Фотографів! Чи варто продавати цифрові файли? Частина 1: Ризики

Категорії

Рекомендовані товари

Чи варто продавати цифрові файли?

Все більше фотографів продають цифрові файли або на додаток до відбитків, або замість них. Я не впевнений, що сталося першим у цьому сценарії з куркою та яйцем - чи почали фотографи просувати цифрові файли, щоб завоювати частку ринку; або попит клієнтів змусив фотографів почати надавати цифрові файли. У будь-якому випадку, зараз це загальний аспект галузі. Ось короткий опитування на сторінці MCP Action у Facebook із запитанням, чи продають фотографи своїх файлів на CD або DVD. Не забудьте додати і свої відповіді.

Фотографу, що починає діяти на етапі створення портфоліо, надання цифрових файлів своїм клієнтам здається необхідною та розумною справою; і в цей цифровий вік представники громадськості сприймають його. З моїх спостережень, очевидно, що багато з цих зображень продаються занадто дешево, щоб ринок зміг їх підтримати. Вже десь про " важливість фотографів, які надають справжню цінність своїй роботі (щодо майстерності, часу, витрат тощо), тому я не буду повторювати це тут.

Натомість я обговорю технічні ризики та стратегії продажу цифрові зображення. Правда полягає в тому, що випуск ваших фотографій у цифровій формі загрожує небезпекою.

Цифрова фотографія - це не просто купа пікселів. Це ваше творіння, ваше бачення, ваше мистецтво. Ви плануєте це, захоплюєте і редагуєте, поки воно не виглядає саме так, як ви цього хочете. Ви не хотіли б показати неповноцінний доказ замовнику, так само, як шеф-кухар ненавидить подавати напівготовну страву до закусочної.

Але коли ви передаєте свої цифрові файли громадськості, ви відмовляєтеся від контролю над своєю роботою. Навіть якщо ви надаєте чітко сформульований «Посібник із використання» (і ви точно мусите це робити), ціла кількість факторів якості раптом вам не під силу:

1. Друк. Де ваш клієнт отримає відбитки? Хороша лабораторія, або жахлива дешева? Хороший домашній принтер, або ще жахливіший дешевий?

2. Розмір. Чи виберуть вони розмір друку, який відповідає розміру та якості файлу?

3. Обрізка. Якщо обраний розмір друку вимагає обрізання (наприклад, 8 × 10), чи будуть вони вшановувати вашу композицію? Вони взагалі потурбуються перевірити обрізання перед натисканням кнопки «друк»? Або несподівані відбивання кінцівок будуть розпорядком дня?

4. Заточення. Чи буде заточка, яку ви застосували до файлу, відповідати обраному способу друку та розміру?

5. Дядько Франк. Це найгірший. Це може бути не дядько Френк, звичайно, це може бути двоюрідний брат Френк, або приятель Френк, або тітка Френсіс. Хтось із некаліброваним екраном, хитромудрою копією Photoshop та ентузіазмом «виправити» ваші зображення перед вашим замовником, перш ніж вони їх надрукують. Дуже бійтеся дядька Франка.

Будь-який із вищезазначених факторів може призвести до того, що ваша фотографія висить на стіні вашого клієнта жахливо. Якщо ви вважаєте, що усний переказ - це ваш найпотужніший маркетинговий інструмент, розгляньте цю розмову:

“Два цукри і лише трохи молока, дякую. О, бачу, у вас надруковано сімейну фотографію! У мене, напевно, ближче ... о, боже, чому ви всі виглядаєте жовтими? І чому маленького Джиммі наполовину рубають?"

"Так, ми теж трохи розчаровані цим".

"Хто взяв це для вас?"

“Це був покликаний фотограф по дорозі [вставте своє ім’я тут]».

"О мій. Я не буду їм телефонувати ".

Очевидно, я описую тут найгірший сценарій. У більшості випадків ваші прекрасні фотографії породжуватимуть позитивне усне спілкування та розширюватимуть вашу клієнтуру. Але ризик постійно присутній. Єдиний спосіб створити куленепробивну репутацію - це зберегти 100% контроль над своїми відбитками; і єдиний спосіб зробити це - зберегти цифрові файли в собі.

Попри все це, я знаю, що не можу зупинити хвилю. Продаж цифрових файлів зараз є усталеною практикою, і багато фотографів відчувають себе зобов’язаними це робити, навіть якщо вони насправді цього не хочуть.

Завтра, у другій частині, я обговорю найкращу практику підготовки цифрових файлів для вашого клієнта, щоб мінімізувати ваш ризик.

Демієн - ретушер, реставратор та викладач Photoshop з Австралії, який здобув широку репутацію "засобу вирішення проблем із зображеннями" для тих фотографій, які важко редагувати. Ви можете ознайомитися з його роботами, а також широким набором статей та навчальних посібників на свій блог.

Дії MCPA

Без коментарів

  1. СтейсіN на січень 19, 2011 в 9: 14 am

    Це чудове читання для тих, хто розглядає можливість перегляду своїх файлів. Хоча мене постійно про це запитують, я сильно утримався від цього - саме з тих причин, які ви описали.

  2. ієна на січень 19, 2011 в 9: 20 am

    «Продаж цифрових файлів є усталеною практикою зараз, і багато фотографів почуваються зобов’язаними це робити, навіть якщо вони насправді цього не хочуть». То як я можу вийти з решти і зупинити потік проданих файлів?

    • Трой на січні 25, 2014 на 2: 53 pm

      Я спеціалізований фотограф (автомобільні події), і я не хочу продавати свої відбитки, але чи є такий розмір роздільної здатності, який чудово виглядає як шпалери на вашому комп'ютері, але насправді поганий, якщо вони намагаються їх надрукувати? Яка хороша ціна ці файли?

  3. Аманда Каппс на січень 19, 2011 в 9: 21 am

    привіт - я один з ТИХ фотографів, який продає її зображення. Я не довгий час, і нарешті піддався тиску клієнта! Я даю їм інструкції, де і як друкувати, а також де не друкувати. Однак, зізнаюся, я ніколи не думав про дядька Франка, і він мене охолоджує.

  4. Альберт Рейл на січень 19, 2011 в 9: 28 am

    Звичайно, продайте свої зображення та додайте флаєр, що Аль зробить їх своїм цифровим відео, цифровою книгою пам’яті, портретами на стінах тощо, щоб він міг збільшити свої продажі на пару тисяч доларів. Це ментальність багатьох фотографів сьогодні. Будь-яка особа, яка передає або продає свої зображення на CD або DVD, не є професіоналом…. Деякі вкладаються за "швидкий долар". Це не професіонал. Розумні ціни, постійні клієнти протягом усього життя зроблять вас багатими. Давати або продавати зображення абсолютно БЕЗКОШТОВНО - ГЛУПО і багато іншого. Єдиним часом і місцем, з яким слід обробляти зображення, буде зйомка комерційного продукту, і, звичайно, ціна враховує все це.

  5. Крістін на січень 19, 2011 в 9: 29 am

    Це всі вагомі моменти і, безумовно, проблеми, про які слід подумати, пропонуючи цифрові файли. Однак, як споживач, я хочу цифрових негативів, і я б вагався використовувати фотографа, який не запропонував мені цю можливість. Ця дискусія нагадує мені про музичну індустрію та її реакцію на цифрові музичні файли. Реальність полягає в тому, що світ рухається до всього цифрового, і якщо ми, як фотографи, не знайдемо способу працювати з технологією, а не чіплятись за застарілу модель доставки, ми виявимо, що намагаємося наздогнати дорога. Я думаю, що дискусія повинна бути зосереджена на тому, як найкраще захистити себе та своє мистецтво, пропонуючи цифрові файли, оскільки я не думаю, що хтось, крім Анни Геддес усього світу, не зможе не пропонувати цифрові файли приблизно через п’ять років. Одна ідея, яка мені подобається, полягає у наданні 5 x 7 еталонних відбитків разом із файлами, щоб клієнти могли побачити, як повинен виглядати друк. Це частина роботи фотографа - навчити клієнта друкувати, обрізати тощо. Багато з цього зводиться до відносин з клієнтом.

