Ļoti pretrunīgi vērtēta māsu un māsu fotogrāfija

Kategorijas

Populārākie Produkti

Kad vārds “strīdīgs” iešaujas galvā, vai šo attēlu jūs attēlojat? Visticamāk ne!

Es biju ievietojis šo attēlu vietnē MCP Facebook lapa februārī, demonstrējot mūsu jaunāko Lightroom sākotnējie iestatījumi (InFusion and Illuminate). Es nekad necerēju dzirdēt neko citu, izņemot “mīļus bērnus” vai “kā tu to izdarīji?” vai “lielisks ietaupījums”. Netika pārkāpti likumi. Neviens bērns nav cietis. Tas bija attēls, kas netika pienācīgi eksponēts. Tieši tā!

infused-light71-600x400 Ļoti pretrunīgi vērtēts brāļu un māsu projekts Lightroom Presets MCP domas

Tā vietā man bija nikni fotogrāfi, kas mani vaino par visu veidu “noziegumiem”, piemēram:

  • Foto industrijas sagraušana
  • Mācot cilvēkiem labot attēlus Lightroom vai Photoshop, lai viņiem nebūtu jāmācās savas kameras
  • Palīdzība jaunajiem fotogrāfiem atpaliek no pieredzējušiem profesionāļiem
  • Tiek rādīti attēli no cilvēkiem, kuriem nav uzņēmējdarbības un kuri ir fotogrāfi

Un labi, saraksts bija garāks par to, bet jums ir ideja ...

Aizmugures stāsts ...

Šis attēls ir brīnišķīga fotogrāfa Dayna More. Viņa aktīvi darbojas mūsu Facebook grupā un vispirms bija kopīgojusi attēlu. Viņa bija paskaidrojusi, ka praktizē zibspuldzes fotografēšanu, kad meita sasniedza leju, paņēma smiltis un sāka tās ēst. Hmm ... Tāpēc viņa izslēdza zibspuldzi un pievērsās tam, lai būtu mamma. Kad dēls sāka mierināt meitu, viņu aizkustināja un atkal sāka bildēt. Uzmini, ko viņa aizmirsa mainīt mirkļa karstumā? Viņas kameras iestatījumi! Nav tā, ka viņa nezinātu, kā atmaskot. Nav tā, ka viņa būtu slikta fotogrāfe - patiesībā viņa ir lieliska! Viņai tikko bija pagājis. Un šis pagrieziens bija tas, kas viņai ļāva iemūžināt mirkli.

Ja viņa pārtrauca un mainīja iestatījumus, uzņēma dažus testa kadrus un pielāgoja…. visticamāk, viņa būtu palaidusi garām šo dārgo tēlu. Jūs nevarat atjaunot neapstrādātas emocijas. Viņa to notvēra un pārliecinājās, ka ekspozīcija nebija perfekta. Viņa un es nekad neteicām, ka tā ir. Bet kāpēc jūs izmetat attēlu, kad varat to “saglabāt”, kā parādīts iepriekš, vai izveidot no tā mākslu, kā parādīts zemāk?

Šis labojums tika veikts no tā paša neapstrādātā faila kā iepriekšējais. Atkritumi? Nē - ne man. Pārsteidzošs attēls? Noteikti!

 

Apgaismojiet 21. gadu pēc ārkārtīgi pretrunīgi vērtēta brāļu un māsu fotoattēlu zīmējumu Lightroom iepriekš iestatītās MCP domas

MCP domas - iecietība un sapratne…

Runājot par fotogrāfiem, daži nākotnē vēlas kļūt par profesionāļiem, bet citi vēlas tikai jaukus viņu bērnu, mazbērnu, mājdzīvnieku vai apkārtējās dabas attēlus. Ne katrs fotogrāfs, kurš lasa MCP apmācības vai izmanto mūsu produktus, nevēlas konkurēt ar profesionāļiem. Daži vienkārši vēlas labākus attēlus.

Kamēr jaunie fotogrāfi mācās izmantot savas kameras, apgaismojumu utt., Vai viņiem vajadzētu izmest katru attēlu? Nē. Kāpēc gan neiemācīties tādu programmatūru kā Photoshop un Lightroom, lai viņi, mācoties un saglabājot savas kameras prasmes, varētu saglabāt attēlus? Protams, mērķis ir kvalitatīvi attēli tieši no kameras, tā vienkārši nav realitāte. It īpaši, ja kāds ir jauns fotogrāfijā.

Illuminate-22-after2 Ļoti pretrunīgi vērtēts brāļu un māsu projekts Lightroom Presets MCP domas

Salauztas kājas un kruķi ... kāds viņiem sakars ar fotografēšanu un rediģēšanu?

Iedomājieties, kā salauzāt kāju savās kāzās ... Es to izdarīju. Tas iesūcās. Pēc tam trīs mēnešus (TRĪS!) Es biju uzmetis līdz augšstilba augšdaļai. Man bija grūtības staigāt, un man bija vajadzīgi kruķi, lai apietu, un pat pēc tam, kad bija atnācis ģipsis, man vajadzēja papildu kruķu palīdzību, strādājot pie savām iemaņām. Galu galā man kruķus vajadzēja arvien mazāk. Un galu galā es gāju pati.

Fotogrāfija ir ļoti līdzīga šai. Kad lielākā daļa sāk darbu, viņi paļaujas uz automātisko režīmu un pēc tam bēdīgi slaveno portreta seju vai skrienošo cilvēku. Galu galā, kad fotogrāfs uzzina vairāk, viņi sazarojas ar atvēruma vai ātruma prioritāti un pāriet uz manuālo. Arī tas tiek pārvērsts rediģēšanā. Kad esat jauns fotogrāfiju lietotājs, rediģēšanai var palīdzēt “kruķi” vai rīki. Protams, mūsu darbības un sākotnējie iestatījumi var saglabāt attēlus, kurus jūs citādi varētu izmest atkritumos. Bet viņi var arī padarīt to vienkāršāku un ātrāku rediģēšanu - un daudzi mums saka, ka veids, kā mēs veidojam savus produktus un iemācām cilvēkiem tos izmantot, tas viņiem faktiski ir iemācījis Photoshop un Lightroom sīkumus.

Jūsu zvans ... ņemiet tos vai atstājiet tos.

Es patiešām jūtu, ka ļauju cilvēkiem uzlabot fotoattēlus, laiku pa laikam “saglabāt” attēlu un radīt māksliniecisku savu attēlu interpretāciju. Ir gadījumi, kad pat vispieredzējušākajiem fotogrāfiem ir nepieciešams pastiprinājums Lightroom vai Photoshop, tāpat kā tumsas istaba tika izmantota agrāk. Daudzi pieredzējuši fotogrāfi (piemēram, Džoels Grims, Trejs Radklifs  un tūkstošiem citu) mākslas darbu radīšanai izmanto rediģēšanas programmatūru. Un manuprāt, tas ir brīnišķīgi.

Cerams, ka neatkarīgi no tā, kur jūs atrodaties ar savām fotografēšanas prasmēm, mēs visi varam atbalstīt un cienīt citu darbu un pieņemt atšķirības, nevis tās izmantot.

MCPA darbības

Bez komentāriem

  1. Mišela Makkeina Janvārī: 10, 2013 pie 3: 15 pm

    Tu esi neticams. Es ceru, ka varu būt uz pusi tik labs kā jūs. nopietni, greizsirdīgi.

  2. emīlija Janvārī: 12, 2013 pie 10: 19 pm

    Jaukas foto kāzas

  3. Stefānija Martā 12, 2014 pie 8: 13 am

    Labi teikts. Paldies. Diemžēl cilvēki šajā nozarē var būt diezgan ļauni. Tirgus mainās, un vecās skolas profesionāļiem ir jāiemācās mainīties līdz ar to.

  4. Maiks Šveicejs Martā 12, 2014 pie 8: 20 am

    Interesanti .. viss, ko es domāju, bija “lielisks ietaupījums” 🙂 Es esmu daļējs pret siluetiem kā “laimīgu negadījumu”, bet tie visi izskatās labi. Un es domāju, ka, ja vairāk fotogrāfu ir godīgi pret sevi, lielākā daļa no mums ir kļuvuši pavirši, parādoties RAW failiem un dažām patiešām labām programmatūrām, salīdzinot ar to, kad daži no mums uzņēma filmas un hromus (plus vai mīnus 1/2 pieturas), tāpēc es d ņem nelaimīgos ļaudis un ignorē tos. Es zinu, ka es to daru lielākoties. Es daudz nodarbojos ar iPhoneogrāfiju un noķeru tās pašas piezīmes, kā “sabojāt” “nevis īstu kameru” ”kāpēc jūs tērējat laiku” blā, blā, blā .. bet ziniet, ģimenes mīl attēlus .. man tie patīk un tāpēc viss, kas galu galā ir svarīgs.

    • Jodi Frīdmans, MCP darbības Martā 12, 2014 pie 10: 02 am

      Maik, vai jūs tiešām pārdodat izdrukas, vai iPhoneogrāfija galvenokārt ir domāta jums? Es labprāt vēlētos, lai MCP emuārā būtu dažas ziņas par šo tēmu. Ja ir interese, sazinieties ar mani.

  5. Kima Petengila Martā 12, 2014 pie 8: 22 am

    Labi teikts!! Plusi un daži no slavenākajiem fotogrāfiem no pagātnes ir labi pazīstami arī ar tumšās telpas rediģēšanas procesiem. Dodēšana un dedzināšana bija tikpat liela mākslas sastāvdaļa kā mūsdienās. Ikvienam ir tiesības aplūkot un veidot fotogrāfijas tā, lai tas būtu patiess. Es tiešām esmu ļoti neapmierināts, kad sāk lidot zemie komentāri. Katram attēlam ir reāla persona ar jūtām, kas atradās aiz kameras. Es vienmēr apbrīnoju, kā jūs pieturaties pie visiem fotogrāfiem un atgādinu cilvēkiem, ka komentāri, kas nesniedz konstruktīvas atsauksmes, nav pieņemami.

  6. Beth Martā 12, 2014 pie 8: 24 am

    Šāda veida vitriols ir tieši tas, kāpēc es pārtraucu dalīties ar savām fotogrāfijām konkursos ar citiem fotogrāfiem. Tā kā es daudz neveicu rediģēšanu - drīzāk pēc dabiski iespējamiem attēliem, esmu saņēmis daudz nicinājuma, līdz pat vēlmei būt. Tas ir ļoti atturējis, un, ja mani klienti nebija laimīgi un atkal un atkal mani lūdza, es, iespējams, domāju, ka esmu neveiksme.

    • Linda Martā 12, 2014 pie 8: 32 am

      Atkārtoti klienti runā vairāk skaļumu nekā anonīmi cilvēki datorā ... atcerieties to! Es esmu kā jūs ... pēc iespējas dabiskāk ... Es izmantoju Lightroom kā tumšo istabu un krāsu pielāgošanai (joprojām strādāju pie visa baltā balansa). Es veicu spēcīgus labojumus tikai tad, ja cilvēki to pieprasa.

  7. Dana Princis Martā 12, 2014 pie 8: 24 am

    Jodi, man patīk tas, ko tu šeit dari, un priecājos, ka nevienu no šīm “sūdzībām” vai “kritiku” neuztver nopietni. Tu esi dāvana un tik laba skolotāja !!

  8. Linda Martā 12, 2014 pie 8: 29 am

    Es domāju, ka es to redzu no abām pusēm. Es esmu svētīta, ka man bija daži labi mentori, kas man iemācīja gan fotogrāfijas, gan rediģēšanas pamatus Photoshop (es pats apguvu Lightroom, lol). Cilvēki, piemēram, Skots Kels, raksta grāmatas par to, kā izmantot šīs programmas, un īsceļus visam. Tātad, kas ir nepareizi ar jūsu apmācību? Tas neatšķiras no grāmatas vai klātienes cilvēku mentora! Un es piekrītu, ka iesācēji bieži izmanto “kruķus”. Bet mana problēma sākas tad, kad šie iesācēji nekad neuztraucas apgūt fotogrāfijas mākslu ... tikai rediģēšanas mākslu. Viņi nekad neizkāpj no zaļā laukuma ... viņiem nav ne jausmas, ko jūs domājat ar diafragmas prioritāti vai ko to domājat. Es tiešām to daru. Viņi vienkārši noklikšķina un pēc tam vairākas stundas pavada rediģēšanu. Viņi neuzlādē daudz, atdod visus attēlus, un diemžēl daži no tiem, kurus es šeit esmu redzējis, PIETEIKTI pazemina cenu nekaunīgi (vai klients man teica, ka cits “jauns nozares pārstāvis” fotogrāfs lūdza viņu cenrādis ... un ko es jebkad iekasēju, viņa iekasēs pusi, UN visus rediģētos attēlus piegādās diskā.) viņi pat lielās, ka ir lētāki nekā tā un tā. Lai arī kā mēs gribētu ticēt citādi, pēdējais kļūst arvien izplatītāks. Es ceru, ka viņi zaudē sevi par zemu cenu tūlīt pēc uzņēmējdarbības ... jūs varētu teikt, ka fotogrāfa izdzīvošana ir visspēcīgākā ...

    • Sieviete Martā 12, 2014 pie 8: 40 am

      Lai gan es saprotu, ka apzināta cenu samazināšana ir briesmīga, šie klienti nav jūsu klienti. Viņi nenovērtē mākslu. Viņi dod priekšroku lētai, nevis kvalitātei. Tas ir Walmart pret Saks. Jā, šie cenu samazinājumi nepadarīs pietiekami daudz, lai saglabātu dzīvotspēju biznesā.

      • Kim Martā 12, 2014 pie 1: 57 pm

        Diemžēl ne visi var atļauties Saksu. Fotografēju tikai prieka pēc. Es nelietoju Lightroom un man nepieder Photoshop. Tomēr es izmantoju bezmaksas Photoshop rediģēšanas vietni tīmeklī, jo man patīk daži atdzist efekti. Cenu samazināšana nav forša, tomēr dažas cenas, ko prasa profesionāli attēli, ir trakas. Vai es patiešām vēlos visu laiku nomest 300–500 USD par ģimenes fotoattēliem. Nē. Mēs savus fotoattēlus uzņemam Olan Mills un tādus tikai aptuveni reizi sešos gados izmaksu dēļ. Atvainojiet, es uzņemšu savas lētās fotogrāfijas jebkurā nedēļas dienā. Es arī izmantoju savu kameru tikai automātiskajā režīmā. Kāpēc? Ne tāpēc, ka esmu pārāk slinks, lai iemācītos lietot kameru, bet gan tāpēc, ka man ir atmiņas problēmas.

