Przekształć migawkę z wakacji w sztukę za pomocą akcji programu Photoshop

Kategorie

Produkty specjalne

Wczoraj ja podzieliłem się informacjami i zdjęciami z moich rodzinnych wakacji na południowych Karaibach. Dzisiaj pokażę wam edycję, w której przekształcam obraz z migawki w zdjęcie, które drukuję na płótnie zapakowanym w galerię.

Poniższe zdjęcie zrobiłem w Curacao na pokładzie wózka. Nie mogłem się zatrzymać i odpowiednio skomponować. Byłem w jadącym pojeździe z około 50 osobami. W związku z tym szybko wykonałem zdjęcie i doszedłem do wniosku, że później zobaczę, czy coś da się zrobić. Często słyszę fotografów mój blog i Facebook powiedzieć innym fotografom: „musisz zrobić to bezpośrednio w aparacie”. Niektórzy uważają nawet, że twórcy akcji Photoshopa, a nawet Adobe Photoshop w ogóle, pozwalają fotografom oszukiwać i nie nauczyć się robić wspaniałych zdjęć bez edycji. Zgadzam się, że Photoshop to narzędzie, które czasami pomaga mniej niż doskonałe zdjęcia. Ale czasami, na przykład gdy jesteś w trasie i nie możesz przestać, aby zrobić lepsze zdjęcie, jest to jedyny sposób, aby nie przegapić zrobienia zdjęcia.

Dla mnie ważniejsze jest udokumentowanie chwili, zwłaszcza na wakacjach, niż po prostu o niej zapomnieć, ponieważ nie było idealnie. Co myślisz?

Teraz do edycji:

  1. Zacząłem od używania Zestaw działań MCP Fusion - i uruchomił One Click Color. Zostawiłem wszystko z domyślnym kryciem.
  2. Następnie uruchomiłem Magic Markers Action. Zwykle malujesz tę akcję dokładnie tam, gdzie chcesz. Ale chciałem go wszędzie, więc zamiast tego odwróciłem maskę warstwy (Ctrl + I: PC lub Command + I: Mac). Był trochę mocny, więc zmniejszyłem krycie tej warstwy do 45%. Uwielbiam kolor - prawda? Budynki, jeśli kiedykolwiek odwiedziłeś Curacao, w rzeczywistości są bardzo zbliżone do intensywności po. Oryginalna migawka nie oddała do końca ich intensywności.
  3. Na koniec przyciąłem go do proporcji 20 × 10. W oryginale było tyle nieba, a poręcz była dość brzydka. Więc kiedy wykadrowałem, lekko obróciłem obraz.
  4. Drukuję to jako obraz zawinięty w galerię 30 × 14 ″, ale mam laboratorium cyfrowo rozciągające boki, ponieważ nie chcę stracić żadnego wydruku. Mógłbym sam to rozciągnąć, ale szybciej to zrobią.

curacao-600x944 Przekształć migawkę wakacji w sztukę za pomocą akcji programu Photoshop Plany MCP Myśli Udostępnianie zdjęć i inspiracja Akcje Photoshopa Porady dotyczące Photoshopa

Działania MCPA

Bez komentarza

  1. Diana W kwietniu 12, 2012 w 9: 04 am

    Myślę, że obraz „po” jest spektakularny i świetny sposób na uchwycenie wspomnień z wakacji… niesamowite !!!

  2. Jean Smith W kwietniu 12, 2012 w 9: 36 am

    Więc uwielbiam ten obraz! Stworzy bajeczne płótno !!!!

  3. znak W kwietniu 12, 2012 w 9: 42 am

    Hmmm, chciałbym spróbować z niektórymi moimi zdjęciami…

  4. kora W kwietniu 12, 2012 w 9: 43 am

    To wciąż migawka, lepiej wyglądająca, ale dla mnie to nie jest sztuka. Zrobienie tego dobrze w aparacie jest ważne, problem zbyt wielu fotografów polega na tym, że uważają, że obraz powstaje na komputerze w Photoshopie, a nie w aparacie. Powinniśmy zachęcać fotografów do poświęcenia czasu na zrobienie tego dobrze, aby poczekali na światło, znajdź odpowiedni kąt i tak, weź to bezpośrednio do aparatu. Zamiast tego zachęcamy do takich zdjęć, wymówek i nadmiernego przetwarzania końcowego w Photoshopie.

