Trendy i mody w fotografii portretowej: dobry, zły, brzydki

Kategorie

Produkty specjalne

Co to jest moda na fotografię portretową? Moda to coś, co ma krótkotrwały wzrost popularności. Dla mnie „fanaberia” fotografii może być pozą, rekwizytem lub stylem fotografowania lub edycji, które stają się niezwykle popularne na jakiś czas. Podczas gdy mody wydają się być wyjątkowo popularne przez krótki czas, trend utrzymuje się. Czasami coś zaczyna się jako moda, ale kończy się trendem. Czasami trudno jest określić, czy coś jest modne, czy modne.

Cały czas pojawiają się i odchodzą dziesiątki modów fotograficznych. Teraz, gdy sieci społecznościowe są tak powszechne, mody mogą pojawić się szybko i być bardziej rozpowszechnione. Myśleć o fora fotograficzne, blogi fotograficzne, Facebook, Twitter, Flickr. Kiedy odwiedzasz te miejsca, widzisz zdjęcia innych fotografów. I są szanse, bez względu na to, jak oryginalny starasz się być, coś może przyciągnąć twoją uwagę. Możesz mieć pomysł. Możesz zobaczyć rekwizyt, który Ci się podoba lub pozę, którą chcesz wypróbować. Możesz zainspirować się do wypróbowania nowych technik, lokalizacji, oświetlenia lub edycji. I dzięki tej inspiracji, jeśli wystarczająco dużo jest zainteresowanych i pod wpływem, może rozwinąć się moda.

Wiele fotografii ma swoje źródło w rekwizytach. W tej chwili podłogi ze sztucznego drewna (maty z drewna stodoły) są niezwykle popularne. Kilka lat temu większość fotografów zajmujących się niemowlętami umieszczała dzieci w zbyt dużych filiżankach. Jeśli chodzi o edycję i Photoshop, czy pamiętasz popularność odcieni sepii, zamglonych obrazów, przeredagowanych oczu, intensywnego świecącego koloru, selektywnego koloru, miękkiego blasku, ciężkich winiet, ciężkiego plastikowego wygładzania skóry, głębokiego spalania i unikania oraz Mógłbym tak dalej i dalej…

Ten post NIE ma na celu ośmieszenia ostatniego szaleństwa lub ostatnich mód. W rzeczywistości wiele z dołączonych obrazów to dzieła sztuki. Kiedy przeglądasz poniższe zdjęcia, podejrzewam, że możesz pomyśleć o następujących myślach:

  • „Pamiętam, jak to robiłem”.
  • „Nadal to robię”.
  • „Uwielbiam ten rekwizyt”.
  • „Uwielbiam ten obraz”.
  • „Chcę tego spróbować”.
  • „Nie mogę czekać do następnej sesji, aby to zrobić”.
  • „Zastanawiam się, gdzie mogę to znaleźć… lub jak to zrobić”.
  • „Nie mogę uwierzyć, że to zrobiłem”.
  • „Jak to się stało, że to moda?”
  • „Dlaczego ktoś miałby to robić?”

Możesz przejrzeć niektóre z nich i zdać sobie sprawę, że nadal stosujesz określoną technikę lub masz pewien rekwizyt. Możesz pamiętać, kiedy to zrobiłeś. Możesz czuć się zawstydzony. Albo możesz się zastanawiać, dlaczego zdjęcie znalazło się na liście, ponieważ nie myślisz, że ma modę lub trend, ale bardziej jest podstawą fotografii. Wszystkie te myśli i uczucia są ważne.

Moda na fotografię NIE jest zła. Możesz osobiście pomyśleć, że niektórzy są, i to też jest w porządku. W wielu przypadkach moda inspiruje. Dobrze wykonana moda może w rzeczywistości zaowocować ponadczasową pamiątkową fotografią. Możesz spojrzeć wstecz i zastanawiać się, dlaczego wszyscy zostaliście porwani przez określoną modę. Zaufaj mi, patrzę wstecz na moje wielkie włosy z lat 80-tych, ramiona pełne gumowych bransolet i neonowe ubrania w ten sposób. Ale dzięki fotografii obrazy tworzą wspomnienia i uchwycą chwilę w czasie. Ty i Twoi klienci nadal możecie ich kochać, modować się, modować lub nie.

Dziękuję wszystkim moim współpracownikom za udostępnienie ich zdjęć poniżej. Przedstawiają one niektóre mody i trendy, które widziałem w ciągu ostatnich kilku lat. Niektóre z tych zdjęć sprawiają, że chcę wypróbować rekwizyt lub lokalizację, nawet jeśli są lub były modą. Innych, może mniej lubię. Pamiętaj jednak, że aby coś stało się modą, wielu fotografów musi tego spróbować.

Więc kiedy je przeglądasz, co dzieje się w twojej głowie? Bądź szczery i dodaj swoje komentarze.

Kocham ich? Nienawidzę ich? Których modów próbowałeś? Czy jesteś teraz zainspirowany? Czy dali ci pomysły? Co ci się podobało lub nie? Jakie inne mody widzieliście przychodzące i odchodzące, a nie wymienione ani pokazane tutaj (Wymieniłem kilka programów Photoshop, ale nie było miejsca na przykłady)? Wiem, że istnieje wiele modów, których nie uwzględniłem, więc udostępnij je i nie krępuj się, podając link do swojego zdjęcia, które reprezentuje modę. Które z nich postrzegasz jako trendy, a które mody? Tylko dlatego, że coś jest modą, nie oznacza to, że jest to zabronione. Wiele z tych pomysłów było kiedyś nadużywanych, ale używane oszczędnie, mogą być świetnym dodatkiem do Twojej pracy. Wszystko do rozważenia i przemyślenia!


Duży, jasny lizak *, to może być największy dotychczas:

IMG_6756 Trendy i mody w fotografii portretowej: dobre, złe, brzydkie myśli MCP Porady dotyczące fotografiiZdjęcie dzięki uprzejmości Fotografia Amandy Andrews


Najnowszym trendem wydają się fałszywe podłogi, takie jak „Barnwood Rug”:

ali3-mark-sm Trendy i mody w fotografii portretowej: dobre, złe i brzydkie MCP Myśli Porady dotyczące fotografiiZdjęcie dzięki uprzejmości Kari Durbin Photography


Używając tych dywanów zarówno do fałszywych podłóg, jak i do tła:

ali4-mark-sm Trendy i mody w fotografii portretowej: dobre, złe i brzydkie MCP Myśli Porady dotyczące fotografiiZdjęcie dzięki uprzejmości Kari Durbin Photography


Dziecko w filiżance:

MG_0666 Trendy i mody w fotografii portretowej: dobre, złe, brzydkie myśli MCP Porady dotyczące fotografiiZdjęcie dzięki uprzejmości Fotografia Amandy Andrews


Dziecko w doniczce | Niemowlę w czapce z kwiatkiem:

kr4m-2BLOG1 Trendy i mody w fotografii portretowej: dobre, złe, brzydkie myśli MCP Porady dotyczące fotografiiZdjęcie dzięki uprzejmości Photography by TracyT


Dziecko w zabytkowym rekwizycie:

3 Trendy i mody w fotografii portretowej: dobre, złe, brzydkie myśli MCP dotyczące fotografiiZdjęcie dzięki uprzejmości Photography by TracyT


Dziecko ze skrzydłami anioła:

LilyP11-Original-2 Trendy i mody w fotografii portretowej: dobre, złe, brzydkie myśli MCP Porady dotyczące fotografiiZdjęcie dzięki uprzejmości Photography by TracyT


Portret starszego liceum | Senior pozuje na torach kolejowych:

jlynnmak2 Trendy i mody w fotografii portretowej: dobre, złe, brzydkie myśli MCP Porady dotyczące fotografiiZdjęcie dzięki uprzejmości j'lynn mak


Dziecko w czapce z dzianiny | Ręce pod brodą pozują:

treavor1BLOG-1 Trendy i mody w fotografii portretowej: dobre, złe, brzydkie myśli MCP Porady dotyczące fotografiiZdjęcie dzięki uprzejmości Photography by TracyT


Duże bufiaste spódnice | Pettiskirts autorstwa Kaiya Eve:

Puffy Portrait Photography Trendy i mody: dobre, złe, brzydkie myśli MCP Porady dotyczące fotografii

Zdjęcie dzięki uprzejmości Działania MCP


Kolorowy tkany koc Pier One:

liberty-under-a-blanket Fotografia portretowa Trendy i mody: dobre, złe, brzydkie MCP Myśli Porady dotyczące fotografiiZdjęcie dzięki uprzejmości Działania MCP


Ciasto Smash - Niemowlę pozujące na pierwsze urodziny Zdjęcia:

blog1 Trendy i mody w fotografii portretowej: dobre, złe, brzydkie myśli MCP dotyczące fotografiiZdjęcie dzięki uprzejmości Fotografia Marissa Vargason


Używanie kolorowych parasoli jako rekwizytu | Ściany graffiti w tle:

alyssa-108 Trendy i mody w fotografii portretowej: dobre, złe, brzydkie MCP Myśli Porady dotyczące fotografiiZdjęcie dzięki uprzejmości Działania MCP


Krzesło wiktoriańskie ustawione na zewnątrz w polu z zielenią:

IMG_0543 Trendy i mody w fotografii portretowej: dobre, złe, brzydkie myśli MCP Porady dotyczące fotografiiZdjęcie dzięki uprzejmości Fotografia Amandy Andrews


Dziecko na talerzu | Owinięty ciasno kocem | Duży kwiat na głowie:

MG_1739_1 Trendy i mody w fotografii portretowej: dobre, złe, brzydkie myśli MCP Porady dotyczące fotografiiZdjęcie dzięki uprzejmości Fotografia Amandy Andrews


Dziecko w szufladzie:

4037647557_fec6fb551d_b Trendy i mody w fotografii portretowej: dobre, złe, brzydkie myśli MCP Porady dotyczące fotografiiZdjęcie dzięki uprzejmości Maggie Martin


Noworodek wiszący w powietrzu:

jodi2 Trendy i mody w fotografii portretowej: dobre, złe, brzydkie myśli MCP Porady dotyczące fotografiiZdjęcie dzięki uprzejmości Wydruki głowy grochu