  6. Анжі на січень 19, 2011 в 9: 37 am

    Дякую і амінь. Я не продавав і, швидше за все, ніколи не буду продавати файли з повною роздільною здатністю своїм (не фотографам, некомерційним) клієнтам. Портрети, надруковані на копіювальному папері, приклеєні до холодильника Бабусі? Буває. Будь ласка, навчіть свого клієнта цінності та якості вашого мистецтва. 😉

  7. Лорі Орр на січень 19, 2011 в 10: 07 am

    Я вже близько 5 років професійний фотограф. Після закінчення школи я працював у дивовижного дитячого фотографа, а потім був помічником весільного фотографа, перш ніж відкрити власний дитячий / сімейний фотографічний бізнес. З тих пір я відпустив цей бізнес, дуже сумуючи за фотографією, але сказав: "Я просто не ділова людина". Чесно кажучи, це питання є однією з головних причин цього. Я дорожу своїми фотографіями. Я витрачаю стільки часу, вдосконалюючи їх саме так, як я хочу їх, і абсолютно обожнюю свою лабораторію, що мені стає трохи нудно в животі, коли думаю, що вони друкуються на жахливому принтері та відображаються як "моя робота". Однак коли люди запитують, чи продаю я свої цифрові зображення, і чують, що ні, я відчуваю, що мене швидко не помічають. Чи вони вважають, що я жадібний, чи задирливий, або що завгодно спадає на думку. Я відчуваю себе такою винною, і це розбиває мені серце. Як ми можемо допомогти нашим клієнтам зрозуміти і не відчувати тиску на жертвування своєю роботою?

  8. Цеділка на січень 19, 2011 в 10: 16 am

    Я повністю згоден з Крістін. Це цифровий світ, і замість того, щоб втікати від змін, нам потрібно прийняти їх і з’ясувати, як захистити себе, пропонуючи пропозиції, як це робила Крістін у своєму дописі. Дякую за статтю. Чудова дискусія, і коли ви великі дискусії, це може призвести лише до чудових рішень! 🙂

  9. Meagan на січень 19, 2011 в 10: 17 am

    Фантастична стаття. З нетерпінням чекаємо частини 2.

  10. Моніка на січень 19, 2011 в 10: 17 am

    Чудові бали !! Я продаю компакт-диски лише тоді, коли мої клієнти здійснюють друк, крім того, що я не продаю, я також продаю компакт-диск лише з відредагованими файлами. Я »« читаю ваші статті!

  11. Шена Луна на січень 19, 2011 в 10: 21 am

    Дуже правдива Крістін!

  12. Діана М на січень 19, 2011 в 10: 37 am

    своєчасно! Я щойно переробив свої ціни / колекції на основі цієї проблеми. Ці вихідні я бачив статтю про переважну більшість клієнтів, які насправді ніколи не друкують нічого на своєму компакт-диску. Тож я подумав: "яка мета?" ну тому що всі вони думають, що хочуть цього ... врешті-решт, це цифрова епоха ... так як я можу випередити цю криву “на компакт-диск чи не на компакт-диск?” Отже, я вирішив зробити кілька “фізичних” речей частиною пакет, такий як одне гарне полотно чи художній принт для їх стіни, та кілька інших смаколиків для преси - але я також включаю деякі цікаві речі, мультимедійні речі, які вони можуть розмістити на своєму iPhone або веб-сайті ... зрозумів, я міг би також піти з цим потоком але йдіть далі і обіймайте його. Таким чином, клієнт отримує достатньо цифрових зображень, вони, мабуть, не торкнуться цього компакт-диска, крім спільних фотографій fb, і я знаю, що у них є деякі фізичні предмети, щоб отримати той «старомодний» захват від того, щоб тримати в руках чудовий фото-арт-продукт. і повісити одну на стіні. Виграй виграш, що стосується мене, і з неділі у мене було два клієнти, які купують концепцію, що "вистрілити" більше не є пропозицією, але подивись, який крутий пакет ти отримаєш!

  13. Мішель на січень 19, 2011 в 10: 46 am

    Чудові моменти, Крістін, і добре сказано! Як фотограф, так і споживач, я бачу цінність (як для фотографа, так і для споживача) пропонування відбитків розміром 5 × 7, щоб продемонструвати, як повинні виглядати якість та зображення, якщо вони надруковані відповідно до специфікацій фотографа через Професійна лабораторія. Маючи фізичний відбиток (будь-якого розміру), який може побачити споживач, це чудовий навчальний інструмент, який допомагає фотографу навчити своїх клієнтів, як повинні виглядати професійні зображення.

  14. Барб на січень 19, 2011 в 10: 50 am

    Я задумався над цим, з нетерпінням чекаючи завтрашнього поста post

  15. Джен С. на січень 19, 2011 в 11: 04 am

    На моєму веб-сайті було створено керівництво з ціноутворення для друку, і я був готовий до роботи. ЖОДНА ОСОБА навіть за 3 місяці не виявила зацікавленості. Тож я запитав, щоб дізнатись, чого хочуть люди, і це були цифрові зображення. Більшість із них друкують лише кілька, але хочуть решту для своїх блогів, FB тощо. Як тільки я змінив упаковку, включивши компакт-диск із зображеннями, раптом я був зайнятий. Це так розчаровує, бо я відчуваю, що моя демографічна група вирішила, якими повинні бути мої пакунки та ціни.

  16. Деміен на січні 19, 2011 на 12: 25 pm

    Дякую всім. Я не сподівався отримати настільки бурхливу відповідь, але я радий, що викликав деякі суперечки. Оскільки я сам не фотограф, я не маю реальних "інвестицій" у це питання, тому сподіваюся, що " я представив збалансовану дискусію. Крістін, сподіваюся, частина 2 вас задовольнить 🙂

  17. Selena на січні 19, 2011 на 4: 27 pm

    Я б попросив фотографів розглянути щось з точки зору замовника. Клієнт не уявляє, де ти будеш через 5 років. Що робити, якщо вони хочуть ще один принт, і ви більше не займаєтеся бізнесом? Принтери, які вони придбали, неможливо надрукувати ніде без звільнення про авторські права. Це дуже засмутить мене, як клієнта, саме тому я наймаю лише фотографів, які продають свої цифрові зображення. Звичайно, я плачу за них преміальну ціну, але я відчуваю, що вони повинні бути у мене. Я не можу передбачити (і, швидше за все, не дозволити собі) всіх відбитків, які мені коли-небудь знадобляться з цього сеансу, на все життя. Хм, можливо, це ідея, можливо, ви можете обмежити друк на певний проміжок часу, але через 2 роки передайте авторські права покупцеві. Однак я розумію зауваження, викладені в статті, оскільки я б не хотів, щоб образи, змінені дядьком Франком, і видані моєю роботою. : O

  18. Аніта на січні 19, 2011 на 4: 50 pm

    Інший кут: коли професійний фотограф приєднується до професійної аутсорсингової лабораторії, ця лабораторія пропонує: відбитки різних розмірів, безліч продуктів, спільний доступ між соціальними мережами, розміщення файлів / на довгі роки, тому не турбуйтеся про недоречне розміщення диска /, на слайд-шоу, чому Клієнтам все-таки потрібно МАЄ диск? Я за захист якості нашої роботи художників-візуалістів, збереження оригінальної композиції, тональності зображення та загальної якості. І, до речі, якась аналогія з іншим візуальним мистецтвом: чи бачили ви коли-небудь замовлену картину, яку клієнт перефарбовував, перефарбовував, зачіпав після того, як твір привезли додому зі студії художника?