    • Świt W kwietniu 12, 2012 w 10: 11 am

      Mówię „boo” do tego komentarza i brawo do Jodi za uchwycenie wspomnienia, które przypomni Ci o wspaniałych chwilach spędzonych przez twoją rodzinę na wakacjach. I brawo dla Ciebie za to, że Twoje wakacje były WAKACYJNE i jestem pewien, że Twoja rodzina docenia, że ​​nie zatrzymałeś się, aby idealnie ustawić i skomponować każde ujęcie, ponieważ zajęłoby to trochę czasu na tworzenie wspomnień dla Twojej rodziny. Nie czytałem, że twierdziła, że ​​jest idealny lub że spodziewa się, że wisi w galerii. Jodi, kontynuuj wspaniałą robotę!

      • Jodi Friedman, Akcje MCP W kwietniu 12, 2012 w 11: 43 am

        Świt, dokładnie - tak - chcę ładne zdjęcia, ale nie byłam na wyprawie fotograficznej, byłam na rodzinnych wakacjach 🙂 A możliwość zrobienia czegoś lepszego jest moim zdaniem dobrą rzeczą, a nie złą. Dzięki, Jodi

    • Bob W kwietniu 12, 2012 w 10: 55 am

      Migawka to „zdjęcie amatorskie”. To zdecydowanie nie jest zdjęcie od amatora. Czasami musisz wziąć to, co możesz dostać, kiedy możesz to zdobyć. Wolałbym mieć zdjęcie czegoś, niż nic. Jeśli weźmiesz tylko te, które możesz uzyskać pod odpowiednim kątem, przy odpowiednim świetle, w odpowiedniej pozie… .tracisz o wiele więcej.

    • Jenn W kwietniu 12, 2012 w 11: 03 am

      Zgadzam się z tobą cort. Mieszkam w okolicy, w której każdego dnia zmagam się z robieniem interesów przeciwko ludziom, którzy robią takie sobie zdjęcia i unikają pracy z nadmiernym Photoshopem. Fakt, że potrafię komponować i robić świetne zdjęcia w aparacie, ekscytuje niektórych ludzi, ale nie na tyle, aby odciągać interesy od tak zwanych „fotografów”. Poszedłem do szkoły, nauczyłem się poprawnie strzelać i potrafię zrobić porządne zdjęcie w aparacie. Do licha, potrafię komponować i kręcić na kliszy - większość z tych tanich jest tak przyzwyczajona do robienia zdjęć w trybie automatycznym i naprawiania w Photoshopie, że nie byliby w stanie kręcić w filmie. Z drugiej strony lubię dużo robić snap-by na wakacjach i naprawić później. Naprawdę ciężko mi oderwać się od rodzinnych wakacji i zabawy, a zamiast tego cały czas komponować zdjęcia.

    • Jodi Friedman, Akcje MCP W kwietniu 12, 2012 w 11: 40 am

      Cort, sztuka jest subiektywna. To dla mnie sztuka i robię odbitkę na ścianę. Dla ciebie to może nie być. W pełni przyznaję i wyjaśniłem, że powstał na podstawie migawki zrobionej podczas wycieczki wózkiem po wyspie. Wózek nie zatrzymał się, abym skomponował obraz. Wziąłem, co mogłem, zachęcam ludzi do utrwalania wspomnień. Moi czytelnicy są zarówno hobbystami, jak i zawodowcami. Kiedy jesteś z dziećmi / rodziną na wakacjach, celem (lub moim w każdym razie) jest udokumentowanie czasu, który nie spędzasz minut lub godzin na komponowaniu zdjęć, więc tak, aby uzyskać profesjonalny portret lub zdjęcie krajobrazu, powinniśmy zachęcać do oświetlenia, kompozycji itp. Chociaż często można je również ulepszyć w Photoshopie. W przypadku obrazów z codziennego życia, uważam, że użycie narzędzia takiego jak Photoshop może sprawić, że migawki będą wyglądać lepiej - niezależnie od tego, czy są „takie sobie”, czy niewiarygodne.

