Niesprawiedliwość naprawiania zdjęć w Photoshopie: i wyzwanie edycji

Kategorie

Produkty specjalne

Zawodowi fotografowie często twierdzą, że nie mylę się tworząc Akcje programu Photoshop. Będą argumentować, że ja umożliwić fotografom poprawianie lub ulepszanie zdjęć które nie są idealne w aparacie. Słyszałem nawet, że robię niesprawiedliwość, ucząc umiejętności fotografowania, na przykład ekspozycja, balans bieli, skład, obok edycji zdjęć, aby poprawić obrazy po fakcie.

Dlaczego uczymy fotografii i obróbki zdjęć:

  1. MCP Actions sprzedaje narzędzia do edycji, które działają w produktach Adobe: akcje programu Photoshop i ustawienia wstępne Lightroom. Prowadzimy również zajęcia online dla Lightroom, Elements i Photoshop.
  2. Wierzymy, że edycja w połączeniu z mocnymi zdjęciami z aparatu pozwala uzyskać najlepsze obrazy.
  3. Zdajemy sobie sprawę, że nie każdy fotograf ma umiejętności wykonania idealnego zdjęcia w aparacie. Ponadto niektóre scenariusze utrudniają osiągnięcie doskonałości. Uczymy edycji i zapewniamy produkty do edycji zdjęć oszczędzające czas.

W erze fotografii cyfrowej uważamy, że jest to plik połączenie fotografii i montażu to jest ważne. W przypadku nowszych fotografów konieczne jest lepsze poznanie aparatu. Poznaj swoje ustawienia, trójkąt ekspozycji, ostrość, uzyskaj lepszy balans bieli i komponuj obrazy w przyjemny sposób.

Doświadczeni profesjonaliści, którzy mają dość ludzi używających akcji, ustawień wstępnych i ogólnie edycji do zapisywania zdjęć, dlaczego nie zaoferować pomocy? Nic dobrego nie pochodzi bycie złośliwym dla początkujących? Każdy gdzieś zaczyna; włączając Ciebie. Jeśli nie wierzysz w edycję jako sposób na ulepszenie zdjęcia, z pewnością masz wybór. W takim przypadku nie możesz odnieść korzyści, śledząc nasz blog, Facebook lub witrynę internetową.

Moi klienci i czytelnicy blogów to zarówno ci, którzy mają iPhone'a / wskaż i fotografuj aparat, jak i podstawowe cyfrowe lustrzanki cyfrowe, a także profesjonalne lustrzanki cyfrowe i obiektywy. Niektórzy działają na rynku od dziesięcioleci, a inni są nowicjuszami w fotografii. Wielu z nich jest hobbystami, którzy po prostu uwielbiają robienie zdjęć. Wszyscy członkowie społeczności MCP Actions muszą szanować fakt, że każdy fotograf jest na innym poziomie i znajduje się na innym etapie swojej fotograficznej podróży.

Więc po co ten hype?

W większość piątków udostępniam na blogu Blueprint - obraz przed i po z instrukcjami krok po kroku. Niektóre obrazy są mocne na początku, podczas gdy inne potrzebują „pomocy”. Kiedy publikuję zdjęcia, które wymagają „oszczędności”, a nie ulepszeń światła, fotografowie często mówią: „muszą nauczyć się robić to dobrze w aparacie”. Zgadzam się. Ale czuję też, że w większości przypadków mogą edytować i zapisywać obraz.

Niedawno stażysta udostępniła zdjęcie swojego syna i jego dziewczyny w pliku Klasa MCP Photoshop. Wiedziała, że ​​to było zdecydowanie niedoświetlone. Ale był to ulubiony wizerunek jej syna, jeśli chodzi o wygląd i pozowanie. Chciała to „uratować”. Czy to źle? Czy powinna powiedzieć swojemu synowi „przepraszam, ale nie udało mi się uzyskać odpowiedniej ekspozycji, więc nie możesz mieć tego”? Ona nie jest zawodowcem. Ona nie sprzedaje swojej pracy. Chciała tylko tego zdjęcia dla swojego syna.

Zmiany, które polecam od strony fotograficznej:

Na zajęciach zrobiliśmy dwie rzeczy. Najpierw zbadaliśmy jej ustawienia i omówiliśmy, co może zrobić następnym razem osiągnąć odpowiednią ekspozycję. Na podstawie „informacji o pliku” widać, że czułość ISO wynosiła 100, przysłona f / 4.0 (co jest tak szerokie, jak w przypadku 70-200 4.0), a prędkość wynosiła 1/50, co jest wolne dla ogniskowa 89 mm.

courtney-bianco-before-copy Niesprawiedliwość naprawiania zdjęć w Photoshopie: i wyzwanie edycji Plany MCP Myśli Działania Photoshopa Porady dotyczące Photoshopa

Aby to naprawić podczas fotografowania, mogła zastosować lampę błyskową lub reflektor, aby dodać światło do obiektu. Jaśniejsze tło w „trybie portretowym” oszukało aparat. Jeśli lampa błyskowa lub reflektor nie były dostępne, polecam użycie trybu ręcznego. Następnie albo wypatrywałbym miernik na skórze, albo używałbym zdjęć testowych, jednocześnie zwiększając czułość ISO. Zwiększyłbym też czas otwarcia migawki do co najmniej 1 / ogniskowej, ale najlepiej 2 /. Inną opcją byłoby użycie priorytetu przysłony i zwiększenie kompensacji ekspozycji. W przypadku fotografii i edycji zawsze istnieje wiele sposobów na osiągnięcie podobnych rezultatów.

