Ali napačno odstranjujete vodne žigove svojih fotografij?

Kategorije

Izbrani izdelki

watermark-600x399 Ali se napačno ukvarjate z vodnim žigom vaših fotografij? Poslovni nasveti MCP Misli Fotografski nasveti

Vsaka zgodba ima dve plati ali več. Tema o sliki z vodnim žigom fotografe animira.

vodni žig, v sedanjih časih, je izraz, ki se ohlapno uporablja za opis

  1. Označevanje fotografij na subtilen način, na primer na dnu ali celo v enobarvni vrstici na eni strani slike.
  2. Označevanje trdnega logotipa in / ali avtorskih pravic na sliki, kar moti del predmeta. Vodni žig je lahko neprozoren, delno prozoren ali celo vtisnjen.
  3. Digitalno označevanje vaše slike z avtorskimi pravicami, ki dejansko niso vidne.

Veliko vprašanje za fotografe je, "ali bi morali svoje slike označiti z vodnim žigom in če da, kako?" V tem članku mislim na prikaz vašega imena, imena studia, informacij o avtorskih pravicah ali drugih identifikatorjev na spletnih slikah. Ne mislim na odtise.

Glavni razlogi, da fotografi na svoje slike dodajo vodni žig ali blagovno znamko, so:

  • Vzpostavite avtorske pravice: To drugim pove ime lastnika avtorskih pravic in ustvarjalca slike.
  • branding: To prikazuje drugim, kdo ste, in pogosto kje lahko najdejo vas in več vašega dela.
  • Zaščita: Če je postavljen na določena vidna področja fotografije, je odstranjevanje težje, čeprav verjetno ne nemogoče. To lahko zmanjša skupno rabo, hkrati pa lahko stranke težje vzamejo spletno sliko in jo natisnejo. Nekateri tiskalniki vodnega žiga ne upoštevajo in ga bodo vseeno natisnili. Nekatere stranke si bodo vzele čas, da ga odstranijo, če ga ni težko odstraniti.
  • Oglaševanje: Ker je dejstvo, da se fotografije delijo, stranke pa bodo želele vaše slike objaviti na spletnih mestih družabnih omrežij in prek e-pošte, boste morda tudi vi izkoristili oglaševalsko ugodnost.
  • Izpostavite tatove: Vsaj če dodate vodni žig in blagovno znamko na težko odstranljivo mesto, če stranka natisne s spletne slike, bo to očitno vsem.

V digitalni besedi, v kateri živimo, s spletnimi mesti za družabno izmenjavo Facebook , Twitter, Pinterestin druge slike se delijo. Če jih daste v skupno rabo, če na svojih fotografijah vodni žig označite z imenom in / ali spletnim naslovom, ste pridobivanje kreditov in izpostavljenosti. Če ne želite, da fotografija plava okoli, mislim, da bi lahko prejeli tudi sporočilo, ki bi to navajalo. Ne more prenehati deliti, lahko pa bi postalo bolj neprijetno za tiste, ki to počnejo.

Če vemo vse zgoraj, zakaj bi kateri pametni fotograf preskočil dodajanje avtorskih pravic, logotipa ali imena na sliko? Povprašali smo se naokoli in tukaj smo se naučili.

Zakaj bi si potem upali preskočiti vodni žig:

  • Moteče je: Vodni žig zajema pomembne elemente fotografije. Uničijo bistvo slike.
  • Arogantno je: V razpravi z Katja Hentschel, profesionalna fotografinja v Berlinu v Nemčiji, je pojasnila: "Mislim, da je manj verjetno, da bodo slike z vodnimi žigovi delljene z drugimi. Mislim, da pošiljajo sporočilo rahle arogance, ko trdijo, da v nobenem primeru ne smejo nikdar priti na plano brez ustrezne reference. Osebno sem vesel, da se moje fotografije delijo, in čeprav jih nikoli ni lepo videti brez kreditov, sem vseeno vesel, da jih imajo ljudje radi, da jih navdihujejo in jih želim deliti s prijatelji in sledilci. "
  • Izkazuje samozavest fotografa: Katja je izrazila, da "s tem, ko fotograf ne daje vodnih žigov, izkazuje zaupanje v svoje delo in slog. Prepoznam fotografije svojih najljubših izvajalcev, blogerjev, fotografov, ne glede na to, kdo jih je kdaj opazil. "
  • Omogoča fotografiji, da posije (fotografije so videti bolje brez besedila): Kot je na naše vprašanje na Facebooku razložil José Navarro, "razmišljali bi o razpoloženju, pričakovanju in prošnji za zaroko, ki jo ponuja odlična fotografija ... .ne grd vodni žig, ki prevzame 60% slike."

Zdaj si ti na vrsti. Povejte nam, če imate vodni žig in / ali blagovno znamko. Katere podatke dodate svoji fotografiji in kje? Ali menite, da je najbolje dodati svojo "oznako" ali jo pustiti? V komentarjih spodaj bi radi prebrali, kaj mislite.

Dejanja MCP

Brez komentarja

  1. Ashley Lawton na januar 16, 2013 na 10: 18 am

    Fotografije vodim z žigom, hkrati pa zmanjšujem kakovost za spletno uporabo. Fotografije prijateljev so mi "ukradli" in jih objavili z imenom drugega. S tem sem povečal svoje podjetje in ga bom še naprej uporabljal. Ne vodnega žiga, kjer bi motil motiv. Običajno ga postavim v kot.

  2. Cassandra na januar 16, 2013 na 10: 26 am

    Pameten fotograf bo sprejel ukrepe za zaščito svojega dela, vendar ne bo naredil velikega HEYLOOKATME !!!! vodni žig, ki ovira večino slike. Jaz in vsi fotografi, ki jih poznam in s katerimi sodelujem, smo ugotovili, da preprosta vrstica ali dve besedila na dnu slike, morda z 20-odstotno prosojnostjo, dobro deluje. Dovolj očitno je, da ne bo natisnjen na uglednem mestu, kot sta CVS ali WalMart, in na njem ostane vaše ime v primeru skupne rabe.

  3. Sophie McAulay na januar 16, 2013 na 10: 28 am

    Pri objavljanju slik na svojem blogu itd. Ponavadi vodim žigove in pogosto razmišljam o zgoraj omenjenih točkah. Se bom zaradi oznake obupal / skril dejansko sliko / preprečil krajo ljudi itd.? Vem, da ljudem žal ne bo preprečilo krasti. To lahko stori samo njihova lastna vest. Moji vodni žigi so praviloma postavljeni v kot, zato dejanske slike ne ovira preveč, a to pomeni tudi, da ga lahko vsak drzni tat preprosto obreže. Tam, kjer je volja, obstaja pot 🙁 Nikoli pa ne bi ometal vodnega žiga, ki bi šel desno PO celotni podobi, je zelo moteč in videti smešno!

  4. Sandra Wallace na januar 16, 2013 na 10: 38 am

    Vedno se vprašam, na kateri točki začnete dodajati vodni žig. Ali šele, ko jih začnete prodajati ali ko vključite fotografsko podjetje? Zdaj sem videl že veliko amaterskih fotografov, vključno z vodnimi žigi, in se včasih vprašam, ali se to zdi arogantno, ob predpostavki, da bodo ljudje želeli ukrasti vaše fotografije. Hkrati pa morate zaščititi svoje delo. Mislim, da ni popolnega odgovora.

    • Sheryl avgusta 12, 2013 na 8: 43 pm

      Ko prodate slike ali ste objavljeni, izgubite status amatuerja. Profesionalni fotografi porabijo ogromno denarja za svojo opremo, kulise, rekvizite in čas za objavo in pripravo fotografij ter njihovega končnega izdelka, slike in fotografije spomina, nikoli ne smejo biti ogroženi!

