חדר החשכה הדיגיטלי אינו שונה, ואם אתה יכול "לשמור" תמונה שמישהו יוקיר אותה במקום למחוק אותה מכיוון שהיא לא הייתה מושלמת מהקופסה, אתה עושה לעצמך וללקוח שלך חוסר אהבה עצום.

    • מרק נ. ב- 29 ביוני, 2012 ב- 10: 02

      אמור לומר, אם אתה מוחק תמונה שניתן לשמור, אתה עושה לעצמך וללקוח שלך חוסר אהבה עצום ... סוג של יצא לאחור. 😉

  6. אישה ב- 29 ביוני, 2012 ב- 10: 00

    עלינו גם לזכור שיש צלמים ויש אמנים דיגיטליים. אני מכבד הרבה מהעריכות כי זו אמנות בעצמה. עם זאת, עלינו לזכור שגם אמנות סובייקטיבית. התמונה המועדפת על אדם אחד עשויה שלא לפנות לאדם אחר. כמו כן, ייתכן שסגנון צילום אחד או עריכה לא מושך אדם אחר ... וזה לגמרי בסדר. עשו מה שאתם אוהבים ותיהנו. למדו לעשות זאת כדי שתוכלו להיות במיטבכם ולהתעלם מהשליליות. אלא אם כן מתבקשת ביקורת ונשארת עם נקודות קונסטרוקטיביות, זה רק יללות וזה מרושע. אם יש לך תמונה ואתה צריך לשמור אותה (ותוכל לשמור אותה), אז עשה זאת. אין בזה שום דבר רע. כן, עדיף להשיג את זה נכון במצלמה, אבל לפעמים, אתה לא תמיד יכול להשיג את זה בדיוק וזה צריך קצת דחיפה. עלינו כלים, להשתמש בהם.

  7. רונדה סקוט ב- 29 ביוני, 2012 ב- 10: 02

    אני סוג של מתחיל / זקן. צילמתי, פשוט תצלומי תמונות מהירים באמת בגלל שאני מחברת, אבל אז גם הצילום תפס ורציתי תמונות טובות יותר. אני אוהב למסמר את המראה שאני רוצה במצלמה. פשוט יש לי בעיה כשמישהו מעבד עד כדי כך שהוא נראה, ובכן מחוסר מילה טובה יותר, מזויף. זו רק ההעדפה שלי. כמו כן, לא הייתה לי הזדמנות אפילו ללמוד עריכת תמונות עם פוטושופ וכו '. אני חושב שאם תקבל תמונה שהיא מונומיה שבוודאי לעולם לא תחזור והיא בסדר במצלמה, אז בכל האמצעים, אם אתה יכול לשמור את זה עשה !!! אותו רגע צילומי מושלם שבו הדודה הגדולה שרה אוחזת באחיינה הגדול-הגדול הראשון, הוא יקר מכדי לזרוק מכיוון שהתאורה הייתה שגויה, למרות מאמציך הטובים ביותר, והיא אולי לא תהיה כאן כעבור 6 חודשים. חומר למחשבה לכל מי שיהיה כל כך קריטי.

  8. דוד ב- 29 ביוני, 2012 ב- 10: 02

    יש צלמים שצריכים להתגבר על עצמם. אם הסטנדרט שלך לצילום שלך הוא שצריך לצלם אותו בצורה מושלמת, בכל מקרה, החזק את עצמך בסטנדרט זה. מה שלא גורם לך להרגיש טוב יותר עם עצמך. אבל למה למישהו יהיה אכפת מה כל צלם אחר יעשה בכדי להגיע לתדמית הסופית שלו? מכיוון שלרבים מאיתנו, התמונה הסופית היא החשובה, ולא כמה נוכל לטפוח לעצמנו על השכם על היותנו כל כך טובים שלא נצטרך להשתמש בעיבוד לאחר כדי להשיג את התמונה הרצויה לנו.