Czy edytowanie tego zdjęcia w Photoshopie było niesprawiedliwością?

W klasie Watch Me Work uczestnik miał jeden cel: uczynić to zdjęcie użytecznym. Aby to zrobić, musieliśmy poprawić ekspozycję, zmienić tonację kolorów, a jej syn chciał również usunąć trądzik. Dodatkowo chciała nieco miejskiego wyglądu, co też było wykonalne. Oto kroki:

  1. Używany Photoshop Actions z Bag of Tricks aby naprawić ekspozycję - Magic Fill Flash na 100%, a następnie użyj Magic Midtone Lifter.
  2. Spłaszczony, ponieważ warstwy pikseli mogą się zakrywać (od błysku wypełniającego). Następnie uruchomiono Sunburn Vanisher na 45% i Orange Skin Vanisher na 90%, aby zmniejszyć czerwone i pomarańczowe odcienie na ich skórze.
  3. Spłaszczono, a następnie zduplikowano warstwę tła do retuszu skóry. Używany narzędzie do łatania, aby usunąć skazy. Następnie uruchomiono Akcja Magic Skin Photoshop zatytułował „Powder Your Nose” i pomalował go oszczędnie na ramieniu kobiety i twarzy chłopca. Następnie spłaszczył zdjęcie.
  4. Ran MCP Fusion: Mieszanie i dopasowywanie kolorów - Ustaw One Click na 51%, Lemonade Stand na 17% i Retro Surprise na 50%.
  5. Wykończona winietą od Fusion i Działanie lekarza okulisty. I na koniec szybki zbiór.

Zrobiliśmy również wersję czarno-białą. W tym celu użyliśmy edycji kolorów i uruchomiliśmy opcję Black and White Fusion Mix and Match. Ponieważ zrobiliśmy to na szczycie edycji kolorów, wyłączyłem wszystkie warstwy w folderze One Click oprócz Czarno-biały. Następnie aktywowałem Peaceful na 61%.

Oto wyniki:

courtney-bianco-after-web Niesprawiedliwość naprawiania zdjęć w Photoshopie: i wyzwanie edycji Plany MCP Myśli Działania Photoshopa Porady dotyczące Photoshopa

A oto czarno-biały:

courtney-bianco-after-bw-web Niesprawiedliwość naprawiania zdjęć w Photoshopie: plany i wyzwanie edycji Plany MCP Myśli Photoshop Działania Photoshop Porady

Teraz twoja kolej:

Myśli? Pytania? Czy uważasz, że to źle, że go zredagowałem? Pamiętaj, że ten obraz przedstawia czyjeś dziecko. Mając to na uwadze, zapraszamy wyrażaj swoje opinie w miły sposób.

Czy chciałbyś mieć możliwość edycji tego zdjęcia? Mamy edytuj wyzwania na naszej stronie na Facebooku. Tutaj też załączyłem szczegóły dotyczące tego. Pobierz obraz tutaj, a następnie edytuj i udostępnij w naszym facebookowa ściana. Możesz także udostępniać i znajdować zmiany innych osób na Twitterze i w innych sieciach społecznościowych za pomocą tagu #mcpedit.

edit-challenge51 Niesprawiedliwość naprawiania zdjęć w Photoshopie: i wyzwanie edycji Plany MCP Myśli Photoshop Akcje Photoshop Porady

 

Działania MCPA

Bez komentarza

  1. kelly W czerwcu 29, 2012 w 9: 38 am

    Żyjemy w erze cyfrowej. Nie korzystanie z dostępnych nam narzędzi jest głupie. Nawet gdyby ta kobieta przyłożyła się do tego, wątpię, by jej wyniki wyglądały jak ta piękna edycja. Cały czas dopinam ekspozycję i wciąż poprawiam rzeczy, aby były ładniejsze. Nie ma nic złego w uwielbianiu zdjęć sooc, ale nie ma też nic złego w chęci nadania im artystycznego piętna za pomocą cyfrowej edycji w ciemni. Ta sprawa rozpada się na kawałki i chciałbym tylko, żebyśmy przestali być tacy złośliwi i złośliwi. Uwielbiam wasze produkty i cieszę się, że pracowaliście nad zwiększeniem tutaj pozytywnego myślenia.

  2. lalka Barbie W czerwcu 29, 2012 w 9: 44 am

    Dziękuję, dziękuję, dziękuję, że nie jesteś fotograficznym snobem. Ludzie tacy jak ty sprawiają, że ludzie tacy jak ja czują się bardziej komfortowo. Dzięki temu czujemy, że możemy się poprawić. I dajesz nam pewność, że to zrobimy. Myślę, że sprawiłeś, że piawc wygląda niesamowicie. Jeszcze raz dziękuję za to, co robisz.

