Kelime Fotoğraflar DEĞİLDİR

Kategoriler

Özel Ürünler

Kocama göre noktalama dersi vermesi gereken son kişi benim. En büyük evcil hayvanlarından biri kesme işareti hatalarıdır. Bana sürtünmeye başladı.

Sonuç olarak, bugünün hızlı ipucu, kesme işaretleriyle ilgili bir derstir.

Kesme işareti "uyarı - ve 's' geliyor" anlamına gelmez. Sahiplik veya daralmayı gösterir. Bunlardan birini kullanmanın iki nedeni vardır.

Birden fazla şeye sahipseniz, "s" alır, "s veya s" değil. Bu, kocamı her gün rahatsız etse de, sinirlerimi en çok ezdiği zaman, fotoğrafçıların fotoğraf kelimesini yazdığı zamandır (birden fazla fotoğraf anlamına gelir). Bu yanlış. Lütfen dur. Benim için durmana gerek yok. Ama kendin için dur. Profesyonelce görünmüyor. Sözlerinizi, bloglarınızı, sitelerinizi okuyanların saygısını kazanmanızı istiyorum. Bu nedenle, fotoğrafta yakınlarda kesme işareti olmayan bir şey bulunmadığından emin olun.

Bununla birlikte, gramerimin mükemmel olmadığını, aslında mükemmele yakın olmadığını unutmayın. Ve her zaman düzeliyorum. Bu yüzden şahsen alma. Şimdi bildiğinize göre düzeltin.

Kutlarsan Mutlu Şükran Günleri.

Jodi

MCPA İşlemleri

Yorum yok

  1. Michelle Warner Martin Kasım 25, 2009 at 1: 59 pm

    Keşke bir SEVGİ düğmesi olsaydı. Bunu her zaman görüyorum ve beni deli ediyor.

  2. Meg Manion Silliker Kasım 25, 2009 at 2: 00 pm

    İyi bir.

  3. Lori Mills Gordon Kasım 25, 2009 at 2: 01 pm

    haha !! Sevdim!

  4. Nicole Wandrie Kasım 25, 2009 at 2: 04 pm

    Ve müşteriler tebrik kartlarına "The Smith'in" ne yazacaklarını. Smith'in ne? Smith'in köpeği mi? Ev? Ağaç mı? LOL Onları genellikle "Smith Ailesi" demeye teşvik ediyorum. Tüm yapışkan karmaşanın etrafından dolaşıyor. 😀

  5. Abanoz Forte Johnson Kasım 25, 2009 at 2: 19 pm

    Ben ve İngilizce öğretmeniyim, bu yüzden bunu kesinlikle takdir edebilirim! Bu haberi hepimizle paylaştığınız için teşekkürler.

  6. Stacey Eason Rainer'ın fotoğrafı. Kasım 25, 2009 at 2: 25 pm

    Ben tam bir gramer delisiyim ve kötü gramer beni profesyonel sitelerde çıldırtıyor!

  7. Melinda Wieser Tuttle Kasım 25, 2009 at 2: 26 pm

    Fotoğrafçılar gizlice bakmak yerine gizlice zirve demeyi severler

  8. alexandra 25 Kasım 2009, 9 tarih: 29 am

    Harika bir blog yazısı. Bu benim kocaman bir evcil hayvan haha ​​🙂

  9. Athena Plichta Kasım 25, 2009 at 2: 30 pm

    teşekkür ederim!!! bu benim de bir evcil hayvanım. evet, sinsi TEPE başka bir….

  10. Lacey Reimann 25 Kasım 2009, 9 tarih: 31 am

    TEŞEKKÜR EDERİM!!! Kocanız gibi, kesme işareti hataları beni de etkiler. Kitabımdaki en büyük suçlu? İnsanların ön kapılarının yanında bir işaret / kaya / her ne varsa ve üzerinde isimleri olduğunda: The Smith'in The Smith'in ne? Smith'in rock'ı mı? Smith'in işareti ??? LÜTFEN insanlar, bölgenizi işaretlemeyi bırakın! : - D Gerçekten beni deli ediyor, bu yüzden konuya biraz ışık tuttuğunu görmekten memnunum!

  11. Heather Uzun Kasım 25, 2009 at 2: 38 pm

    Ohhh bu iyi bir tane! Bir hanımefendi benimle, kelimenin önüne ve adlarına virgül koyması gerektiğini tartıştı. Ben sadece pes ettim. Bob, Mary, Joey ve Timmy. * iç çek * Ve beni oraya koyma bile, onlar !!!

