Kiedy używasz akcji, oszukujesz?

Kategorie

Produkty specjalne

Moja córka Jenna (7 lat) właśnie patrzyła, jak edytuję kilka zdjęć w Photoshopie. Spojrzała na mnie i zapytała: "Używasz akcji w Photoshopie jak… oszukiwanie? " Odpowiedziałem: „nie - to tylko skróty”.

To sprawiło, że pomyślałem, jak to często robię, kiedy moje dzieci zadają mi te głębokie pytania o to, co postrzegam jako po prostu życie. Dlatego zadałem jej pytanie na Facebooku, żeby inni zaczęli myśleć. Dziesiątki odpowiedzi nadeszły w ciągu kilku minut. Postanowiłem więc, że opublikuję to tutaj na moim blogu do dyskusji.

Co myślisz? Czy czujesz, że kiedy korzystasz z działań, oszczędzasz czas? Oszukiwanie? Czy dzięki nim nie musisz uczyć się obsługi programu Photoshop? Lub czy działania programu Photoshop pomagają w nauce obsługi programu Photoshop?

Oto kilka przykładów komentarzy, które ludzie wyrazili na Facebooku:

  • Dokładnie . . . czynności po prostu oszczędzają czas na odtworzeniu kroków, które normalnie wykonalibyśmy, aby ukończyć obraz. . . Najpierw liczyło się, potem suwak logarytmiczny, potem kalkulator. .
  • To tak, jakby używać pilota do zmiany kanałów… po co wstawać za każdym razem? Niektóre rzeczy miały ułatwić życie.
  • Zależy. Czy mógłbyś bez tego zrobić to, co robi akcja? (Oznacza to, że znasz PS na tyle dobrze, aby przejść „długą rękę”) Czy wyniki działania poprawiają obraz? Zbyt wiele osób polega na działaniach bez podstawowej wiedzy na temat PS - lub fotografii, jeśli o to chodzi - i używa ich do ukrywania innych błędów. Swobodnie korzystam z działań - zarówno tych zakupionych, jak i tych, które sam napisałem. Ale wiem, co robi akcja i dlaczego. Robi to po prostu szybciej niż ja.
  • Używam akcji (MCP), aby zaoszczędzić czas w moim przepływie pracy! Nie oszukuj, pracuj mądrze!
  • Kiedy zaczynałem, mój mentor wbił mi w głowę, że czas to pieniądz. Zawsze mi powtarzał, że cokolwiek zamierzasz zrobić więcej niż pięć razy, powinieneś stworzyć coś dla czego. Myślę, że chodzi bardziej o wydajność niż o „oszukiwanie”, jeśli jest używane prawidłowo.
  • To nie oszukiwanie… przyspiesza pracę.
  • To tylko oszukiwanie tak samo, jak używanie autofokusa, automatycznych samochodów, gwoździarki zamiast młotka itp. Chociaż osobiście uważam, że Actions wyrządzają ogromną krzywdę każdemu, kto nie wie, jak ręcznie zrobić ten sam efekt. 🙂 Powiedz jej, że to jest powód, dla którego możesz spędzać z nią tyle czasu co Ty, a bez nich nigdy by cię nie zobaczyła.
  • nie ma mowy, żeby to oszukiwać! Mogę dać moim klientom obraz, który ma super fajny wygląd i nie zrobiłbym tego, gdyby wymagało to więcej niż naciśnięcie przycisku…
  • Musisz zrobić to, co musisz zrobić i zrobić to szybko!
  • Nie wydaje mi się, żeby to było oszustwo, o ile to ty stworzyłeś akcję i wiesz, dlaczego to usprawnia twój przepływ pracy. Kupowanie akcji, ponieważ nie wiesz, jak stworzyć akcję lub efekt końcowy jest rodzajem oszustwa.
  • Czy stosowanie antybiotyku oszukuje organizm i nie rozwija odporności? A co ze szczepionkami? Jeśli działania oszukują, tak samo jest z fotografowaniem cyfrowym. I strzelanie w Raw. Lub używając obiektywu zmiennoogniskowego. Lub w ogóle używać Photoshopa. Czy w przypadku oszukiwania należy określić, że musimy być w stanie odtworzyć te same obrazy za pomocą kamery otworkowej? Uważam, że stosowanie działań jest odzwierciedleniem rozwoju technologii. Im więcej się uczymy, tym narzędzia stają się bardziej wyrafinowane.
  • Wyjaśnij im fotografię filmową. Sprawdź, czy technologia cyfrowa to oszustwo.
  • Ważne jest, aby zrozumieć każdy krok / warstwę akcji… ale są one bardzo ważne dla pracy fotografa… bez nich byłbym dwa razy droższy - ha !!
  • Pracuj mądrzej, nie ciężej.
  • Nie oszukuje. To wszystko wzmacnia. Nie możesz zrobić słabego zdjęcia za pomocą działań.
    To tak, jakby powiedzieć, że znieczulenie zewnątrzoponowe przy porodzie jest oszustwem.
  • Powiem na skróty… Nie wykonuję wielu czynności, ale to, co robię, oszczędza mi dużo czasu!