  19. Лорі на січні 19, 2011 на 5: 35 pm

    Своєчасно !! Мені зовсім не подобається пропонувати їх, але нещодавно відчув тиск надати файли з низьким рівнем дозволу для використання в альбомах. Клієнтка не зраділа і вимагала файлів високої роздільної здатності - на зйомку вона витратила 80 доларів. Я їх не давав. Розглянуто можливість повернення коштів за залишені сесії та надання файлів з медичними документами. Ми не матч! І одна з моїх фотографій потрапила до її блогу - без дозволу чи фотографії.

  20. Тарін на січні 19, 2011 на 6: 12 pm

    Ми найняли професійного фотографа, щоб зробити фотографії наших хлопців кілька місяців тому. Вона зробила гарну роботу, і ми купили кілька відбитків. Частиною пакету для друку були цифрові файли, і вона дала детальні вказівки щодо того, як і де їх друкувати. Я, мабуть, не закінчу їх друкувати, по правді кажучи. Але було так важко вибрати, які відбитки ми хотіли придбати, а можливість відібрати 25 цифрових файлів це значно полегшило. Як клієнту дуже важко вибрати свої фотографії, а особливо важко вибрати фотографії своїх близьких, які будуть відкинуті. З іншого боку, я здогадуюсь, що люди, які друкують професійну роботу в Walmart або Costco, будуть незаконно їх сканувати та друкувати, якщо в них і так не буде цифрового файлу. Якщо вони не люблять ввічливості та вдячності за вашу роботу з цифровим файлом, вони не матимуть такої ж поваги щодо друкованої копії, яку можна сканувати.

  21. Ларейна на січні 19, 2011 на 6: 18 pm

    Задовго до того, як я був фотографом, я був нещодавно одруженим із новенькою дитиною. Я відчував, що мій єдиний варіант - поїхати в Сірс для фотографій. Ми були бідні і могли дозволити собі лише кілька фотографій нашої дитини. Наївно я думав, що одного разу мені вистачить грошей і повернусь для решти своїх прекрасних фотографій немовлят. Минуло десять років, і я подивився на той маленький 8 × 10 на стіні і зрозумів, що тепер у мене є гроші, щоб повернути всі відбитки, які мені довелося відхилити. Я зателефонував Сірзу …… вони більше не мали моїх негативів. Спустошений, я пообіцяв собі, що вкладу своє серце і душу у фотографування, і більше ніколи не почуватимусь так. Я не хочу, щоб будь-яка інша молода (або стара) мати теж мала так почуватися. Наші клієнти шукають нас, щоб допомогти їм вловити момент часу, який триватиме вічно. Однак полотно, відбитки та фотокниги цього не роблять, і вони рідко переживають пожежі в будинках. Цифрові файли, що зберігаються в кількох місцях, можуть…. Чи збираєтесь ви нести відповідальність за збереження клієнтами цифрових файлів протягом 50 років у випадку такої надзвичайної ситуації? Якби я був художником і сім'я платила мені за написання їхньої картини, вони були б у жаху, якби я стягнув з них додаткову плату, а потім передав їм копію моєї картини. Якщо хтось заплатив мені за пошиття бальної сукні, а через рік вона розрізала сукню в міні-сукню…. Вона може це зробити, вона вже заплатила за мою послугу та товар. Я справді бачу іншу сторону цього. Я витрачаю на свою роботу стільки ж часу, скільки хтось інший. Я не хочу, щоб хтось віддав свою роботу безкоштовно, але спробуйте подумати про те, що спочатку призвело вас до фотографії.

  22. Не вражений на січні 19, 2011 на 8: 04 pm

    У мене є дядько Франк. В даному випадку це був інший професійний фотограф. Вона була нареченою і, очевидно, не могла бути фотографом за цей день, тому мені дали роботу. Я зробив помилку, продавши їм цифрові файли, і після цього одна з моїх фотографій з'явилася у фотографії нареченої у Facebook. Я кажу, що це було лише моє фото, бо це точно не той образ, який я їм дав. Хтось (я припускаю, це була наречена / фотограф) перередагував зображення, і мені здається, це зараз виглядає огидно. ДІЙСНО не вражений відсутністю професіоналізму, який демонструє фото.

  23. Андреа Уітакер на січні 19, 2011 на 8: 11 pm

    Я не фотограф, але я “клієнт”, який хоче щороку робити сімейні фотографії. Я НІКОЛИ не замовляю фотографа, який не продає цифрові зображення за розумну ціну, хоч би якими були ваші казкові. Я очікую, що це стандарт.

    • Allison у вересні 17, 2012 в 8: 56 pm

      Що б ви вважали розумною ціною на цифрові файли?

    • Джуді у вересні 27, 2012 в 1: 22 pm

      Я також хотів би знати, що ви вважаєте розумним?

    • Керолайн Салліван у квітні 16, 2013 в 10: 41, а

      Для бізнес-дослідження, яку найбільшу ціну в доларах ви хочете заплатити при бронюванні сімейної зйомки, яка включала б сеанс, професійний пакет друку та цифрові файли?

  24. Кейсі Лі на січні 19, 2011 на 10: 11 pm

    Дякую за цю інформацію! Я вважаю це дуже корисним, оскільки я планував дозволити комусь отримати цифрову копію фотографії! ~ Кейсі Лі ~ Ознайомтеся з подарунками в моєму блозі:http://kcleephotography.blogspot.com/2011/01/my-first-giveaway-3-prizes.html

  25. Ліза на січні 19, 2011 на 10: 17 pm

    Моя проблема полягає в тому, що я дуже даю людину, тому я, як правило, віддаю цілий пакет, а потім трохи. Ганьба мені, я знаю, але, правду кажучи, я би почувався дуже погано, тримаючи цифрові цифри в собі. Хоча дядько Френк мене лякає, але не настільки поганий, щоб замкнути цифрові цифри і ніколи їх нікому не передавати 🙂 Приємна стаття, Демієне!

  26. Деміен на січні 20, 2011 на 4: 20 pm

    Андреа, я думаю, ти більшість. Я почуваюся точно так само. Продажі цифрових зображень залишаються на місці. Ось чому я написав частину 2 цієї статті.

  27. Дженніфер Б на січні 21, 2011 на 3: 06 pm

    це було настільки спонукальним до читання, як і я відчував те саме! Але є стільки тиску на передачу цифрових файлів, я починав відчувати себе поганим хлопцем, коли не поступаюсь. Дякую!

  28. Ліза на січні 22, 2011 на 10: 05 pm

    Для тих фотографів, які відмовляються продавати цифрові файли: Ваші клієнти самі „оцифровують” зображення, незалежно від того, продаєте Ви їх чи ні. Сканування та / або фотографування портретних знімків або знімків із мобільних телефонів на папері для того, щоб опублікувати їх у блогах, на facebook або просто для демонстрації. Більше ніхто не носить фотографії у своїх гаманцях - вони носять їх на своїх телефонах! Ви обманюєте себе, якщо вважаєте, що контролюєте готовий продукт, не продаючи файли.

  29. Кетрін на листопаді 23, 2011 в 11: 32 м

    Де друга частина цієї статті? Не можу знайти!

  30. Террі у квітні 11, 2012 в 7: 03, а

    Думаю, більшість із вас втрачає суть, включаючи письменника. Якщо це справді художньо, як пейзаж або рідкісний захоплення, як колібрі в середині польоту, я бачу виправдання не відмовлятися від цифрової версії. Але, весілля або дитяча малюнка. У чому сенс? Вам по суті платять за надану послугу, і ви використовуєте цифрові камери, тому що знаєте переваги цифрових. Чому б не запропонувати їх своєму клієнту. Багато людей використовують цифрові рамки для фотографій, надсилання електронної пошти та публікації на Facebook тощо. Якщо мій фотограф не пропонує цифровий формат, я закінчую сканувати відбиток і роблю це менше, ніж те, що фотограф задумав. Все, що я кажу, - ваше мистецтво буде краще ділитися, якщо ви готові прийняти сучасні тенденції.