      • Jenaroo W kwietniu 12, 2012 w 12: 52 pm

        Cort (i inni hejterzy) wiesz, że strona nazywa się MCP Actions, prawda? Chodzi o ulepszanie zdjęć za pomocą narzędzi takich jak Photoshop. Jeśli nie widzisz zastosowania tych narzędzi, możesz udać się gdzie indziej. Kilka komentarzy - myślę, że Jodie oferuje dobre połączenie narzędzi i postów, które pomogą ludziom stać się lepszymi fotografami, aby mogli zrobić to dobrze za pierwszym razem w aparat fotograficzny. I ”_. Mogę się mylić, ale jestem prawie pewien, że wizja tej witryny nie polega na„ zachęcaniu do takich sobie obrazów, wymówek i nadmiernego przetwarzania końcowego w Photoshopie ”. Gówniane Photoshopping to gówniane photoshopowanie i wielu z nas było winnych, ale czasami jest to część naszej osobistej podróży ”_ i” _ jeśli przerobię moje zdjęcia, czy to naprawdę boli kogokolwiek oprócz ludzi, których zmuszam do oglądania moich zdjęć? Na marginesie, mam na lodówce trochę dzieł sztuki mojej córki. Myślę, że te prace są piękne i każdy z nich ma dla mnie znaczenie (i prawdopodobnie tylko dla mnie ”- ale czy to nie jest to, co czyni je sztuką, przemawia do mnie i wywołuje emocjonalną reakcję?). Osobiście nie obchodzi mnie żadna praca Degasa, ale czy ten brak uznania oznacza, że ​​nie jest on prawdziwym artystą? W każdym razie, prawdopodobnie już cię straciłem, prawdopodobnie miałeś wściekłość, kiedy zadzwoniłem do mojego „sztuka” lodówki córki. Czy masz ochotę powiedzieć wszystkim, że jej linie nie są proste, a jej kompozycja jest nieaktualna… .. ??

      • Jenaroo W kwietniu 12, 2012 w 12: 52 pm

        Cort (i inni hejterzy) wiesz, że strona nazywa się MCP Actions, prawda? Chodzi o ulepszanie zdjęć za pomocą narzędzi takich jak Photoshop. Jeśli nie widzisz zastosowania tych narzędzi, możesz udać się gdzie indziej. Kilka komentarzy - myślę, że Jodie oferuje dobre połączenie narzędzi i postów, które pomogą ludziom stać się lepszymi fotografami, aby mogli zrobić to dobrze za pierwszym razem w aparat fotograficzny. I ”_. Mogę się mylić, ale jestem prawie pewien, że wizja tej witryny nie polega na„ zachęcaniu do takich sobie obrazów, wymówek i nadmiernego przetwarzania końcowego w Photoshopie ”. Gówniane Photoshopping to gówniane photoshopowanie i wielu z nas było winnych, ale czasami jest to część naszej osobistej podróży ”_ i” _ jeśli przerobię moje zdjęcia, czy to naprawdę boli kogokolwiek oprócz ludzi, których zmuszam do oglądania moich zdjęć? Na marginesie, mam na lodówce trochę dzieł sztuki mojej córki. Myślę, że te prace są piękne i każdy z nich ma dla mnie znaczenie (i prawdopodobnie tylko dla mnie ”- ale czy to nie jest to, co czyni je sztuką, przemawia do mnie i wywołuje emocjonalną reakcję?). Osobiście nie obchodzi mnie żadna praca Degasa, ale czy ten brak uznania oznacza, że ​​nie jest on prawdziwym artystą? W każdym razie, prawdopodobnie już cię straciłem, prawdopodobnie miałeś wściekłość, kiedy zadzwoniłem do mojego „sztuka” lodówki córki. Czy masz ochotę powiedzieć wszystkim, że jej linie nie są proste, a jej kompozycja jest nieaktualna… .. ??

  5. Angela W kwietniu 12, 2012 w 9: 45 am

    Kocham to! Mam kilka obrazów, które byłyby świetną sztuką. Może trzeba dać temu wir !!! To będzie świetne płótno !!!

  6. Natalie O'Neill W kwietniu 12, 2012 w 9: 54 am

    Piękny! Sposób na uchwycenie obrazu w tej chwili i uczynienie go fantastycznym! Dzięki za udostępnienie. Zawsze dużo uczę się z Twojego bloga.

  7. Saudra McClain W kwietniu 12, 2012 w 10: 08 am

    To zdjęcie jest takie fajne. Twoje umiejętności fotograficzne i Photoshop są niesamowite !!!

  8. ile g W kwietniu 12, 2012 w 11: 22 am

    Komentarz zawsze doskonałego komentatora Corta powyżej: „Powinniśmy zachęcać fotografów do poświęcenia czasu na zrobienie tego dobrze, czekania na światło, znalezienia odpowiedniego kąta i tak, robienia tego bezpośrednio w aparacie. Zamiast tego zachęcamy do takich obrazów, wymówek i nadmiernego przetwarzania końcowego w Photoshopie. ”Zastrzeżenie autorki w jej poście powyżej:„ Nie mogłem przestać i skomponować tego poprawnie. Byłem w jadącym pojeździe z około 50 osobami. W związku z tym szybko wykonałem zdjęcie i doszedłem do wniosku, że później zobaczę, czy coś da się zrobić ”. Każdy fotograf może wypowiedzieć pierwsze stwierdzenie powyżej. Każdy znakomity fotograf może powiedzieć i przyznać drugie stwierdzenie, które następuje. Jeśli na świecie jest fotograf, który potrafi zrobić to dobrze ZA KAŻDYM razem i na każdym zdjęciu, to na pewno nie chcę ich spotykać. Tacy ludzie nie mogą się rozwijać, nie mogą się uczyć, nie mogą się rozwijać. Nawet w latach filmowych nawet najlepsi fotografowie unikali i płonęli w ciemni. Możesz się założyć, że Ansel Adams przerobił niektóre fragmenty swoich zdjęć, aby wydobyć trochę więcej horyzontu. Więc teraz ludzie dostosowują się w Lightroomie lub Photoshopie. Wielka rzecz. To ewolucja. Czasami wykonanie zdjęcia jest o wiele ważniejsze niż prawidłowe wykonanie, a jeśli później trzeba trochę popracować, aby zapierać dech w piersiach, niech tak będzie.