  • Myślę, że o wiele łatwiej jest osiągnąć spójność wyglądu zdjęć z działaniami. Chciałbym, żeby więcej ludzi nie korzystało z akcji „prosto z pudełka” i wybrało bardziej unikalny, spersonalizowany wygląd… ale myślę, że spójność w Twoim wyglądzie jest niezwykle ważna i może być trudna do osiągnięcia bez użycia akcji (podczas postprodukcji dużych liczba zdjęć).
  • Skracają mój czas z przodu, jeśli komputer.
  • Uważam też, że Działania stały się dla wielu kreatywnym narzędziem i zbyt często służą do naprawiania rzeczy, którymi należało się zająć w aparacie.
  • Sam nie obchodzi mnie używanie innych działań. Nigdy ich nie kupiłem. Myślę, że to totalne oszustwo dla ludzi, którzy nie mają umiejętności PS. To droga na skróty dla ludzi, którzy potrafią robić to z dystansu.
    Myślę, że powinny być twoje. Podawane przez ludzi analogie są dość zabawne.
  • Jeśli musisz wiedzieć, dlaczego coś działa w Photoshopie… To znaczy, czy znasz wewnętrzne działanie jakiegokolwiek innego programu, którego używasz? Dobrze jest poznać podstawy kontrastu i koloru i najpierw zrobić to dobrze w aparacie, ale jeśli zobaczę fajny wygląd i mogę kupić akcję, nie zamierzam spędzać czasu na uczeniu się, dlaczego akcja działa co to robi, kupię akcję, uzyskam fajny wygląd i zaoszczędzę trochę czasu.
  • Czy nie o to chodzi w byciu „artystą”? Tworzenie własnego wyglądu i poświęcanie na to czasu. W sposób, który po prostu uzależnia ludzi od działań modelek, a nie od faktycznego projektanta / artysty. Świetny temat Jodi. 🙂 i bogaci… całkowicie zgadzam się z Tobą co do analogii.
  • Żadnego oszukiwania! Akcje są błogosławieństwem, które ułatwiają edycję…
  • Nie sądzę, żeby miało to znaczenie, czy wiesz, jak działa Photoshop, czy nie - poza tym myślę, że tak naprawdę chodzi o to, czy naprawdę wiesz, jak używać PS, a nie jak to działa (to jest znajomość kodu, a ja nie uważam to za konieczne w moim życiu). Jestem zdumiony liczbą profesjonalnych fotografów, którzy nie znają podstaw, takich jak przycinanie obrazu PS. Wiele osób, które go używają, wie tylko, jak otworzyć obraz, zastosować jedną lub dwie akcje i je zapisać.
  • Liczy się to, czy rozumiesz, co robisz i dlaczego chcesz to robić oraz czy rozumiesz podstawowe zasady dotyczące obrazu i projektowania. Zły wizerunek to nadal zły wizerunek, bez względu na to, ile czasu na to poświęcasz. Raczej jak próba zrobienia jedwabnej torebki z ucha lochy.
  • Dzieci zawsze zadają te proste, ale prowokujące do myślenia pytania. Kocham to!
  • To nie jest oszustwo… Wszystko jest w porządku. Chodź, kupujemy i cieszymy się odzieżą z wieszaka, ale większość nie może uszyć ściegu. Jemy jeszcze gotowe wypieki, wielu nigdy nie zrobiło ciasta od zera… Pełnią funkcję. Jeśli ktoś chce nauczyć się podstaw Photoshopa, aby mieć pełne zrozumienie i uznanie, to też jest dobre!
  • W pewnym sensie zmuszają fotografów do nauki Photoshopa. Mogą nie rozumieć, dlaczego robią to, co robią, ale muszą wiedzieć, „co” i „jak nimi sterować”, aby uzyskać najlepsze wyniki ”. Problem polega na tym, że niektórzy tego nie robią i po prostu uruchamiają akcję w takiej postaci, w jakiej są lub grupują je.
  • nie więcej oszukiwania niż używanie obiadu w piekarniku.
  • Moim zdaniem zdecydowanie nie oszukuje. Zgadzam się, że pozwalają one stworzyć spójny wygląd sesji bez konieczności ciągłego robienia tego samego z podobnym obrazem. Myślę też, że potrzeba artystycznego oka i jest częścią procesu twórczego, aby wybrać, której akcji użyć, ile jej użyć, jak zrobić to naprawdę pracować z tym obrazem. To dla mnie wszystko artyzm. Tak jak czasami musimy zamienić głowę lub poprawić kilka zmarszczek na twarzy - wszystko, co może sprawić, że Twój wizerunek będzie wyglądał lepiej dla Twojego klienta, jest dobrą rzeczą. A szybszy przepływ pracy to rozsądniejsza inwestycja dla Twoich klientów! Posłużę się analogią przepisu… tylko dlatego, że używam książki kucharskiej i stosuję się do przepisu, nie oznacza, że ​​nie zrobiłam tego pysznego posiłku.
  • Powiedziano mi to samo. Ktoś mi powiedział, że nigdy nie będę prawdziwym fotografem, bo korzystałem z działań, które stworzył ktoś inny. Coś w rodzaju zranienia moich uczuć… * pociągnij nosem * * pociągnij nosem *.