    • Джуді у вересні 27, 2012 в 1: 25 pm

      Террі - “Якщо мій фотограф не пропонує цифрового формату, я закінчую сканувати відбиток і роблю це менше, ніж те, як задумав фотограф. ”Це є порушенням авторських прав, і на вас можуть подати позов, як і на будь-який Walgreens, target, Walmart, за яким ви його скануєте. Я можу оцінити бажання цифрових файлів, але вони мають свою ціну. Ми не працюємо безкоштовно. Якби я зробив сесію, а потім, в основному, віддав файли дешево, у мене не буде можливості отримати прибуток від сесії.

  31. Стів Ландар у квітні 17, 2012 в 2: 29, а

    Я клієнт. У сучасному середовищі, насиченому медіа, я ділюсь фотографіями свого життя та сім’ї лише в цифрових форматах. Ваші бали задовольняють лише для обґрунтування моделі ціноутворення. Теоретично я міг би придбати друковані копії та намалювати їх, або вирізати, зменшивши їх усіма способами, про які ви згадали. Фотографи, які не продають цифрове зображення, просто намагаються зупинити хвилю заради власної фінансової вигоди. Будь ласка, не використовуйте міркувань задоволення кінцевого клієнта, оскільки задоволення відбувається завдяки ефективному обміну фотографіями з близькими. Якщо я купую борошно у мельника, він не наполягає на єдиному фіксованому способі використання. "Якщо ні, це погіршить насолоду від мого борошна !!". Будь ласка. Він не. Він знає, що коли ви купуєте щось, вам слід робити те, що ви хочете, в кращу чи гіршу сторону.

  32. Рон С. на травні 6, 2012 в 7: 57 pm

    Я не продаю такий товар, як борошно. Я продаю своє мистецтво, свою творчість та свої технічні навички. і готовий продукт. Якщо купуєте книгу, я не маю права відтворювати її та дарувати друзям та родині. Ви не маєте права всіх художників малювати, якщо доручите їм створити картину. Покоління "Napster" не поважає концепцію авторських прав, будь то музика або фотографії, створені професійним фотографом. Музична індустрія мала достатньо влади та грошей, щоб знайти спосіб переконатись, що артист, який володіє авторським правом, отримає компенсацію. Як незалежний власник студії вже більше тридцяти років, я ніколи не продавав негативний чи цифровий файл портретному клієнту з багатьох причин у вищезазначених публікаціях. Я позиціонував себе на ринку, щоб залучити клієнтів, які поважають мій артистизм і майстерність і готові інвестувати як емоційно, так і монетарно в те, що я створюю для них. Це стримує тих, кого турбує лише те, наскільки «дешево» я можу це придбати, і чому це не «дешевше». Я не кажу, що вони погані люди, я просто кажу, що волію не працювати з людьми, які мають такий спосіб мислення.

    • Моллі на травні 16, 2012 в 8: 57 pm

      Напстер не робив мистецтво з облич людей. Це обличчя моєї дитини, з якого зроблено твоє мистецтво. Ви не маєте права говорити людям, що ваше мистецтво перевершує їх право власності на власний образ. Зараховуйте те, що, на вашу думку, варте вашого мистецтва, але нехай люди володіють обличчями, за які вам заплатили. Якщо ви не можете витримати думки, що об’єкт фотографії має на нього власність так само, як і фотограф, тоді спробуйте зробити фотомистецтво з пейзажів, природи тощо і продайте це. Крім того, справа в тому, що паперові фотографії марні. Їм більше ніхто не користується. Ніхто. Я ніколи не найму фотографа, який не продає цифрові фотографії, - і плачу тисячі на рік за фотосесії. Я недешевий, я просто не з 1960 року.

  33. Роберт Хаттінгер на травні 18, 2012 в 9: 14 am

    "1. Друк. Де ваш клієнт отримає відбитки? Хороша лабораторія, або жахлива дешева? Хороший домашній принтер, або ще жахливіший дешевий? »Якщо я купую машину, я можу розпилити її фарбою в жовтий колір. Це мій жахливий вибір, але це мій вибір. Якщо я хочу принг, який я можу передати дітям, щоб вони могли насолоджуватися ним, це не буде портатом за 300 доларів. Розмір Чи виберуть вони розмір друку, який відповідає розміру та якості файлу? це для особистого користування. Я, як громадянин, маю право на багато захищених авторським правом творів, які завдяки інтерпретації (їх також називають художньою ліцензією) я можу знищити та повністю зруйнувати. Тим самим створюючи "нову" роботу5. Дядько Франк. Це найгірший. Це може бути не дядько Френк, звичайно, це може бути двоюрідний брат Френк, або приятель Френк, або тітка Френсіс. Хтось із некаліброваним екраном, хитромудрою копією Photoshop та ентузіазмом "виправити" ?? ваші зображення для клієнта, перш ніж вони їх надрукують. Дуже бійтеся дядька Франка. Знову чесне використання. Я можу під’єднатись до Інтернету, отримати зображення чого завгодно, і робити з цим, що я хочу, і покласти це в свій холодильник. Кому завдано шкоди? Які авторські права порушені? Поки я не претендую на право власності на оригінал та утримуюся від розповсюдження або монетизації. Якщо метою вправи є вдосконалення своїх навичок фотографування, тобі не потрібно, щоб я платив тобі, щоб використовувати мене чи свою сім’ю як своїх предметів. Я чекаю чогось взамін. Я вважаю, що клієнт має право на цифрові копії без водяних знаків. Клієнт повинен дотримуватися закону щодо використання. Закони є обов’язковими для виконання. Якщо хтось незаконно привласнить ваш імідж, подайте їх до суду. Це ваше право. Якщо це занадто багато клопоту, виходьте з бізнесу. Крім того, я стверджую, що є фотографи, які розміщують свої фото в Інтернеті через Flickr, G +, 500px тощо ... якщо вони хороші, вони добре спрацюють, крапка. Якщо ринок затоплений, ви вибрали неправильну професію. Сидіти у своєму підвалі, скупо накопичуючи свої фотографії та божевільно гавкати на тих, хто підходить, - це не тільки погана ділова практика, але й просто грубість ». Я не продаю такий товар, як борошно. Я продаю своє мистецтво, свою творчість та свої технічні навички. і готовий продукт. Якщо ви купуєте книгу, я не маю права відтворювати її та роздавати своїм друзям та родині », і якщо я вириваю сторінку, кладу її на свій холодильник? Якщо я купую мона-лізу, я маю право накласти на неї вуса. Ви як фотограф не можете контролювати смак. Очевидно, що відтворення та розповсюдження вже захищені законом. Це НЕ суть. Я не можу сказати це прямо, фотограф - це інструмент, тим не менш досвідчений інструмент. Засіб для досягнення мети. Який кінець? виготовити щось прекрасне. Я хочу те "щось красиве" Ось за що я вам заплатив! Якщо потрібно, приєднуйтесь до сайту, де ви отримуєте комісію за відбитки тощо, але цифрові файли, я заслуговую на копію, МЕНЬШЕ сирих зображень я ніколи більше не підпишу контракт, який не включає цифрові копії. Все сказане, я завжди буду поважати роботу фотографів, поводитись з нею обережно, надавати кредит там, де це потрібно, і кричати свою роботу всім, хто буде слухати. Припиніть накопичувати, поділіться роботою, нехай люди бачать вашу майстерність! Перестаньте турбуватися про те, що який-небудь наркотик у підвалі накладає на "ваші" зображення, він може це зробити.

