Изключително противоречива снимка на братя и сестри

Категории

Продукти за подпомагане против стрес

Когато думата „спорен“ се появи в главата ви, това изображение ли бихте представили? Вероятно не!

Бях публикувал това изображение на MCP Facebook страница през февруари, представяйки най-новите ни Предварителни настройки на Lightroom (InFusion и Illuminate). Никога не съм очаквал да чуя нещо освен „сладки деца“ или „как го направихте?“ или „страхотно спасяване“. Не се нарушават закони. Няма деца, които да бъдат ощетени. Това беше изображение, което не беше експонирано правилно. Това е!

infused-light71-600x400 Изключително противоречива снимка на братя и сестри Чертежи Lightroom Presets MCP Thoughts

Вместо това накарах гневни фотографи да ме обвиняват за всякакви „престъпления“, като например:

  • Съсипване на фотографската индустрия
  • Научете хората да поправят изображения в Lightroom или Photoshop, така че да не се налага да научават камерите си
  • Подпомагане на нови фотографи да подбиват опитни професионалисти
  • Показване на изображения от хора, които нямат бизнес, като фотографи

И добре, списъкът беше по-дълъг от това, но разбирате идеята ...

Задната история ...

Това изображение е на прекрасен фотограф, Дейна Мор. Тя е активна в нашата Facebook група и първо беше споделила изображението там. Беше обяснила, че практикува светкавична фотография, когато дъщеря й се пресегна, взе малко пясък и започна да го яде. Ами сега! Затова тя изключи светкавицата си и се съсредоточи върху това да бъде майка. Когато синът й започна да утешава дъщеря й, тя беше трогната и отново започна да снима снимки. Познайте какво е забравила да промени в разгара на момента? Нейните настройки на камерата! Не че не е знаела как да се изложи. Не че е лош фотограф - всъщност е страхотна! Тя просто имаше пропуск. И този пропуск беше това, което й позволи да улови момента.

Ако тя направи пауза и промени настройките и направи няколко тестови снимки и коригира ... тя вероятно би пропуснала този скъпоценен образ. Не можете да пресъздадете сурова емоция. Тя го засне и се увери, че експозицията не е била перфектна. Ние с нея никога не сме казвали, че е така. Но защо бихте развалили изображението, когато можете да го „запазите“, както е показано по-горе, или да създадете изкуство от него, както е показано по-долу?

Тази редакция е от същия суров файл като този по-рано. Кошче? Не - не за мен. Удивително изображение? Определено!

 

Illuminate-21-after Изключително противоречива снимка на братя и сестри Blueprints Lightroom Presets MCP Thoughts

MCP мисли - толерантност и разбиране ...

Що се отнася до фотографите, някои се стремят да станат професионалисти в бъдеще, а други просто искат хубави изображения на своите деца, големи деца, домашни любимци или природата около тях. Не всеки фотограф, който чете уроци по MCP или използва нашите продукти, иска да се конкурира с професионалистите. Някои просто искат по-добри изображения.

Докато новите фотографи се учат да използват своите камери, осветление и т.н., трябва ли да изхвърлят всяко изображение? Не. Защо да не научат софтуер като Photoshop и Lightroom, за да могат да пазят изображения, докато се учат и развиват своите умения за камера? Разбира се, целта е качествени изображения направо извън камерата, това просто не е реалността. Особено когато някой е нов във фотографията.

Illuminate-22-after2 Изключително противоречива снимка на братя и сестри Чертежи Lightroom Presets MCP Thoughts

Счупени крака и патерици ... какво общо имат те с фотографията и редактирането?

Представете си как сте си счупили крака на собствената си сватба ... аз го направих. Беше гадно. След това, в продължение на три месеца (ТРИ!), Имах гипс до горната част на бедрото. Имах проблеми с ходенето и се нуждаех от патерици, за да се придвижвам и дори след като ми излезе гипсът, се нуждаех от допълнителна помощ на патерици, докато работех върху своите умения за ходене. В крайна сметка все повече се нуждаех от патериците. И в крайна сметка ходех сам.

Фотографията е много подобна на тази. Когато повечето започват, те разчитат на автоматичен режим, а след това на скандалното портретно лице или бягащ човек. В крайна сметка, когато фотографът научи повече, те се разклоняват към бленда или приоритет на скоростта и се насочват към ръчно. Това се пренася и в редактирането. Когато сте нови за фотографията, „патериците“ или инструментите могат да ви помогнат да редактирате. Разбира се, нашите действия и предварителни настройки могат да запазват изображения, които иначе бихте могли да изхвърлите в кошчето. Но те също могат да улеснят и по-бързо редактират - и мнозина ни казват, че начинът, по който изграждаме нашите продукти и учим хората как да ги използват, всъщност ги е научил на тънкостите на Photoshop и Lightroom.

Вашето обаждане ... вземете ги или ги оставете.

Наистина чувствам, че позволявам на хората възможността да подобряват снимките, понякога да „записват“ изображение и да създават художествена интерпретация на техните образи. Има моменти, когато дори най-опитните фотографи се нуждаят от тласък в Lightroom или Photoshop, точно както тъмната стая е била използвана от миналото. Много опитни фотографи (като Джоел Граймс, Трей Радклиф  и хиляди други) използват софтуер за редактиране, за да създават произведения на изкуството. И за мен мисля, че е прекрасно.

Надяваме се, че независимо къде се намирате с вашите фотографски умения, всички ние можем да подкрепяме и уважаваме работата на другите и да възприемаме различията си, вместо да ги използваме.

Публикувано в , ,

MCPA действия

Без коментари

  1. Мишел Маккейн на януари 10, 2013 на 3: 15 pm

    Вие сте невероятен. Надявам се да мога да бъда наполовина по-добър от теб. сериозно, ревнив.

  2. Emilyward на януари 12, 2013 на 10: 19 pm

    Хубава фото сватба

  3. Стефани на март 12, 2014 на 8: 13 am

    Добре казано. Благодаря ти. За съжаление хората в този бранш могат да бъдат доста порочни. Пазарът се променя и професионалистите от старата школа трябва да се научат да се променят заедно с него.

  4. Майк Суини на март 12, 2014 на 8: 20 am

    Интересно .. всичко, което мислех за „страхотно спасяване“. Пристрастен съм към силуетите като „щастлив инцидент“, но всички те изглеждат добре. И мисля, че ако повече фотографи бяха честни със себе си, повечето от нас станаха по-небрежни с появата на RAW файлове и някои наистина добри софтуери в сравнение с това, когато някои от нас заснемаха филми и хроми (плюс или минус 1/2 стоп). г вземете нещастните хора и ги игнорирайте. Знам, че го правя в по-голямата си част. Правя много iPhoneography и хващам едни и същи нотки на „съсипване“ „не истинска камера“ „защо си губиш времето“ бла, бла, бла .. но знаеш ли, семействата обичат изображенията ... харесвам ги и така в крайна сметка това е всичко, което има значение.

    • Джоди Фридман, MCP Действия на март 12, 2014 на 10: 02 am

      Майк, всъщност продаваш ли отпечатъци или iPhoneography е предимно за теб? Бих искал да има някои публикации в блога на MCP по темата. Ако се интересувате, свържете се с мен.

  5. Ким Петтенгил на март 12, 2014 на 8: 22 am

    Добре казано!! Професионалистите и някои от най-известните фотографи от миналото са известни и с процесите си на редактиране в тъмната стая. Избягването и изгарянето беше точно толкова част от изкуството тогава, колкото Photoshop може да бъде днес. Всеки има право да разглежда и създава снимки по начин, който е най-верен за него. Наистина се разочаровам, когато средните коментари започнат да летят. За всяко изображение има истински човек с чувства, който е стоял зад камерата. Винаги се възхищавам от това как се придържате към всички фотографи и напомням на хората, че коментираните коментари, които не предлагат конструктивна обратна връзка, не са приемливи.

  6. Бет на март 12, 2014 на 8: 24 am

    Този вид витриол е точно защо спрях да споделям снимките си в състезания с други фотографи. Тъй като не се занимавам много с редактиране - по-скоро за възможно най-естественото изображение, получих много презрение, дори и да бъда желаещ. Това беше много обезсърчително и ако клиентите ми не бяха доволни и ме питаха отново и отново, може би всъщност си мислех, че съм провал.

    • Линда на март 12, 2014 на 8: 32 am

      Клиентите, които повтарят, говорят повече, отколкото анонимните хора на компютър ... не забравяйте! Аз съм като теб ... колкото е възможно по-естествено ... Използвам Lightroom като тъмна стая и за настройка на цветовете (все още работя с това цялостно балансиране на бялото). Правя силни редакции само ако хората го поискат.

  7. Дана Принс на март 12, 2014 на 8: 24 am

    Джоди, обичам това, което правиш тук, и се радвам, че не приемаш сериозно нито една от тези „жалби“ или „критика“. Вие сте подарък и толкова добър учител !!

  8. Линда на март 12, 2014 на 8: 29 am

    Предполагам, че го виждам и от двете страни. Благословен съм, че имах някои добри наставници, които да ме научат на основите както на фотографията, така и на редактирането във Photoshop (научих Lightroom сам, хаха). Хора като Скот Келп пишат книги за това как да използват тези програми и преки пътища за всичко. И така, какво не е наред с вашия урок? Това не е по-различно от книга или от лице в лице човешки наставник! И аз съм съгласен, че начинаещите често използват „патерици“. Но проблемът ми започва, когато тези начинаещи никога не се притесняват да научат изкуството на фотографията ... просто изкуството на редактирането. Те никога не слизат от зеления квадрат ... те нямат представа какво разбирате под приоритет на блендата или какво. Всъщност получавам. Те просто щракват и след това прекарват часове в редактиране. Те не се таксуват много, раздават всички изображения и за съжаление някои от тези, които съм виждал тук, ДЕБЕЛЕКТНО подбиват цените безсрамно (ако клиент ми каза, че друг „нов за индустрията“ фотограф я е ​​помолил да получи моята ценоразпис ... и каквото и да съм начислявал, тя би таксувала наполовина, И ще предостави всички редактирани изображения на диск.) те дори се хвалят, че са по-евтини от този-и-така. Колкото и да ни се иска да вярваме в противното, последното става все по-често срещано явление. Надявам се, че те се подценяват направо от бизнеса ... оцеляване на най-подходящия фотограф, може да се каже ...

    • Жена на март 12, 2014 на 8: 40 am

      Въпреки че разбирам, че умишленото подбиване е ужасно, тези клиенти не са ваши клиенти. Те не оценяват изкуството. Те предпочитат евтиното пред качественото. Това е Walmart срещу Saks. И да, тези, които подбиват, няма да направят достатъчно, за да останат жизнеспособни в бизнеса.

      • Ким на март 12, 2014 на 1: 57 pm

        Извинете, не всеки може да си позволи Сакс. Правя снимки само за забавление. Не използвам Lightroom и не притежавам Photoshop. Аз обаче използвам безплатен сайт за редактиране на Photoshop в мрежата, защото харесвам някои от страхотните ефекти. Подбиването на ценовата ви листа не е страхотно, но някои от цените за професионални снимки са луди. Наистина ли искам да пускам $ 300 - 500 през цялото време за семейни снимки. Не. Снимките ни се правят в Olan Mills и то само на всеки шест години или така, поради разходите. Извинете, ще си направя евтини снимки всеки ден от седмицата. Също така използвам камерата си само на автоматично. Защо? Не защото ме мързи да се науча да използвам фотоапарата си, а защото имам проблеми с паметта.