    • TRP septembra 6, 2013 ob 3: 37 pm

      Sama sem ljubiteljski fotograf in sem na bloge postavljala slike, ne da bi dodala vodni žig. Vsaj tako sem storil, dokler nisem naletel na eno od objavljenih slik, ki jo je uporabila druga oseba, ki je zaslužila za fotografijo. Zdaj se zavedam, da vsaki fotografiji, ki jo objavim, dodam vodni žig, ne zato, ker sem poln samega sebe in mislim, da jo bo nekdo hotel posneti, ampak zato, ker se je to zgodilo in samo poskušam biti previden, da ne se ne ponovi. Kot ste rekli, popolnega odgovora ni, toda zame želim, da je moje delo zaščiteno, zato dodam vodni žig.

      • Jade oktobra 21, 2013 ob 10: 50 popoldne

        Strinjam se z vami, toda še en razlog, da želim, da je vse moje delo označeno, je ta, da sem na poslovnem področju dokaj nov in bi rad svojo fotografijo dvignil na višjo raven. Vsaka fotografija, na kateri je moj vodni žig, je oglaševanje, zato vsekakor delite stran!

      • Rafael november 6, 2013 na 9: 23 pm

        Tudi sam sem amaterski fotograf in imel sem dva incidenta, ko je nekdo uporabil eno od mojih slik kot svojo. Od takrat uporabljam majhno oznako na vogalu okvirja. Čeprav je večina mojih slik precej slabih, sem trdo delal in porabil veliko dolarjev, da sem jih dobil

  5. Shannon na januar 16, 2013 na 10: 40 am

    Sem vizažistka in posnamem veliko svojih fotografij. Vse, kar objavim, označim z vodnim žigom, saj je delo na fotografiji moje in če fotografije na koncu delijo in uporabljajo drugi, lahko to dokažem. Moji vodni žigi so nastavljeni na 80-odstotno preglednost na sliki - osebno mislim, da to ne zmanjša toliko. V preteklosti so mi ukradli delo, ki so ga ljudje trdili za svoje delo, zato brez vodnega žiga zdaj ne bom objavil ničesar.

  6. Tonya na januar 16, 2013 na 10: 41 am

    Ne vodnega žiga. Mislim, ker me ne moti, če si jih delita, tako ali tako pa imam posel, ker ljudje sprašujejo, kdo je naredil te posnetke? Naveličam se, ko poskušam videti velike vodne žige po slikah. Izgubite nekaj lepote slike. Fotografije so narejene tako, da jih delijo in govorijo o lepoti trenutka, ujetega v čas. Želim, da ta slika premika ljudi in ne opozarja na fotografa, ampak na fotografijo!

    • Christina Argo na januar 18, 2013 pri 3: 04 pm

      Kakšno občutljivo ravnotežje je videti čudo otroka in krhko življenje metuljev. Čudovita fotografija!

    • Abbi aprila 28, 2013 pri 1: 02 am

      Sem fotograf s polnim delovnim časom, kar pomeni, da 100% svojih plačil v hiši in živil prihajam iz slik, ki jih prodajam. Če sliko objavim na spletu na Pinterestu ali Facebooku, za katerega je znano, da odstranjuje metapodatke in podatke o avtorskih pravicah, bo vedno imeti vodni žig.

  7. Liz na januar 16, 2013 na 10: 53 am

    Dodajam svoj logotip in ga bom še naprej. Hranim ga preprosto črno-belo in spremenim motnost ter zaslon ali pomnožim, če je potrebno, da manj moti. Res je, da je internet nekako velik, vendar menim, da gledalec pozna njegov logotip in ga lahko še vedno ceni ali ne mara tudi z logotipom. V resnici ne mislim, da ga bo logotip naredil ali razbil za gledalca, lahko pa ga oteži, vendar ne nemogoče. Vendar to resnično počutim tako. 🙂

  8. Bryon McCartney na januar 16, 2013 na 11: 04 am

    Žal mi je, vendar sem po navadi profesionalni, polno zaposlen fotograf in v zvezi z vodnimi znaki ni nič arogantnega. To je moja stvar. Če na Facebooku / Instagramu / Twitterju dam sliko, tega ne počnem zaradi altruističnega "veselja", ko vem, da je nekdo delil ali všeč mojo sliko. To počnem, da promoviram svoje delo, podpiram svojo blagovno znamko in najdem novo podjetje. Če na vaših slikah ni vodnega žiga, to ni znak samozavesti, temveč znak neumnosti. Ljudje v družabnih omrežjih bodo z veseljem delili vaše slike, toda če ne vodnega žiga, ne pričakujte, da bodo vključili kakršno koli priznanje fotografu, to je izjema in ne pravilo. Ko bo vaša slika tam zunaj kreditne sposobnosti, nihče ne bo mogel vedeti, kdo jo je ustvaril. Razjezi me, ko berem citate drugih fotografov, ki nagovarjajo novince in manj izkušene fotografe, da je z zaščito njihovega dela nekaj narobe. Ali so Picasso, Dali, Matisse in večina drugih velikih slikarjev podpisali svoja dela, ja, tudi so. Zakaj bi morala biti fotografija drugačna. Če bi delo Katje Hentschel videl nekje na spletu brez vodnega žiga, bi domneval, da ga je posnel kdo od ostalih 1000-ih, ki so poskušali kopirati slog Terryja Richardsona.

    • Stacey Brock na januar 16, 2013 pri 6: 01 pm

      Dobro rečeno Bryon .... Ne bi se mogel več strinjati s tabo.

    • Connie na januar 18, 2013 pri 12: 12 pm

      Hvala za tistega Bryona, lepo rečeno. Z vsem srcem se strinjam. To je moje življenje in to je moja blagovna znamka, ki jo promoviram.

    • Lindsey na januar 18, 2013 pri 8: 41 pm

      Ukvarjam se s slikanjem in drugimi umetniškimi mediji, pa tudi kot fotograf. Resnično se strinjam s tem, kar je Brian govoril o umetniku, ki je podpisal njihova dela. Že v srednji šoli, ko sem veliko delal v tiskani in tiskal, so moji mentorji spodbujali fotografa, naj podpiše (in glede tega datum) svoje delo. Seveda so se običajno nanašali na zadnjo stran fotografije. Ker smo v tem digitalnem svetu, v katerem živimo zdaj, tega kot umetniki ne moremo storiti (ne da bi fotografijo dejansko natisnili.) Kaj torej počnemo? Blagovno znamko in vodni žig. Pravzaprav imam dva različna logotipa, ki ju uporabljam. Imam enega za posnetke mojih ljudi in enega za moje fotografije "vse ostalo" ali "umetniško". Večinoma jih držim majhne, ​​s srednjo preglednostjo in v najmanj motečem kotu fotografije. Vendar pa znamko uporabljam samo za namene družabnih omrežij. Ko na svoje spletno mesto dam album za stranko, ne znamkam. To je zato, ker kadar / če se odločijo za tiskanje, imajo le tisk. Ni potrebe po blagovni znamki, ko že vedo, kdo jih je posnel in so podpisali pogodbo, ki jasno govori o uporabi in zlorabah. Verjamem, da je v tistem trenutku preveč. Še posebej, ker ko kupujejo na moji spletni strani, je moje ime natisnjeno na zadnji strani fotografije (večino časa sploh ne vedo.) Po branju tega sem našel članek. Gre za avtorske pravice in za to, ali jih mora imeti fotograf. Povezavo bom priložil, ker mislim, da je spodobno branje in bi nekaj novincev verjetno želelo vedeti. Na kratko piše: »S pravnega vidika to v resnici ni potrebno. Lepo pa je, če želite svoje ime poiskati tam. «?? Vem samo, da kot sem Brian rekel zgoraj, sem posel. Nisem več samo neka oseba, ki se slika za zabavo. Želim promovirati in zaslužiti za svoje trdo delo in prizadevanja. Z vidika umetnika in poslovne osebe je to dobra poteza. Na ta način, če opazite revijo itd. In želijo objaviti neoznačeno različico vaše slike, se po lastni presoji odločite za to, saj bodo zaslužili vaše delo, če bodo so legitimno podjetje. Če se nekdo odloči, da bo tam postavil sliko brez njihovega imena, ker meni, da bi javnost morala prepoznati njenega lastnika, no. "Mislim, da je nekoliko priznana in naivna, razen če ste Ansel Adams ali Anne Geddes (ki dejansko pravzaprav še vedno blagovne znamke, čeprav večina ljudi očitno pozna njeno delo.) Moje mnenje spoštljivo; naj bo čisto, naj bo majhno, vendar naj bo vaše ”_delo ste opravili, zato si ga imejte!

