Jak fotografovat a upravovat portréty na sněhu

Kategorie

Představované produkty

Může to představovat určité výzvy pro fotografování lidí na sněhu. Ale nenechte to pro vaši fotografii problém! Sníh může být skvělým prostředím pro portréty, pokud je využijete ve svůj prospěch.

Jeden z největších problémů nalezených osobami, které se snaží fotografovat lidi na sněhu se správnou expozicí. Jak uhodnete, sníh je přirozeným reflektorem a může způsobit přeexponování nebo podexponování obrazu, pokud nejste opatrní s nastavením záběru.

Zde je několik rychlých tipů, které vám pomohou pořídit lepší fotografie na sněhu!

# 1 POUŽÍVEJTE SVŮJ HISTOGRAM

Projekt histogram je skvělý nástroj za pomoc při stanovení expozice v obtížných situacích: Výukový program MCP vysvětlující histogram. Zde je stručný přehled histogramu:

Na fotografii níže vidíte, že sníh si zachoval spoustu detailů, ale zbytek obrázku je podexponovaný. Fotoaparát se pokusí získat bílou a středně šedou barvu a zbytek fotografie ponechá příliš tmavý na to, aby jej bylo možné použít. Jak vidíte na histogramu, vrchol je nejvyšší na levé straně. To ukazuje, že fotografie je příliš tmavá.

Screen-Shot-2014-01-08-at-1.31.18-PM Jak fotografovat a upravovat portréty v tipech pro fotografování sněhu Photoshop Akce Photoshop Tipy

Annie-2 Jak fotografovat a upravovat portréty v tipech pro fotografování sněhu Photoshop Akce Photoshop Tipy

 

Na této další fotografii je fotografie přeexponovaná. Můžete vidět, že stíny jsou vystaveny správně, ale všechno ostatní je úplně vyfouknuto. To se často stává, pokud fotografujete v režimu Priorita clony s bodovým měřením a měříte na špatném místě.

Screen-Shot-2014-01-08-at-1.31.03-PM Jak fotografovat a upravovat portréty v tipech pro fotografování sněhu Photoshop Akce Photoshop Tipy

Annie-1 Jak fotografovat a upravovat portréty v tipech pro fotografování sněhu Photoshop Akce Photoshop Tipy

 

Tento další obrázek ukazuje a správnou expozici jak na předmětu, tak na sněhu - s téměř dokonalým obloukem v histogramu.

Screen-Shot-2014-01-08-at-1.31.44-PM Jak fotografovat a upravovat portréty v tipech pro fotografování sněhu Photoshop Akce Photoshop Tipy

 

Annie-4 Jak fotografovat a upravovat portréty v tipech pro fotografování sněhu Photoshop Akce Photoshop Tipy

 

 

# 2 SNĚH JE VAŠIM PŘÁTELEM

Skiing-group-small-1 Jak fotografovat a upravovat portréty ve sněhu Tipy pro fotografování Photoshop Akce Photoshop Tipy

Sníh má velmi užitečnou sílu, a to je velmi velký přirozený reflektor i v zatažených situacích. Pokud je to možné, využijte jej k znásobení množství světla, se kterým musíte pracovat. V tomto příkladu můžete vidět, jak sníh pomáhá vyplnit stíny a lépe osvětlit objekt.

 

# 3 SHOOT IN RAW

Fotografování ve formátu RAW je důležité na mnoha úrovních, přičemž největší je to, že vám při úpravách poskytne nejrovnoměrnější pracovní plochu. Snímky RAW zachycují dynamičtější rozsah a nejsou omezeny stylem obrázku použitým v souborech jpg. Dynamický rozsah je při fotografování na sněhu velmi důležitý, protože jak velký rozsah jasného (sníh) a tmavého (stromy) vyplňuje rámeček.

 

# 4 ÚPRAVA FOTOGRAFIÍ

Nejprve, pokud nenastavíte vlastní vyvážení bílé, doporučuji použít posuvník k ručnímu vyvážení bílé místo kapátka. Při použití kapátka jsem zjistil, že použití sněhu jako bílého vzorku zahřeje fotografii více, než by fotografie ve sněhu měla být. Ne všechno, co vychází z fotoaparátu, je dokonalé a vyžaduje nějakou práci, aby to vypadalo, že je nejlepší. Můj největší návrh je začít zvedáním stínů a snížením zvýraznění. To pomáhá vyrovnat rozsah. Přidání kontrastu a vibrací také pomůže oživit scénu oddělením objektu od hluboké oblohy a rušného pozadí, které obvykle může doprovázet zasněžené kulisy. Nebo můžete použít matnější vzhled pro měkký zimní pocit. Možnosti jsou nekonečné.

sněhové pohledy Jak fotografovat a upravovat portréty v tipech pro fotografování sněhu Photoshop Akce Photoshop Tipy

Jarrett Hucks je portrétní a svatební fotograf se sídlem v Myrtle Beach v Jižní Karolíně. Jeho odhalující novinářské vyprávění mu pomohlo najít svůj hlas na nasyceném trhu. Je velmi aktivní na svém blogu a jeho Facebook Page sdílení své práce na zakázku, osobní práce a pouliční fotografie!