        • Аманда на март 12, 2014 на 7: 00 pm

          Не мисля, че $ 300 - $ 500 за семейни снимки веднъж на 6 години е лудост. Това всъщност е доста евтино. Дори не мисля, че плащането, че веднъж годишно, е лудост лично. Трябва да спрете и да помислите за фотографите, които правят това за препитание. Всички тези пари не отиват направо в джобовете им. Около 40% отиват за данъци (самостоятелно заетите лица плащат данъците си и частта от работодателите също) и режийни разходи, за да управляват бизнеса си. Те не правят над минимална заплата, ако взимат 50 долара за сесия. Просто не е възможно. По-голямата част от тези студийни вериги като Olan Mills изчезват или вече са останали. Защо? Маржове на печалба. Те не са печеливш бизнес. Ако хората биха спрели и обмислили количеството пари, което губят за ежедневни неща, които не са необходими и не траят вечно, не вярвам да мислят, че фотографията по поръчка е толкова скъпа. Виждам много хора, които казват, че не могат да си позволят тези екстравагантни цени, които фотографите налагат, но всички те имат телевизори с голям екран, ipads и скъпо облекло. Повечето от тях правят ежедневни пътувания до Starbucks и ядат навън няколко пъти седмично / месец. Всички тези неща се събират и всички тези неща няма да траят вечно. Красивата портретна сесия на вашето семейство е нещо, което е завинаги. Поразява ме, че хората смятат, че 300 долара са твърде скъпи за това. Мисля, че $ 300 е по-евтино за нещо подобно лично.

  9. Кандис на март 12, 2014 на 8: 29 am

    Благодарим ви, че написахте и публикувахте това. Хората могат да бъдат много груби и обикновено им е по-лесно да критикуват и да сочат с пръст, вместо да бъдат уважителни и да оценяват това, което е необходимо. Имам две момчета и понякога нямам минута да променя настройките на камерата, за да запечатам онези красиви моменти, които ме въведоха във фотографията на първо място. Аз също бях критикуван, че оставям фотоапарата си в автоматичен режим, но това е нещото, може би искам да работя върху уменията си в Photoshop. Photoshop е сложна програма, отнема време като всичко друго. Какво казва това, о, да, „Ако нямате нищо хубаво да кажете, изобщо не казвайте нищо“! Благодаря ти! Обичам това, което правиш!

  10. Бони на март 12, 2014 на 8: 29 am

    Добре каза Джоди! Всички ние трябва да се научим на малко толерантност и да подкрепяме нашите колеги фотографи. Използвайте любезна конструктивна критика, за да им помогнете да се оправят!

  11. Debbie на март 12, 2014 на 8: 30 am

    Изображението е прекрасно. Доста често се справям с негативни хора и установих, че пренебрегването им работи най-добре за мен. Снимам как ми харесва, защото фотографията е изкуство, а изкуството е субективно.

  12. Джойс на март 12, 2014 на 8: 31 am

    Джоди, напълно съм съгласна с твоята статия! Хората трябва да се научат да бъдат по-толерантни и се обзалагам, че тези, които са писали и коментирали, са използвали софтуер, за да подобрят и своите снимки. Разбира се, че искаме да заснемем възможно най-добрата картина, но понякога има изключения, за които сте писали. Само не забравяйте, че не можете да угодите на всички 🙂 Приятен ден.

  13. радост на март 12, 2014 на 8: 32 am

    Страхотен отговор Джоди!

  14. Мери Лопес на март 12, 2014 на 8: 33 am

    Всички започнаха някъде! Нека си помогнем да не се обезсърчаваме. Предварителните настройки и действията наистина помагат за подобряване на снимките. Продължавайте добре да предоставяте тези инструменти на хора, които ги ценят.

  15. TDashfield на март 12, 2014 на 8: 35 am

    Еха! Някой имаше гащи в куп, нали? Като фотографи ние трябва да се подкрепяме един друг, а не да осъждаме. Всеки трябва да започне отнякъде и всички ние имаме свой собствен начин да създаваме своите образи. Никой не е на 100% прав или грешен в това, което прави. О, разбира се, можете да не харесвате това, което някой прави или да мислите, че може да се наложи да се научи как да правите такива и такива, но това не ви дава право да бълвате грозотата си върху тях.

  16. Жена на март 12, 2014 на 8: 35 am

    Абсолютен срам е, че тази индустрия има такова разделение. Би могло да бъде по-силно, ако всички биха си помагали и насърчавали взаимно, вместо да се тролят, критикуват и съсипват. Колкото и да се опитвам да настроя негативното, то все още прониква в съзнанието ми. Опитайте се да се концентрирате върху положителното. Направи си сам. Може ли действията да бъдат патерица, разбира се? Унищожават ли действията индустрията? Не. Действията могат да бъдат спестявания на време, учебни инструменти и просто забавление. Използвайте ги или не, зависи от всеки отделен фотограф да вземе това решение дали да ги включи във визията си или не.

  17. Майкъл Б. Стюарт на март 12, 2014 на 8: 36 am

    Това е красиво изображение и чудесен пример за последваща обработка за подобряване на снимка. Обичам това, което мога да направя с Lightroom и се смея на всички пуристи, които чувстват необходимостта да се произнасят и да хвърлят камъни. Страхотен изстрел на Dayna More!

  18. Уенди Ловат на март 12, 2014 на 8: 37 am

    Това ме натъжава, че сте получавали такива коментари от професионални фотографи. Първо, Lightroom не е ли посочен като Digital Darkroom, което е еквивалент на ощипването на тъмната стая, избягване и изгаряне и т.н. Не можете да правите снимките в миналото без тъмната стая. Да, сега нямаме нужда от това, но все пак използваме цифровите версии, за да променим и подобрим снимка. Професионалисти като Скот Келби са писали книги за използването на Lightroom и Photoshop за цифрови фотографи и сами използват софтуера. Сигурен съм, че всички от професионалистите, които се оплакват, също ги използват, но не искат хората да знаят триковете на занаята, че не всичко се прави на закрито. И накрая, по мое мнение е по-добре да уловим този момент, отколкото никога да нямаме то изобщо. Ако можете да го промените и запазите, още по-добре.

  19. Мляко на март 12, 2014 на 8: 37 am

    FANTASTIC статия! Благодарим ви, че защитавате тези от нас, които не непременно искат да се „състезават” с професионалистите. Сега се занимавам с фотография и начинът, по който обяснявате ученето, като използвате Photoshop и действията като патерици, перфектно описва как съм учил и израснал. Също така ми харесва, че се докоснахте до правенето на снимки в изкуството - мисля, че точно ТОВА се случи през последните няколко години и това е прекрасно нещо. Моля, никога не спирайте това, което правите - мисля, че има повече от нас, които оценяват това, което правите, отколкото да се подигравате с него. Що се отнася до хейтърите / неприятелите, ами хей ... имате възможност да не сте част от този сайт. Ако ви притеснява толкова много, какво правите тук на първо място?

  20. Ерика Маккими на март 12, 2014 на 8: 38 am

    Фантастичен отговор! Толкова се радвам, че споменахте, че тя е била майка и в този момент, както и фотограф. Благодарим ви, че споделихте мислите си по този въпрос и не оставихте малко спорове да ви свалят!

  21. Карин на март 12, 2014 на 8: 39 am

    Благодаря ти Джоди за вашите усилия за MCP и блог. Аз съм от онези досадни фотографи, които все още трябва да научат много и по-скоро не биха загубили много снимки в процеса. Също така, когато съм на почивка, чувствам, че съм там, за да изживея удоволствието да бъда на почивка, а не да бъда експертен фотограф (какъвто и без това не съм близо). Докато нося камера със себе си навсякъде, където отида, през повечето време нямам възможност да спра и да обмисля всичко, което трябва да направя, за да получа тази страхотна снимка, която не се нуждае от почти никакво редактиране. Искам да кажа, как да кажете на мечка гризли да остане точно в тази позиция или да спре обиколката, която сте включили, за да можете да настроите своя статив, да фокусирате точно, да настроите настройките си и да направите няколко изстрела - евентуално коригиране на настройките между всеки изстрел. Просто не е възможно. Така че наличието на информация като това, което предоставяте, ми помага да запазя и може би дори да подобря тези снимки, така че и двамата да се наслаждавам на момента и да водя запис на паметта. Ако бях г-жа Още, и аз щях да направя каквото мога, за да спася този изстрел. Получи се красиво и ще бъде прекрасен запис на детството на децата й, който не би трябвало да бъде изгубен, защото някои там не мислят, че изображение, което не е заснето перфектно за начало, не си струва да бъде запазено.

    • Карин на март 12, 2014 на 8: 45 am

      Съжалявам, че съм написал неправилно името ти Джоди. Имам клиент, който го изписва с окончанието "e" и навикът пое. 🙂

  22. Амбър Кийт на март 12, 2014 на 8: 41 am

    Уау, не мога да повярвам, че имаше толкова много враждебност върху този красив образ. Всички сме имали моменти на заснемане на невероятна снимка (с не толкова невероятни настройки), а действията дават възможност да ни помогнат да я върнем там, където първоначално сме искали. Чудесно е, че действията биха могли да запазят това изображение, защото като майка и фотограф щях да направя едно и също нещо в онзи момент, ако беше на моите деца или на някой друг. Красиво искрено изображение! 🙂

  23. Marian на март 12, 2014 на 8: 42 am

    Добре казано!!!!!!! Това незабавни професионалисти на „хейтъри“ ли бяха? Сериозно се съмнявам! Дори и да бяха, НИКОЙ, дори някой, който снима през по-голямата част от живота си, ВИНАГИ ВЗЕМА ПЕРФЕКТНОТО ИЗОБРАЖЕНИЕ ВСЕКИ ЕДИН ВРЕМЕ! НИКОГА! Ако сте истински професионалист, осъзнавате колко бързо могат да се променят ситуациите и тяхното осветление! Продължавайте да правите това, което правите Джоди и Дайна! Тази мацка има гърба ти!

  24. Лиса Вот на март 12, 2014 на 8: 44 am

    Всъщност разглеждам редактирането като друга част от формата на фотографското изкуство. Глупаво е фотографите да правят негативна преценка по този въпрос. За мен това е все едно да се ядосвам на художник на масло, защото те решиха да използват акрил с него и след това смесиха пясък върху него, за да създадат текстура. Дай Боже да не останат чисти за маслата ... .. Всеки има различен начин до крайния си продукт. Важното е дали снимката може да стои сама като нещо страхотно. Пътят няма значение.

  25. Силвия на март 12, 2014 на 8: 45 am

    Чувствам, че съм дигитален художник, който също фотографира. Не вярвам, че тежките дигитални редакции трябва да са = скапан фотограф. Това е огромно надценяване. Очевидно има проблеми и предизвикателства пред индустрията, но коренът от тях не е Photoshop. Също така мисля, че тези действия са чудесен начин за учене и съм подобрил и актуализирал набора си от умения заради тях. Благодаря!

  26. Линдзи Уилямс на март 12, 2014 на 8: 46 am

    Страхотно четиво, Джоди! Когато започнах за пръв път, преминах направо в ръчен режим, което означаваше, че понякога (много пъти, ако съм наистина честен), моите изображения ДА СЕ спасяват. Освен това вашите действия ми помагат да се науча как да правя всички тези същите неща сам. Сега, когато всъщност знам какво правя, все още използвам вашите действия, защото те ми спестяват толкова много време и осигуряват толкова много последователност на работата ми. Познавам други фотографи, които не са положили усилия да учат като мен и понякога се разочаровам, че някои клиенти виждат само доларови знаци, а не любовта и усилията, които съм вложил в работата си, но това няма нищо общо с действия. Работата ми говори сама за себе си. Казвайки, че действията са отговорни, не е по-различно от това да кажете: „Правите страхотни снимки. Трябва да имате страхотна камера! ”

  27. Синди на март 12, 2014 на 8: 49 am

    Страхотна статия! Напълно се съгласете с написаното от вас. Защо хората не могат просто да продължат напред, ако лично не са съгласни, особено ако тяхното мнение не е попитано. Толкова лесно да се скриете зад компютъра и да изплюете негативни мнения. Мисля, че това е чудесно запазване на сайтове за изображения и любов като вашия, което учи как да трансформирате изображения във форма на „Изкуство“. Дадено е, че винаги се опитвате да направите най-доброто изображение, което можете да SOOC.

