S pomočjo Photoshop Action pretvorite počitniški posnetek v umetnost

Kategorije

Izbrani izdelki

Včeraj sem delil informacije in slike mojih družinskih počitnic na južnih Karibih. Danes vam bom pokazal urejanje, v katerem sliko spremenim iz posnetka v fotografijo, ki jo tiskam na galerijsko ovito platno.

Naslednjo fotografijo sem posnel v Curacau, medtem ko sem bil na vozilu. Nisem se mogel ustaviti in pravilno sestaviti. Bil sem v vozilu, ki se je gibalo s približno 50 ljudmi. Kot tak sem hitro posnel sliko in mislil, da bom pozneje videl, ali imam kaj uporabnega. Pogosto slišim fotografe moj blog in Facebook recite drugim fotografom: "Morate ga posneti neposredno pred kamero." Nekateri celo mislijo, da izdelovalci akcij Photoshop ali celo Adobe Photoshop na splošno omogočajo fotografom, da goljufajo in se ne naučijo narediti odličnih slik brez urejanja. Strinjam se, da je Photoshop orodje, ki včasih pomaga manj kot popolne fotografije. Toda včasih, na primer na turneji in se ne morete ustaviti, da bi posneli boljši posnetek, je to edini način, da ne zamudite zajema slike.

Zame je bolj pomembno, da dokumentiram trenutek, zlasti na počitnicah, kot pa da ga pozabim, ker stvari niso bile idealne. Kaj misliš?

Zdaj za urejanje:

  1. Začel sem z uporabo Nabor dejanj MCP Fusion - in zagnal One Click Color. Vse sem pustil na privzeti motnosti.
  2. Nato sem vodil Magic Markers Action. Običajno to dejanje slikate tam, kjer želite. Toda hotel sem ga povsod, zato sem namesto tega obrnil masko sloja (Ctrl + I: PC ali Command + I: Mac). Bilo je nekoliko močno, zato sem motnost te plasti znižal na 45%. Všeč mi je barvni pop - kajne? Če ste kdaj obiskali Curacao, so stavbe dejansko zelo blizu intenzivnosti pozneje. Izvirni posnetek ni zares zajel, kako živahni so bili.
  3. Nazadnje sem jo obrezal v razmerju 20 × 10. V izvirniku je bilo toliko neba in tudi tista ograja je bila precej grda. Ko sem obrezoval, sem sliko tudi rahlo zasukal.
  4. Tiskam to kot zavito sliko v galeriji velikosti 30 × 14 palcev, laboratorij pa digitalno razteza strani, saj nobenega odtisa ne želim izgubiti. Lahko bi ga tudi sam raztegnil, vendar je hitreje, da to storijo.

curacao-600x944 Pretvorite počitniški posnetek v umetnost z uporabo Photoshop Action Načrti MCP Misli Souporaba fotografij in navdih Photoshop Action Photoshop Nasveti

Dejanja MCP

Brez komentarja

  1. Diana aprila 12, 2012 pri 9: 04 am

    Mislim, da je slika "po" spektakularna in odličen način za zajemanje spominov na vaše počitnice ... neverjetno !!!

  2. Jean Smith aprila 12, 2012 pri 9: 36 am

    Torej obožujte to sliko! Naredil bo čudovito platno !!!!

  3. znamka aprila 12, 2012 pri 9: 42 am

    Hmmm, to bi rad poskusil z nekaj svojimi slikami ...

  4. skorja aprila 12, 2012 pri 9: 43 am

    Še vedno je posnetek, lepši, a zame ni umetnost. Pomembno je, da ga posnamete neposredno v fotoaparat, težava pri preveč fotografih je danes, ker menijo, da je slika ustvarjena v računalniku v Photoshopu in ne v kameri. Fotografe bi morali spodbujati, naj si vzamejo čas in to počakajo, svetlobo, poiščite pravi kot in ja, pospravite ga naravnost v kamero. Namesto tega v Photoshopu spodbujamo slike, izgovore in pretirano naknadno obdelavo.