Dziecko w skupieniu i rodzice nieostrożni:

Tendencje i mody w fotografii portretowej graficznej: dobre, złe, brzydkie myśli MCP Porady dotyczące fotografiiZdjęcie dzięki uprzejmości Michelle Wells Fotografia


Fotografia ciążowa | Ręce męża tworzą serce na jej brzuchu:

jodi1 Trendy i mody w fotografii portretowej: dobre, złe, brzydkie myśli MCP Porady dotyczące fotografiiZdjęcie dzięki uprzejmości Wydruki głowy grochu


Dłonie członka rodziny na całym brzuchu ciężarnej mamy:

praktyczne trendy i mody w fotografii portretowej: dobre, złe, brzydkie myśli MCP Porady dotyczące fotografiiZdjęcie dzięki uprzejmości Fotografia Amber Katrina


Uchwycenie stóp całej rodziny:

stóp Trendy i mody w fotografii portretowej: dobre, złe, brzydkie myśli MCP dotyczące fotografiiZdjęcie dzięki uprzejmości Fotografia Amber Katrina


Wszyscy na ziemi, tworząc krąg pośrodku, patrząc w górę | Pokazywane w drużynie koszykówki:

koszykówka Trendy i mody w fotografii portretowej: dobre, złe, brzydkie myśli MCP dotyczące fotografiiZdjęcie dzięki uprzejmości Fotografia Laureen Carruthers


Fotografowanie ludzi w parapecie i ramach:

ramy okienne Trendy i mody w fotografii portretowej: dobre, złe, brzydkie myśli MCP Porady dotyczące fotografiiZdjęcie dzięki uprzejmości Fotografia Amber Katrina


Dziecko zawinięte w dzianinowy koc i czapkę | Umieszczony w drewnianej misce do serwowania

baby-in-a-bowl Trendy i mody w fotografii portretowej: dobre, złe, brzydkie Myśli MCP Porady dotyczące fotografiiZdjęcie dzięki uprzejmości Photography by Shawnee


Dziecko w metalowym wiaderku / puszce | Bogata tekstura na gładkim tle

IMG_1990t5-005 Trendy i mody w fotografii portretowej: dobre, złe, brzydkie myśli MCP Porady dotyczące fotografiiZdjęcie dzięki uprzejmości Shimmers Photography


Obrączki ślubne zakładane na palec dziecka:

M002_1Ac_flogo Trendy i mody w fotografii portretowej: dobre, złe, brzydkie myśli MCP Porady dotyczące fotografiiZdjęcie dzięki uprzejmości Fotografia uliczna


Imię nienarodzonego dziecka zapisane w blokach na zdjęciu macierzyńskim (zwróć też uwagę na selektywny kolor - wiem, że powiedziałem, że nie zamierzam pokazywać modów edycji, ale ... tylko ten):

smithmaternity7 Trendy i mody w fotografii portretowej: dobre, złe, brzydkie myśli MCP Porady dotyczące fotografiiZdjęcie dzięki uprzejmości Photography by TracyT

 

Działania MCPA

Bez komentarza

  1. Michelle Tanner W lutym 25, 2010 w 9: 09 am

    Co za wspaniały post! Zaśmiałem się kilka razy i ukryłem oczy przed kilkoma modami. : o)

  2. Kristie W lutym 25, 2010 w 9: 12 am

    Cóż za wspaniałe spojrzenie na nich wszystkich;)! Czy to źle, że mam dokładnie tę samą miskę kapelusza „kokon” ORAZ puchaty dywanik LOL! I FTR, to musi być NAJWIĘKSZY kolorowy lizak, jaki do tej pory widziałem!

  3. Ashleya Gilletta W lutym 25, 2010 w 9: 29 am

    Dopiero zaczynam i ciągle szukam inspiracji. Jednak wiele z tych obrazów naprawdę pokazuje głupotę tak wielu z tych modów. Człowieku, dziecko ze sztuczną zielenią na głowie ??? Po prostu nie jestem fanką dzieci na półmiskach. I krzesła na polu. Te rzeczy po prostu wydają się takie nienaturalne i wymyślone. Mam dość dużych tutu / pettiskirts. W porządku, jeśli dziewczyna jest baletnicą, ale w przeciwnym razie trzymałbym się z daleka, moimi ulubieńcami z góry są nastolatki na torach kolejowych (symbolizuje to, jak jadą, miejsca, a co nie) i graffiti w tle (jest interesujące bez irytujące) .Dzięki za ten post, zabawnie było dla mnie zobaczyć łapankę.http://ashleygillett.com

  4. Chris W lutym 25, 2010 w 9: 31 am

    Mówiąc o modach, ile zdjęć profilowych fotografów spotkałeś, gdzie jest to zdjęcie portretowe od ramion w górę, a fotograf trzyma aparat skierowany do oka, zakrywający całą twarz? Naprawdę. Brakuje oryginalności i czy nie nie martwią się o swoją publiczność. W przeciwieństwie do fotografa osoba, która chce dowiedzieć się więcej o fotografu, nie chce wiedzieć, jaki ma aparat, jak duży jest jego obiektyw ani jak go trzyma. MOGĄ chcieć wiedzieć, jak wygląda osoba, którą mogą zatrudnić. Tylko tyrada.

  5. liczebny W lutym 25, 2010 w 9: 34 am

    To była niezła zabawa! OK, nadal chcę to zrobić: tory kolejowe - osobiście uważam, że są fajne i nigdy nie wychodzą z mody. Kolorowe krzesło w chwastach - podoba mi się kontrast i myślę, że konkretne zdjęcie, które pokazałeś, to Te, na których mi nie zależy (tylko mój osobisty styl), to bloki dziecka i wszystko, co ma ręce na brzuszku ... ale wiem, że te pozy wciąż są mocne!

  6. Kathy W lutym 25, 2010 w 9: 52 am

    Większość z tych, których kocham. Nawet jeśli to moda, większość ludzi, których widzę, też je kocha. Myślę, że niektóre z nich są trochę tandetne, jak dłonie / serce na brzuchu i dziecko w filiżance, ale są urocze, więc jestem pewien, że się sprzedają. Mam zaplanowane pierwsze sesje noworodków, więc nie mogłem się doczekać, co wymyślą ludzie. Moje główne pytanie brzmi: skąd wziąć sztuczną podłogę do obory? Zburzyli naszą starą zabytkową drewnianą stodołę na tym miejscu, ponieważ zapadała się, więc nie mam już niczego takiego jako tła / scenerii i tęsknię za tym.

    • Jodi Friedman, Akcje MCP W lutym 25, 2010 w 10: 14 am

      Kathy, to część rzeczy - sprzedają. Niektóre pomysły mogą wydawać się tandetne, ale mimo to ciężarna mama może oszaleć na punkcie zdjęcia brzucha z sercem utworzonym przez dłonie męża. Albo nowa mama, kochająca dziecko w kapeluszu. Więc chociaż fotografowie mogą mieć dość niektórych zdjęć, nadal mogą zarabiać duże pieniądze. Jako fotografowie musimy zdecydować, czy jesteśmy artystami, czy przedsiębiorcami, czy też oboje. I gdzie nakreślimy granice tego, co zrobimy, a czego nie. Mogę powiedzieć, że niektóre z tych rzeczy robiłbym w kółko. Innych nigdy nie robiłem i po prostu nie są w moim guście. Ale faktem jest, że wielu to zrobiło. I wielu ich kochało! Jodi

  7. Audrey Coley Fotografia W lutym 25, 2010 w 10: 08 am

    Naprawdę podobał mi się ten post, ponieważ jest taki prawdziwy! To po prostu naprawdę sprawia, że ​​chcę być kreatywny i próbować się naciskać jeszcze bardziej. Dziękuję Ci!

  8. Kristie W lutym 25, 2010 w 10: 23 am

    Fad- (ish) or no, Myślę, że większość tych zdjęć jest bardzo dobrze zrobiona… świetne oświetlenie, świetne skupienie i z przyjemnością nazwałbym większość z nich swoimi. To jest jak trwałe włosy z lat 90-tych… tak, wszyscy patrzymy teraz wstecz i kulimy się, ale w tamtym czasie był popularny i nikt z nas nie był tym zawstydzony. Nie sądzę, by ktokolwiek był * zawstydzony * jakąkolwiek z tych modów, po prostu przyznaj, że ich czas (y) minął, dla kilku, i najprawdopodobniej nadejdzie inna moda i zajmie jej miejsce.

  9. nacięcie W lutym 25, 2010 w 10: 31 am

    Jedyną rzeczą, którą widzę tak rzadko, jest nie tandetny zastrzyk ciążowy. Mam na myśli, ile różnych sposobów można strzelać do brzucha w ciąży? Wydaje się, że niewiele.

  10. Katarzyna V. W lutym 25, 2010 w 11: 15 am

    Niemowlęta w filiżankach są, no cóż, przerażające. I trochę niegodne. 🙂 Zgadzam się z Chrisem, że prawdopodobnie największą modą są fotografowie z aparatami zasłaniającymi twarze. I, Jodi, robisz naprawdę istotną kwestię, którą trzeba wziąć pod uwagę… czy uważasz się za artystę czy biznesmena. Szczerze mówiąc, nie wiem, czy możecie być oboje bez narażania jednej lub drugiej strony.

  11. Brandilyna Davidsona W lutym 25, 2010 w 11: 30 am

    Okej, mody / trendy, które czuję, są nadal świetne: dziecko w czapce z rączkami pod brodą - uwielbiam ten wygląd !! Dziecko w powietrzu, dziecko na drewnianym talerzu do serwowania (nie białym), robienie serca na brzuchu mamy, skupienie dziecka na rodzicach (ale może w innym miejscu itp.), Stopy rodziny - osobiście to uwielbiam, i Uwielbiam wiktoriańskie krzesło w wyglądzie polowym… było kilka, których zdecydowanie bym nie wypróbował lub które wydawały mi się przestarzałe, ale powiedziałbym w większości - większość klientów pokocha te obrazy… Jestem wielkim fanem dywany z barnwood, chociaż jeszcze ich nie dostałem. Nie czuję, żebym widział coś nowego, ale czuję inspirację - żeby zdobyć kilka nowych rekwizytów (niektóre pokazane, a inne, które wpadły mi do głowy) i uzyskać naprawdę BIAŁE tło !! Mam dość mojego prawie białego… To są moje myśli!