  28. хомосексуалист на март 12, 2014 на 8: 51 am

    Благодаря ви, че споделихте това с нас. Преживявам съмнителна фаза във фотографската си кариера и това всъщност ме накара да се почувствам по-добре. Снимането на деца е трудно и понякога не се разбирате правилно. Изключително трудно е да се движите бързо и да уловите момента с перфектните настройки. Всъщност и без това харесвам силуетните изображения, но е много готино да видя какво може да направи lightroom.

  29. Карин Маркерт на март 12, 2014 на 8: 57 am

    Мисля, че аргументът срещу редактирането е абсолютно нелеп. Всъщност започнах да снимам в тъмна стая през 1983 г. ВСЕКИ може да направи снимка, някои хора имат по-добри технически умения от други, редки няколко имат невероятно око за страхотна композиция. Но според мен най-доброто от изкуството се случва в тъмната стая или LIGHTroom, в наши дни. С баща ми направихме ръчни инструменти за избягване и изгаряне на снимки. Обработихме черно-бели снимки с различни цветови стойности, за да изведем различни стойности на контраста. Макар да предпочитам да съставям най-доброто изображение направо във фотоапарата, аз също се научих как да направя основна обработка, за да почистя изрязването, да върна живота на плоско изображение (КАКТО ИЗОБОЖНО ГЛАДИХМЕ С НАШИТЕ ОЧИ, изображението сплескано поради обектива или качества на камерата). Фоторепортерите имат строги правила за това какво са и не им е позволено да правят. Но когато правите портретни, пейзажни, екшън и др. Снимки ... защо да не го направите възможно най-доброто изображение с качествена обработка? Защо не използваме нашата прекрасна технология, за да създадем възможно най-добрите спомени?

  30. Ronda на март 12, 2014 на 8: 59 am

    Благодаря ти, Джоди, за този пост. Толкова е окуражаващо и освежаващо. Открих, че има много елитарност и дори арогантност от някои фотографи, а от другата страна видях и толерантност и насърчение от други. Там, където живея, професионалните фотографи няма да споделят нито малко информация, за да помогнат за образованието на по-малко опитен фотограф. Те възприемат всички като конкуренция, като заплаха или под тях, така че не споделят информация, след това обиждат човека, който се опитва да се научи. Жалко, но с интернет има ресурси като вас, които могат да помогнат на фотографите, които не могат да получат помощта от местната общност. Оценявам вашите действия, вашите публикации, вашия подкрепящ и готов дух към хората, които учат и растат във фотографията.

  31. GL Suich на март 12, 2014 на 8: 59 am

    Звучи като много несигурни фотографи там. Аз като вас мисля, че има много хора с доста дяволски добри камери и оборудване, които просто искат да подобрят фотографията си за собствена употреба. Те никога не възнамеряват или не искат да станат „професионални“. Те просто искат хубаво изглеждащи снимки. Ако им помогнат вашите продукти или други продукти на пазара, за да постигнат тази цел - повече сила за тях. Професионалните фотографи могат сами да решат дали искат да редактират или не. Ако имате доверие във ВАШИТЕ фотографски методи и резултат - това е страхотно, независимо дали сте професионалист или начинаещ. Ако не, вземете го на следващото ниво или задъхте !, поправете го с последваща обработка. Времената се променят и има продукти, достъпни за фотографите, които не са били достъпни в миналото, точно както има нови камери и оборудване за по-нататъшни ваши фотографски усилия. За фотографите, които казват, че съсипвате индустрията или помагате фотографите подбиват опитни професионалисти - това е просто глупаво. Несигурността им личи.

  32. Джулия на март 12, 2014 на 9: 01 am

    Като специалист по маркетинг, който обича работата си, нямам намерение да превръщам фотографията в професия. Въпреки това, като майка на 2 (3 и по-малко) и начинаещ фотограф с моя първи DSLR, аз съм голям фен на вашите действия в Photoshop. Разбира се, не правя най-добрите снимки, особено с 1 деца в непрекъснато движение и обичам, че мога да използвам вашите действия и да превърна снимките си в нещо, достойно за окачване на стените ми. Снимката на брат и сестра, представена в тази публикация, ми оказа огромна помощ - разбрах колко ценни моменти съм изкривил, като не съм настроил фотоапарата си точно, но благодарение на вашите уроци и действия в Photoshop мога да подобря тези снимки до нещо, което си заслужава спестяване! Сърдечно благодаря за всичко, което правите, и за това, че предлагате своите продукти. Доказали сте, че дори някои от нас да не са „професионални фотографи“, можем да създадем професионално качество със собствените си ръце.

  33. Леона Уивър на март 12, 2014 на 9: 06 am

    Наистина ме разстройва да виждам коментари като тези, на които се позовавате. Макар да разбирам, че традиционните фотографи може да не оценят факта, че хората използват редактирането, за да изискат снимка, аз не оценявам срама или ненавистта на такива. Аз самият съм самоук фотограф и използвам редактирането доста. Понякога обичам снимката направо от камерата, понякога не. Но моето отношение е - ако можете да създадете изкуство от всеки наличен инструмент, защо да не го създадете? Това не прави оригиналната ви снимка по-малко ценна. И за хората, които казват, че новаците подбиват по-опитни и „по-добри“ фотографи, добре дошли в надпреварата с плъхове. Хората, които не търсят редактирани снимки, ще дойдат при вас - хората, които не се интересуват, ще търсят другаде. Не можете да принудите обществеността да вижда стойност, ако тя не иска. Така че, търкалете се с него. Признайте какво правят тези нестандартни фотографи като нова форма на изкуство. Ето как мисля за снимки, на които използвам много редакции - Digital Photo Art. Така или иначе ще се случи.

  34. Едит на март 12, 2014 на 9: 07 am

    Това изображение е едно от първите, които ми хванаха погледа! Разкошен е и предварителните настройки го правят красив! Фотографията е изкуство. Светът е вашето платно и е ваше собствено творение. Някои хора може да го харесат, някои други ще го намразят и затова фотографията е толкова страхотна. Толкова е тъжно, че трябваше да се обясняваш на хора, които са ядосани.

  35. който изобилствува с черупки на март 12, 2014 на 9: 08 am

    Изкуството е изкуство. Или го оценяваш, или не. Не би трябвало да има значение само едно пътуване, което художникът е предприел, за да стигне до последното парче. Като клиент, ако обичате и цените крайния продукт, няма значение дали художникът е отделил 5 секунди или 3 часа, за да го създаде. Хората ще плащат за това, което оценяват. Не споделям прекалено много от процеса си с никого, защото това е моето лично пътуване при създаването на последното парче, използвам платно и четки или камера и фотошоп :). Страхотна статия!

  36. Джим на март 12, 2014 на 9: 08 am

    Добре обмислен отговор! Обичам да имам тъмна стая на компютъра си чрез PS, LR и разбира се MCP! Разбирате добре вашата аудитория и се моля за продължаване на успеха за различните аспекти на вашия живот, както бизнес, така и личен!

  37. Wendy на март 12, 2014 на 9: 12 am

    Съгласен съм СТРАХОТНА СТАТИЯ и ПРЕКРАСНА СНИМКА !! Аз съм начинаещ, който не иска да стане професионален фотограф. Практикувам занаята, защото искам да сляза от зеления площад и да направя страхотни снимки на семейството си. Участвах в обширни курсове по моя фотоапарат, фотография и Photoshop. Наскоро открих действия и обичам креативността, която вдъхновяват. Също така ми харесва, че могат да ми помогнат да поправя и подобря работата си, докато практикувам на ръчно. Създавам дигитални албуми и проекти за мен и това е изкуство. Игнорирайте негатива ”_.

  38. Лиза Бекет на март 12, 2014 на 9: 13 am

    Обичайте отговора си към всички негативни хора! Докато всички професионални фотографи и повечето любители непрекъснато се опитват да го направят точно пред камерата, понякога, както казахте, ние сме просто майки и искаме да уловим този момент, а понякога забравяме да променим настройките си. Снимам ръчно от 20 години, започнах на филм, но никога не бих оставил някой да се опита да „спаси“ тази специална снимка! Всички сме хора и правим грешки в живота и с нашите камери. Обичайте това, което вашите действия могат да направят, те са невероятни! Благодаря ви за всичко, което правите Джоди, продължавайте така и не позволявайте на негативизма да ви сваля!

  39. Кара на март 12, 2014 на 9: 15 am

    Photoshop и Lightroom могат да коригират експозицията, баланса на бялото, тона и контраста - но не могат да направят изображението емоционално или добре съставено или визуално интересно. Не може да се върне назад във времето и да улови точния момент, в който хлапе целува сълзите на сестра си. Ако композицията й беше гадна, никакво количество PS или LR нямаше да го спаси. Дайна улови момент - на децата си, а не на клиент - и забрави, че е изключила светкавицата си. Whoop-dee-doo. Ако беше изчакала три секунди, за да коригира настройките си, щеше да пропусне този момент. И аз ще изляза на крайник и ще предположа, че тя предпочита да има този образ на децата си, отколкото да получи одобрението на куп осъдителни непознати онлайн, които се интересуват само от EXIF ​​данни. Ансел Адамс каза: „Отрицателното е съпоставимо с партитурата на композитора и отпечатъка с изпълнението му.“ Това означава (ахна!), Че той разглежда обработката като необходима част от изкуството.

    • Джоди Фридман, MCP Действия на март 12, 2014 на 10: 00 am

      Кара, ти го закова! Ако видите това изображение (SOOC), можете да кажете на някой с добро око (за или не) го е направил. И много по-добре да запазите или да имате възможност да запазите изображение - отколкото да слушате хора, които се крият зад компютър. Добре казано! Джоди

  40. Рене Г. на март 12, 2014 на 9: 15 am

    Страхотна статия! Негативността на някои има тенденция да засенчи положителната група. И това е лошо! Аз съм в тази група начинаещи ... току що купих първия си DSLR миналата година САМО за правене на по-добри снимки на моите деца / семейство. НЕ да се състезава, НЕ да бъде по-добър от професионалистите. Само за да разширя знанията си и да развия хоби. Въпреки че съм зает и нямам време да се посветя на това да уча ПЪЛНО в ръчен режим по всяко време или как да разработя собствения си работен поток и да манипулирам всички настройки на Photoshop ... MCP ме научи на много неща и се радвам, че тук сте за всеки фотограф! Мога да се гордея, че независимо дали съм получил правилния ъгъл, изпълнил съм правилните настройки или съм приложил правилните действия ... резултатът все още е моята работа там горе на стената ... и това е моето дете на снимката!

  41. Джули на март 12, 2014 на 9: 17 am

    Джоди, аз съм просто „най-хоби“, който иска най-добрите снимки. Знам, че камерата ми е отвътре, но все пак използвам вашите продукти, за да „подобря“ няколко от моите страхотни и не толкова страхотни снимки. Всичко, което трябва да кажа, е "Ти върви Гърл"! и обичам всички ваши неща.

  42. Ee на март 12, 2014 на 9: 18 am

    Работя с опашка, за да бъда по-добър фотограф и целта за мен е да постигна професионално ниво. Бях много разочарован от професионалистите, които обезсърчават и основно казват, че ако все още не сте там, никога няма да бъдете. Чудя се колко от тях са прескочили нивото на любител / аматьор и ние веднага сме професионалисти в момента, в който са държали първата си камера? Повтарям много от обнадеждаващите настроения, които вече са публикувани, така че няма да повтарям точките. Благодарим ви за тази статия и за действията, които създавате. Като графичен дизайнер (по степен) намирам, че еднакво ми е приятно да снимам и да публикувам и обичам да играя с действия!