  12. Heidi Lawson 25 Kasım 2009, 9 tarih: 45 am

    Oh evet!! Bu beni kesinlikle deli ediyor. Birkaç kişiyi bu blog yazısını okumaya nasıl dikkatlice yönlendirebileceğimi merak ediyorum. . . .

  13. Tiffany 25 Kasım 2009, 9 tarih: 46 am

    GAH! Bu da beni deli ediyor! Ve başka bir… .. lens için lense… .GAH!

  14. Linda 25 Kasım 2009, 9 tarih: 50 am

    Onun dışında, onun '…. Söz konusu kesme işareti olduğunda biraz daha kafa karıştırıcıdır (bkz. Kesme işareti yok!). Hâlâ bununla ilgili kuralları deşifre etmeye çalışıyorum… Ama evet, fotoğraf kelimesiyle bir blog veya web sitesi görmek gibisi yok… bir tür mülkiyet anlamına gelmiyorsa. Bunun için teşekkürler. Umarım birçok "suçlu" okuyup düzeltir!

  15. Shelly LeBlanc 25 Kasım 2009, 9 tarih: 51 am

    Sen çok komiksin!!! Ben Gramer Kraliçesiyim - yazım hataları ve zayıf dilbilgisi beni aklımdan çıkarıyor. Genelde sadece kocamı düzeltirim. Bu kelimeleri söylediğin için teşekkür ederim. Bu benim evcil hayvanım.

  16. lori 25 Kasım 2009, 9 tarih: 56 am

    buna bir evcil hayvan peeve ipliği veya başka bir şey olarak başlamamak için, ama "comprise" kelimesini doğru kullanan nadir kişidir !! bir şey değil "oluşan." başka şeylerden "oluşabilir", ancak değil Başka şeylerden oluşur. bir patchwork yorgan yüzlerce parçadan oluşur. bir kalabalık 250 kişiden oluşur. bu artı 'ler ve ayrıca nucular. beni başlatma

  17. Christy Combs - Christy'den Esinlenildi 25 Kasım 2009, 10 tarih: 22 am

    Sevdim!

  18. Niecey 25 Kasım 2009, 11 tarih: 08 am

    Haha, onu bir dakika daha tutamazsın, ha? Beni de sinirlendiriyor.

  19. Dionne 25 Kasım 2009, 11 tarih: 22 am

    Amen!

  20. Dionne 25 Kasım 2009, 11 tarih: 25 am

    Ve Noel kartları tasarlayan ve satan kişiler için "Mutlu Bayramlar" da korkunç derecede yanlış. 🙂

  21. Stacey Eason Rainer'ın fotoğrafı. Kasım 25, 2009 at 4: 25 pm

    Sonsuza kadar sneek peak yazıyorum ve sonra düzeltmek zorundayım. Yazar yazmaz yanlış olduğunu biliyorum. Ama bunu sözlü olarak da yapıyorum, iki kelimenin ilk harfini değiştiriyorum.

  22. Tina 25 Kasım 2009, 11 tarih: 36 am

    Ben de bundan nefret ediyorum! http://www.apostrophe.me kesme işaretlerinin çoğul gösterge olmadığını hala anlamayanlar için yararlı bir grafiğe sahiptir.

  23. megan 25 Kasım 2009, 11 tarih: 50 am

    teşekkür ederim. teşekkür ederim. Ulusal zincir mağazalardan ve restoranlardan poster ve tişörtlerde kesme işareti hataları gördüm. Eski Donanma'nın geçen yıl "Yerelin Sadece" yazan bir tişörtü vardı - gerçekten? Old Navy, okur yazar bir redaktör çalıştıracak kadar para kazanmıyor mu? (üzgünüm, soapbox kapalı :).

  24. René Skrodzki Kasım 25, 2009 at 4: 54 pm

    Açıkçası bunu bilmiyordum, HS'yi hiç bitirmedim ve gramerim berbat. Paylaşım için teşekkürler

  25. Alexa Kasım 25, 2009 at 12: 08 pm

    BÜYÜK bir evcil hayvanım da… Fotoğrafçılar arasında yaygın bir sorun gibi görünüyor…. Ayrıca, senin ve sen gibi kelimeler. Farklı şeyler ifade ediyorlar! Ve onun ve o. Yine farklı anlamlar. Umarım bunun gibi gönderiler yazımızı geliştirmemize yardımcı olabilir.