  3. Wilma W czerwcu 29, 2012 w 9: 59 am

    To po prostu głupie. Czy fotografowie nie robili podobnych rzeczy w ciemni? Rozwijaj się trochę dłużej, trochę krócej itp. Fotografowie na zawsze unikali i palili w filmowych ciemnych pokojach. Co jest takiego innego w robieniu tego cyfrowo. Ten „puryzm” to kompletny nonsens.

  4. Beth W czerwcu 29, 2012 w 9: 59 am

    Kupiłam zestaw twoich akcji i świetnie się bawię, będąc kreatywnym, artystycznym i naprawdę fajnie je wykorzystywać. A jeśli chodzi o uchwycenie momentu, którego w innym przypadku byś przegapił, gdybyś musiał dostosować czułość ISO lub migawkę i masz te narzędzia, aby poprawić to zdjęcie, cóż, DZIĘKUJĘ !!!

  5. marc w. W czerwcu 29, 2012 w 9: 59 am

    Ansel Adams spędził w ciemni tyle samo czasu, jeśli nie więcej, jak podczas strzelania w terenie. Nawet od MASTER-a naświetlacza (jeśli to słowo), ciemnia była jego placem zabaw. Cyfrowa ciemnia nie jest inna i jeśli możesz „zapisać” zdjęcie, które ktoś by cenił, zamiast je usunąć, ponieważ nie było idealne po wyjęciu z pudełka, wyrządzasz sobie i swojemu klientowi ogromną niechęć.

    • marc w. W czerwcu 29, 2012 w 10: 02 am

      Chciałbym powiedzieć, że jeśli usuniesz zdjęcie, które można zapisać, wyrządzasz sobie i swojemu klientowi ogromną niełaskę… jakby wyszła wstecz. 😉

  6. Donna W czerwcu 29, 2012 w 10: 00 am

    Musimy też pamiętać, że są fotografowie i artyści cyfrowi. Szanuję wiele zmian, ponieważ jest to sztuka sama w sobie. Mając to na uwadze, musimy też pamiętać, że sztuka jest subiektywna. Ulubiony obraz jednej osoby może nie spodobać się innej osobie. Poza tym jeden styl fotografowania lub montażu może nie odpowiadać innej osobie… i to jest całkowicie w porządku. Rób, co lubisz i ciesz się. Naucz się tego robić, abyś mógł być najlepszy i ignorować negatywne emocje. O ile nie nakłania się krytyki i nie trzyma się konstruktywnych punktów, jest to po prostu marudzenie i podłość. Jeśli masz obraz i chcesz go zapisać (i możesz go zapisać), zrób to. Nie ma w tym nic złego. Tak, najlepiej jest zrobić to bezpośrednio w aparacie, ale czasami nie zawsze można to zrobić dobrze i wymaga niewielkiego wzmocnienia. Mamy narzędzia, używaj ich.

  7. Rhondę Scott W czerwcu 29, 2012 w 10: 02 am

    Jestem trochę nowicjuszem / staruszkiem. Robiłem zdjęcia, tylko szybkie migawki, naprawdę, ponieważ robię album z wycinkami, ale potem fotografia też się zatrzymała i chciałem lepszych zdjęć. Uwielbiam dopracowywać wygląd, jaki chcę w aparacie. Po prostu mam problem, gdy ktoś przetwarza do punktu, na który wygląda, cóż, z braku lepszego słowa, Fałszywy. To tylko moje preferencje. Nie miałem też okazji uczyć się edycji zdjęć w Photoshopie itp. Myślę, że jeśli dostaniesz zdjęcie, które jest mamą, na pewno nigdy nie wrócisz i wszystko jest nie tak w aparacie, to jak najbardziej, jeśli możesz to zapisać, zrób !!! Ten doskonały fotograficzny moment, w którym ciotka Sara trzyma swojego pierwszego pra-pra bratanka, jest zbyt cenny, by go wyrzucić, ponieważ oświetlenie było złe, pomimo twoich najlepszych starań, a może nie być tutaj 6 miesięcy później. Do przemyślenia dla wszystkich, którzy byliby tak krytyczni.

  8. David W czerwcu 29, 2012 w 10: 02 am

    Niektórzy fotografowie muszą sobie poradzić. Jeśli twoim standardem dla twojej fotografii jest to, że musi być idealnie sfotografowany, to zdecydowanie trzymaj się tego standardu. Cokolwiek sprawia, że ​​czujesz się lepiej ze sobą. Ale dlaczego kogoś miałoby obchodzić, co robi inny fotograf, aby osiągnąć ostateczny obraz? Ponieważ dla wielu z nas liczy się ostateczny obraz, a nie to, jak bardzo możemy sobie poklepać za to, że jesteśmy tak dobrzy, że nie musimy używać przetwarzania końcowego, aby uzyskać pożądany obraz.

  9. Jay C. W czerwcu 29, 2012 w 10: 03 am

    Nie ma nic złego w edycji obrazu po fakcie. Możliwość „zapisania” zdjęcia po fakcie to ogromne błogosławieństwo. Każdy fotograf spieprzył „idealne ujęcie” w swojej karierze. To nieuniknione, jesteś w tej chwili, zapomnij sprawdzić ustawienia, a balans bieli jest wyłączony lub niedoświetlony. Albo wyrzucisz zdjęcie, albo je naprawisz. Częścią bycia profesjonalistą jest posiadanie umiejętności dostarczania zdjęć, które chcesz, a jeśli to oznacza naprawianie postów pary… no cóż. Powiem, że jeśli robisz zdjęcia na ślepo i polegasz na Photoshopie, aby naprawić wszystkie swoje obrazy, to jest problem. Musisz mieć wiedzę, jak wykonać ujęcie bezpośrednio w aparacie. Ale jeśli zdarzyło Ci się zbankrutować parę i musisz to naprawić w poście, nie ma w tym nic złego.