    • Jodi Friedman, Akcje MCP W kwietniu 12, 2012 w 11: 47 am

      Ile - może nie przeczytał przed komentarzem… Dziękuję za podsumowanie Corta. Całkowicie zgadzam się z ewolucją i że LR i PS to narzędzia. Dlaczego ich nie używać? Dzięki za rozmowę. Wróć wkrótce.Jodi

  9. Chrisa Moraesa W kwietniu 12, 2012 w 11: 38 am

    Łał! Nie mogę uwierzyć w przed i po. Jestem nowy w Photoshopie, więc jestem pod wielkim wrażeniem, co można zrobić. Świetnie wygląda Jodi i stworzy piękne płótno.

  10. Lisa Wiza W kwietniu 12, 2012 w 11: 54 am

    Zgadzam się, że sztuka jest subiektywna, to dla mnie odzwierciedlenie twórczego talentu Jodi. wręczanie prezentów polega na zrobieniu przyzwoitego zdjęcia z poruszającego się pojazdu, a następnie posiadaniu oka i talentu twórczego, aby przekształcić go w postprodukcję w coś godnego zawieszenia na ścianie. Zdecydowanie powiesiłbym go na swoim 🙂

  11. Liz W kwietniu 12, 2012 w 11: 58 am

    To naprawdę imponujące! Gdybym nie wiedział lepiej, nawet nie zgadłbym, że to pochodzi z poprzedniego zdjęcia. Niesamowite! Chciałbym móc edytować moje zdjęcia w ten sposób. Mam trochę z Włoch, które chciałbym zrobić w taki sposób! Piękny!

  12. Aimee Hernandez W kwietniu 12, 2012 w 11: 58 am

    Wow, to naprawdę wspaniałe, że możesz otrzymać produkt końcowy, taki jak z oryginalnego zdjęcia! dobra robota! Zgadzam się z tym, co ma do powiedzenia ile g! Jeśli chodzi o mnie, jest to również dzieło sztuki, gdy dostosowujesz kolory lub jak będzie wyglądać na końcu. dodajesz więcej ...

  13. Liz W kwietniu 12, 2012 w 12: 01 pm

    I wstyd ludziom, którzy są tak krytyczni. Powinniśmy sobie pomagać i wzajemnie się podnosić. Nie każdemu spodoba się każde zdjęcie, ale to nie znaczy, że nie jest to „sztuka”. Nie obchodzi mnie wiele zdjęć, które widziałem, zrobione przez „profesjonalistów”. Styl każdego jest inny. Nie możemy oceniać, że inni pracują w ten sposób.

    • Jodi Friedman, Akcje MCP W kwietniu 12, 2012 w 5: 32 pm

      Nie można ich było uczyć wyrażenia „jeśli nie masz nic miłego do powiedzenia, nie mów nic”. Kiedy proszę o opinie, wiem, że otwieram się na krytykę. Na przykład, jeśli powiem „czy podoba ci się kolorystyka lub kompozycja tego obrazu”, ale kiedy ja lub inni piszę w celu udostępnienia, interesujące jest to, co ludzie nadal będą wolontariuszami. Jestem do tego przyzwyczajony, ale czasami czuję się źle, gdy ktoś wrzuca zdjęcie na moją ścianę na Facebooku i ludzie je atakują. Jeśli zobaczę coś, co mogliby łatwo poprawić, mogę pomóc i doradzić, ale nie tylko wypowiadać bezproduktywne komentarze, aby poczuli się źle.