  26. Annika Dolgunlaştırıcı Kasım 25, 2009 at 12: 26 pm

    Teşekkür ederim! İnsanların daraltma / iyelik kuralını anlamalarının neden bu kadar zor olduğunu bilmiyorum. Herkese gösterdiğiniz için teşekkürler!

  27. Laura Kasım 25, 2009 at 1: 32 pm

    Amin! Bu çok basit bir kural, ancak çoğu zaman karıştırılıyor. Ugh.

  28. Trude Ellingsen Kasım 25, 2009 at 2: 22 pm

    Daha fazla katılamadım, bu benim en büyük evcil hayvanımdan biri! Daha da kötüsü, şirketlerin reklamlarında ve hatta logolarında sahte iyelikler kullanmasıdır. Düşünülemez!

  29. Ann Kasım 25, 2009 at 3: 06 pm

    Oh teşekkür ederim, teşekkür ederim, teşekkür ederim…. Listeye "o" ve "onun" da ekleyin!

  30. lori (diğer adıyla marzi) Kasım 25, 2009 at 3: 29 pm

    biz oradayken insanlara kırtasiye malzemesinin (kağıt ürünlerde olduğu gibi) bir “e” istasyonu ile olduğunu öğretebilir miyiz? Acı, hareketsiz durduğunuz anlamına gelir. büyük evcil hayvan peeve!

  31. Melinda Tuttle Kasım 25, 2009 at 4: 19 pm

    Jodi lütfen kara cuma indirimi yapar mısın ???? Şaka Çantanız gerçekten istediğim şey ama diğer insanlar paramı istiyorlar… biliyorsunuz satışlar… beni almaya çalışıyorlar. Yapmama izin verme. 🙂

  32. Carin Kasım 25, 2009 at 5: 00 pm

    Oh, heceleme gerçekten beni etkiliyor. Listemin başında düğün çiftine “tebrikler” geliyor.

  33. Sarah Kasım 25, 2009 at 6: 26 pm

    Daha fazla katılamadım! Bu beni de rahatsız ediyor. 🙂

  34. Liana Roxanne Clark 26 Kasım 2009, 12 tarih: 39 am

    Jodi, bu hata bugünlerde çok kötüye gidiyor. Sanki insanlar iyelik ile çoğul arasındaki farkı bilmiyorlar. Çoğulların kesme işaretine ihtiyacı yoktur! Ve Heather, müşteriniz Oxford virgül istemekte doğru değil miydi? Bunun isteğe bağlı olduğunu söyleyen birçok kişi tanıdım, ama kesinlikle yanlış değil. (En azından onları öğrendiğimde.) Ah…

  35. Shelley 26 Kasım 2009, 10 tarih: 07 am

    Tamam, bir tane eklemeyecektim, ama sonra blog listemi kontrol etmeye başladım ve başka bir ünlü fotoğrafçının bu hatayı bir gönderide iki kez tekrar kullandığını gördüm. Bir cümlede "ben" veya "ben" in ne zaman kullanılacağı konusunda çok fazla kafa karışıklığı var gibi görünüyor. Bu basit kuralı takip ederseniz, aslında doğru yapmak çok kolay. Örneğin, Tim ve ben alışverişe gidiyoruz. “Alışverişe gidiyorum” demezsiniz, bu yüzden bu cümle yanlıştır. Her zaman cümleyi içinde diğer kişi olmadan deneyin. İnsanların benim yerime beni kullandıkları cümlelerin sonunda yapılan hatayı daha sık görüyorum. İşte internetten yakaladığım bir örnek - Yanlış: "Konser biletlerini Mike ve bana verdi." - Doğru: "O verdi Mike ve bana konser biletleri. ”- Nasıl söyleyeceğinizi öğrenmek istiyorsanız,“ Mike ve ”kelimesini cümlenin dışına çıkarın. Biletleri I'e verdiğini söyleyemezsiniz, gramerim de mükemmel değil ama kabul ediyorum, kendimizi ne kadar kontrol altında tutmaya çalışırsak o kadar profesyonel görüneceğiz! Tüm harika bilgiler için teşekkürler Jodi!