    • Wendy na januar 18, 2013 pri 11: 45 pm

      Bryon, ničesar ne storiš, da bi razblinil stališče, da so ljudje z vodnim žigom arogantni. Svoje stališče lahko prenesete brez poseganja po klicanju imen, npr. "To je znak neumnosti." Torej, so vsi, ki imajo drugačno perspektivo do vas, "neumni" ???

    • Označi marca 18, 2013 pri 8: 42 pm

      Z vsem stališčem se strinjam. Slike z vodnimi žigi so odličen način, da pokažete svojo blagovno znamko in zaščitite svoje delo, vendar vsi vemo, da podlih ljudi ne bo popolnoma zadržal. Vodne žige lahko izreže vsak in doda nove. Vse, kar počnejo, je, da poštene ljudi ohranjamo poštene.

    • betina Maja 8, 2013 na 12: 23 pm

      O MOJ BOG…. Najlepša hvala; Hočem, da svoje delo vodim z žigom, dokler ne preberem vaše objave. Še enkrat najlepša hvala!

    • La Bohemia avgusta 21, 2013 na 1: 27 pm

      Zdravo Byron, pravkar sem prebral vaše komentarje in se nisem mogel strinjati z vami. Pred kratkim sem se prijavil na svoj Facebook in kaj misliš, da sem videl? Ena od mojih slik, na kateri manjkajo vodni žigi. Slika je bila popačena zaradi grozljivega poskusa odstranitve vodnega žiga, kljub temu da je bil ukraden. Da, navdušen sem nad tem, da je ljudem moje delo všeč do te mere, da ga želijo deliti, vendar fotograf ni dobil zasluge. (Seveda sem priskočil in zahteval delo.) Profesionalna fotografija zahteva resne naložbe, predanost in za polno zaposlene veliko ur stran od družine. Ne zaščititi svojega vira dohodka je ... no vi veste.

    • kylie november 2, 2013 na 8: 32 pm

      Dobro povedano! 🙂 Zadnja stvar, ki jo želim narediti kot amater na začetku, je, da se mi zdi arogantna, vendar želim svoje ime poiskati tam zunaj. Zakaj je treba krivdo zakrivati ​​z vsem, kar počnemo! Če vlagate svoj čas v sliko in ne želite, da jo ukradejo, zakaj ne bi dodali vodnega žiga ...

    • Vin Weathermon marca 16, 2014 pri 4: 14 pm

      Vaš argument za vodni žig in primerjavo s podpisom dela Picassa je popolnoma nepomemben. Morate podpisati svoje odtise; na preprogi okoli slike, ne pa velikanskih blokov pisave, ki se nalagajo nad vaš tisk. Zakaj bi zares želeli, da bi bil vaš spletni portfelj videti slabše kot vaša galerija, v kateri visijo vaši odtisi? In mislite, da vaše stranke kupujejo delo pri vas zaradi vaših vodnih žigov? Stavil bi, da zato, ker vaše stranke cenijo vaše delo in vas promovirajo. Vaš facebook marketing ne potrebuje logotipov; vaše slike vodijo do vaše FB strani. Če veliko prodajate otroške fotografije, mislim, da vam vaši logotipi ne bodo škodovali ... toda če prodajate likovno umetnost, bi si ustrelili v nogo, da bi svoje delo zaznamovali z vodnim žigom, ki tam v resnici ne sodi. In vzgojili ste Katjo Hentschel ...http://www.katjahentschel.com/ Na nobenem njenem delu ne vidim vodnih žigov.

    • Christie Maja 10, 2015 na 9: 09 pm

      Popolnoma imaš prav ... Ne morem se več strinjati !!!! 🙂

  9. Debbie na januar 16, 2013 na 11: 23 am

    Imam noro vprašanje .. če na svojo sliko dodate vodni žig. Ali shranite dve kopiji, eno z vodnim žigom in eno brez vodnega žiga, v katero bi radi sami natisnili ali razstrelili sliko? Ali sliko preprosto natisnete ali povečate z vodnim žigom? Hvala vam

    • Theresa na januar 16, 2013 pri 12: 10 pm

      V resnici shranim tri kopije: original, naravnost s fotoaparata, popravljena različica z vodnim žigom in popravljena različica brez vodnega žiga.

      • Theresa na januar 16, 2013 pri 12: 11 pm

        Moderator ... odstranite mojo objavo / fotografijo. Pozabil sem spremeniti velikost. Hvala

    • Caroline na januar 16, 2013 pri 3: 18 pm

      Sliko z vodnim žigom popolnoma shranim ločeno. Ustvarim posebno mapo za spletne datoteke in temu primerno spremenim velikost, izostrim in vodni žig.

  10. Barbara Shallue na januar 16, 2013 na 11: 44 am

    Na dnu fotografiram vodne žigove. Mislim, da to ni aroganca, več kot je umetnik, ki podpisuje sliko, aroganten ali pisatelj, ki uporablja stransko vrstico. Pravzaprav sovražim, ko vidim čudovito fotografijo, ki nekje visi ali je nekje natisnjena brez navedbe, kdo jo je posnel.

    • Carole na januar 17, 2013 na 4: 12 am

      Sovražim, da vidim tudi neregistrirane fotografije. Ko sem našel več svojih fotografij v blogih na tumblrju, sem začel spreminjati velikost in dodajati vodni žig, da bodo ljudje vedeli, od kod prihajajo. Zaščita vašega dela ni arogantna, je zdrava pamet.

    • Martha Hamilton na januar 18, 2013 pri 1: 30 pm

      Strinjam se Barbara. Bil sem razočaran nad fotografom, ko sem v reviji, tako kot pred kratkim, zagledal čudovit posnetek, brez priznanja. Sovražim krajo, ki se nadaljuje.

    • Nate december 13, 2013 pri 11: 11 am

      Tudi jaz rad vidim vodni žig v kotu fotografije. 1 Pokaže mi, da Fotograf fotografira sebe in sebe samo resno. Nato lahko sledim Fotografu, da si ogleda več njihovega dela, če mi je všeč to, kar vidim . Poleg tega lahko fotografiji pogosto doda, če je logotip dobro oblikovan in dodan dobro. Nisem ljubitelj velikih vodnih žigov v sredini slike. Če boste to storili, zakaj bi se sploh trudili, da bi to objavili? Čeprav razumem potrebo / željo po zaščiti svojega dela

  11. Sarah Valentine na januar 16, 2013 na 11: 56 am

    Hej fantje, že 10 let sem profesionalni fotograf s polnim delovnim časom. Moje slike že nekaj časa označujem z vodnim žigom in mislim, da bi ljudem preprečil krajo mojih slik. Ko je moja stranka prišla do kartice, ki jo je poslala vsem svojim strankam, in jo ukradla z mojega spletnega mesta, na katerem je še vodni žig! Poleg tega je bila kakovost slike slaba. Bil sem najmanj mrzel. Ena stvar je, da vam neznanec ukrade vaše stvari, povsem druga stvar pa je, ko poznate osebo, ki jo je odnesla. Bilo je po sredini pri 50%. Tako pomaga in potem ne pomaga, vendar večino časa pomaga ... in če ga postavite na dno, ga lahko ljudje prenesejo in obrežejo. Mislim, da je za fotografa osebno potrebna velika presoja.

    • Christina Argo na januar 18, 2013 pri 3: 05 pm

      Uf. Odličen nasvet glede vodnega žiga in to bi bil dober kompliment vašega dela, če bi prosili za dovoljenje. Zahvaljujoč vaši objavi bom poskušal imeti jasno komunikacijo s svojimi strankami. Hvala!