  12. Bursztynowa Katrina W lutym 25, 2010 w 11: 32 am

    @Nick - Zgadzam się, że wiele zdjęć ciążowych jest tandetnych, ale jeśli poświęcisz trochę czasu, aby uchwycić ich osobowość i interakcje, nawet zdjęcia z ciąży mogą być wyjątkowe. Jak ta sesja ciążowa Lifestyle:http://www.amberkatrina.com/blog/?p=888

    • Anel W maju 9, 2012 w 5: 25 pm

      Amber, odwiedziłam cię na blogu i UWIELBIAŁEM tę sesję położniczą, którą udostępniłaś. Chcę przenieść moją fotografię jako hobbystę na wyższy poziom i zostać profesjonalnym fotografem lifestyle'owym. Nie radzę sobie z rekwizytami, ale uwielbiam uchwycić te małe szczere chwile i chciałem tylko powiedzieć, że doceniam, że dzielisz się swoją pracą. To naprawdę inspirujące! 🙂

  13. Erin W lutym 25, 2010 w 11: 38 am

    Myślę, że brakuje ci trendu zdjęć przed zwykłymi starymi śmieciami. Stare domy, złomowiska, magazyny, wagony, zaułki itp. Tak się przyzwyczaiłem do ich oglądania, dopóki mój przyjaciel nie skomentował ogłoszenia o ślubie, które otrzymaliśmy. Wydawało mi się, że to piękne zdjęcie pary, ale ona powiedziała „po co mieliby chcieć ich zdjęcie przed brzydką starą stacją kolejową?”. Pomyślała, że ​​to wygląda głupio. Myślę, że nasi klienci nie zawsze podążają za najnowszymi „trendami”. Czy za 10 lat kobiety będą się zastanawiać, dlaczego w bocznej uliczce obok stosu śmieci zrobiły portrety ślubne? Tylko się zastanawiam…

  14. Vera W lutym 25, 2010 w 11: 44 am

    Nie jestem profesjonalistą, ale jestem mamą uczącą się, jak robić lepsze zdjęcia. Nie jestem fanem głupich modów w fotografii. Nigdy nie płaciłem fotografowi za profesjonalne zdjęcia moich dzieci lub mojej rodziny. Tak bardzo boję się wydać mnóstwo pieniędzy i skończyć z głupimi zdjęciami, które tak naprawdę nie przedstawiają mojej rodziny. Teraz, gdy uczę się fotografii, doceniam próbowanie nowych rzeczy; rekwizyty, mody itp. Myślę, że mogą być zabawnym dodatkiem do dobrej fotografii. Zachowaj klasyczne, wypróbowane i prawdziwe zdjęcia i wrzuć modę dla zabawy. Poza tym nigdy nie dowiesz się, jaki jest twój własny styl, chyba że spróbujesz nowych rzeczy. Zawsze musisz się uczyć i rozwijać.

  15. Leanne W lutym 25, 2010 w 11: 45 am

    Wspaniale było to zobaczyć, wszystkie były dobrze zrobione. Niektóre kocham, inne nie tak bardzo, lol! Jestem fanem wyprowadzania mebli na zewnątrz, lizaków i torów kolejowych. Nigdy nie strzelę do dziecka w tych czepkach z kwiatami, są okropne i nigdy nie zrozumiałem rodzinnego strzału stóp. Nie wyobrażam sobie żadnego z moich klientów płacących za odcisk swoich stóp. Zgadzam się z Audrey Coley, że widząc to, chcę ciężej pracować nad byciem kreatywnym i innowacyjnym. Wspaniały post!

  16. Chris W lutym 25, 2010 w 11: 52 am

    Myślę, że największym zmartwieniem doświadczonych fotografów z „modami” na zdjęciach macierzyńskich / zaręczynowych / starszych / noworodkowych jest to, że teraz mogą być „urocze” i kreatywne, ale czy nadal będą doceniani za 5, 10, 15 lat kiedy patrzą wstecz na te zdjęcia. Czy klientka spojrzy wstecz na zdjęcie jako klasyczne uchwycenie tego, kim była w tamtym czasie, czy też spojrzy wstecz i wyśmieje się z głupiego zdjęcia, które zrobiła i przewróci oczami? Amber Katrina ma dobry pomysł na zdjęcia ciążowe, które ona ma. Mody takie jak „dziecko w filiżance lub misce na płatki” przychodzą i odchodzą, ale ludzie wciąż chcą tylko zobaczyć siebie i pamiętać radość. Wszyscy pamiętamy, jak styl Ann Geddes zmienił sytuację na zdjęciach dzieci, ale jej kalendarze kosztują teraz 1.99 USD w Walmart. Jej styl jest prawie kiczowaty. Myślę, że gdy czytasz między wierszami tego postu, głównym problemem jest to, czy praca będzie miała długowieczność.

    • Jodi Friedman, Akcje MCP W lutym 25, 2010 w 11: 58 am

      Chris - świetna uwaga - o tym, czy zdjęcie będzie miało długowieczność. Z drugiej strony, myślę o moich kwiecistych kombinezonach jako o dzieciaku dorastającym w latach 70. I datuje to i dodaje uśmiechu na mojej twarzy. Tak więc odzież, sama w sobie moda, może datować zdjęcie, czyniąc je mniej ponadczasowym, ale jednocześnie klasycznym.

  17. Jodi Friedman, Akcje MCP lutego 25, 2010 na 12: 03 pm

    Erin, Świetna uwaga - śmieci… Zdjęcia przed starym starym budynkiem z rozbitymi oknami i łuszczącą się farbą. Czasami jestem tego winny. Ale mój mąż zawsze pyta: dlaczego, u licha, robisz zdjęcie dzieciaka przed opuszczonym budynkiem? LOLI uwielbiam to, jak niektórzy tutaj uwielbiają pewną modę, podczas gdy inni nie mogą tego znieść - to pokazuje, jak wszyscy jesteśmy różni - tak wiele gustów i upodobań.

  18. Michelle Sidles lutego 25, 2010 na 12: 11 pm

    Poproszono mnie o wykonanie niektórych z tych pozycji (pierścienie na palcach dziecka i rodzina leżąca w kółko). Łykam, kręcę, daję im, ale NIGDY nie pokazuję tego na moim blogu. Nie chcę być znany z rekwizytów i póz. Wolę po prostu zachować to prawdziwe (interakcje itp.).

  19. Elizabeth lutego 25, 2010 na 12: 30 pm

    Jedną z fanaberii, która naprawdę działa mi na nerwy, jest wkładanie dzieci do klasycznej walizki - dla mnie zawsze wyglądają jak trumny i nie mogę na nie patrzeć.

  20. Fotografia: TracyT lutego 25, 2010 na 12: 39 pm

    Kwiatowe czepki pod prysznic dla niemowląt? (po prostu źle! ????) może się mylić w twoich oczach… ale DUŻY sprzedawca. Myślę, że Jodie trafiła w sedno, kiedy powiedziała, że ​​jesteś fotografem? lub przedsiębiorca? lub obydwa? Jestem w tym, bo uwielbiam robić zdjęcia, ALE robię to też, żeby zarobić na życie. Robię zdjęcia tego, co się sprzedaje i co kochają moi poszczególni klienci. 🙂

  21. Fotografia: TracyT lutego 25, 2010 na 12: 43 pm

    Chciałem tylko dodać, że wcale nie jestem fanem selektywnego kolorowania…. ale jak klient o to poprosi, ja to zrobię (tylko jeśli pasuje)… ale oni mi za to płacą, więc czemu nie? Nie umieszczam wybiórczego kolorowania na mojej stronie internetowej lub blogu, ponieważ nie jest to coś, co chcę naciskać, ale prawie za każdym razem jestem proszony o zrobienie tego ze zdjęciami blokującymi ciążę.

  22. Tony lutego 25, 2010 na 1: 01 pm

    Wspaniały post. Większość z nich kocham. Zawsze dobrze jest zacząć własną modę lub trend.

  23. LB lutego 25, 2010 na 1: 19 pm

    To było cholernie zabawne! Poważnie, nie ma nic lepszego niż to! (Też zostawię tweeta) To musi zostać opublikowane !!! PS A co ze sztuczną kąpielą z bąbelkami? lol

  24. Cathy lutego 25, 2010 na 1: 59 pm

    Nienawidzę, nienawidzę, nienawidzę (i zawsze to robię) i odmawiam zrobienia zdjęcia noworodkowi z obrączkami. Co to ma symbolizować? Moja mama i tata są małżeństwem, a twoje nie? lol Zawsze myślałem, że to najsmaczniejsze. Nie kocham też serca / brzucha, ale przyznaję, że robiłem to raz lub dwa. Jestem bardzo przejęta pettis i cieszę się, że tylko 4 z nich… Wiem, że niektórzy fotografowie oszaleli około 4 lata temu i wydali na nie fortunę. Widzę (lub trend) modne kolory, dodatkowy pop i dodatkowy kontrast. Które kocham, ale czuję, że wkrótce wyjdzie, gdy to minie jakiś czas. Zabawny artykuł i dobra lektura!

  25. szarla lutego 25, 2010 na 2: 06 pm

    haha niektóre z nich robią się trochę tandetne… Niektóre lubię i nadal chcę spróbować. Jak dziecko z głową na rękach w czapce, jeszcze nie przekonałem noworodka, żeby spróbował tej pozy! Chciałbym zobaczyć post o modach edycji Myślę, że nic nie rujnuje obrazu tak jak świecące oczy obcych lub przerobiona skóra :( Thnx Uwielbiam twojego bloga i wiele się od ciebie nauczyłem :)

  26. Amy McMurray lutego 25, 2010 na 2: 30 pm

    Kocham te!

