7 Rockin Beach-poseringstip

Kategorier

Fremhævede Produkter

7 Rockin Beach-poseringstip

Et spørgsmål, jeg får meget om at skyde på stranden, er, hvordan man stiller folk. Jeg tror, ​​at en stor del af min stil er afslappet posering, hvor jeg leder mennesker / børn i en position, men ikke laver nogen formel posering. Mit mål er at få naturlige, følelsesladede og sjove billeder. Soooooooooooo. . .her er nogle af mine tip til at posere børn og familier under strandsessioner.

  • Sæt et barn eller en gruppe børn på deres maver! Det er en afslappet stilling, som jeg elsker, fordi jeg kan komme på min mave lige på deres niveau og få nogle gode udtryk.

webshagayfamily25 7 Rockin Beach Poseringstips Gæstebloggere Fotografietip

  • Få alle i en familie til at stå sammen og få forbindelse til hinanden på en eller anden måde. . . holde hænder, røre ved en skulder, arme viklet rundt om hinanden osv. Tænk trekant, når du arrangerer en familie. Dette skaber en varm følelse af forbindelse i et familieportræt ved at bringe alle tæt sammen.

webparkerbeach1 7 Rockin Beach Poseringstip Gæstebloggere Fotografietip

  • Få familiemedlemmer til at bringe hovedet tæt sammen. . .Jeg er altid nødt til at minde folk om at komme tæt på eller bringe hovedet tæt sammen. Dette hjælper også med at skabe en følelse af forbindelse.

posing11 7 Rockin Beach Poseringstips Gæstebloggere Fotografietip

  • Vink dine motiver. Prøv ikke at have folk til at stå lige på kameraet. . .drejning af deres kroppe i en svag vinkel skaber en slankere profil og skaber et mere interessant portræt.

posing10 7 Rockin Beach Poseringstips Gæstebloggere Fotografietip

  • En anden unik måde at gøre det sjovt er at fange, hvad der er specielt for dine kunder. En af mine foretrukne og nylige portrætter er af en far og søn, der laver noget, de ELSKER at gøre sammen på stranden. Jeg føler, at billedet fremkalder masser af glade følelser i det, samtidig med at det fanger noget virkelig specielt, de deler sammen.

far-og-søn-strand-billeder-dm6 7 Rockin Beach Poseringstips Gæstebloggere Fotografietip

  • Tænke ud af boksen. Jeg havde en stor familiesession og ville gerne have nogle andre billeder end normbilledet af dem sammen, så jeg fik dem alle til at sidde på forskellige klipper, der var på stranden, jeg skød på. Det skabte et sjovt, unikt familieportræt.
  • Gør det sjovt! Få dem til at køre, danse eller springe. Dette skaber altid en masse fniser og giver et sjovt familieportræt.

Jeg håber, du finder disse tip nyttige, når du fotograferer familier og børn på stranden !!!! Glad skydning!

beach-photographer-sv3 7 Rockin Beach Poseringstips Gæstebloggere Fotografietip

 

Tak til MCP Guest Blogger Kristin of Kristin Rachelle Photography til disse fantastiske strandfotograferingstips. Kristin Rachelle er fotograf i San Diego, Californien-området. Og er en guide og mentor for mange fotografer på ClickinMoms (et fotograferingsforum).

MCPAktioner

37 Kommentarer

  1. Christina I marts 12, 2012 ved 9: 05 am

    Jeg er helt enig! Jeg ved, at min D90 tager fantastiske fotos, men jeg føler mig begrænset! Jeg kan ikke vente med at få fat i en D700 og lade mine kræfter strømme 🙂

    • Nicole Garcia I marts 12, 2012 ved 9: 24 am

      Jeg er helt enig! Jeg har en D40, og jeg kigger på en D7000 (ikke fuld frame, ikke klar til alt det endnu). Jeg ved, at D40 er et fantastisk kamera, men jeg har brug for MERE. Især hvis jeg vil gøre dette til min forretning. 🙂

    • Alexis I maj 31, 2012 på 8: 52 pm

      Samme her, D90 og ønsker at opgradere. Jeg lejer fantastiske linser, når jeg ved, at jeg får en tung skydeuge. Men jeg skal se forskellen!

  2. Rebekah I marts 12, 2012 ved 9: 08 am

    Jeg er så enig med Christina! Også jeg skyder med en D90, men har følt mig så begrænset på det seneste. Jeg kan ikke vente med at opgradere!

  3. Kara I marts 12, 2012 ved 9: 10 am

    Fantastisk indlæg! Fantastisk udstyr kan ikke gøre nogen til en god fotograf, men godt udstyr KAN gøre en fantastisk fotograf endnu bedre 🙂

  4. Quentin I marts 12, 2012 ved 9: 21 am

    Det ville være det samme som nogen, der sagde, "Dette er sådan et fantastisk måltid, du skal eje nogle rigtig dyre gryder og pander". Dyrt udstyr erstatter aldrig et kunstnerisk øje og evnen til at ramme og komponere et skud.