Akce MCP

Bez komentáře

  1. Jenny Skibo v říjnu 11, 2010 v 9: 19 am

    Děkuji vám za tento příspěvek! Bojoval jsem s tím, abych měl toto označení, dokonce jsem k sobě kritizoval, že jsem zatím „jen MWAC“, ale učím se. Už od střední školy jsem chtěl a pokusil se vstoupit do fotografického průmyslu, nikdy to nebyl ten správný čas v mém životě. Jakmile jsem se stal doma maminkou, konečně jsem měl čas investovat do praxe a vzdělání. Přátelé mě tlačili k zahájení nabíjení a pomalu se zlepšuji. Kvůli svému štítku MWAC se vyhýbám ostatním fotografům, ale mám pocit, že fotím dobře. To, co mi dalo pauzu s mým labelem, bylo, že jsem se ZKUSTE naučit umění a řemeslu a respektoval jsem toto odvětví a nechtěl jsem urazit žádné potenciální kolegy. Stále pracuji na tom, abych se každý den naučil mechaniku, a jsem nadšený, že za pár týdnů pojedu na svůj první workshop. Je hezké vědět, že nejsem jediný, kdo se cítí tak, jak se cítíte - ještě jednou vám děkuji za to, že to tak dobře vyjádřil!

    • Kay Asher Květen 26, 2012 na 10: 23 pm

      Vyjádřeny skvělé komentáře. Mám dceru, která je profesionální fotografkou a nyní také matkou. Nejlepší vám všem!

  2. Cara v říjnu 11, 2010 v 9: 23 am

    To je nádherný příspěvek. Příspěvek „příliš vysoký / příliš nízký“ a několik vašich dalších mě opravdu inspirovalo k tomu, abych začal podnikat správně - ne podbízet se. Jsem jen začátečník. A já (zatím) střílím s rebelem ... i když šetřím na něco lepšího. Stále mám nižší cenu, než plánuji být, ale tento blog mi opravdu otevřel oči, jaká je ve skutečnosti hodnota fotografa a proč bych se neměl snažit konkurovat řetězovým studiím. Oceňuji, že mě nenazývají MWAC. Říkejte mi nový fotograf, jak chcete - koneckonců je to pravda.

  3. Jenn Hughesová v říjnu 11, 2010 v 9: 29 am

    Skvělý kousek! Konečně se vyrovnávám s velkou částí # 3 a že nemohu být fotografem pro každého. Někteří lidé jsou spokojeni s fotografováním řetězových studií a nikdy by za nic nezaplatili. Jiní jsou spokojeni se snímky a nikdy by za fotografie neplatili, když by to mohli „udělat sami“.

  4. Lynzie Coxová v říjnu 11, 2010 v 10: 14 am

    Jenny… .. Zníme jako úplně stejná osoba! Chtěl jsem se svou fotografickou vášní po léta dělat víc. Absolvoval jsem několik kurzů, nakoupil spoustu vybavení a softwaru. Lidé se mě snaží najímat pořád, ale já to odmítám. Jen se necítím dost dobře informovaný, abych někoho obvinil. Rozhodně nemám pocit, že vím dost o úpravách, abych se posunul vpřed. Moje obrázky jsou báječné ve srovnání s některými Yahoos tam venku, ale vím, že by mohly být lepší. Tento víkend jsem byl na baseballovém turnaji a střílel pro svého přítele (zdarma) a tam byla společnost prodávající fotografie. Samozřejmě jsem se na ně musel jít podívat 🙂 Byl jsem šokován, že si je lidé kupují a každý za 5 $. Střelili s rebelem, absolutně nulovým střihem a jsou hrozní. Uviděl moje 50D a zeptal se mě, jestli hledám práci ha ha uh NE To je ukázkový příklad toho, čím nechci být! Hodně štěstí ve vaší dílně !!

  5. Sabrina v říjnu 11, 2010 v 10: 18 am

    WOW .... to mi na začátku způsobilo potopení žaludku, ale nakonec jsem se cítil mnohem lépe. Nejprve jsem o termínu MWAC nikdy neslyšel. Dozvědět se o tom přes můj ranní cup-o-joe nebyla zábava. Minulý rok jsem si koupil Rebela, protože jsem vždy měl vášeň pro fotografování a nakonec jsem měl denně dva krásné chlapce. To, co začalo tím, že jsem se tolik naučil o fotografii, abych zachytil své malé děvčata, se změnilo v posedlost, o kterou jsem se chtěl podělit s ostatními. Začal jsem pořizovat snímky jakéhokoli dítěte (většinou dětí přátel), které mi přišlo do cesty. Strávil jsem hodiny tím, že jsem se je naučil vyladit. To vedlo k jejich sdílení s mými přáteli. Nyní se to změnilo v počátky podnikání. Jsem nadšený z tohoto nového dobrodružství a každý den se učím víc. Čtení tohoto článku mě přimělo se krčit ... VELKÉ. Doufám, že udělám polní spravedlnost a budu sdílet své umění a vášeň nejlepším možným způsobem. Děkuji za všechny skvělé příspěvky, které mě na této cestě opravdu povzbudily.

  6. Erin Hull v říjnu 11, 2010 v 10: 49 am

    Děkujeme, že jste napsali tuto Karu !! I já se při každém slyšení tohoto výrazu trochu krčím. Vždy mi připadalo poněkud hanlivé. Fotograf by neměl být souzen podle toho, zda je či není matkou, s čím střílí NEBO co si účtuje. Pouze jejich prací a ničím jiným. Jelikož jsem opravdu máma, fotografování se moc dlouho nevenovala a rozhodla jsem se podnikat, doufám, že než se mě někdo pokusí udeřit facku s touto značkou, moje práce promluví sama za sebe.

  7. Krystal v říjnu 11, 2010 v 11: 11 am

    Skvělý článek !!!!

  8. Christy alias Mamarazzi v říjnu 11, 2010 v 11: 15 am

    Myslím, že vaše vysvětlení pro # 4 je přesně důvod, proč je pro některé tak hrozivé. Obzvláště staří skalní kluci, kteří jsou snadno naštvaní. 🙂

  9. Jenifer v říjnu 11, 2010 v 11: 28 am

    Považoval jsem tento článek za velmi zajímavý. Velmi se zajímám o fotografii, ale teď to není v našem rozpočtu, abych se jí mohl věnovat. To znamená, že musím říci, že mě ceny, které se za portréty účtují, úplně odradily. Mám 10měsíčního syna a chtěl bych mít jeho profesionálnější fotografie. Souhlasím a oceňuji, že fotografie je ve skutečnosti umění. To znamená, že účtování nehorázných cen nedělá z obrazového umění. Samotný obrázek je buď uměleckým dílem, nebo není. Rád bych jednoho dne měl znalosti a dovednosti k pořizování výjimečných portrétů a nežádal rodiče, aby si vzali druhou hypotéku na jejich nákup.