  10. Carolyn W czerwcu 29, 2012 w 10: 09 am

    * przewraca oczami, aby rozjaśnić ludzi! każdy ma własne preferencje dotyczące sposobu, w jaki preferuje pracę, tego, jak chcą wyglądać jego zdjęcia itp. Dolna linia jest taka: Twoi widzowie / klienci nie obchodzą, jak doszedłeś do finału Rezultaty. wprawianie w zakłopotanie sposobu, w jaki inni ludzie prezentują swoją pracę, nie poprawia TWOICH wyników finansowych. To nic nie poprawia TWOICH umiejętności. Jeśli jesteś tak dobry i profesjonalny, jak mówisz, twoja praca powinna mówić sama za siebie, bez względu na to, w jaki sposób osiągniesz swój produkt końcowy. Jeśli Twoi klienci pokochają Twoją pracę, wynagrodzą Cię swoimi interesami i poleceniami.

  11. Lael M. W czerwcu 29, 2012 w 10: 09 am

    Odbywałem „debaty” z ludźmi na ten temat. Widzę, skąd biorą się „puryści” fotografii (jak lubię ich nazywać), chcąc zachować rzemiosło po prostu fotografię, aby udoskonalić i zachować znaczenie umiejętności potrzebnych do wykonania zdjęcia. Rozumiem i przekonuję się na własne oczy, że nie można być wielkim fotografem, dopóki nie opanuje się naprawdę nie tylko strony artystycznej, ale i technicznej, w końcu należę do pokolenia mikrofalówek i do wszystkiego są teraz skróty dni, które czasami zabierają ciężką pracę. Ale wydaje mi się, że edycja to tylko kolejny poziom umiejętności do opanowania w fotografii, a nie skrót. Czy działania pomagają rozwiązać pewne problemy z aparatem / fotografem? Tak, ale oprócz samej fotografii oprogramowanie do edycji to połączenie umiejętności technicznych i artystycznych. Ja również maluję i chociaż istnieją „klasyczne” metody malowania, cały czas pojawiają się nowe i ulepszone narzędzia i techniki, aby ulepszyć oryginalny proces. Akcje są tylko kolejnym narzędziem pomagającym, a nie przeszkadzającym, i pomagającym rzemiosło na nowe wyżyny.

  12. Beata Wade W czerwcu 29, 2012 w 10: 11 am

    Zgadzam się z Kelly (powyżej) - Photoshop to niesamowite narzędzie do upiększania zdjęć. Byłem artystą, zanim zostałem fotografem, i tylko dlatego, że zepsułem kreskę lub kolor, nie oznacza, że ​​zdemoluję cały obraz. Znajomość ustawień aparatu ułatwi w razie potrzeby edycję. Ale nigdy nie przepraszaj za próbę poprawienia obrazu, który ty lub ktoś inny kocha! Mam 2 małych chłopców i wiem, że ponowne odtworzenie tego samego obrazu jest praktycznie niemożliwe!

  13. Ostrokrzew A. W czerwcu 29, 2012 w 10: 14 am

    Jako hobbysta oczywiście potrzebuję pomocy w obróbce końcowej, aby poprawić słabe zdjęcia i dowiedzieć się, jak ekspozycja, balans bieli itp. Składają się na piękny produkt końcowy. Zgadzam się, że kunszt fotograficzny i talent fantastycznego SOOC zasługują na podziw, ale ostatecznie jakikolwiek montaż czy wspaniałość SOOC są niewidoczne w tym, co kończy się na ścianie. Dziękuję za wspaniały post. Mam pytanie (naprawdę wciąż dużo się uczę!). Powyżej mówisz, że czas otwarcia migawki powinien być ustawiony na „co najmniej 1 / ogniskową” (powyżej 89 mm, czyli 1/89), „najlepiej na 2 /”, co rozumiem jako 2/89, czyli zasadniczo 1 / 45, dwa razy dłużej niż 1/89. Czy powinna to być ogniskowa 1/2 x? Nie próbuję czepiać się - po prostu próbuję nauczyć się sztuczek do punktów startowych podczas ustawiania strzałów moim dSLR. Dziękuję za hojność w pomaganiu innym w nauce rzemiosła pięknej fotografii.

    • Myślę, że chcesz podwoić swoją ogniskową, aby użyć jej jako czasu otwarcia migawki, aby zrównoważyć drgania aparatu. Mogę się mylić. Jestem tylko hobbystą, ale myślę, że jeśli dobrze pamiętam, gdybym użył ogniskowej 100 mm, chciałbym użyć czasu otwarcia migawki 1/200 lub krótszego. Książki Scotta Kelby'ego są wspaniałe dla początkujących.

