7 Positie-tips voor Rockin Beach

Categorieën

Aanbevolen producten

7 Positie-tips voor Rockin Beach

Een vraag die ik vaak krijg over fotograferen op het strand, is hoe je mensen moet poseren. Ik denk dat een groot deel van mijn stijl casual poseren is, waarbij ik mensen / kinderen naar een positie leid, maar geen formele poses doe. Mijn doel is om natuurlijke, emotionele en leuke beelden te krijgen. Zoooooooooooo. . . hier zijn enkele van mijn tips om kinderen en gezinnen te poseren tijdens strandsessies.

  • Zet een kind of een groep kinderen op hun buik! Het is een nonchalante pose waar ik van hou, omdat ik op mijn buik precies op hun niveau kan komen en geweldige uitdrukkingen kan krijgen.

webshagayfamily25 7 Rockin Beach-poseertips Gastbloggers Fotografie-tips

  • Laat iedereen in een gezin bij elkaar staan ​​en op de een of andere manier met elkaar in contact komen. . handen vasthouden, een schouder aanraken, armen om elkaar heen geslagen, etc. Denk aan driehoek als u een gezin regelt. Dit zorgt voor een warm gevoel van verbondenheid in een familieportret door iedereen dicht bij elkaar te brengen.

webparkerbeach1 7 Rockin Beach-poseertips Gastbloggers Fotografie-tips

  • Laat gezinsleden hun hoofden dicht bij elkaar brengen. . .Ik moet mensen er altijd aan herinneren om dichtbij te komen of hun hoofden dicht bij elkaar te brengen. Dit helpt ook om een ​​gevoel van verbondenheid te creëren.

poseren11 7 Rockin Beach Poseertips Gastbloggers Fotografietips

  • Zet uw onderwerpen in een hoek. Probeer niet dat mensen recht op de camera staan. . Door hun lichamen in een kleine hoek te draaien, ontstaat een slanker profiel en ontstaat een interessanter portret.

poseren10 7 Rockin Beach Poseertips Gastbloggers Fotografietips

  • Een andere unieke manier om het leuk te maken, is door vast te leggen wat speciaal is voor uw klanten. Een van mijn favoriete en recente portretten is van een vader en zoon die iets doen wat ze graag samen op het strand doen. Ik voel dat het beeld een hoop gelukkige emoties oproept, terwijl het ook iets heel speciaals vastlegt dat ze samen delen.

vader-en-zoon-strand-foto's-dm6 7 Rockin Beach-poseertips Gastbloggers Fotografie-tips

  • Denk buiten de doos. Ik had een grote familiesessie en wilde wat andere dan de normale foto's van hen samen krijgen, dus ik liet ze allemaal op verschillende rotsen zitten die op het strand waren waar ik aan het fotograferen was. Het zorgde voor een leuk, uniek familieportret.
  • Maak het leuk! Laat ze racen, dansen of springen. Dit zorgt altijd voor veel gegiechel en zorgt voor een leuk familieportret.

Ik hoop dat je deze tips nuttig vindt bij het fotograferen van gezinnen en kinderen op het strand !!!! Veel plezier met schieten!

beach-fotograaf-sv3 7 Rockin Beach-poseertips Gastbloggers Fotografietips

 

Bedankt aan MCP Guest Blogger Kristin van Kristin Rachelle Photography voor deze geweldige tips voor strandfotografie. Kristin Rachelle is een fotograaf in de omgeving van San Diego, Californië. En is een gids en mentor voor veel fotografen bij ClickinMoms (een fotografieforum).

MCPA-acties

37 reacties

  1. Christina Op maart 12, 2012 bij 9: 05 am

    Ik ben het er volledig mee eens! Ik weet dat mijn D90 geweldige foto's maakt, maar ik voel me beperkt! Ik kan niet wachten om een ​​D700 te bemachtigen en mijn krachten te laten stromen 🙂

    • Nicole Garcia Op maart 12, 2012 bij 9: 24 am

      Ik ben het er helemaal mee eens! Ik heb een D40 en ik ben op zoek naar een D7000 (niet full frame, nog niet klaar voor dat alles). Ik weet dat de D40 een geweldige camera is, maar ik heb MEER nodig. Vooral als ik dit mijn bedrijf wil maken. 🙂

    • Alexis Op mei 31, 2012 op 8: 52 pm

      Hetzelfde hier, D90 en op zoek naar upgrades. Ik huur geweldige lenzen als ik weet dat ik een zware filmweek zal hebben. Maar ik moet het verschil zien!