        • Amanda Martā 12, 2014 pie 7: 00 pm

          Es nedomāju, ka 300–500 USD par ģimenes fotoattēliem reizi 6 gados ir traki. Tas faktiski ir diezgan lēti. Es pat nedomāju, ka maksāt vienreiz gadā personīgi ir traki. Jums jāpārtrauc un jādomā par fotogrāfiem, kuri to dara iztikas dēļ. Visa šī nauda nenonāk tieši viņu kabatās. Apmēram 40% tiek novirzīti nodokļiem (pašnodarbinātie maksā nodokļus un arī darba devēju daļa) un pieskaitāmās izmaksas, lai vadītu savu biznesu. Viņi nepārsniedz minimālo algu, ja par sesiju prasa 50 USD. Tas vienkārši nav iespējams. Lielākā daļa no šīm ķēdes studijām, piemēram, Olans Mills, visi pārtrauc uzņēmējdarbību vai jau ir to darījuši. Kāpēc? Peļņas normas. Tie nav ienesīgi uzņēmumi. Ja cilvēki apstātos un apsvērtu naudas summu, ko viņi tērē ikdienas lietām, kas nav vajadzīgas un nav mūžīgas, es neticu, ka viņi domātu, ka fotografēšana pēc pasūtījuma bija diezgan dārga. Es redzu daudz cilvēku, kuri saka, ka viņi nevar atļauties šīs ekstravagantās cenas, ko maksā fotogrāfi, tomēr viņiem visiem ir liela ekrāna televizori, iPad un dārgi apģērbi. Lielākā daļa no viņiem katru dienu ceļo uz Starbucks un vairākas reizes nedēļā / mēnesī ēd ārā. Visas šīs lietas summējas, un visas šīs lietas nebūs mūžīgas. Skaista jūsu ģimenes portreta sesija ir mūžīga. Tas man liek domāt, ka cilvēki domā, ka 300 USD tam ir par dārgu. Es domāju, ka 300 ASV dolāri ir lētāki par kaut ko tādu personīgi.

  9. Candice Martā 12, 2014 pie 8: 29 am

    Paldies, ka rakstījāt un izlikāt šo ziņojumu. Cilvēki var būt ļoti rupji, un viņiem parasti ir vieglāk kritizēt un rādīt ar pirkstu, nevis būt cieņpilniem un novērtēt to, kas tam nepieciešams. Man ir divi zēni, un dažreiz man nav minūtes, lai mainītu kameras iestatījumus, lai iemūžinātu tos skaistos brīžus, kas mani pirmoreiz piesaistīja fotografēšanai. Arī es esmu kritizēta par to, ka manu kameru atstāju automātiskā režīmā, taču šeit ir tā lieta, varbūt es vēlos strādāt pie savām fotošopa prasmēm. Photoshop ir sarežģīta programma, tam vajadzīgs laiks kā jebkuram citam. Ko tas saka, ak, jā, "ja jums nav nekā jauka, ko teikt, tad neko nesakiet"! Paldies! Es mīlu to, ko jūs darāt!

  10. Bonnie Martā 12, 2014 pie 8: 29 am

    Labi teica Jodi! Mums visiem ir jāiemācās mazliet iecietība un jāatbalsta mūsu kolēģi fotogrāfi. Izmantojiet laipnu konstruktīvu kritiku, lai palīdzētu viņiem kļūt labākiem!

  11. Debbie Martā 12, 2014 pie 8: 30 am

    Attēls ir krāšņs. Es diezgan bieži saskaros ar negatīviem cilvēkiem un atklāju, ka viņu ignorēšana man vislabāk noder. Es filmēju, kā man patīk, jo fotogrāfija ir māksla, un māksla ir subjektīva.

  12. Joyce Martā 12, 2014 pie 8: 31 am

    Jodi, es pilnīgi piekrītu tavam rakstam! Cilvēkiem ir jāiemācās būt iecietīgākiem, un es deru, ka tie, kas rakstīja un komentēja, ir izmantojuši programmatūru, lai palīdzētu uzlabot arī viņu attēlus. Protams, mēs vēlamies uzņemt vislabāko iespējamo attēlu, taču dažreiz ir daži izņēmumi, par kuriem jūs rakstījāt. Vienkārši atcerieties, ka jūs nevarat izpatikt visiem 🙂 Lai jums brīnišķīga diena.

  13. Prieks Martā 12, 2014 pie 8: 32 am

    Lieliska atsaucība Jodi!

  14. Marija Lopesa Martā 12, 2014 pie 8: 33 am

    Visi kaut kur sāka! Palīdzēsim viens otram netraucēt viens otram. Sākotnējie iestatījumi un darbības patiešām palīdz uzlabot fotoattēlus. Turpiniet darbu, nodrošinot šos rīkus cilvēkiem, kuri tos novērtē.

  15. TDashfield Martā 12, 2014 pie 8: 35 am

    Oho! Kādam bija apakšveļa barā, vai ne? Kā fotogrāfiem mums vajadzētu atbalstīt vienam otru un nevērtēt. Ikvienam kaut kur jāsāk, un mums visiem ir savs veids, kā veidot savus attēlus. Nevienam nav 100% taisnība vai nepareizība ar to, ko viņi dara. Ak, pārliecināts, ka tev var nepatikt tas, ko kāds dara, vai domāt, ka viņam, iespējams, būs jāiemācās, kā rīkoties šādi un tādi, bet tas nedod tev tiesības izrādīt viņiem neglītumu.

  16. Sieviete Martā 12, 2014 pie 8: 35 am

    Tas ir absolūti kauns, ka šai nozarei ir šāda plaisa. Varētu būt spēcīgāk, ja visi viens otram palīdzētu un iedrošinātu, nevis troļļo, kritizē un gāž viens otru. Cik cenšos noskaņot negatīvo, tas tik un tā iesūcas manā prātā. Centieties koncentrēties uz pozitīvo. Dariet pats. Vai rīcība var būt kruķis, vai ne? Vai darbības iznīcina nozari? Nē. Darbības var būt laika ietaupījumi, mācību līdzekļi un vienkārši jautri. Izmantojiet tos vai nelietojiet, katra fotogrāfa ziņā ir pieņemt šo lēmumu, vai tos izmantot vai nē.

  17. Maikls B. Stjuarts Martā 12, 2014 pie 8: 36 am

    Tas ir skaists attēls un lielisks pēcapstrādes piemērs, lai uzlabotu fotoattēlu. Man patīk tas, ko es varu darīt ar Lightroom, un smieties par visiem tur esošajiem puristiem, kuri uzskata, ka ir jāpieņem spriedums un jāmet akmeņi. Lieliski nošāva Dayna More!

  18. Vendija Lovata Martā 12, 2014 pie 8: 37 am

    Tas mani apbēdina, ka jūs saņēmāt šādus komentārus no profesionāliem fotogrāfiem. Pirmkārt, vai Lightroom netiek dēvēts par digitālo tumšo istabu, kas ir ekvivalents tumšās telpas tweaks izvairīšanās un dedzināšanas utt. Jūs agrāk nevarētu izdarīt fotogrāfijas bez tumšās istabas. Jā, tagad mums tas nav vajadzīgs, taču mēs joprojām izmantojam digitālās versijas, lai uzlabotu un uzlabotu fotoattēlu. Tādi profesionāļi kā Skots Kelbijs ir uzrakstījuši grāmatas par Lightroom un Photoshop izmantošanu digitālajiem fotogrāfiem un paši izmanto programmatūru. Esmu pārliecināts, ka visi Pro sūdzību iesniedzēji tos arī izmanto, taču nevēlaties, lai cilvēki zinātu tirdzniecības viltības, ka ne viss tiek darīts aiz slēgtām durvīm. Visbeidzot, manuprāt, labāk ir noķert šo brīdi, nekā nekad nav bijis tas vispār. Ja jūs varat to pielāgot un saglabāt, tad vēl labāk.

  19. Piens Martā 12, 2014 pie 8: 37 am

    FANTASTISKS raksts! Paldies, ka aizstāvējāt tos no mums, kuri ne vienmēr vēlas “konkurēt” ar profesionāļiem. Šobrīd esmu iesaistījies fotografēšanā dažus gadus, un tas, kā jūs izskaidrojāt mācīšanos, izmantojot Photoshop un darbības kā kruķus, lieliski raksturo to, kā esmu iemācījies un pieaudzis. Man patīk arī tas, ka jūs pieskārāties fotogrāfiju veidošanai mākslā - es domāju, ka tieši tas ir noticis vairāku pēdējo gadu laikā, un tā ir brīnišķīga lieta. Lūdzu, nepārtrauciet to, ko darāt - es domāju, ka ir vairāk tādu cilvēku, kuri novērtē to, ko jūs darāt, nevis ņirgājas par to. Kas attiecas uz nīdējiem / naysayers, labi, hei ... jums ir iespēja neietilpt šajā vietnē. Ja tas jūs tik ļoti traucē, ko jūs šeit vispār darāt?

  20. Ērika Makkimija Martā 12, 2014 pie 8: 38 am

    Fantastiska atbilde! Es esmu tik priecīgs, ka jūs tajā brīdī pieminējāt, ka viņa ir mamma, kā arī fotogrāfu. Paldies, ka dalījāties savās domās par šo jautājumu un neļāvāt mazām diskusijām jūs pievilt!

  21. Karin Martā 12, 2014 pie 8: 39 am

    Paldies Jodie par jūsu MCP centieniem un emuāru. Es esmu viens no tiem nepatīkamajiem fotogrāfiem, kuram vēl ir daudz jāmācās un labprātāk nezaudētu daudz attēlu. Turklāt, kad esmu atvaļinājumā, es jūtu, ka esmu tur, lai izbaudītu jautrību atvaļinājumā un neesmu eksperts fotogrāfs (kas man tik un tā nav tuvu). Kamēr es nēsāju kameru līdzi visur, kurp dodos, lielākoties man nav iespēju apstāties un pārdomāt visu, kas man būtu jādara, lai iegūtu šo lielisko fotoattēlu, kuram vajag maz rediģēt. Es domāju, kā jūs sakāt, ka grizli lācim jāpaliek tieši šajā pozīcijā vai jāpārtrauc ceļojums, kurā esat ieslēgts, lai jūs varētu iestatīt statīvu, iegūt pareizo fokusu, pielāgot iestatījumus un uzņemt vairākus kadrus - iespējams, pielāgojot iestatījumus starp katru nošauts. Tas vienkārši nav iespējams. Tāpēc man ir tāda informācija kā jūsu sniegtā informācija, kas man palīdz saglabāt un varbūt pat uzlabot šos kadrus, lai es varētu gan izbaudīt mirkli, gan saglabāt atmiņu. Ja es būtu bijusi vairāk kundze, arī es būtu darījis visu, kas man varētu būt, lai saglabātu šo kadru. Tas izrādījās skaists un būs brīnišķīgs viņas bērnu bērnības ieraksts, kuru nevajadzēja pazaudēt, jo daži no turienes neuzskata, ka attēls, kas sākotnēji netika uzņemts, nav vērts ietaupīt.

    • Karin Martā 12, 2014 pie 8: 45 am

      Atvainojiet, ka uzrakstījāt vārdu Jodi. Man ir klients, kurš to izsaka ar vārdu “e” un pieradumu. 🙂

  22. Dzintars Kīts Martā 12, 2014 pie 8: 41 am

    Vau, es nespēju noticēt, ka uz šī skaistā attēla bija tik daudz naidīguma. Mums visiem ir bijuši pārsteidzoša fotoattēla (ar ne tik apbrīnojamiem iestatījumiem) iemūžināšanas mirkļi, un darbības dod iespēju mums palīdzēt to atgriezt tur, kur mēs to vēlējāmies. Ir lieliski, ka ar darbībām varētu saglabāt šo attēlu, jo kā mamma un fotogrāfe es tajā brīdī būtu darījusi to pašu, ja tas būtu manis pašu vai kāda cita bērns. Skaists sirsnīgs attēls! 🙂

  23. Marian Martā 12, 2014 pie 8: 42 am

    Labi teikts!!!!!!! Vai šie bija “nīdēju” tūlītējie Pro? Es nopietni šaubos! Pat ja viņi būtu, NEVIENS, pat kāds, kurš ir šāvis lielāko daļu savas dzīves, KATRS PAREDZĒTU ATTĒLU KATRU VIENKĀRŠU LAIKU! KATRU! Ja esat īsts profesionālis, jūs saprotat, cik ātri var mainīties situācijas un to apgaismojums! Turpini darīt to, ko dari Jodi un Dayna! Šim cālim ir mugura!

  24. Leesa Vota Martā 12, 2014 pie 8: 44 am

    Es rediģēšanu faktiski skatu kā vēl vienu fotomākslas formas daļu. Ir dumjš, ja fotogrāfi par to vērtē negatīvi. Man tas ir kā dusmoties uz eļļas gleznotāju, jo viņi nolēma ar to izmantot akrilu un pēc tam tam virsū sajauca smiltis, lai izveidotu tekstūru. Debesis aizliedz, ka viņi nepaliek tīri pret eļļām ... .. Katram ir savādāks veids kā savam galaproduktam. Svarīgi ir tas, vai fotogrāfija var stāvēt atsevišķi kā kaut kas lielisks. Ceļam nav nozīmes.

  25. Sylvia Martā 12, 2014 pie 8: 45 am

    Es jūtu, ka esmu digitālais mākslinieks, kurš arī fotografē. Es neticu, ka smagiem digitālajiem labojumiem jābūt = nežēlīgam fotogrāfam. Tas ir milzīgs pārspīlējums. Skaidrs, ka nozarē ir problēmas un izaicinājumi, taču to pamatā nav photoshop. Es arī domāju, ka šīs darbības ir lielisks veids, kā mācīties, un to dēļ esmu pilnveidojis un atjauninājis savu prasmju kopumu. Paldies!

  26. Lindsija Viljamsa Martā 12, 2014 pie 8: 46 am

    Lieliski lasīt, Jodi! Kad es pirmo reizi sāku, es devos tieši manuālajā režīmā, kas nozīmēja, ka dažreiz (daudz reižu, ja esmu patiesi godīgs), maniem attēliem DATI nav jāsaglabā. Turklāt jūsu darbības palīdz man uzzināt, kā es pats daru visas tās pašas lietas. Tagad, kad es tiešām zinu, ko daru, es joprojām izmantoju jūsu darbības, jo tās man ietaupa tik daudz laika un nodrošina tik daudz konsekvences manā darbā. Es zinu citus fotogrāfus, kuri nav pielikuši pūles, lai mācītos tāpat kā es, un man dažreiz sagādā vilšanos, ka daži klienti redz tikai dolāra zīmes, nevis mīlestību un pūles, ko esmu ieguldījis savā darbā, taču tam nav nekā kopēja ar darbībām. Mans darbs runā pats par sevi. Sakot, ka darbības ir atbildīgas, nekas neatšķiras no tā, kā teikt: “Jūs uzņemat lieliskas bildes. Jums jābūt lieliskai kamerai! ”

  27. Sindija Martā 12, 2014 pie 8: 49 am

    Lielisks raksts! Pilnīgi piekrītu jūsu rakstītajam. Kāpēc cilvēki nevar vienkārši virzīties tālāk, ja viņi personīgi nepiekrīt, it īpaši, ja viņu viedoklis netika uzdots. Tik viegli paslēpties aiz datora un izspļaut negatīvus viedokļus. Es domāju, ka tas ir lielisks attēla un tādu mīlas vietņu ietaupījums kā jūs, kas māca attēlus pārveidot par “mākslas” formu. Tas ir pašsaprotams, ka jūs vienmēr mēģināt uzņemt vislabāko attēlu, kāds vien iespējams.

  28. homoseksuālists Martā 12, 2014 pie 8: 51 am

    Es pateicos jums, ka dalījāties ar mums. Fotogrāfijas karjerā es pārdzīvoju šaubīgu posmu, un tas man patiesībā lika justies labāk. Bērnus ir grūti fotografēt, un dažreiz jums tas nav pareizi. Ātri pārvietoties un iemūžināt mirkli ar perfektiem iestatījumiem ir ārkārtīgi grūti. Man patiesībā silueta attēli tik un tā patīk labāk, bet ir ļoti forši redzēt, ko var darīt lightroom.