    • Tro Dawson I marts 12, 2012 ved 10: 18 am

      Jeg er enig!

    • Kara I marts 12, 2012 ved 10: 56 am

      Sandt nok, men der er et punkt, hvor fotografen er bedre end det udstyr, han eller hun bruger. Hvis kameraet virkelig ikke har noget at gøre med det, skyder vi alle sammen med en $ 59 kompakt. Og mens jeg ved, at jeg kan håndtere en rebel, ville det være uansvarligt for mig at dukke op til et bryllup med et kamera, der ikke kan håndtere lav ISO ... og uden et objektiv med svagt lys ... og uden en flash. På et eller andet tidspunkt har du brug for udstyr, der kan følge med dig, og jeg tror, ​​det er meningen med dette indlæg.

    • MCP -gæsteforfatter I marts 13, 2012 ved 12: 03 am

      Jeg er enig, men jeg ved, at top of the line kokke bruger top of the line gryder og pander af forskellige årsager.

  5. RussFrisinger I marts 12, 2012 ved 9: 29 am

    Spørg folk Steven Spielberg, hvilken slags tekstbehandler han bruger?

  6. Katherine I marts 12, 2012 ved 9: 37 am

    Tak for dette indlæg! Meget rettidigt, da jeg havde holdt ud for meddelelser fra Nikon og ser ud til endelig at opgradere. Jeg har skudt med en D80 (ja, den gamle!), Men de spørgsmål, du stillede, forstærker, hvorfor jeg gerne vil betale alle de kontanter. Helt enig i, at udstyr spiller en stor rolle.

  7. Molly @ mixedmolly I marts 12, 2012 ved 9: 38 am

    Jeg har en Canon Revel T3 på indgangsniveau, og jeg ved, at jeg kunne gøre mere med et dyrere kamera og objektiv. Indtil jeg fuldt ud lærer at skyde manuelt, og jeg konsekvent kan bruge dette kamera fuldt ud manuelt hele tiden, virker det uklogt at bruge tusindvis af dollars på at opgradere kamerahuset og få professionelle linser. PS Jeg vil meget gerne se en artikel om foreslået udstyr til mellembrugere (mere avanceret inden for fotografering, men ikke klar til professionelt niveau. Er der en mellemvej?)

  8. Danielle I marts 12, 2012 ved 9: 58 am

    Jeg er i nøjagtig samme båd som Molly. Eventuelle forslag til mellemliggende brugere, der gerne vil opgradere, men måske ikke har råd til toppen af ​​linjegearet?

  9. Tro Dawson I marts 12, 2012 ved 10: 18 am

    Mange tak for dette indlæg !!! Jeg er 100% enig. At vide, hvordan man tager billeder (faktisk tager kontrol over dit kamera) og den kunstneriske side af fotografering er meget vigtig, men det er også meget vigtigt at have godt udstyr. Plus, jeg savler bestemt over de nye ting, der kommer ud, og jeg kan ikke blive sur på folk, fordi de synes, at mit kamera er fantastisk ... fordi det virkelig ER! 🙂

  10. O Schrock I marts 12, 2012 ved 10: 19 am

    Lige præcis! Jeg plejede at sige, at udstyret ikke betyder noget, før jeg købte min kone et mindre point-n-shoot, så hun ikke behøvede at komme ud af min DSLR hver gang hun ville tage et billede. Det mindre kamera er forfærdeligt! Dårligere kvalitet, lukkerforsinkelse, høj støj osv ... Udstyr er ikke alt, men det hjælper med at tage konsekvent bedre billeder. Og aftalt, køb aldrig bedre udstyr, før du føler dig begrænset af det, du i øjeblikket har Stor post, tak!

  11. Stephanie Sullins I marts 12, 2012 ved 10: 32 am

    Jeg er helt enig!! Ikke alle, der ejer et fantastisk kamera, får fotografier af professionel kvalitet, men hvis du ved, hvordan du bruger dette kamera, og du har intentioner og vision sammen med kameraet (som er et af vores mange VÆRKTØJ!), Vil du! Jeg har haft denne debat adskillige gange, og jeg føler bare, at jeg slår mit hoved mod væggen! En person, der fortalte mig, at de ikke synes, at kameraet betyder noget, og det handler ALLE om hensigt og vision, købte netop den nye Canon 5D Mark III ... um ... hvorfor skulle du opgradere, hvis det ikke handler om kameraet! ?? lol Godt indlæg! Du rammer neglen lige på hovedet!