  10. betsy v říjnu 11, 2010 v 12: 46 pm

    Oceňuji sentiment tohoto článku. stále mi to připadá blahosklonné. pojmy jako „rádoby“ a „nováček se sníženou sazbou“ se zde používají, a nikoli způsobem prokazujícím bod prvního odstavce. naznačuje také předpoklad nedostatečné kvality ze strany MWAC. ukazuje, že i dobře míněný autor má stejný názor, aniž by si ho vůbec uvědomoval. každý fotograf tam venku, dokonce i ten, kdo se sám sobě líbí, tak zkušený, vzdělaný a lepší, byl kdysi rádoby. a všichni začali na dně s nižšími cenami (přečtěte si „nováček se sníženou sazbou“). a nenaskočili přímo do podnikání s vynikající kvalitou. čím více jsem četl na obou stranách tohoto tématu, tím více věřím, že vše, co opravdu potřebujete, abyste mohli přejít z MWAC na „skutečného“ fotografa, je obscénní cenovka a atmosféra nadřazenosti ... boom, jste legitimní. bohužel, i když tento článek měl podporovat MWAC, mám pocit, že to udělalo víc, když jsem si domů odnesl tento názor: zvedněte fotoaparát, než budete mít děti a vy jste fotograf s dětmi. mít děti, než vezmete fotoaparát a vy jste jen matka s fotoaparátem. a hodně poukazuje na to, že existují MWAC, kteří se snaží být profesionály, kteří nejsou tak dobří. ale ignoruje skutečnost, že je tam MNOHO MNOHÝCH fotografů, kteří nejsou mwac, kteří také nejsou dobří. ve skutečnosti jsou pravděpodobně důvodem, proč většina z nás máma koupila naše fotoaparáty. věděli jsme, že můžeme dělat lepší práci. a my ano. tak mě nenazývej fotografem ... jsem matka s fotoaparátem a je to všechno, co chci.

    • Mitzi Na srpen 9, 2011 na 4: 48 pm

      Díky za tento komentář! Tak pravdivé! Četl jsem hodně nenávisti, která se šířila online směrem k „střílet a vypalovat“ a „maminky s fotoaparáty“, a dospěl jsem k závěru, že lidé, KTERÉ JSOU profesionální, jsou jen hořcí, protože si lidé uvědomují, že v nich nemá smysl utrácení stovek dolarů za JEDNÉ focení, kde získáte DVA pózy a hrstku obrázků, abyste se rozhodli, kteří 5 šťastní členové rodiny a přátelé jednu dostanou! 🙂 Jsem v tomto nový, moc neúčtuji .. Edituji s Elements 9 a desítkami zakoupených akcí a střílím s mojí základní úrovní CANON REBEL .. ale jsem šťastný a také moji zákazníci. Kvůli tomu jsem nechodil do školy, mám dítě se zvláštními potřebami - nemohu si dovolit hodiny. Rád s ní trávím čas a dělám něco, co ji mohu vzít s sebou. Neustále se učím a zlepšuji se. Nejsem nejlepší a nejhorší. Vím, že mi Bůh dal tvůrčí oko a já jen používám to, čím mi požehnal. Nelíbí se mi, že lidé šíří nenávist. To není to, k čemu jsme byli stvořeni.

      • Krissy v červnu 20, 2013 v 2: 17 am

        Krásně řečeno, Mitzi. Čtu tento příspěvek o nějaký čas později ... doufám, že se ti daří!

  11. Meghan v říjnu 11, 2010 v 12: 47 pm

    Byl to skvělý článek ... ale moje oblíbená linie byla „obvykle se mi testovaná osoba drží na nohavici“. Moc legrační.

  12. Kara v říjnu 11, 2010 v 1: 19 pm

    @ Sabrino, myslím, že se do toho pouští spousta maminek! Mít děti je skvělá motivace vzít do ruky fotoaparát a pak si někteří lidé uvědomí, že mají vášeň nebo talent nebo posedlost (nebo všechny tři). @ Jenifer, pokud se fotografování začnete věnovat jako kariéře, zjistíte, že pobuřující“ ceny jsou ve skutečnosti docela rozumné! Souhlasím s tím, že vysoká cenovka nedělá z něčeho umění, ale nemůžete realisticky účtovat ceny v obchodních řetězcích a vyrábět umělecké tisky – musíte si kompenzovat hodiny, které strávíte plánováním a úpravami focení, nemluvě o vysokých náklady na vybavení a software (který budete pravděpodobně každý rok upgradovat). Ale to je úplně jiný příběh a Jodie Otte to v tomto příspěvku vysvětlila mnohem lépe!: https://mcpactions.com/blog/2009/10/12/how-should-i-price-my-photography-words-of-advice-from-jodie-otte/

  13. Christy v říjnu 11, 2010 v 1: 20 pm

    Další děkuji zde! To je tak dobře řečeno, nikdy bych to nevyslovil tak dobře jako vy.