  29. Karīna Mārkerta Martā 12, 2014 pie 8: 57 am

    Es domāju, ka arguments pret rediģēšanu ir absolūti smieklīgs. Fotografēšanu es sāku tumšā telpā 1983. gadā. Fotografēt var ikviens, dažiem cilvēkiem ir labākas tehniskās prasmes nekā citiem, retajiem ir pārsteidzoša acs par lielisku kompozīciju. Bet, manuprāt, vislabākā māksla mūsdienās notiek tumšajā telpā vai LIGHTroom. Mēs ar tēvu ar rokām darinājām instrumentus, lai izvairītos un dedzinātu fotogrāfijas. Mēs apstrādājām melnbaltus attēlus ar dažādām krāsu vērtībām, lai parādītu atšķirīgas kontrasta vērtības. Lai gan es labāk komponēju labāko attēlu tieši kamerā, esmu arī iemācījies veikt pamata apstrādi, lai attīrītu apgriešanu, atgrieztu dzīvi līdzenam attēlam (KĀ MĒS ORIGINĀLI REDZĒJĀM AR SAVĀM Acīm, objektīvā saplacināts attēls vai kameras īpašības). Fotožurnālistiem ir stingri noteikumi par to, kas viņi ir un ko nedrīkst darīt. Bet, uzņemot portreta, ainavas, darbības u.c. kadrus ... kāpēc NEVEICAT to pēc iespējas labākam attēlam ar kvalitatīvu apstrādi? Kāpēc neizmantot mūsu brīnišķīgo tehnoloģiju, lai radītu pēc iespējas labākas atmiņas?

  30. Ronda Martā 12, 2014 pie 8: 59 am

    Paldies, Jodi, par šo ierakstu. Tas ir tik uzmundrinoši un atsvaidzinoši. Es atklāju, ka daži fotogrāfi ir daudz elitārisma un pat augstprātības, un, no otras puses, esmu redzējis arī citu iecietību un iedrošinājumu. Tur, kur es dzīvoju, profesionālie fotogrāfi nedalīsies ar nelielu informācijas daļu, lai palīdzētu izglītot mazāk pieredzējušu fotogrāfu. Viņi visus uzskata par konkurenci, par draudiem vai zem viņiem, tāpēc viņi nedalās ar informāciju, pēc tam apvaino cilvēku, kurš cenšas mācīties. Tas ir kauns, taču, izmantojot internetu, ir tādi resursi kā jūs, kas var palīdzēt fotogrāfiem, kuri nevar saņemt vietējās kopienas palīdzību. Es novērtēju jūsu rīcību, jūsu ziņas, jūsu atbalstošo un labprātīgo garu pret cilvēkiem, kuri mācās un aug fotogrāfijā.

  31. GL Suich Martā 12, 2014 pie 8: 59 am

    Izklausās, ka tur ir daudz nedrošu fotogrāfu. Es, tāpat kā jūs, domāju, ka ir daudz ļaužu ar diezgan labām kamerām un aprīkojumu, kuri vienkārši vēlas uzlabot savu fotogrāfiju savām vajadzībām. Viņi nekad nedomā un nevēlas kļūt par “profesionāļiem”. Viņi vienkārši vēlas jaukas fotogrāfijas. Ja viņiem palīdz jūsu produkti vai citi tirgū esošie izstrādājumi, lai sasniegtu šo mērķi, viņiem ir vairāk spēka. Profesionāli fotogrāfi var paši izlemt, vai viņi vēlas rediģēt vai nē. Ja jums ir pārliecība par savām fotografēšanas metodēm un rezultātiem - tas ir lieliski, neatkarīgi no tā, vai esat profesionālis vai iesācējs. Ja nē, pārejiet uz nākamo līmeni vai gāziet !, salabojiet to ar pēcapstrādi. Reizēm tie mainās, un fotogrāfiem ir pieejami produkti, kas agrāk nebija pieejami, tāpat kā ir jaunas kameras un aprīkojums, lai veicinātu jūsu fotografēšanas centienus. Tur esošajiem fotogrāfiem, kuri saka, ka jūs sabojājat nozari vai palīdzat jauniem fotogrāfi nepietiekami pieredzējuši profesionāļi - tas ir vienkārši dumjš. Viņu nedrošība parādās.

  32. Julia Martā 12, 2014 pie 9: 01 am

    Kā mārketinga profesionālei, kas mīl savu darbu, man nav nodoma padarīt fotogrāfiju par profesiju. Tomēr kā 2 (3 un jaunāku) cilvēku māte un iesācēja fotogrāfe ar savu 1. DSLR, es esmu liels jūsu Photoshop darbību cienītājs. Jāatzīst, ka es nefotografēju labākās fotogrāfijas, it īpaši, ja 2 bērni ir nepārtrauktā kustībā, un man patīk, ka varu izmantot jūsu rīcību un pārvērst savas fotogrāfijas par kaut ko tādu, kas būtu cienīgs pakārt pie manām sienām. Šajā ziņojumā redzamā brāļa un māsas fotogrāfija man bija milzīga palīdzība - es sapratu, cik daudz vērtīgu mirkļu esmu izkrāpis, ja man nav precīzi iestatīta fotokamera, taču, pateicoties jūsu apmācībām un photoshop darbībām, es varu uzlabot šos fotoattēlus līdz vērtībai. ietaupot! Sirsnīgs paldies par visu, ko darāt, un par savu produktu piedāvāšanu. Jūs esat parādījis, ka pat tad, ja daži no mums nav “profesionāli fotogrāfi”, mēs ar savām rokām varam radīt profesionālu kvalitāti.

  33. Leona Audēja Martā 12, 2014 pie 9: 06 am

    Mani patiešām satrauc redzēt komentāri, piemēram, tie, uz kuriem atsaucaties. Lai gan es saprotu, ka tradicionālie fotogrāfi, iespējams, nenovērtē faktu, ka cilvēki patiešām izmanto rediģēšanu, lai uzlabotu attēlu, es nenovērtēju tādu kaunu vai naidu. Es pats esmu pašmācīts fotogrāfs, un es diezgan daudz izmantoju rediģēšanu. Dažreiz es mīlu attēlu tieši no kameras, dažreiz es ne. Bet mana attieksme ir - ja jūs varat izveidot mākslu no jebkura pieejamā rīka, kāpēc gan to neradīt? Tas nepadara jūsu sākotnējo fotoattēlu mazāk vērtīgu. Cilvēkiem, kuri saka, ka iesācēji samazina pieredzējušākus un “labākus” fotogrāfus, laipni aicināti uz žurku sacīkstēm. Cilvēki, kuri nemeklē rediģētas fotogrāfijas, nāks pie jums - cilvēki, kuriem tas ir vienalga, meklēs citur. Jūs nevarat piespiest sabiedrību redzēt vērtību, ja viņi to nevēlas. Tātad, ritiniet ar to. Atzīstiet, ko šie netradicionālie fotogrāfi dara kā jaunu mākslas veidu. Tā es domāju par attēliem, kuros es daudz rediģēju - Digital Photo Art. Tas tik un tā notiks.

  34. Edith Martā 12, 2014 pie 9: 07 am

    Šis attēls ir viens no pirmajiem, kas pievērsa manu uzmanību! Ir krāšņs, un iestatījumi padara to skaistu! Fotogrāfija ir māksla. Pasaule ir jūsu audekls, un tas ir jūsu pašu radīts. Kādam tas var patikt, citiem tas ienīst, un tāpēc fotogrāfija ir tik lieliska. Tas ir tik skumji, ka nācās izskaidrot dusmīgiem cilvēkiem.

  35. bagāts ar gliemežvākiem Martā 12, 2014 pie 9: 08 am

    Māksla ir māksla. Vai nu jūs to novērtējat, vai nē. Tam nevajadzētu būt maz nozīmes ceļojumam, ko mākslinieks veica, lai nonāktu līdz gala skaņdarbam. Kā klientam, ja jūs mīlat un novērtējat gala produktu, nav svarīgi, vai māksliniekam bija nepieciešamas 5 sekundes vai 3 stundas, lai to izveidotu. Cilvēki maksās par to, ko viņi novērtē. Es nepiedalos pārāk daudz sava procesa nevienam, jo ​​tas ir mans personīgais ceļojums, veidojot pēdējo skaņdarbu neatkarīgi no tā, vai es izmantoju audeklu un otas, vai kameru un fotošopu :). Lielisks raksts!

  36. Jim Martā 12, 2014 pie 9: 08 am

    Pārdomāta atbilde! Man patīk, ka manā datorā ir tumšās istabas iespējas, izmantojot PS, LR un, protams, MCP! Jums ir laba izpratne par savu auditoriju, un es lūdzu par nepārtrauktiem panākumiem attiecībā uz dažādiem jūsu dzīves aspektiem gan biznesa, gan personiskajā dzīvē!

  37. Wendy Martā 12, 2014 pie 9: 12 am

    Es piekrītu LIELISKAM RAKSTAM un GORGEOUS FOTO !! Es esmu iesācējs, kurš nevēlas kļūt par profesionālu fotogrāfu. Es nodarbojos ar šo amatu, jo vēlos izkāpt no zaļā laukuma un nofotografēt lieliskus ģimenes attēlus. Esmu izgājis plašus kursus par manu kameru, fotogrāfiju un Photoshop. Es nesen atradu darbības un mīlu radošumu, ko tās iedvesmo. Man arī patīk, ka viņi var man palīdzēt labot un uzlabot savu darbu, kā es praktizēju manuāli. Es veidoju digitālos albumus un projektus man, un tā ir māksla. Ignorē negatīvo ”_.

  38. Liza Beketa Martā 12, 2014 pie 9: 13 am

    Mīli savu atbildi visiem negatīvajiem cilvēkiem! Kaut arī visi profesionālie fotogrāfi un lielākā daļa hobiju visu laiku cenšas to panākt kamerā, dažreiz, kā jūs teicāt, mēs esam tikai māmiņas un vēlamies iemūžināt šo brīdi, un dažreiz mēs aizmirstam mainīt savus iestatījumus. Es 20 gadus esmu filmējis rokasgrāmatā, sācis filmēt, taču es nekad nevienu nenoliktu par mēģinājumu “saglabāt” šo īpašo fotoattēlu! Mēs visi esam cilvēki un pieļaujam kļūdas gan dzīvē, gan ar savām kamerām. Mīli to, ko var paveikt tavas darbības, tās ir pārsteidzošas! Paldies par visu, ko darāt Jodi, turpini to un neļauj negatīvismam tevi pievilt!

  39. Kara Martā 12, 2014 pie 9: 15 am

    Photoshop un Lightroom var izlabot ekspozīciju, baltā balansu, toni un kontrastu, taču tie nevar padarīt attēlu emocionālu, labi saliktu vai vizuāli interesantu. Tas nevar atgriezties laikā un uztvert precīzu brīdi, kad bērns skūpsta māsas asaras. Ja viņas sastāvs būtu iesūcis, neviens PS vai LR daudzums to nebūtu glābis. Daina iemūžināja mirkli - savus bērnus, nevis klientus - un aizmirsa, ka ir izslēgusi zibspuldzi. Whoop-dee-doo. Ja viņa būtu gaidījusi trīs sekundes, lai pielāgotu savus iestatījumus, viņa būtu palaidusi garām šo brīdi. Es iziešu uz ekstremitātes un uzminēšu, ka viņai drīzāk būtu šis bērnu attēls, nekā tiešsaistē būtu jāapstiprina virkne svešu svešinieku, kuriem rūp tikai EXIF ​​dati. Ansel Adams teica: "Negatīvais ir salīdzināms ar komponista partitūru un izdruku ar tā sniegumu." Tas nozīmē (elpu!) Viņš uzskatīja apstrādi par nepieciešamu mākslas daļu.

    • Jodi Frīdmans, MCP darbības Martā 12, 2014 pie 10: 00 am

      Kara, tu to pavirši! Ja redzat šo attēlu (SOOC), varat pateikt kādam ar labu aci (pro vai nē). Un daudz labāk ir saglabāt attēlu vai ir iespēja saglabāt attēlu - nekā klausīties cilvēkus, kas slēpjas aiz datora. Labi pateikts! Jodi

  40. Renē G. Martā 12, 2014 pie 9: 15 am

    Lielisks raksts! Dažu negatīvisms mēdz aizēnot pozitīvo ķekaru. Un tas ir par sliktu! Es esmu šajā iesācēju grupā ... tikko PIRMS nopirku savu pirmo DSLR, lai labāk uzņemtu savus bērnus / ģimeni. NĒ sacensties, NAV būt labākam par profesionāļiem. Tikai tāpēc, lai paplašinātu savas zināšanas un attīstītu hobiju. Lai gan esmu aizņemts un man nav laika, ko visu laiku veltīt pilnīgai mācībai manuālajā režīmā vai kā izveidot savu darbplūsmu un manipulēt ar visiem Photoshop iestatījumiem ... MCP man ir daudz iemācījis, un es esmu tik priecīgs, ka viņi esam šeit katram fotogrāfam! Es varu lepoties, ka neatkarīgi no tā, vai es saņēmu pareizo leņķi, izpildīju pareizos iestatījumus vai izmantoju pareizās darbības ... rezultāts joprojām ir mans darbs tur augšā pie sienas ... un tas ir mans bērns fotoattēlā!

  41. Džūlija Martā 12, 2014 pie 9: 17 am

    Jodi, es esmu tikai “hobijs”, kurš vēlas labākās bildes. Es zinu savu kameru iekšpusē, bet joprojām izmantoju jūsu produktus, lai “uzlabotu” dažus no maniem lieliskajiem un ne tik lieliskajiem attēliem. Viss, kas man jāsaka, ir “You go Gurl”! un es mīlu visu tavu lietu.

  42. Ee Martā 12, 2014 pie 9: 18 am

    Es strādāju pie astes, lai būtu labāks fotogrāfs, un manis mērķis ir sasniegt profesionālu līmeni. Mani ļoti sarūgtināja profesionāļi, kas attur un būtībā saka, ka, ja jūs vēl neesat, jūs nekad nebūsit. Nez, cik daudzi no viņiem izlaida hobija / amatiera līmeni, un mēs uzreiz esam profesionāļi brīdī, kad viņi turēja savu pirmo kameru? Es atkārtoju daudzus uzmundrinošos viedokļus, kas jau ir izlikti, tāpēc es neatkārtošu punktus. Paldies par šo rakstu un par jūsu izveidotajām darbībām. Kā grafiskais dizainers (pēc pakāpes) es uzskatu, ka man vienlīdz patīk fotografēt un izlikt pastu, un man patīk spēlēt ar darbībām!