  27. Janelle lutego 25, 2010 na 2: 48 pm

    Bardzo podobał mi się ten post, to była świetna zabawa! Interesuje mnie również dlatego, że nie jestem profesjonalistą, ale jak ktoś wspomniał, jestem mamusią próbującą nauczyć się robić niesamowite zdjęcia. Nie próbowałem jeszcze rekwizytów, ale byłoby fajnie. Ja też chciałbym zobaczyć post o modach edycji. Byłoby naprawdę fajnie na to patrzeć! 🙂

  28. Kattrina lutego 25, 2010 na 2: 50 pm

    LOL…. Uwielbiam ten post! Mała filiżanka i dziecko w garnku przerażają mnie! Myślę, że to trochę za dużo. Uwielbiam lizaki, tylko za to, że czasem dzieciak nie będzie dobry, chyba że mu go dasz 😉 Jednak to zdecydowanie największy lizak, jaki kiedykolwiek widziałem !!! Nienawidzę pierścieni na małych palcach u nóg, to po prostu coś, czego nigdy nie lubiłem, wygląda na zbyt ciężkie na małych palcach. Pettiskirts nadal można zrobić fajnie, jeśli to pomieszasz! Uwielbiam duże krzesła na zewnątrz! Zgadzam się, że wnosi więcej koloru, co uwielbiam! Dzięki Jodi, to była niezła zabawa!

  29. Chris lutego 25, 2010 na 2: 51 pm

    Mówiąc o trendach / modach, nie zapominajmy o tym, który tworzy rundę zaręczynowej pozy, w której dziewczyna obejmuje udo swojego narzeczonego, jakby miała zamiar mu „służyć”. 😉 Kiedy zobaczyłem to po raz pierwszy, pomyślałem: „Ooo! To sugestywne! ”Nie to, co generalnie wyobrażam sobie na zdjęciach zaręczynowych.

  30. Emmy lutego 25, 2010 na 4: 14 pm

    Świetny post i pochwały dla odważnych fotografów, którzy przesłali zdjęcia - jest kilka pięknych ujęć. Ale gdzie są balony !!! Jestem tak zmęczony widzeniem wszędzie balonów. Rekwizyty mogą być świetne, gdy mają znaczenie dla dzieci, rodziny lub pary - ale nikt nie spaceruje po polach, ulicach, trybunach niosąc wielki bukiet balonów. Jestem nieapolagetycznie (sp?) Winny używania brzydkich przestrzeni do podkreślenia piękna - uwielbiam stare drewno, metal, tekstury, budynki. Uwielbiam też stare meble na zewnątrz. Natura nigdy nie wychodzi z mody, a stare meble są już stare :) Nie mogę znieść obrazów z czymś w kolorze i czymś w czerni i bieli na tym samym zdjęciu. A dzieci z rękami założonymi pod brodą zawsze wyglądały dziwnie i nienaturalnie, ale to tylko ja. Wiele osób przyznało się, że robią zdjęcia, które chcą klienci, ale nigdy nie publikują ich na swoim blogu, ponieważ ich nie lubią - wiecie co, pokazują je swoim znajomym. Jeśli Ci się nie podoba, powiedz nie - klienci powinni Cię za to szanować!

  31. Laura lutego 25, 2010 na 5: 14 pm

    To był taki przyjemny post! Czuję, że niektóre z nich będą się trzymać, jak dzieci w czapkach z dzianiny, to jest absolutna słodycz! Jednak nigdy nie zniosłem portretów na torach kolejowych - widziałem ich tysiące. Ręce w kształcie serca na brzuchu w ciąży (lub cokolwiek w kształcie serca, ale szczególnie dłonie) są zdecydowanie najbardziej nadużywane. Nigdy nie słyszałem o dywanikach w drzwiach stodoły, ale też się nimi nie przejmuję. Wolę nie używać rekwizytów, wybieram naturalny moment i prawdziwe otoczenie. Dzięki, Jodi, rządzisz!

  32. Julie Walton Golarka Lifestyle Fotografia lutego 25, 2010 na 8: 04 pm

    Zabawny post! Dzięki! Mam nadzieję, że moda, która wkrótce zniknie, polega na tym, że akcja Photoshopa sprawia, że ​​wszystko jest kremowe, nawet niebo. To najbrzydsza rzecz, jaką widziałem od czasu selektywnego kolorowania, często robię zdjęcia pierścieni na dziecku. Myślę, że to fajne, ponieważ pokazuje skalę maleńkich części dziecka w stosunku do czegoś, co nie zmieni się w czasie, i ma znaczenie przede wszystkim dla powstania dziecka. Rzadko robię zdjęcia na brzuchu, ale jedno, które bardzo mi się podobało, było prawdziwe - spontanicznie podczas sesji ciążowej 2-latka zaczęła wcierać balsam na cały ciężarny brzuch mamy, a ręce mamy dołączyły do ​​niej córki. To był piękny strzał! Mimo to cieszę się, że to było naturalne i nie była sugerowana poza. : D Jeszcze raz dziękuję za wspaniały post! Dodaję cię do zakładek!

  33. Ashlee lutego 25, 2010 na 8: 43 pm

    Bardzo interesujące. Sam wiem, że kiedy dopiero zaczynałem i nie wiedziałem nic o fotografii, wskakiwałem na te modne bandwagony. Ręce w sercu na brzuchu, ugh. Pierścienie na stopach noworodka podwójnie ugh. Wiesz co, to było łatwe! Nic dziwnego, że je zrobiłem! Kiedy nie masz własnego stylu, na którym możesz się oprzeć, łatwo dasz się wciągnąć w trendy. Nie znaczy to, że nie sądzę, aby wiele z tych rzeczy można było włączyć do własnego stylu, ale nie wiem, czy każdy może zrobić trwały, długoterminowy interes, trzymając się jednego strzału kucyka. Rzeczy, które robię: „The Pose” z dzianinową czapką. Nadal to kocham i nie widzę, żebym przestał w najbliższym czasie. Chociaż staram się teraz robić zarówno zdjęcia pozą, jak i bardziej naturalnie wyglądające ujęcia podczas snu dziecka. Dziecko zawinięte i umieszczone w półmisku lub koszyku. Mam kosze, z których korzystałem w przeszłości, których nie mogę już znieść, więc wiem, że może to być modne, ale uwielbiam, jak malutkie dziecko wygląda jeszcze bardziej malutko w małej tacy lub koszyku. Jestem też frajerem opuszczonych budynków i zardzewiałego metalu, łuszczącej się farby itp. Myślę, że jestem niezdarną teksturą, ponieważ uwielbiam fotografowanie różnych tekstur. * Nienawidzę * trendu maty barnwood w tej chwili. Widziałem je dobrze, ale przede wszystkim po prostu nie uważam, że wygląda to naturalnie i nienawidzę, że zawsze można zobaczyć wgłębienia w dywanie z wagi obiektu. Nie ma prawdziwej podłogi z drewna barnwood, która uginałaby się pod ciężarem dziecka. (Na twoim przykładzie możesz zobaczyć, jak łokcie robią wgniecenia.) Zrobiłem też kilka ujęć, których nie opublikowałbym na blogu ani nie opublikowałbym, ale ze względu na klienta. To dla mnie osobisty wybór, ale znają mój styl, już mnie zatrudnili, czy naprawdę mam zamiar pojawić się w ich domu i odmówić zrobienia zdjęcia, które im się podoba? Po prostu czuję, że odmowa byłaby tak obraźliwa. Nawet jeśli pokażą znajomym, nie stanowią one większości mojego portfolio i nie sądzę, żeby wymknęło się to spod kontroli. Lol, miałem dużo do powiedzenia na ten temat! Jednak fajnie jest patrzeć na to wstecz!

  34. Marnie lutego 25, 2010 na 8: 59 pm

    Ha - jak fajnie! Nadal nie próbowałem wielu z nich;) Jedną, o której zapomniałaś Jodi, jest trzymanie ramki ze zdjęciem wokół twarzy z opcjonalnym czarno-białym tle na zewnątrz ramki lub odwrotnie.

  35. Laura lutego 25, 2010 na 9: 07 pm

    Myślę, że „moda” ma po prostu negatywny stosunek do niego i nieważne, jak dużo ktoś mówi: „Och, naprawdę to nie jest zła rzecz…” nazywając to chwilą, okazuje się, że nią jest. Kiedy patrzę na zdjęcia przedstawiające mnie jako dziecko siedzące w studiu, nie wydaje mi się, żeby oddawały one już „mój wizerunek”, gdyby było w to coś bardziej interesującego (i ewidentnie tandetnego dla wielu ludzi). To wciąż ja, jako dziecko. 🙂

  36. Karolina Gonzalez lutego 25, 2010 na 9: 23 pm

    Zrobiłem kilka, niektórych kocham, a innych nie jestem fanem LOL! Świetny widok na to wszystko :)

  37. Karen Gunton lutego 25, 2010 na 10: 20 pm

    dzięki za zabawny i prowokujący do myślenia post jodie! Czytając te komentarze, wyróżnia mnie to, że to, co może być głupią „modą” dla jednej osoby, jest „podstawą” dla drugiej, a „ulubionym” dla jednej osoby jest „nigdy bym nie!”. do innej. jeśli Ci się spodoba, zrób to i posiadaj i baw się dobrze. jeśli ci się to nie podoba, zostaw to, ale nie bądź surowa, bo to nie jest twoja sprawa. mieszkając w Adelajdzie w Australii, mody nie wydają się przesycać tu tak bardzo rynku. rzeczy, których mieszkańcy Ameryki Północnej wydają się mieć dość, właśnie tutaj zyskują na popularności. i zgadzam się - chciałbym zobaczyć drugi rozdział tego postu - ten o modach w edycji!

  38. Valerie lutego 25, 2010 na 11: 12 pm

    Bycie oryginalnym w dzisiejszych czasach jest prawie niemożliwe. Szanse są takie, jeśli o tym pomyślałeś, założę się, że znajdziesz to w sieci. Myślę, że jeśli weźmiesz swój pomysł na „trend lub modę” i uwzględnisz osobowość swoich klientów, będziesz mieć zdjęcie, które ktoś pokocha na zawsze i czy nie o to naprawdę chodzi 🙂

  39. Michelle Sallay Fotografia W lutym 26, 2010 w 1: 01 am

    Nie mogę uwierzyć, o ilu z nich pomyślałeś tutaj. Byłem trochę zaskoczony, jak bardzo rozpowszechnione są niektóre z tych pomysłów. Zawsze zastanawiam się, kim jest ta osoba, która mówi: „Hej, byłem pierwszą osobą, która włożyła dziecko do filiżanki, gdzie jest moja nagroda?” Osobiście uwielbiam rekwizyty, uwielbiam to, jak mogą dodać odrobinę pikanterii do zdjęcia i często pomagają modelce czuć się bardziej komfortowo. Czym właściwie jest bukiet ślubny? Po prostu rekwizyt honorowy.