    • Dawn aprila 12, 2012 pri 10: 11 am

      Ta komentar rečem "boo" in "Jvo", ker si je zajel spomin, ki vas bo spominjal na čudovit čas, ki ga je imela vaša družina na počitnicah. Bravo za vas, ker ste dovolili, da so vaše počitnice PRAZNIK, in prepričana sem, da vaša družina ceni, da se niste ustavili, da bi popolnoma nastavili in sestavili vsak posnetek, saj bi to potrebovalo čas, da bi ustvarili spomine za svojo družino. Nisem prebral, da je trdila, da je popoln, ali da pričakuje, da bo visel v galeriji. Jodi, nadaljuj z odličnim delom!

      • Jodi Friedman, MCP akcije aprila 12, 2012 pri 11: 43 am

        Zora, točno - ja - hočem lepe slike, vendar nisem bila na fotografiji, bila sem na družinskih počitnicah 🙂 In to, da lahko naredim nekaj boljšega, je po mojem mnenju dobra stvar in ni slaba. Hvala, Jodi

    • Bob aprila 12, 2012 pri 10: 55 am

      Posnetek je "amaterska fotografija." To še zdaleč ni slika amaterja. Včasih morate vzeti tisto, kar lahko dobite, ko ga lahko dobite. Raje bi imel kakšno sliko, kot pa nič. Če vzamete samo tiste, ki jih lahko dobite ravno pod pravim kotom, s samo pravo svetlobo, s pravo postavo ..., pogrešate še veliko več.

    • Jenn aprila 12, 2012 pri 11: 03 am

      Strinjam se z vami. Živim na območju, kjer se vsak dan borim za sklepanje poslov z ljudmi, ki posnamejo tako podobne slike in se izmuznejo od pretiranega photoshopa. Dejstvo, da lahko sestavim in imam odlične slike v fotoaparatu, nekatere ljudi navdušuje, vendar ne dovolj, da bi podjetje odmaknilo od tako imenovanih "fotografov". Šel sem v šolo, se naučil pravilno streljati in lahko posnamem spodobno sliko v kamero. Hudiča, znam sestaviti in snemati s filmom - večina teh poceni je tako navajena samodejno snemati in popravljati v Photoshopu, da ne bi mogli snemati v filmu. Na drugi strani pa rad počnem veliko utrinkov na počitnicah in popravite pozneje. Resnično mi je težko vzeti čas za družinske počitnice in zabavo ter namesto tega ves čas sestavljati posnetke.

    • Jodi Friedman, MCP akcije aprila 12, 2012 pri 11: 40 am

      Cort, umetnost je subjektivna. Zame je umetnost in delam potisk za svojo steno. Za vas morda ne bo. To je v redu. Popolnoma priznam in razložil sem, da je nastal na podlagi posnetka, ki je bil posnet med premikajočim se vozičkom po otoku. Voziček se mi ni ustavil, da sem sestavil sliko. Vzel sem, kar sem lahko, ljudi spodbujam, da zajamejo spomine. Moji bralci so tako ljubitelji kot profesionalci. Ko ste s svojimi otroki / družino na počitnicah, je cilj (ali moj vseeno) dokumentirati čas, ki ne porabi minut ali ur za sestavljanje fotografij. Torej da, za profesionalno portretno ali ležečo sliko bi morali spodbujati osvetlitev, kompozicijo itd. . Čeprav jih je pogosto mogoče izboljšati tudi v Photoshopu. Za slike vsakdanjega načina življenja se mi zdi, da lahko z orodjem, kot je Photoshop, posnetki izgledajo bolje - ne glede na to, ali so "tako zelo" ali neverjetni.