  14. Kara v říjnu 11, 2010 v 1: 33 pm

    @ Betsy, chci objasnit, že tento příspěvek je CELKEM na podporu matek s fotoaparáty - bez ohledu na to, zda začali fotografovat před nebo poté, co měli děti. Když řeknu „nováček se sníženou sazbou“, mám na mysli fotografa, který si účtuje 10 $ neupravený disk fotografií. Podhodnocuje vás, a co je důležitější, dává ostatním lidem záminku, aby vás podcenili. Proč by někdo měl brát MWAC vážně, když si nebude platit ani minimální mzdu? A když řeknu „rádoby“, nemyslím někoho, kdo chce být fotografem. Mám na mysli osobu, která nemá vášeň pro fotografování, ale říká: „Whoa, tito lidé si účtují 50 $ za jeden tisk ?! To je vše - stanu se fotografem! “ Doufám, že to alespoň trochu vyjasní. Koneckonců jsem také máma s kamerou!

  15. Michelle Sidlesová v říjnu 11, 2010 v 1: 33 pm

    Ha! To mě trhá, protože technicky jsem MWAC. K nejčistší definici slova. A bylo by mi méně jedno, kdo mi to tak říká. Vzpomínám si na všechny ty MWAC, kteří přišli přede mnou: Tara Whitney, Mera Koh, Carey Shumacher. Každý musí někde začít. A moje mateřství je přesně to, co mě nutí vidět a cítit moji vybranou klientskou základnu (rodiny) takovým způsobem, jaký bych nikdy předtím neměl, takže jsem měl ty, kteří tuto značku přehodili a snažili se, abychom se cítili špatně za to, že jsou maminky také náhodou máte kamery, které plýtváte dechem. Hodně z toho, co z nás dělá skvělé maminky, z nás také dělá skvělé fotografy. 🙂

  16. Julie Martin v říjnu 11, 2010 v 2: 17 pm

    ABSOLUTEY fantastický článek! S tímto štítkem bojuji. 🙂

  17. Kristen v říjnu 11, 2010 v 2: 36 pm

    Tento příspěvek se mi opravdu líbil. Nejsem maminka, ale jsem začínající fotograf, který se chce učit. Nemám v plánu podnikat a myslím si, že trh s fotografiemi je příliš nasycený, ale mají právo to dělat stejně jako další osoba.

  18. Anastasia Chaseová v říjnu 11, 2010 v 2: 43 pm

    Doufám, že ironie článku, jako je tento, který uznává, že čas, tvrdá práce a umělecké vidění jsou nutné k tomu, aby se stal dobrým fotografem (máma či ne), který je zveřejněn na webu s podtitulem „vaše zkratka k lepším fotografiím“ je Neztratil se na autorovi. Určitě jsem se dobře zasmál.

  19. Sara v říjnu 11, 2010 v 2: 54 pm

    PANE BOŽE. Děkuji mnohokrát!!! Kázám tvůj bod č. 3 více než rok !!!! Vážně, děkuji za sdílení myšlenek z mého mozku.

  20. Shannon v říjnu 11, 2010 v 3: 33 pm

    jaké skvělé a osvěžující čtení!

  21. amy v říjnu 11, 2010 v 3: 41 pm

    Miluji váš článek Kara! Děkujeme, že jste se drželi MWAC! Právě začínám (budování portfolia) a ještě nemám k dispozici nástroje, abych se mohl oficiálně začít nazývat profesionálním fotografem. Ten titul si vezmu, až se budu cítit připraven a až budu mít pocit, že jsem si jej vysloužil. Do té doby, pokud se mě lidé budou chtít zbavit, jdi do toho !!!! Jsou to oni, kdo se cítí ohrožen mnou, ne naopak. Dělám to, co musím, abych se dostal kupředu. Přinejmenším se pohybuji vpřed. Dík!

  22. krystal v říjnu 11, 2010 v 4: 28 pm

    Už od dětství jsem byl hluboce vášnivý fotografováním. Moje vášeň vznikla tím, že jsem chtěl fotografovat mnoho toulavých koček, které jsem adoptoval. Od té doby jsem měl děti a veškerá moje předchozí práce, úsilí a láska k oběma kočkám a fotografování jsou téměř okamžitě ignorovány, když jdu do parku se svými dětmi a fotoaparátem . Nejsem MWAC. Jsem člověk s mnoha koníčky a nadáním. Fotografie je jen jedním z nich.

  23. Tricia v říjnu 11, 2010 v 4: 55 pm

    Amen, sestro.

  24. Amy v říjnu 11, 2010 v 5: 40 pm

    Velmi dobře řekl Kara!

  25. Beth v říjnu 11, 2010 v 5: 52 pm

    Milujte to! Nenávidím tento výraz také!

  26. Janička v říjnu 11, 2010 v 6: 20 pm

    Ahoj Kara! Ani já jsem neslyšel o termínu MWAC. Ale souhlasím. Jsem máma, která má práci na plný úvazek, ale našla novou vášeň pro fotografování. Každý den se snažím zlepšovat. Po dokončení všech mých povinností zůstávám každou noc vzhůru a učím se o své vášni. Účtuji méně, než kolik by účtoval „profík“, protože nemám zkušenosti. Pravdou však je, že skromnost stranou, kvalita a vášeň, kterou jsem do své práce vložil, je víc než to, co mohu říci pro ostatní profesionály. Nabíjím méně, protože vycházím z toho, co si účtují profesionálové v této oblasti, ale ne proto, že moje je méně kvalitní než jejich fotografie. Jsem MAMA S KAMEROU a mám v úmyslu být stále lepší a lepší a doufám, že jednoho dne budu DOBRÁ!

  27. Whitney Hempsey v říjnu 11, 2010 v 6: 40 pm

    Skvělý článek Kara! "Pokud jste profesionální fotograf na zakázku, nováčci se sníženou sazbou neukradou vaše podnikání o nic víc než Wal-Mart krádeži od Louise Vuittona." Sám jsem to nemohl říct lépe.