  40. Carrie Vines W lutym 26, 2010 w 4: 23 am

    świetnie! Czy to oznacza, że ​​muszę zwrócić dywaniki podłogowe z bielonego drewna, które właśnie otrzymałem dzisiaj od Amazon?!?!? Świetny post!

  41. Tabitha W lutym 26, 2010 w 10: 30 am

    Mogą to być mody lub trendy, ale nadal uważam, że są urocze !! Kiedy myślę o modach, myślę o jednej z dziewczyn, które śpiewały na moim ślubie (powiedzmy, że to było w latach 80-tych). Wciąż się śmieję, gdy patrzę na jej zdjęcie w jej koronkowych rękawiczkach z odciętymi palcami! Teraz to moda i nie sądzę, żeby miało to jakiekolwiek znaczenie dla tego, jak fotograf zrobiłby lub mógłby to zrobić, ale wciąż wywołuje uśmiech na mojej twarzy! Ostatecznie to jest ważne, prawda ?! Przy okazji, proszę powiedz mi, że niektóre z tych zdjęć są nadal w dobrym stylu, ponieważ niektóre z nich nadal robię! lol 🙂

  42. Susy lutego 26, 2010 na 12: 23 pm

    Nie zapomnij o dziecku w łóżeczku dla lalek! Uwielbiam ten…. Albo dziecko na stosie ręczników.

  43. Marci Lambert lutego 27, 2010 na 3: 34 pm

    co za wspaniały post! Zrobiłem kilka z nich i nienawidzę kilku z nich. właśnie widziałem przemówienie Sandy Puc 'i powiedziała coś, co mnie utknęło: przy każdej sesji stara się robić coś innego niż wszystkie inne (i robi 6-8 sesji dziennie). Myślę, że to świetny przepis na zachowanie świeżości.

  44. Shannon Wilkinson lutego 27, 2010 na 6: 16 pm

    Świetny post! Zastanawiam się, ilu z nich próbowałem!

  45. Betsy lutego 27, 2010 na 10: 44 pm

    najwyraźniej uwielbiam trendy i mody! Patrzę na wszystkie te fantastyczne zdjęcia bardziej jak ujęcia „must have”. nie wiem, czy uznałbym fałszywą podłogę za trend, czy modę… to naprawdę tylko kolejna wersja tła.

  46. Pozwać W lutym 28, 2010 w 12: 21 am

    Wspaniały post! Niektóre z nich nadal kocham! Innym ujęciem, które zauważyłem wszędzie, jest zdjęcie ze starą walizką. Po prostu tego nie rozumiem. Czasami to działa, ale wiele razy po prostu wygląda nie na miejscu.

  47. Alexa W marcu 1, 2010 w 3: 15 pm

    Tak naprawdę nie uważałbym „dziecka w centrum uwagi i rodziców na zewnątrz” za fanaberię… Głównie dlatego, że jest to coś, co można zrobić w aparacie. Oczywiście uwielbiam zdjęcia z selektywną ostrością! :) Osobiście zrobiłem tylko dwa takie modne zdjęcia… Krzesło i to, o którym wspomniałem powyżej.

  48. Tricia Dunlap W marcu 1, 2010 w 9: 55 pm

    UWIELBIAM ten artykuł! nie sądzę, żebym przez długi czas wyciągał lizaka. LOL! 😉

  49. Michelle W marcu 4, 2010 w 1: 09 pm

    Co za wspaniały artykuł !! Myślę, że teraz lepiej zacznę być bardziej kreatywny z moimi rekwizytami. lol

  50. Elle Pucket W marcu 10, 2010 w 7: 08 am

    Myślę, że to wszystko jest krzepiące i ponadczasowe 🙂

  51. Steph W marcu 10, 2010 w 3: 21 pm

    To świetny post! Mój partner i ja rozmawialiśmy o tym pewnego dnia i przypominaliśmy sobie pojawienie się Anne Geddes, która była pionierem wielu tego typu ujęć. Twoje ostatnie przykładowe zdjęcie przypomniało mi zabawne zdjęcie, które mój przyjaciel Matt zrobił podczas sesji porodowej :http://www.flickr.com/photos/killerotter/2772371409/Perfect, co? 🙂

  52. Steph W marcu 10, 2010 w 3: 34 pm

    Jodi - dam mu wiadomość i zobaczę, co powie!

  53. Erin Maria Hall W marcu 11, 2010 w 3: 25 pm

    Umieściłeś to również na OSP. Umieszczając obiekty w ramie okna lub parapecie, przed kolorową ścianą lub używając małej głębi ostrości, aby uchwycić głównie dzieci na pierwszym planie? Na pewno nie trendy czy mody, tylko techniki kompozycji, które pojawiły się, gdy konsumenci odeszli od typowych zdjęć rodzinnych Sears. Wraz ze zmianą branży w kierunku bardziej „prawdziwych” portretów pojawiły się te bardziej kreatywne sposoby fotografowania ludzi. Czy uważasz, że sporadyczna płytka głębia ostrości za 20 lat będzie poza modą lub niepopularna? A co z pozowaniem ludzi w oknach / przed budynkami / w ciekawych kadrach? Nie widzę, żeby to się stało, a jeśli chodzi o pozowanie ludzi przed „śmieciami”, to ma naśladować modę. Marki luksusowe od zawsze i jednego dnia zestawiają swoją twórczość z tandetnymi / miejskimi scenami.

  54. Matta Walza W marcu 12, 2010 w 11: 34 pm

    Jodi, to ja zrobiłem zdjęcie „Cliche”, które połączyła Steph. Jeśli chcesz wysłać mi e-maila w sprawie korzystania z niego, mój adres e-mail to matt [at] whitelampphoto.com

  55. Stephanie W marcu 15, 2010 w 11: 49 am

    Nienawidzę tego wiszącego dziecka. Boję się, że dziecko spadnie! Również szalone dziecko pozuje z dzieckiem, które trzyma na rękach swój ciężar. To nie jest naturalne! Nie przeszkadza mi ten pokazany powyżej b / c dziecko nie podnosi własnej głowy, po prostu opiera ją na ramionach. A tory kolejowe, to NIELEGALNE! Jeśli możesz znaleźć jakieś w parku, który nie jest używany, to jest inaczej. Ale nie powinieneś używać prawdziwych torów kolejowych. Niektóre rzeczy lubię, na przykład niemowlęta / dzieci w wiaderkach / miseczkach. Szczególnie w przypadku małych dzieci pomaga to utrzymać je w jednym miejscu. Lubię też kapelusze w kwiaty, robione na drutach i opaski na głowę. Ale uważam, że jako fotografowie powinniśmy zachować równowagę i zrobić kilka modnych ujęć, których oczekują nasi klienci, ale także upewnić się, że robimy również kilka klasycznych ujęć. Nie mogę się doczekać postu montażowego! Nie znoszę obecnego trendu Lillyblue, w którym wszystko jest zamglone, a skóra wygląda na żółtą.

  56. Ashley W marcu 24, 2010 w 9: 34 pm

    Muszę powiedzieć bez kłamstwa, tak wiele z nich kocham! Po prostu nie jestem taki pewien co do dzieci z filiżanki. Biedne rzeczy wyglądają tak niewygodnie. Lubię rozmytych rodziców i dzieci w naprawdę modnych ciuchach. LOOOOVEE fałszywych podłóg i zdecydowanie planuję zainwestować w wiele odmian, gdy tylko nadarzy się taka okazja. Klocki są banalne… Nie mogę się powstrzymać, ale je lubię… patrzenie na nie inspiruje teraz z innego punktu widzenia, który być może chciałbym spróbować. Lizak… Ciągle kuszę się na wielkiego frajera tylko w tym celu, ale nie mogę się zmusić, by przynieść to lepkie rzeczy do mojego domu. Robię zdjęcia dla siebie i nie zawodowo. Po prostu patrzę na pomysł odtworzenia i zbudowania na stylizacjach, które kocham, a zamiast tego pojawiają się w nich moi przyjaciele i rodzina. Właściwie mam bladozielony kosz na bieliznę, który kupiłem wyłącznie w celu robienia zdjęć. Lol. Uwielbiam tory kolejowe i staromodny buggy. Myślę, że jestem tak samo tandetny i kiczowaty jak następny, poza torturami niemowląt, takimi jak fotografia dzieci. Lol. Czekaj, cofnij to… Zdecydowanie kocham dziecko w szufladzie? Czy to okropne? Lol.

  57. Krystyna DeSavino W marcu 25, 2010 w 11: 30 pm

    Dla mnie nie jest tak ważne, czy my, fotografowie, postrzegamy coś jako modę, czy nie. Ważne jest to, czy zdjęcie porusza serca rodziców. Jeśli tak, to nie obchodzi mnie, czy to moda, czy nie.

  58. Amy Clifton W kwietniu 6, 2010 w 9: 56 pm

    Wiem, że bardzo późno komentuję ten post, ale właśnie go znalazłem. 🙂 Właściwie to lubię wiele z nich, ale chcę krzyczeć, gdy widzę ludzi publikujących selektywne kolorowanie… .i nieuniknione komentarze na Facebooku, które mówią „oh wow, to jest takie fajne, jak twój fotograf to zrobił?” Grrrrr! Uwielbiam zestawianie mebli na polu i czasami po prostu dobrze jest mieć miejsce, w którym ludzie mogą usiąść, stać lub oprzeć się. Meble pomagają również zróżnicować wzrost rodziny i uatrakcyjnić kompozycję. Strzelam również do rodzinnych stóp i pierścieni na palcach dziecka, ponieważ obie te rzeczy pokazują rozmiar dziecka w odniesieniu do czegoś, co pozostanie niezmienione, gdy dziecko będzie rosło. Moją myślą stopami jest strzelanie do tego, gdy dziecko jest noworodkiem, a potem strzelanie do tego samego przez lata. Świetna rada od uczestnika warsztatów Sandy Puc - za każdym razem rób coś nowego! Ale myślę, że wspaniale jest też mieć ujęcie „sygnaturowe”.