      • Jenaroo aprila 12, 2012 na 12: 52 pm

        Cort (in drugi sovražniki) veste, da se spletna stran imenuje MCP Actions, kajne? Gre za izboljšanje vaših slik z orodji, kot je Photoshop. Če teh orodij ne uporabljate, lahko greste drugam. Nekaj ​​komentarjev - mislim, da Jodie ponuja dobro kombinacijo orodij in objav, ki ljudem pomagajo, da postanejo boljši fotografi, da jih lahko prvič uredijo v kamero. In "_. Mogoče se motim, vendar sem prepričan, da vizija tega spletnega mesta ni v tem, da" spodbuja [tako] slike, izgovore in pretirano naknadno obdelavo v Photoshopu. " Usrano fotošopiranje je usrano fotošopiranje in mnogi od nas smo krivi, toda včasih je to del naše osebne poti "_in" _če preveč obdelam svoje posnetke, ali resnično škodi komu, razen ljudem, ki jih prisilim pogledati moje slike? Poleg tega imam v hladilniku nekaj hčerkine "umetnosti". Mislim, da so kosi čudoviti in vsak ima zame pomen (in verjetno samo zame “- a mar ni to tisto, zaradi česar je umetnost, govori z mano in vzbudi čustven odziv?). Osebno mi ni mar za nobeno Degasovo delo, toda ali to pomanjkanje hvaležnosti pomeni, da ni resnično umetnik? Kakorkoli že, verjetno sem te že izgubil, verjetno si imel bes, ko sem poklical svojega hčerkin hladilnik art 'art.' Vas srbi, če želite vsem povedati, da njene črte niso ravne in da je njena kompozicija izključena… .. ??

      • Jenaroo aprila 12, 2012 na 12: 52 pm

        Cort (in drugi sovražniki) veste, da se spletna stran imenuje MCP Actions, kajne? Gre za izboljšanje vaših slik z orodji, kot je Photoshop. Če teh orodij ne uporabljate, lahko greste drugam. Nekaj ​​komentarjev - mislim, da Jodie ponuja dobro kombinacijo orodij in objav, ki ljudem pomagajo, da postanejo boljši fotografi, da jih lahko prvič uredijo v kamero. In "_. Mogoče se motim, vendar sem prepričan, da vizija tega spletnega mesta ni v tem, da" spodbuja [tako] slike, izgovore in pretirano naknadno obdelavo v Photoshopu. " Usrano fotošopiranje je usrano fotošopiranje in mnogi od nas smo krivi, toda včasih je to del naše osebne poti "_in" _če preveč obdelam svoje posnetke, ali resnično škodi komu, razen ljudem, ki jih prisilim pogledati moje slike? Poleg tega imam v hladilniku nekaj hčerkine "umetnosti". Mislim, da so kosi čudoviti in vsak ima zame pomen (in verjetno samo zame “- a mar ni to tisto, zaradi česar je umetnost, govori z mano in vzbudi čustven odziv?). Osebno mi ni mar za nobeno Degasovo delo, toda ali to pomanjkanje hvaležnosti pomeni, da ni resnično umetnik? Kakorkoli že, verjetno sem te že izgubil, verjetno si imel bes, ko sem poklical svojega hčerkin hladilnik art 'art.' Vas srbi, če želite vsem povedati, da njene črte niso ravne in da je njena kompozicija izključena… .. ??

  5. Angela aprila 12, 2012 pri 9: 45 am

    Obožujem to! Imam nekaj podob, ki bi bile odlična umetnost. Morda se bo to moralo vrteti !!! To bo odlično platno !!!

  6. Natalie O'Neill aprila 12, 2012 pri 9: 54 am

    Čudovito! Način, kako ujeti sliko v trenutku in jo nato narediti fantastično! Hvala za deljenje. Vedno se toliko naučim iz vašega bloga.

  7. Saundra McClain aprila 12, 2012 pri 10: 08 am

    Ta fotografija je tako lepa. Vaše veščine fotografiranja in photoshopa so neverjetne !!!