  2. Rebekah Op maart 12, 2012 bij 9: 08 am

    Ik ben het zo met Christina eens! Ik fotografeer ook met een D90, maar voel me de laatste tijd zo beperkt. Ik kan niet wachten om te upgraden!

  3. Kara Op maart 12, 2012 bij 9: 10 am

    Geweldig bericht! Geweldige apparatuur kan iemand geen geweldige fotograaf maken, maar geweldige apparatuur KAN een geweldige fotograaf nog beter maken 🙂

  4. Quentin Op maart 12, 2012 bij 9: 21 am

    Het zou hetzelfde zijn als iemand die zegt: "Dit is zo'n geweldige maaltijd, je moet echt dure potten en pannen hebben". Dure uitrusting zal nooit een artistiek oog vervangen en de mogelijkheid om een ​​opname te maken en samen te stellen.

    • Geloof Dawson Op maart 12, 2012 bij 10: 18 am

      Ik ben het eens!

    • Kara Op maart 12, 2012 bij 10: 56 am

      Klopt, maar er is een punt waarop de fotograaf beter is dan de uitrusting die hij of zij gebruikt. Als de camera er echt niets mee te maken heeft, zouden we allemaal fotograferen met een compactcamera van $ 59. En hoewel ik weet dat ik een rebel aankan, zou het onverantwoord zijn om op een bruiloft te verschijnen met een camera die geen lage ISO aankan ... en zonder een lens voor weinig licht ... en zonder flitser. Op een gegeven moment heb je uitrusting nodig die je bij kan houden, en ik denk dat dat het punt is van dit bericht.

    • MCP Gastschrijver Op maart 13, 2012 bij 12: 03 am

      Ik ben het ermee eens, maar ik wed dat topkoks om verschillende redenen de beste potten en pannen gebruiken.

  5. Russ Frisinger Op maart 12, 2012 bij 9: 29 am

    Vragen mensen aan Steven Spielberg wat voor tekstverwerker hij gebruikt?

  6. Katherine Op maart 12, 2012 bij 9: 37 am

    Bedankt voor dit bericht! Zeer actueel, aangezien ik had gewacht op aankondigingen van Nikon en ik wil eindelijk upgraden. Ik heb met een D80 gefotografeerd (ja, die oude!), Maar de vragen die je stelde, bevestigen waarom ik al dat geld zou willen betalen. Helemaal mee eens dat apparatuur een grote rol speelt.

  7. Molly @ mixedmolly Op maart 12, 2012 bij 9: 38 am

    Ik heb een instapmodel Canon Revel T3 en ik weet dat ik meer zou kunnen doen met een duurdere camera en lens. Totdat ik echter volledig leer handmatig fotograferen en ik deze camera altijd volledig handmatig kan gebruiken, lijkt het onverstandig om duizenden dollars uit te geven om de camerabehuizing te upgraden en professionele lenzen te krijgen. PS Ik zou graag een artikel zien over voorgestelde apparatuur voor gemiddelde gebruikers (meer gevorderd op fotografie, maar niet klaar voor professioneel niveau. Is er een middenweg?)

  8. Danielle Op maart 12, 2012 bij 9: 58 am

    Ik zit in exact hetzelfde schuitje als Molly. Eventuele suggesties voor intermediaire gebruikers die willen upgraden, maar zich misschien niet de beste uitrusting kunnen veroorloven?

    • Alexis Op mei 31, 2012 op 8: 54 pm

      Huur de uitrusting, probeer het uit! 😉 Dat is wat ik doe.