    • РВК на листопаді 5, 2013 в 6: 54 м

      У моєму районі, який це досить маленьке “місто”, мабуть, є понад 400 людей, які називають себе “фотографами”. Студії, які існують роками, не продають цифрові зображення. Нові "фотографи" не тільки дарують зображення, але й роблять групову роздачу. Тож на виплату в 30 доларів вони витрачають близько 6 годин на зйомки та обробку. Клієнт не заслуговує іміджу. Художники не давали б вам права на друк своїх художніх творів. Справжній фотограф вкладає тисячі доларів на обладнання, тисячі годин на вдосконалення свого мистецтва та рівну кількість годин на обробку фотографій. Для тих “клієнтів”, які хочуть зображення, крім водяних знаків із низьким рівнем роздільної здатності, будь ласка, знайдіть фотографа, який хоче бути. Ви повинні отримати свій імідж, оскільки вони не будуть довго займатися бізнесом. Що стосується того, що фотографа немає поруч, я особисто зв’язуюся з кожним клієнтом, щоб запитати, чи хочуть вони фотографії, якщо я вирішу залишити бізнес. Це лише правильно. До тих пір я не хочу, щоб мою роботу редагували, друкували в Costco або використовували якось іншим чином. Якби ви придбали моє образотворче мистецтво в галереї, чи могли б ви подумати, що можете і це відтворити? Це правда, що тисячі людей, які називають себе фотографами, завдають шкоди справжнім професіоналам. Це ділові люди. Ті, хто вважають, що їм «винен» образ, не поважають бізнес. Я даю клієнтам зображення з низьким дозволом із водяними знаками для використання на Facebook, галерею, щоб показати своїм друзям, і я навіть завантажив одне зі своїх зображень (за певну ціну) на шаблон їх Різдвяної листівки. Я волів би менше клієнтів, які готові платити мені за мою роботу, тоді купу, хто не хоче нічого платити, і направляти своїх друзів, які відчувають те саме.

  34. Брайан на травні 28, 2012 в 7: 37 am

    Привіт усім! Є 3 основні проблеми1. Фотографи ведуть бізнес, який повинен отримувати прибуток. Якщо ми продаємо цифрові файли, нам потрібно мати можливість продати їх за стільки грошей, щоб зробити всю роботу до цього моменту, а також накладні витрати на управління студією. На жаль, ця сума більше, ніж люди, мабуть, готові платити за цифрові файли (оскільки вони мають низьку сприйнятливу вартість) Рішення полягає в тому, щоб зробити набагато більше знімків і продати менше $ кожному клієнту, але тоді ви не можете надати хороший сервіс, якщо намагаються прогнати занадто багато клієнтів. (саме там студії супермаркетів охоплюють ринок) .2. Цифровий файл, якщо все зроблено добре, ретушується для друку на каліброваних принтерах професійного класу, яких немає в більшості будинків, у більшості супермаркетів. Тож друк не буде виглядати так добре, як задумав фотограф. Це означає, що вони вклали всю цю роботу у щось приголомшливе, але зараз це виглядає лише середньо, і тому представляє, що їхні студії працюють погано. Сумна річ у тому, що клієнт все ще заплатив чималі гроші за придбання цифрових файлів, але справді у них немає гарної готової продукції. 3. Коли у клієнта є компакт-диск із зображеннями, більшість з них насправді їх ніколи не друкує! Життя стає зайнятим, диск губиться, і вони ніколи не обходяться з цим …… після того, скільки дивовижних книг рецептів ви купили і ніколи насправді не робили в них рецептів! Легше просто повернутися до ресторану, зробити його майстерно зробленим і насолодитися загальним досвідом. Ми раді надати невеликі файли для facebook, електронної пошти, обміну даними з родиною, лише не для друку, оскільки ми хочемо, щоб що-небудь надруковане виглядало винятково, і єдиний спосіб, яким ми можемо забезпечити це, - це надрукувати його на найкращому обладнанні та професійних роботах. (які гарантовано триватимуть понад 100 років) Я знаю, що всі наші клієнти дуже раді, що на їхніх стінах є готовий портрет. Вони усвідомлюють, що це професія, і що ми знаємо, що робимо (через 20 років), тому залишають це нам і отримують чудовий результат.

    • Джуді у вересні 27, 2012 в 1: 29 pm

      добре сказав Брайан!

    • Керолайн Салліван у квітні 16, 2013 в 10: 55, а

      Чи можете ви дати мені уявлення про ваші ціни на цифрові послуги? Після 30 років професійного фотобізнесу ми маємо чудових клієнтів, яким насправді ніщо не цікавить, крім чудових принтів та настінних портретів. Так, вони роблять facebook, і коли вони замовляють, я завжди завантажую кілька найкращих ретушеваних (які вони обрали), клацаю на них і демонструю всім: 0) Іноді вони просять одну для різдвяних листівок або пару для Старший сторінку в задній частині їх щорічників. За запитом я продам 150 × 4 × 6 із пакетом або портретною покупкою за 15.00 доларів. Я хочу придумати ціну цифрового пакету, як і нашу звичайну ціну на друкований пакет. Три аркуші за 150.00 доларів США або три цифрові файли розміром 8 × 10 для… ..? ДОПОМОГА! Щось справедливе, оскільки вони друкуватимуть розміри 8 × 10 і менше… .або набір 8 для….? Яка була б хороша ціна ??? Це рухає мене NUTS. Проблема для нас полягає в НОВОМУ клієнті, який дзвонить. Той, якого ми ніколи не зустрічали ... що вони очікують, скільки вони готові витратити, їм цікаво чи знають різницю в професійному друку чи просто у файлах ??? Ми взагалі хочемо їхнього бізнесу ??? Ми звичайно ... але коли економіка спала сім років тому у штаті Южна Кароліна, це скоротило нас до 1/2. Класичні портрети (не задушливі ... але приємні) все ще є популярністю серед наших клієнтів - але чого хоче ця нова зміна охорони в цій економіці, яка не зіпсує професіонала? Що справедливо? Вони є замовником, і ми знаємо, що там десь є рішення, яким можна покласти край цьому безумству. Лол

  35. Папа на червень 29, 2012 в 12: 52 год

    Просто… .НІ ЦИФРОВИХ КОПІЙ, НІ ДОГОВОРУ! Як клієнт, я хочу, щоб цифрові копії, зокрема, були копіями моєї родини. Я маю на увазі, чому, чорт вазі, ви, фотографи, хочете фотографії мого сина? Захист своєї роботи - це лише кульгавий привід. Якщо так, то як довго ви будете зберігати такі великі файли пам’яті? 10 років, 20 років, щоб я (або мої нащадки) все ще могли повернутися за відбитками? Що, якщо ти помреш ?? Я проектую будівлі. Мені платять за кожну будівлю, яку я проектую, і я пишаюся тим, що роблю особисто. Але мені було б дуже смішно сказати вам, оскільки я проектував ваш будинок, я забороняю вам фарбувати будь-який інший колір або робити якісь ремонти на все життя ?? У наші дні мені навіть потрібно включити (цифрові) копії креслень та технічних даних до клієнтів, як із паперовими копіями дизайну будівель. Чому софткопії? Так, так що, якщо власники будівель роблять якісь ремонти, вони можуть оновлювати креслення, а не малювати з нуля. Ну, врешті-решт, особисті дотики, які я зробив, можуть бути для мене чудовими, але можуть бути глупством для іншого. Прокиньтеся, хлопці, це XXI століття. Тож хто скаже все, що ви зробили цифровим способом, найкраще ?? Це може бути лайно іншому. Як художнику, якщо ви відчуваєте загрозу з боку клієнтів, які зловживають вашими цифровими файлами, ну .... Будьте художником. Якщо ви вважаєте, що ваша робота настільки делікатна, тоді НЕ втягуйте ні в яку ділову операцію чи чиєсь життя. У наші дні, цифрові носії чи ні, я можу легко сканувати у високій роздільній здатності та роздрукувати їх, ну це все-таки ваша робота? Як художник, будь художником, якщо хочеш бути егоїстом. Але якщо ви займаєтесь фотографією, то ви підприємець. Тоді вчись у тих, хто має успіх. Чому вони досягли успіху? Бо вони слухають. Прислухайтесь до нас, клієнти, і ви процвітатимете, зберігаючи свою мистецьку цілісність. Використовуйте свої навички, щоб допомогти, а не задовольнити своє власне его, і гроші прийдуть природним шляхом. Майте серце для родин, мам і тат, і за вами піклуватимуться.