    • MorgannW marca 8, 2013 pri 12: 51 pm

      Vsekakor se strinjam, da ga ne postavite v kot, saj ga je mogoče obrezati in je bilo to storjeno že velikokrat. Kot umetnik sem res. Naša blagovna znamka je velika stvar in kot grafični oblikovalec vem, kako pomembno je, da ta blagovna znamka postane znana in povezana z našimi slikami, ko ljudje vidijo, zato ljudje vedo, kaj iskati, zato ima vodni žig dvojno dolžnost, da pokaže tudi umetnika kot zaščito umetnosti, samo odvisno od tega, kakšen vodni žig je, saj mnogi nanj nanesejo kakšno kapljico. Oblikujem logotipe in podobno, če se ljudje odločijo za to, ali vtisnejo vodni žig v sliko, ki pomaga fotografom, ki živijo za krajo.

  12. LeiShell na januar 16, 2013 pri 12: 23 pm

    Slike vodnega žiga, ki jih dam v skupno rabo v spletu. Pomaga mojemu poslu in ustvarja blagovno znamko. Nikoli tega ne naredim tam, kjer ovira fotografijo. In za stranke ne slikam vodnih žigov, če kupijo disk z visoko ločljivostjo, ker želim, da z lahkoto tiskajo in če so jim všeč njihove fotografije, me bodo promovirali bolje, kot bi lahko. Mislim, da ni arogantno z vodnim žigom, ampak ponosen na svoje delo. Veliko ur in umetniških oblik gre za ustvarjanje čudovite podobe, ne bi si želel, da bi moje delo plavalo po spletu, ne da bi bilo treba malo zaslužiti za moje trdo delo. Še vedno pa menim, da bi morala izstopati fotografija, ne vodni žig. Zanimiva razprava :)

  13. Ashley Renz na januar 16, 2013 pri 1: 13 pm

    Vedno uporabljam vodni žig, običajno po sredini pri 50%, razen če moti motiv. Pred kratkim pa sem posnel fotografijo za božične fotografije družine. Na svoji poslovni strani na Facebooku sem objavil nekaj vzorcev z mojim vodnim žigom in nekdo, ki ni bil oboževalec, temveč prijatelj prijatelja, ki je mojo stran »všečkala«, je kopiral mojo fotografijo, razrezal vodni žig in naredil kolaž z fotografijo, ki jo je posnela, in objavila kolaž na steni tega prijatelja, češ da so fotografije popolnoma enake! (Niso, njeni modeli so bili v drugačni pozi, v drugi sezoni in na drugem mestu. Edina podobnost je bila, da so bili naši subjekti na mostovih.) ŽIVEL sem, da bi to nekdo storil! Še vedno ne razumem bistva te osebe. Nikoli je nisem videl, kako dela in je sploh nisem poznal. Na toliko načinov me je vznemirjalo, ko sem videl, da moje delo ni spoštovano, spomini mojih strank pa ukradeni in razrezani, da bi kakšen amater lahko poudaril. Kljub temu še naprej vodim žigove, ker ne morete tvegati preveč.

  14. Brad Hardin na januar 16, 2013 pri 1: 25 pm

    Ali so Picasso, Dali ali Matisse polovico tam položili ogromne neprijetne podpise? Vodni žig je povsem sprejemljiv, a ogromni vodni žigi, ki vas najprej opozorijo nanj, drugi pa na sliki, so popolnoma samostojni in samocentrirani. JMO

    • Ron Hildebrand na januar 18, 2013 na 11: 18 am

      Mislim, da primerjaš jabolka in pomaranče, Brad. Predinternetnim umetnikom ni bilo treba zaščititi pred tem, da bi nekdo prenesel njihovo fotografijo, izrezal vodni žig in ga nato uporabil proti avtorskim pravicam. Ni veliko grozilo, da bi jim kdo ukradel platno, obrezal podpis in ga uporabil drugje. Svoje delo so morali le identificirati, majhen, nevsiljiv podpis v kotu pa je naredil vse, kar je bilo treba.

  15. Leslie na januar 16, 2013 pri 1: 31 pm

    Ko slike objavim na spletu, jih označim z logotipom svoje blagovne znamke. Naredim jim tudi manjšo sliko z majhno ločljivostjo, s katero zmanjšam tiskanje in zlorabo. Vodni žig sem postavil na zgornji ali spodnji del slike. Vem, da bi ga kdo verjetno včasih lahko obrezal, vendar bi bilo treba nekaj delati. Ni varno, vendar se počutim bolje in 9-krat od desetih ljudi se s tem ne moti.

  16. Eric Flak na januar 16, 2013 pri 2: 13 pm

    Pri svojem delu uporabljam izjemno prefinjen vodni žig. Tako prefinjeno, da ga morate pogosto gledati prav, da ga vidite, in ga poskušam postaviti na območje, ki ne moti predmeta, vendar ga ni mogoče preprosto obrezati. Datoteko tudi digitalno vodim z žigom. In ničesar ne naložim v polni velikosti. Kar zadeva delo drugih ljudi, me ne moti blagovna znamka, toda splošni vodni žigi, kot je velikanski X na sredini slike, ga uničijo.

  17. Sueze na januar 16, 2013 pri 2: 15 pm

    Pravkar začenjam vodno označevati vse svoje fotografije, ki jih objavim na spletu. Posnel sem starejšo fotografijo, ki ni bila označena z vodnim žigom in jo je objavil nekdo drug z lažnimi podatki. Nato ga je podjetje objavilo in v nekaj urah je bilo z vsemi napačnimi informacijami razdeljeno več kot 10,000 ljudem. Takrat sem vedel, da moram začeti poskrbeti, da bodo objavljene fotografije imele moj vodni žig.

  18. igle na januar 16, 2013 pri 4: 25 pm

    Prej nisem delal vodnega žiga, preprosto zato, ker s svojim fotografskim poslom stranki vseeno predam avtorske pravice za vse slike. Torej fotografije, ki sem jih objavil na Facebooku, zakaj bi dodali avtorske pravice? Facebook je spletno mesto za skupno rabo ... vse objavljene fotografije se mi zdijo skupne. Nekako sem začel vsake toliko dodajati vodni znak ... ampak to je samo za oglaševalske namene.

  19. Ian Aberle na januar 16, 2013 pri 4: 41 pm

    Trey Ratcliff, umetnik za StuckInCustoms.com, je nedavno objavil prav to temo na https://plus.google.com/+TreyRatcliff/posts/UTKKo5Su6Rj. Na objavo v Treysu je več kot 400 komentarjev, zato priporočam, da tudi to preberete. Vedno sem raztrgana glede tega vprašanja. Strinjam se, da so lahko grdi in jih je mogoče zlahka izrezati, vendar je njihov dodaten napor ohraniti več kopij. Videl sem, da ljudje celo poskušajo fotošopirati (slabo, lahko dodam) vodni žig. Pred kratkim (pred manj kot dvema tednoma) sem nekaj slik uporabljal na več mestih, kjer je bil vodni žig izrezan. Potem me je danes nekdo kontaktiral na Facebooku, da bi ugotovil, ali je njena slika od mene, saj na vodnem žigu ni mogla prebrati imena podjetja ali osebe. Na srečo sem jo prepoznal in ji lahko pomagal, toda ta oseba je vseeno skoraj izgubila pogodbo o licenciranju tudi z vodnim žigom. Nekoč je bil v Photoshopu Digimarc za nalaganje digitalnih vodnih žigov na vašo sliko. Je kdo to uporabljal ali še uporablja?

  20. deb na januar 16, 2013 pri 5: 28 pm

    Svoje slike označim z vodnim žigom in mislim, da je to odličen način za zmanjšanje postopka ukradenih slik. Prav tako ne dajem veliko slik, posnetih v seji, ker je tisto, kar imajo stranke radi, videti / slišati odziv drugih, ki jih vidijo ... Računalniški svet to vzame in pomnoži ... ZDAJ je potencialna stranka manj verjetna kupiti veliko fotografij ... ker so že prejeli odziv, ki so ga iskali brezplačno, ko so slike naložene. Prav tako ponavadi vodim žigove glede na to, za kaj se slike uporabljajo ... Starejše fotografije ... Družinske fotografije in poroke. manjši vodni žig ... Komercialno delo ... Običajno delam večji vodni žig ... Zame ... pomagalo je ... Lokalni fotograf me je posnel in se obnašal, kot da jih je naredil on ... seveda jih nisem vodnih žigov… naučil lekcija na težji način.