  9. ג'יי ג ב- 29 ביוני, 2012 ב- 10: 03

    אין שום דבר רע בעריכת תמונה לאחר מעשה. היכולת "לשמור" תמונה לאחר מעשה היא ברכה ענקית. כל צלם פירג "צילום מושלם" בקריירה שלהם. זה בלתי נמנע, אתה נמצא ברגע זה, תשכח לבדוק את ההגדרות שלך ואיזון הלבן שלך אינו פעיל, או שהוא לא חשוף. או שאתה זבל את התמונה או שאתה מתקן. חלק מלהיות איש מקצוע הוא הכישורים להעביר את התמונות שאתה רוצה, ואם זה אומר לתקן זוג בתפקיד ... נו טוב. אני אגיד שאם אתה פשוט מצלם עיוור וסומך על פוטושופ כדי לתקן את כל התמונות שלך, אז זו בעיה. אתה צריך להיות בעל הידע כיצד להשיג את הצילום ממש במצלמה. אבל אם דיברתם על זוג וצריך לתקן אותם בתפקיד, אין בזה שום דבר רע.

  10. קרולין ב- 29 ביוני, 2012 ב- 10: 09

    * מגלגל אנשים מאירים לעיניים! לכל אחד יש את ההעדפות שלו לגבי הדרך בה הם מעדיפים לעבוד, איך שהם רוצים שייראו התמונות שלהם וכו '. שורה תחתונה היא: הצופים / הלקוחות שלך לא נותנים שטויות על האופן שבו השגת את הגמר תוצאות. התעלמות כלשהי מהדרך בה אנשים אחרים בוחרים להציג את עבודתם איננה משפיעה על השורה התחתונה שלך. זה לא עושה שום דבר כדי לשפר את כישוריך. אם אתה טוב ומקצועי כמו שאתה אומר שאתה אז העבודה שלך צריכה לדבר בעד עצמה, לא משנה איך אתה משיג את המוצר הסופי שלך. אם הלקוחות שלך אוהבים את עבודתך הם יגמלו לך את העסק וההפניות שלהם.

  11. לייל מ. ב- 29 ביוני, 2012 ב- 10: 09

    היו לי "ויכוחים" עם אנשים בנושא זה. אני יכול לראות מאיפה הצילום "purists" (כמו שאני רוצה לקרוא להם) מגיע עם רוצה לשמור על המלאכה פשוט צילום רק כדי לחדד ולשמור על היכולות הדרושות כדי ללכוד זריקה. אני מבין ומגלה בעצמי שאתה לא יכול להיות צלם גדול עד שאתה באמת משיג אחיזה לא רק לצד האמנותי, אלא גם הטכני. בסופו של דבר אני חלק מדור המיקרוגל ויש קיצורי דרך לכל דבר עכשיו ימים, שלפעמים מוציאים את העבודה הקשה. אבל אני מרגיש שבעריכה זה רק עוד מיומנות לשלוט בצילום, ולא קיצור דרך. האם פעולות עוזרות לתקן בעיות מצלמה / פוטוג מסוימות? כן, הם כן, אבל יחד עם הצילום עצמו, תוכנת עריכה היא שילוב של מיומנות טכנית ואמנותית. אני מצייר גם כן ולמרות שיש שיטות "קלאסיות" לציור, כלים וטכניקות חדשות ומשופרות יוצאות כל הזמן כדי לשפר את התהליך המקורי. פעולות הן רק עוד כלי לעזור, לא להפריע, ולקחת יפה כבר. מלאכה לגבהים חדשים.

  12. בת 'ווייד ב- 29 ביוני, 2012 ב- 10: 11

    אני מסכים עם קלי (לעיל) - פוטושופ הוא כלי מדהים להפוך את התמונות שלך ליפות יותר. הייתי אמנית לפני שהייתי צלם ורק בגלל שאני משבש קו או צבע לא אומר שאשפשף את כל הציור. ידיעת הגדרות המצלמה שלך תקל על העריכה, אם יהיה צורך בכלל. אך אל תתנצל על שניסה לתקן תמונה שאתה או מישהו אחר אוהב! יש לי 2 בנים קטנים ואני יודע שלנסות לשחזר את אותה תמונה שוב הוא כמעט בלתי אפשרי!