  36. Шерон Крайдер Липень 10, 2012 на 4: 28 годин

    Я завжди пропоную компакт-диск або цифрову версію їхніх сесій, доступну принаймні ОДНУ друковану копію. Багато разів чули, як вони прямо перед мною кажуть: «ми можемо просто придбати один принт і відсканувати його». Їм все одно, крадуть вони у вас чи знищують «ваші твори мистецтва». Вони просто хочуть заощадити гроші ... отже, це заощаджує мені гроші, не роздруковуючи всі копії, і дає їм законне право друкувати мої відредаговані фотографії, і тоді я не отримую розірваного. Зрештою, відсканована версія буде виглядати набагато гірше, ніж те, що людина Дядько Франк, мабуть, зробив би з вашими фотографіями! І люди в наші дні не хочуть, щоб на їхніх стінах висіла тонна відбитків .. Вони хочуть розміщувати публікації у Facebook та ділитися електронною поштою з друзями та родиною. Фотографії гаманця ?? Правильно ... Я їх більше не ношу і не ділюся, чому б я думав, що більшість інших людей це робитиме? Краще надати їм відредаговану цифрову копію, ніж дозволяти їм виходити та сканувати будь-який день!

  37. Тоні Липень 12, 2012 на 11: 05 ранку

    Художники мають це право контролювати право власності на зображення, це насправді закон про авторські права. Ви просто не згодні з цим, але це так. Ніщо не заважає вам робити фотографії самостійно. Якщо ви були на вулиці, і я зробив ваше фото, воно моє, а не ваше. Однак я не можу отримати прибуток від вашого зображення без вашого дозволу (ваших прав). Якщо ви наймаєте когось для послуги, ви дотримуєтесь їх ділової політики. Ви насправді не маєте права говорити людям, як вести свій бізнес. Ви заходите у веганський магазин і просите гамбургер? Можна сказати, що ви б запустили його по-іншому або шукали людей, які роблять це, але так багато найкращих фотографів навіть сьогодні не продають цифрові. Якщо вони навіть це роблять, вони за високими цінами майже недосяжні, навіть для сімейних портретів. Фотограф повинен бути іншим, як і будь-який малий бізнес. Якщо ви робите те, чого інші не роблять, вони дотримуватимуться ваших правил і платитимуть, що ви варті. Існують всілякі ринки, і всілякі підприємства можуть їх заповнити. Смішно чути, як люди кажуть, що паперові фотографії марні, але мій бізнес нічого не робить, окрім зростання кількості людей, які щороку шукають полотно, різні папери та альбоми. Чому? Мої клієнти могли б менше піклуватися про цифрове, і їх спалила ера Facebook. Багато з них фактично видалили свої Інтернет-рахунки. Вони хочуть, щоб мистецтво, яке гарантовано прослужить на їхніх стінах роками, а не було на якомусь подряпаному диску в шухляді. Їхні сім'ї не заходять і не кажуть: о, DVD-диски, які ви хочете показати мені про свою сім'ю? Чи можу я сісти за ваш комп’ютер і подивитися фотографії? Ні, вони заходять, бачать їхні стіни і кажуть, вау, це виглядає неймовірно. Щоб бути справедливим, я надаю невелике фото, на яке можна замовити кожне замовлене ними зображення, коли воно відредаговане, і я не дозволяю там відредагованим фото. представляти мене. Це моя політика, я не проти, якщо хтось інший все це надає, оскільки я не можу сказати їм змінити свою бізнес-модель. Більшість навіть не просять маленьких цифрових копій, оскільки вони вважають це безглуздим. Просто тому, що ви особисто можете більше цінувати цифрові копії, це не означає, що так багато інших погоджуються або померли. Мої клієнти - насправді в основному молоді сім'ї, які просто цінують свої стіни більше, ніж свої екрани. Якщо до мене приходить хтось, хто не відповідає моїй бізнес-моделі, я люб’язно відправляю їх куди-небудь, а не змінюю те, що я роблю. Вгадай що? Я отримав більше поваги і спонукаю до витончених творів мистецтва робити це так, як зараз. Зараз у мене проблема полягає у фотографах, які згодом знищують ці цифрові негативи. Я сам резервно копіюю їх у багатьох місцях та віддалено, щоб гарантувати будь-які заміни через пошкодження по лінії. Це зовсім інша розмова.

  38. Сьюзен Едвард Вересень 4, 2012 на 10: 40 ранку

    Як знайти частину 2?

  39. Майкл жовтня 12, 2012 о 5: 04 вечора

    Я професійний фотограф останні 31 рік. Я керую двома студіями .... Ось пропозиція для студій, у яких замовники запитують цифрові файли. Думайте про цифрові файли, ніби це фільми, які беруть напрокат або купують. Коли ви берете в оренду, це дешевше, але переглядається лише приблизно 24 години. Купуючи фільм, ви можете насолоджуватися ним знову і знову, але це коштує набагато дорожче. Наша студія продає право друкувати з цифрового файлу, але файл залишається під захистом моєї лабораторії .... Ми оголосимо це договором оренди. Клієнт платить за право друкувати що-небудь із придбаного файлу протягом певного періоду часу ... ми пропонуємо вікно друку на один місяць, два місяці та три місяці ... ..Якщо він хоче придбати файл і мати його у власності диск вони мають таку можливість, але за преміальною ціною настільки високою, що вони обирають обмежену пропозицію друку. Якщо ви зберігаєте оригінальний файл захищеним вашою лабораторією, ваші клієнти не можуть змінити зображення, а якість відповідає такому калібру, про який ви можете почуватись добре. Ми вибираємо локальну лабораторію, з якою ми працювали та займаємось споживчим / професійним друком, і наближається до нашої клієнтської бази. Наша установка дозволяє клієнтові взяти телефон і зробити замовлення по телефону, не виходячи з дому. Важливе зауваження: якщо ви плануєте відкрити цегельно-будівельний бізнес зі співробітниками ... ..і продавати лише файли ... ну, удачі, ви можете зберегти свою денну роботу!

  40. Джейк жовтня 21, 2012 о 3: 38 вечора

    Навіть якщо ви не надаєте цифровий файл, що заважає комусь робити сканування зображення з високою роздільною здатністю?