  21. Anna Marie na januar 16, 2013 pri 6: 40 pm

    Kot ljubitelj hobija, ki upa, da bo nekoč naredil korak k profesionalnemu fotografu, sem se veliko časa ukvarjal s tem vprašanjem. Razlog, da sem se že kdaj pridružil FB, je bil ta, da sem lahko delil fotografije svojih otrok s prijatelji in družino. E-pošta se preprosto ni odrezala, ko sem znana, da v enem dnevu posnamem 1200 fotografij svojih otrok in traja do ene ure, da v e-pošto naložim 3 posnetke in jih pošljem starim staršem. dne, začel sem vodne žigosati svoje fotografije ... iz nekaj razlogov. Eno od njih je, da imam zakonce, ki natisnejo vsako fotografijo, ki jo dam v skupno rabo, in pošljem kopije vsem, ki jih poznam, vodni žig pa lahko vsem drugim prijateljem in družini omogoči, da s časom vedo, kdo so otroci. Kljub temu ne naredim oznake moteče za fotografijo. Upam tudi, da bi druge, ki bi »ukradli« ali si pripisali zasluge za slike, vodni žig opomnil, da ga je posnel nekdo drug. Kjer se borim z odločitvijo za vodni žig, je, ko dam v skupno rabo slike, ki so namenjene izključno skupni rabi za družino in prijatelje ... ne glede na to, ali gre za posnetke, ki niso v celoti urejeni itd.… niso v skladu s profesionalnim nivojem, ki ga želim prikazati, ko ustanovim podjetje. Ampak vseeno bi upal, da bo vodni žig lahko zmanjšal željo nekoga po kopiranju / skupni rabi slike. Na koncu ... obstaja nekaj posnetkov, ki jih ne vodim, vendar ostale naredim. Vzel sem si čas in trud, da sem ustvaril sliko in jo uredil. Če bi bil slikar ali pisatelj, nihče ne bi dvomil v dejstvo, da je moje ime postavljeno na končni izdelek, ki je natisnjen, da ga vidi svet. Zakaj bi morala biti fotografija drugačna?

  22. Mark Reese na januar 16, 2013 pri 8: 02 pm

    Zdravo. Sem ljubiteljski fotograf narave. Tudi svoje fotografije vodim z žigom. Strinjam se s tem, kar je delil Bryon. Vsak velik umetnik, ki je kdaj dvignil čopič, da bi ustvaril mojstrovino, se je podpisal pod svoje delo. Tudi fotografi smo umetniki. Prav tako hranim dve kopiji, zato na eni vodni žig shranim in izvirnik shranim. Zame dobro deluje kotiček ali majhen tip čez dno. Nikoli ne vodim žigov čez sliko, ker bi to po mojem mnenju uničilo sliko, ki ste si jo tako prizadevali predstaviti drugim. Toda še enkrat je prepuščeno presoji fotografa.

  23. Sharon na januar 16, 2013 pri 8: 30 pm

    Če profesionalne fotografe objavljajo dela s strankami za portrete, se mi zdi neodgovorno, če ne vodnega žiga. Kraja se zgodi! Vodni žig ni zanesljiv dokaz, vendar lahko odvrne odjemalsko delo, da ne konča na nezaželenih mestih. Za uredniško delo, eh .. to je osebna želja. Včasih ga označim, včasih ne. Če je fotograf zgolj ljubitelj in / ali delo ni naročniško, potem spet osebna preferenca. Izogibam se, da preveč svojega dela objavim na spletu.

  24. Andrey na januar 16, 2013 pri 11: 30 pm

    Če ne želite, da vam ukradejo fotografije, jih sploh ne naložite na internet. Zdaj ni problem odstraniti vodnega žiga s katere koli digitalne slike. Fotografije ponavadi podpišem z majhnim vodnim žigom, naslovljenim na moje spletno mesto s 25-odstotno neprosojnostjo, samo da se promoviram. Če pa bom svoje delo našel v internetu in ga včasih tudi najdem, spodaj samo poskusim komentirati, da sem avtor. Običajno sem v sebi vesel, da ljudje kradejo moje fotografije, kar pomeni, da fotografije niso slabe in jih ljudje želijo imeti. Seveda objavim fotografije, ki niso večje od 1200 slikovnih pik.

    • Josh aprila 25, 2013 na 6: 44 pm

      Sem v istem čolnu. Preprosto postavite vodni žig na spodnjo polovico slike, na katerem piše moje spletno mesto, in ga ohranite v nizki ločljivosti za uporabo interneta. Če se brez mojega pooblastila navadi, ni tako velik. Mogoče je drugače, če je to posel. In vedno sem spoštoval fotografije z vodnimi žigovi. Daje dobropis, ki ga dolgujemo.

  25. Rebekah na januar 18, 2013 na 11: 28 am

    V zadnjem letu ali tako sem začel postavljati vodne žige na vse slike, ki jih profesionalno posnamem, vendar osebnih slik ne vodim z žigom, tudi če jih delim na svojem blogu ali facebooku. Presneto! Ne bi imel časa za vse to, tudi če bi hotel. Velikost in vrsta vodnega žiga, ki ga dodam, se razlikuje od poenostavljene različice mojega logotipa do naslova spletnega mesta, da ljudi usmerja tja, kamor jih želim. Včasih ga rahlo označim nad motivom, včasih pa ga odmaknem. Vodni žig uporabljam tako za zaščito kot za trženje. In končno sem se naučil spreminjati velikost slik, ki jih objavljam! To mi je vzelo za vedno, da sem ugotovil, da sem bil povsem preveč radodaren pri svojem objavljanju.

  26. Nina na januar 18, 2013 na 11: 31 am

    Vedno vodni žig, vendar na okusen, nevsiljiv način. Snemam, da zbiram denar za dobrodelne namene in ko mi ukradejo delo, otroke oropajo zaradi podobe. Žalostno je, da je to potrebno, vendar nima nič skupnega z egom, temveč le prizadevanje za zaščito dela. Menim, da vodni žig tudi v argumentaciji kršitve avtorskih pravic postavlja v boljši položaj.

  27. Jodi na januar 18, 2013 na 11: 38 am

    Vprašanje ... ali vsi, ki na svojih fotografijah vodni žig, to počnete samo v družabnih omrežjih ali na svojih spletnih mestih ali oboje? Na svojih slikah vodim žigove na družabnih omrežjih, vendar nisem dosegel tega, da bi na mojem spletnem mestu sledili vodni žigi. Se sprašujem, kako je to videti tistim, ki si ogledujejo moje spletno mesto. Kakšna mnenja? Hvala!

  28. Penelope na januar 18, 2013 na 11: 41 am

    Vodni žig sem, ker je večina mojih fotografij mojih otrok. Mislim, da moje delo ni tako neverjetno, da bi si ga vsi želeli ukrasti, mislim, da je veliko lenuhov, ki si ne fotografirajo in poskušajo ukrasti fotografije po spletu za bloge ali članke ali facebook in na spletu. tatvina fotografij (in pisnih del) je močna.

  29. Ronald na januar 18, 2013 pri 12: 22 pm

    Uporabljal sem različne sloge vodnih žigov, digitalne in elektronske, vem, da uniči sliko ali odvzame bistvo. Te pripombe slišim že leta in od nekaterih "zlasti fotografov", zaradi česar verjamem, da bi jih, če ne bi imel vodnega žiga, našel kje drugje pod imenom nekoga drugega. Obstajajo pa triki, da bi vodni žig postal težava, ki preprečuje ukraden. Eden, če je vodni žig na mestu, kjer se spreminjajo barve in se spreminjajo različne odtenke, ga je težje odstraniti, drugi trik pa je barva vodnega žiga, tako da vodni žig postane drugačna kot rdeča barva (najlažje odstranite, potem povzročite, da se slika poškoduje, če jo odstranite. Svoje slike naložim tudi na 25% prvotnih slikovnih pik. Vendar je še pomembnejši razlog za vodni žig: v ZDA avtorske pravice nastanejo ob delu nastane ali ko je delo objavljeno in so avtorske pravice opredeljene z naslednjim Œ © Ron Palmer photography 2013, s priloženim letom se določi leto avtorskih pravic, zdaj to ni varno, vendar je odvračilno, in če lahko najdejo enostavnejšo sliko za krajo brez vodnega žiga, ki ga bodo želeli.