  43. Дженифър на март 12, 2014 на 9: 21 am

    Това е страхотен отговор. Открих, че обикновено са по-несигурните хора, които са толкова негативни (във всички аспекти на живота). Вярвам, че даден продукт говори сам за себе си и ако някой наистина е толкова добър, колкото цените му, продажбите ще отразят това, независимо какво прави конкуренцията. Избрах фотограф за семейната си снимка, която таксува 500 долара, докато състезател по улицата таксува 200 долара. Защо? Тъй като фотографът от 500 долара имаше в портфолиото си снимки, които фотографът от 200 долара или не можеше, или избра да не прави. Дали хората, които са били критични, смятат, че Джо МакНали е / е загрижен за фотографа по улицата, който се зарежда по-малко от него? Не, аз съм само любител, който обича фотографията. Основната ми цел е да имам прекрасни спомени от семейството си. Обичам също фотошоп и лайтрум, защото мога да играя с моите изображения. Най-големият ми син се занимава с борба и през целия сезон снимах момчетата и ги дадох на момчетата. Някои от снимките SOOC бяха страшни, но с някои редакции бяха прилични. Когато момчетата се видяха, бяха ТОЛКОВА развълнувани. Тези снимки не биха били възможни без инструментите, предоставени от хора като вас. И така, благодаря ви!

  44. Вашето име: на март 12, 2014 на 9: 25 am

    Е, как го запазихте? Какъв беше вашият процес на редактиране? Добра работа.

  45. Jules на март 12, 2014 на 9: 28 am

    Толкова е хубаво да чуя някой да говори за толерантност и уважение. Чувствам, че хората са станали толкова конкурентоспособни (може би несигурни?) И следователно са загубили чувството си на уважение, толерантност и отвореност в отношенията си с другите.

  46. Ким на март 12, 2014 на 9: 32 am

    Благодарим ви, че ни помагате на непрофесионалистите. Харесва ми да уча за фотография, за да мога да снимам децата и семейството си, когато сме навън. Не винаги можем да вземем професионалист, който да улови някои от тези моменти, не само, че това би било непрактично, но би било наистина скъпо. Така че, моля, продължете да споделяте.

  47. Мелиса на март 12, 2014 на 9: 32 am

    Смущавам се от нуждата на никого да бъде толкова критичен. Вашите снимки са зашеметяващи и красиви и артистични. Веднъж прочетох книга за Алфред Стиглиц и групата фотографи, наречени Фотосецесионисти, които се отдалечаваха от фотографията като просто начин за документиране и към нея като форма на изкуство. Момче, те хванаха ли някакво недостатък Значи сте в добра компания. Продължавайте да правите красиви изображения!

  48. Кристин на март 12, 2014 на 9: 33 am

    Бях част от тълпата в страхопочитание от „спасяването“. Срамота е, че другите изпитват нужда да удрят работата си. Ако имате инструментите за запазване на такъв кадър, защо да не го използвате? Обичам всички ваши действия и обичам да се уча от групата. Не позволявайте на останалите да ви притесняват! Продължавайте чудесно! И благодаря ти!

  49. абриана на март 12, 2014 на 9: 34 am

    Ако тези хора си бяха направили труда да отделят малко време и да разгледат сайта ви, те биха знаели, че последното нещо, което правите, е да насърчавате хората да правят лоши снимки и да не научават камерата си. Използвайки Ансел Адамс като пример - много хора се възхищават на работата му и се стремят да бъдат като него. Той може да прекара до 200 часа за * една * снимка в тъмната стая, но не чувате хората да казват, че е съсипал фотографията. Напротив, той го революционизира. Що се отнася до мен, аз съм благодарен за дигиталната тъмна стая и възможността да контролирам крайното извеждане на изображението. Никога не бих могъл да работя в тъмна стая, тъй като имам чувствителна кожа и работата с толкова много химикали би я развалила бързо.

  50. Селена на март 12, 2014 на 9: 40 am

    Не е ли Photoshop и Lightroom свое собствено умение? Не могат ли да растат? Казват ни, че фотографията се променя непрекъснато и не можете да научите всичко! Това е нова ера във фотографията. Точно като преминаването от филм към цифров. Време е да се адаптираме! Да, виждам тенденцията, че след като някой вземе камера, инсталира Photoshop и след това те си мислят, че са професионалисти. Ами останалите? Този, който е положил усилената работа, рекламира като луд и все пак трябва да се състезава със 100 изображения за $ 10? И това са тези, които получават клиента! Достатъчно справедливо, ако искате да редактирате своите ценни моменти за себе си или семейството / приятелите си. Но научете въжетата, преди да се потопите като бизнес. MCP прави страхотни действия и предварителни настройки. Но това не означава, че пазарът им не се ограничава само до бизнес клиенти. Да, звуча като оградител, но и двете страни имат валидни точки.

  51. Клаус на март 12, 2014 на 9: 43 am

    Никога не се опитвайте да угаждате на всички. Страхотен кадър и постпродукция.

  52. Даян Харисън на март 12, 2014 на 9: 44 am

    Ще кажем Джоди!

  53. Wendy на март 12, 2014 на 9: 48 am

    Повярвайте ми, хора, ако влизате право пред камерата през цялото време - номер едно, шапката ми е за вас! Второ, фотошопът отнема много време, така че не бива да се притеснявате, че ще се състезавате с някой с лоши фотографски умения, който се състезава с вас. Ако нямат фотографски умения, ще прекарват час след час след редактирането, ще им плащат много по-малко на час. Това определено е лично предпочитание, но се ядосвам, когато чуя фотограф, който е критикуван за използването на фотошоп. Това е инструмент за постигане на вашата визия. Подобно на музея, ако не харесвате нечие изкуство, преминете към гледане на нещо, което ви харесва. Ако нищо не трябваше да бъде подобрено, защо носим грим и купуваме красиви дрехи? Photoshop може да накара страхотните снимки да изглеждат като прихващане и да заснеме важни, които сте пропуснали поради грешка при правенето на снимката. Все едно да кажеш, че ако професионален фотограф е взел перфектен момент, когато баща е прегърнал дъщеря си в деня на нейната сватба и светкавицата му не се е запалила, не бива да се опитва да го поправи - просто е глупаво. Дори много високоплатени професионалисти получават лоши снимки от технически проблеми, наблюдавал съм как много големи професионалисти снимат вързани и получават лоши експозиции и т.н., докато не се справят - в действителност, както бихте пропуснали този кадър без Photoshop и / или действия.

  54. Сюзън Гари на март 12, 2014 на 9: 49 am

    Страхотно четене. Публикувах на моята FB страница. Обичайте всички версии на изображението и историята за това как е възникнал организационният образ! Важно е да не пропускате тези снимки за цял живот и слава богу, че има начини да ги спасите и вие!

  55. Даян на март 12, 2014 на 9: 50 am

    Добре казано!! Има място за всички и всеки започва някъде. Бъдете удобни там, където се намирате в собствената си работа и работата на другите не трябва да представлява заплаха. Обичам, че предлагате това, което правите, и обичам, че всички имаме какво да научим един от друг, независимо на какъв етап от процеса сме !!

  56. Кори на март 12, 2014 на 9: 59 am

    Джоди, аз съм в страхопочитание от почти цялата ти работа. ОБИЧАМ този образ, както преди, така и след това. Какво страхотно спасяване. Съжалявам, че получихте атакуващи коментари по отношение на това изображение. На онези, които ви се подиграват по отношение на този образ, казвам, вземете странен живот! Нямат ли нещо по-добро общо с времето си? Очевидно не са хвърлили поглед на уебсайта ви и знаят за какво става въпрос! Продължете фантастично!

  57. Йохана Хауърд на март 12, 2014 на 10: 01 am

    Добре казано.

  58. Кари на март 12, 2014 на 10: 03 am

    Колко тъжно е, че хората изпитват нужда да бъдат осъждащи. Непрекъснато се опитвам да подобря фотографията си и използвам Lightroom. Всъщност редактирането на моите снимки след публика подобри фотографията ми. Докато правя корекциите си, обмислям какво бих могъл да направя пред камерата, за да получа същия резултат и след това го практикувам. Изводът за мен е, че всички ние се опитваме да създадем това, което ни харесва (и клиентите, ако са професионалисти) и това е всичко, което има значение.

  59. Jesse на март 12, 2014 на 10: 14 am

    Светът на изкуството / индустрията е може да бъде много жестоко място. Докато бях в колежа като специалност в областта на изкуствата, помня, че художниците непрекъснато се критикуваха работата на другия, а не в положителна и конструктивна форма. Средството за фотография; и тези, които правят изображенията, не са имунизирани срещу това явление. Всъщност изглежда, че фотографската индустрия е далеч по-голям нарушител, изпълнен с груби, нарцистични фотографи. (Въпреки че със сигурност не всички фотографи отговарят на това описание, както не всички художници са критични). Изкуството е изкуство. Вместо да съдите, че другите се фокусират върху изграждането на себе си. Няма нищо лошо в споделянето на техники за фотография с другите. Художниците могат да вземат едни и същи класове, да получат една и съща база от знания, но това не означава, че работата им ще бъде същата. Кой се интересува дали това помага на аматьорски фотограф да подобри своето изкуство. Това няма абсолютно никакво отношение към някой друг произведение на изкуството. Джоди, съжалявам, хората с тесен ум се чувстват застрашени от тези, които споделят знания. Тяхната враждебност произтича от страха, тъй като знанието е сила, а тези, които имат силата (в този случай несигурните фотографи с предишни знания и опит в фотографията) ще се постараят да я запазят за себе си. Аз лично смятам, че по-доброто използване на времето на вашите критици би било да популяризирате положително фотографията като ценна форма на изкуството и да инвестирате време в определянето на това, което прави гласа им като художник уникален или значим.

  60. Пясъчен на март 12, 2014 на 10: 17 am

    Аз също, Джоди! Продължавайте да продължавате! Хейтърите ще бъдат хейтъри. Това никога няма да се промени. Хората познават и уважават вас и вашата работа и ще ви намерят, за да им помогнете да направят каквото и да е необходимо с техните изображения, на какъвто и да е етап от фотографията. Продължавайте да се издигате над него, както винаги. Имате много истински, лоялни последователи там. 🙂

  61. Джо на март 12, 2014 на 10: 25 am

    Редактирането е част от цялата енхилада в моята книга. Вярвам, че Ансел Адамс е прекарал много време в тъмната стая, а момчета като Хайслер, Бранд и Батдорф също правят своя дял от редактирането. Всичко това е част от процеса. Веднъж Адамс каза, че не правиш снимка, а правиш снимка!

  62. Бони на март 12, 2014 на 10: 27 am

    Искам само да кажа, че обичам вашите действия и те ми помагат да създавам уникално изкуство от моите снимки. Мисля, че начина, по който редактирате снимките си, се превръща във вашата запазена марка в бранша и е това, което ви отличава от останалите във вашата област. Също така вярвам, че истинските фотографи имат способността да виждат нещата по различен начин през обектива от обикновения човек и това не е нещо, което може да се научи, а да се роди във вас ... да се оформя и укрепва чрез практика, както всички други форми на изкуството. Не позволявайте на критиците да ви свалят и моля, продължете да правите това, което правите. През годините толкова много ми помогнахте и с нетърпение очаквам следващото ви ново нещо !!!

  63. Пирен на март 12, 2014 на 10: 28 am

    Съжалявам за всички ужасни коментари, които получихте. Колкото и да сте добри, всички имат инциденти и е прекрасно, че разполагаме с технологията за „спасяване“ на нашите опа, ако те наистина принадлежат към изображение, което улавя нещо невероятно и неповторимо. Вашите продукти са прекрасни, както и изображението, което показахте. Фотографът свърши чудесна работа, коригирайки упс и изображението е прекрасно.