  9. Geloof Dawson Op maart 12, 2012 bij 10: 18 am

    Heel erg bedankt voor dit bericht !!! Ik ben het 100% eens. Weten hoe je foto's moet maken (eigenlijk de controle over je camera overnemen) en de artistieke kant van fotografie IS ZEER belangrijk, maar het is ook ZEER belangrijk om over goede apparatuur te beschikken. Plus, ik kwijl zeker over de nieuwe dingen die uitkomen en ik kan niet boos worden op mensen die denken dat mijn camera geweldig is ... omdat het echt IS! 🙂

  10. O Schrock Op maart 12, 2012 bij 10: 19 am

    Precies goed! Ik zei altijd dat de apparatuur er niet toe doet, totdat ik voor mijn vrouw een kleinere point-n-shoot kocht, zodat ze niet elke keer mijn DSLR tevoorschijn hoefde te halen als ze een foto wilde maken. De kleinere camera is vreselijk! Slechtere kwaliteit, sluitervertraging, veel ruis, enz. Apparatuur is niet alles, maar het helpt wel om consistent betere foto's te maken. En overeengekomen, koop nooit betere apparatuur totdat je je beperkt voelt door wat je momenteel hebt Geweldig bericht, bedankt!

  11. Stephanie Sullins Op maart 12, 2012 bij 10: 32 am

    Ik ben het er helemaal mee eens !! Niet iedereen die een geweldige camera bezit, krijgt foto's van professionele kwaliteit, maar als je weet hoe je die camera moet gebruiken, en je hebt intentie en visie, samen met de camera (die een van onze vele GEREEDSCHAP is!) Zul je dat wel doen! Ik heb dit debat meerdere keren gehad en ik voel gewoon dat ik met mijn hoofd tegen de muur stoot! Een persoon die me vertelde dat ze denken dat de camera er niet toe doet, en het draait allemaal om intentie en visie, kocht zojuist de nieuwe Canon 5D Mark III… eh… waarom zou je moeten upgraden als het niet om de camera gaat! ?? lol Geweldig bericht! Je slaat de spijker precies op zijn kop!

  12. Stacey Op maart 12, 2012 bij 10: 46 am

    Ik zeg dit al sinds ik een upgrade heb uitgevoerd van mijn Rebel naar mijn 5DM2. Het maakt absoluut een verschil! Ik kon zeker meer doen van wat ik wilde met mijn handige XNUMX dan met mijn kitlens. Ik denk niet dat iemand Lance Armstrong misgunt omdat hij de beste fietsuitrusting wil hebben. Kon hij nog steeds winnen met een basisfiets van Walmart? Kan zijn. Maar kon hij zijn best mogelijke tijden halen? Natuurlijk niet. Fotografen worden zo vaak chagrijnig en zeggen dat een goede fotograaf met elke camera een geweldige foto kan maken. En dit is waar. Maar ze konden BETERE foto's maken met betere apparatuur. Betekent niet geweldig. Beter dan verschrikkelijk betekent niet dat afbeeldingen worden bekroond. Laten we gewoon toegeven dat de apparatuur er WEL toe doet en ga verder.

  13. Tegen Matt E. Op maart 12, 2012 op 12: 11 pm

    Er zit een zekere nuance in het stellen van deze vraag, zodat het geen belediging is (niet dat mensen het zo bedoelen). Het onderscheid is dit: de lens die je gebruikt is van belang op verschillende gebieden en het lichaam is op een paar gebieden van belang. Als ik het vraag, vraag ik meestal alleen welke lens mensen hebben gebruikt en waarom. Het kan me eigenlijk alleen maar schelen welke camera ze gebruikten als ik gigantische afdrukken zie of misschien echt schone foto's bij weinig licht, maar ik geef altijd aan waarom ik het vraag. Mijn vraag is bijna altijd gericht op een of ander technisch aspect (bijv. Gebrek aan vervorming bij een portretopname van dichtbij met een groothoeklens) dat doorkomt in een foto. Het punt is dat je een punt in je fotografie bereikt waarop je weet hoe uitrustingen je foto's beïnvloeden en je ziet die effecten in andermans foto's. De andere manier is om te zeggen "je vaardigheden zijn onbeduidend, dit was duidelijk allemaal camera." De waarheid is dat een geweldige fotograaf geweldige foto's kan maken met alle apparatuur en hier is de sleutel: ze maken foto's. Ze zijn zich terdege bewust van de beperkingen van de uitrusting en nemen beslissingen die hun resultaten uit die uitrusting maximaliseren. Om een ​​voorbeeld van een andere commentator te lenen: het zou niet per se onverantwoord zijn om op een bruiloft te verschijnen met een rebel en een kitlens. Als je de grenzen kent, is het een slechte match voor een balkon in een donkere kerk om close-ups van een ceremonie te maken, maar ik durf te wedden dat je er een intieme strandbruiloft mee kunt schieten en geweldig werk kunt afleveren.