  13. הולי א. ב- 29 ביוני, 2012 ב- 10: 14

    כתחביב, ברור שאני זקוק לעזרה לאחר עיבוד כדי לשפר את הצילומים הגרועים וללמוד כיצד חשיפה, איזון לבן וכו 'משחקים למוצר סופי יפהפה. אני מסכים כי אומנות הצילום והכישרון של SOOC פנטסטי ראויים להערצה, אך בסופו של דבר, כל עריכה או מדהימות של SOOC אינם נראים במה שמסתיים על הקיר. תודה על פוסט נהדר. יש לי שאלה (אני באמת עדיין לומדת כל כך הרבה!). מעל אתה אומר שמהירות הצמצם צריכה להיות מוגדרת "לפחות 1 / אורך המוקד" (89 מ"מ משמש לעיל, כך 1/89), "באופן אידיאלי ל- 2 /", מה שאני מפרש פירושו 2/89, למעשה 1 / 45, כפליים מ 1/89. האם זה צריך להיות 1/2 x אורך מוקד? אני לא מנסה לנקוט - אני רק מנסה ללמוד טריקים לנקודות התחלה כאשר אני מגדיר תמונות עם ה- DSLR שלי. תודה על נדיבותך לעזור לאחרים ללמוד את מלאכת הצילום היפה.

    • אליזבת פרופיט ביוני 29, 2012 ב12: 17 pm

      אני חושב שאתה רוצה להכפיל את אורך המוקד שלך כדי להשתמש בו כמהירות התריס לקיזוז רעידות המצלמה. יכול להיות שאני טועה. אני פשוט תחביב, אבל אני חושב שאם אני זוכר נכון אם השתמשתי באורך מוקד של 100 מ"מ אז הייתי רוצה להשתמש במהירות תריס 1/200 או יותר. ספריו של סקוט קלבי נפלאים עבורנו למתחילים.

      • הולי א. ביוני 29, 2012 ב4: 32 pm

        תודה אליזבת - אני חושבת שזה מבהיר את זה. את ההמלצה לספרו של סקוט קלבי ראיתי באתרים אחרים. אני מניח שהגיע הזמן ללכת לקנות אותו בפועל!

  14. בארט ב- 29 ביוני, 2012 ב- 10: 19

    ממתי צלמים מקצועיים "ממוסרים" כל צילום במצלמה? אני לא יודע, אולי אף פעם, אלא אם כן אתה באולפן והנושא שלך נשאר דומם. אני מודה שעבודת הסטודיו שלי תמיד "ממוסמרת" בעדשות המצלמה, אבל פעמים מסוימות במהלך צילומי חתונה או אותו ילד בגיל הגן בפארק שלא יישאר במקום אחד? האמינו לי, ביותר מפעם אחת שבה צילמתי מהר יותר ממה שהפלאש שלי יכול היה לעמוד בזכות ההבעה הבלתי צפויה ההיא, חוק מרפי השתלט עליו והצילום "הטוב ביותר" נלקח בזמן המיחזור של הפלאש. אה, והאם הזכרתי את העבודה בחדר החושך היצירתי לפני שנים כשצילמתי סרט? קדימה, צבוט לשביעות רצונך.

  15. טייאן מרסינק ב- 29 ביוני, 2012 ב- 10: 31

    אחד מצלמי הפייב שלי (טריי רטקליף), כשנשאל מדוע לא פשוט להשיג את זה במצלמה ולא להשתמש בפוטושופ (או בתוכנות עריכה אחרות), הוא ענה, "אני מבין את זה כפול בפוטושופ."

  16. עַנבָּר ב- 29 ביוני, 2012 ב- 10: 35

    אני חושב שכאשר אנחנו צלם אנחנו צריכים לדעת איך להשיג את זה נכון במצלמה. אבל כולנו יודעים שלפעמים יש תמונות שאנחנו רוצים שלא נפוצץ. בין אם זה היה צילומי מבחן לפני הצילום ואתה אוהב את הזריקה אבל הדרך שלה נחשפת או מצליפה במהירות אחר ילדים שלא הספיקו לשנות הגדרות כדי לתפוס רגע מיוחד. או שפשוט פוצצת תמונה שזה קורה. אני חושב שזה חשוב בדיוק כמו צלם לדעת כיצד לתקן את התמונות האלה. עיבוד פוסט הוא חלק עצום מלהיות צלם. צילום הוא אומנות אם אתה שואל אותי אין שום דבר נכון או לא נכון וכולם אחרים שונים כמו חריץ של עריכה כמו נקי. אז אני חושב שהכל חשוב ויש שום דבר לא בסדר עם זה פשוט טיפשי שאנשים יגידו את זה