  64. Андреа на март 12, 2014 на 10: 28 am

    Джоди, благодаря ти за този блог. Аз съм фотограф, а не дизайнер на изображения и, разбира се, предпочитам и подхода „на първо място направо в камерата“. НО ... ..не, не получавам всяка снимка правилно веднага, да, някои от моите изображения са прекалено или недостатъчно изложени, фокусът е объркан или каквото и да е, да, някои от снимките определено си струва да бъдат спасени и благодаря владетелят на фотографията за благословиите на Lightroom и Photoshop понякога. Познавам немалко фотографи и НИКОЙ не прави винаги перфектни снимки и всички с радост го признават. Според моя опит фотографите обикновено се оплакват най-много от спестяването на снимка с Lightroom или Photoshop обикновено са мъже на средна възраст, които по някаква причина привикват фотографията в някаква религия или свещен Граал, достъпна само за тези с подобно мрачно изражение на лицата когато става въпрос за този занаят / изкуство. Не ме разбирайте погрешно. Обичам, живея и дишам фотография, абсолютно съм страстен и сериозен по въпроса и съм толкова благодарен, че всъщност мога да изкарвам прехраната си от нещо, което никога не се чувства като работа или работа. Но както всичко в живота, нека приемаме нещата не прекалено сериозно, нека бъдем щедри и да прегърнем малките недостатъци в живота и работата и да се опитаме да извлечем най-доброто от това.

  65. Алиша Шоу на март 12, 2014 на 10: 35 am

    Джоди, абсолютно обичам сладкия ти отговор! Ако трябваше да се запознаем реално с „истинските“ снимки, ще трябва да се върнем и към картонените камери с отвори. Всяка използвана камера има прикрепена технология и повечето са самите мини компютри. Способността да правите изображение и да го подобрявате Е изкуство !! Дори и в авто, все пак е изкуство! А изкуството е субективно, така че позволяването на свободата на изразяване на другите е това, което ни прави уникални. Ако всички бяха перфектни и редактирани по един и същи начин, нямаше да има никой страхотен и няма към какво да се работи. Професионалистите трябва да бъдат развълнувани от начинаещи, които дават добавена стойност на тяхното изкуство чрез сравнение, а начинаещите трябва да бъдат развълнувани от професионалисти, които им дават примери за работа да бъде подобно. Изображение като това е почит към фотограф, който го е заснел, и технология, която го направи още по-добро. Продължавайте чудесно и двамата !!

  66. Крис на март 12, 2014 на 10: 37 am

    Благодаря ви за отговора. Вероятно съм от ТЕЗИ любители, от които се оплакват. Все още се уча и снимам с течение на времето. Когато спрете да се учите или се опитвате да бъдете по-добри, това спира да бъде забавно. Всъщност съм бил атакуван от „професионалистите“ в моя район. Обикновено снимам екшън фотография, защото я обичам и предоставям всичките си снимки безплатно на децата в нашия район. Също така снимам снимки за възрастни за онези родители, които абсолютно не могат да си позволят астрономическите цени да се начисляват тук. Изключително сме пренаситени с фотографи и те са много добри, без да оспорваме това. Но това са деца и родители, които биха отишли ​​без, защото просто не могат да си го позволят. Мисля, че съм доста добър фотограф, не ми е работа ... не можехте да ми платите да вляза в онзи свят тук, колкото и добър да бях ... прекалено ми преряза гърлото. Не подбивам никого, а просто се справям с тези, които се нуждаят. Разчитам ли на Photoshop, Lightroom и MCP за подобряване на снимките? по дяволите, да, и обзалагам се, ако разгледате внимателно снимките на „професионалистите“, които правят и те. Така че аз наистина оценявам цялата информация и инструменти, които предоставяте на всички нас фотографи.

    • Джоди Фридман, MCP Действия на март 12, 2014 на 3: 28 pm

      Крис, толкова се радвам, че можем да помогнем на теб и твоите изображения! Ето защо го правим - за да помогнем на хората да направят изображенията да изглеждат по-добре и да им спестим време също 🙂

  67. Кен Грим на март 12, 2014 на 10: 41 am

    Честито! Фактът, че имате хейтъри, означава, че сега живеете живота си и сте успешни. Хейтърите не могат да СТОЯТ, за да може някой да се справи добре. Така че, ако сте били насочени, СТРАХОТНО! Научих се да прегръщам моите хейтъри - естествената им реакция на коляно към нещо, което виждат, което е страхотно и те не се сетиха или не могат да го направят, е да критикуват и бълвайте омраза към човека, който е направил това, което искат. И сте спестили не знам колко часа в производствените работни процеси, помогнахте да разпространите радостта от фотографията, като я направихте по-лесна и достъпна и като цяло фотографската вселена е по-добра защото сте в него. Браво.

  68. Стюарт Мартин на март 12, 2014 на 10: 49 am

    Добре казано и имате моята искрена подкрепа. Като полупрофесионален фотограф ми е мъчно да се сблъсквам с подобни коментари - обикновено (по мое мнение), направени от онзи професионалист по динозаври, който е прекарал последните х години в презареждане на обществеността и доене на пазара. Вземете с него хора, времената се променят, адаптират или умират и ако вашите снимки и услуги не са достатъчно добри, за да се адаптират и оцелеят, тогава нямате право да сте в индустрията така или иначе! Браво Джоди и продължете отличната работа; o)

  69. Кевин на март 12, 2014 на 10: 51 am

    Добре казано Джоди. Добре обмислен отговор, който възпитава без вина и предразсъдъци. Може би друго умение, което другите могат да научат от вашите публикации и блогове?

  70. Линда на март 12, 2014 на 11: 08 am

    Каква отварачка за очи! Нямах представа за ожесточеното пристрастие, което някои „професионални фотографи имат към тези хора, които„ разчитат “на Light-room или Photoshop. Аз съм в арт група и фокусът е върху комбинирането на изображения в артистична картина, а не върху изучаването на тънкостите на нашите камери. И какво лошо има в това? И какво не е наред с продажбата на тези изображения, въпреки че разчитах на автоматични настройки в камерата си и нямам разбиране за блендата и т.н.? Америка е изградена върху свободно предприемачество и изобретателност. Пример за това е човекът Джеф Безос, който основава Amazon. Наскоро той обяви плановете си да започне да доставя пакети чрез дронове. Когато интервюиращият попита как това ще се отрази на компании като UPS, Fed-Ex или пощенската услуга и т.н., Джеф основно отговори с нещо като „как те реагират е техен проблем, защото Америка има система, изградена върху свободно предприемачество винаги са изградени върху конкуренцията. Или намерете начин да се състезавате, или се изгубете в прахта. " Чувствам ли съпричастност към служителите на UPS и пощенските служители, които могат да бъдат засегнати от решението на Джеф? Да! Точно както изпитвам съпричастност към професионалните фотографи, които установяват, че са подбивани от хора, които продават изображения, които са били фотошопирани или редактирани в Light-room, на клиенти, които са необразовани или биха могли да се интересуват по-малко от използвания процес и те просто искат снимки, които обичат на цени, които могат да си позволят. Тежестта на професионалния фотограф обаче е да намери начин да се адаптира, точно както UPS, Fed-Ex и пощенските услуги ще трябва да се адаптират или да загубят бизнес дял. Предизвикателството да се промени и адаптира винаги е било част от свободното предприемачество. Промяната обикновено е трудна и изисква усилия и изобретателност, поради което понякога роптаем за нея, но въпреки това тя се изисква при свободното предприемачество. Джоди, предоставяш страхотна услуга, доказана от тези, които купуват от теб, за да те поддържат в бизнеса. Тези, които не искат вашите услуги, не трябва да ги купуват. В няколко от моите художествени групи НЕ се толерират отрицателни коментари, така че всеки да има шанс да расте, вместо да бъде затворен, и намирам, че хората са много полезни един на друг, когато това правило е налице, и всички ние се учим един от друг . Може би това трябва да е правило, което въвеждате на място. Продължавайте добре!

    • Джоди Фридман, MCP Действия на март 12, 2014 на 3: 26 pm

      Линда, това е най-ироничната част ... Ако някой не вярва в редактирането на снимки, подобряването на снимки или дори поправянето на снимка, която се нуждае от помощ, защо първо да се занимавам с това да бъда на страницата или блога ми в социалните медии ??? Това е като човек на страницата на Starbucks във Facebook, когато не е пияч на кафе и се оплаква, че в напитките има кофеин. Ъъъ - ъъъ! Не го правете първо.

  71. Kay на март 12, 2014 на 11: 14 am

    Просто трябва да добавя още една мисъл, защото имах различна интерпретация на снимката (и наистина обичам редактираната версия на силуета). Когато го погледнах за първи път, мисълта ми беше, че момчето се е наклонило, казвайки на сестра си тайна ”, и тя реагира с изненада, поставяйки ръце върху устата си, както често правим, когато ни казват нещо изненадващо.

  72. Джаки на март 12, 2014 на 11: 22 am

    И така, кой може да определи какво е професионалист? Технологиите са променили лицето на фотографията! Каква е разликата, ако хора без много опит или познания се опитват да се конкурират с „професионалистите“? Фотографията е изкуство и ако хората създават красиви изображения, защо е важно дали са го направили умишлено, като са получили всички правилни настройки на камерата в точното време ... или ако просто щракат снимки и след това създават нещо красиво с всички страхотни инструменти, достъпни за всички нас? Когато всичко е казано и направено, крайният резултат все още е изображение. И това ли не е това, което всъщност е фотографията? Заснемане на изображение .... Част от секундата във времето, която никога не може да бъде преживяна отново, но може да продължи в това изображение!

    • Джоди Фридман, MCP Действия на март 12, 2014 на 3: 22 pm

      Джаки, фотографията е свързана със заснемането на памет (за мен е) и да, но можете да го направите - независимо дали е с iPhone или dSLR - с помощта на софтуер за редактиране или SOOC. Няма значение дали сте щастливи. Или ако продадете работата си, ако вашият клиент е такъв. Разбира се, в човешката природа е да правим най-доброто, което можем, но използвайки всички налични инструменти.

  73. Елизабет на март 12, 2014 на 11: 23 am

    Леле, не е толкова трудно да си мил. Имате лош ден? Разходи се. Бизнесът не върви добре, моля, потърсете професионален съвет, но моля, не удряйте колегите си фотограф, те може да стоят до вас.

    • Джоди Фридман, MCP Действия на март 12, 2014 на 3: 20 pm

      Елизабет, точно. Може би хората трябва да си представят, че човекът, с когото говорят, е някой, когото обичат - съпруга, съпруг, децата им, близък приятел. Толкова пъти все едно говорят с човека, когото мразят най-много на този свят ...

  74. Сюзън на март 12, 2014 на 11: 41 am

    Всеки, който дори би помислил нещо подобно, трябва да има свои странни проблеми. Защо това ще се появи в съзнанието на никого. Виждал съм ретро снимки, на които малко момче се целува с малко момиченце и тотално е отвратено. Тогава никой дори не би си помислил нещо толкова болно. Хората трябва да извадят главите си от канавката. Това е инсценирана снимка. Ако не бяха братя и сестри, някой би ли се обидил?

  75. Джули на март 12, 2014 на 11: 42 am

    Обичам, обичам, обичам снимката. Преди. След. Между. Няма значение. Това е момент във времето, който ние като родители ценим.

  76. Джон П на март 12, 2014 на 11: 44 am

    Фотографската индустрия се контролира от потребителя. В определени случаи потребителят е фотографът, останалите са тези, които ще платят цената, поискана от фотографа. Във всеки случай никога не съм срещал фотограф, който да не е правил снимка, от която не са били доволни. Ако сте този фотограф (този, който е доволен от всяка снимка, правена някога), къде е вашата галерия, преподавате ли своя занаят? Някои от най-добрите фотографи на съвременната ни ера също са учители, някои критикуват стила, но въпреки това учители. Нека да бъдат най-казливите. На тези, които се радват на занаята, препоръчвам ви да продължат да се учат. За професионалистите като Джоди, продължавайте да показвате на останалите как да станем по-добри, знам, че отнемам нещо от всяко изображение, което виждам. Независимо дали ми харесва или не.

  77. Дженифър Р. на март 12, 2014 на 11: 46 am

    Е, мисля, че картината е красива! Благодарим ви, че ни дадохме инструменти, които да използваме, за да създадем красиво изображение от почти изгубен удивителен момент!