Działania MCPA

Bez komentarza

  1. Siostrzenica we wrześniu 19, 2009 w 10: 05 pm

    Yanno, nie mogę się zmusić do wykorzystania czyichś działań. Używam tylko tych, które sam stworzyłem. Ponieważ nie mogę pozbyć się uczucia, że ​​oszukuję. Nie sądzę, żeby czyny oszukiwały, ale nie wiem, po prostu nie czuję się jak moja praca, jeśli to czyjaś akcja… ale jestem po prostu dziwny w ten sposób.

    • Adele W lipcu 8, 2013 w 4: 09 am

      Zgadzam się, myślę, że tworzenie własnego zestawu działań i używanie ich jest w porządku, ale mam problemy z rosnącym trendem kupowania przez profesjonalnych fotografów cudzych działań, po prostu wydaje mi się to niewłaściwe 🙂

  2. Laura września 20, 2009 w 12: 58 am

    Ha ha! Nauczyłem się Photoshopa dzięki akcjom! Wiem, jak działają akcje i stworzyłem kilka własnych, ale nie mam nic przeciwko ich kupowaniu - są WSPANIAŁE! FYI Nie mogę się doczekać, aż twoje nowe działania wyjdą w tym FAll 😉

  3. Darlene września 20, 2009 w 1: 37 am

    Wciąż próbuję uczyć się elementów i próbuję strzelać prosto z kamery, nigdy nie korzystałem z akcji.

  4. Stephanie września 20, 2009 w 2: 29 am

    Fotografia to sztuka… sztuka nie ma reguł! musisz złamać zasadę, żeby coś zostało uznane za oszustwo… wiele osób może pomyśleć, że fotografia cyfrowa jest formą „oszukiwania” w porównaniu z faktycznym spędzaniem godzin w ciemnym pokoju nad tworzeniem własnego filmu. ale to tylko nowy sposób, nowa technologia… akcje Photoshopa to tylko nowe narzędzie / skrót…

  5. Jason we wrześniu 20, 2009 w 12: 13 pm

    W ogóle nie oszukuje. Czuję się trochę zabawnie, gdy wykorzystuję czyjąś akcję, ale staram się zrozumieć, co się dzieje, a to sprawia, że ​​czuję się mniej zabawnie.

  6. Trudy we wrześniu 20, 2009 w 10: 34 pm

    Dziękuję Stephanie. Fotografia wydaje się mieć tak wiele arbitralnych reguł i polityki, jak żadna inna forma sztuki. Mam przyjaciół, którzy są innymi rodzajami artystów (kucharze, szefowie kuchni, pisarze) i nigdy nie wspominają o tych niestrudzonych debatach, które wydają się występować w fotografii. To nie jest „praca domowa”, to jest sztuka. Używanie akcji nie jest bardziej „oszustwem”, jak używanie niestandardowych funkcji aparatu i zapisywanie ich (np. C1, C2, C3), aby zaoszczędzić czas i spędzać więcej czasu na tworzeniu podczas pracy z klientem. Jeśli szef kuchni używa grilla gazowego zamiast gotować na ogniu w lesie lub na grillu na węgiel drzewny, wydaje się, że nikt nie ma napadów złości, które pojawiają się, gdy dyskutuje się o filmie kontra cyfrowym itp. Nikt nie pyta, czy szef kuchni „oszukuje”, czy też jest „prawdziwym” szefem kuchni, po prostu wybierając nowszą metodę. Nie wydaje mi się, żeby korzystanie z akcji stworzonej przez innego fotografa było bardziej jak oszukiwanie młodszego szefa kuchni według przepisu Emerila. Fotografowie muszą zostawić politykę w Waszyngtonie i po prostu tworzyć piękne prace. Nie oznacza to, że dyskurs w ogóle nie powinien istnieć; Po prostu uważam za ironię, że jest to jedyna lub jedna z nielicznych form sztuki, które wydają się tak bić przez własnych członków.