  17. לינדה ב- 29 ביוני, 2012 ב- 10: 44

    מְצוּיָן!! זה מה שהכל ... ליצור (או לשמור!) זיכרונות. מכיוון שאני אוכל, ישן ונושם פוטושופ, אני בסך הכל "שומר דברים". זה תמיד מספק רגשית.

  18. קימברלי ב- 29 ביוני, 2012 ב- 11: 28

    אני חושב שעשית עבודה נהדרת. למרות שמלכתחילה צריך לשים לב לצלם נכון, לפעמים זה פשוט לא מסתדר ככה. אנו ברי מזל בימינו שיש לנו את הכלים להצליח לשמור תמונה שבדרך כלל הייתה נזרקת בערמת הדחייה. זה יפה.

  19. אנדריאה ב- 29 ביוני, 2012 ב- 11: 56

    אני מסכים עם מה שכולם אמרו בלב שלם! אוסיף כי בעולם הדיוקנאות של ימינו הלקוח דורש מהדיוקנאות שלהם POP, צבע חזק או אפקט מיוחד או מראה עכשווי שיושגו רק בפוסט. אז עיבוד פוסט כבר כאן כדי להישאר! תתגבר על זה : )

  20. זנגביל ביוני 29, 2012 ב12: 19 pm

    אני לא איש מקצוע (לא לאורך זמן) אבל אני תמיד מנסה ללמוד עוד ואולי מתישהו, יכול ללכת בדרך זו. אחרי שאמרתי את זה, אני חייב לומר שלדעתי הצילום הוא אמנות ומוערך ביותר על ידי אלה שזה מעורר אצלם רגש ואם הזוג הזה באמת אוהב את התמונה הזו, אז אני אומר לכו על זה ותלכו על זה שעשיתם. באופן אישי, אני חושב שזה יצא יפה. מה שרק מזכיר לי שאני צריך ללמוד עוד קורסים / שיעורים בפוטושופ. עבודה טובה!

  21. עַנבָּר ביוני 29, 2012 ב12: 40 pm

    צלמים טובים באמת עדיין הולכים לצלם תמונות טובות באמת ולהיות מבוקשים לכישוריהם (בתוך המצלמה ועיבוד לאחר). אבל עבור כולנו שעדיין לומדים כיצד להשיג את הצילומים הטובים באמת במצלמה, סביר מאוד להניח שאנחנו מתרגלים על ידי צילום מה שמסביבנו, בעיקר: זיכרונות. כשאני מגלה את החשיפה לזריקה שתופסת את ילדי בצורה מושלמת באותו הרגע, אני אסירת תודה על ההזדמנות "להציל" אותה לאחר העיבוד. ובואו נודה בזה: צילומים מושלמים SOOC דורשים תאורה מושלמת, שלפעמים אינה בשליטתכם בגלל הזמן / המקום / הרגע / האירוע, אבל זה לא אומר (לדעתי לפחות) שלא כדאי לכם לעשות שום דבר מאמץ לתפוס את אותו זמן / מקום / רגע / אירוע. אם העריכה מאפשרת את הצילומים האלה, אני לגמרי בעד זה.