  41. Стів на листопаді 16, 2012 в 1: 22 год

    Вітаю з чудовою статтею та дуже актуальною темою. Це, безумовно, емоційне питання, яке багато що виникає у фотографії моєї дружини. Я бачу, що обидві сторони суперечки були одночасно клієнтом, який відчув стрес через необхідність вибрати, який з дорогоцінних образів моїх дітей я можу собі дозволити придбати . Я також чоловік нещодавно створеного фотографа, клієнти якого часто запитують повний набір зображень високої роздільної здатності на кожній зйомці. Ми стикаємось із постійно зростаючими викликами, що зумовлюють очікування споживачів з необхідністю підтримувати життєздатність бізнесу та найвищу якість у всьому, що поставляється. Наш сучасний підхід полягає в тому, щоб запропонувати одногодинний пакет, який покриває витрати на засідання, творчий талант і надає щедрий кредит на придбання про-лабораторних відбитків, зображень веб-якості або JPEG із повною роздільною здатністю (не сировинні). Найбільший фактор вау, безумовно, походить від передачі набору великих професійних відбитків. З цієї причини ми заохочуємо це, пропонуючи безкоштовні цифрові зображення веб-якості для всіх придбаних відбитків і дозволяємо купувати відбитки веб-якості окремо, якщо це все, що потрібно. JPEGS із більш високою роздільною здатністю можна придбати за вищою ціною (за тією ж ціною, що і друк 8 × 10). Так, я дуже боюся дядька Фреда та всіх випадкових факторів, які можуть призвести до негативних відгуків. Повна репутація - це все, тому життєво важливо, щоб ніщо не скомпрометоване дядьком Фредом, мінілабораторією Кмарта чи тим, хто не розуміє принципів гарного складу. Ще одне, що, мабуть, було проігноровано в цій дискусії - важливість збереження Цінність кожного придбаного зображення. Деякі фотографи структурують свій бізнес за досить простою моделлю зйомки та зйомки, де вони фактично просто заряджають час, коли вони роблять фотографії та записують результати просто на DVD і передають їх. Існує ринок для це, але я бачу цю тенденцію як погану як для бізнесу, так і для клієнта. Дозвольте пояснити ”_ У цій моделі фотографів заохочують надати Кількість фотографій, на відміну від найкращих ілюстрацій, які вони можуть досягти. Вони не отримують фінансової компенсації за час, який вони витрачають на пост-обробку, тому успіх у цій моделі зводиться до того, скільки годинних знімків я можу забронювати на тиждень і як швидко компакт-диски можуть бути передані клієнту. Що стосується базової економіки, фотограф приймає плату за послугу з доставки товару і витрачає певний час, щоб зробити це, щоб отримати невеликий прибуток. Фотограф, який робить три відформатовані фотографії за годину і спалює всі вони на DVD зможуть витратити приблизно одну хвилину або менше на фотографію під час пост-обробки (оцінка варіантів творчості, збалансування кольорів, обрізка, редагування, фотошопінг, фільтрація, усунення плям тощо). Клієнт отримує саме те, про що просив, але немає нічого особливо особливого. Можливо, трохи краще, ніж взяв би дядько Фред. Якщо встановити ціну на кожне зображення, це означає, що клієнт отримує менше зображень за ті самі ціни (наприклад, можливо 25 замість 300). Але це будуть найкращі 25 зображень, і професіонал зробив повну творчу обробку, і якщо замовляти відбитки, вони будуть виготовлятися в професійній лабораторії, відкаліброваній на програмне забезпечення для редакторів. Я особисто вважаю за краще мати 25 вражаючих творів мистецтва, ніж 300 нередагованих спогадів. Наприкінці дня ваші друзі будуть нудьгувати за кількістю і, як правило, створюють враження про колекцію на основі середнього та гіршого зображень. Більшість людей в будь-якому випадку мають ефективну увагу від 20 до 30 фотографій - вони могли б бути і найкращими. Кожен, хто пишається своєю роботою, захоче бізнес-модель, яка гарантує, що вони можуть витратити час, необхідний для створення чогось дивовижного ніж просто робота, яка виробляє цифровий товар щогодини. Нанесення значення на кожне зображення також гарантує художникові невелику компенсацію за кожен витвір мистецтва, який він доставляє.

  42. Барт грудень 31, 2012 в 8: 12 pm

    Я ніколи не найму фотографа, який не буде продавати мені цифрові копії. Вся ідея платити комусь за висвітлення мого весілля, а потім навіть не мати контролю над фотографіями МОЄГО весілля виходить за рамки мене. Думати, що непродаж цифрових копій захищає вас від історій, як описано в статті, наївно. У всіх є сканер, моя помилка просто сканувала всі наші старі фотографії, щоб вона мала їх цифрову копію, якщо ви хочете зберегти своє "мистецтво" в найкращій якості, змушуючи людей робити це - останнє, що ви б робили хочу ... але це лише моя думка.

  43. Lena на січні 17, 2013 на 12: 21 pm

    В даний час я розчарований фотографом, який зробив чудові знімки, але який не такий талановитий у Photo Shop. Він справді зіпсував кілька чудових знімків помилками у Photo Shop. Я знаю, що він витратив багато часу на “редагування” цих фотографій, але, чесно кажучи, я маю досвід роботи у Photo Shop, і я б зробив набагато кращу роботу, і я не хотів спочатку всіх його “спецефектів”. Він хороший хлопець, але не буде продавати мені неотредаговані версії цих раз на життя фотографій моєї дитини. Він хоче контролювати "своє" мистецтво, але це образ моєї дитини, чи не слід говорити і мені. Моя подруга зробила старші портрети своєї дочки іншим фотографом, їй сподобалися докази, але вона ненавиділа кінцевий продукт. Вона хотіла фотографії своєї дочки; фотограф відредагував фотографії, зробивши їх «більш драматичними, більш артистичними». В кінцевому продукті її дочка більше не була схожа на себе, а більше на м'яку порнозірку. Знову ж фотограф продавав би їй лише свою відредаговану версію. (Вона закінчилася тим, що я, хороший фотограф-аматор, повторно взяв їх. Професійному фотографу заплатили лише основну плату.) Я визнаю, що фотографи - художники, але фотографи повинні запитати себе, чи хочуть вони “творити мистецтво” і бути бідним голодуючий художник чи вони хочуть надати своїм клієнтам товар, який вони хочуть, і заробляти на життя? Фотографії стали функціональним мистецтвом, вони вже не просто висять на стіні, люди хочуть використовувати їх у багатьох різних форматах, і іноді корисне мистецтво заглиблюється. Фотографи, які не будуть продавати цифрові файли, опиняться в тій самій ситуації, що і музиканти, які не хотіли продавати музичні завантаження, які хотіли люди. Люди завантажували пісню низької якості, не платячи за це. Якщо фотографи не хочуть продавати цифрові файли, клієнти придбають сканер розміром 5 × 7 або 8 × 10 і сканують його на своєму комп’ютері, створюючи неповноцінний цифровий файл. І у фотографа буде багато грошей. Особисто я ніколи більше не буду робити бізнес з фотографом, який не буде продавати мені нередаговані цифрові файли. Звичайно, є ринок для добре зробленого відредагованого друкованого портрета, який би гордо висів на стіні, але розумний фотограф, який хоче продовжувати бізнес, відкладе своє его і продасть обидва.

  44. Джон на квітні 25, 2013 в 9: 19 pm

    Я продаю свою повну роздільну здатність, користувацькі ретуші та випущені авторським правом JPEG-файли на DVD-дисках понад 10 років. Я завжди міг продати свою роботу за вищу ціну, як правило, порівняно з іншими фотографами, які не надають JPEG. Я не бачу жодної проблеми. Фотографії фондів роблять це протягом десятиліть. (Спочатку у вигляді слайдів, плівки, негативів до фільмів тощо). Чому хтось може думати, що це не вдала бізнес-модель лише для весільних фотографів? Сьогодні всі знають, що зображеннями можна маніпулювати та копіювати їх та нескінченно. Тому мене не турбує те, як інші люди маніпулюють моїми образами якимось чином, з чим я не погоджуюсь. Люди просто повинні відвідати мій веб-сайт, щоб побачити роботу, яку я насправді виготовляю, і надати її - тоді вони можуть проявляти творчість усім, що хочуть, з тим, що я їм продаю.

  45. Росс Занзуккі на травні 16, 2013 в 6: 23 am

    Це стає все більшою проблемою щодня для професійних фотографів. Я був професійним фотографом 32 роки, маючи велику студію та поліграфічну лабораторію протягом перших 30 років. У цей цифровий вік нам, фотографам, було б краще зіткнутися з реальністю того, що відбувається там. Ми є свідками загибелі друкованих книг та газет. Це має дати нам уявлення про те, що відбувається з нашими дорогоцінними відбитками. Зверніть увагу, що я портретний фотограф, а не комерційний фотограф. Сьогодні багато моїх клієнтів кажуть мені, що хочуть ділитися зображеннями на своїх сайтах у соціальних мережах та на електронних пристроях ... тобто планшетах та смартфонах. Друк просто більше не такий важливий. У вас є 2 варіанти, оскільки це стає все більш нормою ... тримайте свою лінію і ніколи не відмовляйтесь від своїх цифрових файлів і дивіться, як вони знаходять когось, хто хоче чи дає їм те, що вони хочуть. Мій підхід простий. Він перетворився з надання 2-3 готових веб-зображень кожному клієнту з придбанням друкованої колекції до теперішнього пропонування повної колекції веб-готових зображень. Наприклад, у мене є колекція Diamond з численними відбитками вартістю 2000 доларів, а цифрова колекція Diamond - лише з готовими до Інтернету зображеннями за ціною 1500 доларів. Готові до Інтернету зображення - це лише те ... файли з низькою роздільною здатністю, які не підходять для друку, але чудово виглядатимуть на будь-якому сайті соціальних медіа чи цифровому пристрої, який вони можуть мати. Я все ще плачу за свою послугу, а вони отримують те, що їм потрібно. Я ніколи не даю письмового випуску для того, щоб зображення надрукували в іншому місці. Я усвідомлюю, що деякі все одно це зроблять, і це неможливо зупинити. Навіть на текстурованих відбитках вони можуть сканувати їх і робити відбитки, якщо це те, що вони хочуть робити. Це неминуче. Для мене вибір чіткий ... охопити мінливі часи або померти, засунувши голову в пісок.