      • Ostrokrzew A. 29

        Dzięki Elizabeth - myślę, że to wyjaśnia. Widziałem rekomendację dotyczącą książki Scotta Kelby'ego na innych stronach. Myślę, że nadszedł czas, aby go kupić!

  14. Bart W czerwcu 29, 2012 w 10: 19 am

    Od kiedy to profesjonalni fotografowie „przybijali” każde ujęcie w aparacie? Nie wiem, może nigdy, chyba że jesteś w studiu, a temat się nie porusza. Przyznaję, że moja praca w studio jest zawsze „przybita” w kamerze, ale w pewnych momentach podczas sesji ślubnej czy tego przedszkolaka w parku, który nie zostaje w jednym miejscu? Uwierz mi, niejednokrotnie, kiedy robiłem zdjęcia szybciej, niż moja lampa błyskowa mogła nadążyć z powodu tego nieoczekiwanego wyrazu twarzy, prawo Murphy'ego przejęło kontrolę i „najlepsze” zdjęcie zostało zrobione w czasie ponownego użycia lampy błyskowej. Aha, czy wspomniałem o kreatywnej pracy w ciemni lata temu, kiedy kręciłem film? Śmiało, dostosuj się do syta.

  15. Tyan Marcink W czerwcu 29, 2012 w 10: 31 am

    Jeden z moich ulubionych fotografów (Trey Ratcliff), zapytany, dlaczego nie zrobić tego po prostu w aparacie i nie używać Photoshopa (ani innych programów do edycji), odpowiedział: „W Photoshopie robię to podwójnie”.

  16. Bursztyn W czerwcu 29, 2012 w 10: 35 am

    Myślę, że będąc fotografem, powinniśmy zdecydowanie wiedzieć, jak zrobić to dobrze w aparacie. Ale wszyscy wiemy, że czasami są obrazy, których chcielibyśmy nie zdmuchnąć. Niezależnie od tego, czy były to zdjęcia próbne przed sesją, czy uwielbiasz to ujęcie, ale jest wyeksponowane, czy też szybkie robienie zdjęć w pogoni za dziećmi, które nie mają czasu na zmianę ustawień, aby uchwycić wyjątkową chwilę. Albo po prostu rozwaliłeś obraz, to się dzieje. Uważam, że fotografowie powinni wiedzieć, jak naprawić te obrazy. Post processing to ogromna część bycia fotografem. Fotografia jest sztuką, jeśli zapytasz mnie, czy nie ma dobra ani zła, a każdy z nas jest inny, trochę jak automat do edycji, inny jak czysty. Więc myślę, że to wszystko jest ważne i nie ma w tym nic złego, po prostu głupie, że ludzie tak mówią

  17. Linda W czerwcu 29, 2012 w 10: 44 am

    Wspaniały!! O to właśnie chodzi w… tworzeniu (lub zachowywaniu!) Wspomnień. Odkąd jem, śpię i oddycham Photoshopem, cały czas poświęcam się „oszczędzaniu” rzeczy. To zawsze satysfakcjonujące emocjonalnie.

  18. Kimberly W czerwcu 29, 2012 w 11: 28 am

    Myślę, że wykonałeś świetną robotę. Chociaż należy dołożyć wszelkich starań, aby zdjęcie było poprawne w pierwszej kolejności, czasami po prostu tak nie działa. W dzisiejszych czasach mamy szczęście, że mamy narzędzia, dzięki którym możemy zapisać zdjęcie, które normalnie zostałoby wrzucone do stosu odrzutów. To jest piękne.

  19. Andrea W czerwcu 29, 2012 w 11: 56 am

    Zgadzam się z tym, co wszyscy powiedzieli z całego serca! Dodam, że w dzisiejszym świecie portretu klient żąda, aby jego portrety miały POP, mocny kolor, efekt specjalny lub współczesny wygląd osiągnięty TYLKO w postach. Przetwarzanie końcowe jest tutaj! Pogódź się z tym : )

  20. Imbir 29

    Nie jestem profesjonalistą (nie przez długi czas), ale zawsze staram się dowiedzieć więcej i może kiedyś pójdę tą drogą. Powiedziawszy to, muszę powiedzieć, że moim zdaniem fotografia jest sztuką i jest najbardziej ceniona przez tych, dla których budzi emocje i jeśli ta para naprawdę kocha ten obraz, to mówię, idź i idź na to, co zrobiłeś. Osobiście uważam, że wyszło pięknie. Co tylko przypomina mi, że muszę chodzić na więcej kursów / zajęć z Photoshopa. Dobra robota!

  21. Naprawdę dobrzy fotografowie nadal będą robić naprawdę dobre zdjęcia i będą poszukiwać swoich umiejętności (w aparacie i obróbki końcowej). Ale dla reszty z nas, którzy wciąż uczą się, jak robić te naprawdę dobre zdjęcia w aparacie, najprawdopodobniej ćwiczymy, fotografując to, co nas otacza, głównie: wspomnienia. Kiedy psuję ekspozycję ujęcia, które w tym momencie doskonale oddaje moje dzieci, jestem wdzięczny za możliwość „zapisania” go w obróbce końcowej. I spójrzmy prawdzie w oczy: doskonałe zdjęcia SOOC wymagają doskonałego oświetlenia, które czasami jest poza Twoją kontrolą ze względu na czas / miejsce / moment / wydarzenie, ale to nie znaczy (przynajmniej w moim przekonaniu), że nie powinieneś robić żadnego wysiłek, aby uchwycić ten czas / miejsce / moment / wydarzenie. Jeśli edycja umożliwia takie ujęcia, jestem za tym.