  78. Керит | Снимка на визуално момиче на март 12, 2014 на 11: 47 am

    „Надяваме се, независимо къде се намирате с вашите фотографски умения, всички ние можем да подкрепяме и уважаваме работата на другите и да възприемаме различията си, вместо да ги използваме.“ Добре казано, Джоди, добре казано. 🙂

  79. Ерин на март 12, 2014 на 11: 48 am

    Честно казано, не харесах вашата FB страница заради всички неприятни коментари към тези от нас, които тепърва се учат (дори не се опитвам да го направя за прехраната си, а само за собствените си семейни снимки). Омръзна ми да чувам всички негативи. (Дори добронамерените наистина знаят как да копаят този нож.) Тъжно е колко много ми отказаха коментарите да науча повече от другите. Сега просто бих предпочел да получа бюлетина и да дойда на сайта, да прочета статиите ти и да игнорирам изобщо коментарите. С това казано, наистина обичам снимката и макар силуетната снимка да е страхотна, обичам да виждам лицата им и детайл. Освен това харесвам мекотата на цветовете.

    • Джоди Фридман, MCP Действия на март 12, 2014 на 3: 16 pm

      Ерин, толкова се опитваме да хванем грубо поведение. Но не винаги навреме. И е невъзможно да модерираш всеки коментар в секундата, в който влезе. Това каза, че съжалявам, че си тръгнал поради тази причина. Не мога да гарантирам място с нулев негатив и грубост, но със сигурност се стараем да го поддържаме близо до това. Понякога се появяват неща като този - и аз обичам да го използвам като възможност за обучение. Отново можете да се върнете по всяко време. Срамота е да оставите негатив, да речем малцина да го съсипят за онези, които могат да се учат и да растат като вас

  80. Джонатан Уудсън на март 12, 2014 на 11: 49 am

    Когато видях имейла тази сутрин, в който се казваше „Изключително противоречива снимка“, първоначално бях объркан, след това обезсърчен от негативното отношение, демонстрирано от така наречените колеги фотографи. Виждам и двете страни ... Преди бях клубен диджей, въртящ записи (помните ли тези?) И виждам „децата в наши дни“ да тичат наоколо с таблети, работещи с приложението „DJay“, и знам, че има пуристи от най-нелепи, които викат „фал ”, Защото занаятът сега е извън смисъла, но предполагам, че поне са се заинтересували от нещо креативно. В този модерен дигитален микрокосмос, който е създаден, за да улесни живота ни, всеки джаканапе със смартфон може да се нарече писател, фотограф, диджей, музикант и др. В крайна сметка обаче е необходим талант (независимо дали е съзнателен или не) да достави стоката. И тези от нас, които имат тренирани очи и уши, могат да разберат разликата между някой в ​​него заради парите и някой, който добавя в работата си тайната съставка на любовта си към това, което правят. Прекарах последната година в изграждането на портфолиото си в iPhoneography и наскоро инвестирах в MILC, защото искам да превърна страстта си в кариера, в която обичам това, което правя, и мога да споделя света така, както го виждам. Мисля, че Джоди прави това с MCP. Моля, продължете любовта в работата си, тя наистина показва! Не забравяйте, че ако получавате поща за омраза, това означава, че правите нещо правилно (: o)

  81. Лиан Патън на март 12, 2014 на 12: 06 pm

    Здравейте - Ще получите отрицателни коментари, независимо какво правите. Всичко, което можете да направите, е, че сърцето ви не е правилно, когато правите нещо и оставяте тези неща да си отиват!

    • Джоди Фридман, MCP Действия на март 12, 2014 на 3: 13 pm

      Аз го пускам ... обикновено. Но когато наранява тези, които ми позволяват да използвам техните образи, става по-лично. Ако това беше моят собствен образ, всъщност може би ще ме притеснява по-малко. Независимо от това, хората трябва да бъдат извиквани от време на време и може би това ще помогне на един човек да осъзнае, че трябва да мисли, преди да „напише / говори“.

  82. Пясъчен на март 12, 2014 на 12: 07 pm

    Бях тотално шокиран, когато прочетох статията ви ... Защо конкретно? защото омразните неща, които хората казват публично / пишат в интернет. Винаги съм на крака, че хората искат да изхвърлят това, което другите правят. Толкова съм тъжен, че трябваше да прочетеш всички тези глупави коментари и след това да си губиш времето в обяснения. Но вие се справихте любезно! фотографиите винаги се манипулират .. тъмната стая, с отражатели, със стробоскопи, с ъгли и т.н. Фотографията е изкуство и създателят има право да твори. Художниците купуват различни четки, с които да рисуват, материал от платно, по-добра фотохартия, различни видове бои и т.н. действията НЕ са различни!

  83. Мег на март 12, 2014 на 12: 30 pm

    Много внимателен пост Джоди и нежно напомняне „да живееш и да живееш“ - никога не съм бил такъв за техническата част на фотографията - научих каквото ми трябваше и продължавам да се уча, докато се придвижвам - но за мен търсенето е как за да получите добро изображение - понякога го получавате направо през обектива - но тогава има моменти, при които последващата обработка наистина може да помогне на изображение, което има какво да каже - сега снимам почти изключително с моя iPhone и продължава да ме учудва как хората отказват да видят достойнството на тези камери и че с тях се прави невероятна работа - обичам вашия блог и вашите действия - Благодаря ви, че сте там за останалите от нас, които навигираме в тези води

  84. Ванеса Диел на март 12, 2014 на 12: 44 pm

    Обичам го ~ Съжалявам, че трябваше да се справите с негативизма ~ Продължете с великата работа. Благословии, Ванеса

  85. Рейчъл М на март 12, 2014 на 2: 05 pm

    Хората са толкова пълни със себе си. Красив кадър.

  86. Ашли Дърам на март 12, 2014 на 2: 21 pm

    Ненавистниците трябва да мразят! Мисля, че докато ДА, трябва да знаете камерата си ... случват се неща. Мисля, че е УДИВИТЕЛНО, че разполагаме с технологията за създаване на ИЗКУСТВО като този образ.

    • Джоди Фридман, MCP Действия на март 12, 2014 на 3: 10 pm

      Не е ли невероятно Photoshop и Lightroom ?! Искам да кажа за мен, това е част от процеса ... Да, забийте го, ако можете. Но когато не можете, използвайте няколко патерици и продължете да работите по стъпките си 🙂

  87. Алисия на март 12, 2014 на 2: 42 pm

    Тъжно ми е, че нашата индустрия е толкова пълна с хора, които предпочитат да омаловажават / омаловажават другите, вместо да приемат, че има много МНОГО различни начини да се направят нещата! Photoshop & Lightroom са нашите цифрови тъмни стаи и дори Ансел Адамс направи корекции в своите сега- известни изображения.

    • Джоди Фридман, MCP Действия на март 12, 2014 на 3: 09 pm

      Алисия, съгласна съм на 100%. Тъжно е - мисля, че това надхвърля само нашата индустрия. Мисля, че мнозина смятат, че могат да използват компютъра и интернет като буфер. Разбира се, някои от тях са и зли в лице, но повечето не биха казали частица от това, което казват онлайн, на някого лично.

  88. Пийт Бонд на март 12, 2014 на 3: 28 pm

    Какво страхотно четиво. Мисля, че професионалните фотографи, които захранват арматурата, се чувстват малко застрашени и несигурни в собствената си работа. Срещнах само няколко професионалисти, които са щастливи да помогнат и тези момчета са добри в това, което правят и са повече от щастливи да споделят някои знания . Продължавай с добрата работа.

  89. Skye на март 12, 2014 на 3: 53 pm

    Добре казано! Има толкова много снобизъм около фотографията. На кого му пука дали Lightroom / photoshop се използва за подобряване на изображението. В крайна сметка всичко е свързано с готовата снимка и отговора на зрителите. Понякога изображение, което не е технически перфектно и нарушава всички правила, може да доведе до впечатляващи резултати.

  90. Кристин на март 12, 2014 на 3: 55 pm

    Както беше казано отново и отново, благодаря ви за добре написаната статия. Това, на което се смея (донякъде тайно), е фактът, че ако не беше споделил преди това, хейтърите вероятно нямаше да знаят, че мразят. Повечето от нас знаят, че всеки професионален образ, който виждаме, е отнел малко време в последващата обработка. Особено ако снимате сурово; никога не споделяте изображение SOOC. Изкуството е субективно и случайно обичам някои от „непримиримо подобрената“ работа на хора като Трей Ратклиф. Някои от нас използват „патерици“, за да направят живота си по-ефективен. Мога да сменя и собственото си масло, но плащам на професионалист, защото времето ми е ценно за мен. Предварителните настройки и действия ми позволяват да работя по-умно, а не по-трудно (независимо дали ги записвам сам или ги купувам) и това е добра работа, ако ме попитате.

  91. Лиза Ландри на март 12, 2014 на 4: 18 pm

    Просто обичам как действията могат да ни помогнат да бъдем по-креативни! 🙂 Благодаря за статията!

  92. Али Милър на март 12, 2014 на 4: 41 pm

    Това е страхотна статия! Има толкова много неща за споделяне, преподавани, че трябва да се съсредоточим върху това!

  93. Лора Хартман на март 12, 2014 на 4: 58 pm

    Хората, които твърдят, че последващата обработка разрушава индустрията, не знаят нищо за индустрията. В дните на филма прекарвах часове и часове в тъмната стая, избягвайки и изгаряйки. Това не е по-различно.

  94. Андреа на март 12, 2014 на 5: 03 pm

    Не мога да понеса аргумента, че използването на инструменти / технологии за подобряване на завършения проект прави една работа по-малко ценна или потребителят по-малко талантлив / квалифициран. Софтуерът за редактиране е продължение на камерата и фотографския процес за постигане на желания резултат. Това е все едно да кажеш, че дърводелец, който използва електрически инструменти, за да създаде красива мебел, по някакъв начин го фалшифицира, ще наема фотограф, базиран на крайния продукт. За мен няма значение дали е направо извън камерата или е фиксиран по мой вкус във Photoshop.

  95. Wendy на март 12, 2014 на 5: 07 pm

    Аз съм благодарен за действията, изложени там. Използването им не означава, че правя лоши снимки в камерата, а само помага да ги подправя. Камерите имат ограничения и работните процеси помагат да се преодолеят ограниченията. Това е само моето мнение. Това е като момиче, което носи грим. Направено правилно, то може да подобри красотата, която вече е там.

  96. Wendy на март 12, 2014 на 5: 07 pm

    Аз съм благодарен за действията, изложени там. Използването им не означава, че правя лоши снимки в камерата, а само помага да ги подправя. Камерите имат ограничения и работните процеси помагат да се преодолеят ограниченията. Това е само моето мнение. Това е като момиче, което носи грим. Направено правилно, то може да подобри красотата, която вече е там.