  30. april na januar 18, 2013 pri 1: 17 pm

    Na svojih slikah vodim žigove. Vendar je postajalo vse manjše in manjše. Nočem, da me to odvrača od mojega dela, vendar ga želim tam predvsem za oglaševanje. Dobro se zavedam, da jih je mogoče ukrasti. Uporabljam belo ali sivo barvo in jo večinoma poskušam postaviti na neopazno mesto. Nekatere slike imajo vodni žig, tako da jih je mogoče videti na sliki profila. Na primer, ko naredim program za starejše predstavnike, bom verjetno naredil par, kjer je bil v profilu viden vodni žig. A morda ne, bomo videli!

  31. Martha Hamilton na januar 18, 2013 pri 1: 22 pm

    Avtorske pravice dodam v rahlem odtenku, na mestu, ki ne odvrača pozornosti od fotografije. Fotografije sem uporabil na spletnem mestu brez kredita in jih uporabil in prodal kot delo osebe. Sovražim to. Trdo delam za svoje fotografije in zapravim veliko denarja. Zaslužen sem!

  32. Christina Argo na januar 18, 2013 pri 2: 58 pm

    Verjamem, da je fotografija umetnost in osebno rad vidim, kdo je fotografije odnesel tako voden žig! Rad bi zaščitil tudi vlaganje svoje stranke, fotografije so plačali, zakaj bi torej dovolil, da jih ima kdorkoli na facebooku brezplačno in ne oni? Zdaj pa za nekoga, kot je stranka gospe Valentine ... ja! Žal mi je zaradi tega, lahko bi bil kar kompliment. Da bi se izognili tej številki, zaračunam več za snemanje spredaj in vključim CD brez vodnega žiga, da bodo imeli možnost tiskanja. V prihodnosti bom vprašal, ali bi bili vljudnostni, če bi bili prijazni. Hvala za vse komentarje, naučil sem se kar nekaj!

  33. Lynn McCann na januar 19, 2013 na 10: 23 am

    Zgornji članek sem prebral z velikim zanimanjem. Delam v eni izmed tistih trgovin s škatlami, kjer poskušamo zaščititi avtorske pravice za fotografe. Ugotavljam, da čeprav si nekateri fotografi vzamejo čas za dodajanje vodnega žiga, večina tega ne stori. Pomanjkanje vodnega žiga po mnenju nekaterih strank pomeni, da lahko preprosto natisnejo, kar hočejo, brez objave avtorskih pravic njihovega fotografa. Resnično se razburjajo, ko so obveščeni drugače. Na drugi strani kovanca pa obtožujem fotografe, da s svojim delom niso vključili izdaje, če dovoljujejo izdelavo odtisov. Ne samo ljudem povejte, da lahko obiščejo ****** in natisnejo, kar hočejo - to potrebujemo pisno! Preprosta datoteka jpg na njihovem disku z izdajo bi rešila veliko slabih občutkov naokoli.

  34. Mark Matthews februarja 19, 2013 pri 9: 39 am

    Obstaja način za zaščito avtorskih pravic za vaše slike - lahko nastavite metapodatke v fotoaparatu ali v lightroomu itd., Da prikažejo vaše avtorske pravice, vdelane v datoteko. Za zaščito slik vam ni treba vodnega žiga. IN kaj če za promocijo svojega podjetja in iskanje novih strank uporabljate vodne žige? Ali poznate svoje pravice? Kaj pa, če ste glasbeni fotograf, fotografirate glasbenika, udarite z vodnim žigom na sliko in objavite? Ste glasbenika prosili, naj podpiše obrazec za izpust? To rečem samo zato, ker v nekaterih državah, če nekoga fotografirate v javnem prostoru in ga nato uporabite v komercialne namene (kot je promocija vašega podjetja, na primer uporaba vodnega žiga), kršite pravice te osebe in ta razlogi za pregon, ker uporabljate njihovo fotografijo brez njihovega dovoljenja za promocijo lastne komercialne koristi ... Vsi odvetniki v zvezi z avtorskimi pravicami v hiši, ki bi to lahko podrobneje opisali ??? Včasih sem avtorsko zaščitil svoje slike, zdaj pa ne, absolutno smešno in samozavestno je, če mislite, da ste TAKO DOBRI, da morate svoje delo označiti z vodnim žigom. VESTE, da ste ga vzeli, imate DOKAZ, kaj vas skrbi, ko vam nekdo ukrade delo? Koliko denarja vam bo prineslo šopantno podjetje? Verjetno ne veliko in v nekaj mesecih lahko opazujete, kako se podjetje zgublja, ker se zajebavajo. V smislu oglaševanja vsak dan posnamejo in objavijo milijone slik. To je prerezana industrija, dogovor !! Potrebujete debelo kožo in kot fotograf morate ostati zvesti svojim prepričanjem, sicer vas nihče ne bo rezerviral (in ne bo, ker vaš vodni žig ni dovolj velik!).

  35. Irek Janek marca 1, 2013 pri 2: 19 pm

    Iskreno ne vidim razloga, da svojega dela ne bi označil z vodnim žigom. Katja prinaša nekaj veljavnih točk za to, da vaših slik ne označite z blagovno znamko, če pa vas kdo navdihuje, jih bo delil, ne da bi si poskušal pripisati zasluge za vaše delo (subtilen vodni žig, saj jih vaš podpis ne sme ustaviti). Skoraj ne vidim nobenega umetnika, ki bi naredil čudovito sliko in jo zasekal s kakšnim grdim vodnim žigom. Kar zadeva profesionalne fotografe, so dokazi z vodnimi znaki, razdeljeni potencialnim strankam, odličen način, da se zaščitite pred krajo. Tako močno verjamem v vodne žigove, da sem napisal celo BREZPLAČNO aplikacijo, ki vsakomur omogoča, da na svoje slike postavi vodni žig ( http://www.customdworks.com/phHelper.aspx), kako uporabljate vodni žig, ne da bi ga odstranili s slike, je druga stvar. Vse skupaj je po mojem mnenju nekaj, kar je treba narediti s pravim vodnim žigom. Ali kdo misli, da je Van Gogh s podpisom poškodoval njegove slike?

  36. Kenny Fremer marca 10, 2013 pri 7: 21 am

    ali lahko oseba doda vodni žig slikam, ki jih niti ni posnel. ne govori o sliki, ki jo je posnel nekdo drug, in prosi za dovoljenje .. oseba, ki posname javne slike, kot so iz oglasov in revij, in jih označi kot svoje. ne morem verjeti to je pravilno.hvala Kenny

  37. RK aprila 9, 2013 pri 10: 24 am

    Razpravljal sem o tem, ali vodni žig ali ne, in se odločil, da ne. Po branju tega prispevka in odzivov sem se končno odločil, da objavim slike v majhni velikosti, razmeroma majhni (821 x 544 pri 150 dp). Kmalu bom sprožil svoje spletno mesto in resnično želim, da imajo obiskovalci lepo izkušnjo gledanja. Mislim, da je to zelo pomembno v današnjem svetu, kjer slike nenehno vidimo po vsem internetu. Nenavadno posebno sliko bom diskretno označil v kotu za družabna omrežja, četudi jo je mogoče enostavno odstraniti, bolj kot kar koli drugega.

  38. Teksaški četrtek aprila 20, 2013 pri 2: 39 am

    Mislim, da je to prepuščeno fotografom. Všeč mi je vodni žig v kotu z zelo majhno motnostjo. Stranka mi je pred kratkim izrezala vodne žige na kolažu, ki so ga naredili. Bil sem nekoliko razdražen, ker sem posnel njihovo smešno nizko stopnjo in upal, da bom zaradi vodnih žigov ali napotitev dobil nekaj preusmeritev ali poizvedb s fotografij. Nič se ni zgodilo. Naučena lekcija Mislim, da morate pred uporabo določiti uporabo fotografij in upam, da stranka razume, da si tako prislužimo vsakdanji kruh in nikoli niske žoge haha. Ne bi me motilo, če bi bil dostojno plačan.