  22. Żyjemy w erze cyfrowej i hi-tech. Uważam, że niewykorzystywanie dostępnych nam narzędzi wyrządza sobie i twojemu klientowi krzywdę, zwłaszcza jeśli decydujesz się ich nie używać z powodu jakiegoś zagrożenia dla swojego ego. Każde zdjęcie może wymagać przynajmniej części edycji, a jeśli zrobisz je w formacie RAW (co prawie zawsze twierdzi „profesjonalista”), MUSISZ wykonać jakąś edycję, aby wyostrzyć zdjęcie, dostosować nasycenie i kontrast itp. idź dalej i robienie artystycznych edycji jest wyłącznie kwestią stylu. Jeśli to nie jest twój styl, to w porządku. Ale nie tłucz ludzi, którzy z powodzeniem go używają. Inną rzeczą, która frustruje mnie w tej debacie, jest fakt, że NIKT nigdy nie nakręcił filmu i nie wyprodukował obrazu bez jakiejś „edycji”. Musisz zrobić odbitki z negatywów, a jeśli robisz własne w ciemni (tak jak robiłem to przez wiele lat), nieuchronnie robisz jakąś edycję, kiedy decydujesz o czasie naświetlania, czy wypalić / omijać niektóre obszary, czy wykazać się kreatywnością przy tonowaniu lub teksturach itp. Po części mnie dotyczą tylko rzeczy, które ci fotografowie, którzy mówią, że trzeba za każdym razem robić to dobrze w aparacie i nie robić żadnej edycji, mówią to tylko dlatego, że tak naprawdę nie wiedzą, jak edytować .

  23. Dita 29

    Wyjątkowy wpis, całkowicie się z Tobą zgadzam… i po prostu uwielbiam to, jak to zdjęcie zostało uratowane dzięki Twojej kochającej edycji. Widok „purystów” fotografów przypomina mi, kiedy byłam w ciąży… byli tacy, którzy uważali, że mnie brakowało na doświadczeniu porodowym, ponieważ nie zamierzałam rodzić dziecka przez naturalny poród, ale przez cesarskie cięcie. Zapewniam ich teraz, że doświadczenie, które miałem przy narodzinach mojego dziecka, było dla mnie tak samo wyjątkowe, jak ich postrzegane „wyższe” doświadczenie, ponieważ robili rzeczy „naturalnie”. Moje doświadczenie nie było sztuczne, tylko inne i wierzę w to, aby każdy mógł wybrać własną metodę doświadczania życia i fotografii oraz celebrując nasze różnice. Działania Viva MCP oraz fakt, że Twoje talenty (i słowa) sprawiają, że nasz świat fotografii jest tak duży bardziej zróżnicowany! Dziękuję za ten post! Dita

  24. Erin 29

    Nie sądzę, żeby było coś złego w chęci „ratowania” słabo naświetlonego zdjęcia! Nie możemy być doskonali przez cały czas, a nawet profesjonaliści mogą zrobić słabo naświetlone zdjęcie, próbując uchwycić chwilę - nie możesz mieć kontroli nad wszystkimi aspektami sesji przez cały czas. Myślę, że jeśli zdarzy ci się złapać tematy w świetnym momencie, ale miałeś nieprawidłowe ustawienia, to nie ma nic złego w zapisywaniu zdjęcia. Używam działań na wszystkich moich obrazach, aby nadać im połysk, którego nie mogę osiągnąć przy moim poziomie dSLR. Korzystanie z działań nauczyło mnie, jak lepiej korzystać z aparatu - staram się naśladować efekt działań na zdjęciu w aparacie! Uwielbiam to, co robisz i uwielbiam to, że chcesz nie tylko sprzedawać świetny produkt , ale nauczaj obok tego.

  25. Nigdy nie obchodziło mnie, czy ktoś chce „zapisać” obraz… Robiłem to wiele razy… tak, jako profesjonalista, chcę uzyskać najlepsze ujęcie SOOC i nieco go edytować (lub bardziej artystycznie, jeśli mam na to ochotę) z prostego powodu, że czas to pieniądz, a im więcej czasu poświęcam na zdjęcie, tym mniej pieniędzy zarabiam! 🙂 Nie mogłem odnieść sukcesu, gdybym przypadkowo strzelał i oszczędzał większość z nich, aby spróbować je sprzedać. Ale nie mówimy o tym… mówimy o zrobieniu zdjęcia, które z jakiegokolwiek powodu musi zostać uratowane… czy jest to wizerunek klienta, czy osobisty. Co musisz zrobić!

  26. Myślę, że to niesamowite. Cóż za prezent dla tej matki, jej syna i dziewczyny, aby móc ulepszyć to bezcenne ujęcie. Zdaję sobie sprawę, że bycie profesjonalnym fotografem wymaga tak wielu elementów - nawet gdybyśmy wszyscy otrzymali ten sam zestaw sztuczek, aby „naprawić” nasze niedoskonałe zdjęcia, te z wizją uchwycenia doskonałych zdjęć są przede wszystkim te, które wzniosą się ponad. Podoba mi się, że oferujesz tak szerokie spektrum wsparcia zarówno dla profesjonalistów, jak i hobbystów!