  59. pammals W kwietniu 12, 2010 w 4: 08 pm

    Okej, spóźniłem się na to, ale ten post sprawił, że pomyślałem. Staram się być świadomy trendów, ale nie przejmuję się nimi. Trochę trudne. Ale najważniejsze jest uchwycenie osoby w duchowy sposób. Trendy powinny tylko nadawać mu artystyczny charakter.

  60. Ashley W maju 25, 2010 w 6: 26 pm

    Myślę, że ważne jest, aby zdjęcia, bez rekwizytów, były ponadczasowe. Ponadczasowy w tym sensie, że ostrość jest ustawiona, oświetlenie jest dobre, a sam obraz jest dobry.

  61. Peggy Attaway W maju 30, 2010 w 10: 23 am

    Z góry przepraszam, jeśli nadepnę komuś na palce, ale szczerze mówiąc, nie mogę nawet spojrzeć na czarno-białe obrazy, które mają wybrany przedmiot i przywrócony jako kolorowy. Na przykład zdjęcie ślubne z czerwonymi różami… Jestem winny, zgodnie z zarzutami, że to zrobiłem. 🙂 Świetny post ~

  62. Krystyna Hall W czerwcu 5, 2010 w 7: 31 am

    dobry artykuł. Osobiście jestem nad noworodkiem w kapeluszu i zwisającym z drzewa. Po prostu uważam, że wszystkie rzeczy zaczynają wyglądać tak samo i chociaż możesz czerpać inspirację, powinni również spróbować myśleć nieszablonowo. Lubię, gdy widzę, że ktoś pracuje i mogę od razu zidentyfikować, kto to jest. Myślę, że niektóre z „modów” są spowodowane tym, że tak wielu ludzi zaczynało jako fotografowie i nie rozumieją kompozycji, światła, swojego aparatu, ale to daje ludziom punkt wyjścia.

  63. Joanna K W czerwcu 7, 2010 w 11: 48 am

    Nie jestem fotografem, ale moda, którą zauważyłem, to raczej zdjęcia ślubne / zaręczynowe. Para naśladuje amerykańskiego gotyku i trzyma się za ręce, patrząc tępo w obiektyw. Wydaje mi się, że teraz to widzę cały czas.

  64. Bevin 13

    Ciekawy temat 🙂 Osobiście uważam, że fotografia ma uchwycić chwilę w czasie. Więc jeśli ta „moda” wydaje się teraz głupia, to nie ma to znaczenia. To była chwila w czasie, schwytana. I wszystko na tym świecie jest przestarzałe w takim czy innym czasie!

  65. Nancy w lipcu 12, 2010 w 1: 33 pm

    Zawsze komentuję wpisy o modach fotograficznych. Myślę, że większość z nich działa, ponieważ wykorzystują pewne elementy projektu: tory kolejowe są liniami prowadzącymi, kapelusze mają teksturę, wiadra są funkcjonalne do utrzymywania maluchów w miejscu przez 30 sekund lub dłużej. Większość z nich pomaga uzyskać głębię, teksturę i zainteresowanie zdjęciami. Staram się również uchwycić osobowości, ale czasami potrzebuję dodatkowej pomocy w tym i przy projektowaniu obrazu.

  66. Lisa Poszni W lipcu 16, 2010 w 2: 07 am

    Mody czy nie mody, myślę, że noworodki są pięknie zrobione i zawsze będą postrzegane jako piękne. Samo nazywanie ich modami sprawia, że ​​brzmią okropnie, ale tak naprawdę wszystko, co robimy, kręci się wokół zmian… samochodów, ubrań, wnętrza domu i… fotografii. Mody są tym, co jest, co jest nowoczesne, czego wszyscy chcą! i nie są złe… no chyba, że ​​mówimy o latach 80-tych. lol Świetny post!

  67. kg W sierpniu 9, 2010 w 12: 00 pm

    Bardzo się cieszę, że znalazłem tę stronę za pośrednictwem Pioneer Woman! W każdym razie uwielbiam ten post. Jednym z trendów, który mnie przeraża, jest ten, w którym śpiące noworodki są owinięte kocami lub gazą i po prostu siedzą jak worki ziemniaków na stole, z widocznymi tylko głowami. Uważam, że to bardziej przerażające niż słodkie !! Nie mogę się doczekać, aż przejrzę resztę tego bloga i wyobrażam sobie, że wiele się z tego nauczę!

  68. Tia W sierpniu 10, 2010 w 3: 45 pm

    Po prostu uwielbiam bawić się różnymi rekwizytami i tłem, aby poczuć, jaki jest mój styl. Myślę, że masz całkowitą rację co do tego, co tworzy modę, a co tworzy trend. Myślę, że niektóre z przedstawionych przez Ciebie póz i rekwizytów to moda, ale całe odejście od stylu „Sears Portrait Studio” jest trendem. I jak powiedzieli niektórzy, jeśli robisz zdjęcia dla klientów, musisz iść z tym, co się sprzedaje i co ich uszczęśliwia (oczywiście w granicach rozsądku, jeśli zdjęcia buduaru nie są zgodne z twoją moralnością, to jak najbardziej zrezygnuj z nich), ale tylko dlatego, że TY nie lubisz selektywnego koloru lub czegokolwiek innego, jeśli tego chcą, masz obowiązek wobec swoich klientów. Wpadam na to samo, co firma cateringowa. Ludzie powiedzą: „Och, czy mógłbyś zrobić niektóre z tych klopsików z barbqa, te byłyby idealne”, a ja myślę: „Nieee, są takie wczoraj! Zrobię trochę koziego sera i crostini z suszonych pomidorów z szyfonową bazylią… ”Ale, niestety, robię klopsiki, bo oni tego chcą. Z drugiej strony, myślę, że fotografia mody miała wpływ na niektóre z tych poz i rekwizytów, a także myślę, że ponadczasowe zdjęcia National Geographic i Time również mają. Kto nie widział oszałamiających zdjęć bez uśmiechu dzieci w Rumunii, ubranych w stare ubrania, bawiących się na gruzach swojej wioski? W jasnych kolorach czy efektownej czerni i bieli? (Albo coś w tym stylu?) Następnie fotografowie próbują uchwycić ten uderzający obraz w fałszywym otoczeniu. To i tak warte moje 2 centy. Jedyną rzeczą, o której nie wspomniałem, były rozbłyski słoneczne i prześwietlone niebo. Osobiście je KOCHAM, takie moje zdjęcia należą do moich ulubionych, ale kiedy zamieściłem kilka któregoś dnia, jedna osoba powiedziała mi, że te zdjęcia byłyby idealne, gdyby nie białe niebo, potrzebowałem błękitnego nieba i chmury. A inny powiedział mi, że zamierzam zrujnować obiektyw fotografujący w słońce i zamiast tego powinienem po prostu zrobić Photoshopa. Na początku bardzo mnie zraniły te komentarze, ale je kocham, mój model ich kochał i każdy, kto je widzi, kocha ich z wyjątkiem kilku „profesjonalistów”), więc zdecydowałem, że to się liczy!

  69. Brendę Jorgensen w sierpniu 17, 2010 w 9: 24 am

    Nie wiem, JAK to przegapiłem. Uwielbiam twoją edukację. Muszę wysłać ci dwa zdjęcia „skaczące”, które moja siostrzenica (6 lat) i ja zrobiliśmy w National Mall. Nazywała je swoimi zdjęciami „Texas Jumping Bean”, odkąd przyjechała z Austin. Są przeznaczone tylko do jej małego albumu z wycinkami, ale powiem ci, dziecko je uwielbia! Coś fajnego dla dzieci do zrobienia, gdy jesteś pod pomnikiem historycznym lub coś w tym stylu, i powiem ci…. To je zużywa, ponieważ musisz zrobić około 10 ujęć, haha! Użyłem twoich działań, chociaż w jednym przesadziłem z kolorem. I tak to lubi, więc nie martw się. PS Nadal uwielbiam selektywny kolor klocków dla niemowląt. W takim razie to dla mnie zawsze klasyka.

  70. SL w sierpniu 17, 2010 w 10: 44 am

    Muszę dodać moje dwa centy. Tak, kulimy się modami i trendami, ale kiedy rodzic spogląda wstecz na swojego noworodka, nie patrzy na to, jak zdjęcie zostało zrobione ani jak zostało ustawione, ale spogląda wstecz na wspomnienie. Naprawdę, wszystkie noworodki zaczynają wyglądać tak samo dla fotografa, tak samo jak poza, rekwizyt czy „moda”. Jednak w nadchodzących latach mama i tata będą patrzeć na swoje dziecko tak, jak było wtedy, małe i cenne . Pierścienie na palcach to tylko wskazanie rozmiaru tych małych paluszków i są tutaj popularne. Dobra moda przychodzi i odchodzi dla nas jako fotografów, ponieważ staje się nieaktualna, ale dla tej mamy lub taty ich noworodek nie starzeje się, po prostu dorastają z trwałą pamięcią. Dla nas jednak ten obraz, o którym zapomnieliśmy, moglibyśmy się wzdrygnąć, ale dla nich staje się on ich wiecznym skarbem.

  71. Bursztynowy Czarny września 5, 2010 w 9: 43 am

    Dzięki za udostępnienie tego! Przyznaję, że na przestrzeni lat robiłem kilka z tych trendów. Najgorsze, czego nie zrobiłam nawet rok temu, to wybiórcze ubarwienie (dreszcz) kwiatami i klockami oraz odcisk dłoni na brzuszku mamy. Nadal mam kolorowego lizaka, którego chcę spróbować z córką;). Niektóre z nich to inspirujące obrazy, które wciąż widzę, jak próbuję. Jednym z nich, które nie zostały tutaj zamieszczone, jest pomysł na łóżko w terenie. Jeśli chodzi o podłogę z barnwood, kusiło mnie, aby ją zdobyć, ale obawiam się, że może to być moda, która wkrótce wyjdzie.