  28. Mel v říjnu 11, 2010 v 7: 46 pm

    Je to legrační. Střílím s Rebelem ... XS. Stále používám svoji šikovnou padesátku. Jsem máma - s kamerou - s rozpočtem. A když jsem mluvil s dalšími fotografy, zjistil jsem, že jsou v šoku, že stále používám svůj XS. Mysleli si, že houpám plný rám a nějaké sladké L sklo. Ne. Děkuji za uvedení slova. Ne všechny maminky s fotoaparáty jsou jen maminky s fotoaparáty. 😉

  29. josie v říjnu 11, 2010 v 7: 54 pm

    Když jsem poprvé četl začátek, zpočátku jsem se přikrčil, stejně jako ostatní čtenáři. Jsem čerstvá matka a fotografování se věnuji od svých 9 let. Během let jsem investoval spoustu času a energie do zkoumání a učení. Byl jsem na vývěskách, kde někteří z těchto fotografů (kteří jsou také matkami) mluví o nováčcích, stylech, vybavení, cenách atd. A kde je v podstatě označují jako MWAC. Vážím si všech nových, starých i všech fotografů mezi nimi. Myslím, že se každý z nás může hodně naučit jeden od druhého, a místo toho, abychom byli všichni konkurenceschopní, mohli bychom být navzájem spojenci. Na osobní úrovni jsem fotografoval sám pro sebe a v poslední době jsem si začal získávat klienty. Nerad bych, aby si lidé mysleli, že jsem MWAC, ale nakonec si lidé řeknou a budou myslet, co chtějí. Nakonec vím, kdo jsem a čeho chci dosáhnout, z dlouhodobého hlediska si myslím, že na tom všem záleží.

  30. Greta S. v říjnu 11, 2010 v 8: 06 pm

    Od dětství mě vášnivě zajímá fotografie, neustále fotografuji a snažím se dosáhnout lepších výsledků. Vždy jsem věděl, že dokážu lépe než Studios v obchodním domě, a to DĚLÁM. Teprve poté, co jsem se oženil S DĚTMI, jsem si mohl dovolit slušný (ano, REBEL) fotoaparát na fotografování mých dětí a mého prostředí. Teprve tento rok mi „cvaklo“ v hlavě a zkusilo to biza, když jsem viděl, že mohu skutečně pořídit kvalitní fotografii. A zatraceně si naúčtuji, co chci. Nezajímá mě, co si ostatní účtují. Pracuji pro sebe a za to, co za to stojím. Fotografie, které jsou „veterány“ tohoto biza, rády volají, protože by mohly trochu žárlit a možná by se cítily ohroženy (dobrou) konkurencí. Všechny začaly malé a také nové. Zdá se, že každý zapomněl, odkud pochází. A pokud jsme všichni STEJNÍ, pak jsme všichni jen klony bez výrazu umění. Říkáš mi, jak chceš. Štítky jsou, myslím, jen součástí života.

  31. tamsen v říjnu 11, 2010 v 10: 22 pm

    úžasné - děkuji !!

  32. Christy Combs v říjnu 12, 2010 v 9: 22 am

    Nemohu si pomoct, ale komentovat .... Chápu frustraci, kterou musí mít talentovaní profesionálové z nekvalifikovaných amatérů, kteří se snaží být něčím, čím nejsou. A „profesionálem“ myslím skutečně talentované fotografy, kteří se chovají a podnikají profesionálně. Co je však tak nepříjemné, je, že někteří z těchto profesionálů se chovají jako fotografie, jsou JEN průmysl zabývající se „jo schmo“ ... vážně ?? Můj manžel vlastnil špičkovou krajinářskou společnost již 11 let a každý den ho překonává „nějaký chlap se sekačkou“. KAŽDÉ odvětví se zabývá nekompetentními lidmi, kteří se snaží vydávat za profesionála. Je pravda, že váš styl a osobnost přiláká vaše zákazníky bez ohledu na to, kdo je konkurencí. Může to vyžadovat trochu většího úsilí, abyste byli v kontaktu se svou klientelou a šířili informace o hledání nových klientů.

  33. David Quisenberry v říjnu 12, 2010 v 9: 28 am

    Termín mwac začal, protože zpočátku to bylo více žen než mužů. Dnes, možná aby to bylo genderově neutrální, by měl být termín Idiot With A Camera (iwac).

  34. Erica Clarková v říjnu 12, 2010 v 10: 19 am

    brilantní. doba.

  35. George W v říjnu 12, 2010 v 11: 58 am

    Jdi mi udělat sendvič.

  36. Melanie v říjnu 12, 2010 v 12: 17 pm

    Mám větší problém s tím, že někdo bude střílet a vypalovat, než já s někým, kdo je MWAC. Největší problém u lidí, kteří prostě vezmou fotoaparát a rozhodnou se, že jsou dost dobří na zahájení podnikání (místo toho, aby získali titul z fotografování a šli „správnou“ cestou), je, že nevědí dost na to, aby si vážili sami sebe , průmysl. Vím to, protože jsem tam kdysi byl sám! Nejlepší věcí na tom, že máme zdroje pro dav „mwac“, je, že mohou okamžitě získat jakýsi druh zpětné vazby, že tak malým nabitím ublíží nejen sobě, ale i fotografům kolem nich.

  37. Jessica v říjnu 12, 2010 v 3: 25 pm

    Za to ti děkuji! I když jsem vinen z některých hříchů MWAC, jsem hrdý na to, že se vždy učím a poskytuji svým klientům skutečně vlastní zážitek, který již neobsahuje pouze CD obrázků. Po pravdě řečeno, tuto vášeň jsem neobjevil, dokud jsem neměl děti a věděl jsem, že to zvládnu lépe než Walmart. Líbí se mi, co jste řekli o tom, že MWAC soutěží jen navzájem, takže je to pravda! Pokud si lidé neváží dobré fotografie, nechte někoho najít na craigslistu nebo jděte na Walmart!