  97. Едуард Хюбърт на март 12, 2014 на 5: 09 pm

    Позволете ми да започна с това, че вашите действия са прекрасни и често ги използвам, за да запазя и подобря изображението. Също така изображението за мен е дори страхотно изображение SOC, въпреки че беше грешка. Защо питате, защото е момент от време, който тя е имала късмета да хване. Сега за най-трудната част и аз виждам и двете страни толкова голи с мен. Честно казано няма професионалист, който да не редактира снимката по някакъв начин, особено ако снима RAW. Те могат да наричат ​​малки корекции, а не да редактират, но те са, това трябва да е процесът. Ако професионалистите преподават и са полезни за начинаещите и желаещите, да, непременно да споделят богатството от информация. Има ли професионалисти, които презареждат? Да, и това е техният избор да направят това. За всички отрицателни коментари, които сте имали от професионалистите, наистина виждам също толкова негативни коментари и от лица, които не са професионалисти. Стари таймери, динозаври, елитарни и много други. Толкова ли е погрешно някой да иска всъщност някой да научи занаят, преди да създаде FB страница, рекламираща се като професионален фотограф, защото можете. Сега нека видя дали мога да разбера по-ясно защо наистина виждам и двете страни. Аз съм безработен баща на един, останал вкъщи, опитващ се с всички сили да започна фотографски бизнес. Аз съм самоук и ми се доверявам да прекарвам много часове, обикновено в много ранни случаи, опитвайки се да бъда по-добър фотограф, да науча правилата, триъгълник на експозиция, f-stop и колко други неща. Опитвам се да го направя по правилния начин, като плащам данъци и всичко останало, което истинският бизнес трябва да прави. Сега имате някой, който разреши иска да спечели допълнителни пари отстрани или те са подкрепени от някой друг, и те създават FB страница, предлагаща сесия и получавате всички снимки на диск за 100 долара или каквато и да е сума. Говорил съм с тях, че те не искат никога да слизат от всичко, не искат да научат никакви правила и в никакъв случай не искат да отделят време, за да научат занаята. Между другото същия занаят, за който казват, че го обичат. Те са загрижени само за получаването на тези бързи пари и за нищо друго, ето ви диска сега отидете да ги отпечатате, където пожелаете. Те не плащат данъци и повечето биха могли да се интересуват по-малко от качеството на печата, защото истината е казано, че така или иначе повечето не се печатат. Сега по никакъв начин не мога да се конкурирам с това, това не е устойчиво и е най-малкото поразително. Сега с всичко това започвам да чувствам, че потребителят трябва да научи повече за добрата фотография. Те се нуждаят от повече знания и разбиране, че ако вярвате, че картината е страхотна, просто си представете дали фокусът, експозицията и балансът на бялото са направени дори близо до правилното. Това е един образ и както казах, вярвам, че е страхотен образ SOC. Но ако искам да накарам потребителя да види разликата в качеството на снимката, направена правилно, ще трябва да намеря начин не да сваля фотографа, а да кажа да критикувам фотографа. Чувствам се победен и в двата случая! Продължавайте страхотната работа и както винаги ни държете да бъдем информирани!

  98. Кристин на март 12, 2014 на 5: 14 pm

    Добре казано, Джоди. Някои хора трябва да живеят и да се откажат да бъдат толкова нацупени. 🙂

  99. Саманта на март 12, 2014 на 5: 39 pm

    Фотографията е изкуство. Но редактирането също. Това, което научих като нов фотограф, е, че редактирането отнема време и работа. Всеки, който смята, че новият фотограф е там с цел да прави допълнителни снимки и да ги редактира, е мъртъв погрешно. Много по-лесно е да редактирате добра заснета снимка, отколкото лоша. И така, когато заснемем добър момент, но снимката е лоша - трябва ли да я развалим? Не! Ако искаме да вложим работата, за да я запазим, нека! В крайна сметка има значение заловеният МОМЕНТ.

  100. Сам на март 12, 2014 на 5: 44 pm

    Лесно би могло да е резултат от светлина за скорост, която не се е запалила, защото моментът се е случил по-бързо от времето за рециклиране! Някои хора са просто нацупени, за да бъдат нацупени.

  101. Дайна Море на март 12, 2014 на 6: 24 pm

    Ами вие всички ми улеснихте деня! Обичам да получавам нещата точно пред камерата, но когато ги пропусна по една или друга причина, обичам да имам възможността да ги поправя! И когато го получа директно пред камерата, обичам да мога да го направя още по-добър. Ура за редактиране! (Признавам, аз съм наркоман LR + PS)

  102. Джуди Рейнфорд на март 12, 2014 на 6: 57 pm

    Обичах всички версии на снимката. Фактът, че можем да манипулираме изображенията до степента на запазване или промяна на характера на изображението, е нашият избор. Това не ни прави лоши фотографи.

  103. Тери на март 12, 2014 на 7: 41 pm

    Мразя да получавате злоупотреби от някой. През годините сте ме научили на толкова много неща с вашите видеоклипове. И вашите действия иновативни и невероятни, винаги. Те улесняват живота ми и ми спестяват повече време, което мога да преброя! Хората не спират да ме изумяват. Сериозно, ако нямате нищо хубаво да кажете, не казвайте нищо! Никой не се интересува от това как бълваш гадост. Наистина, това не показва нищо за човека, за когото говорите, и много за себе си! Джоди - Вие сте актив за нашата индустрия! Благодаря ви за всичко, което сте направили, всичко, което правите, и всичко, което продължавате да правите! Вие сте истински професионалист!

  104. k Рандъл на март 12, 2014 на 7: 49 pm

    Чудя се защо хората скачат на шанса да вият? И защо си дават разрешение да се заяждат срещу други хора? Ако сте продавали наркотици, или сте защитавали тийнейджърски секс или нещо подобно, може би да - но мех. Това, което те не осъзнават, е, че не изтъкват важно, но се излагат като мрачни. Животът идва в милион опаковки - бих предпочел да не съм грозен, много благодаря. Надявам се, че като прочетете тези неща, които са написали, просто мигнете и поклатите глава и завъртите очи. Това е здравословният начин, нали? Не играя с излаганията си по начина, по който го правите - но ще се боря до смърт за вашето право да правите прекрасна магия. (Тя се покланя, усмихва и маха.)

  105. Джесика на март 12, 2014 на 8: 03 pm

    Може би ако някои от онези стари училищни фотографи се научат как да използват прекрасния софтуер за редактиране на изображения, с който разполагаме днес, няма да са толкова ядосани. Времената са се променили и манипулирането на изображения е прекрасно нещо, което трябва да знаете как да направите. Разбира се, перфектната експозиция в камерата е най-добрият начин да постигнете най-острото изображение. Но това не винаги е възможно. Мисля, че истинският въпрос тук е ревността. Те са ревниви, че някой е в състояние да спечели доход, създавайки преки пътища (предварителни настройки и действия за други).

  106. Брук на март 12, 2014 на 8: 10 pm

    Мисля, че както коригираното изображение, така и по-силуетното имат своите достойнства, но просто искам да чуя повече за това как си счупи крака на сватбата си.

  107. испански майне на март 12, 2014 на 8: 43 pm

    Добре каза Джоди

  108. Ana Garcia на март 12, 2014 на 9: 22 pm

    УАУ Не мога да повярвам, че хората, които се наричат ​​професионални фотографи, дори биха дали отрицателен коментар за този кадър! Това е зашеметяващо! Това, че сте професионален фотограф, не дава право на боклука, нито да разкъсва чуждото произведение на изкуството, какво толкова професионално има в това да развалите и разкъсате чуждо произведение на изкуството? Вие вършите страхотна работа, помагайки и обучавайки другите. Продължавайте с великата и положителна работа, добрите неща идват при тези, които ценят другите ä »« Благодаря ти Джоди, че си ТИ 🙂

  109. Джудит Арсено на март 12, 2014 на 9: 41 pm

    Джоди, мисля, че това, което правиш е УДИВИТЕЛНО! „Триковете“ на търговията и помощта са неизмерими. Редактирането на снимки е НАВСЯКЪДЕ! Благодарим ви за помощта и не спирайте! ВИНАГИ ще има хейтъри. Ако не им харесва да използват софтуер за редактиране, тогава не, но не критикувайте тези, които правят само b / c, не сте съгласни. Това е АМЕРИКА, затова има свобода на избор. Използвайте го или не, но зачитайте мнението на всички и продължете напред. Само моите 2 цента. С благодарност, Джудит

  110. Дона Джоунс на март 12, 2014 на 9: 43 pm

    Джоди, изображението е страхотно и в двете посоки. Не разбирам хора, които ви критикуват ... предоставяте страхотни помощни средства за фотография, страхотни продукти, добра информация и съдържание, подходящи за начинаещи или опитни фотографи. Както ми казваше баба ми ... тези, които те критикуват, вероятно са просто ревниви и определено не си струват времето. Продължавайте добре ... Дона Джоунс

  111. L Бял на март 12, 2014 на 10: 10 pm

    Тази статия привлече вниманието ми и след като я прочетох, по-скоро онемях. Не мога да повярвам, че получихте реакция за това? Мисля, че хората, които се хвалят за това, са доста несигурни фотографи, ако приемат това като заплаха. Мисля, че това беше чудесно спасяване и това е една очарователна снимка. Да, никой от нас не иска да си създава навици да излагаме изображенията си недостатъчно или прекалено много и да се налага да отделяме време за поправяне на грешките си в софтуера. До известен момент обаче можем да поправим грешки и понякога трябва да спасим един момент в живота. С това казано, ще ми бъде любопитно да видя колко добре тази снимка ще изглежда отпечатана. Искам да кажа, че го разглеждаме от малкия размер тук на уебсайт. Много пъти, когато недоекспонирате изображение, дори когато го възстановите, получавате цветен шум и такива, когато го издухате до 100%. Така че има известно влошаване на качеството на пикселите. Освен това, мисля като цяло колко невероятно спестяване.

  112. Шарла на март 12, 2014 на 10: 22 pm

    Толкова съжалявам, че хората изпитваха нужда да бъдат подли. Всички започваме някъде. Аз самият съм „нов“ фотограф и уча като ничий бизнес! Но всички ние се нуждаем от крива на обучение. НИКОЙ не започва като велик фотограф, това не е моят опит да говоря, а просто здравият разум! Обичам вашите блогове и комплекти, въпреки че не ги използвам редовно, което не прави разлика. Продължавайте да правите това, което правите и знайте, че много други ви оценяват! 🙂

  113. Лин на март 12, 2014 на 11: 05 pm

    Вървете момиче - чудесно казано - фотографията е за всички нас да се наслаждаваме и родителите, заснемайки изображения на детски качулки, което означава, че нещо за тях е важно. Не е ли прекрасно, че несъвършеното изображение може да бъде направено така, че да бъде идеалното изображение, запечатало момент. Не всичко е свързано с пари и не всеки от нас може да стане професионален фотограф ... и всички ние не можем да си позволим да имаме професионален фотограф до себе си през цялото време - понякога да си достатъчно добър е добре - помощта от действия е страхотна. Продължавай с добрата работа.

  114. Виктория на март 13, 2014 на 1: 20 am

    Това, което научих през последните няколко години е, че без значение какво хоби, професия или кариера, ще намерите страстни хора, които извеждат тази страст на съвсем ново ниво на лудост. Дъщеря ми обичаше коне години наред ... докато не срещна онази (от многото) „луда конска дама“, която й я съсипа, вероятно завинаги. Оттогава тя не е седяла на кон, нито е искала да прави нищо с коне. Не разбирам защо една страст, талант, дарби, каквото и да е .. прави човек крал или кралица на противника. Надявам се, че НИКОГА няма да направя това на никого. Всички започнахме в началото, без значение какво правим. Не можем ли просто да си спомним това и да помогнем на други, които споделят нашата страст, вместо да ги очернят и обезсърчат колегата (или бъдещия) връстник? Някой отчаяно се нуждае от тайм-аут. Съжалявам, че това се случи с вас ... Обичам вашия продукт и съм благодарен за творческите усилия, които положихте в него.

  115. Боби на март 13, 2014 на 2: 48 am

    Еха!! Обикновено не съм човек, който коментира, но не можах да прочета това и да не кажа няколко неща: първо, аз съм доста нов фотограф / собственик на бизнес и наскоро започнах да използвам вашите действия и те направиха чудеса за моите снимки. В повечето случаи действията правят и без това добра снимка и й придават това допълнително нещо специално и запомнящо се. това не беше нищо друго освен благословия за мен да се натъкна на такива удобни за ползване и икономически ефективни материали. Второ ... колко невероятно грубо е да каже някой за такава прекрасна картина и илюстрация на комбинацията от улов на велик момент и познаване на софтуерът за редактиране може да направи за спомен, който иначе може да е бил пренебрегнат. Тези хора просто търсят кост, който да вземат, и ясно показват колко „професионални“ са в правенето на такива арогантни и недоброжелателни коментари. Трето и последно, БЛАГОДАРИМ ви, че отделихте време да се справите с това и да затвърдите какво представлява вашата марка и това, в което вярвате ... това още повече засилва моята подкрепа за това, което правите, и марката MCP. много добре каза Джоди! благодаря за всичко, което правите! Боби Роджърс, Колумб, Охайо

  116. Жена на март 13, 2014 на 6: 43 am

    Мисля, че фотографите, които смятат, че Photoshop изневерява, са просто сплашени, защото не искат да учат Photoshop. Photoshop е „новата“ тъмна стая ... традиционната тъмна стая е почти остаряла и хората, които познават „стария стил“ са устойчиви на промяна. Освен това не са необходими само 5 минути, за да промените снимка във Photoshop, така че какво значение има, ако фотограф отдели време преди или след снимката?