  14. Danielle W kwietniu 12, 2012 w 12: 08 pm

    Dziękuję za podzielenie się, przygotowuję się do wyjazdu na Kubę na mój ślub w ten weekend, a potem na Filipiny i wiem, co powinienem, a czego nie powinienem przynosić, jest ogromny! Zwłaszcza, że ​​zabieram ze sobą również kamerę nurkową 🙂

  15. Donna W kwietniu 12, 2012 w 1: 05 pm

    Uwielbiam to ujęcie i mam w domu kilka zdjęć z wakacji, które prawdopodobnie nie zrobiłyby wrażenia na wielu ludziach, ale one coś dla mnie znaczą i uwielbiam je, ponieważ są częścią mojej podróży jako fotografa. Chociaż chciałbym móc wrócić do kilku miejsc i zabrać je teraz, gdy już się poprawiłem! Na marginesie, jak sprawić, by drukarka cyfrowo rozciągnęła krawędzie. Zwykle naprawdę zapełniam swój kadr, kiedy robię zdjęcia i napotykam ten problem z kilkoma płótnami. Skończyło się na tym, że zrobiłem czarne krawędzie, aby nie poświęcić obrazu, ale intryguje mnie to cyfrowe rozciąganie, o którym tu mówisz.Dzięki za wszystkie świetne rady i informacje !!!!

    • Jodi Friedman, Akcje MCP W kwietniu 12, 2012 w 1: 44 pm

      Jest to coś, za co często możesz zapłacić swojemu laboratorium, jeśli nie chcesz. Lub niektórzy mają to jako opcję zamówienia. Na przykład Color Inc ma to jako opcję zamówienia - pobierają obraz i zakrywają boki bez utraty obrazu przedniego.

  16. Elly W kwietniu 12, 2012 w 2: 05 pm

    Jodi! Łał! Cudowny post… Jestem nowicjuszem w świecie fotografii… westchnij… i to z pewnością jest frustrujące, ekscytujące, przytłaczające… i mógłbym kontynuować… ale na tym zakończę. 🙂 W każdym razie doceniam twój post… był to temat, który chyba wszyscy się zastanawiamy - najlepszy sposób na uchwycenie vaca zdjęciami w siedzibie w przytłaczającym świecie fotografii - ale nigdy nie myśl, że ktoś poświęciłby trochę czasu, by podzielić się swoim podejściem /perspektywiczny! Dziękuję bardzo! Uwielbiam posty, które pokazują, jak MYŚLĄ PROFESJONALIŚCI, kiedy robią zdjęcia… ”Pierwszy priorytet to to, potem to i tak dalej…” Pomaga mi to spojrzeć na to, jak zorganizować różne ustawienia w mojej głowie! Ha ha!

  17. Elly W kwietniu 12, 2012 w 2: 06 pm

    ps… Piękne zdjęcia! 🙂

  18. Lonna W kwietniu 12, 2012 w 2: 44 pm

    Nie muszę tutaj pisać książki, jest cudownie. Kocham to.

  19. Lonna W kwietniu 12, 2012 w 2: 50 pm

    Jak powiedziałem, oglądam to zdjęcie. Jodi, zajrzę na stronę, żeby kupić te akcje, tylko trochę wsparcia.

  20. Alicja C. W kwietniu 12, 2012 w 3: 16 pm

    Oh wow! Co za niesamowita różnica!

  21. Alicja C. W kwietniu 12, 2012 w 3: 18 pm

    Zawsze lepiej jest zrobić to bezpośrednio w aparacie, ale wspaniale jest też zapisać ujęcie! Zwłaszcza, gdy wynik jest taki.

  22. Adele W kwietniu 12, 2012 w 4: 55 pm

    Łał. Wiele wow. Wow za sposób, w jaki przekształciłeś ten strzał - spodziewałem się, że będzie różnica, ale z pewnością nie aż tak silna - zdecydowanie muszę się jeszcze wiele dowiedzieć o PS! I wow za zdjęcie, które otrzymałeś. Piękny. ZDECYDOWANIE warto wydrukować i powiesić w domu! i wreszcie, Wow. po prostu nigdy nie przestaje mnie zadziwiać, że „profesjonalni” fotografowie są tak niepewni, że muszą walić w wszystko i każdego, kto nie robi tego po swojemu. Zawsze miałem problemy z całą koncepcją „sztuki”… KTO naprawdę jest tym, który mówi, co jest, a co nie jest „sztuką” - a co za tym idzie, co jest DOBRE, a co nie - muszę powiedzieć - cała branża potrzebuje pogodzić się z faktem, że ludzie są różni, a zatem różne rzeczy będą przemawiać do różnych ludzi. Dajcie sobie spokój, nie ma „jednej właściwej drogi”. Poważnie - nawet udawanie, że zdjęcie jest „sztuką” tylko wtedy, gdy jest drukowane dokładnie tak, jak zostało zrobione aparatem, jest śmieszne. Sztuka jest produktem końcowym, prawda? Podobał mi się opis poprzedniego komentatora: „przemawia do mnie i wywołuje emocjonalną reakcję”… idealnie. I muszę całkowicie zgodzić się z innym poprzednim komentarzem - helloooooo - to są działania MCP! Jeśli wierzysz tylko w pracę w aparacie - dlaczego tu jesteś? Tylko walić? Smutne, takie smutne ……… .. trzymaj się, Jodi - jest tak wielu z nas, którzy naprawdę doceniają wszystko, czego dowiadujemy się ze wszystkich aspektów Twojej witryny !! (i, czy się to podoba, czy nie - podsumowanie - fotografowie, którzy PRACUJĄ - tak, TO SĄ profesjonaliści, niezależnie od stopnia naukowego / szkolenia / doświadczenia w aparacie!)