  38. Lori W. v říjnu 12, 2010 v 10: 54 pm

    Vždycky mě to naštve, když začne stejná stará konverzace, že každý začne svůj příspěvek: „… Fotografování mě zajímalo od 9 let…“ Protože to jasně bylo CESTA, než se stala mámou. Hanba „profesionálkám“ za to, že tolik žen brání v obraně jen proto, že jsou ženy. Vidím to také v sekci „O mně“ na všech těch kýčovitých webech fotografů. "Poprvé jsem vzal kameru jako batole ..." těsně předtím, než se popsali jako nějaká dívka "džíny a žabky". Pěkný článek poukazující na to, co by mělo být zřejmé profesionálním fotografům. Moje děti střílely se spoustou fotografů a upřímně řečeno, nenajal bych někoho, kdo by střílel mé děti, což nebyl rodič - máma nebo táta. Znám spoustu líných, neinspirovaných starých kluků, kteří jsou profesionálové a stále představují děti v proutěných židlích. Každý den si vezmu MAMU (nebo tátu) s kamerou.

  39. Jennifer Frostová v říjnu 12, 2010 v 11: 10 pm

    Vždy jsem měl rád fotografování, ale teprve v loňském roce jsem se stal mamou na plný úvazek, abych si mohl dovolit čas podívat se do této oblasti trochu víc. Mám fotoaparát DSLR a jsem dychtivý dozvědět se více o tom, jak z něj vytěžit maximum. Můžete doporučit online kurz? Vím trochu o základních manuálech, ale chci vědět víc a chtěl bych být poučen o používání přirozeného světla. Bude to muset být online kurz, který umožní účastníkům z Austrálie. Na zdraví, Jenn

  40. Kara Wahlgrenová v říjnu 13, 2010 v 11: 40 am

    @ Jenn, nevím o žádných online kurzech, i když vím, že existuje TON, na který lidé přísahají. Zdroj, který mi připadá nejužitečnější, je kniha s názvem Understanding Exposure - spousta dobrých informací o práci s dostupným světlem! :) poslední vydání:http://www.amazon.com/Understanding-Exposure-3rd-Photographs-Camera/dp/0817439390/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1286984364&sr=8-1

  41. Monique v říjnu 15, 2010 v 1: 55 am

    Fotoaparát jsem měl desítky let, než jsem byl matkou ... to je pravda! Byl jsem KWAC (Kid With A Camera), dostal jsem svou první DSLR na střední škole. TWAC (máš to! Teen With A Camera) S tímto termínem jsem se zpočátku potýkal, protože jsem věděl, že jiní profesionální fotografové v mé oblasti jen předpokládali, že jsem MWAC, a tady jsem měl několik desetiletí zkušeností plus let výcviku umění a fotografie. Bylo to však něco, co se můj instruktor fotografie zeptal na náš první týden výuky, který se mi vrátil. Zeptal se: „Je fotografie SKUTEČNĚ uměním? Pokud ano, proč? “Každý, kdo má štětec, nemusí být nutně skvělý umělec a k tomu, abyste byli skvělým fotografem, nepotřebujete titul ani nejúžasnější fotoaparát! Bohužel to trochu hoří, když ti z nás, kteří mají vzdělání nebo zkušenosti, vidí ostatní, kteří mají méně úspěchů ... čas odložit nejistotu a ego, soustředit se na vlastní práci a uvědomit si, že každý jedinec je jeho nejhorší konkurencí. všem dobře! Můžete vždy dělat něco, co vás dělá šťastným!

  42. Meghan Na březen 6, 2011 na 4: 12 pm

    Je to naprosto misogynní. Existuje zkratka pro hobby kluky se značně výpraskými novými těly a špičkovými těly, kteří dělají „modelové“ práce? Kdo nahraje každé zařízení doporučené ve Strobistu a zveřejní všechny své nadměrně zpracované fotografie na Flickr? Myslím, že existuje spousta lidí, kteří se příliš silně spoléhají na Photoshop místo na techniku ​​- ať už jsou to maminky nebo jiní lidé, kteří si myslí, že jsou najednou dobří, protože tak nějak chápou, jak používat prioritu clony na svých digitálních zrcadlovkách. Mají své webové stránky FILL IN THE NAME Photography a své obrázky ve fotoshopu a dělají „eventové“ práce atd. Ale jak jste napsali, pokud jsou lidé dobří, nároční zákazníci je najmou. Pokud ne, stejně stojí za minimální poplatek. Právě začínám podnikat a vážněji jsem začal brát fotografování, když jsem měl dítě. Ale také jsem četl spoustu, procvičoval a chodil na kurzy, než bych zvážil nabídku svých služeb za peníze. Pokud nejste dost dobří na to, abyste účtovali skutečnou částku, myslím, že byste si neměli účtovat nic, dokud si nevytvoříte důvěru. Na druhou stranu, mizerný mužský fotograf s vybavením 6,000 $ pravděpodobně sám sebe neuhodne. Myslíme si, že nejsme dost dobří, protože jsme maminky a protože jsme ženy. Ale pokud máme techniku, schopnost post-processingu (a tím mám na mysli VÁŽNÉHO PÁNA DOSAHUJÍCÍ SE ZVYŠE ZPRACOVANÝMI OBRAZY! ZÍSKEJTE TO PRAVĚ VE FOTOAPARÁTU!) A „oko“, pak máme maminky stejné právo na prodávat naše služby.