  39. GirlWander Maja 29, 2013 pri 7: 53 am

    Mislim, da je dobro, če vodni žig postavite znotraj meja fotografije (kot je prikazano), da ne bi motili slike. Nisem fotograf. Sem preprosto popotnik, ki rad fotografira in ljudje ga lahko postavijo tam, tako da mi napišejo svojo blagovno znamko, in izvedejo več informacij o tem, kje je bila slika posneta.

  40. Aubriana Miller na julij 15, 2013 na 12: 34 am

    Svoje fotografije sem vodno označil z lastnim osebnim logotipom, vendar le na fotografijah, ki jih objavim kjer koli v spletu, predvsem zaradi zaščite, pa tudi zaradi tega, da sem svoje ime tam. Postavil ga bom v določen kotiček, odvisno od njegove vidljivosti in kje na fotografiji, kjer bo estetsko deloval. Slik (na primer izpisov), ki sem jih naredil za plačilne stranke, ne vodim z žigom, da lahko kopirajo, kot želijo, brez kakršnih koli neželenih vodnih žigov. Za stranke, ki ne plačujejo, pa bom ohranil vodni žig, tudi na odtisih.

  41. Pravi BT julija 31, 2013 na 1: 50 pm

    To razpravo o tem sem videl povsod, vključno s Google+. V enem članku sem prebrala, da odvzema pomen slike (sklic na Art Photography). Stvar je v tem, da če fotograf ali umetnik z vodnim žigom ne morete dobiti pomena ali ustvarjalnosti, se brez njega ne bo zgodilo. Kot ambiciozen strokovnjak uporabljam vodne žige, da označim svoje ime. Na posameznih slikah sem že prejel kreditno sliko. Dodeljen mi je bil tudi kredit, kjer je bilo več fotografov zbranih. Kako naj nekdo reče, kateri je vaš, ko je združen z drugimi, razen če je to določeno ali ima vodni žig?

  42. Daj avgusta 31, 2013 na 6: 53 am

    Hvala za koristne in tudi informativne informacije / mnenja. Vedno je lepo slišati, kaj si drugi mislijo o naši obrti, kako deluje zanje in kaj ugotovijo / padejo drugi, kar odobravajo, pa tudi sovražijo. Nikoli nisem uporabil nobenega gnusnega v središču vaših delovnih vodnih žigov. Vendar svoje delo označujem z vodo, predvsem na dnu levo ali desno vodoravno, pri čemer uporabljam dokaj majhno površino s pridihom neprosojnosti, če je potrebno, in celo barvo oglasa, če je videti najbolje, kar omogoča, da je slika v središču pozornosti gledalcev in ne neumen vodni žig. Tudi jaz nimam težav s skupno rabo svojih slik. Vedno sem ga jemala kot kompliment, hudiča večina od nas ni dovolj znana, da bi se za začetek ukvarjala s takšnim zanimanjem. Če pa bi našel veliko publikacijo z eno od njih, bi lepo prosil, da mi plačajo odškodnino. Všeč so mi bile informacije o stari filmski zgodovini in laboratorijskih težavah. Hvala, uživala v branju, lepo delo.

  43. Elizabeth septembra, 21, 2013 na 3: 48 am

    Iskreno je odvisno, kje objavim svoje slike. Če je na mojem spletnem mestu, DeviantART ali Flickr, slik ne vodim z žigom, ker jih ni mogoče shraniti na trdi disk nekoga (še vedno jih je mogoče posneti na nek način, vendar želim biti profesionalen in slike prikazati v največji možni meri na teh straneh, tako da me res ne moti); Označil bom vse, kar je na Facebooku ali spletnih mestih za družabna omrežja, saj omogoča boljšo izpostavljenost. Moj vodni žig je majhen, pregleden in preprost, pod njim pa je spletni naslov. Zavedam se, da fotografijam doda nekoliko otročji vidik, vendar je dober način trženja vašega dela. Prav tako bom vodni žig za fotografiranje dogodkov, kjer bo veliko ljudi videlo moje slike. NIKOLI ne bom vodnega žiga za plačana gospodinjska ali komercialna dela, ki niso klubska prireditev ali kaj podobnega. (Poročne fotografije, družinske fotografije itd. Nikoli ne bodo označile z vodnim žigom. Prav tako ne bodo natisnili nobenega tiskanega dela. Samo vprašanje, kje bodo slike prikazane.

  44. Katie septembra, 23, 2013 na 9: 39 am

    Nekako se ne strinjam z eno točko v članku, da je vodni žig aroganten! JE Dvostransko ... ne, da je dobro in slabo za fotografa, ampak dvostransko, ker je lahko dobro za fotografa in DOBRO tudi za stranko. V dobi Pinteresta, Facebooka, Instagrama itd. Fotografije lahko kdor koli enostavno prenese, kopira, deli in uporablja. Obstajajo načini, kako obiti tudi najbolj "zaščitena" Pinterest mesta. Z vodnimi žigi na spletnih slikah lahko fotografi zaščitijo obraze svojih strank ali obraze svojih otrok pred deljenjem in prenosom drugih oseb ter njihovo uporabo v promocijah drugih ljudi brez njihove vednosti ali soglasja. Vodni žig je odvračilni element za odjemalce, ki poskušajo najti in uporabiti slike na zalogi. Preprosto poiščite google-image karkoli! Tu lahko najdete številne slike drugih ljudi, ki bi jih lahko prenesli in uporabili brez soglasja ... RAZEN za tiste, ki imajo vodni žig. Ne moti me, da moje stranke uporabljajo in delijo slike, ki sem jih posnel. Še posebej, če so jih kupili - jih lahko uporabljajo, kakor želijo. Če pa jih delim jaz, nanje dam svoj logotip, da zaščitim stranko. Manj me skrbijo ljudje, ki mi kradejo delo, kot pa ljudje, ki kradejo obraze mojih strank. Nisem prebral vseh komentarjev, vendar nisem videl, da bi kdo izrecno navedel to trditev. Pravzaprav nisem našel niti članka, ki bi raziskal to stran argumenta, zato ga bom zdaj napisal! Mislim, da sem pravkar. Kakšna strokovna mnenja o tem?

  45. Athina oktobra 3, 2013 ob 6: 50 am

    Na svojih fotografijah rad vodim žigove, če je nekdo, ki mu je slika resnično všeč, mora vedeti, kako najti umetnika. Zdaj obstajajo določene slike, kot je posnetek glave, kjer ne bom dal vodnega žiga, kar preprosto ni videti v redu. Athina 🙂

  46. Athina oktobra 3, 2013 ob 7: 03 am

    Na sliko rad dam svoj vodni žig, da lahko ljudje poiščejo umetnika in ga poiščejo. Če na določeni sliki ni videti pravilno, vodnega žiga ne bom postavil. Vsaka slika je drugačna. Athina

  47. Laura oktobra 5, 2013 ob 6: 58 popoldne

    Pozdravljeni, lahko mi kdo svetuje, moj poročni fotograf mi pove, da se mu je računalnik zrušil ali kaj storiti s trdim diskom, ki ga je moral poslati, tako da so moji izvirniki trenutno izgubljeni in ni prepričan, če jih bodo dobili. Kopiran disk sem mu dal izberite fotografije, vendar imajo wTernarks ogromne krepke črke na celotni sliki, pravi, da je vprašal več prijateljev fotografov z noHope, da jih odstrani, nadležno tanko je. Ko so slike majhne, ​​je mo vodni žig. Šele ko kliknete sliko, da se prikažejo, cenili bi predloge ali nasvete. Najlepša hvala Laura.