  43. Dženifera Martā 12, 2014 pie 9: 21 am

    Tā ir lieliska atbilde. Es atklāju, ka nedrošāki cilvēki parasti ir tik negatīvi (visos dzīves aspektos). Es uzskatu, ka produkts runā pats par sevi, un, ja kāds patiešām ir tikpat labs kā viņa cenas, pārdošanas apjomi to atspoguļos neatkarīgi no tā, ko dara konkurence. Es izvēlējos fotogrāfu savai ģimenes fotogrāfijai, kas maksā 500 ASV dolārus, savukārt konkurents pa ielu - 200 ASV dolārus. Kāpēc? Tā kā 500 ASV dolāru fotogrāfa portfelī bija fotogrāfijas, kuru 200 ASV dolāru fotogrāfe vai nu nevarēja, vai arī izvēlējās to nedarīt. Vai cilvēki, kuri ir bijuši kritiski, domā, ka Džo Maknalijs ir / bija noraizējies par to, ka foto puisis pa ielu lādējas mazāk nekā viņš? Hm, nē. Es esmu tikai amatieris, kurš mīl fotogrāfiju. Mans galvenais mērķis ir radīt brīnišķīgas atmiņas par manu ģimeni. Es arī mīlu fotošopu un lightroom, jo ​​varu spēlēt ar saviem attēliem. Mans vecākais dēls nodarbojas ar cīņām, un es visu sezonu esmu fotografējis zēnus un dāvinājis fotogrāfijas zēniem. Dažas no fotogrāfijām SOOC bija briesmīgas, taču, nedaudz rediģējot, tās bija pienācīgas. Kad zēni sevi ieraudzīja, viņi bija TIK satraukti. Šīs fotogrāfijas nebūtu iespējams bez instrumentiem, piemēram, jūs, kurus esat darījis pieejamus. Tātad, paldies!

  44. Jūsu vārds Martā 12, 2014 pie 9: 25 am

    Tātad, kā jūs to saglabājāt? Kāds bija jūsu rediģēšanas process? Jauks darbs.

  45. Jules Martā 12, 2014 pie 9: 28 am

    Ir tik patīkami dzirdēt, ka kāds runā par iecietību un cieņu. Man šķiet, ka cilvēki ir kļuvuši tik konkurētspējīgi (varbūt nedroši?) Un tāpēc, strādājot ar citiem, ir zaudējuši cieņas, iecietības un atvērtības principu.

  46. Kim Martā 12, 2014 pie 9: 32 am

    Paldies, ka palīdzat mums neprofesionāļiem. Man patīk mācīties par fotogrāfiju, lai es varētu fotografēt savus bērnus un ģimeni, kad mēs esam ārpus mājas. Mēs ne vienmēr varam piesaistīt profesionāli, lai iemūžinātu dažus no šiem mirkļiem, un tas būtu ne tikai nepraktiski, bet arī dārgi. Tātad, lūdzu, turpiniet dalīties.

  47. Melissa Martā 12, 2014 pie 9: 32 am

    Esmu neizpratnē par ikviena nepieciešamību būt tik kritiskam. Jūsu fotoattēli ir satriecoši, skaisti un mākslinieciski. Vienu reizi es izlasīju grāmatu par Alfrēdu Stieglicu un fotogrāfu grupu, ko sauca par Foto Secessionists, kuri attālinājās no fotogrāfijas kā vienkārši dokumentēšanas un virzīšanās uz to kā mākslas veidu. Zēns, vai viņi noķēra kādu neprātu! Tātad jūs esat labā kompānijā. Turpiniet veidot skaistus attēlus!

  48. Christine Martā 12, 2014 pie 9: 33 am

    Es biju daļa no pūļa, izbijies no “glābšanas”. Tas ir kauns, ka citi uzskata, ka ir nepieciešams pamudināt citus strādāt. Ja jums ir instrumenti, lai saglabātu šādu kadru, kāpēc to neizmantot? Man patīk visas jūsu darbības un patīk mācīties no grupas. Neļauj citiem traucēt! Turpini darboties! Un paldies!

  49. abrianna Martā 12, 2014 pie 9: 34 am

    Ja šie cilvēki būtu apnikuši pavadīt laiku un apskatīt jūsu vietni, viņi zinātu, ka pēdējā lieta, ko jūs darāt, ir mudināt cilvēkus fotografēt slikti un nemācīties viņu kameru. Izmantojot Ansel Adams kā piemēru, daudzi cilvēki apbrīno viņa darbu un vēlas būt līdzīgi viņam. Viņš varēja pavadīt 200 stundas pie * vienas * fotogrāfijas tumšajā istabā, taču jūs nedzirdat, ka cilvēki teiktu, ka viņš sabojāja fotogrāfiju. Gluži pretēji, viņš to pārveidoja. Kas attiecas uz mani, es esmu pateicīgs par digitālo tumšo istabu un spēju kontrolēt galīgo attēla izvadi. Es nekad nevarētu strādāt tumšā telpā, jo man ir jutīga āda, un, strādājot ar tik daudzām ķīmiskām vielām, tas ātri sabojātos.

  50. Selena Martā 12, 2014 pie 9: 40 am

    Vai Photoshop un Lightroom nav sava prasme? Vai viņi nevar izaugt? Mums saka, ka fotogrāfija pastāvīgi mainās, un to visu nevar iemācīties! Šis ir jauns laikmets fotogrāfijā. Tāpat kā pāreja no filmas uz digitālu. Ir pienācis laiks pielāgoties! Jā, es redzu tendenci, ka, kad kāds paņem fotokameru, instalē Photoshop un pēc tam domā, ka ir profesionālis. Kā ar pārējiem mums? Tas, kurš ieguldīja smago darbu, reklamējās kā traks un joprojām ir jāsacenšas ar 100 attēliem par 10 ASV dolāriem? Un tie ir tie, kas iegūst klientu! Pietiekami godīgi, ja vēlaties rediģēt savus lolotos mirkļus sev vai ģimenei / draugiem. Bet iemācieties virves, pirms ienirstat kā bizness. MCP veic lieliskas darbības un sākotnējos iestatījumus. Bet tas nenozīmē, ka viņu tirgus neaprobežojas tikai ar biznesa klientiem. Jā, es izklausos kā žoga audzētājs, bet abām pusēm ir derīgi punkti.

  51. klaus Martā 12, 2014 pie 9: 43 am

    Nekad nemēģiniet izpatikt visiem. Lieliska kadru un pēcapstrāde.

  52. Diāna Harisona Martā 12, 2014 pie 9: 44 am

    Mēs teiksim Jodi!

  53. Wendy Martā 12, 2014 pie 9: 48 am

    Ticiet man, cilvēki, ja jūs visu laiku iekļūstat kamerā - pirmais numurs, man cepure ir pret jums! Otrais numurs: photoshop ir laikietilpīgs, tāpēc jums nevajadzētu uztraukties par konkurenci ar kādu, kura fotografēšanas prasmes ir vājas, konkurējot ar jums. Ja viņiem nav fotografēšanas prasmju, viņi pēc rediģēšanas tērēs stundu pēc stundas, un viņi katru stundu saņems daudz mazāku atalgojumu. Tā noteikti ir personiska izvēle, taču es sadusmojos, dzirdot, ka fotogrāfs tiek kritizēts par fotošopa izmantošanu. Tas ir instruments, lai sasniegtu savu redzējumu. Līdzīgi kā muzejā, ja jums nepatīk kāda māksla, pārejiet uz to, kas jums patīk. Ja nekas nebija paredzēts uzlabot, kāpēc mēs valkājam kosmētiku un pērkam skaistu apģērbu? Photoshop var padarīt lieliskus fotoattēlus izskatīgus kā žokļus un iemūžināt svarīgus fotoattēlus, kurus, fotografējot, esat kļūdījies. Tas ir tāpat kā sakot, ja profesionāls fotogrāfs kāzu dienā tēvam apskāvis meitu un viņa zibspuldze nedarbojās, viņam nevajadzētu mēģināt to labot - tas ir vienkārši dumji. Pat ļoti augsti apmaksāti profesionāļi saņem sliktas fotogrāfijas no tehniskām problēmām, es esmu redzējis, kā daudzi galvenie profesionāļi šauj piesietus un saņem sliktu ekspozīciju utt., Līdz viņi to izdara - reāli, piemēram, jūs nepamanītu šo kadru bez photoshop un / vai darbībām.

  54. Sūzena Gerija Martā 12, 2014 pie 9: 49 am

    Lieliski lasīts. Ievietoju savā FB lapā. Patīk visas attēla versijas un stāsts par to, kā radās org attēls! Svarīgi nepalaid garām tos vienu no dzīves kadriem un paldies dievam, ka ir arī veidi, kā tos izglābt!

  55. Diane Martā 12, 2014 pie 9: 50 am

    Labi teikts!! Vieta ir visiem, un visi kaut kur sākas. Esiet ērti tajā vietā, kur atrodaties savā darbā, un citu darbs nedrīkst būt drauds. Man patīk, ka jūs piedāvājat to, ko darāt, un es mīlu, ka mums visiem ir ko mācīties viens no otra, neatkarīgi no tā, kurā procesa posmā mēs atrodamies !!

  56. Cory Martā 12, 2014 pie 9: 59 am

    Jodi, es esmu ļoti nobijusies par visu tavu darbu. PATĪK šo attēlu gan pirms, gan pēc. Cik lielisks ietaupījums. Man ļoti žēl, ka saņēmāt uzbrukuma komentārus par šo attēlu. Tiem, kas jūs izsmej par šo tēlu, es saku, iegūstiet satriecošu dzīvi! Vai viņiem nav nekā labāka par viņu laiku? Viņi acīmredzami nav apskatījuši jūsu vietni un zina, par ko jūs domājat! Turpiniet fantastisko darbu!

  57. Johanna Hovarda Martā 12, 2014 pie 10: 01 am

    Labi teikts.

  58. karijs Martā 12, 2014 pie 10: 03 am

    Cik skumji, ka cilvēki izjūt nepieciešamību būt nosodošiem. Es pastāvīgi cenšos uzlabot savu fotogrāfiju, un es patiešām izmantoju Lightroom. Faktiski pēc manu kadru rediģēšanas ir uzlabojusies mana fotogrāfija. Veicot pielāgojumus, es pārdomāju, ko es būtu varējis izdarīt kamerā, lai iegūtu tādu pašu rezultātu, un tad es to praktizēju. Apakšējā līnija man ir tā, ka mēs visi cenšamies radīt to, kas mūs (un klientus, ja profesionālis) priecē, un tas ir viss, kas ir svarīgi.

  59. Jesse Martā 12, 2014 pie 10: 14 am

    Mākslas pasaule / industrija var būt ļoti nežēlīga vieta. Studējot koledžā kā mākslas specialitāte, es atceros, ka mākslinieki pastāvīgi kritizēja viens otra darbu, nevis postīvi un konstruktīvi. Fotogrāfijas vide; un tie, kas veido attēlus, nav pasargāti no šīs parādības. Patiesībā šķiet, it kā fotogrāfiju nozare būtu daudz lielāka likumpārkāpēja, kas piepildīta ar rupjiem, narkasistiskiem fotogrāfiem. (Lai gan noteikti ne visi fotogrāfi atbilst šim aprakstam, tāpat kā ne visi mākslinieki ir kritiski). Māksla ir māksla. Tā vietā, lai spriestu, citi koncentrējas uz sevis veidošanu. Fotogrāfijas paņēmienu koplietošana ar citiem nav nekas nepareizs. Mākslinieki var apmeklēt tās pašas klases, saņemt to pašu zināšanu bāzi, taču tas nenozīmē, ka viņu darbs būs tāds pats. Kam tas interesē, vai tas palīdz nobriedušam fotogrāfi labāk attīstīt viņa / viņas mākslu. Tas absolūti neattiecas uz kādu citu mākslas darbu. Jodi, man žēl, ka šauri domājoši cilvēki jūtas apdraudēti no tiem, kas dalās ar zināšanām. Viņu naidīgums izriet no bailēm, galu galā zināšanas ir spēks, un tie, kuriem ir spēks (šajā gadījumā nedroši fotogrāfi ar iepriekšējām zināšanām par fotogrāfiju un pieredzi), ļoti centīsies to paturēt sev. Es personīgi uzskatu, ka labāk izmantot jūsu kritiķu laiku būtu pozitīvi popularizēt fotogrāfiju kā vērtīgu mākslas formu un ieguldīt laiku, lai noteiktu, kas viņu kā mākslinieka balsi padara unikālu vai nozīmīgu.

  60. smilšains Martā 12, 2014 pie 10: 17 am

    Es arī, Jodi! Turpiniet turpināt! Nīdēji būs nīdēji. Tas nekad nemainīsies. Cilvēki zina un ciena jūs un jūsu darbu, un jūs atradīsit, lai palīdzētu viņiem darīt visu, kas viņiem jādara ar viņu attēliem, neatkarīgi no fotografēšanas stadijas. Turpiniet pacelties virs tā, kā jūs vienmēr darāt. Jums tur ir daudz patiesu, lojālu sekotāju. 🙂

  61. Joe Martā 12, 2014 pie 10: 25 am

    Rediģēšana ir daļa no visas manas grāmatas enchilada. Es uzskatu, ka Ansels Adamss pavadīja daudz laika tumšajā telpā, un puiši, piemēram, Heislers, Brandts un Batdorfs, arī veic savu rediģēšanas daļu. Tas viss ir procesa daļa. Adamss reiz teica, ka tu nefotografē, tu taisi fotogrāfiju!

  62. Bonnie Martā 12, 2014 pie 10: 27 am

    Es tikai gribu teikt, ka man patīk jūsu rīcība, un tie man palīdz radīt unikālu mākslu no manām fotogrāfijām. Es domāju, ka tas, kā jūs rediģējat savus fotoattēlus, kļūst par jūsu preču zīmi nozarē, un tas ir tas, kas jūs atšķir no citiem savā jomā. Es arī uzskatu, ka patiesiem fotogrāfiem ir prasme caur objektīvu redzēt lietas savādāk nekā tavam vidējam cilvēkam, un to nevar iemācīties, bet gan dzimt tevī. jāveido un jāstiprina ar praksi, tāpat kā visas citas mākslas formas. Neļaujiet kritiķiem jūs pievilt un, lūdzu, turpiniet darīt to, ko jūs darāt. Tu gadu gaitā esi man tik ļoti palīdzējis, un es ar nepacietību gaidu tavu nākamo jauno lietu !!!

  63. Virši Martā 12, 2014 pie 10: 28 am

    Man žēl par visiem šausmīgajiem komentāriem, ko saņēmāt. Neatkarīgi no tā, cik labi jūs esat, visiem ir negadījumi, un tas ir brīnišķīgi, ka mums ir tehnoloģija, lai “saglabātu” mūsu diemžēl, ja viņi patiešām pieder attēlam, kas uzņem kaut ko pārsteidzošu un neatkārtojamu. Jūsu produkti ir brīnišķīgi, un tāds bija arī jūsu parādītais attēls. Fotogrāfs paveica brīnišķīgu darbu, izlabojot hmm, un attēls ir skaists.

  64. Andrea Martā 12, 2014 pie 10: 28 am

    Jodi, paldies par šo emuāru. Esmu drīzāk fotogrāfs, nevis attēlu dizainers, un, protams, es arī dodu priekšroku pieejai “vispirms dabū to labi kamerā”. BET ... .. nē, es uzreiz nesaņemu katru attēlu pareizi, jā, daži no maniem attēliem ir pārāk vai pārāk eksponēti, fokuss ir sajaukts vai kas cits, jā, dažus no kadriem noteikti ir vērts izglābt, un es pateicos fotografēšanas kungs dažreiz Lightroom un Photoshop svētībām. Es zinu diezgan daudz fotogrāfu, un Neviens vienmēr neuzņem perfektus attēlus, un viņi visi to ar prieku atzīst. Pēc manas pieredzes, fotogrāfi parasti sūdzas par momentuzņēmuma saglabāšanu, izmantojot Lightroom vai Photoshop, parasti ir pusmūža vīrieši, kuri jebkāda iemesla dēļ ir iecienījuši fotografēšanu kaut kādā reliģijā vai svētā grālā, un tiem var piekļūt tikai tie, kuriem ir līdzīga drūma sejas izteiksme. kad runa ir par šo amatniecību / mākslu. Nepārprotiet mani. Es mīlu, dzīvoju un elpoju fotogrāfiju, esmu par to kaislīgi un nopietni, un esmu tik pateicīgs, ka spēju faktiski nopelnīt iztiku no tā, kas nekad nejūtas kā darbs vai pienākums. Bet kā visu dzīvē, pieņemsim lietas, kas nav pārlieku nopietnas, būsim dāsni un ņemsim vērā mazos dzīves un darba trūkumus un centīsimies no tā gūt maksimālu labumu.