  7. Niebieski Perez we wrześniu 20, 2009 w 10: 58 pm

    Dziękuję za podjęcie tej debaty. To zawsze jest interesujące. Ja jestem po stronie kreatywności i wizji artystycznej i wierzę w użycie wszelkich metod, które pomogą to osiągnąć. Tworzę akcje dla Photoshopa i presety dla Lightrooma i używam tych innych. Pochodzę z filmowców i ciemni, na długo przed wynalezieniem technologii cyfrowej. Kiedy pojawiły się cyfry i Photoshop, przyjąłem to. Używam zarówno kliszy, jak i cyfry, ale teraz pracuję głównie z Lightroomem i Photoshopem. Wkrótce będę sprzedawać akcje i ustawienia wstępne [moje i innych] na nowej stronie. Gorąco zachęcam do tego rodzaju eksperymentów! Każdy powinien nauczyć się działać. Planuję w tym pomóc! Moim ulubionym komentarzem na Facebooku, który opublikowałeś, był ten, który sugerował, że zniesławiacze Photoshopa i działania powinny bliżej przyjrzeć się historii i praktyce przetwarzania w ciemni i znaleźć tam równie dużo „oszustwa”. Oszukiwanie i fałszerstwo to ludzkie działanie, stan umysłu, który nie jest zdefiniowany przez proces. Wczoraj odbyłem interesującą debatę na ten temat z @edwinland i @PolarPremiumUSA na Twitterze.

  8. Codzienny recenzent września 21, 2009 w 5: 45 am

    Cześć, gratulacje! Czytelnicy przesłali Twój blog i zagłosowali na niego w witrynie The Daily Reviewer. Stworzyliśmy ekskluzywną listę 100 najlepszych blogów fotograficznych i z przyjemnością informujemy, że uwzględniono w niej Twój blog! Możesz to zobaczyć pod adresem http://thedailyreviewer.com/top/photography/3You możesz odebrać swoją nagrodę Top 100 Blogs tutaj: http://thedailyreviewer.com/pages/badges/photographyP.S. To jest jednorazowe powiadomienie informujące, że Twój blog został uwzględniony w jednej z naszych 100 kategorii najpopularniejszych blogów. Możesz otrzymać powiadomienie, jeśli jesteś wymieniony w dwóch lub więcej kategoriach.PPS Jeśli z jakiegoś powodu chcesz, aby Twój blog został usunięty z naszej listy, po prostu wyślij e-mail na adres [email chroniony] z tematem „USUŃ” i linkiem do Twojego bloga w treści wiadomości. Pozdrowienia! Angelina Mizaki Przewodniczący Komitetu Wyborczego The Daily Reviewerhttp: //thedailyreviewer.com

  9. meagan września 21, 2009 w 8: 46 am

    Zdecydowanie nie uważam, że to oszustwo. Jedyną wadą jest to, że odkryłem, że łatwo jest używać działań jako kuli i przestać uczyć się Photoshopa. Jednak tylko dlatego, że nie wiesz, jak zrobić to, co robi akcja, nie oznacza, że ​​jest to oszustwo! A ludzie, którzy mówią, że musisz wiedzieć, jak robić to, co robi akcja, muszą zejść z wysokiego konia! Zgadzam się, że znajomość „długiej ręki” jest pomocna, ale nauczenie się tych rzeczy wymaga czasu, a nie można się nauczyć i wiedzieć wszystkiego, co Photoshop może zrobić z dnia na dzień.

  10. DaniDziewczyna września 21, 2009 w 11: 14 am

    Interesujące pytanie. Kiedy zaczynałem swoją 365 w styczniu, myślałem, że każdy rodzaj post-processingu jest „oszustwem” - a teraz jestem jednocześnie fanem PS i akcji! Nadal nie jestem fanem hiperprzetworzonych obrazów i uważam, że najlepiej pracować z aparatem, a nie komputerem - ale tak naprawdę to kwestia gustu i osobistych preferencji. Działania po prostu przyspieszają to, co i tak zamierzałeś zrobić, więc dlaczego nie?