  22. סטפני ביוני 29, 2012 ב12: 41 pm

    אנו חיים בעידן דיגיטלי והייטק. אני מאמין שאינו משתמש בכלים העומדים לרשותנו אינו גורם לעצמך וללקוחך שירות רע, במיוחד אם אתה בוחר שלא להשתמש בהם בגלל איום כלשהו על האגו שלך. כל תמונה יכולה להשתמש לפחות בעבודת עריכה, ואם צילמתם ב- RAW (שכמעט תמיד 'מקצוען' טוען שהוא עושה) אז אתם חייבים לבצע איזושהי עריכה כדי לחדד את התמונה, להתאים את הרוויה והניגודיות וכו '. להתקדם ולעשות עריכות אמנותיות זה רק עניין של סגנון. אם זה לא הסגנון שלך, זה בסדר. אבל אל תתנפץ על אנשים שמשתמשים בה בהצלחה. הדבר האחר שמתסכל אותי בוויכוח הזה הוא העובדה שאף אחד מעולם לא צילם את הסרט והפיק את התמונה ללא איזשהו 'עריכה'. אתה צריך לעשות הדפסות מתוך השליליות ואם אתה מכין בעצמך בחדר החשכה (כמו שעשיתי הרבה שנים) אתה בהכרח מבצע איזושהי עריכה כשאתה מחליט על זמן חשיפה, אם לשרוף / להתחמק מאזורים מסוימים, אם להיות יצירתי עם חיטוב או מרקמים וכו '. חלק ממני רק דברים שאותם פוטוגים שאומרים שאתה צריך להשיג את זה במצלמה בכל פעם מחדש ולא לעשות שום עריכה הם רק אומרים את זה כי הם לא ממש יודעים איך לערוך .

  23. דיטה ביוני 29, 2012 ב12: 43 pm

    פוסט יוצא מן הכלל, אני מסכים איתך לחלוטין ... ואני פשוט אוהב איך התמונה הזו נשמרה למרות העריכה האוהבת שלך. השקפתם של הצלמים "הפורניסטים" מזכירה לי את עצמי כשהייתי בהריון ... היו מי שהחזיקו בדעה שחסר לי יצאתי לחוויית הלידה כי לא התכוונתי ללדת את התינוק שלי בלידה טבעית אלא דרך החלק הסזרי. אני מבטיח להם כעת שהחוויה שחוויתי עם לידת התינוק שלי הייתה מיוחדת לי בדיוק כמו החוויה הנתפסת שלהם "גבוהה יותר" מכיוון שהם עשו דברים "באופן טבעי". הניסיון שלי לא היה מלאכותי, פשוט שונה ואני מאמין בכך שאפשר לכל אחד לבחור את השיטות שלו להתנסות בחיים וצילום ולחגוג את ההבדלים בינינו. Viva MCP Actions והעובדה שהכישרונות (והמילים שלך) הופכים את עולם אפשרויות הצילום שלנו לכל כך הרבה מגוון יותר! תודה על הפוסט הזה! דיטה

  24. ארין ביוני 29, 2012 ב12: 51 pm

    אני לא חושב שיש שום דבר רע ברצון "להציל" תמונה חשופה בצורה גרועה! אנחנו לא יכולים להיות מושלמים כל הזמן, ואפילו אנשי מקצוע עשויים לצלם תמונה חשופה בצורה גרועה כאשר מנסים לתפוס רגע - לא תוכל לשלוט בכל ההיבטים של הצילום בכל עת. אני חושב שאם במקרה תפסת את הנושאים ברגע נהדר, אבל היו לך הגדרות לא נכונות, אז אין שום דבר רע בשמירת התמונה. אני משתמש בפעולות על כל התמונות שלי כדי לתת להן פולנית שאיני יכולה להשיג ברמת ה- dSLR שלי. השימוש בפעולות למעשה לימד אותי כיצד להשתמש במצלמה שלי טוב יותר - אני מנסה לחקות את התוצאה של הפעולות בתצלום במצלמה שלי! אני אוהב את מה שאתה עושה, ואני אוהב שאתה מוכן לא רק למכור מוצר נהדר. , אבל ללמד ממש לצד זה.

  25. בריט אנדרסון ביוני 29, 2012 ב12: 57 pm

    מעולם לא היה אכפת לי אם מישהו רוצה "לשמור" תמונה ... עשיתי את זה הרבה פעמים ... כן, כמקצוען, אני רוצה להשיג את SOOC המצולם הטוב ביותר ולערוך אותה מעט (או יותר אמנותית אם מתחשק לי) על העובדה הפשוטה שזמן הוא כסף, וככל שאני משקיע יותר זמן בתדמית אני מרוויח פחות כסף! לא יכולתי להצליח אם הייתי מצלם באופן אקראי ושומר על רובם לנסות ולמכור. אבל אנחנו לא מדברים על זה ... אנחנו מדברים על צילום שצריך לשמור מכל סיבה שהיא ... בין אם זה דימוי לקוח או אישי. לעשות מה שצריך לעשות!