  43. FT Pro Červenec 5, 2011 na 1: 39 pm

    Zatímco některé MWACS, DWACS mohou mít co nabídnout fotografické profesi, většina z nich nemá talent, dovednosti ani znalosti. Je to nedostatek dovedností, talentu a znalostí, které škodí profesionální fotografii. MWACS, DWACS, které mají co nabídnout, se nazývají Professional Fotografové. MWAC NENÍ zevšeobecněním, ale název pro stále rostoucí skupinu lidí, kteří v loňském roce dostali kameru pro Vánoce. Mně by mohlo záležet méně na tom, co účtují MWAC vs co účtuji, ale s použitím analogie Louis Vuitton vs Walmart alespoň Walmart prodává oblečení, které vypadá a padne jako oblečení. MWACS obecně prodávají odpadky, které nedělají nic jiného než urážku a degradaci profesionální fotografie. Jako profesionální produktový fotograf mají MWAC malé nebo žádné přímé účinky na mé podnikání - nicméně když se ptají mých firemních klientů, co si dnes myslí o fotografii, říkají, že digitální a nováčci , MWAC atd. Způsobily, že se průmysl snížil. Cítili byste se dobře, když někdo provozuje jadernou elektrárnu, která nechápe, co dělá? Samozřejmě že ne. Přesto je fotografický ekvivalent této analogie všude !! Znovu, abychom objasnili a zastavili krvácení ze srdečních kolenních reakcí: MWAC NENÍ zevšeobecňování, ani to není urážka vůči ženám. Ženy a muži si mohou svobodně vybrat, co chtějí pro svou kariéru.

  44. Mindy Na srpen 22, 2011 na 11: 40 am

    Stejně jako u ostatních komentátorů mi to přišlo špatně. ale pak jsem se cítil lépe. Jsem matka. Mám kameru. Udělám si čas, abych se naučil řemeslu. Nabíjím přátele a rodinu méně než profesionálové. Bude to víc než koníček. A musím věřit, že moje tvrdá práce a odhodlání nechá moji práci vyniknout ze standardní fotografie.

  45. Ryan na únoru 25, 2012 v 9: 52 pm

    Mnoho z největších fotografek všech dob bylo a je matkou. Nejsou oslavováni pro svůj ženský status, ale pro sílu svých obrazů. Jsou to mistři řemesla. Jsou hluboce respektováni všemi fotografy, muži i ženami. Produkujte solidní práci. Usilujte o dokonalost a technickou dokonalost v každém obrazu, který vytvoříte. Komunikovat efektivně. Vyprávějte příběhy, které můžete vyprávět jen vy. Získáte respekt všech svých vrstevníků (mužů i žen). Přišel jsem na tento blogový příspěvek, abych se dozvěděl více o pojmu „MWAC“ poté, co si matka, kterou znám na fotografickém fóru, říkala. Myslím, že ta žena byla misogynistická? Na YoutTube jsem také našel několik videí od ženy, která si říká „MWAC Attack“. Byla také misogynistická? Nebo možná byla pokrytecká. Nebo se možná mýlila. Snažím se přijít na to, kam se tam nahoře vejde. Neudělá z vás lepšího nebo horšího fotografa, pokud vám někdo udělá nebo neříká MWAC. To můžete udělat jen vy. Pro mě mám v plánu úplně se vyhnout volání jmen.

  46. Lisa J Na březen 17, 2012 na 4: 51 pm

    „MWAC Attack“ je satira, která si dělá legraci z amatérských matek, které se staly profesionálkami a pokoušejí se zahájit podnikání. V jednom článku na internetu jsem četl, že ji odsoudil jako násilníka (myslím, že je to trochu silné), někdo řekl, že je vdaná za profesionálního fotografa v Novém Mexiku a zveřejnila jeho web (a dělá opravdu pěknou práci). Je pravděpodobné, že je frustrována z toho, jak tvrdě musí její manžel pracovat, a všechny možné snímky, které ztrácí, pro menší fotografy pouze na základě ceny. To je spekulace z mé strany, ale dává to smysl. S tím MWAC jsem se potýkal sám. Před několika lety jsem skončil postižený chronickým onemocněním a rozhodl jsem se prozkoumat prodej obrázků na internetu. Zjistil jsem, že pro ni existuje trh s fotografiemi microstocků a také na osobních webových stránkách s cenami dostupnými pro online objednávky. Vzhledem k tomu, že kvůli mé nemoci je těžké slíbit, kdy mohu dělat věci, nemohu dělat mnoho dalších druhů fotografování - termíny jsou něco, co mi může chybět, stejně jako schůzky pro nastavení. Já také jsem někdo, kdo se začal učit fotografii v mladém věku a má více než čtvrt století fotografické praxe, včetně zážitků z temné komory v minulosti. Čtení rostoucího množství vitriolu od profesionálních fotografů mě každopádně váhalo učinit poslední krok a začít s podáváním, jen kvůli obavám z drzosti, kterou mám při pokusu o zahájení podnikání na částečný úvazek, který bych mohl obejít chronická nemoc. Jak se opovažuji? Toto je dobrý, racionální článek, i když pravděpodobně nebude moc povzbuzovat profesionály, kteří jsou proti MWACS (a něčemu podobnému), aby se ve svém postoji hodně ulehčili. Jakkoli je ekonomika těžká, je nepravděpodobné, že by jí v blízké budoucnosti kdykoli vyhověla nevzdělaná konkurence.

  47. Alex Na duben 2, 2012 na 1: 34 am

    Termín GWAC (chlap) existuje také, takže bod # 2 je diskutabilní.

  48. jsou Na srpen 1, 2012 na 5: 57 pm

    Teprve jsem se dozvěděl, co znamená „MWAC“! Nikdo by neměl mít zášť, že si někdo přeje vydělávat a starat se o svou rodinu. Síla pro začínající lidi. Konec dne, pokud jste dobří - vzkvétáte. Moje otázka - co znamená být „profesionálem“? Znamená to, že se živíte (nejen kapesným) fotografiemi? To je můj výklad! Zajímejte se o ostatní!