  27. Uważam również, że ustawienia wstępne pomagają lepiej nauczyć się obsługi aparatu. Widzisz efekt, którego naprawdę chciałeś, i możesz zastosować tę zmianę następnym razem. Musisz także ćwiczyć swoje oko podczas edycji, aby było subtelne. Na początku nie jest to łatwe Uwielbiam robić idealne ujęcia sooc, ale poprawię je artystycznie i zaprezentuję klientom.

  28. Mickie 29

    Zgadzam się z większością komentarzy, uczę się (nie zawodowiec!) I bez tych działań i waszej rady byłbym dalej w tyle niż teraz. Za każdym razem, gdy edytuję, myślę o tym, co powinienem zrobić przed kamerą, i próbuję tego następnym razem. Czasami po prostu edytuję zdjęcia moich dzieci, które zostały zrobione przez rodzinę w trybie point & shoot. Czasami z nimi jestem po prostu szczęśliwy, że ktoś złapał tę chwilę i że byli w centrum uwagi! WYGLĄDEM to ujęcie, pozowanie jest świetne! Tak się cieszę, że mogłeś jej pomóc go ocalić. Wyglądają oszałamiająco! (Poza tym podoba mi się to, że na schodach nazwałeś go „chłopcem”, a jego dziewczynę „kobietą”)

  29. Myślę, że głupio jest nie używać wszystkich dostępnych narzędzi. Całkowicie zgadzam się z Mickiem, że często jest to narzędzie do nauki tego, co należało zrobić lepiej. Kreatywność to prawdziwa umiejętność fotografa, której nie zawsze można się nauczyć ani „uratować”. Moim zdaniem ludzie powinni przestać martwić się tym, co robią inni i skupić się na poprawie własnej pracy.

  30. Teri Walizer 29

    Jodi - oczywiście masz WIELKICH obserwujących (łącznie ze mną) i sieć fotografów - profesjonalistów i tych, którzy dopiero aspirują do zostania lepszymi fotografami… KUDOS dla ciebie !! Proszę, rób dalej to, co robisz, i zapomnij o tych, którzy mówią przeciw.

  31. Joyce 29

    Jestem naprawdę zmęczony tym, że „photoshopping” ma złe imię. Gdybym był fotografem w dobie filmu z własną ciemnią i umiejętnościami manipulowania moimi obrazami, zrobiłbym to… tak jak robili to wszyscy inni fotografowie / deweloperzy filmowi. Czy ludzie naprawdę myślą, że „wielcy” fotografowie filmowi po prostu pękli i wysłali ich do serwisu deweloperskiego? Pochwalam „zachowanie” obrazu, jeśli jest on bliski i drogi Twojemu sercu, czy to do użytku osobistego, czy zawodowego. Dlaczego tylko moja rodzina miałaby korzystać z moich umiejętności „ciemni”, skoro obraz jest atrakcyjny. Osobiście najbardziej podoba mi się czarno-biały z przykładu i naprawdę nie robimy czarno-białych zdjęć cyfrowych, więc i tak trochę post-processing. Wiele nauczyłem się z twoich samouczków wideo, postów na blogu itp. Dziękuję i zachowaj do WIELKIEJ pracy!

  32. Moim zdaniem to, co zrobiliśmy w ciemni chemicznej, to uwydatnienie niedoskonałości kliszy poza kamerą. Więc co robi to samo cyfrowo, inaczej. Jedynym problemem jest HDR. Niektórzy przesadzają z jego możliwościami. Osobiście mi to nie przeszkadza, ale to od kompozytora zależy, czy pokaże swoje wrażenia.

  33. Julie 29

    Świetna robota - nie widzę nic złego w zrobieniu niezbyt świetnego zdjęcia i uczynieniu go fantastycznym przez PS. Uwielbiam to, co zrobiłeś ze zdjęciem - i jestem pewien, że osoba, która zrobiła to zdjęcie, również jest ci wdzięczna. dobra robota. Ja też czasami zmagam się z uzyskaniem idealnego ujęcia SOOC i jestem wdzięczny za PS i działania, które pomogą poprawić wygląd

  34. teresa 29

    Piękne zdjęcia i oszałamiająca edycja. Ręce w górę do reszty poczty… Całkowicie się zgadzam. Proszę, rób dalej to, co robisz!

  35. Jenn W czerwcu 30, 2012 w 7: 35 am

    Piękna edycja! Myślę, że to ogromna korzyść, że mogę edytować zdjęcia, których nie mogę zrobić w aparacie! Moim celem jest ich przybicie… ale nie zawsze zdarza się, że robię to dobrze w aparacie. Jestem więc bardzo wdzięczny za narzędzia do edycji, takie jak Twoje! Tak trzymaj!