  23. Carrie Flanagan W kwietniu 12, 2012 w 5: 14 pm

    Cudownie, Jodi! Podobnie jak kolor pop! : 0)

  24. Miranda Dejarnatt W kwietniu 12, 2012 w 6: 34 pm

    Cześć, ja też skończyłem z mnóstwem albumów… potem przerzuciłem się na roczną książkę, w której umieszczam wszystkie moje ulubione zdjęcia z tego roku. Każdy uwielbia je oglądać, są łatwiejsze do przechowywania, a jeśli coś się wydarzy, możesz dostać ich kopie. dzięki za artykuł…

  25. Nikola Pawlaczyk W kwietniu 13, 2012 w 9: 45 am

    WIELKA edycja Jodi! 🙂 Całkowicie się zgadzam - lepiej uchwycić chwilę i pobawić się nią później w Photoshopie, niż nic nie mieć! Jak zmieniłeś perspektywę? Wygląda na to, że nie tylko wyprostowałeś ramę, ale pociągnąłeś perspektywę, więc nie jesteś pod kątem od przodu…

  26. kora W kwietniu 13, 2012 w 9: 54 pm

    Cieszę się, że mogłem dać każdemu powód do oburzenia. Tak więc wszyscy wiecie, przeczytałem cały blog, tak jak zwykle, zanim odpowiedziałem. Lubię być informowany przed komentarzem. Podstawowym powodem, dla którego odpowiedziałem, jest to, że widziałem to jako post, w którym napisano, że można robić złe zdjęcia i poprawiać je później w Photoshopie. Zdecydowanie nie zgadzam się z tą filozofią. Dobre zdjęcia zaczynają się w aparacie i można je ulepszyć w Photoshopie, jeśli zrobisz je dobrze i zastosujesz odpowiednie narzędzia Photoshopa. Jako fotograf z ponad 35-letnim doświadczeniem, cały pomysł robienia kiepskich zdjęć i próbowania ich później, jest dla mnie obraźliwy. Jestem też zmęczony oglądaniem takich zdjęć z mnóstwem wymówek, dlaczego fotograf nie mógł ich zrobić dobrze. Przepraszam, wózek nie zatrzymywał się, nie nadrabiajcie kiepskiego zdjęcia. Jeśli miałbym powiesić na ścianie duże zdjęcie z wakacji, byłoby to albo świetne zdjęcie artystyczne, albo zdjęcie mojej rodziny pokazujące wiele emocji. To ujęcie nie spełnia żadnego z kryteriów, to męczące słuchanie wymówek na złe zdjęcia, ktoś musi wstać i wskazać cesarzowi szaty. Standardową sztuczką jest nazwanie tego sztuką, a jeśli ktoś się nie zgadza, krzyczą ART! ponownie, a potem powiedz, że nie rozumieją sztuki lub każdy ma inną definicję sztuki. Możesz rościć sobie prawa do sztuki, ale to nie czyni z niej lepszego zdjęcia. Wydaje się, że ludzie szukają jakiegokolwiek powodu, aby uciec od omawiania rzeczywistego obrazu, jak ma to miejsce w tym przypadku. To jest w porządku zdjęcie, nie jest to świetne zdjęcie artystyczne i nie ma żadnej rodziny. Dlaczego miałbyś chcieć powiesić go na ścianie? Dla mnie fotografia nie jest czymś pobocznym, jestem jej niesamowicie pasjonatem, tym właśnie żyję. Kiedy widzę, że ludzie mówią, że robienie słabych zdjęć i późniejsze ich poprawianie jest w porządku, osobiście uważam to za obraźliwe. Jeśli nie lubisz mnie za to, że próbuję tworzyć lepszych fotografów, dając realistyczne opinie na temat zdjęć, to zrób to.