  48. lizzy na november 11, 2013 na 7: 55 ure

    Živjo, imel sem fotografiranje in fotograf je rekel, da moram dodati sliko za fotografijo? Niste prepričani, ali je to smiselno, ker je to moja profilna slika? Je to zakon? Hvala

  49. Nelson Mochilero na november 21, 2013 na 9: 24 ure

    Lepi nasveti o fotografijah z vodnim žigom. Mislim, da prihodnost zahteva nekaj bolj zanimivega, kot je promocija lastne #hashtag namesto staromodne avtorske pravice. To sem začela početi z #nelsonmochilero in mislim, da deluje bolje.Živeli!

  50. Zadržano december 16, 2013 pri 8: 26 am

    Enostavnega odgovora za / proti vodnim žigom ni. Odvisno od veliko spremenljivk. Ne prodajam fotografij, moj cilj je, da si ustvarim ime. Zame delitev = oglaševanje. Želim, da ljudje delijo moje fotografije, želim pa tudi, da vedo, kdo jih je posnel, in kako me lahko dobijo in kje lahko vidijo več podobnih.

  51. Yvette na januar 17, 2014 na 2: 07 am

    POMOČ !!!! Pravkar sem imel fotografa, ki je delal naše družinske fotografije. Tudi mi smo plačali veliko denarja. Tako smo ravno dobili DVD z več fotografijami za tiskanje, njihov vodni žig pa ni prozoren in je na sredini vsake fotografije v beli barvi. Vse fotografije so v visoki ločljivosti, da jih lahko natisnemo, zakaj bi torej fotograf postavil svoj pečat ravno na sredino? Tudi kako bi jih prosil, naj ga premaknejo na dno? Na fotografijah nimamo težav z njihovim logotipom, zdaj pa nočemo nobenega od njih natisniti ali ponovno uporabiti fotografa.

  52. Maks Krupka marca 12, 2014 pri 11: 36 am

    Vse, kar objavimo na internetu, ima vodni žig. Vse, kar počnemo brezplačno, ima vodni žig. Nekateri fotografijo kopirajo / dajo v skupno rabo in izrežejo vodni žig ter ne pripišejo dobropisov. Večina jih z veseljem deli, kot je, in kredit. Če stranka plača za sliko, ne vodnega žiga, temveč v besedilu zahtevamo kreditno linijo. Nekateri se, drugi pa ne.

  53. Vin Weathermon marca 16, 2014 pri 4: 05 pm

    Ta članek je TAKO popoln; Fotograf sem že 20 let in sem svoje vodne žige vodno označeval. Pravzaprav sem imel spletno mesto za izmenjavo fotografij že leta 1996 (in še vedno imam tudi fotografijo z imenom photoshack.com) in tam sem imel vodni žig. Ko pa so moje sposobnosti naraščale in sem si ogledoval uspešne umetnike v tem poslu, sem spoznal, da so z vodnimi žigi slike videti poceni, ne glede na to, kako oblikovalske so bile neopazne ali elegantne. Najboljše delo, ki ga danes občudujem (in rečem "vau, to bi rad storil !!") so fotografi, ki si ne bi upali pokvariti ogledov z logotipi "jaz jaz jaz jaz" itd. Zdaj poskušam obrnite se proti vsakemu novemu fotografu ali ljubitelju, ki vse svoje delo označi z vodnim žigom, in jih prepričajte, naj opustijo to slabo ravnanje. Pravzaprav mi še nihče ne more povedati, da je resnično izgubil dohodek, ker je nekdo ukradel JPG z nizko ločljivostjo (brez fotografij.) Vodni žig za spletno prodajo tiska je smiseln, saj je vaše naročilo odvisno od tega, ali kupujejo izdelke, namesto da jih prenesejo. Potem je lahko veliko in grdo ... toda tega ne predstavljate svetu kot svoje najboljše umetniško delo, to počnete izključno s svojo stranko. Vsekakor pa dobre točke in vesel sem zanimanja drugih za to temo. BREZ OZNAČEVANJA VAŠIH PORTFOLIJOV !!!

  54. Jason Maja 4, 2014 na 6: 42 pm

    Delam digitalne slike in mislim, da jih bom začel vodno označevati. Informativni članek

  55. Paul Hilliker Maja 13, 2014 na 4: 57 pm

    Živijo Rebeka, oprosti za to pozno vprašanje, vendar mi lahko sporočiš, kako spreminjaš velikost slik, ki jih objaviš.

  56. Lori septembra 3, 2014 ob 2: 47 pm

    Ti komentarji so mi bili v veliko pomoč. Sem zelo nov v fotografiji, vendar svoje fotografije označujem z vodnim žigom, saj sem to videl tudi drugi fotografi. Nisem pa bil prepričan, da bodo fotografije natisnjene in uokvirjene…. če bi morali imeti vodni žig ali biti podpisani na preprogi ali sami fotografiji. Torej sem tudi na to vprašanje odgovoril in zagotovo bom shranil kopijo z vodnim žigom in tisto brez nje. Najlepša hvala za vse te čudovite informacije!

  57. Kristen Stevens decembra 6, 2014 na 2: 11 pm

    Absolutno imam vodne žige na svojih slikah! Fotografiram hrano in se želim prepričati, da bodo ljudje, če bodo slike delljene, vedeli, od kod izvirajo. Bralci so celo komentirali, da so zaradi vodnega žiga našli recept, ki so ga iskali. Popolnoma se strinjam, da veliki vodni žigovi motijo ​​in uničijo sliko, a majhnega vodnega žiga na dnu komaj opazimo.

  58. William na januar 23, 2015 pri 7: 07 pm

    Svoje fotografije označim z vodnim žigom, ker sem ugotovil, da jih drugi uporabljajo na internetu, na primer facebook. Ne moti me, dokler zasluge pripisujete delu, vendar sem ugotovil, da so nekatera dela tudi posamezniki uporabljali na neprijeten način.

  59. Jake aprila 20, 2015 pri 4: 59 am

    Voda, ki označuje vaše fotografije, prikazuje, kdo jo ima, kako to kaže aroganco? O boohoo, na majhnem mestu fotografije je ime mojega podjetja, tako da ljudje ne morejo ukrasti moje fotografije in jo uporabiti za svojo osebno korist, in če jo, jih tožim, da so mi ukradli LASTNINO. Pripravil sem to fotografijo in jo naredil za svojo. Zakonitost je, kako to deluje.

  60. Phil november 12, 2015 na 9: 26 pm

    Malo sem pozen, ampak tukaj je moj prispevek. Vse, kar objavim na spletu, običajno v vodnem kotu vsebuje moj vodni žig, tako da sta na njem moje ime in logotip. Kadarkoli fotografijo prodam stranki, nanjo ne bom postavil vodnega žiga.

  61. Nick Seltzer decembra 21, 2015 na 9: 49 pm

    Za vse svoje fotografije uporabljam vodne žige in z njimi ni imel nihče težav, nekateri pa so mi celo HVALA, da ga imam, ker pravijo, da je videti bolj profesionalno. Že 4 leta se ukvarjam s paintball fotografijo in videografijo in nikoli nihče ni imel težav z mojim vodnim žigom, ki je prikazan na spodnji fotografiji.

  62. Mona na januar 14, 2016 pri 6: 48 pm

    Na sredino vsake slike bom postavil velik vodni žig z imenom podjetja. Svoje mladičke fotografiram profesionalno in večkrat sem naletel na mojo sliko v oglasu za mladičke, ki jih nimajo v lasti, ampak ljudi prevarajo za denar. Ljudje so me celo vprašali, ali sem prevarant zaradi kakovosti slik. Tako bodo slike imele moje podjetje in goljufom težje razmazale ime. Ker svojih slik ne tiskam, vodni žig za askete ni problem.

  63. Križarjenje po zalivu Halong na julij 14, 2016 na 3: 01 am

    Mislim, da je vodni žig boljši za poslovno fotografijo. Kupcem prinaša pomembne informacije (kot so blagovna znamka, spletno mesto itd.). Še vedno se sprašujem, kdo bi moral biti vodni žig conrner?

Pustite komentar

Morate biti prijavljeni Za objavo komentarjev.

Kategorije

Zadnje objave