  11. Christina tygodnie września 22, 2009 w 10: 30 am

    tutaj jest mój link do książki twarzy http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/home.php?ref=home

  12. Tera września 22, 2009 w 10: 34 am

    @mstera 2nd wpis 🙂

  13. Brandi września 22, 2009 w 11: 08 am

    Nie jestem całkiem pewien, do czego bym go użył, ALE ostatnio słyszałem WIELKIE rzeczy o lightroomie! Chciałbym to wygrać !! :-) Napisałem też na Twitterze …… @ bamhughes.

  14. Amanda we wrześniu 22, 2009 w 12: 00 pm

    To było na Twitterze!http://twitter.com/momarazziphotog

  15. Świt we wrześniu 22, 2009 w 2: 11 pm

    Podejmuję zakupione działania i dostosowuję je do moich potrzeb i stylu. Jest to urządzenie oszczędzające czas. Tworzę własne działania i włączam do nich zakupione działania, aby ponownie dopasować się do moich potrzeb i stylu. Nie czuję, że to oszustwo. Jeśli jednak kupisz je po to, aby po prostu „ulepszyć” swoją pracę, nie wiedząc, co robi akcja ani jak naprawdę działa - wtedy jest to oszustwo - głównie oszukiwanie samego siebie.

  16. Flo we wrześniu 22, 2009 w 2: 23 pm

    Tak bardzo potrzebuję pomocy, aby moja praca „Flo” była płynna. Walczę z tym i słyszałem wiele wspaniałych rzeczy o Lightroomie. Czas to dla mnie problem i wszystko, co można zaoszczędzić, jest cudowne. Dlatego tak bardzo KOCHAM twoje działania.

  17. Jessie W kwietniu 19, 2011 w 11: 54 am

    To totalne oszustwo. Jeśli nie wykonasz akcji samodzielnie, nie jest to w 100% Twoja praca.

  18. Jessica w październiku 18, 2013 o 7: 08 am

    Rozumiem, że oszczędza to czas i pomaga w przepływie pracy i tworzę własne ustawienia wstępne w L4, gdy pracuję nad konkretną sesją, aby pomóc w spójności, jednak nie uważam, że to oszustwo, ale uważam, że zgłaszanie roszczeń, jeśli tak jest, jest niesprawiedliwe kupując czyjeś presety, których prawdopodobnie używają KAŻDY i powiedz, że to „Twój styl edycji”, podczas gdy tak naprawdę nie jest. Ale to tylko ja. Wolę wydać te 30-50 dolarów na zajęcia lub książki niż na działania.

Zostaw komentarz

musisz być Zalogowany aby dodać komentarz.

Jak promować swój biznes fotograficzny

By Działania MCPA

Wskazówki dotyczące rysowania krajobrazów w sztuce cyfrowej

By Samanthę Irving

Jak zbudować swój profil jako niezależny fotograf

By Działania MCPA

Jak zbudować swój profil jako niezależny fotograf

By Działania MCPA

Wskazówki dotyczące fotografii modowej dotyczące fotografowania i edycji

By Działania MCPA

Dollar Store Lighting dla fotografów z ograniczonym budżetem

By Działania MCPA

5 wskazówek dla fotografów, jak robić zdjęcia z rodziną

By Działania MCPA

Jak się ubrać podczas sesji zdjęciowej dla kobiet w ciąży

By Działania MCPA

Dlaczego i jak skalibrować monitor

By Działania MCPA

12 niezbędnych wskazówek dotyczących udanego fotografowania noworodków

By Działania MCPA

One Minute Lightroom Edit: niedoświetlone, żywe i ciepłe

By Działania MCPA

Użyj procesu twórczego, aby poprawić swoje umiejętności fotograficzne

By Działania MCPA

Więc… .Chcesz się włamać na wesela?

By Działania MCPA

Inspirujące projekty fotograficzne, które budują Twoją reputację

By Działania MCPA

5 powodów, dla których każdy początkujący fotograf powinien edytować swoje zdjęcia

By Działania MCPA

Jak dodać głośność do zdjęć smartfona

By Działania MCPA

Jak robić wyraziste zdjęcia zwierząt domowych

By Działania MCPA

Jedna lampa błyskowa wyłączona Konfiguracja oświetlenia aparatu do portretów

By Działania MCPA

Podstawy fotografii dla absolutnie początkujących

By Działania MCPA

Jak robić zdjęcia Kirliana: mój proces krok po kroku

By Działania MCPA

14 oryginalnych pomysłów na projekty fotograficzne

By Działania MCPA

Kategorie

Najnowsze posty