  8. ile g aprila 12, 2012 pri 11: 22 am

    Pripomba zgoraj popolnega komentatorja Corta zgoraj: »Fotografe bi morali spodbuditi, naj si vzamejo čas, da to storijo pravilno, počakajo na svetlobo, poiščejo pravi kot in ja, vstavijo jo naravnost v kamero. Namesto tega spodbujamo tako podobne slike, izgovore in pretirano naknadno obdelavo v Photoshopu. «Avtorjeva izjava o omejitvi odgovornosti v njenem zgornjem prispevku» Nisem se mogla ustaviti in pravilno sestaviti. Bil sem v vozilu, ki se je gibalo s približno 50 ljudmi. Kot tak sem hitro posnel sliko in mislil, da bom pozneje videl, ali imam kaj uporabnega. " Vsak fotograf lahko izreče prvo izjavo zgoraj. Vsak izvrsten fotograf lahko reče in prizna drugo izjavo, ki sledi. Če obstaja fotograf na tem svetu, ki ga lahko vzame VSAKO in vsakič, ko sem izpostavljen, potem zagotovo ne želim, da bi ga spoznal. Takšni ljudje ne morejo rasti, se ne morejo učiti, ne morejo se širiti. Tudi v letih filma so se tudi nekateri najboljši fotografi izmikali in sežgali v temnici. Lahko stavite, da je Ansel Adams z nekaj deli svojih fotografij izrisal malo več obzorja. Zdaj se ljudje prilagajajo v Lightroomu ali Photoshopu. Velika stvar. To je evolucija. Včasih je posnetek veliko pomembnejši od pravilnega in če je potem treba malo delati, da postane dih jemajoč.

    • Jodi Friedman, MCP akcije aprila 12, 2012 pri 11: 47 am

      Ile - mogoče ni komentiral, preden je komentiral ... Hvala za povzetek za Cort. Popolnoma se strinjam glede razvoja in da sta LR in PS orodja. Zakaj jih ne bi uporabili? Hvala, da ste se oglasili. Kmalu se vrnite. Jodi

  9. Chris Moraes aprila 12, 2012 pri 11: 38 am

    Vau! Ne morem verjeti pred in po. V Photoshopu sem nov, zato sem zelo navdušen nad tem, kaj lahko storim. Izgleda odlično Jodi in bo naredila čudovito platno.

  10. Lisa Wiza aprila 12, 2012 pri 11: 54 am

    Strinjam se, da je umetnost subjektivna, to je zame odsev ustvarjalnega talenta Jodi. obdarovanje je v spodobnem posnetku iz premikajočega se vozila in nato z očmi in ustvarjalnim talentom, da to postprodukcijo spremeni v nekaj, kar je vredno obesiti na steno. Vsekakor ga obesim na mojega 🙂

  11. Liz aprila 12, 2012 pri 11: 58 am

    To je res impresivno! Če ne bi vedel nič boljšega, ne bi niti ugibal, da je to izhajalo iz predhodnega strela. Super! Želim si, da bi lahko tako urejal svoje fotografije. Imam nekaj iz Italije, za katere bi rad naredil tak pop! Čudovito!

  12. Aimee Hernandez aprila 12, 2012 pri 11: 58 am

    Vau, res je super, da lahko na originalni fotografiji dobite končni izdelek! dobro opravljeno! Strinjam se s tem, kar ima povedati ile g! Zame je to tudi umetniško delo, medtem ko nastavljate barve ali kako bo na koncu videti .. Podobno je kot pri slikanju, če ne dobite želenih barv dodate še nekaj ..

  13. Liz aprila 12, 2012 na 12: 01 pm

    In sram ljudi, ki so tako kritični. Morali bi si pomagati in se dvigovati. Vsaka fotografija ne bo vsem všeč, vendar to ne pomeni, da ni "umetnost". Ne zanima me veliko slik, ki sem jih videl "profesionalci". Vsak slog je tako drugačen. Ne moremo soditi, da drugi delajo tako.

    • Jodi Friedman, MCP akcije aprila 12, 2012 na 5: 32 pm

      Ne smejo jih učiti izraza: "Če nimaš kaj lepega povedati, ne reci ničesar." Ko vprašam za mnenje, vem, da se odpiram za kritiko. Na primer, če rečem "ali so vam všeč barve ali sestava te slike", ko pa jaz ali drugi objavljamo, da bi delili, je zanimivo, kaj bodo ljudje še vedno prostovoljno. Precej sem vajen, včasih pa se počutim slabo, ko nekdo objavi fotografijo na moji facebook steni in jo ljudje napadejo. Če vidim nekaj, česar bi lahko zlahka prilagodili, lahko pomagam in svetujem, ne pa le, če rečem neproduktivne komentarje, da bi se počutili slabo.