  26. טסיה ביוני 29, 2012 ב1: 50 pm

    אני חושב שזה מדהים. איזו מתנה לאם הזו, ולבנה ולחברה שלה, להיות מסוגלים לשפר את הזריקה היקרה מפז הזה. אני בדעה שהיותי צלם מקצועי כולל כל כך הרבה רכיבים - גם אם הושגנו לכולנו אותה ארגז כלים לטריקים כדי "לתקן" את הצילומים הלא מושלמים שלנו, אלה עם החזון לתפוס את הצילומים המושלמים מלכתחילה כאלה שיעלו מעל. אני אוהב שאתה מציע מגוון כל כך רחב של תמיכה לאנשי מקצוע ולתחביבים כאחד!

  27. ננסי ג'ונסון ביוני 29, 2012 ב2: 14 pm

    אני גם מאמין שהגדרות קבועות מראש עוזרות ללמוד טוב יותר את המצלמה שלך. אתה רואה את התוצאה שבאמת רצית ויכול להחיל את השינוי בפעם הבאה שאתה מצלם. אתה צריך גם לאמן את העין בזמן העריכה כדי להיות עדין. בהתחלה לא קל. אני אוהב לקבל סוק שוט מושלם, אבל יתאים אותו בצורה אמנותית ויציג את שניהם ללקוחות.

  28. מיקי ביוני 29, 2012 ב2: 45 pm

    אני מסכים עם רוב ההערות, אני לומד (לא מקצוען!) וללא הפעולות האלה והעצות שלך, אני יהיה יותר מאחור ממה שאני עכשיו. בכל פעם שאני עורכת, אני חושבת מה הייתי צריך לעשות במצלמה ומנסה זאת בפעם הבאה. לפעמים אני רק עורך תמונות של הילדים שלי שצולמו על ידי המשפחה גם בנקודות וצילומים. לפעמים איתם אני פשוט שמח שמישהו תפס את הרגע ושהם בפוקוס! אני LOOOOVE את הזריקה הזו, הפוזות נהדרות! כל כך שמחה שיכולת לעזור לה להציל את זה. הם נראים מהממים! (כמו כן, קיבלתי בעיטה מכך שקראת לו "ילד" וחברתו "אישה" במדרגות)

    • ג'ודי פרידמן, MCP Actions ביוני 29, 2012 ב2: 57 pm

      מיקי - לא שמתי לב לזה אבל אתה מצחיק אותי עכשיו. המממ - לא מושג למה אמרתי את זה אבל ... בטח חשבתי שהיא נראית מבוגרת בתת המודע שלי 🙂

  29. קרוליין דנלאפ ביוני 29, 2012 ב5: 16 pm

    אני חושב שזה טיפשי לא להשתמש בכל הכלים העומדים לרשותך. אני מסכים לחלוטין עם מיקי שלעתים קרובות זה כלי לימוד לגבי מה צריך היה לעשות טוב יותר מלכתחילה. יצירתיות היא המיומנות האמיתית של צלם ושלא תמיד ניתן ללמד אותה או "להציל" אותה. לדעתי, אנשים צריכים להפסיק לדאוג מה כולם עושים ולהתמקד בשיפור העבודה שלהם.

  30. טרי ווליזר ביוני 29, 2012 ב5: 17 pm

    ג'ודי - ברור שיש לך עוקבים נהדרים (כולל אותי) ורשת צלמים - המקצוענים ואלה שרק שואפים להיות צלמים טובים יותר ... KUDOS לך !! בבקשה תמשיך לעשות את מה שאתה עושה ושכח מהלא אומרים.