  36. cóż W czerwcu 30, 2012 w 7: 41 am

    Uwielbiam to, jak nauczyłeś ją ratować ten obraz… oczywiście zawsze powinniśmy pracować, aby być lepszymi. Ale nadal jesteśmy ludźmi, prawda? Właśnie to przydarzyło mi się z moimi dziećmi, na Wielkanoc chciałem zrobić zdjęcia mojemu 3.5-letniemu synowi i mojej 11-miesięcznej córce. Cóż, zdałem sobie sprawę, że po kilku zdjęciach potrzebowałem dostosować ustawienia z poprzedniego miejsca tylko z moją córką. Jednak po kolejnych 5-10 minutach, aby moje dzieciaki były szczęśliwe, tracili je, a moim ulubionym zdjęciem było to, że moje 11-miesięczne dziecko zostało wyprane i miało gorące punkty. Pomiędzy twoimi działaniami, Google, warstwami, klonowaniem zdjęcia, które było w porządku, mam teraz tę ulubioną pozę wiszącą jako 20 × 20 w moim salonie.Więc dziękuję, że śledzę twojego bloga, aby być lepszym, próbować nowych rzeczy i czasami oszczędzać mnie od siebie.

  37. Carlita W czerwcu 30, 2012 w 10: 24 am

    Muszę tylko powiedzieć, że naprawdę podobało mi się zdjęcie, zanim zostało edytowane! Myślę, że ludzie powinni po prostu robić zdjęcia tak, jak chcą, a jeśli chcą je edytować, idź do tego. Rób to, co cię uszczęśliwia i nie zwracaj uwagi na nikogo innego. Poza tym, jeśli nie możesz tego znieść, nie rozdawaj tego. Świat byłby szczęśliwszy, gdybyśmy zdecydowali się być szczęśliwi. A jeśli ludzie myślą, że wszyscy wielcy fotografowie w historii po prostu „przybili to” w aparacie, to nie znają swojej historii!

  38. Shellyf w lipcu 2, 2012 w 7: 50 pm

    Po pierwsze, jestem bardzo wdzięczny za twój talent, Jodi. Mimo że wszyscy staramy się, aby w aparacie było to jak najbardziej zbliżone do ideału… nie zawsze tak się dzieje. Proszę zignoruj ​​zwolenników anty-akcji.

  39. Jean W lipcu 3, 2012 w 1: 24 am

    Niesamowity!

  40. EUruchom we wrześniu 11, 2012 w 4: 17 pm

    Jako bardzo początkujący, początkujący fotograf, naprawdę nie miałem pojęcia, że ​​przetwarzanie końcowe może być tak dramatyczne. Nie jestem do końca pewien, skąd tego nie wiem… Chociaż ludzie zawsze mi mówili, że mam „oko” na kompozycję, czuję się bardzo winny, aby dokonywać nawet drobnych poprawek po obróbce. Po przeczytaniu tego artykułu i uświadomieniu sobie, w jakim stopniu moja praca mogłaby zostać ulepszona, wkładając wysiłek w naukę Photoshopa lub lekkiego pokoju, a także ulepszając moje zdjęcia „z aparatu”, nie czuję się tak źle, że wiele z nich moje ulubione zdjęcia są nieprawidłowo naświetlone itp. Miło jest wiedzieć, że moje postrzegane przez siebie wady są prawdopodobnie wspólne dla znacznej części fotografów na wszystkich poziomach zaawansowania. Dziękuję i będę teraz regularnie czytać Twojego bloga!

Zostaw komentarz

musisz być Zalogowany aby dodać komentarz.

Jak promować swój biznes fotograficzny

By Działania MCPA

Wskazówki dotyczące rysowania krajobrazów w sztuce cyfrowej

By Samanthę Irving

Jak zbudować swój profil jako niezależny fotograf

By Działania MCPA

Jak zbudować swój profil jako niezależny fotograf

By Działania MCPA

Wskazówki dotyczące fotografii modowej dotyczące fotografowania i edycji

By Działania MCPA

Dollar Store Lighting dla fotografów z ograniczonym budżetem

By Działania MCPA

5 wskazówek dla fotografów, jak robić zdjęcia z rodziną

By Działania MCPA

Jak się ubrać podczas sesji zdjęciowej dla kobiet w ciąży

By Działania MCPA

Dlaczego i jak skalibrować monitor

By Działania MCPA

12 niezbędnych wskazówek dotyczących udanego fotografowania noworodków

By Działania MCPA

One Minute Lightroom Edit: niedoświetlone, żywe i ciepłe

By Działania MCPA

Użyj procesu twórczego, aby poprawić swoje umiejętności fotograficzne

By Działania MCPA

Więc… .Chcesz się włamać na wesela?

By Działania MCPA

Inspirujące projekty fotograficzne, które budują Twoją reputację

By Działania MCPA

5 powodów, dla których każdy początkujący fotograf powinien edytować swoje zdjęcia

By Działania MCPA

Jak dodać głośność do zdjęć smartfona

By Działania MCPA

Jak robić wyraziste zdjęcia zwierząt domowych

By Działania MCPA

Jedna lampa błyskowa wyłączona Konfiguracja oświetlenia aparatu do portretów

By Działania MCPA

Podstawy fotografii dla absolutnie początkujących

By Działania MCPA

Jak robić zdjęcia Kirliana: mój proces krok po kroku

By Działania MCPA

14 oryginalnych pomysłów na projekty fotograficzne

By Działania MCPA

Kategorie

Najnowsze posty