  14. danielle aprila 12, 2012 na 12: 08 pm

    Hvala, ker ste delili, pripravljam se, da grem ta vikend na poroko na Kubo, nato na Filipine in vedeti, kaj bi moral in česa ne, je ogromno! Še posebej, ker prinašam tudi potapljaško kamero 🙂

  15. Donna aprila 12, 2012 na 1: 05 pm

    Všeč mi je ta posnetek in v svojem domu imam več slik za počitnice, ki verjetno ne bi navdušile marsikoga, a mi res nekaj pomenijo in jih imam rada, ker so del moje fotografske poti. Čeprav si želim, da bi se zdaj, ko sem se izboljšal, vrnil na nekaj krajev in jih vzel! Na stranski opombi, kako doseči, da tiskalnik digitalno raztegne robove. Običajno zapolnim svoj kader, ko fotografiram in sem naletel na to številko z več platni. Na koncu sem naredil črne robove, da nisem žrtvoval slike, vendar me zanima to digitalno raztezanje, o katerem govorite tukaj. Hvala za vse vaše odlične nasvete in informacije !!!!

    • Jodi Friedman, MCP akcije aprila 12, 2012 na 1: 44 pm

      To lahko pogosto plačate v laboratorij, če tega ne želite. Ali pa imajo nekateri to možnost naročanja. Na primer, Color Inc ima to možnost naročila - posnamejo sliko in pokrijejo stranice, ne da bi izgubili čelno sliko.

  16. Elly aprila 12, 2012 na 2: 05 pm

    Jodi! Vau! Čudovita objava ... Sem novinec v svetu fotografij ... vzdih ... in zagotovo je frustrirajoče, vznemirljivo, izjemno ... in lahko bi nadaljeval ... toda tu se bom ustavil. Kakorkoli, cenil sem vaš prispevek ... mislim, da se vsi sprašujemo - najboljši način za zajemanje vaca s fotografijami HQ V izjemnem svetu fotografije - vendar nikoli ne mislite, da bi si kdo dejansko vzel čas in delil svoj pristop / perspektiva! Najlepša hvala! Všeč so mi objave, v katerih je zapisano, kako RAZMISLJAJO PROFESIONALCI, ko fotografirajo ... ”Prva naloga je to, potem to in tako naprej ...” Pomaga mi pridobiti perspektivo, kako organizirati vse različne nastavitve v glavi! Haha!

  17. Elly aprila 12, 2012 na 2: 06 pm

    ps… Čudovite slike! 🙂

  18. Lonna aprila 12, 2012 na 2: 44 pm

    Tu mi ni treba pisati knjige, čudovita je. Obožujem to.

  19. Lonna aprila 12, 2012 na 2: 50 pm

    Kot sem že rekel, všeč mi je ta posnetek. Jodi, poiskala bom spletno mesto in kupila te akcije, le malo podpore.

  20. Alice C. aprila 12, 2012 na 3: 16 pm

    O hudo! Kakšna neverjetna razlika!

  21. Alice C. aprila 12, 2012 na 3: 18 pm

    Vedno je bolje, da ga posnamete kar v fotoaparat, a tudi fotografijo je izjemno shraniti! Sploh ko je rezultat tak.