  65. Ališa Šova Martā 12, 2014 pie 10: 35 am

    Jodi, es ļoti mīlu tavu jauko atbildi! Ja mēs iegūtu reālu informāciju par “īstām” fotogrāfijām, mums būtu jāatgriežas arī pie kartona tapu caurumu kamerām. Katrai izmantotajai kamerai ir pievienota tehnoloģija, un lielākā daļa ir paši mini datori. Spēja uzņemt attēlu un to uzlabot IR MĀKSLA !! Pat auto, tā joprojām ir māksla! Un māksla ir subjektīva, tāpēc ļaujot citiem viņu vārda brīvībai ir tas, kas padara mūs visus unikālus. Ja visi būtu ideāli un rediģētu vienādi, nebūtu neviena diža un pie kā strādāt. Profesionāļiem vajadzētu būt saviļņotiem ar iesācējiem, kuri salīdzinoši piešķir viņu mākslai pievienoto vērtību, un iesācējiem vajadzētu būt sajūsmā par profesionāļiem, kuri viņiem sniedz piemērus darbam. būt līdzīgam. Šāds attēls ir veltījums fotogrāfam, kurš to iemūžināja, un tehnoloģija, kas to padarīja vēl labāku. Turpiniet lielo darbu, jūs abi !!

  66. chris Martā 12, 2014 pie 10: 37 am

    Paldies par jūsu atbildi. Es droši vien esmu viens no tiem hobijiem, par kuriem viņi sūdzas. Es joprojām mācos un laika gaitā esmu šāvis. Kad jūs pārtraucat mācīties vai mēģināt būt labāk, tas vairs nav jautri. Manā apgabalā faktiski ir uzbrukuši “plusi”. Es parasti fotografēju asa sižeta fotogrāfijas, jo man tā patīk un visas manas fotogrāfijas ir pieejamas mūsu apkārtnes bērniem bez maksas. Es uzņemu arī vecāku fotogrāfijas tiem vecākiem, kuri absolūti nevar atļauties astronomiskās cenas, kas tiek pieprasītas šeit. Mēs esam ļoti pārsātināti ar fotogrāfiem, un viņi ir ļoti labi, to neapstrīdot. Bet tie ir bērni un vecāki, bez kuriem iztikt, jo viņi vienkārši to nevar atļauties. Es domāju, ka esmu diezgan labs fotogrāfs, tas nav mans bizness .. tu nedrīksti man maksāt, lai es šeit bristu šajā pasaulē, lai cik labs es būtu ... arī man pārgrieza kaklu. Es nevienam nepazemoju, es to vienkārši izdaru ar tiem, kuriem tas ir vajadzīgs. Vai, lai uzlabotu attēlus, es paļaujos uz Photoshop, Lightroom un MCP? heck yeah, un es varu derēt, ja jūs uzmanīgi apskatīsit arī "Pros" šāvienus. Tāpēc es ļoti novērtēju visu informāciju un rīkus, ko sniedzat mums visiem fotogrāfiem.

    • Jodi Frīdmans, MCP darbības Martā 12, 2014 pie 3: 28 pm

      Kriss, tik priecīgs, ka varam palīdzēt tev un taviem attēliem! Tāpēc mēs to darām - lai palīdzētu cilvēkiem padarīt attēlus labākus un ietaupītu arī viņu laiku 🙂

  67. Kens Grimms Martā 12, 2014 pie 10: 41 am

    Apsveicam! Tas, ka esat ieguvis nīdējus, nozīmē, ka tagad dzīvojat savu dzīvi un esat veiksmīgs. Nīdēji nevar stāvēt, lai kādam veiktos labi. Tātad, ja esat ticis mērķēts, AWESOME! Esmu iemācījies aptvert savus nīdējus - viņu dabiskā ceļgala reakcija uz kaut ko, ko viņi redz, ir satriecoša, un viņi par to nedomāja vai nevarēja darīt, ir kritizēt un izrunāt naidu pret cilvēku, kurš darīja to, ko vēlējās. Un jūs esat ietaupījis, es nezinu, cik stundas ražošanas darba plūsmās, palīdzēja izplatīt fotografēšanas prieku, padarot to vieglāku un pieejamāku, un kopumā fotografēšanas Visums ir labāks jo tu esi tajā.Labi darīts.

  68. Stjuarts Martins Martā 12, 2014 pie 10: 49 am

    Labi pateikts un jums ir mans vissirsnīgais atbalsts. Man kā daļēji profesionālam fotogrāfam ir sāpīgi sastapties ar šāda veida komentāriem (parasti (manuprāt), kurus izteica tāds dinozauru profesionālis, kurš pēdējos x gadus ir pavadījis, pārmaksājot sabiedrību un slaucot tirgu. Iegūstiet līdzi cilvēkus, laiki mainās, pielāgojas vai mirst, un, ja jūsu fotogrāfijas un pakalpojumi nav pietiekami labi, lai pielāgotos un izdzīvotu, jums tik un tā nav tiesību būt šajā nozarē! Labi paveiktais Jodi un turpini izcilo darbu; o)

  69. Kevin Martā 12, 2014 pie 10: 51 am

    Labi teica Jodi. Pārdomāta atbilde, kas izglīto bez pārmetumiem un aizspriedumiem. Varbūt vēl kāda prasme, ko citi var iemācīties no jūsu ziņām un emuāriem?

  70. Linda Martā 12, 2014 pie 11: 08 am

    Kāds acu atvērējs! Man nebija ne mazākās nojausmas par dažu profesionālu fotogrāfu nežēlīgo neobjektivitāti pret tiem cilvēkiem, kuri “paļaujas” uz Light-room vai Photoshop. Esmu mākslas grupā, un galvenā uzmanība tiek pievērsta attēlu apvienošanai mākslinieciskā bildē, nevis mūsu kameru apgūšanai. Un kas tur slikts? Un kas ir nepareizi, pārdodot šos attēlus, kaut arī es paļāvos uz automātiskajiem iestatījumiem savā kamerā un man nav izpratnes par diafragmu utt.? Amerika tika balstīta uz brīvu uzņēmējdarbību un atjautību. Piemērs tam ir cilvēks Džefs Bezoss, kurš nodibināja Amazon. Viņš nesen paziņoja par plāniem sākt piegādāt pakas ar bezpilota lidaparātiem. Kad intervētājs jautāja par to, kā tas ietekmēs tādus uzņēmumus kā UPS, Fed-Ex vai pasta dienests utt., Džefs būtībā atbildēja ar kaut ko līdzīgu: "kā viņi reaģē, ir viņu problēma, jo Amerika ir izveidojusi sistēmu uz brīvu uzņēmējdarbību vienmēr balstīti uz konkurenci. Vai nu atrodi veidu, kā sacensties, vai arī pazūd putekļos. ” Vai es jūtu empātiju pret UPS darbiniekiem un pasta darbiniekiem, kurus varētu ietekmēt Džefa lēmums? Jā! Tāpat kā es jūtos līdzcietīgs pret profesionāliem fotogrāfiem, kuri uzskata, ka tos mazina cilvēki, kuri pārdod attēlus, kas ir Photoshopped vai rediģēti gaismas telpā, klientiem, kuri nav izglītoti vai kuriem varētu mazāk rūpēties par izmantoto procesu, un viņi vienkārši vēlas sev mīļas bildes par cenām, ko viņi var atļauties. Tomēr profesionālā fotogrāfa nasta ir atrast veidu, kā pielāgoties, tāpat kā UPS, Fed-Ex un pasta dienestam būs jāpielāgojas vai jāpazaudē biznesa daļa. Izaicinājums mainīties un pielāgoties vienmēr ir bijis daļa no brīvā biznesa. Pārmaiņas parasti ir smagas, un tām ir vajadzīgas pūles un atjautība, tāpēc mēs reizēm par to kurnējam, taču, neskatoties uz to, tas ir nepieciešams brīvā uzņēmējdarbībā. Jodi, jūs sniedzat lielisku pakalpojumu, ko pierāda tie, kas pērk no jums, lai jūs uzturētu biznesā. Tiem, kuri nevēlas jūsu pakalpojumus, tie nav jāpērk. Vairākās manās mākslas grupās negatīvie komentāri NETIEK pieļauti, lai visiem būtu iespēja augt, nevis tikt slēgtiem, un es uzskatu, ka cilvēki ir ļoti noderīgi viens otram, kad šis noteikums ir ieviests, un mēs visi mācāmies viens no otra. . Varbūt tam vajadzētu būt likumam, kuru jūs ieviesāt. Turpiniet darbu!

    • Jodi Frīdmans, MCP darbības Martā 12, 2014 pie 3: 26 pm

      Linda, tā ir ironiskākā daļa ... Ja kāds netic fotoattēlu rediģēšanai, fotoattēlu uzlabošanai vai pat fotoattēlu labošanai, kuriem nepieciešama palīdzība, kāpēc gan vispār jāpievēršas tam, ka atrodaties manā sociālo mediju lapā vai emuārā ??? Tas ir tāpat kā persona, kas Starbucks Facebook lapā, kad nav kafijas dzērājs, un sūdzas, ka dzērienos ir kofeīns. Hm - duh! Neveiciet to vispirms.

  71. Kay Martā 12, 2014 pie 11: 14 am

    Man vienkārši jāpiebilst vēl viena doma, jo man bija atšķirīga fotoattēla interpretācija (un man patiešām patīk rediģētā silueta versija). Kad es to pirmo reizi apskatīju, man šķita, ka zēns pieliecās, stāstot māsai noslēpumu ”, un viņa reaģēja ar izbrīnu, liekot rokas pār muti, kā mēs bieži darām, kad teica kaut ko pārsteidzošu.

  72. Jackie Martā 12, 2014 pie 11: 22 am

    Tātad, kurš var definēt, kas ir profesionālis? Tehnoloģija ir mainījusi fotogrāfijas seju! Kāda starpība, ja cilvēki, kuriem nav lielas pieredzes vai zināšanu, mēģina konkurēt ar “plusiņiem”? Fotogrāfija ir māksla, un, ja cilvēki veido skaistus attēlus, kāpēc ir svarīgi, vai viņi to darīja tīši, iegūstot visus pareizos iestatījumus kamerā tieši īstajā laikā ... vai arī, ja viņi vienkārši sagrābj bildes un pēc tam rada kaut ko skaistu ar visiem mums visiem pieejamajiem lieliskajiem rīkiem? Kad tas viss ir pateikts un izdarīts, gala rezultāts joprojām ir attēls. Un vai tik tiešām tas nav par fotogrāfiju? Notiek attēla uzņemšana.. Laika sekundes daļa, kuru nekad vairs nevarēs atdzīvināt, bet kas var turpināties šajā attēlā!

    • Jodi Frīdmans, MCP darbības Martā 12, 2014 pie 3: 22 pm

      Džekij, fotografēšana ir atmiņas tveršana (man tā ir), un jā, tomēr to var izdarīt - neatkarīgi no tā, vai tas ir ar iPhone vai dSLR - izmantojot rediģēšanas programmatūru vai SOOC. Nav svarīgi, vai esat laimīgs. Vai arī, ja jūs pārdodat savu darbu, ja jūsu klients ir. Protams, cilvēka dabā ir darīt visu iespējamo, bet izmantojot visus pieejamos rīkus.

  73. Elizabeth Martā 12, 2014 pie 11: 23 am

    Wow, nav tik grūti būt jaukam. Vai tev ir slikta diena? Pastaigājies. Bizness neveicas labi, lūdzu, lūdziet profesionālu padomu, taču, lūdzu, nesamaziniet savu kolēģi fotogrāfu, iespējams, viņi stāv jums blakus.

    • Jodi Frīdmans, MCP darbības Martā 12, 2014 pie 3: 20 pm

      Elizabete, tieši tā. Varbūt cilvēkiem ir jāiedomājas, ka cilvēks, ar kuru viņi runā, ir kāds, kuru viņi mīl - sieva, vīrs, viņu bērni, tuvs draugs. Tik daudz reižu, it kā viņi runātu ar cilvēku, kuru viņi šajā pasaulē visvairāk ienīst ...

  74. Susan Martā 12, 2014 pie 11: 41 am

    Ikvienam, kurš kaut ko tādu domātu, noteikti ir savi dīvaini jautājumi. Kāpēc tas kādam ienāk prātā? Esmu redzējis retro fotogrāfijas, kur mazs zēns skūpsta kādu mazu meiteni, un viņa ir pilnīgi pretīga. Toreiz neviens pat nedomāja kaut ko tik slimu. Cilvēkiem ir jāizrauj galvas no notekas. Tā ir iestudēta fotogrāfija. Ja viņi nebūtu brāļi vai māsas, vai kāds būtu aizvainots?

  75. Džūlija Martā 12, 2014 pie 11: 42 am

    Es mīlu, mīlu, mīlu fotogrāfiju. Pirms. Pēc. Starp. Tas nav svarīgi. Tas ir brīdis laikā, kā vecāki mēs lolojam.

  76. Džons P. Martā 12, 2014 pie 11: 44 am

    Fotogrāfijas nozari kontrolē patērētājs. Dažos gadījumos patērētājs ir fotogrāfs, pārējie maksā fotogrāfa prasīto cenu. Katrā ziņā es nekad neesmu saticis fotogrāfu, kurš nebūtu uzņēmis fotogrāfiju, ar kuru viņi nebūtu apmierināti. Ja jūs esat tas fotogrāfs (tas, kurš priecājas par katru jebkad uzņemto fotoattēlu), kur ir jūsu galerija, vai jūs mācāt savu amatu? Daži no mūsdienu laikmeta labākajiem fotogrāfiem ir arī skolotāji, daži kritiski vērtē stilu, bet skolotāji tomēr. Lai nav teicēju. Tiem, kam patīk amats, es jums iesaku, turpiniet mācīties. Profesionāļiem, piemēram, Jodi, turpiniet mums visiem parādīt, kā kļūt labākiem, es zinu, ka no katra redzētā attēla kaut ko atņemu. Vai man tas patīk vai nē.

  77. Dženifera R. Martā 12, 2014 pie 11: 46 am

    Nu, manuprāt, attēls ir skaists! Paldies, ka sniedzāt mums rīkus, kas jāizmanto, lai izveidotu skaistu attēlu no gandrīz zaudēta apbrīnojama brīža!