  72. SJP we wrześniu 24, 2010 w 3: 04 pm

    Najdziwniejsze jest dla mnie dziecko na talerzu. Dzieciak to nie pieczeń wieprzowa!

  73. fotografowie Adelaide w październiku 26, 2010 w 11: 31 pm

    Naprawdę się cieszę, że skorzystałem z twojego niesamowitego artykułu o fotografii, wszystkie te zdjęcia są naprawdę fajne. Naprawdę robię wrażenie na twoim stylu fotografowania dla fotografii tego dziecka.

  74. Ashley W listopadzie 15, 2010 w 4: 38 pm

    Ha! Śmiałem się totalnie ze zdjęcia lizaka! Hm… raz próbowałem tego na własnych dzieciach. Muszę przyznać, że robię dużo portretów przed rupieciem. Dotyczy to głównie koloru i tekstury. Uwielbiam stare śmieci. Niedawno sfotografowałem rodzinę przed starą śmieciarką, która była na ich farmie. Mama z tej rodziny powiedziała mi, że było to dokładnie w tym miejscu odkąd pamięta… odkąd miała około 4 lat. I tak bym je tam sfotografował. To była fajna ciężarówka! A co z nagą ciężarną kobietą w pozach bez koszuli? Spróbowałem tego raz ze mną i moim mężem i znowu z przyjacielem i zdecydowałem, że nigdy więcej tego nie zrobię. To zdjęcia, których nigdy nie chciałbym nikomu pokazać. I naprawdę nie obchodzi mnie, że widzę kogoś innego. Zbyt osobiste. * Westchnienie * Trudno nie naśladować innych, kiedy ciągle szukasz inspiracji u innych fotografów.

  75. kelly w grudniu 8, 2010 w 9: 58 am

    wow, możesz nazwać je modami, ale myślałem, że wiele z nich zostało dobrze wykonanych. Widziałem kilka, które zrobiłem i chciałem zrobić i poczułem ukłucie wow. Przykro mi, że to jest uważane za modę…. potem pomyślałem znowu… .. co w takim razie NIE JEST uważane za modę? Nie ma nic złego w żadnym z nich. Lubię małe wyskoki nieoczekiwanych. Są zabawne 🙂 Wszystkie pokazują pięknych ludzi na pięknym, dobrze zrobionym zdjęciu, z którego każda rodzina powinna być dumna. Te, z którymi mam trudności, to te, które są nadmiernie zredagowane… selektywny kolor, próba nadania zdjęciu „profesjonalnego” wyglądu poprzez nadmierne rozmywanie krawędzi.

  76. kelly w grudniu 8, 2010 w 10: 05 am

    po prostu zabawna myśl… Pamiętam, jak czytałam na Facebooku „fotografów”, jak nienawidziła innych fotografów, którzy nieustannie kradli jej pomysły i naśladowali jej prace. Jej portfolio było pełne takich zdjęć… dzieci w kocach i koszykach. ludzie na krzesłach w trakcie ... Zrobiłem to lata temu, zanim kiedykolwiek zobaczyłem jej zdjęcia LOL, czy to sprawia, że ​​to MÓJ pomysł? Jestem prawie pewien, że gdzieś to widziałem… Nie było to oryginalne zdjęcie na jej stronie… i była stosunkowo nowa, więc nie sądzę, żeby była pierwszą, która wymyśliła to wszystko. To było po prostu smutne, że miała do tego takie podejście i czuła, że ​​ma pretensje do działu kreatywności 😛

  77. Elżbieta Jury w grudniu 29, 2010 w 1: 44 pm

    Jeśli chodzi o dzieci, wolałbym wybrać coś bardziej naturalnego. Styl dzieci Anny Geddes w hamakach, dyniach i filiżankach wydaje się po prostu zbyt wymyślony i taki nienaturalny. Nie mówię, że nie są urocze, ale im więcej ich widzę, tym bardziej chciałbym widzieć je w bardziej naturalnej pozie. Jestem w tym wszystkim nowy i nie krytykuję, bo nie mogłem zrobić tak dobrej roboty. Ale wydaje mi się, że coraz więcej wiem, czego bym wolał. I uwierz mi, zrobiłem lata 80-te w stylu lat 80-tych. Ergh !!!! Swoją drogą, świetny artykuł!

  78. Ashley W styczniu 4, 2011 w 12: 46 pm

    Nie na zdjęciu… zdjęcia buduaru. Chyba nie w moim stylu.

  79. Ashley W styczniu 4, 2011 w 12: 53 pm

    Zapomniałem też wspomnieć o lekkim przekręceniu aparatu. Mój głupi fotograf ślubny zrobił to prawdopodobnie w 85% moich zdjęć ślubnych. Automatycznie sprawiają, że głowa lekko się obraca. Kilka jest w porządku, nie przesadzaj.

  80. Jen Kallin lutego 18, 2011 na 9: 52 pm

    Muszę przyznać, że zrobiłem połowę z nich, a niektóre na pewno spróbuję ponownie.

  81. Fotografia Myriah Grubbs W marcu 5, 2011 w 5: 00 am

    Hmmmm. Dobrze. Podobał mi się ten post. Fotografia jest formą sztuki, więc dlaczego nie miałbyś bawić się kompozycją, rekwizytami i koncepcjami? To prawda, że ​​prawdopodobnie nigdy nie będziesz pierwszy, który coś zrobi. Ale jeśli nie jesteś stricte fotoreporterem, pozujesz ludzi i robisz im zdjęcia. Po co udawać, że to naturalna chwila i szedłeś ulicą, widziałeś coś do sfotografowania i uchwyciłeś to ??? W rzeczywistości jesteś po to, aby zrobić komuś zdjęcie. Dlaczego nie dodać mu odrobiny talentu i kreatywności? Bardzo lubię te ujęcia. Szkoda, że ​​żaden z nich nie jest już tak naprawdę oryginalny, ale jak ktoś powiedział przede mną, jest w tym wszystkim „wysoka moda” i zestawienie starego i brzydkiego z pięknym. Myślę, że to całkowicie sztuka. Teraz, gdybyśmy wszyscy mogli być po prostu oryginalni i za każdym razem myśleć o zupełnie nowych pomysłach… Muszę też powiedzieć, że myślę, że fajnie jest myśleć całkowicie nieszablonowo, ale uwielbiam też zwykłe, klasyczne ujęcia. Zrobiłem poniższe zdjęcie mojego siostrzeńca i bardzo mi się podoba. mam nadzieję, że w negatywnym kontekście nie jest to „modne” ani „modowe”. Oboje rodzice są muzykami…. I nigdy wcześniej tego nie widziałem, ale to chyba nic nie znaczy. PS Na kuchennym blacie jest moje zdjęcie jako dziecko (mam 30 lat) w gigantycznym garnku. Totalne zdjęcie zrobione przez moją mamę. Kocham to. To konieczny strzał. Musisz zobaczyć, jaki byłeś kiedyś mały !!!! (chociaż uważam, że filiżanka jest myląca… to ogromna filiżanka… lol)

  82. Jackie W marcu 31, 2011 w 11: 09 am

    Zdecydowanie podoba mi się pomysł, aby meble były na zewnątrz i porzucone lub „śmieci” w tle. Wydaje mi się, że w gustowny sposób wnosi niekonwencjonalne piękno i jest bardzo pomysłowy jako koncepcja. Sam nie jestem fanem prawie żadnego zdjęcia ciążowego, jakie kiedykolwiek widziałem, po prostu wydają się takie tandetne. Jedynym, który widziałem gustownie wykonanym przez Leslee Mitchell (http://www.facebook.com/profile.php?id=806627206#!/photo.php?fbid=10150108154794480&set=a.10150107477129480.277946.60845924479&theater). Myślę, że muszę się zgodzić z większością, która mówi, że dzieci w filiżankach do herbaty lub na talerzach są okropne, ale uwielbiam małe czapeczki na tych dzieciach. Uważam, że to takie słodkie.

  83. Wiktoria Knaup W sierpniu 28, 2011 w 5: 01 pm

    Mówię, że daj, co klient chce. Lubię siedzieć i wymyślać indywidualną sesję z moim klientem dla mojego klienta, a oni to uwielbiają. Niemniej jednak niektóre z nich są po prostu głupie, ale dla każdego są własne. Poza tym bez mody nigdy byśmy się nie rozwijali i nie próbowali nowych rzeczy. Dlatego dziękuję modom i trendom za tworzenie wyzwań i inspirowanie nowych pomysłów. 😀 ~ Victoria Knaup

  84. Diane we wrześniu 21, 2011 w 6: 53 pm

    Powiem, że większość z tych rzeczy jest tym, czego chcą klienci… i zawsze lubiłem większość z nich, z wyjątkiem tych „serce na brzuchu”. Wszyscy wiedzą, że kiedy robisz zdjęcia, są pozowane… nie muszą wyglądać jak naturalna sytuacja, inaczej nie byłoby potrzeby fotografów, chyba że zatrudniłbyś jednego, który podążałby za Tobą w Twoim „normalna” codzienna rutyna, która byłaby dziwna i niewygodna.

  85. Jeffreybaughmana w październiku 6, 2011 w 6: 55 pm

    To tylko pokazuje, że posiadanie aparatu nie czyni cię fotografem. Techniki można się nauczyć, ale prawdziwe oko artystyczne to coś, z czym się rodzi i nigdy nie można się go nauczyć, niezależnie od medium. To wewnętrzny zmysł, który klika, gdy coś jest „w porządku”. Jeśli wykonujesz przeciętną pracę i uważasz, że jest dobra, nie masz daru.