    • Jodi W kwietniu 13, 2012 w 10: 21 pm

      Cort, rzadko cenzuruję komentarze oprócz spamu. Otrzymałem jednak e-maile od ludzi z pytaniem, dlaczego nie usunąłem twojego. W odpowiedzi na Twój komentarz uzupełniający mówisz, że „staraj się tworzyć lepszych fotografów, dając realistyczne opinie”, ale jeśli nie jestem niewidomy, nigdy nie widziałem konstruktywnych opinii. Właściwie nie szukałem krytyki za każdym słowem, ale z zadowoleniem przyjmuję to znacznie więcej niż tylko stwierdzenie, że ostateczny obraz był migawką, nawet po edycji. Uśmiecham się myśląc o zabawnych, kolorowych budynkach, a ty możesz nie chcieć robić zdjęć jeśli nie możesz uzyskać idealnego oświetlenia, ale nie chcę przegapić zdjęć z powodu pełnego słońca lub, na przykład, poruszającej się trasy. To nie jest wymówka; to jest życie! Ponownie, to nie miało być w National Geographic. To było zdjęcie, które utrwaliło wspomnienie tego, co widziałem najlepiej, jak mogłem w trudnych okolicznościach. Nie przepraszam za to. Teraz mnie zaciekawiło. Będę musiał sprawdzić twoje zdjęcia i stronę, kiedy będę miał wolny czas. Zachęcam każdego, kto to czyta, do zrobienia tego samego. Zakładam, opierając się na twoich słowach, że będziemy pod wrażeniem i nauczymy się tak wiele z twojej sztuki, zwłaszcza że nigdy nie udostępniłaś zdjęć z jadącego wózka na wakacjach :) Jodi

  27. kora W kwietniu 13, 2012 w 11: 10 pm

    Jodi, Zapraszam do rozebrania na części wszystkich zdjęć z mojej strony internetowej. Wszystkie komentarze są mile widziane, tak się rozwijam i doskonalę jako fotograf. Nawet po ponad 35 latach zawsze staram się być coraz lepszym.Jeśli chcesz, możesz wybrać jedno z moich zdjęć, a wyślę Ci kopię, abyś Ty i Twoi czytelnicy mogli go krytykować. Daję je rodzinie i przyjaciołom. Po prostu nie umieszczam ich w mojej pracy zawodowej ani nie mówię o zrobieniu z nich sztuki. Dla mnie sztuka zaczyna się w kamerze, jest czymś wyjątkowym, nie tylko dla mnie, ale dla ludzi, którzy ją oglądają, więc wiesz, nie udostępniłbym zdjęcia z jadącego wózka.

    • Jodi Friedman, Akcje MCP W kwietniu 19, 2012 w 10: 09 am

      Cort, szkoda, że ​​nie udostępniłbyś zdjęcia zrobionego na wakacjach z jadącego wózka. Pokazuje, że jesteś człowiekiem i prawdziwym. Mój mąż był ze mnie dumny, mówiąc, że „może wrócisz do normalnego fotografa, a nie snobistycznego”. Przeważnie żartował, ale przez chwilę miałem problem z wydrukowaniem wszystkiego, co nie podobało mi się pod kątem światła lub kątów itp. I przegapiłem. Złożyłem rodzinie obietnicę, że nawet jeśli zdjęcie nie jest idealne, to jeśli to było zabawne, słodkie lub niezapomniane, że przynajmniej zapiszę to na komputerze - innymi słowy, nie usuwam. Wyjątkiem jest sesja portretowa z moimi dziećmi. Potem wybieram tylko najlepsze z grupy podobnych ujęć. Och i Cort, przeczytajcie mój post dzisiaj, 4. Na blogu. Spodoba Ci się. 😉 Może mógłbyś nauczyć się pomagać innym, faktycznie przedstawiając użyteczną, pomocną krytykę, zamiast obraźliwych komentarzy, tak jak to zrobiłeś tutaj. Jeśli nie, do zobaczenia w innym miejscu w Internecie. Jodi

  28. Adele W kwietniu 15, 2012 w 10: 45 am

    To trochę zabawne… ponieważ używam porównania „szaty cesarza” do większości rzeczy, które ludzie nazywają „sztuką”… wydaje się, że staje się jedną z tych rzeczy, w których ktoś (w każdym razie kim jest? Tak zwany „ekspert”) decyduje, że coś jest „sztuką” - a każdy, kto się z tym nie zgadza, jest malowany na głupca, więc wszyscy zaczynają się zgadzać… sztuka jest subiektywna - piękno jest w oku patrzącego, po prostu JEST. Wydaje mi się, że przegapiłem dwie kluczowe rzeczy - część, w której Jodi powiedziała „hej, nie martw się o robienie dobrych ujęć - możemy WSZYSTKO naprawić” oraz część, w której Cort zaproponował coś konstruktywnego, coś pomocnego, jakiś sposób ją „poprawić” (chyba, że ​​tylko „nie rób tego”…). Wszyscy jesteśmy tutaj, aby się uczyć, dzielić, rozwijać…. Z tego, co widziałem na tym blogu, chodzi o WIELE różnych sposobów „robienia tego lepiej”… .. i doceniam to. Każdego roku robię miliony ujęć sportowych dla drużyn moich chłopców, a czasami w przypadku sportu uchwycisz najfajniejszy obraz - a mimo to przegapiłeś idealne ujęcie - wiedząc, jak zapisać te niezastąpione chwile - to jest cenne. Oczywiście wolałabym nigdy nie musieć ich naprawiać, ale, jak powiedziała Jodi… to jest życie.