  36. Kaishon ile Yaşam Kasım 26, 2009 at 1: 17 pm

    Ne kadar komik! Daha önce insanların bunu yaptığını fark ettiğimi sanmıyorum ama kesinlikle beni de rahatsız eder! : ) Şükran Günü kutlu olsun!

  37. diane Kasım 26, 2009 at 5: 31 pm

    Mutlu Şükran Günleri Evet, bu beni de canlandırıyor. Beni gerçekten delirtiyor. Birkaç kişiye anlattığın için teşekkürler.

  38. Michelle Kasım 27, 2009 at 7: 12 pm

    Katılıyorum, ama en büyük gramer hayvanım bir cümleyi bir edatta bitirmek! "Neredesin?" "Neredesin?" DEĞİL. Teşekkür ederim. Bunu söylediğim için şimdi daha iyi hissediyorum. 😉

  39. Teresa Allred Knoop-Troullier 30 Kasım 2009, 10 tarih: 18 am

    Onur İngilizcesi öğretirdim. Bunlar beni de rahatsız ediyor! Liana, haklısın. Ve işaretinden önce virgül konulmalıdır. Gazete yazıcıları, mürekkep tasarrufu sağladığı için onları kullanmayı bıraktı. Şaşırtıcı. 🙂

  40. Karen Kasım 30, 2009 at 10: 55 pm

    Bu benim en büyük evcil hayvanım! Bir şey söylediğin için teşekkürler 🙂

  41. Liana Roxanne Clark Aralık 1, 2009 at 10: 56 am

    Teresa, doğrulama için teşekkürler! Eski beynin onu tamamen kaybetmediğinden emin olmalıydım. :-) Virgül yazdırmayarak mürekkep tasarrufu yapmak mı? İnanılmaz!

  42. Marcy Aralık 3, 2009 at 6: 31 am

    Teşekkür ederim! Ben noktalama işaretleri ve dilbilgisi meraklısıyım - ama ben de hatalar yapıyorum. İnsanların "sessiz" için "çok" veya "çok" için "çok" kullanmasından da nefret ediyorum. Hepimize yardım ettiğiniz için teşekkürler!

  43. Adam K Aralık 3, 2009 at 10: 20 am

    kesme işareti… ​​kesme işareti yok, diş yok ya da onların vb… D'leri… veya D'leri almamın nedenlerinden bazıları ??? tüm okul boyunca İngilizce. İngilizce de (mi?) karmaşık! Grrrrrr.

  44. Elaine Aralık 3, 2009, 12: 38'de

    EVET! Bunu belirttiğiniz için teşekkürler! Ve bununla ya da bununla mücadele edenler için… bu = öyle ya da sahip = sahipli Ve Mutlu Tatil yok! Mutlu Noeller!

  45. Dianne Aralık 14, 2009 at 12: 17 am

    Teşekkürler teşekkürler teşekkürler! Kesme işaretinin kötüye kullanılması beni deli ediyor !!! Sözünüzü kesinlikle seviyorum, "Kesme işareti 'uyarı - ve' s 'geliyor' anlamına gelmez." ?? Kullanmam gerekebilir.

  46. tamara kenyon Aralık 23, 2009, 1: 40'de

    İnsanların yanlış yere kesme işareti koymasının beni ne kadar rahatsız ettiğini açıklayamam. :) EN BÜYÜK PET PEEVE! Ayrıca, insanların oraya koymasından da nefret ediyorum ve onlar da yanlış bağlamda.

  47. Phill 25 Mayıs ayında 2010, 8: 31'de

    Aslında fotoğraf doğru olabilir. Fotoğraf aslında gerçek bir kelime değil, kısaltılmış bir fotoğraf biçimidir, çünkü popüler kullanımı nedeniyle fotoğraf İngilizcede yaygın hale geldi. Yani evet, fotoğrafı bir kelime olarak kabul ettiğinizde fotoğraflar doğrudur. Tamamen doğru İngilizce kullanmak istiyorsanız, o zaman fotoğraf kelimesini kullanırsınız ve fotoğraf derken kısaltılmış bir versiyon olur. Ardından uygun İngilizce grameri devreye girer ve fotoğrafın çoğul halinin son harfini, yani s'yi ana kelimenin kısaltılmış biçimine, fotoğrafa bağlamak için bir kesme işareti kullanırsınız. Dolayısıyla fotoğrafla aynı şey olan fotoğraftır. Buradaki İngilizce profesörü, fotoğrafın bir kelime olup olmadığı konusundaki kafa karışıklığı nedeniyle çok tartışıldı.