  31. ג'ויס ביוני 29, 2012 ב5: 50 pm

    ממש נמאס לי מאיך של'פוטושופ 'יש שם רע. אם הייתי צלם בעידן הסרט עם חדר החשכה שלי והכישורים לתמרן את התמונות שלי, הייתי עושה את זה ... בדיוק כמו כל שאר צלמי / מפתחי הקולנוע שעשו. האם אנשים באמת חושבים שצלם הסרטים 'גדולים' פשוט נרתע ושלח אותם לשירות מתפתח? אני מברך על 'שמירת' תמונה אם היא קרובה ויקרה לליבך בין אם היא לשימוש אישי או מקצועי. מדוע שרק המשפחה שלי תרוויח מכישורי 'חדר חושך' אם התמונה מושכת. באופן אישי, אני הכי אוהב את השחור והדוגמה של הדוגמה ואנחנו באמת לא מצלמים שחור-לבן עם דיגיטלי, כך שבכל מקרה יש צורך בעיבוד שלאחר מכן. למדתי כל כך הרבה מהדרכות הווידאו שלך, פוסטים בבלוג וכו '. תודה ובבקשה תמשיך את העבודה הגדולה!

  32. הצעת חוק ביוני 29, 2012 ב6: 58 pm

    לדעתי, מה שעשינו בחדר החשכה הכימי הוא לשפר את פגמי הסרט מתוך מצלמת ה- thr. אז מה עושה את אותו הדבר באופן דיגיטלי אחרת. הבעיה היחידה היא HDR. חלקם עוברים את הדף עם יכולותיו. אני אישית לא דואג לזה, אך על המלחין להראות את רשמיו.

  33. ג'ולי ביוני 29, 2012 ב7: 55 pm

    עבודה נהדרת- אני לא רואה שום דבר רע בלצלם תמונה לא כל כך נהדרת ולהפוך אותה לפנטסטית דרך PS. אני אוהב את מה שעשית עם התמונה - ואני בטוח שמי שצילם תודה גם לך. עבודה יפה. גם אני נאבק עם קבלת הזריקה המושלמת לפעמים, ואני אסיר תודה על PS ופעולות שיעזרו לשפר את המראה

  34. תרזה ביוני 29, 2012 ב10: 12 pm

    תפיסה יפה ועריכה מדהימה. ידיים באוויר גם לשאר ההודעות ... אני מסכים בלב שלם. בבקשה תמשיך לעשות את מה שאתה עושה!

  35. גץ ב- 30 ביוני, 2012 ב- 7: 35

    עריכה יפה! אני חושב שזה יתרון עצום להיות מסוגל לערוך תמונות שאולי אני לא מסמר במצלמה! המטרה שלי היא לסמר אותם ... אבל לא תמיד קורה שאני מצליח לעשות זאת במצלמה. אז אני אסיר תודה על כלי עריכה כמו שלך! המשיכו בעבודה הנהדרת!

  36. קלי ב- 30 ביוני, 2012 ב- 7: 41

    אוהבת איך שלימדת אותה לשמור את התמונה הזו ... כמובן שאנחנו תמיד צריכים לעבוד כדי להיות טובים יותר. אבל אנחנו מהווים זכות אנושית? זה בדיוק קרה לי עם ילדי, בפסחא רציתי לצלם את בני בן ה 3.5 שנים ואת בתי בת ה 11 חודשים. ובכן הבנתי לפני כמה תמונות שאני צריך להתאים את ההגדרות שלי במקום הקודם רק עם הבת שלי. עם זאת, לאחר שניסיתי עוד 5 ~ 10 דקות לשמור על הילדים שלי שהם מאבדים את זה ותמונת ה- FAV שלי הייתה תמונה שהבן 11 לחודש שלי נשטף והיו לה נקודות חמות. בין הפעולות שלך, גוגל, שכבות, שיבוט התמונה שהיתה נכונה, עכשיו יש לי את התנוחה הטובה הזו כ -20 × 20 בסלון שלי. אז תודה אני עוקב אחר הבלוג שלך כדי להשתפר, לנסות דברים חדשים ולשמור לפעמים אותי מעצמי.