  46. Карен на серпні 26, 2013 на 5: 19 pm

    Я виявляю, що люди воліють купувати цифрові файли за відбитки. Я міг би отримати дорогоцінне про свої фотографії, але, чесно кажучи, якщо ринку зразків немає, тоді немає сенсу мати бізнес, спрямований на продаж друкованих матеріалів. Це називається попитом та пропозицією. Що стосується замовників, які ріжуть “моє” фото, я вважаю, що кравецька аналогія була хорошою, середній Джо зазвичай може робити все, що вони хочуть з покупкою, і їм важко зрозуміти, що фотографи обертаються у своєму власному маленькому світі зі своїм власним маленькі правила, де вони можуть щось продати, але при цьому зберігають право власності. Можливо, фотографам доведеться брати більше, щоб покрити свій емоційний біль, коли клієнт змінює їх роботу, або демонструє її світові на facebook без кредиту. Я маю на увазі, що жоден з їхніх друзів у ФБ, зацікавлених у фотографії, не подумав би запитати, хто це фотограф? Економіка та ринкові сили завжди змінюються. Фотографам чи будь-якому іншому бізнесу, який не може створити нішу, роблячи саме те, що хоче, доведеться змінити та адаптуватись до того, що вимагає їхній ринок. Це якщо вони хочуть займатися бізнесом ..

  47. Ральф на серпні 30, 2013 в 9: 20 год

    Я не фотограф, а клієнт, який намагається знайти фотографа, який дасть мені цифрові зображення (отже, як я знайшов цей справді цікавий щоденник). Моя історія полягає в тому, що я хочу фотографію своєї сім'ї, а в наші дні мої фотографії відображаються на телевізорах із великими екранами (заставки), моїх 27-дюймових Mac, iPad і iPhone. Я працюю далеко від дому і хочу приємні фотографії. неякісний папір або обрізання фотографії, я вважаю, що це може бути спричинено людьми, які бояться меншини. Світ ніколи не піде навпаки, і технології почнуть відігравати більшу роль у нашому житті. iPad, iPhones, Smart TV - це можливість бути охопленою, і ті, хто це зробить, будуть першими на ринку. Чому б я витрачав час на друк картинки на неякісному папері, коли я бачу її на HD-телевізорі або заставці на моєму mac? Просто думка для деяких з вас прийняти зміни і не боятися я t 🙂

  48. Томаш Харан жовтня 11, 2013 о 12: 00 am

    Фантастична публікація в блозі. Дійсно чудові відгуки також. Потрібно трохи часу, щоб сформувати впевненість у зарядці того, чого ви варті. Але коли ви усвідомлюєте, що ваша модель ціноутворення насправді шкодить вашим продажам, аби вирішити інакше. Ви продаєте не компакт-диск jpeg, а високоякісний продукт, повний безцінних спогадів !!

  49. RamosAP Фотографія у квітні 8, 2014 в 11: 15, а

    Я займаюся дзеркальною фотокамерою більше 5 років. Я насправді не вирішив продавати цифрові файли. Скільки я повинен продати ці опції, даючи опціон своїм клієнтам? Будь-які ідеї були б дуже корисними. Дякую.

  50. Сем Карлсон (@Obilexity) на квітні 23, 2014 в 5: 54 pm

    Що стосується продажу відбитків вашої роботи, є etsy, cafepress, zazzle та deviantart. Etsy для мене - це занадто багато клопоту b / c. Мені потрібно справді впоратися з доставкою, друком та всім іншим. Крім того, ви хочете, щоб усі ваші мережі соціальних мереж були на рівні між собою, щоб люди могли легко підключатися з тобою. Особисто я використовую SMugmug.com як друкар і вантажовідправник своєї роботи. вони дають вам цілий вибір галереї та цінові плани. Вони мають мінімальні ціни, і ви зберігаєте все, що перевищує цю суму. Скажімо, це коштує їм 2.30 дол. США для роздруківки та надсилання друкованого принта 8 10 12. якщо ви цінуєте за $ 10, ви отримуєте 20 баксів. Сподіваюся, це допоможе, і продовжуйте копітку роботу! Якщо ви все-таки вирішите використовувати їх, підпишіться за цим посиланням, і ви заощадите XNUMX%. http://bit.ly/smug-mcpKeep до важкої роботи всім!

  51. Джон Вілсон Червень 14, 2014 на 6: 38 м.

    Я надаю файли з повною роздільною здатністю на DVD-дисках приблизно з 2004 року. Бізнес не може бути кращим. Незалежно від того, що ви продаєте, що-небудь у житті, ви цінуєте це відповідно або те, що ви просто думаєте, що ваша робота варта залежно від того, як ви її доставите. Ще в кіно день я навіть продавав 645 негативів середнього формату, які знімав на весіллях. Перехід на цифровий режим став проблемою для фотографів, оскільки цифрова технологія старіла. Навіть сьогодні все ще є деякі фотографи, котрі мають застаріле ставлення до роботи в своїх студіях та весільних фотографій, як ніби вони все ще базуються на моделі кінобізнесу. Щоб досягти успіху в будь-якому бізнесі, потрібно з’ясувати, чого хочуть споживачі. Ви не можете продати людям те, чого вони не хочуть. У будь-якому випадку, смішно, смішно, смішно деякі коментарі тут приблизно 3 роки тому та відсталі установки щодо продажу цифрових файлів. Сьогодні це дуже часто. Я знаю кількох професіоналів, які поклялись мені, що ніколи не продаватимуть свої цифрові файли, хоча я це завжди роблю. Ви здогадалися. Вони продають свої цифрові файли зараз і не можуть бути щасливішими.

Залишити коментар

Ви повинні бути увійшли в Щоб залишити коментар.

Як просувати свій фотографічний бізнес

By Дії MCPA

Поради щодо малювання пейзажів у цифровому мистецтві

By Саманта Ірвінг

Як створити свій профіль позаштатного фотографа

By Дії MCPA

Як створити свій профіль позаштатного фотографа

By Дії MCPA

Поради щодо модної фотографії для зйомок та монтажу

By Дії MCPA

Освітлення магазину доларів для фотографів з обмеженим бюджетом

By Дії MCPA

5 порад фотографам для фотографування з родинами

By Дії MCPA

З чим носити посібник для фотосесії для вагітних

By Дії MCPA

Чому і як відкалібрувати монітор

By Дії MCPA

12 основних порад для успішного фотографування новонароджених

By Дії MCPA

Однохвилинна редакція Lightroom: Недостатньо яскраво і тепло

By Дії MCPA

Використовуйте творчий процес для вдосконалення своїх фотографічних навичок

By Дії MCPA

Отже .... Ви хочете увірватися у весілля?

By Дії MCPA

Надихаючі фотопроекти, які покращують вашу репутацію

By Дії MCPA

5 причин, чому кожен початківець фотограф повинен редагувати свої фотографії

By Дії MCPA

Як додати гучність до фотографій смартфонів

By Дії MCPA

Як зробити виразні фотографії домашніх тварин

By Дії MCPA

Налаштування освітлення камери для портретів

By Дії MCPA

Основи фотографії для абсолютних початківців

By Дії MCPA

Як робити фотографії Кірліана: мій покроковий процес

By Дії MCPA

14 оригінальних ідей проекту фотографії

By Дії MCPA

Категорії

Останні повідомлення