  12. Stacey I marts 12, 2012 ved 10: 46 am

    Jeg har sagt det lige siden jeg opgraderede fra min Rebel til min 5DM2. Det gør absolut en forskel! Jeg var bestemt i stand til at gøre mere af det, jeg ønskede, når jeg brugte min nifty fifty end min kit-linse. Jeg tror ikke, at nogen beklager Lance Armstrong, der ønsker at have det bedste cykeludstyr. Kunne han stadig vinde med en grundlæggende cykel fra Walmart? Måske. Men kunne han få sine bedste tider? Sikkert ikke. Så ofte bliver fotografer så gnaven og siger, at en god fotograf kan tage et godt billede med ethvert kamera. Og det er sandt. Men de kunne tage BEDRE billeder med bedre udstyr. Betyder ikke godt. Bedre end forfærdeligt betyder ikke prisvindende billeder. Lad os bare indrømme, at udstyret betyder noget og går videre.

  13. Matt E. I marts 12, 2012 ved 12: 11 pm

    Der er en vis nuance ved at stille dette spørgsmål, så det ikke er en fornærmelse (ikke at folk agter det på den måde). Sondringen er denne: linsen, du bruger, betyder noget i flere områder, og kroppen betyder noget i nogle få områder. Hvis jeg spørger, spørger jeg typisk kun, hvilken linse folk brugte, og hvorfor. Jeg er virkelig kun ligeglad med, hvilket kamera de brugte, når jeg ser gigantiske udskrifter eller måske virkelig rene fotos i svagt lys, men jeg påpeger altid, hvorfor jeg spørger. Mit spørgsmål er næsten altid centreret om en eller anden form for teknisk aspekt (f.eks. Manglende forvrængning på et portrætbillede tæt på med en vidvinkel), der kommer igennem på et foto. Pointen er, at du når et punkt i din fotografering, hvor du ved, hvordan gear påvirker dine fotos, og du ser disse effekter på andres fotos. Den anden måde er at sige "dine færdigheder er ubetydelige, dette var naturligvis alt kamera." Sandheden er, at en god fotograf kan lave fantastiske billeder med ethvert udstyr, og her er nøglen, de laver fotos. De er meget opmærksomme på gearets begrænsninger, og de træffer beslutninger, der maksimerer deres resultater fra dette gear. For at låne et eksempel fra en anden kommentator ville det ikke nødvendigvis være uansvarligt at dukke op til et bryllup med en rebel og en kitlins. Når man kender sine grænser, er det en dårlig match for en altan i en mørk kirke at skyde nærbilleder af en ceremoni, men jeg vil vædde på, at du kunne skyde et intimt strandbryllup med det og levere stort arbejde.

    • Kara I marts 12, 2012 ved 2: 38 pm

      Det var mit eksempel, og du har helt ret i, at du bare kunne skyde med en rebel og en kitlins i sollys! (Og jeg mente bestemt ikke at antyde, at du ikke kan skyde bryllupper med en rebel - især hvis du har de rigtige linser og blitz.) Menede bare, at der er omstændigheder (som en mørk kirke eller et mørkt modtagelsessted), hvor der vises op uden det rigtige gear ville være en rigtig dårlig idé, uanset hvor god fotografen er 🙂

  14. Yolanda I marts 12, 2012 ved 12: 15 pm

    Ja. Udstyr betyder noget. Nogle gange betyder det meget. Det betyder ikke noget, hvad du ved om eksponeringstrekanten, eller hvor meget din sten er ved komposition, visse optagelser er kun mulige, fordi teknologien gør det sådan. Du kommer ikke til at replikere udseendet af 85 mm f / 1.2-skud på et full-frame kamera ved hjælp af et kit-objektiv på en beskæringssensor. Selv at købe den samme linse betyder ikke noget, hvis du arbejder med et kamera, der ikke understøtter en ISO, der er lavere end 1600. Du kan ikke få de samme skarpe billeder i omgivende eller svagt lys, fordi du ikke kan få en høj nok lukkerhastighed, selv når du optager i vid åbning. Nøglen er måske at have tilstrækkelig dygtighed og fotograferingsviden til virkelig at forstå, når din vision begrænses af de værktøjer, du holder i din hånd.

  15. Heidi Doroghazi I marts 12, 2012 ved 2: 13 pm

    Jeg er enig! Jeg startede med en D60 og var så irriteret over at være begrænset, især når det kom til ISO, og hvor hurtigt den ville fokusere. Jeg elsker kærlighed elsker min D700, og det har gjort en sådan forskel i kvaliteten af ​​mine fotografier.

  16. Sarah C I marts 12, 2012 ved 2: 24 pm

    Udstyr gør bestemt en forskel (eller i det mindste gør det meget lettere). Der er en enorm forskel i et kit-objektiv mod en prime f / 1.2-linse! At have den rigtige linse er vigtig, men at have den rigtige kamerahus er også vigtig. Fuld frame er fantastisk, og ISO er fantastisk! Der er ingen vej tilbage! At kende dit kamera og have kunstnerisk evne er vigtigt, men det rigtige udstyr kan forbedre det så meget mere!