  78. Kerita | Vizuālās meitenes foto Martā 12, 2014 pie 11: 47 am

    "Cerams, ka neatkarīgi no tā, kur jūs atrodaties ar savām fotografēšanas prasmēm, mēs visi varam atbalstīt un cienīt citu darbu un pieņemt mūsu atšķirības, nevis tās izmantot." Labi teicis, Jodi, labi teicis. 🙂

  79. Erin Martā 12, 2014 pie 11: 48 am

    Godīgi sakot, man nepatika jūsu FB lapa visu nelabvēlīgo komentāru dēļ, kas vērsti pret mums, kas tikai mācās (es pat nemēģinu to darīt iztikai, tikai savām ģimenes fotogrāfijām). Man apnika dzirdēt visus negatīvos. (Pat labi saprotot, patiešām zināt, kā to nazi izrakt.) Ir skumji, cik ļoti mani komentāri novērsa no tā, ka uzzināju vairāk no citiem. Tagad es vienkārši gribētu saņemt biļetenu un nākt uz vietni, lasīt jūsu rakstus un vispār ignorēt komentārus. Ar to teikts, es patiešām mīlu fotoattēlu, un, lai gan silueta fotoattēls ir lielisks, man patīk redzēt viņu sejas un detaļa. Turklāt man patīk krāsu maigums.

    • Jodi Frīdmans, MCP darbības Martā 12, 2014 pie 3: 16 pm

      Erina, mēs tik ļoti cenšamies panākt rupju izturēšanos. Bet ne vienmēr laikā. Un nav iespējams moderēt katru komentāru otrajā ienākšanas brīdī. Tas nozīmē, ka man žēl, ka jūs aizgājāt šī iemesla dēļ. Es nevaru garantēt vietu ar nulles negatīvismu un rupjību, bet mēs noteikti cenšamies to noturēt tuvu tam. Dažreiz parādās šādas lietas - un man patīk tās izmantot kā iespēju izglītoties. Arī šoreiz jūs esat laipni gaidīti jebkurā laikā. Ir kauns ļaut negatīvajam, kas nozīmē, ka maz to sabojā tiem, kas var mācīties un augt, piemēram, tu pats. Jodi

  80. Džonatans Vudsons Martā 12, 2014 pie 11: 49 am

    Kad šorīt ieraudzīju e-pastu ar uzrakstu “Ļoti pretrunīgi vērtēta fotogrāfija”, es sākumā biju apjukusi, pēc tam satraukta par tā dēvēto kolēģu fotogrāfu negatīvo attieksmi. Es redzu arī abas puses ... Es kādreiz biju kluba dīdžejs, kurš grieza ierakstus (atceraties tos?), Un es redzu, kā “bērni mūsdienās” skraida apkārt ar planšetdatoriem, kuros darbojas lietotne “DJay”, un es zinu, ka ir naysayer puristi, kas raud par “nediena ”, Jo amatniecība tagad atrodas blakus, bet es saprotu, ka vismaz viņi ir interesējušies par kaut ko radošu. Šajā modernajā digitālajā mikrokosmosā, kas ir izveidots, lai atvieglotu mūsu dzīvi, jebkurš žakanaps ar viedtālruni var sevi saukt par rakstnieku, fotogrāfu, dīdžeju, mūziķi utt. Tomēr dienas beigās tam ir vajadzīgs talants (vai tas būtu apzinīgs vai nē) piegādāt preces. Un tie no mums, kuriem ir apmācītas acis un ausis, var atšķirt to, kurš tur atrodas par naudu, un to, kurš savā darbā pievieno savas mīlestības slepeno sastāvdaļu. Pēdējo gadu esmu pavadījis, veidojot savu portfeli iPhoneogrāfijā, un nesen ieguldīju MILC, jo vēlos savu aizraušanos pārvērst par karjeru, kurā es mīlu to, ko daru, un varu dalīties pasaulē tā, kā to redzu. Es domāju, ka tas ir tas, ko Jodi dara ar MCP. Lūdzu, saglabājiet mīlestību savā darbā, tā patiešām parādās! Atcerieties, ka, ja jūs saņemat naida vēstules, tas nozīmē, ka jūs kaut ko darāt pareizi (: o)

  81. Līna Patone Martā 12, 2014 pie 12: 06 pm

    Sveiki, jūs saņemsit negatīvus komentārus neatkarīgi no tā, ko jūs darāt. Viss, ko jūs varat darīt, ir tas, ka jūsu sirdij nav taisnības, kad jūs kaut ko darāt un ļaujat šīm lietām aiziet!

    • Jodi Frīdmans, MCP darbības Martā 12, 2014 pie 3: 13 pm

      Es tomēr ļauju tam iet ... parasti. Bet, kad tas sāp tiem, kas man ļauj izmantot savus attēlus, tas kļūst personiskāks. Ja tas būtu manis paša tēls, tas varētu mani kļūdīties patiesībā mazāk. Neskatoties uz to, cilvēki laiku pa laikam ir jāsauc, un varbūt tas palīdzēs vienam cilvēkam saprast, ka viņiem vajadzētu padomāt, pirms viņi “raksta / runā”.

  82. smilšains Martā 12, 2014 pie 12: 07 pm

    Biju pilnīgi satriekta, kad lasīju tavu rakstu ... Kāpēc tieši? jo naidpilnas lietas, ko cilvēki saka publiski / raksta internetā. Man vienmēr ir pamats, ka cilvēki vēlas izmest to, ko dara citi. Man ir tik skumji, ka jums bija jāizlasa visi šie stulbie komentāri un pēc tam jātērē laiks skaidrojumiem. Bet jūs ar to rīkojāties laipni! fotogrāfijas vienmēr tiek manipulētas .. tumšā istaba ar atstarotājiem, strobotēm, leņķiem utt. Fotogrāfija ir māksla, un radītājam ir tiesības radīt. Mākslinieki iegādājas dažādas otas, ar kurām gleznot, audekla materiālu, labāku fotopapīru, dažāda veida krāsas utt.

  83. Meg Martā 12, 2014 pie 12: 30 pm

    Ļoti pārdomāts ieraksts Jodi un maigs atgādinājums par “dzīvot un ļaut dzīvot” - es nekad neesmu bijis viens no tehniskajiem fotogrāfijas dalībniekiem - es uzzināju to, kas man vajadzīgs, un turpinu mācīties, pārvietojoties, bet man tas ir meklējums lai iegūtu labu attēlu, dažreiz to iegūstat tieši caur objektīvu, bet tad ir reizes, kad pēcapstrāde patiešām var palīdzēt attēlam, kuram ir kaut kas sakāms - es tagad fotografēju gandrīz tikai ar savu iPhone, un tas mani joprojām pārsteidz cilvēki atsakās saskatīt šo kameru nopelnus un to, ka ar viņiem tiek paveikts pārsteidzošs darbs - es mīlu jūsu emuāru un jūsu rīcību - paldies, ka esat klāt mums pārējiem, kas kuģojam pa šiem ūdeņiem.

  84. Vanesa Diela Martā 12, 2014 pie 12: 44 pm

    Patīk ~ Atvainojiet, ka jums nācās saskarties ar negatīvismu. Turpiniet darbu. Laimības, Vanesa

  85. Reičela M Martā 12, 2014 pie 2: 05 pm

    Cilvēki ir tik pilni ar sevi. Skaists kadrs.

  86. Ešlija Darhema Martā 12, 2014 pie 2: 21 pm

    Nīdējiem jāienīst! Es domāju, ka, kaut arī JĀ, jums jāzina sava kamera ... notiek kaut kas. Es domāju, ka tas ir apbrīnojami, ka mums ir tehnoloģija, lai radītu tādu ART kā šis attēls.

    • Jodi Frīdmans, MCP darbības Martā 12, 2014 pie 3: 10 pm

      Vai Photoshop un Lightroom nav pārsteidzoši ?! Es domāju, ka tā ir daļa no procesa ... Jā, pavelciet to, ja varat. Bet, kad nevarat, izmantojiet dažus kruķus un turpiniet strādāt pie soļiem 🙂

  87. Alicia Martā 12, 2014 pie 2: 42 pm

    Mani apbēdina tas, ka mūsu nozare ir tik pilna ar cilvēkiem, kuri labprātāk miskasti / noniecinātu citus, nevis pieņemtu, ka ir daudz DAUDZ dažādu veidu, kā rīkoties! Photoshop & Lightroom ir mūsu digitālās tumšās istabas, un pat Ansels Adamss koriģēja savu tagadējo - slaveni attēli.

    • Jodi Frīdmans, MCP darbības Martā 12, 2014 pie 3: 09 pm

      Alīsija, es piekrītu 100%. Tas ir skumji - es domāju, ka tas pārsniedz tikai mūsu nozari. Es domāju, ka daudziem šķiet, ka viņi datoru un internetu var izmantot kā buferi. Protams, daži ir ļauni arī personīgi, taču lielākā daļa neteiks daļu no tā, ko viņi tiešsaistē saka personīgi.

  88. Pīts Bonds Martā 12, 2014 pie 3: 28 pm

    Cik lieliski lasīt. Es domāju, ka profesionālie fotogrāfi, kas slimo armatūrām, savā darbā jūtas nedaudz apdraudēti un nedroši. Esmu saticis tikai pāris profesionāļus, kuri labprāt palīdz, un šie puiši ir labi, ko dara, un labprāt dalās ar zināšanām . Tā turpināt.

  89. Skye Martā 12, 2014 pie 3: 53 pm

    Labi teikts! Ap fotografēšanu ir tik daudz snobisma. Kam interesē, vai attēla uzlabošanai tiek izmantots Lightroom / photoshop. Dienas beigās viss ir par gatavo fotoattēlu un skatītāju atbildi. Dažreiz attēls, kas nav tehniski ideāls un pārkāpj visus noteikumus, var dot iespaidīgus rezultātus.

  90. Christine Martā 12, 2014 pie 3: 55 pm

    Kā tika teikts atkal un atkal, paldies par labi uzrakstīto rakstu. Par ko es smejos (nedaudz slepeni), ir fakts, ka, ja jūs iepriekš nebūtu dalījies, nīdēji droši vien nebūtu zinājuši ienīst. Lielākā daļa no mums zina, ka katrs profesionālais attēls, ko mēs redzam, ir nedaudz pavadījis laiku pēcapstrādē. It īpaši, ja jūs fotografējat neapstrādāti; jūs nekad nedalāties ar attēlu SOOC. Māksla ir subjektīva, un man gadās, ka es mīlu dažus tādu cilvēku, kā Treijs Ratklifs, “neatoloģiski uzlaboto” darbu. Daži no mums izmanto “kruķus”, lai padarītu mūsu dzīvi efektīvāku. Arī es pats varu nomainīt savu eļļu, bet es maksāju profesionālim, jo ​​mans laiks man ir vērtīgs. Sākotnējie iestatījumi un darbības ļauj man strādāt gudrāk, nevis grūtāk (neatkarīgi no tā, vai es pats tos ierakstīju vai iegādājos), un tas ir labs bizness, ja jūs man jautājat.

  91. Liza Lendrija Martā 12, 2014 pie 4: 18 pm

    Man vienkārši patīk, kā darbības var palīdzēt mums būt radošākiem! 🙂 Paldies par rakstu!

  92. Alija dzirnavniece Martā 12, 2014 pie 4: 41 pm

    Šis ir lielisks raksts! Ir tik daudz, ko dalīt, mācot, uz ko mums vajadzētu koncentrēties!

  93. Laura Hartmane Martā 12, 2014 pie 4: 58 pm

    Cilvēki, kuri apgalvo, ka pēcapstrāde sagrauj nozari, neko nezina par nozari. Filmas laikos stundas un stundas pavadīju tumšajā telpā, izvairoties un dedzinot. Tas neatšķiras.

  94. Andrea Martā 12, 2014 pie 5: 03 pm

    Es nevaru ciest argumentu, ka rīku / tehnoloģiju izmantošana pabeigta projekta uzlabošanai padara darbu mazāk vērtīgu vai lietotāju mazāk talantīgu / prasmīgu. Rediģēšanas programmatūra ir kameras un fotografēšanas procesa paplašinājums, lai sasniegtu vēlamo rezultātu. Tas ir tāpat kā sakot, ka galdnieks, kurš izmanto elektroinstrumentus, lai izveidotu skaistu mēbelīti, kaut kādā veidā to vilto, es nolīgšu fotogrāfu, pamatojoties uz gala produktu. Man nav nekādas atšķirības, ja tas bija taisni ārpus kameras vai fiksēts pēc manām vēlmēm Photoshop.

  95. Wendy Martā 12, 2014 pie 5: 07 pm

    Es, piemēram, esmu pateicīgs par tur izklāstīto darbību. To lietošana nenozīmē, ka es kamerā uzņemu sliktus attēlus, tas tikai palīdz tos papildināt. Kamerām ir ierobežojumi, un darbplūsmas palīdz pārvarēt ierobežojumus. Tas ir tikai mans viedoklis. Tas ir tāpat kā meitene, kas valkā kosmētiku. Pareizi izdarīts, tas var uzlabot jau esošo skaistumu.

  96. Wendy Martā 12, 2014 pie 5: 07 pm

    Es, piemēram, esmu pateicīgs par tur izklāstīto darbību. To lietošana nenozīmē, ka es kamerā uzņemu sliktus attēlus, tas tikai palīdz tos papildināt. Kamerām ir ierobežojumi, un darbplūsmas palīdz pārvarēt ierobežojumus. Tas ir tikai mans viedoklis. Tas ir tāpat kā meitene, kas valkā kosmētiku. Pareizi izdarīts, tas var uzlabot jau esošo skaistumu.

  97. Edvards Huberts Martā 12, 2014 pie 5: 09 pm

    Ļaujiet man sākt ar to, ka jūsu darbības ir brīnišķīgas, un es tās bieži izmantoju, lai saglabātu un uzlabotu attēlu. Arī attēls man ir pat lielisks attēls SOC, kaut arī tā bija kļūda. Kāpēc jūs jautājat, jo tas ir brīdis, kad viņai bija paveicies noķert. Tagad par smago daļu, un es redzu, ka abas puses ir tik kailas ar mani. Patiesību sakot, nav neviena profesionāļa, kurš kaut kādā veidā nerediģētu fotoattēlu, it īpaši, ja viņi fotografē RAW. Viņi var saukt nelielas korekcijas par rediģēšanu, bet tā ir, tam jābūt procesam. Ja profesionāļiem vajadzētu mācīt un būt noderīgiem jauniešiem, un atnācējiem jā, ar visiem līdzekļiem dalieties informācijas bagātībā. Vai ir plusi, kas pārmaksā? Jā, un tā ir viņu izvēle to darīt. Par visiem negatīvajiem komentāriem, kas jums bija no profesionāļiem, es tiešām redzu tikpat daudz negatīvu komentāru arī no profesionāļiem, kuri nav profesionāļi. Vecie taimeri, dinozauri, elitāri un tik daudzi citi. Vai ir tik nepareizi, ka kāds patiešām vēlas, lai kāds apgūst amatu, pirms izveido FB lapu, kurā sevi reklamē kā profesionālu fotogrāfu, jo tu vari. Tagad ļaujiet man uzzināt, vai es varu to padarīt skaidrāku, kāpēc es patiešām redzu abas puses. Esmu bez darba palicis viena tēvs, kurš palicis mājās un cik vien iespējams cenšos uzsākt fotogrāfiju. Esmu pašmācīts un ticu, ka pavadu daudzas stundas, parasti ļoti agri mēģinot būt labāks fotogrāfs, iemācīties likumus, ekspozīcijas trijstūri, f-stop un cik daudz citu lietu. Es cenšos to izdarīt pareizi, maksājot nodokļus un visu pārējo, ko domās darīt patiess bizness. Tagad jums ir kāds, kurš piešķīris vēlēšanos nopelnīt papildus naudu, vai arī viņu atbalsta kāds cits, un viņi izveido FB lapu, kurā tiek piedāvāta sesija, un jūs visus attēlus saņemat diskā par 100 dolāriem vai par jebkuru citu summu. Esmu runājis ar viņiem, viņi nevēlas kādreiz izkāpt no visa auto, viņi nevēlas apgūt nekādus noteikumus un nekādā gadījumā nevēlas veltīt laiku, lai iemācītos šo amatu. Starp citu, tas pats kuģis, par kuru viņi saka, ka mīl. Viņi ir noraizējušies tikai par to, kā iegūt šo ātro naudu un neko citu, šeit ir jūsu disks, tagad ejiet tos drukāt, kur vien vēlaties. Viņi nemaksā nodokļus un lielākajai daļai varētu mazāk rūpēties par drukas kvalitāti, jo patiesību sakot, lielākā daļa tik un tā netiek drukāta. Tagad es nekādā veidā nevaru konkurēt ar formu vai formu, tas nav ilgtspējīgs, un tas ir nedaudz sakāve. Tagad ar visu, ko es sāku justies patērētājam ir nepieciešams uzzināt vairāk par labu fotogrāfiju. Viņiem ir nepieciešamas vairāk zināšanu un izpratnes, ka, ja uzskatāt, ka attēls ir lielisks, iedomājieties, vai fokuss, ekspozīcija un baltā balanss ir izdarīti pat tuvu pareizai. Šis ir viens attēls, un, kā jau teicu, uzskatu, ka tas ir lielisks attēls SOC. Bet, ja es vēlos panākt, lai patērētājs spētu saskatīt pareizi izdarīta attēla kvalitātes atšķirības, man būtu jāatrod veids, kā fotogrāfu nevis nolaist, bet es saku, ka fotogrāfu kritizē. Es jūtos sakauts, lai arī kā es eju! Turpiniet paveikt lielo darbu un kā vienmēr informējiet mūs!