    • John 21 Ekim 2011 üzerine, 7: 32 pm

      Phil, yanlış "o" biçimini kullanarak itibarına zarar verdin.

      • Simon Brown Nisan 19, 2012, 1: 35 am

        John - "it is" kelimesinin kısaltması olabilir, ancak geçmiş zamanda "çok tartışılmıştır" da kullanılabilir.

        • SL 13 Haziran ayında 2012, 10: 20 am

          Sanırım yazının başlangıcında "popüler kullanımından dolayı" kastediyor. "Fotoğrafların" fotoğrafların bir daralması OLABİLECEĞİ noktasını anlıyorum, ancak "fotoğraf" yazan çoğu insanın niyetinin bu olduğundan şüpheliyim. Sadece gramatik olarak zorlandıklarından ve diğer çoğullar için de aynısını yapacaklarından şüpheleniyorum.

  48. Stuee Mayıs 29, 2010, 9: 35 am

    Adam W (No. 45) bir noktaya sahip. Kesme işaretleri bazı durumlarda çoğullar için, özellikle belirli kısaltmalar için veya okuyucu için bazı şeyleri açıklığa kavuşturmak için kullanılabilir… örn. 1 Kayakta iki i ve aardvarkta üç a vardır. örneğin 2Kimse yanıt vermeden önce dört SOS gönderdi.

  49. dan 4 Haziran ayında 2010, 7: 08 am

    Ama Fotoğraf, fotoğrafların bir daralması değil mi?

  50. dan 4 Haziran ayında 2010, 7: 13 am

    Phil'e katılma eğilimindeyim. Muhtemelen Fotoğraflar'ı kullanacak olsam da beni çılgına çevirmez çünkü bu fotoğraf kelimesinin bir kısaltmasıdır.

  51. Christopher Lacey Eylül 25, 2010, 1: 14'de

    Ama elbette bütün mesele, fotoğrafın bir daralma, fotoğraflardan oluşmasıdır, bu nedenle kesme işareti eksik harflerin olduğunu göstermek için kullanılır. Yine de buradaki kesme işaretinin kullanım dışı kaldığını fark etsem de - tıpkı insanlar 'kağıtlar yazmazsa veya 'telefon, ancak teknik olarak gramer olarak yapmaları gerekir.

  52. Andy_P 18 Zamanı: Haziran 2011, 3 at 12 üzerine

    Diğer yorumlardan birinden alıntı yapın: Teşekkürler! İnsanların daraltma / iyelik kuralını anlamalarının neden bu kadar zor olduğunu bilmiyorum. Herkese gösterdiğiniz için teşekkürler! Ama bu basit bir durum mu? "Fotoğraf" *, "fotoğraf" ın * bir kısaltmasıdır. Bu nedenle, "fotoğraflar" daki kesme işaretinin daralmayı göstermek için olduğu ve hiç de hatalı bir sahiplik olmadığını /

  53. Nikki 18 Zamanı: Haziran 2011, 10 at 50 üzerine

    Tamam - "Fotoğraf" kelimesi Oxford İngilizce Sözlüğünde uygun bir kelime olarak yer almaktadır. Politika, yeni bir kelimenin on yıl boyunca ortak kullanımda kaldıktan sonra girilmesidir. Bu nedenle, daralma şimdi aşağı yukarı kabul edilemez. Çoğul, nasıl resmi olmak istediğinize bağlı olarak “Fotoğraflar” veya “Fotoğraflar” dır. OED'deki liste aşağıdaki gibidir, (çoğulu not edin) Fotoğraf İfadesi: / ?? šfÄ »¾_tÄ» ¾_ / isim (çoğul fotoğraflar) bir fotoğraf.informal bir fotoğraf bitiş.verb (fotoğraflar, fotoğraflama, fotoğraflanmış) [nesneyle] bir fotoğrafını çekin. Bence bu onunla ilgileniyor.

    • Gary Mayıs 21, 2013, 4: 37 am

      Sırf sözlükte olması, orijinal kelimeden bir kısaltma olmadığı anlamına gelmez, bunun bir kural olduğunu göremiyorum.