  22. Adele aprila 12, 2012 na 4: 55 pm

    Vau. Veliko vauov. Vau za način, kako ste spremenili ta posnetek - pričakoval sem, da bo prišlo do razlike, zagotovo pa ne tako velike - vsekakor moram še toliko izvedeti o PS! In vau za sliko, ki ste jo končali. Čudovito. KONČNO vredno tiskati in obesiti svoj dom! in končno, vau. preprosto ne preneha me presenečati, da so "profesionalni" fotografi tako negotovi, da morajo vse in vse, ki tega ne počnejo, razbiti "po svoje". Vedno sem imel težave s celotnim konceptom "umetnosti" .... KDO je res tisti, ki pove, kaj je in kaj ni "umetnost" - in od tega, kaj je DOBRO in kaj ne - moram reči - celotna industrija potrebuje vkrcati se na dejstvo, da so ljudje različni, zato bodo različne stvari privlačne za različne ljudi. Premagajte se, ne obstaja "Ena prava pot." Resno - celo pretvarjati se, da je fotografija le "umetnost", če je natisnjena natanko tako, kot je bila posneta v kamero, je smešno. Umetnost je končni izdelek, kajne? Všeč mi je bil opis prejšnjega komentatorja: "govori z mano in vzbudi čustveni odziv" ... popoln. In popolnoma se moram strinjati z drugim prejšnjim komentarjem - zdravoooooo - to je MCP Actions! Če verjamete samo v delo pred kamero - zakaj ste tukaj? Samo udariti? Žalostno, tako žalostno ……… .. nadaljuj, Jodi - toliko nas je, ki resnično cenimo vse, kar se učimo z vseh vidikov tvoje strani !! (in, všeč ali ne - spodnja vrstica - fotografi, ki DELAJO - ja, TI so profesionalci, ne glede na strokovno znanje / izobrazbo / strokovno znanje!)

  23. Carrie Flanagan aprila 12, 2012 na 5: 14 pm

    Čudovito, Jodi! Tako kot barvni pop! : 0)

  24. miranda dejarnatt aprila 12, 2012 na 6: 34 pm

    živjo, tudi jaz sem končal s številnimi albumi ... potem sem prešel na letno knjigo, kamor položim vse svoje najljubše slike za tisto leto. Vsi jih radi pogledajo, lažje jih je shraniti, kopije pa lahko dobite, če se kaj zgodi. hvala za članek ... ..

  25. Nicole Pawlaczyk aprila 13, 2012 pri 9: 45 am

    ODLIČNO uredi Jodi! 🙂 Popolnoma se strinjam - bolje ujeti trenutek in se kasneje poigrati z njim v Photoshopu, potem pa ničesar! Kako ste spremenili perspektivo? Videti je, da niste le poravnali okvirja, ampak ste potegnili perspektivo, tako da niste pod kotom od spredaj ...

  26. skorja aprila 13, 2012 na 9: 54 pm

    Vesel sem, da bi lahko vsem dal razlog, da so ogorčeni. Samo da vsi veste, prebral sem celoten blog, kot ponavadi, preden sem odgovoril. Rad bi bil obveščen, preden komentiram. Osnovni razlog, da sem odgovoril, je ta, da sem to videl kot objavo, v kateri je rečeno, da je v redu snemati slabe fotografije in jih kasneje popraviti v Photoshopu. Močno se ne strinjam s to filozofijo. Dobre fotografije se začnejo v fotoaparatu in jih je mogoče izboljšati v Photoshopu, če posnamete pravilno in uporabite ustrezna orodja Photoshop.Kot fotograf, ki ima več kot 35 let izkušenj, je celotna ideja o snemanju bednih fotografij in njihovem kasnejšem poskusu popravljanja zame žaljiva. Utrujen sem tudi, da vidim tako fotografije z veliko izgovori, zakaj jih fotograf ni mogel narediti pravilno. Oprostite, voziček se ne bi ustavil, ne nadoknadite slabe fotografije. Razumem. Če bi na steno obesil veliko fotografijo s počitnic, bi bil to odličen umetniški posnetek ali pa bi kdo od moje družine pokazal veliko čustev. Ta posnetek ne izpolnjuje nobenega kriterija. Postaja mučen izgovor za slabe fotografije, nekdo mora vstati in opozoriti na cesarjeva oblačila. Običajna poteza je, da temu rečemo umetnost in če se kdo ne strinja, kriči ART! spet in potem rečejo, da ne razumejo umetnosti ali pa imajo vsi drugačno definicijo umetnosti. Za umetnost lahko zahtevate vse, kar želite, vendar to ne pomeni, da je fotografija boljša. Zdi se, da ljudje iščejo kakršen koli razlog, da bi se izognili razpravi o dejanski podobi, kot je to v tem primeru. To je v redu slika, ni odličen umetniški posnetek in nima nobene družine. Zakaj bi ga radi obesili na svojo steno? Zame fotografija ni stranska stran, nadvse sem navdušena nad njo, to je tisto, za kar živim. Ko vidim, da ljudje govorijo, da je v redu, če posnamemo slabe fotografije in jih kasneje popravim, se mi zdi osebno žaljivo. Če me ne želite, ker poskušam ustvariti boljše fotografe, tako da dajem realistične povratne informacije o slikah, potem se odločite.