  117. Джейд Мейтре на март 13, 2014 на 6: 59 am

    Тук тук. Мощна статия Джоди. Има толкова много прекрасни начини за създаване на изображения с набор от инструменти. В крайна сметка качеството на снимката винаги ще стигне до окото, който вижда и създава изображението. Виждал съм професионални фотографи с лошо око за филтри и аматьори, които имат талант да създават зашеметяващи изображения. Професионалната фотография не е нещо загадъчно; тя създава красота, а гамата от приложения, които имаме, са просто инструменти. Има също толкова много да се каже за създаването на подкрепящи общности от фотографи по целия свят. Търсенето на фотографи не е фиксирано и ограничено; не е нужно да се критикуваме, а само да се обединяваме, за да се вдъхновяваме взаимно в улавянето на специалните моменти на хората. Гледането на вашите видеоклипове за предварителните настройки на Infusion беше първият път, когато го направих и бях впечатлен от работата ви върху снимката. Създали сте нещо красиво от случайни моменти и именно това трябва да бъде фотографията.

  118. Аманда на март 13, 2014 на 7: 08 am

    Мисля, че е нелепо реакцията, която получихте по този въпрос. Разбира се, целта ни като професионални фотографи е да направим нашите изображения възможно най-съвършени SOOC, но понякога това не се случва. Мисля, че е прекрасно, че изображения като този могат да бъдат запазени с някои умни техники за редактиране. И ако това беше образ на моите деца, щях да бъда развълнуван, че успях да го спася! Признавам, правя минимален монтаж на повечето си изображения, но се оказах на позиции, където се нуждаех от малко допълнителна помощ 🙂

  119. Sona на март 13, 2014 на 9: 08 am

    ЕХА! като начинаещ съм смаян. Трябва ли да разберем, че същите тези хора не използват смартфони, ipads, перални машини или автомобили по този въпрос, всичко това направи живота ни по-лесен и по-управляем. Отново като начинаещ, чийто бизнес е, когато някой иска да си играе със собствените си снимки или да научи един процес над друг? Честно казано, това прави "професионалистите" да звучат по детски и дребнаво. Вярно е, че съм чувал само едната страна на историята, но се надявам някои от същите тези хора да преосмислят част от възмущението си и да се извинят за краткото си късогледство.

  120. Манди Прован на март 13, 2014 на 10: 05 am

    Трябва да повторя казаното преди и просто да ви насърча да продължите страхотната работа, която вършите Джоди !!! 🙂 Вашите публикации са винаги информативни и полезни и както беше казано на почти всички публикации преди моята - хората, които нямат какво добро да кажат, наистина не трябва да казват нищо. Като фотограф, който оценява блясъка на редактирането на постпродукция, аз приветствам публикациите ви за улесняване на редактирането ни и прекрасните действия, които сте събрали, за да направите това редактиране достъпно за онези от нас, които не са толкова добре запознати или квалифицирани във Photoshop. Голямо за вас, че споделихте знанията си и направихте света на постпродукцията ТОЛКОВА по-малко разочароващ ... и много по-красив! 🙂

  121. mm на март 13, 2014 на 12: 57 pm

    Дали хората крещят на преподаватели да не водят нови ученици в училища и университети? Не. Интернет по някакъв начин е самото училище и който желае да сподели знанията, той е свободен да го направи. Ако някои фотографи се чувстват застрашени, защото други хора биха научили умението, мисля, че това може би е този вид фотографи, които всъщност не са добри в това, защото добрият фотограф разпознава нейния / нейния талант и силни страни, е готов да учи и преподава и добрите му творби ще проникнат в образите му, така че няма от какво да се страхува (и е готов да се адаптира към променящите се пазари). Ако не искате да споделяте знанията си, това е ваш избор, но спрете да тормозите решението на други фотографи, ако те са готови да го направят. Това е тяхното право, собствен избор, тяхната свобода. PS: благодаря за споделянето на вашите съвети, не се обезсърчавайте от побойници

  122. Зората | Кухня Пътувания на март 13, 2014 на 3: 06 pm

    Благодарим ви за точния отговор на грубите и ненужни коментари. Последните два примера, които споменавате, по-специално удряха връзката ми. Прекарах последните няколко години, усъвършенствайки своите фотографски умения, изучавайки книги с фотографии, четейки десетки онлайн статии и следящ работата на фотографите, на които се възхищавам. Просто искам да се усъвършенствам, винаги. Правенето на снимки ми носи радост, а понякога моите творения радват и другите. Понякога хората ми плащат за снимки, понякога ги подарявам. Не правя този избор, за да подбивам „истинските“ фотографи (нечии думи, не мои), а ги правя въз основа на ситуацията и по мои собствени причини. Как смее някой да каже на друг човек, че „няма никакъв бизнес“ като фотограф? Ако някой е вдъхновен да вземе камера и да се опита да направи нещо красиво - и след това да го сподели с други - това трябва да се отпразнува! В крайна сметка, ако на човека зад камерата липсва страст и артистичен талант, тогава всички технически познания по света няма да му помогнат да направи страхотна снимка.

  123. Лиза Хокинс на март 13, 2014 на 10: 52 pm

    Наистина не ме интересува какво казват критиците, казвам продължавай да преподаваш и ще продължавам да се уча, затова сме в дигитална ера, хей, ако някой харесва старите техники на тъмната стая, които са страхотни, но не наказвай никого който иска да дойде в 21 век. Харесва ми фактът, че мога да запазя снимка или да манипулирам снимка според собствените си условия, със собствен артистичен поглед и да науча камерата си със свое собствено темпо, не съм това, което бих нарекъл професионален фотограф, но искам страхотно снимки в албум и направете страхотни и уникални снимки, които да висят на стената, без да се налага да търсите бутони, без да пропускате нищо, тогава ако това е така или не, мога да коригирам и да направя невероятни изображения. Вашата работа е невероятна и моля, продължавайте да ни вдъхновявате.

  124. Шери на март 14, 2014 на 7: 28 am

    Да, една голяма част от фотографията е свързана с използването на камера, но няма фотограф, който да каже, че това е всичко, от което се нуждаете. Трябва да имате и око и креативност. Никой не казва „искам да бъда оператор на камера“, той иска да бъде фотограф и да се научиш как да използваш фотоапарат и да го манипулираш, за да правиш това, което искаш, е част от това и са необходими години, за да се научиш. И понякога получаването на кадъра е по-важно от „перфектната“ експозиция.

  125. Есен на март 14, 2014 на 8: 09 am

    Изкуството е свързано с връзка. „Добрата“ снимка трябва да се свърже с вас. И няма съмнение, че редакциите на Dayna (по-горе) създават по-мощна връзка. Има ли наистина значение какво мислят другите хора за нейния път, нейните умения, за създаване на нейното изкуство? Не! Това е чудесен принт за платно. Историята на яденето на пясък, безценна.

  126. коледна песен на март 14, 2014 на 5: 42 pm

    Съгласен съм с това, което Андреа казва на 100% ”Андреа: Не мога да понасям аргумента, че използването на инструменти / технологии за подобряване на завършения проект прави една работа по-малко ценна или потребителят по-малко талантлив / квалифициран. Софтуерът за редактиране е продължение на камерата и фотографския процес за постигане на желания резултат. Това е все едно да кажеш, че дърводелец, който използва електрически инструменти, за да създаде красива мебел, по някакъв начин го фалшифицира, ще наема фотограф, базиран на крайния продукт. За мен няма значение дали е направо извън камерата или е фиксиран по мой вкус във Photoshop. “Случайно обичам процеса на редактиране! Мисля, че съм един от малкото

  127. Рейчъл на март 16, 2014 на 5: 56 pm

    Благодарим ви за рационален и уважителен отговор на критиките на другите. Просто показва, че някои хора скачат с пистолета и формират преценки, без да виждат пълната картина. Трябва да бъде урок за всички нас като общ житейски урок. Не бързайте с изводите, преди да знаете всички факти!

  128. Джули на март 18, 2014 на 12: 24 pm

    Това е толкова проницателен отговор на критиците. Сигурен съм, че някои от тях са имали снимки, които са изтрили, които биха могли да бъдат редактирани. Научих фотография в колежа през 70-те години, когато имаше само филм. И бяхме научени как да манипулираме снимка в тъмната стая. Трябваше да се науча на цифрова фотография, която, трябва да кажа, беше малко по-лесна за четене на публикации от вас и други. Виждал съм „любители“ и „любители“, които имат по-добро око от някои „професионалисти“. Благодаря ви отново за вашите прозрения.

  129. Каролин Гало на март 30, 2014 на 6: 42 pm

    Амин Джоди! Повечето професионални фотографи, които познавам, използват софтуер за редактиране, Някои леко, други малко повече. Едно нещо мога да кажа за повечето от тях: те не се страхуват да споделят съвети, трикове, заобикалящи ги занимания, уроци, ЗНАНИЯ! За онези, които се изкривяват във форма: ако сте толкова добри, колкото мислите, че сте, ако Вие се предлагате на пазара и управлявате бизнеса си по начина, по който трябва да се занимава „професионален” бизнесмен, тогава не бива да се занимавате с това, което правят любителите / аматьорите, полупрофесионалистите, начинаещите или някой друг. Ако сте толкова добри, колкото казвате, че сте, ще печелите пари. Има достатъчно за обикаляне за всички. Ако не сте, може би трябва да потърсите друга професия.

  130. Стефани на април 22, 2015 на 11: 54 am

    Не съм съгласен с теб. Все пак няма да лъжа, аз също използвах софтуер, за да „поправя“ не толкова перфектно изображение. Мисля, че всички са го направили. И ние не сме перфектни, бъркаме понякога. И все пак това, което се публикува като реклама за това, което вашите действия / предварителни настройки могат да направят, е за мен като да кажа „вижте, всъщност не е нужно да правите добра снимка. Просто купете моя продукт и не е нужно да се научите да използвате камерата си, моят продукт ще направи всичко перфектно! Тооооолкова е ЛЕСНО. "

Оставете коментар

Трябва да бъдете влезли в профила си за да публикувате коментар.

Как да популяризирате вашия фотографски бизнес

By MCPA действия

Съвети за рисуване на пейзажи в дигиталното изкуство

By Саманта Ървинг

Как да изградите своя профил като фотограф на свободна практика

By MCPA действия

Как да изградите своя профил като фотограф на свободна практика

By MCPA действия

Съвети за модна фотография за заснемане и монтаж

By MCPA действия

Осветление на магазин за долари за фотографи с ограничен бюджет

By MCPA действия

5 съвета за фотографите да се снимат със семействата си

By MCPA действия

Какво да носите Ръководство за фотосесия по майчинство

By MCPA действия

Защо и как да калибрирате монитора си

By MCPA действия

12 основни съвета за успешна фотография на новородено

By MCPA действия

Едноминутно редактиране на Lightroom: недостатъчно изложено на живи и топли

By MCPA действия

Използвайте творческия процес, за да подобрите своите фотографски умения

By MCPA действия

И така ... Искате ли да влезете в сватби?

By MCPA действия

Вдъхновяващи фотографски проекти, които изграждат вашата репутация

By MCPA действия

5 причини Всеки начинаещ фотограф да редактира своите снимки

By MCPA действия

Как да добавите сила на звука към снимки на смарт телефон

By MCPA действия

Как да правите изразителни снимки на домашни любимци

By MCPA действия

Настройка на осветлението с изключена светкавица за портрети

By MCPA действия

Основни фотографии за абсолютни начинаещи

By MCPA действия

Как да направя снимки на Kirlian: Процесът ми стъпка по стъпка

By MCPA действия

14 оригинални идеи за проект за фотография

By MCPA действия

Категории

Последни Публикации