  54. Georgia Ağustos 12, 2011, 8: 12'de

    Bunu bir süredir merak ettim ve hala kararsızım. Gördüğüm kadarıyla iki seçenek var: 1) "Fotoğraflar" - kesme işareti yok, çünkü sadece "fotoğraf" ın çoğuludur. 2) "Fotoğraflar" - "fotoğraflar" ın kısaltması olduğundan kesme işareti. senin düşüncelerin? Belki düşünecek bir şey.

  55. Benim Ağustos 25, 2011, 5: 12'de

    Fotoğrafın çoğul hali olan 'fotoğraflar' kelimesinden mi bahsediyoruz? Öyleyse, doğru biçim fotoğraf olmalıdır, çünkü doğru şekilde işaret ettiğiniz gibi, bu ya iyelik biçimidir ya da bir daralmadır ve bu durumda açıkça fotoğraf, fotoğrafların bir kısaltmasıdır. 'Fotoğraflar' değildir, çünkü bu bir çoğullaşma olacaktır. Fotoğraf değil, fotoğraf kelimesinin anlamı haline geliyor, fotoğraflar fotoğrafa dönüşüyor, her iki kısaltma da oluyor. Kesme işareti eksik harfleri işaretler. Sorunu göremiyorum.

  56. Ben Aralık 21, 2011, 1: 07'de

    Hayır, aptallar. Fotoğraflar doğru. Fotoğraf doğru değil. "Fotoğraflar" artık gerçek bir kelime; bunun fotoğraf kelimesinin bir kısaltması olması önemli değil, çünkü bu durumda değil. Yukarıda bahsettiğimiz gibi telefon, TEKNİK OLARAK telefon kelimesinin kısaltılmış halidir.

  57. şilin Ocak 12 tarihinde 2012, 8: 51 am'de

    En çok sinirlenen insanlar genellikle yanlış olanlardır! Burada bunu doğru şekilde açıklayan çok sayıda gönderi var; İngilizceye göre fotoğrafın (kasılma) olması gerekir, ancak fotoğrafın kendi başına bir kelime olmasına izin verirseniz, ki belki de yapmalıyız, o zaman fotoğraflar doğrudur (ve bu durumda, fotoğraflarınki o zaman yanlış olur). doğru, muhtemelen hepiniz sakin olmalısınız!

  58. Cormac Şubat 23, 2012 at 7: 59 am

    Fotoğraf, fotoğrafın bir daralmasıdır, bu nedenle fotoğraf geçerlidir.

  59. William 2 Mart ayında 2012, 5: 27 am

    "Fotoğraf" yazanlar kesme işaretini "fotoğraflar" kelimesinin kısaltıldığını belirtmek istemedikçe.

  60. Tost 5 Mart ayında 2012, 5: 51 am

    Fotoğraftaki kesme işareti, 'fotoğrafların' kısaltılması olduğu için kullanılmıyor mu?

  61. Meagan Temmuz 20, 2012 at 1: 29 pm

    Fotoğraflar aslında bir anlamda doğru (kuşkusuz biraz yanlış görünse de). İngiliz dilinde, kısaltılmış bir sözcükteki kesme işareti harflerin ihmal edildiğini gösterir: yani yapamam = yapamam, yapma = yapma, y'all = hepiniz (Güneyliler, lütfen bu yazımı doğru yapın! anlamı yok!). Fotoğraf kelimesi yaygın olarak kullanılan ve kabul gören bir kelime olmasına rağmen, başlangıçta argo bir terim olarak kullanılmıştır; fotoğraf için kısaltılmış bir kelimedir. Bu nedenle, kelimeden 'grafik'i çıkarırsanız ve çoğul fotoğrafları belirtmek için bir s eklediğinizde, fotoğraf olabilir. Sadece söylüyorum'.

  62. Hans Proebsting Kasım 21, 2012 at 7: 19 pm

    Ama sonra… kasılma çoğullaştırmadan önce mi yoksa sonra mı olmalıdır?

  63. serena Ocak 2 tarihinde 2013, 9: 24 am'de

    Bir iyelik olarak kullanıldığında veya sözcük-iki kuralında harf harfleri eksik olduğunda kesme işareti konur.

  64. AB Ağustos 23, 2013, 4: 37'de

    Merhabalar, dilbilgisinin doğru kullanımına tamamen göz yumuyorum ama her zaman 'fotoğrafların' içindeki kesme işaretinin fotoğraflardaki daralmayı gösterdiğine inandım. Bu konuda yorum yapan var mı?