  37. קרליטה ב- 30 ביוני, 2012 ב- 10: 24

    רק צריך לומר, אני באמת ממש אהבתי את התמונה לפני שהיא נערכה! אני חושב שאנשים צריכים פשוט לצלם כמו שהם רוצים, ואם הם רוצים לערוך אותם, ללכת על זה. עשו מה שמשמח אתכם, ואל תשימו לב לאף אחד אחר. חוץ מזה, אם אתה לא יכול לקחת את זה, אל תשלח את זה. העולם היה מאושר יותר אם היינו בוחרים להיות מאושרים. ואם אנשים חושבים שכל הצלמים הגדולים דרך ההיסטוריה פשוט "ממסרים את זה" במצלמה, הם לא מכירים את ההיסטוריה שלהם!

  38. שליף ב 2 יולי, 2012 ב 7: 50 pm

    אני למשל אסיר תודה על הכישרון שלך ג'ודי. למרות שכולנו שואפים לקבל את זה כמה שיותר קרוב למושלם במצלמה ... זה לא תמיד קורה ככה. אנא התעלם מהחסידים נגד פעולה.

  39. ז'אן ביולי 3, 2012 ב1: 24 בבוקר

    מדהים!

  40. EFletch ב 11 בספטמבר, 2012 ב 4: 17 pm

    כצלם שאפתן מתחיל מאוד, לא היה לי מושג שעיבוד פוסט יכול להיות כה דרמטי. אני לא ממש בטוח איך אני לא יודע את זה ... למרות שאנשים תמיד אמרו לי שיש לי 'עין' להלחנה, אני מרגיש אשם עז לבצע עריכות אפילו פחות קלות לאחר עיבוד. לאחר שקראתי מאמר זה והבנתי עד כמה ניתן לשפר את עבודתי על ידי השתדלות ללמוד פוטושופ או חדר אור בנוסף לשיפור צילומי 'מחוץ למצלמה', אני לא מרגיש רע כי רבים אפילו הצילומים האהובים עליי נחשפים בצורה לא נכונה וכו '. נחמד לדעת שחסרונותיי הנתפסים בעצמי משותפים ככל הנראה לחלק ניכר מהצלמים בכל רמות המיומנות. תודה ואני אקרא את הבלוג שלך באופן קבוע עכשיו!

השאירו תגובה

אתם חייבים להיות מחוברים על מנת לפרסם תגובה.

איך לקדם את עסק הצילום שלך

By פעולות MCPA

טיפים לציור נופים באמנות דיגיטלית

By סמנתה אירווינג

כיצד לבנות את הפרופיל שלך כצלם עצמאי

By פעולות MCPA

כיצד לבנות את הפרופיל שלך כצלם עצמאי

By פעולות MCPA

טיפים לצילום אופנה לצילום ועריכה

By פעולות MCPA

תאורת חנות דולר לצלמים בתקציב

By פעולות MCPA

5 טיפים לצלמים להיכנס לתמונות עם משפחותיהם

By פעולות MCPA

מדריך מה ללבוש למפגש צילומי הריון

By פעולות MCPA

מדוע וכיצד לכייל את הצג

By פעולות MCPA

12 טיפים חיוניים לצילום ילודים מוצלח

By פעולות MCPA

עריכת Lightroom של דקה אחת: תת-חשיפה לתוססת וחמה

By פעולות MCPA

השתמש בתהליך היצירה לשיפור מיומנויות הצילום שלך

By פעולות MCPA

אז .... אתה רוצה לפרוץ לחתונות?

By פעולות MCPA

פרויקטים מעניקים השראה לבניית מוניטין שלך

By פעולות MCPA

5 סיבות שכל צלם מתחיל צריך לערוך את תמונותיו

By פעולות MCPA

כיצד להוסיף נפח לתמונות טלפון חכם

By פעולות MCPA

כיצד לצלם תמונות אקספרסיביות של חיות מחמד

By פעולות MCPA

הגדרת תאורה אחת למבזק מצלמה לפורטרטים

By פעולות MCPA

יסודות צילום למתחילים מוחלטים

By פעולות MCPA

כיצד לצלם תמונות קירליאן: התהליך שלי צעד אחר צעד

By פעולות MCPA

14 רעיונות מקוריים לצילום תמונות

By פעולות MCPA

כל הקטגוריות

הודעות האחרונות