    • Jodi aprila 13, 2012 na 10: 21 pm

      Cort, poleg neželene pošte le redko cenzuriram komentarje. Res sem imel ljudi po e-pošti in jih spraševal, zakaj nisem izbrisal vašega. Kot odgovor na vaš nadaljnji komentar ste rekli, da "poskušate ustvariti boljše fotografe z realnimi povratnimi informacijami", vendar če nisem slep, konstruktivnih povratnih informacij nisem nikoli videl. Pravzaprav nisem iskal kritik na primer, vendar pozdravljam veliko več kot le to, da je bila končna slika posnetek tudi po urejanju. Nasmehnem se samo ob razmišljanju o zabavnih, barvitih stavbah tam in morda ne želite fotografirati če ne morete dobiti popolne osvetlitve, vendar ne želim zamuditi posnetkov zaradi sonca ali na primer zaradi premikajoče se ture. To ni izgovor; to je življenje! Še enkrat, to naj ne bi bilo v National Geographicu. To je bil zajem fotografije, ki spominja na to, kar sem najbolje videl v težkih okoliščinah. Za to se ne opravičujem. Zdaj ste me radovedni. Ko bom imel prosti čas, bom moral preveriti vaše slike in spletno mesto. Kdor to bere, spodbujam, naj stori enako. Na podlagi vaših besed predvidevam, da bomo navdušeni in se bomo tako veliko naučili iz vaše umetnosti, še posebej, ker na dopustu nikoli ne bi delili slik iz premikajočega se vozička:) Jodi

  27. skorja aprila 13, 2012 na 11: 10 pm

    Jodi, prosim, da na moji spletni strani ločiš katero koli fotografijo, pozdravljam vse komentarje, tako se lahko razvijam in izboljšujem kot fotograf. Tudi po 35+ letih se vedno trudim, da bi se izboljšal. Če želite, lahko izberete eno od mojih slik in poslal vam bom kopijo, tako da jo boste lahko kritizirali vi in ​​vaši bralci. Samo, da veste, posnamem veliko posnetkov, Podarim jih družini in prijateljem. Preprosto jih ne objavljam s svojim profesionalnim delom in ne govorim o tem, da bi jih naredili v umetnosti. Zame se umetnost začne v fotoaparatu, je nekaj posebnega, ne samo zame, ampak tudi ljudi, ki jo gledajo. Samo da veste, ne bi delil posnetka premikajočega se vozička.

    • Jodi Friedman, MCP akcije aprila 19, 2012 pri 10: 09 am

      Cort, škoda je, da ne bi delili fotografije, posnete na počitnicah iz premikajočega se vozička. Kaže, da ste človek in resničen. Moj mož je bil pravzaprav ponosen name, ko je rekel: "Mogoče se vračaš k običajnemu fotografu in ne snobiju." Večinoma se je šalil, toda nekaj časa sem imel težave s tiskanjem vsega, v čemer nisem imel rad svetlobe ali kotov itd. In sem zamudil. Obljubil sem svoji družini, da četudi fotografija ni popolna, če bilo je zabavno ali prikupno ali nepozabno, da ga bom vsaj shranil v računalnik - z drugimi besedami, ne izbrisal. Izjema je portretna seja z mojimi otroki. Potem v skupini podobnih posnetkov izberem le najboljše. Oh in Cort, preberite mojo današnjo objavo na spletnem dnevniku 4. 19. XNUMX. Všeč vam bo. 😉 Mogoče se lahko naučite pomagati drugim tako, da dejansko podate koristno, koristno kritiko in ne žaljive komentarje, kot ste to storili tukaj. Če ne, se vidimo drugje na internetu