    • Kara Op maart 12, 2012 op 2: 38 pm

      Dat was mijn voorbeeld, en je hebt volkomen gelijk dat je in zonlicht kon fotograferen met alleen een Rebel en een kitlens! (En ik bedoelde absoluut niet te suggereren dat je geen bruiloften kunt fotograferen met een rebel - vooral als je de juiste lenzen en flitser hebt.) Betekende gewoon dat er omstandigheden zijn (zoals een donkere kerk of een donkere ontvangstlocatie) zonder de juiste uitrusting zou een heel slecht idee zijn, hoe goed de fotograaf ook is 🙂

  14. Yolanda Op maart 12, 2012 op 12: 15 pm

    Ja. Apparatuur is belangrijk. Soms maakt het veel uit. Het maakt niet uit wat je weet over de belichtingsdriehoek of hoeveel je rockt bij de compositie, bepaalde opnames zijn alleen mogelijk omdat de technologie het zo maakt. Je gaat niet het uiterlijk van een 85 mm f / 1.2-opname op een full-frame camera nabootsen door een kitlens op een crop-sensor te gebruiken. Zelfs het kopen van dezelfde lens maakt niet uit, als je werkt met een camera die geen ISO ondersteunt die lager is dan 1600. Je zult niet dezelfde scherpe beelden kunnen krijgen bij omgevings- of weinig licht, omdat je dat niet kunt zorg voor een sluitertijd die hoog genoeg is, zelfs bij wijd open opnamen. De sleutel is misschien voldoende vaardigheid en fotografische kennis om echt te begrijpen wanneer uw visie wordt beperkt door de hulpmiddelen die u in uw hand houdt.

  15. Heidi Dorogazi Op maart 12, 2012 op 2: 13 pm

    Ik ga akkoord! Ik begon met een D60 en was zo geïrriteerd dat ik beperkt was, vooral als het ging om ISO en hoe snel het zou focussen. Ik hou van liefde, hou van mijn D700 en het heeft zo'n verschil gemaakt in de kwaliteit van mijn foto's.

  16. Sara C. Op maart 12, 2012 op 2: 24 pm

    Apparatuur maakt zeker een verschil (of maakt het in ieder geval zoveel gemakkelijker). Er is een enorm verschil in een kitlens versus een prime f / 1.2-lens! De juiste lens is belangrijk, maar de juiste camerabody is ook belangrijk. Full frame is geweldig, en de ISO is geweldig! Er is geen weg terug! Het is belangrijk om uw camera te kennen en artistieke vaardigheden te hebben, maar de juiste apparatuur kan deze nog veel meer verbeteren!

  17. Tim Op maart 12, 2012 op 3: 18 pm

    Ik geef dit bericht door van David Ziserhttp: //digitalprotalk.blogspot.com/2012/03/is-decisive-moment-dead-or-at-least.html Ik vind het een interessant addendum bij deze discussie.

  18. RHH Op maart 12, 2012 op 3: 39 pm

    Andere overwegingen zijn het behouden van de waarde en het onderhoudsgemak van mijn huidige hardware. De garantie en het gebruik van mijn huidige camera geven me een goede reden om in te ruilen. Mijn upgrade heeft 1080 video en beter bij weinig licht. Ik kan niet wachten

  19. Ryan Jaime Op maart 12, 2012 op 6: 39 pm

    Akkoord. Het debat hierover zal voor altijd doorgaan, beide kanten hebben punten en geen van beide is 100% correct.