  98. Christine Martā 12, 2014 pie 5: 14 pm

    Labi pateikts, Jodi. Dažiem cilvēkiem ir jāiegūst dzīve un jāpārtrauc būt tik kašķīgam. 🙂

  99. Samantha Martā 12, 2014 pie 5: 39 pm

    Fotogrāfija ir māksla. Bet arī rediģēšana. Ko esmu iemācījies kā jauns fotogrāfs, rediģēšana prasa laiku un darbu. Ikviens, kurš domā, ka jaunais fotogrāfs atrodas tur ar mērķi fotografēt un rediģēt apakšgrupas, ir nepareizi. Labi uzņemtu fotoattēlu ir daudz vieglāk rediģēt nekā sliktu. Tātad, kad mēs tveram labu brīdi, bet foto ir slikts - vai mēs to vajadzētu izmest? Nē! Ja mēs vēlamies ieguldīt darbu tā saglabāšanā, ļaujiet mums to darīt! Galu galā ir svarīga uzņemtā MIRKLIS.

  100. Sam Martā 12, 2014 pie 5: 44 pm

    Tas viegli varēja būt ātruma gaismas rezultāts, kas nedeg, jo brīdis notika ātrāk nekā pārstrādes laiks! Daži cilvēki ir vienkārši kašķīgi, lai būtu kašķīgi.

  101. Daina Vairāk Martā 12, 2014 pie 6: 24 pm

    Nu jūs visi diezgan daudz padarījāt manu dienu! Man patīk kārtot lietas tieši kamerā, bet, ja man tā vai tā pietrūkst, man patīk spēja to salabot! Un, kad es to saņemu tieši aiz slēgtām durvīm, man patīk spēt to padarīt vēl labāku. Urrā rediģēšanai! (Es atzīšos, esmu LR + PS junkie)

  102. Džūdija Reinforda Martā 12, 2014 pie 6: 57 pm

    Man patika visas fotoattēla versijas. Tas, ka mēs varam manipulēt ar attēliem līdz attēla saglabāšanai vai mainīšanai, ir mūsu izvēle. Tas nepadara mūs par sliktiem fotogrāfiem.

  103. Teri Martā 12, 2014 pie 7: 41 pm

    Es ienīstu, ka jūs no jebkura saņemat ļaunprātīgu izmantošanu. Ar saviem videoklipiem gadu gaitā esat man iemācījis tik daudz lietu. Un vienmēr jūsu rīcība ir novatoriska un pārsteidzoša. Viņi atvieglo manu dzīvi un ietaupa vairāk laika, ko varu saskaitīt! Cilvēki mani nebeidz pārsteigt. Nopietni, ja jums nav nekā jauka, ko teikt, nesaki neko! Nevienam nav intereses dzirdēt, ka jūs izšļakstāt šķebību. Patiešām, tas neko neliecina par personu, par kuru jūs runājat, un par sevi runā daudz! Jodi - jūs esat mūsu nozares bagātība! Paldies par visu, ko esat paveicis, visu, ko darāt, un visu, ko turpināt darīt! Jūs esat īsts profesionālis!

  104. k Rendls Martā 12, 2014 pie 7: 49 pm

    Interesanti, kāpēc cilvēki lēkā uz iespēju gaudot? Un kāpēc viņi dod sev atļauju ņurdēt citus ļaudis? Ja jūs būtu pārdevis narkotikas vai atbalstījis pusaudžu seksu vai kaut ko citu, varbūt jā, bet man. Tas, ko viņi neapzinās, ir tas, ka viņi neizvirza svarīgu punktu, bet viņi pakļauj sevi kā dunci. Dzīve nāk miljonā iepakojumu - es gribētu nebūt neglīta, liels paldies. Es ceru, ka, izlasot šo viņu rakstīto, jūs vienkārši pamirkšķinājāt, pamājaat ar galvu un pagriezāt acis. Tas ir veselīgs ceļš, vai ne? Es nespēlēju ar savām ekspozīcijām tā, kā jūs to darāt, bet es līdz nāvei cīnīšos par jūsu tiesībām radīt brīnišķīgu burvību. (Viņa paklanās, pasmaida un pamāj.)

  105. Jessica Martā 12, 2014 pie 8: 03 pm

    Varbūt, ja daži no šiem vecās skolas fotogrāfiem iemācītos izmantot brīnišķīgo attēlu rediģēšanas programmatūru, kas mums šodien ir pieejama, viņi nebūtu tik dusmīgi. Laiki ir mainījušies, un attēlu manipulēšana ir brīnišķīga lieta, kā zināt. Protams, perfekta ekspozīcija kamerā ir labākais veids, kā iegūt asāko attēlu. Bet tas ne vienmēr ir iespējams. Es domāju, ka patiesais jautājums šeit ir greizsirdība. Viņi ir greizsirdīgi, ka kāds spēj nopelnīt ienākumus, veidojot saīsnes (iepriekš iestatītas un darbības citiem).

  106. Brooke Martā 12, 2014 pie 8: 10 pm

    Es domāju, ka gan pielāgotajam attēlam, gan lielākajam siluetam ir savi nopelni, bet es tikai vēlos uzzināt vairāk par to, kā jūs kāzās salauzāt kāju.

    • Brooke Martā 12, 2014 pie 8: 18 pm

      Tikai tāpēc, ka tas izklausās kā kaut kas, ko es darītu. 🙂

  107. spanishmayne Martā 12, 2014 pie 8: 43 pm

    Labi teica Jodi

  108. Ana Garcia Martā 12, 2014 pie 9: 22 pm

    WOW es nespēju noticēt, ka cilvēki, kuri sevi dēvē par profesionāliem fotogrāfiem, pat negatīvi komentētu šo kadru! Tas ir satriecoši! Tas, ka esat profesionāls fotogrāfs, nedod tiesības ne miskastē, ne saplēst kāda cita mākslas darbu. Kas ir tik profesionāli, ja miskastē un saplēšat kāda cita mākslas darbu? Jūs veicat lielisku darbu, palīdzot un mācot citiem. Turpini turpināt lielisko un pozitīvo darbu, labas lietas nāk pie tiem, kas dārgumu tur citiem ä »« Paldies Jodi, ka esi TU 🙂

  109. Džūdita Arsenault Martā 12, 2014 pie 9: 41 pm

    Jodi, es domāju, ka tas, ko tu dari, ir apbrīnojami! Tirdzniecības un palīdzības “triki” ir neizmērojami. Fotoattēlu rediģēšana ir VISUR! Paldies par palīdzību un neapstājieties! VIENMĒR būs nīdēji. Ja viņiem nepatīk izmantot rediģēšanas programmatūru, tad nedariet to, bet nekritizējiet tos, kuri dara tikai b / c, par kuriem jūs nepiekrītat. Šī ir AMERIKA, tāpēc pastāv izvēles brīvība. Izmantojiet to vai ne, bet cieniet ikviena viedokli un dodieties tālāk. Tikai mani 2 centi. Pateicīgi, Judita

  110. Donna Jones Martā 12, 2014 pie 9: 43 pm

    Jodi, attēls ir lielisks abos virzienos. Es nesaprotu cilvēkus, kuri jūs kritizē ... jūs sniedzat lieliskas fotogrāfijas palīdzības, lieliskus produktus, labu informāciju un saturu, kas piemērots iesācējiem vai pieredzējušiem fotogrāfiem. Kā man mēdza teikt mana vecmāmiņa .... Tie, kas jūs kritizē, iespējams, ir tikai greizsirdīgi un noteikti nav jūsu laika vērti. Turpini iesākto darbu ... Donna Džonsa

  111. LBalts Martā 12, 2014 pie 10: 10 pm

    Šis raksts man iekrita acīs, un pēc tam, kad to izlasīju, esmu diezgan mēms. Es neticu, ka jūs par to saņēmāt pretreakciju? Es domāju, ka cilvēki, kas par to muld, ir diezgan nedroši fotogrāfi, ja viņi to uztver kā draudu. Es domāju, ka tas bija lielisks ietaupījums, un tas bija burvīgs fotoattēls. Jā, neviens no mums nevēlas pieradināt savus attēlus nepietiekami vai pārāk pakļaut un pavadīt laiku, novēršot kļūdas programmatūrā. Tomēr kādā brīdī mēs varam novērst kļūdas, un reizēm mums ir jāglābj reizi dzīvē. Ar šo teikto man būtu interesanti uzzināt, cik labi šī fotogrāfija izskatīsies iespiesta. Es domāju, ka mēs to aplūkojam mazā izmērā šeit, vietnē. Daudz reižu, kad jūs nepietiekami eksponējat attēlu pat tad, kad to atgūstat, rodas krāsu troksnis un tāds, kad to izpūšat līdz 100%. Tātad pikseļu kvalitāte ir nedaudz pasliktinājusies. Izņemot to, es domāju, ka kopumā kāds ir pārsteidzošs ietaupījums.

  112. Šarla Martā 12, 2014 pie 10: 22 pm

    Man ļoti žēl, ka cilvēki uzskatīja, ka ir jābūt ļauniem. Mēs visi kaut kur sākam. Es pats esmu “jauns” fotogrāfs un mācos kā neviena bizness! Bet mums visiem ir vajadzīga mācīšanās līkne. Neviens nesākas kā lielisks fotogrāfs, tā nav mana sarunu pieredze, tikai veselais saprāts! Man patīk jūsu emuāri un kopas, lai gan es tos regulāri neizmantoju, tas neko nemaina. Turpini darīt to, ko dari, un zini, ka daudzi citi tevi novērtē! 🙂

  113. Lynn Martā 12, 2014 pie 11: 05 pm

    Ej meitene - brīnišķīgi teikts - fotogrāfija ir paredzēta mums visiem, un vecāki ir iemūžinājuši bērnu pārsega attēlus, kas viņiem kaut ko nozīmē. Vai nav brīnišķīgi, ka nepilnīgo attēlu var padarīt par perfektu attēlu, kas iemūžināja mirkli. Tas viss nav saistīts ar naudu, un ne visi no mums var kļūt par profesionāliem fotogrāfiem. un mēs visi nevaram atļauties, lai mums vienmēr būtu profesionāls fotogrāfs - dažreiz būt pietiekami labam ir labi - palīdzība no darbībām ir lieliska. Tā turpināt.

  114. divvietīga kariete Martā 13, 2014 pie 1: 20 am

    Tas, ko esmu iemācījies vairāku pēdējo gadu laikā, ir tas, ka neatkarīgi no hobija, profesijas vai karjeras jūs atradīsit kaislīgus cilvēkus, kuri šo aizraušanos pārcels pavisam citā traku līmenī. Mana meita gadiem ilgi mīlēja zirgus ... līdz viņa satika to vienu (no daudzajām) pārlieku “trakajām zirgu dāmām”, kas viņai to sabojāja, iespējams, uz visiem laikiem. Viņa kopš tā laika nav sēdējusi zirga augšgalā un nav vēlējusies neko darīt ar zirgiem. Es nesaprotu, kāpēc aizraušanās, talants, dāvana vai kas cits padara viņu par nejauku karali vai karalieni. Es ceru, ka NEKAD nedarīšu to nevienam. Mēs visi sākām sākumā, neatkarīgi no tā, ko mēs darām. Vai mēs nevaram to vienkārši atcerēties un palīdzēt citiem, kas dalās mūsu aizraušanās vietā, nevis to nomelnot un atturēt no līdzgaitnieka (vai nākotnes) līdzgaitnieka? Kādam ļoti nepieciešams pārtraukums. Atvainojiet, ka tas notika ar jums ... Es mīlu jūsu produktu un esmu pateicīgs par jūsu ieguldītajām radošajām pūlēm.

  115. Bobbi Martā 13, 2014 pie 2: 48 am

    Oho !! Es neesmu tas, kurš parasti komentē, bet es to nevarēju izlasīt un neteikt dažas lietas: pirmkārt, es esmu diezgan jauns fotogrāfs / uzņēmuma īpašnieks un nesen sāku izmantot jūsu darbības, un viņi ir darījuši brīnumus manām fotogrāfijām. Vairumā gadījumu darbības uzņem jau labu ainu un piešķir tai papildu kaut ko īpašu un pievilcīgu. tas man bija nekas cits kā svētība sastapt tik lietotājam draudzīgus un rentablus materiālus. Otrkārt ... cik neticami nepieklājīgi kāds var pateikt par tik brīnišķīgu attēlu un ilustrāciju tam, kā apvienot lieliska mirkļa iemūžināšanu un zināšanas rediģēšanas programmatūru var izdarīt piemiņai, kas citādi varētu būt ignorēta. Šie cilvēki vienkārši meklē kauliņu, ko izvēlēties, un skaidri parāda, cik "profesionāli" ​​viņi ir, sniedzot tik augstprātīgus un nepietiekamus komentārus. Treškārt, visbeidzot, PALDIES, ka veltījāt laiku, lai to risinātu un nostiprinātu jūsu zīmola nozīmi. un tam, kam jūs ticat ... tas tikai vēl vairāk pastiprina manu atbalstu tam, ko jūs darāt, un MCP zīmolam. ļoti labi teica Jodi! paldies par visu, ko darāt! Bobbi Rogers, Columbus, Ohio

  116. Sieviete Martā 13, 2014 pie 6: 43 am

    Es domāju, ka fotogrāfi, kuri domā, ka Photoshop krāpjas, vienkārši tiek iebiedēti, jo viņi nevēlas apgūt Photoshop. Photoshop ir “jaunā” tumšā istaba ... tradicionālā tumšā istaba ir gandrīz novecojusi, un cilvēki, kas zina “veco stilu”, ir izturīgi pret izmaiņām. Turklāt, lai mainītu fotoattēlu Photoshop, nav nepieciešamas tikai 5 minūtes, tad kāda ir nozīme, ja fotogrāfs velta laiku pirms vai pēc uzņemšanas?