  29. Stephanie W kwietniu 19, 2012 w 10: 00 am

    Ciekawy wiedzieć; gdyby Jodi nie stwierdziła, że ​​zostało to zrobione w poruszającym się wózku, czy można by to spojrzeć inaczej? Gdybym nie widział „wcześniej”, nie domyśliłbym się, że tak jest. Jodi - mam nadzieję, że cały ten szum nie zrujnował ci tego zdjęcia! Może za każdym razem, gdy zobaczysz go wiszącego na ścianie, możesz się śmiać i nadal pamiętać wspaniały czas na wakacjach i nie wzdrygać się, przypominając sobie „słowa mądrości”, którymi się o tym opowiadano.

    • Jodi Friedman, Akcje MCP W kwietniu 19, 2012 w 10: 03 am

      Zdjęcie sprawia, że ​​się uśmiecham 🙂 Uwielbiam kolory i styl. Uwielbiam też wiedzieć, że zaczęło się to jako fotka z wakacji. Więc… nie, nie będę zastraszany. Ale po tym doświadczeniu, a także po komentarzach o zdjęciach noworodków od kilku znanych, bardzo dobrych fotografów, wiedziałem, że czas zabrać głos.

  30. Jamie W kwietniu 25, 2012 w 1: 56 am

    Cześć Jodi, czy mogłabyś wyjaśnić więcej, jak obróciłeś ten obraz? Czy to zrobiono w Photoshopie? Uwielbiam twoje zdjęcie. Mam kilka zdjęć z mojej podróży do Włoch, które chciałbym w ten sposób zmontować :). Dzięki!

  31. Janina Smith W kwietniu 25, 2012 w 3: 39 pm

    Ostateczny obraz jest niesamowity. Podoba mi się fakt, że można zrobić takie zdjęcie i zamienić je w coś tak dobrego. Brawo dla ciebie i akcji MCP!

  32. ang W maju 17, 2012 w 4: 17 pm

Zostaw komentarz

musisz być Zalogowany aby dodać komentarz.

Jak promować swój biznes fotograficzny

By Działania MCPA

Wskazówki dotyczące rysowania krajobrazów w sztuce cyfrowej

By Samanthę Irving

Jak zbudować swój profil jako niezależny fotograf

By Działania MCPA

Jak zbudować swój profil jako niezależny fotograf

By Działania MCPA

Wskazówki dotyczące fotografii modowej dotyczące fotografowania i edycji

By Działania MCPA

Dollar Store Lighting dla fotografów z ograniczonym budżetem

By Działania MCPA

5 wskazówek dla fotografów, jak robić zdjęcia z rodziną

By Działania MCPA

Jak się ubrać podczas sesji zdjęciowej dla kobiet w ciąży

By Działania MCPA

Dlaczego i jak skalibrować monitor

By Działania MCPA

12 niezbędnych wskazówek dotyczących udanego fotografowania noworodków

By Działania MCPA

One Minute Lightroom Edit: niedoświetlone, żywe i ciepłe

By Działania MCPA

Użyj procesu twórczego, aby poprawić swoje umiejętności fotograficzne

By Działania MCPA

Więc… .Chcesz się włamać na wesela?

By Działania MCPA

Inspirujące projekty fotograficzne, które budują Twoją reputację

By Działania MCPA

5 powodów, dla których każdy początkujący fotograf powinien edytować swoje zdjęcia

By Działania MCPA

Jak dodać głośność do zdjęć smartfona

By Działania MCPA

Jak robić wyraziste zdjęcia zwierząt domowych

By Działania MCPA

Jedna lampa błyskowa wyłączona Konfiguracja oświetlenia aparatu do portretów

By Działania MCPA

Podstawy fotografii dla absolutnie początkujących

By Działania MCPA

Jak robić zdjęcia Kirliana: mój proces krok po kroku

By Działania MCPA

14 oryginalnych pomysłów na projekty fotograficzne

By Działania MCPA

Kategorie

Najnowsze posty