  28. Adele aprila 15, 2012 pri 10: 45 am

    To je nekako smešno .... Ker uporabljam primerjavo "cesarjeve obleke" z večino stvari, ki jih ljudje imenujejo "umetnost" ... zdi se, da to postane ena tistih stvari, pri katerih nekdo (kdo to sploh je? Tako imenovani "strokovnjaki") odloči, da nekaj je "umetnost" - in kdor se ne strinja, je naslikan norca, tako da se vsi začnejo strinjati .... umetnost je subjektivna - lepota je v očeh opazovalca, samo JE. In mislim, da sem v tem pravkar pogrešal dve ključni stvari - del, kjer je Jodi rekla "hej, ne skrbite, da bi naredili dobre posnetke - lahko popravimo VSE", in del, kjer je Cort ponudil nekaj konstruktivnega, nekaj koristnega, na nek način za ji "izboljšati" (razen le "ne delaj tega", mislim ...). Vsi smo tu, da se učimo, delimo, rastemo .... Od tega, kar sem videl iz tega spletnega dnevnika, gre za MNOGO različnih načinov, kako "narediti bolje" ... in to cenim. Vsako leto za moške ekipe posnamem milijone športnih posnetkov, včasih pa s športom zajamete najbolj kul podobo - in kljub temu ste zgrešili popoln posnetek - saj poznate nekaj načinov, kako rešiti te nenadomestljive trenutke -, kar je dragoceno. Očitno bi jih raje nikoli popravil, ampak, kot je rekla Jodi ... to je življenje.

  29. Stephanie aprila 19, 2012 pri 10: 00 am

    Radoveden vedeti; če Jodi ne bi izjavila, da je bilo to posneto s premikajočim se vozičkom, ali bi bilo potem nanj gledati drugače? Če ne bi videl 'prej', ne bi uganil, da je tako. Jodi-upam, da ti ves ta hype ni pokvaril te fotografije! Mogoče se lahko vsakič, ko ga zagledate na steni, nasmejete in se še vedno spomnite čudovitega časa, ki ste ga preživeli na počitnicah, in se ne zgroziš, ko se spomniš "modrih besed", ki so bile o tem izrečene.

    • Jodi Friedman, MCP akcije aprila 19, 2012 pri 10: 03 am

      Fotografija me nasmeji 🙂 In obožujem barve in občutek. Všeč mi je tudi vedeti, da se je začelo kot počitniški posnetek. Torej ... ne, ne bodo me ustrahovali. Toda po tej izkušnji in moresu po komentarjih o novorojenih slikah nekaterih znanih zelo dobrih fotografov sem vedel, da je čas, da spregovorim.

  30. Jamie aprila 25, 2012 pri 1: 56 am

    Pozdravljeni Jodi, bi lahko kaj več pojasnili, kako ste zavrteli to sliko? Je bilo to narejeno v photoshopu? Zelo mi je všeč tvoja slika. Imam nekaj slik s potovanja v Italijo, ki bi jih rad uredil na ta način :). Hvala!

  31. Janine Smith aprila 25, 2012 na 3: 39 pm

    Končna slika je neverjetna. Všeč mi je, da lahko naredite tako zelo fotografijo in jo pretvorite v nekaj tako dobrega. Bravo za vas in akcije MCP!

  32. nes Maja 17, 2012 na 4: 17 pm

    To je videti kot hiter strel na karnevalu.http://www.cortanderson.com/galleries/other/people/peop.htm

Pustite komentar

Morate biti prijavljeni Za objavo komentarjev.

Kategorije

Zadnje objave