  49. Matt Simmons Září 10, 2012 na 9: 01 pm

    Zajímavé téma Tara. Každý musí někde začít ... Termín MWAC mě však už netrápí víc než termín GWC. Je každý chlap s kamerou úchyl? Samozřejmě že ne. Urážím se jako muž, když lidé používají tento výraz? Samozřejmě že ne. Moje práce a moje osobnost mě odlišují - stejně jako ta vaše. Ne každá maminka s kamerou nebo chlap s kamerou má dovednosti nebo touhu vystupňovat svoji hru - proto štítky. Osobně miluji maminky s fotoaparáty. Jako budoárový fotograf je to dobrých 50% mého podnikání, takže se o ně starám. Povzbuzuji je, aby pracovali na svých dovednostech a neutráceli spoustu peněz za vybavení. Píšu blogové příspěvky, abych jim pomohl. Pouze čas a talent vás zbaví štítků - nic jiného…

  50. KJ na únoru 25, 2013 v 3: 15 pm

    Díky za tuto perspektivu. Vážně jsem zvážil argument, že MWACS „zabíjejí fotografický průmysl“. Myslím, že je pravda, že mění podnikání ve fotografování, stejně jako křemenné hodinky změnily hodinářský průmysl. Aby všichni fotografové přežili, budou se muset přizpůsobit novému trhu. Přiznejme si to, čím větší konkurence je, tím lepší musí být, aby přežil. # 3 je na místě. Myslím, že vidíme mnohem více kreativity než kdykoli předtím. Na konci dne Instagram, Piknik a podobné programy určené k tomu, aby jinak mizerné obrázky vypadaly umělecky, škodí fotografickému průmyslu více, než jaký kdy mohl MWAC.

  51. Cara na červnu 9, 2013 v 11: 12 pm

    Jsem nováčkem ve fotografování a tvrdě studuji na vysoké škole, abych se učil. Snažím se rozvíjet profesionální dovednosti a dokonce jsem složil zkoušku CPP, abych zjistil, co na ní je. Zúčastnil jsem se několika odborných seminářů a slyšel jsem rozhovory profesionálních fotografů (s úspěšnými firmami) o „Moms with a camera“ (Maminky s fotoaparátem) a je mi z toho líto. Mají příběhy, které vyprávějí o tom, jak společnost MWACS neplatí daně a podhodnocuje své ceny. Vypadají pěkně naštvaní. Existuje také další výraz „fauxtografie“. MWACS (ve smyslu nízkorozpočtové fotografické služby) nekradou trh špičkovým profesionálním fotografům. Jednoduše poskytují nízkorozpočtové služby pro lidi, kteří si nemohou dovolit lepší produkt. Nejsem „MWAC“ a nemám děti ani luxus být fotbalovou matkou, ale určitě věřím, že pro ně existuje místo. Jak sobecké a úzkoprsé si myslet, že každý, kdo potřebuje auto, si může dovolit vlastnit cadillac ?? Někteří lidé si mohou dovolit pouze levnější model. Totéž s fotografií. Nabídkou levnějšího produktu se trh rozšiřuje. Je dobré mít možnost darovat fotografii lidem, kteří si nemohou dovolit fotografa Mercedes. Vítejte na rostoucím trhu MWACS !!

  52. Aaron Na listopad 5, 2013 na 9: 16 pm

    Nemyslím si, že termín MWAC je používán nedbale a volně, a nemyslím si, že jste v tomto příspěvku dobře popsali jeho funkčnost. MWAC znamená: „Máma s kamerou.“ Ve skutečnosti však máme na mysli lidi (včetně mužů, také známých jako DWACS), kteří šli do místního Wal-Martu nebo Best Buy, pořídili několik obrázků svých dětí, které jim řekli jejich nejbližší přátelé a rodina že jsou to úžasní kreacionisté fotek a najednou si myslí, že jsou připraveni se postavit světu jako profesionální fotograf, aniž by vůbec věděli, jaké jsou náklady na jejich „podnikání“. Nezajímá mě, jestli si koupíte D100 z craigslistu za 125 $ s nainstalovanou zcela novou závěrkou si stále nemůžete dovolit udělat relaci za 30.00 $. V relacích 30.00 $ platíte klientovi nebo subjektu za pořízení jeho fotografií, aniž byste si to uvědomili. Průměrný člověk, který nepracuje v profesionálním sektoru fotografování, utratí zhruba dvojnásobek peněz za to, aby svůj fotoaparát používal jen jako koníček. Takže si myslím, že pojem MWAC / DWAC je velmi vhodný pro danou věc. Protože to nejsou fotografové, jsou to maminky a otcové s fotoaparátem. To je vše a to je pravděpodobně vše, čím kdy budou.

  53. Abigail Na únor 7, 2014 na 11: 29 am

    Dávám přednost čistému vzhledu ... Líbí se mi, jak se barvy objevují více .. i když jsou oba svým způsobem chladné!

  54. ajc Na březen 28, 2014 na 3: 40 pm

    Zajímalo by mě, jestli se autor takhle cítí i čtyři roky po napsání tohoto článku. Mnoho z nás se v této profesi hodně změnilo - nebo to, co bylo naší profesí.

  55. Flavia Září 3, 2014 na 4: 50 pm

    Ahoj. Děkuji za tento článek. Rád si myslím, že být matkou a fotografem jsou dva samostatné tituly ... každý musí někde začít 🙂 http://www.flaviasphotography.com

  56. Rubenana Na březen 21, 2017 na 10: 54 am

    Děkuji za upřímnost. Povzbudil jsi mě, abych se nevzdával. Fotografování mi není cizí, bylo to velmi dlouho, ale teď chci víc. Fotografie je něco, v čem jsem dobrý a chci jít celou cestu, i když začátek je hodně, věděl jsem, že se to vyplatí a bude to stát za to.

Zanechat komentář

Musíte být přihlášen přidat komentář.

Kategorie

Poslední příspěvky