  86. olga w październiku 18, 2011 w 5: 43 pm

    Może jestem miłośnikiem takich dzieci, ale prawie wszystko, co robisz z dzieckiem, wygląda dla mnie bardzo uroczo, nawet jeśli robiono to już wiele razy. Jedyne, co mi się nie podoba, gdy oczy za bardzo wyskakują, a źrenice są większe niż w rzeczywistości (aby oczy były bardziej wyraziste). Na dzieciach wygląda to zbyt fałszywie. Ale wszystkie urocze rekwizyty: kwiaty, czapki, małe ubranka, małe palce… wszystko to wygląda na zbyt urocze, żebym tego nie lubił. Mam nadzieję, że któregoś dnia wpadnę na mój własny ładny pomysł. Potrzebuję tylko inspiracji

  87. Dianne - Ślady króliczka w grudniu 9, 2011 w 12: 18 am

    Nadal lubię tory kolejowe oprawione w okna, a stopy są zabawne na wiele sposobów. Niektóre, których nigdy nie widziałem (duży lizak). Wygląda na to, że dzieci w robionych na drutach czapkach wciąż się dzieje. Niektóre są strasznie urocze.

  88. LESTER P. LARR w grudniu 23, 2011 w 11: 42 am

    Wspaniały post!!! Wiele ujęć jest bardzo znanych… ”zainspirowana Anne Geddes”. Mam jedno pytanie, gdzie widzisz trend dla „profesjonalnych” fotografów? Wydaje mi się, że ludzie są coraz bardziej zadowoleni z przeciętnych portretów każdego, kto ma aparat cyfrowy i jedyne, za co chcą płacić, to płyta CD ze zdjęciami. Niedawno klientka powiedziała mi, że czuje się „profesjonalnym fotografem”, ale oburzyła się, gdy pytam o profesjonalne ceny.

  89. Tracy Lovetta lutego 13, 2012 na 2: 50 pm

    Ciekawy post, ale powiem, że czuję, że moim zadaniem jest dać klientowi to, czego chce. Zostałem zatrudniony, aby wykorzystać swoje umiejętności, aby połączyć się z fotograficznymi celami, jakie mają w mózgach, kiedy mnie zlecają, a MOIM zadaniem jest komunikowanie się z nimi i odkrywanie, jakie to są cele. To, jakiego rodzaju portrety bym robił własnym dzieciom, nie ma żadnego znaczenia dla tego, co robię dla moich klientów. Wybrany kolor? Jeśli tego chcą, mają to. Skrzydła anioła? Są w bagażniku kostiumów, razem z dziecięcym hamakiem i robionymi na drutach czapeczkami. Współpracuję z moimi klientami, aby pomóc w realizacji wizji. Nie oceniam tej wizji ani nie próbuję ich z niej wyperswadować, chyba że jest to po prostu niewykonalny strzał. Nie nazywam rzeczy „modami”, ale raczej „pracami”, które przynoszą niezłe sumy pieniędzy. Jestem też artystą i ilustratorem… .fotografia to wspaniały sposób na uszczęśliwianie ludzi i dawanie im tego, czego chcą. Praca, którą wykonuję dla siebie, czy to aparatem, pastelami, farbami itp., TĘ właśnie martwię się o moje artystyczne cele i wizje. Wiele razy ludzie mnie zatrudniają, ponieważ mają takie same cele. Czasami nie. Ale w końcu daję im to, czego chcą. 13 lat jako zawodowiec i zamierzam strzelać aż do śmierci. Argumenty dotyczące modów lub trendów są nieistotne. Pozostanie w biznesie jest najważniejsze.

  90. Allison lutego 19, 2012 na 5: 53 pm

    Zbyt śmieszne! Mody mogą być dość śmieszne i chociaż nie zawsze zgadzam się z moimi klientami, daję im zdjęcia, które chcą. Moim zadaniem jest uchwycenie osoby i jej osobowości, wszystkie inne rzeczy to tylko osobisty gust. Fajny post, teraz musisz zrobić jeden z modów postprodukcyjnych.

  91. Pata Collina W kwietniu 22, 2012 w 7: 19 am

    Dopiero zaczynam i bardzo mi się podoba te zdjęcia. Zwłaszcza krzesło w terenie. IMO Myślę, że możesz ustawić to na dowolnym tle i byłoby równie piękne. Tyłek w kubku, dziecko w chuście nie tak bardzo. Martwię się o przekręcanie i zgniatanie dzieci, aby zrobić artystyczne ujęcie. Lubię gaffiti, ale bez parasola. Wiele bardzo ładnych zdjęć. Dzięki.

  92. CannMan W kwietniu 24, 2012 w 12: 01 am

    Uważam, że ci, którzy tutaj stają się defensywni, są zabawni. Nikt nie powiedział, że jesteś zły, jeśli to sprzedajesz - ale wszystko wymienione powyżej jest modą lub trendem. Jeśli się sprzedaje lub nie ... czy klient tego chce, czy nie - to wciąż moda i trendy, i to nie ma znaczenia, czy kręciłeś, odkąd masz Brownie jako dziecko, czy po prostu wziąłeś swój pierwszy aparat i jest to 7D.

  93. Anel W maju 9, 2012 w 5: 28 pm

    Jodi, myślę, że zapomniałaś mini tablic i pustych ramek do zdjęć. Są zabawne, ale jak wiele osób już powiedziało, czy klient będzie nadal kochał te zdjęcia za 10 lat?

  94. Darren W styczniu 12, 2013 w 11: 13 pm

    Wspaniały post. Połowa przyjemności z fotografowania to ustawienie sceny i zrobienie zdjęcia. druga połowa to produkcja czegoś, co inni naprawdę lubią. To powiedziawszy, wierzę, że na cmentarzu była wielka moda. Pamiętam okres, kiedy wiele osób używało cmentarza jako swojego miejsca. Zgadzam się z pozytywami - bądź kreatywny, nie wpadaj w rutynę i rób to, co robisz najlepiej.

  95. Mylesa Formby'ego W styczniu 30, 2013 w 9: 59 am

    OMG Nie cierpię selektywnego koloru. Widziałem, jak dobrze go używano około dwa razy, myślę w całym moim życiu, w przeciwnym razie CAŁKOWITA ABOMINACJA.

  96. Alexa Kennedy'ego W maju 2, 2013 w 4: 30 pm

    Wow świetna kolekcja. Zdjęcie Amandy Andrews sprawiło, że LOL

  97. Emily D 7

    Niektóre zdjęcia są bardzo dobre! Mody to mody. Czy są złe czy dobre. Nie mówiła, że ​​wszystkie te zdjęcia to ZŁE mody. Osobiście wiszące na przedmiotach dzieci wyglądają na niebezpieczne i wyjątkowo niewygodne. To po prostu nie jest coś, co mógłbym zrobić.

  98. Jane Simmons W listopadzie 2, 2013 w 11: 23 pm

    Jaki jest najnowszy trend w fotografii wypranej? Strzelanie w słońce, wyblakły wygląd. To jest straszne.

  99. Luciana Sprawiedliwość w grudniu 23, 2013 w 11: 08 am

    Robiłem Google na temat trendów w fotografii noworodkowej przez lata i trafiłem na ten post. Jestem bardzo ciekawa tematu i chciałbym poznać trendy ostatnich 30 lat. Studiowanie tego tematu stało się moim osobistym projektem. Myślę, że fascynujące.

  100. Sójka W marcu 3, 2014 w 12: 39 am

    Odrzuciłem występy na sesje zaręczynowe, podczas których chcieli, żebym używał rekwizytów. Ostatni był znakiem „Powiedziałem tak”. O Boże.

  101. Pęto W marcu 10, 2014 w 7: 05 am

    Musiałem się z tego chichotać. Chociaż myślę, że niektóre są ładne, są bardzo przesadzone. Ciasto rozwala takie, które widzę najczęściej i doprowadza mnie do szaleństwa! Ta sprawa kolejowa też doprowadza mnie do szału, ponieważ jest nielegalna.

  102. Jordania W listopadzie 30, 2014 w 7: 14 pm

    To wszystko jest okropne, ale jednej trzeciej z nich nawet nie widziałem. Dziecko w szufladzie? Ludzie w parapetach? Dlaczego te miałyby się sprzedawać? Po prostu sprawiają, że fotograf wygląda tak, jakby nie miała pojęcia, jak ustawić ujęcie.

  103. Dalton w październiku 4, 2015 w 4: 02 pm

    Haha, jestem winny bycia fanem niektórych z nich, ale potem uważałem, że selektywne zimno jest fajne. lol

Zostaw komentarz

musisz być Zalogowany aby dodać komentarz.

Jak promować swój biznes fotograficzny

By Działania MCPA

Wskazówki dotyczące rysowania krajobrazów w sztuce cyfrowej

By Samanthę Irving

Jak zbudować swój profil jako niezależny fotograf

By Działania MCPA

Jak zbudować swój profil jako niezależny fotograf

By Działania MCPA

Wskazówki dotyczące fotografii modowej dotyczące fotografowania i edycji

By Działania MCPA

Dollar Store Lighting dla fotografów z ograniczonym budżetem

By Działania MCPA

5 wskazówek dla fotografów, jak robić zdjęcia z rodziną

By Działania MCPA

Jak się ubrać podczas sesji zdjęciowej dla kobiet w ciąży

By Działania MCPA

Dlaczego i jak skalibrować monitor

By Działania MCPA

12 niezbędnych wskazówek dotyczących udanego fotografowania noworodków

By Działania MCPA

One Minute Lightroom Edit: niedoświetlone, żywe i ciepłe

By Działania MCPA

Użyj procesu twórczego, aby poprawić swoje umiejętności fotograficzne

By Działania MCPA

Więc… .Chcesz się włamać na wesela?

By Działania MCPA

Inspirujące projekty fotograficzne, które budują Twoją reputację

By Działania MCPA

5 powodów, dla których każdy początkujący fotograf powinien edytować swoje zdjęcia

By Działania MCPA

Jak dodać głośność do zdjęć smartfona

By Działania MCPA

Jak robić wyraziste zdjęcia zwierząt domowych

By Działania MCPA

Jedna lampa błyskowa wyłączona Konfiguracja oświetlenia aparatu do portretów

By Działania MCPA

Podstawy fotografii dla absolutnie początkujących

By Działania MCPA

Jak robić zdjęcia Kirliana: mój proces krok po kroku

By Działania MCPA

14 oryginalnych pomysłów na projekty fotograficzne

By Działania MCPA

Kategorie

Najnowsze posty