  20. JodyM Op maart 12, 2012 op 6: 55 pm

    Ik ben het ermee eens dat de apparatuur een groot verschil kan maken in uw potentieel (ik kan niet wachten op mijn 5DMIII!), Maar ik denk niet dat veel niet-fotografen zich realiseren dat dat slechts een deel van de foto is. Het beste

  21. Alice C. Op maart 12, 2012 op 9: 57 pm

    Ik ga akkoord! Ik haat het als mensen zeggen, oh je hebt echt een mooie camera, maar ik weet ook dat ik niet dezelfde foto's zou kunnen maken met een 'point and shoot'.

  22. Tim Bradley Op maart 13, 2012 bij 2: 05 am

    Er is altijd iets beters, de fabrikanten zouden failliet gaan als dat niet het geval was. Maar ik ben het eens met het algemene sentiment. Kunnen we alstublieft een Pentax-afbeelding in de banner hebben? Er is leven voorbij Canonikon! D

  23. of gelezen Op maart 13, 2012 bij 5: 41 am

    haha

  24. Jesse Op maart 13, 2012 bij 8: 37 am

    Ook ik ben het hiermee eens. Ik ging van een D60 naar een D7000. Waar ik een enorm verschil zie in de meeste prestaties, moet ik nog steeds goed glas kopen. Maar dam, het is duur! Ha….

  25. Traci Op maart 13, 2012 op 12: 03 pm

    @Katherine Ik ben blij dat ik niet de enige ben in de donkere (letterlijk) eeuwen met de D80. Ik wil de D700 nu al meer dan een jaar kopen, maar met geld en het altijd in backorder staan, hebben me ervan weerhouden. Ik voel me erg beperkt als ik bij weinig licht ben, vooral als pasgeboren fotograaf die bij mensen thuis komt. Ik weet nooit waar ik tegenaan loop. Er is een tijd dat je talent niet genoeg is, je uitrusting is erg belangrijk om dat schot te krijgen dat je in je hoofd ziet.

  26. gast Op maart 13, 2012 op 3: 35 pm

    ????

  27. Jean Smit Op maart 13, 2012 op 10: 22 pm

    Ik hou van Kristin W 🙂

  28. Professionele camera-apparatuur Op maart 14, 2012 bij 9: 45 am

    Geweldig artikel! Professionele camera-apparatuur is belangrijk! Het draait allemaal om het kleurbeheer, camerastatieven en Sigma-lenzen.

  29. Olga Rook (Rotterdamse portretfotograaf) Op maart 15, 2012 bij 10: 57 am

    Je hebt gelijk: apparatuur doet er zeker toe, zeker als je professionele diensten aanbiedt. Natuurlijk moet je de handmatige modus goed begrijpen als je van een consument naar een full frame camera overstapt (en voordat je jezelf een professional gaat noemen). Als je semi-openhartige beelden wilt van kinderen die binnenshuis spelen, zul je gelukkig zijn en je vrij voelen met een full-frame en een sterke lens bij hoge ISO-snelheid. Als je modeshoots maakt, wil je normaal gesproken ISO 100 alleen vanwege een aantal problemen met de afdrukkwaliteit. En dan moet je ook nog de verlichtingsapparatuur hebben. Er is veel nuttige apparatuur en het kan erg verleidelijk zijn om altijd te upgraden. Ik denk dat je jezelf een vraag moet stellen: welke apparatuur is nodig voor het soort fotografie dat ik doe?

  30. Megan Op maart 21, 2012 bij 10: 49 am

    "Als je het gevoel hebt dat je tot meer in staat bent maar de ISO-mogelijkheden van je camera te laag zijn, of je autofocus te traag is, kan het investeren in een full-frame camera een goede beslissing zijn." Dit ben ik. Ik ben mijn rebel ontgroeid en moet naar voren. Ik ben aan het sparen!

Laat een bericht achter

U moet ingelogd een reactie plaatsen.

Categorieën

Recente Nieuws