  117. Džeida Maitre Martā 13, 2014 pie 6: 59 am

    Šeit, šeit. Jaudīgs raksts Jodi. Ir tik daudz brīnišķīgu veidu, kā veidot attēlus, izmantojot dažādus rīkus. Galu galā fotoattēla kvalitāte vienmēr nonāks acīs, kurš redz un veido attēlu. Esmu redzējis profesionālus fotogrāfus ar sliktu filtru aci un amatierus, kuriem ir talants radīt satriecošus attēlus. Profesionālā fotogrāfija nav kaut kas noslēpumains; tas rada skaistumu, un mums pieejamo lietojumu klāsts ir tikai rīki. Ir arī tik daudz ko teikt par atbalstošu fotogrāfu kopienu izveidi visā pasaulē. Pieprasījums pēc fotogrāfiem nav noteikts un ierobežots; mums nav jākritizē viens otram, bet tikai jāapvienojas, lai savstarpēji iedvesmotu cilvēku īpašos mirkļus. Skatoties jūsu videoklipus, izmantojot sākotnējos iestatījumus Infusion, es to izdarīju pirmo reizi, un es biju pārsteigts par jūsu darbu pie fotoattēla. Jūs esat radījis kaut ko skaistu no nejaušiem brīžiem, un tieši par to fotogrāfijai vajadzētu būt.

  118. Amanda Martā 13, 2014 pie 7: 08 am

    Es domāju, ka tas ir smieklīgi, ja jūs to saņēmāt. Protams, mūsu kā profesionālu fotogrāfu mērķis ir panākt, lai mūsu attēli būtu pēc iespējas perfekti SOOC, bet dažreiz tas nenotiek. Manuprāt, ir brīnišķīgi, ka šādus attēlus var saglabāt, izmantojot dažas gudras rediģēšanas metodes. Un, ja tas būtu bijis manu bērnu attēls, es būtu saviļņots, ka spēju to glābt! Es atzīstu, ka es minimāli rediģēju lielāko daļu savu attēlu, bet esmu nonācis pozīcijās, kur man vajadzēja mazliet papildu palīdzību 🙂

  119. Sona Martā 13, 2014 pie 9: 08 am

    WOW! kā iesācējs esmu pārspīlēts. Vai mums ir jāsaprot, ka šie paši cilvēki šajā nolūkā neizmanto viedtālruņus, iPad, veļas mazgājamās mašīnas vai automašīnas, kas visi ir padarījuši mūsu dzīvi vieglāku un laiku vieglāk pārvaldāmu. Atkal kā iesācējs, kura darīšana ir tad, ja kāds vēlas spēlēt ar savām fotogrāfijām vai iemācīties vienu procesu citā? Pilnīgi atklāti sakot, tas liek “plusi” izklausīties bērnišķīgi un sīkumaini. Ir taisnība, ka esmu dzirdējis tikai vienu stāsta pusi, bet es ceru, ka daži no šiem pašiem cilvēkiem pārskatīs savu sašutumu un atvainosies par īso tuvredzību.

  120. Mandijs Provans Martā 13, 2014 pie 10: 05 am

    Man jāatkārto iepriekš sacītais un vienkārši jāmudina turpināt lielo darbu, ko darāt Jodi !!! 🙂 Jūsu ziņas vienmēr ir informatīvas un noderīgas, un, kā tika teikts gandrīz visos pirms maniem ierakstiem - cilvēkiem, kuriem nav nekā laba, ko teikt, patiešām neko nevajadzētu teikt. Kā fotogrāfs, kurš novērtē pēcapstrādes rediģēšanas spožumu, es atzinīgi vērtēju jūsu ziņas par mūsu rediģēšanas atvieglošanu un brīnišķīgajām darbībām, kuras esat salicis, lai padarītu šo rediģēšanu pieejamu tiem no mums, kuri Photoshop nav tik labi pārzinoši vai prasmīgi. Liels ir jūsu spēks, lai dalītos savās zināšanās un padarītu pēcapstrādes pasauli tik daudz nomāktu ... un tik daudz skaistāku! 🙂

  121. mm Martā 13, 2014 pie 12: 57 pm

    Vai cilvēki kliedz uz pasniedzējiem, lai neved jaunus studentus uz skolām un universitātēm? Nē. Internets kaut kādā ziņā ir pati skola, kas vēlas dalīties zināšanās, un tā ir brīva. Ja daži fotogrāfi jūtas apdraudēti tāpēc, ka prasmi apgūtu citi cilvēki, es domāju, ka varbūt šāda veida fotogrāfi, kas patiesībā nav labi, jo labs fotogrāfs atzīst savu talantu un spēcīgās puses, ir gatavs mācīties un mācīt, kā arī viņa labie darbi spīdētu caur viņa tēliem, tāpēc viņam nav ko baidīties (un tas vēlas pielāgoties mainīgajiem tirgiem). Ja jūs nevēlaties dalīties savās zināšanās, tā ir jūsu izvēle, taču pārtrauciet citu fotogrāfu lēmumu iebiedēšanu, ja viņi to vēlas. Viņu tiesības, viņu pašu izvēle viņu brīvība. PS: Thanx, lai dalītos ar padomiem, neuztraucieties no huligāniem

  122. Rītausma | KitchenTrels Martā 13, 2014 pie 3: 06 pm

    Paldies par jūsu vietējo reakciju uz nepieklājīgajiem un nevajadzīgajiem komentāriem. Pēdējie divi piemēri, kurus jūs pieminējāt, sita mani. Pēdējos gadus esmu pavadījis, pilnveidojot savas prasmes fotografēt, studējot fotogrāfiju grāmatas, lasot desmitiem tiešsaistes rakstu un sekojot fotogrāfu darbiem, kurus es apbrīnoju. Es vienmēr gribu tikai pilnveidoties. Fotografēšana man sagādā prieku, un dažreiz mana daiļrade sagādā prieku arī citiem. Dažreiz cilvēki man maksā par fotogrāfijām, dažreiz es tos atdodu. Es neveicu šīs izvēles, lai pazeminātu “īsto” fotogrāfu (kāda cita vārdus, nevis manus), es tos izvēlos, balstoties uz situāciju un savu iemeslu dēļ. Kā kāds uzdrošinās pateikt kādam citam, ka viņam nav fotogrāfa? Ja kāds ir iedvesmots paņemt kameru un mēģināt izgatavot kaut ko skaistu - un pēc tam dalīties tajā ar citiem - tas ir jāsvin! Dienas beigās, ja cilvēkam, kurš atrodas aiz kameras, trūkst aizraušanās un mākslinieciskā talanta, visas tehniskās zināšanas pasaulē viņam nepalīdzēs izveidot lielisku fotoattēlu.

  123. Liza Hawkinsa Martā 13, 2014 pie 10: 52 pm

    Man tiešām ir vienalga, ko saka kritiķi, es saku, ka turpini mācīt, un es turpināšu mācīties, tāpēc mēs esam digitālā laikmetā, hei, ja kādam patīk vecās tumšās istabas tehnikas, kas ir lieliski, bet nevienu nesodi kurš vēlas ierasties 21. gadsimtā. Man patīk tas, ka es varu saglabāt attēlu vai manipulēt ar attēlu pēc saviem noteikumiem, ar savu māksliniecisko skatījumu un apgūt kameru savā tempā, es neesmu tas, ko es sauktu par profesionālu fotogrāfu, bet es vēlos lielisku bildes uz albumu albumu un izveidojiet pasakainas un unikālas bildes, kuras var piekārt pie sienas bez jebkādām grūtībām atrast pogas, neko nepalaidot garām, tad, ja tas ir tik vai ne tik lieliski, es varu izlabot un izveidot pārsteidzošus attēlus. Jūsu darbs ir pārsteidzošs, un, lūdzu, turpiniet mūs iedvesmot.

  124. Šari Martā 14, 2014 pie 7: 28 am

    Jā, ļoti sarežģīta fotogrāfijas daļa ir saistīta ar kameras lietošanu, taču tur nav neviena fotogrāfa, kurš teiktu, ka tas ir viss, kas jums nepieciešams. Jums jābūt arī acīm un radošumam. Neviens nesaka “es gribu būt fotokameras operators”, viņi vēlas būt fotogrāfs un mācīties, kā lietot kameru un manipulēt ar to, lai darītu to, ko vēlaties, ir visa tā sastāvdaļa, un to mācīties prasa vairākus gadus. Dažreiz kadra iegūšana ir svarīgāka par “perfektu” ekspozīciju.

  125. Rudens Martā 14, 2014 pie 8: 09 am

    Māksla ir saistīta ar saikni. “Labai” fotogrāfijai vajadzētu sazināties ar jums. Un nav šaubu, ka Dayna labojumi (iepriekš) rada spēcīgāku savienojumu. Vai tiešām ir svarīgi, ko citi cilvēki domā par viņas ceļu, prasmēm un mākslas radīšanu? Nē! Šī ir lieliska druka audeklam. Nenovērtējama smilšu ēšanas aizmugure.

  126. čivināšana Martā 14, 2014 pie 5: 42 pm

    Es piekrītu Andrea teiktajam simtprocentīgi. ”Andrea: Es nevaru ciest argumentu, ka rīku / tehnoloģiju izmantošana pabeigta projekta uzlabošanai padara darbu mazāk vērtīgu vai lietotāju mazāk talantīgu / prasmīgu. Rediģēšanas programmatūra ir kameras un fotografēšanas procesa paplašinājums, lai sasniegtu vēlamo rezultātu. Tas ir tāpat kā sakot, ka galdnieks, kurš izmanto elektroinstrumentus, lai izveidotu skaistu mēbeli, kaut kādā veidā to vilto, es nolīgšu fotogrāfu, pamatojoties uz gala produktu. Man nav nekādas atšķirības, ja tas bija taisni ārpus kameras vai fiksēts manā gaumē Photoshop. ”Man patiešām patīk rediģēšanas process! Es domāju, ka esmu viens no nedaudzajiem

  127. Rachel Martā 16, 2014 pie 5: 56 pm

    Paldies par racionālu un cieņpilnu atbildi uz citu kritiku. Vienkārši parāda, kā daži cilvēki lec ar ieroci un veido spriedumus, neredzot pilnīgu priekšstatu. Tam vajadzētu būt mācībai mums visiem kā vispārējai dzīves mācībai. Neveiciet secinājumus, pirms nezināt visus faktus!

  128. Džūlija Martā 18, 2014 pie 12: 24 pm

    Šī ir tik ieskatoša atbilde kritiķiem. Esmu pārliecināts, ka dažiem no viņiem ir bijuši dzēsti kadri, kurus varēja rediģēt. Fotogrāfiju apguvu koledžā 70. gados, kad bija tikai filma. Un mums mācīja, kā manipulēt ar fotogrāfiju tumšajā istabā. Man nācās iemācīt sev digitālo fotogrāfiju, kas, jāsaka, bija mazliet vieglāk lasāma jūsu un citu ziņu lasīšana. Esmu redzējis “amatierus” un “hobijus”, kuriem ir labāka acs nekā dažiem “plusiņiem”. Vēlreiz paldies par jūsu ieskatiem.

  129. Kerolīna Galo Martā 30, 2014 pie 6: 42 pm

    Āmen Jodi! Lielākā daļa profesionālo fotogrāfu, kurus es pazīstu, izmanto rediģēšanas programmatūru, daži viegli, citi mazliet vairāk. Vienu lietu es varu teikt par lielāko daļu no viņiem: viņi nebaidās dalīties ar padomiem, trikiem, risinājumiem, konsultācijām, ZINĀŠANĀM! Tiem, kuriem viss ir izliekts no formas: ja jūs esat tik labs, kā jūs domājat, ka esat, ja jūs tirgojat sevi un vadāt savu biznesu tā, kā vajadzētu “profesionālam” biznesa cilvēkam, tad jums nevajadzētu uztraukties par to, ko dara hobiji / amatieri, pusprofesionāļi, iesācēji vai kāds cits. Ja jūs esat tik labs, kā jūs sakāt, jūs nopelnīsit naudu. Visiem ir pietiekami daudz apiet. Varbūt jums vajadzētu izpētīt citu profesiju, ja neesat.

  130. Stefānija Aprīlī 22, 2015 pie 11: 54 am

    Es tev nepiekrītu. Es tomēr nemelošu, es arī esmu izmantojis programmatūru, lai “salabotu” attēlu, kas nav tik ideāls. Es domāju, ka visi to ir izdarījuši. Un mēs neesam ideāli, mēs dažreiz sajaucam. Tomēr tas tiek izlikts kā reklāma, ko var izdarīt jūsu darbības / iepriekš iestatītie elementi, man šķiet, piemēram, sakot: “redziet, jums patiesībā nav nepieciešams uzņemt labu attēlu. Vienkārši iegādājieties manu produktu, un jums nav jāiemācās lietot savu kameru, mans produkts padarīs visu perfektu! Tas ir tik ļoti VIEGLI. ”

Leave a Comment

Jums ir jāpiesakās savā profilā lai ievietotu komentāru.

Kā reklamēt savu fotografēšanas biznesu

By MCPA darbības

Padomi par ainavu zīmēšanu digitālajā mākslā

By Samanta Ērvinga

Kā izveidot savu profilu kā ārštata fotogrāfam

By MCPA darbības

Kā izveidot savu profilu kā ārštata fotogrāfam

By MCPA darbības

Modes fotogrāfijas padomi fotografēšanai un rediģēšanai

By MCPA darbības

Dolāru veikala apgaismojums fotogrāfiem ar budžetu

By MCPA darbības

5 padomi fotogrāfiem, kā fotografēties kopā ar ģimeni

By MCPA darbības

Ko valkāt ceļvedis grūtniecības un dzemdību foto sesijai

By MCPA darbības

Kāpēc un kā kalibrēt monitoru

By MCPA darbības

12 būtiski padomi veiksmīgai jaundzimušo fotografēšanai

By MCPA darbības

Vienas minūtes rediģēšana Lightroom: nepietiekami pakļauta vibrējošai un siltai

By MCPA darbības

Izmantojiet radošo procesu, lai uzlabotu savas fotografēšanas prasmes

By MCPA darbības

Tātad ... .Vai vēlaties ielauzties kāzās?

By MCPA darbības

Iedvesmojoši fotogrāfijas projekti, kas veicina jūsu reputāciju

By MCPA darbības

5 iemesli, kādēļ katram fotogrāfam iesācējam vajadzētu rediģēt savus fotoattēlus

By MCPA darbības

Kā pievienot skaļumu viedtālruņa fotoattēliem

By MCPA darbības

Kā uzņemt izteiksmīgus mājdzīvnieku fotoattēlus

By MCPA darbības

Viena zibspuldzes izslēgšanas kameras apgaismojuma iestatīšana portretiem

By MCPA darbības

Fotografēšanas pamati absolūtiem iesācējiem

By MCPA darbības

Kā uzņemt Kirlian fotogrāfijas: mans soli pa solim process

By MCPA darbības

14 oriģinālas fotogrāfijas projekta idejas

By MCPA darbības

Kategorijas

Jaunākās publikācijas