  65. Fifi 21 am: 2013 Ekim 3, 42 üzerine

    Fotoğraflar gramer olarak doğrudur çünkü 'fotoğraflar' kelimesinin kısaltmasıdır. Ama 'fotoğraf' bir süredir ortalıktaydı ve çoğu insan çoğul yerine 's' eklendiğinde kesme işaretini yanlış bir şekilde yapıştırdığından, neden bir hata yapmış gibi görünme riskini alasın ki?

  66. Sanmıyorum 24 Ekim 2013 üzerine, 7: 36 pm

    "Bu, sahip olmayı veya bir daralmayı gösterir" diyorsunuz. Bu kelime fotoğraflar değil, bu nedenle fotoğrafın kısaltması doğru mu?

  67. elie Kasım 5, 2013 at 3: 27 pm

    Hollandaca'da fotoğraf var, bu yüzden Hollandalıların fotoğraflarını yazıp yazmadığını anlıyorum.

  68. Stuball'lar 20 am: 2014 Ekim 3, 54 üzerine

    Pekala, merak ediyorum ... eğer fotoğraf bir kelime ise, belki çoğullaşma, bir ünsüz+ 'o'. Patatesler, domatesler, kasırgalar, yankılar, ambargolar, sivrisinekler, volkanlar, fotoğraflar… 😉

  69. tristan kelly Aralık 13, 2014 at 6: 01 am

    Aslında Fotoğraf, fotoğraf kelimesinin bir kısaltmasıdır. Umarım bu yardımcı olur.Tristan (1974'ten beri Amerikanın yazım ve gramerini düzeltiyor)

Leave a Comment

Olmalısın giriş Yorum yazmak için.

Fotoğrafçılık İşinizi Nasıl Tanıtabilirsiniz?

By MCPA İşlemleri

Dijital Sanatta Manzara Çizimine İlişkin İpuçları

By Samantha Irving

Serbest Çalışan Bir Fotoğrafçı Olarak Profilinizi Nasıl Oluşturursunuz?

By MCPA İşlemleri

Serbest Çalışan Bir Fotoğrafçı Olarak Profilinizi Nasıl Oluşturursunuz?

By MCPA İşlemleri

Çekim ve Düzenleme İçin Moda Fotoğrafçılığı İpuçları

By MCPA İşlemleri

Bütçedeki Fotoğrafçılar için Dolarlık Mağaza Aydınlatması

By MCPA İşlemleri

Fotoğrafçıların Aileleriyle Fotoğraf Çekmesi İçin 5 İpucu

By MCPA İşlemleri

Annelik Fotoğraf Çekimi İçin Ne Giymeli Rehberi

By MCPA İşlemleri

Monitörünüzü Neden ve Nasıl Kalibre Etmelisiniz?

By MCPA İşlemleri

Başarılı Yenidoğan Fotoğrafçılığı için 12 Temel İpucu

By MCPA İşlemleri

Bir Dakikalık Aydınlık Oda Düzenlemesi: Canlı ve Sıcaklığa Az Pozlama

By MCPA İşlemleri

Fotoğrafçılık Becerilerinizi Geliştirmek için Yaratıcı Süreci Kullanın

By MCPA İşlemleri

Öyleyse… .Düğünlere Girmek İster Misiniz?

By MCPA İşlemleri

İtibarınızı Arttıran İlham Veren Fotoğraf Projeleri

By MCPA İşlemleri

Yeni Başlayan Her Fotoğrafçının Fotoğraflarını Düzenlemesi İçin 5 Neden

By MCPA İşlemleri

Akıllı Telefon Fotoğraflarına Hacim Ekleme

By MCPA İşlemleri

Evcil Hayvanların Etkileyici Fotoğrafları Nasıl Çekilir

By MCPA İşlemleri

Portreler için Tek Flaş Kapalı Kamera Aydınlatma Kurulumu

By MCPA İşlemleri

Mutlak Yeni Başlayanlar için Fotoğrafçılık Temelleri

By MCPA İşlemleri

Kirlian Fotoğrafları Nasıl Çekilir: Adım Adım İşlemim

By MCPA İşlemleri

14 Orijinal Fotoğraf Projesi Fikri

By MCPA İşlemleri

Kategoriler

Son Yazılar