  17. Tim I marts 12, 2012 ved 3: 18 pm

    Jeg videregiver dette indlæg af David Ziser http://digitalprotalk.blogspot.com/2012/03/is-decisive-moment-dead-or-at-least.html Jeg synes det er et interessant tillæg til denne diskussion.

  18. RHH I marts 12, 2012 ved 3: 39 pm

    Andre overvejelser er at opretholde værdien og servicen af ​​min nuværende hardware. Garanti og mængden af ​​brug på mit nuværende kamera giver mig god grund til at handle op. Min opgradering har 1080-video og bedre svagt lys. Kan ikke vente

  19. Ryan Jaime I marts 12, 2012 ved 6: 39 pm

    Var enige. Debatten vil fortsætte for evigt om dette, begge sider har point, og ingen af ​​siderne er 100% korrekte.

  20. JodyM I marts 12, 2012 ved 6: 55 pm

    Jeg er enig i, at udstyret kan gøre en stor forskel i dit potentiale (jeg kan ikke vente på min 5DMIII!), Men jeg tror ikke, at mange ikke-fotografer indser, at det kun er en del af billedet. Det bedste

  21. Alice C. I marts 12, 2012 ved 9: 57 pm

    Jeg er enig! Jeg hader, når folk siger, åh, du har et rigtig flot kamera, men jeg ved også, at jeg ikke kunne tage de samme fotos med et punkt og skyde.

  22. Tim Bradley I marts 13, 2012 ved 2: 05 am

    Der er altid noget bedre, producenterne går i stykker, hvis det ikke var tilfældet. Men jeg er enig med det overordnede synspunkt. Kan vi venligst have et Pentax-billede i banneret? Der er liv ud over Canonikon! D

  23. Oread I marts 13, 2012 ved 5: 41 am

    haha

  24. Jesse I marts 13, 2012 ved 8: 37 am

    Jeg er også enig i dette. Jeg gik fra en D60 til en D7000. Hvor jeg ser en enorm forskel i de fleste ting, har jeg stadig brug for at købe noget godt glas. Men dæmning er dyrt! Ha….

  25. Traci I marts 13, 2012 ved 12: 03 pm

    @Katherine Jeg er glad for, at jeg ikke er den eneste i mørke (bogstaveligt talt) i alderen med D80. Jeg har ønsket at få D700 i over et år nu, men med penge, og det har altid været på restordre, har holdt mig fra det. Jeg føler mig meget begrænset i at være i svagt lys, især som en nyfødt fotograf, der går ind i folks hjem. Jeg ved aldrig, hvad jeg går ind på. Der er en tid, hvor dit talent ikke er nok, dit udstyr er meget vigtigt for at få det skud, du ser i dit hoved.

  26. gæst I marts 13, 2012 ved 3: 35 pm

    ????

  27. Jean Smith I marts 13, 2012 ved 10: 22 pm

    Elsker Kristin W 🙂

  28. Professionelt kameraudstyr I marts 14, 2012 ved 9: 45 am

    Fantastisk artikel! Professionelt kameraudstyr er vigtigt! Det handler om farvestyring, kamerastativ og Sigma-objektiver.

  29. Olga Rook (Rotterdam portrætfotograf) I marts 15, 2012 ved 10: 57 am

    Du har ret: udstyr betyder bestemt noget, især hvis du tilbyder professionelle tjenester. Naturligvis skal man fjerne den manuelle tilstand godt, når man går over fra en forbruger til et fuldformatskamera (og inden du begynder at kalde dig selv en proff). Hvis du vil have semi-oprigtige billeder af børn, der leger indendørs - vil du være glad og føle dig fri med en fuld ramme og en stærk linse ved høj ISO-hastighed. Hvis du tager modeskud, vil du normalt have ISO 100 bare på grund af nogle problemer med udskriftskvaliteten. Og så skal du også have lysudstyret. Der er en masse nyttigt udstyr, og det kan være meget fristende at opgradere hele tiden. Jeg antager, at du skal stille dig selv et spørgsmål: hvilket udstyr vil være nødvendigt for den type fotografering, jeg laver?

  30. Megan I marts 21, 2012 ved 10: 49 am

    “Hvis du har lyst til, at du er i stand til mere, men dit kameras ISO-kapacitet er for lav, eller hvis din autofokus er for langsom, kan det være en god beslutning at investere i et full-frame kamera.” Dette er mig. Jeg er vokset ud af min oprør og har brug for at træde op. Jeg sparer op!

Efterlad en kommentar

Du skal være logget ind at skrive en kommentar.

Kategorier

Seneste indlæg